Mjah, ik hoop nogsteeds dat de zes mensen waat ik gisteren een invite naartoe heb gestuurd, deze doorsturen...
Kan je die uitnodiging een tijdje bewaren? Ik heb er laatst een gekregen, alleen als student met een reis binnenkort zit ik in geldnood 
Ik ga dat ding dus wel over een week of twee bestellen, maar is het erg als zo'n code een maand niet wordt gebruikt?
Ik ga dat ding dus wel over een week of twee bestellen, maar is het erg als zo'n code een maand niet wordt gebruikt?
Ongetwijfeld wel, maar als ze de voorwaarden aanpassen, heb je natuurlijk wel een probleem...
Anoniem: 125474
Ik heb nog 3 invites, zend een berichtje 
Maar wat ik niet versta, welke meerwaarde heeft de deal met Times. De opties waarover ze spreken is toch standaard bij Fon?
Maar wat ik niet versta, welke meerwaarde heeft de deal met Times. De opties waarover ze spreken is toch standaard bij Fon?
Heeft iemand voor mij nog een gratis uitnodiging liggen? Zo ja, dan zou ik die graag willen ontvangen. Ik wil namelijk joinen op het fon netwerk.
Ik begreep de bovenstaande berichten niet echt. Zijn de gratis uitnodigingen nu inderdaad vervangen door de 20 euro variant. Zo ja, wil iemand mij dan daarvan een uitnodiging sturen?
Mijn directe emailadres is ruald [at] ordelman [dot] org
Ik begreep de bovenstaande berichten niet echt. Zijn de gratis uitnodigingen nu inderdaad vervangen door de 20 euro variant. Zo ja, wil iemand mij dan daarvan een uitnodiging sturen?
[ Voor 31% gewijzigd door GAEvakYD op 25-04-2007 17:36 ]
Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.
Jazeker...GAEvakYD schreef op woensdag 25 april 2007 @ 17:34:
Heeft iemand voor mij nog een gratis uitnodiging liggen? Zo ja, dan zou ik die graag willen ontvangen. Ik wil namelijk joinen op het fon netwerk.
Bij deze:
klik
Ik heb wel interesse in zo'n invite, als je er nog eentje hebt...Anoniem: 125474 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 17:21:
Ik heb net eens proberen te kijken waar er bij mij in de buurt nog meer foneros zitten maar dat lijkt niet goed te werken
[ Voor 17% gewijzigd door straat op 25-04-2007 17:49 ]
Je mag er mij wel een sturenAnoniem: 125474 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 17:21:
Ik zit ondertussen ook op FON. Alleen de router wordt wel erg warm 
Maargoed, ik heb nog 2 invites, stuur maar mail als je die wilt
radjesh [at] gmail.com
radjesh [at] gmail.com
Niet
Die La Fonera wordt idd wel erg warm. Heb um net op tijd gratis besteld btw. 
Ga zo eens wat invites versturen, heb er ook nog een paar.
Ga zo eens wat invites versturen, heb er ook nog een paar.
Ik heb ook nog 3 invites. E-mail adres staat wel in m'n profiel. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt (het zijn wel €20,00 invites, ikzelf heb hem nog nét gratis gekregen
)
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
Waarom niet gewoon de site afwerken? Wel zo netjes voor de mensen die wachten, lijkt me...
Daarnaast is dit topic hier niet voor bedoeld...
Hoe bedoel je?MikeyMan schreef op woensdag 25 april 2007 @ 18:31:
Waarom niet gewoon de site afwerken? Wel zo netjes voor de mensen die wachten, lijkt me...
Invites zijn verstuurd.Radjesh schreef op woensdag 25 april 2007 @ 18:01:
Ik zit ondertussen ook op FON. Alleen de router wordt wel erg warm
radjesh [at] gmail.com
[ Voor 36% gewijzigd door Radjesh op 25-04-2007 18:40 ]
Niet
Hierboven word weer van alles aangeboden / gerequest via mail maar houd het nou centraal via die site, zometeen gaat ook dit topic op slot.
Verder de site is bedoeld voor de gratis invites, deze zijn er echter niet meer. Sommigen vinden een €20,- invite prima, anderen juist weer niet. Ik weet ook niet echt welke kant ik de site moet opsturen. Ik denk dat het het beste is de €20,- invite's uit te delen (€20,- invites zijn goedkoper dan zo bestellen bij Fon toch?) mochten er weer gratis invite's zijn dan worden uiteraard die alleen gebruikt.
Verder de site is bedoeld voor de gratis invites, deze zijn er echter niet meer. Sommigen vinden een €20,- invite prima, anderen juist weer niet. Ik weet ook niet echt welke kant ik de site moet opsturen. Ik denk dat het het beste is de €20,- invite's uit te delen (€20,- invites zijn goedkoper dan zo bestellen bij Fon toch?) mochten er weer gratis invite's zijn dan worden uiteraard die alleen gebruikt.
Nouja, zet er sowieso even bij dat de dingen momenteel 20 euro kosten...
En ik vote bij Fon deel 2, dat er een waarschuwing komt waar ook een link naar die no-ip site staat. Iedereen leest er steeds overheen.
☻/
/▌
/ \
Ik heb 3 € 20,- invites verstuurd...Westereen schreef op woensdag 25 april 2007 @ 19:42:
Hierboven word weer van alles aangeboden / gerequest via mail maar houd het nou centraal via die site, zometeen gaat ook dit topic op slot.
Zou je nummers voor de namen kunnen zetten? Ben benieuwd hoe het vordert met de lengte van de lijstWestereen schreef op woensdag 25 april 2007 @ 19:42:
Hmm, als je dus een wifi kaartje in je pc hebt (je mac of linux pc) kun je er dus een hotspot van maken, zonder fonera... 
http://blog.fon.com/en/ar...ew-fonspot-software-.html
Windows based laat nog even op zich wachten... Tis nog beta, maar best een leuke ontwikkeling...
Ook leuk, over de 'afstand' discussie, het bereik... CEO Martin Varsavsky geeft een demo van de nieuwe Fontenna. Luister goed wat ie zegt op ongeveer 2:30 in het filmpje.
http://blog.fon.com/en/ar...tour-and-la-fontenna.html
http://blog.fon.com/en/ar...ew-fonspot-software-.html
Windows based laat nog even op zich wachten... Tis nog beta, maar best een leuke ontwikkeling...
Ook leuk, over de 'afstand' discussie, het bereik... CEO Martin Varsavsky geeft een demo van de nieuwe Fontenna. Luister goed wat ie zegt op ongeveer 2:30 in het filmpje.
http://blog.fon.com/en/ar...tour-and-la-fontenna.html
Nja, 15 meter kan kloppen, da's tot ongeveer de overkant van de straat, waar ik idd ook bereik had...We pull out the old antenna, wich is pretty bad. It reaches up to about 15 meters, while the new fontenna reaches 200 meters...
[ Voor 45% gewijzigd door Rowdy.nl op 27-04-2007 09:54 ]
Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.
Ik heb nu ook drie maal de twintig euro variant verstuurd aan de bovenste drie van de invite-site. Er zijn kennelijk nog best wel volledig gesponsorde Fonera's, met een abonnement op Computer Totaal krijg je er ook eentje, zie http://blog.fon.com/nl/
Ook bij mij wordt de Fonera aardig warm (ca. 45 graden vermoed ik), dus benieuwd of 'ie het haalt met de komende zomer in het achterhoofd.
Ook bij mij wordt de Fonera aardig warm (ca. 45 graden vermoed ik), dus benieuwd of 'ie het haalt met de komende zomer in het achterhoofd.
Specs ... maar nog twee jaar zes maanden en dan weer 130!
Hmm, jammer dat het nu € 20,- moet kosten (ergens ook wel begrijpelijk, maar goed).
Voor een student die wilt experimenteren in een dorp waar er nog geen 10 wifi accesspoints zijn totaal, lijkt het het niet echt waard... Heb het doorstuurt naar de volgende op de lijst
.
Voor een student die wilt experimenteren in een dorp waar er nog geen 10 wifi accesspoints zijn totaal, lijkt het het niet echt waard... Heb het doorstuurt naar de volgende op de lijst
Anoniem: 99022
Ik heb me ook aangemeld op de invite lijst, het maakt me niet uit of het een gratis of 20 eur invite is.
Mijn fonera werkt nog steeds niet. Ik heb nu eindelijk contact met support, maar het enige wat ze me hebben gestuurd is een 'druk op de reset knop'. Alsof ik dat in de afgelopen 5 maanden niet al eens tig keer geprobeert heb....
Ik ben iig blij dat ik voor dat ding niks heb betaald (behalve het stroomverbruik), ik heb er tenslotte tot nu toe ook helemaal niks aan gehad..
Ik ben iig blij dat ik voor dat ding niks heb betaald (behalve het stroomverbruik), ik heb er tenslotte tot nu toe ook helemaal niks aan gehad..
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
De fontenna gaat zo'n 15 euro kosten. Drukbezochte accespoints krijgen er een gratis.
_██_
(ಠ_ృ)
Ik heb ook mijn LaFonera eindelijk aangesloten (wel service om een gratis fonera te geven omdat ze de linksys niet meer willen supporten). Maar gaat het inloggen op de public ssid bij jullie ook zo traag (compleet met timeouts)? Ik vraag me namelijk af of ik het probleem bij mezelf moet zoeken.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
las dat je via via de DNS server kan instellen atm staat ie op eeen spaanse ingesteld... (waarom pakt ie niet mijn linksyswrt54GC als DNS?) als pc krijg ik ook daarvan een DNS gegeven (die van me ISP), lijkt me voor iedereen beter, nu wordt die ene dns door kilo's mensen requested.Marzman schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 13:48:
Ik heb ook mijn LaFonera eindelijk aangesloten (wel service om een gratis fonera te geven omdat ze de linksys niet meer willen supporten). Maar gaat het inloggen op de public ssid bij jullie ook zo traag (compleet met timeouts)? Ik vraag me namelijk af of ik het probleem bij mezelf moet zoeken.
Als je een vast IP opgeeft kun je je eigen DNS servers opgeven als het goed is... Waarom ze hiervoor gekozen hebben? Geen idee...Dutch2007 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 15:01:
[...]
las dat je via via de DNS server kan instellen atm staat ie op eeen spaanse ingesteld... (waarom pakt ie niet mijn linksyswrt54GC als DNS?) als pc krijg ik ook daarvan een DNS gegeven (die van me ISP), lijkt me voor iedereen beter, nu wordt die ene dns door kilo's mensen requested.
Wel grappig, las op het weblog van Martin Varsavsky dat de La Fonera de meest verkochte router in Japan is op dit moment... Niet dat wij er veel aan hebben, maar toch...
http://english.martinvars...router-sold-in-japan.html
Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.
Het is heel begrijpelijk dat ze de DNS server in de hand willen houden. Het wordt erg vervelend wanneer dat aanpasbaar is. Zo zou je je eigen DNS server op kunnen geven die bij een aanvraag van www.bank.nl het ip adres van je fishing site terug geeft.
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Inderdaad een goed punt. En ansich moeten die servers dat wel aankunnen.Janoz schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 15:36:
Het is heel begrijpelijk dat ze de DNS server in de hand willen houden. Het wordt erg vervelend wanneer dat aanpasbaar is. Zo zou je je eigen DNS server op kunnen geven die bij een aanvraag van www.bank.nl het ip adres van je fishing site terug geeft.
Echter, ze zijn traag, en dat is gewoon vervelend...

Het is gewoon aan te passen hoor. Gewoon even op de statuspagina v/d router zelf kijken wat het ip is e.d. Dan bij de gevanceerde instellingen de modus op static zetten en de ipgegevens + provider DNS invullen.Janoz schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 15:36:
Wanneer je zou willen frauderen, dan kun je net zo goed zelf een nep Fon accespoint maken en alle gegevens loggen e.d.
_██_
(ಠ_ృ)
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het overleggen / linken naar alternatieve firmwares is NIET meer de bedoeling.
Dit topic is om de dienst/project Fonero te bespreken, het moet geen 'wat kan ik allemaal' en 'hoe moet ik met mijn router' topic worden. Dan is een specifiek topic over die router verstandiger.
Geen invite verzoeken in dit topic graag.
Het overleggen / linken naar alternatieve firmwares is NIET meer de bedoeling.
Dit topic is om de dienst/project Fonero te bespreken, het moet geen 'wat kan ik allemaal' en 'hoe moet ik met mijn router' topic worden. Dan is een specifiek topic over die router verstandiger.
Geen invite verzoeken in dit topic graag.