Het Nintendo DS Topic Deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.331 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:26
hoi,

ik wil graag ergens wanneer die nieuwe zelda uitkomt een ds lite gaan kopen, maar nu wil ik er eigenlijk meteen nog een spel erbij kopen, zodat ik me niet kan gaan vervelen. Ik heb alleen geen idee welke, heeft iemand een tip ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ja hoor ik heb wel een tip..
Lees de afgelopen 8 pagina’s eens door. Staan al aardig wat goede tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
disjfa schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 02:13:
De ds lite is niets minder dan een originele ds dus deze opmerking is echt compleet nutteloos. De originele ds is even vet als de lite.Als je een normale ds kan halen voor veel minder gels zou ik ook meteen zeggen gewoon halen als je er geen geld voor hebt. Gewoon uitproberen en spelen.
Mwoah, als je nu een DS wilt, móet je simpelweg voor de lite gaan. Sinds ik deze heb is m'n oude gewoon... slecht. Voor mijn gevoel althans. De stylus, de schermpjes, het design, het strakkere... Daar kan de oude DS gewoonweg niet tegenop.

New SMB is overigens inderdaad redelijk simpel, maar hij is wel erg leuk om te spelen :)
Ik moet nu nog uitvogelen hoe ik in de twee werelden kom die geskipt worden, maar daar kom ik nog wel uit, hopelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:04

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Iemand al geprobeerd om zijn exemplaar van NSMB te registreren op de site van Ninty? Als ik braaf mijn 14-character tellende VIP# intik, krijg ik telkens de melding dat de code niet correct is. Nu heb ik dat wel vaker meegemaakt, maar dan was het mijn eigen schuld (lekker font ook op die kraskaart -> ik had ooit een code waarin tweemaal een 'v' zat, die ik als een 'w' interpreteerde). Nu heb ik 20x gecontroleerd of het de juiste code is die ik intik, maar nog steeds blijft de site mijn code weigeren. :(

Wat me wel opvalt is dat mijn vorige VIP# doorgaans 13 tekens lang waren (op een enkeling na). Hoeveel tekens staat er op jullie kaart?

En ja, ik heb de hele laag weggekrast en alle letters zijn goed leesbaar. :Y)

Iemand dezelfde ervaring?

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Geen idee meer met welk spel het was, maar ik heb wel eens gehad dat ik mijn code nog niet kon invoeren omdat het spel nog niet was ingevoerd door Nintendo. Misschien dat dat nu weer het geval is? Heb een USA versie, dus kan het niet voor je proberen ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44947

Heb ik ook, en op het Nintendo forum klagen er meer mensen over. Ik vermoed dat het inderdaad een kwestie is van vergeten te activeren op de releasedatum, ik probeer het maandag gewoon weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Ja, ik :)
Toevallig net een mailtje gestuurd. Maar het zal wel gewoon een fout zijn die dan deze week wordt opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179873

Heb hetzelfde probleemmet code van NSMB, al een mail gestuurd naar nintendo. Nog geen reactie gehad, maar denk dat codes inderdaad nog vrijgegeven moeten worden. Later nog maar een keer proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-06 09:10

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Icelus schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 12:53:
Japanse Final Fantasy III website vernieuwd

Zie dat dit spel 1 gigabit groot is; is dat de grootste tot nu toe?!
Ter vergelijking: Zelda (N64) was 32MB = 256 gigabit.
Ja hoor, Zelda OoT 32gbyte, nog effe :) Zelda was 32mbyte, 256mbit. Vier keer zo klein als 1gbit dus.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-06 21:55

jOzh

Sweet dude!

MaxBurn schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 15:31:
[...]
Ja hoor, Zelda OoT 32gbyte, nog effe :) Zelda was 32mbyte, 256mbit. Vier keer zo klein als 1gbit dus.
Ik neem aan dat je zelf ook wel ziet dat het om een typo gaat :X

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Als ik naast me keyboard druk staat er niet ineens gigabit i.p.v. mbit :D Ik dacht ik geef even aan dat het 4 maal zoveel is. Overigens zegt dat nog niet zoveel want er wordt op dit soort carts vaak redelijk wat compressie gebruikt waardoor er meer op past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-06 18:16

S2S

Ik heb te snel gesproken, vandaag Veronica gids binnen(gister gebeld) en ook mijn HORI screenprotectors voor mijn LITE (play-asia, 1 week en 1 dag), ze zijn perfect en gingen er makkelijk op.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
MaxBurn schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 15:31:
[...]
Het was uiteraard 256Mb ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Icelus op 01-07-2006 17:36 ]

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:14

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

MaxBurn schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 23:27:
NSMB een tijdje gespeeld en een klacht die ik eerder gehoord heb: Te makkelijk. Ik ben in 1 ruk (en vrij korte tijd, misschien 1,5 - 2 uur) naar halverwege wereld 6 geraced met 27 levens. Verder wel erg vermakelijk hoor :)
Die klacht heb ik ook. Het is veel te makkelijk, vooral vergeleken met de oude Mario's.
Captain N schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 14:23:
Geen idee meer met welk spel het was, maar ik heb wel eens gehad dat ik mijn code nog niet kon invoeren omdat het spel nog niet was ingevoerd door Nintendo. Misschien dat dat nu weer het geval is? Heb een USA versie, dus kan het niet voor je proberen ;)
Dat is inderdaad een keer gebeurd bij Metroid Zero Mission en toen het eindelijk mogelijk was het spel te registreren(dat heeft bijna twee weken gekost), kreeg je zelfs geen sterren! Ik heb er zelf nu ook weer last van met NSMB. Ik moet zeggen dat de Nintendo of Europe door dit soort dingen af en toe wel heel erg amateuristisch overkomt.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

In Japan krijg je overigens twee keer zoveel punten voor games die die maand zijn uitgekomen, dan voor oudere games. Zouden ze hier ook wel eens mogen doen. In het begin betaal je immers de volle 60 euro, terwijl ze later vaak een stuk goedkoper zijn.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175824

Kijken jullie uit naar die Opera browser?
Zal het te doen zijn, internetten op een ds? Ik laat er mijn aankoop vanaf hangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Anoniem: 175824 schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 19:00:
Zal het te doen zijn, internetten op een ds? Ik laat er mijn aankoop vanaf hangen...
Je laat je aankoop van een DS van een webbrowser afhangen? Je moet het zo zien, de DS is een spelcomputer. Als je er op het web kan surfen moet je dat niet zien als meer dan een extratje. Als je een handheld zoekt voornamelijk om het web te surfen kom je volgens mij eerder bij een PDA uit dan de DS.

Als je een DS wilt kopen, moet je dat IMHO voornamelijk voor de spellen doen.

Ik kwam overigens wel een redelijk positieve review over Opera DS tegen: http://my.opera.com/organicchunkysalsa/blog/show.dml/309706

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:57

Ace

Happy Happy Joy Joy

Anoniem: 175824 schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 19:00:
Ik kijk er zeker naar uit, de reviews zijn over het algemeen positief en er schijnt goed mee te werken zijn. Ik heb geen PDA maar wanneer ik dadelijk buiten ergens even online wil vind ik het toch wel erg handig dat ik dat via de DS dan kan.

Maar om je aankoop er nou vanaf te laten hangen, zoals iemand anders al zei het blijft een handheld die gemaakt is voor games. Met de huidige games is het de aankoop sowieso waard, laat staan met de games die er nog aan gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:31
Ik ben trouwens benieuwd of je met de DS & Opera via de gratis WiFi van de MacDonalds/T-Mobile kan gaan.

Games weet ik kan je gratis via WiFi spelen bij de Mc, maar als je dus met de DS & Opera via diezelfde gratis weg online gaat, is dat dus de manier om online te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Nu online

Piggen

Lekker bakkie

Opera DS ondersteunt geen flash, dat jullie het even weten. Ikzelf vind dat niet zo'n groot probleem. Lijkt me echt een ideaal product, om overal je mail even te kunnen lezen of snel iets op te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-06 06:57

Bert

nee, geen banaan in m'n oor

Vraagje, Als ik een DS lite bestel bij lik-sang... in een vooralsnog japanse kleursetting. Weet iemand dan of de software die erop staat in het japans is? Of is die Engels?
Is die te flashen zonder gezeik? Ik wil m'n vriendin zo'n ding geven voor der verjaardag maar ze wil liefst een rose.
Alvast bedankt voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerDwayne
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-03-2021
Bert schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 21:21:
Vraagje, Als ik een DS lite bestel bij lik-sang... in een vooralsnog japanse kleursetting. Weet iemand dan of de software die erop staat in het japans is? Of is die Engels?
Is die te flashen zonder gezeik? Ik wil m'n vriendin zo'n ding geven voor der verjaardag maar ze wil liefst een rose.
Je kan toch talen veranderen bij settings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerDwayne
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-03-2021
Xrenity schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 14:46:
[...]

Ja, ik :)
Toevallig net een mailtje gestuurd. Maar het zal wel gewoon een fout zijn die dan deze week wordt opgelost :)
Ik ook al |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

* Max|Burn meld zich ook. Code werkt niet..mailen maar..

Ik heb maar expres een extreem newbie-achtig berichtje gestuurd.
Hallo,
De pincode van New super mario bros werkt niet. Hoe kan ik nu mijn spel registreren?
Met vriendelijke groet,

[ Voor 64% gewijzigd door Max|Burn op 01-07-2006 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Bert schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 21:21:
Alle DS'n zijn gelijk, een in Japanse DS is dus ook gewoon op Engels of Italiaans in te stellen. De standaard taal is meestal wel Japans dus de eerste keer is het even puzzelen (zijn wel vertalingen te vinden natuurlijk). Als je een Aziatische ipv Japanse DS koopt is de standdardtaal meestal wel gewoon Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Dat is niet helemaal waar. De Chinese DS (Lite) (daar de iQue (Lite) genoemd) kan Chinese spellen spelen, overige DS'en niet.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Topicstarter
Weet iemand een (import) winkel waar je Phoenix Wright kan kopen? Ik ben nu even aan het zoeken geweest maar kan hem nergens vinden! Heb net op de Nintendo NL site gekeken maar hij zou toch uit moeten zijn in NL...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Iedere keer dat ik de in Media Markt in Utrecht kom ligt 'ie daar (al maandenlang). :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Deddiekoel schreef op zondag 02 juli 2006 @ 11:35:
Weet iemand een (import) winkel waar je Phoenix Wright kan kopen? Ik ben nu even aan het zoeken geweest maar kan hem nergens vinden! Heb net op de Nintendo NL site gekeken maar hij zou toch uit moeten zijn in NL...
kheb em van cd-wow

http://runob.seclan.be/overview.php?id=22316&idtype=game

maar toen was hij wel een stuk goedkoper.

1dca0-fa65d-c8f35-b909f Footy Forecast 30-11-2006 2.00 euro
---
Captain N schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 23:55:
Dat is niet helemaal waar. De Chinese DS (Lite) (daar de iQue (Lite) genoemd) kan Chinese spellen spelen, overige DS'en niet.
dat is wel jammer die wou ik mss gaan halen voor mijn ma

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 02-07-2006 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Naja, dat kan gewoon. De iQue DS heeft een wat uitgebreidere firmware, waardoor het de vele Chineze karakters kan herkennen in Chinese games (in Japan zijn er minder karakters). Maar op een iQue DS kun je ook gewoon Europese/Amerikaanse/Japanse games spelen als ik mij niet vergis.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Waar kun je dan een chinese DS kopen? :?

Je koopt toch gewoon een japanse DS kun je alles in het engels instellen voila. Of zie ik dat verkeerd?

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

kijk eens op www.nedgame.com

NL winkel en die heeft hem ook nog. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

schnumi schreef op zondag 02 juli 2006 @ 13:59:
Waar kun je dan een chinese DS kopen? :?

Je koopt toch gewoon een japanse DS kun je alles in het engels instellen voila. Of zie ik dat verkeerd?
In China misschien? ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fong06
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02:19
in amsterdam :P
maar wel de fat one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik zit nu aan de eerste 10 minuten van phoenix wright :)

Ik vind het tof. Vooral ook die "schok/trill effect" tijdens dialogen. Houd je scherp ;)

nu even checken of ik mijn ds op de stereo kan aansluiten :Y)

Edit: Check ^_^

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 02-07-2006 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Ik heb het spel vorige week gekocht in Capi op Schiphol Plaza. Daar hadden ze de Amerikaanse versie te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phoenix wright is een stoer spel ^_^ case 2 ch1.

http://ds.ign.com/objects/774/774647.html
Over het volgende deel voor de ds is niet echt heel veel te vertellen.

Gewoon een vervolg zonder toevoegingen...
Lijkt me matig, maar ook voldoende :)

[ Voor 162% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 02-07-2006 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Het vervolg heeft toch juist wel veel toevoegingen? de DS versie die we nu hebben is gewoon de GBA versie + een extra level speciaal voor de DS. Daar bouwen ze nu op voort (veel meer gebruik van de DS hardware).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

De japanse sterrencatalogus heeft toch heel wat leukere dingen in de aanbieding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Topicstarter
Ik vind Phoenix Wright toch moeilijk vindbaar. Bij Nedgame komt hij niet uit te search te voorschijn (alleen als je browsed op letter P). Had eigenlijk gehoopt bij een import-site hem voor weinig te scoren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik keek net even in drie NL shops die in me op kwamen: dimplus.nl, gcshop.nl, en cd-wow.nl. Overal is 'ie gewoon op voorraad hoor. Ook in buitenlandse shops als lik-sang.com, play-asia.com en play.com. Dus ik weet niet waar jij kijkt...? :)

edit: Overigens komt 'ie bij mij bij Nedgame ook gewoon netjes uit de search rollen. Maak je geen spelfout(en) in de naam?

[ Voor 23% gewijzigd door Captain N op 03-07-2006 09:08 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeZZiN
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-05 05:41
Deddiekoel schreef op maandag 03 juli 2006 @ 07:39:
Ik vind Phoenix Wright toch moeilijk vindbaar. Bij Nedgame komt hij niet uit te search te voorschijn (alleen als je browsed op letter P). Had eigenlijk gehoopt bij een import-site hem voor weinig te scoren...
Afbeeldingslocatie: http://pricecompare.mezzin.com/trackgame.php?id=122

Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354 schreef op zondag 02 juli 2006 @ 23:27:
Het vervolg heeft toch juist wel veel toevoegingen? de DS versie die we nu hebben is gewoon de GBA versie + een extra level speciaal voor de DS. Daar bouwen ze nu op voort (veel meer gebruik van de DS hardware).
Resume the role of Phoenix Wright, a defense attorney who must prove his client's innocence against the toughest of odds and most ruthless of adversaries. Exercise your legal prowess as you collect evidence, examine witnesses, analyze testimonies and seek the truth to ensure that justice prevails. This second edition of the series features
  1. four new cases and
  2. all-new characters,
  3. plot twists and
  4. features.
Idd ik had eigenlijk alleen de eerste 3 punten gelezen en toen al mijn conclusie gemaakt dat er niks nieuws dus bij kwam. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Anoniem: 93354 schreef op zondag 02 juli 2006 @ 23:27:
het vervolg is ook gebaseerd op de gelijknamige opvolger op gba hoor :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:52

Bosmonster

*zucht*

MaxBurn schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 23:27:
NSMB een tijdje gespeeld en een klacht die ik eerder gehoord heb: Te makkelijk. Ik ben in 1 ruk (en vrij korte tijd, misschien 1,5 - 2 uur) naar halverwege wereld 6 geraced met 27 levens. Verder wel erg vermakelijk hoor :)
Dat is altijd zo bij de Super Mario games. Als je wilt kun je hem zo in een ruk uitspelen. Waar het imho om gaat is het vinden van alle secrets e.d. en daar zitten een paar hele pittige tussen :) (alle grote munten verzamelen, alle wegen/shortcuts vrijspelen, etc).

Ik vind het persoonlijk een van de leukste Mario's die er is (misschien samen met Super Mario World).

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 03-07-2006 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MandaloR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05-2024

MandaloR

MandaloR

Ik kom net deze leuke converter tegen voor het maken van filmpjes om af te spelen op je M3 adapter (of andere moonshell compatible devices). Het progje heet Batch DPG en is velen malen beter dan dpgenc die ik hiervoor gebruikte. Het beeld en geluid zijn beide beter en ook ben ik nog geen out-of-sync taferelen tegen gekomen. Give it a try!! zou ik zeggen 8)
BatchDPG is a program I've been working on, because I was irritated with dpgenc for a number of reasons. However, as I simply do not know how to create a DPG header, it still uses dpgenc. So why did I create this program? Well, there are a number of reasons;
- Support for pretty much any file you can play in DirectShow based media players such as Windows Media Player and Media Player Classic. This means you're not limited to AVI, WMV and MPG anymore.
- Better quality, both video and audio wise. Audio because a better resampler is used, and video because a better resizer is used and extra options are added to the mencoder commandline (mencoder is the program dpgenc uses for the video conversion to MPEG-1). In fact, you can choose different video quality settings according to your demands. The High settings is quite slow, so Medium is recommended, while Low should offer quality equivalent to the dpgenc default settings.

[...]
Dit komt dalijk zeker van pas wanneer ik 1,5uur moet reizen om op school te komen O-)

jB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:47

NoTimeRemains

I know

ik vind NSMB echt niet makkelijk tot nu toe. ik speel hem bij een vriend van me. je krijgt wel makkelijk veel levens. maar goed ik probeer dan ook meteen alle secrets mee te pakken.

net als SM64DS (ik had SM64 nog nooit gespeeld/uitgespeeld I know ik schaam mij dan ook diep). de eerste wereld heb ik helemaal uitgespeeld. nu moet ik de andere dus nog :D

online veilingen is echt een uitkomst voor spellen kopen. ik ga zo dalijk na mijn werk
M&L:Partners In Time bij iemand ophalen. voor € 20.00 :D lekker goedkoop dus. spel is nog ingesealed en alles. kadotje oid dubbel gekocht blablabla. el cheapo porpavor HIValicious :P

ik ga straks ook die thumbstraps ophalen bij het postkantoor. dus morgen ga ik ze versturen.
dan hoop ik ook nog vandaag mijn PlayAsia.com pakketje te ontvangen. ^_^

* Anoniem: 21147 vindt die DS wel een dayjob :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Het farmen van levens is iets dat gewoon in SMB thuishoort :) Zo kun je tenminste zonder al te veel gedoe alle secrets zoeken. En natuurlijk plekjes zoeken waar je het beste levens kunt farmen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HIValicious schreef op maandag 03 juli 2006 @ 11:34:
ik vind NSMB echt niet makkelijk tot nu toe. ik speel hem bij een vriend van me. je krijgt wel makkelijk veel levens. maar goed ik probeer dan ook meteen alle secrets mee te pakken.

net als SM64DS (ik had SM64 nog nooit gespeeld/uitgespeeld I know ik schaam mij dan ook diep). de eerste wereld heb ik helemaal uitgespeeld. nu moet ik de andere dus nog :D

online veilingen is echt een uitkomst voor spellen kopen. ik ga zo dalijk na mijn werk
M&L:Partners In Time bij iemand ophalen. voor € 20.00 :D lekker goedkoop dus. spel is nog ingesealed en alles. kadotje oid dubbel gekocht blablabla. el cheapo porpavor HIValicious :P

ik ga straks ook die thumbstraps ophalen bij het postkantoor. dus morgen ga ik ze versturen.
dan hoop ik ook nog vandaag mijn PlayAsia.com pakketje te ontvangen. ^_^

* Anoniem: 21147 vindt die DS wel een dayjob :)
:D Idd. Met 2dehandse spellen heb ik het opgegeven om de goede deals te vinden. kost stiekem best veel tijd/energie. Met verkopen heb ik ook zoiets van in de buurt van richtprijs mooi stort maar op rekening en dan stuur ik het op. Als ik er maar vanaf ben. :)
Ik heb trouwens wel zin om in het weekend tegen een paar gotters te racen. iemand anders ook? (mariokart bedoel ik trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Boeb0e schreef op maandag 03 juli 2006 @ 10:59:
[...]

het vervolg is ook gebaseerd op de gelijknamige opvolger op gba hoor :Y)
Ja oke maar nu krijg je dus echt 3d levels enzo dus geen poort van de gba versie zoals nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zag trouwens op gamekings een spel voor de psp gereviewed worden. ze waren er helemaal lyrisch over.

een simpel spel met een balletje en een wereld die je met 2 knoppen kan kantellen. Hoe heet dit spel en is deze er ook voor de ds?

---
Edit: nieuwe pagina Nog maar een keer roepen dat ik wel zin heb in een got mariokart online meeting dit weekend. :)
Edit2: jammer. Sony die creatieve games maakt?! ik dacht dat nintendo daar patent op had :+

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 03-07-2006 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Laatst online: 01-06 22:22
Anoniem: 155599 schreef op maandag 03 juli 2006 @ 12:08:
Ik zag trouwens op gamekings een spel voor de psp gereviewed worden. ze waren er helemaal lyrisch over.

een simpel spel met een balletje en een wereld die je met 2 knoppen kan kantellen. Hoe heet dit spel en is deze er ook voor de ds?
LocoRoco en nee (ontwikkeld door Sony zelf, dus dan kan je er van uit gaan dat ie niet op een Nintendo platform verschijnt)...

[ Voor 21% gewijzigd door equationunequal op 03-07-2006 12:11 ]

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Laatst online: 10:17

---
Edit: nieuwe pagina Nog maar een keer roepen dat ik wel zin heb in een got mariokart online meeting dit weekend. :)
Edit2: jammer. Sony die creatieve games maakt?! ik dacht dat nintendo daar patent op had :+
me & my katamary ofzoiets..Het spel is er ook op de ps2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Laatst online: 01-06 22:22
blackraid3r schreef op maandag 03 juli 2006 @ 12:26:
[...]

me & my katamary ofzoiets..Het spel is er ook op de ps2
Hankey in "Het Nintendo DS Topic Deel 16"

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 11:02

NetAmp

"for indoor use only"

[...]een wereld die je met 2 knoppen kan kantelen.
Dat draaien van de wereld heeft wel iets weg van Yoshi Topsy-Turvy op de GBA. Alleen heeft die een tilt sensor in de game-cartridge zodat je heel je GBA moet kantelen om de wereld te draaien.
(dat spel viel me wel een beetje tegen omdat ik meer "Yoshi's Island" verwachtingen had; het was waarschijnlijk meer een experiment met die tilt sensor. Ik kijk al uit naar Yoshi's Island 2 _/-\o_ die, als 't goed is, eind dit jaar uitkomt op de DS !!!)

Volgens mij zijn er niet veel GBA games met zo'n "custom" cartridge? Yoshi dus... en dan ken ik nog Boktai (zonlicht-sensor). Ben benieuwd wat Nintendo nog in petto heeft voor de DS op dat gebied. Want ze kunnen natuurlijk heel dat GBA-slot gebruiken (zoals ze nu al doen met een rumble pack; en geheugen voor de Opera browser).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Laatst online: 02-06 21:55

jOzh

Sweet dude!

Wow, Meteos is echt verslavend! En hectisch... En bloeddrukverhogend... En frustrerend.. En gewoon een superpuzzelgame!

Damn, vooral op het eind als er achter mekaar blokjes naar beneden blijven vallen raak ik soms helemaal het overzicht kwijt, gewoon omdat ik aan zie komen dat ik het niet meer ga redden. Jammer dat het geen WiFi game is...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity

LocoRoco, erg leuke game, nergens mee te vergelijken op een DS :)
Yoshi's Topsy Turvy werkt bij lange na niet zo lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
NetAmp schreef op maandag 03 juli 2006 @ 12:54:
[...]

Volgens mij zijn er niet veel GBA games met zo'n "custom" cartridge? Yoshi dus... en dan ken ik nog Boktai (zonlicht-sensor). Ben benieuwd wat Nintendo nog in petto heeft voor de DS op dat gebied. Want ze kunnen natuurlijk heel dat GBA-slot gebruiken (zoals ze nu al doen met een rumble pack; en geheugen voor de Opera browser).
In iedergeval Wario en een puzzelspel dat alleen in Japan is uitgebracht (soort Tetris/Puyo combinatie IIRC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

disjfa

be

Xrenity schreef op maandag 03 juli 2006 @ 13:15:
[...]
Yoshi's Topsy Turvy werkt bij lange na niet zo lekker.
Nee maar wario ware twisted wel :) En is ook zwaar verslavend.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:13

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

jOzh schreef op maandag 03 juli 2006 @ 13:12:
Wow, Meteos is echt verslavend! En hectisch... En bloeddrukverhogend... En frustrerend.. En gewoon een superpuzzelgame!

Damn, vooral op het eind als er achter mekaar blokjes naar beneden blijven vallen raak ik soms helemaal het overzicht kwijt, gewoon omdat ik aan zie komen dat ik het niet meer ga redden. Jammer dat het geen WiFi game is...
Deze game wilde ik ook graag gaan halen, zag dat ie bij Intertoys voor €19.99 ligt maar helaas in Rotterdam (Coolsingel & Kleiweg) hebben ze hem niet liggen :(

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
  • Laatst online: 24-05 22:25
Bosmonster schreef op maandag 03 juli 2006 @ 11:23:
[...]
Dat is altijd zo bij de Super Mario games. Als je wilt kun je hem zo in een ruk uitspelen. Waar het imho om gaat is het vinden van alle secrets e.d. en daar zitten een paar hele pittige tussen :) (alle grote munten verzamelen, alle wegen/shortcuts vrijspelen, etc).

Ik vind het persoonlijk een van de leukste Mario's die er is (misschien samen met Super Mario World).
Zo doe ik het ook, eerst alle geheimen in een bepaalde wereld vinden voordat ik doorga na de volgende :)

Heel goed spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
disjfa schreef op maandag 03 juli 2006 @ 13:17:
[...]

Nee maar wario ware twisted wel :) En is ook zwaar verslavend.
Maar die game gaat weer niet over het kantelen van een wereld om een blobje ergens naartoe te loodsen :P

Gaaf spel, maar zou er geen PSP van kopen voor 200/250 euro. Dan heeft de DS toch meer toffe exclusives ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

disjfa

be

Xrenity schreef op maandag 03 juli 2006 @ 13:38:
[...]
Maar die game gaat weer niet over het kantelen van een wereld om een blobje ergens naartoe te loodsen :P
Ja maar dat maakt toch niet uit. Hij is wel tof. Je hebt trouwens wel minigames waar je dat wel moet doen. Je hebt bv een soort minipoort van super mario 1. Dus wel een mannetje ergens naartoe loodsen ;)
Gaaf spel, maar zou er geen PSP van kopen voor 200/250 euro. Dan heeft de DS toch meer toffe exclusives ;)
Ik wacht op de poort voor de ps2 ;)

[ Voor 6% gewijzigd door disjfa op 03-07-2006 13:41 ]

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Xrenity schreef op maandag 03 juli 2006 @ 13:38:
[...]

Ik heb net een paar maanden terug mn PSP verkocht omdat er te weinig goeds op uit kwam... en dan komen ze ineens met dit soort games :+

Maar goed.. ik heb ook desijtds 3x een nieuwe SNES gekocht en weer verkocht :P Elke keer was ik het zat, verkocht hem en kwam er weer wat cools uit kocht ik weer een nieuwe..

[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 03-07-2006 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ZyXEL Prestige 650HW Nintendo DS must be set to static IP and manually entered

Wat betekent dit precies?

51099
unable to find acces point. de settings zijn verkeerd maar weet niet welke. Volgens mij zitten ze op de ds goed. mss iets met de static ip invoeren in de router zelf?

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 04-07-2006 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Ik heb de Lite als een impulse koop gedaan en ben er zeer tevreden over. Ben al redelijk ver met NSMB, waarschijnlijk ergens deze week wel aan het einde (als ik er de tijd voor heb). Gisteren ook heel goedkoop Tony Hawk gekocht en ben onder de indruk van de 3d-engine, het speelt gewoon hetzelfde als op de console. Helaas kan m'n ds niet connecten met m'n wireless router (nog niet uit kunnen zoeken waarom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02-06 22:56

Nitai

Live the life you love.

klopt je gateway en dns wel? Kun je even bekijken op je computer... de gateway is in dit geval het adres van je router zelf. (Normaliter is dat 192.168.1.1 binnen een lokale netwerk).

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nitai schreef op maandag 03 juli 2006 @ 13:53:
klopt je gateway en dns wel? Kun je even bekijken op je computer... de gateway is in dit geval het adres van je router zelf. (Normaliter is dat 192.168.1.1 binnen een lokale netwerk).
ik heb hiervan de instellingen genomen. De lan van deze pc.

@twee-dee onder mij. gewoon automatisch alles behalve de ssid? Dan krijg ik hetzelfde probleem. En op die nintendo site zegt hij zelf dat ik een statische ip moet nemen met deze router.
Zie link in vorige post: http://www.nintendowifi.c...pport/supportedRouters.do

[ Voor 93% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 04-07-2006 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:13

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Probeer eens je DS in te stellen zonder een IP toe te wijzen, je router geeft aand DHCP server te zijn dus dat zou moeten werken.

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

OF als je toch statische IP-adressen gebruikt, kun je die DHCP server ook uitzetten om eventuele conflicten te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

---
Klinkt als On the Ball voor de SNES zoals je het beschrijft, dus als het dat ook is ongeveer, zit er weinig creatiefs aan. :P Kururin klinkt ook soortgelijk.

edit: Ook na het zien van wat filmpjes doet het me erg aan On the Ball denken. Alleen dan met springen, het mogen raken van de kant, en een schattige look. :P

[ Voor 19% gewijzigd door Captain N op 03-07-2006 14:32 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op maandag 03 juli 2006 @ 14:26:
OF als je toch statische IP-adressen gebruikt, kun je die DHCP server ook uitzetten om eventuele conflicten te voorkomen.
DHCP uitzetten? Ik kon nergens een functie vinden.
Alleen in het lan menu iets van een static dhcp. Dus die heb ik nu zo ingesteld.

Afbeeldingslocatie: http://i78.photobucket.com/albums/j92/outcast_within/dhcp.jpg

Ik ben nu wel helemaal de weg kwijt. Ik weet niet meer welke cijfers ik moet gebruiken.
Die mijn pc heeft 2posts terug.
Die mijn router laat zien 1 post terug.

--
Captain N schreef op maandag 03 juli 2006 @ 14:28:
[...]

Klinkt als On the Ball voor de SNES zoals je het beschrijft, dus als het dat ook is ongeveer, zit er weinig creatiefs aan. :P Kururin klinkt ook soortgelijk.

edit: Ook na het zien van wat filmpjes doet het me erg aan On the Ball denken. Alleen dan met springen, het mogen raken van de kant, en een schattige look. :P
Goed gekopieerd dus, dat klinkt idd meer als sony :)
--
http://www.nintendowifi.n...ngStarted.do?entryId=home dit is ook jammer van nintendo. gelukkig is er de engelse versie nog die me niet verder kan helpen

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 03-07-2006 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:47

NoTimeRemains

I know

gewoon even een statisch ip geven. in de range van je DHCP IP range.
bij mij dus:
SSID: blabla
WEP: blabla
IP: 192.168.1.8
Subnet: 255.255.255.0
Gateway: 192.168.1.1
DNS#1: even in je routertje kijken wat voor DNS je krijgt
DNS#2: even in je routertje kijken wat voor DNS je krijgt
verder hoef je niks te doen.

ik moet wel zeggen dat ik MP:H moeilijk vindt multiplayer-en. 1vs1 tegen een maat win ik altijd. maar online zeg maar super lastig... iemand tips of iemand die vnvond tegen me wilt spelen.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeZZiN
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-05 05:41
Captain N schreef op maandag 03 juli 2006 @ 14:28:
[...]

Zucht kan sony weer eens niets nieuws verzinnen... ... hopeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Wiii ! Mijn Superkey is vanmiddag bezorgd..
Soepel dingetje en een dikke aanrader voor de mensen die het flashen van hun Dee-eS rrrrrite te riskant vinden of er te lui voor zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-06 18:50

NMe

Quia Ego Sic Dico.

* NMe kan morgen weer vooruit, dan krijg ik eindelijk de twee games binnen waar ik op zat te wachten: Yoshi's Touch & Go en NSMB. _O_

En Brain Training is gemeen. "Je hersenleeftijd is 77 jaar. Ow, wacht, ik heb een fout gemaakt. Je echte hersenleeftijd is 23 jaar." :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Topicstarter
Anoniem: 155599 schreef op maandag 03 juli 2006 @ 13:48:
ZyXEL Prestige 650HW Nintendo DS must be set to static IP and manually entered

Wat betekent dit precies?

Ik heb dit ingevoerd
ssid Tiscali-WiFi (met caps)
geen wep
ip adres 192.168.1.36
subnetmask 255.255.255.0
gateway 192.168.1.254
primary dns 192.168.1.254

Mac adres ingevuld in de router.

51099
unable to find acces point. de settings zijn verkeerd maar weet niet welke. Volgens mij zitten ze op de ds goed. mss iets met de static ip invoeren in de router zelf?
Ik heb ook een Zyxel router, maar ook daar is het me nog niet gelukt om er een directe verbinding mee te maken. Vanavond eens dat static IP proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136845

heb vanaag ook NSMB gekocht, wat best wel appart is omdat ik niet van 2d games hou en een hekel heb aan die mario games voor de gba, maar ik vind hem echt super en nu al moeilijk :P (zit in wereld 2), maar ik vroeg mij af of je ook wat kan met die kannonen die je langs je weg ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:01
Kom op jongens, LocoRoco is gewoon een prachtig spel met een originele invalshoek. Dat het van Sony is betekent niet dat je het gelijk af moet kraken zonder het gespeeld te hebben.

Verder, vandaag Meteos gekocht. Bij de MediaMarkt in Zoetermeer wassie 19,99 euro dus gelijk meegenomen! Wat een geniaal spel. grafisch zeer afwisselend voor een puzzelgame (elke planeet een andere look en feel) en de muziek is fantastisch!

Helaas idd geen WiFi, maar ja, is al een "oude" game he...

de 20 euries dubbel en dwars waard!

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Sluuz schreef op maandag 03 juli 2006 @ 18:36:
Kom op jongens, LocoRoco is gewoon een prachtig spel met een originele invalshoek. Dat het van Sony is betekent niet dat je het gelijk af moet kraken zonder het gespeeld te hebben.
Ik zeg alleen dat het draaien van het landschap al eerder is voorgekomen, aangezien het eerder gebracht werd als iets totaal nieuws. Aangezien On the Ball een tof spel is, heeft die Loco Roco grote kans ook wel leuk te zijn. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Anoniem: 136845 schreef op maandag 03 juli 2006 @ 18:18:
heb vanaag ook NSMB gekocht, wat best wel appart is omdat ik niet van 2d games hou en een hekel heb aan die mario games voor de gba, maar ik vind hem echt super en nu al moeilijk :P (zit in wereld 2), maar ik vroeg mij af of je ook wat kan met die kannonen die je langs je weg ziet
spoiler:
Die schieten je een paar werelden verderop (of weer terug).

[ Voor 3% gewijzigd door Ace op 03-07-2006 21:05 . Reden: spoilered ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Topicstarter
Zet zulke dingen in een spoiler aub. Wellicht toch leuk dat mensen zelf iets kunnen uitvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-06 18:16

S2S

Captain N schreef op maandag 03 juli 2006 @ 19:51:
[...]

Ik zeg alleen dat het draaien van het landschap al eerder is voorgekomen, aangezien het eerder gebracht werd als iets totaal nieuws. Aangezien On the Ball een tof spel is, heeft die Loco Roco grote kans ook wel leuk te zijn. :)
Yoshi Topsy Turvy toch?

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Anoniem: 136845 schreef op maandag 03 juli 2006 @ 18:18:
maar ik vind hem echt super en nu al moeilijk :P (zit in wereld 2), maar ik vroeg mij af of je ook wat kan met die kannonen die je langs je weg ziet
Nee niet nog iemand die DIT moeilijk vindt :( Het is echt turbomakkelijk en als straks bijna iedereen op een of andere Nintendo poll invult dat hij te moeilijk was wordt deeltje 2 helemaal met de oogjes dicht spelen. Ik snap dat als het nieuw voor je is het moeilijk kan zijn maar maakt dat uit? Dan moet je maar wat langer ploeteren :P Komt de houdbaarheid ook ten goede.

Mag van mij 3x zo moeilijk.

[ Voor 18% gewijzigd door Max|Burn op 03-07-2006 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:40
Sinds ik de DS Lite heb gezien (de witte) wil ik 'm eigenlijk al hebben, maar moest natuurlijk de koopjes een beetje afwachten. Maar sinds ik ff op de DS van m'n broertje wat spelletjes heb gespeeld kan ik haast niet wachten om er een voor mezelf te halen :D

Morgen met m'n vriendin naar de Makro, daar ga ik 'm halen, en met de volgende spellen

Brain Training
Mario Kart DS
New Super Mario Bros DS
Nintendogs (voor m'n vriendin maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het zelf ook wel erg leuk vond toen ik het op de DS van m'n broertje speelde :P)

Dat zijn toch allemaal wel toppertjes of niet?

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Afgezien van de titel ken ik dat spel niet echt. Maar On the Ball is sowieso al een spel uit de middeleeuwen, dus vandaar dat ik die aandroeg. Is Kururin ook niet een beetje dat idee?
MaxBurn schreef op maandag 03 juli 2006 @ 22:00:
Nee niet nog iemand die DIT moeilijk vindt :( Het is echt turbomakkelijk en als straks bijna iedereen op een of andere Nintendo poll invult dat hij te moeilijk was wordt deeltje 2 helemaal met de oogjes dicht spelen. Ik snap dat als het nieuw voor je is het moeilijk kan zijn maar maakt dat uit? Dan moet je maar wat langer ploeteren :P Komt de houdbaarheid ook ten goede.

M'n moeder belde me net helemaal blij dat ze wereld 8 heeft berijkt in NSMB. Het moet niet gekker worden, m'n friggin' moeder! Ze mag dan wel een paar uur per dag zich vermaken met 'r GBA SP en tegenwoordig DS Lite, ze bakt er vrij weinig van. Maar zelfs zij kan wereld 8 halen. In 2 dagen tijd of zo. :D

[ Voor 57% gewijzigd door Captain N op 03-07-2006 22:24 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Nu online

Piggen

Lekker bakkie

Ligt het nou aan mij, is het Nintendo-netwerk zo instabiel of zitten er gewoon een hoop gasten die het leuk vinden om midden in een race te disconnecten? Ik kan namelijk bijna nooit een race eindigen in Mario Kart. Vrijwel altijd krijg ik de melding dat de tegenstander disconnected is. Ik kan verder prima verbinding maken met het netwerk en een game zoeken (hoewel dat naar mijn smaak ook wat lang duurt, maar dat kan zo horen).

Van de races die ik wel beeindig, zie ik ook weinig. Ik sta in 'records' nog op 0 wins en evenzoveel losses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Captain N schreef op maandag 03 juli 2006 @ 22:22:
[...]
Afgezien van de titel ken ik dat spel niet echt.
Daarom noemen wij het ook Yoshi Universal Gravitation .......
of zitten er gewoon een hoop gasten die het leuk vinden om midden in een race te disconnecten?
er zitten gewoon een hoop gasten die het leuk vinden om midden in een race te disconnecten. (Vooral als ze verliezen)

[ Voor 34% gewijzigd door Max|Burn op 03-07-2006 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ja, dat weet ik. Maar daarvoor geldt dus hetzelfde :P Wel van gehoord, niet gedaan.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Captain N schreef op maandag 03 juli 2006 @ 22:33:
Ja, dat weet ik. Maar daarvoor geldt dus hetzelfde :P Wel van gehoord, niet gedaan.
Yoshi's Universal Gravitation is niet echt de moeite waard. Het is IMHO het slechtste first-party Nintendo spel dat ik ken. Het spel wordt pas in de laatste twee levels moeilijk en dat is voornamelijk omdat je bewegingen moet maken die contra-intuitief zijn, met andere woorden: de besturing laat nogal veel te wensen over. Je kunt ook niet echt van levels spreken, ieder level is niet meer dan 3 korte stukken met een puzzel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Nu online

Piggen

Lekker bakkie

MaxBurn schreef op maandag 03 juli 2006 @ 22:31:
er zitten gewoon een hoop gasten die het leuk vinden om midden in een race te disconnecten. (Vooral als ze verliezen)
Oke, dan weet ik dat. Lamers dat het zijn. Maar is er misschien ook een verklaring voor dat ik nog niets heb in mijn 'records'?. Ik heb pas 1 race gewonnen en 1 verloren (geloof ik), maar dat zou toch wel te zien moeten zijn, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Topicstarter
MaxBurn schreef op maandag 03 juli 2006 @ 22:00:
[...]

Ik vrees dat je dan een zware dobber aan Nintendo gaat krijgen. Ze willen games juist toegankelijk maken.
Neemt niet weg dat ik NSMB ook wat te licht vond. Heb me er verder wel uitstekend mee vermaakt. Van mij hadden er gewoon best wat extra levels in gemogen en die hadden dan moeilijker gemogen. Op die manier blijft het voor veschillende doelgroepen leuk. Beginners kunnen normaal door de levels heen en Mario liefhebbers kunnen de geheimen zoeken. Ik vind de moeilijkheidsgraad van SMW daarom ideaal, net als het aantal levels. SMW is nog steeds mijn favoriete Mario game.
Ik hoop wel dat Nintendo toegankelijkheid niet verward met makkelijk want dat zou erg jammer zijn. Persoonlijk denk ik ook niet dat het gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:12

SD5k

>4&X

Ik hoop dat ze meer gaan mikken op een dynamische moeilijkheidsgraad. Zou ideaal geweest zijn voor NSMB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179907

-Sander schreef op maandag 03 juli 2006 @ 23:37:
Ik hoop dat ze meer gaan mikken op een dynamische moeilijkheidsgraad. Zou ideaal geweest zijn voor NSMB.
idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

MetroidPrime schreef op maandag 03 juli 2006 @ 22:50:
Yoshi's Universal Gravitation is niet echt de moeite waard. Het is IMHO het slechtste first-party Nintendo spel dat ik ken. Het spel wordt pas in de laatste twee levels moeilijk en dat is voornamelijk omdat je bewegingen moet maken die contra-intuitief zijn, met andere woorden: de besturing laat nogal veel te wensen over. Je kunt ook niet echt van levels spreken, ieder level is niet meer dan 3 korte stukken met een puzzel.
Nog even voor de zekerheid: Ik bedoelde dus dat On the Ball een tof spel is, en aangezien dat LocoRocco of hoe het ook heet daarom ook waarschijnlijk wel leuk zal zijn omdat het er op lijkt. ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
zo, ik heb ook maar zo'n sexy hori tasje besteld bij lik-sang. ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ie hier is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik vond deze mario ook de moeilijkste tot nu toe, aan het eind had ik slechts 5 levens over (terwijl ik mario bros 1 toch echt blind uitspeel).
Volgende hoeft niet makkelijker, maar moeilijker hoeft van mij echt niet.
Liever te makkelijk dan te moeilijk. Ik speel voor mijn plezier, niet voor de uitdaging. Ik wil winnen.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

The Lost Levels wel eens gedaan? Of SMB3, op de NES, waar je nog niet op kon saven (zonder fluitjes dan wel he :))? Die vond ik toch echt VEEL pittiger.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

Captain N schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 01:14:
The Lost Levels wel eens gedaan? Of SMB3, op de NES, waar je nog niet op kon saven (zonder fluitjes dan wel he :))? Die vond ik toch echt VEEL pittiger.
Lost levels wel gedaan ja, SMB3 alleen op de snes gespeeld voor zover ik me herinner. Maar alleen die levels op dat schip vond ik wel moeilijk, verder vond ik het eigenlijk wel meevallen.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

TheEvilCuber schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 01:26:
[...]

Lost levels wel gedaan ja, SMB3 alleen op de snes gespeeld voor zover ik me herinner. Maar alleen die levels op dat schip vond ik wel moeilijk, verder vond ik het eigenlijk wel meevallen.
Op de SNES kon je saven, dus dat telt niet mee. Als je kunt saven kon iedereen dat spel uitspelen. De moeilijkheid van SMB3 komt uit het uitspelen van het spel zonder saves(of Warp fluitjes!).

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op zoek naar een leuke game? Check de startpost en lees diverse reviewsites!