Mooi maar ik heb de weg pas gevonden na een stuk of 5 keer spelen. Misschien wat bordjes erbij? Ook vind ik die jumps niet zo leuk waar ik nog altijd niet weet naar waar ik moet springen. Leuk idee voor de rest. Oja en probeer wat minder turbo te gebruikenMystic_Jack schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 15:23:
Ik heb ook een nieuwe baan gemaakt.
get1have3
[afbeelding]
Oh ja, ik heb mij ook via de exchange site mij aangemeld voor de beta test van TMU. Alleen nog hopen dat ik ook mag testen.
Hmm, ik heb juist veel borden geplaatst.Pap3rclip schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 15:43:
[...]
Mooi maar ik heb de weg pas gevonden na een stuk of 5 keer spelen. Misschien wat bordjes erbij? Ook vind ik die jumps niet zo leuk waar ik nog altijd niet weet naar waar ik moet springen. Leuk idee voor de rest. Oja en probeer wat minder turbo te gebruiken.
De turbo's zijn noodzakelijk om de overkant goed te halen, ander knal je tegen het bord aan. Wanneer je de eerste sprong maakt moet je gewoon rechtdoor springen. De andere sprongen op de baan gaan naar rechts of links.
Ik heb de baan even bekeken, er zat een onverklaarbare fout in. Waar je de keuze had voor drie wegen, gaf het bord aan dat je de eerste moest kiezen. Terwijl ik ze van alle drie een dynamisch reclame bord had voorzien
[ Voor 15% gewijzigd door Mystic_Jack op 21-10-2006 17:03 ]
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Ik heb eindelijk een award gekregen voor mijn baan.Mystic_Jack schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 15:23:
Ik heb ook een nieuwe baan gemaakt.
get1have3
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Paperclip, as promised heb ik ff naar je MindMap gekeken en een aantaldingen veranderd. Zeg maar wat je er van vind. Heb het laatste saaie stuk vervangen door een kurkentrekker met plateau. Zelf maar even nog je tijd neerzetten als je hem zo beter vind. Ik vind iig dat je hem al stukken beter hebt gemaakt van wat het was!
Klikje
Klikje
weet iemand of er een mogelijkheid si om TRackmania van bijvoorbeeld een cd of van een usbstick te draaien?
Tis namelijk erg relaxed voor op school
alvast bedankt
alvast bedankt
Daar zit ik ook naar te kijken, speel nu Duke Nukem 3D op school ( blijft gewoon een gaaf spelJ-air schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 16:17:
weet iemand of er een mogelijkheid si om TRackmania van bijvoorbeeld een cd of van een usbstick te draaien?
alvast bedankt

...
Moet lukken. In een luie bui heb ik eens gewoon de TMN map gekopiëerd naar een andere pc en daar kon ik het prima spelenJ-air schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 16:17:
alvast bedankt
Hee Gremlin,
Het stuk dat je erbij hebt gemaakt is echt leuk :d. Heb net nog wat borden geplaatst, paaltjes onder een weg gezet enzo... . Volgens mij is hij nu klaar. Thx. 56s is het record hier
Het stuk dat je erbij hebt gemaakt is echt leuk :d. Heb net nog wat borden geplaatst, paaltjes onder een weg gezet enzo... . Volgens mij is hij nu klaar. Thx. 56s is het record hier
in geval van mindmap zit ik op 55sec.
[ Voor 3% gewijzigd door thorretje op 23-10-2006 17:49 ]
Server down? Ik krijg steeds "bad proxy configuration".
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
hierook...l0c4lh0st schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 19:17:
Ik ga voor de 54 vanavond
Wat is het toch de laatste tijd met hun servers?l0c4lh0st schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 19:17:

Hier is Mind Map v3.0 (FINAL!)
Klikje
[ Voor 13% gewijzigd door Pap3rclip op 23-10-2006 20:14 ]
Ik heb mijn tijd even erbij gezet, maar zal vast wel sneller kunnen.
Nu alleen nog mijn nieuwe baan 'get1have3' en die van Pap3rclip 'Mind Map v3' in de tracklist van XS4TMN server. Is er weer wat variatie.
Nu alleen nog mijn nieuwe baan 'get1have3' en die van Pap3rclip 'Mind Map v3' in de tracklist van XS4TMN server. Is er weer wat variatie.
De tracks die hier gepost worden zitten in de playlist posted.txt (voor de admins)Mystic_Jack schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 20:50:
Ik heb mijn tijd even erbij gezet, maar zal vast wel sneller kunnen.![]()
Ik probeer dat zo snel mogelijk te updaten
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Als er liefhebbers zijn voor deze banen, wil een van de admins vast wel even zo goed zijn om deze playlist te laden.
Ik heb het gevoel dat er op dé baan binnenkort een 34er als tijd staat. Het is mogelijk, dat weet ik. Nu alleen nog waarmaken.
Ik heb het gevoel dat er op dé baan binnenkort een 34er als tijd staat. Het is mogelijk, dat weet ik. Nu alleen nog waarmaken.
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
"De baan" ?........ verklaar je nader, welke baan bedoel je daarmee?DrivinUCrazy schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 08:48:
Hallo
Dé baan.. klinkt een beetje als 'Ignition'
Gewoon De baan! Prijsvraag van de week, waar staat "De baan" voor?mach2 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 12:26:
[...]
"De baan" ?........ verklaar je nader, welke baan bedoel je daarmee?
Is het:
a: Optimal Craze
b. Ignition
c. Freeway
Zo te zien was Thorretje de quizmaster voor met correcte antwoord: b: Ignition, gefeliciteerd met uw overwinning
[ Voor 16% gewijzigd door GENETX op 24-10-2006 12:39 ]
Een fles shampoo.thorretje schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 14:23:
wat heb ik gewonnen?
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
aaaah neeeee... .. niet wéééééér een fles shampoo..
Mooi om te zien dat l0c4lh0st zich opoffert om naar de kruitvat te gaan om een fles shampoo te halen en naar Thorretje te sturen
Hmm, vreemd ... Ik kijk net weer naar de online servers omdat ik weer onlije wilde gaan, zie ik tot mijn verbazing dat er maar twee Nederlandse servers beschibaar zijn (geen XS4TMN helaas) en alle servers zijn leeg
. Op vernieuwen klikken heeft ook geen nut helaas.
Hij doet het weer ...

Hij doet het weer ...
[ Voor 4% gewijzigd door Just_I op 24-10-2006 16:35 ]
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Daarnet was er in elk land maar 1 of 2 srevers beschikbaar, ligt dus aan TMN zelf volgens mij.
Even een tipje mijnerzijds;
Je kan dus de server (in mijn geval XS4TMN) joinen zonder al die menuutjes te hoeven doorlopen, op de volgende manier.
Maak een shortcut naar het bestand TmNationsESWC.exe en wijzig het doel naar (in mijn geval)
Als je nu de shortcut start dan zul je gelijk mijn server joinen.
Nu nog een geintje wat Basti504 gisteren flikte

Je kan dus de server (in mijn geval XS4TMN) joinen zonder al die menuutjes te hoeven doorlopen, op de volgende manier.
Maak een shortcut naar het bestand TmNationsESWC.exe en wijzig het doel naar (in mijn geval)
code:
1
| "C:\Program Files\TrackMania Nations ESWC\TmNationsESWC.exe" /join=80.126.109.70 /internet |
Als je nu de shortcut start dan zul je gelijk mijn server joinen.
Nu nog een geintje wat Basti504 gisteren flikte

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Hehe daar was ik bij ja ^^
. Maar in TMN zelf zie ik geen namen meer boven de auto's om de een of andere reden?
[ Voor 58% gewijzigd door Pap3rclip op 24-10-2006 18:48 ]
druk ` ( of ~ whateverPap3rclip schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 18:47:
Hehe daar was ik bij ja ^^. Maar in TMN zelf zie ik geen namen meer boven de auto's om de een of andere reden?
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Zo, weer een paar tracks van me ge-upload naar de nations exchance:
Annoying Lines
Slingering
Time Right
Niet echt geweldige banen, maar toch wel leuk (en irritant) af en toe.
Annoying Lines
Slingering
Time Right
Niet echt geweldige banen, maar toch wel leuk (en irritant) af en toe.
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Bedankt maareuh welke toets is dit in AZERTY (BE)?3CLipZ schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 18:51:
[...]
druk ` ( of ~ whatever) om namen aan en uit te zetten
Die onder je 'Esc' toets 
Voor zover ik weet zit hij bij AZERTY ook daar, behalve als je een laptop hebt. Zo niet? Zoeken, of een QWERTY kopen
Voor zover ik weet zit hij bij AZERTY ook daar, behalve als je een laptop hebt. Zo niet? Zoeken, of een QWERTY kopen
[ Voor 71% gewijzigd door TheZeroorez op 24-10-2006 20:10 ]
Bij azerty is het (ook) de toets onder escape waar ² en ³ op staat
.
Verwijderd
Ik weet niet of ik met mijn vraag hier goed zit maar...
Ik kan mijn eigen server niet joinen via internet. Dus join ik maar via LAN, maar dan krijg je geen punten
De foutcode is 10061

Weet iemand welke instellingen ik moet veranderen om zelf wél te kunnen joinen via Internet?
(voor de mensen die zich afvragen of de router e.d. goed is/zijn geconfigureerd: andere mensen kunnen wel joinen via internet
)
Ik gebruik Dedicated Server (v30/5/2006) en Aseco 0.61b met RASP plugin (v1.3)
Ik kan mijn eigen server niet joinen via internet. Dus join ik maar via LAN, maar dan krijg je geen punten
De foutcode is 10061

Weet iemand welke instellingen ik moet veranderen om zelf wél te kunnen joinen via Internet?
(voor de mensen die zich afvragen of de router e.d. goed is/zijn geconfigureerd: andere mensen kunnen wel joinen via internet
Hier nog een nieuwe van mij
, hij is goed mogelijk op fullspeed, lekker snel dus
.
1337 <3 [^-_-^]
PS: Niet letten op de naam
, had geen inspiratie meer
.
1337 <3 [^-_-^]
PS: Niet letten op de naam

Je moet naar NAT-LOOPBACK kijken in je router, niet elke router kan naar zichzelf connecten via het internet.Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 14:01:
Ik weet niet of ik met mijn vraag hier goed zit maar...
De foutcode is 10061
[afbeelding]
(voor de mensen die zich afvragen of de router e.d. goed is/zijn geconfigureerd: andere mensen kunnen wel joinen via internet)
...
Opzich rijdt het goed, maar het einde is gatenkaas.Pap3rclip schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 14:49:
Hier nog een nieuwe van mij, hij is goed mogelijk op fullspeed, lekker snel dus
.
1337 <3 [^-_-^]
PS: Niet letten op de naam, had geen inspiratie meer
.
Op het platform mis ik een bord aan de linkerkant waar je er vanaf moet.
Oke, zal er wat aan doenMystic_Jack schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 17:26:
[...]
Opzich rijdt het goed, maar het einde is gatenkaas.
[ Voor 15% gewijzigd door Pap3rclip op 25-10-2006 20:10 ]
Verwijderd
Ik heb in mijn router de optie NAT - Port Triggering. Moet ik die hebben?Basti504 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 16:21:
[...]
Je moet naar NAT-LOOPBACK kijken in je router, niet elke router kan naar zichzelf connecten via het internet.
Mijn router is er een van Davolink type DV-201AMR (standaard Tele2 router).
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2006 11:50 ]
Ik heb een probleem dat ik geen geluid van mijn auto hoor. Ik heb al wat lopen zoeken (EAX uitzetten etc) maar dit hielp mij niet.
Weet iemand nog een andere manier om dit te fixen.
Sys specs:
amd athlon 64 x2 3800+
m2n-sli deluxe
hercules fortissimo III
Weet iemand nog een andere manier om dit te fixen.
Sys specs:
amd athlon 64 x2 3800+
m2n-sli deluxe
hercules fortissimo III
Onder advanced settings tabblad audio verschillende 3d quality (soft) instellingen proberen. Heb dit probleem ook al een paar keer gehad.Woutev schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 15:38:
Ik heb een probleem dat ik geen geluid van mijn auto hoor. Ik heb al wat lopen zoeken (EAX uitzetten etc) maar dit hielp mij niet.
Klopt, dit probleem ken ik ook.tweakraiser schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 15:43:
[...]
Onder advanced settings tabblad audio verschillende 3d quality (soft) instellingen proberen. Heb dit probleem ook al een paar keer gehad.
Dat 3d quality gedoe gewoon uitzetten.
Beide zijn opgelostMystic_Jack schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 17:26:
[...]
Opzich rijdt het goed, maar het einde is gatenkaas.
In de minimale eisen staat dat een Pentium 4 2,0 GHz een minimale eis is om het spel goed te kunnen draaien. Het spel zal op lage resoluties ook best nog wel een beetje daaronder gespeeld worden.Mebus schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 18:12:
Dit spel is ook te spelen op een laptop van 1.5 ghz
Zelfs (als je niet online gaat dan) zou je dit spel op een computer van 450 mhz kunnen spelen;)
Zo minimale systeem eisen mischien aanpassen?
Vergeet overigens niet dat een P4 2,0 Ghz ongeveer gelijk staat (volgens Tom's Hardware) aan een AMD Athlon 1400 en Amd Sempron 2500+. Dit zijn ook niet echt bepaalde hoog staande processoren.
Ik laat het dus ook gewoon zo staan ook al kan het met minder ook. Daarnaast is het zo aangegeven door Nadeo zelf. Zo kan je bij elk spel wel de eisen aanpassen.
Groetn hoeft nog steeds niet op GoTGR. mebus
[ Voor 4% gewijzigd door Just_I op 26-10-2006 18:33 ]
Mischien hebben we meer aan de GFX en je geheugen. Ik zeg de laatste tijd wel meer dat de CPU niet meer zo van belang is, maar meer RAM en GFX. Mijn buurjongen kon met een GF 4 en 512MB op een PIII 900 nog TMN-en en COD2 spelen (allebij speelbaar, niet meer maar genoeg). Een 1.5 GHz laptop CPU zal genoeg zijn, maar als dat samengaat met een Intel "Extreme" (ja tussen haakjes, ahum) GFX zal het niet echt draaien. Heb je er nog een X700 oid in zitten kan het met gemak. Maar wrom download je het niet gewoon, tis toch gratis, nooit geschoten is altijd mis.
Whoohoo! Ik zit in de beta test van TM:United!
Zijn er andere mensen hier die er ook aan mee doen?
Eerste impressie is goed in ieder geval.
P.s. Het betreft een gesloten beta, waarvoor je een key kon aanvragen. Elke key kan maar 1 keer gebruikt worden om mee te activeren.
Eerste impressie is goed in ieder geval.
- Goede graphics (draait beter dan TMN op de een of andere manier.)
- Verschillende baan types binnen Stadium (normaal, dirt en platform)
- Nieuwe baan blokken (o.a. een engine-shutdown blok
)
- Servers zijn ingedeeld naar Land / Provincie
- Coppers gebruiken om replays te downloaden
- Meer blokken voor 'aankleding' van tracks
P.s. Het betreft een gesloten beta, waarvoor je een key kon aanvragen. Elke key kan maar 1 keer gebruikt worden om mee te activeren.
My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""
is er al iets bekend over de syteemeisen eigenlijk?VyperX schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:54:
Whoohoo! Ik zit in de beta test van TM:United!![]()
Eerste impressie is goed in ieder geval.Is er al iemand van plan hier een nieuw topic voor te openen?
)
Meh
Ik ben ook begonnen met het maken van wat tracks, en dan voornamelijk korte snelle baantjes die binnen 30 seconden zijn uit te rijden. Mijn eerste creaties zijn hier te downloaden.
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Ik heb me wel opgegeven, maar ik denk niet dat ik nog uitgekozen wordVyperX schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:54:
Eerste impressie is goed in ieder geval.Is er al iemand van plan hier een nieuw topic voor te openen?
)

Maar mag je screens posten, of moest je een contract je accepten die dat verbied ?
...
Joepie! Deze mail krijg ik net binnen, in het Frans maargoed:
------------------
Vous avez été séléctionné pour participer au dernier Bétâ test de TrackMania United.
Voici votre clé pour la protection et votre clé joueur qui vous permettront de bénéficier des fonctions connectées de TrackMania United et jouer en ligne. Merci de vous connecter sur les forums de trackmania-lejeu.com où nous allons donner le lien de la version à télécharger. Nous attendons de vous que vous nous fassiez part de vos problemes éventuels sur le jeu sur le forum Bétâ TrackMania United.
Votre version se désactivera le 9 novembre, vous n'avez accès qu'à 20 % du jeu final et un seul environnement, le nouveau Stadium.
Bon jeu !
Code d'activation : toch-maar-lekker-niet
Numéro de série : had-je-gedacht-ja
------------------
Wat moet ik nu doen?
------------------
Vous avez été séléctionné pour participer au dernier Bétâ test de TrackMania United.
Voici votre clé pour la protection et votre clé joueur qui vous permettront de bénéficier des fonctions connectées de TrackMania United et jouer en ligne. Merci de vous connecter sur les forums de trackmania-lejeu.com où nous allons donner le lien de la version à télécharger. Nous attendons de vous que vous nous fassiez part de vos problemes éventuels sur le jeu sur le forum Bétâ TrackMania United.
Votre version se désactivera le 9 novembre, vous n'avez accès qu'à 20 % du jeu final et un seul environnement, le nouveau Stadium.
Bon jeu !
Code d'activation : toch-maar-lekker-niet
Numéro de série : had-je-gedacht-ja
------------------
Wat moet ik nu doen?
[ Voor 5% gewijzigd door Pap3rclip op 27-10-2006 18:51 ]
Je moet naar http://www.trackmania-lejeu.com gaan, en daar kun je 'm downloaden ofzo. Verder doet je versie het maar tot 9 november, en kun je maar 20% van de tracks doen, enkel in stadium.
Je moet dus naar een Frans forum gaan enzo.. Kortom; u bent genaaid.
Verwijderd
Blijft een vet spelletje
Dit weekend op de Meldersnet LAN (noord-limburg) is er zelfs een compo van
Op de Masterlan (www.masterlan.nl 8-9-10 Dec.) word er zelfs een MegaMatch van gehouden, hoe vet is dat
Op de Masterlan (www.masterlan.nl 8-9-10 Dec.) word er zelfs een MegaMatch van gehouden, hoe vet is dat
Heb het al gevonden, ben bezig met downloadenTheZeroorez schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 19:08:
Je moet naar http://www.trackmania-lejeu.com gaan, en daar kun je 'm downloaden ofzo. Verder doet je versie het maar tot 9 november, en kun je maar 20% van de tracks doen, enkel in stadium.
Mijn systeemeigenschappen:
- AMD Athlon 64 3800+ @ 2.7Ghz (S939)
- ASUS K8VM-X
- KINGSTON 1GB DDR
- Club3D Geforce 6600GT
[ Voor 9% gewijzigd door Pap3rclip op 27-10-2006 19:19 ]
Ik zit er ook inVyperX schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:54:
)
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
NIeuwe track gebouwd.. vind 'm zelf beter dan al m'n andere tracks..
http://nations.tm-exchang...=trackshow&id=586752#auto
Just_I & Gremlin .. ff testen graag.
[ Voor 23% gewijzigd door thorretje op 27-10-2006 20:37 ]
En nog een paar erbij:AtleX schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 18:09:
Ik ben ook begonnen met het maken van wat tracks, en dan voornamelijk korte snelle baantjes die binnen 30 seconden zijn uit te rijden. Mijn eerste creaties zijn hier te downloaden.
http://tmn.atlex.nl/atlex.nl_u30_006.Challenge.Gbx
http://tmn.atlex.nl/atlex.nl_u30_007.Challenge.Gbx
http://tmn.atlex.nl/atlex.nl_u30_008.Challenge.Gbx
http://tmn.atlex.nl/atlex.nl_u30_009.Challenge.Gbx
In die eerste wallride moet ik behoorlijk remmen om er niet uit de vliegen aan het einde, misschien is het een idee om het uitloopstuk (overgang van wallride naar gewone baan) wat langer te maken?thorretje schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 20:33:
[ Voor 32% gewijzigd door AtleX op 28-10-2006 10:29 ]
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
hihi.. binnen 1 uur een award op m'n track
heb 'm geupdate.. uitloopstuk na wallride verlengt., hoe's de track verder dan?
http://www.thorretje.com/GoT/speed-GoT.Challenge.Gbx (opslaan als)
heb 'm geupdate.. uitloopstuk na wallride verlengt., hoe's de track verder dan?
http://www.thorretje.com/GoT/speed-GoT.Challenge.Gbx (opslaan als)
[ Voor 7% gewijzigd door thorretje op 27-10-2006 21:07 ]
Oke, ik heb hem,zoals je heel lief vraagde (thorretje schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 20:33:

[list]• De eerste loop die je maakt kan je wel een enkele weg maken, de twee extra banen bovenin zijn zo goed als zinloos aangezien bijna niemad er gebruik van zal maken voor een fastlap.• De borden die je in de wallride hangt werken goed om het zicht te ontemen om het einde van de wallride, maar als ik me niet vergis hangen ze een in de lucht zonder ondersteuning. • CP 3 is als je goed rijd te halen door gas losten laten op het heuveltje. Dit is op zich geen probleem, maar misschien is het handig om er een bord met danger/warning oid bij te plakken. • Misschien is het handig om de schuine weg iets eerder te laten op houden of de wat langere schuin>rechte-weg-deel te gebruiken. Op die manier heb je een wat betere aanloop voor de corkscrew. • In de corkscrew moet echt nog een auto-cam gemaakt worden anders is de corkscrew erg lastig te rijden. In het topic staat eerder nog een linkje met een tutorial hoe dat moet.
Dat was het commentaar dan weer van mijn kant, je ziet maar wat je ermee doet. Ik vond de track niet heel erg vernieuwend of speciaal, maar wel lekker om te rijden.
Overigens was de tweede tijd die ik neerzette al een auteursrecord
Ik kreeg net toen ik op internet ging deze mededeling:
Iemand anders deze nog gehad? Later maar een keertje kijken wat het is ...
[ Voor 7% gewijzigd door Just_I op 27-10-2006 21:25 ]
Heb net even TMU gespeeld. Is echt beter als ik verwacht had. Zo zijn er vele bouwmogelijkheden bijgekomen, graphics zijn echt heel goed, modderbanen in het stadium, mogelijkheig om luchtballonen, bomen, kunstwerken waar je op kan rijden, appartementen, ... cirkelvormige checkpoints in de lucht, ... . Ik kan hem met mijn systeem ^^(zie paar posts hierboven)^^ op mediumkwaliteit met 4x antialiasing aan tegen +/-45 fps ingame. Heb je nog vragen, vraag het me gerust! Ook een grote verandering is misschien dat je ondergronds kan bouwen/rijden en dat je ook het weer, stand v.d. zon e.d. aanpassen. Echt een aanrader!
Net de update gedaan voor dat tournament gebeuren en kreeg daarbij Verizon Plalinc geïnstaleerd. Dit kan ik nog niet gebruiken omdat ik er een ICQ of een AIM account voor nodig heb. Zometeen even het spel opstarten om te kijken of daar nog wijzigingen zijn. De update is overigens net iets meer dan 12 MB groot.
Op welke resolutie speel je?Pap3rclip schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 22:35:
Heb net even TMU gespeeld. Is echt beter als ik verwacht had. Zo zijn er vele bouwmogelijkheden bijgekomen, graphics zijn echt heel goed, modderbanen in het stadium, mogelijkheig om luchtballonen, bomen, kunstwerken waar je op kan rijden, appartementen, ... cirkelvormige checkpoints in de lucht, ... . Ik kan hem met mijn systeem ^^(zie paar posts hierboven)^^ op mediumkwaliteit met 4x antialiasing aan tegen +/-45 fps ingame. Heb je nog vragen, vraag het me gerust! Ook een grote verandering is misschien dat je ondergronds kan bouwen/rijden en dat je ook het weer, stand v.d. zon e.d. aanpassen. Echt een aanrader!
En is die 45FPS meet meerdere players op de baan?
4x AA is wel dapper voor een 6600GT.
Resolutie is 1280*1024 (het hoogste dus), 45FPS is online met ong. 8 spelers. Het lukt toch goed op 4x hoor.tweakraiser schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 11:41:
[...]
Op welke resolutie speel je?
Bij de laatste update zit Verizon Playlinc. Hiermee schijn je meerdere Trackmania spellen te kunnen spelen (soort All Seeing Eye). Maar sinds de installatie daarvan kan ik geen NL servers meer zien in m'n gewone Trackmania.
Iemand anders hetzelfde probleem, of koppel ik oorzaak en gevolg verkeerd en wordt dit niet veroorzaakt door de update
Iemand anders hetzelfde probleem, of koppel ik oorzaak en gevolg verkeerd en wordt dit niet veroorzaakt door de update
Zijn er hier veel mensen die in de TMU beta zitten? Ik wil wel eens online racen tegen wat GoTers
+ Antistrophic filtering staat op 2x. Ben zelf ook verbaasd maar het spel ziet er echt lekker uit op deze settings en loopt ook goed.tweakraiser schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 11:41:
[...]
Op welke resolutie speel je?
De komende dagen/weken zal ik screenshots, filmpjes e.d. van TMU posten. Alles is te vinden op:
http://www.leechit.nl/TMU
(De screenshots zijn op mediumkwaliteit gemaakt.)
http://www.leechit.nl/TMU
(De screenshots zijn op mediumkwaliteit gemaakt.)
[ Voor 17% gewijzigd door Pap3rclip op 28-10-2006 15:58 ]
Weer een nieuwe track op de exchance gezet, ik had hem al een tijdje, maar was hem vergeten erop te zetten de vorige keer.
Street Circuit: Een volg-de-weg doolhof, veel hoge gebouwen in het doolhof waardoor het een beetje op starten circuit lijkt, alleen 90 graden bochten.
Street Circuit: Een volg-de-weg doolhof, veel hoge gebouwen in het doolhof waardoor het een beetje op starten circuit lijkt, alleen 90 graden bochten.
Ik heb er geen last van, heb je in je profiel nog steeds NED als land staan?dr snuggles schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 12:39:
Bij de laatste update zit Verizon Playlinc. Hiermee schijn je meerdere Trackmania spellen te kunnen spelen (soort All Seeing Eye). Maar sinds de installatie daarvan kan ik geen NL servers meer zien in m'n gewone Trackmania.
Jep, profile staat nog op NED. Maar na een keertje goed afsluiten (ik gebruik altijd alt-f4Mystic_Jack schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 16:19:
[...]
Ik heb er geen last van, heb je in je profiel nog steeds NED als land staan?
[ Voor 15% gewijzigd door dr snuggles op 28-10-2006 16:40 ]
En nu heb ik een probleempje en wel met de Playlinc.
Ik heb een account aangemaakt en voordat ik mijn account geactiveerd was heb ik proberen te inloggen wat niet werkte. Mijn account kon niet gevonden worden. Daarna dus even mijn account alsnog geactiveerd, maar nog steeds kan ik niet inloggen met dezelfde foutmelding. Terwijl ik met de aangemaakte account wel kan inloggen op de site van aim.
Ik heb wel een ICQ account, twee zelfs, maar die wil ik niet meer gebruiken.
Ik heb een account aangemaakt en voordat ik mijn account geactiveerd was heb ik proberen te inloggen wat niet werkte. Mijn account kon niet gevonden worden. Daarna dus even mijn account alsnog geactiveerd, maar nog steeds kan ik niet inloggen met dezelfde foutmelding. Terwijl ik met de aangemaakte account wel kan inloggen op de site van aim.

Ik heb wel een ICQ account, twee zelfs, maar die wil ik niet meer gebruiken.
Kan iemand misschien vertellen wat zo ongeveer de systeemeisen zijn voor Trackmania: United?
Ik ben nl. wel benieuwd of ik het kan draaien met mijn 9600XT en A64 3500+.
Trackmania: Nations draait redelijk soepel, dus als TM:U niet veel zwaarder is hoop ik het binnenkort ook te spelen.
Trackmania: Nations draait redelijk soepel, dus als TM:U niet veel zwaarder is hoop ik het binnenkort ook te spelen.
Je zal het spel op mediumkwaliteit even soepel als TM:N kunnen spelen. Het is niet veel zwaarder dan TMN.l0c4lh0st schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 18:24:
Kan iemand misschien vertellen wat zo ongeveer de systeemeisen zijn voor Trackmania: United?
Ik vind TMUnited beter draaien dan TMN, er zit namelijk een of andere Optimize button in de settings, wat nogal wat scheelt heb ik gemerktPap3rclip schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 18:43:
[...]
Je zal het spel op mediumkwaliteit even soepel als TM:N kunnen spelen. Het is niet veel zwaarder dan TMN.
Ik zit hier met een raar probleem...ik heb een hele tijd geen TMN gedaan, en sinds die tijd zit er een X1900XT in, ook is windows opnieuw geinstalleerd. Start ik TMN dan reboot me PC onmiddelijk...direct zwart scherm...
Dit zal wel een soort gelijk probleem zijn...
Maar weet iemand hier een oplossing?
Ik neem aan dat je TM opnieuw geinstalleerd hebt?Saturnus schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 19:19:
Ik zit hier met een raar probleem...ik heb een hele tijd geen TMN gedaan, en sinds die tijd zit er een X1900XT in, ook is windows opnieuw geinstalleerd. Start ik TMN dan reboot me PC onmiddelijk...direct zwart scherm...
Als ik zo kijk heeft het volgens de laatste persoon in dat topic te maken met instellingen, zet ze eens naar default. Misschien dat dat werkt.
Verder natuurlijk de standaard dingen zoals software van de kaart updaten.
Alles is up-to-date...verder herkende TMN me kaart niet en zou daarom een test uitvoeren, dat crashte...nu update ik TMN, maar volgems mij krijg je dan alleen iets anders extra's op je PC, dat testen van de grafische kaart skip ik nu, maar volgens mij gaat het niet helpen. Resultaat zo.
Helpt niet.
Helpt niet.
[ Voor 3% gewijzigd door Saturnus op 28-10-2006 19:30 ]
Eerste videoclip van het hoofdmenu van TMU staat er ook op, morgen ga ik nog filmpjes maken.
www.leechit.nl/TMU
www.leechit.nl/TMU
Gister lekker gespeeld op de R602 klompies server. Gave korte banen (<1m). Probeer ik net te joinen, blijkt dat ik gebanned ben
. Geen idee waarom, maar erg lief van ze.
Tsja, daar staat de klompies server erg bekend om, om het heel snel bannen van rijders. Commentaar daarop wordt ook niet echt gewaardeerd daar en resulteerd ook vaak in een ban. Maargoed, er zijn zat andere leukere servers hier in Nederland om nog wat lol te hebben.dr snuggles schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 11:14:
Gister lekker gespeeld op de R602 klompies server. Gave korte banen (<1m). Probeer ik net te joinen, blijkt dat ik gebanned ben. Geen idee waarom, maar erg lief van ze.
Ik wil ook met die playlinc spelen , dus ik maak een aol accountje aan (waarmee ik ook kan inloggen op site van aol) en ik registreer me voor playlinc op de site van trackmanianations.
Nadat dit allebei succesvol gedaan is , kan ik nog steeds niet inloggen omdat mijn playlinc account zogezegd niet bestaat
. Toch heb ik EN op tmn gerigstreerd voor playlinc en een werkende aol account...
Ik kan er echt niet aan uit , wie heeft een oplossing hiervoor ?
Nadat dit allebei succesvol gedaan is , kan ik nog steeds niet inloggen omdat mijn playlinc account zogezegd niet bestaat

Ik kan er echt niet aan uit , wie heeft een oplossing hiervoor ?
Aha ok. Maar ik ben het met je eens, er zijn genoeg leukere serversJust_I schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 11:19:
[...]
Tsja, daar staat de klompies server erg bekend om, om het heel snel bannen van rijders. Commentaar daarop wordt ook niet echt gewaardeerd daar en resulteerd ook vaak in een ban. Maargoed, er zijn zat andere leukere servers hier in Nederland om nog wat lol te hebben.
ik heb een nieuwe track online gezet.
De track is niet als echt serieuze track gebouwd en is ook best makelijk (wel irritant
).
http://nations.tm-exchang...=trackshow&id=589297#auto
waarschuwing !!: deze track kan behoorlijke lag veroorzaken
De track is niet als echt serieuze track gebouwd en is ook best makelijk (wel irritant
http://nations.tm-exchang...=trackshow&id=589297#auto
waarschuwing !!: deze track kan behoorlijke lag veroorzaken
Vraagje:
wie speelt er nations met PC3?
Ik draai met een 3500 @2420MHz en een x1900xt (@xtx speeds), PC2 makkelijk 85 FPS met aa 6x en af 16x op 1280x1024. (benchmark)
Zodra ik hem op PC3 zet dropped de fps naar 20
, ligt dit aan m'n cpu?
Het ziet er zoveel beter uit met PC3 aan.
Ik draai met een 3500 @2420MHz en een x1900xt (@xtx speeds), PC2 makkelijk 85 FPS met aa 6x en af 16x op 1280x1024. (benchmark)
Zodra ik hem op PC3 zet dropped de fps naar 20

[ Voor 3% gewijzigd door tweakraiser op 29-10-2006 12:43 ]
Die bench tests kloppen niet echt. Je moet eens als je op internet speelt op "0" drukken (bovenaan), dan zie je je echte fps. Iets rond de 40 online is genoeg vind ik.tweakraiser schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 12:32:
Vraagje:
Zodra ik hem op PC3 zet dropped de fps naar 20, ligt dit aan m'n cpu?
PS: de eerste TMU replay-filmpjes staan online op www.leechit.nl/TMU
Er zit een verschil tussen framerate en frames per second hoor 
Maar inderdaad, die bench klopt niet echt, daarbij komt nog eens dat het een simpel trackjes is, met maar één auto.
Coole filmpjes trouwens
Maar inderdaad, die bench klopt niet echt, daarbij komt nog eens dat het een simpel trackjes is, met maar één auto.
Coole filmpjes trouwens
Ja weet ik.Pap3rclip schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 12:55:
[...]
Die bench tests kloppen niet echt. Je moet eens als je op internet speelt op "0" drukken (bovenaan), dan zie je je echte fps. Iets rond de 40 online is genoeg vind ik.
PS: de eerste TMU replay-filmpjes staan online op www.leechit.nl/TMU
Maar waarom is het veschil tussen PC2 en PC3 zo groot?
Hoe kan jij dat nou wetenTheZeroorez schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 12:58:
Er zit een verschil tussen framerate en frames per second hoor
Coole filmpjes trouwens
keb nu ook tms gekocht voor een klijne 10 euri maar hoe moet ik nu in tmn die serial invoeren?
* Borgoth fluisterd dat het mischien handig is om het andwoord in de startpost te plaatsen
* Borgoth fluisterd dat het mischien handig is om het andwoord in de startpost te plaatsen
[ Voor 35% gewijzigd door Borgoth op 29-10-2006 13:03 ]
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
Volgens mij moet dat op www.trackmania.com, daar inloggen op je account en daar kan je dat dan doen.Borgoth schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 13:01:
keb nu ook tms gekocht voor een klijne 10 euri maar hoe moet ik nu in tmn die serial invoeren?
Het antwoord op je vraag heb ik even opgezocht en kun je hier vinden. Verder wil ik niet lullig doen, maar we vinden het op GoT fijn als ABN schrijft. Om je te helpen zit er tegenwoordig in Firefox 2 spellingscontrole voor alles wat je typtBorgoth schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 13:01:
Ok zal er op gaan letten.
En bedankt voor het antwoord.
EDIT: Your account has been successfully authentificated.
En bedankt voor het antwoord.
EDIT: Your account has been successfully authentificated.
[ Voor 34% gewijzigd door Borgoth op 29-10-2006 13:29 ]
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
Als ik mijn framerate test op mijn eigen baan: behind bars dan is het minimum tijdens het rijden 35 frames.
Dat is op die baan nog best netjes
. Maar ik vraag me nu al een tijdje af wat die cijfers bij audio precies inhouden, en wat zijn goede waarden daarvoor ?
Bij mij staat er bij audio meestal iets van 0,06..
Dat is op die baan nog best netjes
Bij mij staat er bij audio meestal iets van 0,06..
Ik weet alleen dat als je audio op hoger kwaliteit zet, het rond de 0.9 zit.
Er stond er al één hoor..Pap3rclip schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 13:00:
[...]
Hoe kan jij dat nou wetenhet duurt nog 13 minuten eer ze geupload zijn, had niet verwacht dat er al iemand zo snel zou kijken
0,9 of 0,09 ik vindt het gek dat het bij mij zo laag is.Pap3rclip schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 14:10:
Ik weet alleen dat als je audio op hoger kwaliteit zet, het rond de 0.9 zit.
Ik heb een audigy 4 en ik heb geluid op medium en verder alleen EAX aan.
Onboard geluidskaartje hierdutch_warrior schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 15:01:
[...]
0,9 of 0,09 ik vindt het gek dat het bij mij zo laag is.
Ik heb een audigy 4 en ik heb geluid op medium en verder alleen EAX aan.

Nu staan er 5
[ Voor 22% gewijzigd door Pap3rclip op 29-10-2006 17:33 ]
Ik zie er maar 4 hoor
We hadden het over de replay-filmpjes.. de 1e keer dat ik daar naar keek stond er één, en dat (iets oudere) menu-filmpje..
Ja, en bij mijn audio staat er 0,023xxxxx en ik heb 'n Soundblaster 128.. Bij m'n framerate staat 15~25, en ik heb 'n 7900GT.. lager = beter?
Mja, wie het echt weten wil, lees dit ff door, ik ben te lui \o/
Ja, en bij mijn audio staat er 0,023xxxxx en ik heb 'n Soundblaster 128.. Bij m'n framerate staat 15~25, en ik heb 'n 7900GT.. lager = beter?
[ Voor 107% gewijzigd door TheZeroorez op 29-10-2006 17:41 ]
Er staan nu in totaal 5 filmpjes op de hostTheZeroorez schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 17:35:
Ik zie er maar 4 hoorWe hadden het over de replay-filmpjes.. de 1e keer dat ik daar naar keek stond er één, en dat (iets oudere) menu-filmpje..
Het moet echt hoger zijn hoor, als ik op hoogste kwaliteit speel haal ik 4 framerate en dan schokt het heel hard, zet ik het op lagere kwaliteit (= vloeiender), heb ik 40-50.
Het is vet vaag, hier loopt het namelijk prima, en en dat moet ook wel als je naar het spel/de machine kijkt..Pap3rclip schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 18:37:
[...]
Er staan nu in totaal 5 filmpjes op de host![]()
Het moet echt hoger zijn hoor, als ik op hoogste kwaliteit speel haal ik 4 framerate en dan schokt het heel hard, zet ik het op lagere kwaliteit (= vloeiender), heb ik 40-50.
Er staan nu 4 replays op de host
Dit topic is gesloten.