Zo af en toe lijkt het wel alsof ik de speakers van m'n DS heb opgeblazen.
Ik speel vrijwel altijd met het volume voluit, maar als er dan een keer een hard geluid in een spel voorkomt dan hoor ik het helemaal vervormen, en daarna klinken alle geluiden schel en met een soort van ruis op de achtergrond. Dan zet ik hem even uit en daarna weer aan, en is er niks meer aan de hand. In de afgelopen maanden is dat misschien 2 of 3 keer voorgekomen en was ik het telkens al snel weer vergeten. Maar sinds een week gebeurt het bijna dagelijks. Eigenlijk zou ik hem op moeten sturen, maar ik kan m'n DS niet zomaar een paar weken missen.
Ik kijk het denk ik nog een tijdje aan, en anders gebruik ik het misschien wel als excuus om toch maar over te schakelen op een Lite.
En sinds ik een andere modem heb kan ik tegenwoordig ook eindelijk online met m'n DS. Ik heb MarioKart weer helemaal herontdekt. Geweldig! Vooraf had ik verwacht dat het weinig toegevoegde waarde zou hebben door het gebrek aan communicatie, maar het is toch veel spannender tegen een menselijke tegenstander.
Vaak haken spelers 3 en 4 al tijdens de 1e race af, maar met speler 2 en mezelf doe ik dan meestal een aantal potjes achter elkaar. Dat gaat volgens mij nooit vervelen. Enige wat ik me afvraag is waarom Donut Plains niet online speelbaar is.
Van sommige chaotische banen kan ik het me wel voorstellen, maar Donut Plains is gewoon een platte SNES baan! Wat is het probleem? Extra pijnlijk omdat het zo'n fantastische baan is.
Ik kijk het denk ik nog een tijdje aan, en anders gebruik ik het misschien wel als excuus om toch maar over te schakelen op een Lite.
En sinds ik een andere modem heb kan ik tegenwoordig ook eindelijk online met m'n DS. Ik heb MarioKart weer helemaal herontdekt. Geweldig! Vooraf had ik verwacht dat het weinig toegevoegde waarde zou hebben door het gebrek aan communicatie, maar het is toch veel spannender tegen een menselijke tegenstander.