Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste
Acties:
  • 10.199 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-08 16:16

Radjesh

hoi

sphere schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 18:22:
Radjesh betaalt 45 euro extra, en jij 360. Do the math :P
Ik heb een 1 jarig abonnement :)

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06:52

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

D467 schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 18:48:
[...]

Jij bent ook genaait want ik heb bij SO HI (ook van kpn)

Betaal 25 euro per maand:

+ GRATIS TOESTEL
+ GEEN AANSLUIT KOSTEN
+ GRATIS 512 MB GEHEUGEN
+ 175 BELMINUTEN PER MAAND/ IN DE 300 SMSJES

Zit er wel 2 jaar aanvast.... :9
Ehm, snap ik niet. Wij hebben dan toch dezelfde voorwaarden? Ik had hem ook bij een Mobile 25 abo (plus dezelfde gratis shit) kunnen krijgen, maar dan ga ik al snel moeten bij betalen. Van SMS maak ik vrijwel geen gebruik, van dataverkeer (via UMTS!) des te meer.

@Radjesh: Ben nu best wel benieuwd wat je er allemaal bijgekregen hebt aan extra's en gratis.... ;)

[ Voor 8% gewijzigd door bvk op 19-07-2006 19:02 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
sn0x0r schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 16:15:
[...]

Menu -> Instellingen -> Beveiliging (Gewoon onder Tabblad Algemeen) -> Autom. blokkering
Thanx!!!

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
Ik heb nog wel een bugje ontdekt. Bij het typen van een sms bericht is het woordje ik automatisch met een hoofdletter i . Als je vervolgens ik met een kleine letter i aan het woordenboek toevoegt staat dat er de volgende keer dat je een sms typt er niet meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robbie T schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 19:37:
Ik heb nog wel een bugje ontdekt. Bij het typen van een sms bericht is het woordje ik automatisch met een hoofdletter i . Als je vervolgens ik met een kleine letter i aan het woordenboek toevoegt staat dat er de volgende keer dat je een sms typt er niet meer in.
Ook dit is niet bij mij het geval. Er staat zowel Ik als ik. Ook als ik een zin typ, en dan ineens het woordje ik doe, dus middenin de zin, dan staat er gewoon ik met kleine letter. Doe ik een . en dan ik, dan komt er wel een hoofdletter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Soeski schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 11:48:
Nou, dit geloof je nooit... :

Mail gehad van de leverancier:

---
Goedemorgen,

Ik heb het toestel hier intern gevonden. Ik zal het u doen toekomen, excuses voor de verwarring.
---

Dus morgen alsnog het toestel. Ik hoop alleen wel in nieuwstaat, want blijkbaar is er al mee gespeeld...
Geen diefstal dus :D

Vergeef me mijn bemoeizucht, maar dit is absoluut te gek voor woorden, je weet niet wat er met het toestel is gebeurd, wie weet heeft iemand het al dan niet per ongeluk 3x uit zijn handen laten kletteren. Je zegt zelf dat je je pakje aan de deur niet eerst mag openmaken voordat je betaald en getekend hebt (is overigens onzin want in mijn bedrijf check ik echt eerst alles voordat ik uberhaupt ergens voor teken en betaal, anders weet je tenslotte niet waarvoor je betaald en tekent, ook bij TPG) Dus waarom niet even de moeite genomen om zoals ik zei naar Den Haag te rijden en hem daar persoonlijk in ontvangst te nemen ? Kun je alles checken en pas als je echt tevreden bent betaal je en teken je. De kans dat je morgen via de postbode een beschadigd en gebruikt ding krijgt is aanzienlijk ! 8)7

Succes ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

ye-roon schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 18:51:
is er naast disc2phone nog een andere manier om mp3tjes en files van me hdd naar de mem stick en van mem stick naar hdd te krijgen? Ik moet voor dat gebeuren SP1 installeren en ik heb een grandioze HEKEL aan allebij de service packs van XP. Nou kan ik het ook gewoon via de LT van me zusje of PC van me moeder doen, maar daar heb ik geen zin in :p. Dus, kan het ook zonder gebruik te maken van die disc2phone?
Jij wilt zeggen dat je geen SP 1 en ook geen 2 hebt??? Je pc loopt gevaar,,, en je windows wordt ook niet meer ondersteund door microsoft....

Ik doe alles via blue tooth, maar ik zet alles op de interne hdd van mijn mobiel. Achterste muisknop op een mp3 > Kopieren naar > Blue tooth > Mijn telefoon

(Kan mijn telefoon gewoon in mijn broek houden, auto accept)

Beste is via usb kabel, maar doe ik pas als mijn geheugenstickje binnen is;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

[quote]Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 20:54:
Soeski schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 11:48:

---
Goedemorgen,

Ik heb het toestel hier intern gevonden. Ik zal het u doen toekomen, excuses voor de verwarring.
---

Dus morgen alsnog het toestel. Ik hoop alleen wel in nieuwstaat, want blijkbaar is er al mee gespeeld...

Vergeef me mijn bemoeizucht, maar dit is absoluut te gek voor woorden, je weet niet wat er met het toestel is gebeurd, wie weet heeft iemand het al dan niet per ongeluk 3x uit zijn handen laten kletteren. Je zegt zelf dat je je pakje aan de deur niet eerst mag openmaken voordat je betaald en getekend hebt (is overigens onzin want in mijn bedrijf check ik echt eerst alles voordat ik uberhaupt ergens voor teken en betaal, anders weet je tenslotte niet waarvoor je betaald en tekent, ook bij TPG) Dus waarom niet even de moeite genomen om zoals ik zei naar Den Haag te rijden en hem daar persoonlijk in ontvangst te nemen ? Kun je alles checken en pas als je echt tevreden bent betaal je en teken je. De kans dat je morgen via de postbode een beschadigd en gebruikt ding krijgt is aanzienlijk ! 8)7

Succes ermee
Waar heb je hem besteld? En ik zou niet akkoort gaan, vraag om een nieuwe (compleet in verpakking)

Of hij heeft ervaring dat het gestolen wordt en wil niet bekend maken dat er in zijn bedrijf wordt gejat.

Mocht je geen nieuwe krijgen sta je juridisch wel sterker;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 20:56

renskoenraadt

Like No Other

Is het bij iemand bekend ofdat je als je de telefoon bij gsm.tv hebt besteld (en hem vandaag hebt binnengekregen :9 ) er een Memorystick Micro wordt meegeleverd? Bij mij zit die iig niet in de verpakking, anyone ervaringen daarmee?

p.s. besteld dus bij gsm.tv voor bij een Tmobile Flex 30 1 jarig abo, en dan 48 euro bijbetalen, kán niet goedkoper!

[ Voor 21% gewijzigd door renskoenraadt op 19-07-2006 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

D467 schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 20:57:
[...]

Jij wilt zeggen dat je geen SP 1 en ook geen 2 hebt??? Je pc loopt gevaar,,, en je windows wordt ook niet meer ondersteund door microsoft....

Ik doe alles via blue tooth, maar ik zet alles op de interne hdd van mijn mobiel. Achterste muisknop op een mp3 > Kopieren naar > Blue tooth > Mijn telefoon

(Kan mijn telefoon gewoon in mijn broek houden, auto accept)

Beste is via usb kabel, maar doe ik pas als mijn geheugenstickje binnen is;-)
gevaar van wat? dat microsoft niet de complete controle heeft over m'n pc? nee dat loop ik inet omdat ik GEEN sp1 heb en geen sp2. En een virus of trojan heb ik nog nooit op me pc gehad. Gewoon weten wat wel en wat niet te openen en zo. Maar me vraag over of het kan zonder disc2phone nog ni gehoord :p

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh

Radjesh

hoi

bvk schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 18:59:
[...]

@Radjesh: Ben nu best wel benieuwd wat je er allemaal bijgekregen hebt aan extra's en gratis.... ;)
Ik moest 26,5 aansluitkosten betalen, en de voucher van die 512 mb zat er ook bij :P

Meer heb ik niet echt nodig ;) en krijg de eerste 2 maanden 20% extra tegoed.

[ Voor 8% gewijzigd door Radjesh op 19-07-2006 22:29 ]

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Radjesh schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 22:18:
[...]

Ik moest 26,5 aansluitkosten betalen, en de voucher van die 512 mb zat er ook bij :P

Ok, ik heb met mijn 2 jarig abo dus alleen 3 maanden meer extra tegoed, had ik misschien inderdaad ook beter voor 1 jaar kunnen kiezen.

Heb ik nog wel een ander vraagje: Wie heeft er een USIM bij gekregen, dus een SIM kaart die een UMTS verbinding geeft voor de zelfde (data) kosten als GPRS?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
renskoenraadt schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 21:04:
Is het bij iemand bekend ofdat je als je de telefoon bij gsm.tv hebt besteld (en hem vandaag hebt binnengekregen :9 ) er een Memorystick Micro wordt meegeleverd? Bij mij zit die iig niet in de verpakking, anyone ervaringen daarmee?

p.s. besteld dus bij gsm.tv voor bij een Tmobile Flex 30 1 jarig abo, en dan 48 euro bijbetalen, kán niet goedkoper!
Bij mij ook niet hoor! Volgens mij is dat alleen van toepassing op die speciale KPN deal. Ik heb 'm in combo met Vodafone en geen sticky!

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Radjesh schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 22:18:
[...]

Vreemd!? Mijne vandaag gehaald bij Primafoon;

- KPN mobiel 30 voor 1 jaar (met nummerbehoud wordt dat in werkelijkheid 15 maanden waarvan de eerste twee gratis zijn maar je wel direct het toestel én een tijdelijk nummer meekrijgt)
- inclusief de actiekaart voor de 512Mb geheugenkaart
- geen aansluitkosten!
- belminuten 12 maanden 'houdbaar'
- en maar € 19,- bijbetalen voor het toestel

Dit lijkt mij op dit moment toch echt de beste deal (even daargelaten of je wel of niet ean abo van KPN zou willen). Uiteraard heb je dan wel een gesimlocked toestel maar persoonlijk zit ik daar niet zo mee en over een jaartje kan die er ook weer gratis vanaf...
renskoenraadt schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 21:04:

Hehe, wél dus! € 19,- met een gratis geheugenkaart erbij

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2006 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:09
Dutch_Baseline schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 15:51:
[...]

Gisteren € 129,99 neergelegd icm Vodafone 70 (650 belminuten voor € 70,-) 1 jaar (BC).
Auw, dat lijkt me erg veel voor een 70 euro abo...
Ik heb 95 euro betaald voor een 32,50 abo (1 jaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 17:18:
Eej mensen,

Vraagje aan de mensen die de K800i bij 2call hebben besteld:
Ik heb mijn abonnement daar verlengt (maandag papieren opgestuurd), vandaag kreeg ik een sms van telfort dat mijn abonnement is verlengt, maar nog geen mail van 2call dat het toestel wordt opgestuurd.
Iemand enig idee of dit snel gebeurt bij 2call??

Mvg Paul
Die zijn over het algemeen erg snel en correct. Afgezien van mijn escapade deze week :)
Verder nooit problemen met ze gehad w.b. emailbereikbaarheid, leveringstermijn e.d.
Alles goed geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
[quote]Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 20:54:
Soeski schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 11:48:

---
Goedemorgen,

---

Succes ermee
Ik snap je punt. Ik heb ook nog aangegeven bij ze dat ik het toestel in absolute nieuwstaat en onbeschadigd verwacht. Ze lieten me nog weten dat "een medewerker" het toestel inderdaad uit de doos heeft gehaald, maar dat het toestel niet is gebruikt en alleen bekeken. In hoeverre dat waar is, komen we nooit achter. Aangezien de batterij ook ontbrak is hij wel aangezet en even gebruikt lijkt me.
Als het toestel niet in absolute nieuwstaat verkeerd gaat hij terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh

Radjesh

hoi

bvk schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 22:57:
[...]

Ok, ik heb met mijn 2 jarig abo dus alleen 3 maanden meer extra tegoed, had ik misschien inderdaad ook beter voor 1 jaar kunnen kiezen.

Heb ik nog wel een ander vraagje: Wie heeft er een USIM bij gekregen, dus een SIM kaart die een UMTS verbinding geeft voor de zelfde (data) kosten als GPRS?
Ik niet, mijn broertje niet en vriend van mij ook niet. Allemaal hebben we ze gisteren gehaald, gisterenavond gebeld, waarom beeldbellen het niet deed, en toen zei die vrouw van de klantenservice dat er geen USIM was. Ze had een mail gestuurd naar de betreffende afdeling, om te zorgen dat die u-sim kosteloos thuis bezorgd werd ;) :P
Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 23:52:
[...]

- geen aansluitkosten!

[...]
Ik heb in de winkel gewoon 38 ( 2 toestellen ) euro betaald, dus ik denk dat die aansluitkosten op me rekening tevoorschijn komen?

[ Voor 17% gewijzigd door Radjesh op 20-07-2006 08:17 ]

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Soeski schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 01:22:

[...]

Ik snap je punt. Ik heb ook nog aangegeven bij ze dat ik het toestel in absolute nieuwstaat en onbeschadigd verwacht. Ze lieten me nog weten dat "een medewerker" het toestel inderdaad uit de doos heeft gehaald, maar dat het toestel niet is gebruikt en alleen bekeken. In hoeverre dat waar is, komen we nooit achter. Aangezien de batterij ook ontbrak is hij wel aangezet en even gebruikt lijkt me.
Als het toestel niet in absolute nieuwstaat verkeerd gaat hij terug!
mja ga er maar van uit dat er met dat ding 'gespeeld' is
ik had gezegd van mooi, stuur maar een nieuwe in doos gesealed op dan geef ik de geopende doos wel weer mee met de postbode.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 08:26:
[...]

ik had gezegd van mooi, stuur maar een nieuwe in doos gesealed op dan geef ik de geopende doos wel weer mee met de postbode.
het komt zo vaak voor dat een toestel al aan is geweest. Veel shops hanteren een niet-tevreden garantie. Binnen een bepaald aantal dagen mag je hem dan terug brengen. Natuurlijk gaan al die toestellen daarna weer als nieuw de winkel uit, terwijl er (in het uiterste geval) al 14 dagen mee gebeld kan zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier nog andere die het toestel bij GsmBoulevard hebben besteld.? Ik heb de tweede week van mei mijn abonnement verlengd Hi 1 jaar €50 pm en €198,- voor het toestel moeten neerleggen.. Volgens mij al best veel als ik lees wat anderen er voor betaald hebben.. Verder heb ik nog steeds geen bevestiging gehad wanneer mijn toestel geleverd gaat worden. Ik krijg ook geen gehoor als ik bel, altijd maar die voicemail.!

Mijn geduld begint nu toch aardig op te raken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Laatst online: 13-09 19:07

Rio

Ik heb al een boek

Radjesh schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 12:08:
Zojuist deze bij de KPN gehaald icm met een kpn mobile 30 abbo... Kwam het toestel uit op 19 euro, en moest 26,50 aansluitkosten betalen :)

Gaaf ding!
Dit lijkt me de beste deal tot nu toe icm een 1-jarig abo. Is je toestel gesimlockt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoya
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 21:09
Zo de telefoon is hier ook binnen sinds gisteren, ben er tot nu toe helemaal tevreden mee. Alleen 1 minpuntje ontdekt de bijgeleverde software kan niet op XP x64 draaien helaas. Of zijn er ook 64 bits versies in de omloop inmiddels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh

Radjesh

hoi

Rio schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 10:14:
[...]

Dit lijkt me de beste deal tot nu toe icm een 1-jarig abo. Is je toestel gesimlockt?
Jup. Maakt voor mij niet uit, gebruik toch alleen het kpn abonnement :)

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:13

sphere

Debian abuser

Rio schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 10:14:
Anders kijk je gewoon hier.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 08:26:
[...]

Dat gaat ook alsnog gebeuren als ik het toestel niet onbevlekt ontvang :)
Alleen een pakketje meegeven met de TPG als ze iets komen brengen, doen ze niet. Dat zal je toch zelf moeten brengen naar het postkantoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Radjesh schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 08:15:
[...]

Ik heb in de winkel gewoon 38 ( 2 toestellen ) euro betaald, dus ik denk dat die aansluitkosten op me rekening tevoorschijn komen?
Nee, aansluitkosten betaal je altijd vooraf (in de winkel dan). KPN rekent op dit moment geen aansluitkosten, ook niet bij éénjarige contracten.

Die Primafoon-gozer wist dat ook niet en begon meteen over die € 26 aansluitkosten. Hij wist ook nog niet eens dat je bij nummerportering een tijdelijk nummer krijgt van KPN en dat je dus meteen kunt bellen. Ook het feit dat je éénjarige abonnement dan eigenlijk 15 maanden werd (ivm opzegtermijn huidige provider) en dat van die 3 maanden de eerste twee voor rekening KPN zijn, was ook compleet nieuw.

M.a.w. zorg dat je zelf goed op de hoogte bent want voor je weet heb je een duurder abo dan nodig is!

Ik ben btw nog wel nieuwsgierig hoe dat straks met dat abonnementsadvies gaat lopen die je na 5 maanden ontvangt. Ik bel namelijk zelf (nu nog...) minder dan de 200 belminuten die bij het KPN mobiel 30 abonnement horen. Zou dus betekenen dat ik een voorstel krijg om gratis een abonnementsvorm lager te kiezen waardoor je dus bij het KPN mobiel 25 uitkomt. Wordt het hele verhaal nog weer een stukje voordeliger!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Radjesh schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 08:15:
[...]

Gisterenavond gebeld, waarom beeldbellen het niet deed, en toen zei die vrouw van de klantenservice dat er geen USIM was. Ze had een mail gestuurd naar de betreffende afdeling, om te zorgen dat die u-sim kosteloos thuis bezorgd werd ;) :P
Dan ben ik bang dat ik ook een 'gewone' SIM-kaart heb gekregen. Ik zie in ieder geval geen aparte vermelding op de doos en/of de kaart staan... Is er nog een andere manier om er achter te komen of je een USIM hebt?

Welk nummer heb jij hiervoor gebeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Klein vraagje:

Is het bij de fotocamera ook mogelijk om hem dwars op het voorbeeld scherm te bekijken? Dus niet diogonaal?

Kan nergens in de opties vinden...

Nadelen van de telefoon

Ikzelf ben nog niet echt nadelen tegengekomen, enkel het design van de telefoon vind ik iets te zakelijk (voor iemand van bijna 16 :9 ). Nogal vierkant....

Voor de rest prima telefoon;-)

Afbeeldingslocatie: http://www.fs-newmobile.com/images/media/sonyericsson/k800i/sonyericssonprecebit2006%20(108).jpg

[ Voor 50% gewijzigd door D467 op 20-07-2006 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 07:37

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

D467 schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 12:22:
Klein vraagje:

Is het bij de fotocamera ook mogelijk om hem dwars op het voorbeeld scherm te bekijken? Dus niet diogonaal?

Kan nergens in de opties vinden...
Hehe, hoe kijk jij diagonaal op je scherm dan? ;)

(kan het ook niet vinden trouwens, maar ben toch benieuwd hoe je diagonaal op je scherm kijkt)

[ Voor 0% gewijzigd door letatcest op 20-07-2006 12:29 . Reden: beeetje hk modus ]

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 20:22

afterburn

No more...

Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 12:13:
[...]

Dan ben ik bang dat ik ook een 'gewone' SIM-kaart heb gekregen. Ik zie in ieder geval geen aparte vermelding op de doos en/of de kaart staan... Is er nog een andere manier om er achter te komen of je een USIM hebt?

Zie kpn.com, faq UMTS:
De Universal SIM, oftewel de nieuwe SIM-kaart is de kaart die u nodig heeft in een UMTS-toestel of pc-kaart. Deze is specifiek voor UMTS, maar werkt ook met GSM/GPRS.

Als u de USIM gebruikt in een GSM-/GPRS-toestel, werken de GSM- en GPRS-diensten wel gewoon, maar de UMTS-diensten echter niet. U kunt een losse USIM (dus zonder toestel) aanvragen via 1200.

Gebruikt u een 'gewone' SIM in het UMTS toestel, dan kunt u alleen gebruik maken van de GSM- en GPRS-diensten.

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Letatcest schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 12:29:
[...]

Hehe, hoe kijk jij diagonaal op je scherm dan? ;)

(kan het ook niet vinden trouwens, maar ben toch benieuwd hoe je diagonaal op je scherm kijkt)
Daarmee bedoel ik dat je niet zo een foto maakt:

Afbeeldingslocatie: http://www.telecomwereld.nl/pic/news/871/kpic1.jpg

maar zo:

Afbeeldingslocatie: http://www.telecomwereld.nl/pic/news/871/kbestpc.jpg

Dus niet in de breedte maar in de lengte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:54
D467 schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 12:48:
[...]

Daarmee bedoel ik dat je niet zo een foto maakt:

[afbeelding]

maar zo:

[afbeelding]

Dus niet in de breedte maar in de lengte?
Dat is mogelijk ja, je kan dit gewoon direct met 1 knopje instellen hoe je de foto wilt maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een paar foto's genomen met het toestel, een uur geleden. Sommige fotos zijn door de optie 'Auto Levels Aanpassen' van Photoshop gehaald, maar de meeste niet.

link naar gecomprimeerde bestanden
(staat er bijna op)

Overigens had ik het toestel zondag besteld bij 2Call en heb ik hem gister mogen ontvangen.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2006 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gebeld met 2call en volgens hen is me geld al teruggestort. Volgens hen hadden ze het toestel onder de adviesprijs van kpn aangeboden en dat mocht niet van KPN. Dus alle orders zijn door hen gecanceld. Wat een kutsmoes om eerlijk te zeggen.

Ik koop echt nooit meer iets bij die gasten. Ik had de P990i op het oog maar ik ga denk ik toch maar liever naar een duurdere verkoper dan naar die oplichters. 2call dus, well don't call me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wawl
  • Laatst online: 09-11-2023
In het startscherm van mijn nieuwe k800i staat bovenaan een pictogram dat aangeeft dat het UMTS-netwerk beschikbaar is. Kost mij dit geld en zoja, hoe kan ik het afzetten? Voor de rest vind ik het een erg fijne en solide telefoon. Precies waar ik naar op zoek was.

Wauwel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

sn0x0r schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 13:25:
[...]

Dat is mogelijk ja, je kan dit gewoon direct met 1 knopje instellen hoe je de foto wilt maken
Welk knopje???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Weet iemand het verschil tussen "Bestpic" en "Normaal"? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-09 21:32
Dutch_Baseline schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 14:34:
Weet iemand het verschil tussen "Bestpic" en "Normaal"? B)
bij bestpic maakt ie 9 foto's achter elkaar in korte tijd, zodat je daarna de beste eruit kunt kiezen om te bewaren (of meerdere)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
robvanpraat schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 14:48:
[...]

bij bestpic maakt ie 9 foto's achter elkaar in korte tijd, zodat je daarna de beste eruit kunt kiezen om te bewaren (of meerdere)
Ohja, natuurlijk... Had ik kunnen weten! Sorry.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit één van de beste (SE) mobieltjes van dit moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 16:02:
Is dit één van de beste (SE) mobieltjes van dit moment?
Het ligt eraan wat je persoonlijke voorkeuren zijn, maar als ik naar mezelf kijk zeg ik "ja".

Je kunt natuurlijk ook nog voor de M600 of de P990 gaan. Ook twee prima telefoons die net op de markt zijn, maar voor een enigzins andere doelgroep bestemd zijn dan voor K800i gebruikers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh

Radjesh

hoi

Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 12:13:
[...]

1200. :P

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Weet iemand het knopje hoe ik dus niet in de breedte maar in de lengte foto's kan maken? Dus met het toestel rechtop, net zoals je belt....

Daarmee bedoel ik dat het beeld dus wordt gedraait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

Hallo iedereen,

Ik heb deze prachttelefoon ook weten te bemachtigen :). Hij viel wel wat groter uit dan mijn oude T610 telefoon (dat viel mij eerlijk gezegd een beetje tegen), en ik moet ook eerlijk toegeven dat ik het joystickje in het midden ook iets "scherper" qua randjes vind aanvoelen dan mijn oude T610. EN ook lijkt het wel eens of hij een beetje inkwakt, dus dat je het aantal FPS bij sommige effectjes even omlaag ziet gaan (vooral als hij net uit standby gaat). Verder totaal geen commentaar hoor :).

Enige probleem dat ik ervaar is het gebeuren met de usb kabel en computer. Bij de CD zit een briefje waarop staat dat je de CD in de computer moet doen en verder niets. Als je je telefoon aansluit kun je hem gewoon automatisch installeren. Dit doe ik, en dat werkt ook, alleen daarna komt weer het bericht: nieuwe hardware gevonden. Dus ik installeer het weer, en daarna komt weer het bericht: nieuwe hardware gevonden enz enz... TE vaag. Ik zie bij "deze computer" dan ook nooit een mapje van mijn telefoon terug want hij blijft maar met "nieuwe hardware gevonden" terugkomen.

Ik heb dit op zowel mijn laptop als mijn PC geprobeerd en bij beide machines komt dit probleem terug. Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

ViRaX schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 17:07:
Hallo iedereen,

Ik heb deze prachttelefoon ook weten te bemachtigen :). Hij viel wel wat groter uit dan mijn oude T610 telefoon (dat viel mij eerlijk gezegd een beetje tegen), en ik moet ook eerlijk toegeven dat ik het joystickje in het midden ook iets "scherper" qua randjes vind aanvoelen dan mijn oude T610. EN ook lijkt het wel eens of hij een beetje inkwakt, dus dat je het aantal FPS bij sommige effectjes even omlaag ziet gaan (vooral als hij net uit standby gaat). Verder totaal geen commentaar hoor :).

Enige probleem dat ik ervaar is het gebeuren met de usb kabel en computer. Bij de CD zit een briefje waarop staat dat je de CD in de computer moet doen en verder niets. Als je je telefoon aansluit kun je hem gewoon automatisch installeren. Dit doe ik, en dat werkt ook, alleen daarna komt weer het bericht: nieuwe hardware gevonden. Dus ik installeer het weer, en daarna komt weer het bericht: nieuwe hardware gevonden enz enz... TE vaag. Ik zie bij "deze computer" dan ook nooit een mapje van mijn telefoon terug want hij blijft maar met "nieuwe hardware gevonden" terugkomen.

Ik heb dit op zowel mijn laptop als mijn PC geprobeerd en bij beide machines komt dit probleem terug. Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Dit had ik zelf ook, hij installeerd in totaal iets van 12 onderdelen, dus hij komt 12 keer met die melding...

Dat vond ik ook nogal raar, maar alles werkt nu bij mij perfect ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds gister ook de telefoon in mijn bezit, foto's zijn idd prachtig voor een mobile telefoon. Ik heb nog wel een vraagje, heb eigenlijk dit hele topic al doorgelezen en zag ook dat de video word gecomprimeerd (op een shitty manier als je het mij vraagt) en ook op een lage resolutie? Weet iemand een truck om dit uit te kunnen schakelen/deactiveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D467 schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 16:47:
[...]

Weet iemand het knopje hoe ik dus niet in de breedte maar in de lengte foto's kan maken? Dus met het toestel rechtop, net zoals je belt....

Daarmee bedoel ik dat het beeld dus wordt gedraait.
Die mogelijkheid is er niet. Omdat je moet autofocussen MOET je de fotoknop aan de zijkant gebruiken. Eerlijk gezegd zie ik het nut ook niet van "rechtop" fotograferen. Wat is het nou voor een moeite om het toestel fftjes te draaien?

Of is het soms om stiekem foto's te maken terwijl het lijkt alsof je smst? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn

afterburn

No more...

Je kan gewoon de joystick indrukken en dan maakt ie een foto.

Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

afterburn schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 17:44:
Gewoon het foto/video knopje werkt ook prima.... ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

afterburn schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 17:44:
Daar was ik al achter,,,, alleen het beeld enzo de tekst etc....

Maargoed nu weet ik in elk geval dat het niet mogelijk is, en dat ik niet verkeerd heb gezocht ofzo... enkel begrijp ik die foto van SonyEricsson niet...
Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 17:34:
[...]

Of is het soms om stiekem foto's te maken terwijl het lijkt alsof je smst? :9
Ohh ze hebben me door (8> >:) :P

Alleen hoor je dan nog het geluid dat ik een foto maak...

[ Voor 30% gewijzigd door D467 op 20-07-2006 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

En tweakers, gebruiken jullie nog de standaard thema's of hebben jullie een thema waarvan je denkt: die verslaat alle thema's, zo vet. Ik vind de huige thema's een beetje karig (wel zakelijk natuurlijk), en op internet zijn nog niet superveel thema's te vinden voor de k800i dus ik vroeg me af hoe erg jullie hier mee bezig zijn of dat het jullie weinig uitmaakt wat voor thema erop draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb echt een die verslaat alles inderdaad.

Deze: http://www.zedge.net/?p=themes&item=72879 Echt ubermooi, de achtergrond ook, maar ik gebruik een eigen afbeelding voor de achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D467 schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 18:20:
[...]

enkel begrijp ik die foto van SonyEricsson niet...
De foto van SE is gemaakt van het fotoalbum en niet in de fotomodus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 17:31:
Ik heb nog wel een vraagje, heb eigenlijk dit hele topic al doorgelezen en zag ook dat de video word gecomprimeerd (op een shitty manier als je het mij vraagt) en ook op een lage resolutie? Weet iemand een truck om dit uit te kunnen schakelen/deactiveren?
Dat zou ik ook best is willen weten hoe ik dat kan veranderen, want filmpjes opnemen is nu echt brakker dan brak, terwijl er een 3,2 megapixel lens in zit??? Had ik echt niet verwacht....

IEMAND NOG LEUKE/HANDIGE TWEAKS GEVONDEN/ONDEKT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soeski schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 01:20:
[...]

Die zijn over het algemeen erg snel en correct. Afgezien van mijn escapade deze week :)
Verder nooit problemen met ze gehad w.b. emailbereikbaarheid, leveringstermijn e.d.
Alles goed geregeld.
Kreeg vandaag om 15.40 een mailtje van 2call dat mijn bestelling onderweg is, is deze er dan morgen?? want dan zorg ik ervoor dat ik thuis blijf de hele dag!

Bvd Paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je hem onder rembours hebt besteld wel ja. In alle andere gevallen heb ik geen idee...

edit:

Bij de Track & Trace staat nu "Zending uitgereikt" dus ik neem aan dat 'ie er is :)

Zaterdagmiddag mooi wat om mee te spelen :)

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2006 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 'm gisteren besteld bij Hi

Abonnement verlengen voor 1 jaar, Hi 40 (1e 4 maanden voor halve prijs), toestel gratis.

Oftewel:

K800i
325 min/ 650 sms per maand
12 maanden
400 euro

edit: Ik krijg 'm maandag

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2006 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Laatst online: 13-09 20:41

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Heeft iemand al geprobeerd om te internetten via je pc met bluetooth?
Als het goed is heeft de K800 hier een profiel cq verbinding voor :9
Bij de K750 moest je een java browser vanaf de pc starten om een werkende bluetooth internetverbinding te maken :/

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Speedy-Andre schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 19:53:
Heeft iemand al geprobeerd om te internetten via je pc met bluetooth?
Als het goed is heeft de K800 hier een profiel cq verbinding voor :9
Bij de K750 moest je een java browser vanaf de pc starten om een werkende bluetooth internetverbinding te maken :/
Geprobeerd, heb hetzelfde gedaan als je voor de K750 moest doen, alleen internet pagina's worden niet zo heel goed weergeven, en je hebt maar 10 meter bereik rond mijn laptop.... dus dan kijk ik wel ff via mijn laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Laatst online: 13-09 20:41

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

D467 schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 19:57:
[...]

Geprobeerd, heb hetzelfde gedaan als je voor de K750 moest doen, alleen internet pagina's worden niet zo heel goed weergeven, en je hebt maar 10 meter bereik rond mijn laptop.... dus dan kijk ik wel ff via mijn laptop.
Heb je dan Opera-mini erop gezet, anders kan het toch niet :?

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 18:29:

Deze: http://www.zedge.net/?p=themes&item=72879 Echt ubermooi, de achtergrond ook, maar ik gebruik een eigen afbeelding voor de achtergrond.
Dat thema gebruik ik ook. Echt een mooie thema.
en mensen, er kunnen ook thema's worden gebruikt van de W800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:22
Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 13:47:
Net gebeld met 2call en volgens hen is me geld al teruggestort. Volgens hen hadden ze het toestel onder de adviesprijs van kpn aangeboden en dat mocht niet van KPN. Dus alle orders zijn door hen gecanceld. Wat een kutsmoes om eerlijk te zeggen.

Ik koop echt nooit meer iets bij die gasten. Ik had de P990i op het oog maar ik ga denk ik toch maar liever naar een duurdere verkoper dan naar die oplichters. 2call dus, well don't call me.
Yep, hier hetzelfde bericht van 2call.
Ik begrijp ook niet dat KPN de prijs kan vaststellen en dat (web)shops niet zelf mogen bepalen voor welke prijs ze een GSM toestel willen verkopen.
Ik heb ook een toestel besteld zonder abonnement dus ik zie het probleem eigenlijk niet.

Nu maar wachten of 2call zijn goede reputatie waar maakt en met een alternatieve aanbieding komt.
Ik bestel tenslotte niet voor niks een toestel, en heb hem bovendien al vooraf betaald ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robbie T schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 20:48:
[...]

Dat thema gebruik ik ook. Echt een mooie thema.
en mensen, er kunnen ook thema's worden gebruikt van de W800.
Ik neem aan dat je de W900 bedoelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRubz
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
HoppyF schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 21:12:
[...]

Yep, hier hetzelfde bericht van 2call.
Ik begrijp ook niet dat KPN de prijs kan vaststellen en dat (web)shops niet zelf mogen bepalen voor welke prijs ze een GSM toestel willen verkopen.
Ik heb ook een toestel besteld zonder abonnement dus ik zie het probleem eigenlijk niet.

Nu maar wachten of 2call zijn goede reputatie waar maakt en met een alternatieve aanbieding komt.
Ik bestel tenslotte niet voor niks een toestel, en heb hem bovendien al vooraf betaald ook.
KPN kan op zijn hoogst in de tijd dat ze dat alleenrecht hadden om dit toestel te verkopen een minimumprijs eisen. Dit gaat dan op voor het gesimlockte toestel. Ik kan me echt niet voorstellen dat ze dat kunnen doen nu het toetsel ook simlock vrij te verkrijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 18:29:

Dat is inderdaad een heel mooi maar vooral duidelijk thema. Ik had hem er ook al op gezet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 21:50:
[...]

Dat is inderdaad een heel mooi maar vooral duidelijk thema. Ik had hem er ook al op gezet :P
Vond ik ook, Vind hem nog de beste tot nu toe van de zelf gemaakte.

Deze is ook wel mooi opzich, maar met 1.5 mb wel erg groot. Deze thema heeft het net niet.
http://www.zedge.net/?p=themes&item=76169

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2006 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om een willekeurige bluetooth headset aan te sluiten op de k800i of moet het een sony ericsson accessiore zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu zelf een Windows Vista thema geinstalleerd, hij heeft een lichte achtergrond en ziet er professioneel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb deze telefoon sinds vorige week maar sinds vanmorgen is hij een beetje de weg kwijt... er missen een heleboel letters die de telefoon niet meer weergeeft... woorden als bestandsbeheer zien er nu uit als:
Be a d be ee
Is dit een software probleem of komt dit vaker voor? Morgen maar even naar de winkel terug want hier is niks meer mee te doen... telefoonboek... nummers... sms'jes zijn allemaal onleesbaar nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Ik heb gewoon een standaard thema (verlichting toetsenbord = paars, dus ook een paars thema)

Maar heeft iemand nog free games/software gevonden?

Voor (w)eb(m)asters:

http://www.getjar.com/products/4844/MobyExplorer

It's free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik twijfel of ik deze mobiel zal kopen..

Mijn k750i is namelijk half kapot (geheugen doet het nieer), het abbonement is nog 1 jaar geldig. En wanneer ik het verleng mag je toch altijd een nieuwe mobiel uitzoeken? Dan is het toch wat zonde om nu een los toestel voor 400 euro te kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borstel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-07 18:53
Heb hem zojuist besteld. Orange €25e, voor 2 jaar. 6 maanden 50% korting, en €47 cashback.

Nu nog een 1GB memorycard + S970, en ik ben helemaal happy :D. Ik wacht rustig af, krijg denk ik eerst een tijdelijk orange nummer, abonnement loopt volgende maand af bij Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DnY! schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 22:59:
Heb hem zojuist besteld. Orange €25e, voor 2 jaar. 6 maanden 50% korting, en €47 cashback.

Nu nog een 1GB memorycard + S970, en ik ben helemaal happy :D. Ik wacht rustig af, krijg denk ik eerst een tijdelijk orange nummer, abonnement loopt volgende maand af bij Hi.
ik dacht dat orange em nog niet kon leveren? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borstel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-07 18:53
Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 23:13:
[...]

ik dacht dat orange em nog niet kon leveren? :?
Heb hem bij simshop.nl besteld, en daar gewoon de telefoon uitgekozen + orange abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 22:26:
Is het mogelijk om een willekeurige bluetooth headset aan te sluiten op de k800i of moet het een sony ericsson accessiore zijn?
Ja dat is mogelijk, elk willekeurige headset met bt is bruikbaar.
D467 schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 23:14:
Voor de mensen die nog opzoek zijn naar GRATIS GAMES voor de K800, die echt werken:

http://wap.gamemobile.co.uk

Moet je met je mobiel heen gaan, helaas is bij mij wap/browser UITGESCHAKELD....

Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om een paar games met mij/en de rest te delen?

Je kunt ze bijvoorbeeld uploaden op www.uploaddump.nl (eerst zippen ofzo)

Ik zou je heel dankbaar zijn!!!! :*) :*) :*)
Wel de kosten van je wap betalen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn

afterburn

No more...

Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 22:31:
Ik heb nu zelf een Windows Vista thema geinstalleerd, hij heeft een lichte achtergrond en ziet er professioneel uit.
Linkje?

Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mede K800ers,

Volgens nieuwemobiel.nl tijdens hun review was het opladen van de telefoon eens in de 3/4 dagen nodig bij zeer intensief gebruik.

Tot mijn teleurstelling kan ik melden dat mijn K800 na een dag gewoon leeg is. Op een werkdag bel ik er mee en een paar smsjes, neem dus geen foto´s, luister niet naar de radio of mp3´s of wat dan ook. Vandaag was het absoluut niet druk aan de telefoon vanwege de zomerperiode, en zojuist zie ik in beeld: Battery leeg. Terwijl ik de batterij afgelopen nacht gewoon heb opgeladen.

Hebben meer mensen dit probleem of ben ik de enige en moet ik een nieuwe batterij regelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 00:47:
Beste mede K800ers,

Volgens nieuwemobiel.nl tijdens hun review was het opladen van de telefoon eens in de 3/4 dagen nodig bij zeer intensief gebruik.

Tot mijn teleurstelling kan ik melden dat mijn K800 na een dag gewoon leeg is. Op een werkdag bel ik er mee en een paar smsjes, neem dus geen foto´s, luister niet naar de radio of mp3´s of wat dan ook. Vandaag was het absoluut niet druk aan de telefoon vanwege de zomerperiode, en zojuist zie ik in beeld: Battery leeg. Terwijl ik de batterij afgelopen nacht gewoon heb opgeladen.

Hebben meer mensen dit probleem of ben ik de enige en moet ik een nieuwe batterij regelen ?
Ik kan iig bevestigen dat hij voor mijn gevoel ook aardig snel leeg is. Helemaal vergeleken met mijn vorige phone (samsung).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Laatst online: 11-09 20:18
Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 00:58:
[...]

Ik kan iig bevestigen dat hij voor mijn gevoel ook aardig snel leeg is. Helemaal vergeleken met mijn vorige phone (samsung).
de warmte is ook van invloed nu
heb het met mijn phones ook

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diehard889
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 10:21
ik heb een ander probleem me flitse wil nie flitsen, hij staat echter wel aan.
de rode ogen correctie doe het wel maar flitsen ho maar. iemand een idee of moet ik maar even terug met de telefoon naar de winkel.

In een pashokje gaan zitten en dan roepen dat het wc papier op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 18:34
Beste mede K800ers,

Ligt het er niet aan dat blue tooth misschien aan staat of GPRS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn

afterburn

No more...

Beste mede K800ers,

Die van mij deed er 3 dagen over om tot 30% te komen op de batterij met regelmatig bellen, wap, enkele uren mp3 luisteren, met de camera spelen, en bluetooth gebruik. DIt alles na de eerste keer 10u laden.

Vind het wel netjes eerlijk gezegd.

Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijne gaat een goeie 3 dagen mee. Ik maak dan behoorlijk veel foto's en luister veel muziek. Af en toe wat BT-en, smsen en bellen. Ik kan/mag eigenlijk niet klagen over de stand-by tijd.. Ok, de K750i gaat net iets langers mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:14
Ik heb het toestel vanochtend besteld, via hi.nl je krijgt ook nog eens 5 euro per maand korting.
heb hem inclusief met een hi-20 abbo besteld met een verlenging, kost mij dus 50 euro voor het toestel, maar ik verkoop mijn oude toestel (d500) voor 50 euro dus maak geen verlies.

Dus je belt dan eigenlijk voor 15 euro per maand :) ik ben benieuwd morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt het toestel geleverd met of zonder memory stick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:45

Radeon

Today is a good day to die

Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 10:30:
Wordt het toestel geleverd met of zonder memory stick?
Bij mij weerdt de simlock vrije versie zonder memory stick geleverd

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Rudyyy schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 10:01:
Ik heb het toestel vanochtend besteld, via hi.nl je krijgt ook nog eens 5 euro per maand korting.
heb hem inclusief met een hi-20 abbo besteld met een verlenging, kost mij dus 50 euro voor het toestel, maar ik verkoop mijn oude toestel (d500) voor 50 euro dus maak geen verlies.

Dus je belt dan eigenlijk voor 15 euro per maand :) ik ben benieuwd morgen!
Dat lijkt mij een schappelijke deal. Waar heb je hem besteld? Via hi.nl kost hij bij jouw abo € 159,=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Mijn eerste rekening binnen, wel naaiers opzich alles is EXCLUSIEF btw.... ik betaal 25 per maand/2 jaar,,, nu ben ik 30 euro kwijt daar aan, alleen aan mijn abonnement.

Daar komen nog is de anderen kosten bij van mijn voice mail etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 23:54:
[...]
Wel de kosten van je wap betalen :9
Is het niet mogelijk om het via de pc te doen??? Mijn wap staat uit....

Of is iemand zo vrij om het met ons te delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:14
Rio schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 10:40:
[...]

Dat lijkt mij een schappelijke deal. Waar heb je hem besteld? Via hi.nl kost hij bij jouw abo € 159,=
Nee hoor, klik maar eens op 'check deze' en dan verlengen 2 jaar , klik je het toestel aan en vult het contrakt in voor 2 jaar, dan heb je hem voor 49,40 euro.

en als je via de site besteld krijg je 5 euro per maand korting (en geen aansluitkosten), dus 15 euro per maand :)

[ Voor 19% gewijzigd door rudyman85 op 21-07-2006 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Rudyyy schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 10:54:
[...]
Nee hoor, klik maar eens op 'check deze' en dan verlengen 2 jaar , klik je het toestel aan en vult het contrakt in voor 2 jaar, dan heb je hem voor 49,40 euro.

en als je via de site besteld krijg je 5 euro per maand korting (en geen aansluitkosten), dus 15 euro per maand :)
Ah, 2 jaar verlengd, I understand. Dat is me helaas te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hirogene schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 10:38:
[...]

Bij mij weerdt de simlock vrije versie zonder memory stick geleverd
Bij mij ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is nou net vaak het vern*keratieve van webshops. Bij de Bel wordt hij met 512 MB geleverd. mag dan ook wat duurder zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rudyyy schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 10:54:
[...]

Hoi,

Dus jij hebt hem als ik het goed begrijp via Hi.nl besteld met een hi20 abbo 2 jaar verlenging en moest dan 50 euro bij betalen???

Ik moet namenlijk ook binnenkort verlengen. Heb ook een hi20 2 jaar abbo en wil deze weer. Ik kan alleen nog niet zien wat de prijzen zijn van de K800 bij 2 jaar verlengen.... zegt ie dat mijn contract nu nog loopt:( dus kan nog geen prijzen zien bij verlenging:(

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 11:47:
[...]

Hoi,

Dus jij hebt hem als ik het goed begrijp via Hi.nl besteld met een hi20 abbo 2 jaar verlenging en moest dan 50 euro bij betalen???

Ik moet namenlijk ook binnenkort verlengen. Heb ook een hi20 2 jaar abbo en wil deze weer. Ik kan alleen nog niet zien wat de prijzen zijn van de K800 bij 2 jaar verlengen.... zegt ie dat mijn contract nu nog loopt:( dus kan nog geen prijzen zien bij verlenging:(

Groeten
20 euro + 19 % btw;-) + evt extra kosten: Voice mail etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D467 schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 11:52:
[...]

Ja ik weet wat ik per maand betaal... heb al 2 jaar een hi 20 abbonnement. Wou alleen weten wat het toestel kost bij 2 jaar verlengen en rudyyy heeft het 0ver 50 euro.... hij was alleen elke keer duurder dus wou het even zeker weten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 11:59:
[...]

Ja ik weet wat ik per maand betaal... heb al 2 jaar een hi 20 abbonnement. Wou alleen weten wat het toestel kost bij 2 jaar verlengen en rudyyy heeft het 0ver 50 euro.... hij was alleen elke keer duurder dus wou het even zeker weten....
Je zou ook op het idee kunnen komen om zelf even op hi.nl te kijken. Daar staat het namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-09 13:08
D467 schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 11:52:
Op de site hi.nl staat anders toch heel duidelijk dat alle vermelde prijzen inclusief BTW zijn. :?
Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.