hhmm 10 voor 6 is ook wel erg laat. abbo neemt best wel wat tijd in beslag bij die gasten. dus zo vreemd vind ik het niet. uiteraard hadden ze je wel binnen moeten laten en uit moeten leggen dat abbo afsluiten misschien te lang duurt
ik kon niet sneller. Ik moest eerst tentamen doen tot 16.15 en dan trein van 16.28 terug naar etten leur, met de fiets naar Hoeven, toen was ik om 17.10 thuis. Daarna meteen in de auto gestapt, richting Breda. Om half 6 stond ik in de winkel. M'n oude telefoon die vandaag terug was gekomen van de reparatie gehaald, en precies daar lag het probleem.Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 19:26:
hhmm 10 voor 6 is ook wel erg laat. abbo neemt best wel wat tijd in beslag bij die gasten. dus zo vreemd vind ik het niet. uiteraard hadden ze je wel binnen moeten laten en uit moeten leggen dat abbo afsluiten misschien te lang duurt
Er stond 1 persoon voor me, maar toen ging de telefoon. En tegenwoordig heeft de telefoon altijd voorrang
Verwijderd
Offtopic:
Er wordt hier toch redelijk veel offtopic gediscuseerd, het gaat heel weinig over het toestel zelf. Het wordt meer over abonementen gediscuseerd dan over het toestel.
Ik vind dat er best wel wat verschillen mag worden genoemd tussen de verschillende abonementen, maar ik lees zoveel opmerkingen zoals...''Yeee heb de mijne nu ook en blablabla'' of '' ik wacht nu al zoveel dagen, iemand anders die ook al zolang wacht?''. En zo zijn er wel tig onzinnige opmerkingen.
Ik ben geen Mod, maar ik vind het toch wel jammer...weet verder ook niet wie hier de Mod is, maar volgens mij staat in de TS dat dit dus niet mag.
Ontopic:
Net even voor het eerst een filmpje gemaakt, maar als ik dus opneem zie ik helemaal rechts van het scherm een groene streep in het scherm, dit alleen bij het opnemen van een video. Dus vraag ik me af of dit zo hoort? lijkt mij eerlijk gezegt niet.. ik kijk morgen wel nog een keer of het dan nog steeds zo is.
Er wordt hier toch redelijk veel offtopic gediscuseerd, het gaat heel weinig over het toestel zelf. Het wordt meer over abonementen gediscuseerd dan over het toestel.
Ik vind dat er best wel wat verschillen mag worden genoemd tussen de verschillende abonementen, maar ik lees zoveel opmerkingen zoals...''Yeee heb de mijne nu ook en blablabla'' of '' ik wacht nu al zoveel dagen, iemand anders die ook al zolang wacht?''. En zo zijn er wel tig onzinnige opmerkingen.
Ik ben geen Mod, maar ik vind het toch wel jammer...weet verder ook niet wie hier de Mod is, maar volgens mij staat in de TS dat dit dus niet mag.
Ontopic:
Net even voor het eerst een filmpje gemaakt, maar als ik dus opneem zie ik helemaal rechts van het scherm een groene streep in het scherm, dit alleen bij het opnemen van een video. Dus vraag ik me af of dit zo hoort? lijkt mij eerlijk gezegt niet.. ik kijk morgen wel nog een keer of het dan nog steeds zo is.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2006 01:54 ]
Ben het met je eens, maar de ervaring uit het K750 en W800 topic leert dat, naarmate de foon langer bestaat, er vanzelf minder over abo's wordt gepraat.Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 01:32:
Offtopic:
Ontopic:
En gebruik je verstand: denk je dat ze expres de foon en de camera en de software dusdanig hebben ontworpen dat je standaard een groene streep in je filmpjes hebt?
[ Voor 3% gewijzigd door Rio op 27-07-2006 10:14 ]
ik had op geven ogenblik bij het fotows maken dat icoontjes van wisselen tussen film/foto (rechts) en links onderin van de instellingen helemaal vern**kt waren... Beetje wazig niet kloppend... Misschien software probleempje, heb de foon ff opnieuw opgestart en sindsdien goed...
"Mekker, blaat"
ja er zit een speakerfunctie op. zodra je belt, klik je linksboven op het knopje speaker of soms staat er meer en onder meer kies je weer voor speaker.
It ain't stupid if it works!
heb dat zelfde probleem met mijne zodra ik een film opneem, denk dat het een kleine bug is die wel wordt opgelost binnenkort.Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 01:32:
Ontopic:
Verwijderd
Ah oke.. ben ik gelukkig niet de enige met dat probleem. Zal dan wel binnenkort met een firmware update'tje opgelost worden dan.londonertje schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 12:15:
[...]
heb dat zelfde probleem met mijne zodra ik een film opneem, denk dat het een kleine bug is die wel wordt opgelost binnenkort.
Ehm, kan jij je K800i met je muis bedienen dan?vr6-only schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 11:59:
ja er zit een speakerfunctie op. zodra je belt, klik je linksboven op het knopje speaker of soms staat er meer en onder meer kies je weer voor speaker.
Jij niet dan? Heb je zeker nog een prototype modelSoeski schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 12:33:
[...]
Ehm, kan jij je K800i met je muis bedienen dan?
Hoe vind iedereen het formaat van het toestel en hebben jullie de K70/W800 ook gehad? Daarvan vond ik het formaat ideaal namelijk, de k800 lijkt een beetje misvormt? Jullie mening?
Verwijderd
Vind em wel zakelijk, lekker strak. Hiervoor had ik de k700i, beviel me ook wel, het maakt mij niet zo heel veel uit. Maar moet ook niet weer te groot zijnnomad85 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 13:44:
[...]
Jij niet dan? Heb je zeker nog een prototype model![]()
Hoe vind iedereen het formaat van het toestel en hebben jullie de K70/W800 ook gehad? Daarvan vond ik het formaat ideaal namelijk, de k800 lijkt een beetje misvormt? Jullie mening?
Bevindingen van de K800i:
FORMAAT
------------
Op zich is het formaat van de K800i prima te doen. De K750i vond ik echter net iets beter, op een of andere manier paste het beter in mijn broekzak/hand/etc. Je zou ook kunnen zeggen dat ik er nog aan moet wennen maar eigenlijk weet ik dat dit niet zo is.
CAMERAKLEPJE
------------
Het klepje voor de camera op de K750i vond ik beter. Je wist altijd welke kant je hem op moest schuiven, bij de K800i zit je altijd te gokken welke kant het nou is. En je moet dat voorzichtig doen om niet per ongeluk de lens aan te raken.
ZAKLAMP
------------
Ja, ik geef het toe, ik mis het nogal.
M2 KLEPJE
------------
Bij het openen van het M2 memory stick afsluitklepje blijft ik me afvragen wanneer ik hem sloop.
BUGS
------------
-Bij het snel scrollen tussen de foto's kan het uiteindelijk te moeilijk voor hem worden en dan moet je hem een halve minuut laten rusten voordat ie weer verder gaat met z'n werk. ff naar de sportschool dus met die software.
-Soms als ik hem op de oplader aansluit dan weigert ie op te laden, dit komt vooral voor als ik net met Opera Mini bezig ben (misschien ook met andere java apps maar dat heb ik nog niet getest).
CAMERA
------------
Stukken betere kwaliteit dan de K750i! Wel mis ik de rare effecten die je kon maken met het ledlicht van de K750i (bv vloeistoffen vreemd laten oplichten of express iets overbelichten).
VIDEO
------------
Tja, gemiste kans. Wanneer beseffen die bedrijven nou eens dat ze niet zichzelf beconcurreren maar de andere merken?
SCREEN
------------
PRACHTIG!!!
JOYSTICK
------------
De Joystick voelt anders aan dan die van de K750i (ik had een van de eerste K750i's en deze z'n joystick is op het laatst ook nog gerepareerd). Het is net alsof er een soort plasticje/rubbertje onder zit, je hoort het ook heel zachtjes knisperen. Misschien tegen vuil? Kan iemand dit eens 'onderzoeken'?
TOETSEN
------------
Het is even wennen i.v.m. de K750i die eigenlijk iets prettiger aanvoelde (k800i zijn rubberachtiger en voelen 'kantelend' aan). Ondertussen ben ik er zo aan gewend dat ik niet zeker weet welke nou beter is.
BEN IK ER BLIJ MEE?
------------
In het begin twijfelde ik een beetje of ik er wel goed aan had gedaan om zo snel een K800i te nemen. Vandaag de dag ben ik er ondanks de bugs en ergonomische minpunten (blunders) zeer content mee. Het is een goede koop geweest waar ik ongetwijfeld een jaar lang plezier mee ga hebben.
FORMAAT
------------
Op zich is het formaat van de K800i prima te doen. De K750i vond ik echter net iets beter, op een of andere manier paste het beter in mijn broekzak/hand/etc. Je zou ook kunnen zeggen dat ik er nog aan moet wennen maar eigenlijk weet ik dat dit niet zo is.
CAMERAKLEPJE
------------
Het klepje voor de camera op de K750i vond ik beter. Je wist altijd welke kant je hem op moest schuiven, bij de K800i zit je altijd te gokken welke kant het nou is. En je moet dat voorzichtig doen om niet per ongeluk de lens aan te raken.
ZAKLAMP
------------
Ja, ik geef het toe, ik mis het nogal.
M2 KLEPJE
------------
Bij het openen van het M2 memory stick afsluitklepje blijft ik me afvragen wanneer ik hem sloop.
BUGS
------------
-Bij het snel scrollen tussen de foto's kan het uiteindelijk te moeilijk voor hem worden en dan moet je hem een halve minuut laten rusten voordat ie weer verder gaat met z'n werk. ff naar de sportschool dus met die software.
-Soms als ik hem op de oplader aansluit dan weigert ie op te laden, dit komt vooral voor als ik net met Opera Mini bezig ben (misschien ook met andere java apps maar dat heb ik nog niet getest).
CAMERA
------------
Stukken betere kwaliteit dan de K750i! Wel mis ik de rare effecten die je kon maken met het ledlicht van de K750i (bv vloeistoffen vreemd laten oplichten of express iets overbelichten).
VIDEO
------------
Tja, gemiste kans. Wanneer beseffen die bedrijven nou eens dat ze niet zichzelf beconcurreren maar de andere merken?
SCREEN
------------
PRACHTIG!!!
JOYSTICK
------------
De Joystick voelt anders aan dan die van de K750i (ik had een van de eerste K750i's en deze z'n joystick is op het laatst ook nog gerepareerd). Het is net alsof er een soort plasticje/rubbertje onder zit, je hoort het ook heel zachtjes knisperen. Misschien tegen vuil? Kan iemand dit eens 'onderzoeken'?
TOETSEN
------------
Het is even wennen i.v.m. de K750i die eigenlijk iets prettiger aanvoelde (k800i zijn rubberachtiger en voelen 'kantelend' aan). Ondertussen ben ik er zo aan gewend dat ik niet zeker weet welke nou beter is.
BEN IK ER BLIJ MEE?
------------
In het begin twijfelde ik een beetje of ik er wel goed aan had gedaan om zo snel een K800i te nemen. Vandaag de dag ben ik er ondanks de bugs en ergonomische minpunten (blunders) zeer content mee. Het is een goede koop geweest waar ik ongetwijfeld een jaar lang plezier mee ga hebben.
Verwijderd
Is het trouwens mogelijk om die vga camera te gebruiken die aan de voorkant zit in dat roostertje?
Ik weet dat het mogelijk is met video bellen, maar ik bedoel dus gewoon aanzetten dat je jezelf kunt zien?
Ik weet dat het mogelijk is met video bellen, maar ik bedoel dus gewoon aanzetten dat je jezelf kunt zien?
Je kan naar video-oproep gaan zonder dat je met iemand belt. Daarin kan je afbeelding wisselen kiezen om jezelf op +- een derde van het scherm te zien.Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 15:53:
Is het trouwens mogelijk om die vga camera te gebruiken die aan de voorkant zit in dat roostertje?
Verwijderd
ik weet maar 1 manier dat is deze:Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 15:53:
ga naar het service menu (> * < < * < *)
kies dan service tests en dan video-opr.camera en geniet van je eigen gezicht
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2006 16:25 ]
Zo de mijne is onderweg contract verlenging bij Tmobile.
Volgens verschillende sites is het niet mogelijk om de camera op de voorkant te gebruiken voor iets anders dan een videogesprek. Dit lijkt me zeker een gemiste kans van SE. Het is zeker wat eenvoudiger om dan een foto van je zelf en of samen met iemand anders te maken aangezien je je zelf kan zien. Ik vind de spiegeltjes niet zo'n succes.
Ik ben wel heel erg benieuwd naar de video afspeel kwaliteit. Ben benieuwd of het goed mogelijk is om er bijv. filmpjes of series op te kijken. Ik zit namelijk vaak in de trein en dan lijkt het me wel leuk om snel even een aflevering te kijken.
Volgens verschillende sites is het niet mogelijk om de camera op de voorkant te gebruiken voor iets anders dan een videogesprek. Dit lijkt me zeker een gemiste kans van SE. Het is zeker wat eenvoudiger om dan een foto van je zelf en of samen met iemand anders te maken aangezien je je zelf kan zien. Ik vind de spiegeltjes niet zo'n succes.
Ik ben wel heel erg benieuwd naar de video afspeel kwaliteit. Ben benieuwd of het goed mogelijk is om er bijv. filmpjes of series op te kijken. Ik zit namelijk vaak in de trein en dan lijkt het me wel leuk om snel even een aflevering te kijken.
Die is inderdaad groter/beeter.Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 16:22:
[...]
ik weet maar 1 manier dat is deze:
kies dan service tests en dan video-opr.camera
De kwaliteit van de camera op de voorkant is aanzienlijk slechter dan die aan de achterkant.Nohead schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 16:23:
Zo de mijne is onderweg contract verlenging bij Tmobile.
Maar kan je er dan ook een foto mee maken en opslaan???
Verwijderd
ok ik heb nog iets anders geprobeerd wat bij mij nu lijkt te werken.
ga naar menu->instellingen->tabblad verbindingen->Datacommunicatie->Data-accounts
en verwijder alle acounts.
ik heb dit zelf nu getest en als ik nu op internet wil via dat kleine knopje aan de linker kant dan krijg ik te zien : data-account bestaat niet meer, controleer instellingen
het kan zijn dat je de 1e keer nog het keuze menu krijgt van de accounts, dan moet je er gewoon 1 kiezen, dan krijg je wel de foutmelding.
Verwijderd
waarom zou je dat willen? de foto die je dan maakt is echt gewoon bagger.Nohead schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 16:27:
[...]
Je hebt een 3,2 megapixel camera achterop zitten en dan ga je een vga gevalletje gebruiken?
Nope, wel van degene waar je eventueel mee aan de lijn bent maar niet van jezelf.Nohead schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 16:27:
[...]
Verwijderd
Als je de USB kabel erin doet en je zet hem op telefoongebruik hoort de telefoon zich dan op te laden? Bij mij is dat niet het geval ik dacht dat dat wel kon.
Verwijderd
moet hij eigenlijk vanzelf doen, maar er is wel een instelling voor;Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 17:00:
Als je de USB kabel erin doet en je zet hem op telefoongebruik hoort de telefoon zich dan op te laden? Bij mij is dat niet het geval ik dacht dat dat wel kon.
kies dan service instellingen en dan opladen aan of uit zetten
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2006 17:09 ]
Verwijderd
De bijgeleverde oordopjes zijn naar mijn mening ( en voor vele anderen zo te lezen) erg lastig. Aan de rechterkant (of linker, tis maar in welke oor je hem stopt) zit dat zilvere knopje wel heel erg dichtbij de oor.
Geen idee waar dat knopje voor dient trouwens, ook geen zin om op te zoeken en boeit me ook eigenlijk niet.
Maar zijn er eigenlijk niet van die converters voor de sony ericsson? Dus zo'n klein convertertje die je in het accu-gat stopt en daaraan dan gewoon je eigen headset in vast klikken.
Ik heb namelijk al een headset die vrij goed is voor mijn mp3 speler, en heb geen zin om naar alles van Sony Ericcson aan te schaffen. Wil namelijk ook gewoon de mogelijkheid hebben om me telefoon aan te sluiten op me eigen speakers en niet dat simpele Sony Ericsson speakersetje (Wat ook weer extra kosten trekt).
Geen idee waar dat knopje voor dient trouwens, ook geen zin om op te zoeken en boeit me ook eigenlijk niet.

Maar zijn er eigenlijk niet van die converters voor de sony ericsson? Dus zo'n klein convertertje die je in het accu-gat stopt en daaraan dan gewoon je eigen headset in vast klikken.
Ik heb namelijk al een headset die vrij goed is voor mijn mp3 speler, en heb geen zin om naar alles van Sony Ericcson aan te schaffen. Wil namelijk ook gewoon de mogelijkheid hebben om me telefoon aan te sluiten op me eigen speakers en niet dat simpele Sony Ericsson speakersetje (Wat ook weer extra kosten trekt).
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2006 17:41 ]
Verwijderd
ligt het aan mij of is het geluid zo zacht van dat ding.
hij staat op 8.
op speakerfunctie is het haast helemaal niet te horen.
als ik de belmelodien afloop moet ik dat ding echt aan mijn oor houden.
hij staat op 8.
Verwijderd
deze moet toch ook voor deze phone werken toch?Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 17:39:
De bijgeleverde oordopjes zijn naar mijn mening ( en voor vele anderen zo te lezen) erg lastig. Aan de rechterkant (of linker, tis maar in welke oor je hem stopt) zit dat zilvere knopje wel heel erg dichtbij de oor.
Geen idee waar dat knopje voor dient trouwens, ook geen zin om op te zoeken en boeit me ook eigenlijk niet.![]()
Verwijderd
Goed man! Thnx ! (alleen zijn ze uitverkocht)
Ze bestaan dus wel.. eens kijken waar ik nu de beste qua prijs/kwaliteits verhouding kan vinden.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2006 18:04 ]
Bij mij stond deze standaard al aan.Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 17:08:
[...]
moet hij eigenlijk vanzelf doen, maar er is wel een instelling voor;
kies dan service instellingen en dan opladen aan of uit zetten
Verwijderd
Druk tijdens het afspelen van een melodie ff een aantal maal op de + van de zoomknop. Zo regel je het volume tijdens het afspelen, afgezonderd van het geluid tijdens een oproep.Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 17:43:
ligt het aan mij of is het geluid zo zacht van dat ding.
hij staat op 8.
Zo kun je trouwens ook je belvolume regelen tijdens een gesprek.
Verwijderd
Hee ik heb een vraagje
voor UMTS heb je toch links boven een blauw blokje ? Als ik mijn telefoon opstart komt dit vierkantje tevoorschijn na 10 seconden gaat deze weg en heb ik ook geen umts meer.Hebben meer mensen dit ook? Ook als ik manueel UMTS probeer te selecteren werkt dit niet dan gaat hij ook na 10 seconden weg.
Instellingen zijn :
Netwerken: gsm en 3G
voorkeursservice Gprs en GSm
Staat hier mischien iest verkeer ?
voor UMTS heb je toch links boven een blauw blokje ? Als ik mijn telefoon opstart komt dit vierkantje tevoorschijn na 10 seconden gaat deze weg en heb ik ook geen umts meer.Hebben meer mensen dit ook? Ook als ik manueel UMTS probeer te selecteren werkt dit niet dan gaat hij ook na 10 seconden weg.
Instellingen zijn :
ik ga lekker voor de W850i
alleen die heeft geen autofocus
vanpeltje
Slecht UMTS bereik. Waar woon je? Heb je al gekeken op de dekkingskaart?Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 19:51:
Hee ik heb een vraagje
Instellingen zijn :
KPN
Vodafone
T-Mobile
Verwijderd
heb je het al gekocht daaro? bij de vodafone winkel is die ook gratis. je krijgt 3 maanden gratis abbo en 100 euro retour. vodafone live erbij voor niets.robvanpraat schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 19:23:
ik sta keurig om 17.50 voor de belcompany, gaan de deuren niet meer open! Dus ik vraag of ik nog een abonnement kan afsluiten, zeggen ze gewoon nee! Lekker klantvriendelijk! Ik ben toch gewoon een klant die geld opleverdDat ze dan de deuren niet even open kunnen doen ofzo
Sukkels! Maarja, ik moet hem daar wel kopen, want daar is ie iig 0 euro en daar zit meteen een betaalbare verzekering bij
de K800i is een super ding, jammer van het verlies van zaklampje:S
maar ik heb wel 1 minpuntje. als ik aansluit op pc, dan kan ik kiezen uit 2 dingen. of normaal (opladen enzo) of als hardeschijf gebruiken (dan schakelt hij alle funcies van de telefoon af enzo). als ik het op 2e functie zet en ik ben klaar. dan schakel ik alles gewoon uit en plug i de kabel eruit. telefoon start dan weer op maar ik zie geen woorden. alls is in cijfers weergegeven. vb ipv Menu staat er 12:1200 (weet niet meer zeker, maar wel zoiets).
hebben meer mensen hier last van? misschien ligt het aan de software. ik heb R1CE001. is speciaal gemaakt voor vodafone.
weten jullie ook of het ogelijk is om andere software erop te zetten zonder dat gerantie vervalt?
Verwijderd
de umts instellingen moet je gewoon naar de winkel. ze regelen het wel voor jou.Cloudje schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 20:59:
[...]
Slecht UMTS bereik. Waar woon je? Heb je al gekeken op de dekkingskaart?
KPN
Vodafone
T-Mobile
bij mij kreeg ik geen email enzo. ben naar de winkel gegaan en ze regelden het voor ij. dikke klasse Vodafone winkel in Drachten
Verwijderd
Hey,
Is het mogenlijk dat iemand foto's maakt met de flits ( en dan foto zonder en met flits van zelfde, als de mogenlijk is).
Ben wel benieuwd hoe goed die flits werkt
ook zou ik nog wel een filmpje willen zien gemaakt met de telefoon
groeten
Is het mogenlijk dat iemand foto's maakt met de flits ( en dan foto zonder en met flits van zelfde, als de mogenlijk is).
groeten
Verwijderd
je stelt je vraag een beetje verkeerd denk ik.Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 23:36:
Hey,
groeten
Wat ik denk dat je bedoeld is, of iemand even 2 dezelfde foto's kan maken. Waarvan 1 met de flits aan en de andere foto zonder flits.. zodat je het verschil ziet toch?
Ik denk zelf dat de flits overdag niet echt nodig is maar meer alleen voor donkere plekken of als er geen licht is.
Was daar gisteren mee gekomen ofzoVerwijderd schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 23:25:
[...]
heb je het al gekocht daaro? bij de vodafone winkel is die ook gratis. je krijgt 3 maanden gratis abbo en 100 euro retour. vodafone live erbij voor niets.
de K800i is een super ding, jammer van het verlies van zaklampje:S
maar ik heb wel 1 minpuntje. als ik aansluit op pc, dan kan ik kiezen uit 2 dingen. of normaal (opladen enzo) of als hardeschijf gebruiken (dan schakelt hij alle funcies van de telefoon af enzo). als ik het op 2e functie zet en ik ben klaar. dan schakel ik alles gewoon uit en plug i de kabel eruit. telefoon start dan weer op maar ik zie geen woorden. alls is in cijfers weergegeven. vb ipv Menu staat er 12:1200 (weet niet meer zeker, maar wel zoiets).
hebben meer mensen hier last van? misschien ligt het aan de software. ik heb R1CE001. is speciaal gemaakt voor vodafone.
weten jullie ook of het ogelijk is om andere software erop te zetten zonder dat gerantie vervalt?
Ik heb hem dus vanavond gekocht, ik moet echter nog iets van een weekje wachten
Maar die 100euro kan ik op zich wel missen en ik vind het toch wel fijn om een simlockvrij toestel te hebben.
Ik dacht dat er in dit toestel ook een functie zat dat als je radio luistert en je hoort een nummer dat je automatisch kon laten opzoeken welk nummer het is.
Iemand dit al ontdekt?
Iemand dit al ontdekt?
Ziehier, een filmpje gemaaktmet de K800i: http://www.fs-newmobile.c...x144_miscellaneous_01.3gpVerwijderd schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 23:36:
Hey,
groeten
[ Voor 6% gewijzigd door Tim_R op 28-07-2006 01:24 ]
Dank voor de info... veel plezier ermeevanpeltje schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 20:16:
ik ga lekker voor de W850ialleen die heeft geen autofocus
Geen commentaar
Dat lijkt me wel gaaf maar enigszins onwaarschijnlijk. Denk dat er bedoeld is dat de radio ook RDS ondersteuning heeft. Mocht een radio zender via RDS melden welk nummer ze draaien, dan heb je inderdaad die info. Op een andere manier is dat volgens mij niet mogelijk.Robbie T schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 01:01:
Ik dacht dat er in dit toestel ook een functie zat dat als je radio luistert en je hoort een nummer dat je automatisch kon laten opzoeken welk nummer het is.
Iemand dit al ontdekt?
Geen commentaar
Voor de speakerfunctie is dit imo niet voldoende. Als ik bijvoorbeeld in de auto zit is het volume van de handsfree maar net voldoende. Is echter niet aan te passen volgens mijVerwijderd schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 18:10:
[...]
Druk tijdens het afspelen van een melodie ff een aantal maal op de + van de zoomknop. Zo regel je het volume tijdens het afspelen, afgezonderd van het geluid tijdens een oproep.
Zo kun je trouwens ook je belvolume regelen tijdens een gesprek.
En ja ook ik mis het "zaklampje" van mijn K700 haha. Eigenlijk ook het enige gemis.
Vaag dat iedereen trouwens "klaagt" over klepje camera. Heb danwel geen K750 gehad maar het klepje van mijn K800 gaat echt niet zomaar open in bijvoorbeeld mijn broekzak.
Wel is het inderdaad zo dat het altijd even zoeken is welke kant je het klepje op moet schuiven. Za l wel gewenning zijn.
[ Voor 26% gewijzigd door robbydw op 28-07-2006 09:03 ]
Geen commentaar
Ik snap eigenlijk dat verschil niet zo goed tussen bijvoorbeeld deze K800i en een W810i
Waar zit m het verschil?? deze is op fotos maken gericht en de W is gericht op het luisteren van mp3??
Want mp3 luistere kan op ze allebei....
Waar zit m het verschil?? deze is op fotos maken gericht en de W is gericht op het luisteren van mp3??
Je geeft het antwoord zelf al. W (=walkman) en is echt als telefoon / audio player in de markt gezet. K serie is wat meer op laat ik zeggen zakelijke gebruikers gericht naar mijn idee.Kurvers schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 09:01:
Ik snap eigenlijk dat verschil niet zo goed tussen bijvoorbeeld deze K800i en een W810i
Geen commentaar
Ok thx,robbydw schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 09:04:
[...]
Je geeft het antwoord zelf al. W (=walkman) en is echt als telefoon / audio player in de markt gezet. K serie is wat meer op laat ik zeggen zakelijke gebruikers gericht naar mijn idee.
Eigenlijk zitten er toch dezelfde functies op, maar goed....
Op de w serie is mp3 afspelen maybe wat leuker aangekleed
Verwijderd
Ja dat bedoelde ik.Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 23:58:
[...]
je stelt je vraag een beetje verkeerd denk ik.
Wat ik denk dat je bedoeld is, of iemand even 2 dezelfde foto's kan maken. Waarvan 1 met de flits aan en de andere foto zonder flits.. zodat je het verschil ziet toch?
Ik denk zelf dat de flits overdag niet echt nodig is maar meer alleen voor donkere plekken of als er geen licht is.
Ik snap ook dat het overdag niet veel zin heeft, maar bedoelde ook snachts. En dan eerst een foto zonder flits (als dat mogelijk is) zodat je kan zien hoe donker het daadwerkelijk is en dan 1 met flits om te zien hoe goed hij werkt.
Groeten
Dat is het indrdaad... het is een Walkman phone. De K800 een Camera phone.Allebei met de daarbij behorende uitgebreide mogelijkheden.Kurvers schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 09:13:
[...]
Ok thx,
Eigenlijk zitten er toch dezelfde functies op, maar goed....
Op de w serie is mp3 afspelen maybe wat leuker aangekleed
[ Voor 9% gewijzigd door robbydw op 28-07-2006 09:20 ]
Geen commentaar
Owja nog n vraagje,
Is de orange versie weer "Orange" gemaakt. (orange logo erop etc)
Of is de k800i standaard gebleven,
Verwijderd
Ik heb hem gister fftjes in mn hand gehad bij een vriend. En ook het camera-klepje open gedaan maar ik had totaal geen problemen met welke kant die op moest hoor. en ook naar die andere kant(verkeerde dus) gaat het toch niet eens want dan zou die tot over de telefoon komen toch?.. Nja zo goed heb ik het ook weer niet bestudeerd
. Mja nu hopen dat ik hem zelf ook snel heb (gisteravond besteld
)
zeer irritant..helemaal orange branded incl logo en simlock...Kurvers schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 09:25:
Owja nog n vraagje,
ja...zit er nou wel of geen extern geheugen bij als je gewoon simlockvrij toestel hebt? Ik hoef niet veel te hebben, 64mb is denk wel genoeg om mee te beginnen.Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 13:19:
Waar zit trouwens dat kaartje van 64 mb verstopt
Ik heb hem simlockvrij gekocht bij een abbo-verlening en daar zat GEEN memory stick bij.robvanpraat schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 13:28:
[...]
ja...zit er nou wel of geen extern geheugen bij als je gewoon simlockvrij toestel hebt? Ik hoef niet veel te hebben, 64mb is denk wel genoeg om mee te beginnen.
Ik heb bij de Media Markt een 512MB kaartje gekocht voor 35,- (geen 1GB omdat ik het alleen voor de foto's gebruik).
Bij de simlock vrije toestellen zit standaard GEEN kaartje. Wat ik begrepen heb is dat je bij een KT abo en voucher krijgt voor een dergelijk kaartje.robvanpraat schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 13:28:
[...]
ja...zit er nou wel of geen extern geheugen bij als je gewoon simlockvrij toestel hebt? Ik hoef niet veel te hebben, 64mb is denk wel genoeg om mee te beginnen.
Geen commentaar
Verwijderd
zit 64 mb intern geheugen.robvanpraat schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 13:28:
[...]
ik heb die van mij bij vodafone gekocht, maar daar zat ook geen geheugenkaartje bij. das wel het mindere van SE. bij alle andere telefoons hebben ze gewoon standaard geheugenkaartjes bij. achjah, zo erg is het niet. ik heb ook 512 mb gekocht. omg, echt een micro kaartje hahah.
ik denk trouwens niet dat 64 mb genoeg is hoor. als je nagaat dat 1 foto op de hoge resolutie al bijna 1 mb is. dan kun je maar max 64 foto's maken. en met een paar liedjes of thema's erop, dan is het ook snel vol.
ik hoop maar dat de 512 voldoende is hahaha
FLITS:
de flits die doet gewoon automatisch, hij is best wel goed. je kan flits uitschakelen als je denkt dat het wel goed belicht is buiten. tevens heb je ook rode ogen reductie. dan gaat hij gewoon 2 flitsen hahah.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2006 14:18 ]
Verwijderd
Op de harde schijf zit toch gewoon 64 Mb. BIj mij zit dit geheugen er standaard op.Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 13:19:
Waar zit trouwens dat kaartje van 64 mb verstopt
De bijgeleverde oordopjes ziten niet echt lekker in je oor. (heb m net binnen)
Hij ziet er echt supermooi uiten bij mij is dat fotoklepje erg stevigtot zover mn eerste indrukken
Hij ziet er echt supermooi uiten bij mij is dat fotoklepje erg stevigtot zover mn eerste indrukken
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Verwijderd
Fijn toestel heb em nu bijna 2 weken geheugenkaartje van 512 mb was van de week al binnen best netjes dus.
Enige bugs die ik ontdekt heb zijn vasthangen bij snel scrollen door je foto's en afleveraport voor sms werkt bij mij niet??
Nog 1 minpunt bij het afspelen van mp4 video's kun je de video niet pauzeren of skippen
Weet iemand misschien een betere video player ( java of zo)
Enige bugs die ik ontdekt heb zijn vasthangen bij snel scrollen door je foto's en afleveraport voor sms werkt bij mij niet??
Nog 1 minpunt bij het afspelen van mp4 video's kun je de video niet pauzeren of skippen
Verwijderd
Iemand er al achter hoe je snel van de gewone modus naar de Flight mode kunt switchen zonder de telefoon uit te hoeven zetten?
Volgens mij is dat helemaal niet mogelijk...
T610i >> K750i >> W800i >> W810i >> K800i >> K810i >> W960i >> X1
Als het goed zit er bij instellingen/algemeen/ modus radio uit wel de optie dus flight mode. Hiermee zet je het uit
Als je KPN hebt: *0# [spatie] intypen voordat je je berichtje begint...dan krijg je wel een afleverrapport.Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 14:58:
En pauzeren van de video kan volgens mij alleen als je het in de Videoplayer (Menu>Entertainment>Videoplayer) afspeelt.
Ook weer iets ontdekt: Als je met je joystick 2x naar beneden tikt, en ehm dan vasthoudt, speelt'ie de video in slow-motion af. En als dit al bekent was...nevermind...
Ik vind het ook best wel vreemd dat er geen geheugenkaart bij wordt geleverd. Bij de K750i werd ook gewoon een 64MB kaartje plus adapter bijgeleverd dus waarom nu niet? Vooral omdat dit nog een nieuw formaat is hadden ze het wel een beetje mogen promoten.
Stel dat ik m'n contract verleng via de gsmshop waar ik destijds mijn huidig abbo heb afgesloten.frankvanhoesel schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 12:54:
[...]
zeer irritant..helemaal orange branded incl logo en simlock...
Zal ik dan eveneens de k800i met de orange software erop toegestuurd krijgen???
Er staat wel bij die shop dat hij simlock vrij is...
[ Voor 40% gewijzigd door Exterminator op 29-07-2006 10:49 ]
instellingen / algemeen heb ik uiteraard, maar de optie "modus radio uit" heb ik niet...DaannO schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 21:24:
[...]
Als het goed zit er bij instellingen/algemeen/ modus radio uit wel de optie dus flight mode. Hiermee zet je het uit
Volgens mij moet gewoon de optie bij general er zijn. Namelijk fligt mode. Zie pic:e1ias schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 22:52:
[...]
instellingen / algemeen heb ik uiteraard, maar de optie "modus radio uit" heb ik niet...

link: http://www.mobile-review....ericsson-wilma-5-en.shtml
[ Voor 11% gewijzigd door DaannO op 28-07-2006 23:02 ]
Ik heb vandaag ook een K800i aangeschaft.
Begin na jaren Nokia´s gehad te hebben al een beetje te wennen aan de SE structuur.
Kan iemand mij vertellen hoe ik het makkelijkst en zo volledig mogelijk de agenda en contact gegevens van mijn 6230i naar de K800i overzet?
Begin na jaren Nokia´s gehad te hebben al een beetje te wennen aan de SE structuur.
Kan iemand mij vertellen hoe ik het makkelijkst en zo volledig mogelijk de agenda en contact gegevens van mijn 6230i naar de K800i overzet?
Sim kaart in je 6230i .. Alles naar sim kopieeren.. Sim in je K800i .. alles naar toestel kopieeren.. Dat werkt zowiezo. Weet niet of het ook werkt d.m.v. Bluetooth of iets dergelijksrreevvss schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 23:07:
Verwijderd
ik doe het altijd via outlook.rreevvss schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 23:07:
dus pc suite van nokia erop, alles syncen naar outlook. dan de k800 syncen met outlook en klaar.
Yep die zit er idd, maar met die optie kan je enkel aangeven of je überhaupt de keuze wil hebben bij het opstarten van je K800i.DaannO schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 23:01:
[...]
Volgens mij moet gewoon de optie bij general er zijn. Namelijk fligt mode. Zie pic:
[afbeelding]
link: http://www.mobile-review....ericsson-wilma-5-en.shtml
Bij deze optie kan je dus niet omschakelen terwijl een van de opties reeds gekozen is...
Dus nogmaals, volgens mij is het gewoon niet anders mogelijk dan rebooten...
Robbie T schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 01:01:
Iemand dit al ontdekt?
Deze functie zit er volgens mij wel degelijk in of ze moeten het er later uitgehaald hebben. Het is namelijk hier te zien:robbydw schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 08:58:
[...]
Dat lijkt me wel gaaf maar enigszins onwaarschijnlijk. Denk dat er bedoeld is dat de radio ook RDS ondersteuning heeft. Mocht een radio zender via RDS melden welk nummer ze draaien, dan heb je inderdaad die info. Op een andere manier is dat volgens mij niet mogelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Laguna op 29-07-2006 00:24 ]
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Ik heb die Identify Music optie niet...
Dan hebben ze dat er warschijnlijk (helaas) uitgehaald. Ik heb de optie namelijk niet.Laguna schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 00:23:
[...]
[...]
Deze functie zit er volgens mij wel degelijk in of ze moeten het er later uitgehaald hebben. Het is namelijk hier te zien:
[afbeelding] [afbeelding]
Vraag me echt af hoe dat zou moeten werken.
Geen commentaar
Ik heb die optie ook niet, vandaar dat ik mij ook afvroeg hoe ze er bij kwamen dat die optie erop zat. Maar nu zie ik het inderdaad.
Stel dat ik m'n orange contract verleng bij de bel company ipv bij orange shop en ik neem deze gsm erbij.
Is deze dan ook met orange software erop en orange sim locked en dat lelijke orange logo erop. Of word hij dan standaard aan mij geleverd. Zonder die sjit allemaal erop.
Is deze dan ook met orange software erop en orange sim locked en dat lelijke orange logo erop. Of word hij dan standaard aan mij geleverd. Zonder die sjit allemaal erop.
[ Voor 3% gewijzigd door Exterminator op 29-07-2006 10:51 ]
Hij wordt standaard aan je geleverd. Orange shop is de enigste winkel die de simlocked versie van orange verkooptKurvers schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 10:51:
Stel dat ik m'n orange contract verleng bij de bel company ipv bij orange shop en ik neem deze gsm erbij.
Ik heb momenteel de K750 en wil de K800 gaan halen. Nu ben heb ik een abonnement bij T-mobile, en heb ik mijn telefoon (sim-lock vrij) vorig jaar via 2call besteld. Ik wil nu weer verlengen, maar ik vraag me af of het slim is om dat bij 2call te doen. Ik heb nu T-Mobile Relax 400, en gemiddelde rekeningen van ca 150 euro. Mijn gevoel zegt dat er dus meer korting moet inzitten dan alleen een gratis K800.
Is het dus slim om via een willekeurige shop (zoals Belcompany) meer korting of allerlei geintjes zoals X-boxen/headsets erbij te bedingen?
Is het dus slim om via een willekeurige shop (zoals Belcompany) meer korting of allerlei geintjes zoals X-boxen/headsets erbij te bedingen?
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Dit is W850i materiaal geloof ik (al ziet de interface eruit als die van de K800i).Laguna schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 00:23:
[...]
[...]
Deze functie zit er volgens mij wel degelijk in of ze moeten het er later uitgehaald hebben. Het is namelijk hier te zien:
[afbeelding] [afbeelding]
Wellicht was het in eerste instantie de bedoeling deze optie ook op de K800i te plaatsen en heeft SE later besloten dit te introduceren bij de W850i...?
Op http://www.gsmarena.com/review.php3?idReview=93&idPage=4
is onderaan de pagina het volgende te lezen:
Dit zou toch betekenen dat de optie wel degelijk aanwezig had moeten zijn...
Wellicht in een toekomstige firmware update???
A cool innovation is the implementation of the Identify Music feature. If you happen to hear a song on the radio that you really like, you could start the Identify Music and it will record a few seconds from the song, upload it to a server and get the Artists and Songs names. This feature is going to be seen in all new Sony Ericsson models that have FM Radio capabilities. |
Ik heb zonet m'n memory card binnen gekregen...ik heb die voucher vorige week dinsdag op de bus gedaan...dus zo'n 10 dagen gewacht. Best snel, vind ik
Ey,
Ik heb nu Worms (GRATIS) voor mijn mobiel gedownload: http://gallery.mobile9.com/f/36461/
alleen hoe kan ik dat ooit aan de praat krijgen? Heb geprobeerd de zip op mn mobiel te zetten en een heel mapje met allemaal files...
enkel zie ik nergens een .jar file staan ofzo???
Iemand een idee?
Ik heb nu Worms (GRATIS) voor mijn mobiel gedownload: http://gallery.mobile9.com/f/36461/
alleen hoe kan ik dat ooit aan de praat krijgen? Heb geprobeerd de zip op mn mobiel te zetten en een heel mapje met allemaal files...
Iemand een idee?
Ik kreeg hem ook net binnenWicked_Wy schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 15:14:
Ik heb zonet m'n memory card binnen gekregen...ik heb die voucher vorige week dinsdag op de bus gedaan...dus zo'n 10 dagen gewacht. Best snel, vind ik
[ Voor 34% gewijzigd door D467 op 29-07-2006 16:56 ]
Je moet geen zipje op je mobiel zetten, maar je moet de inhoud ervan op je mobiel zetten in de map overige (bv). Dan ga je IN je mobiel daarnaartoe, en doe je installD467 schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 16:55:
Ey,
Iemand een idee?
[...]
Ik kreeg hem ook net binnen
Hmm, jij moet weten waar jij die .jar neer hebt gegooid. En vanaf daar kan je m installen, en krijg je de keuze of je hem tussen games of applicaties wilt hebben
//edit: Het spel ziet er niet uit, daar het is gemaakt voor een kleiner scherm...
[ Voor 18% gewijzigd door GAIAjohan op 29-07-2006 17:05 ]
Of ze bewaren het voor de Walkman versie van de K800i, mocht die er komen...e1ias schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 13:55:
Op http://www.gsmarena.com/review.php3?idReview=93&idPage=4
A cool innovation is the implementation of the Identify Music feature. If you happen to hear a song on the radio that you really like, you could start the Identify Music and it will record a few seconds from the song, upload it to a server and get the Artists and Songs names. This feature is going to be seen in all new Sony Ericsson models that have FM Radio capabilities.
Had al vermoeden dat de game lelijk was, maar ik zie nergens een .jar in het zipje???Gaiajohan schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 17:02:
[...]
Je moet geen zipje op je mobiel zetten, maar je moet de inhoud ervan op je mobiel zetten in de map overige (bv). Dan ga je IN je mobiel daarnaartoe, en doe je install
Hmm, jij moet weten waar jij die .jar neer hebt gegooid. En vanaf daar kan je m installen, en krijg je de keuze of je hem tussen games of applicaties wilt hebben
//edit: Het spel ziet er niet uit, daar het is gemaakt voor een kleiner scherm...
En ik doe het via het geheugen stickje....
Verwijderd
Het werkt beter als je van de *.zip een *.jar maakt. Kopieer die dan naar je telefoon en de rest installeert zich vanzelfGaiajohan schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 17:02:
[...]
Je moet geen zipje op je mobiel zetten, maar je moet de inhoud ervan op je mobiel zetten in de map overige (bv). Dan ga je IN je mobiel daarnaartoe, en doe je install
Heb m trouwens zonet zelf eventjes geprobeerd, maar hij is jammer genoeg niet beeldvullend. Het menu is maar een kwart van het beeld en het uiteindelijke spel de bovenste helft
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2006 17:09 ]
Die download die jij aangaf was hier een .jar vreemd genoeg geen zip 
@ Ramonio, ik deed het wel goed.
Ik legde het even uit, als het inderdaad een .zip was geweest. Maar dit was een .jar (en die gooi ik in overige). En vanaf daar installeer ik hem, end aarna verwijder ik de .jar
@ Ramonio, ik deed het wel goed.
[ Voor 61% gewijzigd door GAIAjohan op 29-07-2006 17:12 ]
Verwijderd
Oja, zo kan het ook ja
Trouwens, de telefoon hoort toch te laden als hij aan de USB hangt? Wanneer de telefoon in de bestandsoverdrachtmodus zit, dan laadt hij wel, maar zit 'ie in de gewone telefoonmodus terwijl hij aan de USB hangt, dan laadt 'ie niet
Iemand dat al opgevallen?
De instelling van "USB laden" staat iig aan in het service menu
Trouwens, de telefoon hoort toch te laden als hij aan de USB hangt? Wanneer de telefoon in de bestandsoverdrachtmodus zit, dan laadt hij wel, maar zit 'ie in de gewone telefoonmodus terwijl hij aan de USB hangt, dan laadt 'ie niet
Bedankt ik snap hem nu, alleen jammer dat ''bijna'' geen 1 game daar beeld vullend is?
Iemand nog ergens (gratis) 3D game tegengekomen? Of al een tweak/tool? Bijvoorbeeld de zaklamp functie?
Iemand nog ergens (gratis) 3D game tegengekomen? Of al een tweak/tool? Bijvoorbeeld de zaklamp functie?
Bij mij laadt ie in beide gevallen..
Hier in beide standen laadt hij op. Zowel in bestandsoverdacht modus als telefoonmodus.Verwijderd schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 17:19:
Oja, zo kan het ook ja![]()
Trouwens, de telefoon hoort toch te laden als hij aan de USB hangt? Wanneer de telefoon in de bestandsoverdrachtmodus zit, dan laadt hij wel, maar zit 'ie in de gewone telefoonmodus terwijl hij aan de USB hangt, dan laadt 'ie nietIemand dat al opgevallen?
Verwijderd
Krijg je dan zo'n bliksemschichtje bij de batterij-indicator te staan dan of dat niet?Red schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 17:40:
[...]
Hier in beide standen laadt hij op. Zowel in bestandsoverdacht modus als telefoonmodus.
Ja, die staat er als hij wordt opgeladenVerwijderd schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 18:00:
[...]
Krijg je dan zo'n bliksemschichtje bij de batterij-indicator te staan dan of dat niet?
BTW: Dat tennis spel is moelijk
Owja nog een voordeel: hij kan mp3 320kbps vbr lezen! Dus geweldig nieuws voor de audiofielen
[ Voor 26% gewijzigd door GAIAjohan op 29-07-2006 18:24 ]
Verwijderd
Hmm, dat heb ik niet
Voucher??Wicked_Wy schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 15:14:
Ik heb alleen een klein "boekje" erbij zitten waarop staat dat ik op internet moet kijken voor die geheugenkaart...
Die zit echt helemaal onderin de doos, als je een KPN abonnement hebt afgesloten. Als je die voucher opstuurt, krijg je (gratis) een kaartje van 512mb. Van andere abo's weet ik het niet.
Je ze verstoppen het helemaalWicked_Wy schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 19:20:
Die zit echt helemaal onderin de doos, als je een KPN abonnement hebt afgesloten. Als je die voucher opstuurt, krijg je (gratis) een kaartje van 512mb. Van andere abo's weet ik het niet.
Wel vreemd dan, dat ik er geen last van heb. Misschien ist een instelling ingesteld door de provider?Verwijderd schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 18:40:
[...]
Hmm, dat heb ik nietHij schakelt wel mooi in de telefoonmodus, maar t opladen blijft uit terwijl hij in de bestandsoverdrachtmodus wel laadt...niet zo'n probleem opzich maar nu 'k t weet is t toch een irritant puntje
Ik heb een Hi 20 abo..
Dit topic is gesloten.