[PC] Trackmania Nations Deel 4

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.142 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-09 10:52
Hier is het filmpje van het auth.rec. voor de euruku-baan :). Kan je zien dat hij nogal simpel is.

Klik

PS: Zou je na het bekijken van het filmpje ook eens kunnen zeggen wat ik beter kan doen voor in de toekomst?
PS2: Dit is het 500'ste bericht in dit topic >:).

[ Voor 33% gewijzigd door Pap3rclip op 14-10-2006 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
3CLipZ schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 17:20:
[...]

op wat? :x enige track die op XS4TMN staat is Stunts Aplenty :D
daar hoor je onder de 1:10:00 te zitten
Tis maar net welke playlist je op dat moment afspeelt. ;)

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
Ik heb vandaag een tweede track gemaakt; New Thrill.
Commentaar van de eerste track was:
- Onduidelijke baan > Opgelost
- Veel geluk nodig > Opgelost
- Teveel turbo > Zo goed mogelijk weggewerkt.

Hiero is ie dan :d (klikje): New Thrill

Graag jullie commentaar! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 23:53
Ook ff een baantje gemaakt vandaag :)
naar vele klachten heb ik em maar simpel gehouden :P (imo beetje te simpel maar ok)

Asilom

Afbeeldingslocatie: http://xs207.xs.to/xs207/06416/asilomthumb1.jpg

Wallrides, loops, jumps, speed zitten er allemaal in, bijna de hele track gaat fullspeed :P

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
GremliN-Online schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 19:27:
...
Btw jou track verdient een Eeruku award! (en dat is negatief 8)7 ).
...
Ik heb net je track gespeeld
3Clipz en vind hem echt geweldig!! Nu zie ik dat jij Eeruku bent, maar wat bedoelt GremliN dan dat het negatief is?? :? :? Ik vind het een compliment :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
Pap3rclip schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 21:34:
[...]

3Clipz en vind hem echt geweldig!! Nu zie ik dat jij Eeruku bent, maar wat bedoelt GremliN dan dat het negatief is?? :? :? Ik vind het een compliment :9.
3CLipZ schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 21:21:
naar vele klachten heb ik em maar simpel gehouden :P (imo beetje te simpel maar ok)
gok daarom :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-10 07:09
Pap3rclip schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 21:34:
[...]

Jij hebt werkelijk nooit een echte eeruku gereden :P. Ok moet toegeven dat hij 1tje had die wel aardig was maar waar zullen we beginnen?

-Turbo's voor loopings, niet ene of 2, maar direct >10!
-Jumps om daarna het anker uit te gooien om niet over een checkpoint te vliegen
-Finishes die niet ver genoeg staan waardoor je er vaak overheen vliegt
-Ongelovige rotbochten om direct alle snelheid uit de track te halen
-Nog meer ongein

Ofwel tracks die niet rijden!

Heb je track nu wel gehaald maar het probleem in dat het losse stukjes zijn. De track is geen geheel en rijdt erdoor niet lekker. Rijdt eens op servers met leuke tracks of download ze van mensen zoals ganjarider, axemen etc (high ranked tracks op TrackMania eXchange). Deze tracks zijn een geheel en rijden lekker door waardoor mensen hem gaan waarderen. Hetzelfde heb ik met mijn nieuwe track GoT Speed?! (2 pagina's trug). Veel snelheid (alles plankgas kan mogelijk zijn), een mooie stunt er in, snelheid blijft er in maar je moet ook genoeg snelheid houden om te kunnen finishen. Nog wat aankleding en voor de meesten is het direct duidelijk hoe te rijden. Dapet zijn tracks zijn ook goed. Niet zo snel maar ook goed van design. Veel bochten waardoor het op stuur kunsten aankomt maar nog steeds mooi om te rijden. Verder zou een track tussen de 30 sec en 1 minuut moeten duren.

Dus maak tracks die overzichtelijk (duidelijk zijn), niet te lang of te kort, wel wat uitdaging hebben maar niet te veel. Mooi kunnen worden gereden, zijn aangekleed (scenery) en vooral een geheel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
lol sorry gremlin, maar dan heb jij mijn banen gewoon echt niet door ;)
ik maak mijn banen dat er een "flow" inzit, dat je er gewoon lekker doorheen kan raggen en niet vol mee in de ankers moet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorretje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-03 14:12
3CLipZ schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 00:27:
lol sorry gremlin, maar dan heb jij mijn banen gewoon echt niet door ;)
ik maak mijn banen dat er een "flow" inzit, dat je er gewoon lekker doorheen kan raggen en niet vol mee in de ankers moet :P
die 1.20.89 was op die vage freeway baan waarbij je eigen "record" op zo'n 1.27.nogwat bleeft steken.
zie ook mijn replay http://www.thorretje.com/GoT/Freeway.Replay.Gbx (opslaan als)

Ik weet niet wat voor 'flow' jij bedoelt maar moest enkele malen stevig in de ankers wilde ik niet buiten de baan terecht komen. Dit is wat Gremlin bedoelt. Wil je écht een 'flow' creëren, dan zul je de bochten ruimer moeten pakken zodat je minder snel in de ankers hoeft te gaan. De freeway track zit totaal geen flow in.. althans. IK heb 'm niet kunnen ontdekken en speel dit spelletje al sinds ie uitkwam.

OK mijn tracks zijn ook niet perfect, maar iig goed genoeg om geen Eeruku-award te krijgen.

[ Voor 4% gewijzigd door thorretje op 15-10-2006 02:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
Oke, ik geef toe dat Freeway niet echt leuk is. Maar New Thrill lijkt mij toch een mooier geheel en leuker om te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Pap3rclip schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 09:58:
Oke, ik geef toe dat Freeway niet echt leuk is. Maar New Thrill lijkt mij toch een mooier geheel en leuker om te spelen?
Is al stukken beter. Maar toch moet ik na de eerste loop vol in de ankers. Ook de laatse loop naar de finish toe is onduidelijk aangezien je naar pijlen kijkt die naar links wijzen... Ik heb altijd zoiets van of een technische baan a la dapet of een snelle track waar als je het goed doet nergens hoeft te remmen en 3 leuke stunts in zitten. Dat stuk waar je van die blokken naar beneden gaatg moetje bijv ook weer remmen. Ik zou het anders aanpakken: kijken waar je ongeveer met een mooie snelheid land en daar een schuin stuk weg plaatsen zodat je de snelheid houdt en niet stuitert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:00

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Iedere banenbouwer heeft goede en minder goede banen gemaakt. Eeruku heeft er ook een paar goede tussen zitten hoor, en de Eeruku loopings zijn inmiddels een begrip geworden.

Ik vind het echter absoluut _niet_ terecht om zelfs een Eeruku-award uit te gaan reiken. Iedereen heeft zijn eigen stijl, en sommige mensen kunnen nu eenmaal niet met die stijl om gaan. Om dan te zeggen dat een baan slecht is, vind ik echt te ver gaan. Misschien ligt het wel aan je rijstijl?

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
GremliN-Online schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 10:20:
[...]

Is al stukken beter. Maar toch moet ik na de eerste loop vol in de ankers. Ook de laatse loop naar de finish toe is onduidelijk aangezien je naar pijlen kijkt die naar links wijzen... Ik heb altijd zoiets van of een technische baan a la dapet of een snelle track waar als je het goed doet nergens hoeft te remmen en 3 leuke stunts in zitten. Dat stuk waar je van die blokken naar beneden gaatg moetje bijv ook weer remmen. Ik zou het anders aanpakken: kijken waar je ongeveer met een mooie snelheid land en daar een schuin stuk weg plaatsen zodat je de snelheid houdt en niet stuitert.
Bedankt, ik ga er nu aan beginnen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Pap3rclip schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 10:32:
[...]

Bedankt, ik ga er nu aan beginnen ;).
Neem als voorbeeld maar eens GoT Speed? Daar zitten 3 stunts in, is ong. 50 sec en rijdt lekker door. Rijdt hem zelf maar eens en probeer te ontdekken waarom. Download

@ DuC, True. Eeruku heeft echt wel redelijk leuek tracks gehad, maar die ene waarbij je eerst 100Meter turbo had en daarna die 3 loopings had wel iets anders gekund :P. Tis meer dat we laats op XS4TMN zaten en er een track was van iemand anders dan eeruku waarbij al aan het begin werd gezegd dat het een eeruku kon zijn, na 10 sec racen waren we het eens dat het een echte eeruku was, vandaar dat ik het hier ff introduceerde :P. No offense @ Eeruku daarbij, heb zelf ook heel wat commentaar op gizmo verwerkt :P.

@ Eeruku:
Asilom is een geweldige track, de beste van jou tot nu toe denk ik :P, vooral die jump is mooi, alleen zou je nog een paar verbeteringen kunnen aanbrengen:
1. Voor die jumpmischien nog een turbo aangezien ik hem vaak niet goed jaal
2. Aan het eind die schans waar je land vervangen voor een schuin stuk weg dat over gaat in recht, dat werkt vaak beter (wat je ook vaak bij press forward tracks ziet).
3. Die cam switch is irritant aangezien ik vaak schuin kwam in die looping waardoor ik het niet goed zag en eigenlijkblind moest sturen.

Voor de rest een leuke track!

[ Voor 24% gewijzigd door GENETX op 15-10-2006 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
En hierbij de update van New Thrill; Second Thrill. Stuk met de dropdowns verwijdert, shuine stukken erbij.

Second Thrill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Al stukken beter alleen zit er een enorme shortcut in! Ik hoef die laatste wallride niet te doenals ik dan al in die looping spring naar de finish toe haal ik een tijd van 31 sec!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Nog wat informatie over Trackmania United: http://trackmania-faq.com/wiki/Trackmania_United

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
Update Second Thrill: Shortcut weg, meer skill nodig om de laatste loop te halen. Ik heb de tweede loop en 1 boost moeten weghalen, er was volgens mij geen andere manier om die shortcut weg te halen. Laat me weten wat je ervan vind! >:)
Second Thrill: Update
PS: Is dit een goede map voor op een server? Dan weet ik ongeveer wat voor soort maps ik moet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Pap3rclip schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 12:53:
Update Second Thrill: Shortcut weg, meer skill nodig om de laatste loop te halen. Ik heb de tweede loop en 1 boost moeten weghalen, er was volgens mij geen andere manier om die shortcut weg te halen. Laat me weten wat je ervan vind! >:)
Second Thrill: Update
PS: Is dit een goede map voor op een server? Dan weet ik ongeveer wat voor soort maps ik moet maken.
Nog niet geprobeerd. Voor een server vind ik hem niet echt denderend nog. Daar is toch echt wat meer voor nodig, maar voor een van je eerste tracks is het zeker niet slecht. Probeer eens voor de volgende track een press forward te maken waar sprongen precies uitkomen zoals die "sprong" in GoT Speed?! van mij naar de wallride. Dat zijn van die dingen waar tracks het kunnen maken door alleen mensen met genoeg snelheid ook de mogelijkheid te geven dat ze hem kunnen finishen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn eerste track. (link)

Ziet er niet zo goed uit, maar speelt wel lekker, vind ik. Enkele begeleide jumps, d.w.z. je komt bijna altijd goed terecht, wat wel een lekker gevoel geeft.

Iemand zin om 'm te testen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
GremliN-Online schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 11:08:
@ Eeruku:
Asilom is een geweldige track, de beste van jou tot nu toe denk ik :P, vooral die jump is mooi, alleen zou je nog een paar verbeteringen kunnen aanbrengen:
1. Voor die jumpmischien nog een turbo aangezien ik hem vaak niet goed jaal
2. Aan het eind die schans waar je land vervangen voor een schuin stuk weg dat over gaat in recht, dat werkt vaak beter (wat je ook vaak bij press forward tracks ziet).
3. Die cam switch is irritant aangezien ik vaak schuin kwam in die looping waardoor ik het niet goed zag en eigenlijkblind moest sturen.

Voor de rest een leuke track!
Eerst ff wat dingen clearen... er wordt mij gezegd dat er in Freeway geen flow zit... leuk, maar tis niet mijn track :P
en gremmie...
1) nee, je rijdt maar wat harder
2) nee, je mikt maar wat beter
3) zie 2 :P
GremliN-Online schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 11:08:
@ DuC, True. Eeruku heeft echt wel redelijk leuek tracks gehad, maar die ene waarbij je eerst 100Meter turbo had en daarna die 3 loopings had wel iets anders gekund :P. Tis meer dat we laats op XS4TMN zaten en er een track was van iemand anders dan eeruku waarbij al aan het begin werd gezegd dat het een eeruku kon zijn, na 10 sec racen waren we het eens dat het een echte eeruku was, vandaar dat ik het hier ff introduceerde :P. No offense @ Eeruku daarbij, heb zelf ook heel wat commentaar op gizmo verwerkt :P
En heb je die baan zelf wel eens gespeeld? ;)
je kan fullspeed door die loops, driftend door de wallride zonder gas los te laten, zijn op die hele baan maar 2 plekken waar je even moet remmen, en dat zie je al van kilometers aankomen ;)

nog ff een trapje na dan:
GoT: Speed?
No World Record
User Awards
There are no awards for this track.
LB Rating: Main Leaderboard Track 1,000
Nuts... Just... Nuts!
2 World Records
LB Rating: Main Leaderboard Track 1,059
Showing 1 user award(s) ...
User Award Rav3n 12-Apr-2006
very tricky but "doable" (to quote the author) if you keep you're focus
nice flow

[ Voor 46% gewijzigd door Eeruku op 15-10-2006 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
3CLipZ schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 14:18:
[...]

Eerst ff wat dingen clearen... er wordt mij gezegd dat er in Freeway geen flow zit... leuk, maar tis niet mijn track :P
en gremmie...
1) nee, je rijdt maar wat harder
2) nee, je mikt maar wat beter
3) zie 2 :P

[...]

En heb je die baan zelf wel eens gespeeld? ;)
je kan fullspeed door die loops, driftend door de wallride zonder gas los te laten, zijn op die hele baan maar 2 plekken waar je even moet remmen, en dat zie je al van kilometers aankomen ;)

nog ff een trapje na dan:

[...]

[...]
Aah dat was hem! Nuts Just Nuts! Heerlijke baan met naai dingen :) Heb hem echt wel gespeeld en was de enige met weinig commentaar :P. Nooit mijn favo geweest maar heb er vaak een nr 1 tijd neergezet :P. Blijkbaar heb ik pech met asilom.. In mijn ogen toch een verbetering geweest maarja, ben niet de auteur. Nooit een eeruku tracks fan geweest btw, maar ik moet eigenlijk zelf nu wel toegeven dat een eeruku award niet op zijn plaats was geweest voor Freeway, Freeway was nog een stuk minder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
GremliN-Online schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 16:56:
[...]

Aah dat was hem! Nuts Just Nuts! Heerlijke baan met naai dingen :) Heb hem echt wel gespeeld en was de enige met weinig commentaar :P. Nooit mijn favo geweest maar heb er vaak een nr 1 tijd neergezet :P. Blijkbaar heb ik pech met asilom.. In mijn ogen toch een verbetering geweest maarja, ben niet de auteur. Nooit een eeruku tracks fan geweest btw, maar ik moet eigenlijk zelf nu wel toegeven dat een eeruku award niet op zijn plaats was geweest voor Freeway, Freeway was nog een stuk minder..
hehe, DuC en ik streden meestal om tienden van seconden back in the days.. en toen reden we altijd 5~6 sec voor op de rest :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Met andere woorden; daPet vragen of ie in de tracklist mag. :P

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 21:11

krvabo

MATERIALISE!

GremliN-Online schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 13:03:
[...]

Nog niet geprobeerd. Voor een server vind ik hem niet echt denderend nog. Daar is toch echt wat meer voor nodig, maar voor een van je eerste tracks is het zeker niet slecht. Probeer eens voor de volgende track een press forward te maken waar sprongen precies uitkomen zoals die "sprong" in GoT Speed?! van mij naar de wallride. Dat zijn van die dingen waar tracks het kunnen maken door alleen mensen met genoeg snelheid ook de mogelijkheid te geven dat ze hem kunnen finishen.
Hum "vroegah" (oldskool) was een press-forward-track een track waarbij je alleen pijltje vooruit in mocht houden, en geen tikkeltje sturen. Zie ook de press-forward-competitie van maaaanden terug.
De baan die jij bedoeld is een full throttle-baan. Waarbij je constant gas moet geven, maar ook moet sturen.

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
Hoe kan je dan een competitie houden als iedereen gewoon pijltje naar voor moet drukken? Dan heeft iedereen toch dezelfde tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
In dat gevalk is het gewoon wie de mooiste "press only forward key" track kan maken met demooiste stunts.

BTW: de server is weer on, dus racen @XS4TMN!

[ Voor 18% gewijzigd door GENETX op 15-10-2006 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

kan iemand mij uitleggen hoe ik custom made stikkers op me car krijg en hoe ik ze kan draaien.

alvast bedankt

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
Je hebt daarvoor een gekochte Trackmania voor nodig. Anders kan je niets aan je auto veranderen (buiten het land).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Pap3rclip schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 21:07:
Je hebt daarvoor een gekochte Trackmania voor nodig. Anders kan je niets aan je auto veranderen (buiten het land).
Nou.. Je kunt de auto's verven, en de icons die er al instaan aanpassen. Het draaien gaat voor zover iki weet alleen door de het icoon de auto op-en af te slepen in een draaiende beweging. Zelf importeren zal ook wel moeten kunnen, net als auto's en banen, zal er wel een dir voor zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

ik heb al gekeken voor een inport dir maar heb tot nutoe nix kunnen vinden (of het staat in .dds) dus, ik zal wel even verder zoeken

tog bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorretje
wederom creatief geweest.. track rijdt lekker door.

http://www.thorretje.com/GoT/sorrellap.Challenge.Gbx (opslaan als)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

vind tracks die groot deel fullspeed zijn niks... liever wat techniser met veel remmen korte bochten waar je echt lekker van links naar rechts over de baan moet, niet van die klotige hogesnelheidsbochten die ik niet zo heel best kan ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
Je kan je auto aanpassen en dat zie je ook maar als je wil dat andere mensen hem ook kunnen zien heb je een originele cd-key van TM of TM:Sunrise nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-10 15:55
Pap3rclip schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 22:04:
Je kan je auto aanpassen en dat zie je ook maar als je wil dat andere mensen hem ook kunnen zien heb je een originele cd-key van TM of TM:Sunrise nodig.
Toch gek, Ik rijd zelf in een andere auto, heb Nations geactiveerd met mijn Sunrise-key, en nog zien anderen me gewoon als een zwarte wagen met dezelfde vorm als de andere auto's rondrijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
Probeer eens bij de configuratie van TMN peertopeer en uploading aan te vinken. En als je een gedownloade wagen hebt moet je locators inschakelen. Je auto laad ook in stukjes bij de tegenstanders, je moet dus een paar ronden wachten eer zij hem kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:24

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Wat is Optimal Craze toch een gare track, zit een dikke cut in :/ . Gister daar nog een recordje neergezet met mijn tweede account (kon niet aanmelden met mijn eigen account). Omdat ik van het weekend bij mijn ouders was heb ik dus ook geen nieuwe tracks geprobeerd en heb er zodoende dus ook geen commentaar op.

Was zaterdag middag ook nog wel ffies gezellig, maar jammer van dat gezeik over mijn nick :/ ... :9

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Just_I schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 13:51:
Wat is Optimal Craze toch een gare track, zit een dikke cut in :/ . Gister daar nog een recordje neergezet met mijn tweede account (kon niet aanmelden met mijn eigen account). Omdat ik van het weekend bij mijn ouders was heb ik dus ook geen nieuwe tracks geprobeerd en heb er zodoende dus ook geen commentaar op.

Was zaterdag middag ook nog wel ffies gezellig, maar jammer van dat gezeik over mijn nick :/ ... :9
Dat is geen cut, en juist de reden waarom hij er op staat :). Zoiets heet een "alternatieve finish", de maker heeft ze er niet voor niets neergezet ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Nog niemand die deze heeft geprobeerd? Buitenom

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 13:30:
Mijn eerste track. (link)

Ziet er niet zo goed uit, maar speelt wel lekker, vind ik. Enkele begeleide jumps, d.w.z. je komt bijna altijd goed terecht, wat wel een lekker gevoel geeft.

Iemand zin om 'm te testen? :)
Iemand? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
@ Thorretje:
Leuke baan! Rijd lekker! Alleen jammer dat die wallride redelijk moeilijk te eindigen is.

@ Simon:
Leuke baan voor de eerste keer. Alleen vind ik het wat leuker met loopings, spectaculaire jumps, wallrides, ... . De jumps die je gebruikt vind ik wel chill :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-10 15:32
Lekker veel banen worden hier gepost :P
Alleen jammer dat ik ze niet kan testen, aangezien mijn computer kapot is.
Was ik zaterdagavond net online, twee zinnen getypt, 10 sec geraced, valt me computer uit. Blijkt me BIOS kapot :? :?

Maargoed, ik heb die 'Buitenom' track voordat mijn computer kapotging gedownload en gereden. Ik vind het heel origineel dat je over een stuk van het stadion moet rijden. Met een beetje goed mikken is het ook helemaal niet te moeilijk. Snel rijden is echter wel moeilijk, en daarom biedt dat stukje voor ieder wat wils. Van de rest van de baan kan ik me niet zoveel meer herinneren, dus zoveel commentaar kan ik je niet geven.
Maar in ieder geval issie lekker origineel, dus ik vind em goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch_warrior
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-05-2023
Hey ik heb ook 2 redlijk simpele tracks gemaakt om de editor een beetje te leren kennen.

Round and Round: http://nations.tm-exchang...=trackshow&id=560285#auto

The Silo : http://nations.tm-exchang...=trackshow&id=560287#auto

Laat me even weten wat jullie er van vinden voor een eerste keer :P

EDIT:

Intussen is er ook een remake van The Silo. De remake heet The Factory en is te downloaden op:
http://nations.tm-exchang...=trackshow&id=563638#auto

[ Voor 20% gewijzigd door dutch_warrior op 17-10-2006 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwippie
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

@Duesenburg: Dank je! Het stukje over het stadion kan best wel snel, maar dan moet je enorm goed mikken en wat mazzel hebben.

Ik zal ook even wat banen reviewen die ik hier op deze pagina heb gevonden. Resultaat komt hopelijk straks nog.

@Paperclip: Je kunt je banen ook op nations.tm-exchange.com zetten. Megaupload.com is best wel rete-irritant namelijk. ;)

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

lol las net ff de TS en merkte dit op:
minimale sys eisen:
Win 98/2000/ME/XP
Pentium 4, 2 ghz.
512 RAM
64 MB DirectX 9 compatible vga-kaart
wie draait er nouw win 98 op een P4 2,4 Ghz? sorrie hoor :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:28

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

Borgoth schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 21:41:
lol las net ff de TS en merkte dit op:
[...]

wie draait er nouw win 98 op een P4 2,4 Ghz? sorrie hoor :X
Nu weet ik waarom dit spel niet draait op mijn PIII 1000 8)7

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
2GHz, geen 2,4 ;)

En dan nog, dit zijn de systeemeisen gegeven door Nadeo. Het heeft weinig zin om nu 3 tekens te gaan schrappen in de TS, het klopt toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
Mijn broertje runt het op een pentium 3 900mhz, 192mb geheugen, onboard videokaart van +/- 7 jaar geleden lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwippie
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Een paar reviews:

Asilom (3CLipZ): Snelle baan met leuke doorkijkjes. De hoepels zijn mooi gedaan, maar tevens eigenlijk het enige punt in de baan waar je tijd kan verliezen. Iets te easy volgas.

GotSpeed? (3CLipZRubberDucky): Zelfde verhaal eigenlijk. Lekker volgas maar té makkelijk. De gps (ben er nog steeds niet achter hoe je die nou maakt) voegt weinig aan de track toe aangezien de weg wel duidelijk te vinden is. Het einde is cool.

Nuts...just...nuts! (ook weer door 3CLipZ): Het begin is spectaculair en als je goed de loopings uitkomt ook prima te doen. Maar misschien mis ik daarna een shortcut, want al snel wordt de baan langzaam en suf, in tegenstelling tot het begin.

The Silo (dutch_warrior): Goeie silo, maar het stuk meteen daarna heb ik nog niet door, te hotseknotserig. Teveel turbo's tussendoor, niet nodig. Het einde is wel grappig als je door de finish stuitert als je vol blijft gaan.

Round and round (ook dutch_warrior): Lekkere doordraaier aan het begin. Het gras stuk is de eerste keer wat verwarrend, maar dat is wel leuk. Tricky wallride aan het einde, de omweg die je moet maken als je de hoge uitgang mist is net iets te groot.

Bungee (Simon): Sobere maar nette baan Als je de goeie snelheid hebt rijdt het precies goed. Beetje rechttoe rechtaan, maar het einde houdt je scherp.

New Thrill (Pap3rclip): Ik heb geloof ik de tweede versie gedaan, ben het even kwijt. Al snel was er een shortcut mogelijk door van het grote platform naar beneden precies bij de eerste checkpoint te landen. Je mist dan het dakstuk dat wel ok is. De lange wallride naar het einde is leuk maar misschien net iets te krap.

Ik hoop dat ik niemand voor zijn kop stoot met mijn vernietigende/opbouwende kritieken. Mijn eigen banen zijn ook nog geen hoogstandjes. :+

En tsja, wat maakt een baan nou écht goed? De flow, de uitkijkjes, variatie, de 'kriebels in je buik'-momenten al je lekker zweeft, de 'yes ik haal em' momenten, de momenten dat je een beweging moet maken die je nog niet eerder bent tegengekomen, een originele stunt. Zoiets. Maar ook intro's, thema's of effecten kunnen een baan erg leuk maken.

edit:
sorry 3clipz ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
GotSpeed is niet van mij ;P (thank god)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch_warrior
thx voor je info. ik had zelf ook al gemerkt dat het verschil tussen de hoge en lage wel groot is.
Het was bijna altijd meer als 10 sec maar ben het al aan het aanpassen naar ongeveer 5 sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
zwippie schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 23:45:
Een paar reviews:

Asilom (3CLipZ): Snelle baan met leuke doorkijkjes. De hoepels zijn mooi gedaan, maar tevens eigenlijk het enige punt in de baan waar je tijd kan verliezen. Iets te easy volgas.

GotSpeed? (3CLipZRubberDucky): Zelfde verhaal eigenlijk. Lekker volgas maar té makkelijk. De gps (ben er nog steeds niet achter hoe je die nou maakt) voegt weinig aan de track toe aangezien de weg wel duidelijk te vinden is. Het einde is cool.

Nuts...just...nuts! (ook weer door 3CLipZ): Het begin is spectaculair en als je goed de loopings uitkomt ook prima te doen. Maar misschien mis ik daarna een shortcut, want al snel wordt de baan langzaam en suf, in tegenstelling tot het begin.

The Silo (dutch_warrior): Goeie silo, maar het stuk meteen daarna heb ik nog niet door, te hotseknotserig. Teveel turbo's tussendoor, niet nodig. Het einde is wel grappig als je door de finish stuitert als je vol blijft gaan.

Round and round (ook dutch_warrior): Lekkere doordraaier aan het begin. Het gras stuk is de eerste keer wat verwarrend, maar dat is wel leuk. Tricky wallride aan het einde, de omweg die je moet maken als je de hoge uitgang mist is net iets te groot.

Bungee (Simon): Sobere maar nette baan Als je de goeie snelheid hebt rijdt het precies goed. Beetje rechttoe rechtaan, maar het einde houdt je scherp.

New Thrill (Pap3rclip): Ik heb geloof ik de tweede versie gedaan, ben het even kwijt. Al snel was er een shortcut mogelijk door van het grote platform naar beneden precies bij de eerste checkpoint te landen. Je mist dan het dakstuk dat wel ok is. De lange wallride naar het einde is leuk maar misschien net iets te krap.

Ik hoop dat ik niemand voor zijn kop stoot met mijn vernietigende/opbouwende kritieken. Mijn eigen banen zijn ook nog geen hoogstandjes. :+

En tsja, wat maakt een baan nou écht goed? De flow, de uitkijkjes, variatie, de 'kriebels in je buik'-momenten al je lekker zweeft, de 'yes ik haal em' momenten, de momenten dat je een beweging moet maken die je nog niet eerder bent tegengekomen, een originele stunt. Zoiets. Maar ook intro's, thema's of effecten kunnen een baan erg leuk maken.

edit:
sorry 3clipz ;)
Wil je de update van Second Thrill ook eens proberen? Dit is nl. veel beter vind ik ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

\o/ Ik moet even vertellen dat Gremlin het record van mij op Ignition had afgepakt. :'( Nou ja, hàd. Het is weer van mij: 35.31 8) De beurt is dus weer aan jullie om het te verbeteren. :P (het is goed mogelijk, hoor)

Het was weer druk bij XS4TMN, maar belachelijk veel buitenlanders en veel te weinig GoTters. Oh, en daPet, nogmaals bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het was weer gezellig op XS4TMN, echt een fantastische server :)
(alleen zijn die micro tracks *echt* niks ovor mij :x)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch_warrior
Aangezien er in mijn the silo track een slecht stuk zat heb ik de track even aangepast :P. (ik vond THE SILO zelf eigenlijk beter spelen maar oordeel zelf maar.)
De baan zelf is op wat kleine dingetjes na redlijk hetzelfde, er is echter veel aan de omgeving veranderd en daarom heet de track nu: THE FACTORY.

http://nations.tm-exchang...=trackshow&id=563638#auto

[ Voor 10% gewijzigd door dutch_warrior op 17-10-2006 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
Hier nog een nieuwe track van mij;

Adr3naline

- Loopings; 3
- Wallrides; 0
- Offroads; 0
- Jumps; 5
- Style; Eerst racen (stunts), daarna technisch gedeelte.

Laat me weten wat je ervan vind!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Ik zag op Bol.com dat Trackmania United voor 29,99 Euro te reserveren is. Ze verwachten dat die 23 november binnenkomt.

Aangezien ik al Test Drive Unlimited gereserveerd heb, wacht ik nog even met TMU.

Vind het alleen vreemd dat TMU voor zo weinig te koop is, terwijl TMS bijna 2 keer zo veel kost.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
GoT Speed?! (Final)

GoT Speed?! is van een kleine update voorzien waarmee de final status wordt bereikt van deze track.

Auteur: GoT GremliN ;)
Difficulty: Medium (+)
Type: Press Forward
Tijdsduur: 50-55 sec, auteurs rec: 0.52.95.

Beschrijving:
Snelle press forward track met een freefall start, daarna een kurkentrekker met daarachter een wallride. Hierna komt een bescheiden sprong waar topsnelheid nodig is voor de betere tijden, hierna een bocht waarna een looping komt. Hierna weer een grote bocht met daarna een omgekeerde halfpipe waarbij je een looping maakt om vervolgens op een plateau te landen. Hierna komt nog een halve looping waarna je door de finish komt (op de kop).

Changelog:

-Plafond einde verhoogd
-Turbo verwijderd bij de stunt
-Turbo verwijderd voor de laatste sprong

*Al deze fixes zorgen er voor dat de tijdsduur iets langer is en er genoeg snelheid nodig is om de jumps te halen. Hierdoor kom je niet meer tegen het plafond of stuiter je niet meer zoveel dat je de laatste loop over de kop vliegt.

Al eerder gefixed:
-Borden verlaagd en bijgevoegd.
-Een langere finish.

Download: GoT Speed?! (Save file as)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorretje
http://nations.tm-exchang...=trackshow&id=564825#auto

NIeuwe track van mij. Loops, wallride, + hier en daar technisch stukje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch_warrior
@ thorretje
leuke track. Ik heb steeds het gevoel dat ik veel sneller kan en dan speel ik de track nog een keer ik heb hem nu 8x achter elkaar gedaan en hij gaat niet vervelen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwippie
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Volgens mij zijn er hier twee banen in omloop die allebei 'GotSpeed' heten: GoTSpeed?! van Gremlin en GotSpeed? van RubberDucky. :p

Ik heb die van Gremlin nu ook gedaan (gister ook al online geloof ik) en ik moet zeggen dat ik dat absoluut de beste vind van de twee. :) Je moet em echt blijven pushen, lekkere schroef en wallrides, originele transfer, gewoon lekker.

Trailseeker van thorretje vond ik ook leuk. Je wordt een paar keer lekker op het verkeerde been door een weg of object in de verte, kan best hard door sommige krappe bochten als je maar goed aan komt zeilen, is misschien wel een tikkie lang voor online. Maar wel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorretje
mwa.. voor online.. 1m 20sec en een beetje is haalbaar. sneller moet kunnen.. Zie wel meer tracks van die lengte voorbij komen.. (en ook wel langer)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-09 20:23
Leuk, zat net Hellraiser te spelen knal ik niet tegen de palen op het eind, nee ik ga zo hard knal ik tot 2x toe tegen wat er bovenop die palen zit 8)7 . Denk ik eindelijk eens mooi langs die palen te vliegen en een snelle tijd te rijden.........soms erg frustrerend dit |:( :P

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

grotendeels van de banen die ik rij krijg ik een melding: "you are not in official mode"
nu zeggen ze op de baan dat de ladder er uit ligt maar dan zou hij er bijna altijd uitliggen. weet iemand wat er is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Als je een server net binnen komt, ben je de eerste ronde niet official. Vanaf de 2e ronde wel, dus je moet gewoon tot de 2e ronde wachten. Gisteren was er daarnaast nog het probleem dat de ladder er steeds uit vloog. Dat komt wel eens voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Laatst online: 01-10 16:09
Hij doet het weer eens niet. Internal Server Error! :(

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GremliN heeft mij aan de trackmania geholpen en ben nu ook verslaafd :), dus was het tijd voor mij om het GoT team te versterken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 14:51:
GremliN heeft mij aan de trackmania geholpen en ben nu ook verslaafd :), dus was het tijd voor mij om het GoT team te versterken.
_/-\o_ . Nu alleen nog leren racen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan best wel racen;( alleen zal et nog wel even duren voordat ik echt goed ben maarja dat komt wel!!

Niet zo negatief GremliN!!!! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan ineens niet meer inloggen. Was net nog aan het spelen. Wil daarna inloggen op een andere server: Error, invalid key. Helemaal opnieuw inloggen op het online gedeelte werkt ook niet, weer "Error, invalid key".

Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijhtam
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-09 15:52
ik ook, heb alleen geen idee wat het is, kreeg af en toe ook de melding internal server error ;(

huidige opstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok. Als ik niet de enige ben die heir ineens last van heeft dan zal het wel ergens op de TMN server fout zitten ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
  • Laatst online: 22:05
hier zelfde probleem

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-08 15:56

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Gebeurt wel vaker ja :)

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Deze keer zie ik eens een andere melding dan de standaard "http error" en "internal server failure"

De melding is nu "The master server is currently done for a while, please try to connect later" (inclusief spelfout ja)

@ mach2 die problemen heeft met hellraiser: klinkt bekend. Bij sommige banen die je normaal met 2 handen op je rug kon rijden, ga je nu opeens op de meest vreemde plekken de mist in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

last van de zelfde error!!

TMN ligt de hele middag er al uit!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 10:32

Acid_Burn

uhuh

Ik kreeg Bad Proxy :P ook weer eens wat anders

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadLock
  • Laatst online: 30-09 17:37

DeadLock

Vastlopen is relatief....

/me evert_ mist TMN harder dan hij had verwacht ;(

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-05 21:27

dano_nl

Meh

jups lekker engels ook:

Afbeeldingslocatie: http://dano.nl.nu/sshots/trackmania/masterserverdone.jpg

master server done?

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Dat kan ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 10:32

Acid_Burn

uhuh

Zoals het er staat betekend dat zoveel als.. de master server heeft er even genoeg van / is het even zat.
:D

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-08 15:56

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Fransen :N O-) :+

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadLock
  • Laatst online: 30-09 17:37

DeadLock

Vastlopen is relatief....

met hem ^^ : eerst hun rottige taal en nu blijkbaar ook slechte servers :+ O-)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Ik ben benieuwd wat de nederlandse vertaling is :+

De tracks hier gepost zijn weer geadd in de posted.txt playlist :)

En de reservering op BOL.com is wel èrg vroeg :D
(Nog niet verschenen - U kunt deze titel reserveren) Beschikbaar op 31.12.2007
Maar ik heb toch wel gereserveerd :P

[ Voor 6% gewijzigd door daPet op 19-10-2006 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Hoppa, we gaan TMNen met de gotters, wat is een avond zonder tmn?

Download hamachi: http://www.hamachi.cc/download/ en installeer het. Dan connecten naar het volgende netwerk:

<Server down>

Kan iemand even proberen te connecten en zeggen of het zo wil? Dan zal ik als dat lukt een LANgame starten en kunnen we racen ;)

[ Voor 6% gewijzigd door GENETX op 19-10-2006 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dash2in1
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 07:46
Net deed hij het even, maar nu is het weer hetzelfde laken een pak. Helaas. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Heb nu een anonymous user :), werkt zo te zien, zal ff een LAN game hosten. Zo komt er meer info.

LAN game is up!

Update:
Nog steeds problemen..

Update2:
zou nu werken

Update 3:
server nu weer down. Welterusten.

[ Voor 119% gewijzigd door GENETX op 19-10-2006 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan maar geen LAN games vinden. Zit wel op je netwerk.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Even hamachi restarten :)

Hmm 1 minpuntje, al men connecties worden gekilled als ik hamachi afsluit? Maargoed, leuke prog :)

[ Voor 67% gewijzigd door daPet op 19-10-2006 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Aantal Prijs Totaalbedrag Titel Levertijd
----------------------------------------------------------------------
1 EUR 29.99 EUR 29.99 Trackmania United Verschijnt 23.11.2006

Bij BOL.

En het probleem (wat ik hier een weekje terug postte, vage cijfers enzo) is opgelost, opnieuw mijn grafische instellingen van nations ingesteld (staan nu precies zoals eerst!) en geen vage cijfers meer...

Nah...

[ Voor 32% gewijzigd door NaN op 20-10-2006 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-10 15:32
Sangroid schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:01:
En het probleem (wat ik hier een weekje terug postte, vage cijfers enzo) is opgelost, opnieuw mijn grafische instellingen van nations ingesteld (staan nu precies zoals eerst!) en geen vage cijfers meer...

Nah...
het spel afsluiten en weer opstarten is bij mij altijd voldoende, alleen soms maakt ie het weer vaag. Ontzettend irritant. Maar ik hoef dus nooit met de instellingen te kloten om het te verhelpen.

Ik heb er nu trouwens helemaal geen last meer van: mijn copmuter is kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Ok de server is weer up :) Ik ga zo ook weer een nieuwe track releasen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
daPet schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:38:
Ok de server is weer up :) Ik ga zo ook weer een nieuwe track releasen :P
Mij is daar nu ook weer ;) . Viel me op dat ik net echt vet snel op internet was met TMN. Ik kon echt letterlijk gelijk doorklikken terwijl ik er normaal ongeveer een minuut over doe ofzo :)

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Duesenberg J schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:08:
[...]

het spel afsluiten en weer opstarten is bij mij altijd voldoende, alleen soms maakt ie het weer vaag. Ontzettend irritant. Maar ik hoef dus nooit met de instellingen te kloten om het te verhelpen.
Ja, dat _had_ ik dus ook, maar nu blijft hij _altijd_ scherp, vandaar dat ik het even postte.
Ik heb er nu trouwens helemaal geen last meer van: mijn copmuter is kapot.
Hoe kom je de dag nog door... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:28

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

Ik was weer eens aan het kijken op het TM-Forum en toen zag ik dat ze beta-testers zoeken voor TrackMania United ( :9~ ), dus ik heb me opgegeven. Ze kiezen 1000 mensen uit, dus ik ben benieuwd. :P

Als je je ook wilt opgeven lees dit topic dan even door :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Thx, heb me meteen ingeschreven :)

Btw, ik had dit plaatje nog niet gezien geloof ik :9~
[pic]

[ Voor 123% gewijzigd door daPet op 11-11-2006 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
daPet schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 10:50:
Thx, heb me meteen ingeschreven :)

Btw, ik had dit plaatje nog niet gezien geloof ik :9~
[afbeelding]
Zeer nice inderdaad. Heb me ook ingeschreven voor de test, nu hopen dat er een aantal gotters zijn die mogen testen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Ik ga me niet inschrijven voor zo'n Beta test, ik wacht wel netjes tot ie in de winkels ligt :) . Wel duim ik dat jullie wel worden opgenomen in het test team ;) .

Nog even mijn gedachten spuien over de small tech tracks van daPet: Het zijn vaak leuke tracks met veel remwerk en het zoeken van de juiste lijn. Alleen bij eentje moet je nog een aanpassing maken omdat er een cut in de baan zit. Dit is best zonde want zonder de cut is ie best leuk om te rijden :)
Op de een of andere manier schrikt dit wel beginnende rijders af wat op zich niet erg is, maar wel jammer. De tijd die je nu hebt ingesteld op die playlist vind ik prima, misschien (zoals je zelf zei) de tijd wat terug schroeven richting de drie minuten. Dit zou je dan wel moeten combineren imo met wat mer tracks anders krijg je teveel herhaling. Misschien is het een idee om ook andere korte technische tracks toe te voegen, misschien van anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
En hier is mijn 4de track! Volgens mij is hij voor de eerste keer een mooi geheel.

Mind Map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Ik heb ook een nieuwe baan gemaakt.

get1have3
Afbeeldingslocatie: http://nations.tm-exchange.com/get.aspx?action=trackscreen&id=572048

Oh ja, ik heb mij ook via de exchange site mij aangemeld voor de beta test van TMU. Alleen nog hopen dat ik ook mag testen. :)

[ Voor 23% gewijzigd door Mystic_Jack op 21-10-2006 15:25 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.