Ehmz... Het lijkt hier nu trager te gaan worden dan sneller. Ik heb een upload van 140 KB/s. Dus zeer netjes. Echter downloaden gaat maar met 550 KB/s. Voor de verhoging kon ik met 650 KB/s downen. Dus het is slechter geworden.
Wat ik nu ff niet snap. Het lijkt wel of ik begrenst wordt qua snelheid. Heel vaag. Ik heb ook @Home Telefonie. Praat me er niet van (zie @Home Telefonie Topic).... maar op het moment werkt het goed.
Bij speedtest begint hij bij mij op 975 KB/s en kakt de snelheid helemaal in op 550 KB/s.
Owkay dit is speedtest :-). Maar dan pak ik die 100 MB binary's. Hier hetzelfde.
Begint op 950 .. en zakt in tot 550 KB/s. Terwijl iedereen zit te leachen van die versatel, bbned en xs4all stream met 950 KB/s....
Kan het zijn dat je nog qua downstream wordt gelimiteerd terwijl de upstream gewoon goed is (testing o.i.d.) . Of komt dit door QoS van het Arris modem i.v.m. telefonie? Hebben ze misschien alleen de upstream veranderd en de downstream gewoon bij het oude gelaten. Of hebben ze gewoon capaciteitsproblemen hieroo in regio Hoogeveen (Hoogeveen, Hardenberg, Ommen, Dedemsvaart)??
Vandaag trouwens modem 12 uur uit het stopcontact gehad... Kijken of die zich anders aanmeldt. Maar goed.... geen resultaat.
[
Voor 11% gewijzigd door
thestiffmeister op 08-07-2006 18:38
]