Wist ik het maar, ik kan vanaf vandaag mijn telfort abonnement verlengen. Het is nu wachten totdat simlockvrij K800i in de winkels verschijnd.Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 11:58:
wanneer komt het in de winkels? zoals bij de telfort?
Verwijderd
Het komt erop neer dat de W810 al redelijk oud is. Wat je alleen mist is de Megabass, die dus volgens veel eigenaars helemaal niet zo mooi is. Met de K800i heb je gewoon een top-telefoon met topcamera topbeeldscherm en ook nog eens radio en een goede mp3 speler: alles-in-een. Als je toch nog sterk twijfelt dan neem je K800i met 1-jaar abonnement. Dan neem je over een jaar een nieuwe uit de Walkman-serie.ajampaniki schreef op maandag 10 juli 2006 @ 09:06:
[...]
Ik zit nu toch wel een beetje te twijfelen tussen deze telefoon en de w810i. Wat zijn nou de nadelen/voordelen van deze phone boven de 810i?
Verwijderd
Zat goed verstopt onder in de doos.Letatcest schreef op maandag 10 juli 2006 @ 12:38:
[...]
Zat die antwoordkaart van jou gewoon in de doos? Men zei bij primafoon dat ik moest bellen met 1200 en dat er dan 1 opgestuurd zou worden, maar vooralsnog krijg ik nul op mijn rekest.
Verwijderd
Zit te twijfelen tussen K800i en W810i... Zit er veel verschil tussen deze twee, afgezien van de camera?
Verwijderd
ff 2 berichten omhoog hebbie het antwoord.Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 13:17:
Zit te twijfelen tussen K800i en W810i... Zit er veel verschil tussen deze twee, afgezien van de camera?
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2006 13:36 ]
Jemig.. ja, daar had ik idd. niet gekeken nog...Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 13:15:
[...]
Zat goed verstopt onder in de doos.Ik heb em ook bij primafoon weg, en ik moest 1200 bellen om me oude abbo op te zeggen
maar eh.. hoe krijg ik dat klepje los zonder de boel stuk te maken?
Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie
Verwijderd
Dan zal de Bluetooth headset i.p.v. het 512MB geheugen zijn zoals bij bijv. Belcompany meegeleverd wordt, of niet?WoBaDijk schreef op maandag 10 juli 2006 @ 10:43:
Vanaf vandaag leverbaar bij de T for Telecom
Hi20 2 jaar
K800i + Bluetooth headsetje = € 0,-
* WoBaDijk heeft hem lekker al
Ik heb de folder nog niet gezien namelijk.
Ik heb de voucher donderdag 29 juni opgestuurd en nog steeds niets binnen.. Heb zo het gevoel dat het nog wel even kan durenVerwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 12:24:
Hoe lang duurt het ongeveer voordat je je 512 kaartje binnen hebt? (heb met zo'n antwoordkaart opgestuurd, vrijdag voor 17 uur)

Van de kpn mobiel voorwaarden :tbird22 schreef op maandag 10 juli 2006 @ 02:11:[...]
Graag gedaan hoor
Gelden die kosten waar je het over had (7,50 per 10 mb) niet voor het I-mode portal? Of geldt dat ook voor 'gewoon' netten..
I-mode voordeel kost € 7,50 per maand inclusief BTW. Na 10 MB betaalt u € 2 per MB. De bundel geldt niet voor Internet Everywhere-verkeer.
Anything goes !!
Ik heb 'm 4 juli op de bus gedaan. Ben ook 'ns benieuwd hoe lang 't gaat duren. In september op vakantie, het zou toch fijn zijn als ie dan binnen is!Vin87 schreef op maandag 10 juli 2006 @ 15:03:
[...]
Ik heb de voucher donderdag 29 juni opgestuurd en nog steeds niets binnen.. Heb zo het gevoel dat het nog wel even kan duren

Verwijderd
wat vinden jullie (die de k800I al hebben ) van de minpunten van newmobile:
-Centrale joystick
-Discutabel uiterlijk
-Geheugenkaartslot lastig bereikbaar
-Rode ogen flits valt tegen
-Softwareproblemen
-Toetsen zijkant slecht te bedienen
-Zeer matige videocamera
hebben jullie nog meer minpunten,ik vind het toestel wel een mooi uiterlijk hebben.en het geheugenkaartslot is beter dan bij andere merken.
-Centrale joystick
-Discutabel uiterlijk
-Softwareproblemen
-Zeer matige videocamera
hebben jullie nog meer minpunten,ik vind het toestel wel een mooi uiterlijk hebben.en het geheugenkaartslot is beter dan bij andere merken.
da's balen!!!MoodSwing schreef op maandag 10 juli 2006 @ 15:04:
[...]
Van de kpn mobiel voorwaarden :
I-mode voordeel kost € 7,50 per maand inclusief BTW. Na 10 MB betaalt u € 2 per MB. De bundel geldt niet voor Internet Everywhere-verkeer.
de k800i ondersteunt geen i-mode. dus betaal je gewoon 10 euro per mb.
(*zal leuk worden om mp3-tjes te downloaden via je k800i*)
Als je nou eens een paar posts naar boven leest zie je dat ik daar al antwoord op had gegeven toen je het de eerste keer al vroegLetatcest schreef op maandag 10 juli 2006 @ 14:31:
[...]
Jemig.. ja, daar had ik idd. niet gekeken nog...

Verwijderd
Welk klepje??Letatcest schreef op maandag 10 juli 2006 @ 14:31:
[...]
Jemig.. ja, daar had ik idd. niet gekeken nog...
Vin87 schreef op maandag 10 juli 2006 @ 15:03:
[...]
Ik heb de voucher donderdag 29 juni opgestuurd en nog steeds niets binnen.. Heb zo het gevoel dat het nog wel even kan duren

1 moest er ff aan wennen vond de cursor toets van de w810 prettiger, maar ben inmiddels aan de k800 stick gewend.Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 16:04:
1Centrale joystick
2Discutabel uiterlijk
3Geheugenkaartslot lastig bereikbaar
4Rode ogen flits valt tegen
5Softwareproblemen
6Toetsen zijkant slecht te bedienen
7Zeer matige videocamera
2 ... smaken verschillen, ik vind hem mooi, maar het uiterlijk van mijn telefoon is voor mij totaal onbelangrijk
3 onzin, het klepje zit goed en strak dicht, dientengevolge gaat ie ietwat moeizaam open, maar ik druk er straks 1 GB in en die laat ik er gewoon in.
4 hij flitst volgens mij 1 keer extra voor het echte flitsen, dus niet echt super. verder is de flits alleen geschikt voor superkorte aftstand, maar vind het beter dan "ledjes" en aanverwante rommel
5 geeeen ideeee waar zij het over hebben, heb echt een shitload aan java progsels er op geknikkerd en af en toe doet er es een moeilijk, maar verder werkt het prima
6 geen last van
7 klopt
8 ik vind de headset echt rotzooi, maar de hpm-70 doet het ook er prima mee
1 pluspunt wat ik te weinig tegenkom, de respons tijd van de gehele foon vind ik echt super !
reageert supersnappy
Anything goes !!
-Die joystick doet het nog goed, maar de telefoon is ook nog maar twee weken oudVerwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 16:04:
-Centrale joystick
-Discutabel uiterlijk
-Softwareproblemen
-Zeer matige videocamera
-Uiterlijk dat vind ik geen minpunt, smaken verschillen he
-Geheugenkaart slot is lastiger te bereiken dan bij bijvoorbeeld een k750, maar wel veel beter dan bij andere merken. Je hoeft de telefoon niet open te maken etc
-Die flitser daar ben ik wel van onder de indruk, geen rode ogen. snap niet dat ze daarop iets te zeuren hebben
-Software problemen ben ik nog niet tegenkomen, alleen dan de ontvangsbevestiging die niet komt
-Toetsen aan de zijkant doen het perfect, zeker wat mis met de handjes
-En ja de videocamera die is wel but.. maar de fotocamera maakt dat 10 x goed
Volgens mij is dat een gebrek aan de kant van kpn. (zie eerder in dit topic voor een onhandige workaround)Vin87 schreef op maandag 10 juli 2006 @ 16:40:
alleen dan de ontvangsbevestiging die niet komt
Vind ik ook-En ja de videocamera die is wel but.. maar de fotocamera maakt dat 10 x goed
[ Voor 19% gewijzigd door Virtox op 10-07-2006 16:47 ]
Anything goes !!
Kpn ook altijd weerMoodSwing schreef op maandag 10 juli 2006 @ 16:44:
[...]
Volgens mij is dat een gebrek aan de kant van kpn. (zie eerder in dit topic voor een onhandige workaround)
[...]

Ligt aan KPN, iemand anders op het forum zei dat je voordat je je SMS-bericht begint *0# [spatie] moet typen. En dan krijgt je wel je ontvangstbevestiging.Vin87 schreef op maandag 10 juli 2006 @ 16:40:
[...]
-Software problemen ben ik nog niet tegenkomen, alleen dan de ontvangsbevestiging die niet komt
ik heb vorige week al een 1gb kaar gekregen via www.memoryshop.nlLetatcest schreef op maandag 10 juli 2006 @ 11:47:
[...]
Voor zover ik weet is die 10 mb gewoon de gprs-data bundel. Want, I-mode kan idd. niet met deze telefoon (op zich niet erg, mis alleen wel van die handige dingetjes als imode NS site en dat soort dingen, lekker klein en handig op je kleine schermpje)
Maarrrr ja.. wie heeft trouwens al 1Gb kaartjes binnen? Welke online store heeft die M2 kaartjes op voorraad? (hoe krijg je trouwens dat klepje open, heb het gevoel dat je het zo afbreekt....)
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Even een tip voor iedereen, Robbie T en ik hebben het al geprobeerd. Zie deze link
Het is een folie dat over het LCD scherm wordt geplakt, als het er eenmaal opzit zie je er niks van terug maar je scherm blijft wel mooi krasvrij!
Het is een folie dat over het LCD scherm wordt geplakt, als het er eenmaal opzit zie je er niks van terug maar je scherm blijft wel mooi krasvrij!
Tot dusver nog niet!Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 17:31:
Maar gaat dat folie er niet makkelijk af, of rafelt het niet aan de randjes?
Gewoon netjes op maat knippen, wij hebben het glanzende gedeelte vlak buiten het scherm ook "meegeplakt". Je ziet er verder niks meer van terug en blijft gewoon netjes zitten!
Verwijderd
Ik ook, ging prima. Perfecte afhandeling...crazylegs schreef op maandag 10 juli 2006 @ 16:59:
[...]
ik heb vorige week al een 1gb kaar gekregen via www.memoryshop.nl
Gratis Sony Ericsson K 800i bij een € 9.50 abonnement (Jl)
- Gratis SE K 800i.
- Per maand € 9.50.
- Geen aansluitkosten.
- Conract 2 jaar.
Aanschaf prijs € 0,00
Abonnements prijs € 9,50
www.gratis-gsm.nl
wat zeggen jullie hiervan, is dit niet te goedkoop. als je de aanbieding op de site wilt zien moet je ff bij KPN abo's kijken
- Gratis SE K 800i.
- Per maand € 9.50.
- Geen aansluitkosten.
- Conract 2 jaar.
Aanschaf prijs € 0,00
Abonnements prijs € 9,50
www.gratis-gsm.nl
Verwijderd
Dat klinkt wel heel erg goedkoop.Borix schreef op maandag 10 juli 2006 @ 18:39:
- Gratis SE K 800i.
- Per maand € 9.50.
- Geen aansluitkosten.
- Conract 2 jaar.
Aanschaf prijs € 0,00
Abonnements prijs € 9,50
www.gratis-gsm.nl
wat zeggen jullie hiervan, is dit niet te goedkoop. als je de aanbieding op de site wilt zien moet je ff bij KPN abo's kijken
Verwijderd
Sony Memorystick Micro 1 GB tijdelijk uitverkocht € 51,-crazylegs schreef op maandag 10 juli 2006 @ 16:59:
[...]
ik heb vorige week al een 1gb kaar gekregen via www.memoryshop.nl

moet je ff aanmelden dat je mail wil als ie dr weer is en dan meteen bestellenVerwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 19:01:
[...]
Sony Memorystick Micro 1 GB tijdelijk uitverkocht € 51,-
Verwijderd
Ok, doe ikcrazylegs schreef op maandag 10 juli 2006 @ 19:05:
[...]
moet je ff aanmelden dat je mail wil als ie dr weer is en dan meteen bestellen
ik heb em onder rembours besteld omdat ik webshops nie echt vertrouw (tenminste niet bij eerste bestelling) kwam in totaal op 61
Verwijderd
Dat valt reuze mee. Vind alleen wel 10 euro verzendkosten voor zo'n dinkie wel erg duur. kan ook voor 0.39 euro lijkt me. Weegt vast niet zo
veel.
zit een verpakking omheen heVerwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 19:59:
Dat valt reuze mee. Vind alleen wel 10 euro verzendkosten voor zo'n dinkie wel erg duur. kan ook voor 0.39 euro lijkt me. Weegt vast niet zoveel.
Verwijderd
Ik heb het anwoord zelf al! Ben vanmiddag uit mijn werk maar ff langs T for Telecom gereden. Heb er gelijk maar 1 meegenomen. 2 jaar HI20 + Bluetooth Headset+512MBVerwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 14:59:
[...]
Dan zal de Bluetooth headset i.p.v. het 512MB geheugen zijn zoals bij bijv. Belcompany meegeleverd wordt, of niet?
Ik heb de folder nog niet gezien namelijk.
Ook maar gelijk een autolader erbij gedaan voor € 24,95
Tis echt een gaaf toestel. Ziet er echt gelikt uit. Maar ja, als je een Nokia 3310 gewend bent, dan ga je ook wel een stappie vooruit!
Zal zo maar weer eens verder gaan pielen.
Voor de mensen die nog op de simlock-vrije versie aan het wachten zijn, even volhouden nog.Geachte Dhr./Mevr.
Wij krijgen van onze leverancier te horen dat hij rond 17 juli bij ons
binnen moet zijn.
Als de toestellen binnen zijn zullen we ze direct versturen.
Mijn excuses voor het lange wachten.
Met vriendelijke groet,
BelBeter.nl
Afdeling Verkoop
Ik stuurde vandaag een sms-je met de tekst saldo naar 1244..
was ik al 15 euries kwijt voor 3 mb dataverkeer.
Lees ik op de site van kpn.
dus ik heb deze maand nog 2mb gratis.Vanaf 1 februari 2006 gelden nieuwe tarieven voor dataverkeer met uw mobiele telefoon in combinatie met uw KPN Mobiel abonnement.
Hoe meer u gebruikt, hoe lager het tarief. U bepaalt zelf hoeveel u verbruikt en KPN berekent elke maand automatisch hoeveel u betaalt. Wanneer u gedurende een maand geen gebruik maakt van mobiele datadiensten, worden er vanzelfsprekend geen kosten in rekening gebracht
De tarieven gelden voor de meeste datadiensten, zoals i-mode, wap en internet (voor beeldbellen en tv gelden tarieven per minuut). Het hangt van uw toestel af welke diensten voor u beschikbaar zijn.
Verbruik in een maand Te betalen
0-100 kB € 1,-
100-500 kB € 2,50
500 kB-2 MB € 7,50
2-5 MB € 15,-
Boven 5 MB * € 1,50 per MB
* U betaalt dus € 15,- voor de eerste 5 MB plus € 1,50 per extra MB.
[ Voor 6% gewijzigd door Serotonine op 10-07-2006 20:52 ]
In de nieuwe folder van the phone house staat hij nu ook icm vodafone 2jarig 22,50 abbo & gratis toestel

[ Voor 39% gewijzigd door o rey op 10-07-2006 21:12 ]
Ik vraag me af of die site wel betrouwbaar is? Als het zo is dan is 9,50 euro niet slecht vind ikBorix schreef op maandag 10 juli 2006 @ 18:39:
- Gratis SE K 800i.
- Per maand € 9.50.
- Geen aansluitkosten.
- Conract 2 jaar.
Aanschaf prijs € 0,00
Abonnements prijs € 9,50
www.gratis-gsm.nl
motabeatz.com
Als je goed rond zoekt kan je hem al voor 20 euro per maand vindeno rey schreef op maandag 10 juli 2006 @ 20:58:
In de nieuwe folder van the phone house staat hij nu ook icm vodafone 2jarig 22,50 abbo & gratis toestel[afbeelding]
Edit: dit houd dus in dat hij simlock vrij verkrijbaar is
[ Voor 9% gewijzigd door DaannO op 10-07-2006 21:46 ]
Niet langer KPN Exclusive? WHoohoo! Morgen even die jongens bellen.o rey schreef op maandag 10 juli 2006 @ 20:58:
In de nieuwe folder van the phone house staat hij nu ook icm vodafone 2jarig 22,50 abbo & gratis toestel[afbeelding]
PSN: Shiver23
Hij is nog niet binnen bij The Phonehouse, ze moesten de folders gewoon voor de maand juli drukken en hebben alvast die actie met de K800 erop gezet. Verwachting is nog steeds de week van 16 juli.Shiver23 schreef op maandag 10 juli 2006 @ 22:09:
[...]
Niet langer KPN Exclusive? WHoohoo! Morgen even die jongens bellen.
Hmm, minder morgen wordt de telefoon afgeleverd bij mijn werk tussen 8 en half 11 maar hoef pas om 10 te werken.
Dus moet 2 uur buiten wachten
. hoop dat het waard is
Dus moet 2 uur buiten wachten
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Verwijderd
Je mag toch zeker wel naar binnen op je werk ofzoCyrus The Virus schreef op maandag 10 juli 2006 @ 22:26:
Hmm, minder morgen wordt de telefoon afgeleverd bij mijn werk tussen 8 en half 11 maar hoef pas om 10 te werken.
Dus moet 2 uur buiten wachten. hoop dat het waard is
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2006 22:52 ]
Verwijderd
Even een belangrijke vraag!
Wordt de geschatte aflevertijd nog preciezer naar mate het langer duurt?
Mijn vader moet namelijk van z'n werk komen, en om dan van 12 tot 3 uur thuis te zitten vind de baas niet goed
Graag een reactie!
Mijn vader moet namelijk van z'n werk komen, en om dan van 12 tot 3 uur thuis te zitten vind de baas niet goed
Graag een reactie!
Ik ben bang van niet...Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 23:25:
Even een belangrijke vraag!
Graag een reactie!
Ik ben vandaag ook gebeld, eerst om 10 uur, maar toen was ik in bespreking. Dus vanmiddag na werktijd maar even heengebeld...
Kan die gast alleen maar zeggen dat het woensdag zal worden tussen 8 en 17

Dus de kans bestaat nu ineens dat ik ofwel eerder op mijn werk moet verschijnen danwel langer moet blijven

Kunnen die mensen dan echt niet iets van een planning maken?!

Ik wordt trouwens wel netjes een kwartier van tevoren gebeld (hoop ik dan)...
[ Voor 6% gewijzigd door Cornelis18 op 10-07-2006 23:38 ]
Dat zei ik dus, jammer dat sommige mensen zo slecht lezen..Wicked_Wy schreef op maandag 10 juli 2006 @ 16:58:
[...]
Ligt aan KPN, iemand anders op het forum zei dat je voordat je je SMS-bericht begint *0# [spatie] moet typen. En dan krijgt je wel je ontvangstbevestiging.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Hehe, dankuwel Laguna!! 't Is ook nergens te vinden bij KPN (of ik zoek slecht). Kunnen ze dit niet veranderen...best irri steeds *0# typenLaguna schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 00:09:
[...]
Dat zei ik dus, jammer dat sommige mensen zo slecht lezen..
En ik probeerde gister contactgroepen te maken, maar toen startte m'n telefoon ineens opnieuw
Verwijderd
Review Nieuwe Mobiel:
Tijdens het testen van twee weken heeft het toestel drie keer aan de lader gehangen.
Daar doen ze dus zó lang over joh. Wij maar wachten.
Tijdens het testen van twee weken heeft het toestel drie keer aan de lader gehangen.
Daar doen ze dus zó lang over joh. Wij maar wachten.
Het is inderdaad even zoeken maar staat er wel:Wicked_Wy schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 00:49:
[...]
Hehe, dankuwel Laguna!! 't Is ook nergens te vinden bij KPN (of ik zoek slecht). Kunnen ze dit niet veranderen...best irri steeds *0# typen
KPN
Hi
Verwijderd
Kan je dat niet instellen want bij: berichten/ instellingen/ SMS/ staat helemaal onderaan: Ontvangstbevest.(uit) en als je dat aan zet wat gebeurt er dan? Volgens mij moet ie het dan doen.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2006 08:49 ]
Dat ziet er zo goed uit dat ik hier voor ga :alleen:Borix schreef op maandag 10 juli 2006 @ 18:39:
- Gratis SE K 800i.
- Per maand € 9.50.
- Geen aansluitkosten.
- Conract 2 jaar.
Aanschaf prijs € 0,00
Abonnements prijs € 9,50
www.gratis-gsm.nl
Is dat een betrouwbare webshop?
En is die gsm simlockvrij?
iemand die wat meer weet want de informatie op de site is zeer summier.
De prijs op 48 maanden wordt dan 456 euro. Can live with that. Alleen moet hij wel werken met t-mobile account.
[ Voor 9% gewijzigd door dread op 11-07-2006 08:58 ]
Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
Verwijderd
Voor de mensen die een bestelling verwachten van Hi.nl ...
Je kan AMP logistics ( het koeriersbedrijf waar Hi.nl mee werkt ) bellen om een preciezere tijdstip, ik weet nu bijvoorbeeld dat ik om ongeveer 2 uur hem kan verwachten. tevens heb ik afgesproken dat de koerier een half uur vantevoren belt als hij bij mij is, best nuttig dus!
Je kan AMP logistics ( het koeriersbedrijf waar Hi.nl mee werkt ) bellen om een preciezere tijdstip, ik weet nu bijvoorbeeld dat ik om ongeveer 2 uur hem kan verwachten. tevens heb ik afgesproken dat de koerier een half uur vantevoren belt als hij bij mij is, best nuttig dus!
Als ik alles goed gelezen heb op de verschillende websites, dan kan deze foon niet met excel bestanden omgaan? Is er een type bestand waar ie dan wel mee om kan gaan waar ik heel veel tekst in kwijt kan?
Verwijderd
hoeveel gaat die kosten bij phonehouse LOS toestel?
op sites zie ik voor 395 euro etc.. via tweakers price watch. en winkel is rond de 500
op sites zie ik voor 395 euro etc.. via tweakers price watch. en winkel is rond de 500
Via een (offline) webpagina?robvanpraat schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 10:52:
Als ik alles goed gelezen heb op de verschillende websites, dan kan deze foon niet met excel bestanden omgaan? Is er een type bestand waar ie dan wel mee om kan gaan waar ik heel veel tekst in kwijt kan?
Hey die 1244 kende ik nog niet, handigSerotonine schreef op maandag 10 juli 2006 @ 20:51:
Ik stuurde vandaag een sms-je met de tekst saldo naar 1244..
tarieven
dus ik heb deze maand nog 2mb gratis.
Maar ik krijg een antwoord met uw verbruik is zoveel (inc dataververbruik zoveel..)
en zit inderdaad boven de 3 MB dus ik kan neem ik aan ook nog ongeveer 2MB gratis.
Maar vind het wel een ^$%-systeem, ga mij hier ook zeker over beklagen.
Plus het feit dat de bundel optie alleen voor imode is. Grrr ok ben op zich heel blij dat ik de foon al een tijdje heb, maar kpn begint me toch weer meer en meer de strot uit te komen
Ja dat was mij ook al opgevallen, mensen nemen niet eens meer de moeite om ff te zoeken in dit forum. Diverse vragen worden 2 of meer keer gesteld en beantwoord.Laguna schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 00:09:
[...]Dat zei ik dus, jammer dat sommige mensen zo slecht lezen..
Dus lieve mensen, zoek zelf eens wat actiever

Aardig bedoeld, maar bij KPN werkt het dan toch echt nog niet.Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 08:46:
Kan je dat niet instellen want bij: berichten/ instellingen/ SMS/ staat helemaal onderaan: Ontvangstbevest.(uit) en als je dat aan zet wat gebeurt er dan? Volgens mij moet ie het dan doen.
Zie ook de link naar de KPN site hierboven, zij moeten het weer eens perse anders doen.
Had zelf gehoopt op een template functie ofzo, dat ie altijd *0# ervoor zou zetten, maar helaas, kan alleen in de signature
[ Voor 30% gewijzigd door Virtox op 11-07-2006 11:55 ]
Anything goes !!
Dit is wel simpel op te lossen. Heb het inmiddels zelf ook gedaan namelijk.MoodSwing schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 11:45:
[...]
Aardig bedoeld, maar bij KPN werkt het dan toch echt nog niet.
Zie ook de link naar de KPN site hierboven, zij moeten het weer eens perse anders doen.
Had zelf gehoopt op een template functie ofzo, dat ie altijd *0# ervoor zou zetten, maar helaas, kan alleen in de signature
Ga naar berichten--->sjablonen--->nieuw sjabloon.
Maak een nieuw smsje waar je alleen in zet: *0# en sla deze vervolgens op.
De volgende keer als je een smsje typt open je dit sjabloon of je doet nieuwe sms--->item toevoegen--->sjabloon.
Verwijderd
Ik heb hem ook!
Wat een fotokwaliteit! Ik ben ook erg te spreken over de snelheid van de bediening!
ff een vraagje, je kan met deze telefoon internetten toch? Is het dan mogelijk om op een draadloos netwerk in te loggen? (kan met Nokia N70 wel volgens mij)
Wat een fotokwaliteit! Ik ben ook erg te spreken over de snelheid van de bediening!
ff een vraagje, je kan met deze telefoon internetten toch? Is het dan mogelijk om op een draadloos netwerk in te loggen? (kan met Nokia N70 wel volgens mij)
Via bluetooth wel. Niet via WiFi als je dat bedoelt. (Dat is de N80)Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 12:19:
Ik heb hem ook!
Verwijderd
Dus als ik het goed begrijpt kan ik als ik naar 1244 belt, het aantal nog te benutten minuten voor het bellen en smsen te weten komen?
ik krijg m'n telefoon over een kleine 1,5 uur
ik krijg m'n telefoon over een kleine 1,5 uur
w00t! Via bluetooth internetten...dat wist ik nietShiver23 schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 12:23:
[...]
Via bluetooth wel. Niet via WiFi als je dat bedoelt. (Dat is de N80)
@JuX0rz
Neen, je stuurt een smsje met de tekst 'saldo' naar het nummer 1244 en dan krijg je een smsje terug met je tegoed. Ik vind dit echter een beetje matig, het gaat bij je sms/belminuten namelijk via percentages (u heeft nog 50% van uw tegoed). Het zou eigenlijk gewoon in minuten moeten, dan is het veel duidelijker!
[ Voor 35% gewijzigd door rob1985 op 11-07-2006 12:52 ]
Op Telecomvergelijker.nl loopt er een topic over. De telefoon is wel gesimlocked en je sluit eigenlijk een KPN Flexibel abo af van 15,95 voor 2 jaar. De bedoeling is dan dat je het na 6 maanden terugzet naar een 9,95 abo. Het verschil krijg je dan terug als cashback en door middel van de 50% korting over de eerste vier maanden van KPN.dread schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 08:57:
[...]
Dat ziet er zo goed uit dat ik hier voor ga :alleen:
Is dat een betrouwbare webshop?
En is die gsm simlockvrij?
iemand die wat meer weet want de informatie op de site is zeer summier.
De prijs op 48 maanden wordt dan 456 euro. Can live with that. Alleen moet hij wel werken met t-mobile account.
Nadeel is dus de simlock, het feit dat je niet moet vergeten het abo terug te zetten naar 9,95 en dat je geen belminuten hebt met Flexibel.
Heb eindelijk mijn K800 binnen maar ik mis 1 optie een beetje...
weet iemand waar de zaklamp optie zit??
verder toppie mobiel geluid is een stuk beter dan dat van de K750 en beeld omg das een heel stuk beter zelfs.
weet iemand waar de zaklamp optie zit??
verder toppie mobiel geluid is een stuk beter dan dat van de K750 en beeld omg das een heel stuk beter zelfs.
Verwijderd
vandaag naar orange shop in groningen gebeld...
ze hebben het toestel nog niet. dus ik zeg wanneer verwachten jullie hem dan.
dat wisten ze ook niet omdat het toestel nog té nieuw was.
nou hopelijk komt ie voor augustus want dan ga ik op vakantie. kan ik lekker plaatjes schieten.
ze hebben het toestel nog niet. dus ik zeg wanneer verwachten jullie hem dan.
dat wisten ze ook niet omdat het toestel nog té nieuw was.
nou hopelijk komt ie voor augustus want dan ga ik op vakantie. kan ik lekker plaatjes schieten.
Zaklamp zit er idd niet op 
Maar denk dat er snel een java (of iets in die richting) proggie komt waarmee het kan. Je zou het rooie lampje voor de flits wel moeten kunnen instellen als zaklamp. Alleen issie dan rood.
Op t moment druk k zelf de camera knop half in zodat hij scherpstelt voor flits
Maar denk dat er snel een java (of iets in die richting) proggie komt waarmee het kan. Je zou het rooie lampje voor de flits wel moeten kunnen instellen als zaklamp. Alleen issie dan rood.

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |
die beeldschermen geven toch ook wel genoeg licht om als zaklamp te gebruiken? Een zaklampoptie is altijd beter, maar om de traptreden te zien of sleutels is het toch ruim voldoende...op m'n siemens S65 iig wel
Verwijderd
Heb m'n k800i binnen, en de verhalen dat hij te groot is, vind ik echt reuze meevallen!
Hij ligt nu aan de oplader, m'n vingers kriebelen alleen om te beginnen met uitproberen, kan dit of is dit af te raden?
Hij ligt nu aan de oplader, m'n vingers kriebelen alleen om te beginnen met uitproberen, kan dit of is dit af te raden?
Ik ben daarvoor nog op zoek naar een theme met witte achtergrond, iets zoals "Lumic Inverted" op de k700i. Dan geeft het toestel denk ik wel genoeg licht om de trap op te komenWoBaDijk schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 14:44:
Zaklamp zit er idd niet op
Iemand tips voor een theme wat veel licht geeft?
Heeft iemand van jullie het al voor elkaar gekregen een 'simlock' vrij toestel te mogen ontvangen van een webshop? Dus NIET in combinatie met een abo van KPN/HI? Ik heb nl mijn k800i op www.gsm.tv besteld, maar hij is nog steeds niet aan me geleverd (zou toch echt deze week moeten gaan gebeuren)
Verwijderd
Als je hier kijkt: zie je dat er reeds diverse webshops zijn die hem nu te koop aanbieden i.c.m. andere abonnementen. Over levertijden geen idee. Misschien kunnen er wat mensen mailen?
En wat zijn die kassakoopjes bij GsmEasy toch goedkoop heh.
En wat zijn die kassakoopjes bij GsmEasy toch goedkoop heh.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2006 17:06 ]
Vooruit nog 1 keertje dan, in dit topic is inmiddels een stuk of 10 keer geroepen dat de geschatte leverdatum voor simlockvrije toestellen rond 16 juli is.
(even afgezien van een enkele webshop, zoals wederom eerder in de topic geroepen, die zelf de simlock eraf halen)
Ergo de verwachte levertijd zal rond de 5 a 6 dagen liggen..
simlock
Ga ik nu maar weer ff afkoelen met bakkie ijsthee
(even afgezien van een enkele webshop, zoals wederom eerder in de topic geroepen, die zelf de simlock eraf halen)
Ergo de verwachte levertijd zal rond de 5 a 6 dagen liggen..
simlock
edit:
Ben heel rustig hoor, heb ehm al aangepast
Ben heel rustig hoor, heb ehm al aangepast

Ga ik nu maar weer ff afkoelen met bakkie ijsthee
edit:
Ja
Ja
edit:
16 juli is in mijn agenda de laatste (zon)dag van week 28
16 juli is in mijn agenda de laatste (zon)dag van week 28
[ Voor 48% gewijzigd door Virtox op 11-07-2006 19:10 ]
Anything goes !!
Pff doe maar gewoon rustig hoor...ik lees dit topic iedere dag en werkelijk elke post, ik vroeg me alleen af of er dus al mensen waarbij het wel gebeurd was, want heel erg veel mensen die hem inmiddels hier hebben, hebben em via een KPN/HI abo. En dan nog, de VERWACHTE LEVERDATUM was WEEK 28!!!
Edit: Werkt dat goed een bakkie ijsthee?
Edit: Werkt dat goed een bakkie ijsthee?
[ Voor 9% gewijzigd door renskoenraadt op 11-07-2006 17:49 ]
Verwijderd
Ik heb sinds gister de K800 met een Hi 20 abbo (2 jaar). Gekocht bij T for telecom en daar was die gratis inc een bluetooth headset. Na een jaar kun je het toestel kosteloos simlock vrij laten maken.
Ik ben zeer tevreden met het toestel tot nu toe, echter veel voegt hij niet toe voor normaal gebruik vergeleken met mijn oude mobiel (SE K700). Het is gewoon weer allemaal wat beter.
Ik had hier gelezen dat je kon internetten op de telefoon via de computer(bluetooth). Ik heb alleen geen PC maar een Mac, dus ik kan al die sonyericsson programma's niet gebruiken. Heeft iemand hier al een oplossing voor verzonnen?
Isync doet het al wel perfect met een plugin.
Ik ben zeer tevreden met het toestel tot nu toe, echter veel voegt hij niet toe voor normaal gebruik vergeleken met mijn oude mobiel (SE K700). Het is gewoon weer allemaal wat beter.
Ik had hier gelezen dat je kon internetten op de telefoon via de computer(bluetooth). Ik heb alleen geen PC maar een Mac, dus ik kan al die sonyericsson programma's niet gebruiken. Heeft iemand hier al een oplossing voor verzonnen?
koop een pcVerwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 19:47:
IIk heb alleen geen PC maar een Mac, dus ik kan al die sonyericsson programma's niet gebruiken. Heeft iemand hier al een oplossing voor verzonnen?
Wat dacht 'n van 'n wit plaatje van 320x240?
Verwijderd
Nee dank je dat komt er bij mij niet meer in. Ik heb tot 2005 mijn hele leven windows gebruikt en het kwam me zwaar de str*t uit. Alhoewel windows XP redelijk te doen was. Maar vergeleken met OSX 10.4 is het echt achterhaald.
[off_topic_mode]Ik weet wat je bedoelt, maar met mac heb je nu deze onzin[/off_topic_mode]Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 20:38:
[...]
Nee dank je dat komt er bij mij niet meer in. Ik heb tot 2005 mijn hele leven windows gebruikt en het kwam me zwaar de str*t uit. Alhoewel windows XP redelijk te doen was. Maar vergeleken met OSX 10.4 is het echt achterhaald.
Weet niet of je dat ook bedoelde, maar even voor de duidelijkheid : ALLE providers zijn verplicht na 1 jaar kosteloos de simlock te verwijderen.Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 19:47:Na een jaar kun je het toestel kosteloos simlock vrij laten maken.
Anything goes !!
Wat ik wel jammer vind,
Als je een leuk thema hebt. met een beetje zwaar gifje, reageert je tel meteen een stuk trager als je het menu opent. Ook de animatie gaat niet vloeiend...
Als je een leuk thema hebt. met een beetje zwaar gifje, reageert je tel meteen een stuk trager als je het menu opent. Ook de animatie gaat niet vloeiend...
Verwijderd
Ik heb een t-mobile abonnement wat op 8 September afloopt, dus dan kan ik weer aan een nieuwe telefoon. Ben erg geinteresseerd in de k800i maar heb nu al 2 keer de t-mobile customer services aan de lijn gehad (1 keer zelf gebeld, 1 keer belden ze mij) maar niemand kon mij vertellen of men de k800i kreeg en zoja wanneer. ("Nee meneer, we hebben wel die, die en die van SE").
Zijn de mensen daar gewoon niet goed geinstrueerd, of weet iemand anders het fijne ervan? Je zou toch denken dat t-mobile medewerkers weten dat dat ding over een weekje (of 2?) komt bij ze?
Zijn de mensen daar gewoon niet goed geinstrueerd, of weet iemand anders het fijne ervan? Je zou toch denken dat t-mobile medewerkers weten dat dat ding over een weekje (of 2?) komt bij ze?
Die man van AMP kwam om 9 uur langs bij mijn werk, heb 1 uur zitten wachten buiten, er was verder niemand.Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 22:52:
[...]
Je mag toch zeker wel naar binnen op je werk ofzo![]()
. En anders zeg je oh dacht dat ik eerder moest beginnen dan kunnen ze je bijna niet buiten laten staan of wel dan?
. En anders maar hopen dat ie om 8 uur word bezorgd en niet 5 over 10
. en dat het niet regent
Weet iemand hoe ik Gmail als e-mail kan instellen ?
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
De simlockvrije versies worden op zijn vroegst aan het eind van deze week verwacht, maar zullen waarschijnlijk pas na 17 juli beschikbaar komen. Ga er maar van uit dat ze rond week 29 zullen komen, dat is volgende week. Het blijft wel nog steeds uiterst onzeker wanneer de simlockvrije versie precies uit zal komen, het enige wat we kunnen doen is gissen naar een release datum. De ene bron zegt week 28, de andere zegt weer medio augustus (week 31).Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 22:35:
Ik heb een t-mobile abonnement wat op 8 September afloopt, dus dan kan ik weer aan een nieuwe telefoon. Ben erg geinteresseerd in de k800i maar heb nu al 2 keer de t-mobile customer services aan de lijn gehad (1 keer zelf gebeld, 1 keer belden ze mij) maar niemand kon mij vertellen of men de k800i kreeg en zoja wanneer. ("Nee meneer, we hebben wel die, die en die van SE").
Als je het echt zeker wilt weten zou je eens contact moeten opnemen met SE zelf, vraag of zij weten wanneer ze gaan beginnen met de verkoop van de simlockvrije versies van de K800i in Nederland.
Verwijderd
Gedaan. Nu wachten op betrouwbaar antwoord. Tot nu toe altijd gekregen.lbuysers schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 23:38:
[...]
Als je het echt zeker wilt weten zou je eens contact moeten opnemen met SE zelf, vraag of zij weten wanneer ze gaan beginnen met de verkoop van de simlockvrije versies van de K800i in Nederland.
dan ben je de enige, als je een "lief" mailtje stuurt krijg je zo'n standaard antwoord terug
Pff, ik heb me er allang bij neergelegd dat het nog wel ff kan duren voor ik de telefoon in me handen heb. Wat zijn al die simlock vrije mensen toch ongeduldig zeg
Zodra hij er is, krijg je vazelf wel een mailtje dat je bestelling verzonden is, iig in mijn geval wel, al die mensen die dagelijks een mailtje sturen met de vraag of hij er nou al eindelijk is... damn
2 vraagjes, ik vind die standaard dopjes kut van de k800i. Heb zelf nog EX-71 dopjes alleen die kan ik niet aansluiten of radio mee luisteren, is er mss een verloop te koop dat dat wel kan ?
En weet iemand hoe ik Gmail in kan stellen ?
Als het goed is kan je je internetverbinding delen via je bluetooth verbinding. Is in de mac in te stellen bij delen onder de systeem voorkeuren.Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 19:47:
Goed om te horen dat iSync met de plugin perfect werkt. Dat is een must voor mij! Zowiezo is SE erg relaxt te interfacen met een mac.
"Koop een pc..."

Kan iemand een vergelijking geven qua geluidskwaliteit tussen de K800 en de W810? Ik wil mijn nieuwe telefoon nl ook duidelijk als mp3-player gebruiken.
Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs
Over oordopjes hoor je me niet klagen, maar heb ook nog geen goede muziek geluisterd via de telefoon... (ff wachten op de 512 mb kaartje van de voucher)Cyrus The Virus schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 09:12:
2 vraagjes, ik vind die standaard dopjes kut van de k800i. Heb zelf nog EX-71 dopjes alleen die kan ik niet aansluiten of radio mee luisteren, is er mss een verloop te koop dat dat wel kan ?
Maar Gmail werkt echt perfect via de meegeleverde internetbrowser, als je hem gewoon in je favorites zet (m.gmail.com of mobile.gmail.com geloof ik). Hij doet ook autosave en zo, dus je verliest je mail ook niet etc. etc.
Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie
http://m.gmail.com is de juiste link.Letatcest schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 11:35:
[...]
Over oordopjes hoor je me niet klagen, maar heb ook nog geen goede muziek geluisterd via de telefoon... (ff wachten op de 512 mb kaartje van de voucher)
Maar Gmail werkt echt perfect via de meegeleverde internetbrowser, als je hem gewoon in je favorites zet (m.gmail.com of mobile.gmail.com geloof ik). Hij doet ook autosave en zo, dus je verliest je mail ook niet etc. etc.
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Lijkt me logisch dat je betaalt voor het UMTS/GPRS verkeer.Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 12:35:
Nog een vraagje,
Is dat bloggen naar een web-log gratis?
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Ik heb zelf de HPM-70 (headset die standaard bij de w810i zit) besteld (via ebay, voor ongeveer 20 euro)Cyrus The Virus schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 09:12:
Hier zitten ook dopjes bij, maar aan de mic/opneem unit zit gewoon een 3,5 mm connector waar je zo je EX-71 inplugt (heb ik ook gedaan
Anything goes !!
Ah weer eens bericht van gsm.tv. Nu melden ze mij dat de telefoon op 18 Juli bij hun leveranciers geleverd wordt, dus dan zal t niet al te lang meer duren eerdat ik hem hier in huis heb
Altijd nice 2 know!
Dit topic is gesloten.