Het Nintendo DS Topic Deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.464 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

New SMB is wel degelijk een goed en leuk spel hoor :) Het mag hoor , maar je bent de eerste die zich er zo negatief over uitlaat. Ik vind SMB, SMB3 en SMW ook beter maar dat betekent niet meteen dat deze slecht is. Ik vindt hem leuk :) Het kapot kunnen schieten vind ik ook een beetje jammer.

[ Voor 75% gewijzigd door Max|Burn op 09-07-2006 08:53 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoke
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:36

Smoke

Maverick Reploid

Aidix schreef op zondag 09 juli 2006 @ 08:49:
Dit is voor het eerst in de hele SMB historie dat je eindbazen met fire mario kapot kan 'schieten'.
Nee, dit kun je al in de originele Super Mario Bros, werkt ook in SMB3 en SMW. In de originele SMB kun je zo bijvoorbeeld zien dat de eerste 7 Bowsers geen echte Bowser zijn, in SMB3 kost het flink wat schoten maar je kunt de eindbaas zo verslaan, en in SMW kun je sommige eindbazen zo in de lava schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:49

Aidix

Geluidspietlut

We maken even een NSMB checklist:
-korte, simpel uitgewerkte levels op 'gameboy spelletje' moeilijkheidsniveau (te makkelijk dus)
-schrale presentatie en menustructuur (geen score lijsten, geen intro verhaaltje)
-geen interessante nieuwe powerups of item systeem
-geen 100 munten/rode munten/etc... verzamel systeem behalve de 3 sterren.
-lastiger te besturen mario (net als in SMB1 dus)

Anno 2006 mag je toch wel meer verwachten dan een spel dat laten we eerlijk zijn gewoon minder leuk en minder kwaliteit is dan mario3, mario world, yoshi's island en mario64.
Maarja de gemiddelde DS'er en games reviewer is zo blij dat er na eeuwen weer een mario platformspel is dat de negens je werkelijk om de oren vliegen. 'het is mario, dus het is leuk'. Als dit spel geen mario had geheten dan had het echt gewoon een 6.5 gekregen.
maar je bent de eerste die zich er zo negatief over uitlaat.
Nee dat ben ik niet (in dit topic misschien). De FOK!Games review werd ook afgezeken omdat de reviewer iets te kritisch was over dit spel. Op Gamefaqs staan ook een aantal kritische reviews tussen de stapels 9's.

[ Voor 17% gewijzigd door Aidix op 09-07-2006 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 10:55

Twhomp

Stayin' Alive

Aidix schreef op zondag 09 juli 2006 @ 11:37:

Nee dat ben ik niet (in dit topic misschien). De FOK!Games review werd ook afgezeken omdat de reviewer iets te kritisch was over dit spel. Op Gamefaqs staan ook een aantal kritische reviews tussen de stapels 9's.
Hey, je kan ook zeggen dat smaken verschillen. Dus jij vind het niks. Breng m dan terug naar de winkel. Ik vind m wel leuk en, omdat ik telkens voor die munten ga, ook moeilijk genoeg.

Ik snap niet waarom je zoveel moeite steekt om NSMB af te branden? :?

Straks kan je beter je ondertitel veranderen in "Gamepietlut" :D

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JungleJim
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
HIValicious schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 10:55:
[...]

ik mertke het gisteren ook nadat ik de mijne naast een van een vriend hield. die van mij heeft een paar mm zwart langs de linkerkant echt balen :/ ik vind het geen probleem maar tis gewoon dat het niet hoort. klaar.
als je naar de winkel terug bent geweest zou je dan even kunnen posten hoe het opgelost is?
Ik ben dus gisteren langs geweest. We hebben de DS naast een andere gehouden, en die had hetzelfde. Bij de zwarte valt het denk ik meer op dan bij een witte, vanwege de kleur. Ik ging dus weer met m'n eigen ds de winkel uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

-korte, simpel uitgewerkte levels op 'gameboy spelletje' moeilijkheidsniveau (te makkelijk dus)
Ben het met je eens dat 'ie behoorlijk makkelijk is.
-schrale presentatie en menustructuur (geen score lijsten, geen intro verhaaltje)
Score lijsten? Wat moet ik me daarbij voorstellen? En intro verhaaltje zit er gewoon in hoor. :?
Mini en mega Mario, en dat blauwe schild zijn nieuw, en imo ook best aardig. Het is bijvoorbeeld nog best lastig met mini Mario bepaalde geheime dingen te vinden, aangezien het met mini Mario door een heel level gaan toch meestal net wat makkelijker is. Ook vind ik het best leuk om met dat blauwe schild door een heel level heen te glijden! :)
Voor 100 muntjes krijg je gewoon weer een leven. Idem dito voor 8 rode munten. Alleen is dit niet zo geimplementeerd als in de 3D versies, waar het gaat om verkennen en alle muntjes in het hele level zien te vinden. Imo zijn dat trouwens wel de saaiste sterren/shines. Ik vind het dus prima dat ik niet elk level hoef te herkauwen door wat muntjes te verzamelen, en dat zou zeker niet gepast zijn in een 2D omgeving.
Al eens naar de titel gekeken? Het idee is dat het een Mario uit de oude doos is, met hier en daar wat nieuwe elementen. Dat Mario een klein stukje doorloopt als je niet keihard de andere kant op drukt heeft toch juist zo z'n charmes? :)

Anno 2006 mag je toch wel meer verwachten dan een spel dat laten we eerlijk zijn gewoon minder leuk en minder kwaliteit is dan mario3, mario world, yoshi's island en mario64.
Maarja de gemiddelde DS'er en games reviewer is zo blij dat er na eeuwen weer een mario platformspel is dat de negens je werkelijk om de oren vliegen. 'het is mario, dus het is leuk'. Als dit spel geen mario had geheten dan had het echt gewoon een 6.5 gekregen.
Hier zou ik nog aan toe willen voegen dat er erg veel 'geheimen' in het spel verborgen zitten. Veel levels hebben alternatieven uitgangen, die weer leiden naar nieuwe levels, of warps en zo. Bovendien zitten er een berg mini-games in, wat ook niet het geval was in eerdere Mario games, en zeker erg vermakelijk zijn. Imo blijven SMB 3 en SMW de beste Mario games, maar NSMB komt daar toch zeker bij in de buurt! SMB 3 + SMW > NSMB + M64 > YI > SMB > SMB2 + SMS > MB... imo. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-08 16:19
Hier nog een die NSMB een toppertje vindt :)

De eerste werelden zijn inderdaad behoorlijk makkelijk, maar als je het rustig aan doet en alle geheimen etc eerste probeert te ontdekken voor je doorgaat naar een volgende wereld, ben je nog wel ff zoet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-08 16:19
Dancing_Animal schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 17:52:
Getvrrrdriiieee... ik kom niet lekker door NSMB wereld 3-2 heen. Ik krijg het iedere keer weer voor elkaar precies tegen een paddestoel of schildpad aan te springen of net te ver over zo'n bewegend platformpje heen....aaaaahhhh... wordt er beetje gestressd van... krijg neiging DSL door kamer te smijten...
Jij gaat world 4-2 dan ook leuk vinden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Of probeer SMB: The Lost Levels eens. Zitten stukjes in waarin je een super jump moet doen, om vervolgens op een stukje land te landen waar mario NET op past. :D

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik vind NSMB ook niet geweldig. Het is een matige game, en dat terwijl ik best een platformfan ben. De levels zijn inderdaad te kort, en door het merendeel kan ik zo van begin tot einde erdoorheen racen zonder enige moeite whatsoever. Vaak heb ik dan ook nog eens alle drie de munten te pakken. Tel daarbij op dat het afmaken van een eindbaas een kwestie is van zo vaak en zo snel mogelijk op B duwen, en je houdt een matig spelletje over. Ik had er meer van verwacht.

Begrijp me niet verkeerd, het is een vermakelijk spel, maar ik ben gewoon beter gewend van Nintendo en al helemaal in Mario-games. :)
Aidix schreef op zondag 09 juli 2006 @ 08:49:
Sinds een week de eigenaar van de spellen braintraining en 'old super mario bros'.
Ze hadden het beter 'super mario land 2' kunnen noemen, als opvolger van het 15 jaar oude Gameboy spel.
Super Mario Land 2 bestaat al, dat was IMO het meest vermakelijke deel van de SML-serie. SML3 is er ook, al was dat met Wario in de hoofdrol, evenals SML4. :P

[ Voor 28% gewijzigd door NMe op 09-07-2006 14:13 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Captain N schreef op zondag 09 juli 2006 @ 14:02:
Of probeer SMB: The Lost Levels eens. Zitten stukjes in waarin je een super jump moet doen, om vervolgens op een stukje land te landen waar mario NET op past. :D
Zulke stukjes zitten volgends mij ook enkele keren in NSMB :), en ook nog een paar keer met gewoon grond eronder (dus alleen voor iets extra's zoals een starcoin).

zal zo eens kijken :Y)

[ Voor 7% gewijzigd door Collaborator op 09-07-2006 14:18 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

De moeilijkheidsgraad ligt inderdaad iets te laag, maar de levels zijn alleen simpel als je er zo snel mogelijk door heen rent. Ik ben toch een aantal geniaal ontworpen levels tegengekomen.

Overigens is Tetris ook een "gameboy spelletje", heb je ooit wel eens op een Game Boy gespeeld?
Het spel heeft wel degelijk een (zeer korte) intro. Ik weet niet of je buiten NSMB nog andere spellen speelt, maar tegenwoordig hebben de meeste spellen geen high-score lijsten meer. Het menu zie je alleen voordat je het spel opstart en het werkt zoals het hoort, dus hoe dat nu een minpunt kan zijn? Overigens is er niets met de presentatie mis, wat had je anders verwacht?
Er zijn wel degelijk nieuwe powerups?
100 munten verzamelen of 8 rode munten verzamelen is gewoon mogelijk? Ik denk dat je het sterren verzamelen van Super Mario 64/Sunshine/Galaxy bedoeld? Alhoewel die spellen erg goed zijn is het verzamelen van de sterren iets wat ik graag uit de Mario spellen zie verdwijnen. Ik zie liever een 3D Mario in de stijl van bijvoorbeeld NSMB dan nog zo'n verzamelquest.
Eerst klaag je dat het te makkelijk is en nu is het te moeilijk? Op wat voor manier is de besturing moeilijker dan bijvoorbeeld Super Mario Bros. 3? Ik heb op geen enkel moment problemen gehad met de besturing, deze is exact hetzelfde als in alle vorige 2D Mario spellen.
Anno 2006 mag je toch wel meer verwachten dan een spel dat laten we eerlijk zijn gewoon minder leuk en minder kwaliteit is dan mario3, mario world, yoshi's island en mario64.Maarja de gemiddelde DS'er en games reviewer is zo blij dat er na eeuwen weer een mario platformspel is dat de negens je werkelijk om de oren vliegen. 'het is mario, dus het is leuk'. Als dit spel geen mario had geheten dan had het echt gewoon een 6.5 gekregen.
Vraagje, hoe weet jij wat een gemiddelde reviewer denkt? Kun je gedachten lezen? Als ik het spel zou moeten reviewen zou het ook van mij een 9 krijgen. Dat komt niet omdat het de eerste Mario in zoveel jaar is, dat komt omdat het erg leuk om te spelen is. Lees eens een paar reviews door, dan wordt je misschien wel duidelijk dat er een hoog cijfer wordt gegeven omdat het spel leuk wordt gevonden. Ik ben het met je eens op je eerste punt van kritiek, het spel is veel te makkelijk. De rest van je kritiek slaat nergens op. Je hoeft een spel niet leuk te vinden, maar roepen dat anderen het spel alleen leuk vinden omdat het een Mario sequel is slaat echt nergens op.

EDIT: Ik las je vorige posts over het onderwerp door en ik begon me meteen af te vragen of je ooit eerder een Mario spel gespeeld had? Dat je niet weet dat het in Super Mario Bros. 1, Super Mario Bros. 3, Super Mario Land en Super Mario World mogelijk is om de eindbaas te verslaan met vuurballen is toch wel beschamend voor iemand die beweert al meerdere Mario spellen te hebben gespeeld.

[ Voor 8% gewijzigd door MetroidPrime op 09-07-2006 14:25 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

lol ik heb in de andere mario's ook nog nooit met firemario op de tegenstander geschoten. Het leek nooit wat uit te halen. Ach zo leer je nog eens wat..ook al heb ik ze allemaal redelijk veel gespeeld :P (Bij vriendjes, we hadden zelf geen geld voor een NES) Alleen in SMW schoot ik ze wel eens de afgrond in zo maar verder niet.

[ Voor 51% gewijzigd door Max|Burn op 09-07-2006 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

MaxBurn schreef op zondag 09 juli 2006 @ 15:11:
lol ik heb in de andere mario's ook nog nooit met firemario op de tegenstander geschoten. Ach zo leer je nog eens wat..ook al heb ik ze allemaal grijs gespeeld :P Het leek nooit wat uit te halen.
Echt niet? Ik geloof dat 3 vuurballen genoeg waren om Bowser te verslaan in deel 1. Dat kwam erg goed uit als hij met hamers ging gooien en je niet zo makkelijk meer over hem heen kon springen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

In SMB3 in ieder geval kwam er dacht ik niet echt een reactie van de bosses, ik jumpte gewoon. In SMB ging ik meteen voor de knop :) Maar ja, al 10 jaar niet gespeeld (ja af en toe eens een leveltje ofzo) dus zoveel herinner ik me er niet meer van.

[ Voor 31% gewijzigd door Max|Burn op 09-07-2006 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ds download station. is er ergens een lijst met waar ik die dingen kan vinden?

Jammer dat je niet gewoon wireless nieuwe sudoku's kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

TheEvilCuber schreef op zondag 09 juli 2006 @ 14:12:
[...]

Zulke stukjes zitten volgends mij ook enkele keren in NSMB :), en ook nog een paar keer met gewoon grond eronder (dus alleen voor iets extra's zoals een starcoin).

zal zo eens kijken :Y)
Niet zoals in the Lost Levels iig, in NSMB zijn de platformpjes altijd (relatief) breed, en hoef je ook vrijwel nooit echt tot het uiterste te gaan met springen. Ben nu al die sterren aan het halen, en heb ze nu bijna allemaal. In wereld 2 zit ergens een ster vlak voor de vlag, onder een berg stenen, alleen ben ik er nog niet achter hoe ik die kan krijgen. De laatste in het kasteel van wereld 7 heb ik ook nog niet te pakken gekregen (zonder dood te gaan). Nog maar even verder aanklooien daar dus :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijmen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-05 00:07
Weet iemand toevallig wanneer Age of Empires: Age of Kings hier te krijgen is? Op Play.com staat 'ie voor 11 augustus, maar op nedgame staat het spel er al. Op de sites van Nederlandse winkels kan ik ook al weinig vinden.

Maar anders is 11 augustus top, da's de eerste dag dat we op de camping zijn, kan ik hem daar meteen ophalen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

In Utrecht ligt 'ie al een paar maanden bij de Media Markt volgens mij.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Die bij mediamarkt ligt is de amerikaanse versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net NSMB uitgespeeld,

leuk spel hoor al aardig wat uurtjes mee vermaakt.
Sommige stukken zijn inderdaad best wel makkelijk, maar goed ik moet nog wel een aantal goudenmunten verzamelen om het (echt) uit te spelen.
En zonder op dit topic te kijken had ik er niet achter gekomen hoe ik in wereld 4 en 7 moest komen.
Dat was flink lastig geworden zonder enige hulp hierzo.

Ik heb level 1,2, en 5 al completed met goudenmunten, op naar de rest.
En in level 3 kan ik nog niet bij alle plaatjes(levels) komen:P dus moet nog ff zoeken naar een secret in een level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NSMB lijkt wel veel makkelijker ja.
Al was ik wel stukken jonger toen ik de voorgaande SMB's speelde dus dat zal wellicht ook een factor zijn.
Al met al prima mee vermaakt (binnen 24 uur, nee niet non-stop, "uitgespeeld" in de zin van Peach gered).
Leuk is ook die ene minigame die we ook al in SM64 konden spelen, met die 5 kaarten, leuk om de tijd te doden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Sur_G schreef op zondag 09 juli 2006 @ 16:51:
Die bij mediamarkt ligt is de amerikaanse versie.
Klopt, dus nog een mooier doosje ook ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt er eigelijk ook een donkey kony ala dk: country naar de DS? want dat vind ik echt de meest meesterlijke game die ik ooit heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijmen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-05 00:07
Captain N schreef op zondag 09 juli 2006 @ 17:47:
[...]

Klopt, dus nog een mooier doosje ook ;)
Ja, de US doosjes zijn mooier maar ik heb toch liever alles hetzelfde :P.

Ondertussen uitgevonden dat het inderdaad 11 augustus is, op een vrijdag dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DS Tops PSP Twice

July 6, 2006 - If you keep up with the Japanese game scene, you'll know how hot the DS is over in Nintendo's home territory. The DS is so hot, in fact, that it wasn't just the number one selling piece of gaming hardware for the first half of 2006, but number two as well!

Enterbrain, the publishing company behind the Famitsu magazines, has released sales stats for the first half of the year, covering 12/26/2005 to 6/25/2006. Three portable systems topped hardware sales for the period. DS Lite took the top spot, with the standard DS coming in second. Together, the two DS variations reached sales of 3.9 million units, far above the third place PSP, which managed 1 million.

Fueled by DS sales, game hardware sales topped 101.9 billion yen for the period, a 39.4% increase from the same period last year. Thanks to brisk sales of game titles for DS and DS Lite, Japan's game software market grew 30.4 percent to 175 billion yen in the first half, marking the first time in three years that game software sales in January-June had posted year-on-year growth.
DS zorgt er dus eigenhandig voor dat de gamesmarkt in japan weer groeit. Ik hoop dat de Wii het net zo goed gaat doen.

Afbeeldingslocatie: http://www.txmafia.com/bootleg/uploads/514.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-09 09:01

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Hahaha I knew it! Heerlijk! Ik voorspelde al dat de DS zou gaan vernieuwen in 2004 en dat de PSP gewoon minder interessant zou zijn door de "portable PS2-vibe". Ik support innovatie op gamesgebied, iets waar sony imo in het algemeen te weinig aan doet. Ben blij met dit soort cijfertjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:49

Aidix

Geluidspietlut

MetroidPrime schreef op zondag 09 juli 2006 @ 14:16:
De moeilijkheidsgraad ligt inderdaad iets te laag, maar de levels zijn alleen simpel als je er zo snel mogelijk door heen rent. Ik ben toch een aantal geniaal ontworpen levels tegengekomen.
Overigens is Tetris ook een "gameboy spelletje", heb je ooit wel eens op een Game Boy gespeeld?
Ik kocht in 1990 mijn eerste Gameboy (uiteraard met Tetris).
GB/GBA/DS spellen hebben vaak dezelfde kwaal: ze zijn door minder goede ontwerpteams in minder tijd en met minder budget in elkaar gezet voor een jongere doelgroep. Daar doel ik op met 'gameboy spelletje'.
Enigszins logisch is het wel: de doelgroep is nou eenmaal jonger en de spellen worden voor een lagere prijs verkocht. Aan de andere kant gaat het in dit geval wel erg ver met de 'moeilijkheidsgraad'.
Het spel heeft wel degelijk een (zeer korte) intro. Ik weet niet of je buiten NSMB nog andere spellen speelt, maar tegenwoordig hebben de meeste spellen geen high-score lijsten meer. Het menu zie je alleen voordat je het spel opstart en het werkt zoals het hoort, dus hoe dat nu een minpunt kan zijn? Overigens is er niets met de presentatie mis, wat had je anders verwacht?
Ik weet niet of jij de afgelopen 'jaren' nog wel eens een mario spel hebt gespeeld (SMW SNES, Yoshi's Island, Yoshi's Story, SMW GBA ) maar in al die spellen zat een lijst waarop je kon zien hoeveel je had verzameld in welk level.
Bovendien zat er in die spellen een iets interessanter en langduriger intro dan een animatie van een peach die wordt gejat. Aangezien op een DS cart erg veel data past is het geen enkele moeite om spellen iets uitgebreider te maken als een Gameboy spel uit 1990. (Ohja ze hebben alle minigames uit SM64 erbij gedaan wow tofff)
Er zijn wel degelijk nieuwe powerups?
Ik zei interessante powerups.
100 munten verzamelen of 8 rode munten verzamelen is gewoon mogelijk? Ik denk dat je het sterren verzamelen van Super Mario 64/Sunshine/Galaxy bedoeld? Alhoewel die spellen erg goed zijn is het verzamelen van de sterren iets wat ik graag uit de Mario spellen zie verdwijnen. Ik zie liever een 3D Mario in de stijl van bijvoorbeeld NSMB dan nog zo'n verzamelquest.
Yoshi's Island gespeeld? Daar unlock je in iedere stage extra's als je in ieder level alle rode munten, flowers en 100 coins hebt verzameld.
In dit spel maakt het geen bal uit wat je doet, de paden die je openmaakt met sterren zijn toch zo goed als nutteloos (1x een gratis item dat je ook nog eens niet kan bewaren als je al een andere hebt).
EDIT: Ik las je vorige posts over het onderwerp door en ik begon me meteen af te vragen of je ooit eerder een Mario spel gespeeld had? Dat je niet weet dat het in Super Mario Bros. 1, Super Mario Bros. 3, Super Mario Land en Super Mario World mogelijk is om de eindbaas te verslaan met vuurballen is toch wel beschamend voor iemand die beweert al meerdere Mario spellen te hebben gespeeld.
Het is eerder beschamend dat 95% van de DS owners zich zo makkelijk laat afschepen met mindere spullen, en ze verdedigen alsof ze op hun ballen getrapt zijn. Soortgelijke situatie: Ik kan me nog goed herinneren toen de DS net uit was, dat je vooral niet mocht zeggen dat de backlight te zwak was. Nee, die was echt perfect! Nu is de DS lite er, en de oude DS heeft afgedaan. Want gut wat is dat scherm donker je kan er amper buiten mee spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ik kan me er weinig van herinneren dat mensen klaagde over hun DS backlight eigenlijk. Ik ben het met aardig wat dingen in je post eens en postte al eens eerder of ik NSMB zo middelmatig vond door m'n leeftijd, of omdat ik 't echt vond teleurstellen. Maar "mindere spullen" ? Dat vond ik eerder met de GBA het geval die explodeeeeeeeerde van de (voornamelijk) SNES ports. Ik vind de DS in veel gevallen waar voor m'n geld, en ben dankzij de DS sinds jaren weer echt aan het gamen geslagen.

Ik heb iig niet het gevoel dat ik me makkelijk laat afschepen. En ik denk veel DS gebruikers niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Aidix schreef op maandag 10 juli 2006 @ 09:54:
* bla bla bla ik vind nsmb stom *
Je mag hem minder vinden :P Maar het is een vervolg op mario deel nummero 1. En daar kon je erg weinig. En als jij dat niet leuk vind mag je zelf compleet en geheel weten :)

Als je meer wilt moet je gewoon wachten op joshi`s island 2 :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand anders die het euh hoe noem je zoiets. anti alias? streepjes iig op het touchscreen scherm heeft. bij sommige scenes. vooral in phoenix wright en advance wars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
disjfa schreef op maandag 10 juli 2006 @ 10:20:
[...]

Je mag hem minder vinden :P Maar het is een vervolg op mario deel nummero 1. En daar kon je erg weinig. En als jij dat niet leuk vind mag je zelf compleet en geheel weten :)

Als je meer wilt moet je gewoon wachten op joshi`s island 2 :)
Dat mag hij inderdaad gewoon lekker zelf weten? Ik ben het zelf eerder met hem eens dan met degenen die hier lopen te brullen alsof het de holy grail is.
Vergeleken met alle andere mario's (ja, zelfs met de eerste) issie gewoon erg simpel. Kwa moeilijkheidsgraad, kwa leveldesign, kwa alles. Meer dan een zes en een halfje krijgt hij ook niet van mij.

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerDwayne
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-03-2021
Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 10:56:
Iemand anders die het euh hoe noem je zoiets. anti alias? streepjes iig op het touchscreen scherm heeft. bij sommige scenes. vooral in phoenix wright en advance wars.
Anti-Alias is het tegengaan van die kartelranden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:52

Willybubba

Nut up or shut up.

Gisteren Trauma Center gespeeld op de DS Lite van een maat van mij, met 2 resultaten.

1. Ik wil een DS Lite. Maarja, dat moet nog ff wachten.
2. Ik wil Trauma Center, wat cool :D Wordt alleen verderop best nog moeilijk.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 10:56:
Ik kan me herinneren dat Phoenix Wright een soort interlaced beeld had op het touchscreen scherm ja... Zat me ook al af te vragen of het aan mijn DS danwel spel lag.

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ecco schreef op maandag 10 juli 2006 @ 12:37:
[...]

Ik kan me herinneren dat Phoenix Wright een soort interlaced beeld had op het touchscreen scherm ja... Zat me ook al af te vragen of het aan mijn DS danwel spel lag.
Interlaced ja. zijn van die dingen als ik ze weet er kei hard op ga letten :(
zag het ook bij andere spellen af en toe.

Dat sommige beelden te zwaar zijn voor het touchscreen schermpje mss?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34

Deddiekoel

Gadget nerd

Topicstarter
Heb Phoenix Wright gekocht en het is idd een coole game. Maar geen 45 euro waard denk ik. Ben net door case 2 heen en het begint nu wel te komen. Denk dat deel 2 met meer DS features echt zal gaan rokken. Vrees wel dat deze uit is voordat ik op vakantie ga. Denk dat ik dan nog even M&L scoor!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 16-09 07:48

TdV

De cases van phoenix wright worden steeds groter en de laatste is aanzienlijk; ik heb er voldoende uurtjes inzitten en ik waardeer het als een van mijn beste spellen. Een extra game voor op vakantie is natuurlijk nooit weg; ik kan castlevania aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Aidix schreef op maandag 10 juli 2006 @ 09:54:
Het is eerder beschamend dat 95% van de DS owners zich zo makkelijk laat afschepen met mindere spullen, en ze verdedigen alsof ze op hun ballen getrapt zijn. Soortgelijke situatie: Ik kan me nog goed herinneren toen de DS net uit was, dat je vooral niet mocht zeggen dat de backlight te zwak was. Nee, die was echt perfect! Nu is de DS lite er, en de oude DS heeft afgedaan. Want gut wat is dat scherm donker je kan er amper buiten mee spelen.
Sorry, maar je snapt het gewoon niet. Ik zal het even kort en simpel samenvatten: jij vindt het spel niet leuk, 95% van de DS bezitters vind het spel wel leuk. Jij doet de hele tijd alsof jouw mening de enige juiste mening is en dat de rest eigenlijk ook moet vinden dat het spel niet leuk is(als het geen Mario was geweest had het spel een 6,5 gekregen) en daarom verdedigd iedereen het spel. Dat de meeste argumenten die je geeft helemaal nergens op slaan helpen je dan ook niet(eindbaas met vuurballen kunnen verslaan bijvoorbeeld). Als je negatief zou zijn over het spel met kritiek die ergens op de realiteit gebaseerd zou zijn, dan had je mij niet horen klagen, want meningen verschillen nu eenmaal.

Overigens over het verzamelen van dingen: een groot deel van de Mario fans vind dat gewoon niet bij Mario horen. Ik wil alleen 100 muntjes hoeven verzamelen en verder niets. Ik vind het al enorm teleurstellend dat er in Super Mario Galaxy weer sterren moeten verzameld. Ik heb liever een spel zoals NSMB dan een nieuwe Super Mario 64/Sunshine/Galaxy achtig spel. Ik kijk dan ook erg uit naar Super Paper Mario.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 00:48:
[...]
hoi ik ga je helpen.

ga naar tiscali.nl klik op helpdesk vul in die zoek in de helpdesk firmware in.

Daar moet je de nieuwste firmware voor je ding downloaden. zonder gaat het echt niet werken. gelooooooooooof me (al die o's staan voor de tijd die ik eraan heb besteed voordat ik de firmware update had. En ik had al de een na laaste!)
Outcast, welke router is dit voor? De 2602HW? Want dan ga ik die laatste F/W er ook weer op zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op zondag 09 juli 2006 @ 14:02:
The Lost Levels heb ik een maand of twee geleden (voor het eerst) uitgespeeld. Deed ik met redelijk intensief doorspelen drie dagen over... New Super Mario Bros haalde ik in twee dagen. :p Ik snap alle kritiek van te makkelijk niet. Volgens mij denken mensen dan terug aan hun jeugd 15 jaar geleden toen ze nog niet zoveel ervaring met computerspelletjes hadden. Toen heb ik ook een aantal weken (!) over Super Mario Bros gedaan, maar als het nu nieuw uit zou komen had dat ook écht niet zolang geduurd. Ik geef toe dat de echt lastige stukjes (die je meer dan 3x overnieuw moet doen) wat minder aanwezig zijn in NSMB, maar over het algemeen (totale lengte/uitdaging) is volgens mij echt wel vergelijkbaar met de oude games. Als een straks ergens in nederlands een 6-jarig kind met een DS Lite + NSMB z'n eerste computergame ooit voor z'n verjaardag krijgt is hij er zeker weten ook wel een paar weken zoet mee. ;)

Het is jammer dat er niet een echt leuke nieuwe power-ups in zitten. Aan de andere kant maakt de toevoeging van vooral de walljump redelijk veel verschil vind ik. Net zoals de cape of de raccoon tail voegt dat toch echt hele nieuwe spelsituaties toe. Toen ik vla na het uitspelen van NSMB weer even terug ging naar SMW probeerde ik instinctief constant om walljumps uit te voeren. ;)

offtopic:
The Lost Levels vond ik trouwens erg leuk! :D Dat spel wordt onderschat! Alleen die superjumps waar je het over hebt (dat Mario soms 10 seconden lang uit beeld is) zijn wel heel erg goedkoop. Maar voor de rest zit het vol met leuke verrassende situaties. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 20:47

Nitai

Live the life you love.

MetroidPrime schreef op maandag 10 juli 2006 @ 16:43:
[...]

Sorry, maar je snapt het gewoon niet. Ik zal het even kort en simpel samenvatten: jij vindt het spel niet leuk, 95% van de DS bezitters vind het spel wel leuk. Jij doet de hele tijd alsof jouw mening de enige juiste mening is en dat de rest eigenlijk ook moet vinden dat het spel niet leuk is(als het geen Mario was geweest had het spel een 6,5 gekregen) en daarom verdedigd iedereen het spel.
Nee hoor hij/zij snapt het wel, maar heeft een andere mening. Als je een neutrale standpunt inneemt dan kun je er best in komen waarom hij/zij deze argumenten aandraagt. Op bepaalde punten heeft Aidix wel gelijk. Zelf heb ik NSMB ook uitgespeeld en het heeft heel vaak een glimlach getoverd op m'n gezicht, maar soms dacht ik dezelfde dingen die Aidix aandroeg. Gelukkig vond ik NSMB het wel waard, dus uiteindelijk heb ik er wel weer veel plezier van gehad.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Nitai schreef op maandag 10 juli 2006 @ 17:54:
[...]

Nee hoor hij/zij snapt het wel, maar heeft een andere mening.
Het gaat een heel stuk verder dan een andere mening hebben hoor. Hij zegt letterlijk dat het spel nooit hoge cijfers zou scoren als het geen Mario is en dat iedereen een slecht spel koopt alleen omdat er de Mario naam op staat. Hij vind het spel slecht en komt tot de conclusie dat iedereen het een slecht spel vind, maar dat niet door heeft omdat er Mario op staat. Dat is pure onzin.
Als je een neutrale standpunt inneemt dan kun je er best in komen waarom hij/zij deze argumenten aandraagt. Op bepaalde punten heeft Aidix wel gelijk.
Op sommige punten heeft hij inderdaad gelijk, maar sommige van zijn argumenten slaan echt nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Topicstarter
Deddiekoel schreef op maandag 10 juli 2006 @ 17:48:
[...]
Outcast, welke router is dit voor? De 2602HW? Want dan ga ik die laatste F/W er ook weer op zetten!
Ik heb de allernieuwste erop gezet (b3-2) en nu kan ik eindelijk direct verbinden met mijn router!!! Het was even eng omdat mijn desktop niet wilde verbinden maar nu hoef ik eindelijk niet eerst mijn PC aan te zetten! Met meteen met online Tetris een speler met ranking 6800+ te kakken gezet!
WOOHOO!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
MetroidPrime schreef op maandag 10 juli 2006 @ 18:22:
[...]

Het gaat een heel stuk verder dan een andere mening hebben hoor. Hij zegt letterlijk dat het spel nooit hoge cijfers zou scoren als het geen Mario is en dat iedereen een slecht spel koopt alleen omdat er de Mario naam op staat. Hij vind het spel slecht en komt tot de conclusie dat iedereen het een slecht spel vind, maar dat niet door heeft omdat er Mario op staat. Dat is pure onzin.
Hij vertelt volkomen netjes wat zijn analyse is van waarom Mario hoge cijfers krijgt. Daar kun je het mee eens zijn of niet. Hij beweert nergens dat het feiten zijn, sterker nog, het feit dat hij er zelf mee komt maakt het automatisch zijn mening.
[...]

Op sommige punten heeft hij inderdaad gelijk, maar sommige van zijn argumenten slaan echt nergens op.
Dat kun je vinden. Mijn hoogsteigen persoonlijke mening is dat jouw tirade zijn punt alleen maar bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Ecco schreef op maandag 10 juli 2006 @ 19:03:
[...]

Hij vertelt volkomen netjes wat zijn analyse is van waarom Mario hoge cijfers krijgt. Daar kun je het mee eens zijn of niet. Hij beweert nergens dat het feiten zijn, sterker nog, het feit dat hij er zelf mee komt maakt het automatisch zijn mening.
Het is geen mening, het is een bewering. Die bewering weerleg ik vervolgens. Dat doe je normaal in een discussie. Nogmaals, van mij mag hij het spel zo slecht vinden als hij zelf wil. Dat kan mij vrij weinig schelen.
Dat kun je vinden. Mijn hoogsteigen persoonlijke mening is dat jouw tirade zijn punt alleen maar bevestigd.
Volgens mij moet je eens in het woordenboek opzoeken wat een tirade is.

Maar ja, deze hele discussie is verder niet nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
MetroidPrime schreef op maandag 10 juli 2006 @ 19:20:
[...]

Het is geen mening, het is een bewering. Die bewering weerleg ik vervolgens. Dat doe je normaal in een discussie. Nogmaals, van mij mag hij het spel zo slecht vinden als hij zelf wil. Dat kan mij vrij weinig schelen.
Je weerlegt niets, je begint met persoonlijke aanvallen alsof je erg op je teentjes getrapt bent. Ironisch genoeg precies het punt waar Aidix het over had.
edit:
Persoonlijke aanvallen is niet echt wat ik bedoel. Jij beweert de hele tijd dat hij met allerlei feiten loopt rond te strooien terwijl hij dat helemaal niet doet. Hij verkondigt gewoon zijn mening.
[...]

Volgens mij moet je eens in het woordenboek opzoeken wat een tirade is.

Maar ja, deze hele discussie is verder niet nuttig.
code:
1
2
3
4
5
Een tirade (van Italiaans tirata: 'ruk' of 'tirade') is:

- 'een omslachtige aanklacht of aanmaning, veelal op theatrale wijze gepresenteerd': Hij hield een lange tirade tegen het politieke bedrijf;

- in de muziek: 'toonreeks van snel uitgevoerde noten tussen twee van elkaar verwijderd liggende hoofdnoten'.

En we hebben het niet over muziek ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Ecco op 10-07-2006 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:16

NetAmp

"for indoor use only"

Mensen, mensen, mensen... (lees: stelletje topic-vervuilers! :P)
Pak alsjeblieft je DS (Lite) en ga spelen; ga niet een spel constant zitten afbranden(= kritiek zonder goede argumenten) omdat het jou persoonlijk blijkt tegen te vallen (of juist precies het tegenovergestelde). Smaken verschillen gelukkig, en dus heeft niemand het recht om zijn mening te verheffen tot een "algemeen feit" want zo is het dus niet ;)

Proost op het spelplezier! :*)

[ Voor 14% gewijzigd door NetAmp op 11-07-2006 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
NetAmp schreef op maandag 10 juli 2006 @ 20:14:
Pak alsjeblieft je DS (Lite) en ga spelen; ga niet een spel constant zitten afbranden omdat het jou persoonlijk blijkt tegen te vallen. Smaken verschillen gelukkig, en dus heeft niemand het recht om zijn mening te verheffen tot een "algemeen feit" want zo is het dus niet.

True, maar mensen moeten het ook gewoon kunnen zeggen als ze een spel tegen vinden vallen. Helemaal als ze daar best een redelijke onderbouwing voor hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

NetAmp schreef op maandag 10 juli 2006 @ 20:14:
Pak alsjeblieft je DS (Lite) en ga spelen; ga niet een spel constant zitten afbranden omdat het jou persoonlijk blijkt tegen te vallen. Smaken verschillen gelukkig, en dus heeft niemand het recht om zijn mening te verheffen tot een "algemeen feit" want zo is het dus niet.

Mag ik daaraan toevoegen dat het continu de hemel inprijzen van datzelfde spel ook weinig toevoegt? Ook daarbij verschillen smaken, en daarnaast is het erg lullig om te stellen dat iemand geen kritiek mag geven, maar wel lyrisch mag zijn over een spel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:17
Ecco schreef op maandag 10 juli 2006 @ 20:04:
[...]
edit:
Persoonlijke aanvallen is niet echt wat ik bedoel. Jij beweert de hele tijd dat hij met allerlei feiten loopt rond te strooien terwijl hij dat helemaal niet doet. Hij verkondigt gewoon zijn mening.
Maar hij presenteert het wel als feiten, die zijn mening moeten ondersteunen. Vervolgens halen mensen die feiten onderuit, waardoor je overigens wel een nog steeds uitgebreide mening overhoudt. Immers hij geeft gewoon aan wat hij niet leuk vindt. Verder vind ik dat iedereen zijn mening mag hebben. Maar Aidix gaat wel erg kort door de bocht door te beweren dat hij weet hoe reviewers denken. Je mag best je eigen mening geven, maar uitleggen waarom andere mensen bepaalde cijfers geven (een bepaalde review maken), gaat mij iets te ver.

MP gaat daarnaast ook gewoon op in. Volgens mij zijn jij en ik de enige die dat niet doen ;)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Net Resident Evil DS van iemand overgekocht via internet, niet dat ik me er een buil aan kan vallen (14euro incl verzenden) maar wat zijn hier de meningen erover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerDwayne
-Sander schreef op maandag 10 juli 2006 @ 20:54:
Net Resident Evil DS van iemand overgekocht via internet, niet dat ik me er een buil aan kan vallen (14euro incl verzenden) maar wat zijn hier de meningen erover?
Heb hem nu bijna uitgespeeld. Ik heb er langer over gedaan als ik had verwacht en bepaalde delen moet ik echt overnieuw doen vanwege gebrek aan health. De graphics vond ik in het begin wat tegenvallen (de kleuren zijn nogal té fel en licht in het begin) maar na een kwartier ging ik helemaal op in het spel. Op twéé momenten ben ik zo geschrokken dat ik toch maar even stopte desondanks dat ik REmake op de Gamecube ook heb gespeeld. Ben erg blij met het spel dus ik kan hem aanraden, zeker als je fan bent van Resident Evil. Helaas is dit niet veel anders dan RE op de PS1 maar dan op zakformaat, maar dat is toch ook leuk 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Topicstarter
Ben trouwens onder de indruk van hoe simpel de DS verbindt als hij eenmaal een AP kan vinden. Ben helemaal blij nu. Ik kijk nu ook uti naar Opera op de DS, zo is het lekker simpel om een beetje te internetten op de bank. Gaat de Japanse versie ook bruikbaar zijn voor ons westerlingen?

Heeft RE DS nu ook de DS mogelijkheden goed geimplementeerd?

[ Voor 34% gewijzigd door Deddiekoel op 10-07-2006 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerDwayne
Deddiekoel schreef op maandag 10 juli 2006 @ 22:45:
Ben trouwens onder de indruk van hoe simpel de DS verbindt als hij eenmaal een AP kan vinden. Ben helemaal blij nu. Ik kijk nu ook uti naar Opera op de DS, zo is het lekker simpel om een beetje te internetten op de bank. Gaat de Japanse versie ook bruikbaar zijn voor ons westerlingen?

Heeft RE DS nu ook de DS mogelijkheden goed geimplementeerd?
Weinig. Je heb 2 momenten waarbij je moet blazen; reanimeren en kaarsen uitblazen. Verder heb je een tiental puzzels die gebruik maakt van het touchscreen. Behalve dat je het menu nog kan bedienen met het touchscreen is dat alles. Wel is het heel handig dat de kaart zichtbaar is op het bovenste scherm en het van kleur veranderd aan de hand van je health.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op maandag 10 juli 2006 @ 17:48:
[...]

Prestige 2602HW-61
Enter Password and click Login.

ik bedoel dus meteen doen. spaart je een hoop gezeik. en mss upnp aanzetten scheelde mij weer wat poorten gedoe waar ik weinig van snap

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2006 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Grr.

NSMB, wereld 8-4. Diegene die dat heeft verzonnen moeten ze standrechtelijk executeren. Pleurt op met die uit de lucht vallende kutspinnen. Grr. :(

Zo, dat moest er ff uit ;)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:32

Gaitman

The Real One

Hier wat vragen en antwoorden over Opera voor de Nintendo DS in het engels (vertaald uit het japans):
http://babelfish.altavist...er%2Fq_and_a%2Findex.html

Ik ben benieuwd wanneer Opera voor de Nintendo DS in nederland uit komt

PS. ニンテンドー = Nintendo ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Gaitman op 11-07-2006 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theebag
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:22
En een nieuwe eigenaar meld zich. Het had wel voeten in de aarde...
Mediamarkt Rijswijk, Bart Smit Rijswijk, Mediamerkt Rotterdam, Bart Smit Rotterdam, Free Record Shop Rotterdam, Saturn Rotterdam, Mediamarkt Alexandrium, Barst Smit Alexandrium : Allemaal (Alle kleuren) uitverkocht ...

Dat geld trouwens ook voor Mario Kart DS, die ben ik enkel tegengekomen in de Saturn (Nu nog 3-1 :P exemplaren)

Uiteindelijk heb hem gevonden in de Free Record Shop Alexandrium ook 3-1 exemplaren...
Een witte, met Mario Kart DS dus en een Hori screenprotector.

Morgen ga ik kijken voor een tweede spel.

[ Voor 6% gewijzigd door Theebag op 11-07-2006 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

Gaitman schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 14:48:
Hier wat vragen en antwoorden over Opera voor de Nintendo DS in het engels (vertaald uit het japans):
http://babelfish.altavist...er%2Fq_and_a%2Findex.html

Ik ben benieuwd wanneer Opera voor de Nintendo DS in nederland uit komt

PS. ニンテンドー = Nintendo ;)
Ik denk dat er zelfs met de japanse versie goed te browsen is, ik ga hem iig importeren.

Er zit een engels toetsenbord in voor de urls, en meer dan back/forward/home gebruik je toch niet met een browser. Daar moet in het japans ook wel uit te komen zijn lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman

Gaitman

The Real One

keldon schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 15:49:
[...]

Ik denk dat er zelfs met de japanse versie goed te browsen is, ik ga hem iig importeren.

Er zit een engels toetsenbord in voor de urls, en meer dan back/forward/home gebruik je toch niet met een browser. Daar moet in het japans ook wel uit te komen zijn lijkt me.
Toch zou het jammer zijn als je de Japanse hebt en een paar weken later komt de Europese (of nederlandse)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TweakerDwayne schreef op maandag 10 juli 2006 @ 22:53:
[...]
Behalve dat je het menu nog kan bedienen met het touchscreen is dat alles.
Ik dacht dat je ook om de haverklap in 1st person op zombie's in moest hakken op het touchscreen? Bijna alle vrijgegeven screenshots gaan daarover. :D
NSMB, wereld 8-4. Diegene die dat heeft verzonnen moeten ze standrechtelijk executeren. Pleurt op met die uit de lucht vallende kutspinnen. Grr.
Haha, dat was inderdaad wel vrij irritant ja. Rustig blijven spelen werkte bij mij het beste. Ik heb eerst een paar keer geprobeerd er zo snel mogelijk doorheen te rennen maar daarmee haalde ik het telkens niet. Gewoon in een rustig tempo doorlopen en alle spinnen die in de weg komen doodmaken ging beter.

Ik speel nu vrij veel Sonic Rush. Dit is het eerste Sonic-spel dat ik écht heel goed vind! Die snelheid... zalig gewoon!! En wat een fantastische level-design... je hoeft bijna nergens voor af te remmen. :D Ik heb altijd in alle Sonic spellen de neiging om zo snel te spelen, maar dan kom je altijd wel ergens een sloom onderwater level tegen, of lava waar je op langzaam voortdobberende blokjes overheen moet varen... altijd wel iets dat de vaart eruit haalt. In Sonic Rush zitten zelfs bijna geen van-blokje-naar-blokje sprongen... het is één en al snelheid, loopings en gelanceerd worden... en toch is het bikkelmoeilijk, dat verbaast me nog het meeste. En dan ook nog die rush-meter... zelfs als je perongeluk even stilvalt zit je meteen weer op topsnelheid. 8) Het is bijna een kruising geworden tussen Sonic en Unirally (je moet zelfs stunts uitvoeren als je van de grond loskomt!)

Ik zit nu alleen al 3 dagen vast in world 6 act 1. Die parachutesprongen tussen alle spikes door... echt irritant. Maar ik geef niet op ;) Ik heb nog nooit een Sonic-game uitgespeeld, dit moet en zal de eerste worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

keldon schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 15:49:
Er zit een engels toetsenbord in voor de urls
Toetsenbord? Het onderste scherm is een touch screen en software om geschreven letters te herkennen is niet zo moeilijk te maken....hebben ze dat niet gedaan? :? Dat zou het browsen een stuk aangenamer maken dan een softwarematig toetsenbord. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

-NMe- schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 18:10:
[...]

Toetsenbord? Het onderste scherm is een touch screen en software om geschreven letters te herkennen is niet zo moeilijk te maken....hebben ze dat niet gedaan? :? Dat zou het browsen een stuk aangenamer maken dan een softwarematig toetsenbord. :X
Ik meen mij screenshots te herinneren waar het toetsenbord vervangen was door een paneel waar je op kon schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 17:05

^^0nMe

Got Babana's?

[...]

Als je Brain Training hebt gespeeld en dan met name die test waarin je na 2 min een aantal woorden moet opschrijven die je hebt onthouden, zie je dat het niet zo makkelijk werkt. Cijfers worden wel nagenoeg perfect herkend, maar met letters is toch wel wat meer variatie mogelijk, waardoor dit een stuk minder goed gaat.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dat zegt meer over Brain Training dan over wat anders. Op mijn P910i kan ik zonder moeite schrijven. Overigens, die letters in de geheugentest gaan me ook aardig goed af, ondanks mijn rothandschrift, dus zo ernstig is het niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 17:41:
Haha, dat was inderdaad wel vrij irritant ja. Rustig blijven spelen werkte bij mij het beste. Ik heb eerst een paar keer geprobeerd er zo snel mogelijk doorheen te rennen maar daarmee haalde ik het telkens niet. Gewoon in een rustig tempo doorlopen en alle spinnen die in de weg komen doodmaken ging beter.
Ja, dat klopt, maar ik kan dat maar tot op zekere hoogte...

De eerste keer: gaat goed, slowly does it. Spin op m'n kop. Tjoh, vervelend. Maar naar mate het vaker moet / langer gaat duren, hoe opgefokter ik wordt en hoe slechter het gaat. :( Precies waar de makers me willen hebben denk ik :P

Maar, ben er ondertussen wel langs hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lookslikeyou
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:14
Binnenkort ga ik ook een DS Lite kopen voor op vakantie mee te nemen, en dan vooral voor onder weg in de auto.Maar nu heb ik gezocht naar een lader voor in de auto die je kan aansluiten aan je sigarent aansteker. Maar ik heb nog niks kunnen vinden voorlopig. Heeft iemand hier een link voor bij een betrouwbare internetshop? En waar kan je het beste screenprotectors kopen voor een redelijke prijs?

Wat zijn verder aanraders om te kopen? Tetris ga ik zowiezo al halen, en ik denk ook Phoenix Wright, heb daar goede verhalen over gehoord :) Ik hou wel van race spellen en sport spellen maar een leuke platformer kan ik ook wel waarderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

[...]

Afbeeldingslocatie: http://www.mmorpg.nl/images/operadskeyb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.mmorpg.nl/images/operadswrite.jpg

Zo te zien kan het alletwee, geef ik persoonlijk toch nog steeds de voorkeur aan het keyboard :)

[ Voor 29% gewijzigd door Ace op 11-07-2006 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerDwayne
AarsRuB schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 21:17:
Binnenkort ga ik ook een DS Lite kopen voor op vakantie mee te nemen, en dan vooral voor onder weg in de auto.Maar nu heb ik gezocht naar een lader voor in de auto die je kan aansluiten aan je sigarent aansteker. Maar ik heb nog niks kunnen vinden voorlopig. Heeft iemand hier een link voor bij een betrouwbare internetshop? En waar kan je het beste screenprotectors kopen voor een redelijke prijs?

Wat zijn verder aanraders om te kopen? Tetris ga ik zowiezo al halen, en ik denk ook Phoenix Wright, heb daar goede verhalen over gehoord :) Ik hou wel van race spellen en sport spellen maar een leuke platformer kan ik ook wel waarderen :)
Dixons. Big Ben adapter voor 10€.

[ Voor 92% gewijzigd door TweakerDwayne op 11-07-2006 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman

Gaitman

The Real One

keldon schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 21:25:
[...]

[afbeelding][afbeelding]

Zo te zien kan het alletwee, geef ik persoonlijk toch nog steeds de voorkeur aan het keyboard :)
Voor mijn gevoel zal het met een virtueel toetsenbord inderdaard wel wat sneller gaan.

Wat ik her en der heb gelezen is dat er 24 juli meer info komt over Opera voor de Nintendo DS (behalve dan de release in Japan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B___MAN
  • Laatst online: 09-09 22:01
AarsRuB schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 21:17:
Ik heb sinds kort ook een DS lite en ik sluit me aan bij de vraag van AarsRuB.

Wat zijn de essentiële games die de DS bezitter MOET hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

alhoewel het per persoon verschilt...misschien moeten jullie beide eerst even de topicstart lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ik geloof dat ik op een forum nog nooit zo vaak een vraag voorbij heb zien komen.. Tijd voor een message in 't topic.

[ Voor 8% gewijzigd door apNia op 12-07-2006 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 20:47

Nitai

Live the life you love.

Nee gewoon consequent naar de OP verwijzen :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B___MAN
MaxBurn schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 11:01:
alhoewel het per persoon verschilt...misschien moeten jullie beide eerst even de topicstart lezen...
Dus die 10 games en de rest is eigenlijk niets??? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Niet online

Whut?!

Huh?

Beertjeman schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 12:09:
[...]

Dus die 10 games en de rest is eigenlijk niets??? |:(
10 essentiële games zijn niet genoeg?

Beetje te veel vrije tijd over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

Whut?! schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 12:22:
[...]

10 essentiële games zijn niet genoeg?

Beetje te veel vrije tijd over?
De beste games staan er niet eens bij naar mijn mening :P

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B___MAN
On_E schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 12:24:
[...]
Dat bedoel ik... dus kom maar op met die games! :P

[ Voor 9% gewijzigd door B___MAN op 12-07-2006 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Niet online

Whut?!

Huh?

On_E schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 12:24:
[...]

Ik kan alleen Tetris, Phoenix Wright & Trauma Center bedenken die er nog op moeten.

Edit: misschien ook nog Bomberman en Nintendogs.

[ Voor 10% gewijzigd door Whut?! op 12-07-2006 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 20:53
Beertjeman schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 12:28:
[...]

Dat bedoel ik... dus kom maar op met die games! :P
Ga anders eens reviews lezen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Laatst online: 24-02-2018
3 games doe je in mijn ogen moet hebben zijn iig. NSMB, Tetris DS en MKDS. Verders lees indd de OP.

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag Mario kart binnen gekregen van cd-wow, het blijkt de Amerikaanse versie te zijn. Mijn vraag is nu: Kan ik met deze versie gewoon online hier in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik zou niet weten waarom niet. En als je de game hebt, waarom probeer je het dan niet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwelgh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:13

zwelgh

-**-

Het zal vast al eens zijn langsgekomen, maar ik kan het niet vinden. Ik heb een vraag: iemand neemt binnenkort een DS Lite voor mij mee uit de US (want goedkoper). Kan ik voor deze US DS Lite gewoon de oplader van mijn oude DS gebruiken? Of moet ik een omvormer erbij aanschaffen?

[ Voor 7% gewijzigd door zwelgh op 12-07-2006 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:47

NoTimeRemains

I know

mensen die vinden dat er te weinig must haves staan in de OP
zorg dan voor de benodigde informatie... denk je hoeveel werk dat is om alles op te zoeken?
dus ipv van whinen kan je ook zelf de informatie opzoeken en evt verwerken in een tabelletje. ik heb niet veel verstand van html/bb-code en zelfs ik kan het. dus als ik het kan dan kunnen jullie het ook ;)
zwelgh schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 13:48:
Het zal vast al eens zijn langsgekomen, maar ik kan het niet vinden. Ik heb een vraag: iemand neemt binnenkort een DS Lite voor mij mee uit de US (want goedkoper). Kan ik voor deze US DS Lite gewoon de oplader van mijn oude DS gebruiken? Of moet ik een omvormer erbij aanschaffen?
de oude DS heeft een andere aansluiting om op te laden. mss kan je beter een om vormer van US naar NL kopen voor je nieuwe lite. evt kan je nog een nieuwe (EU) oplader bestellen voor de Lite.

gefeliciteerd met je lite-tje :+ ;)

[ Voor 47% gewijzigd door NoTimeRemains op 12-07-2006 13:58 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lookslikeyou
Zijn die screenprotectors ook te koop in Nederland, en zo ja in welke winkels? Of in welke
Nederlandse online winkels? Ik heb nu even lopen zoeken, maar niet kunnen vinden, enkel voorlopig op Playasia.com maar dan moet ik het met een Creditcard betalen, en die heb ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmcvanleeuwen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-01 14:36
Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 12:43:
Ik heb vandaag Mario kart binnen gekregen van cd-wow, het blijkt de Amerikaanse versie te zijn. Mijn vraag is nu: Kan ik met deze versie gewoon online hier in Nederland?
ja dat is geen probleem ik heb ook Mario kart via cd-wow gekocht :)

rvl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 20:53
AarsRuB schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 13:59:
Zijn die screenprotectors ook te koop in Nederland, en zo ja in welke winkels? Of in welke
Nederlandse online winkels? Ik heb nu even lopen zoeken, maar niet kunnen vinden, enkel voorlopig op Playasia.com maar dan moet ik het met een Creditcard betalen, en die heb ik niet.
Met Google zoeken op NL pagina's is het direct al raak :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cd-wow.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lookslikeyou
Harstikke bedankt, blijkbaar toch niet goed gezocht 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shengstah
  • Registratie: December 2004
  • Nu online
Misschien handig voor de mensen in breda en omstreken, bij C-square zag ik de screen protectors van hori voor de ds lite voor 10 euro. Volgens mij is het de amerikaanse versie, want de verpakking is wit en die van japan volgens mij groen met wit.
Jammer genoeg heb ik ze te laat gezien, ik heb de mijne al besteld bij play-asia waarschijnlijk met japanse instructies.

[ Voor 3% gewijzigd door Shengstah op 12-07-2006 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het niveau is weer hoog.

Aanvulling van de FAQ?

Screen protectors?
Ja die dingen zijn tof als je niet van krasjes op je schermen houdt. Je hebt verschillende soorten, maar met hori zit je volgens ons altijd wel goed.
Welnu waar haal je zoiets en wat kost het?
NL webshop (Zuiderpark) 15E ex verzenden.
En als je gezegend bent met een creditkaart of iemand kent die een creditkaart heeft. voor 6pond heb je em ook al bezorgd en al binnen van www.cd-wow.com. Als je nog meer euro's wilt besparen of je hebt geen credit kaart val ons er niet mee lastig en kijk even op google kijken waar ze die dingen nog meer verkopen.
Hoe breng je zoiets aan en andere vragen over screen protectors kun je hier stellen. Screen protectors.

Ik heb net een DS-lite gekocht welke games moet ik nu halen?
Zie de games hierboven in de startpost. Bezoek sites zoals ign.com en sorteer op rankings. En als je dan nog steeds deze vraag wil stellen. Laat dan iig weten welke spellen je al leuk vind en waarom.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2006 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
op Playasia.com maar dan moet ik het met een Creditcard betalen, en die heb ik niet.
Playasia.com accepteert ook PayPal.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:47

NoTimeRemains

I know

Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 14:34:
Het niveau is weer hoog.

Aanvulling van de FAQ?

Screen protectors?
Ja die dingen zijn tof als je niet van krasjes op je schermen houdt. Je hebt verschillende soorten, maar met hori zit je volgens ons altijd wel goed.
Welnu waar haal je zoiets en wat kost het?
NL webshop (Zuiderpark) 15E ex verzenden.
En als je gezegend bent met een creditkaart of iemand kent die een creditkaart heeft. voor 6pond heb je em ook al bezorgd en al binnen van www.cd-wow.com. Als je nog meer euro's wilt besparen of je hebt geen credit kaart val ons er niet mee lastig en kijk even op google kijken waar ze die dingen nog meer verkopen.
Hoe breng je zoiets aan en andere vragen over screen protectors kun je hier stellen. Screen protectors.

Ik heb net een DS-lite gekocht welke games moet ik nu halen?
Zie de games hierboven in de startpost. Bezoek sites zoals ign.com en sorteer op rankings. En als je dan nog steeds deze vraag wil stellen. Laat dan iig weten welke spellen je al leuk vind en waarom.
_/-\o_ maar ja als we niet alleen maar dezelfde vragen kregen ging het topic ook niet zo hard ;) dus stel elke keer allemaal dezelfde vragen dat werkt het beste :)

oew BTW weet iemand hoe je bij M&L met dat Smash Egg moet omgaan. ik trap hem de eerste keer in de lucht maar ik kan deze nooit terug trappen iemand nog een goede tip?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Topicstarter
Heb de FAQ toch maar even aangevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
Hey gasten, ik heb een tooltje geschreven om de wifi status en scores te checken en dit leek me wel de juiste thread om dit in te posten. Hij staat in de meuktracker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AarsRuB schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 14:12:
Harstikke bedankt, blijkbaar toch niet goed gezocht 8)7
Bij de Mediamarkt (in eindhoven, utrecht en rotterdam iig) kun je ze ook kopen, rond de 9 a 10 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman

Gaitman

The Real One

kevin schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 15:33:
Hey gasten, ik heb een tooltje geschreven om de wifi status en scores te checken en dit leek me wel de juiste thread om dit in te posten. Hij staat in de meuktracker. :)
Ziet er goed uit. Ik ga een poging wagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

kevin schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 15:33:
Er staat daar dat je bepaalde XML bestanden hebt gevonden. Mag ik vragen welke?

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op zoek naar een leuke game? Check de startpost en lees diverse reviewsites!