Het Nintendo DS Topic Deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.327 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Nu online
HIValicious schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 00:34:
is er een site waar alle spellen die WFC ondersteunen opstaan?
Tadaa: http://www.nintendo.com/gamelist?wf=on :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:22

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Outcast within: Zoals gezegd komen de meeste WFC games nog. Zo lang is WFC nog niet up (WFC is niet tegelijk online gegaan met de DS)

- Mariokart DS
- Metroid Prime: Hunters
- Animal Crossing: Wild World
- Tony Hawk American Sk8land
- Lost Magic
- Tetris DS

Contact komt er binnenkort nog bij.
Dat zijn nu de WFC-enabled games. Bijna alle andere games zijn te spelen tussen DS'en. (Multiplay)

[ Voor 12% gewijzigd door Max|Burn op 30-06-2006 09:47 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Doctorv64,

Ik ben benieuwd naar het resultaat. Aan iedereen die zo'n DS heeft aangeschaft:

Horen de dozen gesealed te zijn?

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Nee. Bij de bartsmit stonden ze gewoon dozen open te trekken toen ik vroeg of ik de witte en de zwarte mocht zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 11:21
Die van mij was niet gesealed, maar was wel pixelvrij en zag er nieuw uit. Zolang je in het begin de "input your name" en "select language" schermpjes krijgt kan je er van uit gaan dat ie eerstehands is denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-05 13:11
Dan heb ik nog een vraag en ik denk dat ik het antwoord al weet (=ja) maar toch ga ik 'm stellen :
Is de DS regio gebonden? M.a.w. kan ik een game importeren en er vanuit gaan dat het werkt op een europese DS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerDwayne
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-03-2021
Glorix Jim schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 10:32:
Dan heb ik nog een vraag en ik denk dat ik het antwoord al weet (=ja) maar toch ga ik 'm stellen :
Is de DS regio gebonden? M.a.w. kan ik een game importeren en er vanuit gaan dat het werkt op een europese DS?
Nee.

En ja daar kan je van uitgaan.

[ Voor 7% gewijzigd door TweakerDwayne op 30-06-2006 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Aaargh.. staat dat nog steeds niet in de startpost :D
Thanks for the reminder Glorix Jim..

Gaarne in den startpost ende toe te pfoegen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-05 15:22

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

* apNia pees his pants :(

Nieuwe Passcard al binnen KeN? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmcvanleeuwen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-01 14:36
Dat van dat ruilen vroeg ik mij in het vorige topic ook al af. Al is die Super Bros 40 euro kost ie nog 175 totaal, nette deal denk ik zo. Heb geen ervaring met cd-wow maar daar is ie 36.99, maar dan ben je wel heel cheap bezig.[/quote]

ik heb zelf vorige week dinsdag 2 spellen gekocht bij cd-wow, mario kart ds en tetris ds
gisteren kwam tetris als laatste binnen
ik heb betaald via ideal van de rabobank en voor 61 euro heb ik nu twee spellen
dus het is heel goedkoop maar je moet er wel ruim een week op wachten 8)

rvl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-05 18:40
wilmundo schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 10:21:
Doctorv64,

Die van mij was niet gesealed. Ik kreeg bij de eerste keer opstarten wel de mogelijkheid om mijn naam en de datum/tijd in te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmcvanleeuwen
goed nieuws ik lees net dat nsmb in prijs is gedaald bij cd-wow

New Super Mario Brothers
Nintendo DS
EUR 31.99

dit is incl verzend kosten :*)

rvl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

apNia schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 10:55:
* apNia pees his pants :(

Nieuwe Passcard al binnen KeN? :)
Dunno.. Zal over een uur of wat de brievenbus 's checken.
De post komt hier altijd vrij laat op de dag.

Ik gooi MSN wel even aan als ik ’m heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:47

DoctorV64

Cosmopoliet

wilmundo schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 10:21:
Doctorv64,

Geen problemen gehad, netjes de oude ingeleverd en met een bon een andere gehaald. Een van die gasten die daar werkte was zo aardig om met mij net zolang door te gaan totdat ik een zwarte DS in mijn handen had die helemaal geen dode (sub)pixels had. We hadden er in totaal 3 stuks getest.

Oh ja mochten jullie dus een ds testen waarbij de naam van de eigenaar 11 is, dan zit er een dode (sub)pixel in de bovenste scherm :9

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
rmcvanleeuwen schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 11:11:
goed nieuws ik lees net dat nsmb in prijs is gedaald bij cd-wow

New Super Mario Brothers
Nintendo DS
EUR 31.99

dit is incl verzend kosten :*)
Op de Engelse site kost ie €50 :+
DoctorV64 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 11:14:
[...]

Geen problemen gehad, netjes de oude ingeleverd en met een bon een andere gehaald. Een van die gasten die daar werkte was zo aardig om met mij net zolang door te gaan totdat ik een zwarte DS in mijn handen had die helemaal geen dode (sub)pixels had. We hadden er in totaal 3 stuks getest.
Ik begrijp dat 1 op de 5 4 (met dank aan statistiek voor beginners) DS'n dus "goed" zijn...?! ;)

[ Voor 48% gewijzigd door Icelus op 30-06-2006 11:32 ]

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Laatst online: 20:47

DoctorV64

Cosmopoliet

uh statistiek voor beginners. Mijn eerst DS had een dode pixel, bij het testen van nieuwe was de 3e pixelvrij. Dus ik heb in totaal 4 DS-en in mijn handen gehad waarvan 1 maar goed is 8)7

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik begrijp dat 1 op de 5 4 (met dank aan statistiek voor beginners) DS'n dus "niet goed" zijn...?! ;)
Eerder 5-10%, zoals bij de meeste LCD spullen. Ik checkte me DSL gewoon in de winkel, was geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76134

DoctorV64 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 11:22:
uh statistiek voor beginners. Mijn eerst DS had een dode pixel, bij het testen van nieuwe was de 3e pixelvrij. Dus ik heb in totaal 4 DS-en in mijn handen gehad waarvan 1 maar goed is 8)7
Ik ga strax ff terug naar E-plaza, Rotterdam centrum. Had vandeweek mn DS geruild, vanwege een lamme R-trigger. Nu heb ik er 1 die blijkbaar al gebruikt is: tijd is ingevuld en dooie pixel op bovenste scherm en slechte d-pad :(
Heb em nu helemaal in doos ingepakt, ga strax mn geld terugvragen. Neem aan dat dit geen probleem hoort te zijn? Dan ga ik lekker wat dichter bij huis proberen om een goede te krijgen. Hopen dat ik dan suc6 heb, want voorderest is het echt een superapparaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmcvanleeuwen
ik heb zelf een ds bij bartsmit gekocht en mijn zwager twee dit zijn dus 3 uit 3 100% goed! _/-\o_

rvl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Niet online
Da's mooi Doc! Eens kijken wanneer ik terug kan gaan.

Trouwens 31,99 is wel een mooie prijs, wel wat anders dan 40,- die ik heb betaald. Toegeven, ik heb niet hoeven wachten op een online verzending.

Nu nog even afwachten totdat er een speciale ''rom-device'' uitkomt voor de lite, die niet uitsteekt/alles afspeelt etc.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hattorihanzo
  • Laatst online: 19-05-2024
nou, 3 uit 4 dan maar, ik heb een zwarte gekocht bij bart smit en die had een lelijke blauwe pixel bij zwarte beelden. omgeruild en klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerDwayne
Anoniem: 76134 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 11:32:
[...]

Ik ga strax ff terug naar E-plaza, Rotterdam centrum. Had vandeweek mn DS geruild, vanwege een lamme R-trigger. Nu heb ik er 1 die blijkbaar al gebruikt is: tijd is ingevuld en dooie pixel op bovenste scherm en slechte d-pad :(
Heb em nu helemaal in doos ingepakt, ga strax mn geld terugvragen. Neem aan dat dit geen probleem hoort te zijn? Dan ga ik lekker wat dichter bij huis proberen om een goede te krijgen. Hopen dat ik dan suc6 heb, want voorderest is het echt een superapparaat :)
Check je nieuwe gelijk even voor de deur als je hem koopt.

[ Voor 9% gewijzigd door TweakerDwayne op 30-06-2006 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76134

TweakerDwayne schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 11:41:
[...]

Check je nieuwe gelijk even voor de deur als je hem koopt.
Thx, was het al wel van plan ja. Maar die shop (ws. een Bart Smit) zit dan ook dichter bij huis, das met omruilen wel een stuk makkelijker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

MaxBurn schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 00:05:
[...]
Advanced Wars DS heeft geen WFC. Ik snap echt niet hoe jij je steeds blijf vergissen met dit soort dingen. Dit soort info staat gewoon op het doosje.
had het spel besteld via iemand met cc. Die had het spel binnen en al gespeeld. En wist mij dat te vertellen voordat hij em aan mij gaf.
Nu ik er... vanaf gister iets van 6uur of meer mee gespeeld heb :(, vind ik het een best een leuk spel om te spelen tegen iemand anders.

Mss dat er ooit nog een warppipe/hamachi achtig iets komt ^_^ (nah wss niet)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 30-06-2006 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:22
Mijn eerste DS Lite had een scheef gemonteerd touchscreen, waar ik thuis pas achter ben gekomen (in de winkel alleen gecontroleerd op dode pixels). Die heb ik dus geruild voor een nieuwe, waarbij de touchscreen zo goed als recht zit. Beide hadden geen dode pixels. Wel is bij m'n nieuwe de afwerking van het doorzichtige gladde plastic niet helemaal geweldig, maar dat heb ik maar voor lief genomen, omdat deze verder wel goed is...

Valt me trouwens wel op dat de algemene build quality van de Lite een stuk minder is dan van de Phat. Ze hebben blijkbaar toch wat concessies moeten doen voor de kleinere vorm en de vormgeving van het ding bij de keuze van de materialen...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hankey schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 12:04:
[...]

Mijn eerste DS Lite had een scheef gemonteerd touchscreen, waar ik thuis pas achter ben gekomen (in de winkel alleen gecontroleerd op dode pixels). Die heb ik dus geruild voor een nieuwe, waarbij de touchscreen zo goed als recht zit. Beide hadden geen dode pixels. Wel is bij m'n nieuwe de afwerking van het doorzichtige gladde plastic niet helemaal geweldig, maar dat heb ik maar voor lief genomen, omdat deze verder wel goed is...

Valt me trouwens wel op dat de algemene build quality van de Lite een stuk minder is dan van de Phat. Ze hebben blijkbaar toch wat concessies moeten doen voor de kleinere vorm en de vormgeving van het ding bij de keuze van de materialen...
mss al voorbij gekomen. Maar het volume knopje is echt slecht. althans bij mij.
wiebel ding, waarmee je weinig controle hebt over de volume control (alleen als je em zacht wilt hebben. Maar goed er zijn nog altijd koptelefoon, en meestal speel je met het geluid op max of op min)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Niet online
Iemand stelde al eerder in dit topic voor om een poll bij te houden (mbt dooie pixels etc). Gezien de reacties lijkt mij dit een perfecte aanvulling.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131140

HIValicious schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 00:34:
[...]
ik heb nog 1 (mss 2) thumbstrap(s) over. voor 5 euro is hij van jou. mail in mijn profile.
ik heb ze nog niet binnen, ze komen morgen (vrijdag) of na het weekend

[...]
gemailed ;)

ik had mijn DS bij dixons in Rdam gehaald...was de allerlaatste, eigenlijk een showroom-model :o
maar hij stond daar nog geen 2 dagen, en hij stond achter dik glas. Niet gesealed dus, maar ook geen dode-pixels. 2 vrienden hadden ook geen dode pixels bij eerste aankoop.

Wel heb ik af en toe (bij Bomberman + mario kart) dat de cartridge niet gezien wordt. Ik weet dat het niet plug-and-play is, stop hem er eerst in, en dan zet ik de DS aan. :? Maar na 3x proberen ziet hij hem weer, en save-games zijn ook niet weg. Iemand anders dit al een keer meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:33

jOzh

Sweet dude!

Vraagje over Mario Kart; kan je via WiFi slechts 1 vs 1 spelen? Dit kan ik in de manual niet duidelijk vinden. Bij 'gewoon' multiplayer staat dat je max met z'n achten kan racen, bij WiFi zie ik dit nergens staan.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:09

NoTimeRemains

I know

Anoniem: 131140 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 12:11:
[...]

gemailed ;)

ik had mijn DS bij dixons in Rdam gehaald...was de allerlaatste, eigenlijk een showroom-model :o
maar hij stond daar nog geen 2 dagen, en hij stond achter dik glas. Niet gesealed dus, maar ook geen dode-pixels. 2 vrienden hadden ook geen dode pixels bij eerste aankoop.

Wel heb ik af en toe (bij Bomberman + mario kart) dat de cartridge niet gezien wordt. Ik weet dat het niet plug-and-play is, stop hem er eerst in, en dan zet ik de DS aan. :? Maar na 3x proberen ziet hij hem weer, en save-games zijn ook niet weg. Iemand anders dit al een keer meegemaakt?
dan zou ik terug gaan. want dat klopt niet. ik ken het probleem eigk niet.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Het dode pixel probleem lijkt me ietwat overdreven, waarom? Omdat Nintendo altijd vervangt. Een poll geeft wel weer hoe vaak er dode pixels optreden maar gezien de garantie is het weinig relevant.
Maar na 3x proberen ziet hij hem weer, en save-games zijn ook niet weg. Iemand anders dit al een keer meegemaakt?
Stof, de cart maakt geen contact, even met droge adem in het slot blazen voldoet meestal wel.

[ Voor 38% gewijzigd door Max|Burn op 30-06-2006 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Dat soort dingen kan ik nog begrijpen dat je dat niet hebt gezien in de winkel. Maar dode pixels moet je gewoon altijd even checken voordat je de DS afrekent, dan is er niks aan de hand. Hoeveel tijd kost het? 30 seconden of zo?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

jOzh schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 12:12:
Vraagje over Mario Kart; kan je via WiFi slechts 1 vs 1 spelen? Dit kan ik in de manual niet duidelijk vinden. Bij 'gewoon' multiplayer staat dat je max met z'n achten kan racen, bij WiFi zie ik dit nergens staan.
Wifi is met 4 spelers online :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Anoniem: 131140 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 12:11:

Yep, tot nu toe 1 keer gehad. Heb het trouwens ook een aantal keer gehad met m'n oude DS. Gewoon uitzetten, game er opnieuw in en weer aanzetten en het is opgelost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

TheEvilCuber schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 12:31:
[...]

Wifi is met 4 spelers online :)
Dank u. Is dit afhankelijk van hoeveel mensen er online zijn? Net even 1 potje gespeeld maar ik kreeg automatisch slechts 1 tegenstander.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Niet online
Maxburn,

Daar valt ook wat voor te zeggen. Nintendo vervangt altijd, allright. En het is natuurlijk stom dat ik niet in de winkel heb getest of de DS wel of geen dooie pixels had. Sterker nog... ik wist niet eens dat je dat kon doen (how stupid achteraf)... Had ik dit topic vandaag gelezen, met mensen die meerdere DS-en hebben getest om een goed werkend exemplaar te vinden, dan had ik ook mijn exemplaar getest. Natuurlijk zijn er ook mensen die gewoon in 1 keer een goed werkend exemplaar vinden.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

jOzh schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 12:42:
[...]

Dank u. Is dit afhankelijk van hoeveel mensen er online zijn? Net even 1 potje gespeeld maar ik kreeg automatisch slechts 1 tegenstander.
Klopt, als hij na een tijd zoeken geen 3 tegenstanders kan vinden, neemt hij genoegen met 2 of zelfs 1. Dit hangt ook weer af van welke zoekmethode je kiest. Met rivals en worldwide vind ik altijd wel 2 of 3 spelers.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

pixelverhaal
mijn lokale game shop had 50 ds lite-tjes. geen enkele pixelfout.
mss heeft zij gewoon geluk gehad.

[ Voor 8% gewijzigd door NoTimeRemains op 30-06-2006 13:08 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijmen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-05 00:07
Hankey schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 12:04:
[...]

[knip]

Diezelfde ervaring heb ik ook. Niet alles ziet helemaal goed rect en er zitten wat naadjes in enzo, maar over het algeheel valt het bij mij wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Sijmen schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 13:08:
[...]

Diezelfde ervaring heb ik ook. Niet alles ziet helemaal goed rect en er zitten wat naadjes in enzo, maar over het algeheel valt het bij mij wel mee.
True, de belangrijkste reden waarom ik em gekocht heb zijn de nieuwe schermen, en die zijn gewoon uber, dus daarom alleen al is ie het geld meer dan waard. Het is alleen een klein beetje jammer dat de Lite niet meer de "built like a tank" kwaliteit heeft die ik gewend ben van Nintendo producten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeZZiN
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-05 05:41
Hankey schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 14:00:
[...]

True, de belangrijkste reden waarom ik em gekocht heb zijn de nieuwe schermen, en die zijn gewoon uber, dus daarom alleen al is ie het geld meer dan waard. Het is alleen een klein beetje jammer dat de Lite niet meer de "built like a tank" kwaliteit heeft die ik gewend ben van Nintendo producten...
En moet allemaal goedkoper dus dan moet kwaliteit altijd een beetje inboeten.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Sinds woensdag heb ik een zwarte DS lite met NSMB (uit de Bart Smit aanbieding). NSMB is tot nog toe vrij simpel (zit nu in wereld 5), ik hoop dat het nog wat pittiger wordt anders ben ik er zo doorheen. Wel weer top om een oldskool Mario platformer te spelen, na Mario 1, 2 en 3 (NES) ben ik em een beetje uit het oog verloren (nooit een snes of N64 gehad). Op de GC was Mario Sunshine leuk, maar de beste levels waren toch die oldskool levels vond ik.

Vandaag is Mario Kart binnen gekomen, ook erg leuk. WiFi werkt echt top, hopelijk volgen er nog veel spellen die van WiFi gebruik maken!

Morgen hoop ik Meteos binnen te krijgen. Weet niet precies wat ik daarvan kan verwachten, ik hoop dat ie een beetje verslavend is. Gezien de uitsluitend positieve reviews moet het wel een goed spel zijn.

Weet iemand of er naast Mario Basketbal (ziet er overigens goed uit, ben erg benieuwd naar dat spel) nog meer mario sport titels in de planning staan? Een tennisgame lijkt me wel aardig.

Ik heb er overigens een screenprotector van Brando bij gekocht (via eBay), op m'n Treo heb ik er ook een van Brando zitten. Perfecte dingen wat mij betreft!

[ Voor 25% gewijzigd door jOzh op 30-06-2006 15:05 ]

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeZZiN
jOzh schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 14:40:
Sinds woensdag heb ik een zwarte DS lite met NSMB (uit de Bart Smit aanbieding). NSMB is tot nog toe vrij simpel (zit nu in wereld 5), ik hoop dat het nog wat pittiger wordt anders ben ik er zo doorheen. Wel weer top om een oldskool Mario platformer te spelen, na Mario 1, 2 en 3 (NES) ben ik em een beetje uit het oog verloren (nooit een snes of N64 gehad). Op de GC was Mario Sunshine leuk, maar de beste levels waren toch die oldskool levels vond ik.

Vandaag is Mario Kart binnen gekomen, ook erg leuk. WiFi werkt echt top, hopelijk volgen er nog veel spellen die van WiFi gebruik maken!

Morgen hoop ik Meteos binnen te krijgen. Weet niet precies wat ik daarvan kan verwachten, ik hoop dat ie een beetje verslavend is. Gezien de uitsluitend positieve reviews moet het wel een goed spel zijn.

Weet iemand of er naast Mario Basketbal (ziet er overigens goed uit, ben erg benieuwd naar dat spel) nog meer mario sport titels in de planning staan? Een tennisgame lijkt me wel aardig.

Ik heb er overigens een screenprotector van Brando bij gekocht (via eBay), op m'n Treo heb ik er ook een van Brando zitten. Perfecte dingen wat mij betreft!
Zelf heb ik die van hori besteld bij play-asia :) ook goedkoop iets van 7 $ moet ze nog krijgen maar de reviews zijn erg goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
MeZZiN schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 15:11:
[...]

Zelf heb ik die van hori besteld bij play-asia :) ook goedkoop iets van 7 $ moet ze nog krijgen maar de reviews zijn erg goed!
Ik heb ze ook maar besteld, maar dan bij cd-wow. Hopelijk heb ik ze een beetje snel binnen, dan kan ik eindelijk Project Rub eens uitspelen (Nightmare is fokking moeilijk) zonder me zorgen te hoeven maken over krassen op het scherm :P...

[ Voor 4% gewijzigd door equationunequal op 30-06-2006 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

MeZZiN schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 15:11:
[...]

Zal uiteindelijk weinig verschil maken denk ik, zowel Brando als Hori zijn de bekendere merken als het om screenprotectors gaat volgens mij.

Wat ik binnenkort nog wil bestellen is deze Hori pouch. Mooi tasje vind ik.

[ Voor 12% gewijzigd door jOzh op 30-06-2006 15:18 ]

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb net Mariokart uit het folie gehaald. En hij valt reuze mee.
ze hebben de goede dingen uit 64 gehaald: Het hupje, schildje achter je houden.
sommige verbeterd: dat scherm dat je kunt zien wanneer je een banaan moet loslaten. De slipstream die is echt duidelijk wanneer je als toad achter donkey rijd. (je moet donkey als toad zijnde niet aanraken dat dan weer wel)

alleen 1 ding mis ik die de 64wel had de Z knop. Ik kan die ene knop toch niet ingedruk houden? :)
Hankey schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 15:13:
[...]

Ik heb ze ook maar besteld, maar dan bij cd-wow. Hopelijk heb ik ze een beetje snel binnen, dan kan ik eindelijk Project Rub eens uitspelen (Nightmare is fokking moeilijk) zonder me zorgen te hoeven maken over krassen op het scherm :P...
een week meestal toch :( zit nog steeds te wachten op phoenix wright.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Niet online
jOzh schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 15:17:
[...]

Zal uiteindelijk weinig verschil maken denk ik, zowel Brando als Hori zijn de bekendere merken als het om screenprotectors gaat volgens mij.

Wat ik binnenkort nog wil bestellen is deze Hori pouch. Mooi tasje vind ik.
Die Brando screenprotectors zijn echt uitstekend. Lastig aan te brengen in eerste instantie (maar ja hoe vaak haal je die dingen eraf). Ik gebruik nu een UltraClear voor ongeveer 9 maanden (mda pro) en er is geen sprake van slijtage of echte krassen en ik ga er nou niet bepaald zuinig mee om. Stylus geeft veel gevoel en de helderheid is erg goed. Ik hoop dat dat hetzelfde is met die Hori's, want die kan ik wèl in de winkel halen.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Anoniem: 155599 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 15:22:
Heb net Mariokart uit het folie gehaald. En hij valt reuze mee.
ze hebben de goede dingen uit 64 gehaald: Het hupje, schildje achter je houden.
sommige verbeterd: dat scherm dat je kunt zien wanneer je een banaan moet loslaten. De slipstream die is echt duidelijk wanneer je als toad achter donkey rijd. (je moet donkey als toad zijnde niet aanraken dat dan weer wel)

alleen 1 ding mis ik die de 64wel had de Z knop. Ik kan die ene knop toch niet ingedruk houden? :)
[...]
een week meestal toch :( zit nog steeds te wachten op phoenix wright.
ik vind mario kart ds een van de beste versie van MK.
Bullet Bill is wel helemaal geweldig! echt een mooie extra item!

Wat is nu de fun in Phoenix Wright?
ik snap de opzet van het spel niet helemaal.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Wow, ik zie net dat Winning Eleven ook WFC gaat ondersteunen. Damn, hopelijk is dat spel een beetje speelbaar op een DS...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

HIValicious schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 16:01:
[...]

Wat is nu de fun in Phoenix Wright?
ik snap de opzet van het spel niet helemaal.
Je bent een advocaat die de onschuld van zijn client moet bewijzen. Je moet bewijzen verzamelen en deze vervolgens op de rechtbank gebruiken om gaten te prikken in de bekentenissen van de getuigen, tot je het ware verhaal beetje bij beetje tevoorschijn tovert.

Klinkt misschien vaag, maar het is het beste spel dat ik tot nu toe al gespeeld heb op men ds (bezit zo'n 12-tal games)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HIValicious schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 16:01:
[...]

spoiler:
Ik heb die nog niet vrijgespeeld :)
Is het een auto, een bestuurder een item. Ik ben blij dat je dat niet vertelde :P

Maar Ik hoop dat het went en de gas knop en de itemknop tegelijkertijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Bullet Bill speel je niet vrij, is gewoon een standaard item die je op kan pakken als je achteraan hangt. Das alles.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeZZiN
Komt er nog een 1080 / SSX snowboard game aan (en niet de snowboardkids meuk) voor de DS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Boeb0e schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 16:04:
[...]
Klinkt misschien vaag, maar het is het beste spel dat ik tot nu toe al gespeeld heb op men ds (bezit zo'n 12-tal games)
Hehe ik probeerde het ook aan iemand uit te leggen, maar die snapte het niet helemaal.
Gewoon een kwestie van spelen en dan snap je het wel. Heerlijk spel en ik hoop dat ze het 2e deel ook buiten Japan zullen releasen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Laatst online: 31-05 19:40
Heb net mn nieuwe ds opgehaald vandaag.. en ik heb hem in de winkel bekeken... zover ik kon zien; geen dodepixels geen schermen scheeft gemonteerd enz...

Ben benieuwd of er echt geen dode pixels zijn.. de vorige vielen pas op toen het scherm zwart was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-05 20:09
Gekocht! Bij MM. Mooi ding en NSMB is onwijs gaaf, ook zeker de minigames.
1 ding: het geluidje in de menu's, ook dat je bij de eerste keer opstarten krijgt, zit aan het einde een beetje een ruis in, klopt dat? Je hoort een WOING en dan heel zachtjes zzzzzz. Verder perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoke
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:54

Smoke

Maverick Reploid

Anoniem: 155599 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 16:19:
[...]

Ik heb die nog niet vrijgespeeld :)
Is het een auto, een bestuurder een item. Ik ben blij dat je dat niet vertelde :P

Maar Ik hoop dat het went en de gas knop en de itemknop tegelijkertijd
Gebruik je de L-knop voor items of de X/Y(Weet het even niet zeker aangezien ik die nooit gebruik). Kan een heel verschil maken tijdens het spelen, en die L-knop is gewoon veel lekkerder in het gebruik.

En BB is een item dat je als je op kop ligt nooit zult krijgen, alleen als je achterin het veld zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vind die dodepixels toch wel vreemd. Heb zelf al 5 DS'en gehad (3 voor thuis, 2 voor andere) en geen een keer een dode pixel gehad terwijl er hier soms wel mensen zijn die meer dan 1x problemen hebben gehad. Lijkt zo random meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Anoniem: 93354 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 17:07:
Vind die dodepixels toch wel vreemd. Heb zelf al 5 DS'en gehad (3 voor thuis, 2 voor andere) en geen een keer een dode pixel gehad terwijl er hier soms wel mensen zijn die meer dan 1x problemen hebben gehad. Lijkt zo random meestal.
Dat is het ook, dus misschien is dat het? :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151447

Mensen met dode pixels zullen eerder een forum opzoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

de thumbstraps zijn op heren. helaasj.

maar bestel er zelf 3 bij Nintendo en 'verkoop' ze hier aan de jongens die er nog geen hebben. want hij is echt super fijn!

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Captain N schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 17:32:
[...]

Dat is het ook, dus misschien is dat het? :P
hehe :P vind het alleen zo vreemd dat sommige totaal geen DS'en met kapotte pixels tegenkomen en andere juist weer veel DS'en met kapotte pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik heb me Hori screenprotectors weer binnen (had ze al op me FAT DS) Erg goede protectors, alleen, zoals bij allemaal, moet je het eigenlijk in 1 keer goed doen. De protector voor me bovenste scherm (niet zo belangrijk) had een klein luchtbubbeltje en ik moest en zou het eruit krijgen. Stukje losgehaald (plakt niet) maar ja..meteen een zooi stof ertussen. Gelukkig heb ik 2 paar besteld.. :)

Verder OOK nog vandaag Jump Superstars en NSMB binnen gekregen..echt genieten gewoon :)

[ Voor 11% gewijzigd door Max|Burn op 30-06-2006 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Willybubba schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 16:21:
Bullet Bill speel je niet vrij, is gewoon een standaard item die je op kan pakken als je achteraan hangt. Das alles.
Ah is dat het. niet veel tegen gekomen met 50cc.
ooo wacht eens. volgens mij heb ik die een keer voorbij zien vliegen, ik dacht dat dat een chained kogelhondje was.

Advance wars: Ik mis een functie die je poppetjes naar de andere kant van de map laat lopen. Dus dat je zegt van ga daarheen en als dat drie beurten duurt dat hij de andere 2 beurten op Auto pilot zit.
Ik vind het een soort van jagged alliance, civilization/colonization een van die 2 achtige spellen. Alleen waren die andere dan wel leuker :P
Maar wel erg verslavend. Is er in de turnbased categorie nog een beter spel voor de ds?
(wel vervelend als je er niet tegen kan dat er een tank per ongeluk kapot gaat en je waar opnieuw begint)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaxBurn schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 19:27:
Ik heb me Hori screenprotectors weer binnen (had ze al op me FAT DS) Erg goede protectors, alleen, zoals bij allemaal, moet je het eigenlijk in 1 keer goed doen. De protector voor me bovenste scherm (niet zo belangrijk) had een klein luchtbubbeltje en ik moest en zou het eruit krijgen. Stukje losgehaald (plakt niet) maar ja..meteen een zooi stof ertussen. Gelukkig heb ik 2 paar besteld.. :)

Verder OOK nog vandaag Jump Superstars en NSMB binnen gekregen..echt genieten gewoon :)
mss een herplak proberen? moet ik ook nog steeds. Er zit een hoop stof en 2 belletjes onder, boeit me eigenlijk ook niet zo veel. (heb geen thumbstrab maar gebruik af en toe toch mijn vingers...troep :/ ). De gedachte dat wanneer ik ze eraf haal er weer 2 mooie schermen mij toelachen is voldoende.

maar als ik ze eraf haal (met plakband niet pulken, iig ik pulk verkeerd en dan krijg je een "hoekje" en is het weg plakkerig hoekje) dan ga ik dat douche truukje maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

mss een herplak proberen?
Dat zeg ik dus, dan krijg je er stof op en is het gebeurt. (o.a. statisch..) Voor perfectie moet het in 1x goed. (Is me gelukt op me DSL touchscreen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaxBurn schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 20:48:
[...]
Dat zeg ik dus, dan krijg je er stof op en is het gebeurt. (o.a. statisch..) Voor perfectie moet het in 1x goed. (Is me gelukt op me DSL touchscreen)
:)
dat begrijp ik niet helemaal.

na het douchen. ds pakken.
met plakband die protector eraf.

Afspoelen?
hmm hoe maak je iets stofvrij/vlekvrij droog. wcpapier:stofjes, feun(pheun/phone): vlekken.
... euh droogmaken, met dat doekje dat erbij zat?

Ik dacht dat het dan wel zou lukken.
Die van brando zijn iig afwasbaar die ik op mijn n70 heb. Die van hori lijkt mij ook?
----

Over brain training: Huiskamer Moeilijk vandaag in 1 keer allemaal goed :D (laatste was een goede gok, maar het is dus mogelijk. Ik had het de vorige keer voor het eerst gespeeld en dacht dit kan nooit)

Dat hardop lezen is echt vervelend. Op de een of andere manier doe ik dat niet graag.
Soms lees ik te snel en lees ik het wel, maar weet ik niet wat ik lees. Of de zinnen die ik lees laat ik eindigen terwijl ze doorgaan en plak er een stuk achteraan.
Ik verzwak af en toe richting mompelen.
Eigenlijk is dit juist de oefening die ik zou moeten oefenen. Ook een beetje zelf-logopedie (ik praat af en toe onduidelijk hoor ik wel eens)

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 30-06-2006 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Laatst online: 14:11

Twhomp

Stayin' Alive

Hmm, ik vind die GCShop niet echt uitblinken qua communicatie en verzendsnelheid:
Het bleek een spamfilter te zijn. Heb een uiterst net mailtje gekregen

Afgelopen zaterdag 2 spellen besteld, vandaag pas 1 van binnengekomen. Eerst eens gemailed waarom het zo lang duurde: geen antwoord. Ik wacht nog tot na het weekend (Dinsdag) om te kijken of het tweede spel binnenkomt. Maar erg irritant dat ze niet even mailen of op de factuur (desnoods met pen) vermelden of het nageleverd wordt.

Maar goed, ik geef ze de kans, ze zijn wel relatief goedkoop :)

En alles is goedgekomen :)

[ Voor 12% gewijzigd door Twhomp op 04-07-2006 00:39 ]

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Twhomp schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 21:04:
Hmm, ik vind die GCShop niet echt uitblinken qua communicatie en verzendsnelheid:

Afgelopen zaterdag 2 spellen besteld, vandaag pas 1 van binnengekomen. Eerst eens gemailed waarom het zo lang duurde: geen antwoord. Ik wacht nog tot na het weekend (Dinsdag) om te kijken of het tweede spel binnenkomt. Maar erg irritant dat ze niet even mailen of op de factuur (desnoods met pen) vermelden of het nageleverd wordt.

Maar goed, ik geef ze de kans, ze zijn wel relatief goedkoop :)
Idd, mijn mariokart zou opeens 3/4 weken langer duren. (wat ze me vertelden nadat ik een waar blijf je nou email had gestuurd). Maar mijn verbazing vandaag was groot toen ik 2mariokartjes a 29,50 in de brievenbus vond. Met NLsterren en nlboekje.

Ter verdediging van hen(hun): Het staat op de site: een van de slogans: voor gamers, door gamers. En ook Artikel uit vooraad? geld terug! Dat is op de real-time vooraad indicatie na toch een van de betere oplossingen. En als je een mailtje terug krijgt. Is hij wel persoonlijk.
Niet zo'n ongeintresseerde ik heb de email met de hoofdpunten niet eens echt doorgelezen en stuur een standaard reply

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 30-06-2006 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Anoniem: 155599 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 21:10:
[...]

Het staat op de site: een van de slogans: voor gamers, door gamers.
Daarom... Ik zag ook dat het een VOF is, dus ik gun het m ook wel. En ik heb geen haast. Maar de punten voor verbetering zijn er wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Twhomp schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 21:15:
[...]

Daarom... Ik zag ook dat het een VOF is, dus ik gun het m ook wel. En ik heb geen haast. Maar de punten voor verbetering zijn er wel ;)
Is het er maar 1 dan?
offtopic:
Zijn vof's altijd eenmanszaken? of trek ik verkeerde dingen uit jou zinnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Anoniem: 155599 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 21:18:
[...]

offtopic:
Zijn vof's altijd eenmanszaken? of trek ik verkeerde dingen uit jou zinnen
offtopic:
"De vennootschap onder firma (v.o.f.) is een rechtsvorm voor ondernemingen waarbij twee of meer natuurlijke personen en/of rechtspersonen onder gemeenschappelijke naam een bedrijf uitoefenen."

Meerdere mensen dus. Maar heel vaak zie je dat één iemand het gestart heeft. Groter opgezette bedrijven beginnen niet vaak als VOF. Punt met VOF is namelijk dat als de VOF failliet gaat, alle leden ook failliet gaan: dat wil je niet. Daarom dat ik het 'm gun, doelende op de oprichter.

[ Voor 5% gewijzigd door Twhomp op 30-06-2006 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Laatst online: 19:21
Jongens, ik probeer nu voor de eerste keer de WiFi connectie aan de praat te krijgen maar het wil niet echt vlotten. Ik heb de stick geinstalleerd met de bijgeleverde software maar nu de registratiesoftware uitvoeren maar die zegt weer: gebruik je instellingen van de nintendo wi-fi verbinden om verbinding te maken.

Wat moet ik concreet nou doen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Mario & Luigi: Partners in Time is echt leuk :) :D

Begin even door de obligate tutorial, maar zodra je met z'n 4-en bent is het echt lachen. Leuke combo van platform en RPG. Ben niet zo'n RPG-er, maar dit is zeker leuk.

Degene die dit spel aanraadde: bedankt d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Nu online
Vandaag NSMB gekocht. Bij een van die minigames met Yoshi aan een stel ballonnen moet je blazen zodat hij omhoog gaat :D Inventief zijn ze wel bij Nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Laatst online: 19:21
ECiftci schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 22:39:
Jongens, ik probeer nu voor de eerste keer de WiFi connectie aan de praat te krijgen maar het wil niet echt vlotten. Ik heb de stick geinstalleerd met de bijgeleverde software maar nu de registratiesoftware uitvoeren maar die zegt weer: gebruik je instellingen van de nintendo wi-fi verbinden om verbinding te maken.

Het is al gelukt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

NSMB een tijdje gespeeld en een klacht die ik eerder gehoord heb: Te makkelijk. Ik ben in 1 ruk (en vrij korte tijd, misschien 1,5 - 2 uur) naar halverwege wereld 6 geraced met 27 levens. Verder wel erg vermakelijk hoor :)

[ Voor 9% gewijzigd door Max|Burn op 30-06-2006 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
Die zaken als cd-wow, hoe kunnen die een spel van €40 nou voor bv €30 verkopen? Zit dat wel helemaal snor, is daar niks van vrachtwagens gekanteld ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63861

Ik weet het niet hoe ja daar aan komt, maar als ik kijk dan zie ik toch echt dit staan, wat neerkomt op 27,72 Euro. In Euro's staat hij voor 31,99. Weet niet of het met Cdwow ook zo werkt, maar als ik bij Play.com in ponden betaal ben ik altijd voordeliger dan dat ik in Euro's afreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix
  • Laatst online: 06-01 11:21
MaxBurn schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 23:27:
NSMB een tijdje gespeeld en een klacht die ik eerder gehoord heb: Te makkelijk. Ik ben in 1 ruk (en vrij korte tijd, misschien 1,5 - 2 uur) naar halverwege wereld 6 geraced met 27 levens. Verder wel erg vermakelijk hoor :)
Ik ben nog niet zo ver (weinig tijd) maar het is inderdaad best makkelijk. Maar die mini-games zijn ook zeeeer vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 25-05 14:29

Ace

Happy Happy Joy Joy

MaxBurn schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 23:27:
Maar heb je dan onderweg ook alle shortcuts en extra levels ontdekt? Ik ben nu bij world 3-4 na een uurtje of 3 maar heb wel zoveel mogelijk extra's proberen op te lossen onderweg. Dat maakt deze game zo leuk imho, de extra zooi die er te vinden is nadat je een level haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1091

Dancing_Animal schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 23:39:
Die zaken als cd-wow, hoe kunnen die een spel van €40 nou voor bv €30 verkopen? Zit dat wel helemaal snor, is daar niks van vrachtwagens gekanteld ofzo?
Ze kunnen software, dvds en cds voor een lagere prijs aanbieden omdat ze alleen op het internet
verkopen. Houdt in dat er geen extra kosten hoeft worden berekend voor iets wat ze verkopen in tegenstelling tot hetzelfde product wat in een winkel wordt verkocht.

Deze kosten zijn onder andere marketing & promotie, in beslag nemen van winkel plaats en het houden van magazijn voorraad. Natuurlijk hebben cd-wow en play ook voorraad, maar kopen ze per grote hoeveelheden wat ze zo weer kunnen terugverdienen (als ze veel verkopen natuurlijk).

Dus er zijn niks mis met online bedrijven, maar koop natuurlijk voor de veiligheid wel bij de wat bekendere sites. Ik koop altijd spellen online en ben daardoor altijd goedkoper uit dan als ik ze in de winkel koop. Moet natuurlijk wel misschien iets langer wachten, maar dat maakt niet zoveel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dancing_Animal schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 23:39:
Je kan je beter afvragen of het in de normale winkel wel snor zit waar je gewoon keihard genaaid word met prijzen die 10 euro boven de adviesprijs liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:51

Nitai

Live the life you love.

Daarbij komt nog, CD-Wow is geen kleintje ;) Ik koop al minstens 3 jaar bij ze, begon vooral met zeldzame audio-cd's en leuke giftset dvd's.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

Ik heb vandaag de lite eens in het echt gezien (in een winkel) en wat is die toch mooi :)

Het is dat ik niet echt veel budget heb tegenwoordig, anders had ik die meegenomen. En bedwingen is moeilijk. (en je hebt uiteraard een lite PLUS game nodig, anders kan je er niet veel mee ;) )

Ik heb lang getwijfeld tussen de psp en de DS, en ze hebben voor mij beiden sterke punten. Ik ben geen fanboy of op voorhand al 'biased' richting één van de twee. De psp blinkt uit met het grote scherm en de mediamogelijkheden. Het is ook een ubersleek apparaatje. Maar dat is de DS nu ook, dus ja ;)

Als er een soort van cartridge zou bestaan om bvb mp3's te spelen met de DS, dan zou dat al meer dan genoeg zijn in mijn geval. Verder is opera mijn favoriete browser, ook op OSX, dus ik ben heel erg te spreken over de overeenkomst tussen opera en nintendo ;)

De psp zou helemaal 'af' zijn met een touchscreen (niet voor de games, maar bvb navigatie in websites en mediaplayers en zo).

Het grootste argument voor de DS is de prijs. Je laat je maar al te gemakkelijk meeslepen, steeds een schijfje hoger in het budget. Maar ik heb voor mezelf gesteld dat ik voor een 'gadget' als een handheld gameconsole zeker niet meer wil betalen dan wat de DS nu kost. Later kan de psp daar eventueel nog bij, maar slechts als hij onder de 150 zakt (minstens!). Als ik me daar aan houdt lijkt me dat prima :)

Wat me wel opviel is dat er heel veel psp games al platina zijn, of veel goedkoper verkocht worden. Ik zag daarnet weer een advertentie met allemaal psp games (wipeout, en consoorten) voor 15 euro stuk. Nu ja.. Dat zijn wel hele mooie prijzen, zo om er snel eens eentje mee te nemen in een impuls buy. Bij de DS daarentegen starten ze minder duur, maar blijven ze ook langer de advies prijs dragen. Ik heb in die winkel in elk geval geen tot nauwelijks budget games gezien. Toch een beetje jammer.

Wat me ook opvalt is dat de gameboy advance (micro bvb) en bijhorende games zo duur blijven. Wie koopt zoiets nog als je de DS ernaast ziet.

Anyway, ik wil gewoon die NSMB kunnen spelen :) . Dat is zowat DE reden voor mij om een DS te halen.
En mariokart heb ik zelf nooit gespeeld, maar ik vrees dat iedereen die mariokart speelt een fan is van het eerste uur, dus dat daar online voor mij weinig plezier zal te beleven zijn. Tenzij je een beetje op niveau kan selecteren, want anders heb ik daar ook weinig fun aan natuurlijk.

Ik ben vooral blij dat ik me nooit heb laten verleiden tot die butt ugly original DS. Die jaren '80 revival slaat echt nergens op.

Voor mij in elk geval geen beschermflapjes/tasjes allerhande. Het is een gebruiksapparaat, en ik ben vrij voorzichtig met mijn dingen, dus het wordt helemaal geen issue. En één krasje is ook het einde niet. De buitenkant ziet er vrij duurzaam uit en eenmaal gesloten zijn de schermpjes perfect beschermd. Ik wil gewoon geen geprul met die dingen. Uitstappen aan de bushalte, gewoon dicht en m'n jaszak in. Als je te freakishly zorgzaam bent beleef je daar ook minder plezier aan denk ik.

EDIT: trouwens, kudos voor deze degelijke threads. :) Een deeltje minder dan het psp topic, maar hier is elk deel tenminste relevant. Het gaat ergens over, het is fijn om te lezen het gaat echt over de ervaringen, de games, enz.. Zoals het hoort.
Kwaliteit, leesbaarheid, toffe thread, keep it up!

Itt het psp topic, wat gewoon onleesbaar is geworden. Continu, topic na topic, dezelfde zever over homebrew, firmware blablabla, iso, converten van filmpjes, probs hier, dit werkt niet.... Daar valt echt niets meer te lezen. **** topic, de laatste 5 delen gaan echt nergens meer over

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 131051 op 03-07-2006 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Heb sinds gister Brain Training, maar het is ivm de verslavingsfactor alweer wachten tot de vrouw het effe aan mij beschikbaar laat :D

Schitterend dat Nintendo gewoon het in hoog tempo rekensommetjes maken tegen elkaar gewoon leuk weet te maken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

disjfa

be

Anoniem: 131051 schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 01:28:
Wat me ook opvalt is dat de gameboy advance (micro bvb) en bijhorende games zo duur blijven. Wie koopt zoiets nog als je de DS ernaast ziet.
Heb je een micro. Ik niet. Ik heb er geen ds bij voor erbij. De ds is de handheld
Anyway, ik wil gewoon die NSMB kunnen spelen :) . Dat is zowat DE reden voor mij om een DS te halen.
En mariokart heb ik zelf nooit gespeeld, maar ik vrees dat iedereen die mariokart speelt een fan is van het eerste uur, dus dat daar online voor mij weinig plezier zal te beleven zijn. Tenzij je een beetje op niveau kan selecteren, want anders heb ik daar ook weinig fun aan natuurlijk.
Dat kan. Gewoon halen dus.
Ik ben vooral blij dat ik me nooit heb laten verleiden tot die butt ugly original DS. Die jaren '80 revival slaat echt nergens op.
De ds lite is niets minder dan een originele ds dus deze opmerking is echt compleet nutteloos. De originele ds is even vet als de lite.Als je een normale ds kan halen voor veel minder gels zou ik ook meteen zeggen gewoon halen als je er geen geld voor hebt. Gewoon uitproberen en spelen.

Maar aan je eerdere argumenten. Gewoon een lite halen. Dat gaat je echt niet af laten weten van je aankoop.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

disjfa schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 02:13:
[...]

Heb je een micro. Ik niet. Ik heb er geen ds bij voor erbij. De ds is de handheld
Nee, ik heb van nintendo alleen de NES gehad ;) Gewoon een vaststelling dus. DS is the way to go, de rest is overpriced imo. En de DS is gewoon backwards compatibel, dus er is een mega library van games beschikbaar en de DS kan dé handheld worden, zoals je idd aangeeft...
De ds lite is niets minder dan een originele ds dus deze opmerking is echt compleet nutteloos.
Ik weeet wel dat het hetzelfde apparaat is in een ander design. Maar toch kan de originele DS mij maar matig aanspreken, zeker naast de Lite, dit is niet zo verwonderlijk denk ik. (schermpjes, grootte) Zoals gezegd, ik heb geen specifieke voorkeur, maar plaats een DSlite naast een DS, en tja, de keuze spreekt vanzelf. Ik ben om die redenen dus ook blij dat ik geen DS gekocht heb. Niet meer niet minder. Het totaalpakket is voor mij ook belangrijk. Dus zo nutteloos is de opmerking niet. Zelfs als de DS goedkoper was (wat ook zo is) zou ik die nog niet overwegen, in mijn opinie bestaat die gewoon niet meer, not an option dus. (de DS ligt ook minder goed in de hand, beetje top heavy ook, en wit is veel mooier :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

keldon schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 00:36:
[...]
Maar heb je dan onderweg ook alle shortcuts en extra levels ontdekt? Ik ben nu bij world 3-4 na een uurtje of 3 maar heb wel zoveel mogelijk extra's proberen op te lossen onderweg. Dat maakt deze game zo leuk imho, de extra zooi die er te vinden is nadat je een level haalt.
Niet allemaal, een deel. Tuurlijk weet ik dat er meer te vinden is, ik had het over de moeilijkheidsgraad van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerDwayne
ECiftci schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 22:39:

Never mind had eroverheen gelezen dat je het al opgelost hebt.

[ Voor 24% gewijzigd door TweakerDwayne op 01-07-2006 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Anoniem: 131051 schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 01:28:
Als er een soort van cartridge zou bestaan om bvb mp3's te spelen met de DS, dan zou dat al meer dan genoeg zijn in mijn geval.
Die bestaat ook. ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:56

S2S

Bah de post is me hier aan het naaien, deze week geen Veronica gids gehad, en mn screen-protectors van HORI die ik bij Play-asia heb besteld zijn er ook nog niet...het is niet helemaal fris imo.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

damn volgens mij heb ik een dode pixel :(
Ik let er altijd op maar deze was me eerder niet opgevallen, hij zit rechts op het bovenste scherm.

Kan ik hem zonder problemen omruilen bij de intertoys of moet ik hem opsturen naar Nintendo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Anoniem: 104593 schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 11:37:
damn volgens mij heb ik een dode pixel :(
Ik let er altijd op maar deze was me eerder niet opgevallen, hij zit rechts op het bovenste scherm.

Kan ik hem zonder problemen omruilen bij de intertoys of moet ik hem opsturen naar Nintendo?
Ze zullen je willen afschepen naar Nintendo (doen ze vrijwel altijd) maar in principe moeten ze je gewoon een nieuwe DS geven (mits ze die hebben)
Flink blijven doorzeuren, dan komt het meestal wel goed :Y)
Laat je in ieder geval absoluut niet wegsturen en het zelf opsturen :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:(

ik ben alweer mijn eerste spel kwijt.

echt slecht :)

maar gelukkig na 2 uur wel weer gevonden. In een lade vol troep vlak bij mijn bed.

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 01-07-2006 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
DoctorV64 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 07:50:
Wimundo, ik ga eind van de ochtend stennis trappen. Ik bedacht me gisterenavond dat mijn DS niet gesealed was. Vaak zit er bij MM nog van die plastike dingen omheen gebonden om de dozen.
Hoezo stennis trappen? Je kan zo'n ding gewoon ruilen hoor. En om al die doosjes zit een grote plastic box (MM Rijswijk) en niet van die rode bandjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

TheEvilCuber schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 11:44:
Ze zullen je willen afschepen naar Nintendo (doen ze vrijwel altijd) maar in principe moeten ze je gewoon een nieuwe DS geven (mits ze die hebben)
Flink blijven doorzeuren, dan komt het meestal wel goed :Y)
Laat je in ieder geval absoluut niet wegsturen en het zelf opsturen :)
Een DS is gewoon 'maar' een product ;) ik weet het is moeilijk te geloven. maar het is zo.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

HIValicious schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 12:30:
[...]

Een DS is gewoon 'maar' een product ;) ik weet het is moeilijk te geloven. maar het is zo.
:Y) Als de wasmachine stuk is zeggen ze toch ook niet, ja stuur maar op 8)7
Achja ze moeten gewoon niet zeuren.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Japanse Final Fantasy III website vernieuwd

Zie dat dit spel 1 gigabit groot is; is dat de grootste tot nu toe?!
Ter vergelijking: Zelda (N64) was 32MB = 256 gigabit.

[ Voor 42% gewijzigd door Icelus op 01-07-2006 12:59 ]

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Icelus schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 12:53:
Japanse Final Fantasy III website vernieuwd

Zie dat dit spel 1 gigabit groot is; is dat de grootste tot nu toe?!
Ter vergelijking: Zelda (N64) was 32MB = 256 gigabit.
Castlevania DoS is geloof ik ook 1Gbit (mede dankzij het anime filmpje dat op de cartridge staat)...

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op zoek naar een leuke game? Check de startpost en lees diverse reviewsites!