Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste
Acties:
  • 10.202 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:20
Ik heb het 512MB kaartje nu ook ontvangen. Op 5 juli de voucher op de bus gedaan, dus zo'n 2 weken onderweg.

Heeft er iemand ervaring met de k800i icm. een Parrot CK3100 carkit?
Leek eerst goed te werken, maar ik heb nu af en toe het probleem dat als ik iemand bel of gebeld wordt, er wel verbinding is maar geen geluid (aan beide kanten)
Wellicht wordt dit binnenkort met een firmware update gefixed. Van SE of van Parrot...

[ Voor 3% gewijzigd door bureno op 18-07-2006 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb wel ervaring met de W810 en de Parrot CK3300 (=CK3100+GPS). Werkt zonder enig probleem!!!
Hij herkent het toestel en een aantal seconden later staan alle nummers vanuit de gsm in de Parrot. Bellen en gebeld worden: goeie kwaliteit. Superhandig en echt tevreden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-09 21:32
afterburn schreef op maandag 17 juli 2006 @ 23:04:
Heb inmiddels mijn 2de K800 binnen, en gelukkig doet deze voorlopig wel alles zoals het hoort, inclusief een werkende camera. Heb gelijk ook nog even een keurig Samsonite riem hoesje meegenomen voor 1 euro bij BC. Kan ik em weer zonder te beschadigen bij me dragen. (ik hou niet van de combinatie broekzak en telefoon; gaat er altijd overal stof tussen zitten wat niet bevordelijk is voor de knoppen/joystick)
op je riem dragen is zo voor 50+ :P bovendien zal het toestel toch wel beschadigen, dus wat maakt het uit. de eventuele kleine krasjes die zie je toch niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:28

The Legend

*Plop*

En de postbode is langsgeweest :) K800i + T-Mobile Flex 30 abo via 2Call dus binnen!

Eerste indruk, foon ligt aan de lader: Strak design, toetsen op het toetsenbord zitten te los, headset is kut want de dopjes passen niet in m'n oor :(

Ik had gelezen dat je de accesoires van de W800i niet kon gebruiken op de K800i maar de stekker van de headset lijkt exact dezelfde, ik kan het nu nog niet testen maar ik zou het fijner vinden om de headset van de W800i te blijven gebruiken :)

[ Voor 35% gewijzigd door The Legend op 18-07-2006 09:23 ]

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
The Legend schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 09:22:
En de postbode is langsgeweest :) K800i + T-Mobile Flex 30 abo via 2Call dus binnen!

Eerste indruk, foon ligt aan de lader: Strak design, toetsen op het toetsenbord zitten te los, headset is kut want de dopjes passen niet in m'n oor :(

Ik had gelezen dat je de accesoires van de W800i niet kon gebruiken op de K800i maar de stekker van de headset lijkt exact dezelfde, ik kan het nu nog niet testen maar ik zou het fijner vinden om de headset van de W800i te blijven gebruiken :)
Ik heb het getest bij me broer. Werkte prima. Geluid van die headset is een stuk beter. Dat knake ding wat er standaard bij zit is niet echt prettig in gebruik.

Heeft iemand toevallig al 2gb kaartjes voor de K800i gezien ?

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 20:22

afterburn

No more...

robvanpraat schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 08:29:
[...]

op je riem dragen is zo voor 50+ :P bovendien zal het toestel toch wel beschadigen, dus wat maakt het uit. de eventuele kleine krasjes die zie je toch niet :D
Met mijn 35 jaar zou ik net zo goed 50 kunnen zijn voor een groot deel van de mensen hier, dus... ;)

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

afterburn schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 09:30:
[...]

Met mijn 35 jaar zou ik net zo goed 50 kunnen zijn voor een groot deel van de mensen hier, dus... ;)
Draag m weliswaar niet aan mn riem, maar zo'n transparant hoesje (snakeskin of condoom wordt ie ook wel 's genoemd) is maar wat ideaal hoor. Mede daardoor is mn K750i nu nog voor een mooi prijsje te verkopen (30 euro onder de nieuwwaarde van nu incl. een 512 mb kaartje) terwijl hij een jaartje oud is..

Het is natuurlijk ieder voor zich of hij of zij er een hoesje omheen doet ja of nee, maar het scheelt enorm veel ergenis omdat je geen last hebt van krasjes die altijd net op een plek op het toestel komen waar je m altijd kunt zien zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 20:22

afterburn

No more...

The Legend schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 09:22:
Ik gebruik ook de headset van de W800, en dat is dus totaal geen probleem. Veel beter geluid en een stuk comfortabeler om te dragen (naar mijn mening).

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Laatst online: 10:09
afterburn schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 10:06:
[...]

Ik gebruik ook de headset van de W800, en dat is dus totaal geen probleem. Veel beter geluid en een stuk comfortabeler om te dragen (naar mijn mening).
Die in-ear doppen zijn idd erg lekker en klinken erg goed. Het verkoopt alleen je W800 (in mijn geval W900) zo rottig, zonder de bijbehorende headset... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soeski schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 10:15:
[...]

Die in-ear doppen zijn idd erg lekker en klinken erg goed. Het verkoopt alleen je W800 (in mijn geval W900) zo rottig, zonder de bijbehorende headset... :)
Misschien dat je het een tegen het ander moet afwegen: Ligt het verschil in prijs van je W800i + originele headset hoger dan dat een nieuwe headset kost, dan moet je 'm er gewoon bij doen. Beetje krom dat je precies dezelfde headset weer moet kopen terwijl je de oude wegdoet, maartoch, het is uiteindelijk beter voor je portemonnee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Soeski schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 10:15:
[...]

Ik heb een voordeel dat ik die headset al los gekocht heb bij mijn K750i. De oude was kapot. En de K800i heeft dezelfde headset als de K750i dus die stop ik daar weer bij.

Vanmiddag maar eens langs belcompany kijken of ik me abbo daar kan verlengen met met 1 jaar en dit toestel. En nog even zoeken of er al 2 gb kaartjes zijn want zie nu 1 gb als max en dat vind ik wat krap. Want ik wil veel met filmpjes van 200 mb per stuk gaan doen + mp3's.

[ Voor 24% gewijzigd door Astennu op 18-07-2006 10:28 ]

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robvanpraat schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 08:29:
[...]

wat een onzin, en als je krasjes niet ziet ben je vast 65+: tijd voor leesbril

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2006 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-04-2024
Heb hem nu ook, de simlockvrije versie.

Vanochtend bij de Belcompany gehaald.

[ Voor 91% gewijzigd door lbuysers op 18-07-2006 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:11

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Als je nou een 2e headset in die headset doet die bij de K800i zit van een oudere K750 bijvoorbeeld, heb je dan ook gewoon uit 2 verschillende headsets geluid ? ;)

Zo maar een hersenspinsel dat net in me opkwam. Iemand die het kan testen ? Leuk om samen muziek te luisteren als je in het vliegtuig zit op vakantie ofzo weet ik het :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtox
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-07 11:22
Omdat ik toch wat meer details wilde over mijn K800i ben ik op zoek gegaan naar wat technische documentatie, kwam een handige SE site tegen :
Mobile Developer Support - Sony Ericsson Developer World
Check ook vooral de docs & tools sectie, hier link naar een docje met specs over audio en video in diverse foon-modellen :
Music and video in Sony Ericsson phones
Het kan gelukkig altijd veranderen, maar het lijkt er vooralsnog nog steeds dat er voorlopig een max zit aan 1GB voor een micro-stick in de telefoon :
Connecting a phone equipped with a Memory Stick Duo, Memory Stick PRO Duo or Memory
Stick Micro™ (M2™) to a computer makes the phone visible as an external drive. The Memory Stick PRO
Duo can store up to 4GB of data and the Memory Stick Micro™ (M2™) stores up to 1GB of data when
used in Sony Ericsson phones.
Overigens vind ik het zelf niet echt een probleem, als je heel voorzichtig bent (ze zijn toch wel ERG klein he :P) kan je makkelijk een paar van die sticks meenemen, ze zijn toch hot-swappable.

Zie ook pagina 22-24 voor audio en video codec support specs.

[ Voor 10% gewijzigd door Virtox op 18-07-2006 11:33 ]

Anything goes !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 07:37

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Zo, heb de afgelopen weken aardig lopen 'testen' met de foon.
7,5 uur non stop bellen (wel verschillende mensen en ook met ergens bijladen tussendoor): Check.
Multitasken: snel verschillende dingen doen: Niet Check --> soms moet je toch echt even bedenken dat het niet je snelle pc is maar dat je gewoon even rustig moet wachten (anders resulteert het soms in vastlopers, maar misschien had ik dan ook gewoon even moeten wachten)
Voetballen: al een paar keer met 9,8 m/s2 naar beneden laten vallen en hij doet het nog steeds...
Oortelefoontjes: klinken wel aardig, heb nu toch de HPM 70 besteld (in Hong Kong, incl. verzending 22 E, bij de mediamarkt 44 E). Overigens na de test of je met een Chevy over je oortelefoontjes heen kunt rijden: helaas, dat overleven ze niet (helemaal niet handig)
Extra geheugen: ik wacht er nog op...
Internet: via de ingebouwde browser: doet het aardig, via opera mini: ook niet verkeerd. Allebei hebben ze zo hun voor en nadelen.

Oh ja, en de foto's: zeker niet onaardig! erg goed zelfs. Soms een beetje blauwig, dat is wel een beetje jammer. Ook jammer dat je niet kunt instellen dat ie wel moet flitsen terwijl er genoeg licht is (voor tegenlichtdingen bijvoorbeeld) maar ja, het is een telefoon he...

Jammer dat de videokwaliteit zo slecht is, de oudere walkmantelefoon die je veel ziet (die met 2MP) heeft echt wel goede filmpjes (maar dat zijn dan avi's) Misschien verbetering met volgende update..

Ik vond het wel even wennen aan de kleine toetsjes, toch moet ik zeggen dat ik nu gewend ben aan de manier van typen: de toetsjes zijn een beetje schuin, waardoor je als het ware alleen aan de bovenzijde moet klikken (toch tiep ik nog wel vrij vaak dubbel)

Al met al een fijn telefoontje en ik hoop dat ie mijn misbruik nog lang kan weerstaan!

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk dat de videokwaliteit verbeterd wordt door een firmware update dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, net de mijne opgehaald bij belcompany.
Direct maar ff een 1 Gb kaartje erin gedaan. Maar wat zit dat kleppie van de memory stick vast.
Dacht ff dat ik hem zo breken. :X

Schitterend beeldscherm. Leuke foto's (maar ja ben dan ook een k700 gewend).

nu weer ff verder spelen.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschumi
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-11-2024
Hoi mensen,

Ik zit te twijfelen of ik de K800i i.c.m. abonnement Vodafone Multimedia 22,50 ga bestellen via internet (bij 2call.nl) of dat ik beter kan wachten totdat Vodafone zelf "officiceel" het toestel kan leveren i.c.m. zo'n Multimedia abonnement. Wie kan mij vertellen wat het verschil is en of er verschil is (misschien een ervaringsdeskundige die het toestel al heeft i.c.m. een Vodafone Multimedia Abonnement?) Ik wil in elk geval wel de Vodafone LIVE diensten kunnen gebruiken.

Heel erg bedankt voor alle replies alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 11:47:
Is het mogelijk dat de videokwaliteit verbeterd wordt door een firmware update dan?
Nee, dat zal niet gebeuren. De lage kwaliteit is bewust gekozen door SE. Lijkt mij dat er een chip aanwezig is die de kwaliteit bepaald.
Ik vind het ook erg jammer dat er niet dezelfde chip inzit als in de W900...die maakt echt goede filmpjes @30 frames/sec.
Dat is dan ook het enige dat ik ga missen met de K800i...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRubz
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Soeski schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 11:50:
[...]

Nee, dat zal niet gebeuren. De lage kwaliteit is bewust gekozen door SE. Lijkt mij dat er een chip aanwezig is die de kwaliteit bepaald.
Ik vind het ook erg jammer dat er niet dezelfde chip inzit als in de W900...die maakt echt goede filmpjes @30 frames/sec.
Dat is dan ook het enige dat ik ga missen met de K800i...
Ik denk zelf dat het wel mogelijk is met een firmware-update, maar dat SE dat gewoon niet gaat doen ivm een mogelijke camcordertelefoon die later uitkomt. De filmpjes worden gewoon geregistreerd door de 3.2MegaPixel-ccd (of cmos)-chip die er in de telefoon wordt, dus alleen de verwerkingssnelheid zou een probleem kunnen zijn, niet de resolutie in ieder geval. Aangezien de telefoon niet echt traag te noemen is zou die verwerkingssnelheid ook geen probleem zijn lijkt mij.

Wat ik nog wel wil vragen aan jullie:

Hoe reageren de volumeknopjes aan de zijkant van het toestel? Als ik bij mij tijdens het luisteren naar radio het volume harder wil zetten gaat hij soms zelfs wel eens naar een andere zender. Tijdens het mp3 luisteren naar het volgende nummer. Zou het kunnen dat als je de toets te lang in drukt er een andere functie aan de toets verbonden is? Of is er iets mis met mijn knopjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik nog wel wil vragen aan jullie:

Hoe reageren de volumeknopjes aan de zijkant van het toestel? Als ik bij mij tijdens het luisteren naar radio het volume harder wil zetten gaat hij soms zelfs wel eens naar een andere zender. Tijdens het mp3 luisteren naar het volgende nummer. Zou het kunnen dat als je de toets te lang in drukt er een andere functie aan de toets verbonden is? Of is er iets mis met mijn knopjes?
ik heb de k800 nog niet |:( maar bij de k750i is het zo die ik nu nog heb, dat als je een volume knop langer inhoudt dat hij dan idd naar een andere zender of ander nummer gaat. dus kleine tikjes voor t volume in te stellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtox
McRubz schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 12:17:Ik denk zelf dat het wel mogelijk is met een firmware-update, maar dat SE dat gewoon niet gaat doen ivm een mogelijke camcordertelefoon die later uitkomt. De filmpjes worden gewoon geregistreerd door de 3.2MegaPixel-ccd (of cmos)-chip die er in de telefoon wordt, dus alleen de verwerkingssnelheid zou een probleem kunnen zijn, niet de resolutie in ieder geval. Aangezien de telefoon niet echt traag te noemen is zou die verwerkingssnelheid ook geen probleem zijn lijkt mij.
Met die verwekingssnelheid zit het wel snor op zich, gezien die "bestpic" technology, die 9 foto's op hoge resoluttie achter elkaar neemt. Vraag me alleen af of er voldoende rekenkracht is om goeie video compressie toe te passen.. En inderdaad is het te betwijfelen of SE het ooit zal doen, ze hebben zoveel foons voor verschillende niches en een foon met goeie video zal wel beter in een hoger prijssegment passen. Kortom, tijd voor custom firmwares >:)
McRubz schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 12:17:
Klopt exact :) kan je ook in de handleiding vinden, pagina 11 van de engelse ;)

[ Voor 48% gewijzigd door Virtox op 18-07-2006 12:49 ]

Anything goes !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:28

The Legend

*Plop*

Weet iemand waarom er aan de onderkant van de stekker van de oplader van de K800i een ingang zit waar precies de headset aansluiting in past? Is dat zodat je muziek kunt luisteren terwijl je foon aan het lichtnet hangt of is er nog een andere reden voor? :P

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Uhmm maar max 1gb extra. Dat vind ik een groot min punt. En geen zaklamp meer.

Mja me huidige tel kan die filmpjes niet goed afspelen die is daar denk ik te traag voor. De Samsung E530 van me vriendin kan het wel. Maar goed dan maar met een 1 gb kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

Astennu schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 12:53:
Uhmm maar max 1gb extra. Dat vind ik een groot min punt. En geen zaklamp meer.

Mja me huidige tel kan die filmpjes niet goed afspelen die is daar denk ik te traag voor. De Samsung E530 van me vriendin kan het wel. Maar goed dan maar met een 1 gb kaartje.
Zaklamp functie komt vast nog wel een tweak voor, ik gebruik nu gewoon mn camera en hou de knop losjes ingedrukt zodat ik het als zaklamp ken gebruiken...

1 GIG extra?? Dus er kan maximaal 1 gig in?? Ergens las ik dat het maximaal: 4 gig was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeah, de mijne is ook onderweg. GsmBoulevard is begonnen met uitleveren. Nog meer mensen die hem bij deze shop besteld hebben?

Bij mij zit er echter wel een Track & Trace nummer bij, de site lag er zonet alleen ff uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 996
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 23:33

996

Mijn K800i is (als het goed is) ook onderweg. Ben inmiddels op zoek naar een 1GB geheugenkaart (Memory Stick Micro). Ik heb daarvoor al even in de bekende pricewatch gekeken. Helaas heeft geen van de shops die daar staan vermeld o'n kaartje op voorraad. |:(
Ook andere online shops geven tot nu toe een levertijd aan.

Wat me wel opvalt is het prijsverschil tussen hetzelfde kaartje dat twee keer voorkomt bij dezelfde winkel, klik hier en hier.

Weet iemand van jullie een online shop waar ze op voorraad zijn ? Of desnoods een real-life winkel . . . (maar dan geen Mediamarkt, want die zit niet in Nijmegen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer www.hardwarediscount.nl of www.memoryshop.nl ff. Heb hem uiteindelijk bij de laatste besteld (perfecte afhandeling btw), maar had hem gepre-ordered bij de eerste. Gaat ook prima moet ik zeggen ;)

Het is mogelijk dat nu in de vakantieperiode de kaartjes niet zo snel zijn uitverkocht, dus laat ff je mailadres achter bij memoryshop en je krijgt een mailtje zodra ze op voorraad zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 14:50:
Yeah, de mijne is ook onderweg. GsmBoulevard is begonnen met uitleveren. Nog meer mensen die hem bij deze shop besteld hebben?

Bij mij zit er echter wel een Track & Trace nummer bij, de site lag er zonet alleen ff uit...
Ik heb m ook bij GSMboulevard.nl besteld alleen nog geen mail gehad helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

996 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 15:00:
Mijn K800i is (als het goed is) ook onderweg. Ben inmiddels op zoek naar een 1GB geheugenkaart (Memory Stick Micro). Ik heb daarvoor al even in de bekende pricewatch gekeken. Helaas heeft geen van de shops die daar staan vermeld o'n kaartje op voorraad. |:(
Ook andere online shops geven tot nu toe een levertijd aan.

Wat me wel opvalt is het prijsverschil tussen hetzelfde kaartje dat twee keer voorkomt bij dezelfde winkel, klik hier en hier.

Weet iemand van jullie een online shop waar ze op voorraad zijn ? Of desnoods een real-life winkel . . . (maar dan geen Mediamarkt, want die zit niet in Nijmegen)
Belcompany had de kaartjes ook wel. € 70 voor 1GB. Ik heb hem zelf bij de MM gehaald voor € 59. Maar die zit dus niet in Nijmegen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 14:50:

Wanneer krijg je m trouwens binnen.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-09 23:45

Radeon

Today is a good day to die

Zo heb eindelijk een mail van gsm.tv ontvangen dat mij exemplaar is verstuurd en morgen of overmorgen aan mij geleverd wordt :9

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 15:29:
[...]

Wanneer krijg je m trouwens binnen.?
Morgenmiddag ;)

edit:
Heb er anders gezegd weinig aan want kom zaterdag pas terug uit Turkije (jaja, ideaal, wifi op de kamer ;) ) maargoed, dan he'k iig mooi wat te spelen :) Hij wordt afgeleverd bij mn oma. Had 't daar al mee geregeld omdat dit te verwachten was...

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2006 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Laatst online: 10-09 10:47
Uw order is verzonden met TPG Post en zal binnen 2 dagen bij u afgeleverd worden.
Joechei!!!! Dat is best al wel snel. Vrijdagavond besteld en deze week binnen krijgen. (2call.nl)

[ Voor 4% gewijzigd door Hugo op 18-07-2006 17:14 ]

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06:52

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Zo, antwoord kaartje voor de 512 MB gratis geheugen is ook de deur uit, maar hoe krijg je in hemelsnaam dat @#$^& klepje open :? Moet je echt zoveel kracht erop zetten?

Iemande de software toevallig al onder Windows Vista aan de praat gekregen? Drivers lukken, alleen de Pc Suite software geeft aan niet met Vista overweg te kunnen...

Verder echt een super apparaat, internetten over UMTS gaat ook lekker :9

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

bvk schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 18:16:
Moet je echt zoveel kracht erop zetten?
Zijn jullie nou zo slap of ben ik nou zo sterk??

2 vingers aan de zijkant houden en een heel (losjes) duwtje geven....

Ik vind hem echt niet te strak?? Of jullie zijn te zuinig dat jullie het met een stofdoekje open maken??? :9 :9 :9 :9

Dacht ander klepje;-)

[ Voor 4% gewijzigd door D467 op 18-07-2006 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
WorkForce schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 17:13:
[...]

Joechei!!!! Dat is best al wel snel. Vrijdagavond besteld en deze week binnen krijgen. (2call.nl)
Ik hoop dat het jou beter vergaat dan mij. Hier mijn relaas:

---

Lang verwacht, toch gekomen, Vandaag ontving ik mijn in mei jl. bestelde K800i.
Althans, dat dacht ik.

Ik maak nu net de (over)doos open, deze was netjes met bruin plakband gesealed en de TPG sticker erop.
Hierin de doos van de K800i. Deze ook netjes dicht, maar wel al een scheurtje in het karton wat alleen gebeurt als het doosje hardhandig wordt opengemaakt.
Nu komt het; ik maak de doos open en direkt valt 1 ding mij op.
Er liggen 2 lege plastic zakjes in de doos...

Jullie voelen hem al aankomen... Alles is aanwezig; boekjes, cd, kabels (usb+lader), headset...
GEEN K800i en GEEN batterij. Dat heeft in de lege zakjes gezeten.

Dit neigt HEEL sterk naar (interne) diefstal.
Zo te zien is het niet door de TPG medewerker(s) gedaan vanwege de tape die er goed omheen zat, maar ik sluit het niet uit.

Aangezien ik nu dus nog geen K800i heb maar een doos van de K800i met alles er in BEHALVE het toestel (en batterij)...

Ik ga er niet bij vermelden van welke webshop deze vandaan kwam, dat vind ik naar hen toe niet netjes. Oplettende lezers weten het echter wel al.

Ik hoop dat ze niet moeilijk gaan doen, mijn woord tegen dat van hen..."ja meneer, dat kan iedereen wel zeggen!"... :( :(

IK BAAL ECHT ENORM... 2 maanden geleden al besteld, eindelijk leverbaar, en dan een vuile etter voor me die ff het doosje leegrooft!!!!!!!! :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
Soeski schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 18:58:
[...]

---

Althans, dat dacht ik.

Ik maak nu net de (over)doos open, deze was netjes met bruin plakband gesealed en de TPG sticker erop.
Hierin de doos van de K800i. Deze ook netjes dicht, maar wel al een scheurtje in het karton wat alleen gebeurt als het doosje hardhandig wordt opengemaakt.

Jullie voelen hem al aankomen... Alles is aanwezig; boekjes, cd, kabels (usb+lader), headset...

Zo te zien is het niet door de TPG medewerker(s) gedaan vanwege de tape die er goed omheen zat, maar ik sluit het niet uit.

Aangezien ik nu dus nog geen K800i heb maar een doos van de K800i met alles er in BEHALVE het toestel (en batterij)...

Ik ga er niet bij vermelden van welke webshop deze vandaan kwam, dat vind ik naar hen toe niet netjes. Oplettende lezers weten het echter wel al.

Ik hoop dat ze niet moeilijk gaan doen, mijn woord tegen dat van hen..."ja meneer, dat kan iedereen wel zeggen!"... :( :(

IK BAAL ECHT ENORM... 2 maanden geleden al besteld, eindelijk leverbaar, en dan een vuile etter voor me die ff het doosje leegrooft!!!!!!!! :r
Dat is echt vet balen. (Understatement) Ben benieuwd wat ik binnen ga krijgen. Zodra ik iets binnen heb zal ik het hier posten.

Misschien dat jij ons op de hoogte kan houden betreffende de afhandeling?

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ooit hetzelfde gehad,gelukkig niet met een gsm maar met een frontje,ook het pakje leeg alleen de "gratis"kerstmuts zat er toen nog in,ook het pakje opnieuw dichtgeplakt.Vreselijk balen,ik kreeg na een mail naar de webshop waar ik het besteld had gelukkig een nieuw frontje.Ben benieuwd hoe het voor jou afloopt.Vind het echt vreselijk voor je,en belachelijk dat er pakketjes worden leeggehaald bij tpg of pakketdiensten.Ik hoor het best wel vaak de laatste tijd.Mooi balen.................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het zelf gelukkig nog nooit mee gemaakt, even afkloppen. :X

Ik vind het echt zwaar kl*t* voor je. Ik leef met je mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

1 keer chocoladenletters verstuurd met Sinterklaas, bij enkele kwamen ze aan, bij anderen enkel het doosje....

Wie daar allemaal werkt ik weet het niet?

Kunnen ze het niet trace die gsm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschumi
  • Laatst online: 29-11-2024
mschumi schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 11:50:
Hoi mensen,

Ik zit te twijfelen of ik de K800i i.c.m. abonnement Vodafone Multimedia 22,50 ga bestellen via internet (bij 2call.nl) of dat ik beter kan wachten totdat Vodafone zelf "officiceel" het toestel kan leveren i.c.m. zo'n Multimedia abonnement. Wie kan mij vertellen wat het verschil is en of er verschil is (misschien een ervaringsdeskundige die het toestel al heeft i.c.m. een Vodafone Multimedia Abonnement?) Ik wil in elk geval wel de Vodafone LIVE diensten kunnen gebruiken.

Heel erg bedankt voor alle replies alvast!
Is er echt niemand die weet of (i.c.m. dit toestel) een Vodafone Multimedia abonnement elders anders is dan een Vodafone Multimedia abonnement bij Vodafone zelf?

Please help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Ik kan de 29e mijn K800i ophalen. Heb me abbo met 2 jaar 25 verlengt, toestel gratis. Dit was bij Belcompany. Had orange aan de lijn. Die vertelde dat ze het toestel voorlopig nog niet kregen. Waarom is mij een raadsel maar goed zo kan het ook.

Waar hebben jullie die memory kaartjes gekocht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nosfera7u
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-08 11:19
Vandaag werd ik gebeld dat de K800 binnen was.
Ik had de dummy al gezien en hoopte dat het klepje bij de lens bij het echte toestel er beter uit zag.
Daar aangekomen hebben ze aangeraden hem eerst maar even mee te nemen om te kijken of ik het wat vind. Heb er vroeger gewerkt dus dat is best handig.
Thuis aangekomen, ffe wat foto's genomen , drivers + PC Suite geinstalleerd en balen maar :(

De telefoon verbind soms slecht in de verschillende USB modes ( Bestandsoverdracht of Telefoon )
Soms wordt hij helemaal niet herkend zelfs :(

Dat klepje voor de lens is echt slecht afgewerkt, zelfde kwaliteit als de dummy :( , daar is bij zijn voorganger beter over nagedacht.

Foto kwaliteit valt tegen, ok het is een gsm en geen digicam maar toch.

Conclusie :

Morgen maar terug brengen en wachten tot de N73 uit komt.

Ik ben niet ontspoord, heb nooit op de rails gestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor dummy's waren dat dan?

Die kwaliteit van het bouw-werk van de dummy's die wij in de winkel hebben liggen zijn echt bagger vergeleken met de echte. Ik was ook bang dat het camera klepje gammel zou zijn, maar het valt echt reuze mee. Netzoals de kwaliteit van het hele toestel, het voeld echt solide en stevig aan ( in tegenstelling tot de K750i, puik werk SE! )

De kwaliteit van de foto's kan beter worden met toekomstige software updates (zoals ook het geval was met de k750i).

Als je problemen hebt met je pc doe je toch echt wat fout!. Ik hing de telefoon eraan, drivertjes installeren en klaar is kees. Twee verwisselbare schijven (1 telefoongeheugen, ander memorystick)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://members.lycos.nl/gotphoto/DSC0023.JPG

Macro :)

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2006 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
mschumi schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 20:04:
[...]

Is er echt niemand die weet of (i.c.m. dit toestel) een Vodafone Multimedia abonnement elders anders is dan een Vodafone Multimedia abonnement bij Vodafone zelf?

Please help!
Kan het in de vodafone winkel zelf ook dan? Want mij maakt het niks uit waar ik hem koop...hoewel ik liever ergens meteen verzekering zou willen afsluiten. Ik wist niet dat vodafone dit toestel ook leverde, ik dacht ze ze op de proppen zouden komen met een branded toestel. Ik ga morgen maar weer eens even naar de stad dan...;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtox
@soeski : tering das is echt naar.. maar ik zou er werk van maken : meldt het bij de tpg, klaag nog eens bij de webshop en lijkt mij niet zo vreemd als je gewoon naar de politie gaat en aangifte doet van diefstal, dan sta je wat sterke in je standpunt.
Nosfera7u schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 20:34:
De telefoon verbind soms slecht in de verschillende USB modes ( Bestandsoverdracht of Telefoon )
Soms wordt hij helemaal niet herkend zelfs :(

Dat klepje voor de lens is echt slecht afgewerkt, zelfde kwaliteit als de dummy :( , daar is bij zijn voorganger beter over nagedacht.

Foto kwaliteit valt tegen, ok het is een gsm en geen digicam maar toch.

Conclusie :

Morgen maar terug brengen en wachten tot de N73 uit komt.
Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten hoor, maar paar opmerkinkjes :
Dat geklooit met de usb verbinding had ik in het begin ook. kwam bij mij door de "ethernet" driver van SE. Toen ik deze disablede was het opgelost.
Om bij de USB "schijven te komen heb je overigens (toch ) geen drivers nodig.
Maar zolang als windows de devices aan het detecteren is krijg je geen goede usb-disc connectie.

Ik zie het probleem met het camera klepje niet zo. Hij zit zo strak als mogelijk tegen de behuizing en totaal geen speling. Hij opent en sluit erg stevig. Wellciht dat er wat gammele exemplaren in omloop zijn...

Mbt foto-kwaliteit, zolang als je de camera goed stil houdt, vind ik dat je echt super foto's krijgt ! De enige nadelen die eraan kleven (slecht met tegenlicht enzo) kom je net zo goed tegen bij "normale" digicams.

En voor de mensen die problemen hebben met de memorystick-klep :

Zet je nagel (of iets soortgelijks) onder alleen de onderste kant (richting het toetsenbord) van het klepje. even opwippen onder een hoek van 45 graden even voorzichtig trekken et voila, klepje eruit.
Het kan er een redelijk stuk uit maar zit dus aan de bovenkant vast met een "plastic touwtje"

Anything goes !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

MoodSwing schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 21:57:

En voor de mensen die problemen hebben met de memorystick-klep :

Zet je nagel (of iets soortgelijks) onder alleen de onderste kant (richting het toetsenbord) van het klepje. even opwippen onder een hoek van 45 graden even voorzichtig trekken et voila, klepje eruit.
Het kan er een redelijk stuk uit maar zit dus aan de bovenkant vast met een "plastic touwtje"
Hé thanks, heb em nu open :) Je verwacht niet dat je zoveel kracht nodig hebt voor zo klein klepje. Hij buigt en lijkt te breken, maar schiet dan ineens open.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soeski schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 18:58:
[...]

---

Althans, dat dacht ik.

Potverdorie, heb met je te doen kerel. Kan niet anders zeggen dan voet bij stuk houden en maar hopen dat het goed komt, al lijkt het me sterk dat dat niet zal lukken.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 19:07

Rio

Ik heb al een boek

Weet niet of het hier mag, maar probeer het toch: Weet iemand of dat ding ergens icm een 1-jarig abo voor niks te krijgen valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Ik zal jullie op de hoogte houden hoe het loopt. Ik verwacht een nette afhandeling van de leverancier en snel een nieuw pakket op de stoep; ze zullen geen losse K800i en batterij opsturen lijkt me.

Ben nog steeds verbijsterd dat het mij nu overkomt...
Morgen om 11:00 hang ik meteen aan de telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Rio schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 00:37:
Weet niet of het hier mag, maar probeer het toch: Weet iemand of dat ding ergens icm een 1-jarig abo voor niks te krijgen valt?
Ik heb het nog niet gezien...ik heb hem 1 jaar verlengd voor 95 euro (Orange 32,50) maar goedkoper dan dat heb ik nog niet gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-09 00:19

djidee

Mr. Slungel

2call en tmobile verlenging relax300 voor 55 geloof ik (ga ik doen, tenzij t-mobile zelf met wat beters komt (ff dreigen om naar kpn over te stappen (heb een ben simcard, dus redelijk vaste klant)))

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Laatst online: 05-09 08:56
Met een 1-jarig Hi 40 was die volgens mij gratis (belcompany).. maar of die actie nog steeds loopt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soeski schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 00:49:
Ik zal jullie op de hoogte houden hoe het loopt. Ik verwacht een nette afhandeling van de leverancier en snel een nieuw pakket op de stoep; ze zullen geen losse K800i en batterij opsturen lijkt me.

Ben nog steeds verbijsterd dat het mij nu overkomt...
Morgen om 11:00 hang ik meteen aan de telefoon!
Beste Soeski,

Echt vreselijk balen voor je, wellicht heb je iets aan het volgende: In Den Haag werkt 2call.nl nauw samen met de Phoneshop (Korte Poten 5). Mochten ze je woorden in twijfel trekken stel dan voor dat je daar heen gaat. Phoneshop is een perfecte zaak met erge goeie mensen die daar werken. Als je doos en wijze van beschadiging kan tonen helpt dat wellicht. Je kunt daar tegelijk dan je nieuwe K800 meenemen en de doos controleren !

Succes met dit gezeik, want juridisch sta je uiterst zwak, je hebt namelijk getekend voor ontvangst in goede orde, vormtechnisch had je de doos moeten openen in het bijzijn van degene die je de doos overhandigde. In de praktijk doet geen hond dat vanwege het feit dat je blind vertrouwt dat je je spullen goed geleverd krijgt.
Kortom het is te hopen dat deze rat geen staart krijgt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 01:35:
[...]

Beste Soeski,

Echt vreselijk balen voor je, wellicht heb je iets aan het volgende: In Den Haag werkt 2call.nl nauw samen met de Phoneshop (Korte Poten 5). Mochten ze je woorden in twijfel trekken stel dan voor dat je daar heen gaat. Phoneshop is een perfecte zaak met erge goeie mensen die daar werken. Als je doos en wijze van beschadiging kan tonen helpt dat wellicht. Je kunt daar tegelijk dan je nieuwe K800 meenemen en de doos controleren !

Succes met dit gezeik, want juridisch sta je uiterst zwak, je hebt namelijk getekend voor ontvangst in goede orde, vormtechnisch had je de doos moeten openen in het bijzijn van degene die je de doos overhandigde. In de praktijk doet geen hond dat vanwege het feit dat je blind vertrouwt dat je je spullen goed geleverd krijgt.
Kortom het is te hopen dat deze rat geen staart krijgt !
Het probleem is nou juist dat je het pakket niet mag openmaken voor je betaald hebt. (Beleid TPG). En als je al wel betaald hebt, het pakket openmaakt, een manco constateert, kan de TPG medewerker alleen maar zeggen dat zij pakketten leveren en dat zij dat succesvol en onbeschadigd hebben gedaan. In die zin ben je altijd de dupe, zo zijn er zelfs mensen die voor bakstenen hebben betaald en de TPG medewerker neemt het pakket niet mee terug en geeft dan ook niet direkt (rembours) je geld terug. Zij hebben namelijk het pakket onbeschadigd afgeleverd, de inhoud maakt ze geen zak uit. Logisch wel.
Je moet dus altijd bij de leverancier zijn.
Ik verwacht ook eerlijk gezegd geen problemen, maarja, dat weet ik einde van de ochtend pas.

Er is hier een aantal mensen meer die van deze leverancier het pakket hebben ontvangen; ik ben tot nu toe de enige waar de telefoon van gejat is zo te zien. Hopelijk voor hen dus ook incidenteel en niet één van de medewerkers die ze het zwarte circuit in helpt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
Mijn telefoon is zojuist geleverd. Zelf ben ik helaas niet thuis nu maar mijn vriendin heeft het pakketje even gecontroleerd. En bij mij is het pakketje compleet.

Vanavond voor mij dus lekker spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 13:33
MoodSwing schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 11:29:
Omdat ik toch wat meer details wilde over mijn K800i ben ik op zoek gegaan naar wat technische documentatie, kwam een handige SE site tegen :
Mobile Developer Support - Sony Ericsson Developer World
Check ook vooral de docs & tools sectie, hier link naar een docje met specs over audio en video in diverse foon-modellen :
Music and video in Sony Ericsson phones
Het kan gelukkig altijd veranderen, maar het lijkt er vooralsnog nog steeds dat er voorlopig een max zit aan 1GB voor een micro-stick in de telefoon :

[...]

Overigens vind ik het zelf niet echt een probleem, als je heel voorzichtig bent (ze zijn toch wel ERG klein he :P) kan je makkelijk een paar van die sticks meenemen, ze zijn toch hot-swappable.

Zie ook pagina 22-24 voor audio en video codec support specs.
Op diezelfde site kan je in het k800i whitepaper, (http://developer.sonyericsson.com/getDocument.do?docId=83458), lezen op pagina 6 dat de k800i "up to 2GB" ondersteund. Ik verwacht zelf dat dit nog meer kan worden na een firmware update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Scidd0w schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 10:16:
[...]

Op diezelfde site kan je in het k800i whitepaper, (http://developer.sonyericsson.com/getDocument.do?docId=83458), lezen op pagina 6 dat de k800i "up to 2GB" ondersteund. Ik verwacht zelf dat dit nog meer kan worden na een firmware update.
Jah goed maar er zijn jammer genoeg geen 2 GB kaartjes. Ik wou eigenlijk 2 gb halen maar die blijken dus nergens te koop te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soeski schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 07:56:
[...]

Het probleem is nou juist dat je het pakket niet mag openmaken voor je betaald hebt. (Beleid TPG). En als je al wel betaald hebt, het pakket openmaakt, een manco constateert, kan de TPG medewerker alleen maar zeggen dat zij pakketten leveren en dat zij dat succesvol en onbeschadigd hebben gedaan. In die zin ben je altijd de dupe, zo zijn er zelfs mensen die voor bakstenen hebben betaald en de TPG medewerker neemt het pakket niet mee terug en geeft dan ook niet direkt (rembours) je geld terug. Zij hebben namelijk het pakket onbeschadigd afgeleverd, de inhoud maakt ze geen zak uit. Logisch wel.
Je moet dus altijd bij de leverancier zijn.
Ik verwacht ook eerlijk gezegd geen problemen, maarja, dat weet ik einde van de ochtend pas.

Er is hier een aantal mensen meer die van deze leverancier het pakket hebben ontvangen; ik ben tot nu toe de enige waar de telefoon van gejat is zo te zien. Hopelijk voor hen dus ook incidenteel en niet één van de medewerkers die ze het zwarte circuit in helpt...
en dit is nou een van de redenen waarom ik nooit meer via een webshop bestel en nooit vooraf betaal (onder rembours is ook vooraf betalen, je mag immers pas later inzien). Ik rijd er liever 100 km voor om een toestel te zien en te testen. Vaak wel iets duurder maar veel minder risico (heb ook een keer in mijn leven betaald voor een brok steen in een doosje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 10:33:
[...]

en dit is nou een van de redenen waarom ik nooit meer via een webshop bestel en nooit vooraf betaal (onder rembours is ook vooraf betalen, je mag immers pas later inzien). Ik rijd er liever 100 km voor om een toestel te zien en te testen. Vaak wel iets duurder maar veel minder risico (heb ook een keer in mijn leven betaald voor een brok steen in een doosje).
Sja, dat is een optie inderdaad. Ik ben er op zich niet huiverig voor, en nog steeds niet. Het gaat ook al jaren goed eigenlijk.
Ik neem ook aan dat een (grote) telco hier wel een verzekering voor heeft lopen, zodat ze het niet uit eigen zak moeten betalen (en dus ook de klant niet duperen). Ik bestel ook nooit bij een vage toko om de (digitale) hoek, maar webshops die goed staan aangeschreven als zijnde betrouwbaar. En tot nu toe maken ze dat ook altijd waar! Over een half uur gaan ze open en kan ik bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yero
  • Laatst online: 11-09 17:58

Yero

Reviewer
Jah goed maar er zijn jammer genoeg geen 2 GB kaartjes. Ik wou eigenlijk 2 gb halen maar die blijken dus nergens te koop te zijn.
Nog niet nee. Memorystick Micro M2 is zo nieuw dat de vraag nog beperkt is. Men is dus begonnen met de levering van 512 MB en 1 GB. Het is een feit dat grotere capaciteiten zullen volgen, maar geen idee hoe lang dat duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn status bij 2call staat nog steeds op "wacht op betaling".

Ik denk dat ik vandaag ook maar eens aan de lijn ga hangen want ik heb al zondag betaald en geloof het zeker niet dat ze het geld nog niet hebben. Op e-mail hebben ze trouwens ook nog niet gereageerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Net gebeld; het onderzoek is gestart...
De betreffende medewerker gaf alleen aan: "ow, dat is niet zo mooi....we gaan het uitzoeken".
Ze gingen kijken of het toestel daar nog lag (euhm, logisch?) en hij zou me vandaag nog mailen.
Ik neem toch aan dat ze wel een procedure hiervoor hebben.
Het klonk overigens zeer druk, dus als ik geen mail heb eind van de middag ga ik weer bellen...
Ik kan me namelijk goed voorstellen dat ze, indien er iets intern niet in de haak is, dit snel willen onderzoeken!
Wat overigens ook opviel; normaal zit er van hen altijd een sticker op de doos van de GSM zelf. Dit keer niet...

[ Voor 65% gewijzigd door Soeski op 19-07-2006 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Nou, dit geloof je nooit... :

Mail gehad van de leverancier:

---
Goedemorgen,

Ik heb het toestel hier intern gevonden. Ik zal het u doen toekomen, excuses voor de verwarring.
---

Dus morgen alsnog het toestel. Ik hoop alleen wel in nieuwstaat, want blijkbaar is er al mee gespeeld...
Geen diefstal dus :D

* Soeski toch een beetje blij, maar pas echt als ik 'm morgen zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soeski schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 10:39:
[...]

Sja, dat is een optie inderdaad. Ik ben er op zich niet huiverig voor, en nog steeds niet. Het gaat ook al jaren goed eigenlijk.
Ik neem ook aan dat een (grote) telco hier wel een verzekering voor heeft lopen, zodat ze het niet uit eigen zak moeten betalen (en dus ook de klant niet duperen). Ik bestel ook nooit bij een vage toko om de (digitale) hoek, maar webshops die goed staan aangeschreven als zijnde betrouwbaar. En tot nu toe maken ze dat ook altijd waar! Over een half uur gaan ze open en kan ik bellen...
denk dat je geluk hebt gehad om bij een zeer goede webshop te kopen in Den Haag, jongens daar doen hun werk correct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
Soeski schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 11:48:

---
Goedemorgen,

Ik heb het toestel hier intern gevonden. Ik zal het u doen toekomen, excuses voor de verwarring.
---

Dus morgen alsnog het toestel. Ik hoop alleen wel in nieuwstaat, want blijkbaar is er al mee gespeeld...

Top! Wel een beejte jammer dat men de telefoon uit de doos heeft gehad. Erg slordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Laatst online: 13-09 19:07

Rio

Ik heb al een boek

D467 schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 16:02:
[...]

Nadelen:

Geen?

Camera klepje?? Niks mis mee, gaat heel soepel open, en dicht maar ook weer niet te soepel ;)

Walkman software? Je bedoeld dat je het als mp3 speler kan gebruiken?

Zeker wel ;)
Dus eigenlijk heeft dit ding alles wat de W800 ook heeft, maar dan met een betere camera?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soeski schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 11:48:

---
Goedemorgen,

---

Dat meen je niet...Het toestel is dus gewoon uit de doos gehaald omdat een medewerker "het nieuwe ding van SE wel eens ff wilde bekijken"...waanzin. Nu hoop ik inderdaad voor je dat het toestel ongeschonden aankomt want het lijkt me allesbehalve logisch om de telefoon in een bubbeltjesenvelop te stoppen...

Staat morgen de postbode aan de deur: "Goeiedag, een zending van 2Call. Wilt u hier even tekenen? Danku. Dat is dan 400 Euro" :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-08 16:16

Radjesh

hoi

Zojuist deze bij de KPN gehaald icm met een kpn mobile 30 abbo... Kwam het toestel uit op 19 euro, en moest 26,50 aansluitkosten betalen :)

Gaaf ding!

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon

Radeon

Zo vanmorgen stond meneer de postbode voor de deur en ja hoor met een mooie K800i in ze handen _/-\o_ _/-\o_ .

Eerste indrukkken,

Ligt lekker in de hand, is alleen ietsje groter als me Nokia 6230 (maar ja scherm is ook al bijna 2x zogroot) . Scherm is echt helder, geluidskwalilteit is ook goed door het speakertje. Moet alleen nog even wennen aan de menu besturing van SE ebn alleen maar nokia gewendt.
Wat wel jammer vindt is dat SE geen memory kaartje erbij heeft gedaan toch wel een missertje.

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 12:05:
[...]

Dat meen je niet...Het toestel is dus gewoon uit de doos gehaald omdat een medewerker "het nieuwe ding van SE wel eens ff wilde bekijken"...waanzin. Nu hoop ik inderdaad voor je dat het toestel ongeschonden aankomt want het lijkt me allesbehalve logisch om de telefoon in een bubbeltjesenvelop te stoppen...

Staat morgen de postbode aan de deur: "Goeiedag, een zending van 2Call. Wilt u hier even tekenen? Danku. Dat is dan 400 Euro" :9
Ja, ik vind het ook slordig dat het toestel uit de doos is gehaald. En niet terug is gestopt, waarschijnlijk in de haast. Ik denk dat ze maandag de zending binnenkregen, een medewerker dat ding wel eens wilde testen, en het is vergeten terug te stoppen... In de haast om alle backorders de deur uit te doen is het doosje niet meer gecontroleerd.
Ik wil gewoon een nieuwe ongeschonden telefoon en inderdaad geen "gebruikte" die nu in bubbeltjesplastic opgestuurd wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th@_M@ster
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 13:42
net een mail van kpn gehad..had hem donderdag op de site besteld krijg ik nu pas bericht dat mn bestelling is geregistreert en dan moet die ok nog is verzonden worden.....betekend waarschijnlijk geen k800i voor zaterdag als ik op vakantie ga |:(

Ka-tjing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
robvanpraat schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 21:22:
[...]

Kan het in de vodafone winkel zelf ook dan? Want mij maakt het niks uit waar ik hem koop...hoewel ik liever ergens meteen verzekering zou willen afsluiten. Ik wist niet dat vodafone dit toestel ook leverde, ik dacht ze ze op de proppen zouden komen met een branded toestel. Ik ga morgen maar weer eens even naar de stad dan...;)
ik ben zoals gezegd, even naar de stad gegaan om het uit te zoeken :) Ik ben bij T for telecom begonnen. Deze zeiden dat ze het konden leveren met het multimedia abonnement van 27,50 per maand. Ik zou echter wel 90 euro zelf bij moeten leggen bij een 2 jarig abonnement. Ik heb gezien dat het toestel al bij abonnementen van rond de 20 euro gratis is, dus ik ging maar even verder kijken. Bij The phone house had ik een vorige keer al de vraag gesteld, maar daar kreeg ik te horen dat zij die combinatie niet mochten leven; ze mochten alleen leveren met een gesimlocked toestel van Vodafone, wat ik dus liever niet wil.

Daarna ging ik de Belcompany in, daar zei een man tegen me dat hij het wel kon leveren, maar hij niet kon garanderen dat de UMTS diensten zouden werken. Dat ben ik dus even gaan navragen bij Vodafone, of elk UMTS toestel op het Vodafone UMTS netwerk kon, zoinder simlock van Vodafone. De medewerker daar zei dat dit mogelijk was. Bij Belcompany was de telefoon gratis!

Dus toen ging ik maar weer terug naar Belcompany, om het abonnement af te sluiten. Nu was er echter een andere persoon te vinden achter de kassa. Die begon me ineens te vertellen dat de combinatie (nog) niet leverbaar is. Dus hij ging na zeuren van mij, het even bij z'n collega navragen. Die kwam echter ook terug op z'n verhaal. Ze hadden vorige week al eenzelfde vraag gehad, zeiden ze. Ze hebben toen gebeld met Vodafone om te vragen of het mogelijk was om een bel en sms abo af te sluiten en dat later om te zetten in een bel en multimedia abonnement. Dit was mogelijk, maar niet te adviseren, omdat er snel administratieve fouten konden ontstaan, volgens Vodafone (dus ze praten negatief over hun eigen interne werk :P).

Ik heb dus besloten om nog even te wachten, totdat de combinatie wel mogelijk is, of wanneer ik wel moet. Mijn huidige abo loop 19 augustus af, dus ik moet begin augustus een nieuwe abo hebben afgesloten, aangezien ik nummerbehoud wil doen. Ik zou het toetsel toch niet gelijk meekrijgen, dat is namelijk policy van Vodafone schijnt, dus nu afsluiten heeft toch weinig nut voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

hij komt net binnen met de post :) alles zit gewoon int doosje en werkt volgens mij ook :)

maar nu zit ik met een vraagje, er zit naast het punt waar je de oplader/usb instopt een soort van opgevult gat met een metaal iets er aan, weet iemand wat dat is?

oh en er staat dat de oortelefoontjes gebruikt worden als antenne, weet iemand of oortjes die je los kan kopen dat ook hebben?

[ Voor 21% gewijzigd door ye-roon op 19-07-2006 14:27 ]

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon

Radeon

ye-roon schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 14:23:
hij komt net binnen met de post :) alles zit gewoon int doosje en werkt volgens mij ook :)

maar nu zit ik met een vraagje, er zit naast het punt waar je de oplader/usb instopt een soort van opgevult gat met een metaal iets er aan, weet iemand wat dat is?

oh en er staat dat de oortelefoontjes gebruikt worden als antenne, weet iemand of oortjes die je los kan kopen dat ook hebben?
Dat metalen dingetje aan de onderkant kan je een touwtjes toen zodat je hem om je nek kan hangen, Zit als het goed is ook zoiets in je doos.
Van die oordopjes zou ik niet weten.

weet iemand toevallig hoe ik de toetsblokkering aan krijg?

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

hirogene schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 14:31:
[...]

Dat metalen dingetje aan de onderkant kan je een touwtjes toen zodat je hem om je nek kan hangen, Zit als het goed is ook zoiets in je doos.
Van die oordopjes zou ik niet weten.

Om je nek?? Wat voor nek heb je? Het is zoon handvat dingentje.... zit in de doos;-)

Toetsblokkering: Sterretje (links onder) indrukken en dan op activeren klikken;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Sterretje (*) en dan de rechter keuzetoets onder het display ;)

edit:

Te laat

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2006 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:21
Nou, vanmiddag om een uur of 13:00 stond de man van de post hier voor de deur met mijn telefoon. Meest ironische was nog wel dat hij zei: "Kijk is aan, telefoon voor zoonlief (hij zag mij toen net naar binnen stappen met een BIG smile :P), hij's niet de enige die vandaag blij werd ;) " Dit was telefoon nummer heel veel al die hij rond bracht.

Dus, ik alles eruit gehaald enz. enz. alles werkt perfect, menu gaat echt rete snel, zoiets heb ik nog nooit meegemaakt ^^ (Op een telefoon dan) Ik heb gelijk ff met bluetooth zitten spelen met me pa z'n telefoon, muziek geluisterd in een uitstekende kwaliteit, foto's maken gaat perfect en ook in uitstekende kwaliteit. Video's maken heb ik me nog niet mee bezig gehouden maar dit zal ik zo spoedig mogelijk ook is uit proberen.

Nu stuit ik echter wel op het eerste en moet toegeven ook wel verwachte probleem. Ik draai al sinds ik me CPU'tje heb Windows XP Pro x64. Nog nooit met software problemen gehad op 2 dingen na. Een logitech webcam (naja, boeide me verder niet echt dus nooit moeite genomen om software te zoeken) en zo ook met de PC Suite van SE. Dus ik ga maar is ff op hun site kijken of er daar een staat (Creative levert wel x64 software maar voor zover ik heb meegemaakt alleen op hun site en niet op de cd's zoals bij mijn MP3 speler) Dat is iets waar ik maar ff achteraan ga want ik wil wel natuurlijk gemakkelijk muziek kunnen overpompen naar me telefoon.

Verder ben ik in deze eerste 2 uur al ontzettend tevreden met deze telefoon.

[edit]
Tevens zoek ik dus een goed geheugenkaartje. Dit wordt de eerste keer dat ik zo'n ding zal aanschaffen, heb dus ook totaal geen idee wat wijsheid is hierin. Daarmee doel ik op merk, type, verschillen onderling, grootte (zelf zit ik te denken aan 2GB, maar wellicht is 2x 1GB aanschaffen slimmer ofzo, dat soort dingen)

[ Voor 16% gewijzigd door sn0x0r op 19-07-2006 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajpohv
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 16:21
Ik heb een bug(je) in de software gevonden en vind 't persoonlijk wel iri.
Je kunt de joystick-snelkoppelingen zelf configureren. Maar als je de telefoon uit- en dan weer aanzet, gaan deze instellingen verloren.

Heeft iemand al een software update of zo gezien? Is 't zinvol dit te melden bij SE?

It's a beautiful day!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon

Radeon

D467 schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 14:49:
[...]

Om je nek?? Wat voor nek heb je? Het is zoon handvat dingentje.... zit in de doos;-)

Toetsblokkering: Sterretje (links onder) indrukken en dan op activeren klikken;-)
Ja beetje verkeerd ja mijn excuses, heb nu gewoon de nek cord van me creative Muvo erop gedaan.

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 13:33
ajpohv schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 15:06:
Je kunt de joystick-snelkoppelingen zelf configureren. Maar als je de telefoon uit- en dan weer aanzet, gaan deze instellingen verloren.

Heeft iemand al een software update of zo gezien? Is 't zinvol dit te melden bij SE?
Is dit echt zo?
Dit was namelijk ook al een bug in de beginperiode van de K750i die er later uit is gehaald door een firmware update. Stom zeg dat ze nu weer die fout erin hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Laatst online: 11-12-2024
Goeidag allemaal,

Gisteren de SE K800i aangeschaft. Eerder had ik de K750i. Op deze laatste is het mogelijk dat het toetsenboord automatisch blokkeert als je hem een tijdje niet aanraakt. Bij de K800 heb ik deze functie nergens kunnen vinden. (Niet in het boekje en niet op internet/forum).

Heeft de telefoon deze functie echt niet?

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Laatst online: 11-12-2024
Gisteren € 129,99 neergelegd icm Vodafone 70 (650 belminuten voor € 70,-) 1 jaar (BC).

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:21
Dutch_Baseline schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 15:48:
Goeidag allemaal,

Gisteren de SE K800i aangeschaft. Eerder had ik de K750i. Op deze laatste is het mogelijk dat het toetsenboord automatisch blokkeert als je hem een tijdje niet aanraakt. Bij de K800 heb ik deze functie nergens kunnen vinden. (Niet in het boekje en niet op internet/forum).

Menu -> Instellingen -> Beveiliging (Gewoon onder Tabblad Algemeen) -> Autom. blokkering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• londonertje
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-08-2024
Goeidag allemaal,

ga naar Beveiliging en daar hebbie het zitten, om daar te komen moet je naar instellingen gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Laatst online: 01:20
Goeidag allemaal,

Menu -> instellingen -> algemeen -> beveiliging -> autom.blokkering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Na 2 uurtjes kloten is het me eindelijk gelukt met de afstandsbediening van de telefoon (hiermee bedoel ik ZONDER extra software te installeren)

Alles werkt nu PERFECT via blue tooth: Kan mp3tjes vanaf mijn laptop sturen naar mijn telefoon en ook andersom!!! Telefoon gewoon in mijn broekzak, (automatisch accepteren aan) geen usb kabel nodig.

Computer besturen via de telefoon werkt ook prima, enkel gebruik ik geen Windows Media Player maar Itunes voor mijn muziek. Heeft er iemand daarvoor een schema aangemaakt???

Zo ja: Zou je dan zo vriendelijk willen zijn om het met ons te delen??

Nu ga ik weer verder om het GRATIS (via blue tooth) internet aan de praat te krijgen ;)

[ Voor 15% gewijzigd door D467 op 19-07-2006 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-09 00:19

djidee

Mr. Slungel

Was net in groningen bij de phonehouse, kijken of ze hem hadden liggen, ff kijken en vergelijken... Aangegeven dat ik vanaf 13augustus kan verlengen/overstappen... Overlegt, wat gebabbeld, stap over van t-mobile naar vodafoon (abbo van 27.50 voor 2 jaar), betaal niets voor toestel, en hij belt me zodra vodafoon en t-mobile akkoord zijn over nummerbehoud, dan kan ik toestel en simkaart komen halen. Met een beetje geluk nog voor het einde van de maand _/-\o_
Lever mn oude K700i in (krijg je als tegoed op accesoires (direct goede doppen bestellen dus)), en per 11 november zit ik op het vodafone netwerk (eerste 3mnd gratis ook (phonehouse actie))... De K800i krijg je overigens al gratis bij een abbo van 22.50 voor 2 jaar, bij 1 jarig moet je flink bij dokken (in de trant van 200 euries)

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eej mensen,

Vraagje aan de mensen die de K800i bij 2call hebben besteld:
Ik heb mijn abonnement daar verlengt (maandag papieren opgestuurd), vandaag kreeg ik een sms van telfort dat mijn abonnement is verlengt, maar nog geen mail van 2call dat het toestel wordt opgestuurd.
Iemand enig idee of dit snel gebeurt bij 2call??

Mvg Paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Internet via blue tooth ook getest, werkt,,,, todat ik mijn beltegoed ging opvragen zit iets van 15 minuten op internet te kloten en heb 0,59 cent extra kosten los van mijn abonnement???

Of het komt dus door die blue tooth internet of anders???

Heb alleen maar wat gebeld en wat ge sms's niks meer.... niks minder....

(Ik heb SO HI)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Radjesh schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 12:08:
Zojuist deze bij de KPN gehaald icm met een kpn mobile 30 abbo... Kwam het toestel uit op 19 euro, en moest 26,50 aansluitkosten betalen :)

Gaaf ding!
Ben je nou niet genaaid? Ik heb hem ook bij de Primafoon gehaald icm een KPN Mobiel 30; telefoon gratis, UMTS simkaart, géén aansluitkosten en het gratis 512MB kaartje. Een 2 jarig abo, dat wel, maar ook 5 mnd 20% extra tegoed....

Edit: Dit snap ik even niet, telefoon afgelopen donderdag gehaald en alleen wat gebeld, gesurfd en een paar dingetjes (2MB) gedownloaded. Vraag ik net mijn saldo op, heb ik nog € 45,- tegoed en is mijn verbruik incl. dataverkeer € 13,- geweest, totaal dus €58,-. 30 Euro + 20% extra is € 36,-, hoe kan ik nou nog € 45,- overhebben :?

Vreemde berekening, morgen in de pauze maar even bij de Primafoon langs....

[ Voor 30% gewijzigd door bvk op 19-07-2006 18:28 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:13

sphere

Debian abuser

Radjesh betaalt 45 euro extra, en jij 360. Do the math :P

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

sphere schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 18:22:
Radjesh betaalt 45 euro extra, en jij 360. Do the math :P
En jij hebt een glazen bol waarin je kan zien dat Radjesh een 1 jarig abonnement heeft? Dat zegt ie er namelijk niet bij... ;)

Plus dat ik voor die 360 Euro natuurlijk gewoon mijn belminuten krijg, dat is waar je uiteindelijk gewoon voor betaald. Je koopt belminuten waar je een telefoon bij krijgt, niet andersom.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Dat metalen dingetje aan de onderkant kan je een touwtjes toen zodat je hem om je nek kan hangen.
Whaha, die is goed gek.
Maar heb ff wat foto's geschoten van 1 van de grootste gebouwen van NL. Zo niet, de grootste. Moest wel de bus halen dus zijn niet de beste pics.

En ja, elke oordopjes kunnen als antenne fungeren.

Afbeeldingslocatie: http://img245.imageshack.us/img245/9562/dsc00004id0.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img425.imageshack.us/img425/3971/dsc00001hg9.th.jpg

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2006 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ajpohv schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 15:06:

Is bij mij niet het geval. Ik heb ook zelf ingesteld, maar als ik em uit - aan zet staat het er nog net zo.
D467 schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 17:27:
Internet via blue tooth ook getest, werkt,,,, todat ik mijn beltegoed ging opvragen zit iets van 15 minuten op internet te kloten en heb 0,59 cent extra kosten los van mijn abonnement???

Of het komt dus door die blue tooth internet of anders???

Heb alleen maar wat gebeld en wat ge sms's niks meer.... niks minder....

(Ik heb SO HI)
Ik hoop dat het gratis (dacht ik wel, weet toch nóg niet zeker) anders heb ik dikke kosten deze maand 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

bvk schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 18:13:
[...]

Ben je nou niet genaaid? Ik heb hem ook bij de Primafoon gehaald icm een KPN Mobiel 30; telefoon gratis, UMTS simkaart, géén aansluitkosten en het gratis 512MB kaartje. Een 2 jarig abo, dat wel, maar ook 5 mnd 20% extra tegoed....
Jij bent ook genaait want ik heb bij SO HI (ook van kpn)

Betaal 25 euro per maand:

+ GRATIS TOESTEL
+ GEEN AANSLUIT KOSTEN
+ GRATIS 512 MB GEHEUGEN
+ 175 BELMINUTEN PER MAAND/ IN DE 300 SMSJES

Zit er wel 2 jaar aanvast.... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

is er naast disc2phone nog een andere manier om mp3tjes en files van me hdd naar de mem stick en van mem stick naar hdd te krijgen? Ik moet voor dat gebeuren SP1 installeren en ik heb een grandioze HEKEL aan allebij de service packs van XP. Nou kan ik het ook gewoon via de LT van me zusje of PC van me moeder doen, maar daar heb ik geen zin in :p. Dus, kan het ook zonder gebruik te maken van die disc2phone?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.