[Multiplatform] Need for speed - Carbon Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.489 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sluuut schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 19:04:
Hij wil niet werken onder Vista :(

Crashed na het EA logo op ntdll.dll ..

(Ook niet als ik hem als admin of in compatibiliteitsmodus uitvoer..)
Ik heb hier hetzelfde probleem. Heb jij er inmiddels een fix voor? Of is er misschien een manier om hem te laten draaien op Vista?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kjoe_Ljan schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 18:08:
Driften: Is in de demo best te doen! k Vind t zelfs aan de makkelijke kant... En dat zegt wel wat want NFSU2 heb ik niet uitgespeeld, omdat ik die drifts niet kon winnen...
Ehm, we zeuren juist omdat het driften te makkelijk is geworden! Driften in NFS:U2 was tenminste een uitdaging, en het was ergens best nog een kick om de hogere scores te krijgen. Ontzettend leuk om een lange string van drifts aan elkaar te rijgen, en ontzettend frustrerend als het op het laatste moment fout ging.
Dat racen met teammates: Werkt wel degelijk! Ik reed een keer laatste, riep mn teammate erbij, hij gaat bovenop de rem en ik kan zo 3 auto's voorbij scheuren, die achterop hem zijn geknald!
Je reed laatste? Hoe krijg je dat voor elkaar :?
Auto's lijken net bakstenen: Na NFS: HP2 is EA (geloof ik) aangeklaagd, omdat de schade op de auto's slechte reclame zou zijn voor de auto's. EA heeft er in Carbon blijkbaar voor gekozen om de ramen/lak wel te beschadigen, maar de auto's zelf niet, zodat je toch nog lekker in bestaande auto's kunt rondcrossen...
Daar ben ik 't wel met je eens, de schade-issue is in de meeste racegames een lastig iets. Daar hoef je Carbon dan ook niet op aan te vallen.
Ergens snap ik niet waarom de autofabrikanten het slechte reclame vinden, alsof auto's in het echt ook niet stuk kunnen gaan? Dat nog niemand ze heeft aangeklaagd dat een auto schade kreeg, tijdens het rijden tegen de vangrail met 200 km/h terwijl dat in de spellen toch ook geen probleem is, mag een wonder heten.
NFS: PU geneuzel: PU is op dit forum véél te overrated merk ik... Zo goed was dat spel echt niet.
Ik ben het gedeeltelijk met je eens. Het wordt best wel op een voetstuk gezet. Maar aan de andere kant ben ik persoonlijk erg te spreken over de mogelijkheden van dat spel. Je kon gewoon als vanouds lekker een stukje arcade racen, of met de factory driver mode een carriere opbouwen. Voor een echte Porsche fanaat zal alle informatie over de geschiedenis van het merk ook wel een pluspunt geweest zijn. Ook de opties om de auto's aan te passen met echt bestaande onderdelen was een mooi iets. Dat spel was gewoon tot in detail netjes afgewerkt. Het weggedrag van de Porsche's was half arcade, half sim. Dus voor ieder wat wils. Maar het was geen Gran Turismo inderdaad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:17
Heb de demo op mn xb360 een week geleden gedowned en gespeeld dit zijn mijn conclusies:
Pos:
-De tuning mogelijkheden zijn wel erg mooi uitgewerkt en verbeterd voor wat ik heb kunnen zien.
-De "intro" filmpjes voor de race waar jouw auto dan in meespeeld zien er mooi uit.

Neg:
- Geen next gen grafix, PGR3 is nog altijd veel mooier en realistischer.
- De game is mij veel te blurry (sinds nfs underground begon die ellende al), met al een geringe snelheid wordt alles vaag.
- De slow motion stand is handig, maar je kan hem een beetje te vaak inzetten zodat je weinig skill nodig hebt om goed te kunnen rijden. Kortom de game wordt te makkelijk.
- Geen echte lekkere race babes gezien.
- Weinig verkeer.

Hopelijk fixen ze de negatieve punten, dan ga ik hem meenemen in mijn collectie.

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:59
Reviews van IGN:

PS2 7.8
Xbox 7.8
PC 8.2
XBOX360 8.2

[ Voor 27% gewijzigd door Martinspire op 30-10-2006 12:07 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Iemand idee hoe je dit op 2560x1600 kan spelen?
Hij gaat namelijk in het spel niet hoger dan 1600x1200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:10

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

ik deed gisteravond een poging om de demo van NFSC te downlaoden... toen ik zag dat het met 3-5kb/s ging heb ik de downlaod maar geannuleerd. :+

maargoed nog geen orrdeel kunnen geven dus, heb tot nu toe alle nfs games gespeeld (meestal niet uitgespeeld :o). dus ben wel benieuwd naar NFSC... moet zeggen dat deze versie me wel het minst aanlokt van alemaal... dat canyon racing lijkt me saai (doe mij maar een stad) en alles in het donker trekt me ook niet echt.

maargoed eerst de demo en dan maar eens een oordeel geven.

[ Voor 58% gewijzigd door Chaoss op 30-10-2006 12:22 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ik denk : Niet
EA maakt de games denk ik niet hoger dan 1080p of misschien wel lager, aangezien dat voor de consoles niet nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:06
djmantri schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 11:58:
Reviews van IGN:

PS2 7.8
Xbox 7.8
PC 8.2
XBOX360 8.2
Een 8.2? waar gaat het heen met deze wereld :D

Nee echt. nouja goed.. ik ga verder maar niet meer reageren op dit topic :) iedereen moet gewoon spelen wat ie leuk vind, zo simpel is het.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Visgek24 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 13:48:
[...]

Een 8.2? waar gaat het heen met deze wereld :D

Nee echt. nouja goed.. ik ga verder maar niet meer reageren op dit topic :) iedereen moet gewoon spelen wat ie leuk vind, zo simpel is het.
Inderdaad. Moeilijk ?
Enne, die 8.2 is meer dan verdiend _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Denk ook dat ze het echt hebben beschouwd als een arcade racer voor de massa aangezien ze niet gaan muggeziften over de controls e.d.

Overigens is de review op de verschillende pagina's hetzelfde (pc, 360 en ps2, xbox).
Desalniettemin kijk ik toch (zoals altijd) uit naar een nieuwe nfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
Chaoss schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 12:20:
ik deed gisteravond een poging om de demo van NFSC te downlaoden... toen ik zag dat het met 3-5kb/s ging heb ik de downlaod maar geannuleerd. :+

maargoed nog geen orrdeel kunnen geven dus, heb tot nu toe alle nfs games gespeeld (meestal niet uitgespeeld :o). dus ben wel benieuwd naar NFSC... moet zeggen dat deze versie me wel het minst aanlokt van alemaal... dat canyon racing lijkt me saai (doe mij maar een stad) en alles in het donker trekt me ook niet echt.

maargoed eerst de demo en dan maar eens een oordeel geven.
http://www.fragland.be/downloads.php?id=15504

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Tip voor SP:
http://www.arena51.be/nl/videogames/demos/item.php?id=29946
Wel ff reggen, maar dat is gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
On the sound side, Carbon takes the over-the-top sound from Most Wanted and gives it a kick in the pants. You'll hear greatly altered engine effects;

:?

Is de PC-versie compleet anders dan? Ik vind het geluid maar slecht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bajaking
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:27
Jaa, Davilex is terug met A2 Racer! Deze demo sluit echt strak aan op die A2 racer games.
Ik kan het haast niet geloven dat de echte game die straks komt net zo is als de demo, volgens mij verandert er echt nog wel het een en ander aan voordat het in de winkel ligt. Op zich is het spel wel grappig, maar wel heel anders dan de voorgaande delen.
Ben benieuwd hoe het er op 8 november uitziet, toch aardig dat EA nog even een demo heeft uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CdD
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-09 20:21

CdD

Sjonge jonge.. :S

Ik heb de demo net gedownload en gelíjk gespeeld natuurlijk. Ik kon niet wachten! Ik dacht dat het een hele vette game was. Maar het tegendeel is waar (als de demo net zo is als het hele spel)

Ik vind NFS altijd leuk, maar deze Carbon demo.. Echt verschrikkelijk slecht dit.
Vooral het driften slaat werkelijk nérgens op.. Eén keer sturen en je auto maakt zó'n onrealistische drift..

En dan de graphics. Echt te slecht voor woorden. Zelfs op HQ met AA aan. (op 1280x1024 met 7900GT)

Bleewg. :r

Btw: Ben ik de enige die dit vind?

[ Voor 3% gewijzigd door CdD op 30-10-2006 15:36 ]

99pixels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

CdD schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 15:33:
Btw: Ben ik de enige die dit vind?
Anders lees je even de andere reacties in dit topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-08 15:56

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Kan je beter deze erin zetten:

ftp://ftp.tudelft.nl/pub/...mo/nfs_carbon_demo_eu.zip
ftp://file1.jnwmedia.com/nfs_carbon_demo_eu.zip

Die bovenste werkt zeker (uit 2005 staat er ook nog meuk in die map).

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:45

Neus

www.zenaconsult.com

Ook op mijn MacBook Pro met Vista draait ie niet. In de event viewer zie ik dat Carbon en Desktop Window Manager wil uitschakelen en dat dat niet lukt. Maar zelfs als ik die met TweakVista zelf uitschakel, crasht Carbon nog steeds...

Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjoe_Ljan
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-09 10:25
Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 08:18:
[...]
Ehm, we zeuren juist omdat het driften te makkelijk is geworden! Driften in NFS:U2 was tenminste een uitdaging, en het was ergens best nog een kick om de hogere scores te krijgen. Ontzettend leuk om een lange string van drifts aan elkaar te rijgen, en ontzettend frustrerend als het op het laatste moment fout ging.
Ok, dat begreep ik dan dus verkeerd :)
Ik vind het ten opzichte van NFSU2 idd veel makkelijker geworden, maar ik heb NFSU (eerste deel dus) nog eens geïnstalleerd en het is toch stukken moeilijker dan daar, imo... En uhh, ik heb toch regelmatig last van muren :/ ;)
[...]
Je reed laatste? Hoe krijg je dat voor elkaar :?
Je moet alles een keer proberen he ;) Geen oordeel voor het echt goed getest is ;)

[Aylin]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:12

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Behalve dat ik deze nieuwe NFS demo ronduit ruk vind om te spelen. (Om de verschillende redenen die hier al genoemd zijn...) Vraag ik me af waarom het geheel met een baggerFPS draait op mijn onderstaande systeem. :|

vv (Overigens heb ik geen performanceproblemen met andere games of benchmarks...)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-09 18:54
Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 03:47:
[...]

Ik heb hier hetzelfde probleem. Heb jij er inmiddels een fix voor? Of is er misschien een manier om hem te laten draaien op Vista?
Mijn fix was XP installeren.

@TS: Misschien moet je de startpost even aanpassen, er staat namelijk "Goed nieuws voor NFS liefebbers!", volgens mij kan dat beter "Slecht nieuws voor NFS liefhebbers!" zijn :/

Je kunt trouwens in het register een aantal handige dingen aanpassen, onder:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Electronic Arts\Need for Speed Carbon Demo\
g_BrightNess
g_RainEnable (ff op 0 gezet.. ik haat regen :P)
g_RoadReflectionEnable ook uit gezet
g_ShaderDetailLevel op 2 gezet, hopelijk pakt hij dan smart shader v2 ipv 3, scheelt weer veel FPS.

En er staat nog veel meer.. Verder nog geprobeerd om met andere auto's te rijden in de demo maar dat is helaas nog niet gelukt.

- Je kan de filmpjes weghalen door ze gewoon te deleten of renamen naar .bak
- Muziek kan je uitzetten door 0byte files te maken met dezelfde .MUS namen (SOUND\PFDATA)

[ Voor 8% gewijzigd door Sluuut op 30-10-2006 18:21 ]

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:41
Kjoe_Ljan schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 20:34:
[...]
Heel verstandig om met de flow te gaan, ipv de demo zelf te oordelen... :/
Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 22:44:
[...]
Ach, laat ze maar. Ik ken geen betere reeks van een race game
Underground 1 en 2 waren na een kwartier saai, most wanted na een half uur, en gezien de reacties hier ga ik mijn tijd niet verspillen aan nog een waardeloze NFS. :) Natuurlijk zijn NFS en GTR niet te vergelijken, maar GTR is hetgeen waar ik nu meer naar neig: Realistisch racen. En dat is NFS niet, dat lijkt me evident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:00
geez schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 19:49:
[...]

[...]

Underground 1 en 2 waren na een kwartier saai, most wanted na een half uur, en gezien de reacties hier ga ik mijn tijd niet verspillen aan nog een waardeloze NFS. :) Natuurlijk zijn NFS en GTR niet te vergelijken, maar GTR is hetgeen waar ik nu meer naar neig: Realistisch racen. En dat is NFS niet, dat lijkt me evident.
Enige nadeel van GTR is dat je zowat genoodzaakt bent om een stuurtje aan te schaffen. Carbon is echt té arcade, maar nfs4 of porsche 2000 bv hadden echt goede besturing met toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het Fantoom schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 19:55:
[...]

Enige nadeel van GTR is dat je zowat genoodzaakt bent om een stuurtje aan te schaffen. Carbon is echt té arcade, maar nfs4 of porsche 2000 bv hadden echt goede besturing met toetsenbord.
Daarom dat ik GTR na 1 race weer van de schijf heb gegooid. Wat een :r besturing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 20:55:
[...]

Daarom dat ik GTR na 1 race weer van de schijf heb gegooid. Wat een :r besturing.
Altijd leuk, net als die persoon die na een kwartier kon beoordelen dat hij de laatste 4 NFS-games kut vond.. :o :D

Maargoed, GTR is wel de game die de besturing het dichtst bij de werkelijkheid heeft.. Het is ook een racesim, en geen arcade. Ikzelf vind het ook niet zo geweldig, maar als je een stuur hebt is het toch ergeng wel heel gaaf hoor..!

Maarrehh.. ontopic, anyone? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:41
Het Fantoom schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 19:55:
[...]
Dat heb ik dan ook gedaan. En inderdaad laten we hier maar over ophouden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:18

w0w

2 dagen nadat de demo is uitgekomen is er een addon mod uitgekomen.

Demo Addon Mod 1.0
1. Je kunt meer auto's kiezen, sommige hebben autosculpt andere niet. Dit geldt ook voor het geluid etc.
2. Mogelijkheid om de filmpjes te skippen
3. De demo in een 'window' draaien.

Instellingen kun je handmatig aanpassen in addon.ini
link: http://www.nfscarbon.nl/d...sc_demo_addon_mod_1.0.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kunnen wij de Collector's Edition kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 23:04:
Waar kunnen wij de Collector's Edition kopen?
Importeren uit de UK of ergens anders. Ik heb de mijn Collector's Edition in Engeland besteld =) De console Collector's Editions zijn wel in NL te verkrijgen.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chester schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 23:06:
[...]

Importeren uit de UK of ergens anders. Ik heb de mijn Collector's Edition in Engeland besteld =) De console Collector's Editions zijn wel in NL te verkrijgen.
Link aub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Klik. De CE voor op de PC voor maar 41,99 inclusief verzendkosten :)
Hij is daar ook al in stock btw, dus heb ik hem waarschijnlijk zaterdag of maandag =)

[ Voor 12% gewijzigd door Chester op 30-10-2006 23:13 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-07 17:39
Ik heb de demo gespeeld en et spreekt me wel aan. De omgeving lijkt veel op Nfsu2. Maar de auto list klopt niet btw die moeten ze van de site afhalen. Nissan Skyline (mooiste auto ooit gebouwd naar mijn mening :9~ ) zit er bijvoorbeeld niet in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chester schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 23:13:
[...]

Klik. De CE voor op de PC voor maar 41,99 inclusief verzendkosten :)
Hij is daar ook al in stock btw, dus heb ik hem waarschijnlijk zaterdag of maandag =)
Kolere, heb geen creditcard }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arieman007 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 23:13:
Ik heb de demo gespeeld en et spreekt me wel aan. De omgeving lijkt veel op Nfsu2. Maar de auto list klopt niet btw die moeten ze van de site afhalen. Nissan Skyline (mooiste auto ooit gebouwd naar mijn mening :9~ ) zit er bijvoorbeeld niet in
Skyline zit er wel in :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Butz0rs
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:39
Community Team: In the demo, the frame rate felt slow and the game lacked a sense of speed. Will this change when the game is released?

Steve Anthony: The framerate issues that some users have commented on have been addressed for the final product. Typically our optimization only takes place once all the content is in place and locked. At that point we target both the code and the environments for optimizations. The tricky part about demos is that we are usually about half way through the optimizations by the time we release them. Early reports from all the review code that has gone out to the press is that there are no framerate concerns to report.

Certainly for sense of speed the same holds true. We tuned the visuals right up until the final moment we could before we stopped.
http://www.nfsplanet.com/en/news/3645
hopelijk spreekt hij de waarheid en is de demo nog maar half geoptimaliseerd.

[ Voor 3% gewijzigd door Butz0rs op 30-10-2006 23:25 . Reden: bron toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Maxow

Hidden Sound System

Toch raar... het spel ligt al enige tijd bij de drukker en de demo zou dan veel eerder gereleased zijn dan dat het eindproduct in de winkels zou liggen... volgens mij is de demo toch echt ergens binnen afgelopen week gereleased... en toen lag de final al lang bij de drukker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
  • Laatst online: 10:59
Maxow schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 23:54:
Toch raar... het spel ligt al enige tijd bij de drukker en de demo zou dan veel eerder gereleased zijn dan dat het eindproduct in de winkels zou liggen... volgens mij is de demo toch echt ergens binnen afgelopen week gereleased... en toen lag de final al lang bij de drukker.
In de demo staat ©2005. :)

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Zou kunnen kloppen, want het spel is nieuw, en toch oud. De graphics zijn nog minder dan NFSMW. Volgens mij was dit spel al klaar VOORDAT NFSMW klaar was. Alleen heeft EA toch maar gekozen om NFSMW eerst te releasen nadat die HALF af was, omdat deze game een kopie is van NFSU2 en omdat daardoor de verkopen wel eens íets minder zouden kunnen zijn. 8)7

EA moet eens iets nieuws bedenken. Ik vind dit spel veel slechter dan NFSMW en die was al slecht omdat hij zwaar klote draaide. Zelfs op het systeem in mijn sig. |:( Dit spel heeft een bagger besturing. Een kind van 8 jaar kan races winnen zonder dat hij/zij gaat janken als hij/zij weer eens een race niet kan winnen.

Maar dat zal de doelgroep van EA zo langzamerhand wel zijn. Jonge kinderen. Die zijn nl. (nog) niet kritisch.

Dit deel ga ik echt niet kopen. No way.... Ik wacht wel op NFS 36. Dan kijk ik wel een keer of daar dan eens iets vernieuwends inzit. Nou ja, 3 jaar wachten kan geen kwaad. Ik sla in de tussenliggende tijd die andere 28 delen die bijnnen die tijd gereleased worden wel over. :+

---
Ze moeten gewoon een remake gaan maken van deel 1 of 2. Gewoon racen op straat, tegen 4 of 5 andere auto's, zonder cops. En iets realistischere besturing en weggedrag van de auto's,en weer door de bergen en dat soort tracks.

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdburgt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-04 10:59

wvdburgt

MacOS all the way baby!

Wat ik sinds underground mis is die mooie bergachtige omgevingen. Ik vond et altijd zo heerlijk om in een droom auto rond te rijden over een mooie route. Ik haat steden en ik haat tlbalken onder mijn auto. Zeker met die irritante R&B herrie.

AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Precies wat ik bedoel. ;)

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

lammmetak schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:35:
Wat ik sinds underground mis is die mooie bergachtige omgevingen. Ik vond et altijd zo heerlijk om in een droom auto rond te rijden over een mooie route. Ik haat steden en ik haat tlbalken onder mijn auto. Zeker met die irritante R&B herrie.
word zeker wel weer eens tijd voor een Classic Need For Speed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlino
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-05-2024

carlino

GoT Mama

jaja :)
De demo gespeeld.
Jammer van die 3 levels.
ik wacht liever op die volledigge versie en kijk dan hoe die is.
want na de demo gespeeld te hebben viel de game me aardig tegen.

18-12-2007 Zijn Dominique en Marleen geboren! - 21-06-2007 Zijn ik en mijn ventje een stel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-09 18:54
Ik moet zeggen hoe meer ik hem speel, des te beter hij eigelijk word. Vooral het laatste level vind ik wel tof, de muziek is er ineens en is wel aardig en de gameplay komt hier beter uit de game. Enige wat ik was minder vind is het sturen in scherpe bochten, dat gaat me toch verrukte lastig..

Het is wel tof gedaan dat je van de bergen af kunt vallen :)

Verder heb ik veel grafische opties naar beneden geschroeft, omdat m'n pc het toch niet goed trok. Desondanks een X1900XTX en een AMD X2 @ 2.4GHz.... & 2gb mem.

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RappieRappie schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:30:
[...]

Zou kunnen kloppen, want het spel is nieuw, en toch oud. De graphics zijn nog minder dan NFSMW. Volgens mij was dit spel al klaar VOORDAT NFSMW klaar was. Alleen heeft EA toch maar gekozen om NFSMW eerst te releasen nadat die HALF af was, omdat deze game een kopie is van NFSU2 en omdat daardoor de verkopen wel eens íets minder zouden kunnen zijn. 8)7

EA moet eens iets nieuws bedenken. Ik vind dit spel veel slechter dan NFSMW en die was al slecht omdat hij zwaar klote draaide. Zelfs op het systeem in mijn sig. |:( Dit spel heeft een bagger besturing. Een kind van 8 jaar kan races winnen zonder dat hij/zij gaat janken als hij/zij weer eens een race niet kan winnen.

Maar dat zal de doelgroep van EA zo langzamerhand wel zijn. Jonge kinderen. Die zijn nl. (nog) niet kritisch.

Dit deel ga ik echt niet kopen. No way.... Ik wacht wel op NFS 36. Dan kijk ik wel een keer of daar dan eens iets vernieuwends inzit. Nou ja, 3 jaar wachten kan geen kwaad. Ik sla in de tussenliggende tijd die andere 28 delen die bijnnen die tijd gereleased worden wel over. :+

---
Ze moeten gewoon een remake gaan maken van deel 1 of 2. Gewoon racen op straat, tegen 4 of 5 andere auto's, zonder cops. En iets realistischere besturing en weggedrag van de auto's,en weer door de bergen en dat soort tracks.
Hmmz wordt ineens minder interesant, maar hoe kom jij aan deze info..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Gewoon nuchter nadenken. O-)

-NFSMW half af was/is (ontieglijk veel bugs en slechte engine)
-NFSMW dus bagger draaide
-NFSC grafisch niet bijzonder is (NFSMW is nog mooier imho)
-de besturing van NFSC zuigt zwaar (op basis van de DEMO)
-NFSC vooralsnog bijna hetzelfde lijkt te zijn als NFSU2
-EA gewoon alles uitmelkt tot op het bot, en dan bedoel ik echt ELKE populaire game
-Dit soort racespellen met tuning en dat soort shit "uit" en "achterhaald" zijn (het wás leuk)
-De doelgroep kinderen zijn die bijna ALLES wat met auto's te maken heeft leuk vinden

Zo denk IK er over.

[ Voor 3% gewijzigd door Format-C op 31-10-2006 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:29
dan maak je 1 foutje..
Het is gewoon een feit dat:
-Dit soort race spellen met tuning en dat soort shit "uit" en "achterhaald" zijn (het wás leuk)
-De doelgroep kinderen zijn die bijna ALLES wat met auto's te maken heeft leuk vinden
als de doelgroep het wel leuk vind is het spel niet achterhaald of uit.. maar is het juist in.
sterker nog, als de doelgroep het wel leuk vind heeft EA juist een goede game gemaakt, want van de doelgroep moeten hun het hebben qua verkoop.

Wat dus ook te maken heeft met het uitmelken, de doelgroep wil het, dus kan je het EA schuldig nemen?

en voor de rest: NFS:MW, draait hier vloeiend, NFS:C draait dat ook (allebei op 1280*1024 met alles high)

Grafisch vind ik NFS:C beter dan NFS:MW (op de reflecties op de auto's na)
Besturing is idd een beetje brak, en als ik lees wat er in moet komen is het toch zeker niet een kopie van NFS:U2

[ Voor 24% gewijzigd door Puc van S. op 31-10-2006 10:34 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeX schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:51:
[...]

word zeker wel weer eens tijd voor een Classic Need For Speed.
zo te horen moeten jullie hier eens kijken: [PC] Need For Speed - Reworked by GoT Project
Jullie zijn niet de enige, een groep enthousiaste GoT users wil een eigen versie gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

M1lamb3r schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 10:30:
[...]

dan maak je 1 foutje..

[...]

als de doelgroep het wel leuk vind is het spel niet achterhaald of uit.. maar is het juist in.
sterker nog, als de doelgroep het wel leuk vind heeft EA juist een goede game gemaakt, want van de doelgroep moeten hun het hebben qua verkoop.
Wat dus ook te maken heeft met het uitmelken, de doelgroep wil het, dus kan je het EA schuldig nemen?

en voor de rest: NFS:MW, draait hier vloeiend, NFS:C draait dat ook (allebei op 1280*1024 met alles high)

Grafisch vind ik NFS:C beter dan NFS:MW (op de reflecties op de auto's na)
Besturing is idd een beetje brak, en als ik lees wat er in moet komen is het toch zeker niet een kopie van NFS:U2
Rennen naar de winkel dan maar. :)

Ieder zijn mening he.
Gelukkig maar. (Anders zouden ALLE games hetzelfde zijn, en dat willen we nu ook weer niet. Al is EA wel er repetitief bezig) Deze 40 euries blijven iig in mijn zak zitten, en komen niet in die van EA.

En ik vraag me een beetje af "of dit is wat de doelgroep wil".
De doelgroep wil een game die vernieuwend is, grafisch mooier is, en een betere gameplay heeft.

En dat is in dit geval niet zo als je het mij vraagt.

[ Voor 19% gewijzigd door Format-C op 31-10-2006 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
lammmetak schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:35:
Inderdaad, de echte NFS. B-)

Door steden rijden vindt ik nog niet zo erg, zolang je maar ook door berggebieden of kustgebieden kan rijden. En inderdaad met een droomauto en geen auto die je overal ziet rondrijden. :9

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de demo ook binnen gehaald gister, en inderdaad die besturing is om te janken, bij de start al, je lambo blijft op zn plek en spint met alle 4 zn wielen, totdat er GO komt en je er vandoor kunt gaan, knap hoor om met 4 spinnende wielen op je plek kunt blijven staan. En inderdaad, dat sturen en dat glijden wat ze driften durven te noemen, bah wat slecht.
Ik ga het ff bekijken of het in de full game anders is, maar ben er bang voor :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 16:52

Krizzie

Progressive Music \o/

De omgevingen uit Hot Persuit 2 waren ideaal. Deze zagen er erg mooi uit voor die tijd. :)

Hot Persuit 2 zouden ze eigenlijk verder moeten ontwikkelen.

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf ook de demo een paar keer gespeeld gisteren. Moet zeggen dat het spel bij mij ook een matige indruk achter laat. Het hele concept van maten die je door de race helpen vind ik zowiezo niet leuk, maar dat is mijn mening. Wat mij opviel is dat bij het driften niet echt veel gevoel zit, als je het een beetje door hebt (vooral met die lambo) kan je zo 6x zoveel punten halen als de #2 uit de race. Het downhill racen (ala Initial-D) vind ik zelf nog het leukst, hoewel je met het driften langs de binnenwand soms al langs de muur komt terwijl je nog geen (muur) textures raakt waardoor je afremt. Dat is best jammer. Toch zal het wel leuk zijn om weer es effe lekker te racen, maar naar mijn mening hadden ze het best iets realistischer kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXe
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

eXe

Krizzie schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:19:
De omgevingen uit Hot Persuit 2 waren ideaal. Deze zagen er erg mooi uit voor die tijd. :)

Hot Persuit 2, nooit van gehoord ;) Is er nog een extra deel uitgekomen dan?
Ken alleen Hot Pursuit (2) :>
Maar dat klopt wel ja, was een mooie game, maar de reeks ervoor vond ik toch net iets beter, was allemaal goed bedacht en was leuk om jaren te spelen.

[ Voor 16% gewijzigd door eXe op 31-10-2006 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo. Ik heb de Collectors Edition morgen in huis *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:23

Smoonshine

Feyenoord!!

eXe schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 15:21:
[...]

Hot Persuit 2, nooit van gehoord ;) Is er nog een extra deel uitgekomen dan?
Ken alleen Hot Pursuit (2) :>
Maar dat klopt wel ja, was een mooie game, maar de reeks ervoor vond ik toch net iets beter, was allemaal goed bedacht en was leuk om jaren te spelen.
Need for Speed 3: Hot Pursuit was de allerbeste NFS in mijn ogen. Een realistisch uiterlijk, mooie glimmende wagens, mooie omgevingen. Ook de besturing was dik in orde. Na deze NFS gingen de graphics wat meer op de cartoon tour. Ook waren de wagens in NFS 4 ineens een stuk smaller. Need for Speed 2 (SE) had daarintegen weer het meeste snelheidsgevoel.

De laatste jaren is het idd minder geworden. Het is volgens mij echt lopende band werk geworden. Hier en daar een vernieuwinkje en dan heb je het wel gehad. En van dat tuning gebeuren hebben we ook wel een keer genoeg gezien. Ik wil weer Ferrari's, Lamborghini's, Porsches en geen Opels, Honda's en van die andere middenklassers.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXe
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

eXe

Smoonshine schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 15:54:
[...]

Need for Speed 3: Hot Pursuit was de allerbeste NFS in mijn ogen. Een realistisch uiterlijk, mooie glimmende wagens, mooie omgevingen. Ook de besturing was dik in orde. Na deze NFS gingen de graphics wat meer op de cartoon tour. Ook waren de wagens in NFS 4 ineens een stuk smaller. Need for Speed 2 (SE) had daarintegen weer het meeste snelheidsgevoel.

De laatste jaren is het idd minder geworden. Het is volgens mij echt lopende band werk geworden. Hier en daar een vernieuwinkje en dan heb je het wel gehad. En van dat tuning gebeuren hebben we ook wel een keer genoeg gezien. Ik wil weer Ferrari's, Lamborghini's, Porsches en geen Opels, Honda's en van die andere middenklassers.
Sluit ik me bij aan!
Terug naar de exotics, is weer hun beurt. Al vrees ik dat EA niet snel van het tuning-gebeuren af zal stappen aangezien dat tegenwoordig in is.. :X Probleem is alleen dat het in NFS dik overdreven is, uiterste waarden van dat autosculp bijv.... Begint steeds meer op een vliegtuig te lijken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Krizzie schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:19:

Ik vond de handling in HP2 erg slecht. Alsof je met een vrachtwagen reed. Had jij daar geen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
  • Laatst online: 10:59
Olaf van der Spek schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 16:04:
[...]

Ik vond de handling in HP2 erg slecht. Alsof je met een vrachtwagen reed. Had jij daar geen last van?
Vond HP2 superslecht! Was één van de weinige spellen die ik origineel heb gekocht. Had er daarna ook meteen spijt van. :X

Ik bedenk me nog wel eens voordat ik een spel origineel koop. :X

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king of rats
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-09 21:34
Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 15:44:
Zo. Ik heb de Collectors Edition morgen in huis *O*
Waar heb je hem vandaan? Toch play.com?

Wii \\ xbox 360 \\ samsung 32a656 \\ pc: e6400, hd3870, p5w dh deluxe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

king of rats schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 16:54:
[...]

Waar heb je hem vandaan? Toch play.com?
Dankzij een collega O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als in 'illegale gedownload'-collega..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
De Collector's Edition is niet uit, maar wel de full version voor de Xbox 360, zie hieronder en verder:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4db7fa79eb92c9b4b8258b018abd038e/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/e44b5efbb94937f8361a4aade507b7e8/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 18:03:
Als in 'illegale gedownload'-collega..
Via een credit card bestellen dan krijg je geen illegale rommel :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:21
Om eerlijk te zijn vind ik in tegenstelling tot wat veel andere zeggen Carbon (de demo dan) niet slecht spelen.

Het is jammer dat ze weer terug zijn gegaan naar het nachtleven, maar voor de rest speelt het gewoon als een lekkere arcaderacer. Ik moet er wel bij zeggen dat ik slecht ben in games waar je bandentemperatuur,bandenspanning, vleugelstanden, brandstofniveau e.d. zelf in de gaten moet houden omdat ik het geduld niet heb om zulk soort games onder controle te krijgen :)

Wat ik goed vind aan Carbon is dat de auto's duidelijk een ander rijgedrag hebben, en je dus even naar het circuit moet kijken wat voor auto er goed bij past.

Om de 3 banen van de demo er bij te pakken:

Tuner -> Evo 9. Voor het straatcircuit, omdat deze lekker door bochten stuurt en je er snel verkeer mee kunt dodgen.

Exotic -> Gallardo. Voor het driftcircuit. De gallardo is lekker snel, maar op een normaal circuit niet normaal door een bocht te krijgen, omdat het weggedrag van de auto totaal anders is tijdens het driften heb ik het voor elkaar gekregen om op de demobaan een drift van 2 ronden lang voor elkaar te krijgen.

American Muscle -> Camaro. Voor de canyonrace. De canyonrace is eigenlijk een baan waar ik alle bochten het liefst driftend zou nemen, omdat je je auto buiten de driftbaan nauwelijks in een drift weet te krijgen moest ik al snel aan de camaro denken voor de canyonrace, hij trekt snel weg uit de bochten en heeft van zichzelf al een beetje het gedrag dat de achterkant uitbreekt zodra je instuurt. Veel bochten kun je zo toch nog half driftend nemen. Het is me al meerdere keren gelukt om de tegenstander na 1 bocht in te halen, en na 3 bochten klaar te zijn met de canyonrace omdat ik 10sec aan de lead gereden heb.

Natuurlijk hoop ik niet dat het de hele game zo makkelijk zal zijn om te winnen door alleen de juiste keuze voor de auto te maken, maar ik vind het wel gaaf dat elke auto zijn sterke en zwakke punten heeft.

[ Voor 0% gewijzigd door XyritZz op 31-10-2006 20:55 . Reden: typo ]

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 16:52

Krizzie

Progressive Music \o/

xtreme_lunatic schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 16:34:
[...]

Vond HP2 superslecht! Was één van de weinige spellen die ik origineel heb gekocht. Had er daarna ook meteen spijt van. :X

Ik bedenk me nog wel eens voordat ik een spel origineel koop. :X
Handling was vergeleken met NFS4 idd even flink wennen, maar toen ik het eenmaal onder controle had was het een erg vermakelijke game. :) Ook nog tijden online gedaan.

Vooral die kust maps (waar je langs die rots wanden rijd) waren altijd een lust voor het oog.

En natuurlijk het motor geluid van de Ferrari's O+ Dat was echt goed gedaan in HP2.

Toen ik laatst NFS4 weer eens ging spelen, vond ik de auto's eigenlijk best akelig rijden. Meer glijden over de baan dan echt rijden.

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diegenen die met toetsenbord spelen en klagen dat het niet realistisch aanvoelt, hebben gelijk. Daar heb je force feedback (+ rumble) stuurtjes voor.

Ik hoop echt dat ze de serie niet voor toetsenbord optimaliseren. Ik ben net met een stuurtje aan Underground 1 begonnen (op mijn xbox had ik hem al eens bijna uitgespeeld met gamepad) en zal vervolgens Underground 2, Most Wanted Black Edition en Carbon Collecters Edition gaan spelen.

Heb Hot Pursuit 2 ook uit de budgetbak, maar de politie spreekt Frans :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 00:41:
Diegenen die met toetsenbord spelen en klagen dat het niet realistisch aanvoelt, hebben gelijk. Daar heb je force feedback (+ rumble) stuurtjes voor.

Ik hoop echt dat ze de serie niet voor toetsenbord optimaliseren. Ik ben net met een stuurtje aan Underground 1 begonnen (op mijn xbox had ik hem al eens bijna uitgespeeld met gamepad) en zal vervolgens Underground 2, Most Wanted Black Edition en Carbon Collecters Edition gaan spelen.

Heb Hot Pursuit 2 ook uit de budgetbak, maar de politie spreekt Frans :r
Dat je het met een stuurtje speelt maakt het echt niet minder arcade hoor :P De auto's reageren nu eenmaal niet realistisch op de toetsen, en daar zal een stuur weinig aan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk heb ik geen recht van spreken, want ik heb de demo niet gespeeld, omdat meerdere NFSpeeds geïnstalleerd wel eens problemen willen geven, heb ik ergens gelezen. Ik heb de collectors editie al wel besteld, stel dat ie later niet meer (nieuw) te krijgen is.

Misschien dat het na een aantal handling upgrades wel goed rijdt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeMoRy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-07 12:50
Hehe.. eindelijk demo binnen... 1 dag voordat hij "uitkomt" binnen zgn. kringen

Wat een ontzettende RICER game! Iedereen roept wel: "maar dit is de demo, er kan nog veel veranderen voor de final"

NEEN!

Dit is een arcade game is de trend van "out run"!

Allereerst valt het me na het proberen van de auto's op dat de Chevy een betere handling heeft dan de lamborgini! Wat een onzin! (opgevoerde) Musclecars zijn in het echt alleen snel op de rechte einden, maar gedragen zich in bochten als bakstenen. Duidelijk gericht op de Amerikaanse markt. Wat is een NFS game als exotic car het slechtste rijden?
Dit sculpuring dan! Je kan onrealistische dingen met het uiterlijk van je auto doen, maar het heeft nul effect op het rijgedrag. Dat is echt ontzettend rice!

Qua drift controls moet ik mij bij iedereen aansluiten... dit heeft niets met driften te maken... het is zelfs nog erger: als je tegenstuurt, wat hoort bij normaal driften, komt die auto in de game in een soort slinger terecht, aangezien de game zelf ook tegenstuurt! Misschien gaat het met een racestuurtje wel goed... maar ja: alle vorige nfs delen deden het goed met een keyboard! waarom moet deze nou weer anders zijn...

En dan de AI van normaal wegverkeer: ze nemen short-cuts... ze lijken hoeken van 90 graden te maken als ze de bocht om gaan... het lijkt de film "Tron" wel...

Had de demo met de tuner car +/- 5 minuten nadat ik hem geinstalleerd had uitgespeeld...
Ik check de hele game van het weekend even, maar ik denk dat ik het bij nfsu2 houd... ja, daar ben ik tevreden mee...

U vraagt, wij antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn zoveel nieuwe race games te bedenken, iets in de trend van de Formule 1 sport waar je werkelijk meet meerdere gamers online een team moet vormen, van banden wisselen, tanken, de mannen achter de schermen :) Het word tijd voor nieuwe concepten met vooral meer nieuwe online uitdagingen. Ik denk dat men deze game aardig links laat liggen, het heeft geen toegevoegde waarde meer. Ook dat eeuwige gezeur over dat auto's net goed handelen, alsof iedereen die de game speelt daadwerkelijk elke ingame auto ooit heeft bereden ;)

Gelukkig komen er zat nieuwe games uit voor de diverse platforms en DX10 zal daar een mooie toegevoegde warde aan gaan geven, waardoor game's door verbeterde physics al een andere dimensie gaat krijgen.

Tegenwoordig draait het niet meer zo zeer om graphics of verhaallijn maar gaat de aandacht uit naar game ontwikkelaars die vernieuwend zijn. Een mooi voorbeeld hiervoor is CSS, in navolging van CS, nieuwe graphics, maar geen nieuwe toegevogde waarde's. Zelfs de mappen zijn slechter geworden en helemaal uit balans, zeker door de zogenaamde vernieuwde flashbangs.

Maar goed, de Hot Pursuit serie destijds was beter dan wat men nu heeft gecreeerd de afgelopen jaren en word nog steeds veelvuldig gespeeld. EA gooit mijns inziens dan ook zijn eigen ruiten in en zal op de korte termijn gedwongen worden om met nieuwe concepten te komen. Net zoals MoHaa produceren ze gewoon slechte engine's, het is een kwestie van tijd, dan word ze er op afgerekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJOE®DO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-01-2021

SJOE®DO

Gadget enthusiast

Was toevallig nog even bezig met een verslag, kreeg ik net ineens NFS Carbon voor de PC binnen! Een Franse versie welteverstaan, maar ik dacht, hey laten we die eens even uitproberen!

Heb even snel gespeeld, maar vond het beduidend beter spelen dan de demo!

Hier even wat screens, ik ga nu slapen, morgen meer! 8)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.reitsmakruimer/Carbon-01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.reitsmakruimer/Carbon-02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.reitsmakruimer/Carbon-03.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.reitsmakruimer/Carbon-04.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.reitsmakruimer/Carbon-05.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.reitsmakruimer/Carbon-06.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.reitsmakruimer/Carbon-07.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.reitsmakruimer/Carbon-08.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.reitsmakruimer/Carbon-09.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.reitsmakruimer/Carbon-10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.reitsmakruimer/Carbon-11.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.reitsmakruimer/Carbon-12.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.reitsmakruimer/Carbon-13.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.reitsmakruimer/Carbon-14.jpg

[ Voor 60% gewijzigd door SJOE®DO op 01-11-2006 05:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oei..graphics niet echt hi-tec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik vind ze er nog wel uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-07 19:27
Ik vind het er toch een stuk beter uitzien als de demo.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
Draait ie net zo soepel als de demo? Die deed het bij mij stukken beter dan Most Wanted namelijk. Alles op full detail, 1280x1024, antialiasing etc. En dat met een X800 GTO :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmn, die gallardo ziet er toch wel sexy uit imo.
En de graphics zijn beter dan ik had gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:00
SJOE®DO schreef op woensdag 01 november 2006 @ 05:18:
Was toevallig nog even bezig met een verslag, kreeg ik net ineens NFS Carbon voor de PC binnen! Een Franse versie welteverstaan, maar ik dacht, hey laten we die eens even uitproberen!
Waar heb je die gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlino
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-05-2024

carlino

GoT Mama

ik zag de franse versie ook al online staan :X
mja ik wacht wel heel even voor de engelse of de nl versie :Y)

18-12-2007 Zijn Dominique en Marleen geboren! - 21-06-2007 Zijn ik en mijn ventje een stel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

carlino schreef op woensdag 01 november 2006 @ 10:58:
ik zag de franse versie ook al online staan :X
mja ik wacht wel heel even voor de engelse of de nl versie :Y)
Is de taal niet in het register aan te passen? Volgens mij kon je bij de vorige delen door een registersleutel te veranderen de taal ook aanpassen.

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Lijkt me een lache spel, ga het ondanks dat sommige het slecht vinden toch spelen:)

BTW de engelse versie staat ook online ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJrDJ666
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-07 15:58
Razr schreef op woensdag 01 november 2006 @ 11:19:
Lijkt me een lache spel, ga het ondanks dat sommige het slecht vinden toch spelen:)

BTW de engelse versie staat ook online ?
ja in de webwinkels is hij gewoon te bestellen. (maar die onlineversie bedoel je vast niet, maar ook daarop is het antwoord ja)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09 13:55

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

ik vind de grafix ook wel leuk er uit zien op de screenshots.. zou het graag zelf eens willen spelen, maar ja ik stuit ook op een direct x probleem.

Welke versie is dat eigenlijk die je geinstalleerd moet hebben? want ik heb de nieuwste van oktober geinstalleerd, directx 9c, beetje verwarrend allemaal :(

Sorry als de vraag al gesteld is maar er zijn zo veel pagina's :O

Ik hoop dat het spel wel beter speelt als most wanted want die vond ik een beetje crappy, en de geluiden daar klopten ook van geen kant.. bij Underground 2 klopte het wel redelijk vond ik, als je een RX7 of RX8 pakte hoorde je ook echt een rotatie motor, en bij een supra hoorde je echt een inlijn 6.. vond ik wel tof..!

[edit]

Heb et al voor elkaar ;)

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Carbon ziet er op een Xbox 360 niet uit. Ik heb de X360 aangesloten op mijn tft-scherm en alles draait via de VGA HD Calbe op 1280x1024 en levels zien er blokkerig uit; het lijkt er wel op dat ik op een PlayStation 1 aan het spelen ben, zoveel blokgeweld is niet normaal op een dergelijk high-end console. Of het komt doordat ik de Xbox 360 in een vreemde resolutie laat draaien weet ik niet, maar ik had toch wel veel betere graphics verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:23

Smoonshine

Feyenoord!!

Robin schreef op woensdag 01 november 2006 @ 12:03:
Carbon ziet er op een Xbox 360 niet uit. Ik heb de X360 aangesloten op mijn tft-scherm en alles draait via de VGA HD Calbe op 1280x1024 en levels zien er blokkerig uit; het lijkt er wel op dat ik op een PlayStation 1 aan het spelen ben, zoveel blokgeweld is niet normaal op een dergelijk high-end console. Of het komt doordat ik de Xbox 360 in een vreemde resolutie laat draaien weet ik niet, maar ik had toch wel veel betere graphics verwacht.
Het lijkt me dat dat aan de vreemde resolutie ligt. Ik kan me niet voorstellen dat EA zoiets zou releasen op de X360. Het is misschien niet altijd even creatief en hoogstaand, maar wat jij daar schetst, dat laat zelfs EA niet gebeuren.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robin schreef op woensdag 01 november 2006 @ 12:03:
Ligt vast aan je resolutie dude. Heb ook de demo gespeeld op een HD-TV en daar was ik wel over te spreken. Ik ga hem natuurlijk de game op de PC kopen >:)
DAMAGE schreef op woensdag 01 november 2006 @ 11:28:
ik vind de grafix ook wel leuk er uit zien op de screenshots.. zou het graag zelf eens willen spelen, maar ja ik stuit ook op een direct x probleem.

Welke versie is dat eigenlijk die je geinstalleerd moet hebben? want ik heb de nieuwste van oktober geinstalleerd, directx 9c, beetje verwarrend allemaal :(

Sorry als de vraag al gesteld is maar er zijn zo veel pagina's :O
Dit downloaden en installeren :)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2006 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09 13:55

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

ik vind het spel zo slecht nog niet hoor, heb alles op high gezet voor dat ik ging spelen, en motion blur aan enzo (als je dan voor et eerst gaat racen zie je dus echt geen reet :P) en goeie resolutie en ik moet zeggen ik vond het er goed uit zien!

De frame rate vond ik ook wel goed, alleen soms even dat ie bleef hangen..

dat driften is als je het na 2 min onder de knie hebt echt TE makkelijk, ik drift zo aan een stuk door en beat die andere gastjes met 100.000 punten verschil ofzo haha Alleen het driften is wel erg onrealistisch hoor.. maar ja het is een spel en het moet natuurlijk voor iedereen te spelen zijn. Ik ben zelf erg betrokken in de NL Drift scene..

De sounds vind ik opzich ook wel te doen, alleen wat ik wel gaar vind is dat met name bij de evo je hem niet lekker kan door trekken in de versnellingen (zoals dat in het echt kan) en hij heeft te weinig bottom end power, beetje gaar is dat..

De Lambo is te snel gemaakt, met een goed getunede Evo kun je die er makkelijk uit vegen..

Maar jah wel leuk spelletje :) Sound track is ook wel goed gedaan!

Kun je trouwens nog een beetje door de city cruizen als je het volledige spel hebt? en ook deze keer zit er weer politie in of niet?

ik vind de besturing wel gaar ik hoop dat je dat kunt aanpassen naar wat andere knoppen ofzo.. dit is niet echt goed voor je RSI handjes :P

Geluiden vind ik ook wel oke opzich..

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met welk programma(tje) kan jij je framerate testen in games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:48
FRAPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 20:43
Is er al een releasedate voor de xbox versie? Ik kan dat nml nergens terugvinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

De releasedatums over het algemeen kan ik niet eens terugvinden in dit topic. Word tijd dat er eens iemand zich gaat ontfermen over een uitgebreide up to date topicstart.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Butz0rs
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:39
ik weet niet of het al voorbij is gekomen, maar weet iemand wat er allemaal op de bonus dvd staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aiaiai dat spel viel me echt zo zwaar tegen, graphics zeker niet mooier als most wanted, en gameplay te weinig verniewend. Het driften is inderdaad wel leuk, en jammer dat alles snachts is. Het wachten voor mij is op de echte nieuwe NFS

edit: ik heb NFS-Most wanted op full detail gespeeld , net als deze, en het valt tegen. (zwaar tegen)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2006 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:NEE
NEE
NEE
NEE
NEE

[ Voor 131% gewijzigd door Fuelke op 01-11-2006 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de demo van NFS carbon wat tegenvallen, zeer zware graphics, (p4 3.15 ghz, gig mem, gf 6800GT) en hij draait op 800x600 alles high, wel lekker, maar hogere reso moet ik ook niet aan beginnen.

verder vind ik de drift gameplay TE overdreven, je slipt echt te snel dan, het rijd echt totaal anders dan NFSMW, Ook vind ik het vaag, dat je neit achterom kunt kijken, ik hoop wel dat dit in het echte spel wel komt. net als vele features meer die wel in carbon waren, maar nog niet in demo... maja daarvoor is het ook een demo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een bagger, demo niet gespeeld maar het hele spel is echt zwaar onder de maat. Ik heb me met Most Wanted nog redelijk vermaakt maar ik in dit spel echt niet het gevoel dat ik een auto bestuur. Elke bocht driften en het idee van snelheid is totaal weg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 20:51

Fuelke

Forza Ferrari

Nog eens voor alle mensen die niet willen luisteren, ik wil geen tips & hints zien naar de warez versie, hoe subtiel ook. Ik heb een zakje OW's klaar en ze zullen uitgedeeld worden indien nodig

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Welke class zijn jullie? Muscles, Exotic of Tuner

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oof
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-08 17:36

Oof

GandalfTheGrey schreef op woensdag 01 november 2006 @ 14:35:
Welke class zijn jullie? Muscels, Exotic of Tuner
Muscle. Bij de Canon haal je hem direct in en je hij komt je niet meer voorbij ;)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wist je dat niemand geïnteresseerd is in downloadsnelheden ed? Posts die niets toevoegen worden dan ook verwijderd.