Het Nintendo DS Topic Deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.332 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamlet
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Hamlet

[: Happy Happy :]

Bij Media Markt verkopen ze tegenwoordig ook Hori screenprotectors en stylus voor 9,95.
Lekker snel en dichtbij.
Ze hebben alleen nog geen zwarte stylus :(
Ook hebben ze een MadCatz pakket met een thumbwrist, screenprotectors, stylus enz enz. voor 9,95

heb ik niet meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-06 22:22
Anoniem: 155599 schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 14:34:
Het niveau is weer hoog.

Aanvulling van de FAQ?

Screen protectors?
Ja die dingen zijn tof als je niet van krasjes op je schermen houdt. Je hebt verschillende soorten, maar met hori zit je volgens ons altijd wel goed.
Welnu waar haal je zoiets en wat kost het?
NL webshop (Zuiderpark) 15E ex verzenden.
En als je gezegend bent met een creditkaart of iemand kent die een creditkaart heeft. voor 6pond heb je em ook al bezorgd en al binnen van www.cd-wow.com. Als je nog meer euro's wilt besparen of je hebt geen credit kaart val ons er niet mee lastig en kijk even op google kijken waar ze die dingen nog meer verkopen.
Hoe breng je zoiets aan en andere vragen over screen protectors kun je hier stellen. Screen protectors.

Ik heb net een DS-lite gekocht welke games moet ik nu halen?
Zie de games hierboven in de startpost. Bezoek sites zoals ign.com en sorteer op rankings. En als je dan nog steeds deze vraag wil stellen. Laat dan iig weten welke spellen je al leuk vind en waarom.
Bij cd-wow.nl kan je ook met iDeal betalen. Ik had m'n Hori's binnen een week binnen :)...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Topicstarter
kevin schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 15:33:
Hey gasten, ik heb een tooltje geschreven om de wifi status en scores te checken en dit leek me wel de juiste thread om dit in te posten. Hij staat in de meuktracker. :)
Mooi man, tweakers. Ik ga hem zo ook even uitproberen als ik thuis ben.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis013
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-05 08:44
Bestaat er eigenlijk zoiets als een amiga emulator voor de DS?
En het lijkt me ook super om oude advanture games zoals Monkey Island te kunnen spelen op de DS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Hamlet schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 16:32:
Bij Media Markt verkopen ze tegenwoordig ook Hori screenprotectors en stylus voor 9,95.
Lekker snel en dichtbij.
Ze hebben alleen nog geen zwarte stylus :(
Ook hebben ze een MadCatz pakket met een thumbwrist, screenprotectors, stylus enz enz. voor 9,95
.
Toevallig was ik gister bij de MM, zat ik ook inderdaad op te kijken dat ze producten van HORI hadden voor de DSL. Ik was eigenlijk op zoek naa een thuislader voor de DSL(zeul nog steeds met zon grote logge stepdown+USA DSL adapter) maar helaas ze hebben alleen auto laders nog geen thuis laders.
Heb verder het MadCatz styli setje mee genomen, met 3 styli in de Japanse kleuren(wit, donker en licht blauw). De styli zijn niet echt fantastisch, erg licht en grof afgewerkt. Verder vind ik het bijgeleverde duimtopje erg goed werken, heb het getest met MP:H. Werkt erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-06 19:28

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Dennis013 schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 18:42:
Bestaat er eigenlijk zoiets als een amiga emulator voor de DS?
En het lijkt me ook super om oude advanture games zoals Monkey Island te kunnen spelen op de DS!
dude! kijk eens hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:37
Hey ik ga aanstaande dinsdag op vakantie en ik zoek nog een leuk spel om me mee te vermaken in het vliegtuig. Ik hou wel van RPG achtige games en over het algemeen schietspellen ook wel maar Metroid vind ik dan net weer niks. Ik heb laatst ook Brain Training gekocht, erg leuk, maar niet leuk genoeg om me echt lang mee te vermaken. Dus ik zoek een beetje een leuk spel voor mn DS deze zomer.
alvast bedankt!

VeeGee

Tesla Model 3 RWD (2023)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:00

Smoonshine

Feyenoord!!

Kun je die bestanden gewoon op een sd-kaartje zetten eigenlijk? En werkt het dan?

edit: laat maar, had verder moeten lezen (8>

[ Voor 9% gewijzigd door Smoonshine op 13-07-2006 12:56 ]

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-05 13:11
VeeGee schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 12:49:
Hey ik ga aanstaande dinsdag op vakantie en ik zoek nog een leuk spel om me mee te vermaken in het vliegtuig. Ik hou wel van RPG achtige games en over het algemeen schietspellen ook wel maar Metroid vind ik dan net weer niks. Ik heb laatst ook Brain Training gekocht, erg leuk, maar niet leuk genoeg om me echt lang mee te vermaken. Dus ik zoek een beetje een leuk spel voor mn DS deze zomer.
alvast bedankt!

VeeGee
Advance wars 2 lijkt leuk te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:14

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Glorix Jim schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 12:59:
[...]

Advance wars 2 lijkt leuk te zijn?
Waarom raad je dan niet meteen Advance Wars DS aan? ;) Mario & Luigi is ook een aanrader als je van RPG's houd.

[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 13-07-2006 13:23 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

VeeGee schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 12:49:
alvast bedankt!

VeeGee
CastleVania: Dawn of Sorrow!

(Jaja, gaan we weer ;) )

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NTAuthority
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:40
Ik mag overmorgen een spel kopen (voor mijn NDS, duh :P ), en nu wil ik een spel weten wat jullie mij aanbevelen. Ik ben niet echt een fanatieke gamer, en houd meer van simpele spellen. Ik kan ze alleen in de lokale winkel kopen, dus ze moeten in de EU uit zijn. Ik moet wel een tijdje er mee kunnen vermaken.

Weet iemand een spel wat ik het beste zou kunnen kopen?

Groeten,

Bas, aka NTAuthority

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:23

NoTimeRemains

I know

hey alweer een vraag wat een leuk spel is :) yay :)

kijk eens ds.ign.com & op www.gamerankings.com. En in de OP staan ook een aantal goede spellen.
aanraders: M&L:PIT, C:DOS, MK:DS, T:DS, AW:DS, SM64:DS

succes met zoeken :z

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

..en dat groeten mag je weglaten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NTAuthority
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:40
Ik heb even gezocht, een paar minuutjes ja, en nu blijkt dat ik NSMB, of AC:WW wil. Ik neig meer naar AC:WW, omdat dat niet echt zo moeilijk zou moeten zijn, en je het elke dag kan openen. Vinden jullie dat ik dat zou moeten doen? :P

offtopic:
Zo'n snelle reactie had ik niet verwacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

-NMe- doe's zo'n message in het topic zetten (onder postbalkje toch?) over vragen naar aanraders, ik krijg er echt nierstenen van

[ Voor 17% gewijzigd door apNia op 13-07-2006 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
Het is nogal persoonlijk, maar ik ben echt helemaal verslingert aan AC:WW... Je kan je eigen spel bepalen, er is niets dat moet, je kan niets fout doen. Gewoon lekker bezig zijn. In die zin is het eigenlijk geen spel :)

AC:WW was voor mij de reden om een DSL te kopen iig :) Verder nog geen spellen die ik leuk vind, al heb ik er nu 4 van een vriend geleend, die ga ik de komende week eens proberen :)

@hierboven: sowieso kan niemand je echt een spel aanraden, tenzij hij/zij je heel goed kent. Het is imo dan ook zinloos om te vragen naar 'toffe spellen'. Voorbeeld: zoals gezegd, ik vind van wat ik tot nu op de DS heb gespeeld alleen AC:WW de moeite waard, maar dan wel genoeg moeite om een DSL te kopen. Andere mensen vinden daar juist geen zak aan en kopen m juist vanwege NSMB wat voor mij weer totaal niks is.

[ Voor 35% gewijzigd door Punksmurf op 13-07-2006 15:34 ]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02-06 22:56

Nitai

Live the life you love.

Sinds gisteren M&L:PIT gespeeld, een leuk spel... maar het lijkt ontzettend op het spel Mario & Luigi Super Saga (of iets in die richting) die ik toen ook op de Gameboy Advance gespeeld had. Ben ik nou gek of heeft iemand anders dit ook?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:45

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Nitai schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 15:31:
Sinds gisteren M&L:PIT gespeeld, een leuk spel... maar het lijkt ontzettend op het spel Mario & Luigi Super Saga (of iets in die richting) die ik toen ook op de Gameboy Advance gespeeld had. Ben ik nou gek of heeft iemand anders dit ook?
Het is naar mijn weten ook een soort van vervolg in de RPG serie van mario. Ik vind hem persoonlijk wel vernieuwend aangezien je nu toch echt met 4 figuren te maken hebt, de gba versie had er "slechts" twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 12:59
Nitai schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 15:31:
Ik speel M&L:PIT nu een paar maanden nadat ik M&L:SS op de GBA gespeeld heb. En het lijkt als 2 druppels water op elkaar :). Alle extraatjes maken het wel weer de moeite waard, babies, bros. items, dual screen puzzeltjes :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Een paar maanden ? Wow..
Kon ik dat maar. Ik was er na 3 dagen alweer mee klaar ;(

Als je Paper Mario op de Gamecube vet vindt dan trek je M&L:PIT ook zeker goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

NTAuthority schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 15:01:
Ik heb even gezocht, een paar minuutjes ja, en nu blijkt dat ik NSMB, of AC:WW wil. Ik neig meer naar AC:WW, omdat dat niet echt zo moeilijk zou moeten zijn, en je het elke dag kan openen. Vinden jullie dat ik dat zou moeten doen? :P
Ik vind AC:WW fantastisch. Mijn favoriete spel op de DS. Ik speel het al vanaf december dagelijks. :) Dat kan ik van niet veel andere spellen zeggen.

Maar een paar maanden lang alleen maar Animal Crossing spelen lijkt me ook weer niks. Het is typisch iets dat je af moet wisselen. Een half uurtje in je dorp rondkijken, en dan even een "echt" spel spelen. Maar het is, begrijp ik, niet je eerste spel, dus dat moet in principe geen probleem zijn.
CastleVania: Dawn of Sorrow!
Dat blijft ook altijd goed advies. _/-\o_ Dat spel is geweldig. Totdat Metroid Dredd echt blijkt te bestaan mijn favoriete actiespel op de DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Laatst online: 08:13

Twhomp

Stayin' Alive

Zo, hèhè, eindelijk Advance Wars DS binnen. Ik had m besteld bij GCShop:

Besteld op zaterdag 24 juni
Binnen op donderdag 13 juli 8)7

Dat is dus 19 dagen in plaats van 3 ofzo. Had dan die bestelling niet aangenomen ;)

Nou ja, verder goede toko (hoewel ze echt iets aan de communicatielijnen moeten doen) en het belangrijkste is dat ik m binnen heb.

[ Voor 17% gewijzigd door Twhomp op 13-07-2006 17:31 ]

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Ik wacht nog steeds op m'n Joytech XL tech pack voor m'n Lite, met name voor de pouch en de USB charger. 27 juni besteld bij bol.com en de bestelstatus staat nog steeds op "in bestelling bij onze leverancier" :/. Levertijd zou 5 tot 10 werkdagen zijn...

[ Voor 7% gewijzigd door equationunequal op 13-07-2006 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theebag
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:58
Weet er iemand of ze ook DS spellen verkopen in het See-Buy-Fly gedeelte ( na de douane ) van Schiphol en hoeveel ze kosten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138251

Ze verkopen spellen, dat is zeker ,maar ikweet niet welke en de prijs, ik denk onder/rond de 40 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

wat zijn de drie komende toptitels voor de DS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Anoniem: 87302 schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 20:28:
wat zijn de drie komende toptitels voor de DS?
Zelda: The Phantom Hourglass
Castlevania: Portrait Of Ruin
& Final Fantasy III

:)

Daarvan verwacht ik iig dat het toptitels worden, maar zeker zijn kan je nooit natuurlijk...

[ Voor 19% gewijzigd door equationunequal op 13-07-2006 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Laatst online: 29-05 13:49
Zelda in iedergeval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Labman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-04-2024
Enig idee wanneer Zelda uit gaat komen? Ik zie wel veel filmpjes etc ervan staan, maar zie verder alleen staan dat hij "waarschijnlijk" in 2006 geleverd zal worden..
Zelda lijkt me wel een goede reden om een DS te kopen..

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Labman schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 20:59:
Enig idee wanneer Zelda uit gaat komen? Ik zie wel veel filmpjes etc ervan staan, maar zie verder alleen staan dat hij "waarschijnlijk" in 2006 geleverd zal worden..
Zelda lijkt me wel een goede reden om een DS te kopen..
Waarschijnlijk zal dat in dezelfde periode gebeuren als dat Twilight Princess op de Gamecube en Wii uitkomt.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
Woeii net NSMB uitgespeeld (wel niet alle munten verzameld) die eindbazen zijn vet makkelijk vooral als je zo'n mega mushroom hebt. Wel beter dat je nu kan saven ik weet nog dat op de gameboy je iedere keer opnieuw moest beginnen. Overige puntjes:
- zwemmen is kut, *(inruilen voor vliegen)
- geen gebruik van de stylus
+ nostalgie

Voor de rest leuke game maar iets te simpel voor de "jonge" volwassenen onder ons ;)

Shit nu moet ik op zoek naar een leuke game lolz :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

toch leuk als je thuis komt na 12 uur hard gewerkt te hebben en je dinnetje zit op je te wacht met Brain Training :Y)

leuke 'game' btw
maar tis wel redelijk makkelijk. ik heb net de eerste dag gespeeld en mijn brain age was 34? tot nu toe nog niet erg moeilijk.
wel leuk hoe non-gamers ineens zich gaan bemoeien met het spel :|

het enige jammeren is als je die kleuren zo moet zeggen dat zwart het bij mij zo moeilijk doet. kan mss aan mijn limburgse roots liggen...

naar bed naar bed zei HIValicious en hij ging slapen om de andere dag weer hard te gaan werken... :+

[ Voor 11% gewijzigd door NoTimeRemains op 14-07-2006 01:34 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-05 13:11
Ik heb sinds gister Tony Hawk binnen en het is echt een vet spel! Qua gameplay is het gelijk aan een TH van consoles en dat is toch wel een groot pluspunt, echt weer heel veel verslavend :)
Al stellen de graphics niet veel voor, het geeft je toch een TH gevoel en dat komt eigenlijk alleen maar door de feeling die er in zit, petje af voor de ontwikkelaars!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
  • Laatst online: 12-11-2023
Ik ben 30 en ik heb van m'n collega's een paar weken terug een DS Lite gekregen. Ik heb er Brain Training en NSMB bij gekocht. NSMB vind ik er wel erg leuk uitzien en nu ik het spel dan eindelijk is er eindelijk een jeugdtrauma verwerkt (ik mocht geen NES, we hadden immers al een Atari ST) maar ik kom er maar niet echt aan toe om het te spelen...en als ik die reacties hier zo lees ben ik er blijkbaar gewoon te oud voor want ik vind het gewoon behoorlijk pittig, al dat gespring en gedoe ;). Ik kan het ook niet echt opbrengen om levens te gaan harvesten en dan weer 4 levels te moeten completen om weer eens te kunnen saven...

Aan Brain Training daarentegen ben ik compleet verslingerd, ik heb sinds dag 1 nog geen stempel gemist. Het 'kost' je per dag ook niet meer dan 15 a 30 minuten, en omdat m'n vriendin ook hooked is, is het een gezellige en competatieve bezigheid. Ook al is de hersenleeftijd van 20 (de beste score) al na vrij korte tijd behaald, dan nog is het een uitdaging om deze vast te houden. Dat valt echt niet mee als je 's avonds na een dag hard werken op de bank zit. Daarnaast valt er voor mij ook nog veel te verbeteren op sommige trainingsonderdelen.

M'n volgende carts worden waarschijnlijk Elektroplankton en Opera DS, en/of een leuke kit waarmee ik homebrew kan draaien/zelf een beetje pielen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Genoil op 14-07-2006 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Gister ook een DS Lite opgepikt met NSMB. Toch leuk om die oude tijden weer eens te herleven. Helaas nog niet veel tijd gehad om ermee te gamen, maar de eerste indrukken zijn iig positief.

Beetje jammer alleen dat Ninty geen wrist strap met de Lite meelevert, ik vind die dingen nl ontzettend handig. Nu heb ik er thuis nog wel een aantal liggen, maar daar past er natuurlijk geen een van op de Lite…
Bij Lik-Sang/PlayAsia kun je ze wel bestellen, alleen sturen ze schijnbaar een willekeurige kleur op (“Randomly Shipping 1 of 5 colors”). Nu kan ik best leven met een witte, grijze of zwarte, maar baby blue of pink….I don’t think so… :|
Iemand die wellicht een andere shop weet waar je zo’n ding kan bestellen?

Nog een vraag voor wat betreft de games. Wees niet bang, ik hoef niet te weten welke games ik erbij moet kopen…reviews lezen doe ik zelf wel ;) . Maar zou wel graag willen weten welke games volgens jullie het touchscreen op de meest innovatieve manier gebruiken. Thnx!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Genoil schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 09:26:

Aan Brain Training daarentegen ben ik compleet verslingerd, ik heb sinds dag 1 nog geen stempel gemist. Het 'kost' je per dag ook niet meer dan 15 a 30 minuten, en omdat m'n vriendin ook hooked is, is het een gezellige en competatieve bezigheid.
Je hebt ook nog brain academy (niet zo leuk als brain training though, maar voor als je wat afwisseling wil hebben, (je gaat trouwens wel een hoop dingen missen dus verwacht er niet teveel van)]

Heb je ook je eigen stempel? kun je ook "patsen" met een maand vol met stempels? Ik had het spel anderhalve week voordat de maand afliep en had alleen maar stempels, vond het best "stoer" eruit zien. Helaas heb ik in juli gaten laten vallen.
Foto's van je eigen gemaakt stempels zijn ook tof... speaking of which ik photobucket em even. Kon in het begin niks mooiers maken als de stempel die je in het begin krijgt, maar een smiley vond ik er toch leuker uitzien
Afbeeldingslocatie: http://i78.photobucket.com/albums/j92/outcast_within/14072006166th.jpg
HIValicious schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 01:33:

het enige jammeren is als je die kleuren zo moet zeggen dat zwart het bij mij zo moeilijk doet. kan mss aan mijn limburgse roots liggen...
Ik lig helemaal dubbel om je. Dit zou zo'n tof filmpje van gamekings oid kunnen worden.

Geeeeeeel geeeeeel geeeeeeeeeel! ds-lite wegsmijt en begint te vloeken in het limburgs _/-\o_

p.s hulde aan de startpost update en de post waarschuwing ^O^

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 14-07-2006 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:00

Smoonshine

Feyenoord!!

Shiverzz schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 09:41:

Nog een vraag voor wat betreft de games. Wees niet bang, ik hoef niet te weten welke games ik erbij moet kopen…reviews lezen doe ik zelf wel ;) . Maar zou wel graag willen weten welke games volgens jullie het touchscreen op de meest innovatieve manier gebruiken. Thnx!!
Dat lijkt mij altijd nog Another Code: Two memories. Een adventure die je volledig met het touch screen speelt. En je gebruikt ook nog eens andere functies van de DS.

Ook Project Rub en zijn opvolger zijn echt leuk. Veel minigames die het touchscreen en microfoon op allerlei manieren gebruiken. Project Rub heb ik ooit nog voor een 10tje gekocht bij de MM. Een koopje voor een toch wel leuk spel!

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-06 09:10

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Over die Brain Training stamps:
ik heb er een vinkje van gemaakt. Staat ook wel netjes. Beter dan de originele stamp.
Die smileys zijn ook wel leuk :)

[ Voor 13% gewijzigd door Max|Burn op 14-07-2006 10:27 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik heb dat vooral met Blauw. Ik mag toch zeggen dat ik redelijk AN spreek (gezien de regio waar ik vandaan kom, Alkmaar) maar het ding pakt de Bl alleen echt goed als ik er een overdreven BLLLLLLLLLLLLLLL van maak. Doe ik dat niet dan pakt hij 1 op de 10 niet lekker ofzo.

edit: oops dubbel

[ Voor 7% gewijzigd door Max|Burn op 14-07-2006 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaxBurn schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 10:49:
Ik heb dat vooral met Blauw. Ik mag toch zeggen dat ik redelijk AN spreek (gezien de regio waar ik vandaan kom, Alkmaar) maar het ding pakt de Bl alleen echt goed als ik er een overdreven BLLLLLLLLLLLLLLL van maak. Doe ik dat niet dan pakt hij 1 op de 10 niet lekker ofzo.

edit: oops dubbel
Kort en laag helpt bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
  • Laatst online: 12-11-2023
Ik doe gewoon altijd alsof ik niet kan praten :). Maar ik was een paar weken terug wel bij m'n ouders langs en heb de DS Lite met Brain Training eens bij m'n moeder in de handen gedrukt. Ging verbazingwekkend goed, voor iemand die praktisch nooit een computer aanraakt. Maar de kleurentest was hilarisch:
DS: [geel kleurwoord]
Ma: "geel"
DS: "Nogmaals" [geel kleurwoord]
Ma: "nogmaals geel!"
Ma: "nogmaalsgeel!"
Ma: "nogmaalsgeel!!"
Ma: "NOGMAALSGEEL!!"
Ma: "hij doet het niet! stom ding!!"
DS: "de DS heeft moeite om je stem te herkennen!"

[ Voor 15% gewijzigd door Genoil op 14-07-2006 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Weet iemand nog een onlinewinkel waar ik voor dinsdag een caroplader + hoesje kan kopen? zuiderpark heeft de datum van die joytech case weer veranderd en dinsdag ga ik op vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Topicstarter
Die ScummVM op de DS is top!
Ik wil nu ook wel een homebrew unit gaan aanschaffen maar heb geen zin om met f/w's aan te moeten passen oid. Dus ik zit aan zo'n Datel oplossing te denken. Welke raden jullie aan? Ook wil ik graag SD cards als medium, is daar goed spul in te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Supercard is een aanrader, met dank aan KeN :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Anoniem: 155599 schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 09:50:
Ik lig helemaal dubbel om je. Dit zou zo'n tof filmpje van gamekings oid kunnen worden.

Geeeeeeel geeeeeel geeeeeeeeeel! ds-lite wegsmijt en begint te vloeken in het limburgs _/-\o_

p.s hulde aan de startpost update en de post waarschuwing ^O^
ik heb t eigenlijk alleen met 'zwart' alleen als ik het met een keutel nog warm in mijn onderbroek en met 4 hete aardappelen in mijn keel uitspreek (bekakt dus) dan werkt het in een keer goed.
en voor een zuid-limburger met een fetisj voor schelden is dat verdomt moeilijk...
*jong auw hoer det dink deut ut weer neet es ich zwjart zik det snapse toch neet auw kut* :P

_/-\o_ OP _/-\o_
mogen uwe overvloedigheid aan data over nieuwe games onze n00b DSers helpen in hun eeuwige queste naar de ultieme game :+
Deddiekoel schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 11:37:
Die ScummVM op de DS is top!
Ik wil nu ook wel een homebrew unit gaan aanschaffen maar heb geen zin om met f/w's aan te moeten passen oid. Dus ik zit aan zo'n Datel oplossing te denken. Welke raden jullie aan? Ook wil ik graag SD cards als medium, is daar goed spul in te krijgen?
foei deddiekoel. hup in het backup tools topic met jou vraag. ;)
neej nu ff zonder te dollen. naar mijn mening kan je beter zon backup tool gebruiken want daar heb je meer mogelijkheden mee dan zon datel ding.
maar op ign staat een mooie review van een 4GB ding *Clique* ik heb de review nog niet helemaal gelezen dus ik kan je niet pcies zeggen wat de mogelijkheden van het ding zijn.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik ben stiekem toch wel blij met sommige (specifieke !) game-requests haha.
Lees op die manier toch nog games die ik een tijd geleden wilde proberen, maar inmiddels alweer glad ben vergeten. ;)
apNia schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 11:51:
Supercard is een aanrader, met dank aan KeN :)
Nice :Y)
Ik ben er ook nog steeds erg tevreden mee. Superding ! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

kunnen we aub die homebrew en "backup" toestanden uit dit topic houden...

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hele gesprekken en andere dingen worden inderdaad in de betreffende topic gepost.
Kleine dingen kunnen geen kwaad. Fine line.. I know, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Laatst online: 13:21

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Bij mij heeft BrainTraining met name moeite met Rood (R'dams accent ;) )

En als je denkt dat de kleurtjes vervelend zijn, wacht dan maar tot je "hardop rekenen" ook mag doen... De 4 komt er echt vrijwel nooit doorheen, de 7 en 9 doen af en toe ook samen moeilijk....

Wel leuk verder hoor :)

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik speel inderdaad ook altijd met Ik kan niet praten. Hersenleeftijd schomment tussen de 20 en 22. (ok laatste keer 27 maar dat is omdat ik tot 2 maal toe iets aanraakte wat ik helemaal niet wou aanraken (o.a. lijnendoolhof, je bent meteen de lul qua score dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-07-2023
HAllo iedereen!!

heb net ook een ds lite gekocht + animal crossing !
eerste indruk echt super cool maar weet nog niet wat me vriende code is... maar dat komt nog wel !!

wou het jullie ff laten weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik heb ACWW niet maar doorgaans kan je die opvragen als je een keer online bent gegaan of het online menu in bent gegaan. In ACWW is dat volgens mij door naar de poort van je dorp te lopen en met een of andere kerel te praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
TYNOz, gefeliciteerd :) Veel plezier ermee, ik heb m ook net en het is echt een fijn spel :*)
Je krijgt je code inderdaad door bij de poort met de rechter wachter te praten en online te gaan.

Wellicht kunnen we eens bij elkaar op 'bezoek'? :)
Van het weekend iig niet, want dan ben ik bij m'n ouders zonder wifi ;(

[ Voor 4% gewijzigd door Punksmurf op 14-07-2006 15:42 ]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Topicstarter
Ik ga volgende week (eindelijk) op vakantie en natuurlijk gaan de DS van mij en de mijne mee. Wat ik me nu afvraag is of het toegestaan is om in het vliegtuig tegen elkaar te spelen over WiFi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-05 19:44
Deddiekoel schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 18:28:
Ik ga volgende week (eindelijk) op vakantie en natuurlijk gaan de DS van mij en de mijne mee. Wat ik me nu afvraag is of het toegestaan is om in het vliegtuig tegen elkaar te spelen over WiFi?
Nope, tijdens de vlucht dient alle apparatuur die op één of andere manier een draadloze verbinding open heeft staan uitgeschakeld te zijn. Je mobiel bijvoorbeeld moet dus ook uit. Overigens is het geen probleem om 'gewoon' op je DS te spelen :)

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deddiekoel schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 18:28:
Ik zal iig het nieuws in de gaten houden. hopende dat ik geen vliegtuig ongelukken zie ;)
Is het trouwens al gelukt jouw draadloze verbinding met de zyxell modem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Het is heel erg afhankelijk van je maatschappij, heb er toevallig laatst nog een discussie over gelezen. Waarschijnlijk SG geweest.
Ik dacht ook dat je geen wifi zou mogen gebruiken, maar dat is, zo ik begreep, vaker wel dan niet toegestaan. Ik zou de vraag even bij je maatschappij neerleggen :)

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Het is vaker niet dan wel toegestaan. In principe zou het bijna overal kunnen maar de meeste maatschappijen willen die 0.0000000000001% extra risico niet dragen.

[ Voor 63% gewijzigd door Max|Burn op 14-07-2006 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
Kewl je kan in NSMB ook als Luigi spelen (L en R ingedrukt houden als je je savegame selecteert)
nog meer tricks: http://www.gamevideos.com/video/id/4037

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaxBurn schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 14:37:
Ik speel inderdaad ook altijd met Ik kan niet praten. Hersenleeftijd schomment tussen de 20 en 22. (ok laatste keer 27 maar dat is omdat ik tot 2 maal toe iets aanraakte wat ik helemaal niet wou aanraken (o.a. lijnendoolhof, je bent meteen de lul qua score dan)
Je kunt dan ook de select knop inhouden. Maar dat wist je vast al.

Het lijkt mij moeilijk om iig je zelf te verbeteren bij dat blauw geel rood gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Inmiddels zijn er nu ook bootleg DS spellen:
Afbeeldingslocatie: http://www.yyjoy.com/pics/20060612/ndsdk/1.jpg

De stickers zitten niet erg netjes:
Afbeeldingslocatie: http://www.yyjoy.com/pics/20060612/ndsdk/2.jpg

Hier is een manier om echt van nep te onderscheiden:
Links een bootleg, rechts een origineel. Bij de bootleg is het Nintendo logo/cataloguscode geprint, bij het origineel is het logo/cataloguscode met reliëf in de verpakking geslagen:
Afbeeldingslocatie: http://www.yyjoy.com/pics/20060612/ndsdk/7.jpg

Inmiddels ook gesignaleerd op eBay. Let met name op bij verkopers uit Hong Kong en Taiwan.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Topicstarter
Anoniem: 155599 schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 19:08:
[...]
Is het trouwens al gelukt jouw draadloze verbinding met de zyxell modem?
Ja, met de laatste f/w was het een fluitje van cent. Ik ben daar enorm blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-06 06:10
Wat een zenuwslopend $#@%^$#@%^@spel is dat mario. 100 x ga je door zo'n level heen en iedere keer struikel je weer op een ander punt. Ik begin een schurfthekel te krijgen aan die schildpadden die zich ineens omdraaien en helemaal als ze vliegen. Schildpadden horen niet te vliegen. DSL boos dichtgeklapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ari3 schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 22:33:
Inmiddels zijn er nu ook bootleg DS spellen:
[afbeelding]

De stickers zitten niet erg netjes:
[afbeelding]

Hier is een manier om echt van nep te onderscheiden:
Links een bootleg, rechts een origineel. Bij de bootleg is het Nintendo logo/cataloguscode geprint, bij het origineel is het logo/cataloguscode met reliëf in de verpakking geslagen:
[afbeelding]

Inmiddels ook gesignaleerd op eBay. Let met name op bij verkopers uit Hong Kong en Taiwan.
werken die dingen dan ook of wat? ik wist helemaal niet dat dit soort dingen bestonden...
zei mario ook zo van * baai baai ?

[ Voor 13% gewijzigd door NoTimeRemains op 15-07-2006 13:05 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Dancing_Animal schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 11:26:
Wat een zenuwslopend $#@%^$#@%^@spel is dat mario. 100 x ga je door zo'n level heen en iedere keer struikel je weer op een ander punt. Ik begin een schurfthekel te krijgen aan die schildpadden die zich ineens omdraaien en helemaal als ze vliegen. Schildpadden horen niet te vliegen. DSL boos dichtgeklapt.
De vijanden lopen normaal gewoon naar voren toe of vliegen van hoog naar laag, maar bij bepaalde muziek tonen springen de goomba's en draaien de koopa's(schildpadden) zich om. let dus goed op de muziek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-06 06:10
Nee, dat zei die niet, want ik had m eerst uitgezet. NU net heb ik het level nog een keer geprobeerd en ging het WEER fout, ding uitgezet en HARD dichtgeklapt. Het is trouwens wereld 5-A, heeft me nog 5 sterren gekost om er in te komen ook. Ik spring gewoon steeds op het verkeerde moment of als ik op zo'n krimpend platformpje sta en aan de andere kant staat zo'n k&%schildpad bots ik natuurlijk precies tegen dat beest aan -> dood. Ook als ik spring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
Dancing_Animal schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 13:37:
Nee, dat zei die niet, want ik had m eerst uitgezet. NU net heb ik het level nog een keer geprobeerd en ging het WEER fout, ding uitgezet en HARD dichtgeklapt. Het is trouwens wereld 5-A, heeft me nog 5 sterren gekost om er in te komen ook. Ik spring gewoon steeds op het verkeerde moment of als ik op zo'n krimpend platformpje sta en aan de andere kant staat zo'n k&%schildpad bots ik natuurlijk precies tegen dat beest aan -> dood. Ook als ik spring.
Lol had precies hetzelfde, gewoon niet rushen want dan spring je altijd verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Laatst online: 08:13

Twhomp

Stayin' Alive

Dancing_Animal schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 13:37:
...ging het WEER fout, ding uitgezet en HARD dichtgeklapt.
Anders leer je even met je emoties omgaan in plaats van je dure speelgoed te slopen :/

Straks loop je te schelden omdat je dan wel 5-A gehaald hebt, maar dat je DS een kapotte pixel heeft :D

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

..of een gebroken scherm :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Die jeugd van tegenwoordig kan gewoon niet gamen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

maxburn is de 1337e oude gamer ;)

lol is het mss leuk om een brain training compitie te houden 100x die sommetjes doen en dan wie de snelste tijd heeft. incl foto ofzo?
voorstanders?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Laatst online: 31-05 19:40
Poep nep spellen!
Mn vriendin had Kirby voor de gba besteld en zelda 4 swords (ook gba) om op haar DS te spelen (via ebay).
Bij aankomst moest ze het doosje van kirby nog zelf vouwen.... en als je zelda opstart krijg je eerst de credits van een of andere groep te zien.

Zegt ze heel lief "ik denk niet dat ze echt zijn... zelda heeft een vreemde intro..."
Tja... Nu maar hopen dat ze het blijven doen, er zijn nameljk berichten dat sommige spellen er na ~5 a 6 maanden mee ophouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Naja het klinkt misschien wat patserig maar vroeger werd er echt niet zo gezeken over de moeilijkheidsgraad van games hoor ... terwijl ze toen toch echt gelijk tot moeilijker waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:12

SD5k

>4&X

ixl85 schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 16:53:
Poep nep spellen!
Mn vriendin had Kirby voor de gba besteld en zelda 4 swords (ook gba) om op haar DS te spelen (via ebay).
Bij aankomst moest ze het doosje van kirby nog zelf vouwen.... en als je zelda opstart krijg je eerst de credits van een of andere groep te zien.

Zegt ze heel lief "ik denk niet dat ze echt zijn... zelda heeft een vreemde intro..."
Tja... Nu maar hopen dat ze het blijven doen, er zijn nameljk berichten dat sommige spellen er na ~5 a 6 maanden mee ophouden.
Klopt, die neppe cartridges hebben vaak een batterijtje om de saves te kunnen bewaren, als die leeg zijn moet je ze vervangen.

Maar ik zou sowieso die ebay verkoper aangeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Vroegah waren er ook geen fora als deze om je frustraties op te spuien :P

Nou vind ik NSBM ook niet super moeilijk ofzo, sommige levels zijn wel bere-irritant maar zeker te doen als je je beheersing niet verliest. Dat laatste is mijn probleem :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Laatst online: 31-05 19:40
Dan ga je zeker je avatar na doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61283

Ik heb laatst een DSlite gekocht, met Tetris, Mario 64 en Tony Hawk. Tetris vond ik echt té saai, dus dat ruilde ik voor NSMB. NSMB is echt heel tof maar erg makkelijk, ik had het na een dag al uitgespeeld, die 2 extra werelden en alle starcoins halen duurde wel iets langer maar het was allemaal best makkelijk. Mario64 had ik ook in 1 dag uitgespeeld, maar dat was vooral omdat ik dat spel op de N64 echt heel veel heb gespeeld. Ookal heb ik ze snel uitgespeeld, het zijn heel leuke games. Tony Hawk is ook erg leuk, ik heb het nog niet uitgespeeld.
Maar nu komt mijn vraag: Als ik online wil spelen krijg ik error 52000 (Unable to obtain an IP address). Bij een vriend van mij lukte het wel gewoon. Dus ik denk dat het aan mijn router ligt, Weet iemand wat ik nu moet doen om dit op te lossen? Op de nintendowifi site kan ik het niet vinden...
Edit: Ik heb het al opgelost, handmatig alles invullen werkte.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 61283 op 16-07-2006 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128388

Ik kan eindelijk online met mijn ds lite :) maarre wil weten wat mijn ranking is met mario kart ds.
Elke keer als ik ga racen met mijn tegenstanders dan zie hoeveel keer ze hebben gewonnen / verloren, maar wat is mijn huidige ranking? waar kan ik die bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Laatst online: 13:30

Gaitman

The Real One

Anoniem: 61283 schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 22:49:
Ik heb laatst een DSlite gekocht, met Tetris, Mario 64 en Tony Hawk. Tetris vond ik echt té saai, dus dat ruilde ik voor NSMB. NSMB is echt heel tof maar erg makkelijk, ik had het na een dag al uitgespeeld, die 2 extra werelden en alle starcoins halen duurde wel iets langer maar het was allemaal best makkelijk. Mario64 had ik ook in 1 dag uitgespeeld, maar dat was vooral omdat ik dat spel op de N64 echt heel veel heb gespeeld. Ookal heb ik ze snel uitgespeeld, het zijn heel leuke games. Tony Hawk is ook erg leuk, ik heb het nog niet uitgespeeld.
Maar nu komt mijn vraag: Als ik online wil spelen krijg ik error 52000 (Unable to obtain an IP address). Bij een vriend van mij lukte het wel gewoon. Dus ik denk dat het aan mijn router ligt, Weet iemand wat ik nu moet doen om dit op te lossen? Op de nintendowifi site kan ik het niet vinden...
Edit: Ik heb het al opgelost, handmatig alles invullen werkte.
En zelf een adres toekennen aan je DS werkt ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Laatst online: 13:21

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Anoniem: 128388 schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 23:41:
Ik kan eindelijk online met mijn ds lite :) maarre wil weten wat mijn ranking is met mario kart ds.
Elke keer als ik ga racen met mijn tegenstanders dan zie hoeveel keer ze hebben gewonnen / verloren, maar wat is mijn huidige ranking? waar kan ik die bekijken?
Online prestaties kun je zien via het hoofdmenu "records", bij Tetris geldt hetzelfde. Dit kan dus alleen offline bekeken worden.

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoke
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:32

Smoke

Maverick Reploid

ixl85 schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 16:53:
Poep nep spellen!

Vanwege dit soort situaties en aanbiedingen koop ik dus nooit GBA-spellen via eBay, of het moet een 2dehands spel zijn met een goede foto.

Ik zie regelmatig promo- of nep-boxart voorbij komen, inclusief spellen waar een dikke RP(Rating Pending) ESRB rating opstaat, of waarbij de Europese boxart in combinatie met het Amerikaanse GBA-logo gebruikt wordt(Of andersom)

Meestal kun je ook al aan de prijs zien dat het om illegale versies gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:46
Hey jonges.

Ik zit te twijflen tussen een DS lite of een PSP.
De DS lite wil ik dan wel een soort van m3 voor kopen, omdat je dan ook nog pda functies hebt(binnekort).
De uiterlijk was eerst veel positiever voor de psp maar nu de ds lite er is is dat nu gelijk.
Mijn vraag aan jullie welke kan ik het beste nemen(volgens jullie) en waarom?
En waarom zijn jullie voro een DS (lite) gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Games op de DS zijn gewoon veel beter dan op de PSP en het zijn er ook veel meer. PSP heeft een paar titels die de moeite waard zijn maar voor de rest is het belabberd gesteld met het games aanbod op de PSP. Wil je dus vooral gamen koop een DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Topicstarter
Games zijn toch zeker de hoofdreden, de nieuwe mogelijkheden hebben bij mij toch voor veel game plezier gezorgd dat ik nog nergens anders kreeg.
Naast de (Nintendo) games zijn voor mij ook de laadtijden erg belangrijk. Ik wil op een handheld niet steeds moeten wachten om door te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Voor mij geen PSP om de volgende redenen:

- Aanschafkosten (!!)
- Laadtijden
- Accuduur
- Spellen
- Imago (ja.. wou dat het niet zo was, maar iets staat me tegen)
- Te groot voor een portable iets.
Gaitman schreef op zondag 16 juli 2006 @ 02:30:
[...]

En zelf een adres toekennen aan je DS werkt ook niet?
Ik snap dat het half drie 's nachts was en alles, maar lees nu nog eens zijn post door..
En dan met name de laatste regel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Release lijst voor EUROPE:

September
12 - Megaman ZX
29 - 42 All Star Classics (formerly known as Clubhouse Games)
29 - DS and DS Lite Browser
XX - Age of Empires: The Age of Kings (THQ)
XX - Contact (Rising Star)
XX - Pro Evolution Soccer 6 (Konami)
XX - Rayman IV (Ubisoft)

October
06 - Harvest Moon
13 - English Training: Have Fun Improving Your Skills
27 - Yoshi's Island 2
27 - Actionloop
27 - Sudoku Grindmaster

November
03 - Phoenix Wright (German version)
10 - Mario Basketball 3 on 3

10 - Pokémon Mystery Dungeon: Blue Rescue Team
24 - Hotel Dusk: Room 215
XX - Cooking Game

Browser komt erg snel onze kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Topicstarter
Mooi, hoewel ik September eigenlijk nog wel ver weg vind...
Ben ook benieuwd of memory addon voor de lite in verschillende kleuren beschikbaar zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Laatst online: 13:30

Gaitman

The Real One

Sur_G schreef op zondag 16 juli 2006 @ 14:12:
Release lijst voor EUROPE:

September
12 - Megaman ZX
29 - 42 All Star Classics (formerly known as Clubhouse Games)
29 - DS and DS Lite Browser
XX - Age of Empires: The Age of Kings (THQ)
XX - Contact (Rising Star)
XX - Pro Evolution Soccer 6 (Konami)
XX - Rayman IV (Ubisoft)

October
06 - Harvest Moon
13 - English Training: Have Fun Improving Your Skills
27 - Yoshi's Island 2
27 - Actionloop
27 - Sudoku Grindmaster

November
03 - Phoenix Wright (German version)
10 - Mario Basketball 3 on 3

10 - Pokémon Mystery Dungeon: Blue Rescue Team
24 - Hotel Dusk: Room 215
XX - Cooking Game

Browser komt erg snel onze kant op.
Super! Waar staat deze informatie trouwens/bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Bij die internetbrowser he(opera) MOET je dan een extra geheugen cartridge kopen?
Of kan het ook zonder maar gaat het langzamer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

matsume schreef op zondag 16 juli 2006 @ 15:49:
Bij die internetbrowser he(opera) MOET je dan een extra geheugen cartridge kopen?
Of kan het ook zonder maar gaat het langzamer?
De geheugencartridge wordt met de browser meegeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
MetroidPrime schreef op zondag 16 juli 2006 @ 15:51:
[...]

Oh okeej, ik dacht dat je die nog appart moest kopen:P..
maar ik keek net even op ebay voor een ds lite, en kwam hierop:

http://cgi.ebay.com/NINTE...75555QQrdZ1QQcmdZViewItem

omgerekend in euros kom ik op 95 euro uit, klopt dit?
Ik heb hem gemailed hoeveel de verzendkosten zijn, maar als dat niet te veel is ie daar wel goedkoop toch?
En heb ik, als ik hem via die persoon(/winkel) koop, ook garantie hier?

En dit staat erbij wat je bijkrijgt:

Inside the box
‧ DS lite Navy Color
‧ FREE HORI Protector Sticker
‧ Hand strap
‧ GBA slot cover
‧ 110V-220V UK AC Charger (for other coutry, we will provide suitable adaptor)
‧ Manual

Kan die adapter gebruikt worden in nederland?
En ik neem aan dat hij bedoelt met "DS lite navy color", de doos ervan met alles wat er sowieso in hoort te zitten(stylus etc.)? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

matsume schreef op zondag 16 juli 2006 @ 16:10:
[...]

Oh okeej, ik dacht dat je die nog appart moest kopen:P..
maar ik keek net even op ebay voor een ds lite, en kwam hierop:

http://cgi.ebay.com/NINTE...75555QQrdZ1QQcmdZViewItem
Een aantal van je vragen wordt letterlijk in de advertentie beantwoord, o.a. over de verzendskosten en de adapter. De prijs vind ik wel erg hoog, het is £65,50 + £29,- verzendskosten + £9,- verzekering. Dan kom je op £103,50 uit, wat volgens de huidige wisselkoers €150.34 is. De DS Lite is voor die prijs hier in Nederland in vrijwel iedere winkel te krijgen, je kunt hem dan alleen niet in die kleur krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Hmmm... je moet wel iets van 45 euro verzendkosten betalen. Tel dat er maar bij op.... niet meer zo aantrekkelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
MetroidPrime schreef op zondag 16 juli 2006 @ 16:20:
[...]

Een aantal van je vragen wordt letterlijk in de advertentie beantwoord, o.a. over de verzendskosten en de adapter. De prijs vind ik wel erg hoog, het is £65,50 + £29,- verzendskosten + £9,- verzekering. Dan kom je op £103,50 uit, wat volgens de huidige wisselkoers €150.34 is. De DS Lite is voor die prijs hier in Nederland in vrijwel iedere winkel te krijgen, je kunt hem dan alleen niet in die kleur krijgen.
Hmm sorry, idd kan ik beter in de winkel kopen.
Alleen nu keek ik op marktplaats.nl en zag ik een die ook ds lite's verkocht, maar die woont gewoon in nederland, hier een linkje:

http://koopjes.marktplaat...%2FXfH1WPLec%3D&df=1&fta=

Ik heb hem al gemaild en zegt dat je een bon erbij krijgt(ivm garantie), ik heb nu gevraagd welke winkel het precies is, om even de site te checken.
Hij verkoopt een ds lite dus voor 95 euro, dat is wel erg goedkoop.
Of denken jullie dat dit "oplichterij" is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

matsume schreef op zondag 16 juli 2006 @ 16:39:
[...]

Hmm sorry, idd kan ik beter in de winkel kopen.
Alleen nu keek ik op marktplaats.nl en zag ik een die ook ds lite's verkocht, maar die woont gewoon in nederland, hier een linkje:

http://koopjes.marktplaat...%2FXfH1WPLec%3D&df=1&fta=

Ik heb hem al gemaild en zegt dat je een bon erbij krijgt(ivm garantie), ik heb nu gevraagd welke winkel het precies is, om even de site te checken.
Hij verkoopt een ds lite dus voor 95 euro, dat is wel erg goedkoop.
Of denken jullie dat dit "oplichterij" is?
Oplichting for sure.. of die van de container gevallen dingen uit Azie.. dat kan ook.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Gewoon gejat...
Mario64 had ik ook in 1 dag uitgespeeld
Met 80 sterren neem ik dan aan want als je alle 150 in een dag haalt ben je echt verslaafd :)

[ Voor 84% gewijzigd door Max|Burn op 16-07-2006 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B___MAN
  • Laatst online: 23-05 13:15
MetroidPrime schreef op zondag 16 juli 2006 @ 15:51:
[...]
En waar gaat die geheugenkaart dan in?

[ Voor 69% gewijzigd door B___MAN op 16-07-2006 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

Beertjeman schreef op zondag 16 juli 2006 @ 21:13:
[...]

En waar gaat die geheugenkaart dan in?
GBA slot :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B___MAN
  • Laatst online: 23-05 13:15
|:( Natuurlijk! :) :) :)

En nog een vraag... binnenkort gaat de DS lite natuurlijk mee op vakantie.
Zijn er beschermhulzen of iets degelijks beschikbaar voor de DS lite?

Ik heb voor de normale DS wel een cool alluminium koffertje gezien...

[ Voor 43% gewijzigd door B___MAN op 16-07-2006 21:19 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op zoek naar een leuke game? Check de startpost en lees diverse reviewsites!