Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Juist,Twhomp schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 08:36:
[...]
Zelfde gameplay als Yoshi Touch and Go? Kirby Power Paintbrush!!!
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Thesilence07 schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 00:37:
k`heb vorige week ook een DS Light gekocht.. Met Yoshi Touch & Go.. Wilde braintraning halen.. maarja net weer uitverkocht
Maar k`moet zeggen dat die Yoshi game ook leuk speeld.. kon er in het begin geen reed van
Leert gelukkig snel..
Zal binnenkort ook NSMB halen.. weet verders iemand nog een leuke must have?
wat iets weg heeft van ongeveer dezelfde gameplay..
Het is DS Lite
Van het weekend heb ik Mariokart DS binnengekregen en wat is hij leuk! Kreeg op een gegeven moment wel kramp van het spelen op m'n Lite....vooral de rechterkant, heeft iemand hier ook last van gehad? Het kan ook vermoeidheid geweest zijn, maar het viel me op...
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Yeah, de stick in AP mode zetten, rate op 2 mb per sec zetten (anders ziet de ds hem niet), en kan zijn dat je doe boel moet bridgen. SSID instellen, WEP etc... en dan zou het moeten werken.apNia schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 23:08:
[...]
wat hou je je Gameboy mooi wit... de mijne ligt onderin een la tegen het groenige aan mos (ofzo) te kweken..
[...]
lawl
S2S >> had je nou een guide voor die Sweex sticks om ze om te toveren naar zo'n nintendo wifi stick? gewoon die drivershit installen, stick er in en KEIHARD GAAN?
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Ik zoek een game waar je lekker op los kan schieten,
net zo als je op de pc battlefield hebt.
Ik moet er veel uur mee kunnen spelen en het moet niet een irritant shitspel zijn.
Ik ga binnekort op vakantie en wil ik graag een leuk spel kopen.
Wie weet een game voor de Nintendo ds?
Metroid Prime? Meer shooters ken ik niet behalve Goldeneye maar die schijnt slecht en kort te zijn.Vinnybinny schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 10:43:
Hallo iedereen.
Ik moet er veel uur mee kunnen spelen en het moet niet een irritant shitspel zijn.
Bedenk me nu dat je Goldeneye wel voor 20€ al hebt en Metroid niet.
[ Voor 8% gewijzigd door TweakerDwayne op 07-07-2006 10:55 ]
Anoniem: 155599
volgens mij is de psp juist in die richting erg goedVinnybinny schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 10:43:
Hallo iedereen.
ga daar voor geen psp kopen
metroid hoorde ik van neef dattie niks was voor mij,
verder nog spellen?
Ik heb er geen verstand van, maar daar komt iig Coded Arms voor de PSP bij. Dat zijn er in elk geval 3.TweakerDwayne schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 11:00:
SOCOM: Fire Team Bravo en Syphon Filter: Dark Mirror zijn de enigste 2 shooters tot nu toe voor de PSP voor zover ik weet. DS heeft er ook 2.
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
dat zijn altijd goed onderbouwde meningen. ja hij zegt dat is niks voor mij...Vinnybinny schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 11:01:
haha,
verder nog spellen?

maar goed ga eens naar gamerankings / ign en dan lees je daar de reviews van de spellen die je leuk lijken.
vervolgens zal je een leuk spel vinden. men gaat naar de gameshop, etc.
This is the Way.
Maar je hebt dan wel een ds. Als ik je reacties zo lees had je beter een psp kunnen kopenVinnybinny schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 11:01:
haha,
verder nog spellen?
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Vinnybinny, ik heb Goldeneye wel voor je als je het wat goedkoper wilt. Je kan me mailen op azt33@hotmail.com
15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro
Wacht even, begrijp ik nu goed dat je een spel wil kopen wat geen irritant shitspel is? Goh toevallig, dat is ook altijd een van mijn selectiecriteria!Vinnybinny schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 10:43:
Hallo iedereen.
Grab shell dude!
Wederom het betere postwerk!
Nou weet iemand nog een game..
Ok dan maar geen schietspel
iedergeval spel dat je lekker lang bezig bent en zo 10 uur 8er elkaar kan spelen
Die blijf ik aanraden
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
of heet iemand splinter cell.
Wil weten of het een leuk spel is.
10 uurtjes achter elkaar spelen leuk?
kan je ook gewoon tegen iemand schieten en dat hij ook op jouw schiet?
Terugschieten zullen de vijanden vast wel doen in het spel, maar het is geen FPS als je dat bedoelt. Er zijn maar twee FPS spellen en dat zijn GoldenEye(heeft niets met GoldenEye 64 te maken) en Metroid.Vinnybinny schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 11:57:
en wat is stealth precies.
kan je ook gewoon tegen iemand schieten en dat hij ook op jouw schiet?
Er is maar één Splinter Cell voor de DS. Wat bedoel je precies?Vinnybinny schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 11:59:
Sorry voor nog post
Splinter cell Chaos Theory en Tom Clancy's Splinter Cell
zelfde of nie?
[ Voor 27% gewijzigd door MetroidPrime op 07-07-2006 12:01 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Grab shell dude!
ow op verschillende sites heten de spellen anders,
maar er is dus geen 2e versie.
ds-gamer kijk ik vaak op en die geeft een revieuw,
en op golden eye een 5 dus die koop ik dus niet...
dus daarom wil ik graag mening van mensen!
[ Voor 96% gewijzigd door Vinnybinny op 07-07-2006 12:05 ]
(of frames per second, maar dat bedoelen ze denk ik niet
Waarom kijk je niet eens op Gamerankings.com?Vinnybinny schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 12:01:
dus daarom wil ik graag mening van mensen!
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Maar bij forum van ds-gamer zijn allemaal cijfers tussen 7 en 9 dus ik weet het ook niet meer!
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Advance wars slokt tijd in als ik daarmee begin.Deddiekoel schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 12:33:
Ik ben op zich ook wel op zoek naar een game die je lekker langere tijd kunt spelen. Bedenk me nu dat M&L wel in die categorie valt...
Sudoku's doe ik ook veeeels te lang over ^_^
De makkelijke van brain training heb ik nu bijna. Maar op het einde vind ik ze ook gruwelijk irritant moeilijk. minuten lang zoeken naar een cijfer

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Anoniem: 113087
Ik heb het over die vreemde roze bol baas met die ranzige tongetjes aan de zijkanten
ik vijftien minutenCaptain N schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 15:00
Het wordt juist makkelijker naarmate je verder komt (op die paar hele opzichtigen in het begin dan). Die makkelijke sudoku's zijn trouwens wel ERG makkelijk. Doe er gemiddeld zo'n 3 en halve minuut over per sudoku...
Dat advance wars.
scheelt die extra promoties bij die levels? ik speel met iedereen zo'n beetje dus iedereen is nu nog level 1 zo ongeveer
volgens mij als je gaat skirmishen krijg je ook extra ervaring, zodat het normale spel makkelijker wordt?
Eerst op die drie tongetjes poffen,(drie maal elk) en dan in z'n oog. Ook komt hij dan van de muur. Later geloof ik dat je ook nog met een specifiek wapen die tongetjes weg moet schieten.Anoniem: 113087 schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 15:09:
Weet iemand toevallig hoe ik de 2e "eindbaas" in metroid in moet raken? Waar ik ook op schiet er gebuert echt niets met z'n energy meter.
Ik heb het over die vreemde roze bol baas met die ranzige tongetjes aan de zijkanten
Maar in dit level maakt dat niet uit dacht ik.
[ Voor 100% gewijzigd door Peentje op 07-07-2006 15:39 ]
Dell Latitude E7450
[ Voor 94% gewijzigd door Peentje op 07-07-2006 15:42 ]
Dell Latitude E7450
Ik heb net een DS gekocht
Gekocht:
Brain Training
Nintendogs
Mario Kart DS
De spellen waren 39,- bij de intertoys, geen idee of dat goed is. Bij de FRS was Mario Kart 59,-, dus wat dat betreft netjes.
Eerste indrukken: Erg mooi apparaat. Klasse
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Heb net "new super mario brothers" gehaald voor 39 bij MM, mooi spel maar de DSlite is net te klein om in m'n handen te houden (of ik ben gewoon te oud om ermee te spelen hihi) .PWM schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 17:11:
...
De spellen waren 39,- bij de intertoys, geen idee of dat goed is. Bij de FRS was Mario Kart 59,-, dus wat dat betreft netjes.
Eerste indrukken: Erg mooi apparaat. Klasse
59?!? Was dat niet Double Dash voor de Cube?PWM schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 17:11:
Mijn foto's op Flickr.
NopeCaptain N schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 17:57:
[...]
59?!? Was dat niet Double Dash voor de Cube?
Nintendogs was er 54,99.
Ik schrok er nog al van. Ik wilde net die DS kopen, en toen zag ik de prijzen. Op dat moment had ik zoiets van "laat maar". Dan koop ik liever wat spellen voor mijn 360.
Toch maar even in de Intertoys gelopen, en daar waren de prijzen gelukkig wel normaal
Was in Bussum overigens.
[ Voor 6% gewijzigd door PWM op 07-07-2006 18:40 ]
Maar het valt me op dat het touch screen niet helemaal recht lijkt te zitten: een stukje naar rechts. Hierdoor is een witte streep van het backlight aan de linker kant te zien, zeker wanneer je een beetje schuin van boven kijkt. Hebben anderen hier ook last van?
39,95 is zo'n beetje de adviesprijs. 59,95 is dus extreem duur. Voor 30 tot 35 is hij ook nog wel te vinden.k schrok er nog al van. Ik wilde net die DS kopen, en toen zag ik de prijzen.
[ Voor 34% gewijzigd door Max|Burn op 07-07-2006 19:03 ]
Dat was wel ff een teleurstelling

Het spel zelf is wel vet. Maar om nou vaak achter elkaar dezelfde levels te gaan doen is ook niet echt leuk...
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Ik dacht dat ik de plaatjes van de instructies wel redelijk doorhad en het geen problemen zou leveren. Ik had al twee keer eerder die dingen op een oude DS bevestigd en dat leverde geen problemen op.
Echter, die van de DS Lite zijn anders dan degene voor de oude DS.
Het ging dus rampzalig. Ten eerste kreeg ik een en al stofdeeltjes eronder. Ik heb het ding wel vijf keer losgehaald en opnieuw opgeplakt. Het werd eruiteraard niet veel beter op.
Na een tijdje spelen vroeg ik me ineens af waarom het scherm zo stroef was. En toen ging ik nadenken. Bleek dat ik hem er achterstevoren opgeplakt had

Tegen deze tijd was de voorkant (eigenlijk achterkant
Afijn, alle troep kwam er meteen af, en ik haalde de spons ook even over het scherm heen. Daarna legde ik de nog natte screenprotector op het scherm.Er zaten een paar luchtbellen onder. Ik deed een doekje om m'n vinger en 'rolde' de luchtbellen er onderweg. Dit gaat _heel_ makkelijk als de onderkant nat is. Ook zat er geen enkel stofdeeltje onder.
Samen met de luchtbellen druk je meteen het overtollige vocht onder de screenprotector weg.
Het resultaat: de screenprotector zit er na alle mishandelingen van dien _perfect_ op, zonder luchtbellen of wat dan ook. Je kunt echt niet eens zien dat het ding er op zit. M'n DS doet het nog perfect; dat scherm kan echt wel even tegen een beetje vochtigheid. Het werkt echt zo goed dat ik het de volgende keer meteen op deze manier ga doen
Als je dus niet tevreden bent over hoe je screenprotector op je scherm zit: je kunt hem er probleemloos af halen door hem met je nagel los te halen, even een sponsje over het scherm en over de screenprotector heenhalen en hem er opnieuw opdoen. Vervolgens de bellen en het overtollige water wegmasseren en voila
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Anoniem: 136845
http://www.youtube.com/wa...YLnX4&search=rockman%20ZX
http://www.youtube.com/wa...7byMs&search=rockman%20ZX
http://www.youtube.com/wa...GHoec&search=rockman%20ZX
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
En snel een beetje..
stef-o.nl schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 20:06:
Ik ben trotse eigenaar van de zwarte DS Lite. heb er new super mario bros bij, waarbij ik een probleem heb. Ik kom niet in 2 werelden, namelijk 4 en 7. ik heb al wel wat warptubes gevonden in bepaalde werelden, maar ik kan er niet bij komen. iemand een idee hoe ik er kan komen?
Advance wars hebbik al en ook NSMB is al grondig uitgespeeld (nog niet alles, maar wel een hoop). Dus zoek ik naar een andere tijd killer. Omdat mijn vriendin helemaal weg is van Mario games wil ik Super Princess Peach voor haar kopen, ik verwacht daar ook wel plezier aan te hebben. Maar als echte 'tijdkiller' wil ik M&L of Phoenix Wright. Waarbij de laatste me toch het meeste trekt...
[ Voor 30% gewijzigd door Deddiekoel op 07-07-2006 20:41 ]
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Ziet er zeker vet uit.
De actie is lekker snel, en de effecten zien er ook goed uit.
[ Voor 3% gewijzigd door Vanitas op 07-07-2006 20:40 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
(O_W) 313606628709
Yay
hmm nu kan ik weer niet connecten. blijft vreemd. niks veranderd. en toch opeens weer zo'n
52100 probleem.
niks veranderd alleen iemand toegevoegd met een friend code. that's it
[ Voor 178% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 07-07-2006 21:39 ]
Vet
2D platformers blijven roeleren, deze ga denk zeker wel halen als ie uit is...
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
Heb geprobeerd foto's te maken, maar het streepje backlight niet echt goed op de foto te krijgen: een foto van het hele schem, en een foto van het backlight streepje. Ik ga morgen idd maar even langs de winkel...MaxBurn schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 19:02:
JungleJim: Dat is niet echt normaal, maak anders eens een foto en laat het ons zien? Als het echt niet hoort (en zo klinkt het) zou ik hem gewoon meteen terugbrengen. Er zit niet voor niets garantie op.

Er is blijkbaar echt iets mis gegaan tijdens het productieproces ofzo...
Die van m'n huidige DS Lite (vorige ingeruild vanwege dat scheve scherm) is ook niet perfect recht, maar kan er mee door. Als je echt onder een hele scherpe hoek naar het touchscreen kijkt schijnt er bij mij ook de backlite tussen de rand door...
Vreemde FRS daar dan. Hier staan ze toch echt voor de 'normale' prijzen.PWM schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 18:39:
Nope
Nintendogs was er 54,99.
Ik schrok er nog al van. Ik wilde net die DS kopen, en toen zag ik de prijzen. Op dat moment had ik zoiets van "laat maar". Dan koop ik liever wat spellen voor mijn 360.
Toch maar even in de Intertoys gelopen, en daar waren de prijzen gelukkig wel normaal
Was in Bussum overigens.
[ Voor 72% gewijzigd door Captain N op 07-07-2006 21:55 ]
Mijn foto's op Flickr.
Ik heb aan de linkerkant een klein streepje... niks aan de hand toch? Ik zie in elk geval geen probleem!JungleJim schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 21:36:
[...]
Heb geprobeerd foto's te maken, maar het streepje backlight niet echt goed op de foto te krijgen: een foto van het hele schem, en een foto van het backlight streepje. Ik ga morgen idd maar even langs de winkel...
Ik heb hem onlangs terug gebracht voor 2 dode pixels... dat vond ik veel erger...
Ik dnek niet dat dit onder de garantie valt.
Idd, het is ook niet zo'n probleem, het valt voornamelijk op wanneer er veel zwart getoond wordt. Dode pixels lijken me irritanter. Was gewoon benieuwd of meer mensen hier last van hebben...ixl85 schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 21:56:
[...]
Ik heb aan de linkerkant een klein streepje... niks aan de hand toch? Ik zie in elk geval geen probleem!
Ik heb hem onlangs terug gebracht voor 2 dode pixels... dat vond ik veel erger...
Ik dnek niet dat dit onder de garantie valt.
Mijn foto's op Flickr.
Daar zit in een trouwscene het oude liedje van tetris in (van de eerste gameboy). En aangezien ik hier al wel tetris ds heb liggen, maar nog geen DS weet ik niet of dat dat liedje er weer in zit.
Bij deze dus: zit in teris DS het bekende liedje (deuntje)?
Ik hoop het wel, want die hoort er natuurlijk wel bij.
Overigens dacht ik dat dat deuntje speciaal voor tetris was gemaakt. Kom er dus net achter dat dat niet het geval is.
[ Voor 14% gewijzigd door Turfschipper op 08-07-2006 04:04 ]
dun duntedun tedeun tedun dun dun dunstalscu schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 04:03:
Misschien een wat nutteloze vraag, maar goed, tis pure nieuwsgierigheid. Ik kom erop omdat ik de film the deerhunter zit te kijken.
Daar zit in een trouwscene het oude liedje van tetris in (van de eerste gameboy). En aangezien ik hier al wel tetris ds heb liggen, maar nog geen DS weet ik niet of dat dat liedje er weer in zit.
Overigens dacht ik dat dat deuntje speciaal voor tetris was gemaakt. Kom er dus net achter dat dat niet het geval is.
dun dundun dundundun
het duurde even maar ik herinner me dat nummer ook weer. te tof
kun je ergens zien hoevaak je gewonnen en verloren hebt? ik zie dat in het begin bij de anderen maar niet bij mezelf
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Anoniem: 128052
Mischien wel omdat het een witte lite is en je dus het witte licht daar niet bij ziet?. Het valt gewoon erger op bij de zwarte Lite.Captain N schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 23:08:
Bij de witte DS Lite van m'n moeder is die backlight iig niet te zijn, hoe schuin ik hem ook hou.
Bij mijn zwarte Lite zie ik ook aan alle kanten een beetje licht als ik hem schuin houd. Alleen niet bij het bovenste scherm. Zal wel gewoon zo horen dus.
En hij zit niet scheef bij mij.
ik mertke het gisteren ook nadat ik de mijne naast een van een vriend hield. die van mij heeft een paar mm zwart langs de linkerkant echt balenJungleJim schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 21:36:
[...]
Heb geprobeerd foto's te maken, maar het streepje backlight niet echt goed op de foto te krijgen: een foto van het hele schem, en een foto van het backlight streepje. Ik ga morgen idd maar even langs de winkel...

als je naar de winkel terug bent geweest zou je dan even kunnen posten hoe het opgelost is?
verder heb ik mijn pakketje van PlayAsia binnen gekregen. echt snel gegaan! dat tasje is wel mooi alleen ik vind het wat groot. en ik moet eens aan mijn moeder vragen of ze die ophangdingen los kan halen. want als ik het tasje ergens meeneem heb ik toch altijd mijn rugzak bij me.
en ik heb de hori screenprotectors binnen. maar welke protector moet op welk schermpje?
heeft iemand een uitgebreide uitleg hoe ik dat moet doen?
This is the Way.
fokking snel!
same here, ik had op maandag ook een bestelling geplaatst op play-asia, is het vandaag binnen gekomendaFubar schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 11:13:
ik had maandag bij lik-sang 2 hori multi-pouches besteld en heb ze net binnen gekregen!
fokking snel!
Gezien de naming convention van alle vorige spellen lijkt me dat wel logisch, ja.Twee Dee schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 10:36:
[...]
In US/Europa (als het hier uitkomt) zal het Mega Man ZX heten.
IGN
Had je gezegd dat het een Megaman was, had ik je ook geloofd
edit:
Hmm, als megaman liefhebber lijkt die me wel erg interessant. Gameplay ziet er goed uit! Zolang ze maar wat hardcore-der gaan (geen hondjes ofzo
[ Voor 19% gewijzigd door Twhomp op 08-07-2006 12:35 ]
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Ik heb ze net op de DS Lite van m'n moeder geplakt. Zorg eerst dat het schermpje waar je de protector op gaat plakken echt GOED schoon is. Dus geen stofjes, haren, of wat dan ook (met dat doekje). Dit is waarschijnlijk het moeilijkst van alles. Zeker in een huis met katten/honden zoals hier.HIValicious schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 10:55:
en ik heb de hori screenprotectors binnen. maar welke protector moet op welk schermpje?
heeft iemand een uitgebreide uitleg hoe ik dat moet doen?
Mijn foto's op Flickr.
thnx. maar waarom heeft iedereen het over na het douchen pas op plakken. zorgt de stoom dat hte beter plakt of beter schoon is ofzo?Captain N schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 12:35:
[...]
Ik heb ze net op de DS Lite van m'n moeder geplakt. Zorg eerst dat het schermpje waar je de protector op gaat plakken echt GOED schoon is. Dus geen stofjes, haren, of wat dan ook (met dat doekje). Dit is waarschijnlijk het moeilijkst van alles. Zeker in een huis met katten/honden zoals hier.De kleine moet overigens op de onderste, de grote op de bovenste. En dat stickertje met tekst moet naar boven gericht zijn. Na het plakken eventuele luchtbelletjes naar de kant wrijven, en voila!
This is the Way.
Waterdamp is geschikt als stofkern, dus er blijft stof aan het water plakken.HIValicious schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 12:51:
[...]
thnx. maar waarom heeft iedereen het over na het douchen pas op plakken. zorgt de stoom dat hte beter plakt of beter schoon is ofzo?
stalscu schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 04:03:
Misschien een wat nutteloze vraag, maar goed, tis pure nieuwsgierigheid. Ik kom erop omdat ik de film the deerhunter zit te kijken.
Anoniem: 155599 schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 10:15:
[...]
dun duntedun tedeun tedun dun dun dun
dun dundun dundundun
het duurde even maar ik herinner me dat nummer ook weer. te tof
kun je ergens zien hoevaak je gewonnen en verloren hebt? ik zie dat in het begin bij de anderen maar niet bij mezelf

Nu ook te koop op t-shirt
http://toothpastefordinner.com/merchandise.php
Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...
Is dit nu sarcastisch bedoeld ofzo, want Rockman is gewoon Megaman, alleen heeft het dus gewoon een andere naam in Japan.Twhomp schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 12:34:
[...]
edit:
Hmm, als megaman liefhebber lijkt die me wel erg interessant. Gameplay ziet er goed uit! Zolang ze maar wat hardcore-der gaan (geen hondjes ofzo)
http://www.youtube.com/watch?v=4If8Juyv9Ws
Best lastig filmen en spelen tegelijk
[ Voor 9% gewijzigd door seamus21 op 08-07-2006 17:46 ]
Dat stukje verdwijnt opeens in dat plekje! wat is dat voor anti tetris techniek?seamus21 schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 17:45:
Ik wilde toch al een tijdje pielen met een videootje maken. Heb maar van die BTBTST inTetris DS een filmpje opgenomen en bewerkt.
http://www.youtube.com/watch?v=4If8Juyv9Ws
Best lastig filmen en spelen tegelijk
plus dat credits filmpje
[ Voor 16% gewijzigd door Dancing_Animal op 08-07-2006 17:54 ]
Weet iemand een shop in Rotterdam waar Meteos ook voor €20 ligt?
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Dat blokje kan je er gewoon indraaien als je het zo bouwt. Ja dat credits filmpje is van de Japan 2001 Tetris finales en speelt op 200%.Anoniem: 155599 schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 17:51:
[...]
Dat stukje verdwijnt opeens in dat plekje! wat is dat voor anti tetris techniek?
plus dat credits filmpjeis dat versneld oid?
Als je de Megaman Zero spellen hebt gespeeld weet je wat je kunt verwachten, deze zijn namelijk best pittig in het begin(Tot je de tactieken en patronen doorhebt, zoals je ook in het eerste filmpje kunt zien)Twhomp schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 12:34:
[...]
edit:
Hmm, als megaman liefhebber lijkt die me wel erg interessant. Gameplay ziet er goed uit! Zolang ze maar wat hardcore-der gaan (geen hondjes ofzo)
WWT had ik al es bij een vriend gespeeld, dus ik wist wat ik kon verwachten. En het is echt zo leuk.
Ze hadden bij de bart smit trouwens de USA doosjes van WWT. Niet dat ik dat erg vind (USA doosjes zijn imo een stuk mooier als de EU versies), maar ik stond er toch wel van te kijken. Het was trouwens ook zo met nanostray...
Same here, soms spring je precies goed en gaat alles lekker andere keren spring je net te vroeg of te ver, probeer je het opnieuw doe je hetzelfde een stukje verderopDancing_Animal schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 17:52:
Getvrrrdriiieee... ik kom niet lekker door NSMB wereld 3-2 heen. Ik krijg het iedere keer weer voor elkaar precies tegen een paddestoel of schildpad aan te springen of net te ver over zo'n bewegend platformpje heen....aaaaahhhh... wordt er beetje gestressd van... krijg neiging DSL door kamer te smijten...
Anoniem: 128418
Ik krijg alleen Wifi niet aan de praat. telkes 51009
weet iemand wat ik moet instellen.
Ik heb mijn SSID ingevuld en mijn wep key en de rest auto. Dit klopt toch? Ik krijg van Tiscali toch een auto ip adres of moet ik het ip adres instellen van de router (192.168.1.254) Plz help want ik wil online met dat ding!!!!
Anoniem: 128418
Alles geprobeerd maar niets werkt...me_mrtn schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 21:54:
Als je hem gewoon zelf eens laat zoeken? En dan de WEP-key invult? Je hebt hem op WEP-beveiliging neem ik aan?
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ik heb die reclame al meerdere keren gezien op zowel de publieke als de commerciële zenders. Het zal toch niet voor het eerst zijn dat Nintendo op een goede manier reclame maakt?Hoedje schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 22:01:
Ik weet niet of er iemand verder ook voetbal zit te kijken. Maar er was dus net een reclame van braintraining op de Nintendo DS tijdens de rust. Dit is voor het eerst dat ik een reclame zie van Nintendo buiten TMF of MTV. Wordt deze reclame vaker uitgezonden?
EDIT: Kennelijk heeft Nintendo toch nog niet helemaal door hoe het moet
[ Voor 17% gewijzigd door MetroidPrime op 08-07-2006 23:25 ]
Mijn foto's op Flickr.
De eerste 2 uit de doos, hadden een compleet verkeerd gemonteerd scherm (zoals hierboven beschreven), bij een zat hij echt helemaal scheef.
Derde was gelukkig goed
[ Voor 9% gewijzigd door Turfschipper op 09-07-2006 00:06 ]
hoi ik ga je helpen.Anoniem: 128418 schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 21:48:
Hallo, ben hier net nieuw en heb net een NDSlite aangeschaft samen met Metroid Prime Hunters.
Ik krijg alleen Wifi niet aan de praat. telkes 51009
weet iemand wat ik moet instellen.
Ik heb mijn SSID ingevuld en mijn wep key en de rest auto. Dit klopt toch? Ik krijg van Tiscali toch een auto ip adres of moet ik het ip adres instellen van de router (192.168.1.254) Plz help want ik wil online met dat ding!!!!
ga naar tiscali.nl klik op helpdesk vul in die zoek in de helpdesk firmware in.
Daar moet je de nieuwste firmware voor je ding downloaden. zonder gaat het echt niet werken. gelooooooooooof me (al die o's staan voor de tijd die ik eraan heb besteed voordat ik de firmware update had. En ik had al de een na laaste!)
Ik had een paar weken geleden al de laatste bij de intertoys bij de koopgoot.Twee Dee schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 17:56:
Nou zie ik al enkele mensen vertellen dat Meteos voor €20 te vinden is (MM Zoetermeer en Intertoys) maar helaas, in R'dam heb ik dat geluk niet...
Weet iemand een shop in Rotterdam waar Meteos ook voor €20 ligt?
BT is zeker leuk, vooral de sudoku
'new' SMB echter, dat is toch wel de meest kinderachtige en smakeloze hoop mariobros die ik ooit heb gezien, damn wat valt dat tegen. Ze hadden het beter 'super mario land 2' kunnen noemen, als opvolger van het 15 jaar oude Gameboy spel.
Dit is voor het eerst in de hele SMB historie dat je eindbazen met fire mario kapot kan 'schieten'. Ik geloof dat ik maar een schadevergoeding (ondraaglijk geestelijk leed) ga vragen voor het feit dat ze sinds 1992, dus 14 jaar lang, al geen waardige opvolger voor SMW hebben kunnen bedenken.
[ Voor 5% gewijzigd door Aidix op 09-07-2006 08:49 ]
Dit topic is gesloten.
Op zoek naar een leuke game? Check de startpost en lees diverse reviewsites!