It ain't stupid if it works!

Weer een dag uitstel

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2006 00:19 ]
Verwijderd
Ik heb versie 1.4 van de cdrom gehaald die erbij zat.vr6-only schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 20:50:
@Tinux,
link naar Disc2phone werkt niet meer. er is ook een nieuwere versie uit!
nieuwe link:
http://www.sonyericsson.c...&fid=20532&ext=1&esi=true
Ik heb de k800i vandaag dus ook gehaald bij primafoon in Emmen, eerst bij phonehouse, maar beviel me niet, (die krijgt morgen weer 5 binnen trouwens).
Ubertelefoon
http://img315.imageshack.us/my.php?image=dsc002028do.jpg
kijk die opneem/ophang knopjes die de normale versie niet heeft..
Verwijderd
Ik moet zeggen dat ik de groene/rode knoppe niet eens heel lelijk vindt.kyddil schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 02:03:
Iemand de vodafone versie van de k800i gezien? :
Dit betekent niet dat wanneer ik een vodafone abbo wil, er perse een vodafone toetsel bij krijgt? Ik wil namelijk geen simlock toestel! Kan ik dan gewoon bij bijv. BC een abo afsluiten met de K800i bij Vodafone en dat ik gewoon kan UMTS-en?Verwijderd schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 02:23:
[...]
Ik moet zeggen dat ik de groene/rode knoppe niet eens heel lelijk vindt.
Ja dat kan.. Je bent dan alleen misschien iets duurder uit. Weet alleen niet zeker of je dan ook in aanmerking komt voor de UMTS bundelsrobvanpraat schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 02:37:
[...]
Dit betekent niet dat wanneer ik een vodafone abbo wil, er perse een vodafone toetsel bij krijgt? Ik wil namelijk geen simlock toestel! Kan ik dan gewoon bij bijv. BC een abo afsluiten met de K800i bij Vodafone en dat ik gewoon kan UMTS-en?
Verwijderd
Verwijderd
1.
Zijn jullie door een anoniem nummer gebeld?
2.
Vertellen ze meteen van wie ze de handtekening op het contract verlangen?
( hij staat op mijn naam, maar met mijn vader's geboortedatum en legitimatienummer )
wat ik ook niet snap is het volgende. waarom krijgen jullie te horen dat ze het niet op voorraad hebben en toen ik het telefonisch verlengde, hadden ze hem wel op voorraad? ik heb mijnes al in ontvangst mogen nemen op 6-7-2006
kyddil schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 02:03:
Iemand de vodafone versie van de k800i gezien? :

Ga strx mooi mijn abbootje opzeggen en voor een simvrije K800
"Never argue with a fool. He will only drag you down to his level and beat you on experience."
Ga hem zometeen zelf halen

Van de t for t site:

Alleen bagger plaatje
Zo te zien is het ook hi, dus gesimlocked
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Huh maar dat is stom, dan heb je geen applicatie switch en internet knopjes meer..Verwijderd schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 02:23:
[...]
Ik moet zeggen dat ik de groene/rode knoppe niet eens heel lelijk vindt.
En nog een tip voor de mensen die liever een HPM-70 willen hebben : ebay ;-)
Ik heb maandag avond via ebay voor 1 GBP een HPM-70 in Hong Kong besteld (11 GBP verzendkosten

Vergeleken met de retail prijs van SE a 39 euri, vond ik het een leuke deal.
Anything goes !!
Anyways, ik had ehm ook besteld via KPN.com, alleen nu weet ik niet hoe ik dat moet annuleren.Heb de site doorzocht, maar niks gevonden..
Bel gewoon eens met de klantenservice??Wicked_Wy schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 16:19:
Heb hem net gehaald bij The Phone House!! Eindelijk!! Ben nu beetje aan het spelen met dat ding. Zit de lensbeschermer ook een beetje los bij jullie? Als ik bij de 2 uiteinden op en neer ga, is er een speling van 3mm ofzo...
Anyways, ik had ehm ook besteld via KPN.com, alleen nu weet ik niet hoe ik dat moet annuleren.Heb de site doorzocht, maar niks gevonden..Hoe moet ik dat doen?
En, ja die speling heb ik ook.
Verwijderd
ff ander vraagje, hoe zet je die image stablizer aan? Of staat die al automatisch aan?
Zoals het in het boekje staat beschreven, zo werkt het neit bij mij.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2006 17:08 ]
Verwijderd
weten jullie toevallig?
Verwijderd
Primafoon volgens mij ook.Verwijderd schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 17:12:
als ik K800 los toestel koop.. heeft alleeen phone house verzekering met diefstal?
weten jullie toevallig?
Verwijderd
De eerste, De natuur:

de tweede, de hond :

De derde, de kat:

Als iemand er meer wilt, of ergens van, dan moet ie het even zeggen. Dan worden er paar gemaakt
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2006 17:24 ]
Verwijderd
1. Ja ik was vrijdag ook door anoniem nummer gebelt en heb voor maandag afgesproken je krijgt ook nog een mailtje dat je gebeld bent en dat er afgesproken is. Op www.aflevertijd.nl kan je dan zien hoelaat ie komt.Verwijderd schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 11:15:
Even voor de mensen die gebeld zijn door de koerier van Hi.nl!
1.
Zijn jullie door een anoniem nummer gebeld?
2.
Vertellen ze meteen van wie ze de handtekening op het contract verlangen?
( hij staat op mijn naam, maar met mijn vader's geboortedatum en legitimatienummer )
2. weet ik niet
Bij wat heb je hem besteld nieuw of verlenging en welke datum. Ik heb zelf me nieuw abbo de 24ste besteldVerwijderd schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 17:50:
[...]
1. Ja ik was vrijdag ook door anoniem nummer gebelt en heb voor maandag afgesproken je krijgt ook nog een mailtje dat je gebeld bent en dat er afgesproken is. Op www.aflevertijd.nl kan je dan zien hoelaat ie komt.
2. weet ik niet.
Maar nog niks
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Verwijderd
Verwijderd
Ik ben vrijdag namelijk gebeld door een anoniem nummer om een uur of 7, dus misschien heb ik hem gemist, terwijl mijn status bij Hi.nl nog wel 'abbonnement in aanvraag' is.Verwijderd schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 17:50:
[...]
1. Ja ik was vrijdag ook door anoniem nummer gebelt en heb voor maandag afgesproken je krijgt ook nog een mailtje dat je gebeld bent en dat er afgesproken is. Op www.aflevertijd.nl kan je dan zien hoelaat ie komt.
2. weet ik niet.
Verwijderd
Improve the quality of your pictures with Image Stabilizer. The Image Stabilizer function will compensate small hand vibrations that can make pictures blurred. It works in two modes:
* Twilight landscape
* Landscape
To select and activate Image Stabilizer, you need to turn on the camera and go to:
1. Settings > Scenes and choose either Twilight landscape or Landscape.
2. Then go back to Settings > Turn On Image Stabilizer.
Dit vond ik op de site van se.
Ik kan mijn Telfort abo weer verlengen en daar zou ik de K800 wel bij willen hebben.
Op de website van t for telecom kun je een nieuw abo afsluiten en dan krijg je de 'KPN Sonyericsson K800' erbij maar stoppen van het abo en opnieuw afsluiten is veel te lastig.
(ja, dat KPN staat er echt bij als je de gsm uitkiest met als operator Telfort)
Telfort heeft al een mail gehad met de vraag wanneer ze dat ding beschikbaar hebben maar daar heb ik nog geen antwoord op gehad.
[ Voor 16% gewijzigd door rvrbtcpt op 08-07-2006 19:46 ]
Verwijderd
Ja dat is opzich niet zo raar als je weet dat Telfort tegenwoordig van KPN isFrijns.Net schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 19:45:
Is er iemand die weet wanneer Telfort deze telefoon gaat aanbieden?
Ik kan mijn Telfort abo weer verlengen en daar zou ik de K800 wel bij willen hebben.
Op de website van t for telecom kun je een nieuw abo afsluiten en dan krijg je de 'KPN Sonyericsson K800' erbij maar stoppen van het abo en opnieuw afsluiten is veel te lastig.
Telfort heeft al een mail gehad met de vraag wanneer ze dat ding beschikbaar hebben maar daar heb ik nog geen antwoord op gehad.
Bel Company heeft het ookVerwijderd schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 17:12:
als ik K800 los toestel koop.. heeft alleeen phone house verzekering met diefstal?
weten jullie toevallig?
* WoBaDijk heeft hem ook eindelijk
Ben er heel erg tevreden mee (heb hem sinds vanmiddag). Vooral het beeldscherm is mooi, mijn moeder heb de W810i (abbo verlenging) en je ziet echt het verschil.
Verder is de camera fantastisch
Edit: Ik zal straks even wat highres foto's maken met de digicam van school (batterij is nu op)

[ Voor 16% gewijzigd door WoBaDijk op 08-07-2006 20:33 ]
Verwijderd
Ook ik zou graag willen weten wanneer Telfort de K800 aan gaat bieden. Ben vandaag bij de Telfort winkel langs geweest maar daar wisten ze het niet. Heb vorige week ook een mail naar Telfort gestuurd met dezelfde vraag maar daar hebben ze niet op gereageerd.Frijns.Net schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 19:45:
Is er iemand die weet wanneer Telfort deze telefoon gaat aanbieden?
Ik heb Opera nu werkend, het schoot me te binnen dat er een Internet Everywhere profiel op zit en die moet je selecteren. Dan werkt het prima.Letatcest schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 12:11:
[...]
Ja .. leuk.l. maar hoe heb je hem aan de praat gekregen?
de link doet het niet:?WoBaDijk schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 23:25:
Hier de beloofde foto. Je ziet ook duidelijk dat de K800i helderder is.
[afbeelding]

[ Voor 34% gewijzigd door Vin87 op 08-07-2006 23:56 ]
Op deze site is de K800i te bestellen met een Orange abonnement. Staat overigens niet bij of hij direct leverbaar is, zover ik heb kunnen zien.

correcte link: http://www.wouter.helenparkhurst.nl/foon.JPG
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Yorroy en ik hebben hier beide last van.
Verwijderd
GSM Arena heeft een 7 pagina's tellende review van de K800i, die van newmobile.nl komt komende week.crazylegs schreef op zondag 09 juli 2006 @ 00:30:
benieuwd wanneer de review van nieuwemobiel.nl komt
Review GSM Arena: http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_k800-review-93.php
Ik ook niet. Vraag me af of dit aan KPN ligt?Robbie T schreef op zondag 09 juli 2006 @ 03:16:
Zijn er meer mensen die geen ontvangstbevestiging krijgen terwijl dit wel gewoon aanstaat?
Yorroy en ik hebben hier beide last van.
Iemand die weet of dit normaal werkt bij KPN?
Hier ook niet.. Firmware bug?Flint schreef op zondag 09 juli 2006 @ 11:09:
[...]
Ik ook niet. Vraag me af of dit aan KPN ligt?
Verwijderd
Klopt, ligt aan KPN om een of andere reden moeten ze het bij KPN weer anders doen, om een ontvangstbevestiging te krijgen moet je voor je tekst van je smsje *0# invoeren dan krijg je wel een ontvangstbevestiging.Flint schreef op zondag 09 juli 2006 @ 11:09:
[...]
Ik ook niet. Vraag me af of dit aan KPN ligt?
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Dat is niet zo ongebruikelijk bij net een nieuw model. Komt wel goed met die programma's, al lijkt me dat de werking met de K800i niet echt anders is dan met de K750i?Wicked_Wy schreef op zondag 09 juli 2006 @ 13:04:
Hmmz, bij het installeren van PC Suite loopt'ie vast en FMA wilt ook niet echt meewerken bij mij. Bij MyPhoneExplorer lukte de installatie wel, alleen kan ik geen bestanden sturen naar m'n mobiel, terwijl ik bij contacten wel kan synchronizen?
Mijn W900 doet het eigenlijk prima, terwijl de programma's daar niet eens op gebouwd zijn.
Hehe, ik heb het probleem gevonden...m'n firewall moest ik uitschakelen.Soeski schreef op zondag 09 juli 2006 @ 13:08:
[...]
Dat is niet zo ongebruikelijk bij net een nieuw model. Komt wel goed met die programma's, al lijkt me dat de werking met de K800i niet echt anders is dan met de K750i?
Mijn W900 doet het eigenlijk prima, terwijl de programma's daar niet eens op gebouwd zijn.
kan je de gegevens van internet everywhere posten? Ik heb dat profiel nl niet meertbird22 schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 23:36:
[...]
Ik heb Opera nu werkend, het schoot me te binnen dat er een Internet Everywhere profiel op zit en die moet je selecteren. Dan werkt het prima.
Datacomm./Data-accounts:Serotonine schreef op zondag 09 juli 2006 @ 15:02:
[...]
kan je de gegevens van internet everywhere posten? Ik heb dat profiel nl niet meer
Naam: Internet Everywhere
APN: internet
Aanmeldverzoek: Uit
Voorkeurservice: Automatisch
Verificatie: geen
Datacompressie: Uit
Headercompressie: Uit
Overigen velden: LEEG laten
Internetinstell./Internetprofielen:
Nieuw profiel ->
Verbinden via: Internet Everywhere (gekozen naam bij Data-accounts)
Proxy gebruiken: Nee
Beveiliging: Uit
Gebruikersnaam & Wachtwoord LEEG laten
-> Vervolgens het aangemaakte profiel selecteren
Zo staat het bij mij ingesteld, hou wel rekening met de kosten want het is erg makkelijk om zo via je mobiel te netten
ik heb een Wanadoo adsl verbinding met de livebox en de livebox heeft bluetooth
met me nokia was het zo gelukt
als ik opera wil installeren, dan krijg ik een error. Malformed response from phone

iemand een oplossing?
[ Voor 21% gewijzigd door vr6-only op 09-07-2006 16:35 ]
Zat in de trein vanuit antwerpen vandaag en kreeg dezelfde ingeving, ik zag dat je de rest van de uitleg al gepost had, dus dat hoef ik dan niet meer te doentbird22 schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 23:36:
[...]
Ik heb Opera nu werkend, het schoot me te binnen dat er een Internet Everywhere profiel op zit en die moet je selecteren. Dan werkt het prima.
Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie
ty, ff proberentbird22 schreef op zondag 09 juli 2006 @ 15:28:
[...]
Datacomm./Data-accounts:
APN: internet
Aanmeldverzoek: Uit
Voorkeurservice: Automatisch
Verificatie: geen
Datacompressie: Uit
Headercompressie: Uit
Overigen velden: LEEG laten
Internetinstell./Internetprofielen:
Nieuw profiel ->
Verbinden via: Internet Everywhere (gekozen naam bij Data-accounts)
Proxy gebruiken: Nee
Beveiliging: Uit
Gebruikersnaam & Wachtwoord LEEG laten
-> Vervolgens het aangemaakte profiel selecteren
Zo staat het bij mij ingesteld, hou wel rekening met de kosten want het is erg makkelijk om zo via je mobiel te nettenIk moet wel zeggen dat de browser die bij de K800 zit niet slecht is maar Opera is toch wel mooier en wat functioneler.
Ik weet niet hoe lang bij jou een maand duurt, maar de review is pas op 26 juni gepost. Dat zijn nog geen twee weken geleden.renskoenraadt schreef op zondag 09 juli 2006 @ 14:51:
Pfff, gelukkig was die review van gsmarena er al een maand ofsohaha, ik kende em allang...keep on searching guys
Hopelijk zorgen ze er voor dat de k800i maandag aan de webshops uitgeleverd wordt, hooguit dinsdag, dan kan ik em woensdag op mn verjaardag tegemoet zien (lijkt me een mooi cadeau dacht ik zo
)
Verwijderd
Maanden van 2 wekenlbuysers schreef op zondag 09 juli 2006 @ 18:06:
[...]
Ik weet niet hoe lang bij jou een maand duurt, maar de review is pas op 26 juni gepost. Dat zijn nog geen twee weken geleden.

Onder andere op: http://www.pixmania.nl/nl.../sony-ericsson/k800i.html
even mezelf quoten want ik de reply niet vinden. Maar goed, hij doet het!
Heb iets meer als 1 mb verbruikt en moet al 10 euro lappen. Kan mij herinneren dat dit bij Telfort nooit zo duur was.
Verwijderd
Pas geleden rekening van telfort gezien was 3mb voor 12 euroRobbie T schreef op zondag 09 juli 2006 @ 18:54:
Kan het kloppen dat ff internetten bij kpn heel duur is?
Heb iets meer als 1 mb verbruikt en moet al 10 euro lappen. Kan mij herinneren dat dit bij Telfort nooit zo duur was.
Voor 100 KB betaal je €0,99. Dus 1 MB komt idd uit op bijna 10 eurie...Robbie T schreef op zondag 09 juli 2006 @ 18:54:
Kan het kloppen dat ff internetten bij kpn heel duur is?
Heb trouwens de eerste fout in mn foon gevonden. Als ik videogesprek open en dan de camera's verwissel (jou gezicht op het grote beeldje) dan komt er geen beeld meer van mijn camera... Hebben meer mensen dit?
Hoe doe je dit? Want als ik videogesprek open en ik kies vervolgens voor de optie: Camera wisselen dan word het grote beeldje inderdaad zwart. Maar je verwisselt van camera dus zodra ik het klepje voor de camera aan de achterkant weg haal heb ik weer gewoon beeld.WoBaDijk schreef op zondag 09 juli 2006 @ 19:45:
[...]
Voor 100 KB betaal je €0,99. Dus 1 MB komt idd uit op bijna 10 eurie...
Heb trouwens de eerste fout in mn foon gevonden. Als ik videogesprek open en dan de camera's verwissel (jou gezicht op het grote beeldje) dan komt er geen beeld meer van mijn camera... Hebben meer mensen dit?
Wil je echter gebruik blijven maken van de voorste camera en toch jou gezicht in het grote beeld hebben kies dan voor: meer-->Lay-Out--->afbeeld. wisselen.
Verwijderd
Aan de resolutie te zien met een K750iVerwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 19:46:
rara met welke telefoon is dit plaatje geschoten
[afbeelding]
Verwijderd
Ik wacht net als jullie al maanden op de K800, maar ik vertik het gewoon om naar KPN te gaan, ik blijf gewoon bij telfort (net zoals met de t610,t630,k700 en k750 hehehehe elke telefoon werd degelijker, de k750 is echt onverwoestbaar volgens mij,maar goed ). Ik ben in alle telefoon zaken geweest om te vragen of zij al wisten wanneer ze de K800i leverbaar is. Geen van alle konden mij een datum geven.. dan lees ik op dit forum dat hij 16 juli simlock vrij wordt gegeven, als dit waar is, is het toch vreemd dat dan nog niet in hun systeem staat??
Gaarne uitleg hierover..
Bvd Paul
the phonehouse assen zegt 16 juliVerwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 21:16:
mede k800-freaks,
Ik wacht net als jullie al maanden op de K800, maar ik vertik het gewoon om naar KPN te gaan, ik blijf gewoon bij telfort (net zoals met de t610,t630,k700 en k750 hehehehe elke telefoon werd degelijker, de k750 is echt onverwoestbaar volgens mij,maar goed ). Ik ben in alle telefoon zaken geweest om te vragen of zij al wisten wanneer ze de K800i leverbaar is. Geen van alle konden mij een datum geven.. dan lees ik op dit forum dat hij 16 juli simlock vrij wordt gegeven, als dit waar is, is het toch vreemd dat dan nog niet in hun systeem staat??
Gaarne uitleg hierover..
Bvd Paul
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Verwijderd
W810i, heel simpel te zienVerwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 19:46:
rara met welke telefoon is dit plaatje geschoten
[afbeelding]

Verwijderd
volgens mij betaal ik 7,50 per 10 mbRobbie T schreef op zondag 09 juli 2006 @ 20:51:
[...]
Hoe doe je dit? Want als ik videogesprek open en ik kies vervolgens voor de optie: Camera wisselen dan word het grote beeldje inderdaad zwart. Maar je verwisselt van camera dus zodra ik het klepje voor de camera aan de achterkant weg haal heb ik weer gewoon beeld.
Wil je echter gebruik blijven maken van de voorste camera en toch jou gezicht in het grote beeld hebben kies dan voor: meer-->Lay-Out--->afbeeld. wisselen.
Verwijderd
Op deze site staan al een paar thema's voor de k800.
Ook las ik op forum daar dat je de thema's van een w900 kunt gebruiken voor je k800, heb ik alleen nog niet getest.
Verwijderd
nee je veriwsselt je eigen camera je filmt dan zeg maar met de gewone camera en niet met camera aan de voorkantWoBaDijk schreef op zondag 09 juli 2006 @ 19:45:
[...]
Bedankt voor deze geweldige link!Verwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 22:53:
http://www.zedge.net/?p=themes&zd=904-0-0-1-
Ook las ik op forum daar dat je de thema's van een w900 kunt gebruiken voor je k800, heb ik alleen nog niet getest.
Verwijderd
Hi (exclusief korting): toestel € 229
KPN mobiel: toestel € 19
Inmiddels ben ik verheugd u te kunnen mededelen dat dit inderdaad werkt!Verwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 22:53:
http://www.zedge.net/?p=themes&zd=904-0-0-1-
Verwijderd
Ok, mooi, ga ik morgen (vandaagRobbie T schreef op maandag 10 juli 2006 @ 00:46:
[...]
Inmiddels ben ik verheugd u te kunnen mededelen dat dit inderdaad werkt!

Graag gedaan hoorLetatcest schreef op zondag 09 juli 2006 @ 17:17:
[...]
Zat in de trein vanuit antwerpen vandaag en kreeg dezelfde ingeving, ik zag dat je de rest van de uitleg al gepost had, dus dat hoef ik dan niet meer te doen
Gelden die kosten waar je het over had (7,50 per 10 mb) niet voor het I-mode portal? Of geldt dat ook voor 'gewoon' netten..
Verwijderd
(van mobile-review.com)Vide recording supports same set of effects as for the camera. There is only one available resolution which is 176x144 pixels at 15 fps rate. Such low resolution is implemented only because SE plans launching another brand for additional set of products targeted for making great photos combined with video recording in HD-quality.
Kan iemand zo aardig zijn een filmpje te maken en te uploaden? Of als je geen webspace hebt meteen mailen naar fragk apestaart xs4all punt nl?? Ik zou het zeker waarderen
Dan kan je beter een Hi20 abo nemen, daar krijg je 5 euro korting op per maand en dan kost het toestel 49 euro.Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 00:31:
Ik zat net nog ff K800 op Hi- en KPN.nl te vergelijken. Toen dacht ik, ben ik nou gek of heeft KPN zijn abonnementsprijzen omlaag gedaan. Óf heb ik van begin af aan zitten slapen. Ik zie bij 1-jarig abonnement, 30 euro p/m:
Hi (exclusief korting): toestel € 229
KPN mobiel: toestel € 19
Ik zit nu toch wel een beetje te twijfelen tussen deze telefoon en de w810i. Wat zijn nou de nadelen/voordelen van deze phone boven de 810i?
Verwijderd
Abonnement in aanvraag. Wachttijd bij operator
Wat wil dit zeggen? Moet ik nog lang wachten?
Verwijderd
Dan gaat het al opschieten dus nog eventjes geduldVerwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 09:16:
Mijn status bij Hi is weer veranderd. Er staat nu:
Abonnement in aanvraag. Wachttijd bij operator
Wat wil dit zeggen? Moet ik nog lang wachten?
Zie hier: een filmpje gemaakt met de SE K800i.Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 04:09:
Ik ben wel heel benieuwd naar de kwaliteit van video van deze telefoon. Ik wil graag een beetje leuke kwaliteit maar ik vrees dat dit niet het geval is hierdoor:
[...]
(van mobile-review.com)
Kan iemand zo aardig zijn een filmpje te maken en te uploaden? Of als je geen webspace hebt meteen mailen naar fragk apestaart xs4all punt nl?? Ik zou het zeker waarderen
http://www.fs-newmobile.c...x144_miscellaneous_01.3gp
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2006 10:12 ]
Verwijderd
Anyway, Ik wil dus mijn prepaid omzetten naar een abbo met de k800i, hoe moet ik dat volgens jullie dan wel omzetten?
Verwijderd
Hi20 2 jaar
K800i + Bluetooth headsetje = € 0,-
* WoBaDijk heeft hem lekker al
Waarom kan je je vader niet gewoon laten tekenen? Hij kan hem gewoon bij het postkantoor ophalen lijkt me toch? Dat kan normaal nl bij een aangetekend stuk van de tpg.Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 10:19:
Ok, net gebeld door die koerier, ik mag hem niet ontvangen omdat mijn vader's geboortedatum en legitimatienummer erop staan. Toch ben ik een maand of twee geleden gebeld of ik niet wou overstappen op een abbo, een beetje raar dus.
Anyway, Ik wil dus mijn prepaid omzetten naar een abbo met de k800i, hoe moet ik dat volgens jullie dan wel omzetten?
Voor zover ik weet is die 10 mb gewoon de gprs-data bundel. Want, I-mode kan idd. niet met deze telefoon (op zich niet erg, mis alleen wel van die handige dingetjes als imode NS site en dat soort dingen, lekker klein en handig op je kleine schermpje)tbird22 schreef op maandag 10 juli 2006 @ 02:11:
[...]
Graag gedaan hoor
Gelden die kosten waar je het over had (7,50 per 10 mb) niet voor het I-mode portal? Of geldt dat ook voor 'gewoon' netten..
Maarrrr ja.. wie heeft trouwens al 1Gb kaartjes binnen? Welke online store heeft die M2 kaartjes op voorraad? (hoe krijg je trouwens dat klepje open, heb het gevoel dat je het zo afbreekt....)
Verwijderd
Dat idee had ik eerst ook. Maar je moet met je nagel onder dat stukje bij het klepje gaan en dan gewoon omhoog trekken. In het begin denk je dat je hem molt, maar dat is dus niet zo!Letatcest schreef op maandag 10 juli 2006 @ 11:47:
[...]
Maarrrr ja.. wie heeft trouwens al 1Gb kaartjes binnen? Welke online store heeft die M2 kaartjes op voorraad? (hoe krijg je trouwens dat klepje open, heb het gevoel dat je het zo afbreekt....)
En mensen hebben het hier over bundels..Welke bundels zijn dit en waar kun je die evt. bestellen?
Zat die antwoordkaart van jou gewoon in de doos? Men zei bij primafoon dat ik moest bellen met 1200 en dat er dan 1 opgestuurd zou worden, maar vooralsnog krijg ik nul op mijn rekest.Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 12:24:
Hoe lang duurt het ongeveer voordat je je 512 kaartje binnen hebt? (heb met zo'n antwoordkaart opgestuurd, vrijdag voor 17 uur)
Verwijderd
De koerier deed dus moeilijk, ik met Hi gebeld. Het was geen probleem als mijn vader aanwezig was en zou tekenen, hij komt dus morgen de k800i brengen, en terecht, na zo'n 2,5 week wachten!ajampaniki schreef op maandag 10 juli 2006 @ 10:51:
[...]
Waarom kan je je vader niet gewoon laten tekenen? Hij kan hem gewoon bij het postkantoor ophalen lijkt me toch? Dat kan normaal nl bij een aangetekend stuk van de tpg.
Dit topic is gesloten.