Steffy schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 19:27:
[...]

Idd, ik veenwouden dan maar ook Kabel Noord gebied, vanmiddag idd een paar keer de verbinding zoek maar helaas, ook niks

ze moeten echt hard opschieten want ik ga weg bij @home en weer terug naar chello, straks maak ik het niet meer mee want ik ga op vakantie en daarna is het exit

KabelNoord gebied, dan wil je niet terug naar Chello. Geloof me, het is gewoon kastje-naar-de-muur werk wat de helpdesk van UPC doet met kabelnoord klanten. Ze kunnen je modem niet uitlezen als er een storing is, dus moet je kabelnoord bellen, kabelnoord zegt dat het aan UPC ligt, al veel te vaak meegemaakt bij Chello klanten in kabelnoord gebied.
Als je een goede kabelverbinding in kabelnoord gebied wilt met snelheid, zit je vast aan @home, wil je een betrouwbare kabelverbinding waarbij de snelheid niet uitmaakt, dan neem je InternetDirect van kabelnoord zelf, lekker die oude com21 modems gebruiken, vast IP, zolang ze de snelheid niet boven de 1Mbit uit laten komen draait dat platform geweldig (niet te vergeten die 20 meter coax en die versterker die niet retourgeschikt is ertussen waar je totaal niets van merkt... is bij eurodocsis helaas wel anders).
Edit: hier is inmiddels de snelheid wel vooruitgegaan met @home basis (ik weiger die nieuwe namen te gebruiken

)
[
Voor 5% gewijzigd door
_JGC_ op 04-07-2006 19:41
]