Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste
Acties:
  • 10.203 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is absoluut niet te vergelijken met een echte. Heb diverse dummies van overige modellen vast gehad en die waren dan wel zo gigantisch kitsch...zo ook vorig jaar met de K750i. Als die de kwaliteit van de dummy had gekregen, dan lag ie met anderhalve week uit mekaar :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:48
Een dummy heeft iedereen al aangezeten...

En ik heb mijn 512mb kaartje binnen.
Er zit ook zo'n adapter bij...
Telefoon uit --> kaartje erin --> telefoon aan.... en hij werkt.

Echter staat er bij status..(in standby mode volumetoets indrukken) mar 455 mb vrije ruimte ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 23:26

Steffie

Opaque

Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 00:37:
Ik heb vandaag mail ontvangen van 2call.nl met daarin de bevestiging dat ik hem morgen heb !
Dus het is geen uit-de-duim-zuig verhaal maar gebaseerd op een mail afkomstig van 2call.nl
Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 15:56:
En als laatste ik had hem inderdaad later besteld dan jij, ik was nummer 14 op de lijst !
Ik heb nog geen mailtje van ze ontvangen. Beetje raar dat ze niet beginnen bij de mensen die als eerste deze telefoon hebben besteld. Hoop voor hun dat ze maandag de rest van de klanten voor de K800i een mailtje sturen.

Jij veel plezier met je aanwinst gewenst ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Steffie op 15-07-2006 17:56 ]

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Laatst online: 10:09
Steffie schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 17:55:
[...]

[...]

Ik heb nog geen mailtje van ze ontvangen. Beetje raar dat ze niet beginnen bij de mensen die als eerste deze telefoon hebben besteld. Hoop voor hun dat ze maandag de rest van de klanten voor de K800i een mailtje sturen.

Jij veel plezier met je aanwinst gewenst ;)
Ja, verbaast mij ook inderdaad! Die paar extra dagen maakt met niet zoveel uit, maar vindt het wel apart te noemen. Hij zal van de week wel komen dan. Tot die tijd speel ik wel met mijn Qtek 8500 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 10:54:
Even een vraagje,

Een kameraad van en ikzelf willen zo'n houder voor in de auto. Nu zag ik op de se shop ook een kabeltje staan dat je op je houder aansluit en ook aan je radio aansluit, zodra je gebeld wordt dan wordt de muziek zachter en hoor je de stem van degene die je belt over de autoboxen. Tevens kun je dan je liedjes van je telefoon ook spele via je autoboxen.

Heeft iemand een idee wat en waar ik dat kan krijgen? (dus niet online bestellen, maar gewoon in een winkel). En weet iemand ook hoe dat nou precies werkt?
Heeft iemand hier een antwoord op??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

Serotonine schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 17:38:

Echter staat er bij status..(in standby mode volumetoets indrukken) mar 455 mb vrije ruimte ...
Wanneer heb je de voucher opgestuurd? Hoeveel weken duurde het?

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-04-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 18:04:
[...]

Heeft iemand hier een antwoord op??
Die kabel alleen is echt niet voldoende, je hebt een carkit erbij nodig lijkt me. Ik zou als ik jou was nogmaals effe de site goed controleren voordat je tot koop overgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeVeBe
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-11-2024
WoBaDijk schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 18:27:
[...]

Ik heb mijn kaartje vandaag ook ontvangen.. ik heb hem verstuurd op 28 juni dan weten jullie dat en kunnen jullie gokken wanneer die van jullie komen..:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VIC_TOR schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 18:57:
[...]

Die kabel alleen is echt niet voldoende, je hebt een carkit erbij nodig lijkt me. Ik zou als ik jou was nogmaals effe de site goed controleren voordat je tot koop overgaat.
Ok dank,
Ja dat was ik sowieso nog van plan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:48
WoBaDijk schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 18:27:
[...]

geen zin om te rekenen... dus dat moeten jullie maar doen.

In de week dat ie uit kwam... (op de hi website vandaag, bestellen woensdag bellen).
Ik heb hem op een woensdag gehaald... en op vrijdag het kaartje opgestuurd.
En dus vandaag binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 20:22

afterburn

No more...

Nou ik heb em sinds vandaag ook. Erg mooi toestel. Ik vraag me alleen 2 dingen af:

- Is er al een mooi tasje/hoesje voor te krijgen? Ik ben nogal zuinig op mijn spullen en in de broekzak is voor mij geen optie, dus hij moet ergens in zodat ie aan de riem kan. Wel iets waar ie zowel met als zonder handsfree plug netjes in past. (verder helemaal geen eisen hoor. ;) )
- Is er iets om het display krasvrij te houden? Zoiets als van die PDA screen protectors ofzo?

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

afterburn schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 21:09:
- Is er al een mooi tasje/hoesje voor te krijgen? Ik ben nogal zuinig op mijn spullen en in de broekzak is voor mij geen optie, dus hij moet ergens in zodat ie aan de riem kan. Wel iets waar ie zowel met als zonder handsfree plug netjes in past. (verder helemaal geen eisen hoor. ;) )
Zoon tasje heb ik er zelf los bijgekocht, van SonyEricsson zelf;-) alleen vind ik het nogal lomp als hij eromheen zit...
- Is er iets om het display krasvrij te houden? Zoiets als van die PDA screen protectors ofzo?
Je kon iets van een doorzichtige sticker op het scherm laten plakken, tasje dat je je toetsen etc kan gebruiken bestaat helaas (nog) niet, ik heb het nagevraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nogal zuinig op mijn spullen en in de broekzak is voor mij geen optie
Hou je er wel rekening mee dat het een gebruiksvoorwerp is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-09 21:32
Een dummy heeft iedereen al aangezeten...

Je verliest altijd wat ruimte, vanwege bestandsysteem e.d. Zo levert een harde schijf van 320GB uiteindelijk nog net geen 300gb op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Maar heeft iemand nog leuke (free) games gevonden voor de K800??? Bijvoorbeeld free games van een anderen telefoon wat ook (goed) op de K800I werkt?

Of handige software/tweaks gevonden?

Dit kwam ik tegen:

http://www.mobiluck.com/d...ony-Ericsson-K800i-en.php
Spot your friends in a crowd, a pub, a nearby room
Detect all Bluetooth devices around you
Send messages to strangers with no need of their phone number
Send unlimited messages for free
Send easily messages, pictures, business cards, files
Communicate discreetly during a meeting, a dinner, a conference
Discover other MobiLuckers first name, age, passions, job, picture, phone number
Create your own profile, nice, smart, and funny
Protect your phone against viruses
Make other people discover MobiLuck

[ Voor 64% gewijzigd door D467 op 15-07-2006 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeVeBe
D467 schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 21:40:
Maar heeft iemand nog leuke (free) games gevonden voor de K800??? Bijvoorbeeld free games van een anderen telefoon wat ook (goed) op de K800I werkt?

Of handige software/tweaks gevonden?

Dit kwam ik tegen:

http://www.mobiluck.com/d...ony-Ericsson-K800i-en.php

[...]
Mobiluck isn't available for your device yet, but you will be notified as soon as it is.
We will send an email to you with a link to download MobiLuck for free.

dusch nog niet voor onze gsm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

BeVeBe schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 22:05:
[...]

Mobiluck isn't available for your device yet, but you will be notified as soon as it is.
We will send an email to you with a link to download MobiLuck for free.

dusch nog niet voor onze gsm
Nog niet, maar heb jij al wat leuke games/software/tweaks/ringtones gevonden? Deel het >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn

afterburn

No more...

Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 21:25:
[...]

Hou je er wel rekening mee dat het een gebruiksvoorwerp is :)
Daarom hoeft het nog niet kapot of beschadigt. :)

Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 vragen voor andere bezitters.

- Ik heb ongeveer links van 'file manager' (als je menu open hebt) een zichtbare witte dode pixel (ong 0,2 mm). En in het midden van mijn scherm een blauwe pixel. Is dat noemenswaardig vreemd?

- Aangezien het de eerste keer opladen belangrijk schijnt te zijn: In de handleiding staat dat het opladen tussen de 2,5 en 3 uur duurt. Bij mij verscheen het bericht 'telefoon volledig opgeladen' al na 1 uur en 10 minuten. Is dit ook noemenswaardig vreemd? Hadden anderen dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 23:00:
2 vragen voor andere bezitters.

- Ik heb ongeveer links van 'file manager' (als je menu open hebt) een zichtbare witte dode pixel (ong 0,2 mm). En in het midden van mijn scherm een blauwe pixel. Is dat noemenswaardig vreemd?

- Aangezien het de eerste keer opladen belangrijk schijnt te zijn: In de handleiding staat dat het opladen tussen de 2,5 en 3 uur duurt. Bij mij verscheen het bericht 'telefoon volledig opgeladen' al na 1 uur en 10 minuten. Is dit ook noemenswaardig vreemd? Hadden anderen dit ook?
Op de vorige pagina schreef iemand:
D467 schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 11:30:
[...]

Vraag 1

Ikzelf heb geen dode pixel, ik zou terug gaan naar de winkel mocht je de dode pixel houden.

vraag 2

In de fabriek hebben ze hem al voor de helft opgeladen, dat had ik zelf ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

afterburn schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 22:44:
[...]

Daarom hoeft het nog niet kapot of beschadigt. :)
Als je hem gewoon in een lege broekzak stopt en er verder voorzichtig mee om gaat gebeurt dat ook niet
:)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2006 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk

WoBaDijk

Aapje

Nou ik heb em sinds vandaag ook. Erg mooi toestel. Ik vraag me alleen 2 dingen af:

Ik heb zelf bij de Perry sport een phone 'bag' gekocht. Meestal vind ik de hoesjes niet mooi, maar dit is gewoon een universeel hoesje waar me foon precies goed in kan en ik vind hem voor de verandering mooi :)

Edit: Heb hem even opgezocht :) :

Afbeeldingslocatie: http://www.perrysport.nl/data/producten/90779-productkaart.jpg

Link

[ Voor 14% gewijzigd door WoBaDijk op 16-07-2006 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soeski schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 18:02:
[...]

Ja, verbaast mij ook inderdaad! Die paar extra dagen maakt met niet zoveel uit, maar vindt het wel apart te noemen. Hij zal van de week wel komen dan. Tot die tijd speel ik wel met mijn Qtek 8500 :)
Ja sorry, ik bepaal het beleid bij 2call.nl ook niet. Hoop voor jullie dat jullie hem begin volgende week ook hebben !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19

yorroy schreef op maandag 10 juli 2006 @ 17:18:

Even een tip voor iedereen, Robbie T en ik hebben het al geprobeerd. Zie deze link

Het is een folie dat over het LCD scherm wordt geplakt, als het er eenmaal opzit zie je er niks van terug maar je scherm blijft wel mooi krasvrij! :Y)

[ Voor 65% gewijzigd door Robbie T op 16-07-2006 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtox
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-07 11:22
robvanpraat schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 21:30:
[...]Je verliest altijd wat ruimte, vanwege bestandsysteem e.d. Zo levert een harde schijf van 320GB uiteindelijk nog net geen 300gb op.
Ook ik heb het geheugenkaartje binnen, heb de antwoordkaart vorige week vrijdag op de bus gedaan.
(was zelf beetje lui/laat O-) )
Ongeveer 1 weekje, dus ging lekker snel 8)
En ook ik heb 455Mb vrij, goed verlies en all, maar vind 10% toch wel weer jammerlijk veel.
Maar goed, ik ga lekker muziek maken en spelen, phone eindelijk compleet :)
Memorystick is hot-swappable, dus je hoeft je telefoon niet uit te zetten ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Virtox op 16-07-2006 11:41 ]

Anything goes !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Verwijderd schreef op zondag 16 juli 2006 @ 00:52:
[...]

Ja sorry, ik bepaal het beleid bij 2call.nl ook niet. Hoop voor jullie dat jullie hem begin volgende week ook hebben !
:)
We zien het wel. Pas als meer mensen van 2Call dat ding hebben en ik nog steeds niet ga ik eens informeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg alsgoed is morgen me toestel binnen van paxmania :)
had em woensdag besteld en is 2 a3 dagen verzenden stond erop :)

dus moet nog maar even wachten-.-"

weten jullie misschien wanneer de 2GB komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtox
Verwijderd schreef op zondag 16 juli 2006 @ 11:49:weten jullie misschien wanneer de 2GB komt?
Niet, de maximale grootte van de micro is 1GB, wat ik zo her en der op de SE site gevonden heb.

edit:
@Ramonio : ok, heb je een punt :) echter de 1GB was al wel aangekondigd. Anwyay, ik stel me er maar op in dat ze niet komen, kan het alleen maar meevallen. ;) ALS ze nog komen denk ik dat het op zich erg lang zal duren voor ze er zijn.

[ Voor 35% gewijzigd door Virtox op 16-07-2006 14:04 ]

Anything goes !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MoodSwing schreef op zondag 16 juli 2006 @ 11:55:
[...]

Niet, de maximale grootte van de micro is 1GB, wat ik zo her en der op de SE site gevonden heb.
De m2 kaartjes zijn theoretisch uit te breiden tot 32 Gb. Deze grootte zal zeker niet gehaald worden, maar het lijkt me niet onwaarschijnlijk dat men een 2 en een 4 Gb uitbrengt. Kwestie van tijd. De 1 Gb was drie tot vier maand terug namelijk ook nog nergens verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MoodSwing schreef op zondag 16 juli 2006 @ 11:23:
[...]

Ook ik heb het geheugenkaartje binnen, heb de antwoordkaart vorige week vrijdag op de bus gedaan.
(was zelf beetje lui/laat O-) )
Ongeveer 1 weekje, dus ging lekker snel 8)
Ik ben ff benieuwd hoe het kaartje verstuurd is. Wordt deze in een doos of een envelop of iets dergelijks verstuurd? Ik ga op vakantie en als het door de brievenbus zou passen zou het mooi zijn nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtox
Verwijderd schreef op zondag 16 juli 2006 @ 14:10:Ik ben ff benieuwd hoe het kaartje verstuurd is. Wordt deze in een doos of een envelop of iets dergelijks verstuurd? Ik ga op vakantie en als het door de brievenbus zou passen zou het mooi zijn nl.
Ja lag gewoon in de brievenbus, tis een padded envelope met daarin een blister verpakking.

Edit:
En het OS is volgens mij geen symbian, is het veels te logisch voor ;)
Volgens mij is het gewoon SE specifiek, maar dat weet ik verder niet zo goed.

[ Voor 17% gewijzigd door Virtox op 16-07-2006 14:55 ]

Anything goes !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MoodSwing schreef op zondag 16 juli 2006 @ 14:24:
[...]

Ja lag gewoon in de brievenbus, tis een padded envelope met daarin een blister verpakking.
Heel mooi, bedankt! >:)

Nog ff een vraagje, weet iemand wat het besturingssysteem is wat de K800i draait? Is dat toevallig Symbian S60?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, een eigen OS ontworpen door SE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn

afterburn

No more...

Nou die van mij gaat morgen weer terug. :( Camera doet het niet. Soms wel, maar meestal blijft het scherm zwart, of groen. Zet toch wel weer een dompert op de feestvreugde.

Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

afterburn schreef op zondag 16 juli 2006 @ 16:42:
Nou die van mij gaat morgen weer terug. :( Camera doet het niet. Soms wel, maar meestal blijft het scherm zwart, of groen. Zet toch wel weer een dompert op de feestvreugde.
Daar heb ik geen last van.

(ff afkloppen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het mogelijk met de K800i meerdere talen erop installeren of iets anders zoals een programma???

wil zograag Chinees/japans etc erbij. zou heel handig zijn voor mp3tjes :*)

weet iemand er iets van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Heeft iemand nog een simpelen uitleg hoe ik die afstandbediening aan de praat kan krijgen van de K800I???

De link van de begin post werkt helaas niet meer:
http://www.ginz.area61ser...K750Afstandsbediening.htm

Mijn laptop ontvangt het commando wel, blue tooth icoontje wordt groen, alleen hij doet er verder niks mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miss dat je hier wat aan hebt?

http://www.se-info.nl/k800/?sec=software

Moet je beetje naar beneden scrollen.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2006 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Verwijderd schreef op zondag 16 juli 2006 @ 18:44:
Miss dat je hier wat aan hebt?

http://www.se-info.nl/k800/?sec=software

Moet je beetje naar beneden scrollen.
Aangezien er nogal wat problemen schijnen te zijn met het installeren van HID-profielen heb ik een 'walkthrough' gemaakt waar duidelijk staat beschreven hoe je je computer via Bluetooth kan besturen.
De hyperlink 'walkthrough' werkt helaas daar ook niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, dan weet ik het zo gauw niet. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:34
walktrough werkt hier wel

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn

afterburn

No more...

D467 schreef op zondag 16 juli 2006 @ 17:16:
[...]

Daar heb ik geen last van.

(ff afkloppen)
Ik hoop dat de nieuwe die ik morgen krijg net zo goed is als die van jou. :P

Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Nou morgen zou je een simlock free K800i moeten kunnen krijgen. Ben benieuwd of ik er nu wel een bij Orange kan krijgen.

Heb al een koper voor me K750i dus hopelijk kan ik die K800i een beetje snel krijgen.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Klopt de link werkt weer. alleen de afstandsbediening werkt alleen als ik het onderstaande programma installeer, maar dan kan ik niet rechtstreeks een bestand versturen vanaf Laptop naar mobiel:(

dus ik moet kiezen:

Of afstandsbediening, of snel file op mobiel kunnen zetten(hiermee bedoel ik niet via de file manager, maar via achterste muisknop > kopieren naar > bluetooth)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk

WoBaDijk

Aapje

Als het goed is (aan de wachttijden van de anderen) krijg ik deze week ook ergens mijn kaartje :)

Zou precies optijd zijn voor mijn vakantie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-09 21:32
vandaag de grote dag, voor veel mensen hier ;)

Ik zou het op prijs stellen als iemand het zou kunnen vertellen als ie een Vodafone Bel en Multimedia abo (dus UMTS abo) heeft afgeloten icm deze telefoon. Ik vraag me namelijk af of deze combo namelijk wel mogelijk is in de belwinkels (internetshops wel)

Mijn dank is groot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

afterburn schreef op zondag 16 juli 2006 @ 16:42:
Ook ik heb hier en daar wat problemen met de camera. Heb vandaag tot 3x toe de accu eruit moeten trekken omdat ie helemaal vastliep.

En wat betreft multitasking waar SE constant over spreekt gaat ook niet lekker. Vanmiddag had ik via de K800 Radio Tour de France in mijn oor, en dacht ik neem een fotootje van mijn kids, tot zover niks aan de hand dat ging goed. Alleen dat ook nog eens de telefoon ging werd hem teveel en een zwart display was het resultaat. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeeuw
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02:20

Zeeuw

5.6

Weet iemand hier KPN precies te werk gaat?
Ik heb hem vorige week donderdag vóór 15u besteld, dan zou hij dus vandaag of morgen binnen moeten komen.

Maar moet ik niet eerst contracten tekenen en kopieën opsturen voordat ik me telefoon ontvang? Want die heb ik ook nog niet gekregen enm ijn abo loopt eind van de maand af...bovendien wilde ik mijn nummer ook graag behouden, en dat duurt volgens Debitel Vodafone (huidige provider) ook 5 werkdagen.

Read the badge, Bitch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:28

The Legend

*Plop*

Van 2call.nl nog geen bericht van verzending gehad ;(

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 10:47
The Legend schreef op maandag 17 juli 2006 @ 10:15:
Van 2call.nl nog geen bericht van verzending gehad ;(
Ik heb vrijdagavond (23:00u) de telefoon bij 2call.nl besteld en kreeg zaterdag bevestiging dat mijn aanvraag was goedgekeurd door de provider. Het zou wel heel erg tof zijn als de telefoon vandaag verzonden zou worden. Maar ik heb geduld, morgen is ook goed. ;)

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Kijk gewoon bij je status van bestelling :) Bij mij staat er nogsteeds:
akkoord per 20-9-2006 wacht op K800i, 20/6/2006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
WorkForce schreef op maandag 17 juli 2006 @ 10:22:
[...]

Ik heb vrijdagavond (23:00u) de telefoon bij 2call.nl besteld en kreeg zaterdag bevestiging dat mijn aanvraag was goedgekeurd door de provider. Het zou wel heel erg tof zijn als de telefoon vandaag verzonden zou worden. Maar ik heb geduld, morgen is ook goed. ;)
Mag ik aub eerst ff? >:)
Heb 20 mei 2006 besteld bij 2call...still waiting! :D

Overigens staat hij ook nog niet "op voorraad", maar wie weet of dat vandaag verandert!

EDIT: OK, laat maar, ik krijg net een mail van 2Call dat hij verstuurd is en morgen of overmorgen afgeleverd wordt :)
* Soeski = blij! Nu hopen dat de camera / bluetooth vastloop-issues niet voor mijn toestel gelden haha.

[ Voor 28% gewijzigd door Soeski op 17-07-2006 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtox
Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 01:22:
Ook ik heb hier en daar wat problemen met de camera. Heb vandaag tot 3x toe de accu eruit moeten trekken omdat ie helemaal vastliep.

En wat betreft multitasking waar SE constant over spreekt gaat ook niet lekker. Vanmiddag had ik via de K800 Radio Tour de France in mijn oor, en dacht ik neem een fotootje van mijn kids, tot zover niks aan de hand dat ging goed. Alleen dat ook nog eens de telefoon ging werd hem teveel en een zwart display was het resultaat. :(
Hmm ik heb de foon nu 2,5 week zeer intensief gebruikt, van alles door elkaar, na elkaar en klooien tot en met, en ik heb nog geen vastloper gehad...

Het enige wat ik bemerkt heb is als je te snel door het foto-album "rent" dat ie soms ff lijkt te hangen.
Ik heb overigens firmware van 08-06-06.

Anything goes !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
WorkForce schreef op maandag 17 juli 2006 @ 10:22:
[...]

Sowieso krijg je ehm niet op maandag, want dan leveren ze volgens mij niet... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Wicked_Wy schreef op maandag 17 juli 2006 @ 11:25:
[...]

Sowieso krijg je ehm niet op maandag, want dan leveren ze volgens mij niet... ;)
Alleen als de telefoon zaterdag verstuurd zou zijn. Maar hij zegt ook: "verzonden"... :)

Ik ga morgen maar eens thuis kijken of er een pakkie is!

Iemand nog een W900 hebben? (Kopen :+ ) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben net gebeld door de belcompany. Mijn simlockvrij k800 is binnen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-04-2024
Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 12:03:
ik ben net gebeld door de belcompany. Mijn simlockvrij k800 is binnen !
Welke Belcompany, in welke stad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Nou zo meteen maar eens proberen om een K800i ( Simlock free ) te krijgen. Ben benieuwd of ze bij orange te krijgen zijn..

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al enig idee of de K800i simlockvrij bij GSMboulevard.nl leverbaar is.? Heb m in mei besteld maar als ik mail krijg ik altijd te horen binnenkort leverbaar :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lbuysers schreef op maandag 17 juli 2006 @ 12:13:
[...]

Welke Belcompany, in welke stad?
Belcompany in groningen. Die aan de grote markt.
Ik had hem al een maandje geleden gereserveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 12:28:
[...]

Belcompany in groningen. Die aan de grote markt.
Ik had hem al een maandje geleden gereserveerd.
Sweet, tnx voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Ik ging langs de bel company in Huizen, ff wat informatie opgevraagt en kon hem meteen meenemen(abonnement So hi)

PS:

Nadat ik heel google heb afgezocht naar free games kwam ik dit tegen:

http://www.PimpYourMobile.nl.tt/
338 Games voor de Sonyericsson K800I . (Werkt misschien ook op anderen merken)

[ Voor 30% gewijzigd door D467 op 17-07-2006 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:21
Nou, ik heb van belbeter.nl nog niets gehoord wat betreft levering of verzending... had eigenlijk wel gehoopt dat hij zaterdag verzonden zou worden maar ik denk dat het vandaag pas gebeurt, als hij uberhaupt vandaag al verzonden wordt.

[edit]
Jeez, bij hun komt hij dus pas morgen of overmorgen binnen, dat betekent dat ik hem eind van de week pas heb! -_- Gaat weer lekker snel daar...

[ Voor 25% gewijzigd door sn0x0r op 17-07-2006 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

hmmz van het weekend even een demo in me handen gehad in de Primafoon
ook wat gebabbeld enzo

contract loop bijna af bij T-Mobile dus ik heb me nieuwe telefoon gevonden
hoop alleen wel dat dat klepje voor de lens op de echte phone wat steviger is dan op de dummy >_<

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
D467 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 13:04:
[...]

Ik ging langs de bel company in Huizen, ff wat informatie opgevraagt en kon hem meteen meenemen(abonnement So hi)

PS:

[...]
Ik had laatst ook wat games. Bij mijn tel waren ze na genoeg full screen ( K750i ) Bij de K800i van me broer dus niet gerbuikte hij maar een klein deel. Waren ook niet op full screen te zetten dan kreeg je gewoon zwarte randen. Hoe is dat met die games ? En hebben meer mensen dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan de k800i nu inderdaad sim-lock vrij in elke belwinkel krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
D467 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 13:04:
[...]

PS:

[...]
Ja dat is de gesimlockte versie van de K800i.

Over de simlockvrij K800i:
Ik kom net bij de Belcompany vandaan en die moesten hem later vandaag nog met de vracht binnenkrijgen. Was ook nog bij de Phone House geweest die hadden de simlockvrije versie wel al binnen, maar ze konden mij geen aantrekkelijk voorstel doen met een 1 jarig abonnement.

Ik ga hem morgen halen bij de BC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GsmBoulevard verwacht hem pas eind deze week, begin volgende week. Moet niet gekker worden; half Nederland heeft er dadelijk al een terwijl wij nog moeten wachten :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 14:59:
GsmBoulevard verwacht hem pas eind deze week, begin volgende week. Moet niet gekker worden; half Nederland heeft er dadelijk al een terwijl wij nog moeten wachten :S
Echt belachelijk.!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Astennu schreef op maandag 17 juli 2006 @ 14:15:
[...]

Ik had laatst ook wat games. Bij mijn tel waren ze na genoeg full screen ( K750i ) Bij de K800i van me broer dus niet gerbuikte hij maar een klein deel. Waren ook niet op full screen te zetten dan kreeg je gewoon zwarte randen. Hoe is dat met die games ? En hebben meer mensen dat ?
Er staat duidelijk bij voor de K800I, zal ik ze downloaden? (3 euri 338 games) Ik heb ook anderen games geprobeerd vanaf een anderen site voor bijvoorbeeld de K750I daar werd mijn scherm klein beetje zwart en de game kwam toen links boven in het hoekje....

Kent iemand een telefoon met de zelfde schermgrote? (240x320 pixels)
Geduld jongens, hij komt heus wel;-)

[ Voor 12% gewijzigd door D467 op 17-07-2006 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 21:25

Laguna

Connaisseur

D467 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 15:13:
[...]

Er staat duidelijk bij voor de K800I, zal ik ze downloaden? (3 euri 338 games) Ik heb ook anderen games geprobeerd vanaf een anderen site voor bijvoorbeeld de K750I daar werd mijn scherm klein beetje zwart en de game kwam toen links boven in het hoekje....

Kent iemand een telefoon met de zelfde schermgrote? (240x320 pixels)

[...]
Ik weet bijna zeker dat je dan 338x rommel binnen krijgt (niet-werkende games/games waarbij knoppen niet werken/games die vastlopen/games die een klein scherm hebben) en erg spijt gaat krijgen van die 3 euro die je er dan voor betaald zou hebben.

De Sony Ericsson S700i is al iets van 2 jaar beschikbaar die heeft dezelfde resolutie (240x320), dus misschien zou je daar op kunnen gaan zoeken.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-09 23:45

Radeon

Today is a good day to die

Nog ook geen mailtje van gsm.tv :( had hem beter gewoon in de winkel kunnen kopen volgens mij.

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D467 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 15:13:

[...]

Geduld jongens, hij komt heus wel;-)
Jah, vast wel een keer, maar heb hem half mei al besteld! Ga de 31e juli op vakantie en ga er vanuit dat hij er dan toch echt moet kunnen zijn...
Het zelf te fabriceren hoesje is onderweg, het 1 Gb kaartje ligt op het bureau, maar de telefoon is r nog niet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Orange Shop Ramp

Ik kom daar:

- Hebben jullie de K800i ?
= Uhmm neeh ???
- Weten jullie wanneer jullie em krijgen ?
= Uhmmm Neeh ??? Nog niets over dat toestel gehoord
- KPN verkoop em al 2 weken
= Owh ?? Weet ik niets van
- En vandaag zou hij simlock free verkrijgbaar zijn...
= uhmm nou wij hebben em niet ik weet ook niet wanneer hij komt...
-Okeey bedankt

Waarom werk je in zo'n winkel als je niet eens weet dat dit toestel bestaat. Ik bedoel met een half uur per dag op internet had ze een half jaar geleden al geweten dat de K800i er aan kwam. En nu is i al 2 weken te koop in NL en ze weten in die winkels nog steeds niets. Echt te triest voor woorden maar goed.... Nog meer gedult hebben blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
Astennu schreef op maandag 17 juli 2006 @ 16:23:
Orange Shop Ramp

Ik kom daar:

= Uhmm neeh ???
-Okeey bedankt

Waarom werk je in zo'n winkel als je niet eens weet dat dit toestel bestaat. Ik bedoel met een half uur per dag op internet had ze een half jaar geleden al geweten dat de K800i er aan kwam. En nu is i al 2 weken te koop in NL en ze weten in die winkels nog steeds niets. Echt te triest voor woorden maar goed.... Nog meer gedult hebben blijkbaar.
Gewoon naar Belcompany gaan en daar een orange abonnement afsluiten. Bij Belcompany is hij wel al simlockvrij verkrijgbaar. Ook is de simlockvrije versie toegevoegd op de website van BC, als je naar de website gaat moet je niet op de "Primeur" link van de K800i klikken, maar via "alle toestellen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orange Shop Ramp

Ik kom daar:

= Uhmm neeh ???
-Okeey bedankt

welke orange shop was dat? (welke plaats)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Laatst online: 10-09 10:47
Orange Shop Ramp

Ik kom daar:

= Uhmm neeh ???
-Okeey bedankt

De verkoper had even in het systeem kunnen kijken maar je kan niet verwachten van een verkoper dat hij uit zijn hoofd weet wanneer gsm's op de markt komen.

Je trof waarschijnlijk gewoon een verkoper met een slechte dag.

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

WorkForce schreef op maandag 17 juli 2006 @ 16:30:
[...]

De verkoper had even in het systeem kunnen kijken maar je kan niet verwachten van een verkoper dat hij uit zijn hoofd weet wanneer gsm's op de markt komen.

Bij Orange staat hij dan ook nog niett in het systeem, dus zo gek is het niet. Ik heb geen idee hoe het kan, maar ben twee weken geleden wel gebeld dat ze me dit toestel konden leveren. Toen niet op ingegaan omdat het alleen bij tweejarig kon. Vandaag even bij de Belcompany halen, waar die overigens voor een goede prijs te krijgen is.

FF vraagje. Is deze ook met 512mb tegoedbon? Of worden we weer afgescheept met 64mb?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Shiver23 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 16:36:
[...]

Bij Orange staat hij dan ook nog niett in het systeem, dus zo gek is het niet. Ik heb geen idee hoe het kan, maar ben twee weken geleden wel gebeld dat ze me dit toestel konden leveren. Toen niet op ingegaan omdat het alleen bij tweejarig kon. Vandaag even bij de Belcompany halen, waar die overigens voor een goede prijs te krijgen is.

FF vraagje. Is deze ook met 512mb tegoedbon? Of worden we weer afgescheept met 64mb?
*TIP TIP TIP*

Neem geen kpn, maar so hi, krijg je ook 512 MB geheugenstickje erbijl-)

Goedkoper, 25 per maand 175 belminuen!

2 jaar er aanvast daarna is die 100% van jou!
Geen instapkosten etc
Geen bijbetaling!
Belcompany geweest, kon hem meteen meenemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Jajaja. Ik verleng gewoon mijn abbo bij Orange.

De vraag is of bij de versie zonder Hi-simlock ook de tegoedbon zit voor de 512mb kaart of een 64mb kaartje?

[ Voor 31% gewijzigd door Shiver23 op 17-07-2006 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 20:59

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Wat? 480 euro durven ze bij BC te vragen voor een los toestel? Ik wacht nog wel even...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Mail van 2Call!
Goedendag,

Wij hebben uw aanvraag met ordernummer ***** ontvangen en verwerkt.

Uw order is verzonden met TPG Post en zal binnen 2 werkdagen onder rembours bij
u afgeleverd worden. Rembourszendingen worden niet in het weekend afgeleverd
door TPG Post.
Woei! 8)

Jammer dat ze geen track & trace nummer meesturen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
The Legend schreef op maandag 17 juli 2006 @ 17:34:
Mail van 2Call!

[...]

Woei! 8)

Jammer dat ze geen track & trace nummer meesturen :?
Dat vind ik inderdaad ook jammer. Ik hou ervan om alles zelf te monitoren. Zal wel komen omdat ik een systeembeheerder ben :)

Ik zal even de versie + weeknummer posten als ik het toestel heb, dan kunnen we de problemen in kaart gaan brengen en evt. koppelen aan firmware versie of "bouwjaar" (lees: week).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
WorkForce schreef op maandag 17 juli 2006 @ 16:30:
[...]

Owh ? Dat is toch je baan ? Zo veel toestellen komen er nou ook weer niet uit. Athans niet elke maand. Ik houd ook bij wanneer de nieuwste computer dingen uitkomen zoals nieuwe cpu's nieuwe geheugen modules nieuwe operating systems. Gewoon door wat websites te bezoeken.

Een half uur per dag was denk ik genoeg geweest. En ik heb 3 verkopers om dat toestel gevraagt geen van hun kende het toestel. Volgens mij doen die lui gewoon niet veel moeite om dat soort dingen op te zoeken. ( In hun vrije tijd ) Okeey je kunt ook niet verwachten dat mensen dat in hun vrije tijd moeten doen. Maar soms weten ze er gewoon te weinig van af en vraag ik me echt doen waarom die daar werken.

Ik zal wel voor me houden waar dit was maar ik heb soms het idee dat ze wat meer moeite mogen doen om zig te informeren.

Anyway ik heb een abbo dat ik moet verlengen. Anders raak ik al me toegoed kwijt. Voorheen kon je dat mee nemen naar pre paid maar dat is nu niet. Ik had daarom ook 2 abbo's een is al leeg maar op deze staat nog 160 euro en dat is zonde om weg te gooien. Dus ik zit te wachten tot orange het toestel krijgt zodat ik em kan verlegen. Ik weet niet of ik bij bellcompany me huidige abbo kan verlegen ik gok van niet. Maar zo veel weet ik ook niet over al die abbonementen. Nog te weinig over uit te hoeven zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
D467 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 16:41:
[...]

*TIP TIP TIP*

Neem geen kpn, maar so hi, krijg je ook 512 MB geheugenstickje erbijl-)

Goedkoper, 25 per maand 175 belminuen!

2 jaar er aanvast daarna is die 100% van jou!
Geen instapkosten etc
Geen bijbetaling!
Belcompany geweest, kon hem meteen meenemen!
Ik weet niet of er bij jou een MediaMarkt in de buurt is, maar bij de MediaMarkt krijg je bij datzelfde HI abonnement een K800i + 512MB + HP Fotoprinter voor € 0,-

Zie pdf voor de folder met de aanbieding:

http://www.mediamarkt.nl/.../NL_MM_VNL_1807RS1_05.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
lbuysers schreef op maandag 17 juli 2006 @ 18:14:
[...]

Ik weet niet of er bij jou een MediaMarkt in de buurt is, maar bij de MediaMarkt krijg je bij datzelfde HI abonnement een K800i + 512MB + HP Fotoprinter voor € 0,-

Zie pdf voor de folder met de aanbieding:

http://www.mediamarkt.nl/.../NL_MM_VNL_1807RS1_05.pdf
/edit: reactie op Astennu, dus niet de quote hierboven! |:(
Gewoon via internet doen...dan kan het met alle aanbieders en geen gedoe. Zelfs vanuit je luie stoel je abonnement verlengen; je mag de contracten inscannen en mailen :)
Morgen de K800i :D :D
Als mijn mama open doet... :+

[ Voor 6% gewijzigd door Soeski op 17-07-2006 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Nou, ik hebt m. Bij Belcompany. Met verlening niet veel duurder dan op internet.
Hier een foto met mijn K750 van de K800....
Afbeeldingslocatie: http://www.moblog.nl/conv/org/mob44bbb922c915b.jpg
Helaas zit er geen MB geheugen bij. 'slechts' 71MB vrij geheugen, zo uit de doos.
Net bij de MM voor 59 een 1GB kaartje erbij gehaald.

Eerste indruk is goed. Maar spectaculair beter dan K750? Mhoi. Misschien ivm UMTS, maar daar heb je met Orange niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar daar heb je met Orange niets aan.
heb je em met orange dan??

waar waar waar? })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 18:33:
[...]

heb je em met orange dan??

waar waar waar? })
Staat er boven, bij BelCompany ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:34
morgen heb ik em ook :) met hi 30 abbo voor 2 jaar gratis toestel dr bij,
bij the phone house

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeVeBe
Voor alle internet bestellers onderstaand bericht::
In Rijssen woedde maandagmiddag in een bedrijfspand aan de Nijverdalseweg een zeer grote brand. In het pand waren zeker vier bedrijven gevestigd, waaronder een houtopslagbedrijf en een sorteercentrum van TPG Post. Het gebouw is vrijwel volledig verwoest.

De politie meldt dat de brand rond 12:30 uur is uitgebroken. Om 14:45 uur waren de vlammen gedoofd, maar was er nog wel sprake van zeer heftige rookontwikkeling. Bij de brand zou asbest vrijgekomen zijn en daarom zijn woningen en bedrijven in een straal van tweehonderd meter ontruimd. De aangrenzende panden worden door de brandweer natgehouden om overslaan van de brand te voorkomen.
Stond net op fok!

Hopen dan maar dat daar niet al te veel SE K800i's lagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb eindelijk een (simlockvrije) K800i! Geweldig ding, toch wel een grote vooruitgang op de K750i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BeVeBe schreef op maandag 17 juli 2006 @ 18:54:
Voor alle internet bestellers onderstaand bericht::

[...]

Stond net op fok!

Hopen dan maar dat daar niet al te veel SE K800i's lagen...
Ga daar maar wel vanuit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Shiver23 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 18:29:
Nou, ik hebt m. Bij Belcompany. Met verlening niet veel duurder dan op internet.
Hier een foto met mijn K750 van de K800....
[afbeelding]
Helaas zit er geen MB geheugen bij. 'slechts' 71MB vrij geheugen, zo uit de doos.
Net bij de MM voor 59 een 1GB kaartje erbij gehaald.

Eerste indruk is goed. Maar spectaculair beter dan K750? Mhoi. Misschien ivm UMTS, maar daar heb je met Orange niets aan.
Onderin de doos zit toch een 'bon' voor gratis 512mb? Of is dat niet bij elke K800

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

SToRM666 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 20:47:
[...]
Onderin de doos zit toch een 'bon' voor gratis 512mb? Of is dat niet bij elke K800
Is een specifieke KPN-actie. Dus wil je een goede deal en kun je wisselen of wil je een nieuw abbo. Dan is de deal van KPN heel aantrekkelijk.

Was nu niet echt een optie. Inmiddels alles weer ingesteld. Net met wappen naar nieuwe thema's een soort van reboot gehad. Scherm werd even zwart en kwam weer terug in menu. Verder zeer slick telefoontje. Het is allemaal een stukje sneller dan de K750. K750 was ook niet langzaam maar heeft af en toe last van lagjes in het menu. Ben ik nu nog niet tegengekomen. En de twee extra knoppen aan de bovenkant van het scherm zijn een leuke toevoeging. Snel naar je foto's.

Een aantal andere dingen die bij de K750 omslachtig waren of er niet inzaten zitten er nu wel in. Zoals schakelen tussen MMS-accounts. Niet via 'afbeeldingen' maar direct naar je fotos. Dat soort dingetjes.
De ingebouwde browser zit ook erg goed in elkaar. Ik gebruik nu nog opera mini, maar ga zeker de ingebouwde browser proberen. Die deelt het allemaal wat handiger in.
Scherm is subliem. Echt erg mooi. Nog niet in de volle zon kunnen kijken (morgen) maar met de spiegelende laag lijkt dat ook een duidelijke verbetering.

Als ik mijn K750 voor een leuk prijsje kan verkopen heb ik dit toestel zo goed als voor niets. Dus zeker geen slechte deal, vind ik zelf. En nu bij de Belcompany gehaald voor niet al teveel. Had wel via internet kunnen halen, maar ik ga al snel op vakantie. En wilde hem graag voor de vakantie hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door Shiver23 op 17-07-2006 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Altijd handig als er een MediaMarkt in de buurt zit waar je dit soort telefoontjes lekker uit kunt proberen, in plaats van te voelen aan die klote dummy's bij de t for telecom, of te gapen naar een k800i achter glas bij de BC.

Ik dacht erover om de K800i te halen, maar hij is toch niet fijn kwa bediening. Het joystickje is gewoon NOG kleiner dan die van de Siemens C65 die ik nu bezit, de cameraklep is gewoon GROOT, en de toetsjes naast de joystick veel te klein. Tussen de rechter select knop en de C knop zit nog een soort van internettoetsje, wat echt meteen ingedrukt wordt als je de rechter selectknop wil indrukken.

Bovendien is het een joekel van een toestel, mijn oude C45 van Siemens is net zo groot :S

* W00fer gaat wel voor de D900 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn

afterburn

No more...

Heb inmiddels mijn 2de K800 binnen, en gelukkig doet deze voorlopig wel alles zoals het hoort, inclusief een werkende camera. Heb gelijk ook nog even een keurig Samsonite riem hoesje meegenomen voor 1 euro bij BC. Kan ik em weer zonder te beschadigen bij me dragen. (ik hou niet van de combinatie broekzak en telefoon; gaat er altijd overal stof tussen zitten wat niet bevordelijk is voor de knoppen/joystick)

Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Laatst online: 13-09 18:49

vr6-only

Blub Blub

ik heb nu al stof zitten rondom de joystick en niet weinig ook.

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vr6-only schreef op maandag 17 juli 2006 @ 23:12:
ik heb nu al stof zitten rondom de joystick en niet weinig ook.
Houd heel fftjes de stofzuiger boven t joystickje...doet wonderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

W00fer schreef op maandag 17 juli 2006 @ 22:17:

* W00fer gaat wel voor de D900 :)
Nee de D900 is fijn qua toesten :X
Ben er nu een avondje mee aan het pielen en moet zeggen: bevalt steeds beter.
Alle kleine irritatietjes van de K750 zijn weg. Enige nadeelt is dat het klepje van de camera niet zo soepel opengaat en toetsenbord voelt niet zo stevig als dat van de K750.
Hoop wel dat deze intern wat beter stofvrij blijft. Behalve de S700 heb ik met iedere SE wel last gehad van stof onder het scherm. Misschien omdat ik ze altijd opendraai en dingen ga lopen tweaken O-)

[ Voor 59% gewijzigd door Shiver23 op 17-07-2006 23:35 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.