Toon posts:

@Home snelheidsverhoging deel 2.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.701 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geachte abonnee van Internet Intensief,

Goed nieuws: uw internetabonnement wordt sneller en de prijs blijft gelijk!

@Home werkt voortdurend aan de kwaliteit en service van Internet Intensief. Daarom gaat de snelheid binnenkort omhoog. De nieuwe maximum downloadsnelheid wordt 8.000 kbit (8 Mbit) per seconde en de nieuwe uploadsnelheid 1.200 kbit (1,2 Mbit) per seconde. Daarmee gaat u aanmerkelijk sneller internetten, online gamen en e-mailen.

Daarnaast wordt de capaciteit van uw e-mailbox vergroot van 10MB naar 25 MB. De maximum grootte van een e-mail die u kunt verzenden of ontvangen, wordt 10MB.

Uw internetsnelheid wordt overigens voor een deel bepaald door bijvoorbeeld de drukte op het internet, de instellingen op uw pc en het aantal pc’s waarop in uw huis tegelijkertijd gebruik wordt gemaakt van internet. Dat zijn omstandigheden waarop @Home geen invloed heeft.

De nieuwe snelheid wordt in fasen ingevoerd vanaf 3 juli a.s. Vanaf deze datum kan het maximaal 2 weken duren voordat de nieuwe snelheid voor u gaat gelden.

Veel en vooral sneller internetplezier!

Met vriendelijke groet,

Paul Doop
Directeur Klantenservice
Dus :) nog maar een paar dagen te gaan en we kunnen genieten van de nieuwe snelheden!

De officiele datum was geplanned op 1july, maar aangezien dat op een zaterdag valt zal de werkelijke verhoging op een maandag vallen :)

Voor problemen relaterende @home diensten (internet) verwijs ik je naar het @home problemen topic

Hou het verders ontopic en liever geen berichten met dat je verhoging erdoorheen is :)

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2006 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19-09 10:17

Stoffel

Engineering the impossible

De update uit het door jou gequote mailtje hebben we toch al gehad? Dat was de vorige :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
_-SToFFeL-_ schreef op maandag 26 juni 2006 @ 23:21:
De update uit het door jou gequote mailtje hebben we toch al gehad? Dat was de vorige :)
rofl. verkeerde mailtje.. ik ga het even corrigeren :P - aangepast :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2006 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:46

Impry

Rallymedia.nl

Mja, ik snap ook niet waarom ze ons wel gekozen hebben en jou niet. Alhoewel je wel aan alle voorwaarden voldoet.

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:02

Yucko

One clown to rule them all !

Typisch @home :O

Ik ga denk ik ook maar eens langzaam kijken voor een goedkoop ADSL lijntje ... ik heb ze nu wel lang genoeg gesponsord daar.

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-09 22:31

Klippy

Still Game

Impry schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 00:07:
Mja, ik snap ook niet waarom ze ons wel gekozen hebben en jou niet. Alhoewel je wel aan alle voorwaarden voldoet.
JaJoah schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:44:
Typisch @home :O

Ik ga denk ik ook maar eens langzaam kijken voor een goedkoop ADSL lijntje ... ik heb ze nu wel lang genoeg gesponsord daar.
Weten jullie zeker dat jullie in het goede topic zitten :?
Ik snap niks van deze reacties.

Ik zie een mailtje over de snelheidsverhoging, dat is positief.
Waarover zeuren jullie nu dan :?

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oCe
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:39

oCe

aka Dookie.

Nog geen snelheidsverhoging in Deventer, echter in mijn wijk lijkt het wel weer slechter geworden de laatste tijd. Haal de snelheden van voor de vorige verhoging al een tijd niet eens, laat staan de snelheden die ik momenteel behoor te halen. Ben benieuwd of de snelheidsverhoging het verbeterd.

@Home heeft telefonisch meerdere malen toegegeven dat er in de wijk waar ik woon een capaciteitsprobleem is en waar ze (letterlijk!) niets aan gaan doen. (de woorden v/d helpdesk medewerker...) Er zou in Deventer een vergroting v/d capaciteit zijn geweest, nog niets van gemerkt in iedergeval. We wachten vol spanning af tot aanstaande maandag. Vanaf dan zou in 2 weken tijd gefaseerd de verhoging doorgevoerd moeten worden...

-I am Jack's wasted life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat nieuws over EttHome...Vanaf vandaag ben ik abo. Eerste 2 maanden gratis testen (doe ik al 1.5 jaar) en daarna 47.95 voor Intensief wat ook meteen duurste/snelste is, dat is 10 Mbit down (wordt 16 als het goed is) en 2Mbit Up. Snelheden die ik nu haal:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/aa40755c2e0e17836a6165573a048400/full.png

Verder hebben ze een functie waarbij je voor 4,95 p/maand je upload 4x kan versnellen, als ik deze functie aanzet (je kan elke maand aan of uit zetten) haal ik ~ 700 KB upload:
code:
1
Transferred 1 file totaling 32,00 MB in 51,02 seconds (648,7 KB/s)

Snelheden die ze beloven haal ik dus niet maar ik mag niet klagen, voor 53 euro krijg je bij geen enkele ISP upload van ~ 700 KB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klippy schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:51:
[...]

[...]

Weten jullie zeker dat jullie in het goede topic zitten :?
Ik snap niks van deze reacties.

Ik zie een mailtje over de snelheidsverhoging, dat is positief.
Waarover zeuren jullie nu dan :?
Het zullen reacties zijn op een bericht wat ik geplaatst had net voordat deel 2 aangemaakt werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-09 14:49
Heeft iemand een idee waarom, zelfs na deze verhoging, de snelheden van @Home zo achterblijven met die van bijvoorbeeld chello? Oftewel: waarom ontbreekt een 'extreme'-variant van rond de 20Mb bij @Home? Het gaat over eenzelfde soort kabel via dezelfde techniek, dus zou gewoon moeten kunnen.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 23:14:
Wat nieuws over EttHome...Vanaf vandaag ben ik abo. Eerste 2 maanden gratis testen (doe ik al 1.5 jaar) en daarna 47.95 voor Intensief wat ook meteen duurste/snelste is, dat is 10 Mbit down (wordt 16 als het goed is) en 2Mbit Up. Snelheden die ik nu haal:

[afbeelding]

Verder hebben ze een functie waarbij je voor 4,95 p/maand je upload 4x kan versnellen, als ik deze functie aanzet (je kan elke maand aan of uit zetten) haal ik ~ 700 KB upload:
code:
1
Transferred 1 file totaling 32,00 MB in 51,02 seconds (648,7 KB/s)

Snelheden die ze beloven haal ik dus niet maar ik mag niet klagen, voor 53 euro krijg je bij geen enkele ISP upload van ~ 700 KB :)
Wel interessant. Maar begrijp ik het goed dat je voor 4,95€ extra per maand je uploadsnelheid kan verviervoudigen?

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadMotha
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-03-2024

BadMotha

be creative!

Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 23:14:
Wat nieuws over EttHome...Vanaf vandaag ben ik abo. Eerste 2 maanden gratis testen (doe ik al 1.5 jaar) :)
dus als ik het goed begrijp, zeg je constant na 2 maanden op,
en neem je daarna weer een proefabo?? _/-\o_

enneh.. heb je een link naar een pagina van @home, waar dat 4,95 (uploadversnelling)verhaal duidelijk wordt uitgelegd??

[ Voor 16% gewijzigd door BadMotha op 29-06-2006 00:09 ]

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BadMotha schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 00:07:
[...]

enneh.. heb je een link naar een pagina van @home, waar dat 4,95 (uploadversnelling)verhaal duidelijk wordt uitgelegd??
ik ben zelf ook best in geintereseert hoe dit in elkaar zit. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NaZ- schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 00:05:
[...]

Wel interessant. Maar begrijp ik het goed dat je voor 4,95€ extra per maand je uploadsnelheid kan verviervoudigen?
code:
1
Quattro Up! (4x zoveel upstream bandbreedte) EURO 4,95/maand

Zo staat het wel ja maar in praktijk klopt het niet.
BadMotha schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 00:07:
[...]

Het is 2 maanden vrijblijvend contract, net als met @home actie nu. Wat ik nu heb is geen @home kabelinternet dus maar EttHome van @home wat alleen in Boxmeer beschikbaar is. In Boxmeer zijn ze 2 jaar terug begonnen met testen en nu is het Live gegaan zeg maar, later wordt EttHome ook in andere plaatsen beschikbaar begreep ik van telefoniste.

Verhaal van verviervoudiging wordt niet echt uitgelegt, ik zal morgen eens bellen met hun. Kijk of deze site voor je bereikbaar is: http://www.home-boxmeer.nl/

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2006 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oCe

oCe

aka Dookie.

Nou, laten we het hopen dat 't overal beschikbaar komt... meer alternatieven zijn altijd welkom! Toevallig iemand die wat over de beschikbaarheid en verwachte termijn van Etth kan vertellen in de rest van het @Home gebied? Zulke uploadsnelheden zie ik ze nog niet bij 't gewone @Home-abbo leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee dat zal ook niet zo snel gebeuren nee uploadspeeds van 8MBit op Coax :X

Je moet niet vergeten dat je allemaal 1 centrale deelt met de rest van je wijk en zou daar iedereen heftig aan het uppen zijn ermee dan ga je het wel merken in de rest van je snelheid. Upload maar es iets vol naar een server toe, en start dan maar es een download :X

Ik vind het iig een betere vooruitgang van 700KBits naar 1200KBits, toch weer 80% extra :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 10:13:

Je moet niet vergeten dat je allemaal 1 centrale deelt met de rest van je wijk en zou daar iedereen heftig aan het uppen zijn ermee dan ga je het wel merken in de rest van je snelheid. Upload maar es iets vol naar een server toe, en start dan maar es een download :X

Ik vind het iig een betere vooruitgang van 700KBits naar 1200KBits, toch weer 80% extra :)
Het feit dat je met volle upload geen dikke download kan trekken heeft niets met het delen op de centrale te maken maar meer met het feit dat als je iets download dit ook upload zal gebruiken (die er dan niet is)

Ik neem even aan dat je dit overigens niet bedoelde , maar meer ter verduidelijking ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Raku op 29-06-2006 10:17 ]

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4rk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-09 16:39

M4rk

Doet dingen met spullen

Overigens is de verhoging van de mailbox er hier al doorheen. Dus @home maakt aanstalten.

Nu nog wachten op de nieuwe snelheid.

Lokatie Zwolle

Plat dak opstelling met 9x 340W JA-Solar Panelen op een Goodwe GW3000-XS omvormer en schaduw op zuid-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oCe

oCe

aka Dookie.

Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 10:13:

Docsis 2.0 (zoals gebruikt wordt) kan tot 30mbit/sec upstream aan, dus dat moet geen enkel probleem zijn. Er mag dan wel 1 centrale zijn, maar dat is bij b.v. glasvezel en etth ook zo, er zijn altijd 'knooppunten', daar ontkom je niet aan. Dat is echter geen bottleneck meer, tenzij de capaciteit daar onvoldoende is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:34
Maar kunnen we er van uitgaan dat etthome overal komt waar al normaal @home is. Hoe zit met telefonie dan komt daarvoor een apart kastje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 10:48
Upload maar es iets vol naar een server toe, en start dan maar es een download :X
Met QoS/Traffic Shaping is dat geen probleem :-)
Docsis 2.0 (zoals gebruikt wordt) kan tot 30mbit/sec upstream aan, dus dat moet geen enkel probleem zijn
Maar ik zie een uitrol van Docsis 2.0 over het hele @home netwerk nog niet snel gebeuren. Volgens mij zijn er nog mensen die niet eens van Docsis 1(.1) gebruiken maken en @home is nooit echt snel geweest met het vervangen/upgraden van modems.

[ Voor 56% gewijzigd door Klaus_1250 op 29-06-2006 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Klaus_1250 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 12:30:
[...]

Met QoS/Traffic Shaping is dat geen probleem :-)

[...]

Maar ik zie een uitrol van Docsis 2.0 over het hele @home netwerk nog niet snel gebeuren. Volgens mij zijn er nog mensen die niet eens van Docsis 1(.1) gebruiken maken en @home is nooit echt snel geweest met het vervangen/upgraden van modems.
Je kunt het toch wel uitrollen en gefaseerd om gaan schakelen? Beetje het com21 -> docsis principe (maar dan sneller a.u.b. :X )

Maar als er zoiets gedaan zou worden zou het wel alleen voor nieuwe abbo's ofwel kapotte modems zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Raku op 29-06-2006 14:06 ]

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

defiant

Moderator General Chat
jaaoie17 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 10:31:
Maar kunnen we er van uitgaan dat etthome overal komt waar al normaal @home is.
Als ik een gok mag doen, @home is vooral geinteresseerd in ethernet to home omdat het op de lange duur een kostenbesparing is. Er is client-side in principe weinig hardware nodig wat in principe ook veel langer meegaat. Dus het lijkt me wel dat ze dit overal gaan uitrollen.
Hoe zit met telefonie dan komt daarvoor een apart kastje?
Daar ben ik wel benieuwd naar, in principe kan je telefonie op hetzelfde principe baseren als ethernet-to-home.

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaaoie17 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 10:31:
Maar kunnen we er van uitgaan dat etthome overal komt waar al normaal @home is. Hoe zit met telefonie dan komt daarvoor een apart kastje?
Dit is nu al een apart kastje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djgear17
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-10-2022
Vergroting emailbox is er hier al doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 09:53
Hier ook, 25MB vrij, via webmail gezien.

Mijn lokatie is 5224 ('s-Hertogenbosch).

10MB Attachments :X eigenlijk niet echt waar e-mail voor bedoeld is, maar kan wel eens handig zijn.
Een docje met wat foto's is zo 3~4 MB...

Nu nog wachten op de snelheid :)

[ Voor 39% gewijzigd door LiquidSmoke op 30-06-2006 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Laatst online: 05:45
Ben benieuwd of morgen vroeg de snelheidsverhoging is doorgevoerd en ik de beloofde snelheid constant kan halen. Is bij iemand toevallig de snelheid al verhoogd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Bij mij nog niet, vrijdag lag m'n verbinding er wel voor een half uurtje uit. Vandaag ook fftjes en een nieuw IP-adres gekregen, nu maar wachten tot morgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
NaZ- schreef op zondag 02 juli 2006 @ 18:40:
Bij mij nog niet, vrijdag lag m'n verbinding er wel voor een half uurtje uit. Vandaag ook fftjes en een nieuw IP-adres gekregen, nu maar wachten tot morgen :P
Ja bij mijn internet lag er net ook even uit. Ik daarna meteen testen maar helaas geen verhoging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Er staat trouwens ook "De nieuwe snelheid wordt in fasen ingevoerd vanaf 3 juli a.s. Vanaf deze datum kan het maximaal 2 weken duren voordat de nieuwe snelheid voor u gaat gelden."

Dus het kan best zijn dat er maandag nog iets veranderd :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier in tilburg sinds vandaag al verhoogd.
Heb een 2000 abbonnementje en haal makkelijk 650 KB

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2006 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-09 22:31

Klippy

Still Game

Verwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 19:41:
Op zondag?
Lijkt me vreemd, maar het kan he.

Hier is in elk geval nog alles hetzelfde, maar misschien heb je wel een modem reset nodig.
Dat probeer ik wel als de eerste snelheidsverhogingsmeldingen hier binnenkomen.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Klippy schreef op zondag 02 juli 2006 @ 20:04:
[...]

Op zondag?
Lijkt me vreemd, maar het kan he.

Hier is in elk geval nog alles hetzelfde, maar misschien heb je wel een modem reset nodig.
Dat probeer ik wel als de eerste snelheidsverhogingsmeldingen hier binnenkomen.
Ik heb vandaag al een paar keer mijn modem gereset maar maakt niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 19:41:
Heb een 2000 abbonnementje en haal makkelijk 650 KB
Vreemd. die 2MBit gaat toch naar 4? dan kan je nooit 650KB halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkLoki
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-09 20:42
Internet lag er net uit hier maar geen verschil in snelheid, ik ga zo mijn modem maar eens ressetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
Iemand in regio almelo al verhoging?

En moet je ook je modem resetten of maakt dat niet uit

[ Voor 48% gewijzigd door jaaoie17 op 02-07-2006 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn modem niet gereset en heb toch volle verhoging.
Snap er zelf idd ook niets van.
Mijn ip is overigens wel het zelfde gebleven.
Denk dat het al vanaf zaterdag is
Heb ook een telefonie modem misschien dat dat iets uitmaakt.

bron Speedtest.

Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 663.8 KByte/sec
(=5310 kbps)
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 81.4 KByte/sec
(=651 kbps)

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2006 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jaaoie17 schreef op zondag 02 juli 2006 @ 21:09:
Iemand in regio almelo al verhoging?

En moet je ook je modem resetten of maakt dat niet uit
Er wordt als je een modem reset uitvoert een check op de DHCP server gedaan (of hoe dat ook mag heten) om te kijken of er een nieuw "pakketje" met info aanwezig is, als die er is dan download je modem die en zullen de nieuwe speeds/settings toegepast worden :)

Je hoeft niet te resetten, maar na een paar dagen zal je modem opnieuw zelf zoeken naar het config bestandje.

Op deze manier waren Cable modem hacks ook heel populair. Maar tegenwoordig valt dat bijna niet meer te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 21:50:
[...]

Er wordt als je een modem reset uitvoert een check op de DHCP server gedaan (of hoe dat ook mag heten) om te kijken of er een nieuw "pakketje" met info aanwezig is, als die er is dan download je modem die en zullen de nieuwe speeds/settings toegepast worden :)

Je hoeft niet te resetten, maar na een paar dagen zal je modem opnieuw zelf zoeken naar het config bestandje.

Op deze manier waren Cable modem hacks ook heel populair. Maar tegenwoordig valt dat bijna niet meer te doen :)
Nadruk op "bijna niet meer" B)
Nog 9min... ;)

[ Voor 7% gewijzigd door niels88 op 02-07-2006 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
niels88 schreef op zondag 02 juli 2006 @ 23:51:
[...]

Nadruk op "bijna niet meer" B)
Nog 9min... ;)
lol ben bang dat we over 9min echt niet onze nieuwe snelheid hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
  • Laatst online: 22-09 17:51
Bart1983 schreef op zondag 02 juli 2006 @ 23:53:
[...]

lol ben bang dat we over 9min echt niet onze nieuwe snelheid hebben ;)
Dat weet ik wel zeker!
Maar dat neemt niet weg dat het gevoel wel leuk is :P
Ik ben benieuwd of morgen al wat mensen geupgrade worden. Ben wel benieuwd naar die 8 mbit in de praktijk...

EDIT

0.00:
Modem gereset en geen nieuwe snelheid, helpdesk gesloten :(
Haha flauw he :P

[ Voor 30% gewijzigd door knorde op 03-07-2006 00:02 ]

Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Het kan nog 2 weken duren voordat de nieuwe snelheid word ingevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
Haha ja weet ik ik was weer in een flauwe bui :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:16

dbzfan

Nee.

Nog geen snelheids verhoging hier in Tilburg... nog steeds 610 kbs vanaf een NL server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
dbzfan schreef op maandag 03 juli 2006 @ 10:40:
Nog geen snelheids verhoging hier in Tilburg... nog steeds 610 kbs vanaf een NL server.
Ja hier in venray ook. Snap niet waarom ze het niet gewoon verhogen. Volgens mij hebben we hier geen capaciteits probleem :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Bart1983 schreef op maandag 03 juli 2006 @ 00:04:
Het kan nog 2 weken duren voordat de nieuwe snelheid word ingevoerd.
Bart1983 schreef op maandag 03 juli 2006 @ 10:44:
[...]

Ja hier in venray ook. Snap niet waarom ze het niet gewoon verhogen. Volgens mij hebben we hier geen capaciteits probleem :( .
8)7 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@home en optijd zijn met een snelheidsverhoging ? Dat zou nieuw zijn ;) Ik hou er iig rekening mee dat ik aan het einde van de week nog geen verhoging heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkLoki
De vorige verhoging had ik anders al een halve maand te vroeg. Maar heb nu id nog geen verschil in snelheid ondanks een modem reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 10:47:
@home en optijd zijn met een snelheidsverhoging ? Dat zou nieuw zijn ;) Ik hou er iig rekening mee dat ik aan het einde van de week nog geen verhoging heb ;)
Ze zijn nog op tijd hoor, vanaf 3 juli kan het nog twee weken duren hebben ze aangegeven.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmmm, dat had ik weer niet gelezen dan O-), maar de vorige snelheidsverhoging had ik ook een week te laat, en die daarvoor ook al ruim te laat :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nulnulnix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-09 11:26

Nulnulnix

BOFH

ETTH bij @home?

Afgelopen jaar stond er een artikeltje over op de intranet site van @home (dus niet op www.home.nl, maar echt op de interne site :) ).
Het is de bedoeling dat men nog dit jaar begint met testen en uitrollen (!) van 100 Mbit (!!!) internet.

We have just one world, but we live in different ones...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRyzenDude
  • Laatst online: 14:32
Nulnulnix schreef op maandag 03 juli 2006 @ 11:49:
ETTH bij @home?

Afgelopen jaar stond er een artikeltje over op de intranet site van @home (dus niet op www.home.nl, maar echt op de interne site :) ).
Het is de bedoeling dat men nog dit jaar begint met testen en uitrollen (!) van 100 Mbit (!!!) internet.
First see then believe maar als het zo zou zijn zkerz lekker 100 mbit

maar ja eerst de 8 mbit afwachten 12:00 regio 7468 nog geen upgrade

groet

Amd

je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Ik keek nog eens bij onderhoud en storing op www.home.nl. Ik zie daar bij televisie bovenaan de storingslijst het volgende staan Q music Q music Q music en Aaaaaalles achter he groningen.

Was dit voor onzin })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
Hier ook nog niet (iig heb net naar huis gebeld vanaf mijn werk).
Ben benieuwd of er wel mensen nog geupgrade gaan worden vandaag.
LOL wat hebben we toch ook allemaal een geduld he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Natuurlijk hebben we geen geduld.... Hebben, hebben, hebben....!!!
Beetje een verjaardagsgevoel, ergens in de komende twee weken kan ik ineens twee keer zo snel downen :D Verrassing!!! :+

Ontopic: In Maastricht merk ik er nog niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Op http://www.troublesathome...es/7/6087.html?1151920793 geeft ruud aan dat je de stekker van het modem eruit moet halen en 2 minuten moet wachten en dat je dan de nieuwe snelheid hebt. Voor zover ik weet werkt hij bij @home. Ik heb het geprobeerd maar hier (venray) is het nog geen succes, bij iemand anders wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Mijn god, iedereen gaat de komende twee weken toch niets steeds posten of 'ie z'n verhoging wel of niet heeft? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Commendatore
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
De snelheid is hier (Zwolle) nu ook verhoogd. (Regelmatig abbo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
Commendatore schreef op maandag 03 juli 2006 @ 12:42:
De snelheid is hier (Zwolle) nu ook verhoogd. (Regelmatig abbo)
En wat voor snelheid haal jij daarmee? (kan ik ongeveer inschatten wat ik straks met 8 mbit haal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AaiGht
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-09 14:31
Ik krijg sinds vanmorgen al 100 telefoontjes dat mensen nog geen snelheid verschil merken en misschien zijn het sommige van jullie :p

Zoals al eerder gezegd kunnen ze (we) hier bij @Home niet iedereen in 1x upgraden maar zal het inderdaad verspreid gebeuren, dus ff geduld people!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Commendatore
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
knorde schreef op maandag 03 juli 2006 @ 12:51:
[...]

En wat voor snelheid haal jij daarmee? (kan ik ongeveer inschatten wat ik straks met 8 mbit haal)
Snelheden gemeten met speedtest.nl:

down: 525.3 KByte/sec (=4202 kbps)
up: 70.3 KByte/sec (=562 kbps)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AaiGht schreef op maandag 03 juli 2006 @ 12:56:
Ik krijg sinds vanmorgen al 100 telefoontjes dat mensen nog geen snelheid verschil merken en misschien zijn het sommige van jullie :p

Zoals al eerder gezegd kunnen ze (we) hier bij @Home niet iedereen in 1x upgraden maar zal het inderdaad verspred gebeuren, dus ff geduld people!
Als er een overzicht is van wanneer welke regio ongeveer onder handen genomen gaat worden ben je in 1 keer van alle telefoontjes af....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pin_point
  • Laatst online: 21-09 22:18
hier in beilen ook nog niets van de verhoging te merken

Huidige stand gemeten via speedtest.nl
Afbeeldingslocatie: http://img134.imageshack.us/img134/1517/2100ipv40007ok.jpg

wel het vage is dat als ik soms via HTTP download ik 2× 220Kb/s naast elkaar kan hebben draaien :+ terwijl speedtest aangeeft van max 250 ~ 260 Kb/s

[edit] vergeten te vermelden abbo is regelmatig =)

[ Voor 8% gewijzigd door pin_point op 03-07-2006 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Download : 602.4 KByte/sec
Upload : 90.4 KByte/sec
Connection : 1220.0 Conn/min

Groningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
Commendatore schreef op maandag 03 juli 2006 @ 13:00:
[...]

Snelheden gemeten met speedtest.nl:

down: 525.3 KByte/sec (=4202 kbps)
up: 70.3 KByte/sec (=562 kbps)
Dat is niet verkeerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals al eerder gezegd kunnen ze (we) hier bij @Home niet iedereen in 1x upgraden maar zal het inderdaad verspreid gebeuren, dus ff geduld people!
Als ze net zo rap zijn met het verhogen van de snelheid dan met het beantwoorden van de mail dan kan het nog wel even gaan duren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14

Ja jonge jonge zeg ... begin dan ook in tilburg dan heb ik het iig al wel.

O-) O-) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djgear17
Hier in hengelo nog steeds de oude snelheid van "intensief" Wel uitschieters betreft de upload naar 125 kb/s Misschien goed vooruitzicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier in Roosendaal hebben we ook nog geen verhoogde snelheid. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kgb545
  • Laatst online: 03-09 21:22
Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 13:30:
Gaat iedereen hier nou spammen dat ze de verhoging nog niet hebben ? Kan wel eens een druk topic worden dan.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is geen spammen maak ik nu reclame? Maar zo hebben we een beeld in welke regio's de snelheid verhoogd is en in welke niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 10:48
Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 13:30:
Ja hoor, in Roosendaal is ie bij mij er al door :-D Kwestie van je kabelmodem resetten zodat ie de nieuwe caps kan downloaden! Als je een motorola hebt: http://192.168.100.1/config.html en de knop "Restart Cable Modem" klikken...

Allen jammer dat Speedtest nu niet meer werkt: Limiet Overschreden. Waarom zijn ze daar toch altijd zo langzaam met updaten van de snelheden voor een abo?

[ Voor 22% gewijzigd door Klaus_1250 op 03-07-2006 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een arris modem voor telefonie al 2 keer gereset maar geen resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:35

Christiano007

Ich bin der champion

Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 603.2 KByte/sec (=4826 kbps)

Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 1.5 KByte/sec(=12 kbps)

Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 540.0 Conn/min

Dit was nadat ik de modem had gereset.
Het is dus op dit moment slechter dan dat het was :)

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 14:28
Op www.internetten.nl kun je ook testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kgb545
  • Laatst online: 03-09 21:22
Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 13:49:
Dit is geen spammen maak ik nu reclame? Maar zo hebben we een beeld in welke regio's de snelheid verhoogd is en in welke niet.
Ik snap ook wel dat het geen spammen is. Maar om nou te melden van "hier is ie nog niet", heeft toch geen nut. Als men nou gewoon meld wie het WEL heeft (en de regio), dan weet je ook meteen welke het nog NIET heeft toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 13:09:
Download : 602.4 KByte/sec
Upload : 90.4 KByte/sec
Connection : 1220.0 Conn/min

Groningen
Is dat een regelmatig abbo met een snelheidsverhoging? Zit ook in Groningen met regelmatig, maar merk nog geen snelheidsverhogingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 14:41:
[...]

Is dat een regelmatig abbo met een snelheidsverhoging? Zit ook in Groningen met regelmatig, maar merk nog geen snelheidsverhogingen.
Volgens mij is dat "Intensief" op dit moment. Dat had ik namelijk ook toen ik nog een "Intensief" gebruiker was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
heeft iemand met de snelste abbo al verhoging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkLoki
Heb me modem al meerdere keren gereset maar geen verschil, ben bang dat het vandaag niks gaat worden. Regio Assen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pin_point
  • Laatst online: 21-09 22:18
http://www.home.nl/producten/internet/

zie dit net op de site van @home.. per 3 juli de verhoging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pin_point schreef op maandag 03 juli 2006 @ 14:54:
http://www.home.nl/producten/internet/

zie dit net op de site van @home.. per 3 juli de verhoging
DAT wisten we nog niet. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Laatst online: 21-07 16:23
Dit wordt echt een irritant topic zo, mensen meldt gewoon als het verhoogd is. Ze hebben twee weken de tijd om het te verhogen, zo heeft @home het zelf aangegeven. Als elke klant hier elk uur komt melden dat hun abo nog steeds niet verhoogd is, dan heeft GoT een twee Astraeus nodig.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamU
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 13:04
In Nispen (aangesloten op Roosendaal) is de nieuwe snelheid er ook door. Ben niet ontevreden moet ik zeggen :)
Down
Afbeeldingslocatie: http://www.camielmaas.nl/got/@HomeNieuwDownIntensief.jpg

Up
Afbeeldingslocatie: http://www.camielmaas.nl/got/@HomeNieuwUpIntensief.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door CamU op 03-07-2006 15:13 ]

* Workstation * / * Server * / * Laptop * / Monica: My motto is: "get out before they go down". Joey: "That is so not my mott

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheWizzard
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-01 01:41

TheWizzard

Everything we R will never die

Vergroting mailbox was er hiero al 2 weken terug doorheen, in de wijk hier in Enschede tenminste. Hoe het met de rest van de stad zit weet ik niet. Snelheidsverhoging na reboot modem nog niet.

[ Voor 14% gewijzigd door TheWizzard op 03-07-2006 15:31 ]

[img]http://valid.canardpc.com/cache/banner/2802719.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djgear17
TheWizzard schreef op maandag 03 juli 2006 @ 15:13:
Vergroting mailbox was er hiero al 2 weken terug doorheen, in de wijk hier in Enschede tenminste. Hoe het met de rest van de stad zit weet ik niet.
Daar al verhoging dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CamU schreef op maandag 03 juli 2006 @ 15:07:
In Nispen (aangesloten op Roosendaal) is de nieuwe snelheid er ook door. Ben niet ontevreden moet ik zeggen :)
Down
[afbeelding]

Up
[afbeelding]
Had je het modem eerst een reset gegeven, of ging de verhoging vanzelf??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
TheWizzard schreef op maandag 03 juli 2006 @ 15:13:
Vergroting mailbox was er hiero al 2 weken terug doorheen, in de wijk hier in Enschede tenminste. Hoe het met de rest van de stad zit weet ik niet.
Hoe kun je dit eigenlijk zien? Als je op webaccess inlogt is daar dan een metertje met je quota?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamU
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 13:04
Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 15:15:
[...]

Had je het modem eerst een reset gegeven, of ging de verhoging vanzelf??
Ingelogd via webinterface en even restart cable modem gedaan.

* Workstation * / * Server * / * Laptop * / Monica: My motto is: "get out before they go down". Joey: "That is so not my mott

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
CamU schreef op maandag 03 juli 2006 @ 15:17:
[...]

Ingelogd via webinterface en even restart cable modem gedaan.
Heb jij jouw resultaten ook op troubles@home gepost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bart1983 schreef op maandag 03 juli 2006 @ 15:16:
[...]

Hoe kun je dit eigenlijk zien? Als je op webaccess inlogt is daar dan een metertje met je quota?
Als je via webmail.home.nl inlogt, zie je links bijv. 98kb van 25mb gebruikt. Daaraan zie je dat de box van 10 naar 25 mb is vergroot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Hier in Tilburg na handmatig resetten en modem restart via de configuratie site nog steeds geen verhoging..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
Kan ook 2 weken duren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 14:41:
[...]

Nee dit is een 'intensief' abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkLoki
Verhoging is erdoor hier in assen _/-\o_ .

Speedtest.nl
516.7 KByte/sec (=4134 kbps)

Xs4all 100mb test was rond de 530KByte/sec

Dus mensen uit mijn regio reset je modem en je kan veel sneller internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djgear17
DarkLoki schreef op maandag 03 juli 2006 @ 17:01:
Verhoging is erdoor hier in assen _/-\o_ .

Speedtest.nl
516.7 KByte/sec (=4134 kbps)

Xs4all 100mb test was rond de 530KByte/sec

Dus mensen uit mijn regio reset je modem en je kan veel sneller internetten.
Lijkt er op dat eerst het middelste pakket wordt geupgrade.

Hier blijven ze testen. regelmatig een upload van 90 kb/s naar 137 kb/s

PC 7557

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hier ontzettend veel gelazer aan de kabel, de verbinding klapt er om de drie minuten uit... ook is de verbinding niet sneller dan voorheen als het modem even online komt. Een belletje naar de @home helpdesk levert weinig op. Het hoofdsysteem ligt er bij de helpdesk uit en het enige wat de n00b die ik aan de lijn kreeg kon bedenken was mijn probleem doorsturen naar de monteur... nu ff snel verzenden dit bericht, voor de verbinding er weer uit knalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Nu online
laatste 2 dagen is de snelheid erg wisselvallig.
waar down altijd constant 590 was varieert hij nu tussen de 630 en 700.
en waar verbidningen constant 1000-1100 was is die nu 500-1800.

dus ik denk dat ze er nog aan werken.
zit aangesloten op Landgraaf btw :).

Maar is de 1Mb test file die je bij speedtest download wel groot genoeg om je downspeed te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bigbot schreef op maandag 03 juli 2006 @ 17:33:

Maar is de 1Mb test file die je bij speedtest download wel groot genoeg om je downspeed te testen.
Ik zit ook aan Landgraaf, hier nog niks te merken. Sterker nog, hoe later dat het wordt...hoe langzamer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
Bigbot schreef op maandag 03 juli 2006 @ 17:33:

nee 1 mb is geen goede test.. test eens met een grote file.. 20+
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.