Het Nintendo DS Topic Deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.340 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

MetroidPrime schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 01:44:
[...]

Op de SNES kon je saven, dus dat telt niet mee. Als je kunt saven kon iedereen dat spel uitspelen. De moeilijkheid van SMB3 komt uit het uitspelen van het spel zonder saves(of Warp fluitjes!).
spellen zonder saves speel ik niet :) (disclaimer: voor zover ik weet)

[ Voor 5% gewijzigd door Collaborator op 04-07-2006 01:49 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-06 09:10

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Hm, ik vond bijna alle andere Mario games moeilijker dan NSMB. Ik had 30 levens aan het eind. SMW had zelfs een redelijk aantal levels die gewoon moeilijker waren.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Mijn moeder heeft op the Lost Levels na volgens mij ook alle andere Mario games gespeeld (meeste op de GBA), maar komt nooit verder dan wereld 2, 3 of 4 (op een schaal van 8). En daar deed ze dan ook nog eens weeeeeeeeeeeeken over, met iedere dag een paar uur spelen. Nu is ze binnen 2 dagen in wereld 8. :P

Maar ondanks de makkelijkheid is het een topper hoor, NSMB! :)

[ Voor 10% gewijzigd door Captain N op 04-07-2006 09:04 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113087

Met pijn in het hart moet ik zeggen dat ik na 16 jaar gamen nu een game heb waar ik eigenlijk de ballen van begrijp. Iedereen zal wel in een stuip schieten, maar ik heb het over metroid prime hunter.

Ik vlieg naar de planeet, stap uit en dan? in de "landings" kamer zijn 2 liften die je allebei naar een hoger platform brengen, maar daar schiet ik niets mee op. Ook kan ik één gang door waarbij ik vervolgens in een kamer kom waar ik ook niets meer kan doen (zover ik weet)

Ben ik nou echt zo dom? of zie ik iets heel essentieels over het hoofd? In de 2e kamer is een deur maar die reageerd nergens op... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Probeer je scan-visor eens ;)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik moet stiekem toch wel even "LoL'en".. sorry :D :)

Oh en om deze post toch nog wat meer nut te geven:
Gisteren was ik even bij de Bart Smit of Intertoys (geen idee, een pot nat) en daar zag ik Nanostray (import :):)) liggen voor € 20. Gelijk maar meegenomen en geen spijt van gehad.
Wat een lekker spel zeg. Dikke aanrader !
In het begin had ik het echt wel even moeilijk en kon ik geen enkel level uitspelen. Na een potje of wat begon ik er in te komen en nu ben ik toch wel redelijk hooked :Y)

[ Voor 83% gewijzigd door Ken. op 04-07-2006 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Om nog dommer te klinken: M'n wat??
Moet ik echt het boekje gaan lezen? Begin te vrezen van wel he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijmen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-05 00:07
Anoniem: 113087 schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 10:09:
[...]

Om nog dommer te klinken: M'n wat??
Moet ik echt het boekje gaan lezen? Begin te vrezen van wel he...
Aan de onderkant van het onderste scherm, in het midden, staat een klein puntje/blokje/whatever. Houd die eens ingedrukt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sijmen schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 10:11:
[...]

Aan de onderkant van het onderste scherm, in het midden, staat een klein puntje/blokje/whatever. Houd die eens ingedrukt ;)
Ben nu op m'n werk, maar zal het vanavond direct even proberen.
Waarschijnlijk direct gevolgt door een grote: Oooohhhhhhwwwwwwww....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02:48
Nou, het zal niet direct een grote owww zijn denk ik. Ik heb zelf ook vrij lang moeten zoeken de eerste keer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:57

Convoy

g44p

.KeN. schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 10:09:
Ik moet stiekem toch wel even "LoL'en".. sorry :D :)

Oh en om deze post toch nog wat meer nut te geven:
Gisteren was ik even bij de Bart Smit of Intertoys (geen idee, een pot nat) en daar zag ik Nanostray (import :):)) liggen voor € 20. Gelijk maar meegenomen en geen spijt van gehad.
Wat een lekker spel zeg. Dikke aanrader !
In het begin had ik het echt wel even moeilijk en kon ik geen enkel level uitspelen. Na een potje of wat begon ik er in te komen en nu ben ik toch wel redelijk hooked :Y)
same here... zag hem liggen bij bart smit voor 20E idd en heb m gelijk maar meegenomen. Geniaal spel imo >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Deddiekoel schreef op maandag 03 juli 2006 @ 15:36:
[...]

Ik heb ook een Zyxel router, maar ook daar is het me nog niet gelukt om er een directe verbinding mee te maken. Vanavond eens dat static IP proberen.
En is dat gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13:09
Gister Meteos voor 20 euro gekocht. Erg leuk, verslavend spelletje! Maar wel erg moeilijk als je eenmaal wat verder bent en alles erg snel gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik heb NSMB in een uur of 40 uitgespeeld, ben nu bezig met alle Star Coins te verzamelen. Bij wereld 1 t/m 5 heb ik ze al.

Ik vond het spel soms enorm frustrerend, vooral bij sommige wat snellere stukjes waar je ineens tegen een vijand aanrent en dood gaat. Of die Ghost House levels, waar je geen vlag hebt halverwege...

Ik wil binnenkort denk ik wel weer een nieuw spel kopen, nog even kijken welke het wordt :Y)

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Van Fok!:
Geheime challenge mode ontdekt in New Super Mario Bros.
Nu mensen eindelijk alle muntjes hebben verzameld in New Super Mario Bros., de hele game zijn doorgelopen en alles hebben gezien en geprobeerd, is er toch nog een nieuwe feature ontdekt. Als je de game helemaal hebt uitgespeeld en alle star coins hebt verzameld kan je een speciale challenge mode unlocken door in de map een paar knoppen in te drukken. Druk in de world map op start en druk:

L R L R X X Y Y

Blijkbaar vond een fan het hoognodig om eens even alle knoppencombinaties uit te proberen en toen vond hij deze. Zo gauw de modus is ingeschakeld zal elk level geforceerd met je mee scrollen. Je kan dan dus niet meer terug om nog even wat muntjes te verzamelen die je nog had laten liggen. Let wel op, het is nog niet duidelijk hoe de challenge mode weer uit gaat.
http://games.fok.nl/news.php?newsid=12184

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Deze maand komt de Opera browser voor de DS uit. Er zit een GBA cart bij die als geheugenuitbreiding dient. Nintendo bevestigd dat Opera niet werkt zonder deze geheugenuitbreiding. Ik hoop wel dat je kunt updaten naar een nieuwe versie. Bugfixes en nieuwe features lijken me nogal voor de hand liggen.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13:09
Die browser lijkt me wel ideaal. Op elke hoek van de straat is tegenwoordig wel onbeveiligd draadloos internet te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:13

NetAmp

"for indoor use only"

CodeCaster schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 13:54:[
Ik wil binnenkort denk ik wel weer een nieuw spel kopen, nog even kijken welke het wordt :Y)
Als je van RPG-achtige games houdt dan is Mario & Luigi: Partners in Time wat mij betreft een aanrader!

Afbeeldingslocatie: http://img.gamespot.com/gamespot/images/2003/all/boxshots2/928290_67347.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138251

NetAmp schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 14:42:

[...]

Als je van RPG-achtige games houdt dan is Mario & Luigi: Partners in Time wat mij betreft een aanrader!

[afbeelding]
Heb het maar een klein beetje gespeeld het spel, maar het is zeker een leuk spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

haha prachtig dat ze dan weer niet weten hoe je die mode uitzet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hoe krijg ik in GODESNAAM die goals bij Nanostray ??
Ik kom er niet eens bij in de buurt en ik speel die levels toch vrij soepel uit :?

Volgens mij mis ik iets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62837

Net een witte DS Lite met NSMB gemaakt.
Jeetje dat ding is me toch prachtig :*)

NSMB valt ook niet tegen, old skool gameplay etc.
Jammer dat het zo snel gaat, zat in no-time op de helft van wereld 2, dus ik kap er ff mee en speel vanavond wel verder ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Japanse boxart
Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/45571020060704_060904_9_big.jpg

Ziet ernaar uit dat Final Fantasy X-2 de laatste was met alleen het logo op de verpakking...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62837

Icelus schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 17:11:
Japanse boxart
[afbeelding]

Ziet ernaar uit dat Final Fantasy X-2 de laatste was met alleen het logo op de verpakking...
Ziet er mooi uit, daarmee zou ik wel kunnen leven.
In welke vorm kunnen we eigenlijk FF multiplayer verwachten?

* Tha-PC-Legend is FF n00b ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-06 22:28

Turfschipper

Hup NAC

Zo, net mijn eerste spelleke binnen, Tetris. Mario is onderweg.

Nu nog ergens een ds (lite) op de kop tikken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

stalscu schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 17:25:
Zo, net mijn eerste spelleke binnen, Tetris. Mario is onderweg.

Nu nog ergens een ds (lite) op de kop tikken :-)
Niet doen man.. dat zijn kut dingen :p

[ Voor 76% gewijzigd door Ken. op 04-07-2006 17:27 . Reden: volgende pagina > quote’je ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113087 schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 10:18:
[...]

Ben nu op m'n werk, maar zal het vanavond direct even proberen.
Waarschijnlijk direct gevolgt door een grote: Oooohhhhhhwwwwwwww....
En daar is ie hoor......OOOOooooHHHHhhhhhWWWWwwwww...
Inderdaad met die vizor wordt alles ineens een stuk duidelijker...Stom Stom Stom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Japanse boxart
[afbeelding]

Die ziet er echt heel vet uit! :9~

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Laatst online: 31-05 19:40
Ik weet niet of ik ht al gemeld had, maar ik heb mn ds kunenn ruilen en getest in de winkel. geen dode pixels meer!
ze werden al bang van mn stylus die ik in mn jas had zitten... >-)

En ik heb nu ook NSMB... ok dudes, ik speel al heeeeeel lang mario (eigenlijk alle mario's goed gespeeld behalve Super Mario Bros 3 omdat ik zelf geen nes heb en geen "goed vriendje" had die dat ding had :) lol) maar deze mario is echt heel vet!
Super cool dat je een shieldmario kan worden! en dat je echt hard gaat trippen als je een mega mushroom eet!
Heb eigenlijk geen advancewars meer gespeeld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Topicstarter
Nee voor geen meter mijn Zyxel 2602 is blijkbaar niet compatible...

kHeb trouwens dat tasje van eBay al binnen gekregen. Voor 8 euro echt wel een soepel ding. Enige nadeel is dat het ding 10 uur in de wind stinkt. Hij ligt nu buiten te luchten, hoop wel dat dat werkt...
Heb ook wat foto's maar die krijg ik nog niet online...

[ Voor 39% gewijzigd door Deddiekoel op 04-07-2006 19:12 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-06 20:17

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Questioneeee negerts... je hoort veel verhalen dat de zwarte DS rommeliger overkomt ivm de donkerte == duidelijkere vingerafdrukken en ook krasjes zijn duidelijker..
Mijn voorkeur geniet de zwarte, maar de witte vind ik ook niet slecht. Maar als de zwarte nou zo viezig/krassig is, en iemand zei dat het felle scherm tegen het zwarte nogal irritant kon zijn, dan moet ik misschien toch overwegen de witte te nemen.

Ik heb overigens geen voors/tegens gezien bij zwart en wit, terwijl ik 't topic meerdere keren per dag check :D

KeN >> had je voor mij een addy waar je die superpass heb gescoord? Wil toch asap m'n Lite omkeilen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb de zwarte en vingers vallen wel mee. Als je het ding echt in het licht houd zie je het wel duidelijker maar als je het scherm met opendoen een beetje aan de zijkant vastpakt valt het reuze mee. Krassen zou ik niet weten aangezien mijne nog krasvrij is (nog nergens mee naartoe genomen).

De donkere achtergrond heb ik ook geen last van. Vind het juist wel mooi omdat je dan echt alleen het scherm ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128052

Ook niet echt last van de vingerafdrukken op me Zwarte lite. Ze zitten er wel alleen je ziet ze niet echtals er geen vel licht op schijnt. Krassen ook nog niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

Ik heb wel last van vingerafdrukken op mijn zwarte DS (nouja, ik stoor me er niet aan maar ze zijn er wel). Maar dat is helemaal vanwege de hittegolf.

En hij is toch zo schoon te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Nog even om kolen op het screenprotector-vuur te gooien. In deze hittegolf is het ook niet echt relaxt vind ik om in treinen zonder airco's veelvuldig op je DS te spelen met de thumbstrap. De spannende spelsituaties plus ook nog een hitte die het water je lichaam uit zuigt zorgen voor behoorlijk klamme handjes, wat resulteert in een behoorlijk ranzige touchscreen. Toch geen fijn moment als je voelt dat je een zoutkristalletje je scherm in ragt...

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Dat je in dat zweetweer nog met je DS bezig bent zeg ;). Zou ikzelf niet eens doen, maar je moet toch wat in de trein ;). Wel logisch dat 'ie dan er ranzig uit gaat zien, dat is niet onverwacht of zo.

New Mario Bros is trouwens echt een toppertje! Op Castlevania na echt het tofste spel van dat ding tot nu toe!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik had het ook snel bekeken moet ik zeggen, zelfs met screenprotector :P Ik zit vaak in de trein tussen Leiden en Utrecht... echt een hel met warm weer. De raampjes kunnen amper open, geen airco, nep-leren bekleding, van die banken tegenover elkaar zodat iedereen lekker op elkaar gepakt zit, van die compleet natte plekken op de banken als mensen opstaan om uit te stappen... Echt verschrikkelijk. Lekker stinken en plakken met z'n allen. Ugh. :r

En het ranzig zijn op zich is niet zo'n probleem. Doekje erover heen en hij is weer schoon. Maar die kleine zoutkristalletjes die op je touchscreen komen na het gebruik van die thumbstrap zijn listig. Ik voelde af en toe dat het niet helemaal smooth ging zeg maar. Gelukkig geen krassen zeg maar, en heb er sowieso screen protectors op, maar lijkt me niet relaxt spelen als je er ook geen protectors op heb zitten. Een krasje op de lak van je DS is dan nog niet zo erg, maar een kras in je touch screen beïnvloed de bewegingen van je stylus als het een beetje flinke is.

[ Voor 40% gewijzigd door Captain N op 04-07-2006 22:26 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Japanse boxart
[afbeelding]

erg mooi :)
Deddiekoel schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 19:09:
[...]

Ik heb ook zo'n usb dongle ding. die ik bij mijn modem kreeg. mss dat ik daar iets uit kan toveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fong06
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-06 16:21
Deddiekoel schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 19:09:
[...]

Bij mij is het wel gelukt hoor =S
maar je hebt een Zyxel 2602W ? die wireless ?
ik heb thuis namelijk ook de gewone Zyxel 2602 en hieraan een accesspoint aangesloten en daarmee werkte het ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-06 18:50

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Captain N schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 22:22:
Ik had het ook snel bekeken moet ik zeggen, zelfs met screenprotector :P Ik zit vaak in de trein tussen Leiden en Utrecht... echt een hel met warm weer. De raampjes kunnen amper open, geen airco, nep-leren bekleding, van die banken tegenover elkaar zodat iedereen lekker op elkaar gepakt zit, van die compleet natte plekken op de banken als mensen opstaan om uit te stappen... Echt verschrikkelijk. Lekker stinken en plakken met z'n allen. Ugh. :r
offtopic:
Die treinen rijden hier in Limburg ook overal als stoptrein. De persoon die die coupé's ontworpen heeft moeten ze ondersteboven ophangen aan een boom ofzo. :X Of erger: een paar uur laten meereizen in die trein tijdens een hittegolf. :P
En het ranzig zijn op zich is niet zo'n probleem. Doekje erover heen en hij is weer schoon. Maar die kleine zoutkristalletjes die op je touchscreen komen na het gebruik van die thumbstrap zijn listig. Ik voelde af en toe dat het niet helemaal smooth ging zeg maar. Gelukkig geen krassen zeg maar, en heb er sowieso screen protectors op, maar lijkt me niet relaxt spelen als je er ook geen protectors op heb zitten. Een krasje op de lak van je DS is dan nog niet zo erg, maar een kras in je touch screen beïnvloed de bewegingen van je stylus als het een beetje flinke is.
Ik moet zeggen dat ik daar nog niet echt last van heb gehad, maar goed, ik heb dan ook geen thumbstrap. :P Ik erger me wel aan het feit dat ik wat lucht onder de onderste screenprotector heb die ik er niet onderuit krijg, maar goed, als de zon er niet volop op schijnt is het toch amper te zien. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:15

On_E

Housemusic

Ik heb een witte DS Lite gehaald gisteren met Trauma Center.

Man man man wat een mooi apparaat en wat een ongelooflijk cool spel. _O_

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:52

NoTimeRemains

I know

ik heb sinds gisterenavond M&L:Partners In Time. super vet spel. dikke humor.
Luigi is in die Mario RPG's (Paper Mario, M&L:Superstar Saga, etc.) altijd vet grappig met die nietszeggende italiaans klinkende zinnetjes.
maar het spel is behoorlijk verslavend; gisteren amper wat van de wedstrijd kunnen zien.
echt een aanradertje...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp

NetAmp

"for indoor use only"

HIValicious schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 09:50:
ik heb sinds gisterenavond M&L:Partners In Time. super vet spel. dikke humor.
[...]
Ja M&L is echt een topper. Alleen sommige vijanden verslaan duurt wat lang - leve de slaapstand van de DS! :9 (OK dat kon al op de GBA bij bepaalde spellen maar de DS klap je gewoon dicht als een laptop, stoer). Nu moet ik Bowser gaan verslaan, die is al pittig. (zal geen spoilers geven).

Ik bekijk net de Big Brain Academy pagina op de Touch! Generations website. Die lijkt mij leuker dan Brain Training. Wie heeft er al met Big Brain Academy gespeeld, blijft het lang leuk/uitdagend?

Ohja in 't krantje van Media Markt zag ik een Big Ben tasje voor de Lite, voor 11,- EUR. Misschien haal ik die wel of anders toch maar zo'n mooi Hori tasje regelen ;)

[ Voor 11% gewijzigd door NetAmp op 05-07-2006 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

apNia: sure thing, pop maar online @ MSN ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

NetAmp schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 10:27:
Ja M&L is echt een topper. Alleen sommige vijanden verslaan duurt wat lang - leve de slaapstand van de DS! :9 (OK dat kon al op de GBA bij bepaalde spellen maar de DS klap je gewoon dicht als een laptop, stoer). Nu moet ik Bowser gaan verslaan, die is al pittig. (zal geen spoilers geven).

Ik bekijk net de Big Brain Academy pagina op de Touch! Generations website. Die lijkt mij leuker dan Brain Training. Wie heeft er al met Big Brain Academy gespeeld, blijft het lang leuk/uitdagend?

Ohja in 't krantje van Media Markt zag ik een Big Ben tasje voor de Lite, voor 11,- EUR. Misschien haal ik die wel of anders toch maar zo'n mooi Hori tasje regelen ;)
ja dat vond ik ook vooral al in het begin bij die paarse kleine shroompjes.
bij M&L:Superstar Saga waren ze wat makkelijker te verslaan, vooral die kleine vijandjes...

ja wat is nu precies het verschil tussen big brain academy en brain training? academy zijn de losse onderdelen en training is systemtisch je hersenen 'trainen'?
ow ik zie het wel ik heb een bod lopen op e-bay voor een el cheapo brain training. ik zie het wel allemaal komen.
kreeg trouwens een SMSje van de lokale gameshop dat ze een download ding hadden staan. dus ik moet daar maar even heen om een demotje te downloaden. lijkt me lachen gaan. al iemand die dit eens heeft gedaan?

over hori tasjes; ik ben eens benieuwd hoelang playasia er over doet. zijn er mensen die vaker bij playsia bestellen. ik heb gewoon de el cheapo manier van verzenden gedaan. dat zou ongeveer
5 - 10 dagen duren.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
HIValicious schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 13:11:
[...]
ja wat is nu precies het verschil tussen big brain academy en brain training? academy zijn de losse onderdelen en training is systemtisch je hersenen 'trainen'?
Big brain academy is een ander spel, zie hier de review:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=65532

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe duidelijk is een dode pixel op je scherm? want ik heb net voor het eerst NSMB gespeeld maar er is een zwart vlekje op me scherm (was me nog nooit eerder opgevallen) alleen zie je hem niet altijd maar het is een beetje afhankelijk van de hoek waaronder je het scherm houd. Nou dacht ik dat het vuil was omdat er nog een paar zaten die zo weg waren maar bij deze ging het zo gauw niet weg. Maar nou weet ik dus niet zeker of het nou wel of niet een doode pixel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

normaal als ik op mijn werk een tft test op doode pixel, pak ik een witte achtergrond en een zwarte achtergrond. dan kan je het meestal wel goed zien...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 11:21
Heb net m'n hori screen protectors binnengekregen voor m'n DS Lite. Heb het net opgeplakt en voor iedere persoon die het na mij doet wil ik zeggen:

Maak je scherm schoon en stofvrij, en hou hem stofvrij wanneer je de protector aanbrengt!

Scheelt je een hoop kopzorgen. Heb je toch een stofje op het scherm en plakt ie tegen de onderkant van de protector aan, is dat op te lossen door met de plakkende zijde van een stukje plakband het stukje stof eraf te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Nu online

Piggen

Lekker bakkie

Bij mij ging het in ieder geval niet zo lekker. Ik netjes in de badkamer staan, douche aangezet en het ding er netjes op gedaan. Maar er zat toch iets onder. Dus ik het ding er met moeite weer afgepeuterd. Maar toen glipte hij door m'n vingers en viel hij op de badmat. Verloren dus. Ik heb hem nog wel afgespoeld en laten drogen, maar hij ziet er niet meer uit.
Dan maar zonder. Ik heb er in ieder geval een mooi stofdoekje aan overgehouden.

Vandaag ook de Multi pouch van Hori besteld bij Play-Asia. Ik vind het toch niet zo prettig om de DS zo in m'n zak te doen en de games in m'n portomonnee of zak.

Oja, ik heb net m'n New Super Mario Bros eindelijk kunnen registreren bij Nintendo, dus dat probleem is ook opgelost inmiddels.

[ Voor 16% gewijzigd door Piggen op 05-07-2006 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:28

Twhomp

Stayin' Alive

Man o man o man: hebben meer mensen zoveel last gehad van de eindbaas van Mario & Luigi?

Ik weet hoe je die moet verslaan:
spoiler:
In het begin gewoon ass-kicken, in de tweede gedaante eerst de "voet"tentakels slopen, dan de kroon, dan het hoofd.
Maar het regenereert gewoon te snel: al mijn goodies zijn dan op en het valt gewoon te vaak aan.

Pfff... heb ik wel vaker hoor: speel je een spel voor 99.999% uit, is het laatste loodje net te zwaar en spel ik het spel dus nooit uit.

* Twhomp bewaart het even voor een andere keer.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Vraagke over settings overzetten op een nieuwe DS. Ik heb net een Lite aangeschaft (bllllllack baby) en ik wil de settings op m'n nieuwe DS overzetten. Maar hoe zit dit met m'n gamestatistieken (zoals m'n tetris-score), gaan die mee? En dan alsnog, als iemand op m'n oude DS (ik ga 'm misschien verkopen) tetris speelt, speelt diegene dan ineens onder mijn gegevens? Zo ja, hoe voorkom ik dat? Helemaal als 2 users tegelijk online zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:27

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

apNia schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 22:34:
Vraagke over settings overzetten op een nieuwe DS. Ik heb net een Lite aangeschaft (bllllllack baby) en ik wil de settings op m'n nieuwe DS overzetten. Maar hoe zit dit met m'n gamestatistieken (zoals m'n tetris-score), gaan die mee? En dan alsnog, als iemand op m'n oude DS (ik ga 'm misschien verkopen) tetris speelt, speelt diegene dan ineens onder mijn gegevens? Zo ja, hoe voorkom ik dat? Helemaal als 2 users tegelijk online zijn...
Je gamestatistieken gaan mee omdat je je WiFi Connection ID overzet. Als iemand anders online gaat met jouw Tetris cartridge op een andere DS, wordt je WiFi ID voor Tetris en ook je ranking en friendslist gewist.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Jamaar stored die andere DS dan dat de ID is overgezet?

En waar doe je 't?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

apNia schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 00:55:
Jamaar stored die andere DS dan dat de ID is overgezet?
Ik snap niet wat je bedoelt?
En waar doe je 't?
Dat kun je op de site van Nintendo vinden.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Twhomp schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 22:13:
Man o man o man: hebben meer mensen zoveel last gehad van de eindbaas van Mario & Luigi?

Ik weet hoe je die moet verslaan:
spoiler:
In het begin gewoon ass-kicken, in de tweede gedaante eerst de "voet"tentakels slopen, dan de kroon, dan het hoofd.
Maar het regenereert gewoon te snel: al mijn goodies zijn dan op en het valt gewoon te vaak aan.

Pfff... heb ik wel vaker hoor: speel je een spel voor 99.999% uit, is het laatste loodje net te zwaar en spel ik het spel dus nooit uit.

* Twhomp bewaart het even voor een andere keer.
spoiler:
Ja, had ik eerst ook moeite mee. Maar gewoon spammen met van die bleoemen waarbij je vuurballen samenvoegt in 1 grote, zeg maar. Naam ff kwijt. Daarmee doe je ieder deel schade, en kan je snel die tentakels eraf slopen.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

MetroidPrime schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 01:00:
[...]

Ik snap niet wat je bedoelt?

[...]

Dat kun je op de site van Nintendo vinden.
Had 't al gezien.. hij wist alles op je oude DS :)
Vink belangrijk :)
Thanks voor je hulp btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136845

sinds gister avond reageert mij touchpad niet meer, net deed ie het heel even maar nu niet meer, ik heb geen bon meer :/ kan ik dit zelf of laten repareren? of moet ik een nieuwe kopen?

edit:
als ie even aan staat reageerd ie na 2 keer drukken wel, en als ik bijv kirby speel tekent ie soms zelf een lijntje links onder

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 136845 op 06-07-2006 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Laatst online: 05-06 21:55
Anoniem: 136845 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 10:12:
sinds gister avond reageert mij touchpad niet meer, net deed ie het heel even maar nu niet meer, ik heb geen bon meer :/ kan ik dit zelf of laten repareren? of moet ik een nieuwe kopen?
DS Lite of Phat? Iig ff contact opnemen met Nintendo...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hankey schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 10:15:
[...]

DS Lite of Phat? Iig ff contact opnemen met Nintendo...
de oude, dus de phat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Mmmk, wanneer heb je em gekocht? Je hebt wettelijk gezien als ik het me goed herinner 2 jaar lang fabrieksgarantie, maar dan moet je wel een garantiebewijs hebben. Neem iig ff contact met Nintendo op met de vraag of ze dit kunnen repareren. In het ergste geval zou je zelf de reparatiekosten moeten betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hankey schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 10:26:
[...]

Mmmk, wanneer heb je em gekocht? Je hebt wettelijk gezien als ik het me goed herinner 2 jaar lang fabrieksgarantie, maar dan moet je wel een garantiebewijs hebben. Neem iig ff contact met Nintendo op met de vraag of ze dit kunnen repareren. In het ergste geval zou je zelf de reparatiekosten moeten betalen...
hij is zeker niet ouder dan 2 jaar, maar ik heb de bon dus niet meer :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

nou mooi een reden om een lite te kopen :+

heb je Nintendo / winkel naar keuze al gebeld met het verhaal? kijk eens wat men er hierover zegt...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Hankey schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 10:26:
[...]

Aangezien de DS minder dan 2 jaar verkrijgbaar is, lijkt het me niet dat ze lastig over gaan doen. De garantieperiode van de DS kan dan nog niet afgelopen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp

NetAmp

"for indoor use only"

Een fighting-game (zoals Mortal Kombat, DOA, Street Fighter, etc.) lijkt me wel leuk op de DS; of Smash Brothers. Uiteraard single-card Multiplayer :9 Ook Mario Party zou leuk kunnen zijn, met 2-4 spelers :*)
btw. ik vind dat meer trein-reizigers een DS moeten hebben, dan kan ik tenminste nog wat met die PictoChat van de DS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.kotaku.com/images/2006/07/Approved_President_s_Gift_Photo_1%5B1%5D.jpg
Dear President Bush:
Happy Birthday!
Don't worry, turning 60 is an exciting milestone. As you know, you've joined millions of other baby boomers in an invigorating new decade of your life. And, like many boomers, you may be looking for ways to keep your mind sharp. That's where we come in.

Please accept our gift of a new Nintendo DS Lite system and a copy of Brain Age: Train Your Brain in Minutes a Day. You now join millions of people around the world who have fun challenging themselves with Brain Age. If you have never played a video game before, don't worry. Brain Age is part of our new Touch Generations brand, which includes games that are easy for people of any age - regardless of their video game experience - to pick up and start playing immediately.

It's obvious you don't have a lot of time to play games, which makes Brain Age such a great activity for you - just a few minutes a day with more than 15 daily training tests will help keep your mind sharp. Training tests include categories like math, reading and memorization. Try it for a few days and watch your score improve. Brain Age also comes with more than 100 sudoku puzzles - these could make your next long flight on Air Force One a bit more fun! (Perhaps copies of Brain Age for journalists joining you on your next flight would be a nice distraction!)
Have fun exploring Brain Age with your Nintendo DS Lite and be sure to let us know your brain age!

Have a tremendous birthday!

Sincerely,

Your Friends at Nintendo
:D _/-\o_
Bron: Kotaku.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

NetAmp schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:35:
Een fighting-game (zoals Mortal Kombat, DOA, Street Fighter, etc.) lijkt me wel leuk op de DS; of Smash Brothers. Uiteraard single-card Multiplayer :9 Ook Mario Party zou leuk kunnen zijn, met 2-4 spelers :*)
btw. ik vind dat meer trein-reizigers een DS moeten hebben, dan kan ik tenminste nog wat met die PictoChat van de DS ;)
Ghehehehe, dan krijg je naast Stilte-Coupé's ook Mario-Kart-Coupé's!

En dan een Rotterdam-Amsterdam-cup :P
Het zou zomaar kunnen 8)7
Zonde van die DS, maar als die man ook maar 1 puntje slimmer wordt, dan heeft Nintendo single-handedly vast een paar oorlogen voorkomen. Goeie stunt Nintendo d:)b

[ Voor 32% gewijzigd door Twhomp op 06-07-2006 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Jump Super Stars mischien iets voor jou? Ik reis veel met de trein, en vermaak me meestal met m'n DS. :) LOL @ die brief/DSL aan Bush trouwens! :D

De DS is een succes bij m'n moeder trouwens. Ze heeft de Lite sinds de release, en heeft nu al haast meer spellen dan ik! Ze heeft nu Brain Age, Big Brain Academy, NSMB, Super Princess Peach, Tetris DS, en Harry Potter. 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Captain N op 06-07-2006 13:00 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jouw moeder is echt cool als ik het zo hoor _/-\o_

Ik wil ook een gamende mammie :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Mijn moeder vroeg me laatst nog of ik wat wist over "dat spel van Nintendo om je hersenen te trainen van die reclame op TV" :)
’s Kijken of ik ergens een DS voor d'r kan fixen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shengstah
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07:18
Ik heb nu al voor 2 weken een zwarte ds lite en ik heb gisteren het even ingeruild voor een nieuwe vanwege een dode groene pixel op het bovenste scherm en een scheef gemonteerde touch screen. Wat me nu opvalt aan mijn nieuwe ds lite, is dat de touch screen veel geler is dan mijn oude. Die was ook wel wat gelig, maar niet zo erg als de nieuwe. Vooral bij brain training hardop lezen merk je het.
Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:58

S2S

Shengstah schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 14:07:
Ik heb nu al voor 2 weken een zwarte ds lite en ik heb gisteren het even ingeruild voor een nieuwe vanwege een dode groene pixel op het bovenste scherm en een scheef gemonteerde touch screen. Wat me nu opvalt aan mijn nieuwe ds lite, is dat de touch screen veel geler is dan mijn oude. Die was ook wel wat gelig, maar niet zo erg als de nieuwe. Vooral bij brain training hardop lezen merk je het.
Yup er zijn gewoon verschillende schermpjes in omloop, niets aan te doen!

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

omfg! ja, man. een 2D versie van MK (á la MK3). dat zou geil zijn.
Smash Bros op de DS, single-cart multiplayer EN WFC dat zou echt geweldig zijn. één level verdeeld over de 2 schermen. en dan als je naar boven springt dat je dan op het bovenste scherm ziet.
Sincerely,

Your Friends at Nintendo
Nintendo _o_
ROFLMAOPIMP!
Captain N schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:55:
[...]

Jump Super Stars mischien iets voor jou? Ik reis veel met de trein, en vermaak me meestal met m'n DS. :) LOL @ die brief/DSL aan Bush trouwens! :D

De DS is een succes bij m'n moeder trouwens. Ze heeft de Lite sinds de release, en heeft nu al haast meer spellen dan ik! Ze heeft nu Brain Age, Big Brain Academy, NSMB, Super Princess Peach, Tetris DS, en Harry Potter. 8)7
super koel.
ik weet niet of ze veel gamed buiten de DS maar ik ken een aantal mensen die normaal nooit gamen en nu helemaal verslingert zijn aan de DS!

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ze had al een GBA en later een GBA SP. Maar toen ik een keer m'n DS mee naar huis had genomen en ook nog eens hoorde van mij dat er binnenkort een nieuwe versie uit kwam die er mooier uit zag, heeft ze die maar gekocht. :P

Ik speel al jaren games, en vroeger vond ze Tetris en Dr. Mario wel leuk op de Gameboy. Een paar jaar geleden had ze daarom een NES met Tetris en Dr. Mario meegenomen van de rommelmarkt, omdat ze dat toch wel leuk vond. Omdat ze het gamen op de TV toch teveel gedoe vond (iedere keer aansluiten, want ze vond het zo'n rommel als dat ding daar maar bleef staan), wilde ze toen toch liever een Gameboy, en dus had ik een 2e hands GBA voor 'r gehaald. Vanaf toen ging het mis! :D Ook nog een keer een N64 meegenomen van de rommelmarkt, maar dat was niks. EN op de tv, EN in 3D en zo, dat is niet echt iets voor haar... Maar met de GBA (SP) en nu DSL vermaakt ze zich iig goed, en een paar uur per dag. Ze belt me ook steeds op of ik kan kijken of dat en dat spel al bij de Media Markt ligt, aangezien die het meestal wat goedkoper en iets voor de release date hebben liggen. Ze is dus echt actief aan het zoeken op Internet (dat begint ze nu ook eindelijk na jaren een beetje door te krijgen :P) wanneer welke games uitkomen en zo. :D _/-\o_

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ik kan gewoon niet meer kiezen welke 2 spellen ik vanavond ga halen.

Kirby's Power Paintbrush is een zekerheidje, maar als 2e game kan ik niet kiezen tussen Advance Wars, Phoenix Wright, Mario Kart DS, of Mario & Luigi Partners in Time |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
Wiiii!! ;) heb heb de DSlite binnen, ben benieuwd of ik evenveel speelplezier ervan heb als van die oude gameboy (als kind ben je natuurlijk al gauw happy). Moet nu wel weer een vakantiebaantje zoeken anders kan ik al die spelletjes niet betalen, najaa... pictochat is ook leuk :P

Afbeeldingslocatie: http://i6.tinypic.com/1z4k7d1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i6.tinypic.com/1z4lmj8.gif lolz

[ Voor 8% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 06-07-2006 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

* Twhomp heeft NSMB eventjes gehaald: leuk spel! Weer helemaal het Mario gevoel terug. En over het niveau: het valt wel mee, ik ga vaak genoeg dood omdat ik meteen die muntjes wil verzamelen en alle (sub)werelden wil unlocken.

Meteen een vraag: hoe unlock je die subwereld met dat kanon in de eerste wereld? Kwam er maar niet achter 8)7
spoiler:
Blijkt een warp canon te zijn die je naar level 5 schiet. Je komt er door in het torenlevel na het binnengaan van de deur voor de tweede munt als schildmario rechts het scherm uit te gaan enz.

Eén dezer dagen komt Advance Wars binnen. Daarna moet ik maar goed gaan nadenken wat het volgende spel wordt, want dan zijn de game-plekken in mijn tasje vol :D

[ Voor 19% gewijzigd door Twhomp op 06-07-2006 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wenze
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-11-2024
Hoe kan je de helderheid van de DS lite instellen? Ben ik nou echt zo blind ik kan het niet vinden en zag het ook niet in de handleiding staan. Had het van dit topic dat het kon maar zie nog niet hoe het moet...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

startscherm links onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja jij bent blind ;) je moet op dat ''lampje'' linksonder drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wenze
Haha ja ben inderdaad blind. Maar hij staat standaard dus op ze felst. Wat is het verschil in accutijd met verschillende helderheden? Is dat ergens te vinden hoe lang hij het ongeveer doet per stand?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

wenze schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 16:46:
Haha ja ben inderdaad blind. Maar hij staat standaard dus op ze felst. Wat is het verschil in accutijd met verschillende helderheden? Is dat ergens te vinden hoe lang hij het ongeveer doet per stand?
Staat in je boekje, maar het ranged van 5 tot 19 uur dat je batterij het kan doen. Ligt vooral aan welk spel, WiFi en je scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wenze
Twhomp schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 16:52:
[...]

Staat in je boekje, maar het ranged van 5 tot 19 uur dat je batterij het kan doen. Ligt vooral aan welk spel, WiFi en je scherm.
Ja dat had ik gelezen ja maar misschien was het een keer door iemand getest want is natuurlijk best interessant. Gewoon telkens volladen en dan aanzetten en kijken hoe lang het per helderheidsstand duurt voordat hij uit gaat.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HIValicious schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 10:46:
nou mooi een reden om een lite te kopen :+

heb je Nintendo / winkel naar keuze al gebeld met het verhaal? kijk eens wat men er hierover zegt...
ja, betaal jij hem?
heb nintendo een mailtje gestuurd, hoelang duurt het ongeveer voordat je een reactie krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

On_E schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 16:00:
Ik kan gewoon niet meer kiezen welke 2 spellen ik vanavond ga halen.

Kirby's Power Paintbrush is een zekerheidje, maar als 2e game kan ik niet kiezen tussen Advance Wars, Phoenix Wright, Mario Kart DS, of Mario & Luigi Partners in Time |:(
Advance Wars is het "slechtste" spel van de lijst, het is de moeite waard, maar kan absoluut niet op tegen de andere drie. Phoenix Wright en Mario & Luigi zijn ongeveer gelijkwaardig en Mario Kart DS is veruit het beste spel van die lijst. Ik heb Kirby's Power Paintbrush nooit gespeeld, maar ik zou die juist vervangen door Phoenix Wright en daar dan Mario Kart DS bij doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128052

Of gewoon wel Advanced Wars halen omdat het wel heel hip is, en ook stukken langer is als Phoenix Wright.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-06 19:21
Nou samen met mn vriendin ook maar een DS gekocht icm NSMB.. Kmoet zeggen dat ie er wel heel sleek uitziet. Btje in de richting van een Ipod :)
We zijn blij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb net brain training gekocht. realease was toch 7juli enfin het zelfde eerder verkopen verhaal. (en als het eerder was sorry :) )

Als iemand trouwens nog een toffe handleiding voor me heeft als IPnoob zijnde hoe ik de ds online krijg. Hulde en eeuwige roem is voor U. router: Prestige 2602HW-61.

--
Ik vind het zo jammer dat zoveel spellen geen online functie heeft. of een eigen site. Zou best een minicompetitie brain training ofzo online leuk vinden. Elke week een nieuwe ranglijst. Een ladder oid heet zoiets toch.
brain academy zal zoiets ook wel niet hebben.
Een eigen site voor elke game zou ook wel tof zijn :) inc updates, ranglijsten en een chat :)

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 06-07-2006 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Anoniem: 155599 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 21:43:
Heb net brain training gekocht. realease was toch 7juli enfin het zelfde eerder verkopen verhaal. (en als het eerder was sorry :) )

Als iemand trouwens nog een toffe handleiding voor me heeft als IPnoob zijnde hoe ik de ds online krijg. Hulde en eeuwige roem is voor U. router: Prestige 2602HW-61
Brain Training is 9 juni uitgebracht; Brain Academy op 7 juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Icelus schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 21:55:
[...]

Brain Training is 9 juni uitgebracht; Brain Academy op 7 juli.
die bedoel ik big brein met gewicht enzo }:O

brain training had ik al vanaf de ds-lite launch

---

Hoop trouwens dat er niet teveel bagger brein spellen komen. Want ik heb zo'n gevoel dat als er brein in de titel van de ds game zit verwerkt ik em koop. En als nintendo dat weet... :(

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 06-07-2006 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Vandaag m'n Hori screenprotectors binnen van CD-wow. :) Aankomende zaterdag ff de tijd nemen om ze goed te installeren, dan kan ik eindelijk een poging wagen om dat verschikkelijk irritante nightmare level van Project Rub uit te spelen :P...
Shengstah schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 14:07:
Opvallend, mijn eerste DS Lite had ook een scheef gemonteerd touchscreen. Het lijkt wel of de zwarte DS Lite over het algemeen slechter is geassembleerd en afgewerkt dan de witte versies (afgaande van de diverse berichten op het net). Ook lees ik overal dat de D-pads moeite hebben met diagonalen en dat ze eerst een tijdje ingespeeld moeten worden voordat ie goed reageert. De mijne had daar ook last van, maar dat lijkt opgelost te zijn na een paar uurtjes Tony Hawk...

[ Voor 74% gewijzigd door equationunequal op 06-07-2006 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

http://www.gamer.nl/doc/33363
EINDELIJK....een strategie game die niet veranderd is naar turn based.
Nu nog starcraft en Command en conquer en het kan niet meer stuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Anoniem: 104593 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 22:07:
Nu nog Command en conquer en het kan niet meer stuk
Ooeeeeh, oooeeh. Daar wacht ik al tijden op. Maar het is toch nog steeds een gerucht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shengstah
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07:18
Hankey schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 21:59:
[...]

Opvallend, mijn eerste DS Lite had ook een scheef gemonteerd touchscreen. Het lijkt wel of de zwarte DS Lite over het algemeen slechter is geassembleerd en afgewerkt dan de witte versies (afgaande van de diverse berichten op het net). Ook lees ik overal dat de D-pads moeite hebben met diagonalen en dat ze eerst een tijdje ingespeeld moeten worden voordat ie goed reageert. De mijne had daar ook last van, maar dat lijkt opgelost te zijn na een paar uurtjes Tony Hawk...
Nu je begint over de D-pad, bij mijn eerste had die ook wat moeite, maar bij deze heb ik daar nu geen enkele last van. Er zit wel wat stof op die ik niet weg krijg, omdat het vast zit aan de zijkant. Het zit tussen het scherm en dan die plastic zijkant. Ik dacht dat die dingen altijd in stofvrije fabrieken werden gemonteerd.

Ik merk nu ook dat de R-knop een iets minder klik gevoel geeft, maar de andere knoppen voelen wel wat beter aan dan mijn eerste. Ik heb nog geen spel waarbij ik de R-knop nodig heb, dus ik weet niet hoe goed die reageert. Ik hoop in ieder geval dat het wel goed doet. Ik heb absoluut geen zin om een uur aan reistijd kwijt te zijn om de ds te ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Calvin&Hobbes schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 16:19:
Wiiii!! ;) heb heb de DSlite binnen, ben benieuwd of ik evenveel speelplezier ervan heb als van die oude gameboy (als kind ben je natuurlijk al gauw happy). Moet nu wel weer een vakantiebaantje zoeken anders kan ik al die spelletjes niet betalen, najaa... pictochat is ook leuk :P

Afbeeldingslocatie: http://i6.tinypic.com/1z4k7d1.jpg%5Dafbeelding
wat hou je je Gameboy mooi wit... de mijne ligt onderin een la tegen het groenige aan mos (ofzo) te kweken..
Afbeeldingslocatie: http://i6.tinypic.com/1z4lmj8.gif%5Dafbeelding lolz
lawl

S2S >> had je nou een guide voor die Sweex sticks om ze om te toveren naar zo'n nintendo wifi stick? gewoon die drivershit installen, stick er in en KEIHARD GAAN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brain academy update: heb het spel gespeeld vanaf kwart over elf oid.

En zo op het eerste gezicht niet echt onder de indruk.

Ik doe het examen in het begin. en zit ik al aan de uiterste kant van het spinneweb grafiekje van rekenen analyse en geheugen.
Alleen logica en visie mis ik :D

Maar het jammere ervan vind ik, dan begin je en dan zit je al aan de max.
Ok ik denk ik ga de oefeningen van het rekenen proberen.
3 spellen met ieder 3 moeilijkheids graden, dus ik denk ik zet em op het moeilijkst. 2 zilveren medailles en een gouden (je krijgt dus medailles).
Ik denk van joh als dit het moeilijkste is en het gaat al zo goed met de eerste keer dat ik elk spelletje speel dan hoop ik dat er een moeilijkheids graad extra bijzit.
Dus ik alle gouden medailles gehaald van rekenen. :( geen extra medailles.
Morgen maar terug brengen mss

Ook is proff kwab (gids) lang niet zo leuk als dr kamasutra
Is er geen XY grafiek die je scores bij houd over een tijdsspanne.
En het keuze menu is erg beperkt. En zoals ik het nu zie weinig extra's of dingen die je kunt vrijspelen.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 07-07-2006 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-06 08:55
Anoniem: 104593 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 22:07:
http://www.gamer.nl/doc/33363
EINDELIJK....een strategie game die niet veranderd is naar turn based.
Nu nog starcraft en Command en conquer en het kan niet meer stuk
Wow!

Hoezo blinde aanschaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

O+ Kirby's Power Paintbrush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HiDNN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-04 23:10
(jarig!)
k`heb vorige week ook een DS Light Lite :o gekocht.. Met Yoshi Touch & Go.. Wilde braintraning halen.. maarja net weer uitverkocht :(
Maar k`moet zeggen dat die Yoshi game ook leuk speeld.. kon er in het begin geen reed van :+
Leert gelukkig snel..

Zal binnenkort ook NSMB halen.. weet verders iemand nog een leuke must have? :P
wat iets weg heeft van ongeveer dezelfde gameplay..

[ Voor 14% gewijzigd door HiDNN op 07-07-2006 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Zie de openingspost, gamerankings.com, etc... ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Captain N op 07-07-2006 01:07 ]

Mijn foto's op Flickr.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op zoek naar een leuke game? Check de startpost en lees diverse reviewsites!