Toon posts:

@Home snelheidsverhoging deel 2.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.702 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

DaFreakR schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 20:23:
[...]

Hmm, zo handig ben ik ook weer niet met mn PC... heb dit zelf allemaal nog nooit veranderd, dus ik ga ervan uit dat dit op mijn pc gewoon allemaal goed ingesteld zal zijn?
ik kan me herinneren dat XP standaard niet goed stond ofzoiets. maar nu weet ik niet of dat nu nog geldt ivm alle updates en SP2.

ik zie trouwens nu dat de info op die speedguide site nog uit 2001 komt...hmm

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thestiffmeister
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 21:23
Heeft iedereen een ander IP gekregen of dezelfde? Ik kreeg met de verhoging van de snelheid geen ander IP. Snelheden wel iets meer: 700 KB/s en 120 KB/s upload. Dus niet 8mbit/1,2mbit.

Misschien dat het probleem? Of behoudt nu iedereen dezelfde IP met de upgrade? Vorige keer was dat namelijk niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
thestiffmeister schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 20:47:
Snelheden wel iets meer: 700 KB/s en 120 KB/s upload. Dus niet 8mbit/1,2mbit.
.
Hmm, jij hebt dus hetzelfde 'probleem' als ik.. hou me ff op de hoogte of het bij jou morgen wel sneller gaat?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-09 11:06
Wij hebben hetzelfde IP gehouden maar halen wel 8mbit/1,2mbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

geen idee of ik een ander IP heb gekregen. ik hang aan een routertje en hou het echte IP niet bij.

die snelheden moeten idd omhoog. ik zit nu met newsleecher op 997 kbps stabiel.

en na een half uur zal ie weer gecapped zijn verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

MUSTIS schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 21:02:
geen idee of ik een ander IP heb gekregen. ik hang aan een routertje en hou het echte IP niet bij.

die snelheden moeten idd omhoog. ik zit nu met newsleecher op 997 kbps stabiel.

en na een half uur zal ie weer gecapped zijn verwacht ik.
http://www.whatsmyip.org/

ff vraag. weet iemand hoe je de arris via webinterface (waar ik nie bij kan komen) kan resetten?

[ Voor 13% gewijzigd door Raven op 05-07-2006 21:13 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

um, in principe weet ik et adres wel van mn eigen router. kweet alleen niet of ie veranderd is.

met google kreeg ik meteen wat hits.

Alternativ in "Het grote @Home problemen topic deel 8!"

beetje vaag hierboven, maar op die arris moet toch wel ergens een gat of een knop zitten die em reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-09 17:55

job

bartgrefte schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 21:12:
ff vraag. weet iemand hoe je de arris via webinterface (waar ik nie bij kan komen) kan resetten?
Niet

Maar ik zie niet in wat het probleem is van even de stroom eraf en er weer op.
Kan je fysiek niet bij het modem... dan trek je de stop in de meterkast er even uit..
Of als je dat niet wilt, dan wacht je een paar dagen zodat het modem automatisch de update om de snelheid te verhogen binnenhaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De upload schommelt heel heftig op het moment hier, ik haal niet helemaal de 1200KBits maar net er iets onder (120KB).

Lastig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Laatst online: 06-04 00:29
Hier maar even de resultaten van een bekende van mij in Tegelen (5935)
Download 972.2 KByte/sec (=7778 kbps)
Upload 135.1 KByte/sec (=1081 kbps)
Ping test Nederland 12.0 ms

Gemeten 5-7-2006 15:00u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TeringJantje schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 20:25:
[...]

Welke postcode zit jij? Bij mij komt ie namelijk ook niet boven de 800 uit.
Ik zit in 5465
5467 (aardig in de buurt volgens mij) volle snelheid.

Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 1014.9 KByte/sec (=8119 kbps)

Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 121.7 KByte/sec (=974 kbps)

Ter info: er zijn op het moment van testen 4 PC's actief via dezelfde internetverbinding.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2006 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

job schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 21:31:
[...]
Niet

Maar ik zie niet in wat het probleem is van even de stroom eraf en er weer op.
Kan je fysiek niet bij het modem... dan trek je de stop in de meterkast er even uit..
Of als je dat niet wilt, dan wacht je een paar dagen zodat het modem automatisch de update om de snelheid te verhogen binnenhaalt.
is nogal kabelspaghetti bij modem, heb geen zin om daartussen te zoeken naar de goeie kabel

tsja en de stop deruit.... die we niet hebben :P, dan zit gelijk halve huis zonder stroom en dat moet nou ook weer niet, dan mag ik alles weer opnieuw instellen :/

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Als je te lui bent dan wacht je maar mooi een week of twee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even getest.
Abbo: @home Intensief 8/1 mbit

Speedtest tests :

Download : 374.1 KByte/sec [ = 3mbps(!!)]
Upload : 120.8 KByte/sec

In buitengebied Roosendaal (4726)

Ik heb de test meerdere keren uitgevoerd, meerdere modem resets/laptop resets en me snelheid komt niet eens op 400 KB/s waar het normaal 550 KB/s zou geven. Zou iemand weten waarom ik sinds vanochtend zown lage downstream snelheid heb, en of dit nog eventueel zou gaan veranderen? Al dan niet in de komende weken. Zijn er trouwens mensen met het zelfde probleem?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamU
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 13:04
Als je op de website van @Home kijkt zie je bij storingsmeldingen het volgende staan:
Onderhoud regio Roosendaal dinsdag 4 juli

Tijd: 10:00 - 10:00
Geplaatst: 4-07-2006

Door werkzaamheden aan ons netwerk kunt u dinsdag 4 juli 2006 vanaf 08:00 problemen ondervinden met onze internet service.

Deze zijn met name te merken in de regio Roosendaal.

Deze werkzaamheden kunnen invloed hebben op de verbinding.

We vragen hiervoor uw begrip.
MIsschien gerelateerd aan jouw probleem? Zit zelf trouwens op 4709, en daar is de snelheid voor zover ik van hier kan beoordelen (5046) stabiel.

* Workstation * / * Server * / * Laptop * / Monica: My motto is: "get out before they go down". Joey: "That is so not my mott

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 10:48
In Roosendaal zelf haal ik 515 KB/s over 100 MB (vanmiddag). Downstream is bij mij eigenlijk nooit echt slecht geweest, alleen afgelopen paar weken zo nu en dan een dip naar 100-150KB/s (voor de snelheidsverhoging).
Upload is wel aan de lage kant en schommelt tussen de 60 (overdag) en 68 KB/s (nacht) up.

[ Voor 7% gewijzigd door Klaus_1250 op 06-07-2006 03:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-08 20:26
Ik was in het begin wel blij met die snelheidsverhooging, maar nu, wanneer de snelheden officieel verhoogd zijn, is er bij mij nog steeds niets van te merken :(. Ik heb zojuist weer lopen testen, maar op dit moment heb ik als hoogste 4735/703 kbps gehaald met een paar hele kleine piekjes :(. Ik had juist veel van die upload gehoopt, maar nu haal ik daar gewoon m'n oude up, welke net half zo hoog is :(. En m'n download haalt niet eens z'n oude oude snelheid :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toost
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-01 03:23
hier 4611 (bergen op zoom) is de verhoging inmiddels wel door, maar ook de snelheid valt tegen.

down = 720kb/s
up = 120-140kb/s

Maar ik lees dat er een aantal mensen zijn die dit zelfde hebben (geen 900kb/s down), dus ze zullen het wel in ettappes opvoeren oid, zodat het netwerk niet in eens een klap krijgt :P

This space for rent. Serious inquiries only please.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
DEVoTi0N schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 07:26:
Ik was in het begin wel blij met die snelheidsverhooging, maar nu, wanneer de snelheden officieel verhoogd zijn, is er bij mij nog steeds niets van te merken :(. Ik heb zojuist weer lopen testen, maar op dit moment heb ik als hoogste 4735/703 kbps gehaald met een paar hele kleine piekjes :(. Ik had juist veel van die upload gehoopt, maar nu haal ik daar gewoon m'n oude up, welke net half zo hoog is :(. En m'n download haalt niet eens z'n oude oude snelheid :(.
de upgrade duurt toch tot 2 weken? Daarbij vermoeden veel mensen hier dat het in stapjes gaat. Haal je het na 2 weken nog niet, dan kan je wel gaan denken aan het plegen van een belletje naar @home.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ @homers in Groningen stad:

Zijn er mensen onder jullie die, net als ik, ook kampen met een zwaar irritante instabiele verbinding. Sinds de beruchte 3 juli j.l. valt mijn verbinding continu weg, zwaar irritant aangezien ik voor mn werk internet nodig heb. Bellen met @home lost niets op (ja meneer ons systeem ligt ook plat, of: we gaan kijken of er een monteur naar kan kijken) etc. etc. Als mn modem dan eenmaal een keer wat langer online is, heb ik wel de verhoging, woehoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:40

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

@homer in groningen meld zich,.....àltijd stabiele verbinding, sinds reset van modem ook de nieuwe snelheid:

960kb
140kb
1600 verbindinkjes
12ms ping

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3rius
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-09 12:41
Hier in omgeving Sittard (6142) is ie er ook door!

Download
995.0 KByte/sec
(=7960 kbps)

Upload
124.5 KByte/sec
(=996 kbps)

Connection
782.0 Conn/min

Ping test Nederland
12.0 ms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:40

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

sinds de snelheidsverhoging bij mij er ook door is, kan ik geen Counterstrike Source meer spelen.
"Client dropped by server" krijg ik....iemand die CSS ook heeft en hetzelfde euvel heeft? Of ligt het ergens anders aan, heb namelijk niks veranderd, behalve dat ik nu de upgrade van @home heb, dus 1 en 1 is 2 dacht ik zo....maar iemand hier een idee over?

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 01-09 22:45
Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 00:32:
Net even getest.
Abbo: @home Intensief 8/1 mbit

Speedtest tests :

Download : 374.1 KByte/sec [ = 3mbps(!!)]
Upload : 120.8 KByte/sec

In buitengebied Roosendaal (4726)

Ik heb de test meerdere keren uitgevoerd, meerdere modem resets/laptop resets en me snelheid komt niet eens op 400 KB/s waar het normaal 550 KB/s zou geven. Zou iemand weten waarom ik sinds vanochtend zown lage downstream snelheid heb, en of dit nog eventueel zou gaan veranderen? Al dan niet in de komende weken. Zijn er trouwens mensen met het zelfde probleem?

alvast bedankt
Ik zie dezelfde shitwaardes als ik speedtest.nl en zo gebruik.
Ik test gewoon op een 100mb FTP, das nog steeds het beste ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

nomad85 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:52:
sinds de snelheidsverhoging bij mij er ook door is, kan ik geen Counterstrike Source meer spelen.
"Client dropped by server" krijg ik....iemand die CSS ook heeft en hetzelfde euvel heeft? Of ligt het ergens anders aan, heb namelijk niks veranderd, behalve dat ik nu de upgrade van @home heb, dus 1 en 1 is 2 dacht ik zo....maar iemand hier een idee over?
1+1 is idd 2.
zijn er geen tooltjes die de up en download snelheid kan cappen? laad je dat tooltje vlak voor je headshot sessie.
lijkt me trouwens sterk dat het aan een snellere verbinding ligt.
is er niet iets anders mee veranderd met de grote update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CamU schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 01:39:
Onderhoud regio Roosendaal dinsdag 4 juli

Tijd: 10:00 - 10:00
Geplaatst: 4-07-2006

Door werkzaamheden aan ons netwerk kunt u dinsdag 4 juli 2006 vanaf 08:00 problemen ondervinden met onze internet service.

Deze zijn met name te merken in de regio Roosendaal.

Deze werkzaamheden kunnen invloed hebben op de verbinding.

We vragen hiervoor uw begrip.
Geplande Onderbreking Roosendaal
Gebied: Hele gemeente Roosendaal.
Aanvang: maandag 3 juli 2006, 07:00
Einde: vrijdag 7 juli 2006, 16:00
@CamU
Je hebt gelijk, Mijn downloadsnelheid gaat nog steeds niet minstens 400 kb/s. dit zou morgenavond hopelijk verholpen moeten zijn voor mensen uit omgeving Roosendaal!

@UltraSub
Het zal hopelijk morgen na een uur of 4 s'middags dus verholpen moeten zijn, mocht dit bij jou niet of juist wel het geval zijn laat me dit dan weten, dan kunnen we vergelijken.

Edit/Update: Mijn upload haalt nu 130kb/s hier neem ik genoegen mee :9

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2006 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wacht nou even af tot de 17de dan en kijk dan wat voor up speed je hebt. Geef @home ook ff de kans alles zo goed mogelijk af te ronden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 01-09 22:45
Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 13:31:
[...]
@UltraSub
Het zal hopelijk morgen na een uur of 4 s'middags dus verholpen moeten zijn, mocht dit bij jou niet of juist wel het geval zijn laat me dit dan weten, dan kunnen we vergelijken.

Edit/Update: Mijn upload haalt nu 130kb/s hier neem ik genoegen mee :9
Ik hoor net dat de upload server waar ik getest heb, sinds kort maar een lijn van 1mb heeft :X
Straks opnieuw testen, op andere server dus :P

/edit
Owkeeeej... strakke 134 KB/s :)

[ Voor 5% gewijzigd door UltraSub op 06-07-2006 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 14:23

Booster

Superuser

Internet Regelmatig zojuist hier geupgrade na een korte onderbreking (omgeving Den Bosch). En inderdaad, nu al 10 minuten strak 520 kb/s down nu.

Ik ben vorige maand gedowngrade van Intensief naar Regelmatig en met deze upgrade wordt Regelmatig een soort van 'goedkopere Intensief'. Redelijke deal voor een gebied zonder ADSL2.

Helaas kost het switchen van abo wel 20 euro, dus de eerste maand na het omzetten betaal je nogsteeds bijna 50 euro. Hier meer info over overstappen.

[ Voor 32% gewijzigd door Booster op 06-07-2006 15:42 ]

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ @homers groningen:

mijn verbinding is 'altijd' stabiel.
Helaas is mijn download snelheid nog steeds te laag, maar mijn up is inmiddels wel aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-09 08:50

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

same here, noordlimburg
ca 5,5 mbit download, 1,2 mbit up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ik heb het volgende ontdekt bij mij thuis, ik had eerst ook last dat ik niet hoger kwam dan 800kb/s

Nu dacht ik laat ik me pc is direct aansluiten op me modem.

en wat blijkt nu heb ik wel 8Mbit/s en 1.2Mbit/s upload

misschien leuk voor die gene die hier ook last van hebben om dit ook eens uit te testen.

Veel plezier met nieuwe snelheden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
Dan heb je of een te oude router, of staat er een instelling ergens niet helemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
jah router is idd aan de oude kant denk dat ik nu maar een win2003 bak neer ga zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
joosthaarman schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 16:25:
Ik heb het volgende ontdekt bij mij thuis, ik had eerst ook last dat ik niet hoger kwam dan 800kb/s

misschien leuk voor die gene die hier ook last van hebben om dit ook eens uit te testen.

Mijn pc is rechtstreeks aangesloten op mn modem, en toch haal ik die snelheden niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:38
Hier (centrale Mill) nog geen snelheidsverhoging gehad. Terwijl ik van een collega gehoord heb dat hij wel al verhoging heeft gehad. Het gaat hier niet om het duurste abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik heb hetzelfde gedaan, had net 1050 kb sec.
Ff nieuwe router halen dus..

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de tip, maar die snelheden moet toch ook gewoon gehaald kunnen worden met een router er tussen?! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
zeker moet dat kunnen maar zoals al gezegt werd, oudere routers kunnen waarschijnlijk niet met die snelheid om.

ik ga denk ik voor een nieuwe router of een sofwarematige router..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
Ja, maar erg oude routers kunnen niet altijd zo snel routen (alhoewel 10Mb/s geen probleem zou moeten zijn of het moet echt een brak apparaat zijn), het kan zijn dat je router bijvoorbeeld webpagina's/addressen filtert (wat behoorlijk wat vertraging kan opleveren) of in de instellingen/firmware is niet helemaal top. Het zou geen verschil moeten maken, maar of dat het ook niet doet is een heel andere zaak.

[ Voor 13% gewijzigd door Klaus_1250 op 06-07-2006 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joosthaarman schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 17:24:
zeker moet dat kunnen maar zoals al gezegt werd, oudere routers kunnen waarschijnlijk niet met die snelheid om.

ik ga denk ik voor een nieuwe router of een sofwarematige router..
Bedankt voor je uitleg! (dat gedeelte had ik even gemist).
Vreemd genoeg werkt mijn internet niet meer nadat ik mijn router er tussenuit heb gehaald...

*Router: Sitecom DC 202 versie 5

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2006 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joker1977
  • Laatst online: 18:47

joker1977

Tweakert

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dh6a/speed.jpg

Bingo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 17:39:
[...]

Bedankt voor je uitleg! (dat gedeelte had ik even gemist).
Vreemd genoeg werkt mijn internet niet meer nadat ik mijn router er tussenuit heb gehaald...
Hmm misschien de computernaam (cc......) niet op je computer ingesteld?

Of een of andere firewall..

Najah in iedergeval suc 6 allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
is dat na de router ertussen uitgehaald te hebben of is het bij jou vandaag gewoon door gevoert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joker1977

joker1977

Tweakert

joosthaarman schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 17:46:
[...]

is dat na de router ertussen uitgehaald te hebben of is het bij jou vandaag gewoon door gevoert
Mijn router zit er nog tussen, het is vandaag doorgevoerd. Na een modem-reset :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robdejongNL
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-09 01:10

robdejongNL

Bite me

Postcode 8404 (omgeving heerenveen) is er ook compleet door.
(uiteraard na soft modem-reset)
volledige 8/1,2 mbit snelheid 8)
Afbeeldingslocatie: http://jebus.nl/@home-upgrade.JPG

I'm a big fan of the Mars Bar Diet. Stick it up your arse and let a rottweiler chase you home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeringJantje
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-09 11:02

Gouden tip, maar dat gaat me dus geld kosten :'(

Maar meteen een goede met accespoint kopen. Had gehoord dat de Linksys WRT54GL wel goed was.
Die morgen maar even halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-09 11:23
Andijvie schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 17:58:
[afbeelding]
Wat is precies een soft modem-reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Heb ook ff die testfile van bbned gedowned, die 100M file
Begon bij 3MB, zakte in tot 1.9MB, maar toen was die al klaar ;)

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FF1987
  • Niet online
matsume schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 18:05:
[...]

Wat is precies een soft modem-reset?
Via http://192.168.100.1/ rebooten. :)

Ik heb trouwens ook de upgrade binnen (6595):

Download 793.2 KByte/sec (=6346 kbps)
Upload 124.0 KByte/sec (=992 kbps)
Connection 643.0 Conn/min
Ping test Nederland 10.0 ms

[ Voor 32% gewijzigd door FF1987 op 06-07-2006 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

TeringJantje schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 18:01:
Maar meteen een goede met accespoint kopen. Had gehoord dat de Linksys WRT54GL wel goed was.
Die morgen maar even halen.
Als ik jou was zou ik hem ergens bestellen.
Weinig shops die hem op voorrraad hebben. De GL is inderdaad een prima versie
Beter dan de versie zonder L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817

sander817

FF1987 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 19:07:
[...]
OOK 6595 hier, MAAR:

Download : 402.0 KByte/sec
Upload : 68.8 KByte/sec
Connection : 295.0 Conn/min

damn, nog slechter dan voor de upgrade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo002
  • Niet online
Zit ook op de centrale Almelo aangesloten [Vriezenveen] maar haal met m´n intensief pakket belabberde snelheden.

Download 133.9 KByte/sec (=1071 kbps)
Upload 52.5 KByte/sec (=420 kbps)

Heb de spanning al eens van het modem afgehaald. Dus nog even wachten denk ik hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:11

Christiano007

Ich bin der champion

Enschede moet er nu door zijn na een soft-reset, ik haal nu 8-900 KB met het € 47,- abbo.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Hij is er door, Groningen 9742. Stabiel .

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 22:36

Twisted

Mogli <3

Normaalgesproken had ik een upload van rond de 90KB. Nu een droevige 41KB :(
Mischien moet ik dat Arris modem eens aansluyiten, alhoewel telefonie pas de 24ste actief wordt.

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andijvie schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 17:58:
[afbeelding]
Ik ben toch heel benieuwd wat je daar allemaal aan het neerhalen bent :X O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamU
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de prestaties van de verbinding bij mensen die een Intensief 15000 abonnement mogen testen. Ik zag op nuria dat dat abonnement een upload heeft van 1500 Kbit/s, hoe komt dat in werkelijkheid ongeveer uit?

* Workstation * / * Server * / * Laptop * / Monica: My motto is: "get out before they go down". Joey: "That is so not my mott

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joosthaarman schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 17:45:
[...]

Hmm misschien de computernaam (cc......) niet op je computer ingesteld?

Of een of andere firewall..

Najah in iedergeval suc 6 allemaal
Mijn (cc) had ik idd niet ingevoerd, daarna deed mijn internet het weer. :)
Vreemd genoeg, diverse malen mijn router gereset, maar mijn download is nog niet 'geupgraded'..
De upload daarentegen wel.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF1987 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 19:07:
[...]

Download 793.2 KByte/sec (=6346 kbps)
Upload 124.0 KByte/sec (=992 kbps)
Connection 643.0 Conn/min
Ping test Nederland 10.0 ms
about the same here

wel slecht dat je zelf je modem moet rebooten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

ik had altijd een lage snelheid met mn modem totdat ik em flashte met een nieuwe firmware, toen had ie wel de volle mik
ik merkte het met mijn showcenter, films haperden, etc.
iig is dit nog iets om te proberen bij sommige routers.

ik heb een sitecom nog wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robdejongNL
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-09 01:10

robdejongNL

Bite me

Verwijderd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 09:44:
[...]

Ik ben toch heel benieuwd wat je daar allemaal aan het neerhalen bent :X O-)
Nou bij Eweka kan je heel goed je download testen O-)
en wat de upload betreft: ik was een film aan het uploaden naar mijn webspace.

I'm a big fan of the Mars Bar Diet. Stick it up your arse and let a rottweiler chase you home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 02:12
job schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 19:26:
[...]

Als ik jou was zou ik hem ergens bestellen.
Weinig shops die hem op voorrraad hebben. De GL is inderdaad een prima versie
Beter dan de versie zonder L
Of je haalt em voor 5 euro bij http://en.fon.com, verricht je meteen ook nog eens een goede daad voor deze open wifi community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamU
Verwijderd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 11:22:
[...]
...
wel slecht dat je zelf je modem moet rebooten
Haha, das een mooie, die had ik nog niet gehoord. Je hoeft je modem zelf niet te rebooten hoor, maar half tweakend Nederland is zo ongeduldig dat het zo probeert de upgrade eerder binnen te krijgen dan de geschedulde update zoals die vanuit @Home zou binnenkomen. Je modem laadt zelf na enkele dagen het nieuwe snelheidsprofiel, maar je kunt dat dus versnellen door zelf je modem te rebooten. Dat wil dus nog niet zeggen dat je dat ook moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@MUSTIS:

Wil je me es een exacte link geven van de 'Motorola SURFboard 4200e' dit aangezien ik de software om em te flashen niet kan vinden op de site van Motorola?

(Tenminste als je hetzelfde modem hebt) :)

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2006 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04:52
CamU schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 13:38:
[...]

Haha, das een mooie, die had ik nog niet gehoord. Je hoeft je modem zelf niet te rebooten hoor, maar half tweakend Nederland is zo ongeduldig dat het zo probeert de upgrade eerder binnen te krijgen dan de geschedulde update zoals die vanuit @Home zou binnenkomen. Je modem laadt zelf na enkele dagen het nieuwe snelheidsprofiel, maar je kunt dat dus versnellen door zelf je modem te rebooten. Dat wil dus nog niet zeggen dat je dat ook moet doen.
Ik ben nu verscheidene keren overgestapt van abonnement: basis -> breedband, breedband -> family, family -> breedband (oeps, te laat doorgegeven), breedband -> basis (correctie van vorige foutje). Elke keer stond er in het mailtje dat per een bepaalde datum de snelheid was aangepast en dat ik de modem even moest herstarten door de stekker even eruit te halen. Uiteraard meteen gedaan bij een upgrade, bij downgrade hoefde het van mij niet zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AaiGht
  • Laatst online: 23-09 14:31
die downgerade komt er toch wel doorheen hoor vriend, maakt niet uit of je je modem reboot of niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
Verwijderd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 13:52:
@MUSTIS:

Wil je me es een exacte link geven van de 'Motorola SURFboard 4200e' dit aangezien ik de software om em te flashen niet kan vinden op de site van Motorola?

(Tenminste als je hetzelfde modem hebt) :)
MUSTIS heeft het over zijn router, niet zijn modem. Motorola modem kan alleen vanuit @home geflashed worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Klaus_1250 op 07-07-2006 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enorm bedankt, weet ik in elk geval dat ik niet verder hoef te zoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-08 20:26
Ze gaan wel langzaam vooruit. Gisteren had ik nog 5/0,7 Mbps. Nu is dat inmiddels 7/1 Mbps. Nog niet helemaal het max., maar al wel stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04:52
AaiGht schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 14:32:
die downgerade komt er toch wel doorheen hoor vriend, maakt niet uit of je je modem reboot of niet :)
Tuurlijk komt die erdoor, na een dag of 3 pas, of als @home een storing heeft zodra de boel weer werkt. Het is alleen wel handig om nog even 3 dagen langer op breedband door te blijven surfen totdat mn modem de nieuwe instellingen overneemt ;)

Ben overigens blij met de verhoging, snelheid is nu weer zoals ik het gewend was voordat ik van breedband naar basis terugging :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenos
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-09 11:28
sander815 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 20:03:
[...]

OOK 6595 hier, MAAR:

Download : 402.0 KByte/sec
Upload : 68.8 KByte/sec
Connection : 295.0 Conn/min

damn, nog slechter dan voor de upgrade
Hier precies hetzelfde, ook 6595 en alleen maar langzamer dan voor de upgrade...

Ik wacht rustig 2 weekjes af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AaiGht
  • Laatst online: 23-09 14:31
_JGC_ schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 15:27:
[...]

Tuurlijk komt die erdoor, na een dag of 3 pas, of als @home een storing heeft zodra de boel weer werkt. Het is alleen wel handig om nog even 3 dagen langer op breedband door te blijven surfen totdat mn modem de nieuwe instellingen overneemt ;)

Ben overigens blij met de verhoging, snelheid is nu weer zoals ik het gewend was voordat ik van breedband naar basis terugging :P
True true xD

Mam wou niet meer betalen voor Intensief 5000 en is trug gegaan, maand leter van 2mbit naar 4mbit, verschilt maar 1mbit en ik zit op bijna dezelfde snelheid als voorheen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier mensen die aan Landgraaf vastzitten?? Zoja, hebben jullie al de 8mbit verbinding of niet.

Bij mij hanht tie nog steeds rond de 580kb/s. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 16:45:
Zijn er hier mensen die aan Landgraaf vastzitten?? Zoja, hebben jullie al de 8mbit verbinding of niet.

Bij mij hanht tie nog steeds rond de 580kb/s. :(
Ik zit op node Landgraaf en heb idd ook geen 8mbit ook zo'n 550-650 kb/s, upload is wel goed 135-154 kb/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omgeving Roosendaal heeft hetzelfde probleem, goeie upload maar download van 450-600 kb/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamU
_JGC_ schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 14:22:
[...]
Ik ben nu verscheidene keren overgestapt van abonnement: basis -> breedband, breedband -> family, family -> breedband (oeps, te laat doorgegeven), breedband -> basis (correctie van vorige foutje). Elke keer stond er in het mailtje dat per een bepaalde datum de snelheid was aangepast en dat ik de modem even moest herstarten door de stekker even eruit te halen. Uiteraard meteen gedaan bij een upgrade, bij downgrade hoefde het van mij niet zo ;)
Dat is natuurlijk niet te vergelijken met een landelijke upgrade die bij honderdduizenden abonnees wordt doorgevoerd. Maar zelfs als je dat bij een downgrade niet gedaan had was je snelheid ooit wel overgezet naar een nieuw profiel, dus ook daar hoeft het natuurlijk niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Tip: Trek je modem stekker er uit, wacht 15 min en zet je modem daarna weer aan

Mijn snelheid bleef maar bij het oude na een modem reset, het stekkertje er uit halen voro een half uur had echter wel resultaat

Ik ben zeer tevreden! Nu nog 20mbit :P, kan ik nog sneller mijn downloads binnen halen ;)

Afbeeldingslocatie: http://img342.imageshack.us/img342/5504/home9fm.jpg

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• et36s
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 00:03
Hier is de snelheid ook aangepast ik haalde dus overdag netjes 985kB. Maar waar ik nu elke keer weer van baal. Op het moment dat je achter internet zit. Dat is meestal na je werk of school of na het eten zeg tussen 19:00 t/m 23:00. Is de snelheid beroerd. Slechts 100/200 kB. Wat heb je dan aan een snelheidsverhoging als op het moment dat je achter internet gaat zitten alles overbelast is? Dit is bij ADSL toch ook niet het geval? Ik kan net zo goed een traag abbo nemen voor de helft van het geld. Op het moment dat je normaal gesproken achter internet zit komt hij toch niet vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
et36s schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 19:09:
Hier is de snelheid ook aangepast ik haalde dus overdag netjes 985kB. Maar waar ik nu elke keer weer van baal. Op het moment dat je achter internet zit. Dat is meestal na je werk of school of na het eten zeg tussen 19:00 t/m 23:00. Is de snelheid beroerd. Slechts 100/200 kB. Wat heb je dan aan een snelheidsverhoging als op het moment dat je achter internet gaat zitten alles overbelast is? Dit is bij ADSL toch ook niet het geval? Ik kan net zo goed een traag abbo nemen voor de helft van het geld. Op het moment dat je normaal gesproken achter internet zit komt hij toch niet vooruit.
Tja dat is het nadeel van een kabel verbinding, je moet je verbinding delen met andere. Dit was vroeger vooral het geval met Chello/UPC. Vrienden van mij konden op bepaalde tijdstippen gewoon niet internetten, het was meer modem/56k snelheid.

Maar dat probleem hebben ze nu wel grotendeels opgelost, ik vind het dus vreemd dat jij hier nog last van hebt. Wellicht komt dit nog door de "upgrade". Of heb je dit altijd al gehad? Een trage verbinding op bepaalde tijdstippen klinkt als een tekort aan capaciteit bij jou in de wijk. Ik dacht dat dit wel iets van het verleden was en ze dit nou wel grotendeels hadden opgelost.

Ik heb zelf ook de voorkeur aan adsl, maar vanwege de afstand naar de centrale was kabel aantrekkelijker voor mij (snelheid lag veel hoger). Nu moet ik wel zeggen dat ik altijd een 99/100 % verbinding heb met @home. Wat het delen van mijn verbinding betreft, daar heb ik geen last van, mijn server staat 24/7 te downloaden.

ADSL is prijstechnisch wel aantrekkelijker als je een snelle verbinding wil, maar dan moet je wel dicht bij de centrale wonen.

[ Voor 16% gewijzigd door Workaholic op 07-07-2006 19:24 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• et36s
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 00:03
Er zijn hier regelmatig problemen met de capaciteit. Maar ik had eigenlijk gehoopt dat ze dit nu idd wel opgelost zouden hebben. Ik had er goede hoop in omdat ik daar al meer dan 4 weken geen last meer van had. Maar nu begint het dus gewoon weer.

Ik kan hier helaas geen adsl via bbned krijgen anders had ik die stap wel gemaakt :) We doen het er maar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Laatst online: 05:13
et36s schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 19:25:
Er zijn hier regelmatig problemen met de capaciteit. Maar ik had eigenlijk gehoopt dat ze dit nu idd wel opgelost zouden hebben. Ik had er goede hoop in omdat ik daar al meer dan 4 weken geen last meer van had. Maar nu begint het dus gewoon weer.

Ik kan hier helaas geen adsl via bbned krijgen anders had ik die stap wel gemaakt :) We doen het er maar mee.
Hier in Venray is volgens mij ook nog een klein capaciteits probleem, heb overdag gewoon volle snelheid maar merk nu in eens dat de download steeds rond de 800 ligt en de upload maar 60 is.

[ Voor 4% gewijzigd door Bart1983 op 07-07-2006 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje jammer deze upgrade... ik kom gewoon niet boven de 700 kb/s uit terwijl vele mensen hiero een gemiddelde snelheid van rond de 1 mb/s hebben...de upload speed is perfect(138kb/s)

download :
Er is 1.00 megabyte gedownload in 1.64 sec.

Tijdens de laatste 639.9 kilobyte was
de snelheid 5.10 Mbit/s.

Dat is 5104 Kbps. (623 KB/Sec).

Stad groningen (9722)

hoop maar dat het beter gaat worden, want hier betaal ik niet voor

Heb al een 3gb bestand van een 100mbit.nl gedownload..en wat andere 100mb.bin test bestanden.
ook dit bied geen succes helaas :(

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2006 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
  • Laatst online: 23-09 07:29
Verwijderd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 19:37:
Beetje jammer deze upgrade... ik kom gewoon niet boven de 700 kb/s uit terwijl vele mensen hiero een gemiddelde snelheid van rond de 1 mb/s hebben...de upload speed is perfect(138kb/s)

download :

de snelheid 5.10 Mbit/s.

Stad groningen (9722)

test dan eens met een bestand van groter dan 1 Mb.. bij mij is de download snelheid ook niet na 1 seconde op 1 Mbyte .. dat duurt wel 3 seconde ofzo hierzo.

Bijv. bij newsleecher als ik newsleecher open duurt het gewoon even voor die op 990 Kbyte/s stabiel download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

download :

de snelheid 5.10 Mbit/s.

Stad groningen (9722)

Heb al een 3gb bestand van een 100mbit.nl gedownload..en wat andere 100mb.bin test bestanden.
ook dit bied geen succes helaas :(
Je kunt altijd downgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 20:23:
[...]

Je kunt altijd downgraden.
Tja kan ik doen...maar zou het ook wel nice vinden als ik gewoon de beloofde snelheden kan halen..
naja ze hebben nog een week de tijd voordat ik, en vele andere kunnen gaan klagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 20:33:
[...]

Tja kan ik doen...maar zou het ook wel nice vinden als ik gewoon de beloofde snelheden kan halen..
naja ze hebben nog een week de tijd voordat ik, en vele andere kunnen gaan klagen :)
Ik haal zelf ook nog maar 660 kb, dus ik wacht ook nog even af :) Upload is wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Ik haal nog maar 80kb/s. 8)7

Terwijl ik de gehele dag met 985kb/s heb ge-Eweka'ed.

Nou ja, ze zullen er wel even mee bezig zijn... Al had dat van mij niet gehoeven.

Uitgerekend weer op een vrijdagavond dat het wat koeler is, en ik even wil gamen e.d. |:(

;(

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamU
Audi-Addict schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 19:20:
[...]
Tja dat is het nadeel van een kabel verbinding, je moet je verbinding delen met andere. Dit was vroeger vooral het geval met Chello/UPC. Vrienden van mij konden op bepaalde tijdstippen gewoon niet internetten, het was meer modem/56k snelheid.
....
Heel vroeger, toen heel @Home nog aan de Com21 zat, was dat inderdaad het probleem bij een kabelverbinding. Maar dat is allang niet meer zo. Je deelt je lijn niet per se met je buurman, maar wel met alle gebruikers die op hetzelfde headend als jij zitten. En van dat headend naar de backbone van @Home gaat toch echt maar een lijn met beperkte capaciteit dus als er maar genoeg mensen op een headend bezig zijn loopt die lijn vanzelf vol. En dan ervaar je dus snelheidsproblemen. Maar met je ADSL verbinding zit je met hetzelfde, dus dit heeft verder niets met alleen kabel te maken en is zeker niet als een nadeel van een kabelverbinding te beschouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
En van dat headend naar de backbone van @Home gaat toch echt maar een lijn met beperkte capaciteit dus als er maar genoeg mensen op een headend bezig zijn loopt die lijn vanzelf vol.
Wat ik me dan afvraag, is het zo moeilijk om die lijn met beperkte capaciteit uit te breiden? Dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen met glasvezel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
  • Laatst online: 26-09 14:40
de verbindingen hier in 5104 zijn ook niet echt supper momenteel

Download 433.8 KByte/sec (=3470 kbps)
Upload 103.9 KByte/sec (=831 kbps)
Connection 291.0 Conn/min
Ping test Nederland 26.0 ms

nog niet de helft van wat het moet zijn kwa download dan upload zit aardig in de buurt

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Verwijderd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 20:33:
Beloofd?? tja wat is beloofd. Die 8Mbit is het maximum wat je kan halen.
Zolang je niet onder de Max van het abo van 30euro komt is er eigenlijk vrij weinig om over te zeuren..

Maar wacht gewoon nog even een tijdje af.. @home heeft ook best wel in de gaten waar de upgrade wel en niet goed is gegaan. In sommige wijken kan er een knelpunt ontstaan door de hogere snelheden. Heb geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joker1977

joker1977

Tweakert

download :

de snelheid 5.10 Mbit/s.

Stad groningen (9722)

Hier betaal je niet voor? Correct me if Im wrong, maar betaalde jij voor de upgrade niet E47.95/mnd voor 5 Mbit down? Nu haal je een stukkie meer, en ineens betaal je er niet meer voor ?

De prijs blijft gelijk, de snelheid gaat omhoog (maar niet met het % wat je misschien verwachtte) en nu ineens betaal je er niet meer voor ?

Ik snap het niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thestiffmeister
DaFreakR schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 20:52:
[...]

Hmm, jij hebt dus hetzelfde 'probleem' als ik.. hou me ff op de hoogte of het bij jou morgen wel sneller gaat?!
Ehmz... Het lijkt hier nu trager te gaan worden dan sneller. Ik heb een upload van 140 KB/s. Dus zeer netjes. Echter downloaden gaat maar met 550 KB/s. Voor de verhoging kon ik met 650 KB/s downen. Dus het is slechter geworden.

Wat ik nu ff niet snap. Het lijkt wel of ik begrenst wordt qua snelheid. Heel vaag. Ik heb ook @Home Telefonie. Praat me er niet van (zie @Home Telefonie Topic).... maar op het moment werkt het goed.
Bij speedtest begint hij bij mij op 975 KB/s en kakt de snelheid helemaal in op 550 KB/s.

Owkay dit is speedtest :-). Maar dan pak ik die 100 MB binary's. Hier hetzelfde.
Begint op 950 .. en zakt in tot 550 KB/s. Terwijl iedereen zit te leachen van die versatel, bbned en xs4all stream met 950 KB/s....

Kan het zijn dat je nog qua downstream wordt gelimiteerd terwijl de upstream gewoon goed is (testing o.i.d.) . Of komt dit door QoS van het Arris modem i.v.m. telefonie? Hebben ze misschien alleen de upstream veranderd en de downstream gewoon bij het oude gelaten. Of hebben ze gewoon capaciteitsproblemen hieroo in regio Hoogeveen (Hoogeveen, Hardenberg, Ommen, Dedemsvaart)??

Vandaag trouwens modem 12 uur uit het stopcontact gehad... Kijken of die zich anders aanmeldt. Maar goed.... geen resultaat.

[ Voor 11% gewijzigd door thestiffmeister op 08-07-2006 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thestiffmeister
joker1977 schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 17:52:
[...]

Hier betaal je niet voor? Correct me if Im wrong, maar betaalde jij voor de upgrade niet E47.95/mnd voor 5 Mbit down? Nu haal je een stukkie meer, en ineens betaal je er niet meer voor ?

De prijs blijft gelijk, de snelheid gaat omhoog (maar niet met het % wat je misschien verwachtte) en nu ineens betaal je er niet meer voor ?

Nee ik snap het wel... Iedereen krijgt een verhoging en die wordt je gegeven/geschonken voor hetzelfde maandbedrag. Iedereen die het nu voor elkaar heeft is blij met deze extra gratis service. Immers je krijgt meer waar voor je geld. Mensen, zoals ik, hebben nu alleen een uploadverhoging gehad. De download is zelfs trager dan wat het was. Nu heb ik zoiets van... owkay qua snelheid ietsjes beter en je betaald hier niet meer voor. Mooi meegenomen. Maar als je wat belooft wordt.... vind ik ook dat je er van gebruik mag maken. Daarbij is het zo dat @Home 8000 geeft voor hetzelfde bedrag. Dan zou ik hier ook gaarne gebruik van willen maken ook al kost het niets meer en heb ik tijden met een iets "tragere" verbinding gewerkt.

Maar zoals meerdere mensen hebben gezegd. Niet eerder gaan klagen dan 2 weken na de verhoging. Eerder heeft toch geen zin.

[ Voor 6% gewijzigd door thestiffmeister op 08-07-2006 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joker1977 schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 17:52:
[...]

Jij hebt vast een goede download snelheid denk ik ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thestiffmeister
Verwijderd schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 18:50:
[...]

Jij hebt vast een goede download snelheid denk ik ??
Volgens mij hij wel gezien zijn reactie.... Ik daarentegen niet :'( Jij dus ook niet... :(
Dus zolang je het zelf maar zelf hebt is het goed ... Wat een maatschappij tegenwoordig... :r

Maar goed... bij mij dus kut.... En hoop dat ze geen probs hebben met capaciteit hieroo.

[ Voor 8% gewijzigd door thestiffmeister op 08-07-2006 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817

sander817

wacht eerst maar die 2 weken af die ze ingesteld hebben. Ik heb exact hetzelfde, upload is redelijk, alleen download is er alleen maar slechter van geworden. Die 8mbit heb ik nog maar de helft van gezien, en dat terwijl ik eigenlijk nooit snelheids problemen gehad heb hier. Als het het 18e nog hetzelfde is ga ik wel bellen
klagen is je grootste recht lijkt mij, als iets niet werkt zoals beloofd is

[ Voor 11% gewijzigd door sander817 op 08-07-2006 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09 09:51

tozzke

aka tozzert

hier is het allemaal prima in orde (en nog erg stabiel/constant ook)
~1100kB/s down en ~110kB/s up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plaats: Venray, wijk: Landweert

@Home Intensief Abbonement speedtest:

Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar Gegevens opgeslagen ? 179.7 KByte/sec
(=1438 kbps)
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar Gegevens opgeslagen ? 64.5 KByte/sec
(=516 kbps)

Terwijl andere mensen hier uit venray al 1mb/s halen :S

Heb de laatste weken alleen maar zon snelheden, en smiddags haal ik zelfs maar 80kb/s

Word er niet goed van!
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.