Het Nintendo DS Topic Deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 5.324 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Jammer in de zin van 'helaas'.. zeker niet in de zin van 'triest' !
Het is een legitiem bedrijf dat het logischerwijs gewoon volgens de regels wilt werken.
Een pakketje verkeerd markeren valt naar mijn idee toch nog steeds onder de noemer 'fraude'..
En daar wil je je als bedrijf niet bepaald schuldig aan maken.
Vrij logisch toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MandaloR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05-2024

MandaloR

MandaloR

Net Mario Hoops 3 on 3 gespeeld en moet zeggen dat 't zeker een game is die mijn collectie dalijk gaat aanvullen. Wat een briljante gameplay (denk aan Mario Strikers voor de Cube, maar dan met een basketball). Spel volledig met touchscreen bestuurd en enkel de d-pad om te bewegen, maar verder alle moves via het touchscreen, zelfs 't dribbelen. De graphics zijn ook weer van hoogwaardige kwaliteit. Gedetaileerde omgevingen en characters met een hoge polygon count. Enige nadeel, de game is japans :+ Maar goed dalijk met de US/EU release aanschaffen/importeren. Zeker een aanrader iig!!

jB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 11:21
We zitten al op de 900 posts. Iemand die van plan was om een nieuwe startpost te maken raad ik aan alvast te beginnen :) Want als je wacht tot er al 1000 posts zijn komt er vast een snuiter langs die een copy-paste doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
.KeN. schreef op maandag 24 juli 2006 @ 12:15:
Een pakketje verkeerd markeren valt naar mijn idee toch nog steeds onder de noemer 'fraude'..
Volgens mij ook ja. Ben het ook met je eens.

Ik weet niet hoe het bij duurdere artikelen gaat, maar ik had laatst een hoesje besteld bij play-asia. Het stond op de enveloppe aangevinkt als Merchandise, Video Game en het bedrag (us$10,90 in dit geval, niet zo'n ramp dus).

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-05 14:29

Ace

Happy Happy Joy Joy

Hier een video review van de Opera DS browser door een normale gebruiker.

De laadtijden per page zijn echt verschrikkelijk lang (1 minuut voor slashdot, digg.com en zelfs 3 minuten voor cnn.com) maar verder wel functioneel volgens de reviewer.

Vraag me af of pda versies van desbetreffende websites dan niet een betere keuze zijn om naar te surfen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:22

S2S

Ik heb hem nog niet horen zeggen hoe lang het laden nou duurde *edit(aha op het eind dus). Hij zegt dat het wel aardig lang kan duren, kan te maken hebben met zn netwerk verbinding, instellingen van zijn router etc.. Ik bedoel de DS kan maximaal als ik het goed heb 2 Mbit, moet toch genoeg zijn lijkt me.

Ach ja het is ook meer voor de LOL, ff je mail checken etc, mss wat tweakers en GOT. Maar ik dacht dat de browser multi-language was? Dit is duidelijk alleen Japans. DUS niet importen :(

[ Voor 33% gewijzigd door S2S op 24-07-2006 14:45 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
S2S schreef op maandag 24 juli 2006 @ 14:41:
Ik heb hem nog niet horen zeggen hoe lang het laden nou duurde *edit(aha op het eind dus). Hij zegt dat het wel aardig lang kan duren, kan te maken hebben met zn netwerk verbinding, instellingen van zijn router etc.. Ik bedoel de DS kan maximaal als ik het goed heb 2 Mbit, moet toch genoeg zijn lijkt me.

Ach ja het is ook meer voor de LOL, ff je mail checken etc, mss wat tweakers en GOT. Maar ik dacht dat de browser multi-language was? Dit is duidelijk alleen Japans. DUS niet importen :(
Het wachten voor het laden lijkt me niet zo erg, op een PDA gaat dat ook niet altijd even snel. Maar ik denk dat het wat betreft importeren best te doen is. Als je eenmaal weet hoe je een adres in kan typen en opslaan dan maakt het verder eigenlijk niet uit dat het in het japans is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Walkman schreef op maandag 24 juli 2006 @ 15:35:
[...]

Het wachten voor het laden lijkt me niet zo erg, op een PDA gaat dat ook niet altijd even snel. Maar ik denk dat het wat betreft importeren best te doen is. Als je eenmaal weet hoe je een adres in kan typen en opslaan dan maakt het verder eigenlijk niet uit dat het in het japans is...
Leek mij ook, ik heb hem in bestelling staan bij Liksang en zoals je ziet in de review zie je amper japanse text, je werkt de hele tijd met icons. Dus daar zal best uit te komen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Ben benieuwd naar je ervaringen, ben nl. ook van plan 'm te importeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
Wat is nou de beste character-kart combinatie in Mario Kart DS, online zie ik vaak Yoshi/Dry Bones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

Daarjuist had ik een winkel een demo model vast van de DS lite. (eerste hands on, wel geen spelletje erin)

En ik had er meteen op gelet, en ja hoor, een scheurtje in het linker scharnier. Precies zoals hier al vaak is voorbij gekomen. En dat demo model staat er meestal nogal verlaten bij, dus dat wordt zeker niet meer gebruikt dan wanneer je zelf het apparaatje bezit.

Verder was ie lekker licht, en mooi natuurlijk. Het scheurtje doet ook niets af aan de stevigheid trouwens, want daaronder zit het 'echte' scharnier. Puur cosmetisch dus, en als je er niet op let bijna niet te zien.

vind het trouwens raar, wat er zijn twee standen, eentje rond 160 graden, en eentje die het apparaat helemaal open zet op 180 graden, meer kan gewoon niet, dus bruut forceren is niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-05 22:46

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Calvin&Hobbes schreef op maandag 24 juli 2006 @ 16:14:
Wat is nou de beste character-kart combinatie in Mario Kart DS, online zie ik vaak Yoshi/Dry Bones.
Dat is het dan ook..
De laadtijden per page zijn echt verschrikkelijk lang (1 minuut voor slashdot, digg.com en zelfs 3 minuten voor cnn.com) maar verder wel functioneel volgens de reviewer.
Bandbreedte heeft vrij weinig te maken met laadtijden bij de meeste web pages. Dat zal eerder traag zijn door zijn router, internetverbinding of puur de locatie. (Japan?)

[ Voor 46% gewijzigd door Max|Burn op 25-07-2006 01:59 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
MaxBurn schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 01:54:
[...]
Dat is het dan ook..

[...]
Bandbreedte heeft vrij weinig te maken met laadtijden bij de meeste web pages. Dat zal eerder traag zijn door zijn router, internetverbinding of puur de locatie. (Japan?)
Ik denk dat het langzaam laden toch echt wel met de DS zelf te maken heeft. Locatie zal het zeker niet zijn, connecties in Japan zijn prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:22

S2S

MaxBurn schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 01:54:
[...]
Dat is het dan ook..

[...]
Wat ik zo heb gelezen, is dat de DS het allemaal langzaam renderd, heeft dan helaas niets met router etc.. te maken :(

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

De processor en het geheugen van de DS zijn IMO de bottleneck bij het browsen.
Zou wel crappy zijn als het echt zo langzaam zou gaan ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Ik heb gisteren ook eens naar de achterkant van m'n DS lite gekeken en zag dat er ook al aan 1 kant een haarscheurtje in zit.....zolang het blijft scharnieren vindt ik het geen probleem, maar toch teleurstellend.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

Anoniem: 131051 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 19:38:
vind het trouwens raar, wat er zijn twee standen, eentje rond 160 graden, en eentje die het apparaat helemaal open zet op 180 graden, meer kan gewoon niet, dus bruut forceren is niet mogelijk.
180 graden is dus al niet echt de bedoeling ;)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05 21:53
Zijn er al handige beschermtasjes voor de DS Lite beschikbaar (in België)? Ik ben enkel opzoek naar een beschermhoesje (stof, alu) en geen totaalpakket met stylus en auto-oplader. Prijzen en/of links zou handig zijn. Vind veel voor de DS maar die zijn te groot.

eneu

Hoe kan ik best mijn schermpjes veilig schoonmaken? Geen ruitenreiniger waar daar heb ik al op het etiket kunnen lezen dat deze niet geschikt was voor LCD-schermen.

[ Voor 26% gewijzigd door Hurtebise op 25-07-2006 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeZZiN
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-05 05:41
Hurtebise schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 11:36:
Zijn er al handige beschermtasjes voor de DS Lite beschikbaar (in België)? Ik ben enkel opzoek naar een beschermhoesje (stof, alu) en geen totaalpakket met stylus en auto-oplader. Prijzen en/of links zou handig zijn. Vind veel voor de DS maar die zijn te groot.

eneu

Hoe kan ik best mijn schermpjes veilig schoonmaken? Geen ruitenreiniger waar daar heb ik al op het etiket kunnen lezen dat deze niet geschikt was voor LCD-schermen.
Gewoon met LCD reiniging doekjes als je het vochtig wilt doen en anders een hele zachte doek sommige zeggen dat brillen doekjes goed werken.

LCd reiniging doekjes kan je trouwens gewoon halen bij de vomar enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Laatst online: 06-01-2024
TheEvilCuber schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 11:20:
[...]

180 graden is dus al niet echt de bedoeling ;)
180 graden kan prima. Als dat niet de bedoeling is, waarom gaat het dan zo soepel? Van 160 naar 180 graden is net zo'n klik als van 160 naar dicht. Je forceert niets als je dat doet. Neem zelf eens een DS ter hand zou ik zeggen :)
Als die problemen daardoor komen is het echt een productiefout.

@Hurtebise: In NL zijn die dingen echt slecht te vinden, heb er toevallig 1 gezien bij de Interoys hier, en die was €20. Ik zou je aanraden er gewoon een bij play-asia.com ofzo te bestellen. Betalen kan met paypal, geen centje pijn. Ik was voor mijn pouch inclusief verzending €12,nogwat kwijt en hij was er met 4 of 5 dagen.

[ Voor 28% gewijzigd door Punksmurf op 25-07-2006 12:32 ]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:15

NoTimeRemains

I know

overigens neem ik de taak op mij om de nieuwe OP te maken

[ Voor 3% gewijzigd door NoTimeRemains op 25-07-2006 13:10 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-05-2024

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

Ze erkennen het probleem nu toch en bieden gratis vervanging aan : http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=18478

ikzelf zie nog niets aan mijn zwarte dsl, hopelijk blijft dit zo :)

MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Joshua heeft een vervolg van zijn eerdere review van de Opera DS browser op z'n blog geplaats.

Zijn conclusie is niet echt heel positief te noemen;
So overall the browser works. You can view webpage and do e-mail, though the lack of flash, sounds, and Messager services combined with its horrible slowness makes the browser a real disapointment. For 4,000¥ its not really worth it unless you're going to be around a lot of wi-fi spots and don't have a computer near you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Punksmurf schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 12:29:
[...]

180 graden kan prima. Als dat niet de bedoeling is, waarom gaat het dan zo soepel? Van 160 naar 180 graden is net zo'n klik als van 160 naar dicht. Je forceert niets als je dat doet. Neem zelf eens een DS ter hand zou ik zeggen :)
Ik heb een DS, en het kan ook wel bij de gewone DS, maar vind het nooit echt natuurlijk aanvoelen en zeer onprettig spelen vanwege de kijkhoek. Bij de DSL is het gewoon af te raden door de productiefout.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:55

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Mopster schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 13:15:
Ze erkennen het probleem nu toch en bieden gratis vervanging aan : http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=18478

ikzelf zie nog niets aan mijn zwarte dsl, hopelijk blijft dit zo :)
Probleem is allang erkend, ook zijn vanaf het begin de units al netjes vervangen.

Net als met het dooie-pixelbeleid is Nintendo hierin heel klantgericht bezig geweest, ik heb niet anders gehoord!

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
Anoniem: 131051 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 19:38:
Daarjuist had ik een winkel een demo model vast van de DS lite. (eerste hands on, wel geen spelletje erin)

En ik had er meteen op gelet, en ja hoor, een scheurtje in het linker scharnier. Precies zoals hier al vaak is voorbij gekomen. En dat demo model staat er meestal nogal verlaten bij, dus dat wordt zeker niet meer gebruikt dan wanneer je zelf het apparaatje bezit.

Verder was ie lekker licht, en mooi natuurlijk. Het scheurtje doet ook niets af aan de stevigheid trouwens, want daaronder zit het 'echte' scharnier. Puur cosmetisch dus, en als je er niet op let bijna niet te zien.

juist met demo modellen word minder voorzichtig omgegaan dan dat je zelf je eigen apparaat behandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:24

SD5k

>4&X

Heb ik eindelijk een DS Lite, kan ik de game waar ik nu net mee bezig was op mn oude DS (Resident Evil DS) niet meer spelen omdat de d-pad niet goed reageerd in diagonale richting. Wordt dit uiteindelijk beter of heb ik een rotte appel te pakken?

Ik heb hem trouwens bij intertoys waar ik er later achterkwam dat als er iets mis is ik het via Nintendo moet regelen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:19

lasharor

7 december 2004

-Sander schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 19:42:
Heb ik eindelijk een DS Lite, kan ik de game waar ik nu net mee bezig was op mn oude DS (Resident Evil DS) niet meer spelen omdat de d-pad niet goed reageerd in diagonale richting. Wordt dit uiteindelijk beter of heb ik een rotte appel te pakken?

Ik heb hem trouwens bij intertoys waar ik er later achterkwam dat als er iets mis is ik het via Nintendo moet regelen. :(
jij sluit een deal met de winkel niet met Nintendo de winkel zal altijd verantwoordelijk zijn voor de gerantei van jouwn product beweren zij iets anders en sturen ze je naar Nintendo dan kun je aankloppen bij de consumentenbond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-05 23:55
-Sander schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 19:42:

Misschien toch iets voor in de nieuwe startpost, aangezien veel mensen er last van hebben:

De D-pad van de DS (voornamelijk de zwarte) moet eerst "inslijten" voordat hij goed reageert op diagonalen. Bij de meesten (zoals bij mij bv.) is het zo dat na een aantal uur spelen de D-pad ingespeeld is en er veel minder last van heeft...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Laatst online: 21:09

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Kan iemand eens testen of ie met tetris DS online kan komen? Ik krijg telkens een error. En volgens wat forums betekent dat dat de servers er uit liggen. Maar ik vertrouw 't niet helemaal.. iemand die kan confirmen of juist wel kan connecten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Laatst online: 09-05 08:22

jelbo

Hij doet het niet!

apNia schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 21:24:
Kan iemand eens testen of ie met tetris DS online kan komen? Ik krijg telkens een error. En volgens wat forums betekent dat dat de servers er uit liggen. Maar ik vertrouw 't niet helemaal.. iemand die kan confirmen of juist wel kan connecten?
Ik heb Tetris DS niet, maar volgens WFCStatus zijn alle WFC servers online:

Afbeeldingslocatie: http://img59.imageshack.us/img59/286/wfcstatuswn9.png

[ Voor 7% gewijzigd door jelbo op 25-07-2006 22:59 ]

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

En ik ben net nog online geweest met Tetris, dus alles lijkt goed te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
jelbo schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 22:58:
[...]

Ik heb Tetris DS niet, maar volgens WFCStatus zijn alle WFC servers online:

[afbeelding]
Gooi net een nieuwe release de deur uit :o

meuktracker: WFCStatus 1.2.0.1

[ Voor 8% gewijzigd door kevin op 27-07-2006 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Laatst online: 21:09

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

ah alles werkt weer... was dit al tegengekomen.. dus had al beetje vermoeden dat 't niet aan mij lag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Heel leuk die filmpjes van de volgende Castlevania (http://www.gamer.nl/doc/33683). Alleen, waarom in Godesnaam gekozen voor het spelen met 2 figuren? Dat irriteert me mateloos aan deze game. Ik heb meestal een redelijk grote hekel aan CPU medestanders die buiten mijn controle gekkigheid uit gaan halen :). Jammer, toch ziet er wel strak uit! Beter dan Metroid die 3D gaat op een handheld. Zag wel leuk leuk uit hoor, maar de gameplay was ook al niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-05 15:51

Turfschipper

Hup NAC

Ben net terug van vakantie. Met het geld wat over is snel ff naar de Replay gelopen voor een ds lite, zwart. Zijn ze allemaal uitverkocht. (witte ook trouwens)

Das wel ff balen zeg.

EDIT

overigens zag ik ook een footballmanager liggen voor de ds, ik kan ff niet vinden hoe tie precies heet.

Kent iemand dit spel? Is het wat?

Want ik kan nergens een review vinden. (waarschijnlijk omdat ik de goede naam van het spel niet weet)

[ Voor 50% gewijzigd door Turfschipper op 26-07-2006 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Van een ander forum:

BroadbandWatch (BW) done a review of the browser and compared it with the built-in PSP browser with the latest firmware. Here's a quick summary of the points they made.

To test if the DS browser really runs at the theoretical speed of 1Mbps, they used BNR's Speed Tests, the heavy image loading test. After running the test 5 times, the DS came up with an average speed of 156.67Kbps. The speed should be affected by the heavy load on the CPU due to the images.

The browser has SSL support so you can login to shopping sites such as Amazon but, due to the fact that it doesn't retain cookies, you have to re-login to sites everytime you visit them. Popups are also disabled so sites that require those won't work well either.

When BW tried loading their site on both the PSP and DS, the DS actually finished loading the site first so it's not all that slow. However, the PSP does have a certain amount of Flash support, sound, video and a bigger, colourful screen on which you can read fonts more easily.

On the other hand, BW found it's much easier to enter text and browse sites using the DS stylus. Also, thanks to the memory expansion cartridge, the DS loads more sites when compared to a PSP using its built-in memory. When browsing several sites one after another, the DS will run out of memory but this can easily be corrected by resetting the memory and clearing its contents.

In the end, BW liked the easy to browse interface and way of inputting text, saying that users can do some casual browsing without the need to wait for a PC to bootup.

http://bb.watch.impress.co.jp/cda/special/14780.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Ben sinds een week of 2 flink verslingerd aan het vullen van uurtjes met Tetris via WiFi connection.

Flink leuk, spannend enzovoort maar erg jammer dat het zolang wachten is voordat er een 4-player match opgezet is. En dat je dan soms vlak voordat het spel start de melding krijgt "your opponent has disconnected"...

Om dan maar niet te spreken over de 4 player games waar direct na het 1e spelletje ook iemand besluit om te stoppen. Het gebeurt te weinig dat je echt lekker een tijdje achter elkaar kunt spelen.

Toch waanzinnig hoe gaaf het is om Tetris tegen anderen te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJrDJ666
  • Laatst online: 06-05 15:10
D3ft0n3 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 11:34:
[...]
quote:
MandaloR321 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 11:30:
[...]

Der stond bij mij anders wel een waarde van $40,- op bij 't pakketje waar mijn Enamel Navy DS Lite in verstuurd was. Dus ze zijn der wel degelijk toe in staat :)

Hetzelfde geldt voor play-asia. Ik heb tot nu toe alle pakjes als gift of lage waarde gekregen.
hetzelfde geldt voor psxbox.net : het staat zelfs in de faq:

Question and Answers
Could you declare a low value on the parcel to avoid custom taxes?

Sure,we can do it.Please leave memo when you order.

komt wel goed vanpas voor mij aangezien ik de g6 en passkey3 en screenprotectors daar ga bestellen (betaling via western union vanuit de postbank :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-05 14:16
Gisteren Hori screenprotectors bij de MediaMarkt in Zoetermeer gekocht!
Aanbrengen ging soepel, en ik kan nu veilig op het strand ds-en!

O ja, de prijs was 9 euro...

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuxie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:31

Tuxie

En WeL nU!

Twee Dee schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 23:36:
Ben sinds een week of 2 flink verslingerd aan het vullen van uurtjes met Tetris via WiFi connection.

Flink leuk, spannend enzovoort maar erg jammer dat het zolang wachten is voordat er een 4-player match opgezet is. En dat je dan soms vlak voordat het spel start de melding krijgt "your opponent has disconnected"...

Om dan maar niet te spreken over de 4 player games waar direct na het 1e spelletje ook iemand besluit om te stoppen. Het gebeurt te weinig dat je echt lekker een tijdje achter elkaar kunt spelen.

Toch waanzinnig hoe gaaf het is om Tetris tegen anderen te spelen :)
Je hebt helemaal gelijk, hetzelfde fenomeen doet zich altijd voor bij Mario Kart. Om maar te zwijgen over cheaters daar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuxie

Tuxie

En WeL nU!

Trouwens, ben bezig met mario basketbal (J version) en hij is echt briljant. _/-\o_ Ik ken alleen de controls niet zo goed (allemaal Japans) maar het gaat aardig :) Hij schijnt ook een WiFi modus te hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

attamottamotta schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 13:14:
[...]

Je hebt helemaal gelijk, hetzelfde fenomeen doet zich altijd voor bij Mario Kart. Om maar te zwijgen over cheaters daar :(
Duurt gewoon een tijdje voordat de wifi uit de kinderschoenen is gegroeid.
Ik ga trouwens Electroplankton halen. Kreeg maar een 7 van ign. Maar volgens mij is het wel een tof/uniek ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

attamottamotta schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 13:17:
Trouwens, ben bezig met mario basketbal (J version) en hij is echt briljant. _/-\o_ Ik ken alleen de controls niet zo goed (allemaal Japans) maar het gaat aardig :) Hij schijnt ook een WiFi modus te hebben ;)
Hij schijnt juist ineens geen online modus meer te hebben. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-05 15:51

Turfschipper

Hup NAC

Heb mijn dsliteke gister dus aangeschaft.

Tetris had ik al, en ja, hij is weer leuk.

Mijn eerste actie was het weghalen van die ghostblock, want dat is voor amateurs.

Alleen dat continu kunnen ronddraaien is wel matig. Zeker als je tegen anderen speelt. Want als je bijna af bent, draai je door tot je een ons weegt. Nu kan de andere daar wat lijnen op je afvuren, maar als je allebei die tacktiek gebruikt, is een potje eindeloos lang.

Ik snap niet dat dit kan. Maar goed, misschien valt het wel mee als ik eenmaal mijn wifi heb aangeschaft.

Ik heb nog een vraag. Waar kan je spellen bestellen die je pas achteraf betaald mbv een acceptgiro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

stalscu schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 14:29:
Ik heb nog een vraag. Waar kan je spellen bestellen die je pas achteraf betaald mbv een acceptgiro?
nergens.
ja evt wehkkamp ofzo. maar daar zijn ze weer duurder

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

HIValicious schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 15:12:
[...]

nergens.
ja evt wehkkamp ofzo. maar daar zijn ze weer duurder
Bart Smit, Bol.com :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 16:08
Sluuz schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 10:31:
Gisteren Hori screenprotectors bij de MediaMarkt in Zoetermeer gekocht!
Aanbrengen ging soepel, en ik kan nu veilig op het strand ds-en!

O ja, de prijs was 9 euro...
Het is me nog niet gelukt die dingen er zonder luchtbubbels op te krijgen, enige tips voor het aanbrengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
LiToKi schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 15:39:
[...]

Het is me nog niet gelukt die dingen er zonder luchtbubbels op te krijgen, enige tips voor het aanbrengen?
Wegwerp brillendoekjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Guinhill
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-04 16:54
Hallo allemaal,

Ik kocht een paar dagen geleden mijn DS-lite ( zwart ). met Mario Kart DS.

Mijn Ervaringen met mijn Trust SpeedShare Home Wireless Web Station: ( zo oud niet eens op http://www.nintendowifi.com/ te vinden. )
Nintendo WFC werkt: met de volgende instellingen:

Beacon Interval
• (default:100 msec )
Basic Rates (MBps)
• 1-2 ( alleen met 1-2 MBps )
TX Rates (MBps)
• 1-2-5.5-11-22 ( de hoogste setting )
Preamble Type
• Long Preamble
Authentication Type
• Both
SSID Broadcast
• Enabled
4X Mode
• Enabled

Toen ik dit ingesteld had, vond ik de SSID via Search for an Acces Point

Edit na wat spelen met de settings bleek dat als ik basic rates op 1-2 MBps liet staan en TX rates verhoogde dat ik het IP adres niet meer toegewezen kreeg, na dat ingesteld te hebben op een vast IP werkte alles weer, en had ik op mijn laptop ook weer volle snelheid tot mijn beschikking.

Wat ik ook vervelend vind is dat mensen na een lap gekozen te hebben disconnecten... ( tenzij ik de zelfde keus maakte )

[ Voor 35% gewijzigd door Sir Guinhill op 27-07-2006 17:56 . Reden: na wat spelen merkte isk ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Guinhill
Ik ben geloof ik ook al iets van een cheater tegen gekomen, Kart leek constant te sliden, en ging dik 2x sneller dan ik ging, ( luigi )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
Sir Guinhill schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 18:04:
Ik ben geloof ik ook al iets van een cheater tegen gekomen, Kart leek constant te sliden, en ging dik 2x sneller dan ik ging, ( luigi )
Ja zoiets had ik ook al maar dan met Bowser (powerslides mischien?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-05 14:16
LiToKi schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 15:39:
[...]

Als het goed is zitten die folie's tussen 2 stukjes plastic. Hierdoor is de folie beter handelbaar en kan je hem beter aanbrengen. Het is dus zaak het in een keer goed te doen, anders wordt het wel heel onhandig.

Mijn taktiek: Schermpie schoonmaken met bijgeleverde doekje (of brillendoekje oid), brillendoekje op je scherm leggen zodat er geen stof op komt in de tussentijd. Folie van beschermplastic ontdoen, brillendoekje van je scherm halen, en eerst de korte zijde van de folie goed positioneren. Dan neem je een voorwerp dat ongeveer even groot is als de hoogte van je scherm (bv een potlood) en schuif je hiermee de folie op de rest van het scherm. Op deze manier krijg je in het midden geen bubbels en heb je aan de zijkanten minder kans op bubbels. Aan de zijkanten maakt toch weinig uit, want die kan je naderhand heel makkelijk eruit halen door gewoon met je vingers ze eruit te duwen (scherm kan best wat hebben, dus je hoeft niet supersupervoorzichtig te duwen). Zo deed ik het, en het zit prima. Mijn broertjes is tot nu toe niets opgevallen terwijl ze niet weten dat het erop zit...

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Laatst online: 19-05 20:09
Klotelevel 6-kasteel. Ding dichtgeklapt en opzij gesmeten. Viel gelukkig op dekbed :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Godver, sinds een tijdje een nieuwe router (oude was geleend). Probleem is dat ik maar af en toe ermee online kan op mn DS (Lite), volgens nintendowifi.com werkt de DS totaal niet met die router maar dat klopt dus niet helemaal. Helaas kun je bepaalde dingen niet instellen (zoals de WLAN snelheid), iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?

Misschien WEP uitzetten en het netwerk beveiligen via IP/MAC filtering (al lijkt me dit niet bepaald veilig).

Het gaat trouwens om een Belkin F5D7230-4 (v4000), de versie met één antenne dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-05 20:33
ik heb een ds lite sinds gisteren machtig leuk ding.

met new mario bros en brain training..en de kids vinden hem ook leuk.

vraag me wel af of de ds lite firmware upgradebaar is ik kan deze info niet vinden?

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
Dancing_Animal schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 19:24:
Klotelevel 6-kasteel. Ding dichtgeklapt en opzij gesmeten. Viel gelukkig op dekbed :).
Zo herkenbaar, heb hetzelfde maar dan met World 8 een na laatste kasteel |:( :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Laatst online: 19-05 20:09
tntkiller schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 19:35:

vraag me wel af of de ds lite firmware upgradebaar is ik kan deze info niet vinden?
Hoe oud zijn die kids eigenlijk, vraag me af vanaf hoe oud Mario speelbaar is, heb neefje van 5, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

tntkiller schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 19:35:

Ik denk dat de DS alleen upgradable is via een game cartridge, maar zeker weten doe ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Calvin&Hobbes schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 18:10:
[...]

Ja zoiets had ik ook al maar dan met Bowser (powerslides mischien?)
"Snaken" heet die techniek. Het houdt kortweg in dat je ook op de rechte stukken van links naar rechts blijft sliden en miniboosten omdat dat sneller gaat dan simpelweg rechtuit.

Miniboost: Tijdens een powerslide links/rechts afwisselend sturen totdat je de "vonkjes" oranje ziet kleuren. Deze techniek is uit Mario Kart:DD overgebracht.

[ Voor 4% gewijzigd door Twee Dee op 27-07-2006 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuxie

Tuxie

En WeL nU!

-Sander schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 19:41:
[...]

Ik denk dat de DS alleen upgradable is via een game cartridge, maar zeker weten doe ik het niet.
Je kunt hem flashen zodat je geen passcard meer nodig hebt om backups te booten. of er andere firmwares in omloop zijn weet ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158462

Damned, net een DS Lite gekocht zitten er 2 dode pixels in. Ik dacht dat die bij de DS Lite niet meer voorkwamen.

Gewoon terug naar de winkel gaan en een nieuwe eisen? Of sturen ze hem op naar Nintendo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJrDJ666
direct weer naar winkel brengen :) , eventueel de volgende in de winkel zelf testen met picochat .... (ff alles zwart tekenen en paar keer op enter klikken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Anoniem: 158462 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 20:04:
Damned, net een DS Lite gekocht zitten er 2 dode pixels in. Ik dacht dat die bij de DS Lite niet meer voorkwamen.

Gewoon terug naar de winkel gaan en een nieuwe eisen? Of sturen ze hem op naar Nintendo?
Dode pixels zijn een gebrek dat inherent is aan TFT schermen, dus ze komen ook voor bij de DS Lite. Je kan em bij de meeste winkels gewoon ruilen, maar als je winkel moeilijk doet kan je ook contact opnemen met Nintendo. Nintendo ruilt zonder gezeur alle DS'en die er last van hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok thnx.

Maar hoevaak komt dit voor? Niet dat ik dadelijk 4x een DS kan gaan ruilen omdat ik steeds dode pixels heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJrDJ666
Anoniem: 158462 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 21:07:
Ok thnx.

Maar hoevaak komt dit voor? Niet dat ik dadelijk 4x een DS kan gaan ruilen omdat ik steeds dode pixels heb...
zoiets verschilt nogal , heb al mensen hier gezien die er 1 thuis hadden met dode pixel, en tijdens het ruilen en testen in de winkel er nog 3 doorheen jaagden :P .
anderen hebben gewoon na de ruil een goede

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Btw, als je je DS Lite ruilt en een nieuwe aan het uittesten bent, let dan goed op de volgende punten:

http://ds.ign.com/articles/721/721201p1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thnx voor info!

Hopelijk kan ik hem meteen ruilen. NSMB is gewoon te leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
Twee Dee schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 19:45:
[...]

"Snaken" heet die techniek. Het houdt kortweg in dat je ook op de rechte stukken van links naar rechts blijft sliden en miniboosten omdat dat sneller gaat dan simpelweg rechtuit.

Miniboost: Tijdens een powerslide links/rechts afwisselend sturen totdat je de "vonkjes" oranje ziet kleuren. Deze techniek is uit Mario Kart:DD overgebracht.
Kewl idd het werkt, ik zat me al te ergeren aan die adhd figuren die dat deden, zo nu ga ik ff pwnen online thnx :Y)

How to snake video: http://video.google.com/videoplay?docid=-4422514278785769760

[ Voor 9% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 27-07-2006 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Guinhill
Note to self RTFM |:( ( geen wonder dat die yochi gast zo snel ging )
begin het nu ook door te krijgen, 50 cc klasse kan je zonder sliden winnen, 100 cc lukt mij op dit moment prima, en 150 cc heb ik gewoon nog niet geprobeerd.

Worms op de DS is ook ouderwets lachen btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

kevin schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 19:39:
[...]

Zo herkenbaar, heb hetzelfde maar dan met World 8 een na laatste kasteel |:( :)
ik heb hem uitgespeeld en heb 2 sterren (alle alternatieve eindes, alle munten en alle verborgen dingen op de kaart) ik vond hem best makkelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-04 15:04

Iwes

Blaat

Zo, net een DS Lite Ice Blue besteld, moet er volgende week zijn... Als het goed is ben ik dan net terug van vakantie.. Kan niet wachten. Heb Animal Crossing erbij besteld.. Lijkt me echt een geniaal spel.

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuxie

Tuxie

En WeL nU!

whohoo owned! _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net naar de winkel geweest, ruilen deden ze niet aan maar ik kreeg wel een antwoordnummer van Nintendo. Uiteindelijk maar zelf verstuurd omdat dat het snelste gaat.

Heeft iemand echter een mail-adres van Nintendo, zodat ik ondertussen contact op kan nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ruilen doen ze niet aan? TERUG. Ze verkopen een produkt met een verborgen gebrek en je reageert op tijd. Ze hebben hem gewoon DIRECT om te ruilen.

Dat mensen zich zo laten afschepen :( Niet doen want je staat gewoon in je recht.
Maar goed ik begrijp nu dat je de boel al zelf op de post hebt gedaan? Dat gaat niet sneller dan omruilen hor ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Max|Burn op 28-07-2006 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-05 15:57

NetAmp

"for indoor use only"

MaxBurn schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 11:43:
Ruilen doen ze niet aan? TERUG. Ze verkopen een produkt met een verborgen gebrek en je reageert op tijd. Ze hebben hem gewoon DIRECT om te ruilen.

Dat mensen zich zo laten afschepen :( Niet doen want je staat gewoon in je recht.
MaxBurn heeft gelijk! Zo is het consumenten-recht (wat we gelukkig hebben in Nederland). Ze horen je te helpen :(

Mocht je hem toch al verstuurd hebben, en/of alsnog contact willen opnemen met Nintendo, dan vind je hier verschillende contactgegevens:
http://www.nintendo-europe.com/NOE/nl/NL/contactus/index.jsp
TD@nintendo.nl - voor alle technische vragen, kapotte onderdelen, batterijklepjes, advies met betrekking tot onderhoud etc.

[ Voor 3% gewijzigd door NetAmp op 28-07-2006 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61283

Anoniem: 66797 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 23:18:
[...]

ik heb hem uitgespeeld en heb 2 sterren (alle alternatieve eindes, alle munten en alle verborgen dingen op de kaart) ik vond hem best makkelijk...
Je hebt waarschijnlijk nog niet alles, want er zijn 3 sterren te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zich zo laten afschepen? Ok normaal ben ik assertiever in dit soort zaken, maar ik weet mijn rechten als consument. Ruilen is, en blijft, een gunst van de winkelier. Ze zijn wel verplicht om het product altijd op hun kosten aan te bieden aan de fabrikant.

In mijn geval was het uiteindelijk sneller om het product zelf te versturen, aangezien ik hem zo ook meteen thuisgestuurd krijg als hij vervangen is ipv van terug naar de winkel om hem op te halen.

Natuurlijk was het van de winkel uit netter om hem om te ruilen, maar dit is niet verplicht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Nou ja.ze zijn echt wel verantwoordelijk hoor. Ze mogen in een bepaalde termijn:

1. Repareren
2. Vervangen
3. Vergoeden

De eerste zou lang duren en omslachtig zijn, maar het kost ze geen drol om hem voor jou direct om te ruilen aangezien ze zelf gewoon een nieuwe opgestuurd krijgen van de big N.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Zo, weer even twee weken posts bij gelezen na een welverdiende vakantie :P Iemand die Opera browser inmiddels al in huis? Ik verbaasde me ook een beetje over het verhaal van twee standen op de DS. Ik dacht dat er maar 1 stand was. Gewoon open doen tot 'ie weerstand biedt. Die 'tweede' stand is volgens mij niet helemaal de bedoeling. Mijn PDA heeft het ook, dat je hem verder kunt forceren dan die stand waarin 'ie in een kleinere hoek dan 180 graden staat, maar daar is het ook niet echt de bedoeling.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerDwayne
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-03-2021
Captain N schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 13:17:
Zo, weer even twee weken posts bij gelezen na een welverdiende vakantie :P Iemand die Opera browser inmiddels al in huis? Ik verbaasde me ook een beetje over het verhaal van twee standen op de DS. Ik dacht dat er maar 1 stand was. Gewoon open doen tot 'ie weerstand biedt. Die 'tweede' stand is volgens mij niet helemaal de bedoeling. Mijn PDA heeft het ook, dat je hem verder kunt forceren dan die stand waarin 'ie in een kleinere hoek dan 180 graden staat, maar daar is het ook niet echt de bedoeling.
Waarom niet? De oude DS heeft het ook dus ze konden het verhelpen bij de DS Lite. Het is wel de bedoeling denk ik, maar niet dat de scharnier breekt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-05 19:25

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

TweakerDwayne schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 18:23:
[...]
Waarom niet? De oude DS heeft het ook dus ze konden het verhelpen bij de DS Lite. Het is wel de bedoeling denk ik, maar niet dat de scharnier breekt |:(
De scharnier (|:() breekt ook niet, het is de plastic behuizing eromheen die breekt. Het scharnier van metaal eronder blijft gewoon in tact.

Ik zie het inderdaad als iets wat niet de bedoeling is. Meer als 'laatste waarschuwing' dat je verkeerd bezig bent met het doorbuigen van het scherm, juist omdat je behoorlijk wat kracht moet zetten om hem in die 180-gradenstand te krijgen. Voelt niet goed aan als je dat doet, temeer omdat het gepaard gaat met een lekker 'klak'-geluid wat je normaliter niet hoort...

Overigens wist ik niet dat er uberhaupt twee standen op het scherm zaten. Heb het éénmaal geprobeerd bij zowel mijn 'Phat-DS' als mijn DSlite, maar bij beide apparaten lopen de rillingen over mijn rug als ik dat doe. Als ik iemand betrap op het helemaal doorscharnieren van het scherm op één van mijn apparaten, weet ik zeker dat die persoon meteen zijn beurt verspeeld heeft en het apparaat binnen 5 seconden aan mij overhandigd heeft... :(

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
iNSaNe-oNe schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 19:35:
Ik zie het inderdaad als iets wat niet de bedoeling is. Meer als 'laatste waarschuwing' dat je verkeerd bezig bent met het doorbuigen van het scherm, juist omdat je behoorlijk wat kracht moet zetten om hem in die 180-gradenstand te krijgen. Voelt niet goed aan als je dat doet, temeer omdat het gepaard gaat met een lekker 'klak'-geluid wat je normaliter niet hoort...
|:(

Die tweede stand hoort wel en is gewoon zo ontworpen, zodat je ook als je onderuit op bed ligt oid nog goed kan DS'en. Niets geen waarschuwing ofzo, gewoon een tweede stand die gamen in bepaalde posities makkelijker maakt...

Als ze bij nintendo niet hadden gewild dat je het scherm onder een 180 graden hoek kan plaatsen, hadden ze het ding heus wel zo ontworpen dat het ook daadwerkelijk niet kan...

[ Voor 19% gewijzigd door equationunequal op 28-07-2006 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 23:07
Als ik het goed begrijp staat het vermaarde PDA/PIM-pakket officieus voor de DS zo goed als stil?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Breepee schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 19:56:
Als ik het goed begrijp staat het vermaarde PDA/PIM-pakket officieus voor de DS zo goed als stil?
Was er ooit zoiets officieel in ontwikkeling dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerDwayne
Als we dan toch op woorden gaan letten; de behuizing om de scharnier die scheurt en die breekt dus niet. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 23:10

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Breepee schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 19:56:
Er is voor zover ik weet nooit een PDA-pakket aangekondigd?

Er staan in de Pricewatch al PDA's van €100,- terwijl de DS minstens €129,- kost en daar zou je dan nog een PDA-pakket los er bij moeten kopen. Met zo'n PDA van €100,- kun je meer dan je ooit met een PDA-pakket voor de DS zult kunnen, je kunt bijvoorbeeld niet synchroniseren tussen de DS en je PC en je hebt een veel groter touchscreen oppervlak bij een PDA.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster
  • Laatst online: 25-05-2024

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

woot eerste keer online met mijn DSL, eerste 2 tetris spellen 1vs1 gewonnen ! :P zojuist eens met 4 gespeeld, kbegrijp er nog niets van :D

MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
ik snap niet dat de "DS gewoon" maar 20 euro goedkoper is dan de lite, dan zou toch geen hond de standaard DS nog kopen of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Laatst online: 21:47
MetroidPrime schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 20:29:
[...]

Er is voor zover ik weet nooit een PDA-pakket aangekondigd?

Er staan in de Pricewatch al PDA's van €100,- terwijl de DS minstens €129,- kost en daar zou je dan nog een PDA-pakket los er bij moeten kopen. Met zo'n PDA van €100,- kun je meer dan je ooit met een PDA-pakket voor de DS zult kunnen, je kunt bijvoorbeeld niet synchroniseren tussen de DS en je PC en je hebt een veel groter touchscreen oppervlak bij een PDA.
Zo raar is het toch niet :?
Je koopt een DS voor de spellen maar je wil eigenlijk ook een PDA.
Dan zou het toch mooi zijn als je veel PDA functies op je DS kan gebruiken ? scheelt je 100,-

En heb jij een PDA gezien die Mario Kart kan spelen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Super Mario Kart iig wel! Maar ik ben het verder wel met je eens, hoor. Ik snap het probleem ook niet zo. Als je wat PDA functionaliteit hebt is dat toch alleen maar een leuke extra? Ik kan me best voorstellen dat mensen dat meewegen wanneer ze erover denken een DS aan te schaffen, ook al is gamen het hoofddoel van het apparaat.

Maxburn gaf een paar dagen geleden een telefoon als voorbeeld voor het standpunt dat je een DS alleen voor games moet kopen. Aangezien veel mensen niet meer met een Nokia 3310 op straat lopen schijnt er toch animo voor te zijn om een telefoon te kopen met extra features erop. Natuurlijk koop je hem dan nog wel om er mee te bellen, maar als je kunt kiezen tussen een telefoon waar je alleen maar mee kunt bellen, en eentje waar je ook muziek mee kunt luisteren en foto's mee kunt maken, dan zullen toch veel mensen eerder die laatste kiezen ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 23:10

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Dubbel Fristie schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 00:54:
[...]

Zo raar is het toch niet :?
Je koopt een DS voor de spellen maar je wil eigenlijk ook een PDA.
Dan zou het toch mooi zijn als je veel PDA functies op je DS kan gebruiken ? scheelt je 100,-

En heb jij een PDA gezien die Mario Kart kan spelen 8)7
Breepee heeft in het verleden al aangegeven dat hij pas een DS koopt als er een PDA-pakket voor komten heeft het verder nergens over spellen. Ik krijg sterk de indruk dat hij eerder een PDA zoekt dan een gamesconsole. Dan kun je beter een volwaardige PDA kopen in plaats van een duurdere DS met veel beperktere mogelijkheden. Als je een gaming handheld wilt, dan moet je een DS kopen, wil je echter een PDA, dan moet je een PDA kopen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

disjfa

be

MetroidPrime schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 02:22:
[...]
Als je een gaming handheld wilt, dan moet je een DS kopen, wil je echter een PDA, dan moet je een PDA kopen.
Ben ik het compleet mee eens. Alleen ik zou wel een beginnend pda agenda feature willen zien op de ds om lekker te gebruiken. Maar om hun nu de volledige functionaliteit uit te werken voor een volledige pda programma (sync met outlook, meer functionaliteiten) zou ik verder absoluut niet hoeven.

Hoe meer ik deze zinnen nu probeer te tikken hoe meer ik er ook weer achter kom dat ze het gewoon niet hoeven te doen. Ik speel wel lekker. Voor functionaliteiten heb ik wel een pc.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

nog steeds over de pda?

accepteer dat sommige mensen het tof vinden om de ds ook als pda te "Kunnen" gebruiken.
heel veel mensen vinden dat niks. prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerDwayne
Anoniem: 155599 schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 05:01:
nog steeds over de pda?

accepteer dat sommige mensen het tof vinden om de ds ook als pda te "Kunnen" gebruiken.
heel veel mensen vinden dat niks. prima.
Precies. Het is toch alleen maar mooi dat je kunt kiezen uit uitbreidingen zoals de browser of PDA software? Je bent tenslotte niet verplicht het te kopen maar het geeft wel extra functionaliteit voor de mensen die het wel willen. Van mij mogen ze nog meer van die dingen maken; hoe meer keuze des te beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 23:07
MetroidPrime schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 02:22:
[...]

Breepee heeft in het verleden al aangegeven dat hij pas een DS koopt als er een PDA-pakket voor komten heeft het verder nergens over spellen.
Kan me dat niet herinneren maar de reden waarom dit me interesseerd lijkt me duidelijk. Vreemd dat nog maar weinig mensen, ondanks de vele reacties, het geraden hebben: gamen + PIM-functies in 1 apparaat wat beide IMHO prima uit zou moeten kunnen voeren. Hete synchroniseren zou imho op te lossen zijn door via WiFi of een usb-aansluiting op de cartridge te zetten, of iets anders dergelijks, daar mogen die mensen die het maken over nadenken.
Ik krijg sterk de indruk dat hij eerder een PDA zoekt dan een gamesconsole. Dan kun je beter een volwaardige PDA kopen in plaats van een duurdere DS met veel beperktere mogelijkheden. Als je een gaming handheld wilt, dan moet je een DS kopen, wil je echter een PDA, dan moet je een PDA kopen.
Ik zie bijna iedereen zo reageren, maar niemand inhoudelijk. Ik wil geen losse PDA (heb ik al) en ik wil geen losse spelcomputer (heb ik gehad). Ik zou ze graag in 1 zien, en de DS lijkt me een uitstekend apparaat om dat mee uit te voeren. Opera heeft ar ook al een browser voor. Ik kan me in het begin herinneren dat er ideeen in die richting waren (de PDA/PIM-richting) en ik vroeg me af of het al wat geworden is. Totnutoe is er nog niemand in geslaagd om antwoord op die vraag de geven, hoewel mijn fingerspitzengefuhl zegt dat het vanwege de negatieve reacties wel niet zo zal zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Brent op 29-07-2006 10:11 ]

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik heb nog even gekeken in de handleiding van m'n DS, en daar wordt nergens wat gezegd over twee standen van het bovenste scherm. Als het een feature was zou het er toch wel in staan lijkt me. Het komt op mij meer over als een soort veiligheid. Als er per ongeluk teveel kracht op het scherm komt (hij valt, je duwt te hard, of zo), dat 'ie dan nog een beetje speling heeft totdat 'ie echt starrig niet verder meer kan. Er staan ook nergens plaatjes in van een DS die verder is uitgeklapt dan 'stand 1'. Ik heb uberhaupt nog nooit een plaatje gezien van een DS die zo ver is uitgeklapt. Ik blijf toch denken dat het niet echt de bedoeling is je DS zover uit te klappen (zie er ook het nut niet van trouwens, maar goed :P).

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Laatst online: 09-05 08:22

jelbo

Hij doet het niet!

Breepee, de G6 Lite voor de DS heeft naar horen zeggen PDA functionaliteit. De Engelse versie is net uit en heb daarover nog niets gelezen. De Chinese versie is al wat langer uit, maar reviewers die ik ben tegengekomen sloegen de PDA functionaliteit over omdat alles in het Chinees was. Meer info over dit apparaat op GoT is te vinden in Het GBA "backup tools" topic deel 2. ;)

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

This is the Way.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op zoek naar een leuke game? Check de startpost en lees diverse reviewsites!