[Multiplatform] Need for speed - Carbon Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.488 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 13:40

swampy

Coconut + Swallow = ?

SoaDmaggot schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 14:12:
Wederom imo de plank misgeslagen.. Een game die weer verder de arcade induikt en niet echt veel (nuttigs) toevoegd (eerder dingen weglaat). Hoe vaak heb ik mensen al niet horen schreeuwen om een remake van Need For Speed High Stakes (NFS:4, NFS Road Challange) met de huidige graphics en een boost in de gameplay?

...

Waarom luisterd EA niet? Waarom propt het onnodige dingen in het spel? Tunen? :r :O

Doe mij maar weer die gouwe ouwe :)
Of Porsche 2000 ...damn daar had je echt stuur skills nodig, iets te snel de bocht in over de dirt en je car parkeerde tegen de bomen! Maar deed je het goed dan had je gelijk een 5 seconden voorsprong en kon daarmee de anderen voorbij rijden!

Als zo'n game, met meer automerken..racen door het bos en lange banen..yum yum! Oh ja en natuurlijk voeg de politie toe voor de fun, next gen graphics ;) tuurlijk..schade model leuk als dat erin zit! Tunen...gelimiteerd graag :( Ik vind de cub scouts sticker verzameling zo lelijk!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:07
Ik vind het best een tof spel... Mooie graphics, wel fel en druk allemaal, maar voor de rest, ik vind de graphics behoorlijk strak, en het geluid is ook allemaal mooi uitgewerkt. Voor een arcade racer is dit gewoon een vet spel. Realisme is ver te zoeken, maar ik houd sowieso toch niet van dat realistische allemaal, is met je toetsenbordje toch niet te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja. wat een reacties

ik heb de demo gespeeld bij een vriend, nadat ALLE SERVERS de vorige dag POTDICHT waren (overbelast/100%) of uiterst traag. nou, ik had eigenlijk al niet meer zoveel zin omdat ik net 2142 heb gehaald en die is echt supervet. maar ik check die game dus en ik zie een traditionele circuitrace, maar toen gingen we die drift uitproberen en het was werkelijk waar een RAMP, het ziet er niet uit, de autos hebben als je het aan mij vraagt 100x te veel bling en het zag er uit als U2, maar nu terug naar de gameplay van het driften, het is gewoon..BAGGER, werkelijk, hier heeft EA dus uh (na U2) 2 jaar over moeten doen. en dan dit :S, dit is zo triest, het . ....mompel mompel ..is gewoon nog slechter dan in Underground 2, want die was nog mooi, hele leuke sfeer, vernieuwing. de prachtige stad. maar jongens dit kan tog niet, dat driften is zoooo TRIEST, ik ga nu helemaal uit mn dak. tsja.

verder stelt de demo geen cent voor, ik vind het gewoon jammer dat EA iets te veel commercieel gaat werken. de echte topgames zijn exclusives van niet eens zo grote makers. EA verdient zn centen maar dat komt omdat al die hersenlose tepelapen zomaar een game als fifa 07 kopen zonder er bij na denken, EA heeft de populaire series wat andere makers niet hebben. 2142 lijkt heel goed maar is minstens zo commercieel, er is naast graphics bijna geen kwaliteit te zien in die games.

LOL, de volgende NFS:

NFS ON ICE
nu kun je behalve de bumpers ook je wielen tunen en dr een setje schaatsjes onder zetten.
de elf banen togt ofzo :P

of nog beter :

NFS fok de rem en fok het realisme. dat driften is net alsof je over de baan zweeft.
NFS space fok de wrijving blabla bla ik draai nu een beetje door (humorloos)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2006 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PassieWassie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-03 09:55
Ik moet ook even mijn woordje kwijt:
  • Slechte gameplay. Eerder een achteruitgang dan een vooruitgang.
  • Graphics. De auto's vind ik persoonlijk erg mooi, vooral de belichting. Voor de rest vind ik de omgeving maar saai en erg getekend/tekenfilmachtig uitzien. Hier geef ik de voorkeur aan de stijl waarin het gebeurde in U2.
  • Geluid. Zelfs m'n Seat Toledo 1.6 met 105pk maakt een behoorlijk vetter geluid dan de "muscle car" in NFS Carbon. En nee, dat is niet te wijten aan een dikke uitlaat of het ontbreken van enige bass in de speakerset die ik gebruik. Het is gewoon net alsof een ventje van 5 jaar zit te blèren in een PVC-buis..
Amen }:O

[ Voor 27% gewijzigd door PassieWassie op 28-10-2006 18:15 ]

Specs: http://specs.tweak.to/14936= Nieuwe Spekjes mensen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:00
dr snuggles schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 16:47:
Wat ik mij nu afvroeg: Waarom worden dit soort spellen van EA zo gehyped?

Ongeacht of het nu een goed spel wordt of niet, altijd bestaan er over spellen als NFS topics met bijzonder veel posts, voordat het spel uit is. Waarom :?
Beetje scheuren is natuurlijk laagdrempelig. Daarnaast hebben de meeste NFS titels voor vermaak gezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Ja de meeste waren ook echt goed voor hun tijd. Nu is NFS van van de slechtste race spellen van het moment aan het worden en eerst hoorde het bij de top. Erg zonde. Zijn er hier nog veel mensen die NFS 4 Spelen ?

Ik ben jammer genoeg mijn CD Kwijt. Kon ook geen iso meer vinden. Hopelijk is hij nog ergens te bestellen.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-lennium
  • Laatst online: 24-06 21:34

B-lennium

Volvo 164 1975!

Dit wordt hem (weer!) niet... vind hem nog slechter dan MW, daar stoorde ik me er al aan dat ik niet mijn eigen auto kon bestuuren. hier is het wel heel erg!

hoop stiekum dat testdrive veel beter is!

De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ik heb nog wel een isotje van nfs4. Maar het probleem met nfs 4 is dat het wel heel erg lelijk is als je het vergelijkt met de spellen van nu. Maar t was in 1999 een vet spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Butz0rs
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01:03
SOEDARKMASTER schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 02:23:
[...]

Grapjas ;) Ik heb het over een resolutie hoger dan 1280x1024 hoor :P
ik kan gewoon 1600x1200 selecteren
zie screenshot: http://img78.imageshack.us/img78/7403/carbonhl7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:54
Hij wil niet werken onder Vista :(

Crashed na het EA logo op ntdll.dll ..

(Ook niet als ik hem als admin of in compatibiliteitsmodus uitvoer..)

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Bol.com zegt 8november
Ik ben benieuwd hoe het eruit gaat zien... en of het bij mij gaat draaien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Laatst online: 17-09 16:52

Krizzie

Progressive Music \o/

Demo ook maar eens geprobeerd...

Plus punten heb ik niet gezien.

-De autosculpt had ik hoge verwachtingen van, maar stelt geen drol voor. De banden op 100% is gewoon een lachertje!
-Driften stelt idd geen reet voor. Moeite hoef je er ook niet voor te doen.
-Circuit, ik werd gek van die mongool die steeds zat te schreeuwen dat er een auto aankwam en hij me wilde rammen ofzo.
-Gameplay... OM TE HUILEN!

Ik ga weer leuk NFS:MW en NFS:U2 spelen die zijn 100x leuker en kunnen dan nog niet eens tippen aan NFS:3HP en NFS:4HS. EA mag van mij nou toch wel ergens in een hoekje gaan staan met een muts op waar "stommeling" (nog netjes verwoord) opstaat.

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit spel is zo erg, dat je het bijna mooi gaat vinden.

Het lijkt alsof degene die verantwoordelijk was voor het drifen stom dronken is geweest. Want het slaat werkelijk nergens op. En het autosculpen op 100% is gewoon nog leuker dan de lama's! Ik lig helemaal dubbel als ik zo'n auto zie. Het autosculpen opzich vind ik geen slecht idee, maar hoe het is uitgewerkt is wel een slecht idee.

Het is weer de zoveelste EA blunder. Er zullen er vast nog wel meer komen!

offtopic:
Wel goed voor de lach spieren, zo'n spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Butz0rs
wat ook wel een minpunt is, is dat je als je het spel opstart niet eens muziek hoort.
zoals je bij underground2 nog Riders on the storm O+ had, is er nu helemaal niks. Er zit helemaal geen EATrax in. Waarschijnlijk hebben ze de demo zo klein mogelijk willen houden. Een goede soundtrack kan een game ook al veel beter maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Butz0rs schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 19:21:
wat ook wel een minpunt is, is dat je als je het spel opstart niet eens muziek hoort.
zoals je bij underground2 nog Riders on the storm O+ had, is er nu helemaal niks. Er zit helemaal geen EATrax in. Waarschijnlijk hebben ze de demo zo klein mogelijk willen houden. Een goede soundtrack kan een game ook al veel beter maken.
Ik zet sowieso altijd de sountrack uit en m'n eigen mp3's aan.. Wipeout muziek bijvoorbeeld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Check je mail

Zelf ga ik ook voor die test driver. Ziet er erg mooi uit beter dan Carbon alleen nu is het de vraag hoe het met de gameplay zit.

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2006 20:23 ]

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PringleMaster
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 10:22

PringleMaster

A.K.A. Delta

Zo discussiëren we hier niet

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2006 20:28 ]

kaasz | specs | i kick ass for the lord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat de game nog niet af is, omdat er veel vraag was naar de demo denk ik dat hij overhaast in me kaar is geflast, ik heb op veel forum gelezen dat ze het 5 min voor de game in de "stores " lag de demo wouden vrij geven.

dan vraag ik me af? lever een goed product of lever niets..
ik vind dit meer underground 2 in een lelijk jasje, kom tokio drift is uit laten we iest namaken wat er niet op lijkt, maar tog een klein idee hebben van het lijkt er op, ea gaat te veel op in de vraag naar tunnen, voorheen waren ze nog hun eigen wil en die was niet slecht..

als dit ook daadwerkelijk het resultaat is, zou dat erg slecht zijn crysis willen ze ook gaan maken,

dat is gewoon geil die game als ze dat kunnen maken waarom maken ze carbon dan niet iest mooier ?, ik zou zeggen als je dan nog niet kan kiezen, of geile grafische shit, of gameplay die lekker is ben je gewoon niet lekker bezig!

Oftopic! weet iemand trouwens hoe je je systeemspecs or what onder aan je bericht zet? ik ben hier nieuw ik heb geen idee hoe je dat doet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 21:13:
ik denk dat de game nog niet af is, omdat er veel vraag was naar de demo denk ik dat hij overhaast in me kaar is geflast, ik heb op veel forum gelezen dat ze het 5 min voor de game in de "stores " lag de demo wouden vrij geven.

Waarom denk je dat het na 10 minuten weer offline was :?
ik vind dit meer underground 2 in een lelijk jasje, kom tokio drift is uit laten we iest namaken wat er niet op lijkt, maar tog een klein idee hebben van het lijkt er op, ea gaat te veel op in de vraag naar tunnen, voorheen waren ze nog hun eigen wil en die was niet slecht..
Dit is pas zo'n 50 maal gezegd :X
Oftopic! weet iemand trouwens hoe je je systeemspecs or what onder aan je bericht zet? ik ben hier nieuw ik heb geen idee hoe je dat doet :S
http://gathering.tweakers.net/forum/edit_user :)

Verder raad ik je aan http://gathering.tweakers.net/forum/faq nog eens door te nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 21:13:

als dit ook daadwerkelijk het resultaat is, zou dat erg slecht zijn crysis willen ze ook gaan maken,

dat is gewoon geil die game als ze dat kunnen maken waarom maken ze carbon dan niet iest mooier ?, ik zou zeggen als je dan nog niet kan kiezen, of geile grafische shit, of gameplay die lekker is ben je gewoon niet lekker bezig!

EA is de uitgever niet de maker toch? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Tsja, ze stellen gewoon een deadline. Aan de ene kant is dat wel goed maar aan de andere kant ook niet. Ik zou liever de deadline een paar keer verleggen zodat bugs weg zijn en de gameplay goed is..

Trouwens, EA staat er bij mij ook wel bekend om dat ze gelijk na release een patch uitbrengen. Dus dat zegt wel wat ja :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Butz0rs
Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 21:17:
[...]

EA is de uitgever niet de maker toch? }:O
ze zijn beide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

WHAHAHAAH dat driften is echt een lachertje hahahah
wat een kneuzen zeg hoe kun je nou zoon K*T spel maken
- nfsu 1 was anders
- nfsu 2 was beter en leuker dan 1
- nfs MW was mooier dan nfsu2 maar minder leuk mede door de kneuzen AI
- nfs C lelijker dan MW nog steeds een kneuzen AI en rijd schijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CingKorn
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:47
driften is in het begin een beetje fucked'up ja, maar na wat oefenen vind ik het eigenlijk best geslaagd, je moet gewoon tempo erin houden, en dan is het wel te doen.

Al vond ik het in NFSU2 beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe ik weet ook niet dat het 50x gezecht is zou denk ik ook wel meevallen,

was hij sirreus na 10 min offline? haha ik wist dat niet eens maarja groot gelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
CingKorn schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 21:42:
driften is in het begin een beetje fucked'up ja, maar na wat oefenen vind ik het eigenlijk best geslaagd, je moet gewoon tempo erin houden, en dan is het wel te doen.

Al vond ik het in NFSU2 beter :)
Ik vond het zegmaar zo:

NFS:Hot Pursuit (3) 9
NFS4 7,0
NFS:Porsche Unleashed 6,5
NFS:Hot Pursuit 2 6,5
NFS:Underground 8,5
NFS:Underground 2 6,0
NFS:Most Wanted 8,0

Waar komt Carbon het dichtste bij in de buurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 19:57
Ik heb aan Porsche Unleashed nog altijd het meeste plezier beleefd. Mooie landschappen en vette auto's. Sommige mensen vonden het niks vanwege de Porsche-only cars; maar ik vond het wel enige charme met zich meebrengen dat naarmate je in het spel vorderde je steeds een nieuwe generatie Porsche kreeg.

Dan begon je dan met zo'n oude barrel uit de jaren 40/50 wat nauwelijks vooruitkwam maar wat toch van die nostalgische romantiek met zich meebracht; en op het laatst had je zo'n vette 911 scheurijzer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 14:22

w0w

ik vind het op zich wel een leuke demo (ja ik vond u2 ook leuker dan mw), maar heeft iemand al uitgevonden waar de achteruit-kijk-knop zit? Je kunt hem niet instellen net zoals de change camera knop maar die zit verstopt onder de C...

en weet iemand toevallig ook waarom de demo mn knop-instellingen niet opslaat maar de resolutie en high scores wel??

en heeft die koppel/onkoppel shit ook nog een functie voor de toetsenbord gamertjes of alleen voor de G25 berzitters??

[ Voor 14% gewijzigd door w0w op 28-10-2006 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 21:48:

was hij sirreus na 10 min offline? haha ik wist dat niet eens maarja groot gelijk..
In FireFox 2.0 zit tegenwoordig een ingebakken spellingscontrole. Misschien een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar slaat dat op ? sirreus als we om 1 woord druk gaan maken,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 21:48:

Dat je nieuw bent betekend niet dat je het topic niet door hoeft te lezen voor je reageert (en ik denk trouwens dat het echt niet ver van de 50 af ligt hoor..), en dat je geen ABN hoeft te beheersen hoor.. :X

En ja, het was na 10 minuten weer offline.
Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 22:57:
waar slaat dat op ? sirreus als we om 1 woord druk gaan maken,
In de 'waar hij zich druk om maakte' post ging het om 3 spelfouten, en een heleboel fouten in de grammatica/het gebruik van leestekens.

In je post van hierboven gaat het om één spelfout, en wederom een boel grammaticale/punctuele fouten.. :+

[ Voor 28% gewijzigd door TheZeroorez op 28-10-2006 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:16
Silent Thunder schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 21:56:
Ik heb aan Porsche Unleashed nog altijd het meeste plezier beleefd. Mooie landschappen en vette auto's. Sommige mensen vonden het niks vanwege de Porsche-only cars; maar ik vond het wel enige charme met zich meebrengen dat naarmate je in het spel vorderde je steeds een nieuwe generatie Porsche kreeg.

Dan begon je dan met zo'n oude barrel uit de jaren 40/50 wat nauwelijks vooruitkwam maar wat toch van die nostalgische romantiek met zich meebracht; en op het laatst had je zo'n vette 911 scheurijzer :P
Mee eens, en dan heb je de goed uitgewerkte schademodellen, prachtige graphics voor die tijd, het realistische rijgedrag (incl. ABS-functie etc.) en vette showcases nog eens niet opgenoemd. _/-\o_
Verder vind ik die Carbon-demo echt waardeloos, hopelijk brengt TDU nog wat nostalgie naar boven. O+

[ Voor 5% gewijzigd door Het Fantoom op 28-10-2006 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
dr snuggles schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 22:54:
[...]

In FireFox 2.0 zit tegenwoordig een ingebakken spellingscontrole. Misschien een tip?
Offtopic: En ik maar denken dat dat een Vista functie was 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Zit ik net even op het NFS forum te kijken bij EA kom ik alleen maar positieve reacties tegen!? Gebruiken zeker een negatieve feedback filter ofzo. :+

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Bah, game net gedownload, halve berg onzin eruit gesloopt die ik niet nodig had en dan zo'n waardeloos rijgedrag afleveren.

In Underground 2 gingen de wagens nog vloeiend, in Most Wanted begon dat gezeik met die bibberende en stotterende auto's (perfect launch onzin). Dat was waarom de auto's niet meer vloeiend reden, sindsdien is het weggedrag al helemaal om te janken geweest.

Driften in NFS:C is gewoon poep, het is nauwelijks mogelijk met die Gallardo, met de Lancer Evo en Camaro SS (gelukkig) wel.

Dat racen met die teamfunctie is gewoon gejat van Ford Street Racing (uit 2005). Verder helpt het ook nog geen kont.

Autosculpt functie is aardig, nog niet eerder gezien, maar ik vind het zeer triest als je de banden op miniem zet en ze in game dan nog enorm groot lijken.

Verder zuigen de graphics natuurlijk weer (begon al bij Most Wanted)

Voorbeeld, hoe kan het dat die rotzooi gewoon WIT is ?:Afbeeldingslocatie: http://img232.imageshack.us/img232/3695/nfscarbonwb2.png

[ Voor 8% gewijzigd door W00fer op 28-10-2006 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Mystic_Jack schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 16:17:
[...]

Porsche Unleashed is een echte realistische simulator. Die mogen ze van mij wel weer opnieuw uitbrengen, maar dan met verschillende merken.
Wat ik gezien heb aan filmpjes van TDU, is TDU een goeie opvolger van Porsche Unleashed.
Nouuuuuuuu, dat mag je met een hele grote korrel zout nemen, TDU is echt geen realistische rij simulator, tenminste van de vele filmpjes die ik ervan gezien heb !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
De auto's hebben te veel glans. Maar wat ik van de bomen kon zien die langs de weg stonden was wel aardig. Dat leek wel verbetert. Verder vond ik de poppetjes in de auto's er ook wel goed uit zien. En ook het profiel op de banden zag er erg realistisch uit. Misschien komt dat door de X1900 XTX ? die SM 3.0 heeft ?

Ik heb wel problemen met Drift. De FPS limiter lijkt er daar af te liggen. En de gameplay is veel te snel. Maar het rijd zo i zo voor geen ene meter. Ook die andere banen niet die auto ligt als een blok op de weg. En zo werkt dat gewoon niet.

En ik vind de interface ook te rommelig. En wat er ook uit moet is die speed breaker. Heb ik in NFS MW ook nooit gebruikt is zo saai. + Nos die oplaat moet er ook uit. Gewoon terug naar NFS U1 Daar had je een nos tank en daar moest je het mee doen. Veel leuker. Maar in MW hadden ze het ook al zo gemaakt dat je die speedbreaker en de nos gewoon nodig had om de chalanges te halen. Erg jammer want ik gebruikte die liever niet.

[ Voor 27% gewijzigd door Astennu op 29-10-2006 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
Porsche unleashed is ook geen realistische simulator, maar wel een goede mix van realisme en arcade. Is TDU hiermee vergelijkbaar trouwens qua rijgedrag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

In U1 kon je wel nos opladen hoor. Als je goede rondes reed. als je steeds als eerste de ronde aflegde kreeg je 100 nos punten en elke ronde die je extra over de lijn kwam als eerste werdt dat met 2 of 3 etc. verhoogd. :)

Even van sluuut geleend :P
Ik vond het zegmaar zo:

NFS:Hot Pursuit (3) 8.0
NFS4 9,0
NFS:Porsche Unleashed nooit gespeeld
NFS:Hot Pursuit 2 7,5
NFS:Underground 7,0
NFS:Underground 2 7,5
NFS:Most Wanted 6,5
NFS:Carbon 3.5

[ Voor 41% gewijzigd door Krizzie op 29-10-2006 01:41 ]

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:32
Krizzie schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 00:19:
In U1 kon je wel nos opladen hoor. Als je goede rondes reed. als je steeds als eerste de ronde aflegde kreeg je 100 nos punten en elke ronde die je extra over de lijn kwam als eerste werdt dat met 2 of 3 etc. verhoogd. :)

Even van sluuut geleend :P

[...]
je hebt de leukste versie dus niet gespeeld :X damn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Tsja, ik ben Carbon nu ook even aan het spelen op XP, maar ik moet zeggen dat het driften iig zeer matig is.. Dat was in NFSU nog goed te doen.. maar hierzo ...

Zo zie ik de demo:

Driften: 3,0 (zuigt aan alle kanten)
Racen: 6,0 (tsja.. gaat.. als je manual doet)
Graphics: 6,5 (kan absoluut beter)
Gameplay: 6,5 (kan niet eens widescreen)
Sculpturing: 8,0 (wel tof gedaan)
Muziek: 1,0 (is er niet?)
Sound: 3,5 (zuigt echt heftig)

Dus dan kom ik tot de conclusie dat deze demo met een cijfer van 4,9 redelijk zuigt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Sluuut schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 02:07:
Tsja, ik ben Carbon nu ook even aan het spelen op XP, maar ik moet zeggen dat het driften iig zeer matig is.. Dat was in NFSU nog goed te doen.. maar hierzo ...

Zo zie ik de demo:

Driften: 3,0 (zuigt aan alle kanten)
Racen: 6,0 (tsja.. gaat.. als je manual doet)
Graphics: 6,5 (kan absoluut beter)
Gameplay: 6,5 (kan niet eens widescreen)
Sculpturing: 8,0 (wel tof gedaan)
Muziek: 1,0 (is er niet?)
Sound: 3,5 (zuigt echt heftig)

Dus dan kom ik tot de conclusie dat deze demo met een cijfer van 4,9 redelijk zuigt :P
Driften, mja, van mij toch nog een 6je. Na de demo een paar keer gespeeld te hebben begon ik het toch leuker te vinden. Je kunt echt absurd hoge scores halen als je het een beetje gewend bent =)

Racen, een 7, ik vind het vergelijkbaar met de voorgaande delen, vanaf NFSU-2. Met die spellen heb ik ook een hoop lol gehad.

Graphics, 5, het speelt zich af in het donker waardoor er weinig te beoordelen valt. Een laag cijfer omdat de wagens zo verrekte veel glimmen en de weg 1 grote bumpmap is :p

Gameplay, 8, en dat vooral door de Canyon Duel, wat is dat toch zo vet :D

Sculpturing, een 4, slaat helemaal nergens op imo, het is niet echt sculpturing, het zijn gewoon erg veel body kits. Ik had liever dat je zelf kon lopen slepen en trekken aan je bumpers&co.

Muziek, een 7, erg vet dat er dit keer geen r&b/rock doorheen zit te blèren. Zulke sfeer muziek vind ik veel leuker, geeft een filmische effect =)

Sound, van mij ook een 3,5, het zuigt inderdaad. Het ergste is het gare geluidje die je hoort als je gaat remmen. Waar de n**k slaat dat nou weer op :?

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:51

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Het Fantoom schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 23:12:
[...]

Mee eens, en dan heb je de goed uitgewerkte schademodellen, prachtige graphics voor die tijd, het realistische rijgedrag (incl. ABS-functie etc.) en vette showcases nog eens niet opgenoemd. _/-\o_
Verder vind ik die Carbon-demo echt waardeloos, hopelijk brengt TDU nog wat nostalgie naar boven. O+
Ik moest in de showrooms van TDU terug denken aan de showcase van NFS5 :') Wat een goed spel was dat zeg :o Ik denk nog altijd met heimwee terug aan die test driver missions die je kreeg van die vrouwelijke über test drive-ster (of whatever :P) :)
In TDU kan je ook nog eens de motor kan laten brullen in de showroom :9

Edit: Nu ik er over nadenk laat EA eigenlijk wel alle vette features vallen. En dan denk ik aan die uitgebreide showcase, de in-car view, be the cop enz enz. :(

[ Voor 9% gewijzigd door ETzPliskin op 29-10-2006 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Sluuut schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 21:49:
[...]

Ik vond het zegmaar zo:

NFS:Hot Pursuit (3) 9
NFS4 7,0
NFS:Porsche Unleashed 6,5
NFS:Hot Pursuit 2 6,5
NFS:Underground 8,5
NFS:Underground 2 6,0
NFS:Most Wanted 8,0

Waar komt Carbon het dichtste bij in de buurt?
Je mist nogal wat Need For Speed's, hier het complete lijstje inclusief mijn cijfers: :)
NFS1 (Special Edition): 8.6
NFS2 (Special Edition): 9.0
NFS3 (Hot Pursuit): 8.0
NFS4 (High Stakes): 7.8
NFS5 (Porsche Unleashed): 10.0
NFS6 (Hot Pursuit 2): 7.9
NFS7 (Underground): 6.5
NFS8 (Underground 2): 6.1
NFS9 (Most Wanted): 6.9
NFS10 (Carbon): 3.2

Als de final tenminste net zo slecht is als de demo. Ja, ik heb echt alle Need For Speed's gespeeld, en de kwaliteit gaat echt fors omlaag.

En om even op de demo in te gaan:
Driften: 3.0 (Slecht gedaan)
Racen: 4.0 (Tsja, Need for Speed)
Graphics: 5.0 (Ziet er niet speciaal uit)
Gameplay: 2.0 (Totaal niks meer)
Sculpturing: 6.0 (Inderdaad, geinig gedaan)
Muziek: 3.0 (Soundtrack is er wel)
Sound: 2.0 (Verschrikkelijk bagger geluid)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Hier mijn Cijfer lijstje. Denk er wel aan dit is gebaseerd op hoe geweldig ik die game op dat moment vond vergeleken met de andere games die er waren:

NFS1 (Special Edition):Niet gespeeld
NFS2 Normal Edition: 8
NFS2 (Special Edition): 8.5 ( 3DFX support en meer auto's )
NFS3 (Hot Pursuit): 9 ( Was weer veel mooier en Politie )
NFS4 (High Stakes): 10 ( Voor mij Tha BomB !! Een Schade model dat was echt waar ik van droomde )
NFS5 (Porsche Unleashed): 9 ( Goede game. Alleen ik hield van variatie qua auto's. En schademodel was is minder. Je kreeg wel zigtbare schade alleen je merkte geen afwijkingen aan het rijgedrag )
NFS6 (Hot Pursuit 2): 7 ( Dit was alleen maar veel mooier. Geen schade model meer en heel erg arcade achtig )
NFS7 (Underground): 8 ( Ik vond het helemaal geweldig dat ik auto's kon tunnen. Zoals andere hier houd ik wel van tunnen maar ook van exotic. )
NFS8 (Underground 2): 8.5 ( Hij was iets beter dan U1 door de race modes. Jammer van die nos die altijd oplade. Bij beide jammer dat er geen Schade model meer was en geen exotic's )
NFS9 (Most Wanted): 7.0 ( Op zig geen slechte game. Was alleen heel erg teleurgesteld. Exotics waren terug alleen heel veel auto's waren weg. Ik had gehoopt op veel tunners en veel exotic's. Rij gedrag was raar. AI was bagger. En heel veel race modes waren weg. Multiplayer was saai in deze game. Politie was wel leuk alleen kon niet in multiplayer. Ik vond het verhaal wel leuk in de game. )
NFS10 (Carbon): 4.5 ( Slechtere versie van MW. Betere beelden. Rommelige interface. Slecht rijgedrag van de auto's. Drift slaat nergens op. Zelfde probleem qua auto's. Er zitten er gewoon niet genoeg is. Ik wil meer auto's minimaal 60 of zo. Dan kun je wat kiezen. Multiplayer politie zal er wel niet in zitten. Canyon race is wel grappig bedacht alleen auto's rijden als bakstenen dus echt hard kun je daar niet rijden. Eigenlijk moet je er door driften echter kon dat niet ookal pakte je de handrem. En nog even daar voor drifte die auto als een gek van de ene naar de andere kant.

En wat ik nu van de Demo vind. En als de final geen betere gameplay heeft ook van de final versie vind:

Driften: 1.5 (Slaat echt nergens op ga maar eens moeite doen om driften echt na te bootsen)
Racen: 3.5 (Auto's rijden als bakstenen. En het rijden in teams vind ik saai)
Graphics: 5.0 (Kleine verbetering TOV MW maar had beter kunnen zijn. Auto's glanzen als spiegels. Ook hier mag meer moeite gedaan worden.)
Gameplay: 2.0 (Gameplay stelt niets meer voor totaal Arcade geworden)
Muziek: 3.0 (Niet echt op gelet maar bij 2 en 1 was ik er meteen weg van)
Sound: 2.0 (Slechte motor geluiden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdDog
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Is het niet een beetje voorbarig om al cijfers aan het spel te geven als je alleen nog maar een demo hebt gespeeld waar meer dan de helft van de opties niet inzit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cold-Dog schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 10:06:
Is het niet een beetje voorbarig om al cijfers aan het spel te geven als je alleen nog maar een demo hebt gespeeld waar meer dan de helft van de opties niet inzit?
Nee, vind ik niet. Natuurlijk word er nog wat verberterd uit de demo. Maar vergelijk de MW demo en het echte spel. De gameplay is daar 90% hetzelfde, dus Carbon word 90% hetzelfde als de demo? Als dat zo is raad ik niemand aan om dit spel te kopen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Misschien dat er ooit eens een groepje programmeurs aan een remake van NFS4 begint. Dan alleen de graphics opoetsen en de rest laten zoals het is. :)

/me Droomt weer verder

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdDog
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 10:11:
[...]

Nee, vind ik niet. Natuurlijk word er nog wat verberterd uit de demo. Maar vergelijk de MW demo en het echte spel. De gameplay is daar 90% hetzelfde, dus Carbon word 90% hetzelfde als de demo? Als dat zo is raad ik niemand aan om dit spel te kopen! :P
90% is denk een beetje overdreven, wat er nog in het echte spel komt:

- het kiezen van meerdere onderdelen en dan pas autosculpten (in de demo heb je maar 1 paar velgen etc.)
- 50 auto's ipv 3
- rijden tegen de politie
- speedtrap online
- be the cop mode online
- photomode
- online scoreboard
- een shadow mode (je kan de beste track-time van het online scoreboard downloaden en daartegen racen)
- samen online challenges uitspelen
- online 8 multiplayer race
- pursuit tag (1 iemand is de racer, 7 andere de cops)
- pusuit knockout (de gene die als laatste finished wordt een cop totdat er maar 1 speler overblijft, de cops kunnen ook van het circuit af zodat ze kunnen afsnijden)

en ik zal nog wel wat vergeten zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdDog
  • Niet online
Krizzie schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 10:21:
Misschien dat er ooit eens een groepje programmeurs aan een remake van NFS4 begint. Dan alleen de graphics opoetsen en de rest laten zoals het is. :)

/me Droomt weer verder
Misschien een leuk project voor op dit forum. Veel mensen kunnen dan hun ei kwijt; programmeurs, modelaars, grafisch vormgevers, multimedia vormgevers, webdesigners, videobewerkers, projectbegeleiders...

Zal alleen wel veel werk worden om alles samen te laten werken en vele projecten zijn wel gestart en nooit afgemaakt.

[ Voor 4% gewijzigd door ColdDog op 29-10-2006 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
Wat een kritiek allemaal. Ok het driften zuigt, maar voor de rest is toch alles in orde. De layout van heel de game vind ik gewoon vet, de graphics ziet er echt wel goed uit (ok het is erg overdreven, maar het brengt wel het hele spel zoals het is), het geluid vind ik van de auto's ook allemaal best goed. Het is ook echt een arcade racer dus ik snap de kritiek allemaal niet. Het is gewoon geen realistisch spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cold-Dog schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 10:28:
[...]

90% is denk een beetje overdreven, wat er nog in het echte spel komt:

- het kiezen van meerdere onderdelen en dan pas autosculpten (in de demo heb je maar 1 paar velgen etc.)
- 50 auto's ipv 3
- rijden tegen de politie
- speedtrap online
- be the cop mode online
- photomode
- online scoreboard
- een shadow mode (je kan de beste track-time van het online scoreboard downloaden en daartegen racen)
- samen online challenges uitspelen
- online 8 multiplayer race
- pursuit tag (1 iemand is de racer, 7 andere de cops)
- pusuit knockout (de gene die als laatste finished wordt een cop totdat er maar 1 speler overblijft, de cops kunnen ook van het circuit af zodat ze kunnen afsnijden)

en ik zal nog wel wat vergeten zijn..
Ik bedoelde de basis. Hoe het spel eruit ziet en speelt ziet er altijd hetzelfde uit, je kan alleen iets andere dingen doen en in een andere auto rijden.
Dus blijft de basis hetzelfde?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2006 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

eX0duS schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 10:52:
Wat een kritiek allemaal. Ok het driften zuigt, maar voor de rest is toch alles in orde. De layout van heel de game vind ik gewoon vet, de graphics ziet er echt wel goed uit (ok het is erg overdreven, maar het brengt wel het hele spel zoals het is), het geluid vind ik van de auto's ook allemaal best goed. Het is ook echt een arcade racer dus ik snap de kritiek allemaal niet. Het is gewoon geen realistisch spel...
Als je alle NFS delen het hebt gespeeld dan zou je ook felle kritiek op deze game hebben. :)

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Heb de demo (X360) binnen gehaald. Eerste indruk, ik vind t helemaal niets. Arcaderacer of niet, ik vind t totale onzin dat een MX5 (althans, het leek erop) een Gallardo kan bijhouden en zelfs even snel optrekt. Ik vond t wel geinig dat je spoilers/velgen/bumpers kon buigen/schuren/knippen/etc. , maar dat was t dan. Het is naar mijn gevoel weer meer van hetzelfde, ik had t na Underground II wel gezien. Ik had gehoopt dat ik met die exotics/musclecars een ander ervaring zou krijgen. Maar helaas, weer meer van hetzelfde....

ja, noem me maar een miereneuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king of rats
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-09 21:34
Heb um ook gespeeld maar ik vond het toch wat tegen vallen, het gewoon racen is leuk en ziet er goed uit, maar het driften was echt brak (heb je een stuurtje kan ik daar dus echt niet mee driften op deze manier :( ) en de canyon race als je auto snel genoeg optrekt heb je daar ook geen problemen mee, net voor de eerste bocht ben je er voor bij en dan hoef je dat maar 10s vol te houden (netjes insturen en je hebt gewonnen).

Grafisch ziet het er goed uit maar wat voor videokaart je er wel niet voor nodig hebt (mijn 7600gt haalt amper de 10fps met alles aan 1600*1200)

Wii \\ xbox 360 \\ samsung 32a656 \\ pc: e6400, hd3870, p5w dh deluxe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

In eerste instantie had ik het id dat de besturing wel weer es gelagged zou kunnen worden door de grafische instellingen (alles max :) ) en heb toen de boel es flink omlaag geschroefd... maar wat ik toen kreeg sloeg werkelijk nergens op. Het stotterde van hier tot ginder, ab-so-luut niet nor-maal. Goed ik heb een dual core, ik heb een 7900GT in SLI... maar een FPS limiter was wel aardig geweest...

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
king of rats schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 11:18:
Grafisch ziet het er goed uit maar wat voor videokaart je er wel niet voor nodig hebt (mijn 7600gt haalt amper de 10fps met alles aan 1600*1200)
Gek hè? Je hebt een 7600GT, da's al niet zo'n überdikke kaart, je hebt alles aan, en speelt op een enorm grote resolutie. Ik vind dat dit nog wel kan hoor.. Verder zegt enkel je videokaart ook niet veel over je systeem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Ok...ook mijn mening even posten dan :)

Grapics vond ik maar net ok,maar ook niet meer dan dat (alles stond op max bij mij.)
Had gehoopt dat het wat spectaculairder er uit zou zien.
Besturing voelt idd. wat houterig aan ...
Verder ( zoals al 100x gezegt) is het weer meer van hetzelfde..
Lijkt dit spel een drama te worden?..nee...dat vind ik absoluut niet.
Maar ik hoop wel dat ze met de full versie wat grafics opties erbij doen en wat tweaken aan de besturing/weg gedrag.

Waarom lees ik zoveel lyrische berichten over dat Canyon gedeelte?..
Vond het niet echt bijzonder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Iemand die kan vertellen hoe de resolutie op te schroeven ?
Dacht dat ze er wide-screen support in zouden gooien maar het blijft weer steken op 1600x1200 :(

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Cold-Dog schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 10:31:
[...]

Misschien een leuk project voor op dit forum. Veel mensen kunnen dan hun ei kwijt; programmeurs, modelaars, grafisch vormgevers, multimedia vormgevers, webdesigners, videobewerkers, projectbegeleiders...

Zal alleen wel veel werk worden om alles samen te laten werken en vele projecten zijn wel gestart en nooit afgemaakt.
I am in for that... ik heb hier nog wel een paar leuke ideeën slingeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Ik ben vandaag weer de hele dag NFS 4 aan het spelen. Het ziet er niet heel slecht uit. Maar zou wel leuk zijn als je dat in een SM 3.0 of SM 4.0 jasje kan steken :P

Rij gedrag klopt volgens mij nog niet helemaal in die game. Maar is in ieder geval veel beter dan in Carbon. Maar een Remake van NFS 4 met wat uitgebreidere upgrades betere eye candy en wat beter rijgedrag en misschien de optie om dus je vering in te stellen lijkt me wel een mooi idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Jejking schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 12:31:
[...]

I am in for that... ik heb hier nog wel een paar leuke ideeën slingeren :)
Count me in :)

Ik ben geen scripter/modeller, maar heb altijd wel wat leuke idee'tjes, en kan heel goed alpha/bèta testen.. :P Als het door gaat ken ik iig wel twee 3d'ers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 10:52:
[...]

Ik bedoelde de basis. Hoe het spel eruit ziet en speelt ziet er altijd hetzelfde uit, je kan alleen iets andere dingen doen en in een andere auto rijden.
Dus blijft de basis hetzelfde?
de basis is racen, dus natuurlijk blijft dat hetzelfde in ieder deel.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
TheZeroorez schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 13:19:
[...]

Count me in :)

Ik ben geen scripter/modeller, maar heb altijd wel wat leuke idee'tjes, en kan heel goed alpha/bèta testen.. :P Als het door gaat ken ik iig wel twee 3d'ers..
* Chester is programmeur en 3d'ert.
Heb alleen weinig tijd tot januari ofzo.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdDog
  • Niet online
Misschien handig om een nieuw topic te openen, we raken nu een beetje off-topic.

[ Voor 5% gewijzigd door ColdDog op 29-10-2006 14:01 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
FnF schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 08:15:
[...]

Je mist nogal wat Need For Speed's, hier het complete lijstje inclusief mijn cijfers: :)
Nee, die mis ik niet, die heb ik er on purpose niet bij gezet omdat ik ze niet tot zeer weinig gespeeld had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Sluuut schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 14:50:
[...]

Nee, die mis ik niet, die heb ik er on purpose niet bij gezet omdat ik ze niet tot zeer weinig gespeeld had ;)
Oké, dat wist ik niet :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenGans
  • Laatst online: 14-09 19:45
Wat is Carbon een rukspel! Die auto's lijken wel bakstenen (circuit race) en driften hoef ik niet over te praten.. te makkelijk gewoon! Damn.. EA loopt gewoon te f*cken, je gaat toch niet menen dat ze dit serieus uit gaan brengen?! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:26
Astennu schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 09:50:
Hier mijn Cijfer lijstje. Denk er wel aan dit is gebaseerd op hoe geweldig ik die game op dat moment vond vergeleken met de andere games die er waren:

NFS5 (Porsche Unleashed): 9 ( Goede game. Alleen ik hield van variatie qua auto's. En schademodel was is minder. Je kreeg wel zigtbare schade alleen je merkte geen afwijkingen aan het rijgedrag )
Hmm, ik denk niet dat dit klopt.. voor zover ik weet kon ik toendertijd als ik dikke schade had het zeker merken met sturen, ook had je auto dan minder snelheid. ik speelde wel met 'n stuurtje trouwens. mischien dat dan de impact groter is (merkte ook dat het stuur naar bijvoorbeeld links of rechts trok).

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Zullen we anders een NFS 4 Remake topic maken ? Zodat we daar kunnen discussiëren over een eventuele remake ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

inderdaad zwaar bagger :(

Afbeeldingslocatie: http://ly.lygo.com/ly/GV/trygames/Hot_Rod_American_Street_Drag_ss3.jpg
need for speed mag best wel de weg inslaan van hotrod, tweedehands onderdelen inkopen en je eigen bakje zosnel mogelijk maken en geld verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Astennu schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 15:40:
Zullen we anders een NFS 4 Remake topic maken ? Zodat we daar kunnen discussiëren over een eventuele remake ?
Lijkt me eerlijk gezegd een loos project, tenzij iemand een goed engine heeft liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou zeggen praat er in een ander topic over (oftewel maak nieuw topic aan)... Dan blijft alles wat overzichtelijker... Mij lijkt het wel vet idee, maar ik kan niet helpen, eventueel wel beta testen of iets dergelijks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 00:17
echt te makkelijk gewoon.
circuit: makkelijk iedereen voorbij gassen
drift: een beetje heen en weer scheuren met je auto op de goeie vlakken en je heb al zo 100.000 punten.
canyon: eerste bocht er meteen al langs en je heb feitelijk al gewonnen.

ik hoop dat het echte spel toch wel wat spectulaider wordt.

http://specs.tweak.to/15535

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Chester schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 15:45:
[...]

Lijkt me eerlijk gezegd een loos project, tenzij iemand een goed engine heeft liggen.
Wat dacht je van een NFS4 Mod, ipv remake? :+

Maargoed, een hotrod ding zou ook wel cool zijn ja.. gewoon géén auto's, enkel een oud wrak en een paar honderd dollar in je klauwen. Ga maar spelen.. :w :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Visgek24 schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 15:34:
[...]

Hmm, ik denk niet dat dit klopt.. voor zover ik weet kon ik toendertijd als ik dikke schade had het zeker merken met sturen, ook had je auto dan minder snelheid. ik speelde wel met 'n stuurtje trouwens. mischien dat dan de impact groter is (merkte ook dat het stuur naar bijvoorbeeld links of rechts trok).
Ik merk dat ook met sturen hoor op toetsenbord, heb hem vorige week nog ff snel uitgespeeld.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plaats dan een topic report

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2006 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjoe_Ljan
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-09 10:25
Ik heb de laatste pagina's van dit topic een beetje doorgescrolled en WAT een enórm gezeik hier zeg!

Driften: Is in de demo best te doen! k Vind t zelfs aan de makkelijke kant... En dat zegt wel wat want NFSU2 heb ik niet uitgespeeld, omdat ik die drifts niet kon winnen...

Dat racen met teammates: Werkt wel degelijk! Ik reed een keer laatste, riep mn teammate erbij, hij gaat bovenop de rem en ik kan zo 3 auto's voorbij scheuren, die achterop hem zijn geknald!

Auto's lijken net bakstenen: Na NFS: HP2 is EA (geloof ik) aangeklaagd, omdat de schade op de auto's slechte reclame zou zijn voor de auto's. EA heeft er in Carbon blijkbaar voor gekozen om de ramen/lak wel te beschadigen, maar de auto's zelf niet, zodat je toch nog lekker in bestaande auto's kunt rondcrossen...

NFS: PU geneuzel: PU is op dit forum véél te overrated merk ik... Zo goed was dat spel echt niet.

[Aylin]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Kjoe_Ljan schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 18:08:
Ik heb de laatste pagina's van dit topic een beetje doorgescrolled en WAT een enórm gezeik hier zeg!

Driften: Is in de demo best te doen! k Vind t zelfs aan de makkelijke kant... En dat zegt wel wat want NFSU2 heb ik niet uitgespeeld, omdat ik die drifts niet kon winnen...

NFS: PU geneuzel: PU is op dit forum véél te overrated merk ik... Zo goed was dat spel echt niet.
Driften in Carbon is gewoon hartstikke makkelijk. Hij gooit automatisch je auto al overal heen en als je zelf iets probeerd te doen, dan beuk je gewoonweg de kant in. Beetje op pijltje links, rechts, hoppa.

En Porsche Unleashed was wel gewoon leuk. Was gewoon een echte Need for Speed, graphics waren goed en de auto's reden minimaal 10 keer beter vergeleken met Carbon.
Ook het geluid vond ik (wat ik me kan herinneren) veel beter dan die grasmaaiers die ik in Carbon hoor. Ik speel liever zonder geluid dan met.
Jammer dat er alleen maar Porsches in zaten, maar dat maakt mij niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat racen met teammates: Werkt wel degelijk! Ik reed een keer laatste, riep mn teammate erbij, hij gaat bovenop de rem en ik kan zo 3 auto's voorbij scheuren, die achterop hem zijn geknald!

Auto's lijken net bakstenen: Na NFS: HP2 is EA (geloof ik) aangeklaagd, omdat de schade op de auto's slechte reclame zou zijn voor de auto's. EA heeft er in Carbon blijkbaar voor gekozen om de ramen/lak wel te beschadigen, maar de auto's zelf niet, zodat je toch nog lekker in bestaande auto's kunt rondcrossen...

_O_ Eindelijk iemand die het spel ook waardeert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 18:18:
[...]

_O_ Eindelijk iemand die het spel ook waardeert :)
Je moest er lang voor op F5 rammen, maar er is toch nog iemand die het ook leuk vind 8)7 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daandegoeiste schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 18:19:
[...]

Je moest er lang voor op F5 rammen, maar er is toch nog iemand die het ook leuk vind 8)7 :o
Inderdaad. Heb nog nooit problemen gehad met NFS. heb er altijd goede moed over gehad en ik weet gewoon zeker dat Carbon weer 100% genieten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
Krizzie schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 11:02:
[...]

Als je alle NFS delen het hebt gespeeld dan zou je ook felle kritiek op deze game hebben. :)
Toch niet, ik heb gewoon in mijn hoofd dat deze game over tuning en snelle bolides gaat. Als ik dan in mijn achterhoofd houd dat het gebaseerd is op the Fast and the Furious, dan vind ik het gewoon heel begrijpelijk dat het spel nu is zoals het is.
Ik heb alle delen gespeeld, en Need for Speed 4 was altijd leuk ja, maar dat vond ik van Underground ook toen het net uit was. Bij deel 4 zat de snelheid er ook in, iets wat in Hot Pursuit II dus weer niet was, en dat vond ik dan ook wel het slechtste deel dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Dat het een goede game is wil niet zeggen dat het een NFS titel mag dragen. :)

Tunen is iets van de laatste paar jaar, maar heeft niks met NFS te maken.
Underground 1 en 2 hadden onder een andere naam uitgegeven moeten worden. Most wanted hangt er een beetje tussen in.

Als je de laatste 4 delen (incl carbon) vergelijkt met de voorgaande delen dan is het geen NFS titel imo. :)

NFS is imo:

exotic/concept cars
exotische lange banen of steden.
politie

:)

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
In ieder geval goed genoeg voor een blijvende herinnering om over door te neuzelen, dat kun je van heel die undergrondse reeks niet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Krizzie schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 18:39:
Dat het een goede game is wil niet zeggen dat het een NFS titel mag dragen. :)

Tunen is iets van de laatste paar jaar, maar heeft niks met NFS te maken.
Underground 1 en 2 hadden onder een andere naam uitgegeven moeten worden. Most wanted hangt er een beetje tussen in.

Als je de laatste 4 delen (incl carbon) vergelijkt met de voorgaande delen dan is het geen NFS titel imo. :)

NFS is imo:

exotic/concept cars
exotische lange banen of steden.
politie

:)
Waar uit de naam Need For Speed haal jij vandaan dat het alleen exotisch moet zijn?
Need For Speed komt bij mij gewoon over als een snelle arcade race game, en daar vallen alle tot nu toe uitgebrachte NFS spellen ook onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• switchboy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09 21:50

switchboy

-ruimte te huur-

Krizzie schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 23:19:
Zit ik net even op het NFS forum te kijken bij EA kom ik alleen maar positieve reacties tegen!? Gebruiken zeker een negatieve feedback filter ofzo. :+
Moet je eens voor de gein in het PC only gedeelte komen. Alleen maar negatieve reacties.
Of PC gamers zijn allemaal zeikstralen of ze hebben gelijk.

iig is dit wel een leuk spel om te spelen. (voor zover je dat aan een demo kan zien), maar hij kan toch echt niet tippen aan de beste nfs ooit: Road challange/high stakes _/-\o_

[ Voor 25% gewijzigd door switchboy op 29-10-2006 19:06 ]

My Steam Profile (Name Switch) Worth: 889€ (225€ with sales)Games owned: 83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04
Need for speed is al arcade geweest vanaf het begin. Heb NFS 2 grijs gespeeld. Porsche vond ik persoonlijk eigenlijk niet in NFS reeks thuishoren. Want behalve dat de snelheid (vooral in het begin) tegen viel, was dat gewoon een (semi-)realistische game die totaal niet de reeks paste.

oftwel:
De NFS reeks, met uitzondering van NFS Porsche, is een arcade racer (voor de casual gamer) waarbij je kunt kiezen tussen verschillende merken met verschillende modellen die top of the edge zijn.

NFS Porsche was een (semi-) realistsche racer (voor de racing fans) waarbij je alleen porsches had en redelijk pittig kon zijn doordat je vooral in het begin voornamelijk langzame auto's had.

Bovendien vind ik dat mensen het hier allemaal verkeerd bekijken. Mensen willen teveel realisme en daar is deze game helemaal niet voor.
Ik heb laatst eventjes een vriend de demo laten spelen op de 360 en ik moet erbij zeggen dat hij dus echt helemaal geen fuck met zo'n controller kan.
Wat ik merkte is dat hij de game wel leuk vond om te doen, het racen hem redelijk af ging en dat het hem niet veel moeite koste om de demo uit te spelen.
EA's NFS is gewoon voor de massa en zo moet je de game dan ook bekijken. Die hard gamers hebben toch ook nix met De Sims, laat staat met Nintendogs. (al kunnen die best aardig zijn, ze zijn ontwikkeld voor de massa).

Desalniettemin vind ik de demo best te doen. Gewoon verstand op 0 en gaan met die banaan.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Cold-Dog schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 14:01:
Misschien handig om een nieuw topic te openen, we raken nu een beetje off-topic.
En voilà ;)

[PC] Need For Speed - Reworked by GoT Project

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 09:44
Ik lees het alweer, ik ga de demo niet eens downloaden. Zelf heb ik me, zoals vele anderen hier, het beste vermaakt met Porsche Unleashed. NFS2 Special Edition ook redelijk grijs gespeeld destijds. Na NFSU 1 is het downhill gegaan, hoewel NFSMW imho iets beter was dan NFSU2.

Ben dan ook nogal 'van de serie af gestapt', en heb dus een stuurtje gehaald en speel voornamelijk G.T.R 2, that is, wanneer ik een racegame speel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjoe_Ljan
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-09 10:25
geez schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 20:28:
Ik lees het alweer, ik ga de demo niet eens downloaden. Zelf heb ik me, zoals vele anderen hier, het beste vermaakt met Porsche Unleashed. NFS2 Special Edition ook redelijk grijs gespeeld destijds. Na NFSU 1 is het downhill gegaan, hoewel NFSMW imho iets beter was dan NFSU2.

Ben dan ook nogal 'van de serie af gestapt', en heb dus een stuurtje gehaald en speel voornamelijk G.T.R 2, that is, wanneer ik een racegame speel :)
Heel verstandig om met de flow te gaan, ipv de demo zelf te oordelen... :/

[Aylin]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Nou, hij doet het niet eens :( Zwart scherm, muispijl, en verder nix. :(

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
Ik kan niet eens de Evo selecteren, als ik het spel laad springt hij weer terug naar Windows, paar keer achter elkaar geprobeerd zonder succes. De andere wagens werken wel probleemloos. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kjoe_Ljan schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 20:34:
[...]

Heel verstandig om met de flow te gaan, ipv de demo zelf te oordelen... :/
Ach, laat ze maar. Ik ken geen betere reeks van een race game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Laatst online: 20:56

R-B

Blokkert

Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 22:44:
[...]

GTR ;)

haha

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou nou, wat een reeks. En NFS mag je absoluut niet met GTR vergelijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Laatst online: 20:56

R-B

Blokkert

Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 22:54:
[...]

Nou nou, wat een reeks. En NFS mag je absoluut niet met GTR vergelijken
weetk ook wel :z

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 22:44:
[...]

Met ^^.
Hoeveel ik ook zeur om de demo's, ik heb wel altijd erg veel plezier tijdens het spelen van de NFS games. Ik speel ze zelfs meerdere malen =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-08 14:41
Ik denk dat de demo in zijn geheel niet representatief is voor wat het spel daadwerkelijk in gaat houden.
Ik denk dat het zeker leuk word om te tunen zeker nu er veel mogelijkheden zijn om bumpers en velgen zijn aan te passen. Het donker vond ik persoonlijk zeker wat hebben ik vind t altijd ontzettend mooi om de stad met verlichting te zien enz..
De bestuuring vind ik iets beter dan in most wanted want most wanted kon ik totaal niet rijden alles ging tegen mijn gevoel in van wat de auto moest doen (ik rij met stuur) en heb ik ook nooit uitgespeeld. Besturing was nog het beste in Porche want daar was het teminste nog een uitdaging om je auto fatsoenlijk op de weg te houden.
Het is jammer dat ze het spel nu echt maken voor toetsenbord besturing.

Canyon racen vind ik heel leuk vooral omdat je dan teminste nog moet remmen (deed ik zowisow wel) maar in de meeste gevallen kon je gewoon langs de vangreel rijden en je kwam toch wel goed aan.

Need For Speed staat voor mij gwoon voor een race spel wat van alles kan inhouden, maar de kwaliteit van de games zijn er echt op achteruit gegaan in NFSU2 was t verhaal niet af ik geloof dat r ook een paar beloofde autos uit het spel zijn gehaald om t nog beetje optijd "af" te krijgen (uitkomst datum eerst verlaat toen weer vervroegd).

Ik krijg een beetje het idee dat EA met NFS dezelde kant op gaat met de sims, ze beloven een spel met van alles er op en er aan uiteindelijk komt t uit met de helft en word de rest later toegevoegd.

Daarom denk ik toch dat carbon nu een final version word van NFS Underground en daardoor toch alles wel bevat om het een top spel te maken ondanks de besturing.

En de Demo is denk ik totaal niet representatief voor wat het spel uiteindelijk in zal houden (naar aanleiding van filmpjes op o.a. needforspeed.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
-NRG- schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 23:15:
De bestuuring vind ik iets beter dan in most wanted want most wanted kon ik totaal niet rijden alles ging tegen mijn gevoel in van wat de auto moest doen (ik rij met stuur) en heb ik ook nooit uitgespeeld. Besturing was nog het beste in Porche want daar was het teminste nog een uitdaging om je auto fatsoenlijk op de weg te houden.
Het is jammer dat ze het spel nu echt maken voor toetsenbord besturing.
Mag ik het even 100% oneens zijn hiermee :P

De besturing vond ik in MW juist beter dan in Carbon (overigens vond ik Hot Persuit en Most Wanted leuk en Porsche Unlimited niks, voor de statistieken :+), neem het driften als voorbeeld. Zou ik in het echt of in een niet-drift gamemode door een bocht naar links willen, stuur ik eerst naar links en ga daarna naar rechts tegensturen. In Carbon's driftmode hoef ik alleen maar half naar links te blijven sturen en mijn wagen gaat braaf de bocht in en er wordt daarna automatisch braaf tegengestuurd. Voordat ik dit door kreeg stuurde ik op de normale manier en was ik meer bezig met de vangrails te knuffelen dan met punten te verdienen :X.

Overigens speelde ik de game tot afgelopen zaterdagmiddag nog met toetsenbord, nu met een Xbox 360 controller (is gewoon USB) en nu win ik eindelijk eens wat ipv steeds in de canyon te donderen. Juist met driften (zodra ik eenmaal aan het onnatuurlijke sturen gewend was) en de canyonrace gingen voor mij beter omdat je met het toetsenbord alleen discrete signalen kan sturen: het stuur hard omgooien of niet sturen, terwijl je met het pookje nog enige gradaties kan aanbrengen in hoe hard je de bocht in wil draaien. Het is natuurlijk geen stuur, maar zo vaak speel ik geen racegames dus die koop ik niet.

Verder denk ik dat de demo (afgeleid van demonstratie, hopelijk niet voor niets) juist wel in grote lijnen representatief zal zijn voor de uiteindelijke game, er zullen hooguit wat kleine tweaks worden doorgevoerd naar aanleiding van de feedback van de demo, het lijkt me sterk dat ze het hele driften bijvoorbeeld nog op de schop gooien om het sturen logisch te maken. Natuurlijk hebben we nog niet alles gezien maar een dergelijke game draait vooral om racen en ik ben er nog niet echt van onder de indruk om eerlijk te zijn :).
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wist je dat niemand geïnteresseerd is in downloadsnelheden ed? Posts die niets toevoegen worden dan ook verwijderd.