[PC] Trackmania Nations Deel 4

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.142 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:24

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Basti504 schreef op maandag 25 september 2006 @ 20:09:
Nu ik erover denk, die GoT-community tracks zijn best wel on-uitspeelbaar, maar daarom zijn ze ook nog gevalideerd denk ik :P
Alleen de laatste heb ik zelf kunnen valideren ... de rest niet :/ , irritante klote tracks :+

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
dano_nl schreef op maandag 25 september 2006 @ 17:34:
[...]

he daPet, is het oke deze op een server online te draaien? Dan gooien we ze er hier ook even op [BASG]Rockserver :)
Natuurlijk, ik maak de tracks echt niet voor mijzelf alleen hoor. Ik kick er juist op dat anderen er zich op vermaken (of niet).
Vaak kom ik even meespelen of gewoon ouwehoeren en kijken hoe anderen records zetten en shortcuts ontdekken ;)
Dat is natuurlijk ook het hele punt waarom ik ze hier plaats en ook op bijvoorbeeld TMX. Nota bene is het ook nog eens een gratis spel. B)

Ik was even aan het kijken op je server en zag ze al staan ;) Een tipje, laat de tracks random draaien. Dit doe je door de volgende regel in je matchsetting file op te nemen, onder de </gameinfos> tag:

code:
1
2
3
<filter>
<random_map_order>1</random_map_order>
</filter>

Mijn tracks draaien al op wat servers hier en daar. In ieder geval op m'n eigen XS4TMN, en een paar op Speedfreakz, Regroup, CrackmaniaFTP, NLRounds (van Houston_NL) host zelfs mijn banen in rounds mode, en klompies was bezig om iets op te zetten met custom tracks en die heb ik ik ook wat tracks gestuurd. Het commentaar wat ik krijg ligt uiteen. De één vindt het niks en de ander vind het geweldig :)

Wat betreft die Community tracks. Ze zijn gewoon te moeilijk. Je kan zeggen 'dan leer je maar rijden' en dan heb je deels gelijk. Kijk, het kan een uitdaging zijn om zo een track zoals die van Just I en de Community tracks uit te rijden. Dat is leuk in solo mode, maar niet online. Mijn server draait ronden van 7 minuten en dan is het eigenlijk onhaalbaar, zeker tracks van 1 minuut 30+.

Ik heb ook van die mappen hoor, waar slechts een handvol mensen finishen. (na 1 of meer restarts ;))
Het is leuk om mensen (die-hard's) te zien die persé de track willen uitrijden, maar over het algemeen begint men snel te voten voor de volgende track.

Maar als iemand de huidige Community tracks gevalideert krijgt, wil ik ze best online gooien.

[Nieuw leven inblazen poging]
Wat zeg je er van om een nieuwe gezamelijke track te maken :Y)
Laten we deze wel simpel houden dan. Of in ieder geval duidelijk zichtbaar maken waar je heen moet zonder overkill aan borden wat mij betreft.
De regels opgesteld door Just I in de start post zijn wat mij betreft prima. Enige wat ik persoonlijk vind is dat de baan korter moet. 15 seconden per persoon, en dan 4 of misschien 5 man per track. Dan heb je tracks van ongeveer 50 seconden tot 1 minuut 30, die zijn al gauw een stuk makkelijker te halen.

Maar als hier nog animo voor is dan wil ik best een start maken, ik heb toch zat concept banen liggen. Die hoef ik maar wat aan te passen om geschikt te maken als begin voor een nieuwe Community Track ;)
[/Nieuw leven inblazen poging]

[ Voor 5% gewijzigd door daPet op 25-09-2006 23:52 ]

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
daPet schreef op maandag 25 september 2006 @ 23:40:
Wat zeg je er van om een nieuwe gezamelijke track te maken :Y)
Laten we deze wel simpel houden dan. Of in ieder geval duidelijk zichtbaar maken waar je heen moet zonder overkill aan borden wat mij betreft.
De regels opgesteld door Just_I in de start post zijn wat mij betreft prima. Enige wat ik persoonlijk vind is dat de baan korter moet. 15 seconden per persoon, en dan 4 of misschien 5 man per track. Dan heb je tracks van ongeveer 50 seconden tot 1 minuut 30, die zijn al gauw een stuk makkelijker te halen.

Maar als hier nog animo voor is dan wil ik best een start maken, ik heb toch zat concept banen liggen. Die hoef ik maar wat aan te passen om geschikt te maken als begin voor een nieuwe Community Track ;)
Prima idee, ik doe ook wel mee. Welke regels bedoel je precies?

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Just_I schreef op maandag 25 september 2006 @ 23:55:
[...]

Prima idee, ik doe ook wel mee. Welke regels bedoel je precies?
Nou deze regels :+
* Maar één lopend project tegelijk, dit i.v.m. de overzichtelijkheid.
* Wanneer je een nieuw project start, maak dan in je post een duidelijk lijstje met de deelnemers. Gebruik hiervoor het liefst een tabel Weet je niet hoe je een tabel moet maken, kijk dan even in de FAQ.
* Vooraf wordt een moeilijkheidsgraad vast gesteld. Dit om de continuïteit van een track redelijk gelijk te houden.
* Een tijdslimiet per persoon vast stellen. Over het algemeen zal dit 20 15 seconden zijn, tenzij de starter van het nieuwe project anders vermeld.
* gebruik het liefs een wachtwoord voor de track, standaard is dit tweakers unite, tenzij anders vermeld in de projecstart.
* Het aantal personen die aan de track meedoen wordt vastgesteld door de project starter, standaard houden we het op max. 10 4.
* Maak duidelijk waarheen gereden moet worden.
* Voorkom zoveel mogelijk shortcuts.
* Houd ruimte over voor de persoon die na jou zijn deel moet doen.
* Probeer de baan zo te maken dat de borden en baan delen redelijk ondersteund zijn. Dit hoeft niet overdreven te worden, maar draagt wel wat bij aan de esthetische waarde van de track.
* In-game media tracker gebruik is toegestaan mits het bescheiden blijft.
* Beetje logisch, maar houd de track 'finishable' binnen de moeilijkheidsgraad.
* Sleutel niet aan delen die een ander gemaakt heeft tenzij in overleg.
* ... Heb je nog een regeletje of ben je het ergens niet mee eens, meld
het.
* Valideer de track!
Mijn edit is vet.

Ok zo?

Ik ga wel ff een conceptje oppoetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Zo, net even een account aangemaakt op de TM exchance website gemaakt (klik) en daarop een aantal van mijn tracks neer geplempt. Van de week nog maar even kijken hoe ik mijn records kan inladen. Nu kan het nog niet omdat mijn account daar nog niet gevalideert is door een probleem in hun systeem ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

nog een klein vraagje.

heb je ook het gelazer dat je aan het begin alleenmaar verliest omdat andere gewoon een dikkere moter hebben of kun je daar helemaal niet aan sleutelen?

alvst bedankt

edit: mischien een idee dat als we de [GoT] banen die we online zetten/hebben gezet dat we daarvoor een egte orginele intro(mischien ook outro) voor maken?

[ Voor 28% gewijzigd door Borgoth op 26-09-2006 07:32 ]

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Borgoth schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 07:29:
nog een klein vraagje.

heb je ook het gelazer dat je aan het begin alleenmaar verliest omdat andere gewoon een dikkere moter hebben of kun je daar helemaal niet aan sleutelen?

alvst bedankt

edit: mischien een idee dat als we de [GoT] banen die we online zetten/hebben gezet dat we daarvoor een egte orginele intro(mischien ook outro) voor maken?
Je begint gewoon niet allemaal op dezelfde tijd :) En uiteindelijk hoef je alleen maar een snelle tijd neer te zetten en gaat het niet om 'eerst aankomen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Borgoth schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 07:29:
nog een klein vraagje.

Je hebt geen andere motor dan anderen en er kan ook niet aan gesleuteld worden anders zou het niet meer om de rijderskunsten gaan. Sommige mensen hebben wel een andere skin voor hun auto waarbij ook wat ander motor geluid zit, maar daar lopen ze niet harder of zachter van, het is puur een verpakking.

Wat ik je aan zou raden is om eerst de solo tracks A-E en nog een paar hogereuit te rijden en daarna online gaan spelen. Door de solo tracks leer je veel over het rijden van lijnen. Sommige van de online servers hebben deze tracks ook en deze kan je daar eventueel ook oefenen. Let er wel op dat deze tracks vaak E-H tracks zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

aha ik vond het al zo vreemd dat de een later starte dan de andere op die filmpies

offtopic:
damn me nieuwe pc komt waarschijnlijk donderdag pas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Ok, hier is de nieuwe Community Track v5.1 :)
Klik in de tabel om hem te downloaden. Succes Just_I!

De bedoeling is dat je de huidige finish weg haalt , er zelf een stuk aan breidt en ong. 15 seconden verder een finish zet, en valideert. Hou rekening met de rules!
Als ik weet wie er meedoen aan deze track zal ik borden met een nickname maken zodat je die in je sectie kan plaatsen. Ik kan alleen niet beloven dat de pics er permanent zullen staan, want de server is niet van mij, het is een vriendendienst.

Die van Just_I lag al klaar :)

Auteur:
Status:
daPetv5.1 - Klaar
Just_Iv5.2 - Klaar
Basti504v5.3 - Klaar
VyperXv5.4 - Klaar
Got Communityv5.5 Final - Klaar

Deze track is voorzien en afgerond! :)

Als nog meer aanmeldingen volgen starten we gewoon een nieuwe. Laten we wel eerst deze even afmaken ;)

[ Voor 24% gewijzigd door daPet op 05-10-2006 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:28

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

Ik, ik ik, ik doe ook weer mee :P ,
ik heb alleen wel wat minder vrijetijd nu, maar het zal wel lukken.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Zo mijn deeltje is inmiddels ook net vers van de pers: Klik.

Nu maar weer even verder online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

keb nog een vraagje,
moet je alle chek points hebbe (zoals in tmo) want dan moet je weer overnieuw starte (van je laatste chekpoint) om alsnogdie gemiste checkpoint te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Borgoth schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 18:44:
keb nog een vraagje,
moet je alle chek points hebbe (zoals in tmo) want dan moet je weer overnieuw starte (van je laatste chekpoint) om alsnogdie gemiste checkpoint te halen
Je zult dus vooraan moeten beginnen. Je kan niet vanaf het laatste checkpoint af beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

Uhh, ik heb TMO nooit gespeelt, maar hier is het je moet alle checkpoints hebben gehaald, welke volgorde maakt niet uit ( >:) ), als je ze niet allemaal gehaalt heb rijd je gewoon door de finish heen en er gebeurt niets. Dan is het het beste om maar gewoon overniew te beginnen, want je tijd is toch al verkloot.

Bij multilap moet je de checks gewoon weer in willekeurige volgorde doorrijden en daarna moet je weer een rondje rijden om een snellere tijd neer te zetten omdat je het tweede rondje al gelijk met volle snelheid door de finish/start heen komt. Het nadeel is wel dat als je crasht je wel weer twee rondjes kan rijden om op een mooie tijd uit te komen (heel veel mensen vinden dit irritant, ik vind het zelf altijd wel een uitdaging :P )

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Is het jullie ook opgevallen dat er Franse servers zijn waar ze een andere spel modus hebben.
Geen Time Attack, Rounds of Team, maar Laps.

Ik heb eens mee gedaan met de Fransen, maar het is erg leuk om echt te racen. Op de server waar ik was, moest je 10 ronde rijden. De banen waren speciaal ontworpen voor dit.
De server waar ik was heet MiniTrack.

Is dit nieuw of loop ik achter? :)

[ Voor 1% gewijzigd door Mystic_Jack op 27-09-2006 00:58 . Reden: wedstrijd verandert naar spel modus, staat beter ]

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Mystic_Jack schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 23:50:
Is het jullie ook opgevallen dat er Franse servers zijn waar ze een andere wedstrijd hebben.
Geen Time Attack, Rounds of Team, maar Laps.

Ik heb eens mee gedaan met de Fransen, maar het is erg leuk om echt te racen. Op de server waar ik was, moest je 10 ronde rijden. De banen waren speciaal ontworpen voor dit.
De server waar ik was heet MiniTrack.

Is dit nieuw of loop ik achter? :)
Bedoel je dat er op een track gereden wordt en dat je dan punten krijgt als je hoog finisht. Vervolgens de track nog een aantal keer rijden met hetzelfde punten systeem. En dan vervolgens aan het eind van de ronde een klassement worden gemaakt en daarvan de punten voor je world ranking worden verdeeld? Een soort mini championship dus waarbij telkens een track als championship gereden wordt.

Dit is iig niet nieuw, maar ik weet natuulijk niet of dit hetgeen is wat jij bedoeld.

• Mystic_Jack
  • Niet online
Just_I schreef op woensdag 27 september 2006 @ 00:04:
[...]

Bedoel je dat er op een track gereden wordt en dat je dan punten krijgt als je hoog finisht. Vervolgens de track nog een aantal keer rijden met hetzelfde punten systeem. En dan vervolgens aan het eind van de ronde een klassement worden gemaakt en daarvan de punten voor je world ranking worden verdeeld? Een soort mini championship dus waarbij telkens een track als championship gereden wordt.

Dit is iig niet nieuw, maar ik weet natuulijk niet of dit hetgeen is wat jij bedoeld.
Ik bedoel iets anders.

Je moet echt die 10 ronde uitrijden. Wie als eerste na die tiende ronde de finish haald, is ook echt eerste. Het lijkt op multilap banen, maar dan anders.
Bij multilap banen telt alleen de ronde, de tijd wordt ook niet doorgeteld. Terwijl bij Laps de tijd wel wordt doorgeteld en er staat ook rechtsboven met welke ronde je bezig bent.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

nog een vraagje,

als je op een server speeld rij je dan alleen maar een type race (dus aleen Time Attack, Rounds of Team of Laps)

of is dat per baan verschillend?

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Borgoth schreef op woensdag 27 september 2006 @ 09:24:
nog een vraagje,

als je op een server speeld rij je dan alleen maar een type race (dus aleen Time Attack, Rounds of Team of Laps)

of is dat per baan verschillend?
Dat verschil per server. Op de daPet server (XS4TMN) staan zowel time attack laps als rounds ( is daPet nogal fan van volgens mij :P ). Veel mensen houden niet zo van multilaps en zodoende hoor je dus ook vaak 'multi crap' voorbij komen :P

• VyperX
  • Laatst online: 14-08 13:04
Als er nog een plekje vrij is voor de nieuwe Community track, dan houd ik me aanbevolen. :)
Ben er zeker voor om de tracks wat simpeler te houden ivm online spelen. (Heb ik bij mijn vorige deel ook geprobeerd, incl valideren.)

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

• daPet
Just_I schreef op woensdag 27 september 2006 @ 10:12:
[...]

Dat verschil per server. Op de daPet server (XS4TMN) staan zowel time attack laps als rounds ( is daPet nogal fan van volgens mij :P ). Veel mensen houden niet zo van multilaps en zodoende hoor je dus ook vaak 'multi crap' voorbij komen :P
Niet waar :P Multilap is net als single lap een baan type, Timeattack en Rounds zijn race typen. Op mijn server is dat dus Timeattack. Voor Rounds moet je naar de server van Houston_NL, dat is NL Rounds. Ik denk dat jij Rounds aanziet voor rondjes rijden op een Multilap, maar dat is dus niet zo. Ga maar eens rijden op Houston zijn server ;)
VyperX schreef op woensdag 27 september 2006 @ 10:22:
Als er nog een plekje vrij is voor de nieuwe Community track, dan houd ik me aanbevolen. :)
Ben er zeker voor om de tracks wat simpeler te houden ivm online spelen. (Heb ik bij mijn vorige deel ook geprobeerd, incl valideren.)
Bij deze sta je er bij. Is je nick ingame gewoon VyperX?

[ Voor 6% gewijzigd door daPet op 27-09-2006 17:46 ]

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

he bah me nieuwe pc komt mas maandag.

dat word nog even wachten met tmn :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
daPet schreef op woensdag 27 september 2006 @ 17:39:
[...]

Bij deze sta je er bij. Is je nick ingame gewoon VyperX?
Yup... Ben een tijd niet actief meer geweest op TMN... Zou eigenlijk weer eens rond moeten gaan hangen op de servers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
VyperX schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 08:51:
[...]

Yup... Ben een tijd niet actief meer geweest op TMN... Zou eigenlijk weer eens rond moeten gaan hangen op de servers. :)
Ok, je bord is al gemaakt dan, zie de tabel. Nu nog even wachten op Basti504 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

Hier is ie dan :P

Ik heb het weer simpel gehouden, als je de schuine heling op gaat en je draait van te voren goed in, dan kun je de hele bocht in full-speed halen ;)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
krijg ook weer zin om binnenkort weer eens te gaan spelen..

laats nog een keer ingelogd, en toen zag ik dat ik 1.000.000+ste stond oid...

en daar moeten minsten 3 nullen vanaf ;)

ben nou nog effe met gtr2 bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Ok de tabel is weer geüpdate, VyperX kan aan de slag. Als je daar mee klaar bent, VyperX, graag hier de url plaatsen. Dan ga ik hem nog even nakijken en dan moeten we hem maar eens uitrijden en kijken wie het snelst is. Die mag hem van mij dan valideren met het GoT-Community account :)

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Is iemand van jullie zo vriendelijk geweest om mij een ster te geven? Zo niet dan meld ik dat ik vanaf heden een ster achter mijn naam heb staan :P .

Het was voor de verandering een keertje druk op de server van daPet. Ik meen een speler aantal van maximaal 20 gezien te hebben. Jammer dat ik niet zo vaak gewonnen heb, want [YO]Djie was weer aanwezig. Man wat is die gozer goed zeg :/

offtopic:
Sorry van de kick daPet ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Just_I op 30-09-2006 00:56 ]

• daPet
offtopic:
Wil em best weer intrekken hoor, die ster :P

• Basti504

Basti504

Nu we het toch over sterren hebben, wat is het nut van die star-days eigenlijk, ik heb er nu +-300. :?

...

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-08 13:07
In welk land is die DLD server waar al de hooggerankte zitten?

http://specs.tweak.to/16567

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
skelleniels schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 13:42:
Je kunt ook gewoon servers zoeken zonder landen :+

Maar wat maakt het jou uit? Er zijn genoeg servers met hoog gerankte mensen, en als jij niet weet waar die server staat denk ik ook niet dat je er kans maakt.. :P

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
skelleniels schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 13:42:
Check even de server in de wat kleienere landen. In Litouwen zat een tijd geledden een populaire server voor de hoog gerankedte spelers. Probleem bij deze server is alleen vaak dat ze je kicken als je ranking te laag is.

• TheZeroorez
  • Niet online
Just_I schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 14:50:
[...]

Check even de server in de wat kleienere landen. In Litouwen zat een tijd geledden een populaire server voor de hoog gerankedte spelers. Probleem bij deze server is alleen vaak dat ze je kicken als je ranking te laag is.
lager <-> hoger Ook in de quote. :+

• skelleniels
  • Laatst online: 20-08 13:07
TheZeroorez schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 14:45:
[...]

Je kunt ook gewoon servers zoeken zonder landen :+

Maar wat maakt het jou uit? Er zijn genoeg servers met hoog gerankte mensen, en als jij niet weet waar die server staat denk ik ook niet dat je er kans maakt.. :P
Ik zat vroeger altijd in ktd met een ranking van iets van 300(en ik bleef stijgen), dus zo slecht ben ik nu ook weer niet... was altijd in top 10 in ktd.

http://specs.tweak.to/16567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

Ik zat wat op het tm-forum te kijken en toen zag ik een link naar een preview van TrackMania United, met screens :9~

http://members.home.nl/harry.bastiaansen/52443.jpg
http://members.home.nl/harry.bastiaansen/52440.jpg
http://members.home.nl/harry.bastiaansen/52433.jpg
http://members.home.nl/harry.bastiaansen/52432.jpg

Hier is de hele preview, wel in het frans, maar de screens zeggen genoeg :P

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2006 11:09 . Reden: Maak in het vervolg echte thumbnails. Screenshots van 1600x1200 posten is niet bandbreedtevriendelijk ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Damn, wat geil.

Hebbuh!

Masterserver ligt plat zo te zien, nu krijg ik m'n server niet up ;(

[ Voor 59% gewijzigd door daPet op 01-10-2006 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

daPet schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 10:57:
Damn, wat geil.

Hebbuh!

Masterserver ligt plat zo te zien, nu krijg ik m'n server niet up ;(
Ik kan niet eens inloggen "invalid key" en "internal server error" :/

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruutone
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-09 15:18
Lekker waardeloos idd, kom er nog steeds niet in en dat terwijl er gewoon 12000 spelers online zijn..... zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 10:32

Acid_Burn

uhuh

same here. Ik dacht na lange tijd: laat ik weer eens een potje TM doen. Maar dat gaat ook over :|

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
Alrighty then! :)
Ik zit nu nog bij mijn ouders (even weekendje thuis), maar ik zal hem vanavond als ik thuis ben meteen gaan proberen.
* VyperX heeft er nu al weer zin in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Basti504 schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 10:04:
Ik zat wat op het tm-forum te kijken en toen zag ik een link naar een preview van TrackMania United, met screens :9~

http://members.home.nl/harry.bastiaansen/52443.jpg
http://members.home.nl/harry.bastiaansen/52440.jpg
http://members.home.nl/harry.bastiaansen/52433.jpg
http://members.home.nl/harry.bastiaansen/52432.jpg

Hier is de hele preview, wel in het frans, maar de screens zeggen genoeg :P
Ik had laatst al TMO besteld, maar TMU ga ik zeker weten kopen. :9~ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yay masterserver weer Online :9 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

Hier is de engelse vertaling van de preview die ik hier boven gepost hebt, nu kan ik hem zelf ook lezen :P
Trackmania United is a compilation. You may yell, but wait a minute: it's not a compilation like any other. For sure, it gathers every Trackmania environnements into one unique game, but it allows also getting easily to tracks, replays, skins, videos which had been created with all Trackmanias directly form the game. It's terrific. This, and also the other things. Because, at least, Trackmania United is not a compilation. Read, read, we've got new pictures et many information.

Summer Hits volume 3

In Trackmania United you're not just toto8000, 252 715th world player on Stadium. You are above all toto8000, 2nd of your village. In TMU, Nadeo decided to split the ladder in geographical divisions: county, region, country, continent, planet... And you can also create friends groups as you like. For sure, each map has its own ladder. The principe is this simple: player begins in the most local division, and if his time on the track is good enough, he goes at the upper division. Nadeo wants to make its game a real leisure product makes a first step to the existence of the player in Trackmania. Because then, there's a following.

Disco evening VI

In United, Nadeo glamorizes the community creations, that makes the game remind alive and that the lambda player skipped since so long. Each player can propose to the others his creations, including replays. Everything is availiable from the game through one or two clicks. Downloading and installing these objects are made without exiting the game. It's easier and "more better". And more expensive, too: do you remember coppers, the virtual currency used for a very few things since the first Trackmania? Now, it becomes the backbone of the system. Or should I say, the 'sinew of war'.

Hardtek Fuckator 12

The whole Trackmania United universe is around money, coppers. You make a good solo time? You get coppers. But if you want to submit your time to the ladder, whichever is your division, you have to pay 10 coppers. You want to download replays, cars, maps, skins? You want to take part in a tournament? Let's go to the coppers cashbox. For the moment, you spend, but you can also get coppers, too: first, each day you get connected you win 50 coppers (and at least 80 for the owner of TMO or TMS). For sure, if you win a tournament, you get the jackpot. And if you are creative you get coppers each time someone downloads one of your creations. The whole game is based on this coppers economy and Nadeo knows risks to be a mess for the first monthes, the time for the prices to autoregulate. Neverthelss, it's a pretty good idea.

I'd like to tell you about graphic news but, if there are really there (in particular, a new shadowing engine), they are not very evident for your eyes. "Beginning the development of TMU, we decided to do nothing really exciting", says Florent Castelnerac. But, even without any new environnement or revolutionning the TM gameplay, TMU could become a wonderful evolution and have a great durability.

The game's launched is planned for November, 23 on PC [French date?] and should be playable at the Videogame Festival, October, 7 and 8 in Paris. For sure, we no longer can wait to play.
Het nieuwe ladder systeem lijkt me wel gaaf, maar nummer 1 van je dorp zijn lijkt me wat sterk. Het coppers systeem lijkt me wel een grote verandering met nu. Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat werken :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-08 15:56

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Basti504 schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 18:45:
Hier is de engelse vertaling van de preview die ik hier boven gepost hebt, nu kan ik hem zelf ook lezen :P

[...]

Het nieuwe ladder systeem lijkt me wel gaaf, maar nummer 1 van je dorp zijn lijkt me wat sterk. Het coppers systeem lijkt me wel een grote verandering met nu. Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat werken :)
God save Basti504 _O_

Heb 5 jaar Frans gehad op school maar zo goed is mijn Frans nou ook weer niet! Bedankt voor de vertaling! TMU lijkt me gaaf! :)

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

webfreakz.nl schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 22:59:
[...]

God save Basti504 _O_

Heb 5 jaar Frans gehad op school maar zo goed is mijn Frans nou ook weer niet! Bedankt voor de vertaling! TMU lijkt me gaaf! :)
Ik heb 5 jaar Frans gehad, en weet er nog niks van :)

TMU lijkt me trouwens ongelovelijk leuk, maar 23 November, wat duurt dat nog lang :'(

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-10 15:32
FnF schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 07:02:
[...]

Ik heb 5 jaar Frans gehad, en weet er nog niks van :)

TMU lijkt me trouwens ongelovelijk leuk, maar 23 November, wat duurt dat nog lang :'(
Komt ie dan uit? zoja: Mooi! Heb ik weer iets voor mijn sinterklaas verlanglijstje :+

En over frans, duits, grieks, latijn en engels: ik heb ook een aantal jaren die talen gehad, (4 jaar frans, 3 jaar duits, 4 jaar grieks en 3 jaar latijn en 5 jaar engels) maar ik kan nou niet echt zeggen dat ik echt veel heb geleerd. Engels gaat zeer goed, maar dat komt niet door school, ik geef dan liever de schuld aan computer en tv.

Edit: Lezen! verwachte release date staat in het artikel |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Duesenberg J op 02-10-2006 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
daPet schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 18:37:
Ok de tabel is weer geüpdate, VyperX kan aan de slag. Als je daar mee klaar bent, VyperX, graag hier de url plaatsen. Dan ga ik hem nog even nakijken en dan moeten we hem maar eens uitrijden en kijken wie het snelst is. Die mag hem van mij dan valideren met het GoT-Community account :)
Mijn baanstuk is af! :)
Afbeeldingslocatie: http://vyperx64.student.utwente.nl/trackmania/GoT/5_4_VyperX_thumb.JPG

Downloadlink is hier.
Misschien dat er nog iets aan omgeving bij kan (bijv nog wat pilaren onder mijn stukje).

Laatste stuk is een sprong geworden, met daarachter een lange, flauwe bocht tot aan de finish. Vrij makkelijk om te halen, maar niet zo makkelijk om echt winst op te halen. (In tegenstelling tot het stuk van Just_l, wat juist moeilijk is, en waar veel winst valt te behalen. ;) )

Komt er nu nog iets achteraan, of gaan we deze al als final beschouwen en valideren? (Er staat dacht ik nog 1 plek open op het schema...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Die ene plek is bedoeld voor degene die hem het snelste rijdt :) Dus ga je gang. Dan geef ik diegene de inloggegevens van het GoT-Community account om hem te valideren.

Ik ga even de borden wat aanpassen en dan zal ik zo mijn tijd posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

Hier is een verzameling van alle screen van TMU. De tweede van boven ziet er nogal intressant uit. Er is dus wel een provincie ranking en het ziet eruit als een webpagina, dus het zal misschien ook nog wel via het internet te volgen zijn.

Ik heb benieuwd :P
daPet schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 18:14:
Die ene plek is bedoeld voor degene die hem het snelste rijdt :) Dus ga je gang. Dan geef ik diegene de inloggegevens van het GoT-Community account om hem te valideren.

Ik ga even de borden wat aanpassen en dan zal ik zo mijn tijd posten.
Leuke baan is het geworden, ik reed 00:58:00 ongeveer

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Basti504 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 20:31:
[...]

Leuke baan is het geworden, ik reed 00:58:00 ongeveer
0:57:53 hier :Y) Kan wel sneller (hooguit 1sec) alleen kleine foutjes telkens... ik probeer het nog 1x :+.

Ok, 0:57:00 precies hier. 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door webfreakz.nl op 03-10-2006 21:25 ]

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Ook maar even een paar pogingen gewaagd en ik kwam uit op 0:56:86, maar dit kan nog wel sneller, ongeveer 0.4 seconden eraf is nog haalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Ik kom niet verder als 59 seconden :+
Nu VyperX nog (die heeft 58.29 gevalideert). Maar tot nu staat Just_I dus voorop :P

[ Voor 56% gewijzigd door daPet op 03-10-2006 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
daPet schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 22:01:
Ik kom niet verder als 59 seconden :+
Nu VyperX nog. Maar tot nu staat Just_I dus voorop :P
VyperX heeft toch ook een tijd neergezet voor het validaten van de track, of tellen we die niet mee? Naja, even wachten lijkt me geen probleem toch :P

[ Voor 28% gewijzigd door Just_I op 03-10-2006 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Just_I schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 22:05:
[...]

VyperX heeft toch ook een tijd neergezet voor het validaten van de track, of tellen we die niet mee? Naja, even wachten lijkt me geen probleem toch :P
Dat hebben we dus allemaal :P Niet helemaal waar maar we weten niet of hij zijn best heeft gedaan. Lijkt me dus niet meetellen.

Of wil jij hem zo graag op je naam hebben? :+

[ Voor 20% gewijzigd door daPet op 03-10-2006 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
daPet schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 22:05:
[...]

Dat hebben we dus allemaal :P Niet helemaal waar maar we weten niet of hij zijn best heeft gedaan. Lijkt me dus niet meetellen.

Of wil jij hem zo graag op je naam hebben? :+
Nee hoor, dat hoeft zeker niet als er iemand anders sneller is ;)

@ webfreakz.nl: Doe eens je icon resizen ;) .
@ daPet: zelfde verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Dude. Geen insecten copuleren. Het scheelt wel 0,13 kB 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorretje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-03 14:12
hmm Trackmania maar 's uit de kast trekken en die track zo maar 's proberen. Al tijdje geen TM meer gespeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clox
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-09 21:31
Komt er nog een soort van gratis (gelimiteerde?) versie uit van TMU? Dat zou wel echt heel gaaf zijn, want doordat TMN gratis was werd het volgens mij zo massaal en competatief gespeeld. Anders moet je er weer 50E voor betalen. En terugkijkend op de vorige TM's krijg je er dan ook nog eens gratis Starforce bij :|

Macbook Pro, 640 WD extern

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
^^ Heb je daar last van dan? Misschien komt er een demo uit, maar dat lijkt me niet aangezien de launchdate al best wel dichtbij is.
daPet schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 23:01:
[...]

Dude. Geen insecten copuleren. Het scheelt wel 0,13 kB 8)7
offtopic:
Het is meer dat je browser minder mooi resized dan bijvoorbeeld Photoshop ;) . Enne insecten corpuleren, is dat de net zoiets als in: "Het zal me mijn reet roesten" <> "Het zal me mijn anus oxideren", maar dan dus met mieren neuqen :?

[ Voor 13% gewijzigd door Just_I op 03-10-2006 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel sindskort ook TM Nations, en was bezig een track te bouwen. Deze track bevat natuurlijk ook loopings. Het probleem is alleen dat de camera buiten de looping blijft terwijl de auto de looping neemt. Normaal heb ik hier helemaal geen last van, en gaat de camera netjes naar de voorkant van de auto.
Heb ik nu iets fout gedaan, of heb ik gewoon een optie over het hoofd gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 23:40:
Ik speel sindskort ook TM Nations, en was bezig een track te bouwen. Deze track bevat natuurlijk ook loopings. Het probleem is alleen dat de camera buiten de looping blijft terwijl de auto de looping neemt. Normaal heb ik hier helemaal geen last van, en gaat de camera netjes naar de voorkant van de auto.
Dit moet jezelf instellen, dit gebeurd namelijk niet automatisch ;) . Dit kan je doen met de Media tracker, maar hoe het precies zit weet ik niet. Er zijn wel vaker van dit soort vragen geweest dus ik zou zeggen zoek even het topic en de vorige deeltjes even door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 23:40:
Dan heb je schijnbaar op num 1 gedrukt, moet je even op num 2 drukken. Hiermee kan je de camera stand veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Just_I schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 23:22:
"Het zal me mijn anus oxideren", maar dan dus met mieren neuqen :?
Psies. Ik snapte je blijkbaar verkeerd ;) bedankt iig.
Just_I schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 23:46:
[...]

Dit moet jezelf instellen, dit gebeurd namelijk niet automatisch ;) . Dit kan je doen met de Media tracker, maar hoe het precies zit weet ik niet. Er zijn wel vaker van dit soort vragen geweest dus ik zou zeggen zoek even het topic en de vorige deeltjes even door.
Via deze site dus, het is wel een tutorial voor TMS maar dat werkt hetzelfde :).

[ Voor 17% gewijzigd door daPet op 05-10-2006 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorretje
leuke track.. tot nu toe nog maar op 58.09 terecht gekomen.. maar daar kan nog wel een seconde of minder af .. zitten nog wat foutjes in 't rijwerk

1e edit: 57.49 gehaald
2e edit: 56.89 gehaald Replay staat http://www.thorretje.com/...5.4(00'56''89).Replay.rar

[ Voor 44% gewijzigd door thorretje op 04-10-2006 02:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
Just_I schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 22:05:
Ik heb nog een paar pogingen gedaan, maar ik kom niet onder de 57:56... Dus jij mag het gaan doen, Just_l :)

Enne... Natuurlijk wel proberen om sneller te zijn dan thorretje, he? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorretje
lol.. ff m'n snelle tijd verbeterd naar een 56.63 (m.a.w. de tijd van Just_I is geklopt)
http://www.thorretje.com/...5.4(00'56''63).Replay.rar

een tiende zou er nog afkunnen denk ik.. maar 's wel lastig

[ Voor 9% gewijzigd door thorretje op 04-10-2006 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
thorretje schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 13:04:
lol.. ff m'n snelle tijd verbeterd naar een 56.63 (m.a.w. de tijd van Just_I is geklopt)

Een replay hoef je niet te posten hoor, we vertrouwen je wel hoor ;) .

Onder welk nick rijd je eigenlijk rond online? Ik kan met niet herrineren dat ik "thorretje" al eens langs heb zien komen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

thorretje schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 13:04:

0:56:37 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorretje
laat de replay maar zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorretje
ben de laatste 2 a 3 maanden niet meer online geweest met het spel. Gister weer geinstalleerd naar aanleiding van de hier gepostte track. Vnavond / vnacht maar weer 's online.

Had als naam: The_raptor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-09 15:40

Cablekevin

CCCP Baby!

Ik ben ook weer terug! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

Blijkbaar komt er voor TMU een on-line ranking site. http://www.maniazones.com/ . Ziet er erg gaaf uit, nu nog Nederland toevoegen en gaan met die banaan :P

Als je naar deze foto kijkt, zie je op de achtergrond een in-air checkpoint, dat worden weer moeilijke banen denk ik :+

[ Voor 36% gewijzigd door Basti504 op 04-10-2006 17:04 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Ik dacht al, die naam komt me bekend voor op de Digital Evolution server ;) .

Veel plezier met het validaten webfreakz.nl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Ok, ik heb wat borden aangepast en de track naar webfreakz.nl gestuurd. Hij gaat hem valideren met het GoT account. Als hij klaar is plaats ik de final in de tabel. Als jij hem dan in de SP wil zetten Just_I ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

Just_I schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 17:45:
[...]

Ik dacht al, die naam komt me bekend voor op de Digital Evolution server ;) .

Veel plezier met het validaten webfreakz.nl ;)
Hehe ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

daPet schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 21:46:
Ok, ik heb wat borden aangepast en de track naar webfreakz.nl gestuurd. Hij gaat hem valideren met het GoT account. Als hij klaar is plaats ik de final in de tabel. Als jij hem dan in de SP wil zetten Just_I ;)
Whoei. 0:56:18 :D

* gemaild naar daPet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

ik ga weer even spelen na een heel aantal maanden weg geweest te zijn ;)

m'n nick is nogsteeds GoldenSample ;)
-edit-
en dat ging ff bagger :| mag wel weer hard gaan oefenen om weer beetje mee te komen... eigelijk is ook de tijd voor mij vaak te kort om echt te kunnen verbeteren... verder houd ik niet zo van die hele snelle volgas tracks, dan moet je op een paar punte een heeeel klein tikkie remmen en anders is je tijd gelijk ruk als je het iets te veel of te kort doet... omdat je dan een heel stuk net iets minder snelheid hebt |:(
doe mij maar en track met veel kortere bochten, gaat het meer om mooi binnen langs steken en niet om dat mini beetje remmen en voor de rest gas houden...

[ Voor 72% gewijzigd door GoldenSample op 05-10-2006 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-09 20:23
Zal jullie nieuwe baantje ook eens ff proberen. En die 56.18 verbreken...........lol, zal wel bijna niet/ niet :) te doen zijn denk ik. Maar hij ziet er leuk uit dus maar eens ff een poging wagen.

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-09 18:26

@r!k

It is I, Leclerq

Hele stomme vraag waarschijnlijk hoor maar hoe kun je andere banen toevoegen aan trackmania en vervolgens die tijden rijden? Ik kom alleen in de editor uit tot nu toe.

Moet ik ze ergens importeren ofzo?

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
ErikH schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 13:05:
Hele stomme vraag waarschijnlijk hoor maar hoe kun je andere banen toevoegen aan trackmania en vervolgens die tijden rijden? Ik kom alleen in de editor uit tot nu toe.

Moet ik ze ergens importeren ofzo?
Voor het spelen in de solo mode moet je de banen eerst validaten (valideren). Vervolgens ga je naar Solo Mode > Doorzoek banen > Challanges > My Challanges > selecteer de track > Verder

Voor online spelen moet je ze op een server plaatsen, als je geen eigen server hebt of toegang tot een server moet je de beheerder vragen of hij/zij de track op de server zet. Het is ook handig om de track op een exchance server achter te laten zodat iedereen hem kan downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0:55.29 op de GOT track :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Ik moet mij nog even inrijden op de baan, ga ik straks na het werk eens proberen.
Eens zien of ik dan bij jouw record in de beurt kom. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Heb je hem ook weer hoor! ;) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Ok de track is nu helemaal klaar :) je kan hem downloaden in de tabel of hier.
Ik ga hem in de playlists zetten op mijn server en dan kan iedereen er online van genieten.
Deze track is goed geslaagd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

daPet schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 21:13:
Ik ga hem in de playlists zetten op mijn server en dan kan iedereen er online van genieten.
Tautologie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Insecten corputaleur O-)

Niewe track is opgenomen in de TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

Zo, ik heb Trackmania United maar even pre-ordered voor 29,95 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Cablekevin schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 22:27:
Zo, ik heb Trackmania United maar even pre-ordered voor 29,95 :)
Leuk dat je het vermeld. Maar waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
daPet schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 22:36:
[...]

Leuk dat je het vermeld. Maar waar?
Volgens mij was dat bij de Mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

Helemaal waar ;)
Daar zou die al 13sept moeten zijn stond in de computer maar toen ik zei dat de beta pas over 4/5 dagen komt schrokken ze wel een beetje... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Nu vraag ik mij af, in een paar dagen schieten we als natie van 10+ weer naar plaats 3. WTF??
Is Nations ineens weer in trek na de A1 races of gooit het buitenland ineens met de pet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
daPet schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 20:54:
Nu vraag ik mij af, in een paar dagen schieten we als natie van 10+ weer naar plaats 3. WTF??
Is Nations ineens weer in trek na de A1 races of gooit het buitenland ineens met de pet?
Mwah... A1 in Nederland met succes, het wordt hier kouder, gaat regenen, er zijn een zooi van die mensen uit een vage clan met een buitenlandse auto Nederlands 'geworden' op TMN, er zijn geloof ik een paar uit de top 100 van Nederland met een 2e accountje begonnen, en natuurlijk ook nog eens dikke toeval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

daPet schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 21:13:
Welke is jouw server dan? Ik zie hem volgens mij niet staan in mijn serverlist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Acid_Burn schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 22:50:
[...]

Welke is jouw server dan? Ik zie hem volgens mij niet staan in mijn serverlist.
XS4TMN is de server van daPet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Ah tnx. Die zie ik wel staan dacht ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Laatst online: 02-10 07:09
Ik heb nog wat voor daPet: 5 tracks voor zijn server: download

Bevat:
-Gizmo (de beruchte finish :) )
-Creepy en Crazy Heights,1 van de 2 is het meest geschikt dacht ik, racen op grote hoogte, oppassen!
-4Renas: 4 Arenas, leuke track met wallrides en loopings binnen een arena, alleen voor snelle PC's
-Wall2Loop, begint met wallride naar looping, de rest is press-forward, snelle track en mijn favo

Alle tracks (mischien 4arenas niet) zijn iets meer dan 1 minuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Leuk :) ik zal ze vanavond even toevoegen. Server kreeg ik niet up, master ligt weer plat denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:00
Ik kom er weer eens niet op :(

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.