Toon posts:

@Home snelheidsverhoging deel 2.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.702 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toost
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-01 03:23
het vreemde hier is dat ik nu via ftp oid. 720kb/s haal, maar via eweka (heb net abbo op usenet genomen) gaatie niet verder dan 440kb/s beetje jammer. Iemand enig idee waaraan dit kan liggen?

tracert zit onder de 15ms, firewall en virusscanner staan uit, diverse news programma's gebruikt enz.

This space for rent. Serious inquiries only please.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ook gemerkt dat het ook nog uitmaakt wat voor nic je in je pc hebt.......met de onboard nic haal ik ongeveer 600~650(intel) en met de pci nic 450~500(realtek)...de instellingen van de nic's zijn verder identiek....

maf hoor.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2006 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 21:16:
heb ook gemerkt dat het ook nog uitmaakt wat voor nic je in je pc hebt.......met de onboard nic haal ik ongeveer 600~650(intel) en met de pci nic 450~500(realtek)...de instellingen van de nic's zijn verder identiek....

maf hoor.
dat kan ik verklaren. die intel lanchippies veroorzaken minder cpu load in vergelijking tot anderen. denk dat dat het is

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bartgrefte schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 22:03:
[...]

dat kan ik verklaren. die intel lanchippies veroorzaken minder cpu load in vergelijking tot anderen. denk dat dat het is
Dan moet je wel een uberbrakke kaart hebben wil je dat op 8MBit veroorzaken.

Prik ik een 100MBit realtek hierin , dan schiet de cpu usage ook naar 80% op volle speed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thestiffmeister
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 21:23
Yes... Heb een kale Dell Laptop van mijn kameraad achter de Arris Modem gehangen. Daarna een laptop van mijn broertje.

Wonderbaarlijk ligt de fout niet bij @Home. Heb 1050 KB/s down en 139 KB/s up bij speedtest _/-\o_

Maar goed... achter de Linux server gehangen (met netwerkkabel aan switch). En wonderbaarlijk daar ook die snelheden. Dus hij haalt in mijn netwerk gewoon de snelheden. Echter alle vaste PC's die bij mij thuis staan gaan niet harder dan 500 KB/s. Wat kan dit zijn???

De rest heb ik zijnde DHCP geconfigureerd. Echter op een manier dat ze steeds dezelfde IP's krijgen. Daar gaat het dus fout.... heeft altijd probleemloos gewerkt.

Verder TCP optimizer gestart en helpt niets.... :( Wat zou dit van vaag probleem kunnen zijn???.

Blij dat het niet bij @Home ligt overigens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:50

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

hmm, das minder..zal ik ook eens gaan proberen

hoe werkte dat ook alweer, rechtstreeks op het modem? Alleen je comp naam veranderen in CPXXXXXX en dhcp? Ik krijg nu namelijk geen ip

[ Voor 60% gewijzigd door sander817 op 08-07-2006 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 10:48
Verwijderd schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 22:10:
[...]

Dan moet je wel een uberbrakke kaart hebben wil je dat op 8MBit veroorzaken.

Prik ik een 100MBit realtek hierin , dan schiet de cpu usage ook naar 80% op volle speed.
Dan moet je toch ook wel een erg oude PC hebben. Wel de meest recente drivers en correcte driver instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817

sander817

maakt hier niks uit. PC rechtstreeks op modem:
Download : 591.9 KByte/sec
Upload : 96.8 KByte/sec
Connection : 974.0 Conn/min
nagenoeg hetzelfde als via router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toost
hier een reply met een mogelijke oplossing voor de gene die maar een halve speedverhoging hebben gehad.

Ik zat zelf achter een 3com officeconnect router. Hiermee haalde ik max 740kb.s. (ik las hier dat meer mensen rond die snelheid zaten.)

Nu had ik mij officeconnect vandaag voor de test vervangen voor een andere (d-link) en nu pomp ik even dik 990kb.s door.

Vraag me niet hoe of wat, maar door de router te vervangen werkt mijn verbinding als een speer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rechtstreekse aansluiting op de modem gaf mij dezelfde lage speeds...dus router vervangen(linksys)
lijkt mij een beetje te voorbarig denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Klaus_1250 schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 23:16:
[...]

Dan moet je toch ook wel een erg oude PC hebben. Wel de meest recente drivers en correcte driver instellingen?
Standaard windows drivers :P

De rest kan nog wel ff mee voorlopig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamU
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 13:04
Op mijn kamer heb ik een 12Move Extreme Fast ADSL abonnementje (8Mbit/s down, 1Mbit/s up) en daar heb ik ook problemen gehad met de snelheid. Probleem was dat het modem gewoon goed intrainde op 8 Mbit/s en dat ik qua snelheid telkens rond de 300 - 400 bleef steken. Uiteindelijk bleek het probleem dus intern te liggen, terwijl je als eerste meteen denkt aan afstand tot centrale, brakke telefoonlijn, dat soort zaken. 2 Poortjes op de switch (sitecom) waren verbogen, de kabel maakte niet volledig contact en dat resulteerde in halve snelheden (wat op zich gek is, aangezien ik zou verwachten dat er of wel, of geen verbinding kan zijn). Het kan best zijn dat er bij iemand een brakke router, switch, kabel oid tussen zit, bij wat hogere snelheden ga je dat merken.

Wat betreft de snelheid van @Home Intensief hier bij mijn ouders (regio Roosendaal): stabiel 1 MB/s down en een up van 140 KB/s. Wat me trouwens opvalt is dat @Home de snelheid down weer wat ruimer heeft ingesteld (overcompensatie overhead). Met de 5 Mbit/s haalde ik nooit de precies 5 Mbit/s (600 KB/s kwam neer op 4,9), nu zit ik op 8,2 - 8,4 Mbit/s down. Waar ik me alleen wel zorgen om begin te maken zijn de signaalwaardes van de upstream: ik zat al vrij hoog met 56 dB, sinds de verhoging zit ik zelfs op 58dB. Op zich merk ik er niets van, maar ik hoop dus niet dat dat bij volgende snelheidsverhogingen (altijd aan de toekomst denken ;) ) alsnog voor problemen gaat zorgen.

edit:

Om nog even op mijn vraag van eerder terug te komen: hoe zijn de ervaringen van de testers van @Home Intensief 15000 ?

[ Voor 5% gewijzigd door CamU op 09-07-2006 01:22 ]

* Workstation * / * Server * / * Laptop * / Monica: My motto is: "get out before they go down". Joey: "That is so not my mott

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

na snuffelen tussen de kabelspaghettie én de verkeerde stekker eruit te hebben getrokken (weet niet eens waarvan) heb ik de modem weten te resetten, minuutje later weer aangesloten en binnen de minuut was ie weer online.

speedtest geeft nu bij down ~740kBps en up 117.9kBps.

Uploaden met windows commander naar @home webspace gaat met ~132kBps.

dit http://speedtest.bbned.nl/download/file100mb.bin bin filetje downloaden met FF gaat met 980kBps die langzaam oploopt. bij 50MB (danwel 50%) zit ik op 1MBps! en gaat langzaam hoger.

nog een download poging maar dan icm 100kBps upload..... snelheid nog steeds 980kBps<!

zit dus nu op de nieuwe snelheid :) :*)

[ Voor 8% gewijzigd door Raven op 09-07-2006 01:45 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus blijkbaar gaat het bij iedereen na nog geen week na de invoeringen allemaal goed :*)
Dat is mooi, nu wachten op de volgende verhoging :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Verwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 04:59:
Dus blijkbaar gaat het bij iedereen na nog geen week na de invoeringen allemaal goed :*)
Dat is mooi, nu wachten op de volgende verhoging :P
Hier gaat t nog steeds niet goed, kom maar niet boven de 750 download uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joker1977
  • Laatst online: 25-09 19:40

joker1977

Tweakert

Verwijderd schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 18:50:
[...]

Jij hebt vast een goede download snelheid denk ik ??
Jep, helaas gebruik ik die snelheid zelf helemaal niet. Ik had enkel het modem es gereset omdat ik in mijn mail (en hier) las dat @Home de snelheden zou verhogen.

Waar ik me over verbaas is dat, neem ik aan, je altijd tevreden was met je snelheid/prijs voor de upgrade, en na de upgrade is dat nog iets beter en ineens ben je niet meer tevreden. Dat vond ik nogal raar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:54
Hoe zit het bij jullie? Ik heb breedband, altijd rond de 590 kunnen downloaden. Paar dagen heeft hij 630/640 gedaan en nu komt hij maar tot 500?

Hoort dit bij het plan of zit ik dadelijk per ongeluk in de verkeerde categorie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

sander815 schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 23:20:
maakt hier niks uit. PC rechtstreeks op modem:
Upload : 96.8 KByte/sec
nagenoeg hetzelfde als via router
En als je eens gewoon een grote file download. Bijvoorbeeld nxs.nl/files/100mb.bin

Het is in dit topic al vaak genoeg gezegd dat speedtest niet bepaald betrouwbaar is door de veel te kleine testfiles. Waarmee het probleem niet persé daar ligt, maar wie weet :)

[ Voor 3% gewijzigd door Orion84 op 09-07-2006 19:53 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daimanta
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 25-11-2023
Ik zit in noord-oost Enschede en de upgrade is hier(Speedtest als meter) doorgevoerd. Ik krijg 950-1000 down en 110-130 omhoog. Best netjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier zit ik nog steeds metr imploderende downloads. Hij begind keurig op 4 Mbit, maar hij implodeerd meteen naar 2,2 Mbit met internet regelmatig. Modem diverse keren gereset, maar het helpt niets. Een verhoging van 10% in plaats van 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Daimanta schreef op zondag 09 juli 2006 @ 20:33:
Ik zit in noord-oost Enschede en de upgrade is hier(Speedtest als meter) doorgevoerd. Ik krijg 950-1000 down en 110-130 omhoog. Best netjes ;)
7512, speedtest gaf niet al te hoog aan, uploaden naar homedrive.home.nl en zon 100mb.bin ding downloaden gaf hogere snelheden

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:31

CoolGamer

What is it? Dragons?

Mijn speedtest:
Download 929.6 KByte/sec (=7437 kbps)
Upload 127.0 KByte/sec (=1016 kbps)

Zaterdag deed ik de test ook om te kijken of de versnelling al doorgevoerd was, en toen had ik wel een hoge download, maar een upload van 2kB/s 8)7 Download al wel versneld, upload bijna helemaal dicht. Zelfs gewoon internetten verliep niet helemaal soepel. Een paar uur daarna viel mijn hele verbinding weg. Om Zondag middag pas weer online te komen. Wat duurt een weekend lang zonder internet :Z

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toost
Voor de gene met snelheids problemen na verhoging, indien je aan een router zit probeer dan eerst eens je pc/laptop direct aan te sluiten zonder router.

Bij mij was namelijk het geval dat de router de snelheid niet aan kon oid. (en nee ik heb geen b-merk, was 3com officeconnect). Bij mij was het net de oude router: 700kb/s en nu met andere router 1mb/s. Dus dat is het proberen waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I-King schreef op zondag 09 juli 2006 @ 19:44:
Hoe zit het bij jullie? Ik heb breedband, altijd rond de 590 kunnen downloaden. Paar dagen heeft hij 630/640 gedaan en nu komt hij maar tot 500?

Hoort dit bij het plan of zit ik dadelijk per ongeluk in de verkeerde categorie?
Ik zit nog steeds rond de 640. Maar de twee weken zijn nog niet voorbij, dus ik heb nog wel een weekje geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino
  • Laatst online: 20-09 08:54

Jimbolino

troep.com

download: Transferred: 10mb.bin 10,00 MB in 10,30 seconds (994,5 KB/s)
upload: Transferred: 10mb.bin 10,00 MB in 1 minutes 13 seconds (139,1 KB/s)

speedtest.nl zijn maar erg kleine testjes, niet erg betrouwbaar dus. Gewoon ff testen met een 10mb file op je homedrive (via ftp)

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omgeving: Heerlen (6413). Nog steeds nix te merken van de verhoging...upload is wel al dagen goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 22:36

Twisted

Mogli <3

Geweldig, 190KB download en 2KB (!) up. (Omg Heerlen).

Met klachten via emails doen ze niks, je moet bellen :(

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayer007
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-05 19:17
Iemand uit Oldenzaal en omgeving die nog niet de optimale snelheid heeft?

Via speedtest kom ik rond de 950 Kb/s en een testbestand van internet af rond de 1Mb/s,
maar ga ik via downloaden via nieuwsgroepen, dan haal ik deze snelheden nog niet (Eweka, XSNews, @home testserver). Iemand een idee??

Modem is al gerest... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slayer007 schreef op maandag 10 juli 2006 @ 19:37:
Iemand uit Oldenzaal en omgeving die nog niet de optimale snelheid heeft?

Via speedtest kom ik rond de 950 Kb/s en een testbestand van internet af rond de 1Mb/s,
maar ga ik via downloaden via nieuwsgroepen, dan haal ik deze snelheden nog niet (Eweka, XSNews, @home testserver). Iemand een idee??

Modem is al gerest... :*)
Ik woon zelf ook in oldenzaal 7572VV, en ik haal 1 Mb/s met gewoon downen van grote files ( meestal nog wel hoger ). En met newsservers zit ik rond de 930 - 970 KB/s met uischieters naar 990 :), alleen ik cap hem zelf altijd op 800 KB/s zodat ik ook nog een beetje kan internetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayer007
Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 19:40:
[...]

Ik woon zelf ook in oldenzaal 7572VV, en ik haal 1 Mb/s met gewoon downen van grote files ( meestal nog wel hoger ). En met newsservers zit ik rond de 930 - 970 KB/s met uischieters naar 990 :), alleen ik cap hem zelf altijd op 800 KB/s zodat ik ook nog een beetje kan internetten ;)
Heb jij misschien dan een oplossing??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toost
stelletje .... LEES NOU EENS voor dat je weer voor de 100e keer ga vragen waarom de snelheid er maar half door is, ik heb al 2 keer een mogelijke oplossing gegeven, probeer dat of reageer er op

Het kan natuurlijk zijn dat het je probleem niet oplost, maar laat dat dan weten want dan kunnen we weer verder gaan denken, maar dan is iig al het een en het ander uit te sluiten ....

[ Voor 33% gewijzigd door toost op 10-07-2006 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
  • Laatst online: 25-08 20:26
Even uit intresse. Ik was benieuwd hoe het nu ondertussen met de snelheden van andere @home abbonee's zat. Bij mij zelf is er wel duidelijk verschil, maar toch nog echt geen 8/1,2 Mbits.

Poll: Hoe zit het met jou snelheid?
Beter dan voorheen, maar nog niet max.
Slechter dan voorheen.
Geen vershil.
Volledig geupgrade. :)
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=138794&layout=2&sort=prc
* DEVoTi0N hoopt dat de poll gewardeerd wordt...

edit:
Poll gereset, maar extra optie toegevoegd (slechter dan voorheen).

[ Voor 26% gewijzigd door DEVoTi0N op 10-07-2006 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenos
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-09 11:41
Is er geen optie dat het langzamer geworden is? ;)
De download is hier echt wel langzamer dan eerst... Upload is wel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayer007
toost schreef op maandag 10 juli 2006 @ 20:06:
stelletje .... LEES NOU EENS voor dat je weer voor de 100e keer ga vragen waarom de snelheid er maar half door is, ik heb al 2 keer een mogelijke oplossing gegeven, probeer dat of reageer er op

Het kan natuurlijk zijn dat het je probleem niet oplost, maar laat dat dan weten want dan kunnen we weer verder gaan denken, maar dan is iig al het een en het ander uit te sluiten ....
Ik wil alles wel intypen wat ik al heb geprobeerd, maar het werkt gewoon niet. Heb de computer al rechtstreeks aangesloten, maar blijft hetzelfde. Helaas! Anders vraag ik niet waar het anders aan kan liggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817

sander817

upload naar homedriveftp: zeer instabiel van 45-70 kb/s(de helft en minder dan wat opgegeven is)
10485760 bytes sent successfully. (52.51 KB/s) (00:03:15).
download: 270-310 kb/s(een derde van wat het zou moeten zijn)
10485760 bytes received successfully. (269.47 KB/s) (00:00:38).

tot nu toe hadden ze die upgrade voor mij niet hoeven doen, het is alleen maar slechter geworden

ik mis in de poll een optie: slechter als voorheen :)

[ Voor 29% gewijzigd door sander817 op 10-07-2006 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toost
slayer007 schreef op maandag 10 juli 2006 @ 20:13:
[...]

Ik wil alles wel intypen wat ik al heb geprobeerd, maar het werkt gewoon niet. Heb de computer al rechtstreeks aangesloten, maar blijft hetzelfde. Helaas! Anders vraag ik niet waar het anders aan kan liggen. :)
Slayer, ik had het niet alleen tegen jou, maar

het probleem van de router is een bekend probleem, ik denk dat menig tweaker die verstand heeft van netwerken ed. of uberhaupt verstand heeft van pc's weet dat je moet gaan uitsluiten. Dus zo min mogelijk externe storingsfactoren.

Als je je situatie duidelijk weergeeft en de hoofdzaken aangeeft die je hebt gedaan kan je beter geholpen worden.

Dit topic lijkt er ondertussen meer op een topic waar @home users gaan zeuren dat ze maar met 700kb kunnen leechen ipv 1mb en dit moet zo snel mogelijk opgelost zijn.

Dus ik zou zeggen als je dergelijke problemen hebt maak duidelijk wat je hebt geprobeerd, wat de exacte klachten zijn ed.

Probeer de speedtest op een zo kaal mogelijke manier, dus geen router/hub of andere netwerk attributen er tussen. Geen firewall aan, geen antivirus, en alle programma's die met internet verbinding maken uitzetten. Mocht je dan nog steeds geen volle snelheid halen zijn er nog een aantal factoren die van invloed kunnen zijn. (en kabel modem gereset)

1: Kabelmodem, nog een oude kabelmodem inhuis (com21 bv.)
(hadden wij tot voor kort ook nog)

2: NIC in pc, kan defect zijn, kan nieuwe drivers nodig hebben en kan gewoon die input speed niet verwerken.

3: klachten worden veroorzaakt door @home, denk aan overbelasting netwerk in regio, nog niet volledige upgrade gedaan (stapsgewijs) en er zijn vast nog wel andere oorzaken te bedenken

Ik zou adviseren om te kijken of je met het bovenstaande niet de max speed haalt, en anders nog een week wachten tot de speed upgrade volledig afgerond is en daarna contact opnemen met @home.

suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayer007
toost schreef op maandag 10 juli 2006 @ 20:46:
[...]

Slayer, ik had het niet alleen tegen jou, maar

het probleem van de router is een bekend probleem, ik denk dat menig tweaker die verstand heeft van netwerken ed. of uberhaupt verstand heeft van pc's weet dat je moet gaan uitsluiten. Dus zo min mogelijk externe storingsfactoren.

Als je je situatie duidelijk weergeeft en de hoofdzaken aangeeft die je hebt gedaan kan je beter geholpen worden.

Dit topic lijkt er ondertussen meer op een topic waar @home users gaan zeuren dat ze maar met 700kb kunnen leechen ipv 1mb en dit moet zo snel mogelijk opgelost zijn.

Dus ik zou zeggen als je dergelijke problemen hebt maak duidelijk wat je hebt geprobeerd, wat de exacte klachten zijn ed.

Probeer de speedtest op een zo kaal mogelijke manier, dus geen router/hub of andere netwerk attributen er tussen. Geen firewall aan, geen antivirus, en alle programma's die met internet verbinding maken uitzetten. Mocht je dan nog steeds geen volle snelheid halen zijn er nog een aantal factoren die van invloed kunnen zijn. (en kabel modem gereset)

1: Kabelmodem, nog een oude kabelmodem inhuis (com21 bv.)
(hadden wij tot voor kort ook nog)

2: NIC in pc, kan defect zijn, kan nieuwe drivers nodig hebben en kan gewoon die input speed niet verwerken.

3: klachten worden veroorzaakt door @home, denk aan overbelasting netwerk in regio, nog niet volledige upgrade gedaan (stapsgewijs) en er zijn vast nog wel andere oorzaken te bedenken

Ik zou adviseren om te kijken of je met het bovenstaande niet de max speed haalt, en anders nog een week wachten tot de speed upgrade volledig afgerond is en daarna contact opnemen met @home.

suc6
Heb alles geprobeerd en contact gehad met @home, maar die verwijzen mij weer naar mijn FTP-server (Eweka en XSnews). Ik zou het anders niet weten. Bedankt voor je tips. Als je nog meer ideeen hebt, dan graag!! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• straider
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-07 22:14
1024.5KB/s down hier :)

Toevallig gister modem gereset en vandaag volle snelheid op assen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand in regio Venlo al een snelheidsverhoging gekregen met abbo Intensief(breedband)??

Ik download sinds 3 juli maar met 430KB gemiddeld.Een verlaging van 50KB |:(
Let op mijn downloadspeed zijn grote bestanden.Test bestand van 100mb en gemiddelde snelheid op usenet.Met payserver(s) en FTP servers
Dus geen speedtest etc etc

Ik ben geduldig omdat het vanaf 3 juli 2 weken duurt.Maar ik ben nieuwsgierig of er mensen zijn die al verhoging hebben ;)
Kan zijn dat het al voorbij gekomen is of was , maar zoveel pagina's doorspitten en overal lezen hier is het erdoor etc etc :) :Y) Kijk je na loop van tijd ook met ronde ogen op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Laatst online: 25-09 16:21
Hebben degenen met een overbelaste verbinding ook meer snelheid of ligt die zelfs lager? Dat laatste had ik bij @home altijd. Ik heb nu 10/1 Mbit ADSL2+ is zo te zien qua downstream evensnel alleen upstream iets lager, maar ik klaag niet voor 20 euro minder.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Laatst online: 06-04 00:29
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 18:22:
Iemand in regio Venlo al een snelheidsverhoging gekregen met abbo Intensief(breedband)??
Henk007 in "@Home snelheidsverhoging deel 2."

Wel af en toe je modem resetten, zoals regelmatig gemeld is in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenos
  • Laatst online: 03-09 11:41

Let op mijn downloadspeed zijn grote bestanden.Test bestand van 100mb en gemiddelde snelheid op usenet.Met payserver(s) en FTP servers
Dus geen speedtest etc etc

Ik ben geduldig omdat het vanaf 3 juli 2 weken duurt.Maar ik ben nieuwsgierig of er mensen zijn die al verhoging hebben ;)
Kan zijn dat het al voorbij gekomen is of was , maar zoveel pagina's doorspitten en overal lezen hier is het erdoor etc etc :) :Y) Kijk je na loop van tijd ook met ronde ogen op ;)
Nope, hier hetzelfde als bij jou, iets langzamer dan eerst. (PC 6595).
Zoals gezegd wacht ik gewoon af :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychokiller
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Hiero al een weekje nu ongeveer denk ik. Regio Blerick:

Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Tue Jul 11 2006 om 19:19:27 UTC+0200)

Download : 987.3 KByte/sec
Upload : 126.2 KByte/sec
Connection : 876.0 Conn/min
Ping test Nederland : 17.0 ms

Upload is bij grotere bestanden meestal nog wat hoger heb ik al gemerkt. Ik heb geen klagen hiero dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu even geen opsomming, maar een oplossing voor mensen met een imploderende downloadsnelheid:

Klacht: Op speedtest is je snelheidsverhoging door, maar bij het downloaden haal je maar de helft. Je downloadsnelheid begint op volle snelheid, maar implodeert direct naar ongeveer de helft

Oplossing: Hij is niet grappig, maar installeer Windows eens opnieuw en begin vers!

Mijn probleem is opgelost en ik knal nu met volle speed bestanden naar beneden en boven :Y)

Door Windows opnieuw te installeren leest setup de data in van je modem als je netwerkkaart WDM herkent wordt en je de juiste computernaam tijdens de setup al invult.
Ik meld het zodra ik een oplossing van het probleem weet zonder zonder herinstall, maar mijn vermoeden verteld mij dat bepaalde binaire registry data 'netwerkprotocollen' bevatten die wij zo niet kunnen wijzigen. Pogingen om de MTU en het zaakje meer te tweaken leverde het tegenresultaat op. Gewoon alles op defauld, QoS uit (kan tijdens de setup) en gaan met die banaan ;)

Ik had het in het begin niet eens in de gaten tijdens het downloaden van de Catalyst 5.5 WHQL drivers (is in mijn ogen op afstand de beste Catalyst). Ik zag ineens dat mijn snelheid stabiel bleef op 525 Kbyte/s (internet regelmatig/basis) en toen wist ik pas dat een verse instal uitkomst boodt.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2006 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henk007 schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 18:57:
[...]

Henk007 in "@Home snelheidsverhoging deel 2."

Wel af en toe je modem resetten, zoals regelmatig gemeld is in dit topic.
Ik doe niets anders :+ Als resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817

sander817

Dus geen speedtest etc etc ;)
hetzelfde hier, zit ca 20 km hoger....tot nu toe snelheidsverlaging, geen verhoging
Download : 342.6 KByte/sec
Upload : 68.1 KByte/sec
(ftp)

[ Voor 6% gewijzigd door sander817 op 11-07-2006 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayer007
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 20:15:
Nu even geen opsomming, maar een oplossing voor mensen met een imploderende downloadsnelheid:

Klacht: Op speedtest is je snelheidsverhoging door, maar bij het downloaden haal je maar de helft. Je downloadsnelheid begint op volle snelheid, maar implodeert direct naar ongeveer de helft

Oplossing: Hij is niet grappig, maar installeer Windows eens opnieuw en begin vers!

Mijn probleem is opgelost en ik knal nu met volle speed bestanden naar beneden en boven :Y)

Door Windows opnieuw te installeren leest setup de data in van je modem als je netwerkkaart WDM herkent wordt en je de juiste computernaam tijdens de setup al invult.
Ik meld het zodra ik een oplossing van het probleem weet zonder zonder herinstall, maar mijn vermoeden verteld mij dat bepaalde binaire registry data 'netwerkprotocollen' bevatten die wij zo niet kunnen wijzigen. Pogingen om de MTU en het zaakje meer te tweaken leverde het tegenresultaat op. Gewoon alles op defauld, QoS uit (kan tijdens de setup) en gaan met die banaan ;)

Ik had het in het begin niet eens in de gaten tijdens het downloaden van de Catalyst 5.5 WHQL drivers (is in mijn ogen op afstand de beste Catalyst). Ik zag ineens dat mijn snelheid stabiel bleef op 525 Kbyte/s (internet regelmatig/basis) en toen wist ik pas dat een verse instal uitkomst boodt.
Dit zijn oplossing waar je wat aan hebt. Ik heb ook alles al geprobeerd, maar niets helpt. Dat lijkt me nog de enige oplossing. Moet ik dan alles opnieuw installeren of kan ik het repareren?? Misschien dat ik de driver van de netwerkkaart opnieuw kan configureren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Het begon hier in Tilburg (5044) goed, maar helaas heeft het maar een paar daagjes mogen duren.
De laatste 3 dagen is dit zo ongeveer het resultaat.
(breedband)

(Overgenomen op Tue Jul 11 2006 om 21:10:41 UTC+0200)

Download : 96.0 KByte/sec
Upload : 100.3 KByte/sec
Connection : 888.0 Conn/min

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Laatst online: 08:54
slayer007 schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 21:08:
[...]

Dit zijn oplossing waar je wat aan hebt. Ik heb ook alles al geprobeerd, maar niets helpt. Dat lijkt me nog de enige oplossing. Moet ik dan alles opnieuw installeren of kan ik het repareren?? Misschien dat ik de driver van de netwerkkaart opnieuw kan configureren...
Ik zou toch nog even een weekje wachten tot het compleet doorgevoerd is en mocht het probleem blijven daarna even de helpdesk bellen. Baat het niet dan schaadt het niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thestiffmeister
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 20:15:

PROBLEEM GEVONDEN _/-\o_

Beschrijving situatie
Downloaden met 550 KB/s en upload van 130 KB/s (volgens speedtest). Dus als het ware oude downloadsnelheid met nieuwe upload snelheid :( Beetje jammer aangezien iedereen al een verhoging gehad had |:(

Wat heb ik van installatie thuis: Linux Server (Debian Sarge) op een P3-650 MHz en 512MB met 250 GB schijf. Clients allemaal Windows XP SP2.

Elke PC die thuis geinstalleerd stond had hier last van. 6 PC's hadden allemaal dezelfde euvel. Downen begint op +/- 700 KB/s en zakt in elkaar tot 550 KB/s. Dit met de testfiles van BBNED, XS4ALL en Versatel. Schiet niet op dus.

Tackelen van het probleem:
Om te testen heb ik vervolgens mijn eigen laptop achter het modem gehangen. En geen snelheidswinst. Dus ik dacht: kut@Home --> Capaciteitsprobs.

Maar goed, 's avonds kwam mijn vriendin ff lekker op bezoek met haar laptop. FF proberen wat die van haar deed. Dus die direct achter het kabelmodem geknoopt. Volle bak 1000 KByte/sec en 130 Up. Netjes dus. Tja waar ligt het dan aan ?

Linux Server of iets anders. Dus gewoon de laptop van mijn meissie achter de switch gegooid en tevens volle bak 8)7.... Owkay Linux Servah werkt perfect O-) Tevens ff nog gecheckt met Mozilla in X en hier aan de eth0 zijde op de Linuxbak en tevensch een lekkere snelheid.

Vervolgens kon ik dus concluderen dat de fout in de Windows XP SP2 clients moet zitten. Intern netwerk werkt perfect met 10 MB/s dus dat kon het gewoon niet zijn dacht ik. Maar goed niets is minder waar 8)7 (Knettervaag) Kabelinternet werkt gewoon niet goed. .... Heeft waarschijnlijk te maken met de Firewall. Intern netwerk is bijvoorbeeld Trusted waardoor dit niet gescand wordt terwijl inkomend untrusted verkeer bekeken wordt. Dus concluderend:

ZONEALARM GEEFT HET PROBLEEM!!!!!!!!
Versie 6.1.744.001 deinstalleren/verwijderen en het is opgelost })

Dus een tip! Vage problemen .... ?? DEINSTALLEER gewoon de Firewall of Virusscanner.
Overigens Norton geeft geen probs.... Alhoewel ik het een draak van een programma vind.

Overigens is het volledig opnieuw installen van WinXP niet slecht maar weer veel werk. Dus niet mijn voorkeur. Gewoon Firewall en Virusscan verwijderen en kijken wat die doet

Helpt gegarandeerd!!! Bij mij wel:

(Overgenomen op Wed Jul 12 2006 om 01:21:55 UTC+0200)

Download : 1042.3 KByte/sec
Upload : 125.5 KByte/sec
Connection : 1036.0 Conn/min

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
[b][message=26119106,noline]thestiffmeister schreef op woensdag 12 juli 2006 @
Download : 1042.3 KByte/sec
Upload : 125.5 KByte/sec
Connection : 1036.0 Conn/min
Up moet nog 25 kB/s hoger kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-09 13:00

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Hier ook geen snelheidsverhoging, Emmen Drenthe.

(Overgenomen op Wed Jul 12 2006 om 11:42:48 UTC+0200)

Upload : 131.1 KByte/sec

Anderen in de buurt hebben al wel de verhoding gehad. Denk dat het nog een paar dagen duurt hier :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:51
Gisterenavond heeft mijn modem de update ontvangen en nu haal ik tussen de 700 - 850kb/s in Heerlen (6413)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frijns.Net schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 11:48:
Gisterenavond heeft mijn modem de update ontvangen en nu haal ik tussen de 700 - 850kb/s in Heerlen (6413)
Ik heb nog niks hier (6413ck). :(

Ff offtopic: Ken ik jou heb ik je ooit gezien??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QUILIX
  • Registratie: Juni 2001

QUILIX

zZzZzZz.....

(Overgenomen op Wed Jul 12 2006 om 12:28:42 UTC+0200)

Download : 6518.8 KByte/sec
Upload : 88.0 KByte/sec

Ik krijg dit bij Speedtest. Download klopt niet. Ik haal niet meer dan 700 KB/s.
Upgrade heb ik nog niet gehad. Ik woon in Deventer.
Iemand in Deventer die wel de volledige 8 Mbit haalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DEVoTi0N schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 02:15:
[...]

Nou ja, niet helemaal natuurlijk. 150 kb up is het theoretische maximum. Je zit altijd met 10% protocol overhead te werken. 125 kb up is gewoon een prima upload snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thestiffmeister
DEVoTi0N schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 02:15:
[...]

Als ik van mijn Linuxbak leech draait heb ik een upload van 145 KB/s.
Dus ik klaag niet. Menschen moeten i.p.v. speedtest maar n's grote bestanden gaan versturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slayer007 schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 21:08:
[...]

Graag alles helemaal opnieuw. Windows leest tijdens de setup de kersverse nieuwe protocollen in en voegt deze binair samen in het register. Sowieso is zo af en toe een verse instal een goed idee. Je kunt meteen eens je softwarepakket kritisch bekijken van wat heb ik nu écht nodig en wat is scum.

Ik haal zonder een enkele tweak 525 Kbyte/s down. Speedtest geeft veel hoger aan en acht ik onbetrouwbaar en unfair. Cached kan ik het ook. Cached haald een harddisk ook makkelijk 100 meg/seconde, maar nu synchroon lezen zonder cache. Die 2 grote downloadbestanden zijn prima indicaters en je zou ook eens kunnen proberen om de nieuwste OpenOffice2.0.2 naar beneden te halen vanaf de BORFT mirror, dit is een zeer snelle mirror om dan te kijken wat je snelheid is.

Nogmaals, ik doe navraag en zosnel ik weet hoe ik het kan oplossen zonder herinstall zal ik dat zeker melden, maar een ander mag dat ook doen natuurlijk.

Het was voor mij meteen een goed moment om naar mijn IDE setup te kijken. Die heb ik veranderd van:

HDD0 PRI IDE MASTER
HDD1 PRI IDE SLAVE
CDR SEC IDE MASTER

naar:

HDD0 SEC IDE SLAVE (games!, download, pagefile en back-up schijf, was eerst Windows schijf)
CDR SEC IDE MASTER (Snelle DVD fikkers werken het beste als ze master zijn)
HDD1 PRI IDE MASTER (Is nu de Windows schijf geworden, kleinste schijf)

Hiermee heb ik meer prestatie gewonnen dan alle tweaks bijelkaar. Als je dan toch opnieuw moet installeren zou ik Windows op de traagste schijf zetten (geen ticfaut). Games kunnen het beste op de snelste schijf staan. Hier laden de games vlug in en blijft de traagste schijf ongebruikt. Pagen en laden gebeurt vanaf HDD0 (nu eigenlijk HDD1 geworden).
Het laden van Windows XP is niet merkaar trager geworden nu hij op een tragere schijf staat. Straks gaat @home wel zo omhoog dat je wel een snelle download schijf nodig hebt :9~

Leugenaar dat ik ben; ik gebruik geen pagefile, maar ik ga ervan uit dat anderen dat wel doen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2006 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berenkoud
  • Laatst online: 08-09 21:20
QUILIX schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 12:29:
(Overgenomen op Wed Jul 12 2006 om 12:28:42 UTC+0200)

Download : 6518.8 KByte/sec
Upload : 88.0 KByte/sec

Ik krijg dit bij Speedtest. Download klopt niet. Ik haal niet meer dan 700 KB/s.
Upgrade heb ik nog niet gehad. Ik woon in Deventer.
Iemand in Deventer die wel de volledige 8 Mbit haalt?
Welke postcode zit je?

Hier 7421.
Download is nog steeds bagger, +- 500 KB/s.
Upload hier rond de 130 KB/s.

Nog geen volledige 8Mbit dus.

PS2 Snow White SRSM 20"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juize schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 14:14:
[...]

Welke postcode zit je?

Hier 7421.
Download is nog steeds bagger, +- 500 KB/s.
Upload hier rond de 130 KB/s.

Nog geen volledige 8Mbit dus.
You know what to do ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maontje
  • Laatst online: 23:36

maontje

better off Playing

Nu ook ik heb de snelheidsverhoging half gekregen.
Mijn upstream is nu op niveau van de intensief(130KB/s) variant maar m'n downstream is @home regelmatig geworden

Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:51
Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 12:06:
Ik heb nog niks hier (6413ck). :(

Ff offtopic: Ken ik jou heb ik je ooit gezien??
Trek de stekker eens uit je modem en steek hem opnieuw in.

En offtopic: volgens mij niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Zijn er meer mensen die vooral 's avonds last hebben van een brakke downloadsnelheid?

Ik haal hier soms maar 200-300Kb/s. :O

Upload speed valt ook iets tegen; ik haal 's avonds ongeveer 100-115Kb/s.

Terwijl ik meestal overdag mooi 980kb/s down haal, en 142Kb/s up.

[ Voor 3% gewijzigd door Format-C op 12-07-2006 20:46 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frijns.Net schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 20:25:
[...]

Trek de stekker eens uit je modem en steek hem opnieuw in.

En offtopic: volgens mij niet :)
Stroom drop/draf eindeloos geprobeerd, ook via het web vaker gereset, maar geen resultaat.
De laptop rechtstreeks aansluiten op modem geeft dezelfde snelheid, intern kan het naar mijn idee dus niks zijn. Maja, daar heb ik wat aan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayer007
Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 13:54:
[...]

Graag alles helemaal opnieuw. Windows leest tijdens de setup de kersverse nieuwe protocollen in en voegt deze binair samen in het register. Sowieso is zo af en toe een verse instal een goed idee. Je kunt meteen eens je softwarepakket kritisch bekijken van wat heb ik nu écht nodig en wat is scum.

Ik haal zonder een enkele tweak 525 Kbyte/s down. Speedtest geeft veel hoger aan en acht ik onbetrouwbaar en unfair. Cached kan ik het ook. Cached haald een harddisk ook makkelijk 100 meg/seconde, maar nu synchroon lezen zonder cache. Die 2 grote downloadbestanden zijn prima indicaters en je zou ook eens kunnen proberen om de nieuwste OpenOffice2.0.2 naar beneden te halen vanaf de BORFT mirror, dit is een zeer snelle mirror om dan te kijken wat je snelheid is.

Nogmaals, ik doe navraag en zosnel ik weet hoe ik het kan oplossen zonder herinstall zal ik dat zeker melden, maar een ander mag dat ook doen natuurlijk.

Het was voor mij meteen een goed moment om naar mijn IDE setup te kijken. Die heb ik veranderd van:

HDD0 PRI IDE MASTER
HDD1 PRI IDE SLAVE
CDR SEC IDE MASTER

naar:

HDD0 SEC IDE SLAVE (games!, download, pagefile en back-up schijf, was eerst Windows schijf)
CDR SEC IDE MASTER (Snelle DVD fikkers werken het beste als ze master zijn)
HDD1 PRI IDE MASTER (Is nu de Windows schijf geworden, kleinste schijf)

Hiermee heb ik meer prestatie gewonnen dan alle tweaks bijelkaar. Als je dan toch opnieuw moet installeren zou ik Windows op de traagste schijf zetten (geen ticfaut). Games kunnen het beste op de snelste schijf staan. Hier laden de games vlug in en blijft de traagste schijf ongebruikt. Pagen en laden gebeurt vanaf HDD0 (nu eigenlijk HDD1 geworden).
Het laden van Windows XP is niet merkaar trager geworden nu hij op een tragere schijf staat. Straks gaat @home wel zo omhoog dat je wel een snelle download schijf nodig hebt :9~

Leugenaar dat ik ben; ik gebruik geen pagefile, maar ik ga ervan uit dat anderen dat wel doen.
Ik ga ermee bezig! Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazmaniankoala
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-09 21:26
Ik heb net eens een kleine vergelijkingstest gedaan met verschillende browsers, want zelfs dat blijkt verschil te maken.

Ik was aan het testen met Opera 9.01, dat gaf me een downloadsnelheid bij Speedtest van 618 kbps (77 KB / sec):?

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tazmaniankoala/foto/s-speedtest%20-%2012-07-2006%20(Opera).JPG

en dat terwijl ik toch echt een volledige upgrade heb gekregen.

Vlug testen met Mozilla Suite leverde al weer het vertrouwde beeld op van rond 6.94 MBps. (888 KB / Sec)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tazmaniankoala/foto/s-speedtest%20-%2012-07-2006%20(Mozilla%20Suite).JPG

Toen was mijn interesse pas echt gewekt: Hoe zou Firefox 2.0 (bon echo) presteren. Gelyukkig ook redelijk goed met 7.21 MBps (922 KB / sec)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tazmaniankoala/foto/s-speedtest%20-%2012-07-2006%20(Firefox).JPG

Echte recordhouder blijft bij deze test Internet Explorer 6.0 met 8.16 MBps (1.02M / sec)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tazmaniankoala/foto/s-speedtest%20-%2012-07-2006%20(Internet%20Explorer).JPG

NB: Op de computer waar ik mee heb getest is Mozilla Suite mijn default browser, historisch zo gegroeid. Ik heb alle testen meermalen doorgevoerd, en iedere keer het beste resultaat neergezet. Voor Opera heb ik nog niet gekeken waarom die zo belabberd slecht presteert in vergelijking met de overige drie browsers. Mogelijk staat er ergens een instelling verkeerd.
Opvallend waren wel de verschillen in snelheid van de andere drie browsers. Klein, maar zeker aanwezig. En op mijn systeem consequent aanwezig.

Nokia XR20 / smart BRABUS. Een mens kan met weinig ook tevreden zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thestiffmeister
Ik ben hier aan het klooien met die Firewall's ....

Bij mij is de snelheid echt perfect. Niets mee aan de hand, maar pas als ik de ZoneAlarm firewall heb verwijderd. Heb tevens nieuwe versies geinstalleerd (nieuwste). Allemaal dezelfde problemen.

De download kakt in naar 500 a 600 KB/s op elke PC waar je het op installeert.
Als je het eraf haalt/deinstalleert heb je je oude snelheid weer terug.

Heel vaag maar waar. Heb ik nog 1 vraag:

Is het met de standaard Windows Firewall het mogelijk een bepaalde IP-address te blokkeren? Dit in verband met delen van verbindingen etc. Wil niet dat bepaalde mensen in mijn bestanden kunnen kijken.
Dit was de reden om ZoneAlarm te gebruiken.

Ik kan natuurlijk altijd in mijn LInux bak een aparte netwerkkaart toewijzen om daarmee een apart subnet te gebruiken. Echter moet ik weer kabels gaan trekken en moet ik weer veel werk verzetten. Niet gewenst dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y3LLoW
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-09 15:13
Ik zie hier downloadsnelheden van 500Kb/s. Ik heb zelf adsl van planet. De conformt van 35 euro per maand. Welke abonomenten hebben jullie hier allemaal en hoe veel kosten ze. Want ik haal nu maar 300...

Geen flauwekulletjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Y3LLoW schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 01:17:
Ik zie hier downloadsnelheden van 500Kb/s. Ik heb zelf adsl van planet. De conformt van 35 euro per maand. Welke abonomenten hebben jullie hier allemaal en hoe veel kosten ze. Want ik haal nu maar 300...
Dit topic gaat over @home kabelinternet. Dit kost tussen de 17.95 en 47.95 per maand. Bij dit laatste heb je een internetverbinding van maximaal 1MB per seconde (1024KB).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermario16
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:30
Hoezo verhoging?!?!

(Overgenomen op Thu Jul 13 2006 om 07:38:17 UTC+0200)

Download : 602.4 KByte/sec
Upload : 89.9 KByte/sec
Connection : 1484.0 Conn/min

Ik haal maar net de oude snelheden... Zit btw in Oirlo, Venray. 5808.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_v_malsen
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-09 14:01
Hier ook verhoogt zoals beloofd door @home:

Regio : 4881
Download : 991 KB/s
Upload : 132 KB/s

Alleen even modem van de stroom afgehaald, en de verhoging was doorgevoerd.

For rent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roger_Rabbit
  • Laatst online: 25-09 14:38
In Vroomshoop (Overijssel) aangesloten op @home Almelo

Net was verbinding weg is er nu weer, en toen was de snelheid dus verhoogd, download is nog niet echt super :'( Moet sneller kunnen :P

(Overgenomen op Thu Jul 13 2006 om 11:39:36 UTC+0200)

Download : 813.5 KByte/sec
Upload : 130.3 KByte/sec
Connection : 1653.0 Conn/min

Asus Z170 Deluxe - Intel Core i7 6700k @4 Ghz - Noctua NH-C12P SE14 - Kingston HyperX Fury 32 GB - Asus RTX 2070 Super 8GB - Samsung 950 Pro M2 240 GB - Corsair AX 850 watt - Sound Blaster X-Fi Titanium - WD Black 1TB & Green 3TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
Y3LLoW schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 01:17:
Kijk op de website van @home en planet voor de juiste snelheden en prijzen.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817

sander817

Supermario16 schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 07:37:
Hoezo verhoging?!?!

(Overgenomen op Thu Jul 13 2006 om 07:38:17 UTC+0200)

Download : 602.4 KByte/sec
Upload : 89.9 KByte/sec
Connection : 1484.0 Conn/min

Ik haal maar net de oude snelheden... Zit btw in Oirlo, Venray. 5808.
ik zit exact met hetzelfde...
ftp://ftp.nluug.nl/pub/os/Linux/distr/fedora/ ->580 kb/s

Download : 634.0 KByte/sec
Upload : 132.8 KByte/sec

zelfs met verse windows, rechtstreeks op het modem

[ Voor 5% gewijzigd door sander817 op 13-07-2006 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 10:48
Speedtest is niet echt de meest betrouwbare manier van testen. Bij mij geeft ie ~480KB/s down en ~66KB/s up aan, terwijl ik voor grote files (100MB) van snelle locaties 516KB/s down haal en met BitTorrent kan ik 70KB/s up continu (zonder downloaden natuurlijk) halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SideSwipe schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 11:43:
Hier ook geen snelheidsverhoging, Emmen Drenthe.

(Overgenomen op Wed Jul 12 2006 om 11:42:48 UTC+0200)

Upload : 131.1 KByte/sec

Anderen in de buurt hebben al wel de verhoding gehad. Denk dat het nog een paar dagen duurt hier :)
Ik heb ongeveer dezelfde snelheid. (friesland)
Wat kunnen we hier aan doen? nog ff wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ineens weer last van imploderende downloadsnelheden. Het zal wel goed zijn, maar ik kan er echt niet van wakker liggen. Die ene keer per week dat ik iets nodig heb van het web.
Ik heb al veel tijd en moeite gestoken om Windows XP vanaf de grond op te bouwen en daar heb ik gelukkig meer profijt van dan dat het voor @home bedoelt was.

Gewoon nog even wachten want ik vermoed dat zij het daar niet meer kunnen bijbenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZONEALARM GEEFT HET PROBLEEM!!!!!!!!
Versie 6.1.744.001 deinstalleren/verwijderen en het is opgelost

Dus een tip! Vage problemen .... ?? DEINSTALLEER gewoon de Firewall of Virusscanner.
Overigens Norton geeft geen probs.... Alhoewel ik het een draak van een programma vind.

Overigens is het volledig opnieuw installen van WinXP niet slecht maar weer veel werk. Dus niet mijn voorkeur. Gewoon Firewall en Virusscan verwijderen en kijken wat die doet

Helpt gegarandeerd!!! Bij mij wel:
Dus lekker onveilig op het net zitten zonder firewall en virusscanner :X
Alweer een honeypot erbij :o

Je haalt wel mijn topic aan, maar verzuimt de veiligheid te nemen waar ik altijd zo mijn mond van vol heb 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 19:23:
[...]

Je haalt wel mijn topic aan, maar verzuimt de veiligheid te nemen waar ik altijd zo mijn mond van vol heb 8)7
firewalls zijn overrated voor workstations. Als je achter een beetje fatsoenlijke router zit heb je al geen firewall meer nodig. En een honeypot is natuurlijk wel wat anders. Want daar doe je alsof je onveilig bent, maar terwijl je een zeer goede beveiliging hebt. (Dit om de attack te lokken en daar dan iets leuks mee te doen). Maar dit is allemaal offtopic geblaat :)

Ontopic, @home mag weleens opschieten met mijn verhoging want ik haal nog steeds niet de maximale snelheid en de twee weken zijn al bijna voorbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thestiffmeister
Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 19:23:
[...]

Zoals ik reeds heb gezegd zit ik achter een Linux Server met IPTables die voor mij alles dropped en zo min mogelijk forward (die ik zelf heb geconfigureerd). Dus ik zie hier ff niet in wat je nu precies bedoeld?? Tevens heb ik de vraag gesteld over de standaard Windows Firewall als extra optie. Waarop tot nu toe niets is geantwoord. |:( Dus hier verzuim je dan op :Z

Dus zonder beveiliging was ik zowiezo niet van plan te gaan internetten alhoewel mijn eth1 kant aan de linux server zijde al behoorlijk veilig gebied is. Maar goed.... ik zou dus niet weten wat ik nu verzaak op het gebied van veiligheid waar jij zo je mond vol van hebt. Immers ik heb denk ik net zo
de mond vol heb van internet veiligheid. Anders had ik voor deze verhoging geheel geen ZoneAlarm gedraaid i.c.m. Linux IPTables. 8)7 Maar had ik alles geportforward zonder firewall en virusscanner.

Dus wat betreft die honeypot van u. Denk dat die reactie beetje overbodig was als mijn antwoord iets beter bestudeerd was.

Het ging over snelheidsproblemen van @Home die bij mij veroorzaakt worden door ZoneAlarm. Ik maak alleen melding van het feit dat het deinstalleren van dit pakket bij mij de problemen opgelost heeft. Dus mijn vraag hierbij is nog steeds. Welk alternatief heb jij qua firewall op de workstations ??? Ik ben namelijk nog steeds op zoek naar een passende oplossing voor een firewall op mijn clients (dus ultraveilig zoals je claimt :X).

[ Voor 4% gewijzigd door thestiffmeister op 13-07-2006 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Zo, ondertussen nieuwe router gekocht (US Robotics ;) ). En ik haal de volledige snelheid (Hiervoor max 710 kb sec).

Zie speedtest, (Ook getest op een aantal 1000 MBIT NL.)
Snelheid is stabiel, ook s'avonds.
Hiervoor altijd 600 kb down.

code:
1
2
3
4
5
6
7
Uitvoeren   Test    Status  Resultaat
    Download
Klaar   Gegevens opgeslagen ? 1016.9 KByte/sec
                (=8135 kbps)
    Upload
Klaar Gegevens opgeslagen ? 125.5 KByte/sec
                (=1004 kbps)

Dus, iedereen die em er nog niet doorheeft, probeer even direct op de modem te i-netten. (Vergeet niet computernaam goed in te stellen). Werkt die dan sneller? Dan is de router je bottleneck ;).

@ @home: :>

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-09 13:00

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

kecin schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 22:08:
Zo, ondertussen nieuwe router gekocht (US Robotics ;) ). En ik haal de volledige snelheid (Hiervoor max 710 kb sec).

Zie speedtest, (Ook getest op een aantal 1000 MBIT NL.)
Snelheid is stabiel, ook s'avonds.
Hiervoor altijd 600 kb down.

code:
1
2
3
4
5
6
7
Uitvoeren   Test    Status  Resultaat
    Download
Klaar   Gegevens opgeslagen ? 1016.9 KByte/sec
                (=8135 kbps)
    Upload
Klaar Gegevens opgeslagen ? 125.5 KByte/sec
                (=1004 kbps)

Dus, iedereen die em er nog niet doorheeft, probeer even direct op de modem te i-netten. (Vergeet niet computernaam goed in te stellen). Werkt die dan sneller? Dan is de router je bottleneck ;).

@ @home: :>
Hier het zelfde dus :)

Mn oude Draytek 2200e is nu aan vervaning toe dus, want ben de hele ochtend al bezig geweest met dat ding. Snelheid blijft maar 500KByte/s :)

Met een laptop rechtstreeks op de modem haal ik wel 1200KByte/s

[ Voor 5% gewijzigd door SideSwipe op 14-07-2006 13:11 ]

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817

sander817

hier dus niet, nieuwe windows op laptop, rechtsreeks op modem, nog steeds rond de 5-5,5 mbit, upload wel rond de 1 mbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou, na 1 uur aan de telefoon, zijn de technische dienst en ik erachter gekomen dat ik niet boven de 600~650kb zal gaan kunnen downloaden, waarschijnlijk is de afstand te groot tussen mij en de centrale....2800m
Het plus punt uit dit gesprek(hopelijk ook voor mij) is dat per 1 januari 2007 (of iets eerder) de 15mb variant live gaat.....Ik zit nu dus te twijfelen om over te stappen naar ADSL of nog ff te wachten tot 1 jan, en kijken of ik dan wel normale speeds haal.....

Wat ik heb geprobeerd:

-nieuwe router
-pc rechtstreeks op modem
- 2 andere systemen geprobeerd
- UTP kabel vervangen
- herinstallatie systeem(kaal geprobeerd dus)
-verder alle mogelijke instellingen/aanpassingen in windows

verder kon hij geen bijzonderheden vinden op mijn aansluitingspunt, en was er genoeg capaciteit

oftewel het is gewoon zwaar ruk...en zit nu dus met een dilemma of ik moet gaan overstappen de ja of de nee...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2006 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 19:40:
[...]

ik heb die snelheid maar een half uurtje ofzo gehad, helemaal in het begin.

op welke server zit je dan? met newsleecher heb ik 3 bots aan en kom ik door die cap maar op zon 650 kbps. (per bot doet ie ongeveer 220)

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817

sander817

das lekker, ik dacht dat afstand niet zon grote rol speelded bij kabel...

maar uhm, hoe kom jij bij de technische dienst? ipv die compleet incompetente helpdesk?

[ Voor 39% gewijzigd door sander817 op 14-07-2006 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naja heb alle mogelijke dingen geprobeerd dus... stuk of 4x gebeld, toen mocht ik eindelijk naar de technische dienst....jaja je moet er wat voor doen helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thestiffmeister schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 22:00:
[...]

Zoals ik reeds heb gezegd zit ik achter een Linux Server met IPTables die voor mij alles dropped en zo min mogelijk forward (die ik zelf heb geconfigureerd). Dus ik zie hier ff niet in wat je nu precies bedoeld?? Tevens heb ik de vraag gesteld over de standaard Windows Firewall als extra optie. Waarop tot nu toe niets is geantwoord. |:( Dus hier verzuim je dan op :Z

Dus zonder beveiliging was ik zowiezo niet van plan te gaan internetten alhoewel mijn eth1 kant aan de linux server zijde al behoorlijk veilig gebied is. Maar goed.... ik zou dus niet weten wat ik nu verzaak op het gebied van veiligheid waar jij zo je mond vol van hebt. Immers ik heb denk ik net zo
de mond vol heb van internet veiligheid. Anders had ik voor deze verhoging geheel geen ZoneAlarm gedraaid i.c.m. Linux IPTables. 8)7 Maar had ik alles geportforward zonder firewall en virusscanner.

Dus wat betreft die honeypot van u. Denk dat die reactie beetje overbodig was als mijn antwoord iets beter bestudeerd was.

Het ging over snelheidsproblemen van @Home die bij mij veroorzaakt worden door ZoneAlarm. Ik maak alleen melding van het feit dat het deinstalleren van dit pakket bij mij de problemen opgelost heeft. Dus mijn vraag hierbij is nog steeds. Welk alternatief heb jij qua firewall op de workstations ??? Ik ben namelijk nog steeds op zoek naar een passende oplossing voor een firewall op mijn clients (dus ultraveilig zoals je claimt :X).
Oké, oké, oké, kon ik niet weten omdat ik vaak klanten heb die hun verbinding direct hebben en dus open en bloot rondlopen zonder firewall en virusscanner :) Ik neem mijn woorden terug :)

Met Windows Vista heb ik meer profijt van mijn verbinding :*) Daar is het zaakje lekker snel en mijn downloads liggen op top. Zelf mét virusscanner van ETrust (Vista edition)
Ik vindt de browser van Vista (IE7) sowieso véél sneller dan alles in XP wat internet aankan.
Alleen het nadeeltje dat je voor deze prachtige Windows al 644 MB RAM mag weggeven na een kale boot.

Mijn vermoeden ligt er dat Windows XP niet goed overweg kan met de nieuwe protocollen. Sowieso ben ik geen voorstander van hoe @home het regelt. Ik zou liever dedicated proxy servers zien zonder bacc en met een vast IP adres. Eigenlijk vind ik dat als @home zo groot wil blijven dat zij meer moeten inversteren in de structuur van hun netwerk. Er zijn mijn inziens nog teveel storingen als ik de topics zo her en daar lees. Dan ben ik nog een gelukkige met 1 uitval in de 3 maanden. Mijn downtime is nog geen promille van alle on-line tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted

Twisted

Mogli <3

Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 19:51:
[...]

Mijn vermoeden ligt er dat Windows XP niet goed overweg kan met de nieuwe protocollen.
Welke nieuwe protocollen? Gebruiken we niet meer TCP/IP dan?

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QUILIX

QUILIX

zZzZzZz.....

Vandaag is de snelheidsverhoging bij mij doorgevoerd.

Ik download nu met ongeveer 1,05 MB/s.
Upload is ongeveer 135 KB/s

Mijn postcode: 7414

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twisted schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 19:56:
[...]

Welke nieuwe protocollen? Gebruiken we niet meer TCP/IP dan?
Het modem zendt data naar je systeem voor netwerkverkeer. Windows XP moet het DOCSIS 2 protocol volledig ondersteunen. Gaat @home echter nieuwe truuks bedenken en heeft je modem recentelijk een patch/upgrade gehad dan bestaat de kans er dat netwerkverkeer in Windows XP niet op volle snelheid werkt.

*Gaat toch maar eens informeren bij @home...

Even een test op topicpagina 2 bovenaan en nog steeds pieksnelheden hier. Vista schijnd echt alles uit mijn verbinding te kunnen halen waar Windows XP faalt.
PS: Verkijk je niet; Vista begint al met downloaden zodra je op die link klikt.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2006 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted

Twisted

Mogli <3

Windows XP heeft helemaal niks met de DOCSIS standaard te maken. Alles wat het modem doorgeeft is normaal internet verkeer zoals TCP/IP. De DOCSIS standaard beschrijft alleen de methode om de communicatie van het modem tot aan de centrale op te bouwen.

http://www.cablemodem.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SideSwipe schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 13:11:
[...]

Hier het zelfde dus :)

Mn oude Draytek 2200e is nu aan vervaning toe dus, want ben de hele ochtend al bezig geweest met dat ding. Snelheid blijft maar 500KByte/s :)

Met een laptop rechtstreeks op de modem haal ik wel 1200KByte/s
Ook bij mij lijkt de router (Draytek 2200e ) het probleem.Zonder router haal ik ca. 1000KByte/s.
Met router kom ik niet hoger dan 700-750 KBytes/s.
Allemaal leuk en aardig,maar kan mij eens iemand uitleggen hoe dit kan, en als ik een andere router koop haal ik dan wel de max. snelheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

probeer em eerst nog te flashen, als dat niet lukt kan je altijd nog een andere aanschaffen.

ik heb mn router een paar maanden terug geflashed ivm haperende divx streaming, anders zat ik nu ook met 600 kbps max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QUILIX

QUILIX

zZzZzZz.....

Sinds vanmorgen heb ik problemen met mijn verbinding.
De verbinding valt om de half uur uit. Als ik naar de modem kijk branden alle lampjes gewoon.
Ik moet steeds om de half uur de stekker van de modem uittrekken en weer insteken om weer verbinding te krijgen.

Enige idee wat het probleem kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

QUILIX schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 11:41:

Enige idee wat het probleem kan zijn?
Ze zijn vast ergens bij je in de buurt bezig...

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op dit moment last van lage snelheden met het 8mbit abo van @home. Snelheden zijn totaal niet constant, zit nu rond de 600 kb/s.Terwijl die in het begin een hele tijd rond de 981 kb/s heeft gewerkt. Of de capaciteit is niet voldoende of ze zijn werkzaamheden aan het uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 15:45:
Ik heb op dit moment last van lage snelheden met het 8mbit abo van @home. Snelheden zijn totaal niet constant, zit nu rond de 600 kb/s.Terwijl die in het begin een hele tijd rond de 981 kb/s heeft gewerkt. Of de capaciteit is niet voldoende of ze zijn werkzaamheden aan het uitvoeren.
Ze zijn inderdaad werkzaamheden aan het uitvoeren. De hele upgrade zou volgens de planning namelijk 2 weken in beslag nemen ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:00

Klippy

Still Game

Die 2 weken zijn nu wel om he.
In het weekend gaan ze echt niks doen. En ik verwacht oo kniet dat ze maandag nog ff een knopje omzetten waardoor iedereen hier in het topic roept "Woow, nu is het opeens super!".....

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

zozo, net weer verbinding gekregen nadat bijna gehele dag verbinding eruit lag.
heb gebeld; ze worden plat gebeld door storingen in het noorden van het land, en vooral met motorola's.

heb em nu weer dr op, maar met een snelheid van rond de 600...

maar weer even afwachten.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.