[PC] Trackmania Nations Deel 4

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.114 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Laat maar, alles lukt al.

[ Voor 153% gewijzigd door TheZeroorez op 05-08-2006 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:03

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Even een update over de [GoT]-NLnet server: er draaien nu 20 banen, met een rondetijd van 5 minuten.
De meeste banen zijn wel bekend, dus een felle strijd is heel goed mogelijk zonder dat je alle banen eerst moet gaan leren.

De GoT community tracks staan er nog niet op, die moeten nog gevalideerd worden! Zodra dit is gebeurd kunnen ze erbij worden geplaatst.

[edit]
Ik mis volgens mij wel een paar banen die ik toch had opgestuurd, maar dat zoeken we nog wel eens uit als de community banen zijn gevalideerd en erbij worden gezet.

Dit is de huidige lijst van banen:
Racing Silo
Ignition
Sticky Tarmac
Island Style
Open Your Eyes
Back for nations
ATronomic
X-Generation
Ahead is a Blur
Trinity
Hellraiser
The\Wall
Moving Power
The Widowmaker
Pain and Suffering
DutchDelight no SC
Roundtrip
Speed and Destroy
Hatseflats
Relaxation

[ Voor 40% gewijzigd door DrivinUCrazy op 06-08-2006 17:16 ]

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blablable
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-04 23:48
Hey,

Wat is het tegenwoordig stil bij TMN. Paar maanden niet gespeeld maar er zijn nu nog maar een server of 10 online in ned. Speelt niemand het meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
blablable schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 13:30:
Hey,

Wat is het tegenwoordig stil bij TMN. Paar maanden niet gespeeld maar er zijn nu nog maar een server of 10 online in ned. Speelt niemand het meer?
  • Het is vakantie, veel mensen zijn weg/buiten
  • Het is maadag, iedereen is brak
  • Het is ochtend (was het toen jij posste ongeveer..) en dan zijn er toch vrij veel jongeren/volwassenen aan het werk dunkt me zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-06 18:27
ok.. mijn bijdrage voor de NLnet server.. heb een baantje gemaakt die niet al te lastig is (voor mijn standaarden iig :+ ) en ongeveer een minuutje lang :p

tests en feedback aub? :D

Blindsight <-- clique

Afbeeldingslocatie: http://xs104.xs.to/xs104/06321/blindsight.jpg

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Banen die automatisch van cameraview veranderen zuigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
Anoniem: 26235 schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 22:05:
Banen die automatisch van cameraview veranderen zuigen...
banen die dat niet doen met hoge snelheden zuigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
3CLipZ schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 19:44:
ok.. mijn bijdrage voor de NLnet server.. heb een baantje gemaakt die niet al te lastig is (voor mijn standaarden iig :+ ) en ongeveer een minuutje lang :p

tests en feedback aub? :D

Blindsight <-- clique

[afbeelding]
Wat mij betreft is deze goedgekeurd. :)

Ik heb 1:14.36 gereden, daarvoor was vooral die beruchte looping even een probleempunt. Opzich rijd het erg goed, ideaal voor online races.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
Mystic_Jack schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 00:37:
[...]

Wat mij betreft is deze goedgekeurd. :)

Ik heb 1:14.36 gereden, daarvoor was vooral die beruchte looping even een probleempunt. Opzich rijd het erg goed, ideaal voor online races.
hehe.. mijn beruchte looping.. hoe vaak ik het ook hoor ik ben er altijd ff trots op :+

Anoniem: 184915

Ghallo iedreen, ik ben nieuw op dit forum, maar de meeste kennen mij denk ik wel, [GoT]SkyDriv3r, ik wil graag tracks opsturen naar de nieuwe GoT server Nlnet, alleen ik zou niet weten hoe, mag ik het naar iemand opsturen zodat hij even kijkt of het leuke tracks zijn...?:)

Later

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Welkom, Sky. :)

In de topicstart staan als het goed is Trackmania Exchange, en zéker de Sleepie Exchange servers vermeld. Daar kun je de banen uploaden, en hier een linkje er naar plaatsen.

Als je op "view" klikt bij de post van 3Clipz hierboven, zie je hoe hij die baan heeft gepost.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• TheZeroorez
  • Niet online
3CLipZ schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 23:07:
[...]

banen die dat niet doen met hoge snelheden zuigen ;)
Nee, want dan kun je het zelf doen, en als hij het automatisch aan past niet ;) Soms is het wel handig, maar je hebt ook van die tracks waarbij je bij een gewone bocht, of een korte loop al bumperview krijgt, en da's gewoon irritant.

Ik ben met Lighteye dus..

• Eeruku
TheZeroorez schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 13:57:
[...]

Nee, want dan kun je het zelf doen, en als hij het automatisch aan past niet ;) Soms is het wel handig, maar je hebt ook van die tracks waarbij je bij een gewone bocht, of een korte loop al bumperview krijgt, en da's gewoon irritant.

Ik ben met Lighteye dus..
Dan heb je mijn baan niet gereden gok ik ;) iets meer dan de average standaard loopingtjes

• TheZeroorez
  • Niet online
Inderdaad niet. Ik had het ook over in het algemeen, en niet over jouw baan.

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Tss, ik werd gister opeens 3e op een klompie (??) server.. Ik schrok er zelf van :P Maar dat leverde wel 121 puntjes op.. gata de goede kant op dus ;)

Leuk server is dat, daar zijn tenminste banen waar je echt moet rijden ipv hopen dat je goed valt. Hiervoor reed ik vaak op de ubf-servers. Daar zijn naar mijn mening teveel banen met teveel loops en andere dingen waarvoor je teveel geluk nodig hebt.

iRacing Profiel

• TheZeroorez
  • Niet online
Vaak is het niet echt geluk, maar je moet ze kennen > er een paar uur in de week op rijden, aangezien die banen wisselen. Dat is inderdaad niet leuk nee.

• Eeruku
Inderdaad, geluk in TM bestaat niet.. zelfs de meest onmogelijke jumps zijn heel goed te mikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Volgens mij is Basti504 met Aseco aan het testen. Dwz, er was gisteren, en daarnet ook, een server die Aseco test heet, en er kwamen wat meldingen voorbij voorafgegaan door <Basti504> toen ik wat zat te prutsen met de commando's.

Dus, hoe werkt dat Aseco nou, Basti? Is het makkelijk te gebruiken? Kan iedere leek het? Kunnen we zelf (of iig admins) ook banen toevoegen? Kunnen die spammeldingen zoals het geautomatiseerde "Good Game All!" en vele andere er ook uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-07 12:56
MrBarBarian schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 14:29:
Tss, ik werd gister opeens 3e op een klompie (??) server.. Ik schrok er zelf van :P Maar dat leverde wel 121 puntjes op.. gata de goede kant op dus ;)

Leuk server is dat, daar zijn tenminste banen waar je echt moet rijden ipv hopen dat je goed valt. Hiervoor reed ik vaak op de ubf-servers. Daar zijn naar mijn mening teveel banen met teveel loops en andere dingen waarvoor je teveel geluk nodig hebt.
Die Klompies server is wel prettig ja. Leukere banen dan bij UBF en je kunt er lekker veel punten verdienen. M'n eerste ranked race daar legde me in ieder geval geen windeieren: meteen eerste plaats, nieuw baanrecord, en 88 punten :). Ik moet alleen nog wel de lui daar wat gaan leren kennen, dan wordt 't hopelijk ook wat gezelliger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161430

race zelf ook altijd op klompie, ben zelfs lid van zijn clan, zijn erg prettige banen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-07 16:51

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

DrivinUCrazy schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 17:50:
Volgens mij is Basti504 met Aseco aan het testen. Dwz, er was gisteren, en daarnet ook, een server die Aseco test heet, en er kwamen wat meldingen voorbij voorafgegaan door <Basti504> toen ik wat zat te prutsen met de commando's.

Dus, hoe werkt dat Aseco nou, Basti? Is het makkelijk te gebruiken? Kan iedere leek het? Kunnen we zelf (of iig admins) ook banen toevoegen? Kunnen die spammeldingen zoals het geautomatiseerde "Good Game All!" en vele andere er ook uit?
Ik zag al in de logs dat er mensen langs kwamen, het is eigenlijk geen publieke server, maar mensen van buiten zijn altijd welkom om het zaakje te testen :) .

Oef, dit kan een lang verhaal worden denk ik :P

Oke, ik speel altijd op de server van daPet. Daar word het FAST script gedraait, ook een heel mooi script, erg uitbreidbaar en veel admin functies, draait op PHP 4 dacht ik.

Maar nu is hij bezig met aseco, draait op PHP5. Dat script kan een top 5 aan record houden per baan (wat wel handig als alle banen op 5 na op dezelfde recordhouder staan :P ), het is alleen erg kaal na een verse install.

Bij aseco kun je uit twee database opties kiezen,

• Lokaal : op een MySql database op de lokale pc om ergens anders.
• Publiek : op de grote database van aseco zelf, alle record gaan dan daarheen. Als je op een track genaamd AA een record rijd op server X is dat record ook te zien op server Y.

Ik heb zelf op mijn test server een lokale database draaien op MySql 5, omdat ik niet graag afhankelijk ben van anderen systemen/pc's.

Dus toen heb ik voorgesteld om aseco het zelf uit te breiden. Ik moet binnenkort toch aan PHP beginnen, dus ik kan al wel wat kennig opdoen ;). Aseco komt standaard met de volgende functies :

• help
• recs (laat de record zien voor de draaiende baan}
• me (zelfde werking als hier op GoT, alleen niet rood en zonder sterretje )
• vote (kan je op banen voten tussen 0 en 10 ).

Dan is voor aseco weer een uitbreiding genaamd rasp, dat gooit er een hoop commands in zoals : /gg /lol /lool /hi /msg (PM-systeem). Verder een karma systeem en een hoop admin functies.
Ik zelf gebruik geen rasp op mijn test server omdat ik vind dat het gewoon ook wel kan zonder de karma zut.

Ik heb alle commands uit rasp geript en aangepast om in een gewone instal van aseco te laten werken en verder heb ik een hoop commands toegevoegd.

Het aanpassen gaat heel simpel, ik kan het zonder enige kennis van php, dus als je bekend bent met php(5) moet het makkelijk te doen zijn.

Hier een voorbeeld van een command :

PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Aseco::addChatCommand("pwn", "Sends a ownage message to everyone"); //basti504

function chat_pwn(&$aseco, &$command) {
    if (strlen($command['params']) > 0) {
        $m = '$z['.$command['author']->nickname.'$z]$i$s $f80 W00T!! Ownage \o/ {#interact}$z$i$s'.$command['params'].'$z$i$s$f80\o/ !!!';
        $msg = $aseco->formatColors($m);
    } else {
        $m = '$z['.$command['author']->nickname.'$z]$i$s $f80W00t!! Ownage \o/ dude \o/ !!!';
        $msg = $aseco->formatColors($m);
    }
    $aseco->addCall("ChatSendServerMessage", array($msg));
}

Ik heb alles in een bestand gemaakt, maar je kan ook elk command in een apart bestand maken, dan is het makkelijk in- en uitschakelbaar.

Over de admin commands, standaard komen met aseco de volgende commands mee :

• nextmap
• setservername (lijkt mij nutteloos)
• kick
• setmaxplayers
• restartmap

Met rasp komen de volgende admin functies erbij (het kunnen er meer zijn, ik heb rasp nog niet getest )

• In-Game tracks van TMX toevoegen (wat jij zoekt DuC ;) )
• Alle tracks listen in de server (?)
• Track uit de rotatie gooien
• Jukebox wissen (?)

Verder kun je het hele zooitje naar wens aanpassen. Welkoms bericht, commands (dus /gg kan weg). Kleuren kun je ook aanpassen, alles eigenlijk. Als je maar kennis van php hebt :)

Ik hoop dat dit deze uitleg het een beetje duidelijk maakt. Je kan alles downloaden tm server, aseco, FAST, rasp op www.tm-forum.com . Er is alleen weinig uitgebreide uitleg over aseco te vinden, maar als je naar de standaard plugins of plugins van andere kijkt kun je er makkelijk iets mee bakken.

Voor de mensen die zelf aseco willen zien, kunnen mijn test server bezoeken hij heet ASECO TEST, hij is niet altijd up. Het is ook gewoon als persoonlijk test lab bedoelt.
En voor de mensen die FAST willen testen kunnen de server van daPet bezoeken (XS4TMN)

[ Voor 4% gewijzigd door Basti504 op 12-08-2006 12:20 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Basti504: Bedankt! d:)b

Hier kunnen we wel wat mee denk ik. Komende week heb ik nog vakantie, misschien moet ik zelf dan maar eens wat klooien met TMServer en Aseco en rasp. Als ík het dan draaiend krijg, moet het iedereen lukken. :P

De standaard functies bieden zo te zien genoeg opties, alleen hoe dat dan precies met die records werkt weet ik niet. Lees: ik heb 0 ervaring met MySQL. Dat is precies even veel als de ervaring die ik heb met PHP. Code lezen lukt me dan nog wel, dus kiezen wat ik eruit zou willen slopen moet wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

DrivinUCrazy schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 19:57:
Basti504: Bedankt! d:)b

Hier kunnen we wel wat mee denk ik. Komende week heb ik nog vakantie, misschien moet ik zelf dan maar eens wat klooien met TMServer en Aseco en rasp. Als ík het dan draaiend krijg, moet het iedereen lukken. :P

De standaard functies bieden zo te zien genoeg opties, alleen hoe dat dan precies met die records werkt weet ik niet. Lees: ik heb 0 ervaring met MySQL. Dat is precies even veel als de ervaring die ik heb met PHP. Code lezen lukt me dan nog wel, dus kiezen wat ik eruit zou willen slopen moet wel lukken.
Dat is ook precies wat ik gedaan heb. MySql is heel makkelijk, MySql 5 komt met een handige windows installer. Het staat ook uitgelegt in de manual. Wat alleen niet uitgelegt staat, is dat de MySql bieb niet standaard met php 5 komt, dat kon ik zelf uitpluizen, maar bleek ook niet meer dan een extensie aanzetten en rebooten.

Aan record hoef je zelf niets te toen je moet alleen een database type kiezen, publiek (van aseco zelf) of lokaal (op jou pc, of op een andere, maar de record gelden alleen voor de server waar het op draait).

Ik heb de aseco manual on-line gezet, kun je veel info uit halen :)

linkje

[ Voor 7% gewijzigd door Basti504 op 11-08-2006 20:06 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Super! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184915

Ah vet, records!!! (en dan de Rodeo banen he :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorretje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-03 14:12
DrivinUCrazy schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 16:43:Even een update over de [GoT]-NLnet server: er draaien nu 20 banen, met een rondetijd van 5 minuten.
De meeste banen zijn wel bekend, dus een felle strijd is heel goed mogelijk zonder dat je alle banen eerst moet gaan leren.
Is er een trackpack beschikbaar van de TMN server, met die 20tracks bij elkaar, zonder dat je ze eerst zelf allemaal moet opzoeken??

[ Voor 31% gewijzigd door thorretje op 13-08-2006 04:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ik heb een rarretje van 23 banen op de sleepie exchange gezet: klik
Deze zouden allemaal op nlnet moeten staan, maar om de een of andere reden draaien er maar twintig. Dat zoeken we nog wel uit. Het zijn vooral de oude Sleepie banen. Als we een scriptje draaiend kunnen krijgen, kunnen er makkelijk meer banen bij komen, zoals ook de nieuwere Sleepie banen. (denk aan de banen van Eeruku en dergelijke)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorretje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-03 14:12
DrivinUCrazy schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 11:39:
Ik heb een rarretje van 23 banen op de sleepie exchange gezet:
tnx very much.. banen van Eeruku ken ik volgens mij nog niet. maar heb ze alvast gedownload,, dan kan ik ze gaan oefenen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Het topic heb je mooi overgenomen JUST_I, let wel even op de koppen van de onderdelen. Deze laat ie niet zien.
Gratis of nie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:56

@r!k

It is I, Leclerq

Trackmaniaunited ziet er superstrak uit zeg.

Paar maanden neit meer gespeeld en nu (wegens vakantie vriendin) weer begonnen, teruggezakt tot 293 van nederland maar 2 dagen later toch weer de top200 binnengewandeld :P . Echter welke servers zijn tegenwoordig een beetje populair bij de betere spelers, ik heb vrij vaak servers dat ik zelf helemaal geen punten verdien en de rest flink loopt te scoren.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
ErikH schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:23:
Echter welke servers zijn tegenwoordig een beetje populair bij de betere spelers, ik heb vrij vaak servers dat ik zelf helemaal geen punten verdien en de rest flink loopt te scoren.
Ga maar eens racen bij Boostrockers in LTU(Litouwe). Voor Nederlandse servers, moet je bij Klompies en Digital Evolution wezen.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Nee, is niet gratis. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Devil N schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 18:53:
[...]

Die Klompies server is wel prettig ja. Leukere banen dan bij UBF en je kunt er lekker veel punten verdienen. M'n eerste ranked race daar legde me in ieder geval geen windeieren: meteen eerste plaats, nieuw baanrecord, en 88 punten :). Ik moet alleen nog wel de lui daar wat gaan leren kennen, dan wordt 't hopelijk ook wat gezelliger.
Klompies server is prettig ja...

werd gebanned om de volgende tekst (was mijn eerste en enige): "wtf is er mis met zijn naam?"
(ging om iemand anders die zijn naam moest veranderen, weet de naam niet meer zo maar was verder geen bekend persoon of scheldwoord oid).

:P 8)7

[max] short & crazy server voor mij, begin die banen eindelijk te begrijpen en kan een beetje met de top meekomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-07 12:04
Klompies ja..... als ik daar rij zeg ik gewoon niks meer haha. Als je al iets zegt als:"Wat een ROT bocht" ofzo wordt je er al afgeflikkerd vanwege 'schelden', en dan snap je er dus niks van waarom je er nu eigenlijk af bent gegooid (ze waarschuwen vaak niet eens). Wat dat betreft zielig stelletje daar, maar wel leuke banen dus kom ik er wel zo nu en dan. Maar zeg dus gewoon niks / weinig.

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Ben benieuwd naar de United versie. Maar ik hoop wel dat ze voor online de Nations-auto's in het spel houden, want die zijn perfect. De auto's uit Sunrise zijn stuk voor stuk beduidend minder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Anoniem: 135195 schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 20:51:
Ben benieuwd naar de United versie. Maar ik hoop wel dat ze voor online de Nations-auto's in het spel houden, want die zijn perfect. De auto's uit Sunrise zijn stuk voor stuk beduidend minder!
Nee, Original rijdt lekker :+

Deze twee sturen als botsauto's. En dat was bij Sunrise al iets minder.
De rijeigenschappen van Nations is velen malen beter inderdaad. Anyway, ik verwacht het zo te blijven gezien de auto op dat plaatje een TMN auto is.

[ Voor 4% gewijzigd door daPet op 16-08-2006 00:10 ]

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ik had zo'n beetje beloofd om met Aseco te gaan testen, voor op de NLnet server. Ik heb daarvoor ook wat info van Basti504 gekregen.

Nu zit ik echter met het probleem dat andere bezigheden zoveel aandacht en tijd vragen dat ik echt geen tijd meer over heb voor Trackmania. En dan heb ik deze week nog vakantie, vanaf volgende week zit ik 40 uur per week op stage.

Als iemand anders zich daar in zou willen verdiepen voor op de server, héél graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-05 21:27

dano_nl

Meh

he hebben jullie dat trouwens ook, dat de advertenties van trackmania ingame verandert zijn in JEEP reclames? The all new commander? Dat was bij mij in ene zo, nu las ik er ergens iets over dat het een soort van virusachtig iets zou zijn. Maar waar komt dat vandaan en is het schadelijk?

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

dano_nl schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 11:37:
he hebben jullie dat trouwens ook, dat de advertenties van trackmania ingame verandert zijn in JEEP reclames? The all new commander? Dat was bij mij in ene zo, nu las ik er ergens iets over dat het een soort van virusachtig iets zou zijn. Maar waar komt dat vandaan en is het schadelijk?
Jah, daar heb ik ook last van, maar heel veel mensen hebben het hoor ik overal. Eerst waren het Nvidea reclame's overal, dus het zal wel een nieuwe sponser zijn. Nadeo moeten toch ook ergens geld aan verdienen, het is een gratis spel ;)

Maar van een virus heb ik nog niets gehoort.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

dano_nl schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 11:37:
Er is een legale manier om die ads weg te krijgen, twee manieren zelfs, de ene is om de adserver te blokken, de andere is om een bestandje te veranderen.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Laatst online: 13-07 00:21

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Waarom zou je die adds weg willen halen? Dat is toch hetgeen er voor zorgt dat je dit spel gratis kunt spelen.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Omdat die van Jeep enorm afleiden, ik zie liever een zwarte balk, of zo'n rusitg Nvidia dingetje, dan die irritante Jeep-tekst. Als het een virus was, dan zou het wel toevallig zijn dat (bijna) iedereen die TMN speelt het heeft, en het een reclame in het spel zet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

Ik heb trouwens ook soms, dat een willekeurig bilboard helemaal groen is, dat lijdt mij meer af dan een Jeep bilboard ;)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl

dano_nl

Meh

och ik vind het ook niet erg, vroeg het mij alleen af:)

ik zit tegenwoordig op de [BASG] Rock server van een vriend van me, lekkere tracks daar (highspeed vooral) kom ook eens een rondje rijden:)

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Over die reclame. Ik heb het orgineel gekocht, om Nations te kunnen 'registreren'.
Ik hoef dus niet zo nodig reclame te zien. Kijk, als het nu allemaal verschillende zijn is het wel leuk. Dat voegt wat toe.
Nú is het zo dat alle Nadeo en Nvidia borden gewoon vervangen zijn door Jeep reclame.

Een beetje overdosis voor één reclame imo. Je ziet het werkelijk overal.
Het gaat dus om de dynamische reclame. Custom zooi blijft wel goed.

Die felgroene borden zijn ook erg irritant en lijken mij een bug ofzo. Zodra ik die borden zie kan ik beter restarten, want in alle volgende mappen krijg ik die borden dan te zien.

[ Voor 29% gewijzigd door daPet op 26-08-2006 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-07 12:25
Zo. Na een lange (een aantal maanden) ben ik eindelijk weer aan het racen geslagen.
Momenteel speel ik vaak in de duitse server: Jamlan.de Anfaenger. Die is naar mijn weten de enige grote server waar veel punten zijn te behalen en die ook nog eens Nadeo maps heeft.
Weet misschien nog een aantal goede servers?

http://www.tipserv.net/tm...ign_ladder_Gabliboeba.png

Mijn ranking :) Ik heb een keertje in de top 100 van NL gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-07 14:23

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Gabliboeba schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 18:10:
Zo. Na een lange (een aantal maanden) ben ik eindelijk weer aan het racen geslagen.
Momenteel speel ik vaak in de duitse server: Jamlan.de Anfaenger. Die is naar mijn weten de enige grote server waar veel punten zijn te behalen en die ook nog eens Nadeo maps heeft.
Weet misschien nog een aantal goede servers?

http://www.tipserv.net/tm...ign_ladder_Gabliboeba.png

Mijn ranking :) Ik heb een keertje in de top 100 van NL gestaan.
Bedoel je niet de top 1000? ;)

Ik sta ongeveer 60ste van NL, wel erg saai hoor zonder een GoTter naast me die ook zo'n rank heeft! :(

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakraiser
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-07 11:14

tweakraiser

I have such sites to show you

Zeau, ik heb me ook maar eens aangemeld bij het GoT team. Team Ranking 178 :'(
Ik speel al een tijdje, jullie hebben me vast wel eens zien rijden.
Hoe krijg je punten in de team ranking? Is dat alleen op de GoT servers?

Strava | Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

tweakraiser schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 13:05:
Zeau, ik heb me ook maar eens aangemeld bij het GoT team. Team Ranking 178 :'(
Ik speel al een tijdje, jullie hebben me vast wel eens zien rijden.
Hoe krijg je punten in de team ranking? Is dat alleen op de GoT servers?
Ik denk dat het aantal punten van alle spelers in een team bij elkaar opgetelt worden en dan vergeleken met de rest van alle teams?

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
...En ik heb team ranking 179. Ik weet niet wat jouw rank is, de mijne is ~100.000 Is team rank dan niet de rank van de teams?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
ik speel weer voor eerst in een tijdje, maar ik kan geen update doen.
Heb al een herinstal gedaan.

ik krijg een httpsendrequest error 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

gp500 schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 19:16:
ik speel weer voor eerst in een tijdje, maar ik kan geen update doen.
Heb al een herinstal gedaan.

ik krijg een httpsendrequest error 2.
Op het TM-Forum heeft ook iemand het gehad, hier was de oplossing die gepost werd.
Try this:

- Uninstall the game
*reboot*
- Start
- Run
- type: "Regedit", then OK

On the left hand side you see a tree system, this is your registry, careful in here...

Browse to the following "key":
HKEY_CURRENT_USER\Software\Nadeo\TmSunrise-if you have other Nadeo games installed...
HKEY_CURRENT_USER\Software\Nadeo -if TMS is the only Nadeo game you have installed...

and

HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Nadeo\TmSunrise-if you have other Nadeo games installed...
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Nadeo -if TMS is the only Nadeo game you have installed...

Delete accordingly..

*reboot*

- Now reinstall the game.
Hier is het hele topic

Misschien werkt het :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakraiser

tweakraiser

TheZeroorez schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 13:28:
...En ik heb team ranking 179. Ik weet niet wat jouw rank is, de mijne is ~100.000 Is team rank dan niet de rank van de teams?
Sta 26.000 ofzo, team ranking is nu 176, dus het ligt niet aan je personal ranking.
Ik vraag me af of lager beter is in je team ranking?

[ Voor 16% gewijzigd door tweakraiser op 28-08-2006 21:14 ]

Strava | Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Daarom, het is dus gewoon de ranking van GoT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
dank basi, die had ik nog niet.

Anoniem: 112352

Iemand last van crashes met Trackmania Nations? Sinds gisteren heb ik een nieuwe laptop. Nu wil het spel niet meewerken. Elke keer als ik een track wil gaan starten krijg ik of een foutmelding, of sluit Trackmania zich af.

Foutmelding:
Microsoft Visual C++ Runtime Libary

Runtime error!
Program: D:\Trackmania Nations ESWC\TmNationsESWC.exe
R6025
- pure vital function call

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 112352 op 31-08-2006 20:59 ]

• tweakraiser

tweakraiser

wat gebeurt er als je foutmeldingen uitzet en alleen kritiek fouten laat melden?
Configuratiescherm>System>tablad Geavanceerd>Fouten melden

Strava | Webdesign

• Basti504

Basti504

Anoniem: 112352 schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 20:58:
Iemand last van crashes met Trackmania Nations? Sinds gisteren heb ik een nieuwe laptop. Nu wil het spel niet meewerken. Elke keer als ik een track wil gaan starten krijg ik of een foutmelding, of sluit Trackmania zich af.

Foutmelding:
Microsoft Visual C++ Runtime Libary

Runtime error!
Program: D:\Trackmania Nations ESWC\TmNationsESWC.exe
R6025
- pure vital function call
Op het TM-Forum gaat een heel topic erover.

Heb je een StarForce-removal tool gebruikt toevallig?

...

Anoniem: 112352

tweakraiser schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 21:08:
wat gebeurt er als je foutmeldingen uitzet en alleen kritiek fouten laat melden?
Configuratiescherm>System>tablad Geavanceerd>Fouten melden
Nope, spel sluit zich af.
Basti504 schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 22:37:
[...]

Op het TM-Forum gaat een heel topic erover.

Heb je een StarForce-removal tool gebruikt toevallig?
Ik zal het topic doorlezen. Starforce removal tool staat, naar mijn weten, niet op de laptop. Heb hem pas sinds gisteren :)

Error log:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
TmNationsESWC
0.1.7.5
[Sys] Os = Microsoft Windows XP(Service Pack 2)
[Sys] Cpu = Intel ? at ~ 1 662 MHz
[Sys] Physical memory = 1 024 Mb
[Sys] Windows GDI resolution = 1 280x800x32b
[Sys] ExeChecksum = 0x43C00748
[Dx9] D3DX SDK 9.2, DirectX SDK 9.0, Runtime 9.0, using HAL device on
[Dx9] "ATI Mobility Radeon X1400 "(0x1002,0x7145) with 6.14.10.6587(ati2dvag.dll) DDI9 driver.
[Dx9] Video Memory MBytes = 132
[Dx9] AGP   Memory MBytes = 38
[Dx9] Device created in Fullscreen.
Win32 Exception : Access violation
    =>Occured at address 0x00615AF3
    The thread tried to read from the invalid address (data) 0x0000001E
    eax=0x00000000   ebx=0x00000001   ecx=0x023E84C0   edx=0x00000000
    edi=0x0DEF4FB8   esi=0x00000000   ebp=0x0012F530   esp=0x0012F570   eip=0x00615AF3
    @ [nofiber] / t=(23738, 10998)
    Called from address 0x0D6944B8
    Called from address 0x00000000
    Called from address 0x0DEEE54A
End of stack...

Ebp was corrupted (0x023E84C0)and fixed to :0x0012F530
Stack was copied from 0x0x0012F4B0, 15 184 bytes

ByteCode:
00615AB3: 00 00 00 68 98 3D CA 00 - 57 E8 CF 12 08 00 8B 6C
00615AC3: 24 64 83 C4 08 85 C0 74 - 69 8D 64 24 00 83 F8 0A
00615AD3: 74 46 8B 8C 24 E8 00 00 - 00 F6 41 10 40 74 09 50
00615AE3: E8 E8 7E E0 FF 83 C4 04 - 50 8B CD E8 0D FE FF FF
00615AF3: 0F B7 50 1E A1 C0 3D CA - 00 8A 0D A8 3D CA 00 C1
00615B03: E2 04 03 C2 8B 10 F6 C1 - 04 B9 00 00 00 00 0F 95
00615B13: C1 41 03 D1 89 10 33 DB - 68 98 3D CA 00 57 E8 6A
00615B23: 12 08 00 83 C4 08 85 C0 - 75 A3 85 DB 0F 84 9F 00

Toch raar, op mijn pc loopt hij perfect. Op iemand anders zijn laptop loopt hij ook perfect.

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 112352 op 31-08-2006 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
nou die errors van mij zijn ineens verdwenen.
Kan weer updaten en multiplayer.

btw: moet ik zelf mijn naam aanpassen zodat [Got] ervoor komt.
nog geen spelers gezien btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

gp500 schreef op zondag 03 september 2006 @ 18:06:
nou die errors van mij zijn ineens verdwenen.
Kan weer updaten en multiplayer.

btw: moet ik zelf mijn naam aanpassen zodat [Got] ervoor komt.
nog geen spelers gezien btw.
Gewoon [GoT] voor je naam zetten, via Hoofdmenu -> Profile -> Nickname. Er lopen genoeg mensen rond met [GoT] voor hun naam, goed zoeken :P

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Bij mij paste dat niet, doordat ik kleuren erin wilde, ik heet dus GoTThe_Zeroorez :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 08:26
TheZeroorez schreef op zondag 03 september 2006 @ 19:09:
Bij mij paste dat niet, doordat ik kleuren erin wilde, ik heet dus GoTThe_Zeroorez :+
Dat kan echt niet hoor :P, [GoT] hoort toch echt voor te gaan :o
(Helaas moest GremliN dus in normaal lettertype ipv vet om die reden :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Laatst online: 23:32

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
GremliN-Online schreef op maandag 04 september 2006 @ 10:00:
[...]

Dat kan echt niet hoor :P, [GoT] hoort toch echt voor te gaan :o
(Helaas moest GremliN dus in normaal lettertype ipv vet om die reden :P)
Kleurtjes en vet gedrukte namen zijn ghey :+ .

@ gp500 : Probeer eens de server van daPet, daar zijn wel vaak wat GoTters te vinden waaronder daPet, Basti504 en ik zelf.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Zwart is geen kleure O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Zwart is een gebrek aan kleur :P

Sinds een weekje of wat draait mijn server nu ook Aseco, en dat bevalt me prima. Thanks to Basti504 en Houston_NL voor de aangepaste scripts en voor het hosten van de DB.

Er draait nu een Top 5 record systeem, wat erg leuk is. Je hoeft niet meer dat ene onmogelijke record te verslaan, maar kan ook als 2e in de Hall of Fame komen.
Verder zitten er geinige extra admin functies in zoals het laden van andere playlists.
Er zit een effectief scheldfilter in, als je één van de bekende beledigingen uit, ben je direkt gekicked.
De tracks draaien nu ook random dus die vervelende herhaling is er ook niet meer, wat erg prettig is.
Verder zijn er al een paar mensen hier op GoT admin, dus er wordt goed opgelet.

En natuurlijk heb ik niet stil gezeten en heb ondertussen weer een paar mappen gemaakt, waaronder; de technische multilap Fast Lap en de vreemde maar leuke Weird Science.
Rushed is voor de speed freaks en Treshold voor de die-hards.

Veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Dat is echt een gave track! _O_ Die zou zo op een paar ranked servers kunnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Dat klinkt goed, DaPet. Nu met GoTters als admin, is het pas echt een GoT server.

Spijtig genoeg heb ik helemaal geen tijd voor TMN. (heb het spel al 4 weken niet meer aangeraakt) . Toch vroeg ik mij net af of de NLNet server nog draait, en zo ja, wat is er nog mee gebeurd? (puur uit interesse dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

DrivinUCrazy schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 11:18:
Dat klinkt goed, DaPet. Nu met GoTters als admin, is het pas echt een GoT server.

Spijtig genoeg heb ik helemaal geen tijd voor TMN. (heb het spel al 4 weken niet meer aangeraakt) . Toch vroeg ik mij net af of de NLNet server nog draait, en zo ja, wat is er nog mee gebeurd? (puur uit interesse dus)
Die draait geloof ik wel, alleen wat leegjes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
webfreakz.nl schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 11:23:
[...]

Die draait geloof ik wel, alleen wat leegjes :+
Ik ben hem anders de laatste dagen niet meer tegen gekomen, maar hoeft ook niet aangezien ik meestal op daPet's server rondhang.

Ik overigens sinds gister last van dat sommige reclame panelen (die van TM Sunrise) er uitzien als milliondollarhompage reclame uitingen. Hebben meer van jullie hier last van?

Er is echt wat mis bij mij met die reclames, of ze zien eruit zoals ik hiervoor al zei of de plaatjes zijn vervormd en blijven vervormen. Dit is echt vreemd, jullie dit misschien meegemaakt.

[ Voor 16% gewijzigd door Just_I op 08-09-2006 18:47 ]

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Just_I schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 11:56:
[...]Er is echt wat mis bij mij met die reclames, of ze zien eruit zoals ik hiervoor al zei of de plaatjes zijn vervormd en blijven vervormen. Dit is echt vreemd, jullie dit misschien meegemaakt.
Kan je misschien een screenshot laten zien?

De reclames zijn wel meer buggy kan ik je melden. Vaak felgroene borden of de standaart groene TM reclame. Er missen pijlen enzo. Vaak helpt een reboot van het spel.

[ Voor 19% gewijzigd door daPet op 09-09-2006 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadLock
  • Laatst online: 05-07 23:10

DeadLock

Vastlopen is relatief....

Ik heb een vreemd probleem met het geluid in TMN , meestal is er geen geluid , behalve wanneer ik over die 'versnellers' rijd , dan heb ik even geluid (een paar seconden ofzo). Het gaat om een verse install van windows met dus ook een nieuwe TMN installatie.

Mijn geluid werkt voor de rest wel ok , ik heb er alleen last van in TMN ... Weet iemand hoe ik dit kan oplossen ?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
evert_ schreef op zondag 10 september 2006 @ 14:55:
Ik heb een vreemd probleem met het geluid in TMN , meestal is er geen geluid , behalve wanneer ik over die 'versnellers' rijd , dan heb ik even geluid (een paar seconden ofzo). Het gaat om een verse install van windows met dus ook een nieuwe TMN installatie.

Mijn geluid werkt voor de rest wel ok , ik heb er alleen last van in TMN ... Weet iemand hoe ik dit kan oplossen ?
Werkt wel ok?
Wat is het voor geluidskaart? on-board of niet? Heb je drivers geinstalleerd?

Welke instellingen heb je gedaan in de config van Nations? Heb je daar al mee gespeeld?

Info dus plz :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
daPet schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 14:27:
[...]
Kan je misschien een screenshot laten zien?
Ja hoor:
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/i/K1951717WOW9
De reclames zijn wel meer buggy kan ik je melden. Vaak felgroene borden of de standaart groene TM reclame. Er missen pijlen enzo. Vaak helpt een reboot van het spel.
Felgroene betekent volgens mij toch dat TM het plaatje niet kandownloaden toch? Rebooten van het spel werkt in mijn geval iig niet, maar ga die tip van je nog wel eens proberen.

@ evert: Heb je het geluid wel goed insgesteld? Probeer eens wat verschillende settings TMN starten > Configureren > Geavanceerd

[ Voor 10% gewijzigd door Just_I op 10-09-2006 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167426

Ben weer begonnen met de naam Mamametsnor!
Maar, als ik het wil gaan spelen, kan ik om de een of andere reden niet op online spelen :?
ik heb al settings veranderd(connectie) maar niks helpt.. wat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadLock
  • Laatst online: 05-07 23:10

DeadLock

Vastlopen is relatief....

Ik heb met alle settings liggen spelen , audio drivers geinstalleerd en gedeinstalleerd (van men onboard audio ac 97 ding) , maar niets wilde helpen.

Een verse installatie van TMN heeft het probleem wel verholpen 8)7 , vreemd maar ja :).

De servers zijn volgens mij nu down , want ik geraak er ook niet op :'( .

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakraiser

tweakraiser

Ik kom er ook niet op, krijg steeds de foutmelding; niet verbonden met internet.
Zijn er mensen die er wel op komen?
ps: de website is ook niet te bereiken :X

[ Voor 15% gewijzigd door tweakraiser op 12-09-2006 22:50 . Reden: toevoeging ]

Strava | Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Ik gebruik wel eens de 'bijwerk' functie om te kijken of de verbinding goed is en ik heb ook last van 'geen verbinding met internet' melding.'

Alleen rare is dat dit forum geen meldingen geeft: http://www.tm-sunrise.com/forum/
Ook al is het meer voor Sunrise, Nations wordt er besproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visionist
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-06 13:36
Ik krijg ook steeds de melding "not connected to internet" . Zwaar irritant ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Het verschil tussen SM2.0 en 3.0 is wel zeer duidelijk in dit spel. Normaal heb ik een 6600GT in m'n computer maar nu tijdelijk even een 9800Pro en met de 6600GT ziet het er toch allemaal een stuk gelikter uit.

• daPet
Helaas liet eergisteren de masterserver het afweten. de namiddag/avond was er niet te spelen. Mijn dedicated bleef wel draaien maar niemand kwam er meer in, ik ook niet. Via LAN wel. Maar alles is weer oké ;)
Hmm ik krijg het vermoeden dat er de audio/video codecs (oid) van TMN een beetje brak zijn. Enige wat ik zou kunnen zeggen, doe eens herinstalleren.
evert_ schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 21:37:Een verse installatie van TMN heeft het probleem wel verholpen 8)7 , vreemd maar ja :)
Blij dat het verholpen is :)

Nu even iets anders.

Ik heb al eens gezegt dat ik ooit één grote post zou maken die al mijn tracks tot nu toe bevat.
Welnu, hier is hij dan.

Het is in het engels opgesteld omdat deze teksten van TMX komen (zie signature) en zodat ik het eventueel ook op andere TM gerelateerde fora kan posten. Willen jullie het persé in het nederlands dan wil ik het wel vertalen. Maar ik ga er van uit dat de meesten hier er geen probleem mee zullen hebben.

Je kan de tracks downloaden door op het plaatje te klikken.
Wil je alle tracks in één keer downloaden dan moet je even door scrollen tot onderaan de post.

Helaas ontbreken hier wel de 4 laatste nieuwe tracks. Hier moet ik nog een plaatje bij bakken.
Deze zullen erbij komen middels een edit.

Veel plezier ermee!

Flightplan
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_flightplan_preview.jpg
My first track! A bit odd at first but once u get to know it, it's quite nice.
Speed, tricky corners and jumps. Airbrakes required.

Tubular
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_tubular_preview.jpg
A fast and quite simple multilap track. Includes loops and a tube.

Kart
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_kart_preview.jpg
A rather small technical multilap indoor karting track.
Chicanes and some speed. There's a bonus area!

LawnMower Original
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_lawnmower_preview.jpg
The first of more to come in the LawnMower series, this one is single lap.
An almost complete offroad track with speed and tricky corners.
Get your blades sharpened!

Pillar
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_pillar_preview.jpg
A single lap track inside, around and through a tall structure. Pretty difficult at first.

Edges
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_edges_preview.jpg
A small but challenging multilap track. This one can be driven both ways.

Rush
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_rush_preview.jpg
A fast track with a rather funny finish
Keep up the speed!

Crossroads
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_crossroads_preview.jpg
A single lap track with many crossings.
Good thing there's no colliding between players.

Racing Business
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_racingbusiness_preview.jpg
A fast multilap track with stunt and race elements.
Speed, loops, lifting, jumps, it's all in here!

Charlie
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_charlie_preview.jpg
A single lap multiroute track. Splits, jumps, loops.

Courier
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_courier_preview.jpg
A very small but challenging single lap track.

Tunnel Vision
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_tunnelvision_preview.jpg
A medium range mirrored multilap track. Loops, tubes, speed. Note the signs!

Platform
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_platform_preview.jpg
Single lap speed challenge. Plenty of grip on inflatable surface.

Estafette
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_estafette_preview.jpg
Jumps, speed, signs, turns! Pass it on. Single lap.

Ferry
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_ferry_preview.jpg
A single lap, 2-way track includes a nasty jump and some sharp corners.

Runner-up
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_runner-up_preview.jpg
A small and fast multilap track.

Velocity
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_velocity_preview.jpg
A fast and pretty difficult single lap track.
Keep up the speed and it will be much easier!

Balloons
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_balloons_preview.jpg
A small, technical multilap track. Drive it both ways.

Clockwise
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_clockwise_preview.jpg
A pretty difficult track at first. Once you get to know it it's easy. Flying finish.

Split Personality
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_split_preview.jpg
A not too simple mirrored multilap track. Be sure to follow signs.

Missing Pieces
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_missingpieces_preview.jpg
This track is.... well, missing pieces.
This let's you choose multiple routes at different stages.
Find the fastest route. Single lap.

Round Trip
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_roundtrip_preview.jpg
A fast and technical multilap track. Jumps, tilts, drops and some nasty corners.

Bravo
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_bravo_preview.jpg
Rooftop and road racing. Follow signs carefully. Single lap.

LawnMower Front Yard
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_lawnmower-frontyard_preview.jpg
The second in this series. More speedsliding, a lot shorter than original. Single lap.
Stay sharp ;)

Bumper
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_bumper_preview.jpg
A bit of a bumpy ride. Single lap racing fun.

Jeffrey's Lot
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_jeffreyslot_preview.jpg
A small but very challenging multilap track.
This one can also be driven backwards.

In Control
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_incontrol_preview.jpg
Car tossing multilap. Do not miss the finish!

Retreat
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_retreat_preview.jpg
Pull back! Build enough speed and split. Single lap stuntrace.

The Long Haul
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_thelonghaul_preview.jpg
Quite long trip. Speed, rooftops, lots of road.
Be sure to set timelimit 10min+ for this a multilap.

Alpha
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_alpha_preview.jpg
Small single lap track with some nifty corners and jumps.

Alter Ego
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_alterego_preview.jpg
A smooth symmetric multiroute, multilap track. Actually Split Personality's little sister.
Plenty of splits, fast jumps and tricky rooftop racing.

Apex
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_apex_preview.jpg
A small and challenging multilap race.
Few hairpins and sharp corners. Find the apex.

Choices
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_choices_preview.jpg
Naughty non-symmetrical multiroute, single lap track. Get up to 4 choices a stage.
Left? Right? Up? Down? Try them all, you'll get the perfect way.

Cornered
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_cornered_preview.jpg
My third track, a very competitive multilap.

Curves
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_curves_preview.jpg
Disable your cruise control. Make sure your powersteering is well oiled.
Keep a look out for faster routes.

Delicate
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_delicate_preview.jpg
Single lap, going over different routes depending on your speed. Which is fastest?

Delta
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_delta_preview.jpg
Multilap. Fourth in the Alphabet serie. Technical corners, medium lenght.

Detour
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_detour_preview.jpg
Single lap. Think speed. Re-using parts. Small & dirty.

Drop It
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_dropit_preview.jpg
Single lap. Key to this map is a perfect landing with a fast get-away for you to even get a check. Total vehicle control required.

Echo
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_echo_preview.jpg
Fifth of the Alphabet series.
A multilap track which is pretty difficult due to its lenght and required speed at some parts.

Fastlane
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_fastlane_preview.jpg
Multilap. Fastlane is quite a nice ride with some nasty bits.

Flow
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_flow_preview.jpg
Go with the flow. Small, single lap technical track.

Hole in 1
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_holein1_preview.jpg
Multiroute, multilap track. The jump is critical. Makes you win or lose.

Indoors
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_indoors_preview.jpg
Quite a large track, inside a huge building. Not suitable for older pc's.

Intermediate
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_intermediate_preview.jpg
Multilap. Guess what difficulty this is?

Jumper
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_jumper_preview.jpg
Adjust your wing configuration. Fasten seatbelts. This is a jumpy ride.
Single lap multiroute racing fun.

LawnMower Palace Garden
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_lawnmower-palacegarden_preview.jpg
The 3rd Lawnmower track so far. Lot's of speed and some very open pieces.
The palace awaits your arrival!

LawnMower Park Lane
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_lawnmower-parklane_preview.jpg
Single lap. Fourth in the LawnMower serie. Sharpen your blades.

Looped
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_looped_preview.jpg
A one minute single lap track with a serie of loops. Quite easy.

Parking Lot
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_parkinglot_preview.jpg
A pretty simple single lap track what is part of a parking lot.
This one is for fooling around.

Passing Through
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_passingthrough_preview.jpg
A single lap track, medium lenght. Pretty easy.

Playground
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_playground_preview.jpg
A small, technical multilap track.
There's a trick to get a faster time.

Rebound
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_rebound_preview.jpg
A nice multilap track. The fastest 180 turn u can find!

Runabout
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_runabout_preview.jpg
A simple small map which is quite fast.

Running in Circles
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_runningincircles_preview.jpg
Single lap racing. Motion sickness included.
Be sure to take your pills before u start off.

Rush Back
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_rushback_preview.jpg
This is the sequel to Rush. Even faster, but still tricky.
Some MT included. Single lap.

Rushed
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_rushed_preview.jpg
Full throttle. all the way.
Fast racing fun. Includes corkscrew, loop, fast corners.

Sick
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_sick_preview.jpg
If you weren't sick already, you will be after this single lap, symmetric track.
Multiple choice splits and a sneak shortcut.

Small Favor
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_smallfavor_preview.jpg
Built in favor.
A small to medium multilap track which is pretty technical. A piece of re-use included.

Splitting Image
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_splittingimage_preview.jpg
Lost track? It's all around you!
Left or right? There's no difference. Up or down? There is a difference! Full throttle or work the brakes? It's up to you!
Find the sweet spots to get there faster!
A single lap symmetric race track with some nice loops and jumps.

Starters
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_starters_preview.jpg
A quite small single lap track. Fast jump, tricky corners.

Stranger
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_stranger_preview.jpg
A bit long, single lap track. Nasty corkscrew and tricky jumps.

Switch
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_switch_preview.jpg
Up or down? In or out?
Switch it.

The grid
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_thegrid_preview.jpg
A small and very annoying ;) technical multilap track.
Get the hang of it and you'll figure the way.

Tracker
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_tracker_preview.jpg
Tracker gets you on and off track. Fast dirty fun. Check it out.

Treshold
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_treshold_preview.jpg
To my standards this is a very hard track to complete at once.
Requires accurate steering and high speeds. Single lap, including many jumps.

Trim
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_trim_preview.jpg
A small, pretty difficult technical single lap track.
Includes nasty drops and sharp corners.

Turn Around
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_turnaround_preview.jpg
A small and dirty track. Once you get the hang of it you'll be at the finishline in no time.
Turn while dropping and use turbos to boost the turn.

Twisted
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_twisted_preview.jpg
A twisted track. Be sure to watch signs!

Weird Science
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/tmn/tracks/tm_weirdscience_preview.jpg
This is quite a weird track.
Passing start and finish twice, looking like a single multilap race.
Keep up speed and stop thinking.

All of these, and more tracks can be found in this handy archive.
There's more tracks coming up! 100 tracks is my goal. So far you will find 70 tracks in here.

Have a lot of fun Racing!

[ Voor 3% gewijzigd door daPet op 14-09-2006 20:15 ]

• TheZeroorez
  • Niet online
Klik ff op 'Check Images' :+

• daPet
Eh ik begrijp je niet? waar moet ik dat vinden?
Zijn de plaatjes te groot?

edit:

Hmm ik lees in de faq dat het liefst GIF en PNG wordt gebruikt maar ik heb JPG.
Zal eens even kijken of het echt veel scheelt.

[ Voor 24% gewijzigd door daPet op 14-09-2006 19:39 ]

• Admiral Freebee
  • Niet online
Ik denk gewoon dat hij wil zeggen dat als je op de knop "check images" duwt (als je bvb je post edit) dat je nogal een lange log gaat krijgen :P

• daPet
Ik zocht me klem, maar het is gelukt. Ik moest de tweakers template gebruiken, ik gebruik zelf de got template. Ik heb er op gedrukt in een edit en het leek in orde?
Ik heb de files zelfs met een batch in PSP naar PNG en GIF gesaved maar totaal was het zelfs groter :? (JPG 2,5mb GIF 3mb PNG 8mb) Het zijn er wel 70 hè!

[ Voor 3% gewijzigd door daPet op 14-09-2006 20:13 ]

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
daPet schreef op donderdag 14 september 2006 @ 20:09:
Ik zocht me klem, maar het is gelukt. Ik moest de tweakers template gebruiken, ik gebruik zelf de got template. Ik heb er op gedrukt in een edit en het leek in orde?
Ik heb de files zelfs met een batch in PSP naar PNG en GIF gesaved maar totaal was het zelfs groter :? (JPG 2,5mb GIF 3mb PNG 8mb) Het zijn er wel 70 hè!
Waarom zou je zoiets allemaal in GIF of PNG willen doen. Deze formaten maken plaatjes alleen kleiner als het aantal kleuren in de afbeelding lager zijn.

Dat gedeelte in de FAQ waar jij het over hebt zal waarschijnlijk gaan over usericons.

• TheZeroorez
  • Niet online
Bij screenshots is PNG vaak de beste oplossing..

Met 'check images' bedoel ik inderdaad de knop die jij met je antieke temp niet zien kunt.. :P Dat ding kijkt bij elk plaatje hoe groot 'ie is, en schrijft de afmetingen in de img tags, dus zo: [img=640,320]. Doordat er nu, voordat de plaatjes geladen zijn gezien wordt hoe lang het bericht wordt, zie je geen klein bericht dat langzaam aan een metertje of wat verspringt (en daarmee alle berichten eronder mee neemt) maar een mooi groot leeg bericht dat later opgevult wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Voor de liefhebbers van een persoonlijke signature, zoals deze:
Afbeeldingslocatie: http://ula.nemesis.name/profiles/larrs.png

Geeft net even meer informatie weer dan die in de startpost staan.
Dit is te maken op deze site: http://ula.nemesis.name/index.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Mystic_Jack schreef op maandag 25 september 2006 @ 14:42:
Voor de liefhebbers van een persoonlijke signature, zoals deze:
[afbeelding]

Geeft net even meer informatie weer dan die in de startpost staan.
Dit is te maken op deze site: http://ula.nemesis.name/index.php
Toegevoegd aan de TS. Ook maar even een sig voor mijn account gemaakt:
Afbeeldingslocatie: http://ula.nemesis.name/profiles/just_i.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl

dano_nl

Meh

he daPet, is het oke deze op een server online te draaien? Dan gooien we ze er hier ook even op [BASG]Rockserver :)

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Tuurlijk, zijn naam staat er bij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

dano_nl schreef op maandag 25 september 2006 @ 17:34:
[...]

he daPet, is het oke deze op een server online te draaien? Dan gooien we ze er hier ook even op [BASG]Rockserver :)
Lijkt me logisch van wel, anders heb je er nog niets aan als niemand hem mag draaien op zijn of haar server :P

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

* Borgoth kwijlt zijn tobo onder

lijkt me een geweldig spel, ik ga het meteen downloaden als me nieuwe p4 binne komt (ja, moet het nu nog even met een p3 1,2ghz doen)

lijkt me egt een geweldig spel.

er was tog ook een verpligting dat je je eigen gemaakte baan eerst succesvol moest uitspelen voor dat je het online kon zetten?(mischien de ts bijwerken als het zo is)

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

Klopt, je moet je baan eerst valideren voordat je hem online kan spelen, als je iets veranderd aan je baan (afbeeldingen van borden mag wel dacht ik) dan moet je hem weer her-valideren. Best goed systeem naar mijn mening, ik ben nog nooit een baan tegengekomen, die echt onmogelijk is :)

[ Voor 0% gewijzigd door Basti504 op 25-09-2006 18:58 . Reden: typo :/ ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

eigelijk wel logisch dat je hem moet (her)valideren als je een baan maakt. ik heb wel eens spellen gespeeld dat je egt dagt van whaoa dat's niet mogelijk om uittespelen. *goed gedaan nadeo*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Basti504 schreef op maandag 25 september 2006 @ 18:57:
... ik ben nog nooit een baan tegengekomen, die echt onmogelijk is :)
Zeker weten ? ... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

yep.

ok mischien om dat ik het nog moet gaan spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Baan moet altijd validated zijn toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
webfreakz.nl schreef op maandag 25 september 2006 @ 20:02:
[...]

Baan moet altijd validated zijn toch? :P
Wel degene die je online wil spelen. Je kan zelf ook banen maken die gewoon niet haalbaar zijn ;) . Maar wat ik eigenlijk bedoelde was dat er ook een van mijn banen op de server van daPet staat die nog door niemand is uitgereden behalve door mij ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

Nu ik erover denk, die GoT-community tracks zijn best wel on-uitspeelbaar, maar daarom zijn ze ook nog gevalideerd denk ik :P

...

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.