Ja ik had toen nog niet alle sterren, vandaag haalde ik de 149e ster. Maar ik heb een glitch waardoor ik de laatste ster niet kan vindenMaxBurn schreef op zondag 16 juli 2006 @ 17:05:
Gewoon gejat...
[...]
Met 80 sterren neem ik dan aan want als je alle 150 in een dag haalt ben je echt verslaafd
Zoiets?Beertjeman schreef op zondag 16 juli 2006 @ 21:18:
[...]
Natuurlijk!
![]()
![]()
![]()
En nog een vraag... binnenkort gaat de DS lite natuurlijk mee op vakantie.
Zijn er beschermhulzen of iets degelijks beschikbaar voor de DS lite?
Ik heb voor de normale DS wel een cool alluminium koffertje gezien...

Silicon Protector Case (White) @ Lik-Sang
Of anders één van de vele tasjes. Die van Hori vind ik wel goed, heb zelf de Compact Pouch (plaatjes van binnenkant) van ze (gekocht bij Play-Asia met creditcardloos PayPal account). In NL zijn er vast ook wel te krijgen, ik las dacht ik iemand over een tasje van Big Ben in dit topic.
AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W
EDIT: Hey.. zo'n siliconending heb ik ook voor mijn iPod.
Zal ook wel lekker in de hand liggen op die manier. Iwantoneofthose
Cash betalen en bij hem thuis ophalen
Kan weinig mee fout gaan.
Een witte, voor mijn moeder
Als het niks is cross ik gelijk door naar de winkel en haal ik 'm daar gewoon.
Baat het niet etc. etc.
We zullen zien.. Ik heb die Dennis net een mailtje gestuurd dat ik er wel een wil kopen.TheEvilCuber schreef op zondag 16 juli 2006 @ 16:50:
[...]
Oplichting for sure.. of die van de container gevallen dingen uit Azie.. dat kan ook.
Baat het niet etc. etc.
[ Voor 15% gewijzigd door Ken. op 16-07-2006 22:06 ]
Jammer, heb hem ook gemailed over ophalen en cash betalen, en zei dat de "hoogepieten" van de webshop alleen verzenden hebben gekozen voor die winkel..KeN. schreef op zondag 16 juli 2006 @ 22:04:
EDIT: Hey.. zo'n siliconending heb ik ook voor mijn iPod.
[...]
We zullen zien.. Ik heb die Dennis net een mailtje gestuurd dat ik er wel een wil kopen.
Baat het niet etc. etc.
Denk toch dat het oplichterij is
[ Voor 5% gewijzigd door Perzikvrucht op 16-07-2006 22:16 ]
Haal er dan ook meteen een voor mij ja.KeN. schreef op zondag 16 juli 2006 @ 22:04:
We zullen zien.. Ik heb die Dennis net een mailtje gestuurd dat ik er wel een wil kopen.
[ Voor 31% gewijzigd door Collaborator op 16-07-2006 22:17 ]
This space is occupied
zie mijn post boven die van jouwTheEvilCuber schreef op zondag 16 juli 2006 @ 22:16:
[...]
Haal er dan ook meteen een voor mij jageld komt goed natuurlijk
Ik zag het al ja, achja wie weet
This space is occupied
Argh.. helaas dan.
Was ook te mooi om waar te zijn.
Dan moeten we 'm maar reporten bij Marktplaats I guess
Was ook te mooi om waar te zijn.
Dan moeten we 'm maar reporten bij Marktplaats I guess
Hmm, ik lees nu op verscheidene plaatsen klachten over scheurtjes in de scharnieren van de DS Lite, en dan met name aan de linkerkant... Fabricageprobleempje?
Hier een foto van het fenomeen:

* Willybubba nog ff blij met dat 'ie nog geen Lite heeft...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Damn... Dat ziet er niet zo fijn uit. Toch gaat het openen helemaal niet zwaar, er lijken niet echt grote krachten op te staan. Bij bijvoorbeeld de HP200LX was er een soortgelijkprobleem, maar dat ding ging ook vrij zwaar open.
Nou ja, we zien wel. Gevalletje garantie in ieder geval, al hoop ik dat het bij een incident blijft (en dat het mij niet treft [/egoïsme
])
@hieronder: alleen de witte? Gaat die dan mss wel zwaar open ofzo? Ik dacht dat het enige verschil het kleurtje was
Maar wel vervelend voor je
Nou ja, we zien wel. Gevalletje garantie in ieder geval, al hoop ik dat het bij een incident blijft (en dat het mij niet treft [/egoïsme
@hieronder: alleen de witte? Gaat die dan mss wel zwaar open ofzo? Ik dacht dat het enige verschil het kleurtje was

[ Voor 20% gewijzigd door Punksmurf op 16-07-2006 23:30 ]
met een hamer past alles
Heb precies hetzelfde helaas. Had ook al vernomen dat het een fabricage probleem was, en alleen op de witte versie van toepassing was. Ik ga hem over 2 weken terug sturen naar nintendo (eerst ff mee op vakantie
).
Welke spellen kan je echt lang spelen.
op de gba was dat voor mij altijd zelda, maar omdat die nog niet uit is weet ik er nu niet echt 1 voor de ds
op de gba was dat voor mij altijd zelda, maar omdat die nog niet uit is weet ik er nu niet echt 1 voor de ds
Vandaag Mario Kart DS aangeschaft en het verbaasd me hoe leuk die nog is eigenlijk aangezien ik Mario Kart op zowat elke Nintendo masjien vanaf de SNES heb gespeeld 
Voor die 20 euro istie het zeker waard.
Voor die 20 euro istie het zeker waard.
omg, ik heb precies hetzelfde, en had het toen ook in één van de vorige topics gepost. Ik heb een witte Japanse DS Lite. Ik heb er voorzichtig wat bouwpakket plasticlijm van Revell tussengesmeerd en dat lijkt goed te werken. De scheur zit op precies dezelfd plek bij mij als die foto linksonder.Willybubba schreef op zondag 16 juli 2006 @ 23:23:
Hmm, ik lees nu op verscheidene plaatsen klachten over scheurtjes in de scharnieren van de DS Lite, en dan met name aan de linkerkant... Fabricageprobleempje?
[afbeelding]
AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W
Anoniem: 146636
ik ben ook maar van plan om er eentje aanteschaffen. Gewoon, omdat ie er gruwelijk mooi uitziet en een paar gave games heeft!
Maar toch 2 vraagjes voor ik hem koop:
* Kan ik hem ongestoord in het vliegtuig gebruiken, of beginnen ze te zeuren? (of verschilt het per vliegmaatschappij?)
* En hoe sterk is dat wifi ding? Kan ik ongestoord beneden zitten gamen terwijl de router boven staat? Een pc bij mij beneden geeft zo'n 40% connectie sterkte aan.
Maar toch 2 vraagjes voor ik hem koop:
* Kan ik hem ongestoord in het vliegtuig gebruiken, of beginnen ze te zeuren? (of verschilt het per vliegmaatschappij?)
* En hoe sterk is dat wifi ding? Kan ik ongestoord beneden zitten gamen terwijl de router boven staat? Een pc bij mij beneden geeft zo'n 40% connectie sterkte aan.
Oef... ik heb gelukkig een zwarte!amd187 schreef op zondag 16 juli 2006 @ 23:29:
... en alleen op de witte versie van toepassing was.
* Ligt aan de maatschappij. Mijn ervaring echter is dat het vaak geen hol uitmaakt.Anoniem: 146636 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 00:38:
Tenzij je met één of andere extreem gestresste airline vliegt ofzo
* Moet wel lukken. Als je PC met standaard pigtail ontvangst krijgt zit het wel goed.
Ik zou daar mijn aankoop in ieder geval niet van laten afhangen
Anoniem: 146636
hehe, jah... maar ik zoek gewoon een paar redenen waarom ik hem zou aanschaffen! Eerst wou ik nog niet dood gevonden worden met een DS... Maar nu die lite er is....KeN. schreef op maandag 17 juli 2006 @ 00:57:
[...]
* Ligt aan de maatschappij. Mijn ervaring echter is dat het vaak geen hol uitmaakt.
* Moet wel lukken. Als je PC met standaard pigtail ontvangst krijgt zit het wel goed.
Anoniem: 155599
Trouwens over brain training. Dat hoog laag vind ik wel een apart spelletje. Dat rekenen als je dat vaker doet word je er handiger in.
Maar dat hoog laag wat ik max 1 keer per dag doe. Daar word je niet zo snel beter in. ik schommel rond de 35punten. in de graffiek zit ik ongeveer op 1/5 hoogte. Dus er kan nog wel wat verbetert worden mss.
Iemand anders die in deze minigame echt goed is?
Maar dat hoog laag wat ik max 1 keer per dag doe. Daar word je niet zo snel beter in. ik schommel rond de 35punten. in de graffiek zit ik ongeveer op 1/5 hoogte. Dus er kan nog wel wat verbetert worden mss.
Transavia liet mij en mijn mede passagiers vorige week weten dat je apparaten die draadloze signalen verzenden tijdens de vlucht niet mag gebruiken. Neemt niet weg dat je natuurlijk wel gewoon op je DS mag spelen, alleen geen multiplayer of PictoChat..KeN. schreef op maandag 17 juli 2006 @ 00:57:
[...]
* Ligt aan de maatschappij. Mijn ervaring echter is dat het vaak geen hol uitmaakt.
Dat geldt voor (bijna) elke vliegtuigmaatschappij, voor de gehele vlucht. (men is bang dat die signalen de boordcomputers/communicatie storen) Tijdens de start en landing kunnen ze je vragen om zelfs alles aan de kant te leggen.jelbo schreef op maandag 17 juli 2006 @ 09:42:
[...]
Transavia liet mij en mijn mede passagiers vorige week weten dat je apparaten die draadloze signalen verzenden tijdens de vlucht niet mag gebruiken. Neemt niet weg dat je natuurlijk wel gewoon op je DS mag spelen, alleen geen multiplayer of PictoChat.
Maar aangezien het hele vliegtuig vaak volzit met de "standaard" game boys, zal een stewardess een DS niet zo snel verbieden, aangezien ze vast niet weet dat er ook een draadloze verbinding opzit.
Ik heb het ook een beetje, alleen schommel ik tussen de 45 en 48 punten terwijl je volgend de grafiek 100 moet kunnen scorenDus er kan nog wel wat verbetert worden mss.
aangezien je dan een (action)RPG leuk vindt kan je eens kijken naar Mario&Luigi: Partners In Time. deze staat ook in de OP. evt. kan je eens op IGN kijken en dan zoeken op RPG spellen voor de DSmatsume schreef op zondag 16 juli 2006 @ 23:51:
Welke spellen kan je echt lang spelen.
succes met zoeken!
This is the Way.
Partners in Time heb ik zelf nog niet gespeeld, maar ik heb wel gehoord dat Superstar Saga voor de GBA beter is (nouja, volgens hun danHIValicious schreef op maandag 17 juli 2006 @ 11:15:
[...]
aangezien je dan een (action)RPG leuk vindt kan je eens kijken naar Mario&Luigi: Partners In Time. deze staat ook in de OP. evt. kan je eens op IGN kijken en dan zoeken op RPG spellen voor de DS![]()
succes met zoeken!
[ Voor 3% gewijzigd door jelbo op 17-07-2006 11:48 ]
M&L:SS heb ik uitgespeeld. super spel hoor. Alleen M&L:PIT is gewoon een ander spel. veel uitgebreider door de leuke items die je krijgt, door bM, bL, M EN L samen te moeten besturen, en door het leuke verhaal (met die grappige intermezzos; voor als Luigi weer over de zeik gaat als de babys wat uitvretenjelbo schreef op maandag 17 juli 2006 @ 11:47:
[...]
Partners in Time heb ik zelf nog niet gespeeld, maar ik heb wel gehoord dat Superstar Saga voor de GBA beter is (nouja, volgens hun dan). Ik heb dat spel de afgelopen 2 weken zo'n 25 uur gespeeld en ik vind het helemaal super! De humor, het verhaal, de kleuren! Ik moest er wel even inkomen, ik vond het tegelijkertijd besturen van Mario en Luigi in het begin best lastig. Ik had MK:DS, NSMB en SM64DS mee op vakantie, maar die heb ik door M&L:SS zowat niet aangeraakt. Echt een aanrader.
ik heb er nu ongeveer 12 uur op zitten in PIT. ik vind het tot nu toe een van de beste spellen op de DS.
Als je SS leuk vind moet je PIT ook gewoon hebben. KLAAR!

ben even mijn dagelijke gamenieuws aan t opsnuiven op ign en voila nieuwe screens FFIII. elke keer dat er nieuwe screens uitkomen ziet het er beter uit. wat nou PSP
Omdat ik zo aardig ben heb ik de IGN Insider Guides van een aantal spellen (o.a. M&L:PiT, SM64, AC:WW, etc) gedownload en op mijn homedrive gezet.
gratiis en voor niks...
*CLIQUE*
[ Voor 26% gewijzigd door NoTimeRemains op 17-07-2006 13:45 ]
This is the Way.
Dit had ik ook op mijn DS.Willybubba schreef op zondag 16 juli 2006 @ 23:23:
[afbeelding]

Ik heb de technische dienst van Nintendo gemaild, die adviseerden mij hem op te sturen naar ze. Daar had ik geen zin in dus ben ik terug gegaan naar de Bart Smit waar ik zonder zeuren een nieuwe mee heb gekregen. Ik heb met deze nieuwe er nog geen last van gehad. Bij de Bart Smit was dit de eerste die ze zagen die op deze manier gescheurd was. Nintendo heeft in t e-mailtje dat ik kreeg niets los gelaten over of dit een veelvoorkomend probleem is of niet.
Kan ik me bijna niet voorstellen. Wat ik me wel voor kan stellen is dat mensen met een zwarte zo'n scheurtje gewoon niet zienamd187 schreef op zondag 16 juli 2006 @ 23:29:
Heb precies hetzelfde helaas. Had ook al vernomen dat het een fabricage probleem was, en alleen op de witte versie van toepassing was. Ik ga hem over 2 weken terug sturen naar nintendo (eerst ff mee op vakantie).
Ik kan het me ook niet voorstellen, maar zo'n scheur zie je echt wel
@HIValicious, thanks voor de guides
@HIValicious, thanks voor de guides
[ Voor 27% gewijzigd door Punksmurf op 17-07-2006 15:25 ]
met een hamer past alles
Als ik de frontpage mag geloven, is het doorgaans de schuld van de eindgebruiker zelf omdat men het schermpje te ver probeert te openen (nog nét iets verder openen dan dat je wil -> woeps!
) Gewoon opletten dus, en dan zal er ongetwijfeld niets fout gaan.
Ik bedoel komop, hoe lomp kun je zijn?
... en oranje! :P
Ik heb ook zo'n barstje 
Terwijl ik altijd érg voorzichtig om ga met m'n DS lite. Maar heb er geen last van, dus omruilen doe ik ook voorlopig niet aan
Weet eigenlijk sowieso niet of dat makkelijk kan met een geïmporteerde DS, anders moet ik die sticker op de achterkant er maar af halen 
Zolang het ding het gewoon blijft doen doe ik er niks mee, zonder de berichten op internet had ik het niet eens ontdekt
Terwijl ik altijd érg voorzichtig om ga met m'n DS lite. Maar heb er geen last van, dus omruilen doe ik ook voorlopig niet aan
Zolang het ding het gewoon blijft doen doe ik er niks mee, zonder de berichten op internet had ik het niet eens ontdekt
Het schermpje klikt op een gegeven moment vast, maar kan dan nog verder open. Als de apparatuur er niet tegen kan, dan moeten ze bij Nintendo zorgen dat ie niet zo ver open kàn. Dus wel degelijk een ontwerpfout, IMO.iNSaNe-oNe schreef op maandag 17 juli 2006 @ 19:43:
Als ik de frontpage mag geloven, is het doorgaans de schuld van de eindgebruiker zelf omdat men het schermpje te ver probeert te openen (nog nét iets verder openen dan dat je wil -> woeps!) Gewoon opletten dus, en dan zal er ongetwijfeld niets fout gaan.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
graag gedaan hoor...Punksmurf schreef op maandag 17 juli 2006 @ 14:57:@HIValicious, thanks voor de guides
wat dat betreft zit ik in een luxe positie. een paar kennissen werken in winkels waar men lites verkoopt (op de multimedia afdelingen dan ook echt) en die heb ik eens gevraagd hoe het nu echt zit met die scheur en geen enkele van die mensen hebben er iets van gehoord...
This is the Way.
Heb jij een DS?-NMe- schreef op maandag 17 juli 2006 @ 20:05:
[...]
Het schermpje klikt op een gegeven moment vast, maar kan dan nog verder open. Als de apparatuur er niet tegen kan, dan moeten ze bij Nintendo zorgen dat ie niet zo ver open kàn. Dus wel degelijk een ontwerpfout, IMO.
Zo ja dan moet je weten dat je het scherm in 2 standen kan zetten. De laatste stand lijkt me al zeer onprettig gamen.
Daarna kun je hem echt niet verder doorbuigen, dat voel je gewoon. Buig je hem dan alsnog door ben je gewoon een lompe boer.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
De fat DS kan je prima helemaal plat vouwen, dus niet meer onder een hoek. Of de lite dat fijn vind weet ik nietschnumi schreef op maandag 17 juli 2006 @ 20:39:
[...]
Heb jij een DS?
Zo ja dan moet je weten dat je het scherm in 2 standen kan zetten. De laatste stand lijkt me al zeer onprettig gamen.
Daarna kun je hem echt niet verder doorbuigen, dat voel je gewoon. Buig je hem dan alsnog door ben je gewoon een lompe boer.
This space is occupied
Nee. een DSL.schnumi schreef op maandag 17 juli 2006 @ 20:39:
Heb jij een DS?
Ik nam aan dat iNSaNe-oNe die tweede stand bedoelde. Als die tweede stand de schuldige is bij die scheurtjes, dan is dat dus een ontwerpfout.Zo ja dan moet je weten dat je het scherm in 2 standen kan zetten. De laatste stand lijkt me al zeer onprettig gamen.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
DSL en DS hebben allebei een 2de stand, dan ligt het scherm plat.
Beide is gewoon normaal. Het gaat er echter om dat je hem nog verder doorbuigt. Ik heb de DSL gekocht bij de launch in japan en alles ziet er nog prima uit.
Beide is gewoon normaal. Het gaat er echter om dat je hem nog verder doorbuigt. Ik heb de DSL gekocht bij de launch in japan en alles ziet er nog prima uit.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Zeg, wat ik me eigenlijk afvraag... Hoe maak je nou homebrew games zelf?
Het lijkt me een uitdaging om me daarin wat te verdiepen. Het is in ieder geval wel een toegankelijk platform en ik heb geen miljoenen budget nodig om iets geinig te maken.
Het lijkt me een uitdaging om me daarin wat te verdiepen. Het is in ieder geval wel een toegankelijk platform en ik heb geen miljoenen budget nodig om iets geinig te maken.
Is er al een oplossing om WMB voor de DS Lite te gebruiken?
Om zodoende demos te kunnen proberen.
Om zodoende demos te kunnen proberen.
[ Voor 3% gewijzigd door Gaitman op 17-07-2006 22:34 ]
Neep.. niet mogelijk.
Wat mij opvalt trouwens, over die twee standen gesproken..
Ik speel het lekkerst op standje 1 (onder een lichte hoek).
Iedereen die (even) op mijn DS speelt, klapt 'm standaard helemaal plat.. ?
Die stand trek ik echt slecht zeg maar.. maar goed, hij zit er niet voor niets op natuurlijk
Welke stand gebruiken jullie ?
Die stand trek ik echt slecht zeg maar.. maar goed, hij zit er niet voor niets op natuurlijk
Ik gebruik meestal de stand dattie nog iets schuin staat, maar soms ook plat afhankelijk van de houding waarin ik mij bevind.
met een hamer past alles
De belangrijkste vraag om te stellen is dan, heb je ervaring met programmeren? De meeste homebrew wordt volgens mij in C en assembler gemaakt, dus ik zou beginnen met het leren van C op de PC(je kunt eventueel Java als opstapje gebruiken). Pas als je daar goed mee uit de voeten kunt zou ik met homebrew beginnen.Dennis013 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 21:58:
Zeg, wat ik me eigenlijk afvraag... Hoe maak je nou homebrew games zelf?
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ik ben atm bezig met GBA dev omdat ik de basics wil snappen VOOR ik verderga met de DS
Op http://forum.gbadev.org/ (en dan vooral beginners forum in de sticky post) vind je heel veel informatie. Een goede GBA tutorial is die van http://www.gbajunkie.co.uk/
Begin daar maar, practisch iedereen raadt dat aan
Op http://forum.gbadev.org/ (en dan vooral beginners forum in de sticky post) vind je heel veel informatie. Een goede GBA tutorial is die van http://www.gbajunkie.co.uk/
Begin daar maar, practisch iedereen raadt dat aan
Ik ben ook eerst begonnen met GBA dev; helaas momenteel weinig tijd voor 
Maar deze tutorial had ik doorgewerkt: GBA Programming Crash Course
Je maakt dan een soort 'Pong' spelletje en je ziet tegelijk een aantal basis-principes voorbij komen die je ook weer kan toepassen op andere soorten games/apps.
Verder is gbadev.org inderdaad een goede bron van informatie. Succes

Je maakt dan een soort 'Pong' spelletje en je ziet tegelijk een aantal basis-principes voorbij komen die je ook weer kan toepassen op andere soorten games/apps.
The Pern Project was destijds ook een vrij goede tutorial voor GBA development. Dacht dat ze ook aan de DS begonnen waren.
Ik heb de ds altijd een flutding gevonden. Log zag er niet uit. De psp daarentegenb heeft een zeer hoog gedget gehalte en ziet er zeer strak uit. Ik heb m in het begin heel even gehad, maar omdat ik dacht dat ik er op dat moment niet veel tijd zou hebben en de 360 bijna uitkwam heb ik m teruggestuurd. Ik moet zeggen dat de psp een zeer indrukwekkend beeldscherm heeft. De 3d spellen zien er veel en veel beter uit dan op de ds. Helaas heb ik niet echt veel spellen gevonden die me leuk lijken. Ik wil meer mobiel reizen en heb nu meer tijd, dus voor mij opnieuw de overweging DS Lite of psp.
Nu de DS lite er een stuk volwassener uitziet en gelikter en kleiner valt die wel in mijn interesse gebied. Alleen als ik naar spellen kijk zien de meeste er eerlijk gezegd niet geweldig uit op grafisch gebied, dus ik neem aan dat iedereen zo enthausiast is over de beleving van het spel.
Op brain training na heb ik nog niets gezien wat mijn interesse heeft gewekt. Wat is jullie ervaring en tips wat betreft spellen. Ik vind graphics wel belangrijk. Maar als een spel echt heel erg leuk is kan het ook met minder. Ik ben overigens nooit zo'n fan van mario geweest.
Nu de DS lite er een stuk volwassener uitziet en gelikter en kleiner valt die wel in mijn interesse gebied. Alleen als ik naar spellen kijk zien de meeste er eerlijk gezegd niet geweldig uit op grafisch gebied, dus ik neem aan dat iedereen zo enthausiast is over de beleving van het spel.
Op brain training na heb ik nog niets gezien wat mijn interesse heeft gewekt. Wat is jullie ervaring en tips wat betreft spellen. Ik vind graphics wel belangrijk. Maar als een spel echt heel erg leuk is kan het ook met minder. Ik ben overigens nooit zo'n fan van mario geweest.
ola
Als je graphics zo belangrijk vindt en Mario niet trek denk ik dat je beter die PSP kan halen..
Dit spel ziet er toch wel aardig uit?yah schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 12:10:
(Maar goed, ik vind spellen als Mega Man X (SNES) al er goed uit zien...
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
als je graphics belangrijk vindt dan moet je gewoon voor de PSP kiezen. naar mijn mening de handheld met de mooiste graphics. echt een mooi dingetje.
helaas gaat het mij niet om de graphics maar om de gameplay, spelbeleving en innovatie. ik denk dat je gewoon meer moet verdiepen in de spellen die er zijn en hoe je ze speelt. ipv alleen naar de buitenkant kijken. mss is die PSP toch wat voor je.
helaas gaat het mij niet om de graphics maar om de gameplay, spelbeleving en innovatie. ik denk dat je gewoon meer moet verdiepen in de spellen die er zijn en hoe je ze speelt. ipv alleen naar de buitenkant kijken. mss is die PSP toch wat voor je.
[ Voor 5% gewijzigd door NoTimeRemains op 18-07-2006 12:27 ]
This is the Way.
Die CrashCourse is een beetje gammel.. vanuit de homedev scene veel kritiek op.. dingen alsNetAmp schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 10:38:
Ik ben ook eerst begonnen met GBA dev; helaas momenteel weinig tijd voor
code:
1
| BallX++; BallX++; BallX++; BallY++; BallY++; |
Ik heb ze ook gedaan, maar gbajunkie is imo de meest complete. Alhoewel drunkencoders veel technischer bezig is..
Ik denk dat jij echt beter uit bent met een PSPyah schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 12:10:
Ik heb de ds altijd een flutding gevonden. Log zag er niet uit. De psp daarentegenb heeft een zeer hoog gedget gehalte en ziet er zeer strak uit. Ik heb m in het begin heel even gehad, maar omdat ik dacht dat ik er op dat moment niet veel tijd zou hebben en de 360 bijna uitkwam heb ik m teruggestuurd. Ik moet zeggen dat de psp een zeer indrukwekkend beeldscherm heeft. De 3d spellen zien er veel en veel beter uit dan op de ds. BLABLAAA BLAH
Stand 1, als hij dus net nog schuin staat ja. Is perfect..KeN. schreef op maandag 17 juli 2006 @ 23:20:
Neep.. niet mogelijk.
Ah dus toch wel.. dacht al dat het aan mij lag hehe.
Als 'ie plat staat is 'ie net over de 180 graden en da's niet erg lekker gamen IMO.
Als 'ie plat staat is 'ie net over de 180 graden en da's niet erg lekker gamen IMO.
Het ligt er ook een beetje aan in welke positie je je bevindt. Als ik onderuit op de bank lig, heb ik hem liever helemaal plat. Als ik rechtop zit heb ik hem altijd schuin staan. Maar ja, ik heb dus nog een DS Lomp en die heeft als het goed is geen last van gescheurde scharnieren..KeN. schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 14:47:
Ah dus toch wel.. dacht al dat het aan mij lag hehe.
uhm...
iemand die een goede Online shop weet waar ik de ds lite kan bestellen?
Misschien rare vraag, maar waarom niet gewoon in de winkel, hij is prima te verkrijgen.....lasharor schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 15:51:
iemand die een goede Online shop weet waar ik de ds lite kan bestellen?
Maar online zou ik gewoon even zoeken in de pricewatch.....
kijken of ik hem goedkoper kan krijgen.
wist niet dat hij in de pricewatch stond
wist niet dat hij in de pricewatch stond

Als je naar de prijs kijkt is het weer 3-4 voor de DS
4 ? Zie verder niemand die ervoor 'stemt' anders ? 
0 it is dus..
Hij wilt grafisch geweld: wij zeggen PSP
0 it is dus..
[ Voor 54% gewijzigd door Ken. op 18-07-2006 16:44 ]
Indeed. Als je graphics erg belangrijk vindt en goede gameplay en leuke spellen je stukken minder boeien, dan moet je zeker voor een PSP gaan....KeN. schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 16:42:
4 ? Zie verder niemand die ervoor 'stemt' anders ?
0 it is dus..
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
LOL @ PSP bashHankey schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 16:50:
[...]
Indeed. Als je graphics erg belangrijk vindt en goede gameplay en leuke spellen je stukken minder boeien, dan moet je zeker voor een PSP gaan...
maar goed hij geeft zelf aan dat hij de graphics belangrijk vindt. ja en idd de DS lite is niet zo mooi kwa graphics maar kwa gameplay etc is hij top. de keuze ligt dus aan de games zoeken eens op wat je zelf leuk vindt kwa spellen en dan kan je vanzelf de keuze maken tussen de 2 handhelds
This is the Way.
Het is me vandaag, na 6 zaken in Rotterdam bezocht te hebben, gelukt om de ds lite en brain trainig te scoren. Nu even kijken wat ik ervan vind......de ds lite valt iig niet tegen.
Ik ben sinds gister ook in het bezit van een nds lite (white)
. Het design ziet er strak uit itt de "normale" die ik oerlelijk vind. Ik heb er al 2 games bij gehaald. Wat ik wel een nadeel is dat het geluid zo zacht is??? Het geluid is wel heel zuiver, dat wel maar wel zacht. Bij de PSP kan het geluid wel wat harder. Misschien ligt het aan mijn DS
.
Maar ik ben er in iedergeval zeer tevreden mee.
Nee het geluid bij de DSL is vrij zacht. Een stuk zachter dan bij de oude DS.
[ Voor 3% gewijzigd door Max|Burn op 18-07-2006 20:53 ]
Wat harder. Met mijn PSP op z'n hardst kan ik een kamer voorzien van geluid.ParaDoX86 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 19:07:
Ik ben sinds gister ook in het bezit van een nds lite (white). Het design ziet er strak uit itt de "normale" die ik oerlelijk vind. Ik heb er al 2 games bij gehaald. Wat ik wel een nadeel is dat het geluid zo zacht is??? Het geluid is wel heel zuiver, dat wel maar wel zacht. Bij de PSP kan het geluid wel wat harder. Misschien ligt het aan mijn DS
.
[ Voor 3% gewijzigd door TweakerDwayne op 18-07-2006 21:36 ]
Als ik NSMB zie vind ik het weer een hoog kindergehalte hebben:HIValicious schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 16:59:
[...]
LOL @ PSP bash![]()
maar goed hij geeft zelf aan dat hij de graphics belangrijk vindt. ja en idd de DS lite is niet zo mooi kwa graphics maar kwa gameplay etc is hij top. de keuze ligt dus aan de games zoeken eens op wat je zelf leuk vindt kwa spellen en dan kan je vanzelf de keuze maken tussen de 2 handhelds

Vroeger had ik een Amiga. Daar had je bijvoorbeeld Rick Dangerous voor (trouwens ook uitgebracht op de pc).

http://screenmania.retrogames.com/amiga/01/amiga_0002.html
Qua spel stukken beter en richt zich ook niet alleen op de jeugdigen zoals N dat doet. Ik bedoel: je wilt als volwassene toch niet gezien worden met NSMB of Mario Kart. Het gezien worden tot daar aan toe. Maar dat nintendo altijd weer voor Mario kiest is toch wel jammer en beperkt de doelgroep. Maarja, een goede cash-cow laat je (waarschijnlijk) niet in de steek.
Waarom nietcc12 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 21:54:
Qua spel stukken beter en richt zich ook niet alleen op de jeugdigen zoals N dat doet. Ik bedoel: je wilt als volwassene toch niet gezien worden met NSMB of Mario Kart. Het gezien worden tot daar aan toe. Maar dat nintendo altijd weer voor Mario kiest is toch wel jammer en beperkt de doelgroep. Maarja, een goede cash-cow laat je (waarschijnlijk) niet in de steek.
Same goes voor Zelda btw...
[ Voor 3% gewijzigd door equationunequal op 18-07-2006 22:18 ]
@ CC12:
Your point being.. ? (als in: waar wil je precies heen met je verhaal ?)
Je argumenten komen als uit het niets uit de lucht vallen en raken kant noch wal.
Ik ben 26 en het kan me werkelijk geen hol schelen of iemand mij ziet met Mario Kart, of NSMB, of M&L:PIT en ga zo maar door.
Zou er niet aan moeten denken dat ik eerst moet denken of ik wel cool overkom bij bepaalde mensen voor ik een game aanschaf hehe damn.
En een beperkte doelgroep valt reuze mee. De doelgroep is juist extreem uitgebreidt.
Juíst de volwassenen grijpen massaal naar de DS. Ik moet morgen zelfs voor mijn moeder een witte DS lite halen.. Als dat niet al genoeg zegt
Denk niet dat je veel sympatisanten zult vinden hier met je verhaal.
Your point being.. ? (als in: waar wil je precies heen met je verhaal ?)
Je argumenten komen als uit het niets uit de lucht vallen en raken kant noch wal.
Ik ben 26 en het kan me werkelijk geen hol schelen of iemand mij ziet met Mario Kart, of NSMB, of M&L:PIT en ga zo maar door.
Zou er niet aan moeten denken dat ik eerst moet denken of ik wel cool overkom bij bepaalde mensen voor ik een game aanschaf hehe damn.
En een beperkte doelgroep valt reuze mee. De doelgroep is juist extreem uitgebreidt.
Juíst de volwassenen grijpen massaal naar de DS. Ik moet morgen zelfs voor mijn moeder een witte DS lite halen.. Als dat niet al genoeg zegt
Jemig het allerlaatste level van NSMB is lastig... moet je elke keer weer helemaal opnieuw beginnen
Natuurlijk niet , hier zitten namelijk vrijwel alleen maar fanboys..KeN. schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 22:18:
Dat het jou niet uitmaakt hoe je overkomt tot daar aan toe. Is voor mij ook niet het belangrijkste. Ik heb vroeger ook een gameboy gehad en qua gameplay vond ik de supermario spelletjes lelijk tegenvallen met andere spellen uit dezelfde soort genre.
En mijn verhaal raakt kant nog wal? Ik denk dat er een hele hoop mensen zijn die Supermario spelletjes erg kiddy vinden.
Wat ik ook een beetje vind tegenvallen is dat veel spellen niet de onderste scherm intensief bij het spel erbij gebruiken.

Hier zitten alleen maar fanboys. Dat is hoe noem je dat flamevoer?oid iig geen tactische opmerking. niet echt reageer waardig. op dit na dancc12 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 22:35:
[...]
Natuurlijk niet , hier zitten namelijk vrijwel alleen maar fanboys.
Dat het jou niet uitmaakt hoe je overkomt tot daar aan toe. Is voor mij ook niet het belangrijkste. Ik heb vroeger ook een gameboy gehad en qua gameplay vond ik de supermario spelletjes lelijk tegenvallen met andere spellen uit dezelfde soort genre.
En mijn verhaal raakt kant nog wal? Ik denk dat er een hele hoop mensen zijn die Supermario spelletjes erg kiddy vinden.
Wat ik ook een beetje vind tegenvallen is dat veel spellen niet de onderste scherm intensief bij het spel erbij gebruiken.
[afbeelding]
En ik ben alleen maar blij dat niet elk spel dat onderste sherm intensief gebruikt. Het moet niet een feature gebruiken alleen maar om te kunnen zeggen dat ze de feature gebruiken.
Voor mijn part gebruik je maar een scherm ook goed als het maar een tof spel is.
Heb je nog wel lol in je ds?
mss zit je corset te strak?
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 18-07-2006 23:19 ]
Anoniem: 154823
Ik ben dna nog maar 16, alsnog kan ik me neit vorstellen dat ik zal zou schamen als ik als volwassene in de tram mario zit te spelen. Mario is een tijdeloos spel, voor elke leeftijd speelbaar, of je nou 8 bent of 80!
28 (bijna 29) hier en de Mario-games zijn de reden dat ik altijd voor Nintendo zal kiezen. Juist Nintendo is toegankelijk voor de niet-standaard gamende doelgroep.cc12 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 21:54:
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Surecc12 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 22:35:
[...]
Als je imago uberhaubt een rol laat spelen bij je keuze van een spel, hoe klein dan ook, kan ik die keuze amper serieus noemen.Dat het jou niet uitmaakt hoe je overkomt tot daar aan toe. Is voor mij ook niet het belangrijkste. Ik heb vroeger ook een gameboy gehad en qua gameplay vond ik de supermario spelletjes lelijk tegenvallen met andere spellen uit dezelfde soort genre.
Mario is ook kiddy, your point being?En mijn verhaal raakt kant nog wal? Ik denk dat er een hele hoop mensen zijn die Supermario spelletjes erg kiddy vinden.
Er zijn genoeg spellen die het onderste scherm intensief gebruiken als gameplay element. Dit is echter een keuze van de developers en je mag blij zijn dat niet iedereen zoveel mogelijk touchscreen functionaliteit in z'n spellen stopt "omdat het kan". Een spel als Mario Kart DS bv is erg leuk en maakt maakt goed gebruik van het tweede scherm zonder er geforceerd touch screen elementen in te stoppen die de gameplay vertragen. Een spel als Project Rub maakt echter ideaal gebruik van het touchscreen als input en gameplay element...Wat ik ook een beetje vind tegenvallen is dat veel spellen niet de onderste scherm intensief bij het spel erbij gebruiken.
Bij Bomberman zit ik anders ook frequent om het touch screen te rammen.
Euh... mijn leeftijd? 34 jaar.
Euh... mijn leeftijd? 34 jaar.
De keuze tussen een PSP of een DS is imho vrij snel gemaakt. Wil je de standaard games die je al kan spelen op je PS1/PS2/Xbox360 nog eens spelen maar dan in het klein dan ga je voor de PSP. Wil je originele games spelen die voor geen enkel ander platform te krijgen zijn + de Nintendo A titels + de standaard PS1/2/Xbox360 games dan koop je een NDS.cc12 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 22:35:
[...]
En je blijft altijd mensen houden die Nintendo kiddy vinden. Ik vind dat uitermate kortzichtig aangezien de standaard Nintendo titels (Mario, Zelda etc) altijd gegarandeerd top titels zijn waar je vele uren spel plezier aan kan beleven. En als vele uren gamen betekent dat ik tegen vrolijke kleurtjes aankijk dan heb ik dat liever dan verveeld door San Andreas heen te rijden op zoek naar de zoveelste hoer die ik haar schedel in kan slaan (been there, done that and got the t-shirt).
En ik ben niet zo onzeker dat het mij ook maar ene fuck boeit wat andere mensen er van vinden dat ik Mario speel terwijl zij zich vervelen.
Weekaanbieding bij Play-Asia: Hi Hi Puffy Ami Yumi: The Genie & the Amp (Amerikaanse versie) voor € 14 inclusief verzending naar Nederland. Ik had nog nooit van deze titel gehoord, iemand deze al gespeeld? Lijkt een verzameling mini-games te zijn. Kan een slapende hit zijn?
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Fanboys? Jij moet eens wat andere forums bezoeken. GoT is de enige plaats die ik ken waar je een objectief antwoord terugkrijgt wanneer je vraagt wat de beste handheld voor je is in een psp of nds topic.cc12 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 22:35:
[...]
Dat je mario niet leuk vind...tja, jou zaak natuurlijk, en smaken verschillen nu eenmaal, maar zonder mario had nintendo lang zo groot niet geweest
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ik zit in phoenix wright hell 
Ik weet wat er niet klopt. Alleen de bewijzen die ik aandraag om de contradictie aan te tonen passen niet in het spel stramien
Ik heb alles ge-HOLD-IT! En bij die paar zinnen allemaal bewijs geleverd... het gaat gewoon niet. Erg frustrerend
(af en toe een eureka moment... en dan weer moeten wachten op de nee het is het toch niet cutscene
Ik weet wat er niet klopt. Alleen de bewijzen die ik aandraag om de contradictie aan te tonen passen niet in het spel stramien
Ik heb alles ge-HOLD-IT! En bij die paar zinnen allemaal bewijs geleverd... het gaat gewoon niet. Erg frustrerend
spoiler:
Episode 4. day 2. Lotta die geen meteorieten fotografeert.
1. contradictie 1. Ze wilde de scoop hebben van de foto van dat beest. In de krant staat al een foto (maar dat is niet echt een contradictie
2. De camera registreert geluid en maakt daarop foto's (dit word trouwens verteld in een Hold-it moment en komt niet terug bij de zinnen waarop je met bewijs kan komen. Erg irri) Ze zegt dus dat alleen foto's die avond zijn gemaakt. ik heb een kranten-artikel dat hij al een keer verschenen is onlangs inclusief knal. Klopt niet dus. Krant aandraag. Niks
3. Er zijn 2knallen geweest. Waar is de 2de foto?
4. Het pistool is 3 keer afgevuurd heeft zij de derde niet gehoord?
5. Ze heeft nog een reden om er te zijn. ik denk het DL-6 incident. maar als ik die foto aandraag is het ook niks.
1. contradictie 1. Ze wilde de scoop hebben van de foto van dat beest. In de krant staat al een foto (maar dat is niet echt een contradictie
2. De camera registreert geluid en maakt daarop foto's (dit word trouwens verteld in een Hold-it moment en komt niet terug bij de zinnen waarop je met bewijs kan komen. Erg irri) Ze zegt dus dat alleen foto's die avond zijn gemaakt. ik heb een kranten-artikel dat hij al een keer verschenen is onlangs inclusief knal. Klopt niet dus. Krant aandraag. Niks
3. Er zijn 2knallen geweest. Waar is de 2de foto?
4. Het pistool is 3 keer afgevuurd heeft zij de derde niet gehoord?
5. Ze heeft nog een reden om er te zijn. ik denk het DL-6 incident. maar als ik die foto aandraag is het ook niks.
van GameSpot:ari3 schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 01:33:
Weekaanbieding bij Play-Asia: Hi Hi Puffy Ami Yumi: The Genie & the Amp (Amerikaanse versie) voor € 14 inclusief verzending naar Nederland. Ik had nog nooit van deze titel gehoord, iemand deze al gespeeld? Lijkt een verzameling mini-games te zijn. Kan een slapende hit zijn?
Hi Hi Puffy AmiYumi: The Genie & the Amp
Release Date: Jun 27, 2006
Hi Hi Puffy AmiYumi is a 'Rock 'n' Roll Brawler' targeted at kids 6-11 that lets them use the DS touch screen to join the band and play guitar.
Damn.. ik zou je graag willen helpen, maar mijn geheugen is zo gaar wat dat betreft.
Ik zou 'm zo nog een keer kunnen spelen en weer vastlopen
Wel goed voor de replay-value
wacht maar, in de allerlaatste phoenix wright missie heb ik zo veel momenten gehad. Zowel binnen als buiten de rechtbank. Echt alles op iedereen in elke lijn dialoog proberen alvorens er uit te kunnen geraken.
En toch blijft zo een god-like retegoed spel
En toch blijft zo een god-like retegoed spel
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Was 't al voorbij gekomen? Touch Bomberman Land = bombermannen via WiFi
Hoe vaak worden je natste dromen werkelijkheid?
Hoe vaak worden je natste dromen werkelijkheid?
Niet dat ik weet nee.. maar hot DAMN ! 
iwantoneofthose !!
Ik voorzie een GoT HNDST Bomberman League !
iwantoneofthose !!
Ik voorzie een GoT HNDST Bomberman League !
cc12 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 21:54:
Als ik NSMB zie vind ik het weer een hoog kindergehalte hebben:
[afbeelding]
HIV: waarom is het kiddy omdat het meer kleurtjes heeft?geweldig dit soort argumenten. jij bent een van de mensen die een xbox of een psp moeten kopen. grafisch geweld boven gameplay ftw!
Vroeger had ik een Amiga. Daar had je bijvoorbeeld Rick Dangerous voor (trouwens ook uitgebracht op de pc).
[afbeelding]
http://screenmania.retrogames.com/amiga/01/amiga_0002.html
HIV: idd een goed spel! leuk als hij zo dood ging en dan zo: WHAAAA! naar het scherm toe sprong! ah het jeugdsentiment!
En idd geen enkele ECHTE volwassenen wil gezien worden met Nintendo spul. echte mannen spelen op een X-Box (360) of een PS(2/P). toch?
ik zou eigk wel eens willen weten wat voor spellen dat jij dan speelt... ben ik eigk wel eens benieuwd naar.cc12 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 22:35:
[...]
HIV: idd. fanboys heb je altijs merk gericht. maar goed alleen maar dingen afkraken is ook niet echt the way to go of wel?
HIV: dan ben je toch een van de weinigen. op eigenlijk elke gamesite worden de Mario games toch echt bestempeld als de betere platformers. maar goed die reviews komen dan ook alleen maar van Nintendo fanboys![]()
HIV: en dat mag ook. IMHO zijn dat dan ook de mensen die nog nooit goed een Mario spel hebben gespeeld. er zit een diepere gameplay in wat je tegenwoordig maar bij weinig andere spellen ziet.
[afbeelding]
[b]HIV: ik denk dat de developers zoiets hebben van hoe kunnen wij dat schermpje het beste gebruiken en dan afwegen of het idd wel een goede functie is. ik bedoel MK:DS heeft geen touchscreen nodig dat zou gewoon nutteloos zijn. nu heeft men een goede functie gegeven aan die 2 schermpjes.
ag ja weet je die hele fanboy kiddy discussie is nu al zo vaak gevoerd en als je het kiddy vindt dan speel er niet op of iig zeik er niet over. ik denk dat heel veel mensen denken dat Nintendo kiddy is maar volgens mij zijn dit niet de mensen Nintendo echt goed gespeeld hebben...
This is the Way.
Sommige dingen zien er mss wat kiddy uit maar dat hoeft ze toch niet meteen niet leuk te maken?
Happy happy joy joy... Ik heb liever een spel waar ik blij van wordt (bv door een nieuw soort visje te vangen in AC of grappige geluidjes als ik een muntje oppak in Mario) dan dat ik depressief wordt van het plegen van de zoveelste moord in GTA...
Beetje zwart/wit gesteld maar dat moet soms om je punt duidelijk te maken
Happy happy joy joy... Ik heb liever een spel waar ik blij van wordt (bv door een nieuw soort visje te vangen in AC of grappige geluidjes als ik een muntje oppak in Mario) dan dat ik depressief wordt van het plegen van de zoveelste moord in GTA...
Beetje zwart/wit gesteld maar dat moet soms om je punt duidelijk te maken
met een hamer past alles
Nintendo heeft nou eenmaal een vrij kiddy imago (al is dat dankzij de DS Lite & de Wii al een stuk minder geworden) en spellen als Mario & Kirby zijn gewoon kiddy, punt. Dit neemt echter niet weg dat het erg goede en leuke spellen zijn en dat je, als je ook maar enige vorm van zelfvertrouwen hebt, je echt niet hoeft te schamen als je een Mario spel, of zelfs Super Princess Peach om maar eens wat te noemen, zit te spelen...HIValicious schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 11:35:
ik zou eigk wel eens willen weten wat voor spellen dat jij dan speelt... ben ik eigk wel eens benieuwd naar.
ag ja weet je die hele fanboy kiddy discussie is nu al zo vaak gevoerd en als je het kiddy vindt dan speel er niet op of iig zeik er niet over. ik denk dat heel veel mensen denken dat Nintendo kiddy is maar volgens mij zijn dit niet de mensen Nintendo echt goed gespeeld hebben...
Het zou über hitsig zijn als we met Bomberman kunnen wifi'en 
Voor degene die Japans kunnen, hier is het spel te bestellen
Ik ben er wel benieuwd naar. Het is een RPG versie van bomberman, beetje zoals degene op de N64 denk ik. Die was ook wel leuk om te spelen....
Voor degene die Japans kunnen, hier is het spel te bestellen
Ik ben er wel benieuwd naar. Het is een RPG versie van bomberman, beetje zoals degene op de N64 denk ik. Die was ook wel leuk om te spelen....
is dat niet gewoon een witte met stickers?
This is the Way.
A cute game like Sega's Love and Berry needs a cute DS, but this cute? The above Lite has been covered in oh-so-kawaii stickers and outfitted with a card reader that integrates DS Lite game play and Love and Berry cards. If you're able to look at this saccharine and not squeal in delight, that means only one thing: this gear isn't directed at you. Me? I'm giddy. Brian AshcraftHIValicious schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 14:19:
is dat niet gewoon een witte met stickers?
Wouldn't kill ya to click the link first before you opened your mouth
Helemaal mee eens. Ik ben 21 en vind het geweldig om Mario games te spelen. Het feit dat het kiddy is en vol met vrolijke kleurtjes en levels zit maakt het voor mij alleen maar leuker. En trouwens, kiddy.. Mario wordt denk ik als kiddy ervaren omdat de meerderheid van de games tegenwoordig uit geweld e.d. bestaat. Doe je daar niet aan mee dan ben je volgens velen kiddy bezig. Mij gaat het om het plezier dat ik heb tijdens het spelen.keldon schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 23:40:
Ik vind dat uitermate kortzichtig aangezien de standaard Nintendo titels (Mario, Zelda etc) altijd gegarandeerd top titels zijn waar je vele uren spel plezier aan kan beleven. En als vele uren gamen betekent dat ik tegen vrolijke kleurtjes aankijk dan heb ik dat liever dan verveeld door San Andreas heen te rijden op zoek naar de zoveelste hoer die ik haar schedel in kan slaan (been there, done that and got the t-shirt).
IGN Review: 3,5, Badari3 schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 01:33:
Via DS-Gamer vond ik dit promo filmpje van de DS browser. Ziet er erg gebruiksvriendelijk uit vind ik. Is er al een prijs bekend?
ey bedankt he outcast withinAnoniem: 155599 schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 14:33:
A cute game like Sega's Love and Berry needs a cute DS, but this cute? The above Lite has been covered in oh-so-kawaii stickers and outfitted with a card reader that integrates DS Lite game play and Love and Berry cards. If you're able to look at this saccharine and not squeal in delight, that means only one thing: this gear isn't directed at you. Me? I'm giddy. Brian Ashcraft
Wouldn't kill ya to click the link first before you opened your mouth
ik ben echt heel erg benieuwd naar de DS browser want dat is wel chill. van uit bed even snel GoT checken
dat scrollen met het onderschermpje ziet er echt vet uit.
[ Voor 17% gewijzigd door NoTimeRemains op 19-07-2006 14:56 ]
This is the Way.
Anoniem: 87302
wanneer komt die usa versie van die cheerleader game uit in de usa, hoe gaat ie heten?
en gaan mensen me niet raar aankijken als ik dat speel ?
en gaan mensen me niet raar aankijken als ik dat speel ?
Als je je zo blindstaart op wat mensen van je vinden of dat een SPELLETJE kiddy is dan moet je vooral een handheld kopen waarmee jeje wel durft te laten zien.
Als jeje wilt vermaken moet je die handheld kiezen die dat voor jou levert.
Als jeje wilt vermaken moet je die handheld kiezen die dat voor jou levert.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
De prijs stond volgens mij aan het einde...3800 yen....ongeveer 23 euro als ik het goed heb, dus prima prijs. Nu hopen dat het een beetje gebruiksvriendelijk is als je geen japans kan (nu zit er in het filmpje wel een normaal toetsenbord, dus dat zou wel mee kunnen vallen). Maar hij komt dus volgende week maandag uit.....denk dat ik 'm wel ga aanschaffen....jelbo schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 14:47:
[...]
Via DS-Gamer vond ik dit promo filmpje van de DS browser. Ziet er erg gebruiksvriendelijk uit vind ik. Is er al een prijs bekend?
En wat betreft de hele "kiddy" discussie, of je nou met een PSP of een DS zit, je bent sowieso aan het gamen, waarbij nog steeds heel veel mensen het idee hebben dat dat voor de kids is. Dus in dat opzicht maakt dat ook niet uit...
[ Voor 16% gewijzigd door Walkman op 19-07-2006 16:21 ]
Ik heb hem bij LikSang in de pre-order staan voor 39,32. Denk dat de Euro versie daar niet veel onder zal zitten bij release in September.jelbo schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 14:47:
[...]
IGN Review: 3,5, Bad
Zojuist de accessoires van LikSang ontvangen; Multi Pouch, cleaning cloth en de welbekende Hori screenprotectors. Maakte me eigenlijk een beetje zorgen over het stofvrij aanbrengen van de screenprotectors, maar nu kwam ik vanmiddag bij Het Kruidvat toevallig anti-statische vochtige (wegwerp) brillendoekjes tegen en ik moet zeggen dat die dingen perfect werken om je Hori’s stofvrij aan te brengen. Ik moet echt goed kijken om te zien dat ze er daadwerkelijk op zitten. Kan ik me eindelijk eens gaan uitleven op het touchscreen
.
Shiverzz schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 16:43:
Zojuist de accessoires van LikSang ontvangen; Multi Pouch, cleaning cloth en de welbekende Hori screenprotectors. Maakte me eigenlijk een beetje zorgen over het stofvrij aanbrengen van de screenprotectors, maar nu kwam ik vanmiddag bij Het Kruidvat toevallig anti-statische vochtige (wegwerp) brillendoekjes tegen en ik moet zeggen dat die dingen perfect werken om je Hori’s stofvrij aan te brengen. Ik moet echt goed kijken om te zien dat ze er daadwerkelijk op zitten. Kan ik me eindelijk eens gaan uitleven op het touchscreen.
Hankey schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 15:59:
Ik heb net ook m'n Hori screenprotectors geinstalleerd en dat ging vrij eenvoudig. Tip voor mensen die problemen hebben met het stofvrij maken van hun schermen: all-clear brillendoekjes, oa. verkrijgbaar bij de Aldi en de Gamma. Dit zijn vochtige doekjes die gemaakt zijn om vet en andere rotzooi van brillenglazen af te halen, maar werken ook perfect voor het schoon en stofvrij maken van de schermen van je DS...
Werkt idd erg goed...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Op zoek naar een leuke game? Check de startpost en lees diverse reviewsites!
Op zoek naar een leuke game? Check de startpost en lees diverse reviewsites!