Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 10.197 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

grun schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 12:07:
[...]

Op de site hi.nl staat anders toch heel duidelijk dat alle vermelde prijzen inclusief BTW zijn. :?
ja, tis inclusief btw, de kosten van het abo zonder btw zijn €16,81 of zo :) heb ook al 2 jaar een abo, en nu vervangen door hi25 :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

ye-roon schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 12:47:
[...]

ja, tis inclusief btw, de kosten van het abo zonder btw zijn €16,81 of zo :) heb ook al 2 jaar een abo, en nu vervangen door hi25 :)
Raar op mijn rekening staat duidelijk 19% btw??

Ik ga ze maar is bellen dan (al ben ik dan wel meer kwijt, 1,10 per minuut ofzo?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Frijns.Net schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 09:31:
[...]

Ligt het er niet aan dat blue tooth misschien aan staat of GPRS?
GPRS? Hoe kan ik kijken of die aan staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde mijn Hi 20 abo eerst verlengen met 2 jaar, maar ik kwam erachter dat ik dan bij elke telefoon flink bijbetalen. Dus toen maar mijn abo naar prepaid laten overzetten. (zo hou ik in ieder geval mijn nummer, en hoef ik bij een nieuw abo niks bij te betalen)

Op de Hi site stond echter dat ik bij een overstap van prepaid naar een 2 jarig Hi 20 abo eigenlijk €50,- moest bijbetalen voor de K800i. Toen heb ik de Hi shop maar gebeld en daar kon ik toch gratis overstappen naar een Hi 20 abo. Plus de €5,- korting elke maand. Zo bespaar ik in totaal toch weer €170,-.
Gisteren besteld, ben benieuwd wanneer ie komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 20:56

renskoenraadt

Like No Other

Heeft iemand btw al zn hotmail op de telefoon aan de praat gekegen? Ik kan alle sites gewoon openen, behalve mn hotmail |:( Heb bijv al op tweakers.net gezeten, gathering.tweakers.net, ad.nl alles doet het naar behoren, behalve hotmail...Heb btw een Tmobile Web'N"Walk abo, miss dat dat wat uitmaakt...

Edit:

Ohwja, ik krijg tevens msn webmessenger niet aan de praat, iemand daar ervaringen mee?

thanks

[ Voor 16% gewijzigd door renskoenraadt op 21-07-2006 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D467 schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 10:45:
[...]

Is het niet mogelijk om het via de pc te doen??? Mijn wap staat uit....

Of is iemand zo vrij om het met ons te delen?
Ik heb het geprobeerd, maar ik kreeg het niet aan de praat dat met bluetooth. In het begin wel, maar nu niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 20:56

renskoenraadt

Like No Other

Oke, voor hotmail heb ik geen ideeen meer nodig, dat is inmiddels gelukt, thanks anyway. Voor webmessenger des te meer, vanuit de k800i browser begrijp ik dat je geen popups zou kunnen laden, waardoor het openen van msn webmessenger dus onmogelijk wordt. Heeft iemand enig welke browser dit wel ondersteunt? (Opera Mini bijv?)

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:25

Laguna

Connaisseur

D467 schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 10:45:
[...]

Is het niet mogelijk om het via de pc te doen??? Mijn wap staat uit....

Of is iemand zo vrij om het met ons te delen?
Dan zet je je wap aan :)

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn getweakte headset:

Afbeeldingslocatie: http://www.discusnature.com/K800i/headset.jpg

Met een beetje hulp hiervan:

HowardForums

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

renskoenraadt schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 14:31:
Heeft iemand btw al zn hotmail op de telefoon aan de praat gekegen? Ik kan alle sites gewoon openen, behalve mn hotmail |:( Heb bijv al op tweakers.net gezeten, gathering.tweakers.net, ad.nl alles doet het naar behoren, behalve hotmail...Heb btw een Tmobile Web'N"Walk abo, miss dat dat wat uitmaakt...

Edit:

Ohwja, ik krijg tevens msn webmessenger niet aan de praat, iemand daar ervaringen mee?

thanks
Dit is niet mogelijk aangezien die sites gebruik maken van https en dit niet wordt ondersteund door je mobiel.

Voor msn zijn er twee mogelijkheden die wel werken:

eMSN
eBuddy

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 15:13:
Mijn getweakte headset:

[afbeelding]

Met een beetje hulp hiervan:

HowardForums
Kan je zo iets niet los kopen??? Dat je ook anderne hoofdtelefoons erop kan aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat weet ik niet, volgens mij kan je ze opzich wel kopen maar kost dan 20 euro ofzo.

En op deze kun je alle 3.5mm headsets aansluiten, die witte is gewoon een headset v/e ip
Pod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtox
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-07 11:22
Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 15:57:
Dat weet ik niet, volgens mij kan je ze opzich wel kopen maar kost dan 20 euro ofzo.
En op deze kun je alle 3.5mm headsets aansluiten, die witte is gewoon een headset v/e ip
Pod.
Maar zo heb je toch geen mic/opneem unit meer?
En ze zijn inderdaad wel te koop, handiger optie lijkt mij dan de HPM-70 (headset w810i)

Anything goes !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik 2 draadjes meer had aangesloten en ervoor had gezorgd dat de behuizing er nog om pastte dan had ik nog gewoon alle mogelijkheden.

Maar dan moet die hoger hangen (dicht bij de oortjes) en dat vond ik niet mooi, en ik gebruik handsfree toch nooit. Hij kan nu nog wel gewoon goed radio ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee hoe je Gmail of Hotmail als push email kan instellen.? Ik krijg het namelijk niet voor elkaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 16:28:
Iemand enig idee hoe je Gmail of Hotmail als push email kan instellen.? Ik krijg het namelijk niet voor elkaar..
Via pop3 volgens mij...

+ Zijn er al updates uitgekomen?
+ Iemand nog tweaks gevonden?
+ Iemand zaklampfunctie/of een anderen tool gevonden?
+ Iemand free (3D) games gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tERRiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02-2024
Kan er iemand vertellen wat er nou precies in een standaard retailbox moet zitten? Volgens mij toch ook een datakabel en een geheugenkaartje (of voucher hiervoor) toch?

Ik heb vandaag mijn K800 gekregen, en daar zit bij:
- Géén MemoryStick Micro
- Géén voucher voor een MemoryStick Micro
- Géén datakabel

En als ik goed ben ingelicht, moet er in elk geval een MS Micro of een voucher hiervoor in de doos zitten en daarnaast ook een datakabel.

Gelukkig zat de telefoon zelf er wel in! :+

blah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tERRiON
Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 16:28:
Volgens mij moet je daar een exchange mailserver voor hebben. :) ik heb er ook wel eens naar gezocht, en ik krijg niet anders voor m'n neus geschoteld dan dat je een exchange mailserver moet hebben. En een provider die graag mee wil werken...

blah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swolters schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 19:12:
Kan er iemand vertellen wat er nou precies in een standaard retailbox moet zitten? Volgens mij toch ook een datakabel en een geheugenkaartje (of voucher hiervoor) toch?

Ik heb vandaag mijn K800 gekregen, en daar zit bij:
- Géén MemoryStick Micro
- Géén voucher voor een MemoryStick Micro
- Géén datakabel

En als ik goed ben ingelicht, moet er in elk geval een MS Micro of een voucher hiervoor in de doos zitten en daarnaast ook een datakabel.

Gelukkig zat de telefoon zelf er wel in! :+
Ligt er aan waar je hem gekocht hebt en met welke abo:

- er zit sowieso geen losse memorystick in de doos want er zit een standaard intern geheugen in de telefoon van ca. 70Mb

- er zit alleen een voucher in als je hem met KPN of Hi-abo gekocht hebt én het een een gesimlocked toestel is

- datakabel hoort er wél in te zitten want dat is een standaard accessoire

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2006 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tERRiON
Mmmm... Dat van die memorystick is dan een kleine tegenvaller. Blijkbaar was ik met de K750 gewoon verwend. :P

Maar van die datakabel ga ik nog eens goed napluizen hoe dit kan...

Thanks anyway! :D

btw: Ik ben nu al verliefd op m'n telefoon! B)

[ Voor 12% gewijzigd door tERRiON op 21-07-2006 19:30 ]

blah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_b
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-10-2024
Hallo

Deze week ook in het bezit gekomen van deze geweldige telefoon.
Nu heb ik even een vraagje
weet iemand of het mogelijk is het berichten signaal
harder te zetten
ik hoor hem bijna niet nu.
Het volume van de gewone beltoon is prima.

IPhone 3GS , IPad 16gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Eric_b schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 21:46:
Hallo

Deze week ook in het bezit gekomen van deze geweldige telefoon.
Nu heb ik even een vraagje
weet iemand of het mogelijk is het berichten signaal
harder te zetten
ik hoor hem bijna niet nu.
Het volume van de gewone beltoon is prima.
Moet je doen bij volume van de telefoon.

Let wel op:

Je beltoon wordt harden
Je bericht toon wordt harder
Je gesprek toon wordt harder ( wie je aan de lijn hebt)
etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 996
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:33

996

|:( Heb ik weer. Op 10 juli papieren voor contractverlenging op de bus gedaan. Orange 2 jaar a 25 euro per maand. Verlenging aangevraagd via UnitedConsumers die het regelen met GoMobile.nl Krijg ik vanmiddag bericht dat het contract etc ontvangen is maar dat ze niet weten wanneer de telefoon geleverd wordt ?!? :'( Ben benieuwd wanneer ik mijn speeltje ga ontvangen, zal wel ff duren.

Iemand hier ervaring met GoMobile ? In de shopsurvey vind ik geen vermelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:22
McRubz schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 21:31:
[...]

KPN kan op zijn hoogst in de tijd dat ze dat alleenrecht hadden om dit toestel te verkopen een minimumprijs eisen. Dit gaat dan op voor het gesimlockte toestel. Ik kan me echt niet voorstellen dat ze dat kunnen doen nu het toetsel ook simlock vrij te verkrijgen is.
Op de website van 2call stond afgelopen zondag dat het een simlock vrij toestel zou zijn.
Dat was blijkbaar niet zo want dit hebben ze later gewijzigd, en dat niet alleen maar de prijs ook!

De bestelling voeren ze dus gewoon niet uit omdat het volgens hun zeggen van KPN niet toegestaan is om onder de verkoopprijs te verkopen. Ik vind dat een zwak verhaal.

2call gaat niet in op een door mij voorgestelde alternatieve levering van de K800i. (met abo ipv zonder)
Kortom, ik ga daar nooit meer wat bestellen.
Nu op zoek naar een andere aanbieding van een simlock vrije K800i maar ik heb er al wat voorbij zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

Sinds vandaag ben ik ook de enorm gelukkige eigenaar van een K800i.

Vandaag was eindelijk de grote dag waarop ik nog 3 maanden t-Mobile abo te gaan had en dus kon ik eindelijk informeren naar het aanbod van hen... (als trouwe klant sinds '99 en nog in het bezit van een sikaart)

Aanbod van T-Mobile was: telefoon gratis bij 2 jarig flex 30 abo + gratis bluetooth headset. Echter wel simlock en vermoedelijk een wat langere levertijd dan gebruikelijk. (konden deze foon sinds vandaag aanbieden zeiden ze)

Omdat mijn huidige K700i al enkele maanden geleden de geest heeft gegeven en ik nu met een 3310 8) loop ben ik wat telefoonwinkels langs geweest en uiteindelijk bij T-for telecom langs gegaan. Konden hem hier niet leveren icm een T-Mobile actie.

Uiteindelijk samen met de vriendelijke dame uitgekomen op een abo van Telfort. Foon gratis met bluetooth headset. Abonnement met 200 belminuten p/m + 60 sms voor 31 euro p/m Daarnaast nog 100 gratis belminuten voor bellen naar vaste nummers.

Mooie is dat mijn abonnement pas ingaat op moment dat over 3 maanden t-mobile abo stopt. Dus geen dubbele abo kosten. Daarnaast is de eerste 5 maanden half geld abonnement. Echter dus nu al wel telefoon (zonder simlock) meegekregen ondanks dat ik pas over kwart jaar abo ga gebruiken. Best netjes!!

Na 7 jaar stap ik dus uiteindelijk over naar een andere telco. Ben benieuwd. Aan de telefoon zal het in ieder geval niet liggen. Wat een super toestel. De camera kwaliteiten zijn helemaal top!

Heb alleen één vraag: als ik een tel. nr. intoets heb ik enorm grote koeiencijfers. Is dit ergens in te stellen. Heb het nog niet kunnen vinden.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HoppyF schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 22:48:
[...]

Op de website van 2call stond afgelopen zondag dat het een simlock vrij toestel zou zijn.
Dat was blijkbaar niet zo want dit hebben ze later gewijzigd, en dat niet alleen maar de prijs ook!

De bestelling voeren ze dus gewoon niet uit omdat het volgens hun zeggen van KPN niet toegestaan is om onder de verkoopprijs te verkopen. Ik vind dat een zwak verhaal.

2call gaat niet in op een door mij voorgestelde alternatieve levering van de K800i. (met abo ipv zonder)
Kortom, ik ga daar nooit meer wat bestellen.
Nu op zoek naar een andere aanbieding van een simlock vrije K800i maar ik heb er al wat voorbij zien komen.
Bij 2call moety je ook nooit wat bestellen. Wat een ballen tent is dat zeg. Als er 1 club goed is in valse beloftes zijn zij het wel. Daarnaast hebben ze flinke fouten gemaakt bij het verlengen van mijn abonnement. Het is dat Telfort zo scherp was en mij verschillende keren (4x) heeft gebeld om mij er op te attanderen dat 2call een volslagen foute datum had ingevoerd bij de verlenging.
Het heeft mij 3 weken gekost om dat recht te zetten, en pas omdat gisteren Telfort zelf contact heeft opgenomen met 2call is het rechtgezet. Kortom werkelijk alle lof voor Telfort, maar 2call is een absolute drama club !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 10:31
Verwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 00:37:
[...]

Bij 2call moety je ook nooit wat bestellen. Wat een ballen tent is dat zeg. Als er 1 club goed is in valse beloftes zijn zij het wel. Daarnaast hebben ze flinke fouten gemaakt bij het verlengen van mijn abonnement. Het is dat Telfort zo scherp was en mij verschillende keren (4x) heeft gebeld om mij er op te attanderen dat 2call een volslagen foute datum had ingevoerd bij de verlenging.
Het heeft mij 3 weken gekost om dat recht te zetten, en pas omdat gisteren Telfort zelf contact heeft opgenomen met 2call is het rechtgezet. Kortom werkelijk alle lof voor Telfort, maar 2call is een absolute drama club !!!
/offtopic
Ik vind het wel jammer dat jij die negatieve ervaringen hebt. Ik heb, na het akkefietje met mijn K800 (die ik nu sinds donderdag wel heb), altijd PERFECTE afhandeling en communicatie gehad. Snelle levering, verlenging vul je zelf in op de formulieren die ter download staan dus gaat eigenlijk niet mis. Zelfs als je zondag besteld wordt maandag alles geregeld, en heb je dinsdag of woensdag al je spullen in huis. En dan de prijs...die is echt netjes te noemen.

/ontopic
Zoals ik hierboven al schreef heb ik hem nu wel. Inderdaad niet mee gerommeld zo te zien. Ik denk dat ik pech had en dat zij het allereerste doosje hebben opengemaakt dat ze binnen kregen ofzo. Slordig, maar ok, het is opgelost.
Inderdaad superding, nog geen gekke foutjes gezien. Nog geen foutjes whatsoever trouwens.

- Jammer dat de standbyklok zo klein is
- Macromodus heeft het erg moeilijk als er iets minder licht is; focussed dan niet
- Scherm is eigenlijk nog iets mooier dan de W900, al is deze ongeveer hetzelfde

Ik zal van het weekend even de versie posten die ik nu heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soeski schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 01:13:
[...]

/offtopic
Ik vind het wel jammer dat jij die negatieve ervaringen hebt. Ik heb, na het akkefietje met mijn K800 (die ik nu sinds donderdag wel heb), altijd PERFECTE afhandeling en communicatie gehad. Snelle levering, verlenging vul je zelf in op de formulieren die ter download staan dus gaat eigenlijk niet mis. Zelfs als je zondag besteld wordt maandag alles geregeld, en heb je dinsdag of woensdag al je spullen in huis. En dan de prijs...die is echt netjes te noemen.

/ontopic
Zoals ik hierboven al schreef heb ik hem nu wel. Inderdaad niet mee gerommeld zo te zien. Ik denk dat ik pech had en dat zij het allereerste doosje hebben opengemaakt dat ze binnen kregen ofzo. Slordig, maar ok, het is opgelost.
Inderdaad superding, nog geen gekke foutjes gezien. Nog geen foutjes whatsoever trouwens.

- Jammer dat de standbyklok zo klein is
- Macromodus heeft het erg moeilijk als er iets minder licht is; focussed dan niet
- Scherm is eigenlijk nog iets mooier dan de W900, al is deze ongeveer hetzelfde

Ik zal van het weekend even de versie posten die ik nu heb.
En, hoe heb je hem nou thuis gekregen? Gewoon netjes verpakt in een doosje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 18:34
Soeski schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 01:13:
[...]

/offtopic
En dan de prijs...die is echt netjes te noemen.
Bij 2Call verlengen is duurder dan direct bij Telfort verlengen. Dus het valt wel mee met die prijs.
(Telfot 200, 1jr verlengen, bij Telfort betaal je 29 euro voor de gsm, bij 2call 75)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Kan het zijn dat je met Sony Disc2Phone alleen MP3 over kan zetten naar een geheugen kaartje en niet naar het interne geheugen?

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 20:22

afterburn

No more...

Nee, je kan kiezen waar het naar toe gaat.

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag m'n geheugenstickie gekregen 8)
Meteen ff volgooien met mp3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

afterburn schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 10:41:
Nee, je kan kiezen waar het naar toe gaat.
Hmm dan gaat er hier toch iets mis... Standaard verwijst hij naar het geheugenkaartje (wat ik dus niet heb) Als ik op het afrolmenuutje klik geeft hij aan dat ik de telefoon aan moet sluiten of kaartje in cardreader moet doen... erg vaag.

Zo nog maar eens proberen dan. Welke optie kies je trouwens in je telefoon wanneer je disc2phone gebruikt?

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen,

Ten eerste ik heb mijn K800i binnen en is echt een briljant toestel.. ben zeer content!!!
Ten tweede wil ik ff zeggen, dat ik mijn K800i besteld heb bij 2Call en ben ZEER tevrede hoe dat is verlopen, SNEL, GOED en GOEDKOOP!!
Ten derde, waar koop je nu het goedkoopste geheugenkaartje(1gig)? Voor 51 euro bij geheugenshop.nl maar daar is ie uitverkocht... gaarne reactie waar jullie hem hebben gekocht. (Mediamarkt bv).

BVD Paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frijns.Net schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 09:45:
[...]

Bij 2Call verlengen is duurder dan direct bij Telfort verlengen. Dus het valt wel mee met die prijs.
(Telfot 200, 1jr verlengen, bij Telfort betaal je 29 euro voor de gsm, bij 2call 75)
je zal wel een simlock toestel krijgen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edward Nygma
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-06 17:42
Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 21:52:
[...]

Vond ik ook, Vind hem nog de beste tot nu toe van de zelf gemaakte.

Deze is ook wel mooi opzich, maar met 1.5 mb wel erg groot. Deze thema heeft het net niet.
http://www.zedge.net/?p=themes&item=76169
Grappig dat ie genoemd wordt, ik heb hem gemaakt. Ook uit het oogpunt dat er nog te weinig was.
Iets dat je erin mist? Omdat je vindt dat hij het net niet heeft...?
Ik pas hem zo aan hoor, no problemo.
Hij is wat groter omdat ik er een ringtone en messagetone in gedaan heb... (soundtrack Superman Returns beetje misbruikt :*) )

Maar meldt als er iets dat veranderd moet worden...be glad to!

Verder:

Meesterlijke telefoon. Ben er zo ontzettend blij mee. Grote vooruitgang op de K750i. Display is zo ontzettend mooi helder. Foto's vallen mij eigenlijk nog wel tegen. Begrijp mij niet verkeerd, voor een mobieltje is het prima..maar verwacht geen wonderen... ;) .

en...ik wil zoooo graag dat sluitergeluid (voor altijd) uit hebben.. *sigh*
Gewoon 2 jaar Telfort 100 (15 eu per maand) en toestel voor 109 eutjes. Zonder simlock, maar ook zonder voucher :'(
Maar goed....

laat het me even weten over het Thema.

Mvg & Pzzzz..

E.

I'll help you solve the mother of all riddles...WHO is Batman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edward Nygma schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 14:50:
[...]

Grappig dat ie genoemd wordt, ik heb hem gemaakt. Ook uit het oogpunt dat er nog te weinig was.
Iets dat je erin mist? Omdat je vindt dat hij het net niet heeft...?
Ik pas hem zo aan hoor, no problemo.
Hij is wat groter omdat ik er een ringtone en messagetone in gedaan heb... (soundtrack Superman Returns beetje misbruikt :*) )

Maar meldt als er iets dat veranderd moet worden...be glad to!

Verder:

Meesterlijke telefoon. Ben er zo ontzettend blij mee. Grote vooruitgang op de K750i. Display is zo ontzettend mooi helder. Foto's vallen mij eigenlijk nog wel tegen. Begrijp mij niet verkeerd, voor een mobieltje is het prima..maar verwacht geen wonderen... ;) .

en...ik wil zoooo graag dat sluitergeluid (voor altijd) uit hebben.. *sigh*
Gewoon 2 jaar Telfort 100 (15 eu per maand) en toestel voor 109 eutjes. Zonder simlock, maar ook zonder voucher :'(
Maar goed....

laat het me even weten over het Thema.

Mvg & Pzzzz..

E.
Ja, moeilijk te zeggen. Voor m'n gevoel is ie het nét niet, maar hij is wel mooi, zeker 2e plaats. Ik denk toch dat het de kleuren zijn. bijv, als je in berichten zit met die balkjes blauw en dan met geel, miss zou je daar andere kleuren voor moeten bedenken, iets zachter, meer pastel achtig iets denk ik en die superman logootjes zijn niet helemaal strak, bijv als je in bestandsbeheer zit, lijkt beetje rafelig.

Maar voor de rest is ie mooi, zoals ik al zei ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edward Nygma
  • Laatst online: 11-06 17:42
Verwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 15:46:
[...]

Ja, moeilijk te zeggen. Voor m'n gevoel is ie het nét niet, maar hij is wel mooi, zeker 2e plaats. Ik denk toch dat het de kleuren zijn. bijv, als je in berichten zit met die balkjes blauw en dan met geel, miss zou je daar andere kleuren voor moeten bedenken, iets zachter, meer pastel achtig iets denk ik en die superman logootjes zijn niet helemaal strak, bijv als je in bestandsbeheer zit, lijkt beetje rafelig.

Maar voor de rest is ie mooi, zoals ik al zei ;)
Bedankt voor je opmerkingen.
Ik zal die logootjes in Bestandsbeheer bijwerken.
De kleuren zijn natuurlijk expres gekozen vanwegen de "Superman-kleuren".
Misschien dat ik wat kan veranderen aan de tinten...echter horen deze kleuren er natuurlijk wel bij.
Vind het wel leuk om te horen overigens!

Mochten er nog meer mensen zijn met suggesties, hoor ik het natuurlijk graag.
Ultimatexx, nogmaals bedankt!

Mvg,

E.

I'll help you solve the mother of all riddles...WHO is Batman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft de kpn simlocked versie behalve dat je alleen kpn kunt nemen nog nadelen? Deze kost namelijk 335 euro en voor een simlock vrije ben je al gauw 380 kwijt.

En ik lees overal: "Geheugen uitbreidbaar met: Memory Stick Micro (M2)", kan er geen memory stick duo pro in?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2006 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edward Nygma schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 15:57:
[...]

Bedankt voor je opmerkingen.
Ik zal die logootjes in Bestandsbeheer bijwerken.
De kleuren zijn natuurlijk expres gekozen vanwegen de "Superman-kleuren".
Misschien dat ik wat kan veranderen aan de tinten...echter horen deze kleuren er natuurlijk wel bij.
Vind het wel leuk om te horen overigens!

Mochten er nog meer mensen zijn met suggesties, hoor ik het natuurlijk graag.
Ultimatexx, nogmaals bedankt!

Mvg,

E.
Jah oke, daar zit wel wat in van die superman kleuren.
Maar iig graag gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_R
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-06 16:27
Mensen, hoe lang duurde bij jullie de levering met een KPN abbo? Ik heb m vorige week donderdag rond 7 uur savonds besteld, kreeg toen een orderbevestiging, maandag een mail met de vraag of mijn vorige aansluiting een abbo of prepaid was (voor de nummerportering) meteen teruggemaild dat het om een prepaid aansluiting ging, toen woensdag vroeg in de morgen pas een "bevestiging van uw bestelling" gehad en vervolgens niets meer gehoord..
Ik heb komende donderdag (27-07) als ingangsdatum voor m'n abbo (KPN 1 jaar 30 euro) opgegeven, hoe werkt het als ik dan mn foon nog steeds niet heb?

[ Voor 3% gewijzigd door Tim_R op 22-07-2006 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peerke
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

Timmyboy_ schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 16:10:
Mensen, hoe lang duurde bij jullie de levering met een KPN abbo? Ik heb m vorige week donderdag rond 7 uur savonds besteld, kreeg toen een orderbevestiging, maandag een mail met de vraag of mijn vorige aansluiting een abbo of prepaid was (voor de nummerportering) meteen teruggemaild dat het om een prepaid aansluiting ging, toen woensdag vroeg in de morgen pas een "bevestiging van uw bestelling" gehad en vervolgens niets meer gehoord..
Ik heb komende donderdag (27-07) als ingangsdatum voor m'n abbo (KPN 1 jaar 30 euro) opgegeven, hoe werkt het als ik dan mn foon nog steeds niet heb?
Ik heb precies hetzelfde gehad. Je moet tijdens kantooruren (08.30 - 17.00 uur) even bellen met 06 1200 1200, want waarschijnlijk is je nummerportering niet goedgekeurd (dit was bij mij het geval), en is de bestelling geannuleerd. De reden bij mij was dat het adres waar mijn nummer op bekend stond, niet overeen kwam met het adres wat ik opgegeven had voor het nieuwe abonnement.

Inmiddels zijn de prijzen bij KPN omlaag gegaan, en nu heb ik mijn K800i opnieuw kunnen bestellen voor 19 euro ipv 99 euro en met een iets goedkoper abonnement (webbundel medium voor 28,50), dus dat is mooi meegenomen.

[ Voor 8% gewijzigd door Peerke op 22-07-2006 17:09 ]

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 05:35
zijn er al mensen die de 512MB M2 hebben ontvangen ik heb 11-7-2006 2 van die papiertjes voor een gratis 512MB m2 stickje op gestuurd maar nog steeds niks ontvangen

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

Cyrus The Virus schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 17:55:
zijn er al mensen die de 512MB M2 hebben ontvangen ik heb 11-7-2006 2 van die papiertjes voor een gratis 512MB m2 stickje op gestuurd maar nog steeds niks ontvangen
Lees t topic ff door ;) Zijn al genoeg mensen die hem hebben... Zelf hebbik hem 10-07 op de bus gedaan en ook nog niks ontvangen :'(

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een abonnement neem Hi, orange, t-mobile of welke dan ook.
Kan ik deze telefoon dan behouden en na dit abonnement van 1 of 2 jaar (afhankelijk van keus abo.) omzetten naar een Sim-only abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, heb ik de mobiel net bij Hi besteld voor een 2 jarig abbonement voor 15,- pm en 49,- euo bijbetalen, hebben ze nu bij KPN 1 jarig abbonement 18,50 en 49,- bijbetalen 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Verwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 18:43:
Damn, heb ik de mobiel net bij Hi besteld voor een 2 jarig abbonement voor 15,- pm en 49,- euo bijbetalen, hebben ze nu bij KPN 1 jarig abbonement 18,50 en 49,- bijbetalen 8)7 .
Moet je wel ff bij dropdown menu'tje 1 jaar kiezen ipv 2 jaar :+

Je moet dus € 159,00 bijbetalen bij 1 jarig abo € 18,50 per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
Verwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 14:45:
[...]

je zal wel een simlock toestel krijgen dan
Nee, gelukkig niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_R
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-06 16:27
Peerke schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 17:07:
[...]

Ik heb precies hetzelfde gehad. Je moet tijdens kantooruren (08.30 - 17.00 uur) even bellen met 06 1200 1200, want waarschijnlijk is je nummerportering niet goedgekeurd (dit was bij mij het geval), en is de bestelling geannuleerd. De reden bij mij was dat het adres waar mijn nummer op bekend stond, niet overeen kwam met het adres wat ik opgegeven had voor het nieuwe abonnement.

Inmiddels zijn de prijzen bij KPN omlaag gegaan, en nu heb ik mijn K800i opnieuw kunnen bestellen voor 19 euro ipv 99 euro en met een iets goedkoper abonnement (webbundel medium voor 28,50), dus dat is mooi meegenomen.
OK, bedankt voor de tip.. dan zal ik morgen even bellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rio schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 12:04:
[...]

Je zou ook op het idee kunnen komen om zelf even op hi.nl te kijken. Daar staat het namelijk.
Ja dat zei ik dus al... omdat mijn abbonement nog loopt kan ik de prijzen van verlenging niet bekijken. Om die prijzen te zien moet je abbo afgelopen zijn... ik kan alleen de prijzen van nieuw abbo zien.

groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hr15
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:32
Rudyyy schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 10:54:
[...]
Nee hoor, klik maar eens op 'check deze' en dan verlengen 2 jaar , klik je het toestel aan en vult het contrakt in voor 2 jaar, dan heb je hem voor 49,40 euro.

en als je via de site besteld krijg je 5 euro per maand korting (en geen aansluitkosten), dus 15 euro per maand :)
Hmm ik verleng mijn Hi 30 euro abo met 2 jaar en moet dan toch echt 79 euro bijbetalen :(
Doe ik iets niet goed nu? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Verwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 18:32:
Als ik een abonnement neem Hi, orange, t-mobile of welke dan ook.
Kan ik deze telefoon dan behouden en na dit abonnement van 1 of 2 jaar (afhankelijk van keus abo.) omzetten naar een Sim-only abonnement.
Bij T-mobile is dit in ieder geval mogelijk. Andere providers weet ik niet.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

hr15 schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 20:58:
[...]

Hmm ik verleng mijn Hi 30 euro abo met 2 jaar en moet dan toch echt 79 euro bijbetalen :(
Moet je voor de gein eens langs een phone house/ t for telecom gaan. Hadden ze voor mij ook leukere aanbieding dan bij T-Mobile zelf!

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Verwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 01:22:
[...]

En, hoe heb je hem nou thuis gekregen? Gewoon netjes verpakt in een doosje?
Ja, hij was behoorlijk in een dwangbuisje verpakt en dat weer in een doosje met luchtkussens. Alle beschermfolie zat er nog op en was er niet afgeweest (dat zie je altijd meteen).
En hij doet het echt supah!
Ik had gelukkig WEL alles in de doos verder...dus ook de datakabel.

Overigens stelde iemand de vraag over Disc2Phone software: ik heb dit nog nooit bij iemand werkend gezien. Op mijn W900 werkte het niet (sluit toestel aan??) en ik kreeg vorige week de vraag van iemand met een W800 (en die had een vriend met een W900) en die kregen hetzelfde probleem.
Ik heb het met de K800 ook weer...dus...weg met die zooiware :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag mbt de video-opname mogelijkheden van de k800.

Is de kwaliteit ten opzichte van de k750i(die ik zelf heb o.a.) veel beter of valt het te verwaarlozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-09 21:32
hr15 schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 20:58:
[...]

je moet ook nooit verlengen, bij Hi iig. Kan je best 200 euro schelen, als je het opzegt en daarna gewoon een nieuw afsluit. Of je gaat ff bellen met Hi, dat je dat niet vind kunnen! Doen ze vast niet moeilijk over, aangezien ze met nieuwe klanten wel bereid zijn om korting te geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Laatst online: 13-09 18:49

vr6-only

Blub Blub

robvanpraat schreef op zondag 23 juli 2006 @ 02:21:
[...]

je moet ook nooit verlengen, bij Hi iig. Kan je best 200 euro schelen, als je het opzegt en daarna gewoon een nieuw afsluit. Of je gaat ff bellen met Hi, dat je dat niet vind kunnen! Doen ze vast niet moeilijk over, aangezien ze met nieuwe klanten wel bereid zijn om korting te geven ;)
dat deed ik. belde erheen en wou het eerst opzeggen, dame aan de lijn zegt dat haar collega een leuke aanbieding heeft. haar collega bood mij het volgende aan:

gratis toestel
2 maanden geen abonnementskosten
nieuwe simkaart (hij was in een goeie bui en mijn oude Hi simkaart was van 96, jaja een trouwe klant hiero)

anders moest ik dik bijbetalen.

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een beetje jammer is, is dat als je play all doet in de mediaplayer, dat ook die sony ericsson deuntjes er tussen krijgt......
En die files kun je (volgens mij ) niet verplaatsen naar een andere map.

Iemand hier een oplossing voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen,

Waar koop je nu het goedkoopste geheugenkaartje(1gig)? Voor 51 euro bij memoryshop.nl maar daar is ie uitverkocht... gaarne reactie waar jullie hem hebben gekocht. (Mediamarkt bv).

BVD Paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Soeski schreef op zondag 23 juli 2006 @ 00:37:
[...]

Ja, hij was behoorlijk in een dwangbuisje verpakt en dat weer in een doosje met luchtkussens. Alle beschermfolie zat er nog op en was er niet afgeweest (dat zie je altijd meteen).
En hij doet het echt supah!
Ik had gelukkig WEL alles in de doos verder...dus ook de datakabel.

Overigens stelde iemand de vraag over Disc2Phone software: ik heb dit nog nooit bij iemand werkend gezien. Op mijn W900 werkte het niet (sluit toestel aan??) en ik kreeg vorige week de vraag van iemand met een W800 (en die had een vriend met een W900) en die kregen hetzelfde probleem.
Ik heb het met de K800 ook weer...dus...weg met die zooiware :)
Haha die disc2phone vraag kwam van mij. Begrijp dat het dus eigenlijk een nutteloos stukje software is icm SE telefoon... :)

Doe het nu gewoon via de file manager, net zo handig. Bij disc2phone zat echter wel een handige functie om mp3's te verkleinen naar lagere bitrate. Weet iemand hier nog andere software voor?

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajpohv
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 16:21
robbydw schreef op zondag 23 juli 2006 @ 11:46:
[...]

Haha die disc2phone vraag kwam van mij. Begrijp dat het dus eigenlijk een nutteloos stukje software is icm SE telefoon... :)

Doe het nu gewoon via de file manager, net zo handig. Bij disc2phone zat echter wel een handige functie om mp3's te verkleinen naar lagere bitrate. Weet iemand hier nog andere software voor?
Bij mij werkt disc2phone wel perfect. Helemaal geen problemen mee. Ik moet d'r wel bij zeggen dat ik het op mijn geheugenstickje laat zetten en niet direct op de phone (disc2geheugenstickje :-).

Je hebt een stukje zachtewaren dat "Xilisoft Audio Convertor" heet. Die convert van alles naar alles. Als hij werkt, bij mij wil die er nog wel eens uit crashe, is het kei handig en snel.
http://www.xilisoft.com/

It's a beautiful day!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 juli 2006 @ 11:35:
Mensen,

Waar koop je nu het goedkoopste geheugenkaartje(1gig)? Voor 51 euro bij memoryshop.nl maar daar is ie uitverkocht... gaarne reactie waar jullie hem hebben gekocht. (Mediamarkt bv).

BVD Paul
Bij mediamarkt is ie voor 59 dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er verschillende versies van deze mobiel? Er zijn namelijk sites die aangeven dat hij beschikt voer 64 mb intern geheugen, en anderen zeg 128 mb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mephisteus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik heb hem besteld bij KPN en heb maar even een emailtje gestuurd met daarin de vraag of hij inderdaad in die vier dagen geleverd wordt en of ze me anders even de annuleringskosten kunnen vertellen :)

Ik zal morgen ook nog wel even bellen met een bericht in diezelfde trant. Eens kijken hoe het gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een SonyEricsson K800i met een KPN Flexibel Allround abonnement koop
kan ik dit dan na 6 maanden (?) omzetten naar een KPN Flexibel Economy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 juli 2006 @ 14:10:
Als ik een SonyEricsson K800i met een KPN Flexibel Allround abonnement koop
kan ik dit dan na 6 maanden (?) omzetten naar een KPN Flexibel Economy?
de telefoon lijkt op deze manier goedkoop, maar beter neem je een abo waarbij je ook gelijk je beltegoed krijgt. Deze methode had je zeker via telecomvergelijker gevonden? Beter betaal je iets meer waarbij je wel beltegoed krijgt. Het voordeel van een abo is namelijk ook gelijk weg bij kpn flexibel. Tenzij je hem natuurlijk om een andere reden hebt gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKS-Skyline
  • Laatst online: 09-09 01:56

HKS-Skyline

Vroooom ?

ik heb een k750i op het moment, die is aan vervanging toe, ik zat te wachten op de p990, maar waarschijnlijk duurt dat nog een jaartje of 5 voor we die mogen verwelkomen :(
de k800i lijkt me een leuk apparaat, alleen waar ik me op t moment helemaal dood aan erger is het joystickje dat niet mee wil werken, is dat bij de k800 ondertussen verbeterd, of is het nogsteeds het zeer snel deffect rakende stickje dat ook in de k750 word gebruikt?

en die actie met de 512 mb kaart extra, loopt die nogsteeds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeah, heb 'm nu dan ook eindelijk binnen. Eerste indruk: wat een gigantisch gaaf scherm en wat een robuustheid! Ook de joystick voelt vele malen beter dan die van de K750i :)

M2 klepje was wat lastig maar t kaartje zit er nu in :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2006 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-08 16:16

Radjesh

hoi

Verwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 13:24:
Na hoeveel tijd?

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Jammer morgen met vakantie geheugen kaartje nog niet binnen, meer dan een week geleden opgestuurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eventjes een vraagje:

Hoe krijg je de telefoon in Flight mode als ie gewoon aan staat? En als dat niet kan, hoe doe je dat als ie uit staat? Je kunt wel bij de instelling de Flight mode selecteren voor het opstarten, maar dat is waanzin, moet je telkens bevestigen welke optie je wilt gebruiken (Flight mode of gewone modus). Kan dat niet anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Verwijderd schreef op zondag 23 juli 2006 @ 21:09:
Eventjes een vraagje:

Hoe krijg je de telefoon in Flight mode als ie gewoon aan staat? En als dat niet kan, hoe doe je dat als ie uit staat? Je kunt wel bij de instelling de Flight mode selecteren voor het opstarten, maar dat is waanzin, moet je telkens bevestigen welke optie je wilt gebruiken (Flight mode of gewone modus). Kan dat niet anders?
Goede vraag; ik wilde al zeggen "door de powerknop in te drukken net zoals bij zowat elk ander toestel die flight mode heeft", maar ik heb het even getest voor ik op "verstuur bericht" klikte en dit werkt niet bij de K800!! (oeps :))
Dus...weet het ook niet nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soeski schreef op zondag 23 juli 2006 @ 21:40:
[...]

Goede vraag; ik wilde al zeggen "door de powerknop in te drukken net zoals bij zowat elk ander toestel die flight mode heeft", maar ik heb het even getest voor ik op "verstuur bericht" klikte en dit werkt niet bij de K800!! (oeps :))
Dus...weet het ook niet nog.
Als je naar instellingen gaat, dan het eerste tabblad daar staat flight mode, kun je selecteren wanneer je em wilt zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 juli 2006 @ 22:08:
[...]

Als je naar instellingen gaat, dan het eerste tabblad daar staat flight mode, kun je selecteren wanneer je em wilt zien.
Ja, dat klopt, maar aangezien ik niet iemand ben die dag en nacht de telefoon aan heeft staan en hem dus regelmatig in- en uitschakel, moet je telkens bij het inschakelen kiezen tussen gewone modus en flight mode. Dat moet toch anders kunnen, bijvoorbeeld zoals Soeski zegt: door de aan/uit knop in te drukken en daar de flight mode te kiezen zoals bij andere telefoons...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 13:24:
Gratis? Is dat alleen bij kpn of bij elke k800i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 juli 2006 @ 22:23:
[...]

Ja, dat klopt, maar aangezien ik niet iemand ben die dag en nacht de telefoon aan heeft staan en hem dus regelmatig in- en uitschakel, moet je telkens bij het inschakelen kiezen tussen gewone modus en flight mode. Dat moet toch anders kunnen, bijvoorbeeld zoals Soeski zegt: door de aan/uit knop in te drukken en daar de flight mode te kiezen zoals bij andere telefoons...
Als je het zo stelt, dan heb ik nog geen oplossing, miss dat als je dat hebt ingeschakeld dat het er dan tussen staat??
Verwijderd schreef op zondag 23 juli 2006 @ 22:52:
[...]

Gratis? Is dat alleen bij kpn of bij elke k800i?
Ja, gratis.

volgens mij heb ik gelezen dat het ook nog bij andere was (iig niet bij elke), maar dat weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKS-Skyline
  • Laatst online: 09-09 01:56

HKS-Skyline

Vroooom ?

is het niet gewoon een actie vanuit sony? net als die portable speakers gratis bij de w810?

en toevallig nog iemand anders iets te zeggen over de joystick, ik vond m bij de dummys niet anders aanvoelen dan de k750 namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:01
Mooie TS hoor,
Ik zit te denken aan deze mobiel icm 2jarig Hi-abo €15,- p/m. Terwijl het de specs heeft van 20euro p/m. Met deze tel moet ik wel 9euro bijbetalen
In het pakket zit o.a. een 512MB geheugenkaart. Ik kon zo niet snel een goedkoper pakket vinden. Met name de camera doet me naar deze mobiel neigen

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 13:33
Ik heb laatst voor mezelf en voor een aantal vrienden wat screenprotectors besteld.
Nu heb ik er 2 voor de k800i over en dacht dat iemand er hier misschien wel interesse voor heeft?
Het gaat om de hiervolgende protector soort, http://www.eximstyle.com/ultraclear.php, gemaakt voor de k800i.
Mail me maar als je interesse hebt, voor tien euro per stuk stuur ik hem naar je toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK HEB M!!! :P

Even een tip misschien,....(of niet) :O . als je m haalt bij primafoon met een 1 jarig hi 30 abbo is de telefoon maar 9 euro.

Heeft iemand welleens gehad dat het menu "wazig" is allemaal lijntjes door de icoontjes heen zeg maar, dan heb ik m moeten uitzetten en weer aan en toen deed ie het gewoon weer. En hij liep een keer vast, weer uit en aan en nu lijkt ie het normaal te doen.....maarja heb m vrijdag pas gehaald dus ben er nog heerlijk mee aan het uitproberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben benieuwd wat mensen denken van deze phone ten opzichte van de d600 van samsung.

welke van de 2 zou de betere telefoon zijn. Die camera is natuurlijk beter dan die van de d600, maar de rest van de telefoon. De software en opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-04-2024
Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2006 @ 10:30:
ben benieuwd wat mensen denken van deze phone ten opzichte van de d600 van samsung.

welke van de 2 zou de betere telefoon zijn. Die camera is natuurlijk beter dan die van de d600, maar de rest van de telefoon. De software en opties.
Alles is beter ! Maar dat was met de K750 al zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij de k750 was het scherm in ieder geval niet beter dan bij de d600. maar ben dus benieuwd of dit nu wel zo is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peerke
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

Voor de mensen die de HBH-DS970 hebben: Hoe zit het met FM-radio ontvangst?

Het lijkt me logisch dat dit niet werkt, aangezien de ontvangst en geleiding van het FM-signaal via je wired headset direct je GSM ingaan. Nu deze niet verbonden is, kan je zeker niet via je bluetooth headset FM-radio luisteren?

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imhotep
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 17:16

Imhotep

The Dark Side

hey mensen,
Mss een domme vraag, maar hoe krijg je het klepje van de memory stick los?
Heb dit toestel nu vanaf afgelopen zaterdag en ik krijg dat klepje er maar niet vanaf :?

Moet je dat ding er nu gewoon aftrekken of moet je hem schuiven?
Want als ik volgens mij nog harder trek dan breek ik het vast en zeker af :|

Verder helemaal een toptoestel, dit is mijn eerste SE.
Heb hiervoor altijd Nokia gehad, maar dit beeld is zoveel beter/scherper dan de Nokia.
al me al een super toestel 8)

Still King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only

vr6-only

Blub Blub

nagels eronder en omhoog trekken. het klopt inderdaad dat het wat stug gaat, maar je breekt het niet af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Hoe zit het met de prijs van het toestel bij een hi20 abbo 2 jaar verlenging??

Is het nou zoals hier stuk terug stond 50 euro of is het veel meer? ik kan het niet op de site van hi zien... moet je abbo afgelopen zijn om verlenging te kunnen bekijken. Wel kon ik via een omweg een lijstje krijgen.. maar die was al oud (beetje op rare manier.. kreeg naar wat terug en vooruitgeblader ineens zo'n dropdown met prijzen erin). Daar stond in bij hi 20 2 jaar verlenging 199 euro.

Wie heeft zijn hi20 2 jaar al verlengt en weet de prijs.. of moet binnenkort verlengen en kan de prijzen zien?

groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Zoals je zelf al zei 199 euro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:01
Ik heb de foon vanochtend besteld bij Hi, met een Hi20 abo van 15euro per maand (is een actie) 2jaar lang. 9euro erbij leggen.
Echter nu blijkt ie out of stock te zijn. En ik vraag me af hoelang het nou duurt dat ik hem krijg... :(

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostdeSuproost
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-09 15:15
Frijns.Net schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 09:45:
[...]

Ik heb net Telfort gebeld, want ik wilde meteen gaan verlengen. E29 is natuurlijk een super aanbieding! Maar...

- 1 jaar verlengen, 200 minuten = E99 voor de K800i :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar je gewoon gratis ringtones kunt downloaden voor dit toestel?

Ik weet dat ze ook op website van Sony Ericsson® staan, maar dan kun je ze gratis downloaden via WAP of HTTP, en zo gratis is dat niet, wat dat kost je toch wel surf geld.

Heb namelijk vandaag me toestel binnengekregen, maar vind dat er vrij weinig ringtones opstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2006 @ 14:55:
Weet iemand waar je gewoon gratis ringtones kunt downloaden voor dit toestel?

Ik weet dat ze ook op website van Sony Ericsson® staan, maar dan kun je ze gratis downloaden via WAP of HTTP, en zo gratis is dat niet, wat dat kost je toch wel surf geld.

Heb namelijk vandaag me toestel binnengekregen, maar vind dat er vrij weinig ringtones opstaan.
Is het niet gewoon mogenlijk om een mp3tje als beltoon te gebruiken??? ik heb de telefoon nog niet, maar dat is meestal wel mogenlijk

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Ik heb de telefoon nu een week (Simlock vrij). Wat me opvalt is dat het cameraklepje een beetje gammel aanvoelt. Het gebeurd ook regelmatig dat ie in mijn zak opengaat. Nog erger dan bij de K750i. Verder ben ik zéér te spreken over deze tellie. Wat ik tof vind, is de paarse verlichting bij de bovenste knopjes. Grappig trouwens: Die knopjes naast het speakertje ontdekte ik pas gisteren... Zijn erg verdekt opgesteld.

Voor iedereen die gratis beltonen, thema's en software wil (niet om te spammen ofzo) :) :

zedge.net en nieuwsgroepen (bv groups.yahoo.com).

Heb daar al een paar leuke tones vandaan! Trouwens, als je je aanmeldt bij SE ontvang je twee gratis beltonen! Die moet je idd wel via wap binnenhalen, maar goed. Dat doe je dan 1x en je hebt twee mp3 beltonen van goede kwaliteit. Ik heb nu de classicphone beltoon met een Spaans sprekend mannetje die vraagt of iemand alsjeblieft de telefoon op wil nemen. Erg grappig!!! :+

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2006 @ 14:59:
[...]

Is het niet gewoon mogenlijk om een mp3tje als beltoon te gebruiken??? ik heb de telefoon nog niet, maar dat is meestal wel mogenlijk

gr
Jawel is mogelijk, maar sommige ringtones op de website van Sony Ericsson® zijn wel leuk, vooral die harmony ringtones zijn wel mooi.

Heeft iemand deze al? zodat hij/zij deze even kunt oploaden in een .rar of .zip bestandje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only

vr6-only

Blub Blub

ik heb mijn 512 MB nog steeds niet binnen. 3 juli opgestuurd.

ik heb de voucher in een envelop gedaan en de gegevens op de voorkant van de vocher overgeschreven op het envelop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:20
Mensen die geen MS erbij hebben gekregen (Omdat ze bijv. Simlock vrij hebben) welke hebben jullie voor je telefoon gekocht (als je er uberhaupt een hebt gekocht) ik krijg er namelijk een voor me verjaardag maar ik weet niet zo goed welke ik moet nemen.

[edit]
Nvm, d'r is maar 1 merk in, zat naar verkeerde type kaartjes te kijken ;)

[ Voor 15% gewijzigd door sn0x0r op 24-07-2006 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
JoostdeSuproost schreef op maandag 24 juli 2006 @ 14:29:
[...]

Ik heb net Telfort gebeld, want ik wilde meteen gaan verlengen. E29 is natuurlijk een super aanbieding! Maar...

- 1 jaar verlengen, 200 minuten = E99 voor de K800i :'(
Dan heb ik zeker geluk gehad.
Ik heb de order nog even gecontroleerd, er staat bij mij 29 euro. En ik zie nu idd dat het 99 euro is geworden. Ik heb op de dag dat het voor het eerst op de site stond direct verlengd. Misschien dat ze het toen nog niet helemaal eens waren over de te voeren prijs.

Hoe ziet die voucher voor 512mb eruit?
Dat kaartje is zeker niet te kopieeren en op die manier te gebruiken? :)

[ Voor 10% gewijzigd door rvrbtcpt op 24-07-2006 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:20
Nou ik heb de telefoon nu bijna een week en tot dusver heb ik maar een negatief punt en dat is de flitser. Ik ben niet erg tevreden met de standen waar je deze op kan zetten. Ik wil ook nog een standaard aan functie hebben want wat hij vaak licht genoeg vindt vind ik dus te donker en dan is er dus geen drol te zien op de foto.

Dat is iets wat ik met een firmware update wel verbeterd wil zien, verder het sluitergeluidje uit kunnen zetten maar dat vind ik persoonlijk nog niet zo hinderlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe ziet die voucher voor 512mb eruit?
Dat kaartje is zeker niet te kopieeren en op die manier te gebruiken? :)[/quote]

Een simpel briefje waar je je gegevens en imei nummmer op moet zetten.
Dat kaartje vervalsen kan iedereen alleen een orgineel postaddres en bijpassend imei adddres verzinnen en die ook nog zal kloppen in het syteem van KPN zal lastig worden.(neem aan dat ze het wel bijhouden)
Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.