Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 2

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 10.191 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matsume schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 15:15:
[...]

hmm bedankt,
Kan iemand die hem wel heft, ff zeggen hoe de speakers zijn?
Ik wil namelijk dit miss gebruiken op de strand, dat je gewoon muziekje hebt met speakers..
Dan is dit denk ik een betere oplossing.

De MPS-60

Voeding wordt uit de telefoon gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:00
Geven die dan goed geluid?
En is wel weer 35 euro, dus wil wel graag weten hoe de standaard speakers zijn.

maar ik denk dat ik deze telefoon ook ga halen bij hi.nl.
Ik neem dan de 20 euro abbo, waar ik dan 15 euro p/maand voor betaal.
1x 49 euro dan maar. Heel veel bel ik toch niet.

En weet iemand hoelang die "actie" er is van die 512mb kaartje erbij?

[ Voor 12% gewijzigd door Perzikvrucht op 05-07-2006 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
And The Soap Continues

Zoals al eerder aangegeven was er dus een probleem met mijn contract (het afsluiten ervan).
Vandaag de brief van KPN gehad. Daarin stond dat op basis van een kredietwaardigheidsonderzoek ik een negatieve score heb. Voor meer uitleg moest ik maar bellen.

Ik bellen en eerst werd mij verteld hoe ze aan die gegevens kwamen. (Problemen met betalen, deurwaarder aan de deur gehad etc. ). Daarna heb ik ze fijn verteld dat die gegevens niet kloppen aangezien ik nooit problemen met betalen of iets dergelijks heb gehad.

Toen heeft ze mij uitgelegd dat het per adres word geregistreerd. Vervolgens zeg ik weer dat ik hier pas een jaar woon en nog nooit ergens problemen mee heb gehad. De vraag kwam of de vorige bewoners problemen hebben gehad. Geen idee natuurlijk maar uitgelegd dat mijn ouders een camping hebben en dat er nog 20 mensen wonen. Dat zou het probleem wel eens kunnen zijn omdat het zou kunnen dat een van die mensen wel een negatieve score hebben.

Ik moest maar een kopie van mijn id opsturen met een begleidend briefje dat ik graag een overzicht wou van die "negatieve score" en de vraag of ze mij ook kunnen vertellen hoe ik nu het abbo wel kan afsluiten als ik die brief heb gehad. Volgens haar zou ik die brief vrijdag of zaterdag hebben.

Al met al een heel gedoe en ik word er mooi pissig van inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
P.K. schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 12:26:
[...]

Bij Hi.nl:
- 24 maand x € 30,- = € 720,-
- 24 maand x € 5,- korting = € 120,-
Kosten: € 600,-
'Tegoed': € 720,-

Bij BC:
- gelijk je toetsel mee naar huis
- 24 maand x € 25 = € 600,-
- eerste 2 maand geen abo kosten ( 2 x € 25,- = € 50,- )
- eerste 6 maand 15 euro tegoed ( 6 x €15,- = € 90,- )

Kosten: €550,-
'Tegoed': €690,-

Zowel absoluut als relatief is BC echt goedkoper ;)
Die eerste 6 maand 15 euro extra tegoed geld volgens mij niet als je als je met nummerbehoud doet aangezien je maar 1 actie per keer kan doen.

Die actie is dus al die eerste 2 maand gratis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:59

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Emu schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 15:13:
[...]

Maar als je een andere topic erover opent, zijn er ook weer altijd mensen zoals jij die dan komen zeggen, doe er een slotje op dit kan je ook vragen in het K800 topic, want die handeld eigenlijk over de hele K serie....
;)
Da's niet waar, ik doe dan altijd een TR :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
Ik ben net bij de BelCompany geweest en daar kan je de K800i ook krijgen bij een KPN Mobile abonnement. Maar pas vanaf E30,- per maand (2 jaar) issie gratis. Bij een KPN 20 moet je 100 euri neerleggen...da's het dubbele van wat de KPN zelf bied...en er kon ook niks vanaf, volgens de BC-medewerker... :(

Owjah...hebben mensen die via KPN.com hebben besteld, ook al de telefoon in huis?

[ Voor 14% gewijzigd door Wicked_Wy op 05-07-2006 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
matsume schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 15:31:
Geeft die MPS-60 dan goed geluid?
En is wel weer 35 euro, dus wil wel graag weten hoe de standaard speakers zijn.
En óf die goed geluid maken! Ik heb er een dagje mee mogen spelen (icm de W700) maar dat is toch wel stoer die boxjes. Mega Bass is geen gehoor, dat kan ik wel toegeven maar op 'Normaal' komt er goed geluid uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelis18
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:17
Hebben de mensen die besteld hebben bij Hi al bericht gehad over de leverdatum?!
Want er waren toch al een aantal overhandigd aan TNT?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 17:35:
[...]

En óf die goed geluid maken! Ik heb er een dagje mee mogen spelen (icm de W700) maar dat is toch wel stoer die boxjes. Mega Bass is geen gehoor, dat kan ik wel toegeven maar op 'Normaal' komt er goed geluid uit!
Idd,

Zou je niet verwachten van die kleine boxjes. Ze zijn erg handig vind ik! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de telefoon vandaag 'gekocht' bij de primafoon, icm een 2-jarig 25/maand Hi abbo. Ik krijg er 2 maanden gratis bellen bij, als overbrugging tot mijn oude abbo afloopt, erg netjes vind ik. Verder kan je een voucher naar SE opsturen voor een 512MB mem card, ook erg netjes imo :)

Toen ik ermee thuis kwam natuurlijk ff meteen testen met de powerbook 8) en of dat goed werkt! Meteen muis met de telefoon besturen, itunes, keynote, alles! Alleen iSync wil niet :'( 'Apparaat word niet ondersteund door iSync'. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Voor derest echt een super telefoon. Het was puur toeval dat ik hem vandaag heb meegenomen. Was met een maat ff telefoons kijken, gewoon ff rondvragen wat voor abonnementen mogelijk warend e.d. Lopen we de Primafoon binnen, en ligt daar de K800i! Allebei meteen een abbo afgesloten :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Kan iemand ook foto's maken van de telefoon?
En miss een review schrijven?
En miss foto's posten die met de k800 zijn gemaakt?

Natuurlijk heb ik de review wel doorgelezen, maarja er kan natuurlijk altijd 1 bij :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ouders hebben de digicam mee op vakantie :Y) maar ik zal straks wat foto's maken met het ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 18:58:
Mijn ouders hebben de digicam mee op vakantie :Y) maar ik zal straks wat foto's maken met het ding :)
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Hmm ik zit nu te twijfelen.
Ik twijfel tussen:

SE K750i
SE K800i

De k800i is natuurlijk beter maar ook een duurder abbo.

De k750i heeft : 1x €25 en dan 12x15 = 205
De k800i heeft: 1x €49 en dan 24x15 = 409

Met die prijsverschil, welke zouden jullie dan kiezen?
Of heeft de k750i (veel) nadelen?
Ik kom alleen op verschillen via "nieuwemobiel.nl -> vergelijken", dat de k800 een betere camera heeft(3.2MP tov 2MP) en dat je bij de k800 een 512mb kaartje bij krijgt. Zijn er nog meer? of is dat echt het enige, want daarvoor hoef ik neit echt het dubbel voor te betalen...

Ik heb nu een simpel sagem ding, met wel een camera, maar wat voor een :X .
Nu maak ik niet zoveel foto's maar met een betere camera denk ik wel dat daar (veel) verschil in komt.

[ Voor 69% gewijzigd door Perzikvrucht op 05-07-2006 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor alle mensen die net zoals ik niks met KPN te maken willen hebben, hierbij een interessante link:

http://www.gsmstunts.nl/index.php?tid=171

Kun je zien wat de foon bij andere providers gaat kosten. En zie daar, verwacht vanaf week 28, volgende week dus.

Kan iemand me zowieso uitleggen waarom er massaal voor KPN gegaan wordt hier? Maakt het jullie niet uit, dat als je buiten je voordeelminuten belt, je 30 euriecent per minuut betaald?

Maar goed, doe er je voordeel mee als je wil.
Ik wacht in ieder geval nog ff tot het niet exclusief KPN meer is.
Groet, Robin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 20:14:
Voor alle mensen die net zoals ik niks met KPN te maken willen hebben, hierbij een interessante link:

http://www.gsmstunts.nl/index.php?tid=171

Kun je zien wat de foon bij andere providers gaat kosten. En zie daar, verwacht vanaf week 28, volgende week dus.

Kan iemand me zowieso uitleggen waarom er massaal voor KPN gegaan wordt hier? Maakt het jullie niet uit, dat als je buiten je voordeelminuten belt, je 30 euriecent per minuut betaald?

Maar goed, doe er je voordeel mee als je wil.
Ik wacht in ieder geval nog ff tot het niet exclusief KPN meer is.
Groet, Robin
Veel gaan voor Hi volgens mij, niet voor KPN..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 19:37
Bij telecomvergelijker kon je het ook al een tijdje hoor, ;)
Gewoon invoeren en allerlei varianten komen er uit.

Had daar vorige week al even naar zitten kijken.
Als je maar een 1 jarig abo wil lijkt T-Mobile Flex 25 / 30 het 'voordeligst' te worden. (kwa aanschafprijs van het toestel dan).
Maarja, dat kan volgende week natuurlijk allemaal weer anders zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P.K. schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 20:24:
Als je maar een 1 jarig abo wil lijkt T-Mobile Flex 25 / 30 het 'voordeligst' te worden. (kwa aanschafprijs van het toestel dan).
Flex 25 is (op elke site) i.c.m K800 het goedkoopste abonnement met net iets onder de 400 euri.
Bij Hi/KPN kom je tog al bij de 500 euro. Met die 100 euro winst koop ik de nieuwe HPM-80. Hou je nog geld over ook.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2006 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 09:28
matsume schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 18:40:
Kan iemand ook foto's maken van de telefoon?
En miss een review schrijven?
En miss foto's posten die met de k800 zijn gemaakt?

Natuurlijk heb ik de review wel doorgelezen, maarja er kan natuurlijk altijd 1 bij :Y)
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/26063867
Robbie T schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 15:59:
And The Soap Continues

Zoals al eerder aangegeven was er dus een probleem met mijn contract (het afsluiten ervan).
Vandaag de brief van KPN gehad. Daarin stond dat op basis van een kredietwaardigheidsonderzoek ik een negatieve score heb. Voor meer uitleg moest ik maar bellen.

Ik bellen en eerst werd mij verteld hoe ze aan die gegevens kwamen. (Problemen met betalen, deurwaarder aan de deur gehad etc. ). Daarna heb ik ze fijn verteld dat die gegevens niet kloppen aangezien ik nooit problemen met betalen of iets dergelijks heb gehad.

Toen heeft ze mij uitgelegd dat het per adres word geregistreerd. Vervolgens zeg ik weer dat ik hier pas een jaar woon en nog nooit ergens problemen mee heb gehad. De vraag kwam of de vorige bewoners problemen hebben gehad. Geen idee natuurlijk maar uitgelegd dat mijn ouders een camping hebben en dat er nog 20 mensen wonen. Dat zou het probleem wel eens kunnen zijn omdat het zou kunnen dat een van die mensen wel een negatieve score hebben.

Ik moest maar een kopie van mijn id opsturen met een begleidend briefje dat ik graag een overzicht wou van die "negatieve score" en de vraag of ze mij ook kunnen vertellen hoe ik nu het abbo wel kan afsluiten als ik die brief heb gehad. Volgens haar zou ik die brief vrijdag of zaterdag hebben.

Al met al een heel gedoe en ik word er mooi pissig van inmiddels.
Dus eer KPN je toe laat is het allang 16 juli geweest.....
Ik ben een keer afgewezen door Vodafone.... waarom? konden ze me bij de klantenservice niet zeggen... moest ik schriftelijk een briefje sturen.
Ik zeg tegen die klantenservice: "ik ga wel naar Orange." 2 manden later krijg ik bericht van vodafone... "we hebben je gegevens nog eens doorgenomen en je krijgt alsnog een positieve score"
Ik liep toen al wel 2 maanden bij orange...

[ Voor 75% gewijzigd door Serotonine op 05-07-2006 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P.K. schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 20:24:
Bij telecomvergelijker kon je het ook al een tijdje hoor, ;)
Gewoon invoeren en allerlei varianten komen er uit.

Had daar vorige week al even naar zitten kijken.
Oh, ik heb Hi nog niet bekeken eigenlijk...maar het zal toch duurder zijn als andere aanbieders denk ik...
Ik zit eigenlijk zelf ook nog te dubben wat ik nu het beste kan doen...qua bereik zit je met KPN natuurlijk het beste, Vodafone is ook goed (heb met mijn pre-paid geen problemen gehad de laatste paar jaar)...
Ik had ook al naar Flex zitten kijken zoals P.K. al zegt...maar ik weet bij God niet hoe het bereik is van het T-Mobile netwerk. Iemand bekend of ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 20:32:
[...]

Oh, ik heb Hi nog niet bekeken eigenlijk...maar het zal toch duurder zijn als andere aanbieders denk ik...
Ik zit eigenlijk zelf ook nog te dubben wat ik nu het beste kan doen...qua bereik zit je met KPN natuurlijk het beste, Vodafone is ook goed (heb met mijn pre-paid geen problemen gehad de laatste paar jaar)...
Ik had ook al naar Flex zitten kijken zoals P.K. al zegt...maar ik weet bij God niet hoe het bereik is van het T-Mobile netwerk. Iemand bekend of ervaring hiermee?
Mijn zus heeft T-mobile, opzich wel goed bereik, maar op 1 of andere manier in onze huis niet.
Je moet naar buiten lopen voordat je pas weer bereik hebt. Dat is ook de reden dat ik geen T-mobile hoef. (mijn zus woont overigens niet meer hier, dus voor haar is het geen probleem ;) ) Verder heb ik nu zelf vodafone prepaid en heb in dit huis wel perfect bereik, dus ligt niet ALLEEN aan het huis ;)

maar heeft iemand ook ervaring met telfort?
Die K750i(paar posts omhoog) waar ik zit te twijfeln met de k800i heeft een telfort abbo, van 100min + 50 bonus minuten.
Heb je daar ene beetje goed bereik mee? Ik woon in gronigen

[ Voor 17% gewijzigd door Perzikvrucht op 05-07-2006 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Dus eer KPN je toe laat is het allang 16 juli geweest.....
Ik ben een keer afgewezen door Vodafone.... waarom? konden ze me bij de klantenservice niet zeggen... moest ik schriftelijk een briefje sturen.
Ik zeg tegen die klantenservice: "ik ga wel naar Orange." 2 manden later krijg ik bericht van vodafone... "we hebben je gegevens nog eens doorgenomen en je krijgt alsnog een positieve score"
Ik liep toen al wel 2 maanden bij orange...
Ja, als het een beetje mee zit is het zaterdag afgerond, maar als het tegenzit..
Een ander abbo hoef ik niet aangezien deze voor mij het beste is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 08:56
matsume schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 20:39:
[...]

Mijn zus heeft T-mobile, opzich wel goed bereik, maar op 1 of andere manier in onze huis niet.
Je moet naar buiten lopen voordat je pas weer bereik hebt.
Ik had met T-Mobile precies hetzelfde. Buiten was het allemaal top en binnen was het 3x nix (postcode check zei overigens dat ik binnen perfect bereik zou moeten hebben). Heb toen klantenservice gebeld. Die hielden vol dat het aan mijn huis lag, maar na wat gezeur (voda en kpn doen het bij mij wel) en na wat discussies kon ik mijn w810 terugsturen, mijn abo werd gelijk bij ontvangst van het toestel geannuleerd.
En nu loop ik met een K800 op het netwerk van KPN O-) het toestel is echt perfect, het bereik ook (maar daar betaal je ook voor)

Telfort werkt trouwens op de zelfde frequentie als T- Mobile en die kan binnenshuis soms wat zwakker zijn dan voda of kpn. Telfort gaat eind van het jaar trouwens wel over op het KPN netwerk (omdat 2 netwerken voor kpn te duur zijn). Dan heb je dus wel het perfecte netwerk voor de lage prijs

[ Voor 16% gewijzigd door Vin87 op 05-07-2006 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Vin87 schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 21:07:
[...]

Ik had met T-Mobile precies hetzelfde. Buiten was het allemaal top en binnen was het 3x nix (postcode check zei overigens dat ik binnen perfect bereik zou moeten hebben). Heb toen klantenservice gebeld. Die hielden vol dat het aan mijn huis lag, maar na wat gezeur (voda en kpn doen het bij mij wel) en na wat discussies kon ik mijn w810 terugsturen, mijn abo werd gelijk bij ontvangst van het toestel geannuleerd.
En nu loop ik met een K800 op het netwerk van KPN O-) het toestel is echt perfect, het bereik ook (maar daar betaal je ook voor)

Telfort werkt trouwens op de zelfde frequentie als T- Mobile en die kan binnenshuis soms wat zwakker zijn dan voda of kpn. Telfort gaat eind van het jaar trouwens wel over op het KPN netwerk (omdat 2 netwerken voor kpn te duur zijn). Dan heb je dus wel het perfecte netwerk voor de lage prijs
Eind van de jaar is gewoon december? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
matsume schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 21:20:
[...]

Eind van de jaar is gewoon december? _/-\o_
de verkopers van telfort zeiden 'eind van het jaar' maar dat zou zo maar begin volgend jaar kunnen worden. Er is wel een topic op GOT over Telfort... Anders moet je die ff doorspitten. Bij slecht bereik is Telfort trouwens ook te annuleren, ze komen dan bij jou thuis een meting uitvoeren en als het echt zo slecht is wordt het geannuleerd (zei dezelfde Telfort verkoper tegen mij :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Vin87 schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 21:25:
[...]

de verkopers van telfort zeiden 'eind van het jaar' maar dat zou zo maar begin volgend jaar kunnen worden. Er is wel een topic op GOT over Telfort... Anders moet je die ff doorspitten. Bij slecht bereik is Telfort trouwens ook te annuleren, ze komen dan bij jou thuis een meting uitvoeren en als het echt zo slecht is wordt het geannuleerd (zei dezelfde Telfort verkoper tegen mij :+ )
Annuleren ze dan het abbonement? Moet je daar extra voor betalen?

[ Voor 12% gewijzigd door Perzikvrucht op 05-07-2006 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
Afbeeldingslocatie: http://img465.imageshack.us/img465/5184/tribal7ji.jpg
http://gallery.mobile9.com/f/30391/
Is mijn nieuwe theme

[ Voor 63% gewijzigd door Serotonine op 05-07-2006 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Kan deze ook gebruikt worden voor de SE K750i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_R
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-06 16:27
matsume schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 23:08:
[...]

Kan deze ook gebruikt worden voor de SE K750i?
Ik ga ervanuit van niet, vanwege de resolutie.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 10:31
Niet dezelfde theme nee. De K800 heeft, net zoals de W900, een resolutie van 240x320. De K750i heeft nog "maar" 176x220.
De theme past dus niet, zal eerst verkleind moeten worden.
/edit: te laat :)

[ Voor 9% gewijzigd door Soeski op 05-07-2006 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
matsume schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 21:27:
[...]

Annuleren ze dan het abbonement? Moet je daar extra voor betalen?
Daarover heeft die verkoper mij niets verteld. Ik weet wel dat bij T-Mobile je alleen de kosten die je tot de annuleren gemaakt hebt moet betalen en dus geen annuleringskosten. Ik verwacht dat telfort hetzelfde doet.. maarja je weet nooit in telecomland 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Vin87 schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 23:37:
[...]

Daarover heeft die verkoper mij niets verteld. Ik weet wel dat bij T-Mobile je alleen de kosten die je tot de annuleren gemaakt hebt moet betalen en dus geen annuleringskosten. Ik verwacht dat telfort hetzelfde doet.. maarja je weet nooit in telecomland 8)7
Hmm okeej, bedankt _/-\o_ .
Alleen nog 1 ding, kan je bij telfort niet je resterende belminuten opvragen/zien op een site (oid)?
Ik zag namelijk in een topic dat je je gespreksteller dan moet aanzetten, is dit niet heel onhandig?
Moet je deze dan ook om de maand resetten?
En stel je belt 40 sec, dan word het toch als een minuut beschouwd(bij telfort iig), maar dan staat er op die teller 40sec, dat is toch niet zo handig?

[ Voor 11% gewijzigd door Perzikvrucht op 06-07-2006 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
Even een reply van mijn tel.
Om te testen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cornelis18 schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 18:01:
Hebben de mensen die besteld hebben bij Hi al bericht gehad over de leverdatum?!
Want er waren toch al een aantal overhandigd aan TNT?!
Op dit moment geeft de Hi site bij mijn bestelling "out of stock" :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

Woohooo, waarschijnlijk vanmiddag mijn K800i Ophalen bij de BC :*)

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
matsume schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 00:05:
[...]

Hmm okeej, bedankt _/-\o_ .
Alleen nog 1 ding, kan je bij telfort niet je resterende belminuten opvragen/zien op een site (oid)?
Ik zag namelijk in een topic dat je je gespreksteller dan moet aanzetten, is dit niet heel onhandig?
Moet je deze dan ook om de maand resetten?
En stel je belt 40 sec, dan word het toch als een minuut beschouwd(bij telfort iig), maar dan staat er op die teller 40sec, dat is toch niet zo handig?
Bij Telfort kan dat niet nee. Je kan wel gratis je factuur bekijken, maar dan ben je eigenlijk al telaat. dan is de maand om. Telfort geeft zelf ook de tip om je minuten teller te gebruiken.

Ik dacht trouwens dat dit bij KPN ook niet kon, maar als je kpn hebt en je smst naar 1244 het woord 'saldo' dan krijg je netjes je saldo terug gesmst. Zowel het smsje versturen als ontvangen is trouwens gratis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
WoBaDijk schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 10:50:
Woohooo, waarschijnlijk vanmiddag mijn K800i Ophalen bij de BC :*)
Wooehooeee jou dag kan vandaag (als je hem krijgt) niet meer stuk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 07:37

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Naast alle kostenoverzichtjes en zo, iemand opera al aan de praat? bij mij wil ie niet connecten via gprs, terwijl ie wel aangeeft dat ie zou moeten kunnen werken...

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
Letatcest schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 11:18:
Naast alle kostenoverzichtjes en zo, iemand opera al aan de praat? bij mij wil ie niet connecten via gprs, terwijl ie wel aangeeft dat ie zou moeten kunnen werken...
ik zal hem vanavond op mijn tel installeren, en kijken of ie het doet.
Maar waarom is opera zo goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Serotonine schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 11:24:
[...]

ik zal hem vanavond op mijn tel installeren, en kijken of ie het doet.
Maar waarom is opera zo goed?
Dat weet ik dus nie.. nog nooit opera op een tel. gebruikt (Wel op gewone compu, goed programma volgens mij, alleen was al FF-adept) Maar het zou beter werken dan de phone-browser itself, dus dat wil je dan natuurlijk weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als jullie het niet erg vinden meng ik mij ook in deze topic over de K800i.
Ook ik heb hem besteld bij Hi.nl, en dat is inmiddels een kleine 2 weken geleden.
Heb net een mail gestuurd naar Hi over de gang van zaken. Zal jullie op de hoogte houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollie!
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-07 21:10
Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 10:33:
[...]

Op dit moment geeft de Hi site bij mijn bestelling "out of stock" :'(
Bij mij ook... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelis18
Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:53:
Als jullie het niet erg vinden meng ik mij ook in deze topic over de K800i.
Ook ik heb hem besteld bij Hi.nl, en dat is inmiddels een kleine 2 weken geleden.
Heb net een mail gestuurd naar Hi over de gang van zaken. Zal jullie op de hoogte houden!
Ik zit ook al weer bijna 2 weken te wachten...
Ik heb ook diverse mailtjes gestuurd, maar ze antwoorden volgens gewoon niet meer...

Als ze mij de telefoon niet gewoon kunnen leveren voordat hij bij de andere providers ligt, mogen ze dat mij wel vertellen, maar dan ga ik wel overstappen naar een provider. Het wordt dan wel weer een probleem met mijn huidige abonnement bij Hi, waar een opzegtermijn geldt van 3 maanden, maar van mij krijgen ze dan geen cent meer nadat mijn abo is afgelopen...

Ook ik hou jullie op de hoogte 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtox
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-07 11:22
Serotonine schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 08:46:
Even een reply van mijn tel.
Om te testen:)
Ok stomme vraag, hoe doe je dat ? via de wap.tweakers oid ?

Ook ik ben met opera aan het stoeien geweest. Heb hem nog niet aan de praat.
Volgens de "network test" uit de help heb ik wel verbinding, bij elke poging een url op te vragen krijg ik : er is een fout opgetreden..
Kan verder niet veel vinden of instellen..

Wat ik overigens ook wel vreemd vond, is dat de telefoon (van KPN Mobiel) standaard alleen stond ingesteld op GSM netwerk. Heb de opties gprs en 3g zelf aan moeten zetten.
(laatste heb ik hier zowiezo geen ontvangst mee)

Weet iemand of het nog uitmaakt qua data-verkeer kosten of je wapt, gprst of umtst ?

Anything goes !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig, zo wacht je kweetniet hoelang op een reactie, en zodra je dreigt met de bestelling te annuleren heb je binnen een uur een reactie :D

Hier de reactie op mijn vraag hoelang het nog ging duren voordat ik mijn K800i zou ontvangen!

Beste Klant,

Het gekozen toestel is momenteel niet op voorraad, deze verwachten wij begin volgende week weer aangeleverd te krijgen. Zodra het toestel weer op voorraad is zullen wij deze meteen naar u toe sturen.
Wilt u de bestelling alsnog ontvangen?

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Hi Salesteam.

Ik zit te twijfelen, ik ben er niet zeker van dat ik hem volgende week ook daadwerkelijk heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelis18
Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 14:13:
Geweldig, zo wacht je kweetniet hoelang op een reactie, en zodra je dreigt met de bestelling te annuleren heb je binnen een uur een reactie :D

Hier de reactie op mijn vraag hoelang het nog ging duren voordat ik mijn K800i zou ontvangen!

....

Ik zit te twijfelen, ik ben er niet zeker van dat ik hem volgende week ook daadwerkelijk heb...
Naar welk adres heb je dit gestuurd?! Ik wacht inmiddels alweer vanaf maandag op een reactie...
Ik heb hem gewoon verstuurd vanaf de hi site bij klantenservice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar deze email: hi_support@custhelp.com

Is die actie van 5 euro korting op je maandelijkse kosten bij Hi.nl ( dus dat je een Hi 25 abbo eigenlijk voor 20 euro per maand hebt ) ook bij Belcompany geldig? of hebben ze alleen het Hi 25 abbo zonder die 5 euro maandelijkse korting bij BC?

Nog een vraag, ik ben nog geen 18 en heb mijn prepaid Hi naar abbo hi omgezet i.c.m. de k800i, omdat ik nog geen 18 ben heeft mijn vader zijn legitimatienummer en geboortedatum ingevuld, krijg ik hier geen problemen mee? ( als zij het geld maar krijgen toch? )

en de laatste vraag; in dit geval, moet ik dan tekenen bij de koerier ( hij staat op mijn naam )
of moet mijn vader tekenen i.v.m. met zijn legitimatienummer en geboortedatum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelis18
Is die actie van 5 euro korting op je maandelijkse kosten bij Hi.nl ( dus dat je een Hi 25 abbo eigenlijk voor 20 euro per maand hebt ) ook bij Belcompany geldig? of hebben ze alleen het Hi 25 abbo zonder die 5 euro maandelijkse korting bij BC?
Die actie is alleen een online actie van Hi...
Nog een vraag, ik ben nog geen 18 en heb mijn prepaid Hi naar abbo hi omgezet i.c.m. de k800i, omdat ik nog geen 18 ben heeft mijn vader zijn legitimatienummer en geboortedatum ingevuld, krijg ik hier geen problemen mee? ( als zij het geld maar krijgen toch? )
Nee is geen probleem, als je 18 bent kun je hem gewoon op je eigen naam zetten. Ik weet niet of het bij KPN geldt kost om dit te laten veranderen...
en de laatste vraag; in dit geval, moet ik dan tekenen bij de koerier ( hij staat op mijn naam )
of moet mijn vader tekenen i.v.m. met zijn legitimatienummer en geboortedatum?
Je vader moet het contract tekenen. Voor het pakketje kun je zelf tekenen als ze al vragen naar een handtekening voor ontvangst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je krijgt je toestel binnen één dag als je 'm voor 12.00 uur bestelt*. Bestel je na 12.00 uur, dan duurt het een dag langer. De koerier neemt van tevoren telefonisch contact met je op om met je af te stemmen:

Wanneer het pakket wordt bezorgd en waar
Waarmee je je kunt legitimeren (dit is hetzelfde bewijs als dat je hebt ingevuld bij de bestelling)
Hoe je eventueel kunt betalen.

Als je een nieuw abonnement hebt besteld, brengt hij ook het contract mee. Je kunt dat rustig bekijken en ondertekenen. Het ondertekende contract wordt aan de deur gescand.
Dit haal ik van de Hi site af.

Hieruit maak ik op dat voor ontvangst van de telefoon ik gewoon kan tekenen, als ze het al vragen zoals jij dat zegt.
maar de koerier neemt ook het contract mee van het abbo. dat ook aan de deur gescand wordt, dus mijn vader moet aanwezig zijn om dat contract te tekenen als de koerier het komt brengen, klopt dit?
( hij staat dus op mijn naam, maar met mijn vaders legitimatienummer en geboortedatum )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelis18
In principe zou je vader aanwezig moeten zijn, maar misschien accepteren ze het ook wel als jij tekent met zijn legitimatie.
Mijn ervaring in de winkel is dat ze nogal moeilijk doen en dat echt één van de ouders moet tekenen.

Ik denk dat ze het in principe niet mogen accepteren, maar zal wel van de situatie afhangen of dat wel/niet wordt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal,

De k800 is zeker een hele mooie telefoon. Ik moet over een maandje / 1.5 maand mijn contract verlengen. Ik zit nou alleen naar de prijzen te kijken en wat me opvalt is dat je bij verlening heeeel veel voor de tel. moet betalen :'( .

Bij een HI 20 2 jaar wat ik nu ook heb is ie nieuw maar 49 euro ofzo ( dat valt wel mee, heb ik toen ook betaald voor m'n tel), maar bij verlenging betaal je zo 200 euro :? .

Blijft dit zo, of daalt de prijs van de telefoon wel redelijk snel dat hij bij verlenging ook goedkoper wordt? ik vind het erg raar dat je bij verlenging zoveel meer betaald dan bij een nieuw abbo

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 20:56

renskoenraadt

Like No Other

Jongens, koop nou gewoon de telefoon online bij een telecomshop icm een tmobile flex 30 abo van ÉÉN JAAR, dan heb je de telefoon al voor 48 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
renskoenraadt schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 15:41:
Jongens, koop nou gewoon de telefoon online bij een telecomshop icm een tmobile flex 30 abo van ÉÉN JAAR, dan heb je de telefoon al voor 48 euro!
en dan ben ik een jaar lang niet bereikbaar....
MoodSwing schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 13:37:
[...]

Ok stomme vraag, hoe doe je dat ? via de wap.tweakers oid ?

Ook ik ben met opera aan het stoeien geweest. Heb hem nog niet aan de praat.
Volgens de "network test" uit de help heb ik wel verbinding, bij elke poging een url op te vragen krijg ik : er is een fout opgetreden..
Kan verder niet veel vinden of instellen..

Wat ik overigens ook wel vreemd vond, is dat de telefoon (van KPN Mobiel) standaard alleen stond ingesteld op GSM netwerk. Heb de opties gprs en 3g zelf aan moeten zetten.
(laatste heb ik hier zowiezo geen ontvangst mee)

Weet iemand of het nog uitmaakt qua data-verkeer kosten of je wapt, gprst of umtst ?
gewoon... http://gathering.tweakers.net.
Gprs gaat via gprs netwerk, en je betaalt de data die je ontvangt/verstuurt.
het oude wappen kan je geen kleur mee ontvangen en kost per minuut.
Je weet zeker dat je gprs gebruikt en geen wap, als je geen telefoonnummer hebt ingevoerd als je wilt internetten...

[ Voor 64% gewijzigd door Serotonine op 06-07-2006 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

Grmbl. Moet w8en tot morgen :(

Mgoed na die 3 maanden is dat ook nog wel uit te houden :)

Kan iemand mij trouwens vertellen of er nou wel of niet een zaklamp functie op zit???

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

[quote]Serotonine schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 15:47:
[...]

Leg me die eens uit? Én je hoeft maar een eenjarig abo te nemen, Én het is de goedkoopste deal, Én j kunt over een jaar weer een nieuwe dikke telefoon nemen...niets dan voordelen lijkt me zo?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
Heb slecht nieuws.

Ik was net bij de BC en de simlockvrije versie komt 'vanaf augustus'. Het was geen verkooperspraatje het stond gewoon in hun systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]renskoenraadt schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 16:50:
Serotonine schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 15:47:
[...]

Leg me die eens uit? Én je hoeft maar een eenjarig abo te nemen, Én het is de goedkoopste deal, Én j kunt over een jaar weer een nieuwe dikke telefoon nemen...niets dan voordelen lijkt me zo?!
Ja wow op 1 euro na de goedkoopste 8)7 |:( ... En ja voordeel is dat je over een jaar een nieuwe telefoon kan nemen, maar dan heb je 1 groot nadeel he, inderdaad nooit bereikbaar.. En wat heb je aan een telefoon als je er niet mee kan bellen/smsen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jahaa, ideaal. Het 1gb m2 kaartje is onderweg :)

Nu de telefoon nog :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

[quote]Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 17:46:
renskoenraadt schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 16:50:

[...]

Ja wow op 1 euro na de goedkoopste 8)7 |:( ... En ja voordeel is dat je over een jaar een nieuwe telefoon kan nemen, maar dan heb je 1 groot nadeel he, inderdaad nooit bereikbaar.. En wat heb je aan een telefoon als je er niet mee kan bellen/smsen |:(
Waarom nooit bereikbaar? Ik heb mn abo al binnen (kun je vooruit laten opsturen, dus ik ben ALTIJD bereikbaar! En deze telefoon is wel voor meer functies geschikt dan bellen/sms (alhoewel dat nog steeds op 1 staat, maar ik heb dus zoals gezegd, mn oude nog :Y) Dus die argumenten van jouw gaan niet op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Vin87 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 17:29:
Heb slecht nieuws.

Ik was net bij de BC en de simlockvrije versie komt 'vanaf augustus'. Het was geen verkooperspraatje het stond gewoon in hun systeem.
Pfff..slap gelul van de BC miss komt die dáár pas in augustus simlock-vrij (banden met kpn (en dus hi)?) Overal hoor je hem dat ze ipv van week 26 (inmiddels geweest) in week 28 (a.s. week, laat ik nou net de 12 jarig zijn, lijkt me een mooi cadeau :Y) ) gaan leveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Vin87 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 10:54:
[...]

Bij Telfort kan dat niet nee. Je kan wel gratis je factuur bekijken, maar dan ben je eigenlijk al telaat. dan is de maand om. Telfort geeft zelf ook de tip om je minuten teller te gebruiken.

Ik dacht trouwens dat dit bij KPN ook niet kon, maar als je kpn hebt en je smst naar 1244 het woord 'saldo' dan krijg je netjes je saldo terug gesmst. Zowel het smsje versturen als ontvangen is trouwens gratis..
Ah.. maar moetje de gespreksteller dan om de maand resetten?
En bij telfort is het zo dat minder dan 1 minuut, toch als 1 minuut word beschouwd. Maar op de gespreksteller(neem ik aan) zie je gewoon het aantal sec., is dat niet irritant? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
renskoenraadt schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 18:06:
[...]

Pfff..slap gelul van de BC miss komt die dáár pas in augustus simlock-vrij (banden met kpn (en dus hi)?) Overal hoor je hem dat ze ipv van week 26 (inmiddels geweest) in week 28 (a.s. week, laat ik nou net de 12 jarig zijn, lijkt me een mooi cadeau :Y) ) gaan leveren...
ik hoop voor je dat je gelijk hebt. Maar de BC is meestal niet de laatste die een toestel op voorraad krijgt en zowiezo worden telefoons heel vaak keer op keer uitgesteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
WoBaDijk schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 16:32:
Kan iemand mij trouwens vertellen of er nou wel of niet een zaklamp functie op zit???
Neen, geen zaklamp.

Heb vandaag m'n HBH-DS970 binnen gekregen. Ziet dr prima uit.
Hij hangt nu aan de lader.
Ze zeggen dat ie de eerste keer 8 uur moet laden, maar ik denk dat ik na 2 uurtjes es ga kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er ook geen zaklamp op tijdens het filmen? Ik vond het al zo raar met het proberen van de k800 op de SE site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vanmiddag effe kpn en sonyericsson gebeld.
Die 512mb memory stick gratis is een actie van kpn.
Het duurt volgens hun 2 a 2,5 week voor ze hem opsturen.

Lekker handig heb ik hem waarschijnlijk net niet voor ik op vakantie ga...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is toch actie kpn,bedankt .Het duurt lang ,dadelijk is het nieuwe van de telefoon eraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Inmiddels toch maar ff gaan spelen met m'n nieuwe headset.
Hij werkt perfect. Ik hoor (zelfs met max. volume) geen noemenswaardig verschil met de HPM-70, alleen is dit dus via bluetooth :)
Ik was ff bang dat je bij 'n inkomend gesprek alleen 't nummer kreeg te zien want ik kon 't nergens op i-net terug vinden. Maar hij laat dus naast 't nummer ook gewoon de naam uit je telefoon zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
Flint schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 19:39:
Inmiddels toch maar ff gaan spelen met m'n nieuwe headset.
Hij werkt perfect. Ik hoor (zelfs met max. volume) geen noemenswaardig verschil met de HPM-70, alleen is dit dus via bluetooth :)
Ik was ff bang dat je bij 'n inkomend gesprek alleen 't nummer kreeg te zien want ik kon 't nergens op i-net terug vinden. Maar hij laat dus naast 't nummer ook gewoon de naam uit je telefoon zien.
klinkt goed! wat heb je ervoor betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
totaal 107 euro met post enzo.

Edit: nog wat foto's:

met flits naast m'n oude telefoon :P :
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1c5bed12e53cfbc6355d8c3f5ad1d42b/thumb.jpg

zonder flits:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cf109d1cbce602a57ee2bd059b2da4de/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/da5a82b963ef07dffc2b40326ca5cc41/thumb.jpg

[ Voor 91% gewijzigd door Flint op 06-07-2006 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 18:55:
Heb vanmiddag effe kpn en sonyericsson gebeld.
Die 512mb memory stick gratis is een actie van kpn.
Het duurt volgens hun 2 a 2,5 week voor ze hem opsturen.

Lekker handig heb ik hem waarschijnlijk net niet voor ik op vakantie ga...
klopt, ik zag het vandaag in de spits staan.
Flint schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 19:50:

[afbeelding]

zonder flits:

[afbeelding]

[afbeelding]
Die is wel heel gaaf...
maar... 107 euro.... :'(

[ Voor 42% gewijzigd door Serotonine op 06-07-2006 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Serotonine schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 15:47:
[...]

[...]
waarom denkt iedereen dat, dan heb je dus nog nooit met t-mobile gebeld. Ik heb op de meeste plekken gewoon de volle vier streepjes, t-mobile is dan ook totaal niet te vergelijken met orange en ik denk dat het bereik maar iets minder is als dat van kpn.
renskoenraadt schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 15:41:
dan moet je wel voor 30 euro in de maand willen bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoya
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 21:09
Vin87 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 18:23:
[...]
zowiezo worden telefoons heel vaak keer op keer uitgesteld
Ja dat gebeurt dan omdat het toestel nog niet klaar is, wat me nu niet echt van toepassing lijkt.

Ik wacht nog even komende week af en als ik dan nog niets gehoord heb, dan gaat deze jongen fijn in duitsland bestellen, daar heb je dat irritante KPN gemekker iig niet en is ie nog goedkoper ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
nope, bij mij geen opera mini... ik schijn wel verbinding te hebben, maar hij wilt niets van internet weten...
Wel de meest veilige browser die ik nu ken.... (als je je het internet niet op kan, zijn er ook geen gevaren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 20:26:

dan moet je wel voor 30 euro in de maand willen bellen
Klopt, maar dat heb ik er wel voor over, ze gaan toch sowieso op bij mij :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Laatst online: 20:59

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Flint schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 19:50:

Ik heb m ook in bestelling staan bij Salland, en dan de telefoon nog... ziet er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
Afbeeldingslocatie: http://img471.imageshack.us/img471/6228/got9fu.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Laatst online: 18:49

vr6-only

Blub Blub

ik heb eindelijk mijn k800i binnen _/-\o_ wat een onwijs mooi ding zeg en het voelt zo strak en degelijk aan :Y) petje af SE. dit is mijn eerste SE telefoon. heb hiervoor nokia (duhh) siemens (bah) samsung (moah) en motorola (moah) gehad. eens kijken hoe sonyericsson bevalt. tot nu toe fantastisch.

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Waar had je de telefoon besteld dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only

vr6-only

Blub Blub

Robbie T schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 00:01:
Waar had je de telefoon besteld dan?
ik heb een Hi30 abonnement en die heb ik telefonisch verlengd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRubz
  • Niet online
Ik heb m sinds gisteren. De phonehouse belde me dat ze m binnen hadden. Ik had mijn Hi25 simkaart vorige week al opgehaald, maar het toestel liet nog even op zich wachten. Hebben jullie ook last van de stroeve knopjes voor volume/zoomen op de zijkant? Verder mooie telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Ja .. leuk.l. maar hoe heb je hem aan de praat gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Msn met "mijn vrienden" werkt ook :)
Maar denk niet dat ik dat veel ga gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat het bij Hi.nl ook gaat opschieten denk ik zomaar.
Eerst stond er out of stock en nu staat er dit bij mij:
Laatste update: 07/07/2006
Abonnement in aanvraag

Dus ik hoop dat ie snel komt :P.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2006 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al iets over de k800i niet gesimlocked?
Die zou er vandaag zijn? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 13:23:
Ik denk dat het bij Hi.nl ook gaat opschieten denk ik zomaar.
Eerst stond er out of stock en nu staat er dit bij mij:
Laatste update: 07/07/2006
Abonnement in aanvraag

Dus ik hoop dat ie snel komt :P.
Inderdaad ook bij mij is de status gewijzigd in "Abonnement in aanvraag"
Nog even geduld dus......... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De simlock vrije versie komt over anderhalve week...
Geachte heer *******,

Helaas, de orginele nederlandse versie sim-lock vrij staat voor levering in week 28/29.

Als u nog vragen heeft, wij zijn u graag van dienst.

Met vriendelijke groet,

GSM Boulevard
Dat wordt dus niet meer wat voor de vakantie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 13:52:
[...]

Inderdaad ook bij mij is de status gewijzigd in "Abonnement in aanvraag"
Nog even geduld dus......... :X
Het gaat nu snel.
Status gewijzigd in: Order wordt gepickt in magazijn
_/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2006 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag vandaag bij Media Markt Zoetermeer dat je de SE K800i gratis kan krijgen bij een Hi 25 - 2 jaar. Daarbij krijg je nog eens inclusief € 100,- vrij te besteden bij Media Markt Zoetermeer.

Dat noem ik eens een top aanbieding! Ga ik van die € 100,- een lading CD's halen om op mijn toekomstige K800i te zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only

vr6-only

Blub Blub

de HPM-70 is voor 17.95 te koop bij Tell Me. (in nijverdal dan) ik kan het ook online bij sony bestellen en daar kost het bijna 40 euro :X . vandaag een cadeau bon gekregen op me stage en heb net bij Dixons een Jabra BT set gehaald. bij Tell me kon ik mijn cadeau bon niet kwijt. anders had ik de HPM 70 gehaald.

[ Voor 68% gewijzigd door vr6-only op 07-07-2006 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand ook problemen met het uitwisselen van bestanden via de PC. op mn apple vliegt alles dr zo op. Maar op mn PC ziet ie wel een verwisselbare schijf alleen ik kan er voor de rest niks mee, weet iemand hoe ik dit oplos.

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2006 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 14:06:
[...]

Het gaat nu snel.
Status gewijzigd in: Order wordt gepickt in magazijn
_/-\o_
Jep hier ook. Maar dan wordt het alsnog waarschijnlijk volgende week voordat je hem hebt. Er zit iedergeval schot in ;).

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2006 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollie!
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-07 21:10
Hier issie nog altijd Out of stock... :(
Maar mijn bestelling staat wel pas 3 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 14:01:
De simlock vrije versie komt over anderhalve week...

[...]

Dat wordt dus niet meer wat voor de vakantie...
Ik was net naar de Belcompany en Primafoon en daar vertelde ze mij dat SE zei dat de simlock vrije versie in augustus kwam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Ik ben vandaag eens de straat op gegaan met m'n bluetooth headsetje. Werkt niet vlekkeloos.
Telefoon in m'n broek, headset om m'n nek. Afstand tot de telefoon is ongeveer 50cm. Je zou zeggen dat dit helemaal perfect moet werken. Maar toch valt af en toe de muziek ff weg. Vraag me af of dit aan de software ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
Flint schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 16:03:
Ik ben vandaag eens de straat op gegaan met m'n bluetooth headsetje. Werkt niet vlekkeloos.
Telefoon in m'n broek, headset om m'n nek. Afstand tot de telefoon is ongeveer 50cm. Je zou zeggen dat dit helemaal perfect moet werken. Maar toch valt af en toe de muziek ff weg. Vraag me af of dit aan de software ligt...
Dat is echt minder, doet die het wel vlekkeloos met bijvoorbeeld je pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:43
Heeft iemand eigenlijk al zijn 512MB geheugenkaart binnengekregen? Ik heb um vorige week vrijdag op de bus gedaan maar nog niks gekregen en gehoord..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 15:53:
[...]

Jep hier ook. Maar dan wordt het alsnog waarschijnlijk volgende week voordat je hem hebt. Er zit iedergeval schot in ;).
Als je mijn post van de klantenservice van Hi.nl had gelezen wist je dat de K800i begin komende week weer op voorraad is, komende week kunnen de Hi.nl klanten dus hun K800i gaan gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Nou. De soap is geeindigd. Want ik heb inmiddels ook de telefoon.

Vandaag dus weer een brief gekregen van dat Experian waar dus uit bleek dat ik niet degene was met een negatieve score maar iemand anders hier op de camping.

Vervolgens weer naar de Belcompany gegaan waar ze vervolgens hebben gebeld met KPN en de brief hebben doorgefaxt. Nadat KPN de brief had gekregen en bij hun dus ook duidelijk werd dat ik niet degene ben met betalingsproblemen kreeg ik goedkeuring en heb ik dus alles kunnen afronden.

Je moet er wat voor over hebben, maar ben blij dat het nu geregeld is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werdt even over 5en gebeldt door aflever service van hi.nl en heb afgesproken dat ik hem maandag krijg dus ik ben blij :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Vin87 schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 16:22:
[...]

Dat is echt minder, doet die het wel vlekkeloos met bijvoorbeeld je pc?
Ik gebruik 'm niet via m'n pc.
Als ik thuis de telefoon op de tafel leg kan ik ongeveer 3 meter naar achter lopen. En dan moet ik niet met m'n rug naar de telefoon staan want dan valt ie al eerder weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
Letatcest schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 12:11:
[...]

Ja .. leuk.l. maar hoe heb je hem aan de praat gekregen?
t'is een demo...
http://www.opera.com/products/mobile/operamini/demo.dml
Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.