Dit is geen algemeen @home topic, dit gaat over de beloofde snelheidsverhoging die er voor vele nog steeds niet door is.Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 11:44:
* Exuimtum klopt letterlijk af op zijn bureau
Even heel serieus:
Als ik alle wanklanken van @home hoor lijkt het een hele slechte provider. Als @home écht zo slecht zou zijn, wáárom hebben ze dan zo'n grote klantenkring?? Is @home een sadist en kom je er niet meer van los of lezen wij alleen maar pechtberichten over @home. Mensen zonder problemen zoals ik postten niet want dan wordt het gezien als spam of leedvermaak. Wat is het dan?
Ik vind dat troubles@home ook wel een positievere inslag mag kennen. Met pessimisme lok je meer en meer pessimisten en zij zullen domineren zodat over 2 jaar @home helemaal is weggepest. Wie komt er dan aan de beurt als pispaal?
Het spijt me dat ik het zo zie, maar is @home echt zo slecht? Typisch nederlands trekje? Altijd wat te zeiken moeten hebben?
Voor sommige is de down/upload zelfs flink gedaald, wanneer jij je in een dergelijke situatie zou begeven dan maak je mij niet wijs dat je nog steeds positief gestemd bent.
Wanneer je dit topic es goed door zou lezen zou je de wanklanken imo misschien beter begrijpen, tenzij je een gebrek aan inlevingsvermogen ontbeert.
Om je een plezier te doen, mijn internet is stabiel te noemen, erg leuk! (Jippie)
Aan de andere kant daar betaal ik dan ook weer flink voor....
Ik zou best willen overstappen naar een andere provider maar dr is er volgens mij niet 1 die er bovenuit steekt, daardoor durf ik de gok vooralsnog niet te wagen.
Misschien is het een ideetje dat je een website bouwt, zoiets als de '@home-fanclub'?!