Het Nintendo DS Topic Deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 5.326 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

Zo af en toe lijkt het wel alsof ik de speakers van m'n DS heb opgeblazen. :( Ik speel vrijwel altijd met het volume voluit, maar als er dan een keer een hard geluid in een spel voorkomt dan hoor ik het helemaal vervormen, en daarna klinken alle geluiden schel en met een soort van ruis op de achtergrond. Dan zet ik hem even uit en daarna weer aan, en is er niks meer aan de hand. In de afgelopen maanden is dat misschien 2 of 3 keer voorgekomen en was ik het telkens al snel weer vergeten. Maar sinds een week gebeurt het bijna dagelijks. Eigenlijk zou ik hem op moeten sturen, maar ik kan m'n DS niet zomaar een paar weken missen. ;)

Ik kijk het denk ik nog een tijdje aan, en anders gebruik ik het misschien wel als excuus om toch maar over te schakelen op een Lite.

En sinds ik een andere modem heb kan ik tegenwoordig ook eindelijk online met m'n DS. Ik heb MarioKart weer helemaal herontdekt. Geweldig! Vooraf had ik verwacht dat het weinig toegevoegde waarde zou hebben door het gebrek aan communicatie, maar het is toch veel spannender tegen een menselijke tegenstander. :D Vaak haken spelers 3 en 4 al tijdens de 1e race af, maar met speler 2 en mezelf doe ik dan meestal een aantal potjes achter elkaar. Dat gaat volgens mij nooit vervelen. Enige wat ik me afvraag is waarom Donut Plains niet online speelbaar is. :( Van sommige chaotische banen kan ik het me wel voorstellen, maar Donut Plains is gewoon een platte SNES baan! Wat is het probleem? Extra pijnlijk omdat het zo'n fantastische baan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62837

Had precies hetzelfde probleem met m'n Phat DS speakers.
Ik had het bij Animal Crossing, en alles klonk opeens een stuk anders idd..

Ben nu echter tevreden met m'n lite :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

keldon schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 16:26:
[...]

Ik heb hem bij LikSang in de pre-order staan voor 39,32
Ik hoop dat je 'm inmiddels hebt gecancelled en bij Play-Asia hebt besteld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Hankey schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 17:02:
[...]

[...]

:P

Werkt idd erg goed...
zat daar geen alcohol in dat plastic aantast oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-05 14:08
Anoniem: 155599 schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 23:10:
[...]

Een minuscule hoeveelheid geloof ik, maar het tast je schermen iig niet aan...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-05 08:22

jelbo

Hij doet het niet!

.KeN. schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 21:11:
[...]

Ik hoop dat je 'm inmiddels hebt gecancelled en bij Play-Asia hebt besteld ?
Hoezo? US$ 49.90 + gratis verzending bij Lik-Sang, US$ 49.90 + US$ 2.60 verzendkosten bij Play-Asia.

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ah crap.. ik dacht dat het om Hi Hi Puffy AmiYumi ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Tja, ik dacht laat ik je verhaal maar even bevestigen… :P
Anoniem: 155599 schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 23:10:
Ja, er zit idd wel een kleine hoeveelheid ethanol in, maar zeker niet genoeg om je scherm op wat voor manier dan ook aan te tasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Anoniem: 115248 schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 17:37:
Zo af en toe lijkt het wel alsof ik de speakers van m'n DS heb opgeblazen. :( Ik speel vrijwel altijd met het volume voluit, maar als er dan een keer een hard geluid in een spel voorkomt dan hoor ik het helemaal vervormen, en daarna klinken alle geluiden schel en met een soort van ruis op de achtergrond. Dan zet ik hem even uit en daarna weer aan, en is er niks meer aan de hand. In de afgelopen maanden is dat misschien 2 of 3 keer voorgekomen en was ik het telkens al snel weer vergeten. Maar sinds een week gebeurt het bijna dagelijks. Eigenlijk zou ik hem op moeten sturen, maar ik kan m'n DS niet zomaar een paar weken missen. ;)
WTF dat heb ik ook..! Dan klinkt het geluid ineens helemaal hol enzo bedoel je? Vreemd is dat...

Wel een goed excuus om de Lite te kopen :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09:54
Dat zal wel de reden zijn dat het geluid van de Lite minder hard kan. Het zijn dezelfde speakers maar doordat je ze niet zo hard kan zetten heb je geen vervorming meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Thy... schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 10:23:
Dat zal wel de reden zijn dat het geluid van de Lite minder hard kan. Het zijn dezelfde speakers maar doordat je ze niet zo hard kan zetten heb je geen vervorming meer.
De speakers in de DS Lite zijn volgens mij niet dezelfde als in de Phat, maar een stukje kleiner. Vandaar ook dat ze minder hard kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161208

Anoniem: 87302 schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 14:56:
wanneer komt die usa versie van die cheerleader game uit in de usa, hoe gaat ie heten?
en gaan mensen me niet raar aankijken als ik dat speel ? ;)
als je Elite Beat Agents bedoelt, doe jezelf dan een groot plezier en importeer Osu! Tatakae! Ouendan! gewoon. Beste spel wat ik heb op de DS (en van wat ik tot nu toe gezien heb mist de "Westerse" versie toch de charme van Ouendan)

...en ja mensen gaan je heel raar aankijken als je dat speelt (als in "WTF ben JIJ nou aan het doen?!?!" 8)) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Thy... schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 10:23:
Bij mij heeft 'ie het ondanks volume. Gewoon zo maar af en toe.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Labman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-04-2024
Willybubba schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 09:52:
[...]
WTF dat heb ik ook..! Dan klinkt het geluid ineens helemaal hol enzo bedoel je? Vreemd is dat...

Wel een goed excuus om de Lite te kopen :P
Ik had dat ook zo opeens! net of er een soort vertraging in 1 van de 2 speakers zit.. na uit/aanzetten was het weg.. ben dus blijkbaar niet de enige (gelukkig?). Ik heb trouwens de Lite dus helaas voor jullie ook geen reden om een lite te halen :P

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:03

NoTimeRemains

I know

OK kut... mijn vriendin is nu ook helemaal verslingert aan de DS. stom wicht speelt 2 dagen non stop M&L:PiT en is nu al verder als mij :+ Sodoku is ook helemaal hot bij haar. ik mag niet eens meer spelen... :( ;)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ook een mooi excuus om (nog) een Lite te kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-04 09:27
Ik had precies hetzelfde maar had er eigenlijk alleen last van bij gba spellen. en vooral bij super mario world in spook lvl's. Als er zeg maar "bass" kwam. Maarja. nu lite. geen problemen meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Willybubba schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 12:54:
Ook een mooi excuus om (nog) een Lite te kopen ;)
ja mss wel. maar goed ik denk dat we dat geld gewoon ff sparen voor de Wii...
dan kunnen we meteen samen vissen ofzo. <3 zelda & vissen :P

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

In dat geval zul je een omgangsregeling met je DS moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy...
of gewoon je vriendin de deur uit doen, DS gaat voor! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182576

dat probleem heb ik ook.

eerst vond ze het niks, totdat ze brain training en nitendogs ontdekte

:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Heb er gisteren een gehaald bij de Dixons en wat een geweldig ding zeg! :9~
Gelijk even een spelletje gehaald(Asphalt Urban GT) voor maar 20 euro :) Ben er helemaal tevreden over, jammer dat je er niet mee online kan maar ik kom nog wel iemand tegen bij de Mac ofzo :P
Kun je alleen bij de Mac gratis gebruik maken van Wifi of weet iemand nog andere plaatsen? :)

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

Erasmo schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 14:48:
Heb er gisteren een gehaald bij de Dixons en wat een geweldig ding zeg! :9~
Gelijk even een spelletje gehaald(Asphalt Urban GT) voor maar 20 euro :) Ben er helemaal tevreden over, jammer dat je er niet mee online kan maar ik kom nog wel iemand tegen bij de Mac ofzo :P
Kun je alleen bij de Mac gratis gebruik maken van Wifi of weet iemand nog andere plaatsen? :)
Ik weet niet of het werkt bij de mac, volgendsmij moet je daar een code aanvragen en die invoeren op je pc. Dat is niet helemaal mogelijk bij de ds (of wel?)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy...
Erasmo schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 14:48:
Loop door een paar willekeurige straten in je wijk en zoek ondertussen naar accesspoints. Grote kans dat er wel wat mensen een onbeveiligd draadloos netwerkje open hebben staan waarmee je zo online kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
TheEvilCuber schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 14:58:
[...]

Ik weet niet of het werkt bij de mac, volgendsmij moet je daar een code aanvragen en die invoeren op je pc. Dat is niet helemaal mogelijk bij de ds (of wel?)
Voor de DS hoeft dat niet. Als ik me goed herinner heeft T-Mobile een contract afgesloten met Nintendo zodat er vrij gebruik kan worden gemaakt van Hotspots met de DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Walkman schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 15:47:
[...]

Voor de DS hoeft dat niet. Als ik me goed herinner heeft T-Mobile een contract afgesloten met Nintendo zodat er vrij gebruik kan worden gemaakt van Hotspots met de DS.
zelfde verhaal voor Belgie met belgacom

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Boeb0e schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 15:50:
[...]

zelfde verhaal voor Belgie met belgacom
Het was voor NL t-mobile, zie dit persbericht:
http://www.t-mobile.nl/co...x?item=2006/jan_04_06.xml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

disjfa

be

Is dat belgie ..... :?

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

t-mobile.NL... ja is belgie ;)
maar als ik het goed begrijp moet je dus in een NL/BE McDonalds gratis kunnen WiFi-en?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
HIValicious schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 17:06:
maar als ik het goed begrijp moet je dus in een NL/BE McDonalds gratis kunnen WiFi-en?
Onder andere, maar er zijn meer plekken die zo'n Hotspot hebben (http://www.t-mobile.nl/za...tspot/locaties.aspx).....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

Okee, ik ben dus duidelijk niet de enige die problemen heeft met de speakertjes. ;) Ik was en ben altijd best onder de indruk met het geluid van de DS, zeker in vergelijking met de gameboy, maar dit is dan toch wel jammer.
Labman schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 12:06:
[...]
Ik had dat ook zo opeens! net of er een soort vertraging in 1 van de 2 speakers zit.. na uit/aanzetten was het weg.. ben dus blijkbaar niet de enige (gelukkig?). Ik heb trouwens de Lite dus helaas voor jullie ook geen reden om een lite te halen :P
M.a.w. de Lite kan er ook last van hebben? Mooie boel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3R!K|IA
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-07-2006
je kan binnenkort browsen met je ds :) :) http://www.gametrailers.c...id=11912&type=wmv&pl=game

[ Voor 24% gewijzigd door 3R!K|IA op 20-07-2006 18:55 ]

"mijn pctje :D" MK:ds friendcode: 429557057186

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Laatst online: 09:32

lasharor

7 december 2004

nee dat is nieuw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

phoenix wright is een tof spel

spoiler:
Gister dus "uitgespeeld" chapter 1/4. Wat een mooi samenhangend verhaal. Ik dacht eerst dat het vier aparte cases waren. Niet dus. 1 mooi geheel met terugkerende dingen.
De characters waren goed gepresenteerd, ik voelde wel met ze mee :)
Op sommige punten was het erg voorspelbaar. Dat je van te voren al wist wat je moest doen. Maar dan zit je echt door te drukken totdat je eindelijk iemand kan pakken op dat kleine puntje.
Iedere keer als ik dat spel op pakte dacht ik bij mijn eigen we gaan de echte moordenaar maar eens ontmaskeren.

Het einde met die papagaai. Briljant, hoe kom je erop.
Ben ik nou heel gek dat ik het jammer vind dat phoenix en maya geen koppel zijn geworden? :P
De aftiteling met die photo en sommige mensen. Erg tof
einde rant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-02 19:34
Voor de mensen die nog steeds op zoek zijn naar een thumbstrap, ik zag ze woensdag in de Mediamarkt liggen, samen met drie stylussen (styli?), voor €11 IIRC.

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Laatst online: 06-01-2024
HIValicious schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 17:06:
Met je DS dus, voor de duidelijkheid. Afaik moet je nog steeds betalen als je met je laptop online wil ofzo.

Ik vind het trouwens raar dat het juist bij de Mac kan, een zaak waar ze je het liefst zo snel mogelijk weg hebben... Maar toch wel mooi dat het gewoon gratis kan :)

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

mijn school heeft geen fatsoenlijke kantine. iig ongezellig, geen muziek enz.
gelukkig zit er 50 mtr verder op een Mc. kan ik in de pauze surfen op mijn DS :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Nee, de mac is gezellig :D
Dan moet die kantine van jullie wel heel erg zijn :|

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Laatst online: 11:01
Even een vraagje als DS bezitter die Advance games speelt op de Phat-DS.

Ik ben sinds een paar dagen weer eens begonnen met Zelda: A link to the past.
Alleen heb ik al een paar keer gemerkt dat de speakertjes soms kraken.
Zijn er meer mensen die dit hebben? Of zal ik binnekort toch maar een DS lite erbij kopen (wat ik best wel wil doen, maar in principe alleen maar voor de heb, dus als die goedkoper wordt).

(editje)Ik zal voortaan eerst even wat pagina's teruglezen, is dus een bekend probleem.

[ Voor 11% gewijzigd door RollieBollie op 20-07-2006 22:44 . Reden: extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Nou, ik heb gister een DS Lite met het fameuze scheurtje gezien. Je moet echt best goed kijken zeg, zo heel opvallend is het nou ook weer niet. Eigenlijk stelt het zelfs niks voor imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Laatst online: 09-05 08:22

jelbo

Hij doet het niet!

Willybubba schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 08:42:
Nou, ik heb gister een DS Lite met het fameuze scheurtje gezien. Je moet echt best goed kijken zeg, zo heel opvallend is het nou ook weer niet. Eigenlijk stelt het zelfs niks voor imo.
Was dat scheurtje al volledig open dan? Want het begint als een 'hairline' scheurtje en komt later meer los te zitten (iets minder dan een millimeter of zo).

Ik vond trouwens net een reactie van Nintendo op DSFanboy:
"Hello,

I appreciate your contacting Nintendo regarding reports of cracks in the hinge of the DS Lite. Contrary to what's being reported by various online fansites, in the U.S. the reported number of small cosmetic cracks in the plastic hinge of DS Lite systems represents less than 0.02 percent of the total units sold. This cosmetic issue in no way impacts the gameplay or integrity of the DS Lite.

Having said that, Nintendo stands behind the quality of its products. We encourage DS Lite owners to contact our Customer Service Department if they are not happy with the functionality of their systems. Representatives are available by calling 1-800-255-3700 any time between 6:00 a.m. and 7:00 p.m. Pacific Time, seven days a week.

Sincerely,
Nintendo of America Inc."
0.02 % ... :O

[ Voor 57% gewijzigd door jelbo op 21-07-2006 11:35 ]

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sozosozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 31-08-2020
Had op de DS phat ook af en toe last van het geluidprobleem. Op de lite nog geen last van gehad maar begon op de phat ook pas na een half jaar ofzo.

Nog wat anders: Mediamarkt Rdam Centrum heeft weer lites binnen maar alleen witte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Ik ken geen cijfers, maar er zullen er vast miljoenen zijn verkocht. Per miljoen verkochtte units zijn er dan maximaal 200 klachten binnengekomen. Doe dat maal drie ofzo, dus zo'n 600 klachten.
Het probleem krijgt nu opzich veel negatieve aandacht, maar het zou me niet verbazen als er echt maar zo weinig klachten zijn binnengekomen. Je hoort veelal alleen de negatieve verhalen. Ook zullen nog veel mensen het voor lief nemen, of het wijten aan onzorgvuldig gedrag en Nintento niet contacteren.

Ik vind het getal dus niet irreëel.

Edit, goed nieuws:
Gratis reparatie voor barst in DS Lite
Nintendo verkondigde vandaag dat sommige DS Lite handhelds kleine barstjes vertonen in het plastieken omhulsel vlakbij de power connector. Dit gebrek zou voorkomen in 0.02 procent van alle exemplaren.

De DS Lite heeft een garantie voor één jaar en men kan zich beroepen op een gratis herstelling wanneer er een gebrek voorkomt dat onder de garantievoorwaarden valt. Het hierboven beschreven gebrek valt nu uiteindelijk toch onder deze voorwaarden en wanneer iemand dus geconfronteerd wordt met dergelijke barstjes, wordt aangeraden om contact op te nemen met Nintendo. De kapotte DS Lite zal dan gratis hersteld of vervangen worden.

"If someone experiences a problem with their DS Lite they should contact their local customer services department."

Het dichtstbijzijnde klantenservice departement kan gevonden worden op de Nintendo-website.

[ Voor 44% gewijzigd door Punksmurf op 21-07-2006 21:29 ]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 26-05 00:49

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

Weet iemand een winkel waar ik de SuperCard kan kopen? Het liefst dichtbij Amsterdam of Utrecht.

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

pcexpert schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 12:46:
Weet iemand een winkel waar ik de SuperCard kan kopen? Het liefst dichtbij Amsterdam of Utrecht.
en alweer zit je in het verkeerde topic. kijk in *dit* topic en je kan er meer informatie vinden.
verder kijk eens verder dan je neus lang is en zoek eens rond ofzo... zo moeilijk is het niet te vinden. en heb je echt super super goed gezocht maar niks gevonden. pech dan weten wij het ook niet...

na dit onderonsje schakelen wij direct over naar de reporter on site:
ik had nog een smakeloos filmpje van een kerel die het touchscreen van DS lite even 'uitprobeert'.
kijk hier !
spoiler:
germ hij piept helemaal...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

;)

Alleen die gasten daar snappen er geen zak van. :p
Je bent gewaarschuwd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
offtopic:
Taalkundig gezien heb je gelijk, maar ik blijf van mening dat 'de topic' echt belachelijk klinkt

edit:
edit om het topic hier niet verder mee te vervuilen maar volgens de Van Dale is het de topic.

[ Voor 49% gewijzigd door Punksmurf op 22-07-2006 16:24 ]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-05 02:20
offtopic:
Het is toch het topic, aangezien het een engels woord is?

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Topic is onzijdig, dus zowel het als de topic is goed.

* Robin stelt voor om verder te praten over de DS en niet de dokter uit te hangen om het geslacht te bepalen

[ Voor 50% gewijzigd door Robin op 22-07-2006 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Robin schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 16:07:
Topic is onzijdig, dus zowel het als de topic is goed.

* Robin stelt voor om verder te praten over de DS en niet de dokter uit te hangen om het geslacht te bepalen
doe niet zo raar mijn ds lite is mannelijk, want die is zwart. de witte is vrouwelijk, net als een ipod :+

maar goed back un topique...
ik had een dag overgeslagen met brain training. ik denk makkelijk zet je de ds datum gewoon een dag terug. en spelen maar. zegt dr maanimekatsumi ineens de datum klopt niet meer ik verwijder even je stamps en dan mag je weer... damn! alles kwijt :( wel jammer, maar goed had ik maar niet moeten cheaten :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Had je de datum teruggezet voordat het spel kon 'zien' wat de datum van vandaag was? Dat zou betekenen dat dat ding ook een ingebouwd klokje heeft :o

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Punksmurf schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 16:25:
Had je de datum teruggezet voordat het spel kon 'zien' wat de datum van vandaag was? Dat zou betekenen dat dat ding ook een ingebouwd klokje heeft :o
nou ik den kdat ik de fout gemaakt heb toen ik de cartridge in het systeem had toen ik de datum veranderde

[ Voor 12% gewijzigd door NoTimeRemains op 22-07-2006 16:51 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 09:47

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik heb de datum al twee keer teruggezet toen ik een dagje overgeslagen had. :? Ik denk dat ie pas gaat mekkeren op het moment dat je op 22 juli gespeeld hebt (en daar dus een record van opslaat), en het vervolgens ineens 21 juli is. Als je niet speelt voordat je de tijd terugdraait kan het geen kwaad. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-05 21:35
Ik ga mezelf dus trakteren op een DS voor naast m'n PSP (of misschien komt me PSP wel naast me DS wie weet :9 )

Maar zijn er nog dingen waar ik op moet letten als ik een 2e Hands DS koop ? Ik las ergens dat er touchscreens waren die niet op alle plekken reactie gaven :?
Of is er misschien een game die ik van te voren even kan kopen om de DS goed te testen :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

TrIsTaN_tDb15 schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 18:37:
Ik ga mezelf dus trakteren op een DS voor naast m'n PSP (of misschien komt me PSP wel naast me DS wie weet :9 )

Maar zijn er nog dingen waar ik op moet letten als ik een 2e Hands DS koop ? Ik las ergens dat er touchscreens waren die niet op alle plekken reactie gaven :?
Of is er misschien een game die ik van te voren even kan kopen om de DS goed te testen :) ?
Via pictochat (chatprogramma in de DS ingebouwd) kan je vrij tekenen en schrijven op het touchscreen. Zo moet je alles perfect kunnen testen.
Ik heb zelf nog niet gehoord van Touchscreens die geen reactie geven.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
TheEvilCuber schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 18:39:
[...]

Via pictochat (chatprogramma in de DS ingebouwd) kan je vrij tekenen en schrijven op het touchscreen. Zo moet je alles perfect kunnen testen.
Oke tanks, ik zal er op letten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulWar1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:23
Ik heb ook de overstap gemaakt van de DS Phat naar DS Lite.
Het beeld en de vormgeving vh apparaat is echt geweldig!

Echter heb ik een probleem......de toetsen!
Op het D-pad is het bijna onmogelijk om diagonaal te bewegen, dit merk je vooral in MP:H.
Als je vooruit loopt en dan je duim naar links af rechts beweegd staat je hunter even stil, beweeg je je duim nog verder gaat hij naar links/rechts. Diagonaal lukt alleen als je veel kracht zet op beide toetsen, dit maakt het spelen van MP:H een ware frustratie 8)7
Ook de ABYZ toetsen hebben hier in mindere mate last van, soms reageren ze niet als je ze indrukt tot na de 'klik'. Ze reageren pas als je echt doordrukt.

Nu is mijn vraag hebben jullie hier ook last van of is dit een defect?

[ Voor 6% gewijzigd door SoulWar1 op 22-07-2006 19:02 ]

Know Thyself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
TheEvilCuber schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 18:39:
[...]
het broertje van mijn vriendin heeft een zandkorrel of iets dergelijks tussen zijn ds en het touchscreen gehad waardoor zijn ds op constant touch stond. echt strontvervelend.
maargoed, even peuteren en het was zo weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
SoulWar1 schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 18:59:

Op het D-pad is het bijna onmogelijk om diagonaal te bewegen, dit merk je vooral in MP:H.
Als je vooruit loopt en dan je duim naar links af rechts beweegd staat je hunter even stil, beweeg je je duim nog verder gaat hij naar links/rechts. Diagonaal lukt alleen als je veel kracht zet op beide toetsen, dit maakt het spelen van MP:H een ware frustratie 8)7
Ook de ABYZ toetsen hebben hier in mindere mate last van, soms reageren ze niet als je ze indrukt tot na de 'klik'. Ze reageren pas als je echt doordrukt.

Daar had ik in het begin ook last van, maar na een paar uur spelen was het weg. De D-pad van de Lite moet blijkbaar eerst even "ingespeeld" worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Over phoenix wright nog een laatste keer.

Toen ik aan het einde nog wat fingerprint poeder plaatste en wegblies moest ik denken wanneer er een spel komt die het omgekeerde doet.

GTA oid met een mini stukje dat je een lijntje coke moet maken. Touchpad credit card. en vervolgens moet opsnuiven mbv de microfoon :o

Trouwens nu ik het spel heb uitgespeeld. Valt er nog iets te spelen of kan ik em nu maar verkopen?

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 22-07-2006 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulWar1
Hankey schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 19:45:
[...]

Daar had ik in het begin ook last van, maar na een paar uur spelen was het weg. De D-pad van de Lite moet blijkbaar eerst even "ingespeeld" worden...
Ok, bedankt voor je reactie. Ik zal van de week eens lekker gaan raggen op dat ding >:)

Know Thyself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
HIValicious schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 16:50:
[...]

nou ik den kdat ik de fout gemaakt heb toen ik de cartridge in het systeem had toen ik de datum veranderde
Die cartridge kan de datum niet uitlezen als hij niet is opgestart hoor (hoewel, er wórdt gecommuniceerd met de cartrigde, ivm naam +_ icon van het spel, maar het lijkt me dat dat alles is). Dus dattie erin zat is geen probleem. Je moet hem echt opstarten. Zoals hierboven al gezegd heb je dus ws 22 juli uitgespeeld en toen het spel gestart terwijl de datum op 21 juli stond (of andere data, uiteraard ;))

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171426

Ik heb voor de DS lite een gamepouch gekocht bij lik-sang:
Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/images//170/nds-lite-airform-white.jpg

Een superding, biedt goede bescherming en er is zat ruimte voor spelletjes. Een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154823

@Perpexed: toevallig, heb ik afgelopen week nog besteld. Kost niks, en over het algemeen is iedereen er tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02:58

Gaitman

The Real One

Anoniem: 154823 schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 23:30:
@Perpexed: toevallig, heb ik afgelopen week nog besteld. Kost niks, en over het algemeen is iedereen er tevreden over.
Hier ook besteld. Hopelijk deze week binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Exact.. En zo is het maar net :)

Anyways. Ik heb Touch! Bomberman Land hier liggen.
Morgen maar eens kijken hoe dat werkt online :9
Wie doet er mee ? Of wachten jullie op de EU / US release ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Ik heb net de gewone gekocht en er zijn nog zat andere spelletjes die ik wil, dus nee, ik wacht nog even ;) Voornamelijk iets met geld enzo ;)

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-04 15:04

Iwes

Blaat

Ik ben van plan binnenkort een DS Lite te kopen, maar ik wil eigelijk wel heel graag een blauwe. Heb daarom gekeken bij Lik-Sang, en deze is helemaal niet zo duur. Het gaat pas duurder worden dan hier als hij gepakt word door de douane en er dus nog belasting bij komt.

Nu heb ik hier een beetje rondgezocht, en ik kon iemand vinden die ook een DS importeerde en die moest 50 euro bijlappen. Volgensmij zag ik ook iemand die geen belasting moest betalen.

Nou vraag ik me af wat de beste manier is om de DS op te laten sturen. Ergens las ik al dat ik geen courierdienst moest nemen. Heeft iemand nog andere tips en/of ervaringen? En is er nog een bepaalde periode waarin ik 't beter niet kan doen omdat ze dan beter opletten (ik haal 'm waarschijnlijk half augustus, maar dan komt iedereen ongeveer terug van vakantie, maakt dat uit?)

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-05 22:46

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Maakt allemaal weinig uit. Couriersdiensten worden er sneller uitgepakt. (zijn toch sneller pakjes met waarde he..)

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Laatst online: 30-05 20:47
Iwes schreef op zondag 23 juli 2006 @ 11:01:
Ik ben van plan binnenkort een DS Lite te kopen, maar ik wil eigelijk wel heel graag een blauwe. Heb daarom gekeken bij Lik-Sang, en deze is helemaal niet zo duur. Het gaat pas duurder worden dan hier als hij gepakt word door de douane en er dus nog belasting bij komt.

Nu heb ik hier een beetje rondgezocht, en ik kon iemand vinden die ook een DS importeerde en die moest 50 euro bijlappen. Volgensmij zag ik ook iemand die geen belasting moest betalen.

Nou vraag ik me af wat de beste manier is om de DS op te laten sturen. Ergens las ik al dat ik geen courierdienst moest nemen. Heeft iemand nog andere tips en/of ervaringen? En is er nog een bepaalde periode waarin ik 't beter niet kan doen omdat ze dan beter opletten (ik haal 'm waarschijnlijk half augustus, maar dan komt iedereen ongeveer terug van vakantie, maakt dat uit?)
Ik wil graag een PSP kopen bij Lik Sang en kwam ook op dat je miss gepakt kan worden.
Maar er is nog iets, je hebt toch geen garantie in europa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Laatst online: 21-02 19:34
Anoniem: 155599 schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 20:00:
Over phoenix wright nog een laatste keer.

Toen ik aan het einde nog wat fingerprint poeder plaatste en wegblies moest ik denken wanneer er een spel komt die het omgekeerde doet.

GTA oid met een mini stukje dat je een lijntje coke moet maken. Touchpad credit card. en vervolgens moet opsnuiven mbv de microfoon :o

Trouwens nu ik het spel heb uitgespeeld. Valt er nog iets te spelen of kan ik em nu maar verkopen?
offtopic:
Ik heb wel interesse in Phoenix Wright, als je het wilt verkopen. Je me mailen op azt.azt[AT]gmail.com :)

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-05 19:44
Hankey schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 19:45:
[...]

Ik heb er ook last van, vooral bij animal crossing is het een bitch. Overigens heb ik al aardig wat uren erop zitten op m'n lite en de toetsen worden er niet echt beter op, ga Nintendo maar eens mailen denk ik.

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182163

Woon je in de omgeving van Groningen of Doetinchem dan kun je bij Dimension Plus de Hori Screen Protector kopen voor 10,99 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oreally
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
SoulWar1 schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 18:59:

het is een defect ik heb een witte ds lite die gewoon goed werkt en een zwarte die dat probleem ook heeft ik heb de zwarte al 3 keer terug naar de winkel gebracht om het in te ruilen allemaal hadden dat probleem ik ga het blijven terug brengen tot dat ik een goede heb maar het is iedere keer uitverkocht dus het zal lang duren

Op dit forum praten ze ook over dit probleem http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=107664

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes

Iwes

Blaat

Iemand trouwens ervaring met dit ding: Comfort Stylus

Zou het een goede vervanging kunnen zijn voor de thumbstrap?

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Wat is eigenlijk het verschil tussen Animal Crossing DS en Animal Crossing Wild World?

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
Wes46 schreef op zondag 23 juli 2006 @ 14:55:
Wat is eigenlijk het verschil tussen Animal Crossing DS en Animal Crossing Wild World?
Niets, AC DS bestaat niet. De AC die er is voor de DS heeft de ondertitel 'Wild World'.

Online co-op bevestigd voor de nieuwe castlevania :D

http://www.insidegamer.nl...rtraitofruin/nieuws/11339

[ Voor 23% gewijzigd door D3ft0n3 op 23-07-2006 15:14 ]

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulWar1
oreally schreef op zondag 23 juli 2006 @ 13:08:
[...]

het is een defect ik heb een witte ds lite die gewoon goed werkt en een zwarte die dat probleem ook heeft ik heb de zwarte al 3 keer terug naar de winkel gebracht om het in te ruilen allemaal hadden dat probleem ik ga het blijven terug brengen tot dat ik een goede heb maar het is iedere keer uitverkocht dus het zal lang duren

Op dit forum praten ze ook over dit probleem http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=107664
Als ik dat zo lees lijkt het om een productiefout te gaan, dus dan kun je blijven ruilen 8)7
Ik heb er nu ongeveer 5 uur mee gespeeld en er is nog geen verbetering te merken. Denk dat ik hm ook ruil en de nieuwe in de winkel uitprobeer, aangezien de kans dat de d-pad niet goed werkt dus erg groot is.

Know Thyself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61283

D3ft0n3 schreef op zondag 23 juli 2006 @ 15:04:
[...]

Niets, AC DS bestaat niet. De AC die er is voor de DS heeft de ondertitel 'Wild World'.

Online co-op bevestigd voor de nieuwe castlevania :D

http://www.insidegamer.nl...rtraitofruin/nieuws/11339
Ik was niet van plan om die castlevania te kopen, omdat ik nog steeds bezig met 1 van de GBA castlevanias :+ Maar nu moet ik deze dus wel kopen, games met co-op zijn echt geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
Ik kan op marktplaats een 2e hands DS (fat) voor 80,- kopen, maar deze is wel zonder bon :(
Doet nintendo moeilijk als er ooit iets mis mee is en je hem ter RMA aanbied zonder bon ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 10:34
Is het al eens bekend wanneer het zogenaamde pakket met PDA-functionaliteit voor de DS uitkomt? Dat werd vanaf inceptie beweerd maar buiten Opera voor DS zie ik nog maar heel weinig ontwikkelingen op dit vlak (en zou juist een reden zijn om er 1 te halen voor mij). Enig idee?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182576

Breepee schreef op zondag 23 juli 2006 @ 20:42:
Is het al eens bekend wanneer het zogenaamde pakket met PDA-functionaliteit voor de DS uitkomt? Dat werd vanaf inceptie beweerd maar buiten Opera voor DS zie ik nog maar heel weinig ontwikkelingen op dit vlak (en zou juist een reden zijn om er 1 te halen voor mij). Enig idee?
Via sommige homebrew heb je kleine pda functionaliteit.
een flashcard genaamd G6 Lite heeft een ingebouwde chinese pda.

nog even wachten tot er een engelse versie verschijnt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Breepee, volgens mij hebben we het hier eerder over gehad. Je koopt een DS voor de games, niet de PDA functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Als hij nou een DS wil kopen voor de PDA-functies moet hij dat toch zelf weten :?

Wat betreft die toetsen, ik heb een zwarte en ondertussen (50 uur gespeeld schat ik) gaat t diagonaal bewegen al een stuk beter dan in het begin. Ik kan er in ieder geval niet mee zitten.

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 09:47

NMe

Quia Ego Sic Dico.

MaxBurn schreef op maandag 24 juli 2006 @ 01:23:
Breepee, volgens mij hebben we het hier eerder over gehad. Je koopt een DS voor de games, niet de PDA functionaliteit.
Net zoals je een telefoon alleen mag gebruiken om te bellen, een pc voor Office-werkzaamheden en je op een gitaar alleen maar rock ten gehore mag brengen? ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Als je een telefoon koopt als mp3 speler ben je in ieder geval stom bezig ja :) Ik bedoel te zeggen dat je iets in eerste instantie koopt voor DE functie waar het echt voor bedoeld is. wil je een goede PDA dan zal je dat niet krijgen met een DS.

[ Voor 52% gewijzigd door Max|Burn op 24-07-2006 03:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Iwes schreef op zondag 23 juli 2006 @ 11:01:

Om jezelf vrij te stellen van een onverwachte belastingsheffing moet je met de leverancier (Lik-Sang in jouw geval) afspreken dat je pakket als “gift” wordt opgestuurd en dat op het verzendlabel een waarde van niet meer dan €50,- vermeld wordt.

Ik bestel op deze manier regelmatig producten van buiten de EU en heb zodoende nog nooit 1 overbodige cent belasting betaald. De meeste leveranciers zijn zonder problemen bereidt hieraan mee te werken als je even kort de situatie uitlegt…. Je zult immers niet de eerste zijn die op deze manier besteld ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaxBurn schreef op maandag 24 juli 2006 @ 03:15:
Als je een telefoon koopt als mp3 speler ben je in ieder geval stom bezig ja :) Ik bedoel te zeggen dat je iets in eerste instantie koopt voor DE functie waar het echt voor bedoeld is. wil je een goede PDA dan zal je dat niet krijgen met een DS.
Ik heb mijn telefoon ook gekocht als mp3/speler en camera.
Zeg niet dat het de meest geweldige camera en mp3 speler is maar toch handig aangezien ik mijn telefoon bij heb.

En als je toch al een DS hebt lijkt het mij best grappig om er pda functies op te hebben. Ik vind het iig wel boeiend. Plus de ds is er "slim" genoeg voor lijkt me
---
Dat met die D-pad weet ik nog steeds niet of hij wel of niet werkt.
Welk spel heb ik diagonalen voor nodig? phoenix wright , advance wars , brain acadamy/training, mario kart die hebben niet echt diagonalen nodig.
--
Verkopen jullie wel eens ds games? hoe verpak je die dingen? Die dingen van cd-wow komen amper door de brievenbus

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 24-07-2006 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Ik zag trouwens deze charger (denk niet dat ik 'm zal kopen, maar hij is wel heel erg strak):

http://videogame.brando.com.hk/prod_detail.php?prod_id=00358

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote_Keizer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09-2011
Ik heb mijn DS nu een paar weken (tegelijk gekocht met new super mario) maar heb sinds afgelopen weekend dat hij mid-game zichzelf uitzet, zelfs met de oplader eraan! Ik heb de ds topics hier al even afgezocht maar ben het nog niet tegengekomen. Iemand ervaring met dit probleem?
Overigens kan ik de mini-games met stylus (bijvoorbeeld poker) zonder enig probleem 2 uur spelen vreemd genoeg. Zou het een game issue zijn misschien?

[ Voor 22% gewijzigd door Grote_Keizer op 24-07-2006 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Walkman schreef op maandag 24 juli 2006 @ 10:03:
Ik zag trouwens deze charger (denk niet dat ik 'm zal kopen, maar hij is wel heel erg strak):

Erg tof. Als ik nog meer van mijn ds zou houden zou ik em mss halen. Helaas gaat mijn liefde voor een handheld niet zo diep ^_^

en keizer. Als iets kapot lijkt en je vind er niks over in de search. Dan zou ik wss linea recta een belletje plegen met de winkel waar ik em vandaag heb. Als het kapot lijkt dan is het mss ook kapot.
Zowiezo handig om te weten wat de winkel ervan weet niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote_Keizer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09-2011
Ja ik ga er vanmiddag even heen uiteraard maar ik vond dat ook een probleem wat nog niet bekend is wel thuis hoort in dit topic. Uiteraard zal ik ook het verloop even laten weten want ik vind ook problemen met hardware interessant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-05 23:10

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Breepee schreef op zondag 23 juli 2006 @ 20:42:
Ik zie in de pricewatch al PDA's staan die goedkoper zijn dan de DS. Als je echt een PDA wil, waarom ga je daar niet voor?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Om jezelf vrij te stellen van een onverwachte belastingsheffing moet je met de leverancier (Lik-Sang in jouw geval) afspreken dat je pakket als “gift” wordt opgestuurd en dat op het verzendlabel een waarde van niet meer dan €50,- vermeld wordt.
zal lik-sang (net zoals een groot aantal andere webstores) noooooit doen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MandaloR
  • Laatst online: 07-05-2024

MandaloR

MandaloR

Boeb0e schreef op maandag 24 juli 2006 @ 10:45:
[...]

Der stond bij mij anders wel een waarde van $40,- op bij 't pakketje waar mijn Enamel Navy DS Lite in verstuurd was. Dus ze zijn der wel degelijk toe in staat :)

jB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
MandaloR321 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 11:30:
[...]

Der stond bij mij anders wel een waarde van $40,- op bij 't pakketje waar mijn Enamel Navy DS Lite in verstuurd was. Dus ze zijn der wel degelijk toe in staat :)
Hetzelfde geldt voor play-asia. Ik heb tot nu toe alle pakjes als gift of lage waarde gekregen.

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Walkman schreef op maandag 24 juli 2006 @ 10:03:

Zo'n dock heb ik voor m'n DS Phat: erg handig en is een stuk netter dan zo'n losse kabel op je bureau als ie aan het opladen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Boeb0e schreef op maandag 24 juli 2006 @ 10:45:
Denk je? :+

Ze zullen een hoop business aan hun neus voorbij zien gaan als ze t niet zouden doen. Bovendien zijn er genoeg webshops die intercontinentale zendingen standaard al als "gift" met een beperkte waarde markeren. Klantenservice noemen ze dat ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes

Iwes

Blaat

Had een mailtje gestuurd of het mogelijk was om 'm als gift te versturen naar Lik Sang.. Krijg dit terug:
Dear Irès,

Thank you for contacting us at Lik Sang.com Customer Support.

Our orders are normally sent as merchandizes instead of "gifts". With the number of parcels Lik-Sang ships to many countries everyday, as a business we cannot label parcels as "gifts" or otherwise. Hope you will understand our difficulties and we apologize for the inconvenience caused.

For any further question or concern, please don't hesitate and feel free to contact us again.

Best regards,
Kan het ook wel begrijpen, maarja. Valt altijd nog te proberen om het als comment bij m'n bestelling te doen (als dat kan daar).

Trouwens, wordt de waarde van een pakket op het pakket zelf gezet bij Air Mail? Ik bedoel, als het via de 'normale post' gaat lijkt het me niet handig dat iedereen kan zien dat er een DS Lite in zit + spel + lader + hoesje ter waarde van $210.... Kan iemand zo de lopende band af gaan en kijken naar iets leuks en dat er uitpikken..

Hmmm.. Kan nog steeds niet kiezen, of de donkerblauwe of de lichtblauwe..

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Probeer je play-asia toch...

Beetje jammer dat Lik-Sang niet de moeite wil nemen :O
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op zoek naar een leuke game? Check de startpost en lees diverse reviewsites!