Krvabo, ik ben alleen de boodschapper (don't shoot the messenger please), maar we vinden je banen Ijsthee en Fatal Mirror niet echt geweldig. Fatal Mirror begint te traag, zeker met die afremmende turbo die geen enkel nut heeft en komt de rest van de baan ook niet meer echt op gang. Het mist een zekere flow. IJsthee bevat één minder stuk, en dat is als je omhoog gaat, de bocht bovenaan naar links. Die is nagenoeg blind, omdat je omhoog gaat (beetje Eau Rouge idee van Spa-franchorchamps), maar doordat je dat bovenste zo vreemd hebt gemaakt, ga je die bijna altijd te wijd. Sorry, ook deze heeft het niet.
Pap3rclip heeft het commentaar ook al ingame gehoord: de onderbroken wallride is te lastig voor de meeste mensen(

), omdat je er veel snelheid voor nodig hebt. (zo'n zelfde onderbroken wallride zat in Gizmo, van Gremlin. Alleen op Cruising in Runkst is het erg tricky om genoeg snelheid de wallride mee in te nemen) Loopy Loops vond ik beter.
[edit]Met 'we' bedoel ik trouwens de mensen online, en dan met name de sympathiekere en serieuzere personen. De mening van de notoire zeikerds heb ik niet eens meegenomen.
[
Voor 8% gewijzigd door
DrivinUCrazy op 10-11-2006 22:13
]