Een paar reviews:
Asilom (3CLipZ): Snelle baan met leuke doorkijkjes. De hoepels zijn mooi gedaan, maar tevens eigenlijk het enige punt in de baan waar je tijd kan verliezen. Iets te easy volgas.
GotSpeed? (
3CLipZRubberDucky): Zelfde verhaal eigenlijk. Lekker volgas maar té makkelijk. De gps (ben er nog steeds niet achter hoe je die nou maakt) voegt weinig aan de track toe aangezien de weg wel duidelijk te vinden is. Het einde is cool.
Nuts...just...nuts! (ook weer door 3CLipZ): Het begin is spectaculair en als je goed de loopings uitkomt ook prima te doen. Maar misschien mis ik daarna een shortcut, want al snel wordt de baan langzaam en suf, in tegenstelling tot het begin.
The Silo (dutch_warrior): Goeie silo, maar het stuk meteen daarna heb ik nog niet door, te hotseknotserig. Teveel turbo's tussendoor, niet nodig. Het einde is wel grappig als je door de finish stuitert als je vol blijft gaan.
Round and round (ook dutch_warrior): Lekkere doordraaier aan het begin. Het gras stuk is de eerste keer wat verwarrend, maar dat is wel leuk. Tricky wallride aan het einde, de omweg die je moet maken als je de hoge uitgang mist is net iets te groot.
Bungee (Simon): Sobere maar nette baan Als je de goeie snelheid hebt rijdt het precies goed. Beetje rechttoe rechtaan, maar het einde houdt je scherp.
New Thrill (Pap3rclip): Ik heb geloof ik de tweede versie gedaan, ben het even kwijt. Al snel was er een shortcut mogelijk door van het grote platform naar beneden precies bij de eerste checkpoint te landen. Je mist dan het dakstuk dat wel ok is. De lange wallride naar het einde is leuk maar misschien net iets te krap.
Ik hoop dat ik niemand voor zijn kop stoot met mijn vernietigende/opbouwende kritieken. Mijn eigen banen zijn ook nog geen hoogstandjes.
En tsja, wat maakt een baan nou écht goed? De flow, de uitkijkjes, variatie, de 'kriebels in je buik'-momenten al je lekker zweeft, de 'yes ik haal em' momenten, de momenten dat je een beweging moet maken die je nog niet eerder bent tegengekomen, een originele stunt. Zoiets. Maar ook intro's, thema's of effecten kunnen een baan erg leuk maken.
edit:
sorry 3clipz
How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.