Het grote Fonero-topic

Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste
Acties:
  • 16.076 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Dave
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-09 20:27
Een wifi USB-stick heb je al voor 19 euro.

I'm sorry Dave, I'm afraid I can't do that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-09 22:31
_Christiaan_ schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 21:54:
Oeh, ik ben de 329500 FON member.

Ik heb de Fonera net binnen. Ik krijg em alleen niet geconfigureerd, want ik heb geen Wifi op m'n PC :P M'n netwerkkaart vastzetten op 169.254.255.2 werkt ook niet, dus ik zal nog ff moeten wachten tot ik wifi van iemand kan lenen. Tot die tijd blijf ik een Alien 8)
Hoezo werkt dat niet, dit werkte destijds bij mij perfect:
try to set your NIC card to 169.254.255.2, Gateway empty, DNS empty.

Connect the LAN cable of La Fonera to your PC's NIC.

connect to 169.254.255.1 in your browser. (it does not work with any internet address as advertised in the manual)

you should get the Web Interface of La Fonera on your screen with some settings to be changed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-09 14:31

_Christiaan_

Master of SOG

Hmz, nu lukt het wel opeens. Ik weet zeker dat ik daarnet dezelfde instellingen had gebruikt.

Maarja om de Fonera zelf te registreren, heb ik toch echt nog ff een wifi dongetje nodig. Ik denk dat ik er maar gelijk eentje koop met een laptop erbij :Y)

[ Voor 15% gewijzigd door _Christiaan_ op 14-03-2007 23:10 ]

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 19:44
nu ik de laatste 2 pagina's weer eens gelezen heb, viel het mij op (na checken op mijn fonera) dat ik dus idd kan inloggen op de webinterface, maar... ik kan alleen de status zien

als ik een andere knop aanklik moet ik volgens openwrt een username en paswoord invullen

Weet iemand welke dat is?

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Staat in de handleiding..

admin/admin

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
root / admin was het bij mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Volgens de handleiding is het, zoals Atomsk zegt, admin en admin.

[ Voor 35% gewijzigd door _Christiaan_ op 15-03-2007 10:20 ]

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Heeft iemand al geprobeerd om je firewall uit te zetten en via FON_ connectie naar de config website te gaan? Ik las zoiets op het board, maar kan het zelf nu niet testen.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shure-fan
heb vandaag nog een fon in huis gekregen, en die wou ik gaan modden... ik wil namelijk de antennes omwisselen.

dus de externe als private

Ik heb de fon opengehad en zag 4 aansluitpunten zitten

2x een rondje (op 1 daarvan was ie aangesloten)
1x een soort chassisdeel voor een stekkertje
en 1 keer een punt bij het chassisdeel van de externe antenne

nu heb ik de antenne op alle punten een keer gesoldeert maar het levert niks op kwa bereik

weet iemand hier tips voor??

[ Voor 3% gewijzigd door shure-fan op 15-03-2007 20:30 . Reden: vergeten puntje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje
  • Laatst online: 00:41

Aapje

Opel-beun
@shure-fan, Kijk eensch onderaan de pagina,
het moet geen 'wat kan ik allemaal'

Maargoed je hebt um net binnen, en gelijk modden?!
Zet um liever op een goede plek neer ipv dat je um gelijk gaat verbouwen...

Wifi AP's bijv werken slecht in hoeken, laag aan de grond etc...
Ding ergens centraal plaatsen werkt beter dan sterkere antennes etc erop...

En naast dat allemaal wie zegt dat die "extra antenne mod" daadwerkelijk invloed heeft?
Geloof er weinig van.. anders had Fon die zelf erwel op gezet, doel is nmlk zo'n groot mogelijk gebied te bedekken met fon's ;)

offtopic:
just my 50cents, vind dat je 't idee misloopt van de Fon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
shure-fan schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 20:29:
heb vandaag nog een fon in huis gekregen, en die wou ik gaan modden... ik wil namelijk de antennes omwisselen.
Ik begrijp werkelijk niet wat je nu van plan bent. Denk je soms dat door een antenne anders aan te sluiten je de ene Fon alleen als private kunt gebruiken en de andere als public? Of dat de la fonera een onzichtbare interne antenne heeft :?

Volgens mij worden die 2 SSID's gewoon door één antenne tegelijk uitgezonden op hetzelfde kanaal. Je kunt de korte antenne vervangen door een wat langer exemplaar of een richtingsgevoelige, maar daar houd het ook wel mee op. Wanneer je er 2 antennes op soldeert dan worden gewoon van die twee antennes de degene met het beste signaal gebruikt om de twee SSID's op uit te zenden. De FON gaat die SSID's echt niet verdelen ofzo.

Je kunt je fonera ook wel in de autowas zetten.. wordt hij ook vast sneller van.. 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door Atomsk op 15-03-2007 22:49 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shure-fan
Hoi mensen,

Het was de bedoeling om de externe antenne te gebruiken voor het private signaal, maar omdat hierboven al de opmerking werdt gegeven dat 1 radio de beide ssid's uitzend heb ik dus de antenne maar weer naar de normale aansluiting gesoldeert.

Nu werkt het weer prima,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

shure-fan schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 20:29:

dus de externe als private

Ik heb de fon opengehad en zag 4 aansluitpunten zitten

2x een rondje (op 1 daarvan was ie aangesloten)
1x een soort chassisdeel voor een stekkertje
en 1 keer een punt bij het chassisdeel van de externe antenne

nu heb ik de antenne op alle punten een keer gesoldeert maar het levert niks op kwa bereik

weet iemand hier tips voor??
_O-

Lijkt me nogal logisch dat ze allebei door 1 antenne gaan. :D

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Alleen met dd-wrt kun je de signals afhandelijk van elkaar over de antenne's sturen.
Niet met de FON firmware..

[ Voor 5% gewijzigd door Kaspers op 16-03-2007 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberThijs
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:02
3 dagen geleden m'n Fonera besteld, en vanmiddag stond al een vriendelijke dame van UPS aan m'n deur (wel vriendelijk om kop op de middag te komen), met een leuk pakketje :)

En zeggen dat de verwachte leveringstijd 3 weken is :)

Wat ik wel super vind is dat de bijgeleverde kabels heel dun zijn, zodat ik m'n Fonera makkelijk ergens op een hoge boekenplank kan zetten zonder gaten voor de kabels te moeten uitboren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephane
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-06 11:36

Stephane

Behhhhh

Zowel ik als een vriend van mij die 'm met mijn invite heeft besteld hebben in het weekend besteld en vrijdag geleverd gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Stephane schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 21:28:
Zowel ik als een vriend van mij die 'm met mijn invite heeft besteld hebben in het weekend besteld en vrijdag geleverd gekregen.
Ik heb hem ook vorige week besteld (vrijdag) en vandaag ontvangen. Erg snel en makkelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Weet iemand het verschil tussen een oranje rondje, een groen rondje en een groen rondje met een ster erin, op FON Maps?

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
_Christiaan_ schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 18:19:
Weet iemand het verschil tussen een oranje rondje, een groen rondje en een groen rondje met een ster erin, op FON Maps?
Daar is het "legend" knopje voor op diezelfde map.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shure-fan
zo.... vanmiddag weer ff een fon router geinstalled bij iemand,

gaat wel lekker zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Atomsk schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 18:22:
[...]

Daar is het "legend" knopje voor op diezelfde map.
Oeps... My bad.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-09 23:30

Kvn

Krijg je nu trouwens een invite voor iedere router die jij koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Kvn schreef op zondag 18 maart 2007 @ 14:40:
Krijg je nu trouwens een invite voor iedere router die jij koopt?
Ik geloof het wel. Je krijgt er iig eentje als je met een promocode een gratis Fonera bemachtigt.
En verder:

"When your friend register the La Fonera WiFi router, we might give you additional invitations so you can continue to invite other friends into the FON Community. Soon we will be offering new ways that you can invite friends join the FON Community for free!"

Dus als je vriend, die je een gratis Fonera hebt gegeven, z'n Fonera regt dan kan je nog een invite krijgen. En ik ben benieuwd naar die "new ways".

Hoe denken jullie trouwens over de toekomst van FON? Waar ik me zelf eigenlijk een beetje zorgen om maak, is het bereik van Wifi, want die is volgens mij maar maximaal zo'n 100 meter. Wil je echt op iemand anders z'n FON kunnen internetten, dan moet je volgens mij flink geluk hebben om binnen het bereik te zitten.

Verder snap ik de zin niet echt van een Fonera in een woonwijk. Het lijkt me sterk dat daar veel geprofiteerd zal worden, aangezien iedereen er woont en dus z'n eigen verbinding heeft. Terwijl het grootste deel van de Fonera's wel in woonwijken staat.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephane
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-06 11:36

Stephane

Behhhhh

_Christiaan_ schreef op zondag 18 maart 2007 @ 21:30:

Hoe denken jullie trouwens over de toekomst van FON? Waar ik me zelf eigenlijk een beetje zorgen om maak, is het bereik van Wifi, want die is volgens mij maar maximaal zo'n 100 meter. Wil je echt op iemand anders z'n FON kunnen internetten, dan moet je volgens mij flink geluk hebben om binnen het bereik te zitten.

Verder snap ik de zin niet echt van een Fonera in een woonwijk. Het lijkt me sterk dat daar veel geprofiteerd zal worden, aangezien iedereen er woont en dus z'n eigen verbinding heeft. Terwijl het grootste deel van de Fonera's wel in woonwijken staat.
Via http://maps.fon.com kun je opzoeken waar de dichtsbijzijnde router zou moeten zijn. En stel... je zit in Barcelona en je wil je mail checken met je telefoon... dan kun je 3 dingen doen:
- roamen (heel duur)
- internetcafe opzoeken (minder duur en gedoe)
- de dichtsbijzijnde fon opzoeken dankzij de poj's van tomtom (sneller dan internetcafe zoeken en gratis)

Kijk voor de grap maar eens op de kaart van een grote stad elders in de wereld, en je ziet dat het foneravirus zich ook daar aan het verspreiden is ;)

Ikzelf woon op de 6e etage van een grachtenpand in Amsterdam centrum. Populaire locatie, ook voor toeristen, maar mij maak je inderdaad niet wijs dat ze dat signaal van die hoogte kunnen vangen, tenzij ik een buitenantenne installeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Stephane schreef op maandag 19 maart 2007 @ 09:46:
[...]

Via http://maps.fon.com kun je opzoeken waar de dichtsbijzijnde router zou moeten zijn. En stel... je zit in Barcelona en je wil je mail checken met je telefoon... dan kun je 3 dingen doen:
- roamen (heel duur)
- internetcafe opzoeken (minder duur en gedoe)
- de dichtsbijzijnde fon opzoeken dankzij de poj's van tomtom (sneller dan internetcafe zoeken en gratis)

Kijk voor de grap maar eens op de kaart van een grote stad elders in de wereld, en je ziet dat het foneravirus zich ook daar aan het verspreiden is ;)

Ikzelf woon op de 6e etage van een grachtenpand in Amsterdam centrum. Populaire locatie, ook voor toeristen, maar mij maak je inderdaad niet wijs dat ze dat signaal van die hoogte kunnen vangen, tenzij ik een buitenantenne installeer.
Ja die grote steden heb ik al gecheckt, wel leuk om te zien (vooral Rome en Madrid enzo zijn dichtgeFON'd). De Verenigde Staten daarentegen zijn weer best schraal. Slechts een enkeling heeft daar FON (zelfs in de ubergrote steden). Ik hoop dat het gewoon nog ff afwachten is totdat FON echt goed beschikbaar wordt. En dat ze de Fonera's gaan shippen met betere antennes.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:52

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik heb net een fonero neergezet, maar ik heb geen registratiepagina gehad, zoals bij m'n andere huis...

Kan ik dat nog ergens oproepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ow, ben er al achter... Heb hem op m'n eigen fon geregistreerd... Ipv die van m'n vriendin...

Kan ik dat nog veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
_Christiaan_ schreef op maandag 19 maart 2007 @ 11:31:
En dat ze de Fonera's gaan shippen met betere antennes.
Die is te koop in de FON store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18-09 08:06
MikeyMan schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 21:51:
Ow, ben er al achter... Heb hem op m'n eigen fon geregistreerd... Ipv die van m'n vriendin...

Kan ik dat nog veranderen?
Als je eenmaal je fon geregistreerd heb kan je het denk ik niet meer veranderen. Maar maakt toch niet superveel uit. Je kan alleen niet een nieuwe invite versturen waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 02:12
Vandaag m'n sprout kortingscode gehad, in januari pas aangevraagd :-) Code werkt niet overigens, wordt nog steeds de volle mep (40 euro) berekend voor een Fonera. Lekker bezig daar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook plots een sproud code ontvangen, ik kan me amper nog herinneren dat ik er een heb aangevraagd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Nou, m'n configuratiepagina op fon.com werkt eindelijk weer correct. *O* Typisch.. iemand uit de buurt logt er blijkbaar regelmatig op in, maar van een "vaste" bewoner zou je toch verwachten dat deze zelf een fon router heeft.. :?

Voor wie vanuit de private SSID toegang wil tot z'n shares: je ziet deze niet bij de netwerkomgeving, maar wanneer je het ipadres van die pc in een explorervenster intikt ("\\192.168.1.11" bijv.), dan lukt het wel.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:26

knakworst

Get more sats!

Schweino schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 13:33:
Vandaag m'n sprout kortingscode gehad, in januari pas aangevraagd :-) Code werkt niet overigens, wordt nog steeds de volle mep (40 euro) berekend voor een Fonera. Lekker bezig daar...
Probeer eens checkout met een nieuwe fon-registratie, dat doet wonderen bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
goeie tip, dit werkte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
ajampaniki schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 20:38:
[...]
Als je eenmaal je fon geregistreerd heb kan je het denk ik niet meer veranderen. Maar maakt toch niet superveel uit. Je kan alleen niet een nieuwe invite versturen waarschijnlijk.
En je blijft ook alien... dus het maakt wel uit volgens mij...

(heb per ongeluk de FON van mijn vader op mijn naam geregistreerd... ik heb nu 2 FON'en en hij blijft Alien... en kan geen nieuwe invite geven :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

hemiparo schreef op zondag 25 maart 2007 @ 19:14:
[...]

(heb per ongeluk de FON van mijn vader op mijn naam geregistreerd... ik heb nu 2 FON'en en hij blijft Alien... en kan geen nieuwe invite geven :()
En de account van je vader, staat die ook nog steeds op alien?

Vind ik trouwens wel een nadeel van FON, dat je niks terug kan draaien. Zo heb ik mijn portal gepersonaliseerd, maar ik wil weer standaard. Want ik wil niet zo'n dom sterretje op FON maps. Maarja dat kan niet meer.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-05-2022
ik heb nu ook een FON maar ik weet niet helemaal zeker of ik alles goed heb gedaan. Toen iemand het hier heeft uitgeprobeerd kon die zo op mijn publieke FON zonder inloggen. Dat klopt toch niet of vergis ik me nou? En hoe kan ik die ristrictie toepassen dat ze alleen http kunnen gebruiken? Ik gebruik het private-FON nu voor mijn Nokia E60 om te VOIP-en en te surfen en dat gaat goed. Heb een adsl-direct/ speedtouch 580 /

Whenever people agree with me I always feel I must be wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Wss heb je de Fonera zelf nog niet geregistreerd? Dat lukte bij mij ook niet in één keer. Je moet namelijk via wifi op de publieke FON inloggen, en naar een random website gaan. Als het goed is krijg je dan de registratiepagina voor de Fonera.

Ik moest het een paar keer proberen, verdeeld over een paar dagen, voordat ik die pagina pas kreeg.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Op mijn adres staan 2 rondjes, een grote groene van dat de router online is, en een oranje. Maar heb maar 1 keer geregistreerd naar mijn weten. Kijk ik op Fon-maps dan staan er 2 stippen dus, 1 met hoofdletters(oranje) en 1 met kleinere (Groene).

Maar zie dat sommigen ook wel gewoon 1 stip er hebben. Hoe krijg ik dus 1 van die 2 weg? (de oranje bijv.)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
GGS_206 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 16:54:
Op mijn adres staan 2 rondjes, een grote groene van dat de router online is, en een oranje. Maar heb maar 1 keer geregistreerd naar mijn weten. Kijk ik op Fon-maps dan staan er 2 stippen dus, 1 met hoofdletters(oranje) en 1 met kleinere (Groene).

Maar zie dat sommigen ook wel gewoon 1 stip er hebben. Hoe krijg ik dus 1 van die 2 weg? (de oranje bijv.)
Dat kan niet. Die oranje stip is waar je woont, die groene vlek is de lokatie van je fonera router. Kun je allebei instellen op de fonera website bij je persoonlijke en fonera routerinstellingen. Bij veel mensen zal de groene routervlek over de oranje stip heenstaan, zodat je deze niet meer ziet. Het kan natuurlijk ook zijn dat je de router op je werk neerzet, of bij familie. In zo'n geval is de routerlokatie niet hetzelfde als je woonadres.

[ Voor 10% gewijzigd door Atomsk op 27-03-2007 18:12 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpx200_05
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 07:06
Gisteren mijn Fonera binnen en geinstalleerd, maar het is een vreemd apparaatje... Ik zit nu op de 2e verdieping en kan wel via FON_AP het internet op maar niet via mijn normale WIFI (Zyxel-Tiscali) en via MYSpace is helemaal niet gelukt. Tot een paar minuten geleden werd er geen ip adres afgegeven. Inmiddels wel maar helaas nog geen internet aan de praat gekregen ....

Wie weet de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polleke
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:31
hemiparo schreef op zondag 25 maart 2007 @ 19:14:
[...]

En ik mis dus nu ook een invite mogelijkheid!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Atomsk schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 18:01:
[...]

Dat kan niet. Die oranje stip is waar je woont, die groene vlek is de lokatie van je fonera router. Kun je allebei instellen op de fonera website bij je persoonlijke en fonera routerinstellingen. Bij veel mensen zal de groene routervlek over de oranje stip heenstaan, zodat je deze niet meer ziet. Het kan natuurlijk ook zijn dat je de router op je werk neerzet, of bij familie. In zo'n geval is de routerlokatie niet hetzelfde als je woonadres.
Was eigenlijk heel simpel, gewoon het rode icoontje op de map weghalen/verslepen :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

polleke schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 22:19:
[...]

En ik mis dus nu ook een invite mogelijkheid!! :(
Dat heb ik dus ook...
Kon niet inloggen met het adres van m'n vriendin... Om te checken of de site het deed, met eigen gegevens ingelogd, en nu geen nieuwe invite dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:12
Als ik dit topic zo zie, zijn er genoeg actieve Fon gebruikers op Tweakers.
Wel raar en jammer dat http://foneroinvite.no-ip.org/ niet meer gebruikt wordt, althans niemand lijkt meer invites te versturen. :X
Het lijkt erop dat als iemand een invite heeft gehad hij vervolgens niet meer de moeite neemt om andere mede-Tweakers uit te nodigen. Erg jammer.... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Primator
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:21
Had de 1ste twee geprobeerd (michail en lieven) maar die hebben al een invite of staan geregistreerd met het adres. Geen zin om de hele lijst af te gaan.

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

KarlMarX schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 14:52:
Als ik dit topic zo zie, zijn er genoeg actieve Fon gebruikers op Tweakers.
Wel raar en jammer dat http://foneroinvite.no-ip.org/ niet meer gebruikt wordt, althans niemand lijkt meer invites te versturen. :X
Het lijkt erop dat als iemand een invite heeft gehad hij vervolgens niet meer de moeite neemt om andere mede-Tweakers uit te nodigen. Erg jammer.... ;(
Ja, ik wil wel, maar ik kan niet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik ben Fonero member numero 353605. B)

Gisteren heb ik dat kleine witte routerje gekregen, maar zelf heb ik nog geen laptop of een pc met wifi. :P
Hij zit nu met de UTP kabel aangesloten aan mijn pc.

Dus als het lukt, maakt mij Fonero router automatisch verbinding met de Fonero router van een ander. Als iemand via een Fonero router op internet wilt, moet diegene er voor betalen.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09 12:47

killercow

eth0

Larrs schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 20:21:

Dus als het lukt, maakt mij Fonero router automatisch verbinding met de Fonero router van een ander. Als iemand via een Fonero router op internet wilt, moet diegene er voor betalen.
Que?

Die snap ik niet.

Anyway, je kunt beter je fonera offline houden tot je hem zelf kunt registreren (eenmalig inloggen via wifi), want anders kan de eerste de beste fonner hem (Zonder dat hij dat weet) in zijn account krijgen, en dan ben jij in weze je fonera kwijt, terweil die persoon er ineens 2 heeft, waarvan hij bij de jouwe niet eens meer weet waar dat ding zich bevondt.

openkat.nl al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
killercow schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 21:16:
[...]

Que?

Die snap ik niet.

Anyway, je kunt beter je fonera offline houden tot je hem zelf kunt registreren (eenmalig inloggen via wifi), want anders kan de eerste de beste fonner hem (Zonder dat hij dat weet) in zijn account krijgen, en dan ben jij in weze je fonera kwijt, terweil die persoon er ineens 2 heeft, waarvan hij bij de jouwe niet eens meer weet waar dat ding zich bevondt.
Haa, oke.

Over het betalen wou ik dit weten:
People who use the WiFi of a Linus or a Bill but who don’t themselves have FON Access Points are Aliens. They pay €3 or $3 for one day of connection, which we think is a darn good deal, which allows you 24 hours of nonstop connection. You can also buy a 5 tickets bonus of 10$/€ that you can use in any moment within the next year of the purchase.
Every ticket (individual or bonus) has a 24 hours of nonstop connection.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-09 15:50
Larrs schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 22:37:
[...]

Haa, oke.

Over het betalen wou ik dit weten:
People who use the WiFi of a Linus or a Bill but who don’t themselves have FON Access Points are Aliens. They pay €3 or $3 for one day of connection, which we think is a darn good deal, which allows you 24 hours of nonstop connection. You can also buy a 5 tickets bonus of 10$/€ that you can use in any moment within the next year of the purchase.
Every ticket (individual or bonus) has a 24 hours of nonstop connection.
Gebruik dit forum wel serieus :| wat hebben we aan zo'n lap tekst zonder vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
wrcveen schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 15:14:
[...]

Gebruik dit forum wel serieus :| wat hebben we aan zo'n lap tekst zonder vraag?
Misschien veel tekst, maar ik wou laten zien wat mijn antwoord was op mijn eigen vraag over het betalen. ;) En mijn vraag staat een stukje terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swiebert
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-09 08:41
Afgelopen vrijdag ben ik bij de Debitelshop geweest om een fonera te halen. Nou ja halen..... Ik moest mij bij fon.com registreren waarna ik een router kon bestellen. De medewerker plakte bij de bestelling een nummer in het vakje promo code et voila.... de router kon voor 0 euri worden besteld. Kortom. Ben je klant bij Debitel. Ga naar eeen debitel shop en bestel je gratis fon router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:36
Het ding doet opeens vreemd!

Valt steeds uit na 15 minuten, en ik kan mijn public signaal niet meer vinden??
Even snel verbing van de wireless PC aan en uit en het werkt weer?

Heel vreemd?

[ Voor 27% gewijzigd door Stinger_Ventura op 02-04-2007 21:51 ]

American Express vraagbaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Ik heb voor mijn vader ook een FON besteld maar was de eerste die er gebruik van maakte en nu heb ik dus 2 FON's op mijn naam. En mijn vader is nog steeds een Alien terwijl hij eigenlijk een Linus wil zijn. Kan dit nog aangepast worden naar zijn account?
Van de helppagina's wordt ik niks wijzer en de support van FON geeft geen reactie helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polleke
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:31
hemiparo schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 07:33:
Ik heb voor mijn vader ook een FON besteld maar was de eerste die er gebruik van maakte en nu heb ik dus 2 FON's op mijn naam. En mijn vader is nog steeds een Alien terwijl hij eigenlijk een Linus wil zijn. Kan dit nog aangepast worden naar zijn account?
Van de helppagina's wordt ik niks wijzer en de support van FON geeft geen reactie helaas...
Ik heb mijn invite terug. Als het goed is zijn jouw problemen nu ook verholpen. Eind goed al goed.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Klopt... kreeg vanavond een mailtje dat alles alsnog aanpgepast is. Fijn dat je je invite toch hebt gekregen! Idd eind goed al goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Dave
Ik heb daarnet 2 mensen een invite gestuurd, wat een lange lijst zeg.
De laatste invite is op 22 maart verzonden.
Wordt http://foneroinvite.no-ip.org/ nog bijgewerkt of zijn er inderdaad geen invites meer verstuurd de afgelopen weken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-09 23:44
Mr. Dave schreef op woensdag 04 april 2007 @ 12:30:
Ik heb daarnet 2 mensen een invite gestuurd, wat een lange lijst zeg.
De laatste invite is op 22 maart verzonden.
Wordt http://foneroinvite.no-ip.org/ nog bijgewerkt of zijn er inderdaad geen invites meer verstuurd de afgelopen weken?
De lijst is erg lang inderdaad. Ik denk dat dit komt door gebrek aan invites of mensen die wel invites hebben maar er gewoon niet op kijken. Dus een oproep aan iedere FON gebruiker die invite's heeft, deel ze uit. Of de site is niet bekend genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:08

sjirafje

No inspirational quotes here

swiebert schreef op maandag 02 april 2007 @ 20:25:
Afgelopen vrijdag ben ik bij de Debitelshop geweest om een fonera te halen. Nou ja halen..... Ik moest mij bij fon.com registreren waarna ik een router kon bestellen. De medewerker plakte bij de bestelling een nummer in het vakje promo code et voila.... de router kon voor 0 euri worden besteld. Kortom. Ben je klant bij Debitel. Ga naar eeen debitel shop en bestel je gratis fon router.
Hmm ik heb volgens mij ook nog ergens een debitel abo liggen, toch maar eens proberen.... Zal vast sneller gaan dan via http://foneroinvite.no-ip.org/

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Kunnen we niet een "Het grote FON-invite-strooi-topic" openen op GoT? Van tweakers voor tweakers zeg maar. Dat gaat denk ik een stuk sneller dan http://foneroinvite.no-ip.org.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

_Christiaan_ schreef op woensdag 04 april 2007 @ 18:38:
Kunnen we niet een "Het grote FON-invite-strooi-topic" openen op GoT? Van tweakers voor tweakers zeg maar. Dat gaat denk ik een stuk sneller dan http://foneroinvite.no-ip.org.
Dan wordt dat topic binnen 1 dag volgespamt met mensen die een invite willen en elke dag denken ze dat ze hem/haar vergeten zijn en posten nog eens.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Dave
Ik heb gisteren 2 mensen een invite gestuurd op http://foneroinvite.no-ip.org/ . Net nog even gekeken maar de site wordt niet bijgewerkt want de laatst verstuurde invite is van 22 maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Mr. Dave schreef op donderdag 05 april 2007 @ 09:46:
Ik heb gisteren 2 mensen een invite gestuurd op http://foneroinvite.no-ip.org/ . Net nog even gekeken maar de site wordt niet bijgewerkt want de laatst verstuurde invite is van 22 maart.
De laatste "datum voltooid" is van gisteren, dus dat valt wel mee. Verder zal niet iedereen de status correct bijwerken. Ik heb m'n invite nog altijd niet terug, om één of andere vage reden wordt de bestelde fonero maar niet verstuurd naar degene die ik de invite gegeven heb.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Laatst online: 13:24

Zenix

BOE!

Ik heb nu ook mijn fonero paar dagen aan de praat, Fon.com ziet hem goed heb hem geregged, staat ook op fon maps etc. Maar ik kan niet op de private wireless lan, ik zie hem gewoon niet. De public zie ik wel. Weet iemand btw waarom Fon public zo langzaam gaat? Heb het even geprobeerd en ging nogal traag terwijl ik er nog geen limiet op had.

EDIT: pfew naar paar uur testen en proberen eindelijk werkt ie goed

[ Voor 9% gewijzigd door Zenix op 05-04-2007 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westereen
_Christiaan_ schreef op woensdag 04 april 2007 @ 18:38:
Zie bericht Kixtart. Niet aan beginnen, de eerlijkheid / volgorde zal nooit goed verlopen en niemand kijkt meer op voorgaande pagina's of persoon X wel een invite heeft gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:12
Primator schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 15:19:
Had de 1ste twee geprobeerd (michail en lieven) maar die hebben al een invite of staan geregistreerd met het adres. Geen zin om de hele lijst af te gaan.
Dat begrijp ik ook wel een beetje :|

Maar dan nog blijft het jammer dat er zo weinig mee gebeurd. Ik neem aan dat iedere Tweaker hier, zeker diegenen die zelf ook gratis een Fonera hebben gehad, iedere andere Tweaker ook een gratis Fonera gunnen. :Y d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thapous
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-09 15:30

Thapous

Nee toch niet.

Klopt het dat het draadloze routertje van Fon heel weinig bereik heeft? of ligt dat aan mij..

want als ik de router bij het modem plaats beneden kan mn draadloze netwerk kaart het al niet vinden.
of ligt dat gewoon aan mijn netwerkkaart?

//Thapous

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

KarlMarX schreef op donderdag 05 april 2007 @ 15:33:
[...]

Dat begrijp ik ook wel een beetje :|

Maar dan nog blijft het jammer dat er zo weinig mee gebeurd. Ik neem aan dat iedere Tweaker hier, zeker diegenen die zelf ook gratis een Fonera hebben gehad, iedere andere Tweaker ook een gratis Fonera gunnen. :Y d:)b
Ja, ik heb mijn invite gisteren gewoon verstuurd naar tweaker. En die was er wel blij mee, als je geen problemen wilt hebben met invites ofzo, stuur je gewoon invites naar mensen die zich net aangemeld hebben. Dan weet je zeker dat het goed komt. Maar dat is natuurlijk weer minder leuk voor de andere die al langer geregged zijn en 1 willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vliegnerd
  • Nu online

vliegnerd

Nintendo fan.

Ik heb 2 Tweakers blij kunnen maken... Helaas heeft de laatste dumbo zijn Fonero niet geregistreerd... Dus geen nieuwe invite voor mij om weg te geven....

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Dave
Atomsk schreef op donderdag 05 april 2007 @ 13:35:
[...]

De laatste "datum voltooid" is van gisteren, dus dat valt wel mee. Verder zal niet iedereen de status correct bijwerken. Ik heb m'n invite nog altijd niet terug, om één of andere vage reden wordt de bestelde fonero maar niet verstuurd naar degene die ik de invite gegeven heb.
laatste invite verstuurd is van 22 maart, hier gaat iets mis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

ik was er zeker blij mee inderdaad ;)

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westereen
Mr. Dave schreef op donderdag 05 april 2007 @ 20:50:
[...]

laatste invite verstuurd is van 22 maart, hier gaat iets mis
Je kijkt verkeerd, je kijkt naar datum request bij status 2 vermoed ik. Klik eens status 3 aan en zie de 2e kollum, datum voltooid. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenos
  • Laatst online: 03-09 11:41
Ik heb zojuist mijn 4e invite verstuurd. Hopelijk wordt ook deze FON meteen aangemeld als hij hem binnenkijgt, zodat ik weer nieuwe mensen uit kan nodigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBolle
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:46

DeBolle

Volgens mij ligt dat anders

Wat moet de status op fon.com zijn van de door mij uitgenodigde mensen? Bij mij staat er eentje "accepted" en dat zal iets als "registered" moeten worden voordat ik weer een invite kan uitdelen?

Specs ... maar nog twee jaar zes maanden en dan weer 130!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Hee mensen, mijn ouders wonen een beetje afgelegen en sinds ik een laptop heb leek Fon wel interessant voor mijn ouders. Omdat zij toch afgelegen wonen kan er niemand echt op hun Wifi en kan ik tenminste relaxed draadloos internetten ipv steeds die f*cking netwerkkabel om ruilen. Echter, ik dacht dat Fon maar 5 euro + verzendkosten in totaal kostte? Op de site van Fon staat de router echter aangeboden voor 40 euro. Nou vroeg ik me af of het ooit wel zo goedkoop was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-09 12:27

BHQ

De FON Router heeft ten tijde van de WRT54G(L?)'s idd. 5 euro exclusief verzenden gekost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenos
DeBolle schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 13:21:
Wat moet de status op fon.com zijn van de door mij uitgenodigde mensen? Bij mij staat er eentje "accepted" en dat zal iets als "registered" moeten worden voordat ik weer een invite kan uitdelen?
De status moet 'completed' worden, dat gebeurt als de ander zijn fonera registreert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:26

knakworst

Get more sats!

Haijo schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 17:33:
Hee mensen, mijn ouders wonen een beetje afgelegen en sinds ik een laptop heb leek Fon wel interessant voor mijn ouders. Omdat zij toch afgelegen wonen kan er niemand echt op hun Wifi en kan ik tenminste relaxed draadloos internetten ipv steeds die f*cking netwerkkabel om ruilen. Echter, ik dacht dat Fon maar 5 euro + verzendkosten in totaal kostte? Op de site van Fon staat de router echter aangeboden voor 40 euro. Nou vroeg ik me af of het ooit wel zo goedkoop was?
Als je je mail adres geeft kan ik je een invite sturen, of je moet hier wezen:
Het grote "ik wil een Fonero invite!"-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 13:18
knakworst schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 13:53:
[...]

Dat topic is gesloten, dus dat werkt niet meer ;) Ik heb me gister ook maar op de site aangemeld, maar ik heb niet het idee dat daar ooit iets uit gaat komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

ParaNoiMia schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 14:03:
[...]

Dat topic is gesloten, dus dat werkt niet meer ;) Ik heb me gister ook maar op de site aangemeld, maar ik heb niet het idee dat daar ooit iets uit gaat komen...
Je moet veel geduld hebben denk ik, het is gewoon jammer dat mensen 6 weken terug zo weinig gebruik hebben gemaakt van die xing actie zodat je gratis fonero kon krijgen, dan waren er ook veel meer invites geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kinderpindakaas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-03-2024
Leuk initatief, maar heeft niemand zich afgevraagd hoe dit gefinancierd word?
Ik weet dat er bedrijven zijn die bijv. veel rekenkracht nodig hebben om bepaalde medicijnen in de computer te kunnen berekenen.
Ik denk dat dus een deel van de rekenkracht van de router en/of je eigen pc hiervoor word gebruikt.
Denk ik, jullie een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenos
http://www.fon.com/en/info/ourInvestorPartners

De router heeft te weinig kracht om nuttig te zijn om iets te berekenen, en op je pc gebeurt niets. Ze worden gefinancierd door een aantal grote bedrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
knakworst schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 13:53:
[...]

Dank je!

prikko84 at hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

sprucedesign schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 15:00:
Leuk initatief, maar heeft niemand zich afgevraagd hoe dit gefinancierd word?
Ik weet dat er bedrijven zijn die bijv. veel rekenkracht nodig hebben om bepaalde medicijnen in de computer te kunnen berekenen.
Ik denk dat dus een deel van de rekenkracht van de router en/of je eigen pc hiervoor word gebruikt.
Denk ik, jullie een idee?
Zolang je geen software op je PC installeert kan dat niet en de rekenkracht van de router is nou ook niet zo schokkend groot.
Waar jij het over hebt is DC, distributed computing.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kinderpindakaas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-03-2024
fsfikke schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 16:52:
[...]

Zolang je geen software op je PC installeert kan dat niet en de rekenkracht van de router is nou ook niet zo schokkend groot.
Waar jij het over hebt is DC, distributed computing.
OK, maar alle kleine beetjes vormen wel een mega processor, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
sprucedesign schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 19:20:
[...]

Tja, leuke aannames, maar je weet niets van de evt. rekenkracht, geheugen, etc. Daarnaast is de netwerkactiviteit vrijwel nul wanneer de fonero niet in gebruik is. Tenslotte zou het wel raar zijn als fon.com aan stiekemme distributed computing zou doen.

Kortom: erg onwaarschijnlijk.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

[...]

Misschien zit er in al die kleine dingetjes wel een of ander geheim zenuwgas dat op een bepaald moment over de hele wereld verspreid wordt oid
[/te-vaak-James-Bond-gezien]

Het lijkt me sterk dat het een groot complot is ;)

[ Voor 6% gewijzigd door fsfikke op 07-04-2007 21:14 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er nog mensen zijn die een invite over hebben dan zou ik er ook graag een krijgen, sta ook al een tijdje op dielijst maar zie de mensen bovenaan ook niet verdwijnen :( (zou het kunnen dat ze inmiddels al 10 invites hebben gehad en die allemaal lopen te gebruiken??)

anyway als iemand er nog 1 over heeft dan hoor ik het graag, en de post waarschuwing linked naar een topic dat gesloten is ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2007 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

of dat site zegt dat je een invite hebt, wat totaal niet het geval is en dan word je weer helemaal onderin de lijst geplaatst.

Lekker aardig sommige tweakers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt iemand !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westereen
Mensen ga hier nou ook niet smeeken om een invite iets eerder te krijgen dan de rest. Gebruik die site, verder is het ook niet toegestaan. Zie de topic waarschuwing.

Nogmaals invite's: http://foneroinvite.no-ip.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 10:11

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Westereen schreef op zondag 08 april 2007 @ 20:05:
Mensen ga hier nou ook niet smeeken om een invite iets eerder te krijgen dan de rest. Gebruik die site, verder is het ook niet toegestaan. Zie de topic waarschuwing.

Nogmaals invite's: http://foneroinvite.no-ip.org
Wellicht handig om ook in dit topic je site in de waarschuwing te laten zetten....

Vanmorgen nog iemand via jouw site een invite gestuurd.
(de nummer 2, de nummer 1 bleef maar als melding geven dat hij/zij al een uitnodiging heeft gehad)

Het duurt soms wel erg lang voordat iemand zijn/haar router activeert.
Regelmatig is het na een herinnering plots toch gebeurd en kan ik eindelijk weer iemand uitnodigen.

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 14:48

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

[...]

Doet eens hier kijken: FAQ Dutch Power Cows (Stukkie over Distributed Computing)
Is een erg leuke bezigheid moet ik zeggen, neus eens rond, en misschien wil je je ook aanmelden voor een van onze eigen teams... ;)

Maar verder, je hoeft nergens bang voor te zijn icm Fon. Ze worden gefinancierd door grote bedrijven (zoals hierboven verteld) en genereren (kleine) inkomsten door aan aliens en Bills geld te vragen voor gebruik van een accesspoint. (Zie ook hier op de website van Fon, tweede paragraaf)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje
  • Laatst online: 16:08

sjirafje

No inspirational quotes here

Ik heb zojuist mijn La Fonera besteld. Ik ben toch maar niet langs de debitel gegaan (stom weg omdat er hier geen in de buurt zit :s) Ik heb mijn invite gekregen op een ander forum.
spoiler:
nee ik vertel niet welk forum, anders spammen jullie dat vol :p

Maargoed ontopic: op de fon site staat dat het mogelijk is om met symbian toestellen gebruik te maken van het fonera netwerk. Nu is mijn symbian toestel hopeloos verouderd, heeft geen wifi en lig ergens onderin de kast. Maar ik heb wel een vrij recent windows mobile 5 toestel met wifi. Kan ik hiermee ook gebruik maken van het fonera netwerk? En hoe gaat dit in z'n werk?
What's new at FON

FON WIFI CONNECTION MANAGER FOR NOKIA WIFI PHONES
Get connected easily with your Symbian device
The FON WiFi Connection Manager for Symbian devices is a free tool developed by FON for Nokia WiFi phones users (Nokia E60, E61, N80, N91, N92, N93 and N95 models). All Foneros who own one of these phones are now able to connect them to thousands of FONspots.

Download the FON WiFi Connection Manager for Symbian here . Once you have inserted your FON username and password the first time upon installing the application, you will then be able to connect automatically to the strongest signal the device detects. This application allows you to easily locate FONspots all over the world and to connect to them automatically. Get free calls with your Nokia phone through FON!

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Primator
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:21
Mooie is dat, stuur je iemand een invite van de lijst (ruim een week geleden), doet diegene er niets mee. :(

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 13:18
Primator schreef op woensdag 11 april 2007 @ 14:00:
Mooie is dat, stuur je iemand een invite van de lijst (ruim een week geleden), doet diegene er niets mee. :(
Je had hem ook gewoon gelijk naar mij moeten sturen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb wel een mail gehad van woudanet over dat er een invite aan zou komen maar verder nooit meer wat mogen vernemen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Kreeg net een leuk mailtje van FON:
quote: FON
Dear Fonero,

As we have already informed you, starting on April, 1, 2007, FON uphold the requirement of keeping your La Fonera online 24 hours a day and exercise fairness amongst all FON members. ( :*) )

Our Community offers you the enjoyment of WiFi everywhere thanks to the contribution of thousands of Foneros worldwide sharing their WiFi with other members like you. That’s why to benefit from WiFi everywhere you also need to keep your La Fonera alive and beating.

We have detected your Fonera has not been online for over a week and are contacting you to offer any necessary technical assistance. Have you had any problems? Can we help? Please, let us know.

We really want you to enjoy the FON Community, but remember that after a month of your La Fonera being offline (that means it’s not plugged and running), your free WiFi access privileges (roaming) will be temporarily on hold.

If you have any questions regarding your La Fonera WiFi Router, including questions about set up or registration, please click here.

Thank you!

The FON Team
Wel leuk dat ze die regel hebben opgeheven, hoef ik me daar niet meer druk om te maken :P.

[ Voor 3% gewijzigd door Kaspers op 12-04-2007 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Even je Engels bijspijkeren? -> http://encarta.msn.com/en...lts.aspx?refid=1861708604

[ Voor 62% gewijzigd door Schweino op 12-04-2007 15:39 ]

Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het overleggen / linken naar alternatieve firmwares is NIET meer de bedoeling.

Dit topic is om de dienst/project Fonero te bespreken, het moet geen 'wat kan ik allemaal' en 'hoe moet ik met mijn router' topic worden. Dan is een specifiek topic over die router verstandiger.

Geen invite verzoeken in dit topic graag.