Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste
Acties:
  • 10.200 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 20:22

afterburn

No more...

Hoe is de geluidskwaliteit van de MP3 speler met de K800?

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

afterburn schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 16:17:
Hoe is de geluidskwaliteit van de MP3 speler met de K800?
Ik heb niets te klagen over de geluidskwaliteit van de mp3 speler. Via de oordopjes (ik gebruik die van de W810) is het geluid gewoon normaal. Via de speaker is het redelijk, maar hoe harder hoe meer vervorming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullish
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-03-2023

bullish

. . . - - - . . .

En iedereen gaat toch gewoon door met te ouwe hoeren over z'n abbo!
Bijna niemand heeft nog een k800 dus er valt nog niets te tweaken. een enkeling daar gelaten. Pas na volgende week, als Hi z'n alleenrecht kwijt is kunnen we echt gaan tweaken en dus hier berichten gaan plaatsen waarvoor deze site bedoelt is........
door de bomen zie je het bos nu niet meer :?

motorola cd920 - Nokia 6210 - SE T610 - K750 - K800 - N95 - N96

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:54
Die HPM-70, blijven die goed in je oor zitten? Ik gebruik normaal altijd headsets omdat die niet uit je oor vallen (je draagt ze tenslotte OP je oren) maar ik wil eigenlijk wel die HPM-70 aanschaffen en kijken of het daar beter mee is. Ik zag dat ze ook een klein verloop stukje op het luidsprekertje hebben zitten waardoor ze dus iets verder in je oren blijven zitten. Kan iemand z'n ervaring met een dergelijke oordopjes delen en dan m.b.t. het blijven zitten in de oren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sn0x0r schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 17:21:
Die HPM-70, blijven die goed in je oor zitten? Ik gebruik normaal altijd headsets omdat die niet uit je oor vallen (je draagt ze tenslotte OP je oren) maar ik wil eigenlijk wel die HPM-70 aanschaffen en kijken of het daar beter mee is. Ik zag dat ze ook een klein verloop stukje op het luidsprekertje hebben zitten waardoor ze dus iets verder in je oren blijven zitten. Kan iemand z'n ervaring met een dergelijke oordopjes delen en dan m.b.t. het blijven zitten in de oren.
Ik heb het alleen nog maar thuis geprobeerd. Dus zonder al te veel bewegen. Een echt oordeel kan ik hier dus niet over geven. Maar ik denk dat het toch aan het "model" oren ligt of het goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bullish schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 16:35:
En iedereen gaat toch gewoon door met te ouwe hoeren over z'n abbo!
Bijna niemand heeft nog een k800 dus er valt nog niets te tweaken. een enkeling daar gelaten. Pas na volgende week, als Hi z'n alleenrecht kwijt is kunnen we echt gaan tweaken en dus hier berichten gaan plaatsen waarvoor deze site bedoelt is........
door de bomen zie je het bos nu niet meer :?
Komen ze volgende week direct in alle belwinkels of alleen op webshops?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-09 21:32
die noemen ze in-ear 'dingen'. Dingen zitten heerlijk comfortabel en blijven goed zitten. Meestal omdat er ook verschillende maten in de verpakking zitten (s/m/l). Bovendien klinken ze stukken fijner, omdat de omgeving gedempt wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand via pixmania.nl besteld?
ik krijg namelijk K800i van mijn baas. maar hij heeft vandaag via pixmania besteld.

heb net even de site doorgenomen.. en talen alleen frans en engels :?

europese mobiels hebben toch stnadaard eur talen? erop? dus ook NL?

weet iemand hier iets van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
Ligt eraan hoe goed je je oren schoon maakt of ze wel of niet blijven plakken >:) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_R
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-06 16:27
Wat ik net zie :o :D

bij KPN.nl heb je de telefoon al bij 1 jaar €30, voor 19 euro! :D Dat is dus 200 minuten/sms in de maand (15ct per minuut/sms) en dat maakt een totaal van (12 . 30)+19 = 379 euro! das dus echt vet goedkoop :)

Op KPN.nl staat:
Tijdelijke prijsverlaging:
nu ook bij 1-jarige abonnementen extra voordelig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 05:35
Letatcest schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 11:35:
[...]

Over oordopjes hoor je me niet klagen, maar heb ook nog geen goede muziek geluisterd via de telefoon... (ff wachten op de 512 mb kaartje van de voucher)

Maar Gmail werkt echt perfect via de meegeleverde internetbrowser, als je hem gewoon in je favorites zet (m.gmail.com of mobile.gmail.com geloof ik). Hij doet ook autosave en zo, dus je verliest je mail ook niet etc. etc.
Maar ik wil het gewoon instellen om alleen een mailtje te versturen anders moet ik gaan browsen en dat wordt mij te duur.

Mocht het niet gaan dan synce ik mijn PDA wel als dat lukt

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 20:43
Timmyboy_ schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 19:07:

bij KPN.nl heb je de telefoon al bij 1 jaar €30, voor 19 euro! :D Dat is dus 200 minuten/sms in de maand (15ct per minuut/sms) en dat maakt een totaal van (12 . 30)+19 = 379 euro! das dus echt vet goedkoop :)

[...]
Shit! als ik dat van te voren geweten had 8)7 ... het zal wel niet mogelijk zijn om met KPN een dealtje te sluiten dat abbo van 25 naar 30 gaat en dan 1 jaar minder abbo.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_R
yorroy schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 19:49:
[...]

Shit! als ik dat van te voren geweten had 8)7 ... het zal wel niet mogelijk zijn om met KPN een dealtje te sluiten dat abbo van 25 naar 30 gaat en dan 1 jaar minder abbo.. :'(
>:) Ik ga die bestellluuuuhh :p

Heerlijk man, na een jaar weer een nieuwe telefoon uitzoeken.. mits ik tijdig opzeg uiteraard.. en nu binnen een weekje de K800i :D 30euro per maand is sowieso niet teveel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-08 16:16

Radjesh

hoi

Kan ik bij KPN ook zorgen dat mijn abbo over 2 maanden ingaat, als ik hem online bestel?

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeeuw
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02:20

Zeeuw

5.6

Timmyboy_ schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 19:07:

Op KPN.nl staat:

[...]
De reden dat ik geen K800 wil is het feit dat ik weer dure geheugenkaartjes aan moet schaffen...
Laat je nou ook nog eens 512MB geheugen erbij krijgen! :D

Ik zeg: bestellen!

[ Voor 5% gewijzigd door Zeeuw op 12-07-2006 23:34 ]

Read the badge, Bitch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-04-2024
Simlockvrije versie van de K800i is leverbaar op gsmeasy.nl

Afbeeldingslocatie: http://img405.imageshack.us/img405/4787/k800isimlock05qu.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoya
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 21:09
leverbaar of bestelbaar? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
Volgens mij staat er toch echt leverbaar en niet bestelbaar. Maar de grote vraag is natuurlijk, wat is de levertijd????

Zit btw ook niet echt veel verschil in, het maakt echt niet uit of hij per direct leverbaar of bestelbaar is.

[ Voor 18% gewijzigd door lbuysers op 13-07-2006 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:09
Ook leverbaar op www.expansys.nl, simlock vrij en 19 op voorraad. Doe er je voordeel mee ;-)

2call.nl nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soeski schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 00:41:
Ook leverbaar op www.expansys.nl, simlock vrij en 19 op voorraad. Doe er je voordeel mee ;-)
Als je smst met T9 kan dit met de K800 via dit soort sites alleen in het engels en het frans. B) Dat je t ff weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De k800i toestellen van KPN zijn gesimlocked, maar voor zo ver ik heb begrepen hier op dit forum, kun je de sim-lock gratis eraf laten halen door KPN zelf bij bijvoorbeeld de Primafoon Winkel na 1 volledig jaar?

Als dit zo is, waarom dan wachten op een simlock vrije toestel? (Wat de meeste dus doen hier..)

Kan iemand mij dit garanderen dat dit waar is? dus kom maar met je vertrouwljke bronnen waar ik het kan lezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 01:24:
De k800i toestellen van KPN zijn gesimlocked, maar voor zo ver ik heb begrepen hier op dit forum, kun je de sim-lock gratis eraf laten halen door KPN zelf bij bijvoorbeeld de Primafoon Winkel na 1 volledig jaar?

Als dit zo is, waarom dan wachten op een simlock vrije toestel? (Wat de meeste dus doen hier..)

Kan iemand mij dit garanderen dat dit waar is? dus kom maar met je vertrouwljke bronnen waar ik het kan lezen..
Als je gewoon eens even kijkt op een website van een willekeurig netwerk. En dan eens even zoekt op Simlock..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Laatst online: 01:20
Mijn lader maakt een irritant piepend geluid als deze in 230V zit. Ook als de telefoon niet is aangesloten. Hebben meer mensen dit gemerkt? Zo niet dat ga ik de lader omruilen. Niet fijn zo'n hoogfrequent piepend geluid naast je bed :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 14:48
bureno schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 08:24:
Mijn lader maakt een irritant piepend geluid als deze in 230V zit. Ook als de telefoon niet is aangesloten. Hebben meer mensen dit gemerkt? Zo niet dat ga ik de lader omruilen. Niet fijn zo'n hoogfrequent piepend geluid naast je bed :X
Maakt het uit of die dit bij andere mensen doet ?
Gewoon terug met dat ding lijkt me..

Niet acceptabel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoya
Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 01:24:

Omdat de meeste mensen hier geen jaar met KPN opgescheept willen zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoya
lbuysers schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 00:19:
[...]

Volgens mij staat er toch echt leverbaar en niet bestelbaar. Maar de grote vraag is natuurlijk, wat is de levertijd????

Zit btw ook niet echt veel verschil in, het maakt echt niet uit of hij per direct leverbaar of bestelbaar is.
Nee idd vermoed dat als je hem nu besteld je hem ook ergens volgende week zult krijgen, net zoals bij de rest van de webshops. Tenminste ik heb nog niemand gehoord die een simlock-vrije versie al binnen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje over e-mail aan de gebruikers van de K800i:

Ik heb reeds de reviews gelezen op mobile-review en newmobile maar daar stonden niet echt duidelijk plaatjes voor het lezen van e-mails. Ik ben benieuwd of dit goed te doen is op de K800i.
Tevens las ik dat er ondersteuning van push-email is op het toestel, iemand hiermee al aan de slag gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

Deze telefoon lijkt me wel een leuke opvolger voor mijn 6230 mits deze uitgerust kan worden met Wayfinder. Helaas staat de K800i niet in het rijtje met compatible telefoons, dus heb ik even contact opgenoment met de Wayfinder supportafdeling. Op de vraag wanneer Wayfinder beschikbaar is voor de K800i kreeg ik het volgende antwoord terug:

Hi this phone will be compatible during the next 3 weeks.
Se our Compatible
list:http://www.wayfinder.com/products/compatible_phones.en.php?link_id=spot

Med vennlig hilsen / best regards

Mona Hasfjord
Wayfinder Customer Support

Nog even afwachten dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de mijne de 6de online besteld en hij komt pas de 18de..
Afgesloten bij KPN met 1 jarig abbo van 42,-. Toen ik hem bestelde was het nog 99,- bijbetalen en nu is ie gratis met dit abonnement.. :( Ik neem aan dat ik m voor niets krijg.. want hij is vandaag! pas in behandeling genomen.. na een week dus. :?
Echt vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

De webbased versie van de Startpost is klaar!

Afbeeldingslocatie: http://www.se-info.nl/k800/files/SElogo.gif www.se-info.nl/k800

Afbeeldingslocatie: http://www.se-info.nl/k800/sesp/K800_sitelayout_thumb.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2006 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er goed uit Tinux! Petje af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• londonertje
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-08-2024
Tinux, hele mooie site :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th@_M@ster
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 13:42
ga hem ook bij kpn.com bestellen maar denk...aardig goedkoop + 512MB weet alleen niet hoelang de levertijd zal zijn.

edit...net besteld :D nu hopen haha

[ Voor 15% gewijzigd door Th@_M@ster op 13-07-2006 19:14 ]

Ka-tjing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er prachtig uit hoor _/-\o_ !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_R
Th@_M@ster schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 18:35:
ga hem ook bij kpn.com bestellen maar denk...aardig goedkoop + 512MB weet alleen niet hoelang de levertijd zal zijn
Ik heb hem ook besteld, levering onder rembours: wanneer hij op voorraad zou zijn wordt hij dinsdag afgeleverd, volgens de orderbevestiging :D

* Tim_R hoopt...

Btw, Tinux: Zeeeer mooi gedaan :D

[ Voor 5% gewijzigd door Tim_R op 13-07-2006 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robbie T schreef op maandag 10 juli 2006 @ 17:34:
[...]
Gewoon netjes op maat knippen, wij hebben het glanzende gedeelte vlak buiten het scherm ook "meegeplakt". Je ziet er verder niks meer van terug en blijft gewoon netjes zitten!
Dat netjes op maat knippen is nog knap lastig zeg. pfoeh hey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 19:38:
[...]

Dat netjes op maat knippen is nog knap lastig zeg. pfoeh hey
Ja, dat is het ook. Bij mij zit die wel op de goede breedte, maar de hoogte is net een halve centimeter te kort. Hij zit tot het midden van de letters: Sony Ericsson.

Ik heb eerst dat ding met de lijntjes op maat geknipt en vervolgens het ding met de lijntjes over het folie gelegd en toen zo de maat geknipt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robbie T schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 20:58:
[...]
Ja, dat is het ook. Bij mij zit die wel op de goede breedte, maar de hoogte is net een halve centimeter te kort. Hij zit tot het midden van de letters: Sony Ericsson.

Ik heb eerst dat ding met de lijntjes op maat geknipt en vervolgens het ding met de lijntjes over het folie gelegd en toen zo de maat geknipt.
Haha ok, ik heb em verkloot. |:(

FF over het klepje trouens, als hij de lens bedekt. Aan de kant van 'auto focus' zit dan het klepje lichtelijk los. Je kan hem 1/2 milimeter bewegen van boven naar beneden. Is dat normaal?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2006 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook nog een tweetal vraagjes:

Gebruikers van Hi/KPN,
Waar kan je zien hoeveel belminuten/smsjes je nog overhebt?
Zou makkelijk zijn, dan kan je het een beetje overzien ;)

Het schermpje, wat is het beste om hem mee schoon te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luitjes,

Ik heb sinds vandaag de K800i, en vind hem super!

Wat ik me afvroeg:
Weten jullie misschien waar ergens staat uitgelegd hoe je zelf een thema kunt maken voor je telefoon. Ik weet dat dit met Theme Creator/PhotoShop moet, de manier waarop is mij niet duidelijk.

Bij voorbaat dank.

Gr. Trapani

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Erg netjes!!

Niet vergeten een link te zetten in de ts hè ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
En zo blijkt maar weer dat veel mensen nog steeds veel moeite hebben met lezen. Wolter1, als je gewoon het forum had doorgelezen dan had je gezien dat dit klepje inderdaad 1 a 2 milimeter los zit.

JuX0rz, Als je even had opgelet dan had je gezien dat dit kan door middel van het smssen van saldo 1244.

@ Tinux...

Alle respect voor je werk en de moeite, maar waarom een webbased versie van de startpost. Ik heb even zitten kijken, maar alle informatie die je hier vind en zal gaan vinden vind je daar ook.

Waarom dan moeilijk gaan doen met hosting e,d?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Hallo,

Ik ben van plan deze telefoon aan te schaffen en zit niet met vragen of dat wel of niet te doen, maar heb wel andere vragen. De eerste is dat het start topic maar soort van half weer gegeven word :)

Het 2de is dat ik net op de sony-ericson, en zag dat er een koptelefoon komt met de naam HPM-85. Ik heb op google gezocht naar dit apparaatje en kon weinig over vinden. Wat ik me namelijk afvraag is of ik met die koptelefoon ook naar de radio kan luisteren. En of iemand dus al weet of dat kan of niet dat zou erg mooi zijn :) Meestal zit de antenne voor de radio in het stukkie waar de microfoon zit op de kabel van de oordopjes, aangezien je met de koptelefoon ook kan bellen lijkt het me dat het er wel inzit. Maar ik weet niet of het bij deze telefoon zo is dat de oortjes er in moeten zitten wil je naar de radio kunnen luisteren.

Elk antwoord is really nice :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 05:35
Min punt gevonden, de speaker is tijdens bellen niet luid genoeg (volume helemaal omhoog), bij mp3 en radio wel.

Kan mensen niet verstaan als ik in de auto zit.

En krijg Gmail niet ingesteld als account.

RSS werkt ook goed kost niks volgens mij (feeds binnen halen) heb nog geen hele berichten gelezen.

[ Voor 20% gewijzigd door Cyrus The Virus op 13-07-2006 23:04 ]

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Robbie T schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 22:32:
@ Tinux...

Alle respect voor je werk en de moeite, maar waarom een webbased versie van de startpost. Ik heb even zitten kijken, maar alle informatie die je hier vind en zal gaan vinden vind je daar ook.

Waarom dan moeilijk gaan doen met hosting e,d?
Op een eigen website kan je meer informatie op een eigen gewenste manier kwijt dan dat je dat in een forum kwijt kan. En de hosting krijgt hij van mij.... Dus daarover hoef je je ook niet druk te maken.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
Ik liep vandaag in Breda en ging ff navragen hoe het met de K800i stond qua levering zonder KPN simlock erop. Belcompany verwachte de telefoon in augustus...toen ging ik naar ThePhoneHouse en daar hadden ze het over morgen! :| Beetje opmerkelijk.

Daarna meteen even gevraagd of het mogelijk is om deze telefoon te krijgen bij een UMTS abo van vodafone. De man in de winkel zei van niet, dat zou alleen bij een branded telefoon kunnen...maar dat lijkt me sterk. Als een telefoon toch gewoon umts ondersteund, dan kan ie toch op elk willekeurig umts netwerk? (mits je de correcte instellingen hebt uiteraard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die toevallig die deze theme kan omtoveren tot een Palermo theme?:

http://www.zedge.net/?p=themes&item=65190

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-04-2024
robvanpraat schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 00:04:
Daarna meteen even gevraagd of het mogelijk is om deze telefoon te krijgen bij een UMTS abo van vodafone. De man in de winkel zei van niet, dat zou alleen bij een branded telefoon kunnen...maar dat lijkt me sterk. Als een telefoon toch gewoon umts ondersteund, dan kan ie toch op elk willekeurig umts netwerk? (mits je de correcte instellingen hebt uiteraard)
Bij The Phonehouse mogen enkel vodafone-branded toestellen verkocht worden i.c.m. vodafone UMTS contracten anders vindt er geen bonusuitkering plaats. Dit is het beleid van vodafone en dar kan TPH niets aan doen.

Bij The Phonehouse komt de K800 simlockvrij inderdaad nog deze week binnen op het hoofdkantoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt man ;) Ik zou echter graag ook een filmpje zien met mensen enzo, ik denk niet dat ik vaak dit soort filmpjes zal maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yero
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 17:58

Yero

Reviewer
Ik heb 'm sinds gisteren ook en 't is een erg fraai toestel. Mooie upgrade vanaf de K700i, vooral dat scherm fantastisch! Ik ben alleen een beetje bang dat het klepje van de camera zal beschadigen/krassen - dit immers de plek waarop je 'm constant neerlegt. UMTS gaat ook lekker vlot, maar ik hou me maar in ivm de kosten. Koptelefoon is ok, maar niet fantastisch. Daar moet nog wel een vervangen voor komen...

Nu nog drie maanden wachten tot ik m'n eigen nummer weer kan gebruiken... :(

N00b vraag nog: ik heb dus nu zo'n tijdelijk nummer van KPN (UMTS USIM), maar heb aangegeven dat abonnement pas over drie maanden ingaat (nadat m'n huidige abbo is opgezegd). Maar wat voor kostenplaatje hangt er nu aan dan? Het Hi-abonnement is immers nog niet ingegaan. Of wordt alles gewoon bij de eerste rekening opgeteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
Bij de Phonehouse is hij nu met elke provider verkrijgbaar en op voorraad!!!

http://www.phonehouse.nl/...filter_partModel=SOEK800I

[ Voor 9% gewijzigd door lbuysers op 14-07-2006 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 22:41:
Hallo,

Ik ben van plan deze telefoon aan te schaffen en zit niet met vragen of dat wel of niet te doen, maar heb wel andere vragen. De eerste is dat het start topic maar soort van half weer gegeven word :)

Het 2de is dat ik net op de sony-ericson, en zag dat er een koptelefoon komt met de naam HPM-85. Ik heb op google gezocht naar dit apparaatje en kon weinig over vinden. Wat ik me namelijk afvraag is of ik met die koptelefoon ook naar de radio kan luisteren. En of iemand dus al weet of dat kan of niet dat zou erg mooi zijn :) Meestal zit de antenne voor de radio in het stukkie waar de microfoon zit op de kabel van de oordopjes, aangezien je met de koptelefoon ook kan bellen lijkt het me dat het er wel inzit. Maar ik weet niet of het bij deze telefoon zo is dat de oortjes er in moeten zitten wil je naar de radio kunnen luisteren.

Elk antwoord is really nice :)
Je moet inderdaad de bijgeleverde koptelefoon in je feun hebben zitten om FM Radio te kunnen luisteren. Want de antenne zit in de koptelefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd of FAR manager ook beschikbaar word om je k800 te tweaken.
Enige wat ik dus niet fijn vind aan deze telefoon is de kleine inbox.
Had hetzelfde probleem bij de k750, tot ik die tweak tegenkwam! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 14:04

dread

Sluwe vlaming

lbuysers schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 10:03:

Ik heb reeds een abonnement bij t-mobile, dat is echter wel afgelopen. kan ik dan met nummerbehoud bij t0mobile via de phonehouse deze foon kopen?

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje,

Een kameraad van en ikzelf willen zo'n houder voor in de auto. Nu zag ik op de se shop ook een kabeltje staan dat je op je houder aansluit en ook aan je radio aansluit, zodra je gebeld wordt dan wordt de muziek zachter en hoor je de stem van degene die je belt over de autoboxen. Tevens kun je dan je liedjes van je telefoon ook spele via je autoboxen.

Heeft iemand een idee wat en waar ik dat kan krijgen? (dus niet online bestellen, maar gewoon in een winkel). En weet iemand ook hoe dat nou precies werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54

Kom net bij de phonehouse vandaan maar ze hadden hem niet. Volgens de verkoopster komen ze morgen pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
VIC_TOR schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 00:38:
[...]

Bij The Phonehouse mogen enkel vodafone-branded toestellen verkocht worden i.c.m. vodafone UMTS contracten anders vindt er geen bonusuitkering plaats. Dit is het beleid van vodafone en dar kan TPH niets aan doen.

Bij The Phonehouse komt de K800 simlockvrij inderdaad nog deze week binnen op het hoofdkantoor.
betekent dit dat het onmogelijk is om een dit toestel te nemen bij een vodafone umts abo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeeuw

Zeeuw

5.6

Heeft er iemand ook een foto van de koptelefoon? Of is het dezelfde als die van de K750?

Read the badge, Bitch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
Zeeuw schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 12:14:
Heeft er iemand ook een foto van de koptelefoon? Of is het dezelfde als die van de K750?
Afbeeldingslocatie: http://www.fs-newmobile.com/review/sonyericsson_k800i/foto02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.fs-newmobile.com/review/sonyericsson_k800i/foto03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.fs-newmobile.com/review/sonyericsson_k800i/foto04.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeeuw

Zeeuw

5.6

Zie ik op de laatste foto goed, dat je nu EN muziek kan luisteren EN op kan laden tegelijk?

Read the badge, Bitch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
Zeeuw schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 12:56:
[...]

Zie ik op de laatste foto goed, dat je nu EN muziek kan luisteren EN op kan laden tegelijk?
Die laatste foto is de connector van de lader. Je kan daar de datakabel of een andere accessoire op aansluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski

Je vergeet er wel bij te vermelden: DUUR!! :X
204 euro voor een 1-jarig Orange 30...pfff 8)7

Ter vergelijk; 1 jaar geleden mijn Orange € 32,50 1 jarig met K750i: 45 euro. (Orange winkel).
Ben blij dat ik hem via internet verlengd heb (Orange € 32,50 1 jaar) voor € 90,-

Anyway, ontopic: Ik ben benieuwd of de headset van de W900i erop past. In ear setje, met display voor radio en MP3. Echt mooi ding. HPM-80 is dat. Kwaliteit vond ik erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• londonertje
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-08-2024
alle headsets na de K750 zijn te gebruiken op de K800, het is het zelfde systeem.

anders kijk gewoon op de website van sony voor de headsets en je ziet de HPM-80 daar ook staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Laatst online: 13-09 19:07

Rio

Ik heb al een boek

Zijn er nog nadelen tov de W800? Volgens mij zit hier geen walkman-software in? Verder nog dingen? Behalve dat camera-klepje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

ik heb em vandaag besteld, gratis foons ftw :)

alleen ff wachten op de HPM-85 Koptelefoon, dus niet van die lompe oortjes. En hopen dat ik er ook radio mee kan luisteren :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

Ikzelf heb hem nu ook binnen: Eerste blik, VETTE TELEFOON!!!!

Alleen als ik de software installeer op mijn pc geeft die 100 keer aan dat er nieuwe hardware is gevonden, en moet het elke keer installeren,,,, opengeven momment stopt hij.

Alleen een klein vraagje:

Hoe werkt ooit die afstandsbediening voor bijvoorbeeld Windows Media player?? Bluetooth heeft contact met mijn laptop, Windows Media player10 staat open, druk op bijvoorbeeld de ''play'' knop op mijn mobiel, er staat dan dat hij het commando verzend zelfs de laptop geeft het aan: Het blue tooth icoontje bij de klok wordt groen, maar Windows Media player blijft stil??

Werkt die afstandsbediening bij jullie wel?

Nogmaals vette telefoon met een tegekke camera!!!!

[ Voor 54% gewijzigd door D467 op 14-07-2006 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mijne is ook binnen!! Geheel onverwacht.. gisteren zeiden ze bij KPN dat het de 18de zou worden.

Weet iemand hoe je kan zien dat je UMTS tot je beschikking hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Rio schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 13:44:
Zijn er nog nadelen tov de W800? Volgens mij zit hier geen walkman-software in? Verder nog dingen? Behalve dat camera-klepje?
Nadelen:

Geen?

Camera klepje?? Niks mis mee, gaat heel soepel open, en dicht maar ook weer niet te soepel ;)

Walkman software? Je bedoeld dat je het als mp3 speler kan gebruiken?

Zeker wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 15:56:
Rechts naast de streepjes van de signaalsterkte moet dan iets van een rondje (?) staan.
Zie ook pagina in de handleiding "Statusbalk" (p17).

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2006 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 15:56:
Hieraan zie je of het UMTS-netwerk beschikbaar is:

Afbeeldingslocatie: http://img387.imageshack.us/img387/1096/3gumts0ay.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17

Even ter verduidelijking. Vanaf maandag is hij overal sim vrij beschikbaar. Dan loopt het contract van kpn af en zal ook de prijs van de kpn versie zakken. Dit betekent ook dat er concurentie onstaat tussen de phone house en andere wat waarschijnlijk ook de prijs zal drukken :)

Dus maandag is de dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond het toestel gratis met een 2 jarig Hi €20 abbo inc gratis bluetooth headset twv €60 anders een hele mooie actie van Hi & T for telecom.

Ik denk niet dat er de komende paar weken een nog betere actie aan zit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het al iemand gelukt om mp4 of wmv af te spelen?

Als ik foto's wil kijken moet het toestel de foto eerst nog even scherp stellen hebben meer mensen hier last van? En hij liep gister met bluetooth vast. Dit zal met een update allemaal wel weer verholpen worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 19:19:

Als ik foto's wil kijken moet het toestel de foto eerst nog even scherp stellen hebben meer mensen hier last van? En hij liep gister met bluetooth vast. Dit zal met een update allemaal wel weer verholpen worden :+
Scherp zetten heb ik ook, minder dan 1 seconden is die bij mij al scherp hoor ;)

Altijd beter dan die ouderen modellen die een uur moeten laden voordat je de foto kan bekijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 19:19:

Als ik foto's wil kijken moet het toestel de foto eerst nog even scherp stellen hebben meer mensen hier last van?
Yup, heeft iedereen last van. 'Echte' Cybershot camera's hebben dat ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeeuw

Zeeuw

5.6

Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 18:53:
Ik vond het toestel gratis met een 2 jarig Hi €20 abbo inc gratis bluetooth headset twv €60 anders een hele mooie actie van Hi & T for telecom.

Ik denk niet dat er de komende paar weken een nog betere actie aan zit te komen.
KPN mobiel 30 voor 1 jaar incl gratis 512 MB vind ik mooier!

Dat scherpstellen hoort zo idd, die functie hebben ze erop gezet zodat je fullscreen kunt scrollen. als je dan een foto wilt skippen kun je dat sneller doen, anders moet hij eerst helemaal laden....staat overigens ook in een van de reviews op internet.

Read the badge, Bitch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou het gaat dan toch gebeuren, ook 2call.nl heeft hem opp voorraad en morgen ga ik hem ontvangen. Dus voor alle andere 2call.nl orderaars is er hoop !

Ik groet jullie blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:48
Treasure Towers (3D)
Is wel gaaf. Heel vernieuwend om 3d achtig spel op je tel te spelen.

Puzzle Slider (Puzzle)
ouderwets puzzelen

Quadra Pop (Puzzle)
tetris met zeediertjes

Soccer Pong (Sports)
Vaag spelletje waarbij je de bal in een circel moet houden en in een doel moet plaatsen

Ace of Spades (Other)
spreekt voor zich

Alien Scum (Other)
soort space invaders

Casino Wheel (Other)
lekker ouderwets kansspeelautomaat

ik heb er veel weer verwijderd, maar goed dat je ze gepost hebt.

*install--> Ik had in de windows verkenner een mapje aangemaakt. Dit mapje vind je ook terug op je telefoon.
Je selecteert het .jar bestandje en de tel vraagt of je het in games of in applicaties wilt instaleren...
Na installeren kan je de .jar verwijderen.

---------------------------------------------------------------
Edit:
Even een vraagje.
Ik zat op de site van kpn wat te kloten.
Zie ik dat UMTS veel sneller gaat dan GPRS (wist ik al).
Maar kijk ik verder...
Wat kost UMTS?

De kosten voor voice en voicediensten via UMTS zijn hetzelfde als via GSM en dus afhankelijk van uw abonnement. Dit geldt ook voor datadiensten: een GPRS MB kost evenveel als een UMTS MB, dus een pagina bekijken op het internet of een e-mail versturen is even duur via GPRS als via UMTS.
Omdat UMTS een stuk sneller is, kunt u per tijdseenheid wel méér pagina's bekijken of e-mail versturen.
Waarom heb ik dan niet zo'n mooie usim?

[ Voor 32% gewijzigd door Serotonine op 15-07-2006 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 22:24:
Nou het gaat dan toch gebeuren, ook 2call.nl heeft hem opp voorraad en morgen ga ik hem ontvangen. Dus voor alle andere 2call.nl orderaars is er hoop !

Ik groet jullie blij.
"Direct beschikbaar binnen 5 dagen" noem ik nou niet "op voorraad" :)
Ik heb nog geen bericht gehad dat hij wordt geleverd, en dat toch terwijl ik de 2e was die 'm bestelde daar half mei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 vraagjes voor andere bezitters.

- Ik heb ongeveer links van 'file manager' (als je menu open hebt) een zichtbare witte dode pixel (ong 0,2 mm). En in het midden van mijn scherm een blauwe pixel. Is dat noemenswaardig vreemd?

- Aangezien het de eerste keer opladen belangrijk schijnt te zijn: In de handleiding staat dat het opladen tussen de 2,5 en 3 uur duurt. Bij mij verscheen het bericht 'telefoon volledig opgeladen' al na 1 uur en 10 minuten. Is dit ook noemenswaardig vreemd? Hadden anderen dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soeski schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 00:27:
[...]

"Direct beschikbaar binnen 5 dagen" noem ik nou niet "op voorraad" :)
Ik heb nog geen bericht gehad dat hij wordt geleverd, en dat toch terwijl ik de 2e was die 'm bestelde daar half mei :)
Ik heb vandaag mail ontvangen van 2call.nl met daarin de bevestiging dat ik hem morgen heb !
Dus het is geen uit-de-duim-zuig verhaal maar gebaseerd op een mail afkomstig van 2call.nl

Ik zal hier gelijk melden morgen als ik hem in handen heb !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die toestelprijzen van 2call.nl met 1-jarig abonnement zijn lekker goedkoop! :o :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschumi
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-11-2024
Hoi mensen,

Wat ik niet begrijp is waarom 2call.nl het K800i toestel i.c.m. het Vodafone Multimedia abonnement nu al aan kan bieden terwijl Vodafone zelf (Vodafone winkels en Vodafone online shop) het toestel pas in augustus i.c.m. dit Vodafone Multimedia Abonnement aan zegt te kunnen bieden? Ik heb gebeld en ze zeggen dat ze tijd nodig hebben om hun LIVE-software erop te kunnen checken.

M.a.w. is dit wel hetzelfde dan of zitten er nadelen aan (bijvoorbeeld dat de LIVE-software er niet goed op draait ofzo) en kun je beter wachten tot je hem bij Vodafone kunt kopen? Weet iemand ook hoeveelste van augustus ze 'm kunnen leveren daar bij Vodafone met dit Multimedia abonnement?

Alvast bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
Ik denk dat dat komt omdat Vodafone een branded toestel gaat maken, met eigen software, oftewel simlocked. Ik wil ook een vodafone bel en multimedia abo met dit toetsel, maar dat dus wss niet lukken bij de vodafone winkels. Ik denk dat we bij andere winkels moeten zijn om de combinatie te maken. The Phone House levert deze combinatie overigens ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Ik zie dat er 2 of 4 GB kaartjes in de K800i zouden kunnen:

Extern geheugen:
# 64MB bij geleverd. Uitbreidbaar tot maximaal 2GB/4GB.
# MemoryStick Micro (M2) ondersteuning

Echter kan ik ze niet van meer dan 1 gb vinden. Ik wil graag films op me mobiel mee kunnen nemen Ik heb nu een convertor en heb films van 400 mb in erg goede qualiteid echter zou een 2 of 4 gb memory card dan wel lekker zijn. Heeft iemand deze al wel gezien ? of moeten deze nog uit komen ?

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 00:37:
[...]

Ik heb vandaag mail ontvangen van 2call.nl met daarin de bevestiging dat ik hem morgen heb !
Dus het is geen uit-de-duim-zuig verhaal maar gebaseerd op een mail afkomstig van 2call.nl

Ik zal hier gelijk melden morgen als ik hem in handen heb !
Graag! Aangezien de kans vrij groot is dat ik hem eerder besteld heb dan jij en hem dus wel LATER ontvang dan jij... :? Of krijg je de KPN versie?
Ik ben benieuwd! Mijn vriendin vraagt vaker aan me wanneer "hij" nou komt dan dat ik dat mezelf afvraag haha.

[ Voor 4% gewijzigd door Soeski op 15-07-2006 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 00:29:
2 vraagjes voor andere bezitters.

- Ik heb ongeveer links van 'file manager' (als je menu open hebt) een zichtbare witte dode pixel (ong 0,2 mm). En in het midden van mijn scherm een blauwe pixel. Is dat noemenswaardig vreemd?

- Aangezien het de eerste keer opladen belangrijk schijnt te zijn: In de handleiding staat dat het opladen tussen de 2,5 en 3 uur duurt. Bij mij verscheen het bericht 'telefoon volledig opgeladen' al na 1 uur en 10 minuten. Is dit ook noemenswaardig vreemd? Hadden anderen dit ook?
Vraag 1

Ikzelf heb geen dode pixel, ik zou terug gaan naar de winkel mocht je de dode pixel houden.

vraag 2

In de fabriek hebben ze hem al voor de helft opgeladen, dat had ik zelf ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 10:07:
Die toestelprijzen van 2call.nl met 1-jarig abonnement zijn lekker goedkoop! :o :D
En als je bedenkt dat deze al 75% duurder zijn geworden dan toen ik het daar bestelde half mei... :+

Ze hebben nu een K800i (binnen 5 dagen leverbaar) en een K800i KPN (direct leverbaar). De grap is alleen; je kunt ze beiden krijgen met alle abo's? Euhm...ik neem toch aan dat die K800i KPN simlocked is!

Even over Bluetooth filetransfer: loopt de K800 ook nog wel eens vast daarmee? Dit probleem had ik al met de K750 en de W900, je mag toch denken dat het nu wel opgelost is.
En moet de telefoon nog steeds naar "file-transfer-mode" als je aan de kabel gaat, zodat het een soort USB stick wordt? Dit hoefde met de K750 niet en vind ik ook heel onhandig. Als je 512MB vol gaat zetten (W900) dan ben je gewoon een half uur niet bereikbaar omdat je telefoon "uit" staat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschumi
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-11-2024
Is er iemand anders die hier iets over kan zeggen? Wat is bijvoorbeeld het nadeel om nu een niet branded Vodafone K800i te nemen i.c.m. het Vodafone multimedia abonnement i.p.v. een Vodafone branded toestel straks ?
mschumi schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 10:33:
Hoi mensen,

Wat ik niet begrijp is waarom 2call.nl het K800i toestel i.c.m. het Vodafone Multimedia abonnement nu al aan kan bieden terwijl Vodafone zelf (Vodafone winkels en Vodafone online shop) het toestel pas in augustus i.c.m. dit Vodafone Multimedia Abonnement aan zegt te kunnen bieden? Ik heb gebeld en ze zeggen dat ze tijd nodig hebben om hun LIVE-software erop te kunnen checken.

M.a.w. is dit wel hetzelfde dan of zitten er nadelen aan (bijvoorbeeld dat de LIVE-software er niet goed op draait ofzo) en kun je beter wachten tot je hem bij Vodafone kunt kopen? Weet iemand ook hoeveelste van augustus ze 'm kunnen leveren daar bij Vodafone met dit Multimedia abonnement?

Alvast bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 19:37
mschumi schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 11:54:
Is er iemand anders die hier iets over kan zeggen? Wat is bijvoorbeeld het nadeel om nu een niet branded Vodafone K800i te nemen i.c.m. het Vodafone multimedia abonnement i.p.v. een Vodafone branded toestel straks ?

[...]
Zoveel nadelen kan ik niet bedenken, behalve dan dat de branded versie iets goedkoper zal zijn.
De voordelen zijn er wel, je hebt de telefoon nu al, je hebt geen vodafone zooi op je telefoon.
Kweet niet of ze die DRM rommel er weer op gaan zetten, zoals bij de K750 en W800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:54
Soeski schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 11:24:
[...]

Graag! Aangezien de kans vrij groot is dat ik hem eerder besteld heb dan jij en hem dus wel LATER ontvang dan jij... :? Of krijg je de KPN versie?
Ik ben benieuwd! Mijn vriendin vraagt vaker aan me wanneer "hij" nou komt dan dat ik dat mezelf afvraag haha.
Die laatste zin is echt zo fout te intepreteren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luitjes,

Ik heb sinds een paar dagen de K800i, en vind hem super!

Wat ik me afvroeg:
Weten jullie misschien waar ergens staat uitgelegd hoe je zelf een thema kunt maken voor je telefoon. Ik weet dat dit met Theme Creator/PhotoShop moet, de manier waarop is mij niet duidelijk.

Bij voorbaat dank.

Gr. Trapani

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soeski schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 11:24:
[...]

Opgewekt kan ik melden dat ik NU de K800 in mijn handen heb. En het is dus GEEN KPN versie maar geheel en al SIM lock vrij. Hij ligt nu aan de lader.
Echter ik was ervan overtuigd dat er 64 MB geheugen bijgeleverd zou worden, maar dat is niet zo, althans in deze doos zit niks, ook geen voucher van SE om die 512 MB te bemachtigen helaas :(

En als laatste ik had hem inderdaad later besteld dan jij, ik was nummer 14 op de lijst !

Ik groet jullie blij !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 15:56:
[...]

Opgewekt kan ik melden dat ik NU de K800 in mijn handen heb. En het is dus GEEN KPN versie maar geheel en al SIM lock vrij. Hij ligt nu aan de lader.
Echter ik was ervan overtuigd dat er 64 MB geheugen bijgeleverd zou worden, maar dat is niet zo, althans in deze doos zit niks, ook geen voucher van SE om die 512 MB te bemachtigen helaas :(

En als laatste ik had hem inderdaad later besteld dan jij, ik was nummer 14 op de lijst !

Ik groet jullie blij !
Ook bij mij zat er geen 64 MB geheugenkaart bij, echter zit er wel 64 MB geheugen in de telefoon, op de "harde schijf" om het zo maar even te noemen. Bij mij zat er echter wel een voucher bij, dit komt denk ik omdat ik bij KPN zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1ias
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-04-2024
Heb de k800i vandaag eindelijk voor het eerst vastgehouden (bij de Primafoon).
Ik heb weken in spanning gewacht op dat apparaatje. Ik ben echter gematigd enthousiast. Vind het toestel wel mooi maar toch ook ergens wel een beetje saai (tov de W810i). Hetgeen me het meest tegenviel:

- de joystick en de toetsen onder het cybershot logo zaten best los
- het Cybershot klepje aan de achterkant zat erg los
- Cybershot klepje zag er ook uit alsof het snel kapot kan gaan

Verder vind ik m zeker niet te groot, heel erg zakelijk eruit zien (strak).

Twijfel nu alleen een beetje of ik de K800i wel wil... Ik ga even wachten op de gebruikerservaringen hier en beslis later...

T610i >> K750i >> W800i >> W810i >> K800i >> K810i >> W960i >> X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D467 schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 11:30:
[...]
vraag 2

In de fabriek hebben ze hem al voor de helft opgeladen, dat had ik zelf ook ;)
Inderdaad, in de winkel zeiden ze ook tegen mij om hem gewoon in gebruik te nemen net zo lang tot ie leeg was en hem dan van helemaal leeg volledig op te laden. Dat heb ik dus gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

e1ias schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 16:32:
Heb de k800i vandaag eindelijk voor het eerst vastgehouden (bij de Primafoon).
Ik heb weken in spanning gewacht op dat apparaatje. Ik ben echter gematigd enthousiast. Vind het toestel wel mooi maar toch ook ergens wel een beetje saai (tov de W810i). Hetgeen me het meest tegenviel:

- de joystick en de toetsen onder het cybershot logo zaten best los
- het Cybershot klepje aan de achterkant zat erg los
- Cybershot klepje zag er ook uit alsof het snel kapot kan gaan

Verder vind ik m zeker niet te groot, heel erg zakelijk eruit zien (strak).

Twijfel nu alleen een beetje of ik de K800i wel wil... Ik ga even wachten op de gebruikerservaringen hier en beslis later...
Heb je de dummy vastgehad of een 'echte'?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1ias
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-04-2024
Ik heb een dummy vastgehad.

T610i >> K750i >> W800i >> W810i >> K800i >> K810i >> W960i >> X1

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.