[PC] Trackmania Nations Deel 4

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.142 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-09 10:52
TheZeroorez schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 18:54:
[...]

Het is vet vaag, hier loopt het namelijk prima, en en dat moet ook wel als je naar het spel/de machine kijkt..

Er staan nu 4 replays op de host
Je kan altijd een progje als Fraps gebruiken om je fps te laten zien ;)

Daar heb je een punt }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Mooie screens/filmpjes! Ik kan niet wachten op de full version! :9

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
daPet schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 19:31:
Mooie screens/filmpjes! Ik kan niet wachten op de full version! :9
Bedankt ;). Ik heb ook gezien dat je 'clans' kan maken ingame, een clanname en password en zo kan je dan samen competities doen. Ook is er een soort 'munteenheid' waar je banen, replays van goede speler, auto's, ... mee kan kopen. Je kan deze verdienen door in te loggen (per dag :P), records te breken enzo. Het lijkt me dus een erg leuk spel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Pap3rclip schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 19:49:
[...]

Bedankt ;). Ik heb ook gezien dat je 'clans' kan maken ingame, een clanname en password en zo kan je dan samen competities doen. Ook is er een soort 'munteenheid' waar je banen, replays van goede speler, auto's, ... mee kan kopen. Je kan deze verdienen door in te loggen (per dag :P), records te breken enzo. Het lijkt me dus een erg leuk spel :+
Ja, klopt allemaal, ik heb al een auto gekocht voor 100 choppers (Had er maar 150, en bleek een foeilelijk ding te zijn, maar goed :)). Heb vanmiddag ook even met Pap3rclip zitten racen, en RacerSpookY en nog een aantal :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
Heb volgens mij net dezelfde als jou gekocht :9. Zo een grijze met van die vleugeltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotdog92
  • Niet online
Heeft iemand misschien een goeie tutorial of link om een eigen dedicated server op te zetten?
Bij voorbaat dank:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-09 20:53

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

hotdog92 schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 22:01:
Heeft iemand misschien een goeie tutorial of link om een eigen dedicated server op te zetten?
Bij voorbaat dank:)
Klik

:P

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Ik heb weer eens geen P4 bij me moeder, (we hebben zo'n oude P3, 1Ghz, 256Mb ram, 128Mb graka) dus tog geprobeerd tmn te instaleren, ja hoor hij loopt als een tierelier :D. Wel wat langere laad tijden en wat schokkerig af en toe maar daar kan ik mee leven.

Wel raar trouwens dat je volgens nadeo een dikke P4 nodig hebt terwijl je het met een P3 ook red.

* Borgoth vind dat nadeo tog maar eens die system eisen moet verlagen ;)

P.S. Heeft iemand mischien een tut hoe je filpjes invoegd? Ik kom er maar niet ui?

Edit: @ hotdog92: Dus we hebben er dalijk een nieuwe server bij? :)

[ Voor 6% gewijzigd door Borgoth op 30-10-2006 10:33 ]

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:09
Borgoth schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 10:32:
Ik heb weer eens geen P4 bij me moeder, (we hebben zo'n oude P3, 1Ghz, 256Mb ram, 128Mb graka) dus tog geprobeerd tmn te instaleren, ja hoor hij loopt als een tierelier :D. Wel wat langere laad tijden en wat schokkerig af en toe maar daar kan ik mee leven.

Wel raar trouwens dat je volgens nadeo een dikke P4 nodig hebt terwijl je het met een P3 ook red.

Buurjonge van mij had hetzelfde op 512MB, 900MHz en GF 4MX 64MB. Prima speelbaar. Overigens geld dit voor meer spellen, zo ook COD2 die er speelbaar was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Nu online

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Ik heb in de TS de tutorials maar even opgenomen omdat er vaak vraag naar is. Er staat dus niet het linkje van Basti504 over het opzetten van een dedicated server en een linkje over het veranderen van camera posties.
GremliN-Online schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 11:15:
[...]
Buurjonge van mij had hetzelfde op 512MB, 900MHz en GF 4MX 64MB. Prima speelbaar. Overigens geld dit voor meer spellen, zo ook COD2 die er speelbaar was!
Wicked :P

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Tog raar dan. Wat me wel opviel was dat ik op de P3 geen gras, schaduwen en bewegende autodelen (de as en de vering) zie maar op de P4 wel, dat moet aan het spel liggen want er stond toen ik tmn instaleerde: u heeft geen Nvidea gaka u zult dus sommige graphics missen(op de P4 hebben we wel Nvidea)(* Borgoth heeft een sterk vermoeden dat dat een beetje expres is gedaan :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Nu online

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Ik denk dat je daar gelijk in hebt Borgoth aangezien nVidia ook een grote sponsor is van dit spel. Daardoor is het logisch dat er voor nVidia kaarten een beter ondersteuning biedt dan bijvoorbeeld Ati kaarten

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

En nVidia heeft op sommige punten nu eenmaal een betere implementatie van een aantal zaken (SM3.0 bijvoorbeeld) dan ATi.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-09 20:23
Borgoth schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 21:35:
Tog raar dan. Wat me wel opviel was dat ik op de P3 geen gras, schaduwen en bewegende autodelen (de as en de vering) zie maar op de P4 wel, dat moet aan het spel liggen want er stond toen ik tmn instaleerde: u heeft geen Nvidea gaka u zult dus sommige graphics missen(op de P4 hebben we wel Nvidea)(* Borgoth heeft een sterk vermoeden dat dat een beetje expres is gedaan :( )
Je kan dat gewoon allemaal instellen voordat het spel opstart, als je geen gras en dergelijke ziet staat hij gewoon niet op PS3 (pixel shader 3) maar op PS0-2, dit stelt het spel volgens mij zelf in aan de hand van de snelheid van je pc. En je kunt het dus ook zelf allemaal aanpassen (schaduwen en quality en dergelijke).

[ Voor 5% gewijzigd door mach2 op 31-10-2006 11:27 ]

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Het gras kan ik nog begrijpen maar geen schaduw of wielen die stil staan terwijl je rijd, no way.
Ik heb op de P3 een asus graka en raak er wel een beetje geiriteerd aan dat mijn wielen stil staan. Nu lijkt het net op een goedkoop spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotdog92
  • Niet online
@Basti504: Harstikke bedankt:)

@Borgoth: Euh..nou ik speel het pas sinds afgelopen weekend en ik vond het wel leuk om zo online te
spelen. Het leek me ook wel leuk om een server op te zetten. Ik heb alleen geen goeie
internetverbinding, maar wat wil je als je 14 jaar bent en je pa en ma sneller internet niet
nodig vinden( nog niet). Ik zal er nu is even mee bezig gaan en dan zal ik het hier wel laten
weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-08 15:56

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

* webfreakz.nl is ook TMU bèta testert 8)

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei, net mijn tm united key binnen gekregen \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

webfreakz.nl schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 19:06:
* webfreakz.nl is ook TMU bèta testert 8)
* Borgoth is een beetje jaloers.

Waar kun je die demo downe? lijkt me gruwlijk vet >:)

@hotdog92: Gewoon een beetje met de stekkertjes klooten (er half uithalen zodat het eruitziet dat ze er tog in zitten) en dan maar klagen. :Y) * Borgoth weet niet hoe het komt maar door deze truuk heeft hij ineens sneller internet gekregen van zijn ouders. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Borgoth schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 19:25:
[...]

* Borgoth is een beetje jaloers.

Waar kun je die demo downe? lijkt me gruwlijk vet >:)

@hotdog92: Gewoon een beetje met de stekkertjes klooten (er half uithalen zodat het eruitziet dat ze er tog in zitten) en dan maar klagen. :Y) * Borgoth weet niet hoe het komt maar door deze truuk heeft hij ineens sneller internet gekregen van zijn ouders. :D
Wil hem best geven, maar je hebt 2 sleutels nodig:

Clé de protection : <blaaat>
Clé joueur : <blaaat>

Oftewel: Sleutel (clé) voor de beveiliging (protection) & Sleutel (clé) om te spelen (jouer).

[/franse-les] :P

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotdog92
  • Niet online
Mm..ik kom er nog even niet uit. Iig was Just net in me server, maar dat ging via Trackmania zelf.
Najaah dan laat ik hem zo wel staan en dan moet je maar is kijken. Ze hebben het over de /game option die enabled moet worden. Ik kan wel engels en ik snap het grootste gedeelte, maar kent iemand ook een nederlandse tutorial? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

kosten die clé dingen ook nog wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Borgoth schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 10:32:

P.S. Heeft iemand mischien een tut hoe je filpjes invoegd? Ik kom er maar niet ui?

Edit: @ hotdog92: Dus we hebben er dalijk een nieuwe server bij? :)
hehe zelfs te spelen op amd duron 700mhz, ati 7000(32mb), 512mp pc166 ram, 20gb quantium fireball :*) (=niet mijn pc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Nu online

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Borgoth schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 20:16:
kosten die clé dingen ook nog wat?
€29,95 bij de Mediamrkt, maar zijn nu nog niet te koop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakraiser
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-09 15:34

tweakraiser

I have such sites to show you

* tweakraiser is nu ook een beta testert

[ Voor 9% gewijzigd door tweakraiser op 31-10-2006 20:34 ]

Strava | Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

* Basti504 heeft nu ook BETA code binnen :)

Heb ik de BETA-setup toch nog voor iets nuttigs gedownload, de eerste serie keycode was al wel door, maar starforce activatie is een biatch :P

[ Voor 58% gewijzigd door Basti504 op 31-10-2006 21:08 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakraiser

tweakraiser

Eerste indruk: wow, nice graphics (SM3)!

Strava | Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik ben (nog) niet uitgekozen om te testen, maar heb TMU toch maar gereserveerd bij Bol.com. :P

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Basti504 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 21:04:
* Basti504 heeft nu ook BETA code binnen :)

Heb ik de BETA-setup toch nog voor iets nuttigs gedownload, de eerste serie keycode was al wel door, maar starforce activatie is een biatch :P
Hier had ik ook ff gezeur met die StarForce zooi. Even naar hun website, die 2 codes geplaatst (1 uit het mailtje de andere gaf StarForce in het spel zelf), op button geklikt, nog een code gekregen (heb er 4 dus nu :+ ) en weer ingevoerd in TMU ét voila :+

Heb net al hoi gezegd tegen Basti (hoi basti :w) die ik toevallig tegenkwam in een engelse servert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Damn, nu moét ik natuurlijk ook testert worden :P

Jealousy is a mofo!

[ Voor 24% gewijzigd door daPet op 31-10-2006 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadLock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-09 17:37

DeadLock

Vastlopen is relatief....

WOW , TMU is echt gewoonweg een prachtig spel _/-\o_ _/-\o_ . Ik heb sinds daarstraks de beta en ik moet zeggen dat het fantastisch speelt :).

Wel jammer dat ju nu 'meer' je muis nodig heb in menu's enzo. TMN kon ik perfect zonder muis spelen , hier in TMU is het wel handiger dat je een muis hebt :).

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

evert_ schreef op woensdag 01 november 2006 @ 02:26:
WOW , TMU is echt gewoonweg een prachtig spel _/-\o_ _/-\o_ . Ik heb sinds daarstraks de beta en ik moet zeggen dat het fantastisch speelt :).

Wel jammer dat ju nu 'meer' je muis nodig heb in menu's enzo. TMN kon ik perfect zonder muis spelen , hier in TMU is het wel handiger dat je een muis hebt :).
Neuh, niet nodig, alles kan perfect met toetsenbord, leer de controls kennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

Mijn mening over TMU,

Het ziet er op het eerste gezicht erg goed uit, veel meer opties. Het menu is wel wat onoverzichtelijker geworden :/ . Het land-provincie vind ik zelf wel geining maar verder vrij nutteloos. De nieuwe objecten in de editor zijn wel vernieuwend ( chechpoint in air _/-\o_ ), maar nu zie ik weer dat banen gewoon te volgepropt worden met nutteloze kastelen en overkoepelingen. Ik mis de rust en de overzichtelijkheid van de banen die je in TMN had, maar het ligt aan ook aan de maker van de baan, dus echt een minpunt is het niet. Ik heb ook even getest of banen van TMN in TMU geladen kunnen worden, en ja, het werkt perfect, zelfs de filmpjes worden goed overgeplaatst.

Verder vind ik de auto fijner rijdenen, net of ik meer grip heb :)

Het conclusie, het is een goede opvolger, maar toch wel jammer dat ie geld kost :P

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Vous avez été séléctionné pour participer au dernier Bétâ test de TrackMania United.
Mijn frans is niet zo geweldig, maar ik weet donders goed wat dit betekend :). Binnenkort maar met zn allen racen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadLock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-09 17:37

DeadLock

Vastlopen is relatief....

Iedereen hier al qualified voor het tournament ?
Ik ben qualified , en het is echt niet moielijk :). Wel jammer dat er zoveel cuts op die tracks zitten :/ .

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
evert_ schreef op woensdag 01 november 2006 @ 15:29:
Ik ben qualified , en het is echt niet moeilijk :). Wel jammer dat er zoveel cuts op die tracks zitten :/ .
Doe ik niet aan.

TMU pwned idd, mischien dat ik het toch maar ga kopen ^^ :P. Jammer dat ik niet op TMN servers kan daarmee aangezien ook bij mij de performance beter is geworden! Jammer dat we tot de 9e kunnen testen, maar ok. Gelukkig kan ik wel eindelijk onder de Friese vlag racen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
evert_ schreef op woensdag 01 november 2006 @ 15:29:
Ik ben qualified , en het is echt niet moielijk :). Wel jammer dat er zoveel cuts op die tracks zitten :/ .
Al heb ik een aim account aangemaakt, ik kan zowel via de Playlinc niet inloggen als op de speciale tournament site van TMN. Ik ga geen moeite meer doen en wacht netjes af op TMU en race in de avonden lekker verder met TMN.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

TMUnited update is er, en maar liefst 25MB :) Behoorlijk groot in vergelijking met de hele beta :)
GremliN-Online schreef op woensdag 01 november 2006 @ 16:02:
[...]

Doe ik niet aan.

TMU pwned idd, mischien dat ik het toch maar ga kopen ^^ :P. Jammer dat ik niet op TMN servers kan daarmee aangezien ook bij mij de performance beter is geworden! Jammer dat we tot de 9e kunnen testen, maar ok. Gelukkig kan ik wel eindelijk onder de Friese vlag racen :P.
* Phyxion :w naar een mede fries :)

[ Voor 73% gewijzigd door Phyxion op 01-11-2006 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Basti504 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 13:02: Ik heb ook even getest of banen van TMN in TMU geladen kunnen worden, en ja, het werkt perfect, zelfs de filmpjes worden goed overgeplaatst.
Damn, BETER! Dit scheelt mij wat uurtjes :D Wellicht kan ik SE mappen gaan maken met andere baanstukken.

En dat het geld kost, dat betaal ik graag!
De speelbaarheid, houdbaarheid en dat het gratis was heeft mij TMO en TMU doen kopen!, en anderen met mij. TMO is niet voor niets ineens 'uitverkocht' :) Vindt ik dus een hele goede zet van NADEO.

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
daPet schreef op woensdag 01 november 2006 @ 20:57:
[...]

Damn, BETER! Dit scheelt mij wat uurtjes :D Wellicht kan ik SE mappen gaan maken met andere baanstukken.

En dat het geld kost, dat betaal ik graag!
De speelbaarheid, houdbaarheid en dat het gratis was heeft mij TMO en TMU doen kopen!, en anderen met mij. TMO is niet voor niets ineens 'uitverkocht' :) Vindt ik dus een hele goede zet van NADEO.

\o/
Kijk, dit is nog eens goed inderdaad.Gewoon games voor minder dan 50 euri uitbrengen met een leuk maar simpel concept. Het is simpel en fris waardoor het gewoon aanslaat en mensen het wel kopen ipv BFxxxx of UTxxxx.

* GENETX :w terug naar FnF

Ut is dan wol wer jammer dat der gjin Frysk volksliet by sit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-09 18:26

@r!k

It is I, Leclerq

Misschien heb ik er tig keer overheen gelezen ofzo maar op een bepaald topic op een buitenaldse site na kan ik nergens vinden waar je je kunt aanmelden voor de TMU beta.

Heeft er iemand toevallig nog een link van?

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

@r!k schreef op donderdag 02 november 2006 @ 15:43:
Misschien heb ik er tig keer overheen gelezen ofzo maar op een bepaald topic op een buitenaldse site na kan ik nergens vinden waar je je kunt aanmelden voor de TMU beta.

Heeft er iemand toevallig nog een link van?
Basti504 schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:34:
Ik was weer eens aan het kijken op het TM-Forum en toen zag ik dat ze beta-testers zoeken voor TrackMania United ( :9~ ), dus ik heb me opgegeven. Ze kiezen 1000 mensen uit, dus ik ben benieuwd. :P

Als je je ook wilt opgeven lees dit topic dan even door :)
Ik weet niet of ze nog kiezen, dacht van wel.

Zo te zien is de opgeef-link weg, dus inschrijven is niet meer mogelijk denk ik :/

[ Voor 4% gewijzigd door Basti504 op 02-11-2006 16:43 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Iemand enig idee hoeveel TM:U gaat kosten?

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
l0c4lh0st schreef op donderdag 02 november 2006 @ 18:32:
Iemand enig idee hoeveel TM:U gaat kosten?
Ik heb TMU gereserveerd bij Bol.com en moet € 29,99 betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Wat ik eigenlijk wou posten is, is dat ik uiteindelijk ook bij de beta testers hoor. _/-\o_ d:)b *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Woei ik heb ook een mailtje binnen :) \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorretje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-03 14:12
YESSSS>> thorretje mag ook meedoen aan de TMU beta test :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Dan moeten we eens voor 9 november met/tegen elkaar gaan racen. ;)

Ik heb trouwens ook de GoT skin gebruikt en het werkt goed, al weet ik nog niet of andere deze ook kan zien. Deze is namelijk gewoon op de oude manier erin gezet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Ik zag ook anderen met custom skins, dus ik denk dat het gewoon goed werkt. Ik zal zondag een TMU baan gaan maken :P Vanavond zet ik een ingame TMU server op met iig al mijn TMN banen en de NADEO TMU banen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

daPet schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 18:42:
Ik zag ook anderen met custom skins, dus ik denk dat het gewoon goed werkt. Ik zal zondag een TMU baan gaan maken :P Vanavond zet ik een ingame TMU server op met iig al mijn TMN banen en de NADEO TMU banen :)
w00t, nice, ik heb gezien dat aseco gewoon werkt met TMU :)

Jammer genoeg is de dedicated server nog niet uit.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
http://www.nl.bol.com/is-..._OWNER_ID=1&lgl_Section=1

"(Nog niet verschenen - U kunt deze titel reserveren) Beschikbaar op 31.12.2007"

Ik hoop dat die release datum niet serieus is?

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Hoe kun je in godsnaam op die playlinc servers inloggen? Ik heb me helemaal aangemeld, alles ingevuld playlinc draait maar ik moet een wachtwoord invullen voor die servers maar heb geen idee wat dat is

laat maar, ben er achter

[ Voor 6% gewijzigd door @r!k op 03-11-2006 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
En hier is ie dan:

Mijn eerste TMU baan!
Klik (hij werkt niet op TMX dus staat hij op MegaUpload).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Iemand ooit van TrackMania Nations Special Edition gehoord? Leadtek gaat die bundelen bij hun 8800GTX en 8800GTS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Vanavond maar weer racen en testen. Heb zelf een skin gemaakt alleen kon net niemand het zien, iemand een idee? Het is de friese skin, voor FnF hier staat hij iig: www.gerwinhoogsteen.nl/tm/Fryslan.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

ik probeer me eige stikkers te maken zoals staat in de TS maarhoe maak ik een .dds file met (het liefts) photoshop? Of heb ik hellemaal geen icon nodig om de sticker te maken?

(ik werk met fotosoep cs1)

*EDIT: ik heb een manier gevonden om je stikker te roteren zonder je muis de heletijd ront te draaien: alt+ je scroll wieltje :+ (graag gedaan)

[ Voor 33% gewijzigd door Borgoth op 04-11-2006 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Jij helpt mij, ik help jou..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

graag gedaan en jij ook bedankt :D

Ok, nu heb ik dus en een sticker.dds en een sticker.tga maar nu kan tmn hem nog niet zien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

GremliN-Online schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 14:24:
Vanavond maar weer racen en testen. Heb zelf een skin gemaakt alleen kon net niemand het zien, iemand een idee? Het is de friese skin, voor FnF hier staat hij iig: www.gerwinhoogsteen.nl/tm/Fryslan.zip
Bedankt GremliN!

Alleen heb ik er niks meer aan :/ ;( :'( Na de herinstallatie van Windows geeft Starforce aan dat ik hem te vaak geactiveerd heb, waardeloos :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
FnF schreef op zondag 05 november 2006 @ 19:53:
[...]

Bedankt GremliN!

Alleen heb ik er niks meer aan :/ ;( :'( Na de herinstallatie van Windows geeft Starforce aan dat ik hem te vaak geactiveerd heb, waardeloos :(
Das kut idd, je kon hem maar 1 keer activeren. Hoe zit dat eigenlijk met de full versie straks? Ik format mn PC wel vaker en als de max maar 5 keer is dan ga ik helaas TMU boycotten. Ik moet niks van DRM en dat soort praktijken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

GremliN-Online schreef op zondag 05 november 2006 @ 19:57:
[...]

Das kut idd, je kon hem maar 1 keer activeren. Hoe zit dat eigenlijk met de full versie straks? Ik format mn PC wel vaker en als de max maar 5 keer is dan ga ik helaas TMU boycotten. Ik moet niks van DRM en dat soort praktijken hebben.
Ik geloof dat op de full geen beperking zit, maar ik meende dat je altijd Star-force kan mailen voor een nieuw serialnummer.
Ik dacht trouwens wel dat ik hem twee keer geactiveerd heb, want na de update moest ik hem nog een keer installeren :) Ik heb Star-force dan ook maar even gemaild, hopelijk sturen ze me nog snel even een serial toe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Mag mijn signatur misschien ook in de startpost of in de startpost van het nieuwe topic die er nog niet is?

Afbeeldingslocatie: http://ula.nemesis.name/profiles/pimorez.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakraiser

tweakraiser

Mijn banner mag er ook bij :*) :

Afbeeldingslocatie: http://ula.nemesis.name/profiles/sjaak37.png

Strava | Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Gave tweaker skin, zien andere mensen hem ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ja, ook anderen zien ze. Custom modellen (echt totaal andere auto's dus) zien anderen alleen als jij TMS of TMO hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:25

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ik gebruik ook de rode GoT skin. Soms zien mensen die wel, meestal niet. Ik heb eens wat zitten proberen, en het heeft oa te maken met je router en je firewall. (ZoneAlarm in mijn geval)

Zodra ik ZoneAlarm uit zet, werkt het wel. Nou ja, dat vind ik dus geen optie, dus dan zien anderen maar de gewone nederlandse skin.

[edit] Oh trouwens, het is best leeg bij XS4TMN als iedereen in TMU zit te spelen. :+
Had ik me nou toch maar aangemeld. :P Ach ja, nog maar een weekje doorbikkelen en dan komen jullie wel weer terug.

[ Voor 24% gewijzigd door DrivinUCrazy op 06-11-2006 08:45 ]

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Ik snap inderdaad nix van die car skins, ik zie bijna elke custom skin maar niemand ziet mijn ubber chemisch groene wagen :( .

Weet iemand mischien nog een paar press only forward banen? ik speelde er laatst een en vond hem wel erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Ik weet BTW nog wel een goede server om snel punten te verdienen...

[erc] rounds ofzoiets in Duitsland geloof ik. Ik kijk straks even.

Waar moet ik gedownloade tracks in zetten om ze te kunnen rijden? Want ik heb er 3 gedownload heb hem in: \GameData\Tracks\Challenges\Downloaded gezet. Maar als ik hem laad bij editor moet ik een password doen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

Pimorez schreef op maandag 06 november 2006 @ 15:55:
Ik weet BTW nog wel een goede server om snel punten te verdienen...

[erc] rounds ofzoiets in Duitsland geloof ik. Ik kijk straks even.

Waar moet ik gedownloade tracks in zetten om ze te kunnen rijden? Want ik heb er 3 gedownload heb hem in: \GameData\Tracks\Challenges\Downloaded gezet. Maar als ik hem laad bij editor moet ik een password doen :?
Eerst Solo pakken, dan staat er onderin "Browse" , dan kun je ze opzoeken en spelen maar :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Ok, thx ;)

De servers zijn [erc]Rounds en [erc]Top2200

Maar ik heb daarnet ook een baan gemaakt: http://tmn.sleepie.nl/tra...5DCoolTrack.Challenge.Gbx

Comments graag ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Pimorez op 06-11-2006 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
TheZeroorez schreef op zondag 05 november 2006 @ 22:23:
Ja, ook anderen zien ze. Custom modellen (echt totaal andere auto's dus) zien anderen alleen als jij TMS of TMO hebt.
Hmmm vreemd, ik heb hem nu in mijn map staan en zie hem zelf ook maar andere zien hem niet.
Moet er nog een poort opengezet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

weet ik dus niet.
Volgens dapet had ik eerst de gewoone ned skin en na een tijdje werd hij wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
Pimorez schreef op maandag 06 november 2006 @ 16:56:
Ok, thx ;)

De servers zijn [erc]Rounds en [erc]Top2200

Maar ik heb daarnet ook een baan gemaakt: http://tmn.sleepie.nl/tra...5DCoolTrack.Challenge.Gbx

Comments graag ;)
Heb hem net een paar keer geprobeerd, maar kwam er echt niet uit hoe ik moest rijden.
Probeer je tracks wat duidelijker te maken (borden, ...). Ook is het nogal onlogisch dat er een checkpoint aan de linkerkant staat (na de dropdown van die rode blokken) terwijl je meestal de rechtse baan neemt. Probeer ook de baan een beetje vloeiend te maken (dus niet overal moeten stoppen). Voor de rest is het goed ;).Iig beter dan mijn eerste (Freeway :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
Hier is nog een nieuwe TMN track van mij:

Loopy Loop X

(TMX werkt om de een of andere reden niet, hij zegt verkeerde game-versie...)

Graag jullie reacties!

[ Voor 4% gewijzigd door Pap3rclip op 08-11-2006 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Wat zo in mij op komt:

Lekkere baan, geen cuts gevonden. (gecheckt door mach2 en ikzelf)

Lekker snel, veel loopings, maar heel goed te doen. Een tijd van 52 à 53 seconden, dus ook niet een te lang durende baan voor online. Wat mij betreft moeten we er eens een potje op spelen als het druk is in de server. :P

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Nu online

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Pap3rclip schreef op woensdag 08 november 2006 @ 20:45:
(TMX werkt om de een of andere reden niet, hij zegt verkeerde game-versie...)
Dat kan kloppen, op de startpagina van de exchange staat namelijk het volgende:
Posted By: MrA
Tracks or Replays made with the new patch will not work with TMX yet....

We will try and get the site updated soon.
Je hebt dus die patch waarschijnlijk geïnstaleerd waardoor je dus voorlopig geen nieuwe tracks kan uploaden. Hopen dat het snel gefixed wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
DrivinUCrazy schreef op woensdag 08 november 2006 @ 21:36:
Wat zo in mij op komt:

Lekkere baan, geen cuts gevonden. (gecheckt door mach2 en ikzelf)

Lekker snel, veel loopings, maar heel goed te doen. Een tijd van 52 à 53 seconden, dus ook niet een te lang durende baan voor online. Wat mij betreft moeten we er eens een potje op spelen als het druk is in de server. :P
Thx, morgen ga ik er nog 1 maken. >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Pap3rclip op 08-11-2006 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 21:11

krvabo

MATERIALISE!

Even twee baantjes van mij.
IJsthee :9~ vind ik zelf niet zo heel geweldig (beetje onduidelijk imho) maar opzich wel grappig.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ad664d224ddfd94e66ae2194f699748e/full.jpg
http://krijn.net/dump/tmn/IJsthee%20_9~.Challenge.Gbx

Fatal mirror vind ik zelf wel grappig. Een baan die langs twee kanten is te rijden. Er zit hier één fout in.. en dat is dat je bij het omhoogrijden (langs een van de kanten) niet te hard moet gaan, dat vind ik zelf wel jammer, maar verder wel leuk om te spelen.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/15350a5a7f4bfc083f0e522b2c8968c6/full.jpg
http://krijn.net/dump/tmn/Fatal%20Mirror.Challenge.Gbx

In IJsthee :9~ zit een cut, die ken ik, en neemt ongeveer evenveel tijd in beslag als dat je hem normaal zou rijden :P (zal een paar ms schelen, een van de twee kanten op)

Btw, let niet op de tijden in beeld, die waren om wat screenshots te nemen) IJsthee :9~ duurt rond de 50s, en Fatal mirror rond de 1:10..

[ Voor 7% gewijzigd door krvabo op 09-11-2006 01:05 ]

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Hoe kan je eigenlijk zo'n intro filmpje maken? Want op mijn baan staat er heel leuk GoT afgebeeld maar ik wil een intro dat je dat ziet. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

Pimorez schreef op donderdag 09 november 2006 @ 17:40:
Hoe kan je eigenlijk zo'n intro filmpje maken? Want op mijn baan staat er heel leuk GoT afgebeeld maar ik wil een intro dat je dat ziet. Iemand?
Hier (engels) staat een mooie tutorial en hier (nederlands) staan een tutorial om custom muziek in je baan te stoppen. :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Maar ik wil zegmaar zo'n filmpje dat je ziet hoe hij gaat enzo en dat je text kan invoeren. Muziek is ook wel handig hoor alleen dat gebruik ik niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

Pimorez schreef op donderdag 09 november 2006 @ 19:55:
Maar ik wil zegmaar zo'n filmpje dat je ziet hoe hij gaat enzo en dat je text kan invoeren. Muziek is ook wel handig hoor alleen dat gebruik ik niet :+
Dat is die eerste, die is wel van Trackmania Sunrise, maar de media tracker (waarmee je die filmpjes maakt) is hetzelfde :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Ik denk dat ik ook maar eens een baan upload :)

Mischien niet mijn beste maar ik vind em zelf wel orgineel.

Ik presenteer u:
Mario Style

De tijd klopt op sleepie niet helemaal. De gemidelde tijd is 1:30.

Ik word graag voorzien van commentaar (liefst positief ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
En hier nog een nieuwe >:).
Volgens mij is dit de beste die ik gemaakt heb.

Cruising In Runkst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Kan iemand met een verlopen beta key eens systeem tijd terug te zetten en proberen in te loggen? Iemand in een TMU server zegt dat hij het zo deed :S Dat zou wel erg lomp zijn van starforce |:(

Ik speel btw nog vrolijk TMU, heb de game nog niet afgesloten :P

[ Voor 15% gewijzigd door daPet op 09-11-2006 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Pap3rclip schreef op donderdag 09 november 2006 @ 21:35:
En hier nog een nieuwe >:).
Volgens mij is dit de beste die ik gemaakt heb.

Cruising In Runkst
leuke baan alleen drie punten waar ik de mist in ging.

1: die wallride waar je moet springen, ik vind het meer een "luck" jump
2: de jump na die wallride, de meeste keren bots je tegen de randen van de chkpoint aan dus dan red je het niet
3: die gare looping is veel te moeilijk

(mischien klonk wat ik net schreef wat negatief maar ik weet niet hoe ik het anders moet schrijven)

P.S. iemand mijn baan gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

@ daPet, zou je de laatste paar geposte banen in een nieuwe playlist kunnen zetten? Dan kunnen wij ze ook laden, om ze samen online te testen. (ik weet niet of dat een goed idee is, of dat het dan klachten regent. Ach ja, wanneer is dat niet zo. :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimmel
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:25

Wimmel

Hello

TrackMania United is nu online te koop. Dit is een tijdelijke (10.000 stuks) aanbieding waarbij je hem kan aanschaffen en direct kunt downloaden. Na installatie moet je helaas nog even wachten tot 16 november 24:00 wanneer je je activatie key via de mail ontvangt.

Dit betekent automatisch dat het een no-cd versie is :)

http://tmu.gamesplanet.co...rtenaire=9&jeu=Trackmania

Ik heb hem zojuist aangeschaft voor 39,99 euro en de download loopt lekker door op maximale snelheid van mijn provider.

Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Ok, ik ga strax als ik thuis ben de tracks in een playlist zetten ;)

BTW op die preload site staan deze minimum specs:
code:
1
2
3
4
5
System requirements : Windows 2000/XP/XP-x64/Vista
CPU: Pentium IV 1.6GHz / AthlonXP 1600+ - 256 MB (512 MB with Vista)
Video: 16 MB 3D accelerator DirectX 9.0c compatible - HARD DISK: 1.5 GB
Sound Card: 16 bit DirectX compatible
DIRECTX: 9.0c or higher (included in the installation)

Vrije lage specs imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Krvabo, ik ben alleen de boodschapper (don't shoot the messenger please), maar we vinden je banen Ijsthee en Fatal Mirror niet echt geweldig. Fatal Mirror begint te traag, zeker met die afremmende turbo die geen enkel nut heeft en komt de rest van de baan ook niet meer echt op gang. Het mist een zekere flow. IJsthee bevat één minder stuk, en dat is als je omhoog gaat, de bocht bovenaan naar links. Die is nagenoeg blind, omdat je omhoog gaat (beetje Eau Rouge idee van Spa-franchorchamps), maar doordat je dat bovenste zo vreemd hebt gemaakt, ga je die bijna altijd te wijd. Sorry, ook deze heeft het niet.

Pap3rclip heeft het commentaar ook al ingame gehoord: de onderbroken wallride is te lastig voor de meeste mensen( ;) ), omdat je er veel snelheid voor nodig hebt. (zo'n zelfde onderbroken wallride zat in Gizmo, van Gremlin. Alleen op Cruising in Runkst is het erg tricky om genoeg snelheid de wallride mee in te nemen) Loopy Loops vond ik beter.

[edit]Met 'we' bedoel ik trouwens de mensen online, en dan met name de sympathiekere en serieuzere personen. De mening van de notoire zeikerds heb ik niet eens meegenomen.

[ Voor 8% gewijzigd door DrivinUCrazy op 10-11-2006 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
DrivinUCrazy schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 22:08:

...

...

Oké, ik ga meer maps maken à la Loopy Loop ;).
Zoals beloofd;

Eclipse

Commentaar graag >:)

[ Voor 65% gewijzigd door Pap3rclip op 11-11-2006 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 21:11

krvabo

MATERIALISE!

DrivinUCrazy schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 22:08:
Krvabo, ik ben alleen de boodschapper (don't shoot the messenger please), maar we vinden je banen Ijsthee en Fatal Mirror niet echt geweldig. Fatal Mirror begint te traag, zeker met die afremmende turbo die geen enkel nut heeft en komt de rest van de baan ook niet meer echt op gang. Het mist een zekere flow. IJsthee bevat één minder stuk, en dat is als je omhoog gaat, de bocht bovenaan naar links. Die is nagenoeg blind, omdat je omhoog gaat (beetje Eau Rouge idee van Spa-franchorchamps), maar doordat je dat bovenste zo vreemd hebt gemaakt, ga je die bijna altijd te wijd. Sorry, ook deze heeft het niet.
Ik weet dat ze het niet hebben hoor ;) Het waren ook meer banen waar ik wat commentaar op wou, en niet direct voor online. Anders had ik ze wel op TM-exchange gezet :P
Die afremmende turbo heeft weldegelijk nut, maar haalt idd de flow uit de baan. Die remt af voor de jump naar de baan voor de finish zegmaar. Fatal mirror kun je de rest van de baan nagenoeg full throttle rijden hoor (1x gas los omhoog, 1x remmen voor de bocht naar links bij de finish)

Op IJsthee :9~ hoef je ook maar 1x te remmen.. dat is inderdaad bij dat stuk omhoog.. bij het omlaaggaan kun je die bocht gewoon vol gas nemen.

Maargoed, ik zei al.. ze waren ook niet echt bedoeld voor online.. het waren gewoon probeerseltjes die ik zelf had gebruikt voor wat truukjes te proberen (heb een aantal kleine push-forward-tracks gemaakt met opvolgende stunts zonder te sturen). Bedankt voor de tips verder. :)

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

daPet schreef op donderdag 09 november 2006 @ 23:35:
Kan iemand met een verlopen beta key eens systeem tijd terug te zetten en proberen in te loggen? Iemand in een TMU server zegt dat hij het zo deed :S Dat zou wel erg lomp zijn van starforce |:(

Ik speel btw nog vrolijk TMU, heb de game nog niet afgesloten :P
Hier werkt het in ieder geval niet, starforce zegt dat er een incorrecte systeem tijd is :/

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Dan lulde hij uit z'n nek. Maargoed. Heb nu zelf TMU ook afgesloten, er waren nog maar een handvol mensen online. Ik heb wel nog even een baantje of 4 kunnen maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15:32
Kun je de beta niet meer opstarten nadat je het spel hebt afgesloten dan? of is de betatijd voorbij ofzo? vind het wel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

Duesenberg J schreef op maandag 13 november 2006 @ 16:23:
Kun je de beta niet meer opstarten nadat je het spel hebt afgesloten dan? of is de betatijd voorbij ofzo? vind het wel vreemd.
De beta was maar geldig tot 9 november, daarna kun je hem door starforce niet meer opstarten :/

[ Voor 9% gewijzigd door Basti504 op 13-11-2006 16:31 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Nu online

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Misschien hebben jullie hem al gezien, maar op de exchange server site hebben ze een trailer van TMU in [url=http://dl_fast.metaboli.fr/Trailers/TMU/Trailer_TMUnited-high.avi]HD kwaliteit[/] staan (ruim 75 MB).
Het ziet er wel leuk uit zo al die nieuw delen, maar van mij had er wel wat meer variatie in het filmpje gemogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ziet er cool uit.. :o

Maargoed, op bol.com zie ik dat hij pas 31-12-2007 beschikbaar is.. Iemand een ander adresje waar ik hem bestellen kan, of iemand die weet wanneer bol.com het updated heeft? Sinterklaas heeft misschien nog wat budget namelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Just_I schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 13:54:
Misschien hebben jullie hem al gezien, maar op de exchance server site hebben ze een trailer van TMU in [url=http://dl_fast.metaboli.fr/Trailers/TMU/Trailer_TMUnited-high.avi]HD kwaliteit[/] staan (ruim 75 MB).
Het ziet er wel leuk uit zo al die nieuw delen, maar van mij had er wel wat meer variatie in het filmpje gemogen.
Ziet er goed uit, en een spel dat zo verslavend is verdient het wat mij betreft zeker om gekocht te worden. Zeer binnenkort maar aans bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15:32
Ik kan haast niet wachten op TMU, maarja. Ik zal wel moeten. Tot die tijd blijf ik gewoon lekker TMN spelen. Ik heb eindelijk mijn computer terug dus ik zal proberen vanavond nog even wat te spelen.
Heeft nadeo eigenlijk al überhaupt een releasedatum voor TMU bevestigd? Het is voor mij in ieder geval nog behoorlijk onduidelijk.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.