[PC] Trackmania Nations Deel 4

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.112 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Just_I schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 16:01:
He webfreakz.nl, ben je intussen al begonnen aan jou deel van de vierde community track?

Zijn er nog andere mensen die zig willen aanmelden, zo niet dan is webfreakz.nl de laatste en kan de track daarna gevalideerd worden.
Overigens lukt het me nog steeds niet om de eerste twee tracks te validaten. De derde is me al wel gelukt, maar ik nog steeds niet goed door het deel van FnF heen. Daarom draag ik dan ook FnF voor om de track(s) te validaten.
Ik vind het goed Just_I, ik zal er even mee bezig :)

En ik ben de tel wat kwijt geraakt, maar volgens mij heb ik nog niet aan deel 4 gebouwd, dus ik wil ook nog wel bezig met track 4 :)

//EDIT:
Ik heb hem even gereden, ging niet helemaal goed (Kleine botsing), maar een tijd van 1:48:11 lukte toch nog wel :) Misschien dat ik later nog wel eens wat aan de tijd ga schaven, maar ben wel blij met deze tijd :)
En ik heb er natuurlijk even een replay van gemaakt :) Replay

[ Voor 34% gewijzigd door Phyxion op 26-07-2006 17:00 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Duesenberg J schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 16:21:
Aangezien het me leuk lijkt om TM: Nations te spelen maar ik geheel niet enthousiast ben over het starforce-gedeelte wil ik het volgende even weten van de mensen die het al op hun computer hebben staan:

Geeft het echt zo veel overlast dat er geen audio-CD's enzo meer gespeeld kunnen worden?
Of is dit het ergste wat er kan gebeuren (waardoor het in artikels komt).

Tenslotte: Is het het waard om zogezegd je computer 'op te offeren' voor TM? :P
Wat mij betreft is TMN een van de meest verslavende spelletjes ever! Er zijn niet zo veel games die ik zo lang achter elkaar heb gespeeld! Na een pauze van een paar weken (ingeleid door een kapotte videokaart en vervolgens vakantie) ben ik er afgelopen week meer mee begonnen (op de server Short and crazy) ik ik ben meteen weer verkocht! (En dat terwijl ik NET Flatout 2 had gekocht...).

Ik heb overigens nog NOOIT last gehad met Starforce. Misschien omdat ik geen virtuele drives en zo gebruik maar alles van de originele en legale cd's/dvd's speel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-07 07:18
nou dan probeer ik het gewoon. En als ik problemen krijg kan ik Starforce er toch weer afgooien met behulp van een ander programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 10:56
Just_I schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 16:01:
[...]
Zijn er nog andere mensen die zig willen aanmelden, zo niet dan is webfreakz.nl de laatste en kan de track daarna gevalideerd worden.
[...]
Sure, ik wil ook wel een stukje bouwen! Het is wel een tijdje geleden voor mij dat ik TMN heb gespeeld (en gebouwd), maar met Sunrise had ik toentertijd wel een paar leuke dingen in elkaar geknutseld. :)

Zodra webfreakz.nl zijn deel heeft gepost wil ik wel verder. :)

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-07 14:23

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

VyperX schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 19:35:
[...]

Sure, ik wil ook wel een stukje bouwen! Het is wel een tijdje geleden voor mij dat ik TMN heb gespeeld (en gebouwd), maar met Sunrise had ik toentertijd wel een paar leuke dingen in elkaar geknutseld. :)

Zodra webfreakz.nl zijn deel heeft gepost wil ik wel verder. :)
Je mag mijn plaats innemen (en er een stuk van jezelf achterplakken) ;)

* webfreakz.nl heeft geen zin met dit weer.

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Ik heb mijn baan klaar. klik

Deze heb ik nagemaakt:
Afbeeldingslocatie: http://img488.imageshack.us/img488/9940/defaultstuntsbaanoverviewpy2.jpg

Dit is het geworden:
Afbeeldingslocatie: http://nations.tm-exchange.com/get.aspx?action=trackscreen&id=308466

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
webfreakz.nl schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 20:15:
[...]
Je mag mijn plaats innemen (en er een stuk van jezelf achterplakken) ;)
* webfreakz.nl heeft geen zin met dit weer.
* VyperX kijkt naar Just_I...
Is het een probleem als de volgorde wat aangepast word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Laatst online: 09:43

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
VyperX schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 22:38:
[...]

* VyperX kijkt naar Just_I...
Is het een probleem als de volgorde wat aangepast word?
Nee hoor, is geen probleem. Ik zal webfreakz wel even wat naar achter verplaatsen op de lijst.

Vergeet niet nog even de regeltjes van de track door te lezen: klik hier.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
Just_I schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 22:58:
[...]
Nee hoor, is geen probleem. Ik zal webfreakz wel even wat naar achter verplaatsen op de lijst.
[...]
Nou, bij deze dan. :)

Mijn stukje baan is niet echt heel uitgebreid, maar ik heb wel even de tijd genomen om te validaten (op 1:21) en om MediaTracker stukken toe te voegen voor camera dingetjes... Hoop dat deze blijven werken als de volgende aan de slag gaat... :)

Ik heb wel per ongeluk een van de custom signs terug gezet naar default texture... Maar dat kan allemaal aan het eind nog worden aangepast.

Verder is het een leuke track aan het worden. Vind hem op sommige plekken nog wel uitdagend (begin looping, en de splits-looping). :)
Enige wat ik een beetje mis is een echte flow, maar dat is te verwachten bij een community track. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeri
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 08:01
Mystic_Jack schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 22:08:

Deze heb ik nagemaakt:
[afbeelding]

Dit is het geworden:
[afbeelding]
wat een mooi voorbeeld van evolutie _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Wow, gave baan _o_
Tijd: 1:20:96.

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
webfreakz.nl schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 14:27:
[...]
Wow, gave baan _o_
Hehe... Had wel verwacht dat ie sneller kon, ja... In ieder geval even getest nu. :)

Ga jij nu verder met de baan? Wil wel eens weten hoe ie nog verder/gaver uitgebreid kan worden. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
webfreakz.nl schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 14:27:
[...]

Wow, gave baan _o_
Tsk, wel rijden, niet bouwen :/

:+

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Just_I schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 14:46:
[...]

Tsk, wel rijden, niet bouwen :/

:+
:>

Ik ga nu kranten lopen, misschien dat ik vanavond nog even kijk maar ik beloof niks. Ben ook niet zo creatief ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:51

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

Mystic_Jack schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 22:08:

Deze heb ik nagemaakt:
[afbeelding]

Dit is het geworden:
[afbeelding]
Dat ziet er mooi uit, alleen jammer dat TrackMania Nations geen grondverschillen (bergjes) kent :)

* Basti504 gaat zoeken in zijn floppy-doos voor stunts :P

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
Aangezien ik me wel creatief voelde, heb ik maar weer een baantje in elkaar gezet... Hij's lekker kort, en je kan vrijwel overal vol gas.
Miss and Run

Als mensen commentaar hebben, laat het me weten. :) Tis voor het eerst sinds tijden dat ik weer met Trackmania banen bezig ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:18

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Net weer even geraced. Was leuk, eerst tegen JVE en Glob@l!c!ous. (die namen zullen oa Webfreakz.nl wel bekend in de oren klinken) Toen die weg waren tegen wat jongens van #Zr en Ouwe. En één keer van Ouwe gewonnen. \o/

Was wel grappig, Glob@l!c!ous en ik hebben beiden wekenlang helemaal niet meer gespeeld, en nu schelen onze tijden weer maar enkele honderdsten.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

DrivinUCrazy schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 21:37:
Net weer even geraced. Was leuk, eerst tegen JVE en Glob@l!c!ous. (die namen zullen oa Webfreakz.nl wel bekend in de oren klinken) Toen die weg waren tegen wat jongens van #Zr en Ouwe. En één keer van Ouwe gewonnen. \o/

Was wel grappig, Glob@l!c!ous en ik hebben beiden wekenlang helemaal niet meer gespeeld, en nu schelen onze tijden weer maar enkele honderdsten.
:) Ik zat vandaag nog aan de Sleepie servert te denken en aan de trouwe gang die daar kwam!

Heb nu 1246 ranking :9 Zit op Linksmai (Rounds) in LTU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, op zich wel jammer dat die server er niet meer is: het was er altijd ouderwets gezellig. ;) Maar ik vermaak me nu goed op Short and crazy (of iets dergelijks): allemaal korte tracks, tussen de 20 en 40 sec of zo: de meeste zijn erg leuk. Ik hou wel van die korte tracks! En er is op die server genoeg tegenstand van niveau om het uitdagend te houden. ;)

Ik had na een hele tijd geen TMN meer gespeeld te hebben dus net Flatout 2 gekocht. Na een paar dagen de single player te hebben gespeeld wilde ik ff online gaan, kijken of het kon tippen aan TMN. Nou, hiet dus:het werd een groot fiasco. Er schijnt hard gewerkt te worden aan een patch die alles werkend moet maken. In ieder geval: ik dacht toen 'laat ik eens ff TMN weer opstarten': lang niet meer gespeeld na een grafische kaart crash en vakantie. Ik kwam op Short and crazy terecht en... ik heb daarna geen ander spel meer aangeraakt. Ik ben weer compleet verslaafd. :P Flatout 2 komt later wel weer een keer!

Het scheelt trouwens wel veel of je een leuke server kent of niet! Als je zomaar wat van hier naar daar gaat op onbekende servers met onbekende tracks wordt je het wat sneller zat. Ik vind het ook altijd wel leuk om de lui op een server een beetje te (her)kennen en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Ik hang deze week rond op de server van Digital Evolution. Niet al te moeilijke tracks en er zijn aardig wat punten te verdienen. Vandaag daar zelf een keer gewonnen van kaas100 :P . Het is idd erg jammer dat er geen gezamelijke server van GoT is, maar af en toe kom je nog wel iemand tegen. Deze week nog pasta en Larrs tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Just_I schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 23:05:
Ik hang deze week rond op de server van Digital Evolution. Niet al te moeilijke tracks en er zijn aardig wat punten te verdienen. Vandaag daar zelf een keer gewonnen van kaas100 :P . Het is idd erg jammer dat er geen gezamelijke server van GoT is, maar af en toe kom je nog wel iemand tegen. Deze week nog pasta en Larrs tegen gekomen.
Van tijd tot tijd kom je overigens ook nog de admin Dufschuur tegen, -NMe- :P Hoe dan ook, dit is ondertussen m'n favo server geworden omdat je echt van alles wat tegenkomt. Van moeilijk tot makkelijk, van lang tot kort, het valt er allemaal te vinden. Ook de server stats maken de uitdaging helemaal compleet, hoewel kaas100 idd meestal wint. Wat mij betreft is het een goeie vervanger van Sleepie. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
webfreakz.nl schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 21:46:
Heb nu 1246 ranking :9 Zit op Linksmai (Rounds) in LTU.
Die heb ik ook net even een tijd bespeeld. Aardig wa puntjes verdiend daar omdat er veel hoog gerankde spelers rijden. Het is me overigens gelukt om een keer een race te winnen en een keer op het podium op het einde van de ronde. Wat me wel irriteerde was dat ik bij bijna elk eerste rondje last kreeg van lag en dus geen goede tijd meer neer kon zetten.

@ pasta, rijd -NMe- ook onder die nick of onder een andere schuilnaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta

pasta

Ondertitel

-NMe- rijd onder een "verbastering" van z'n nick rond, volgens de Stats als [GoT]NMe :P

[ Voor 9% gewijzigd door pasta op 28-07-2006 04:32 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Hmm, ik sta zelf niet in die lijst, moet ik daarvoor nog wat speciaals doen ofzow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
joeri-slots schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 14:03:
[...]

wat een mooi voorbeeld van evolutie _/-\o_
Dank je, al kon ik niet alles mooi namaken. Het is af en toe een beetje behelpen met Trackmania Nations.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Basti504 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 20:09:
[...]

Dat ziet er mooi uit, alleen jammer dat TrackMania Nations geen grondverschillen (bergjes) kent :)

* Basti504 gaat zoeken in zijn floppy-doos voor stunts :P
Jij ook bedankt. Het grondverschil vond ik wel een gemis in Nations. Het had er best in gekunnen. :)

En als je Stunts niet kan vinden, het is legaal te downloaden op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Just_I schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 23:05:
Ik hang deze week rond op de server van Digital Evolution. Niet al te moeilijke tracks en er zijn aardig wat punten te verdienen.
Waar zit die server ergens? (Land en/of exacte naam?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Die server zit gewoon in Nederland, staat regelmatig in de aanbevolen server lijst ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta

pasta

Ondertitel

Just_I schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 04:44:
Hmm, ik sta zelf niet in die lijst, moet ik daarvoor nog wat speciaals doen ofzow?
Geen idee, volgens mij is het ding een beetje traag met updaten atm, gezien ik ondertussen toch wel wat meer punten heb gehaald dan daar staan. :P

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Ondanks starforce toch alweer 2 of 3 weekjes bezig met spelen :P nog geen problemen ondervonden iig :)

Ik speel voornamelijk op de short & crazy server. Relaxte server, banen van 20-50 sec. gemiddeld die allemaal goed te doen zijn en wil je voor de records gaan dan heeft elke baan zowat een shortcut die je ff moet uitvinden.

Ben nog niet echt op zoek gegaan naar andere servers, ben weleens geweest op 1 die fok in de naam had, maar dat waren maar r*kbanen net als vele servers btw, veelal banen dat wanneer je 1 fout maakt je helemaal opnieuw mag beginnen met je ronde :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-07 12:04
Anoniem: 26235 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 14:17:
............... veelal banen dat wanneer je 1 fout maakt je helemaal opnieuw mag beginnen met je ronde :/
Dat doe ik meestal toch wel, aangezien je tijd dan meestal niet zo snel meer is......

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ja, maar niet als je 'm nog nooit uitgereden hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Vanmiddag weer even geracet en DrivinUCrazy verslagen. _/-\o_

Gisteren ook nog dhr. Dubbeldrank tegengekomen.

Ik vind het nog steeds jammer dat [GoT]Sleepie zo dood is. :(

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

l0c4lh0st schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 17:24:
Vanmiddag weer even geracet en DrivinUCrazy verslagen. _/-\o_

Gisteren ook nog dhr. Dubbeldrank tegengekomen.

Ik vind het nog steeds jammer dat [GoT]Sleepie zo dood is. :(
Kun je trots op zijn. :P ;)

Net toen ik joinde dacht ik Ouwe en JVE tegen te komen, gingen die op datzelfde moment allebei weg. :|

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

DrivinUCrazy schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 17:52:
[...]

Kun je trots op zijn. :P ;)

Net toen ik joinde dacht ik Ouwe en JVE tegen te komen, gingen die op datzelfde moment allebei weg. :|
Vanmiddag joinde ik Digital Evolution waar Just_I en Pasta waren. Pasta ging ook weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Daarnet ook DuC online weer eens ontmoet. Was alleen niet meer zo interessant op de server, vage banen etc., geen kaas100 meer :P .

Vanmiddag weer op die Litouwse server gespeeld, maar daar waren ze kennelijk niet blij mee en kreeg een kickvote om mijn oren (na een uurtje ofzo). De stemronde mislukte alhoewel er meer stemmen voor waren, maar de reden was dat er dus een toegangsdrempel zou zijn. Minimaal een rank van onder de 1800 op de wereldranglijst.
Wat wel raar was dat ik dus als eerste een kickvote kreeg terwijl er personen met een rank van 7xx.xxx rond reden :/ . Uiteindelijk maar zelf opgestapt omdat de sfeer steeds erger werd. Wel heb ik er veel puntjes gekregen tijdens de races :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

webfreakz.nl schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 18:10:
[...]

Vanmiddag joinde ik Digital Evolution waar Just_I en Pasta waren. Pasta ging ook weg!
Lol, ik bedoelde dat het met bekende personen toch wat gezelliger is dan alleen die vage figuren die direct op hun teentjes getrapt zijn als je met je eerste ronde de snelste tijd tot aan het eind neerzet O-) , en de welbekende scheldende pubertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DrivinUCrazy schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 17:52:
Ach, jammer nou... Vanavond heb ik ook nog ff gereden, en Ouwe was er ook weer. Zelfs nog een ronde gewonnen, met Ouwe op de 2e plek! :) Meteen daarna klapte internet jammergenoeg eruit... Gebeurt me wel vaker: vervelend, vooral omdat ik het niet leuk vind zomaar van een server te verdwijnen zonder gedag te zeggen. Maar ja, om nou helemaal weer opnieuw in te loggen alleen maar om doei te zeggen gaat me ook wat te ver...! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Gisteren heb ik met Webfreakz nog op Digital Evolution geraced, best leuk dat aanvragen van banen. Voor de vaste Sleepie-rijders: baan nummer 073 is Ignition.

En op 199 "Yes I Am!!!" heeft Kaas100 geen record meer. Ik wel. 8) (ff bescheiden zijn :P ) Op 0.7 seconde gevolgd door Webfreakz, waardoor Kaas100 pas op de 3e plaats komt.

offtopic:
Gisteravond had ik geen internet meer door een prachtig noodweer. Daarom kan ik het nu pas posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta

pasta

Ondertitel

webfreakz.nl schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 18:10:
[...]
Ik moest werken, sorry :P
DrivinUCrazy schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 10:32:
En op 199 "Yes I Am!!!" heeft Kaas100 geen record meer. Ik wel. 8) (ff bescheiden zijn :P ) Op 0.7 seconde gevolgd door Webfreakz, waardoor Kaas100 pas op de 3e plaats komt.
Er zijn wel meerdere maps waar kaas100 geen #1 tijd heeft. Niet al te veel overigens, maar ze zijn er wel. :P

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Dat weet ik wel. Zeker als je bekijkt hoeveel banen er op die server staan. Ik wil wel eens weten hoe lang hij er over heeft gedaan om bijna overal in de top 5 te komen.

Maar ik moet zeggen dat het systeem dat de records opslaat me alleen maar enthousiaster en gedrevener maakt om voor dat record te gaan. Er zijn banen bij, waar me dat lukt, en er zijn ook banen bij waar ik er niet eens bij in de buurt kom. En díe laatste banen maken het dan uitdagend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-06 18:27
Ok.. ik heb het weer gedaan.. ik heb een monster gebouwd :+

Bumpy Heights - Hell Edition (klik)

Afbeeldingslocatie: http://xs304.xs.to/xs304/06306/bumpyhell.jpg

VEEEEL Loops :P Een van mijn gepatenteerde 2 halve loop jumps ;) gevolgd door nog meer loops! :P
Dikke wallride.. jump + finish ;) tijd rond de 1 minuut :D

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
3CLipZ schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 14:42:
Ok.. ik heb het weer gedaan.. ik heb een monster gebouwd :+

Bumpy Heights - Hell Edition (klik)

[afbeelding]

VEEEEL Loops :P Een van mijn gepatenteerde 2 halve loop jumps ;) gevolgd door nog meer loops! :P
Dikke wallride.. jump + finish ;) tijd rond de 1 minuut :D
Ik zal hem vanmiddag wel even proberen en eventuele comments geven. Lang tijd niet gezien trouwens, welkom terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ziet er cool uit :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
ben nu een tijdje bezig, en wil in het GoT-team. kan alleen niet inloggen op de site die vermeld staat in de startpost.

hoe komt dit?

hij geeft (bijna onzichtbaar) in rode letters het woord "erreur!!!" over alle vlaggetjes heen, waardoor het woord bijna niet te zien is. Moet ik voor die site nóg een account maken of niet?

laat maar, probleem opgelost
het zat em in een underscore i.p.v. een spatie

[ Voor 14% gewijzigd door Duesenberg J op 29-07-2006 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Just_I schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 14:45:
[...]

Ik zal hem vanmiddag wel even proberen en eventuele comments geven. Lang tijd niet gezien trouwens, welkom terug :)
Ik hem hem op goed kunnen rijden, maar dat ging niet vanzelf. Ik lijk wat te hebben met die halve looping en met ineens een andere kant op gaan dan waarheen je rijd :? . Maar wel weer een leuke track hoor.

Daarnet ook weer mijn WIP (Wallride of your life) onder handen genomen en aangepast. Sommige delen heb ik nu weggehaald en veranderd naar iets anders. De track is nu wat makkelijker geworden en de finish is aangepast.
De track valideren koste me, ondanks dat ik hem makkelijker heb gemaakt, toch nog aardig wat keren.
Enniewees, genoeg gelult, voor de download: Klik hier.
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/i/QLXWX8U0DO49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pres_lincoln
  • Laatst online: 01-07 21:07
Nu heb ik hier een dedicated linux servertje staan waar bijna nooit geen bezoekers op komen, is het misschien iets om er een aan GoT gewijd servertje van te maken waar de banen die jullie maken te testen of om competitie servertje van te maken?

Vind het ook maar een beetje zonde zo een server die nauwelijks bezoekers mag verwelkomen, en 't is toch 24/7 up en running

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Pres_Lincoln schreef op zondag 30 juli 2006 @ 00:47:
Nu heb ik hier een dedicated linux servertje staan waar bijna nooit geen bezoekers op komen, is het misschien iets om er een aan GoT gewijd servertje van te maken waar de banen die jullie maken te testen of om competitie servertje van te maken?

Vind het ook maar een beetje zonde zo een server die nauwelijks bezoekers mag verwelkomen, en 't is toch 24/7 up en running
Welke server is het dan? En welke en wat voor tracks staan erop? Dat laatste zal zeker meewegen in he bezoekersaantal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pres_lincoln
  • Laatst online: 01-07 21:07
't is nu wat bij elkaar geraapte meuk van tm-exchange om zomaar wat te experimenteren, maar hij draait naar wens heb ik het idee.
NLnet is de naam op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
kijk.. als je daar nu ff [GoT] voorplakt, trekt het toch wat meer GoT'ers, ook moet hij natuurlijk in Nederlandse serverlijst staan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diddle
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik speel overdag vooral op de UBF Boost server. Zeer fijne maps die meestal niet te lang duren en veel skill vereisen in plaats van millisecondenneuken. En meestal zo'n 10-20 punten als je eerste wordt (En rond de 12000 geranked staat).

's Avonds ga ik meestal maar naar Klompies toe, daar valt dan flink wat punten te verdienen. Had vanavond nog een keer 55 punten door 1e te worden. Rounds werkt bij mij niet goed omdat ik steeds weer 'Invalid Times' krijg en ik dus niet kan finishen. Best wel ranzig, maar goed, met Time Attack kan ik nog steeds wel aardig punten verdienen dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diddle
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Oh, en nu ben ik van Klompies' server ge-IP-banned door ene [R602]YOURMAMA omdat ik 'teringbocht' zei. Ik zei het nog wel met behoorlijke interpunctie etc, je zou eerder al die anderen bannen voor het verkrachten van de Nederlandse taal, maar nee... 'tering', dat is echt IP-ban-zonder-waarschuwing waardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-07 09:15
^^ Vind dan toch dat ze je eerst wel eens een waarschuwing mochten geven

Naja ik ben met dit spel nog net nieuw speel nu net een weekje en begin aardig veslaafd te worden:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Diddle schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 02:35:
Oh, en nu ben ik van Klompies' server ge-IP-banned door ene [R602]YOURMAMA omdat ik 'teringbocht' zei. Ik zei het nog wel met behoorlijke interpunctie etc, je zou eerder al die anderen bannen voor het verkrachten van de Nederlandse taal, maar nee... 'tering', dat is echt IP-ban-zonder-waarschuwing waardig.
Ja, die server staat erom bekend dat je voor het kleinste beetje al gebanned wordt. Een vriend van me is er gebanned omdat ie waarschijnlijk teveel getoetert had 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146655

Ik ben ook weer gestart met TrackMania Nations, na 5 maanden afwezigheid :P

Meteen maar gaan zoeken naar de server XS4TMN van daPet, maar die is weg? Zal vast al voorbij zijn gekomen dat die server er vandoor is (of niet), maar goed :P

Ikzelf speel nu op UBF-Boost vooral. Leuke server, altijd veel mensen, afwisselende banen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

Anoniem: 146655 schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 10:59:
Ik ben ook weer gestart met TrackMania Nations, na 5 maanden afwezigheid :P

Meteen maar gaan zoeken naar de server XS4TMN van daPet, maar die is weg? Zal vast al voorbij zijn gekomen dat die server er vandoor is (of niet), maar goed :P

Ikzelf speel nu op UBF-Boost vooral. Leuke server, altijd veel mensen, afwisselende banen..
Hij kan soms weg zijn, hier een post van daPet.
daPet schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 01:46:
Okee, hier mijn bijdrage voor de track >3.4<
En ik was nog niet eens klaar met track 2 :+ Dat doe ik morgen wel ofzo.

Was vandaag druk een huis aan het kopen :P Dus binnenkort klussen en verhuizen.
Helaas word dat minder computeren dus. Mijn server zal dan ook wel een week of wat plat liggen.
Toevallig zat ik er gisteren nog op, dus hij is er nog wel :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146655

Ok hartelijk dank :)

Ik kijk er weer naar uit dat daPet's server up is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
En hij is up :)

Helaas was het de laatste tijd zó rustig (max. 2 a 3 joins op een dag :P) en de temperatuur in mijn kamer zo hoog dat ik de server uitgegooid heb. De verhuizing zit er nog aan te komen en de hittegolf is voorbij, dus voorlopig zet ik de server weer even aan.

Ik zal binnenkort ook weer wat meer banen gaan maken om alsnog mijn doel te halen (100 tracks). Dit was even op de lange baan i.v.m. kopen/spelen van andere geile spellen.

Leuk om te horen dat je gemist wordt iig ;)

[ Voor 25% gewijzigd door daPet op 01-08-2006 16:43 ]

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

Ik heb trouwens vaak, dat als iemand iets in de chat gooit. Dat dan heel mijn chat wegvalt. Als ik weer op "C" druk dan komt de chat weer terug, hebben meer mensen hier last van of word ik gek ?
daPet schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 16:39:

[...]

Ik zal binnenkort ook weer wat meer banen gaan maken om alsnog mijn doel te halen (100 tracks). Dit was even op de lange baan i.v.m. kopen/spelen van andere geile spellen.
Welk spel is er nou leuker als TMN ? :P

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
heb na een dagje karten de volgende baan maar gemaakt:
klik

Het is de baan waarop ik heb gekart. Of in ieder geval lijkt hij erop. De rondetijden kloppen ongeveer, maar ik wil graag zorgen dat alleen de snelste ronde telt. Weet iemand hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

Duesenberg J schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 20:41:
heb na een dagje karten de volgende baan maar gemaakt:
klik

Het is de baan waarop ik heb gekart. Of in ieder geval lijkt hij erop. De rondetijden kloppen ongeveer, maar ik wil graag zorgen dat alleen de snelste ronde telt. Weet iemand hoe dit kan?
In multiplayer "time attack" telt de snelste tijd standaardt al. Leuke baan trouwens, veel bochten. :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorretje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-03 14:12
Basti504 schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 17:23:
[...]
Welk spel is er nou leuker als TMN ? :P
Ik speel de laatste tijd weer heel veel Need For Speed Most Wanted..
straks maar 's ff Trackmania Nations weer installeren.
Zou leuk zijn als ze bij Nadeo een update uitbrengen op Nations, zodat Tracks ook ondergronds kunnen..

[ Voor 25% gewijzigd door thorretje op 02-08-2006 02:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
Hey Just_I, hoe zit het met Community-track 4?
Willen mensen er nog verder aan werken, of denk je dat ie zo wel af is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
thorretje schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 02:03:
Zou leuk zijn als ze bij Nadeo een update uitbrengen op Nations, zodat Tracks ook ondergronds kunnen..
Dat zal niet gebeuren denk ik, omdat Nations slechts één omgeving kent; Stadium.
De volgende TM (United) zal het wel (weer) kunnen denk ik, gezien het feit dat het ook baanstukken zal bevatten van de vorige versies Original en Sunrise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjukke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-05-2023
Grr, ben ik net een beetje aan het inkomen, is mijn Trackmania kaduuk :( Als ik naar Online Play ga, gaat ie terug naar Windows als ik aan het connecten ben.. Iemand een idee hoe ik dit kan fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

sjukke schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 16:41:
Grr, ben ik net een beetje aan het inkomen, is mijn Trackmania kaduuk :( Als ik naar Online Play ga, gaat ie terug naar Windows als ik aan het connecten ben.. Iemand een idee hoe ik dit kan fixen?
Op een super nintendo kun je het ook niet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Hier kan je een FAQ vinden over problemen waar je op kan stuiten in Nations.

Ik heb BTW weer een nieuwe multilap track (Intermediate) van +/- 50 sec. Vrij simpel maar uitdagend.
edit:

Crap, ik zie nu pas dat de offline stats-webpage niet meer online is :/

[ Voor 12% gewijzigd door daPet op 02-08-2006 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

daPet schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 16:53:
Hier kan je een FAQ vinden over problemen waar je op kan stuiten in Nations.

Ik heb BTW weer een nieuwe multilap track (Intermediate) van +/- 50 sec. Vrij simpel maar uitdagend.
edit:

Crap, ik zie nu pas dat de offline stats-webpage niet meer online is :/
Leuke baan, veel bochten, maar toch snel :)
Hoeveel banen heb je eigenlijk al gemaakt totaal ?

[ Voor 3% gewijzigd door Basti504 op 02-08-2006 18:46 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Thanks. Ik heb er nu 65 gereed. Er zijn ook nog ongeveer 10 tracks waar ik aan werk. Het leeuwendeel staat op TMX, maar deze moet ik nodig weer eens updaten. Ik was al bezig met een engelstalige post waar al mijn tracks instaan, die zal ik eens verder uitwerken en later hier plempen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

Ik zat laast te spelen en ik zag dat bijna alle borden vervangen zijn door Jeep-reclame. Ik heb mijn cache map al leeggemaakt. Maar dat helpt niet. Het komt zo weer terug. Hebben hier mensen hier last van of is het gewoon een reclame campagne van Nadeo, die moeten natuurlijk ook ergens geld vandaan halen.

Sreenie :

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/harry.bastiaansen/tmn.JPG

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keesheid
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-07 15:59
Is waarschijnlijk gewoon een nieuwe sponsor, ze hadden in het begin Nvidia, daarna niets meer. Blijkbaar nu Jeep.

Btw, waar zitten de meeste gotters op dit moment, aangezien ik sleepie niet zo vaak meer tegenkom ( niet dat ik vaak speel :|, beetje weinig tijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

De Sleepie server is idd offline, als je dat bedoelt, maar misschien kunnen we [GoT]Nlnet gebruiken als de nieuwe Sleepie.
Pres_Lincoln schreef op zondag 30 juli 2006 @ 00:47:

Pres_Lincoln schreef op zondag 30 juli 2006 @ 01:18:
't is nu wat bij elkaar geraapte meuk van tm-exchange om zomaar wat te experimenteren, maar hij draait naar wens heb ik het idee.
NLnet is de naam op dit moment.
Ik heb alvast enkele favoriete banen van Sleepie Versie 1.0 ( :P ) doorgemaild, en hoewel ik het nog niet ingame heb getest zouden die intussen in de lijst moeten staan. Denk daarbij aan Ignition, Hellraiser, The Widowmaker. Ja, ik weet ook dat dat de banen zijn waar ik vrij snel op ben, daarom had ik ze ook nog op mijn harde schijf staan. Racing Silo had ik niet op mijn HD staan, en ik ben zeker nog wat banen vergeten. De inzet hoeft ook niet van één persoon te komen. ;) Ik ga echter niet meer testen zoals de vorige keer met Sleepie V2, daar heb ik vanaf nu simpelweg te weinig tijd voor.

O ja, ik ben de laatste week regelmatig te vinden bij Digital Evolution. Het mooiste vind ik het scriptje dat ze daar draaien, dat de records bij houdt, en de ranglijsten. Ook kun je daar banen aanvragen, door /jukebox gevolgd door het baannummer in te typen. Ik weet niet precies hoe dat werkt (heb ook nog nooit een TMN server opgezet), maar misschien kunnen we ook zoiets maken? (zelfs de Fok! server draait het nu, dus dan moet een stel GoTters dat toch zeker kunnen?)

[ Voor 23% gewijzigd door DrivinUCrazy op 03-08-2006 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta

pasta

Ondertitel

Hmm, ik wilde even de stats-pagina van D][E kijken, maar die ligt er momenteel uit. Ik zal het eens op dat forum navragen. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Net met SkyDriv3r, Daantjuh en later nog Syren op GoT_NLNet (is volgens mij niet de exacte naam van de server, maar goed) gespeeld, en oude tijden herleven. :P

Ik stond wel weer steeds vooraan (op één keer na), en ik weet niet of ik daar zo blij mee moet zijn. Het winnen is wel leuk natuurlijk, maar het kan voor anderen behoorlijk vervelend worden. Er moeten dus nog wat uitdagender banen op de server komen, en banen die anderen goed liggen en mij wat minder.

En de tijd staat ook nog op 3:20, maar dat zal later nog wel wat meer worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
Racing Silo heb ik nog wel :) , misschien nog wat leuke banen, TMN Compo 1 , Dutch delight, en meer banen van Sleepie V1 voor op die [GoT]Nlnet server ( ik heb de meeste wel denk ik). iig banen waar je lekker vol gas doorheen kan raggen zijn altijd leuk. Zal wel eens ff gaan zoeken wat ik allemaal erop heb staan.

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta

pasta

Ondertitel

Volgens mij gebruikt D][E Aseco icm TMMM

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

@ Mach2: dat zou mooi zijn.

@ Pasta: ik zal het eens bekijken. Bedankt alvast. Anders vragen we het even na aan Kaas100 of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-06 18:27
hehe, ik speel nu regelmatig op de Fok! rounds server, lekkere banen, goeie sfeer. en rounds is cool :P

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-07 12:56
UBF Boost is ook wel een populaire server, en je kunt er veel (VEEL) punten verzamelen, zeker 's avonds als 't wat drukker is. Gisteren kwam ik er nog een aantal oude bekenden van GoT tegen, was gezellig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
keesheid schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 20:27:
Is waarschijnlijk gewoon een nieuwe sponsor, ze hadden in het begin Nvidia, daarna niets meer. Blijkbaar nu Jeep.

Btw, waar zitten de meeste gotters op dit moment, aangezien ik sleepie niet zo vaak meer tegenkom ( niet dat ik vaak speel :|, beetje weinig tijd)
Ik ben vaak bij CrackmaniaFTP te vinden, soms bij R602 Klompies of als ik snel punten wil verdienen dan ben ik bij Boostrockers. Een server uit Litouwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
@ DrivinUCrazy you've got mail ;)

edit: @hieronder You've got mail also >:) ;)

[ Voor 42% gewijzigd door mach2 op 04-08-2006 19:18 ]

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Nu lijkt het net alsof je hem een officiële waarschuwing hebt gegeven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Nu is GoT NL Net (ofzo) dus dè server voor GoTers?

Dan kom ik daar binnenkort maar eens binnenvallen. :P

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Het is wel zo'n beetje (mijn :P ) bedoeling om dat de nieuwe GoT server te maken, ja. Voor de duidelijkheid: het is niet _mijn_ server. Ik vind wel dat we op zijn minst een centrale server moeten hebben.

Had ik maar nooit bekend gemaakt dat ik weer speel. Mijn mailbox bevat nu een flink aantal banen voor op die server. (Mach2 en SkyDriv3r, bedankt!) Nu moet ik ze ook nog allemaal bekijken zeker. En ik had me nog zo voorgenomen om dat niet meer te doen. :/ Trouwens, de vorige keer was ik ook niet alleen met het uitzoeken van de banen. GoT is een community, dus wmb mag en kan iedereen suggesties aandragen en meehelpen.

Er zitten een paar bekende bij, die stuur ik sowieso wel door. Racing Silo behoeft bijvoorbeeld geen nadere inspectie.

Laten we even afwachten wat Pres_Lincoln precies van deze server wil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
We hebben meerdere servers. [GoT] NLnet, [GoT] Turel Pro, XS4TMN, en [GoT] Sleepie. Dat zijn allemaal niet echt 'onze' servers, maar wel zijn het servers die door GoT'ers gemaakt zijn/beheerd worden, en waar GoT tracks draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Precies, en nu hebben we er nog een bij.

Ik heb de banen al bijna allemaal gecontroleerd. De meeste ken ik al. Is het niet van de naam, dan is het wel als ik de baan zie. Morgen bekijk ik de resterende 2.

Ik heb er tot nu toe 2 afgekeurd: Enrage van Acegikmo: die heeft stukjes gras in het circuit, en dat vonden de meesten niet echt prettig. Wmb maakt het echt niet uit of die erop komt, maar ja, de vorige keer kregen we ook nogal wat kritiek te verduren.
De andere baan die ik niet tussen de rest vind passen is Compressor V2 van DerFeineHerr. (Fastlane van Sleepie V2 is daar ook van, maar die bevatte wat te veel scenery geloof ik om op alle pc's soepel te draaien) Het is gewoon een hele andere stijl van de baan, veel lastiger ook.

Ik weet eigenlijk niet hoe veel banen ik nou in totaal heb verzameld / toegestuurd heb gekregen. Ik zal morgen eens tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Op de server van daPet staan een stuk of 20 grastracks dacht ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
TheZeroorez schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 21:29:
Op de server van daPet staan een stuk of 20 grastracks dacht ik :+
Nee man :P dat zijn er maar 4. Das de lawnmower serie. Komen er wel nog meer van.

Er zijn nog wel een paar tracks waar kleine stukjes gras inzitten, zoals; kart, missing pieces, tracker.

[ Voor 26% gewijzigd door daPet op 04-08-2006 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-07 12:56
Ik kan Turel Pro net zo goed uit de lucht halen, d'r speelt toch nooit meer iemand op. De originele Nadeo tracks zijn niet meer zo in trek, en ik ga niet beginnen aan 't uitzoeken van custom tracks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eh... wat is nou de server (exacte naam s.v.p. ;)) die we nu als 'echte' GoT-server kunnen beschouwen? Dan ga ik daar (morgen) ook ff kijken! Ik raak het overzicht nu een beetje kwijt... (Ja, ik wordt al wat ouder... 8))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Anoniem: 135195 schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 22:44:
Eh... wat is nou de server (exacte naam s.v.p. ;)) die we nu als 'echte' GoT-server kunnen beschouwen? Dan ga ik daar (morgen) ook ff kijken! Ik raak het overzicht nu een beetje kwijt... (Ja, ik wordt al wat ouder... 8))
Het is vrij simpel. Op www.trackmanianations.com voeg je al je favo GoTters aan je buddylist toe. Nu als je het spel start en je gaat de server lijst bekijken zie je naast de server of er buddy's in zitten :) (En dus is een vaste server niet nodig)

[ Voor 3% gewijzigd door daPet op 04-08-2006 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

[GoT]_NLnet (en dat is de correcte naam) heeft alvast wat leuke banen er op staan, maar daar ben je zo het rijtje rond. (stuk of 6/7 banen, 3:20 per ronde, you do the math) Er staat voor jullie één nieuwe baan op, van Daantjuh. Misschien een geruststelling voor jullie: ik ken die ook nog niet zo goed. ;)

Ik heb er nog een stuk of 20 in mijn mailbox zitten, morgen mail ik die als ik alles heb gecontroleerd tegelijk door.

Turel Pro heeft idd het nadeel dat er geen custom tracks op staan, daarom blijf ik er eerlijk gezegd ook weg. Maar nu zijn we ook weer banen aan het verzamelen (nou ja, ik verzamel en anderen dragen de banen aan) voor een server, waarom niet voor Turel Pro? De server hoeft nog niet ten dode opgeschreven te zijn.

@ DaPet: o zó werkt dat Buddy systeem! Ingame iemand buddy maken werkt namelijk niet, daarom snapte ik het al niet dat anderen direct wisten waar ik uit hing.
[kleine edit]: De buddy lijst klopt wel als ik op die site inlog, maar ik zie nooit waar mijn buddies zitten. Ook niet als ik "Show buddies" aanvink. :?

[ Voor 9% gewijzigd door DrivinUCrazy op 04-08-2006 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
Kom net thuis van verjaardag (vandaar dit achterlijk tijdstip :P). DUC wat mij betreft hoefde je ook niks te testen hoor, ze zouden zo allemaal door kunnen :9 , maar ik dacht van bekijk ze maar ff als je wilt en anders zet je ze zo door..... Wat die compressor V2 betreft....tja is er echt 1 van vol gaaaaas ...anders red je 'm niet. en hij is onder de minuut. Maar idd dat is echt een baan die veel mensen niet zouden begrijpen omdat ze net een sprong niet redden ofzo. Als je 'm eenmaal weet is hij wel erg goed. Ik zie wel wat er uiteindelijk op komt, dan zal ik wel wat tegenstand bieden......(hoop ik) ;)

edit: en die tijd moet uiteraard naar een minuut of 6 ofzo.

[ Voor 4% gewijzigd door mach2 op 05-08-2006 03:23 ]

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Alleen ben jij niet de enige waarvan ik banen heb gekregen, dus ik moet ze toch allemaal even één keer uitrijden.
De meeste banen zeggen me qua titel niks, maar als ik dan de auto aan de start zie staan weet ik al genoeg. Dat schiet dan wel lekker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

Gaan die GoT Community tracks ook nog ergens gebruik worden, sommige zijn wel erg moeilijk, maar die laatste valt wel mee dacht ik ? :P

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Subtiel. :P

Het zijn er 4? Dat kan er dan ook nog wel bij, stuur maar op. Mail staat in mijn profiel.

[edit]\/\/\/ Ok, ik zal ze even bekijken, maar ze zijn natuurlijk al zo ongeveer goedgekeurd.

Ik merkte net iets vreemds: er staan nu 25 banen in mijn directory bij elkaar, maar Trackmania ziet er maar 23? Laatst had ik ook al zoiets, en toen dacht ik dat het een corrupt bestand was of zo. Vreemd...

[ Voor 59% gewijzigd door DrivinUCrazy op 05-08-2006 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

Als het goed is staan in de TS linkjes naar die tracks.

Heb even gekeken, yep :P

EDIT

Ik denk dat een aantal van de GoT tracks nog niet gevalideerd zijn :>

[ Voor 32% gewijzigd door Basti504 op 05-08-2006 11:03 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

O-oh, dus die kunnen sowieso niet geopend worden omdat ze nog niet gevalideerd zijn?

Waarom is dat dan nog niet gebeurd?
Nu kan ik er weer een mailtje achteraan sturen dat er dus 5 banen (3 van GoT, en nog 2 andere) niet werken.

En nee, ik ga ze niet valideren. Ik heb er namelijk ook niet aan meegewerkt, dan wil ik ook niet met de eer gaan strijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

DrivinUCrazy schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 11:18:
O-oh, dus die kunnen sowieso niet geopend worden omdat ze nog niet gevalideerd zijn?

Waarom is dat dan nog niet gebeurd?
Nu kan ik er weer een mailtje achteraan sturen dat er dus 5 banen (3 van GoT, en nog 2 andere) niet werken.

En nee, ik ga ze niet valideren. Ik heb er namelijk ook niet aan meegewerkt, dan wil ik ook niet met de eer gaan strijken.
Aan de GoT banen heb ik meegewerkt, alleen krijg ik ze niet gevalideerd. Te moeilijk (voor mij dan :P )

Als je ze gewoon wilt bekijken of ze wat zijn, dan kun je ze in de editor openen en gewoon een rondje rijden. Het wachtwoord van de banen is "tweakers unite".

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .daan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09-2023

.daan

{visibility:hidden;}

DrivinUCrazy schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 23:21:
[GoT]_NLnet (en dat is de correcte naam) heeft alvast wat leuke banen er op staan, maar daar ben je zo het rijtje rond. (stuk of 6/7 banen, 3:20 per ronde, you do the math) Er staat voor jullie één nieuwe baan op, van Daantjuh. Misschien een geruststelling voor jullie: ik ken die ook nog niet zo goed. ;)
Hehe, heb ik ook eindelijk weer eens van je gewonnen >:)

@iedereen die ik nog niet online heb gezien: ik ben er ook weer *O*
maar wel op vakantie volgende week

public void ik()

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.