Same here, server er weer uit.... (verveeld zich
Ik heb me de krampen gezocht, maar ik kan het dus niet vinden:
Hebben jullie ook wel eens dat de cijfers (tijdsaanduiding) wat vager worden? In het begin zijn ze wel scherp (de witte en de gele cijfers) maar na een tijdje wordt alles een beetje vager. Dit heb ik niet op alle servers, maar wel regelmatig.
Hoe komt dat nou?
(AMD X2 4600+, 3GB RAM, 7800GT)
P.s. Nederland op 2!
Hebben jullie ook wel eens dat de cijfers (tijdsaanduiding) wat vager worden? In het begin zijn ze wel scherp (de witte en de gele cijfers) maar na een tijdje wordt alles een beetje vager. Dit heb ik niet op alle servers, maar wel regelmatig.
Hoe komt dat nou?
(AMD X2 4600+, 3GB RAM, 7800GT)
P.s. Nederland op 2!
[ Voor 3% gewijzigd door NaN op 07-10-2006 15:45 ]
Ja Nederland staat ineens weer heel hoog, net als paar maanden terug. Snap er geen zak van 
Maar ik heb zelf een zeer irritant probleem. Ik heb blijkbaar op wat verkeerde toetjes zitten rammen want ik heb nu constant een soort van helicopter-view van boven op de hele baan. Zo kan ik niet racen natuurlijk
Heb al vernomen dat je dat kan veranderen d.m.v. je numpad, maar ik gebruik een laptop dus heb dat niet.... Oftwel, hoe krijg ik mn gewone view weer terug???
Maar ik heb zelf een zeer irritant probleem. Ik heb blijkbaar op wat verkeerde toetjes zitten rammen want ik heb nu constant een soort van helicopter-view van boven op de hele baan. Zo kan ik niet racen natuurlijk
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Numpad 1, 2 of 3 dan ga je weer terug naar de gewone camera standpunten.Rossi46 schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 17:38:
Ja Nederland staat ineens weer heel hoog, net als paar maanden terug. Snap er geen zak van
Maar ik heb zelf een zeer irritant probleem. Ik heb blijkbaar op wat verkeerde toetjes zitten rammen want ik heb nu constant een soort van helicopter-view van boven op de hele baan. Zo kan ik niet racen natuurlijkHeb al vernomen dat je dat kan veranderen d.m.v. je numpad, maar ik gebruik een laptop dus heb dat niet.... Oftwel, hoe krijg ik mn gewone view weer terug???
Je zal waarschijnlijk op numpad 7 gedrukt hebben, dan krijg je een vogel aanzicht
EDIT, oeps, verkeerd gelezen

[ Voor 2% gewijzigd door Basti504 op 07-10-2006 18:28 . Reden: typo ]
...
Als je een laptop hebt dan heb je vast nog wel een numpad functie. Vaak heb je een blauwe Fn knop oid. Als je dan die en de blauwe 1 of 2 indrukt komt het weer goed 
Je kan ook de toetsen configureren in je profiel.
Je kan ook de toetsen configureren in je profiel.
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Je kan je laptop toch wel in de numpad-modus zetten?Rossi46 schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 17:38:
Heb al vernomen dat je dat kan veranderen d.m.v. je numpad, maar ik gebruik een laptop dus heb dat niet.... Oftwel, hoe krijg ik mn gewone view weer terug???
Daar zit altijd wel een knopje voor op je laptop (merk?)
Ik heb werkelijk geen flauw ideeSangroid schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 19:11:
[...]
Je kan je laptop toch wel in de numpad-modus zetten?
Daar zit altijd wel een knopje voor op je laptop (merk?)
Het is overigens een Acer 1692 WLMI.
Numlocken, en dan ergens een knopje met een nummertje zoeken (rechts)
[ Voor 6% gewijzigd door TheZeroorez op 07-10-2006 19:53 ]
Gelukt!!! De "K"...TheZeroorez schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 19:52:
Numlocken, en dan ergens een knopje met een nummertje zoeken (rechts)
TNX!
Net weer wat nieuwe tracks gemaakt, wil ik ze uploaden naar de exchance, is de fileserver niet te bereiken
. Hij doet het weer
Thight spaces: Moeilijke start, doolhof
Fluently cornered: Multilap, daPet achtige track
Fast Cornered: Multilap ala daPet

Thight spaces: Moeilijke start, doolhof
Fluently cornered: Multilap, daPet achtige track
Fast Cornered: Multilap ala daPet
[ Voor 64% gewijzigd door Just_I op 07-10-2006 23:08 ]
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Hier is een multiplayer video van TMU, ziet er goed uit
Er is zo te zien, heel veel omgeving materiaal in het stadion gebeuren nu.
http://jeremy.fowneox.free.fr/fowneox_fjv_tmu_divx.avi
...
Bij mij is het alleen geleid, en is het beeld alsof ik een audiobestand afspeel in windows media playerBasti504 schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 10:22:
Hier is een multiplayer video van TMU, ziet er goed uit![]()
![]()
Het is toch echt een .avi toch?
(btw, mijn toetsenbord staat nu weer op amerikaans ingesteld volgens mij. de = is nu een ° en de ? is een =. weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Tis een of andere toetsencombi, maar welke ook alweer?'
laat maar, taakbalk werkt ook

[ Voor 3% gewijzigd door Duesenberg J op 08-10-2006 11:31 ]
Dat ziet er goed uitBasti504 schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 10:22:
Hier is een multiplayer video van TMU, ziet er goed uit![]()
![]()
Beeld kwaliteit is wat minder, maar spel zelf ziet er beter uit dan Nations.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Daar wordt ik idd ook gek van... Is ook het eerste wat ik uit Windows XP sloop na een verse install, gewoon Nederlands verwijderen en heb er nooit last van. Ook in vista zit deze troep, alsof je je toets instellingen wilt veranderen voor de lol, tis toch iets dat je hooguit eens doet met een nieuw toetsenbord...Duesenberg J schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 11:30:
[...]
Bij mij is het alleen geleid, en is het beeld alsof ik een audiobestand afspeel in windows media player![]()
Het is toch echt een .avi toch?
(btw, mijn toetsenbord staat nu weer op amerikaans ingesteld volgens mij. de = is nu een ° en de ? is een =. weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Tis een of andere toetsencombi, maar welke ook alweer?'
laat maar, taakbalk werkt ook
Maar gebruik K-Lite codec pack voor WMP of download mplayer/VLC player (google is your best freind btw
[ Voor 7% gewijzigd door GENETX op 08-10-2006 17:51 ]
Ik heb ook nog een nieuwe baan gebouwd, Something else.
http://nations.tm-exchang...=trackshow&id=545711#auto
Wat vinden jullie er van?
http://nations.tm-exchang...=trackshow&id=545711#auto
Wat vinden jullie er van?
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Kennelijk heb ik zin om nieuwe tracks te maken want ik heb er weer eentje.
Watch your head: Spiraal achtige track met overhangende gebouwen, ongeveer 40 seconden.
Deze track is aardig vloeiend te rijden en de een paar keer beetje remmen. Ook zitten er een paar leuke jumps in waarmee je veel tijd kan winnen als je het goed doet.
Ik ga mijn geluk maar weer online proberen, zie jullie daar wel weer
Mystic_jack: Ik heb je track nog wel een geprobeerd en hij was niet zo heel erg moeilijk, alleen de twee halve loopings waren een beetje gaar en het stuk wat ernaar komt moet je ook gelijk vol in de remmen. Voor de rest goed te rijden. Misschien de track nog even wat 'aankleden' met scenery etc om het wat leuker te maken
Watch your head: Spiraal achtige track met overhangende gebouwen, ongeveer 40 seconden.
Deze track is aardig vloeiend te rijden en de een paar keer beetje remmen. Ook zitten er een paar leuke jumps in waarmee je veel tijd kan winnen als je het goed doet.
Mystic_jack: Ik heb je track nog wel een geprobeerd en hij was niet zo heel erg moeilijk, alleen de twee halve loopings waren een beetje gaar en het stuk wat ernaar komt moet je ook gelijk vol in de remmen. Voor de rest goed te rijden. Misschien de track nog even wat 'aankleden' met scenery etc om het wat leuker te maken
[ Voor 25% gewijzigd door Just_I op 08-10-2006 21:20 ]
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Just_I schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 21:18:

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
webfreakz.nl schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 21:19:
[...]
Ik haak nu net juist af en TV kijken....

Na maanden niet te hebben gespeeld ben ik sinds ongeveer een week weer begonnen met TMN 
Ik heb nog niet veel mensen gezien van de oude garde (Alleen DaPet en Just_I), dat is wel jammer
Wat me wel opvalt is het aantal nieuwe verschrikkelijke banen. Een tijd terug kwam er op een server (digital evolution geloof ik) "Ignition" voorbij. Dat was een track die ook op Sleepie stond (de eerste
) en ik reed gelijk als 2e. Blijkbaar verleer je banen niet als je ze eenmaal kent 
Nu is het alleen zaak dat ik dan de nieuwe banen leer kennen, want ik rijd nu alleen top-10 eigenlijk. Ik ben met ranking gezakt van top-200 NL naar 15xx NL
Ik heb nog niet veel mensen gezien van de oude garde (Alleen DaPet en Just_I), dat is wel jammer
Wat me wel opvalt is het aantal nieuwe verschrikkelijke banen. Een tijd terug kwam er op een server (digital evolution geloof ik) "Ignition" voorbij. Dat was een track die ook op Sleepie stond (de eerste
Nu is het alleen zaak dat ik dan de nieuwe banen leer kennen, want ik rijd nu alleen top-10 eigenlijk. Ik ben met ranking gezakt van top-200 NL naar 15xx NL
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
met een beetje geluk komt me nieuwe pc vandaag binne (na een halve week xtra) en kan ik eindelijk beginne, probeer nu een naam te verzinne waarschijnlijk data
* Borgoth hopen dat de naam niet bezet is
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
Leuk heh?Just_I schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 21:18:
[..]
Ik wou eigenlijk een baan maken met veel snelheid en flow, maar het is anders uitgepakt. De sprong wou ik er in hebben, zonder het begin te veel aan te passen. Daarna is het inderdaad flink remmen, er zit ook een omgekeerde turbo om de auto af te remmen en waarschuwingsborden.
Meer scenery had ook wel gekunnen, misschien dat ik een tweede versie maak met meer scenery. Zelfde begin met sprong, maar de rest anders.
Crazy Heights.. leuke track.. 1.23.78 doe ik erover.. maar moet sneller kunnen.
zeg welke server zitten jullie op?.. (heb eigenlijk geen idee)
Op de mijne dus
XS4TMN, de server van daPet.
Maar ik ben net weer begonnen met spelen, dus of dat de vaste server van de groep is weet ik niet. En met "de groep", bedoel ik uiteraard de oude garde.
Maar ik ben net weer begonnen met spelen, dus of dat de vaste server van de groep is weet ik niet. En met "de groep", bedoel ik uiteraard de oude garde.
[ Voor 0% gewijzigd door DrivinUCrazy op 09-10-2006 22:13 . Reden: kleine d! :P ]
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
DrivinUCrazy schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 22:12:

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Ik ben niet oud! ik ben vergeet.. uhh... Ik ben niet oud!DrivinUCrazy schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 22:12:
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Wel ouder dan dat ik ben, al scheelt het minder dan een jaar3CLipZ schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 22:49:
[...]
Ik ben niet oud! ik ben 22. Ik ben niet oud!
Hoe komt het eigenlijk dat veel mensen niet van multilaps houden?
offtopic:
Ow enne ... Gremlin is een watje
Ow enne ... Gremlin is een watje
Omdat als je buiten de baan vliegt je minstens 2 ronden moet rijden om een normale tijd te kunnen halen. Behalve dan bij die ene oude track die bestond uit een hoop boosters en 2 wallrides (cirkelbaan). Daar mocht je geeneen keer crashen om een snelle tijd te kunnen halenJust_I schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 22:53:
[...]
Wel ouder dan dat ik ben, al scheelt het minder dan een jaar.
Hoe komt het eigenlijk dat veel mensen niet van multilaps houden?
pff.. Oude garde noemt ie dat.. 22 jaar .. jemig zeg.. 't kuiken komt net kijken.. (31 hier)
XS4TMN.. 's ff kijken of 'k 'm kan vinden.. The Raptor is onderweg
XS4TMN.. 's ff kijken of 'k 'm kan vinden.. The Raptor is onderweg
[ Voor 27% gewijzigd door thorretje op 09-10-2006 23:49 ]
33 hier
Broekies
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
offtopic:
19
19
Vanavond hele tijd geraced bij daPet, met een rijtje GoTters. En ik moet zeggen datik het goede banven vind, lekker wat afwisseling. Misschien alleen iets te lang de tijd bij sommige banen.
Ik denk dat ik er weer wat vaker zal zijn in de toekomst. TMN heeft hier eigenlijk de hele zomer stil gelegen

Weltrusten

[GoT] thorretje zal er vaker bij zijn.. gave tracks.
oude garde heeft geen ene reet met leeftijd te maken tho 
ik neem aan dat hij de GoT server vaste drivers bedoelde in het prille begin van TMN
ik neem aan dat hij de GoT server vaste drivers bedoelde in het prille begin van TMN
Uiteraard bedoelde ik dat. Wat zijn jullie aangebrand met jullie leeftijd. 
Mijzelf reken ik ook tot de oude garde, van de (1e) Sleepie server bijvoorbeeld. Als je niet weet welke server dat was, hoor je niet bij de oude garde. Simpel.
Ik ben 20 trouwens
Mijzelf reken ik ook tot de oude garde, van de (1e) Sleepie server bijvoorbeeld. Als je niet weet welke server dat was, hoor je niet bij de oude garde. Simpel.
Ik ben 20 trouwens
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Zal ook wat vaker bij daPet komen kijken dan, Sleepie (1) was altijd gezellig dus......
Hallo
OMFG! Wat ben jij een ongelovige SLIJMBAL! Kom op, slechter kan bijna niet (met nadruk op bijna, * doelt op eerste tracks klasgenootthorretje schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 20:56:
Crazy Heights.. leuke track.. 1.23.78 doe ik erover.. maar moet sneller kunnen.

Maar we moeten XS4TMN weer meer gaan bezetten, dan wordt het wel weer zo leuk als sleepie! C U there!
daar ben ik het absoluut mee eens.. Sleepie server (in 't begin van TMN) was fun. Dus meer bezetting!. Om 3 uur vannacht was er niemand meer op die server en 't ging zo lekker. (en wat tijden betreft: moet er ff weer inkomen. Heel veel Most Wanted gespeelt laatste tijd, als voorbereiding op Carbon)
[ Voor 9% gewijzigd door thorretje op 10-10-2006 13:16 ]
Paar maanden geleden zag ik Webfreakz nog wel eens, maar ook die zie ik tegenwoordig niet meer, ben altijd de enige GoT er op de servers
Ik begrijp nu dat ik op de server van dapet moet zijn dus.
Vanavond heb ik geen tijd maar morgen maar eens kijken dan.
Ik begrijp nu dat ik op de server van dapet moet zijn dus.
Vanavond heb ik geen tijd maar morgen maar eens kijken dan.
Een hele rij microsoft certificeringen.
Ik wil wel Ignition voordragen om op de XS4TMN te zetten. Ik bedoel, tradities moeten in stand worden gehouden. 
Linkje
Linkje
DrivinUCrazy schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 18:40:
Ik wil wel Ignition voordragen om op de XS4TMN te zetten. Ik bedoel, tradities moeten in stand worden gehouden.
Linkje
Hmmz nu nog ff die track uitzoeken met die leuke finish waar we t gister over hadden
Edit: GoT doet wonderen
[ Voor 18% gewijzigd door GENETX op 10-10-2006 19:08 ]
Ok, IEDEREEN naar XS4TMN nu!!

Zo net weer de 'oude' garde ge-owned, twee overwinningen, twee records, ongeveer 40 punten, kortom Sssswweeet
. Was weer gezellig
Was weer gezellig!
Als jullie mij nu eens vertellen wat volgens jullie de beste tracks zijn, dan maak ik een bestof playlist van zeg 50 tracks
Als jullie mij nu eens vertellen wat volgens jullie de beste tracks zijn, dan maak ik een bestof playlist van zeg 50 tracks
Track: |
Ignition |
Optimal Craze |
Fastlane |
Hellraiser |
Island Style |
4renas |
GoT-Community 5 |
The Widowmaker |
Enrage |
Turn Around |
... |
[ Voor 36% gewijzigd door daPet op 14-10-2006 20:20 ]
Die track waar je moet draaien in de lucht, en op die turbo's die verkeerd om staan moet landen 
Ik kan hem alleen niet meer, en weet de naam niet meer..
Ik kan hem alleen niet meer, en weet de naam niet meer..
Lol das Turn Around, die wordt vaak juist irritant gevonden, is btw net op geweest 
Maar is dat een best-of waardige track?
Maar is dat een best-of waardige track?
Die daarnet (uurtje of 2 geleden) was ja.. 
En ja, IMHO is dat een best-of waardige track
Ook die kleine korte multilap voor JvE is wel leuk (terwijl iedereen hem gaar vindt), maar die is zeker niet zo cool als, en best-of waardig als das Turn Around.
En ja, IMHO is dat een best-of waardige track

Ook die kleine korte multilap voor JvE is wel leuk (terwijl iedereen hem gaar vindt), maar die is zeker niet zo cool als, en best-of waardig als das Turn Around.
Volgens mij heb ik maaaanden terug tegen jou geraced op ignition om te kijken wat sneller was, slippen door die bocht na de looping, of gewoon normaal. Bleek dat normaal net _iets_ (ms) sneller was ?DrivinUCrazy schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 18:40:
Linkje
Verder vind ik ook Islandstyle *update* (oid) wel leuk, net als Widowmaker (van een GoTter) en die ene met 3 loopings omhoog, dan een wallride (links) en die eindigd met een lange rechte baan naar beneden (geloof ik). Die is ook leuk. Ik geloof dat ie Hellraiser heet
Klopt, is ook een track van axeman. Om nog een paar leuke 'classic' tracks noemen:krvabo schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 23:20:
[...]
Volgens mij heb ik maaaanden terug tegen jou geraced op ignition om te kijken wat sneller was, slippen door die bocht na de looping, of gewoon normaal. Bleek dat normaal net _iets_ (ms) sneller was ?
Verder vind ik ook Islandstyle *update* (oid) wel leuk, net als Widowmaker (van een GoTter) en die ene met 3 loopings omhoog, dan een wallride (links) en die eindigd met een lange rechte baan naar beneden (geloof ik). Die is ook leuk. Ik geloof dat ie Hellraiser heet
Enrage van Acegikmo
Fastlane van Der FeineHerr
Racing Silo van mp3killer
Turn around vind ikzelf overigens niet zo'n geweldige track. Deze track heeft denk ik wat meer te maken met geluk dan kunde (nofi daPet
[ Voor 6% gewijzigd door Just_I op 10-10-2006 23:38 ]
daPet kun je binnenkort je servernaam ook ff veranderen naar Sleepie?? Is handig voor de herkenning lol
. j/k. Jammer, gisteren niet kunnen racen (lag om 19 uur te pitten op de bank
) maar zal vanavond zeker ff langs komen.
Hallo
Vannacht om 0100 was er al niemand meer.. ff half uurtje in m'n eentje gezeten.. tracks leren kennen (en die tracks opslaan.. om te oefenen)..
Ja sommige mensen slapen om die tijdthorretje schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 12:25:
Vannacht om 0100 was er al niemand meer..
Doe eens een gokmach2 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 12:17:
daPet kun je binnenkort je servernaam ook ff veranderen naar Sleepie?? Is handig voor de herkenning lol.
En volgens mij weet je dondersgoed wat mijn server is
Euh met printscreen
? Gebruik numpad 7 voor de camera en numpad 8,4,5,6 en muis om em te bewegen. Scrollen is zoomen. Succes!
[ Voor 7% gewijzigd door daPet op 11-10-2006 15:47 ]
PrtScn indrukken, en in PS/Gimp/Paint(.net) etc. plakken als je klaar bent 
Ook Xfire bijvoorbeeld, kan screenshotjes voor je maken. Je kunt er op die manier gewoon 20 maken, zonder dat ze weggaan.
Ook Xfire bijvoorbeeld, kan screenshotjes voor je maken. Je kunt er op die manier gewoon 20 maken, zonder dat ze weggaan.
Je kan ook even kijken bij de controls welke toets je ervoor kan gebruikVisionist schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 15:39:
Hoe maak je screenshots in game?
Fraps, werkt altijd goedVisionist schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 15:39:
Die turn around is een best goede baan, hij is orgineel. Er zit wel een truck in om die draai in de lucht te maken, maar die is me nooit goed gelukt
[ Voor 26% gewijzigd door Basti504 op 11-10-2006 16:26 ]
...
Met F10.Visionist schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 15:39:
Daarom wil ik hem ook nominerenBasti504 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 16:21:
Die turn around is een best goede baan, hij is orgineel. Er zit wel een truck in om die draai in de lucht te maken, maar die is me nooit goed gelukt
Mwah, de beste manier? Goed aan één kant rijden, en vlak voor de rand je gas loslaten en je stuur volop omgooien. Je komt dan bíjna goed terecht, en rijdt enorm snel weg. De nodige dosis geluk (of in sommige gevallen: ervaring hier niet iig) moet 't 'm uiteindelijk doen..
sorry hoor, maar waar vind jij controls ?Just_I schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 15:55:
[...]
Je kan ook even kijken bij de controls welke toets je ervoor kan gebruik
Main Menu -> ProfileVisionist schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 16:58:
[...]
sorry hoor, maar waar vind jij controls ?
Ignition is zonder driften inderdaad 0.2 seconden sneller tot het eerste checkpoint, en dat werkt dan nog wel even door.krvabo schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 23:20:
[...]
Volgens mij heb ik maaaanden terug tegen jou geraced op ignition om te kijken wat sneller was, slippen door die bocht na de looping, of gewoon normaal. Bleek dat normaal net _iets_ (ms) sneller was ?
The Widowmaker is voor zover ik weet niet van een GoTter. Even zoeken. daPet heeft hem al, dus dan hoef ik ook niet te zoeken.
En je bedoelt idd Hellraiser, al klopt de beschrijving niet helemaal. Die is (zoals Just_I al zei) ook van Axeman, de maker van Ignition.
[ Voor 11% gewijzigd door DrivinUCrazy op 11-10-2006 19:07 ]
Zo eerst ff douchen en dan weer TMN-en
, ik zal op XS4TMN zitten mits er anderen zijn
. Zo niet g aik mijn nieuwste track afmaken:
"GoT Speed?!". De track ervan is klaar, alleen nog wat scenery er omheen bouwen. Tijd 50-55 seconden en pressforward. Wat kunnen jullie verwachten: 1 looping, kurkentrekker met wallride, freefall aan het begin, stukje "PF only" en een voor jullie nog misterieus bouwerk (al zat deze in GoT community 1 complete (met mijn deel, dat stuk van mij gerecycled:)
Verder heb ik nog 2 andere tracks coming up:
-Soort van Creepy heights, maar dan een idee dat je in de bergen rijdt (zeg maar de franse gorges). Weer die leuke balkonnen met deze keer panelen aan de zijkant, zo kun je bochten nog minder inschatten en des te hoger het "grmbl" gehalte
.
-Multilap a la daPet maar dan met tegengestelde richtingen. Ofwel de ene keer rijdt je rechtsom, de andere lap linksom etc etc.
"GoT Speed?!". De track ervan is klaar, alleen nog wat scenery er omheen bouwen. Tijd 50-55 seconden en pressforward. Wat kunnen jullie verwachten: 1 looping, kurkentrekker met wallride, freefall aan het begin, stukje "PF only" en een voor jullie nog misterieus bouwerk (al zat deze in GoT community 1 complete (met mijn deel, dat stuk van mij gerecycled:)
Verder heb ik nog 2 andere tracks coming up:
-Soort van Creepy heights, maar dan een idee dat je in de bergen rijdt (zeg maar de franse gorges). Weer die leuke balkonnen met deze keer panelen aan de zijkant, zo kun je bochten nog minder inschatten en des te hoger het "grmbl" gehalte
-Multilap a la daPet maar dan met tegengestelde richtingen. Ofwel de ene keer rijdt je rechtsom, de andere lap linksom etc etc.
Het instellen van mijn momo stuurtje is wel een ramp met dit spel. Soms doet gas het niet, de sensitivity is standaard zo laag dat je bijna niet een bocht om kan komen. Nu ja, even aanklooien dus.
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
hoppakee, nieuwe pc is binne en is nu aan downloade
ik hoop jullie dalijk voorbij te komen 
(damn downloade gaat sloom... met maarliefst 158 Kb/sec
)
ik edit nog wel even over me nick.
edit1: nog geen nick maar wel een tip: voor ingame screens kan je fraps gebruiken. kun je zelf instelle voor een toets en ook meteen filmpjes maken (dan word meestal je fps wat lager als je aant filme bent maar dat zie je in d filmpjes bijna niet)
(damn downloade gaat sloom... met maarliefst 158 Kb/sec
ik edit nog wel even over me nick.
edit1: nog geen nick maar wel een tip: voor ingame screens kan je fraps gebruiken. kun je zelf instelle voor een toets en ook meteen filmpjes maken (dan word meestal je fps wat lager als je aant filme bent maar dat zie je in d filmpjes bijna niet)
[ Voor 57% gewijzigd door Borgoth op 11-10-2006 20:28 ]
Ok met trots presenteer ik u: GoT Speed?! (vernieuwd)
Auteur: GoT GremliN
Difficulty: Medium (+)
Type: Press Forward
Tijdsduur: 50-55 sec, auteurs rec: 0.52.26.
Beschrijving:
Snelle press forward track met een freefall start, daarna een kurkentrekker met daarachter een wallride. Hierna komt een bescheiden sprong waar topsnelheid nodig is voor de betere tijden, hierna een bocht waarna een looping komt. Hierna weer een grote bocht met daarna een omgekeerde halfpipe waarbij je een looping maakt om vervolgens op een plateau te landen. Hierna komt nog een halve looping waarna je door de finish komt (op de kop).
Vernieuwd
Paar fixes: Borden verlaagd en bijgevoegd, beter auteursrec en langere finish.
Download: GoT Speed?! (Save file as)
Beschrijving:
Snelle press forward track met een freefall start, daarna een kurkentrekker met daarachter een wallride. Hierna komt een bescheiden sprong waar topsnelheid nodig is voor de betere tijden, hierna een bocht waarna een looping komt. Hierna weer een grote bocht met daarna een omgekeerde halfpipe waarbij je een looping maakt om vervolgens op een plateau te landen. Hierna komt nog een halve looping waarna je door de finish komt (op de kop).
Vernieuwd
[ Voor 7% gewijzigd door GENETX op 12-10-2006 13:57 ]
weeh, egt leuk man:P
mezelf meteen maar weer in de top 5 van een baan gereden. gaat lekker zo
ik heet dus officieel data, ene mafkel had al een opmerking
maar ik rij morge wel weer verder (moet om 6:00 al weer op
)
suc6 allemaal
mezelf meteen maar weer in de top 5 van een baan gereden. gaat lekker zo
ik heet dus officieel data, ene mafkel had al een opmerking
maar ik rij morge wel weer verder (moet om 6:00 al weer op

suc6 allemaal
Volgens mij klopt mijn beschrijving wel hoor? Net gespeeld (Dankje DaPetDrivinUCrazy schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 19:05:
[...]
Ignition is zonder driften inderdaad 0.2 seconden sneller tot het eerste checkpoint, en dat werkt dan nog wel even door.
The Widowmaker is voor zover ik weet niet van een GoTter. Even zoeken. daPet heeft hem al, dus dan hoef ik ook niet te zoeken.
En je bedoelt idd Hellraiser, al klopt de beschrijving niet helemaal. Die is (zoals Just_I al zei) ook van Axeman, de maker van Ignition.
Nu de tracks van sleepie v1 zijn geladen op XS4TMN ben ik ineens veel meer in de top-5 te vinden
TMN crashte alleen net nadat ik een (vrij) mooie score had neergezet.
Ben ook even creatief geweest vanochtend..
www.thorretje.com/GoT/loop[GoT]loop.Challenge.Gbx voor als je van loops houdt.. wel leuk aangekleed iig.. gwoon ff checken aub..
www.thorretje.com/GoT/loop[GoT]loop.Challenge.Gbx voor als je van loops houdt.. wel leuk aangekleed iig.. gwoon ff checken aub..
is er ook erges een of andere noob server? ik kom egt niet hoger dan de 12 plek(van de 15) met banen zoals widowmaker, hellraiser, igniton en Islandstyle.
Tja je kunt gewoon beginnen met offline de Nadeo banen te gaan rijden, om een beetje te leren rijden. Zo zijn we allemaal denk wel begonnen. Of gewoon de banen downloaden (als je op een server zit met een leuke baan, ESC drukken-options en dan Save challange) en offline oefenen.Borgoth schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 11:34:
is er ook erges een of andere noob server? ik kom egt niet hoger dan de 12 plek(van de 15) met banen zoals widowmaker, hellraiser, igniton en Islandstyle.
Hallo
aha kun je zo die banen downloaden, nooit geweten joh 
Vanmiddag eens wat banen scoren dan maar
Vanmiddag eens wat banen scoren dan maar
Een hele rij microsoft certificeringen.
Ok met trots presenteer ik u: GoT Speed?! (refreshed)
Beschrijving:
Vernieuwd
Download hem en van commentaar voorzien graag!
Beschrijving:
Vernieuwd
Download hem en van commentaar voorzien graag!
OK, leuke baan. Overal wel vol gas te doen als je het goed doet
. Vindt alleen de loop na de 2e CP (die waar je zeg maar naar toe springt) beetje kut, daar knal je best vaak schuin en rem je dus af.
PS: authormedal staat bij mij op 53:83 ???
Hallo
gremmie.. echt... HULDE aan deze transfer!!
ik ga die jatten voor mn volgende track als je em niet erg vindt
je baan rijdt erg lekker trouwens
ik ga die jatten voor mn volgende track als je em niet erg vindt
je baan rijdt erg lekker trouwens
heb maar even een sigg gemaakt 

(mag in de TS)
ik heb net een paar banen proberen te downen (hier van't forum) maar waar moet ik ze precies opslaan? dat staat niet in de TS. alvast bedankt

(mag in de TS)
ik heb net een paar banen proberen te downen (hier van't forum) maar waar moet ik ze precies opslaan? dat staat niet in de TS. alvast bedankt
Zolang de tracks in of onder \gamedata\tracks\challenges staan kan je ze laden in het spel.
ok maar als ik nu solo en dan recht ondere op browse klik dan kan ik ze niet vinden of doe ik weer wat fout?
Edit:
laat maar gewoon even opnieuw het spel laden
Edit:
laat maar gewoon even opnieuw het spel laden
[ Voor 23% gewijzigd door Borgoth op 13-10-2006 09:56 ]
Ja, klopt dat dat wat schuin gaat, misschien nog even naar kijken of er nog meer reacties over komen. Wil hem iig appart houden zodat alleen mensen met de goede snelheid er op komen, heb hem een paar keer goed gehad dus ook wel een luck/skill stuk aangezien je er precies recht naar toem meot rijden dacht ik.mach2 schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 16:25:
OK, leuke baan. Overal wel vol gas te doen als je het goed doet. Vindt alleen de loop na de 2e CP (die waar je zeg maar naar toe springt) beetje kut, daar knal je best vaak schuin en rem je dus af.
Over het auth rec: je hebt de eerste versie nog, mischien dat uploaden op school niet goed ging? Zal zo ff kijken opnieuw uploaden, download dan gewoon via dezelfde link.
@ 3Clipz: Best, heb het idee zelf ook min of meer gejat
Zou nu goed moeten zijn. Zal binnenkort weer even kijken naar die looping. Download
[ Voor 7% gewijzigd door GENETX op 12-10-2006 19:26 ]
Eigen creatie: Buitenom
Een snelle track waarin je een aantal keren 'buitenom' moet gaan. Onder andere een ritje over een hoge rand van het stadium gebouw.
Er zitten nog wat stunts in waaronder een beetje tricky jump richting wallride, verder is het goed opletten maar wel (bijna) voluit gassen.
Reacties welkom.
Een snelle track waarin je een aantal keren 'buitenom' moet gaan. Onder andere een ritje over een hoge rand van het stadium gebouw.
Reacties welkom.
How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.
Had per ongeluk de verkeerde track upgeload. Bleek dat hij een andere naam had gekregen. Dit moet wel de goede zijn nu: klikje
Ben er inmiddels al uit dat je als je wat schuin komt (gebeurt vrij vaak) dat je alvast rechts moet sturen dan ga je gewoon redelijk goed er door heen, kortom ik zou hem zo laten als ik jouw was. DaPet had hem gisteren ook op zijn server draaien. Reed 51.nog wat daarGremliN-Online schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 19:22:
[...]
Ja, klopt dat dat wat schuin gaat, misschien nog even naar kijken of er nog meer reacties over komen. Wil hem iig appart houden zodat alleen mensen met de goede snelheid er op komen, heb hem een paar keer goed gehad dus ook wel een luck/skill stuk aangezien je er precies recht naar toem meot rijden dacht ik.
Over het auth rec: je hebt de eerste versie nog, mischien dat uploaden op school niet goed ging? Zal zo ff kijken opnieuw uploaden, download dan gewoon via dezelfde link.
@ 3Clipz: Best, heb het idee zelf ook min of meer gejat
Zou nu goed moeten zijn. Zal binnenkort weer even kijken naar die looping. Download
Hallo
Kan ik in dit spel de banen die ik gemaakt had in trackmania 1 gebruiken?
Zo ja, hoe doe ik dat hij heeft meer data nodig dan alleen de baan zo te zien
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Nee. TMO banen laden in TMN gaat niet. Laat staan andersom.Schaapje_BlaaT schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 16:05:
Kan ik in dit spel de banen die ik gemaakt had in trackmania 1 gebruiken?
K laat ik hem zo. Verder wou iig niet, al ff geprobeerd. Ook heb ik een nieuwe track:mach2 schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 11:28:
[...]
Ben er inmiddels al uit dat je als je wat schuin komt (gebeurt vrij vaak) dat je alvast rechts moet sturen dan ga je gewoon redelijk goed er door heen, kortom ik zou hem zo laten als ik jouw was. DaPet had hem gisteren ook op zijn server draaien. Reed 51.nog wat daar
Ghostrider:
Diffulty: Easy
Tijsduur: ~40 sec.
Type: Multilap (à la daPet)
Multilap met bochten op de manier van daPet (scherp en smerig, kom er maar goed door). Het nieuwe aan de track is dat de track Ghostrider toepasselijk is! Door een systeem staat de multilap appart van de rest van de track, de verbinding naar de multilap toe om een nieuwe ronde te starten zorgt er voor dat je er van de andere kant naar toe rijdt. Hierdoor rijdt je eerst rechtsom, dan linksom, weer rechtsom etc.
Ghostrider
Hoi,
Ik heb vandaag ook maar eens een map gemaakt. Dit is de allereerste
. Nu zou ik jullie willen vragen of jullie hem goed vinden, hou er wel rekening mee dat dit de allereerste is, dus niet te veel verwachten
.
Freeway
Bedankt!
Ik heb vandaag ook maar eens een map gemaakt. Dit is de allereerste
Freeway
Bedankt!
Ik ben zelf ook op dreef: Hier is mijn 3e beloofde track: Cliffs
Difficulty: Easy/Medium
Tijdsduur: ~1 min (auth rec op 1.00.77)
Type: Gewone baan met "balkonnen"
Na het kleine suc6 van creepy heights is dit een op dat princiepe gebaseerde track. Veel "balkonnen" waar je van af kan donderen met flauwe bochten. Verder is deze track een soort van berg waardoor je de bochten minder goed zal zien aankomen.
Cliffs
Difficulty: Easy/Medium
Tijdsduur: ~1 min (auth rec op 1.00.77)
Type: Gewone baan met "balkonnen"
Na het kleine suc6 van creepy heights is dit een op dat princiepe gebaseerde track. Veel "balkonnen" waar je van af kan donderen met flauwe bochten. Verder is deze track een soort van berg waardoor je de bochten minder goed zal zien aankomen.
Cliffs
@ Thorretje: door de laatste loopings kwam ik niet goed ivm te weinig snelheid. Heb even gekeken en denk dat jevrij makkelijk door allemaal loopings kan cutten verder.. Ook zijn dit soort tracks niet echt leuk voor multicrap.. Mischien een looping er uit en geen multilap? Ik heb hem iig niet gefinished aangezien ik er na een paar keer al geen zin in had.
@Paperclip: "Where to?". Het is je eerste baan en dat is te zien. 1. Turbo's zijn echt niet zo leuk. 2. veel geluk nodig. 3. Begin eens met een simpele baan die te volgen is
. 4. Viedl me mee dat je wel een checkpoint had. Heb hem verder niet gefinished omdat ik niet wist waar ik heen moest... Btw jou track verdient een Eeruku award! (en dat is negatief
).
@Paperclip: "Where to?". Het is je eerste baan en dat is te zien. 1. Turbo's zijn echt niet zo leuk. 2. veel geluk nodig. 3. Begin eens met een simpele baan die te volgen is

Veel geluk nodig?? Ik heb hem zo'n 8 keer na elkaar gefinished... Op het begin gewoon gas blijven geven, dan de halve loop doen, baan mooi volgen en als laatste 1 van de 4 wegen kiezen (ze leiden allemaal naar een andere finish)?
kom pas klagen als je mn tracks gaat finishen met een goeie tijd plzGremliN-Online schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 19:27:
@ Thorretje: door de laatste loopings kwam ik niet goed ivm te weinig snelheid. Heb even gekeken en denk dat jevrij makkelijk door allemaal loopings kan cutten verder.. Ook zijn dit soort tracks niet echt leuk voor multicrap.. Mischien een looping er uit en geen multilap? Ik heb hem iig niet gefinished aangezien ik er na een paar keer al geen zin in had.
@Paperclip: "Where to?". Het is je eerste baan en dat is te zien. 1. Turbo's zijn echt niet zo leuk. 2. veel geluk nodig. 3. Begin eens met een simpele baan die te volgen is. 4. Viedl me mee dat je wel een checkpoint had. Heb hem verder niet gefinished omdat ik niet wist waar ik heen moest... Btw jou track verdient een Eeruku award! (en dat is negatief
).
Ik ben ook maar weer eens aan het mappen gegaan, en er weer iets uitgekomen
:
Map : 8-Balls
Moeilijkheid : (zeer) makkelijk
Type : Multilap
De naam zegt het al, een 8 figuur, wel met 3 rondes die steeds kleiner worden. Verder zit heb ik met de media tracker zitten spelen. Ik vind hem niet echt logish in elkaar zitten die media tracker, maar het wel werkbaar na een tijdje
Download (opslaan als)
Map : 8-Balls
Moeilijkheid : (zeer) makkelijk
Type : Multilap
De naam zegt het al, een 8 figuur, wel met 3 rondes die steeds kleiner worden. Verder zit heb ik met de media tracker zitten spelen. Ik vind hem niet echt logish in elkaar zitten die media tracker, maar het wel werkbaar na een tijdje
Download (opslaan als)
...
Titel: TerrificloopGremliN-Online schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 19:27:
moeilijkheidsgraad: simpel / redelijk
lengte: 1m. 15sec
Ok.. heb de laatste loopingbende eruit gesloopt. Multilap eruit. moet 'm nog ff testen enzo.. maar nu wel stukkie sneller
http://www.thorretje.com/GoT/Terrificloop.Challenge.Gbx hier staat ie nu.
[ Voor 11% gewijzigd door thorretje op 13-10-2006 21:31 ]
1-0.3CLipZ schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 19:42:
[...]
kom pas klagen als je mn tracks gaat finishen met een goeie tijd plz
De banen van Eeruku zijn trouwens ook weer niet zo moeilijk hoor, er zit iig wel grotendeels een goede flow in de banen.
heeft mischien iemand een voorbeeld hoe je zo'n inspring wall ride maakt? ik krijg mijne maar niet goed.
Tsja, dat is mij niet duidelijk als ik turbno's zie en een S-bocht.... Zal straks nog eens rijden.Pap3rclip schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 19:30:
Veel geluk nodig?? Ik heb hem zo'n 8 keer na elkaar gefinished... Op het begin gewoon gas blijven geven, dan de halve loop doen, baan mooi volgen en als laatste 1 van de 4 wegen kiezen (ze leiden allemaal naar een andere finish)?
BTW tis een eeruku aangezien er veel turbo wordt gebruikt, het er niet uitziet, niet omdat hij niet te finishen zou zijn.
1.20.89 snel genoeg?3CLipZ schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 19:42:
[...]
kom pas klagen als je mn tracks gaat finishen met een goeie tijd plz
op wat? :x enige track die op XS4TMN staat is Stunts Aplenty
daar hoor je onder de 1:10:00 te zitten
Dit topic is gesloten.