Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 10.191 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 07:45
Heb m vandaag dus ook gehaald maar aangezien ik vlakbij de belgische grens woon is de telefoon geneigd snel voor een belgische provider te kiezen. Is het mogelijk om vast te zetten dat hij alleen orange pakt?? Kan k dit handmatig instellen ofzo kan dit nie echt vinden. Hij bevalt tot nu goed (paar uurtjes dus haha).

Wat ik alleen vreemd vond is dat de batterij al voor ongeveer 50% geladen was en dat er een bericht bij concepten stond opgeslagen (in t bericht stond Klaar)
Hadden jullie dit ook??

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:49

vr6-only

Blub Blub

je kan netwerk kiezen op handmatig zetten. batterij wordt half opgeladen van uit fabriek. ik had echter geen berichten. misschien van je oude sim?

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

vr6-only schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 23:38:
je kan netwerk kiezen op handmatig zetten. batterij wordt half opgeladen van uit fabriek. ik had echter geen berichten. misschien van je oude sim?
Orange bouwt altijd de telefoon om, dus vandaar dat concept...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fnc
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

fnc

Weet iemand of Hi/KPN nog steeds een gesimlockte versie levert van deze gsm, nu ze geen exclusief recht meer hebben op deze gsm. Ik wil overstappen van debitel en moet anders nog 3 maanden wachten voordat ik de gsm zou kunnen gaan gebruiken. Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-09 21:32
fnc schreef op zondag 30 juli 2006 @ 08:38:
Weet iemand of Hi/KPN nog steeds een gesimlockte versie levert van deze gsm, nu ze geen exclusief recht meer hebben op deze gsm. Ik wil overstappen van debitel en moet anders nog 3 maanden wachten voordat ik de gsm zou kunnen gaan gebruiken. Dank!
ik denk dat je kunt kiezen wat je wilt, als je bij een normale belwinkel een abbo kiest. Maar vor een simlockvrije moet je wel een duurder abbo nemen om de telefoon gratis te krijgen dan bij een simlock versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
Weet iemand waar die geheugenkaarten nog goedkoop zijn te krijgen??
Overal waar ik gekeken heb zijn ze uitverkocht (ook bij de pricewatch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

eerste blik vond ik de telefoon nogal groot, en las op verschillende sites dat ze het design nogal te zakelijk vonden etc.

Ben dus naar een anderen telefoonzaak geweest, beetje rond wezen kijken....

Als je daar die telefoons ziet die zijn gewoon veel lomper, oa de nieuwe Samsungs en de nieuwe nokia is ook vet lomp???

Nou dan vind ik de Sony Ericsson K800I zeker de beste!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fnc schreef op zondag 30 juli 2006 @ 08:38:
Je krijgt bij KPN tegenwoordig een tijdelijk nummer. Je kunt dus direct gaan bellen met je nieuwe toestel. In feite heb je dan 3 maanden extra aan je abonnement vast zitten maar KPN betaald daarvan de eerste twee zodat je maar één maand dubbele maandkosten hebt.

KPN levert sowieso altijd gesimlocked toestellen en die voucher zullen ze nu nog steeds meeleveren. De vraag is alleen hoe lang die actie nog duurt...
Wicked_Wy schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 15:14:
Ik heb zonet m'n memory card binnen gekregen...ik heb die voucher vorige week dinsdag op de bus gedaan...dus zo'n 10 dagen gewacht. Best snel, vind ik :)
vorige week woensdag op de bus > zaterdag binnen = 9 dagen :*)
e1ias schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 13:55:
Op http://www.gsmarena.com/review.php3?idReview=93&idPage=4
is onderaan de pagina het volgende te lezen:

A cool innovation is the implementation of the Identify Music feature. If you happen to hear a song on the radio that you really like, you could start the Identify Music and it will record a few seconds from the song, upload it to a server and get the Artists and Songs names. This feature is going to be seen in all new Sony Ericsson models that have FM Radio capabilities.

Dit zou toch betekenen dat de optie wel degelijk aanwezig had moeten zijn...
Wellicht in een toekomstige firmware update???
Ik heb ergens gelezen dat het bedrijf die deze zoekfunctie mogelijk moet maken (waar de server met alle muziekbestanden komt te staan) nog niet gestart is. Zal waarschijnlijk wel weer te maken hebben met alle rechten die aan muziek vast hangen... :r
Het hebben van die telefoonfunctie is één maar het daadwerkelijk 'werken' ervan is natuurlijk belangrijker ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2006 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:05

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Kurvers schreef op zondag 30 juli 2006 @ 11:15:
Weet iemand waar die geheugenkaarten nog goedkoop zijn te krijgen??
Overal waar ik gekeken heb zijn ze uitverkocht (ook bij de pricewatch)
Ik heb vorige week een 1 GB kaartje gehaald bij T for Telecom in de A' Poort (Bijlmerplein Amsterdam), die had net een voorraad binnen. Voor 59,- en een 512 MB kaartje was dacht ik iets van 35,-.

Weet niet waar je woont, maar als het in de buurt is even proberen?

Kun je nagaan, ik heb hier nu het gratis 512 MB kaartje gewoon nog ongebruikt liggen....

Kopen? >:)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 08:59
Gaiajohan schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 18:01:
[...]
Owja nog een voordeel: hij kan mp3 320kbps vbr lezen! Dus geweldig nieuws voor de audiofielen :)
320kbit mp3 is toch cbr...

Ik zelf ben dus op zoek naar een mooi, zakelijk telefoontje. Ik heb een half jaar gewacht op de k800 maar vind hem denk ik net te groot. Nu een week rond aan het kijken geweest maar geen andere mobiel kunnen vinden die een strak design heeft en niet te groot is....Kortom ik denk dat ik hem toch maar ga bestellen

Bij Tmobile wilden ze me 120euro laten bij betalen bij flex 40 verlenging voor 1 jaar, en dat terwijl ik nog een ben simkaart heb...stelletje oplichters! Maar goed, nu dus opzoek naar voordelige internetwinkel en tot nu toe lijkt 2call het voordeligst.
flex40 voor 1 jaar met 2euro bijbetaling, te overleven dacht ik!

[ Voor 23% gewijzigd door mad_dog op 30-07-2006 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1ias
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-04-2024
Toen ik de K800i voor het eerst in de winkel zag viel het me ook even tegen. Ik heb weken gewacht op dat apparaat en begon ineens heel erg te twijfelen.

Vorige week donderdag heb ik hem uiteindelijk toch gehaald en ik kan je zeggen: ik heb nog nooit zo'n übervette mobiel gehad als deze...

De K800i is echt fantastisch. De grootte van het apparaatje is echt geen issue. Ding is maar een klein beetje groter dan de K750i.

T610i >> K750i >> W800i >> W810i >> K800i >> K810i >> W960i >> X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yero
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 17:58

Yero

Reviewer
Ik heb mijn M2 kaartje ook ontvangen van Sony/KPN. Ik weet alleen niet wat de beste manier is om bestanden er op te zetten. In de telefoonmodus staakt het kopieren vaak spontaan, zonder enige reden. Er verschijnt dan een foutmelding dat hij het bestand niet kan kopieren (duh).

In de bestandsoverdrachtmodus verschijnt alleen het telefoongeheugen als schijf in de Windows Verkenner. Klopt dat wel? Ik kan dus niet direct vanuit de verkenner bestanden kopieren naar het kaartje? (lijkt me vreemd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
Yero schreef op zondag 30 juli 2006 @ 14:38:
Ik heb mijn M2 kaartje ook ontvangen van Sony/KPN. Ik weet alleen niet wat de beste manier is om bestanden er op te zetten. In de telefoonmodus staakt het kopieren vaak spontaan, zonder enige reden. Er verschijnt dan een foutmelding dat hij het bestand niet kan kopieren (duh).

In de bestandsoverdrachtmodus verschijnt alleen het telefoongeheugen als schijf in de Windows Verkenner. Klopt dat wel? Ik kan dus niet direct vanuit de verkenner bestanden kopieren naar het kaartje? (lijkt me vreemd)
heb je cardreader? Das meestal het snelste...ik neem aan dat er een adapter bij zit om hem in je cardreader te stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:32
mad_dog schreef op zondag 30 juli 2006 @ 13:09:
[...]

320kbit mp3 is toch cbr...
Wat ik bedoelde is vbr, met als maximale bitrate 320kbps ;)

Dat kon mn oude mp3 speler niet :+

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
Ff n vraagje,

Als ik bijvoorbeeld geluif afspeel bij musicdj of n filmpje ofzo vind ik dit geluid erg zacht uit de speaker komen. Waar kan ik dit "menu volume" harder zetten??
Kan t niet vinden alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
Gaiajohan schreef op zondag 30 juli 2006 @ 16:46:
[...]

Wat ik bedoelde is vbr, met als maximale bitrate 320kbps ;)

Dat kon mn oude mp3 speler niet :+
juist ja! Maar dan moet je wel goede koptelefoon hebben en een groot geheugenkaartje :D
Maar goed, ik heb zojuist besloten voor contractverlenging van tmobile via 2call, 12maanden met 2euro bijbetaling :+
Nu nog even fijne oordopjes scoren en een memory stickje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kurvers schreef op zondag 30 juli 2006 @ 17:17:
Ff n vraagje,

Als ik bijvoorbeeld geluif afspeel bij musicdj of n filmpje ofzo vind ik dit geluid erg zacht uit de speaker komen. Waar kan ik dit "menu volume" harder zetten??
Kan t niet vinden alvast bedankt
Dat kan tijdens het afspelen met de "zoomknoppen" aan de rechter zijkant van de telefoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Laatst online: 18:34
e1ias schreef op zondag 30 juli 2006 @ 13:35:
Toen ik de K800i voor het eerst in de winkel zag viel het me ook even tegen. Ik heb weken gewacht op dat apparaat en begon ineens heel erg te twijfelen.

Vorige week donderdag heb ik hem uiteindelijk toch gehaald en ik kan je zeggen: ik heb nog nooit zo'n übervette mobiel gehad als deze...

De K800i is echt fantastisch. De grootte van het apparaatje is echt geen issue. Ding is maar een klein beetje groter dan de K750i.
Al gekeken naar de N73 van Nokia?
Die is volgens mij goed te vergelijken met de K800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey all,

Ik heb ook de k800i in huis. Nu heeft mn broer de nokia n70(symbian) en hij heeft daar zon bluetooth GPS ontvanger bij. Is er of komt er software voor de k800i, zodat ik die gps ontvanger ook kan gebruiken?

Greets jw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1ias
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-04-2024
Frijns.Net schreef op zondag 30 juli 2006 @ 18:14:
[...]

Al gekeken naar de N73 van Nokia?
Die is volgens mij goed te vergelijken met de K800
Ik heb de N73 wel bekeken. Ben alleen absoluut geen Nokia fan. Vind SE gewoonweg veel prettiger werken en bovendien veel mooier om te zien.

T610i >> K750i >> W800i >> W810i >> K800i >> K810i >> W960i >> X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

e1ias schreef op zondag 30 juli 2006 @ 18:52:
[...]

Ik heb de N73 wel bekeken. Ben alleen absoluut geen Nokia fan. Vind SE gewoonweg veel prettiger werken en bovendien veel mooier om te zien.
me 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 juli 2006 @ 18:26:
Hey all,

Ik heb ook de k800i in huis. Nu heeft mn broer de nokia n70(symbian) en hij heeft daar zon bluetooth GPS ontvanger bij. Is er of komt er software voor de k800i, zodat ik die gps ontvanger ook kan gebruiken?

Greets jw
Kijk op http://www.nav4all.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rreevvss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-12-2024
Ik heb alle agenda items van m´n 6230i via Outlook overgezet naar m´n K800i.

Maar als ik nu een nieuw item in de agenda van m´n K800i wil zetten, zit ie vol?!
Ik krijg de volgende melding:
"Afspraak-geheugen is vol. Verwijder oude afspraken"

Hoe kan ik zien hoeveel afspraken erin staan? En wat het limiet is?
Zoveel heb ik er nou ook weer niet in staan, dus vind het wat vreemd.

Oude items wil ik overigens niet echt weggooien, want moet af en toe wel eens wat terug zoeken.
De oude items gaan maar terug tot mei 2005(toen kreeg ik de 6230i net).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 20:21

Nohead

PSN ID: Nohead

Ja leuk totdat je je telefoonrekening ziet met GPRS kosten... niet leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
D467 schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 17:23:
Bedankt ik snap hem nu, alleen jammer dat ''bijna'' geen 1 game daar beeld vullend is?

Iemand nog ergens (gratis) 3D game tegengekomen? Of al een tweak/tool? Bijvoorbeeld de zaklamp functie?
Kijk eens bij www.zedge.net Allemaal gratis sh*t... Effe gratis aanmelden en je mag 30 downloads p/dag aanzetten!

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
bvk schreef op zondag 30 juli 2006 @ 11:58:
[...]

Ik heb vorige week een 1 GB kaartje gehaald bij T for Telecom in de A' Poort (Bijlmerplein Amsterdam), die had net een voorraad binnen. Voor 59,- en een 512 MB kaartje was dacht ik iets van 35,-.

Weet niet waar je woont, maar als het in de buurt is even proberen?

Kun je nagaan, ik heb hier nu het gratis 512 MB kaartje gewoon nog ongebruikt liggen....

Kopen? >:)
Cool... wil je ervoor hebben?

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Wanneer verwachten jullie dat de eerste tweaks etc uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:27
Ik zit heel erg te twijfelen tussen nu een K800 of in Q3 een w950. Ik vraag me af of je bij het internetten via umts de touchscreen en de flexibiliteit van het symbian os niet mist. Verder ben ik benieuwd hoe de media player van dit foontje in elkaar zit.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Leuk en aardig zo'n MS Micro kaartje. En die adapter van micro naar pro is handig. Maar weet iemand of er ook adapters bestaan van Micro naar Duo? Ik ben al op zoek geweest maar kan echt niets vinden. Mooi knaken, want dat betekent dat ik dit kaartje niet in mijn PSP kan gebruiken....
Iemand die toevallig een dergelijke adapter is tegengekomen?

Weet dat het niet direct met de K800 te maken heeft, maar verder zullen weinig mensen een MS Micro gebruiken nog.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Dutch_Baseline schreef op maandag 31 juli 2006 @ 15:40:
[...]

Cool... wil je ervoor hebben?
Sorry, dat verkopen was maar een geintje. Ik vind het veels te handig om tijdens een langere reis nog een extra kaartje met muziek bij me te hebben.

Ze zijn als het goed is toch "hot swappable" en passen makkelijk in de portemonnee;-)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
Weet iemand de WERKENDE instellingen van orange voor de mms op deze gsm??
Heb al diverse keren met orange gebeld... sturen me de instelling van de sony ericsson site maar deze werkt niet... ze hebben me ook al instellingen gestuurd van vorige k-serie's maar deze werken ook niet.

Weet iemand per ongeluk de juiste instelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een paar dagen mag ik mij ook een gelukkige eigenaar noemen :*)

Ik ben er erg blij mee maar er zijn wel een paar kleine minpuntjes zoals:

- ik kan sommige standaard ringtones en videos niet verwijderen
- als ik fimpjes vanuit bestandsbeheer open, kan ik ze niet doorspoelen of pauzeren; in de videoplayer kan dit wel, alleen zie je geen progressie balk, iets wat je in je video editor weer wel ziet, oftewel veel verschillende standaarden :?

dan zijn er nog 2 echte 'problemen'

- als ik mp4 of 3gp bestanden op mijn telefoon bekijk dan loopt het beeld en geluid niet helemaal synchroon, als ik ze dan op m'n pc bekijk dan zijn ze gewoon prima. Misschien dat ik de bitrate wat omlaag moet gooien

- wanneer ik mbv. bluetooth met iemand connect dan kan ik wel bestanden versturen en ontvangen maar ik kan nergens zien hoe ik fysiek in hun mappen kan kijken (ja dat staat bij de andere telefoon open) anderen kunnen dit weer wel bij mij.

hopelijk heeft iemand een antwoord op mijn probleempjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

ik heb nu ook een probleem ondekt, in het begin nooit last van maar nu wel:

Oplader zit erin, gaat die snel laden,,, kan mijn mobiel gewoon gebruiken maar telkens komt dat popupje van ''snel laden'' stekkertje zit er aan de onderkant goed in?

Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Laatst online: 04-09 00:19

djidee

Mr. Slungel

Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2006 @ 19:53:
Sinds een paar dagen mag ik mij ook een gelukkige eigenaar noemen :*)

Ik ben er erg blij mee maar er zijn wel een paar kleine minpuntjes zoals:

- ik kan sommige standaard ringtones en videos niet verwijderen
Daar was ik ook al achter gekomen, probeer via de filemanager straks nog wel eventjes, maar denk het ook niet, verder lag mijn bt verbinding tijdens het oversturen van fotows er opeens uit,moest hem opnieuw pairen daarna, dan was het weer goed, SE software liep toen compleet vast, maar denk dat het eerder BT drivers zijn ofzo (sitecom usb dongle icm win xp sp2)

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 10:31
djidee schreef op maandag 31 juli 2006 @ 23:05:
[...]

Daar was ik ook al achter gekomen, probeer via de filemanager straks nog wel eventjes, maar denk het ook niet, verder lag mijn bt verbinding tijdens het oversturen van fotows er opeens uit,moest hem opnieuw pairen daarna, dan was het weer goed, SE software liep toen compleet vast, maar denk dat het eerder BT drivers zijn ofzo (sitecom usb dongle icm win xp sp2)
Hier ook Sitecom USB dongle (oude versie) en WinXP SP2 en werkt perfect. Ik was echter verbaasd over de snelheid van Bluetooth...op de K750 en W900 ongeveer 10-20kb/sec, op de K800 wel 50KB/sec...echt lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelos
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Kurvers schreef op maandag 31 juli 2006 @ 19:32:
Weet iemand de WERKENDE instellingen van orange voor de mms op deze gsm??
Heb al diverse keren met orange gebeld... sturen me de instelling van de sony ericsson site maar deze werkt niet... ze hebben me ook al instellingen gestuurd van vorige k-serie's maar deze werken ook niet.

Weet iemand per ongeluk de juiste instelling?
http://www.hilove.nl/instellingen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 996
  • Laatst online: 23:33

996

Even verder kijken dan je neus lang is ;) Via de site kun je ook instellingen van andere providers toe laten sturen, dus niet alleen van Hi / KPN, maar inderdaad ook Orange. Probeer het keuze-menu maar eens uit op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Laatst online: 12-09 14:04

dread

Sluwe vlaming

je kan echt superveel leuke screensavers vinden op internet speciaal voor de k800i maar als je die op je phone zet nemen ze maar een klein gedeelte van het scherm in bezit. Jammer... enig idee waar je dat nog kan veranderen.
want als ik ze op de pda bekijk zijn ze veel groter

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

offtopic

Gisteren naar T for Telecom geweest ivm probleempje nieuwe abo telfort. In winkel hadden ze gezegd dat dit pas in oktober in zou gaan op moment dat Tmob abo zou aflopen.

Kreeg ik vrijdag dus een brief dat e.e.a al actief was. In de winkel hebben ze het samen met Telfort keurig geregeld en gaat abo nu toch pas 23 okt. in :) Kan ik dus vooraf al 3 maanden van deze telefoon genieten.

/offtopic

Wat betreft die geheugenkaartjes. Is 35 euro voor 512 mb een standaard prijs (was prijs bij T for Telecom) of zijn ze ergens wat goedkoper te krijgen. Vind het namelijk aardig aan de prijs.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
de goedkoopste in de pricewatch is 25 euro, maar daar zitten 7,50 verzendkosten bij. Dus dat scheelt niet echt veel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024
Weet iemand misschien of het volgende mogelijk is;

Mijn Orange abo loopt in December af, vanaf September kan ik hem verlengen of officieel opzeggen (3 maand opzeg termijn).

Ik wil echter over naar Hi, in combinatie met deze telefoon. Het liefst zo snel mogelijk, aangezien mijn oude telefoon niet meer is wat hij is geweest.
Ik vind het niet erg om een tijdje 2 abo's naast elkaar te hebben en te betalen, maar ik wil wel graag mijn oude nummer houden.

Nu weet ik dat ze hem zowiezo niet kunnen omzetten voordat het September is, maar weet iemand of het mogelijk is om nu al een Hi abo af te sluiten, met de voorwaarde dat ze straks, in September, wel mijn nummer omgooien? Tijdelijk met een ander nummer bellen is ook niet zo'n probleem... maar mijn huidige nummer is gewoon zo extreem relaxt, die wil ik echt niet kwijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 08:56
TangLeFuzZ schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 12:59:

Mijn Orange abo loopt in December af, vanaf September kan ik hem verlengen of officieel opzeggen (3 maand opzeg termijn).

Ik wil echter over naar Hi, in combinatie met deze telefoon. Het liefst zo snel mogelijk, aangezien mijn oude telefoon niet meer is wat hij is geweest.
Ik vind het niet erg om een tijdje 2 abo's naast elkaar te hebben en te betalen, maar ik wil wel graag mijn oude nummer houden.

Nu weet ik dat ze hem zowiezo niet kunnen omzetten voordat het September is, maar weet iemand of het mogelijk is om nu al een Hi abo af te sluiten, met de voorwaarde dat ze straks, in September, wel mijn nummer omgooien? Tijdelijk met een ander nummer bellen is ook niet zo'n probleem... maar mijn huidige nummer is gewoon zo extreem relaxt, die wil ik echt niet kwijt :)
je nummer kan pas over in December aangezien dan je abo bij orange pas afloopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullish
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-03-2023

bullish

. . . - - - . . .

Vodafone heeft mij een aanbieding gedaan (lijkt het!): 1 jaar 50 abonnement, 139 euri bijbetalen en een waardebon van 50 euri extra. Lijkt leuk totdat het een branded toestel betreft, je de update dus via de vodafone winkel moet halen. MP-3 alleen op te halen is via vodafone en je deze niet als ringtone kan instellen. Daarnaast is vodafone live prominent aanwezig en zal de software een hoop leuek items missen (zoals gebruikelijk bij branded toestellen.

Jammer vodafone, zo mis je een klant.

motorola cd920 - Nokia 6210 - SE T610 - K750 - K800 - N95 - N96

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

twee weken heb ik niet UMTS kunnen gebruiken met de K800i.Ik ben vandaag naar Primafoon geweest en daar bleek dat mijn Simkaart niet geschikt was voor UMTS. Ik heb nu een nieuwe simkaart gehad en kan nu UMTS gebruiken nooit geweten dat het hieraan kon liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denheer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-09 21:03
Kurvers schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 10:06:
[...]

Ook deze instellingen werkren niet bij mij ;(
Heb je uberhaupt wel toegang tot MMS? Ik moest deze bij Orange ook apart aanvragen (via klantenservice).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

We zijn over de 1000posts heen moeten we niet naar Deel 3 gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:20

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

als je je geroepen voelt om een nette startpost te maken voor deeltje 2, ga je gang, deze begint inderdaad goed vol te raken. Stuur even een berichtje naar de mods dat je eraan bezig bent en wanneer je hem klaar hebt. :)

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

nomad85 schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 16:50:
als je je geroepen voelt om een nette startpost te maken voor deeltje 2, ga je gang, deze begint inderdaad goed vol te raken. Stuur even een berichtje naar de mods dat je eraan bezig bent en wanneer je hem klaar hebt. :)
Ik denk dat daarvoor eerst toestemming bij de huidige topicstarter gevraagd moet worden

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:20

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Giox schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 17:07:
[...]

Ik denk dat daarvoor eerst toestemming bij de huidige topicstarter gevraagd moet worden
Je hebt helemaal gelijk giox, vergeten erbij te vermelden, zeker omdat de huidige ts er veel werk in heeft zitten (niet gezien, kom hier verder niet zo vaak)

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Deel 3 zal er vast wel aankomen. Mogelijk is deze echter nog niet af of heeft TinuX gewoon eventjes geen tijd ervoor. Het zal het 'wachten' hoe dan ook toch wel weer waard zijn, de huidige uitstekende topicstart is nou ook niet bepaald dringend aan vervanging toe. De servers van GoT worden er bovendien niet instabieler op (hoop ik ;) en ik zal hem ook niet op slot gooien voor die tijd.

[ Voor 33% gewijzigd door Eggy op 01-08-2006 17:30 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

robbydw schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 12:06:

Wat betreft die geheugenkaartjes. Is 35 euro voor 512 mb een standaard prijs (was prijs bij T for Telecom) of zijn ze ergens wat goedkoper te krijgen. Vind het namelijk aardig aan de prijs.
Ik heb bij die zelfde T for Telecom dus een 1 GB kaartje gehaald voor 59 Euro, dat is in verhouding dus een stuk voordeliger ;)

Misschien ook het overwegen waard?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
denheer schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 15:40:
[...]

Heb je uberhaupt wel toegang tot MMS? Ik moest deze bij Orange ook apart aanvragen (via klantenservice).
Jawel,

Vandaag weer us gebeld naar orange voor de 6de x ofzo in 3 dragen tijd. Maar deze instelling is ingeschakeld bij mij. Ze heeft vandaag de service weer uitgeschakeld en weer ingeschakeld en nu moet ik achter 24uur nog us proberen.

Waar heb jij je instellingen dan vandaan???
Als ik nu mms stuur krijg ik bovenaan wereldbolletje wat draait te zien en dat envelopje met n grote pijl dat hij aan t sturen is. vervolgens gaat dit weg en komt t weer enkele keren terug. Hierna staat dat mms verzenden mislukt is.

Heb jij ook nog iets anders ingesteld dan je mms instellingen ofzo??

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kurvers schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 18:43:
[...]

Jawel,

Vandaag weer us gebeld naar orange voor de 6de x ofzo in 3 dragen tijd. Maar deze instelling is ingeschakeld bij mij. Ze heeft vandaag de service weer uitgeschakeld en weer ingeschakeld en nu moet ik achter 24uur nog us proberen.

Als ik nu mms stuur krijg ik bovenaan wereldbolletje wat draait te zien en dat envelopje met n grote pijl dat hij aan t sturen is. vervolgens gaat dit weg en komt t weer enkele keren terug. Hierna staat dat mms verzenden mislukt is.

Greetz
ff naar de se site gaan en dan je tel selecteren en dan instellingen(oid) aan de linkerkant, Het werkte bij mij. Ik heb hi, maar via hilove.nl deed ie het niet, maar nu wel (h)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik via een firmware-update ervoor zorgen dat men gsm ook Nederlandstalig is? Want momenteel is hij alleen Frans- en Engelstalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Laatst online: 04-09 00:19

djidee

Mr. Slungel

TangLeFuzZ schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 12:59:

Hi/Kpn doet ook wat moeilijk met overstappen, dat 512 mb kaartje klinkt erg aanlokkelijk, maar T for Telecom adviseerde mij bij het van te voren overstappen (3mnd voor overstap de telefoon al scoren) voor Vodafone te gaan omdat je bij Hi/KPN een tijdelijk nummer krijgt, je 1 mnd zowel je Hi/KPN als je orange abbo hebt.. Uiteindelijk een hoop problemen minder, zelfde prijs/kwaliteit, geen branded toestel (tenminste, ik heb een simlock vrije) en dat kaartje scoor voor een paar tientjes (ben je voor een maand abbo ook al snel kwijt)

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 21:44:
Kan ik via een firmware-update ervoor zorgen dat men gsm ook Nederlandstalig is? Want momenteel is hij alleen Frans- en Engelstalig.
Nope, gaat niet lukken met de Online Firmware update van SonyEricsson.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten810
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:03
[...]

Jawel,

Greetz
Ik heb ook hetzelfde probleem maar dan voor Hi. Gprs staat aan en instellingen van de site op mijn telefoon gezet. Wie weet wat dat kan zijn? Verder moet ik toch nog even kwijt dat het beeldscherm onwijs :9~ is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostdeSuproost
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-09 15:15
Verwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 14:42:
twee weken heb ik niet UMTS kunnen gebruiken met de K800i.Ik ben vandaag naar Primafoon geweest en daar bleek dat mijn Simkaart niet geschikt was voor UMTS. Ik heb nu een nieuwe simkaart gehad en kan nu UMTS gebruiken nooit geweten dat het hieraan kon liggen.
Mijn vriendin heeft een soortgelijk probleem gehad met haar simkaart. Zij kon na wisseling van GSM niet meer SMS-en en MMS-en. Blijkbaar was haar good-old-BEN-simkaart op. Bij t-Mobile hebben ze hem gratizz omgewisseld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only

vr6-only

Blub Blub

weer een k800i dood. ik pakte mijn toestel om een smsje te verzenden. slot eraf halen en patss. sinds dien start ie niet meer op.
heb de batterij eruit gehaald en gewisseld met die van mijn vader (ook een k800i). niets.
30 min gewacht en dan de batterij er weer in. niets.
morgen even terug naar de primafoon.

verbaas mij niet, alles wat van sony is geeft problemen bij mij (vloek ??)
minidisc (3x in 1 jaar kapot gegaan)(355 euro)
TV (4 maanden gewerkt en daarna deed ie niets meer)(2600 euro)
stereo (knoppen reageren niet meer)(100 euro afgerond)
MP3 (afstandbediening doet het niet meer)(270 euro afgerond)

[ Voor 33% gewijzigd door vr6-only op 02-08-2006 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlabakje
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-08 22:24
*stoft account af*

Goed, ik heb hem inmiddels ook, en wilde hier even 2 bevindingen melden:
1. helaas genoeg werkt de fix voor de shutter sound van de k750i nog niet voor dit toestel.
2. ik heb een bug gevonden en vraag me af of hier meer mensen last van hebben.

Als ik een sms stuur, en ik krijg een ontvangstbevestiging, staat daar een datum/tijd in. Deze is alleen 1 uur eerder dan de daadwerkelijke bezorgtijd. Ik vermoed dat dit een timezone issue is (de tijd zal wel door het netwerk verstuurd worden als GMT). Getest vanaf vodafone naar o.a. vodafone,kpn,t-mobile, orange.
Hebben meer mensen dit probleem?
En heeft er al iemand gepoogd een bugmelding te filen bij SE? Zo ja, waar?

als dit hier staat heb ik een php-generated sig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 10:31
[...]

Jawel,

Heb je nog een Dutchtone SIM? Mijn vriendin had die ook en niente GPRS of MMS...terwijl Orange zei dat die wel zou moeten werken. Nieuwe SIM in de winkel gehaald en werkte METEEN, zonder iets aan te passen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

vr6-only schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 00:15:
weer een k800i dood. ik pakte mijn toestel om een smsje te verzenden. slot eraf halen en patss. sinds dien start ie niet meer op.
heb de batterij eruit gehaald en gewisseld met die van mijn vader (ook een k800i). niets.
30 min gewacht en dan de batterij er weer in. niets.
morgen even terug naar de primafoon.

verbaas mij niet, alles wat van sony is geeft problemen bij mij (vloek ??)
minidisc (3x in 1 jaar kapot gegaan)(355 euro)
TV (4 maanden gewerkt en daarna deed ie niets meer)(2600 euro)
stereo (knoppen reageren niet meer)(100 euro afgerond)
MP3 (afstandbediening doet het niet meer)(270 euro afgerond)
En dan toch maar Sony blijven kopen na al deze ellende... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-09 13:01
zit iets in: heb een nieuwe cdspeler van sony: kapot scherm..., minidisk... wilde niet meer aan, doet het nu nog voor 25% met batterijleven van 1 uur... en als laatste mijn k750, die is al 3! x naar de winkel gegaan omdat er vanalles kapot aan ging. Het grootste probleem was nog wel het pookje en de camera, en aangezien de k800 hetzelfde pookje heeft (ze zeggen minder gevoelig voor stof....) en een cameralens die echt mega uitsteekt EN omdat ik hier nu verhalen lees datie dood gaat hou ik het voor gezien. SonyEricsson moet eerst maar eens laten zien dat ze een telefoon kunnnen bouwen die niet kapot gaat! Daarom ga ik maar eens de n73 proberen, daar hoor ik alleen maar positieve verhalen over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

VOOR DE MENSEN DIE DIT TOESTEL BIJ HI HEBBEN

In het begin kon ik mijn tegoed opvragen door een sms met de tekst ''saldo'' naar 1244 te sturen. Nu kan ik wel er een sms heen sturen maar ontvang niks??? 2 keer geprobeerd?

zit toch geen ''ongewenste sms'' mapje op? Wat voor spam is? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

Speed-Searcher schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 10:50:
zit iets in: heb een nieuwe cdspeler van sony: kapot scherm..., minidisk... wilde niet meer aan, doet het nu nog voor 25% met batterijleven van 1 uur... en als laatste mijn k750, die is al 3! x naar de winkel gegaan omdat er vanalles kapot aan ging. Het grootste probleem was nog wel het pookje en de camera, en aangezien de k800 hetzelfde pookje heeft (ze zeggen minder gevoelig voor stof....) en een cameralens die echt mega uitsteekt EN omdat ik hier nu verhalen lees datie dood gaat hou ik het voor gezien. SonyEricsson moet eerst maar eens laten zien dat ze een telefoon kunnnen bouwen die niet kapot gaat! Daarom ga ik maar eens de n73 proberen, daar hoor ik alleen maar positieve verhalen over...
Ja ok maar zulke problemen komen voor bij iedere merk! Het is nou toevallig dat we over Sony hebben dat er iets mis mee gaat. Maar verwacht ook van de concurrenten dat het daar net zo vaak mis gaat. Design van 750 pookje was niet ideaal, toch durven ze bij SE te zeggen dat het pookje verbeterd is en niet zo snel kapot zal gaan. Nou dat 1 iemand hier zegt dat zijn telefoon dood is wil niet meteen zeggen dat het allemaal troep is. Ik heb ook vaak genoeg problemen met Samsung en Nokia's gehad tja... kan gewoon gebeuren. Alle reviews tot nu toe zijn vrij goed over de K800i dus ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speed-Searcher schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 10:50:

Daarom ga ik maar eens de n73 proberen, daar hoor ik alleen maar positieve verhalen over...
Daar is amper nog een review van te vinden en sporadisch wat commentaar van de spaarzame gebruikers die hem net in bezit hebben.

Dus dit argument gaat voor mij ook niet bepaald op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Nog een vraagje: Betaal je bij het versturen/ontvangen van bijvoorbeeld de bijlagen van een mms ook gprs kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 11:23:
[...]

Daar is amper nog een review van te vinden en sporadisch wat commentaar van de spaarzame gebruikers die hem net in bezit hebben.

Dus dit argument gaat voor mij ook niet bepaald op.
ik heb mijn d750 (tmobile k750) nu 15maanden, had hem ontvangen in week 1 dat hij uit was. Dit toestel heeft alles meegemaakt, van een bierbad tot een val op het asfalt vanaf een fiets die harder dan 20km/h ging to een vallend tosti-ijzer. Toch werkt dit ding nog steeds. Idd, het schermpje is niet meer wat het geweest is, het pookje hapert soms en ook de verf zit er niet meer helemaal op. Maar dit toestel is toch wel het meest stevige dat ik gehad!
(en dan te bedenken dat ik ooit eens een siemens m35 had die ontworpen was om tegen water en stooten te kunnen....deze kon echter veel minder hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Laatst online: 20:59

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Wat een onzin lees ik nou weer. Ik bedoel: heel vervelend dat er wel eens dingen kapot gaan, maar om dan te zeggen dat alles van Sony maar kapot gaat? Volgens mij hebben Sony Tv's etc ook weinig te maken met SonyEricsson, maar goed. Bovendien heb je op veel dingen garantie, zoals een TV die binnen 4 maanden stuk is. En dan nog heb je te maken met gebruikers, de een is zuiniger op z'n spullen dan de ander.
Mij is ook niet duidelijk hoe de K800 van vr6-only nou gestorven is? Maar als het een productie/software fout is, zal SE wel voor eennieuwe zorgen.
Ik gebruik mijn SE K700i al 2 jaar naar tevredenheid. Wel even een keertje stofvrij gemaakt. En de K800 komt nog, als ik weer eens een keer centjes er voor heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijne is net binnen, voor een orange contract is het (volgens mijn onderzoekje) het goedkoopst te verlengen bij telecomadvies.nl

Binnen 2 dagen binnen, heb hem gelijk aan de lader gezet, in de handleiding staat dat hij zo'n 2.5 uur moet laden, is dit ook echt zo? (ik bedoel, vorige telefoons werd aangeraden om hem 8 uur aan het stroom te houden) weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

SayWhatAgain! schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 11:55:
Wat een onzin lees ik nou weer. Ik bedoel: heel vervelend dat er wel eens dingen kapot gaan, maar om dan te zeggen dat alles van Sony maar kapot gaat? Volgens mij hebben Sony Tv's etc ook weinig te maken met SonyEricsson, maar goed. Bovendien heb je op veel dingen garantie, zoals een TV die binnen 4 maanden stuk is. En dan nog heb je te maken met gebruikers, de een is zuiniger op z'n spullen dan de ander.
Mij is ook niet duidelijk hoe de K800 van vr6-only nou gestorven is? Maar als het een productie/software fout is, zal SE wel voor eennieuwe zorgen.
Ik gebruik mijn SE K700i al 2 jaar naar tevredenheid. Wel even een keertje stofvrij gemaakt. En de K800 komt nog, als ik weer eens een keer centjes er voor heb.
Elektronica, ging stuk, gaat stuk en zal altijd stuk blijven gaan. Het ene product misschien iets vaker of sneller dan de ander. Er zitten helaas altije een paar slechte exemplaren bij die toch de QC zijn gepasseerd. Om echter op basis van één melding van een defecte K800 te zeggen dat het allemaal slecht is vind ik wat te gemakkelijk.

Ben nu aan mijn 3e SE telefoon bezig (hiervoor T610 en K700) en heb bij beiden enkel gehad dat display het begaf na een flinke val (overigens nog onder garantie gerepareerd ook) Verder NOOIT problemen.

Tuurlijk is de degelijkheid wat minder dan die van de good old 3310 maar ja kijk eens wat er tegenwoordig allemaal op en aan een telefoon zit. Veel meer extra's dus veel meer mogelijke gebreken.

O ja...dit is offtopic :) (op naar deel 3)

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Eggy schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 17:26:
Deel 3 zal er vast wel aankomen. Mogelijk is deze echter nog niet af of heeft TinuX gewoon eventjes geen tijd ervoor. Het zal het 'wachten' hoe dan ook toch wel weer waard zijn, de huidige uitstekende topicstart is nou ook niet bepaald dringend aan vervanging toe. De servers van GoT worden er bovendien niet instabieler op (hoop ik ;) en ik zal hem ook niet op slot gooien voor die tijd.
TinuX had gister inderdaad even geen tijd...

...nu weer wel duss...

...Deeltje 3 is er!

Eggy, deze kan op slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only

vr6-only

Blub Blub

Nohead schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 10:43:
[...]

En dan toch maar Sony blijven kopen na al deze ellende... :P
minidisc en stereo waren door mij gekocht. TV etc hebben mijn ouders betaald.
Ik heb trouwens verzekering erbij en garantie. Dus ik maak me geen zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:07

Rio

Ik heb al een boek

Da Vinci is niet de Online Firmware update van SonyEricsson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je je HI simkaart in een gelockte KPN telefoon kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clasimodo
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-08-2023
Rio schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 13:53:
Da Vinci is niet de Online Firmware update van SonyEricsson.
Klopt, maar hiermee kan je wel van de Franse naar Nederlandse firmware flashen en dat wilde de vrager graag weten, nietwaar.

Ik heb nooit haast. dat is zo zonde van mijn tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Eggy, deze kan op slot.
Een beetje laat maar bij deze :Y)

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste