[Multiplatform] Need for speed - Carbon Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.490 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oof schreef op woensdag 01 november 2006 @ 14:39:
[...]

Muscle. Bij de Canon haal je hem direct in en je hij komt je niet meer voorbij ;)
Ja klopt, :D In de eerste boch al (naar links >:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 15:26:
[...]

Ja klopt, :D In de eerste boch al (naar links >:))
Wat vind je dan zo vet aan het spel?

Wil je gewoon graag winnen ofzo? Er is daar toch totaal geen uitdaging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoonshine schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 15:54:

Need for Speed 3: Hot Pursuit was de allerbeste NFS in mijn ogen. Een realistisch uiterlijk, mooie glimmende wagens, mooie omgevingen. Ook de besturing was dik in orde. Na deze NFS gingen de graphics wat meer op de cartoon tour. Ook waren de wagens in NFS 4 ineens een stuk smaller. Need for Speed 2 (SE) had daarintegen weer het meeste snelheidsgevoel.

De laatste jaren is het idd minder geworden. Het is volgens mij echt lopende band werk geworden. Hier en daar een vernieuwinkje en dan heb je het wel gehad. En van dat tuning gebeuren hebben we ook wel een keer genoeg gezien. Ik wil weer Ferrari's, Lamborghini's, Porsches en geen Opels, Honda's en van die andere middenklassers.
Kijk, met jou kan ik praten. NFS 3:HP is inderdaad echt de beste van allemaal. Helemaal als je destijds een videokaart had met 12 MB of meer. Die dashboards waren echt mooi. Die mis ik ook al een hele tijd bij Need for Speed, ik heb ze voor het laatst gezien in NFS Porsche Unleashed.

Al vond ik met Most Wanted ook weinig mis. De politie was weer terug van weggeweest, je hoefde je auto niet uit te dossen als een idioot, en je kon ook gewoon lekker rondrijden (in plaats van alleen een paar afgebakende banen). Ik zie Most Wanted als een acceptabele mix tussen de oude NFS serie en de Underground serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toch vond ik de gameplay van NFS4 wel het beste, als je zelf politie was, kon je 2 mensen aanlaten houden, ook kon je van politie auto verwisselen, hulp oproepen, zelf meeweken aan roadblocks etc. dat was pas vet!!! en je spikestrip natuurlijk :D :9~ dat was uber! maar inderdaad die auto's waren veel smaller. best vaag, maar niet te min ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-09 18:54
Smoonshine schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 15:54:

Need for Speed 3: Hot Pursuit was de allerbeste NFS in mijn ogen. Het is volgens mij echt lopende band werk geworden. Hier en daar een vernieuwinkje en dan heb je het wel gehad
Totaal mee eens. Als ik naar Carbon kijk, is het gewoon een mix tussen Most Wanted & NFSU1/2. Het lijkt inmiddels ook meer op een "goede" mod dan een nieuwe game.. engine is gewoon compleet hetzelfde, paar hele kleine aanpassingen dat je beter kunt customizen en thats it. Voor de rest gewoon wat nieuwe models & tracks, wat een comunity ook zou kunnen maken .. zucht.

Naja, ik heb de final geinstalleerd (remote desktop), maar kan hem helaas nog niet spelen, eerst fitnessen uit werk en dan vanavond maar even wat gaan spelen :)

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JBplap schreef op woensdag 01 november 2006 @ 15:28:
[...]

Wat vind je dan zo vet aan het spel?

Wil je gewoon graag winnen ofzo? Er is daar toch totaal geen uitdaging
Het is toch de bedoeling dat je wint :? Enne, dit was een demo, ik speel hem gelijk op hard, dus dan is het in ieder geval wat moeilijker.
Sluuut schreef op woensdag 01 november 2006 @ 16:09:
[...]

Totaal mee eens. Als ik naar Carbon kijk, is het gewoon een mix tussen Most Wanted & NFSU1/2. Het lijkt inmiddels ook meer op een "goede" mod dan een nieuwe game.. engine is gewoon compleet hetzelfde, paar hele kleine aanpassingen dat je beter kunt customizen en thats it. Voor de rest gewoon wat nieuwe models & tracks, wat een comunity ook zou kunnen maken .. zucht.

Naja, ik heb de final geinstalleerd (remote desktop), maar kan hem helaas nog niet spelen, eerst fitnessen uit werk en dan vanavond maar even wat gaan spelen :)
EA Games heeft voor de bekendmaking van Carbon al gemeldt dat het een mix was van NFSU-delen en MW. Maar wat maakt dat uit? De NFS-reeks is én blijft de mooiste Arcade game 4-ever (van racespellen dan)

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2006 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ d u b b e l ]

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2006 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
Ik heb het spel geinstalleerd dmv de Windows 2000 compatibility truc omdat ik steeds de melding "directx 0" vereist kreeg.

Heb het idee dat de graphics voor geen meter kloppen. De reflecties werken niet goed, de weg is geblurt, maar de auto niet (daar kan ik dus gewoon de pixels op tellen).

Iemand anders ook ditzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 01 november 2006 @ 16:26:
Ik heb het spel geinstalleerd dmv de Windows 2000 compatibility truc omdat ik steeds de melding "directx 0" vereist kreeg.

Heb het idee dat de graphics voor geen meter kloppen. De reflecties werken niet goed, de weg is geblurt, maar de auto niet (daar kan ik dus gewoon de pixels op tellen).

Iemand anders ook ditzelfde probleem?
Voor de derde keer ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:23

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 16:16:
EA Games heeft voor de bekendmaking van Carbon al gemeldt dat het een mix was van NFSU-delen en MW. Maar wat maakt dat uit? De NFS-reeks is én blijft de mooiste Arcade game 4-ever (van racespellen dan)
Dat maakt niets uit. Het enige probleem dat ik er mee heb, is dat een nieuw deel wel voor de volle prijs in de winkel wordt gelegd. Vroeger kocht je compleet nieuwe delen voor dat geld. Tegenwoordig is het een product dat 2 maanden ontwikkeltijd heeft gekost (ok, een beetje overdreven, maar vooruit). Een paar nieuwe textures. Even wat waardes veranderen in de engine. Paar extra auto's en we zijn er weer klaar mee. Ik vind het gewoon zonde dat gaming zo groot is geworden. Het is eigenlijk net als met muziek. Tegenwoordig telt de verkooptactiek meer dan de kwaliteit hoe de verkopen gaan.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoonshine schreef op woensdag 01 november 2006 @ 16:41:
[...]

Dat maakt niets uit. Het enige probleem dat ik er mee heb, is dat een nieuw deel wel voor de volle prijs in de winkel wordt gelegd. Vroeger kocht je compleet nieuwe delen voor dat geld. Tegenwoordig is het een product dat 2 maanden ontwikkeltijd heeft gekost (ok, een beetje overdreven, maar vooruit). Een paar nieuwe textures. Even wat waardes veranderen in de engine. Paar extra auto's en we zijn er weer klaar mee. Ik vind het gewoon zonde dat gaming zo groot is geworden. Het is eigenlijk net als met muziek. Tegenwoordig telt de verkooptactiek meer dan de kwaliteit hoe de verkopen gaan.
Ben ik met u eens. Maarja, ze komen voor (rond de 50-60 euro) in de winkels te liggen. moet u eens nagaan hoeveel uren werk er in heeft gezeten om die extra auto's/muziek en textures toe te voegen ;) :P Dus vandaar die 'extreme' hoge prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 21:53
Ik hoop dat er nog een patch komt voor dit spel omdat videokaarten voor laptops niet officieel ondersteund zijn.. Dit is te merken in de gameplay.. Als ik boven de 90km rijdt gaat hij heel erg traag.. Niet meer vooruit te branden.. Ik kan het alleen spelen met mijn 7900gs als ik alles op laag zet.. 800x600 en alles op medium gaat nog net..

Note: Laptop versions of these chipsets may work, but are not officially supported.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik vind het driften echt enorm tegenvallen. Daar is echt geen lol meer aan.
Ondertussen de eerste boss verslagen en gelukkig de pink slip gevonden voor die mooie db9. :) Mijn Brera werd ondertussen best traag. Tot nu toe 2 uurtjes gespeeld ofzo, maar ik vind het nog geen verbetering ten opzichte van de vorige delen. Zelfs in Most Wanted had ik meer het gevoel met een auto onderweg te zijn in plaats van een vrachtwagen.
Wat me ook nog stoort: het bandengepiep hoor je boven alles uit. Na een aantal races gaat mij dat erg irriteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Laatst online: 12-09 11:50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 01 november 2006 @ 17:08:
[...]

Ja, die heb ik dus geinstalleerd...
Als hij het nog niet doet even je PC opnieuw opstarten, anders je DirectX opnieuw installeren. Moest ik ook doen en nu werkt het problemloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:28

-tom-562

Oliesjeik

De demo draait op m'n laptop best aardig al zeg ik 't zelf!
1024x768 met alles minimaal op medium, sommige dingen op high. Uiteraard geen AA, kheb een 7300go
opzich vind ik ;t wel vet van die laatste NFS serieus dat ze er betaalbare auto's inzetten. Ik vind 't bv weer leuk om in zo'n Mazda 3 MPS te racen, alleen is het natuurlijk niet realistisch dat zo'n auto ooit een lamoborghini oid kan bijhouden

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 16:24

FlyEragon

Alien Monkeys

De muscle cars rijden wel erg lekker moet ik zeggen >:)

Afbeeldingslocatie: http://img161.imageshack.us/img161/8374/chevyel6.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img161.imageshack.us/img161/8374/chevyel6.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

De full is wel lekker speelbaar. K ga maar weer ff verder uitzoeken wat er allemaal te doen valt.

Ze hebben wel wat aanpassinkjes gedaan na de demo.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ergens nou al een complete carlist ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.elitebastards.com/hanners/carbon/charts/carbon-1280aa.png

Even gejat uit het ATI nieuws topic. Geeft toch wel aan dat het echt een ATI game is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Vraagje, ik had eerder de standaard drivers van ATI nu van Omega, met die van ATi draaide de demo iig beroerd, met omega weet ik niet maar weet iemand of het spel even zwaar is of misschien wel iets lichter dan de demo ? En is het leuker dan de demo ?

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:21
Ik weet niet wat er is maar als ik af en toe wil gaan racen loopt hij onder het laden vast en start de pc opnieuw op. Zou dit ook te maken kunnen hebben met DirectX?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:04
@Pilatus: waar staan de 7900GT/GTO en 7900GTX? hoe presteren die in Carbon volgens die review?

Heb zelf een MSI 7900GTO en doe het op 1280x1024 alles high 4xAA en anisotropisch. Ziet er geweldig uit en draait als een tierelier... maar ben dus wel benieuwd naar hoeveel fps het eigenlijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Unconfirmed Cars
The following cars have only been seen in screenshots, videos etc. and have received no direct official word from EA. However, there is a strong suggestion that these models will be included in the game, since evidence of their development has been noted.

Muscle
2008 Chevrolet Camaro Concept
2007 Chevrolet Cobalt SS
2006 Dodge Charger SRT-8
2007 Ford Mustang Shelby GT500
1970 Plymouth Road Runner
2006 Pontiac GTO
2006 Pontiac Solstice
Tuner
2004 Lexus IS300
2002 Nissan Skyline GT-R Prototype
1986 Toyota Corolla AE86/Sprinter Trueno
1993 Toyota MR2
Exotic
2006 Dodge Viper SRT-10
2007 Jaguar XKR
2006 Porsche 911 Carrera S
2006 Porsche 911 GT3 RS
2005 Porsche 911 Turbo S

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Butz0rs
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:39
-Thunder- schreef op woensdag 01 november 2006 @ 18:46:
[...]

Unconfirmed Cars
The following cars have only been seen in screenshots, videos etc. and have received no direct official word from EA. However, there is a strong suggestion that these models will be included in the game, since evidence of their development has been noted.

Muscle
2008 Chevrolet Camaro Concept
2007 Chevrolet Cobalt SS
2006 Dodge Charger SRT-8
2007 Ford Mustang Shelby GT500
1970 Plymouth Road Runner
2006 Pontiac GTO
2006 Pontiac Solstice
Tuner
2004 Lexus IS300
2002 Nissan Skyline GT-R Prototype
1986 Toyota Corolla AE86/Sprinter Trueno
1993 Toyota MR2
Exotic
2006 Dodge Viper SRT-10
2007 Jaguar XKR
2006 Porsche 911 Carrera S
2006 Porsche 911 GT3 RS
2005 Porsche 911 Turbo S
of je kijkt even op www.needforspeed.com bij cars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

PilatuS schreef op woensdag 01 november 2006 @ 18:15:
[afbeelding]

Even gejat uit het ATI nieuws topic. Geeft toch wel aan dat het echt een ATI game is.
Weet ik niet hoor... Ik zie geen 7900GT, 7900GTX, of 7950GX2.

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jippie! Ik krijg Carbon in een paar dagen! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Need my Speed... hmz nickname.. in dit topic.. volgens mij heb je jij je speciaal aangemeld op GoT voor dit spel :p

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op woensdag 01 november 2006 @ 18:15:
[afbeelding]

Jammer dat er zo'n gigantisch verschil is, in perfomance tussen 2 vergelijkbare kaarten (qua performance)

Ik vind (vanuit oog als ontwikkelaar) dat dit eigenlijk niet kan.

'Wist je dat niemand geïnteresseerd is in downloadsnelheden ed?'

Spreek voor je zelf ffs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Robin schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 19:02:
De Collector's Edition is niet uit, maar wel de full version voor de Xbox 360, zie hieronder en verder:

[afbeelding]

[afbeelding]
Ehhh... wat heb ik dan verkeerd? Er komt ook een XBox 360 Collector's Edition, morgen welteverstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Auto's zien er strak uit..

Ik hoop dat 'r een patch of hack komt waarmee je het licht kan maken, zou het spel interessanter maken.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Echt gaaf wagentje heb ik nu:

Afbeeldingslocatie: http://img162.imagevenue.com/loc306/th_08013_auto_1_122_306lo.JPG
Afbeeldingslocatie: http://img157.imagevenue.com/loc527/th_08023_auto_2_122_527lo.JPG

Vind de game tot nu toe wel makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Trekhaak
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 19:46:
[...]
Jammer dat er zo'n gigantisch verschil is, in perfomance tussen 2 vergelijkbare kaarten (qua performance)
Ik vind (vanuit oog als ontwikkelaar) dat dit eigenlijk niet kan.
Te nep als ik dat zo bekijk, zo een groot verschil is eigenlijk niet te geloven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:32

bAdmuTs

mAzE

Nou de keuze als begin auto is voor mij niet zo moeilijk, is voor mij de brera geworden :D (aangezien ik zelf 146 rij :))

[ Voor 10% gewijzigd door bAdmuTs op 01-11-2006 20:47 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Thunder- schreef op woensdag 01 november 2006 @ 19:35:
Need my Speed... hmz nickname.. in dit topic.. volgens mij heb je jij je speciaal aangemeld op GoT voor dit spel :p
Hoe weet jíj dat? O-)
Maar het is inderdaad wel zo. Ik hoop dat ik deze week nog Carbon binnen heb. Dat tunen...Zal ik het echt posten? Nee, dat wordt te lang. Maar het lijkt me zó cool, daar heb ik echt geen woorden voor... :9~

Wat is de verhaallijn in het spel? En uit welke auto's kan je in het begin kiezen?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2006 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-09 20:49
Heeft iemand al een hack gevonden voor widescreen resoluties? of de configuration file ? zou leuk zijn als alles niet zo uitgerekt is :P

[ Voor 21% gewijzigd door jimbojansen op 01-11-2006 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar heb ik toevallig is naar gezocht, niet gevonden helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Laatst online: 22:22
Ik heb de demo en de echte en vindt de echte veel beter dan de demo. Ik heb trouwens ook uitgevonden hoe je hem op Nederlands krijgt:

Typ in uitvoeren regedit en ga naar
HKEY_L_M\Software\Electronic Arts\Need For Speed Carbon\

Verander daar Language naar Dutch, en Locale naar NL
En ga dan naar:

quote:
HKEY_L_M\Software\Electronic Arts\Need For Speed Carbon\1.0

Verander daar LanguageName naar Dutch, en Language naar 1

Om dan alle filmpjes te bekijken ga naar de map waar Carbon geinstalleerd staat en kijk in de map Movies. Verander daar alle besandenten die eindigen op english_ntsc.vp6 in dutch_pal.vp6. Nu zie je ook ondertiteling bij de filmpjes :P

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

patrickkoning schreef op woensdag 01 november 2006 @ 21:07:
Ik heb de demo en de echte en vindt de echte veel beter dan de demo. Ik heb trouwens ook uitgevonden hoe je hem op Nederlands krijgt:

Typ in uitvoeren regedit en ga naar
HKEY_L_M\Software\Electronic Arts\Need For Speed Carbon\

Verander daar Language naar Dutch, en Locale naar NL
En ga dan naar:

quote:
HKEY_L_M\Software\Electronic Arts\Need For Speed Carbon\1.0

Verander daar LanguageName naar Dutch, en Language naar 1

Om dan alle filmpjes te bekijken ga naar de map waar Carbon geinstalleerd staat en kijk in de map Movies. Verander daar alle besandenten die eindigen op english_ntsc.vp6 in dutch_pal.vp6. Nu zie je ook ondertiteling bij de filmpjes :P
Wie wil hem nou in het nederlands doen :O

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Wil je dan alsjeblieft eens een racegame noemen met betere graphics. En begin dan alsjeblieft niet over een of andere pre-render van een game die ergens in 2007 uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03:17

w0w

FnF schreef op woensdag 01 november 2006 @ 21:11:
[...]

Wie wil hem nou in het nederlands doen :O
het gaat er meer om dat je hem van de franse taal kan afkrijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:01
Seth_Chaos schreef op woensdag 01 november 2006 @ 21:16:
[...]

Wil je dan alsjeblieft eens een racegame noemen met betere graphics. En begin dan alsjeblieft niet over een of andere pre-render van een game die ergens in 2007 uitkomt.
NFS Most Wanted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk spel hoor, verbaasde me echt omdat ik de demo net als velen redelijk vond tegenvallen. Graphics zijn zeer goed, setting is mooi, je kan goed zien waar de shortcuts zitten en waar je heen moet. Controls vind ik ook goed, auto handelt goed (muscle/tuner vind ik wel beter dan exotic rijden) en ook het oproepen van je crew en alles werkt goed.
Wel vind ik het bandengepiep wat storend maar daar moet je gewoon niet aan denken, gewoon racen met die handel! Zit nu op 12%, gaat wel snel en tot nu toe niet te moeilijk voor m'n Camarotje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Het spel is iig een stuk beter dan de demo :)

Maar kan iemand me vertellen waar de 'clutch' functie voor is? Als je hem indrukt maakt de auto een hoop toeren erbij maar sneller gat ie niet. Waarvoor kan je dit het beste gebruiken?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorn1986 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 20:06:
Echt gaaf wagentje heb ik nu:

[afbeelding]
[afbeelding]

Vind de game tot nu toe wel makkelijk.
Die PC's op de achtergrond :D Fujitsu Siemens 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:32

bAdmuTs

mAzE

w0w schreef op woensdag 01 november 2006 @ 21:19:
[...]

het gaat er meer om dat je hem van de franse taal kan afkrijgen ;)
Welke franse taal ;)

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Mijn nieuwe ride:
Afbeeldingslocatie: http://img24.imagevenue.com/loc424/th_13270_Porsche_1_122_424lo.JPG
Afbeeldingslocatie: http://img160.imagevenue.com/loc388/th_13275_Porsche_2_122_388lo.JPG

@Need My Speed:
verhaallijn:
spoiler:
Even heel simpel uitgelegd: Je bent terug in de stad van NFSU2... de dag dat je vertrokken was uit de stad was omdat je gevlucht was voor de politie... tijdens die race die je toen reed werden 3 van de 4 auto's ge-elektrocuteerd door de politie waardoor ze stil kwamen te staan (electronica van de auto werkte niet meer; motor valt uit) en er een hoop arrestaties waren. Jij ging daarna naar de wereld van Most Wanted (Rockport), als je weer terug komt in de wereld van Underground2 is alles verandert en moet je vechten om territorium te winnen; je moet races doen, eindbazen verslaan, team-maten vinden die tijdens circuit en sprint races kunnen helpen, cops kwijt raken... kleine impressie waar het over gaat... Naarmate je verder komt in het spel wordt veel meer duidelijk, er is nog iets met een tas van een chick maar weet nog niet hoe die vork in de steel steekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Grapjurk :D

Op een 2,53GHz P4 met NV6600GT zal het er beter uit zien ja.. Anders niet echt hoor :+ Afgezien van het feit dat het donker is, en MW wat lichter was..
Jorn1986 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 21:40:
verhaallijn:
spoiler:
Even heel simpel uitgelegd: Je bent terug in de stad van NFSU2... de dag dat je vertrokken was uit de stad was omdat je gevlucht was voor de politie... tijdens die race die je toen reed werden 3 van de 4 auto's ge-elektrocuteerd door de politie waardoor ze stil kwamen te staan (electronica van de auto werkte niet meer; motor valt uit) en er een hoop arrestaties waren. Jij ging daarna naar de wereld van Most Wanted (Rockport), als je weer terug komt in de wereld van Underground2 is alles verandert en moet je vechten om territorium te winnen; je moet races doen, eindbazen verslaan, team-maten vinden die tijdens circuit en sprint races kunnen helpen, cops kwijt raken... kleine impressie waar het over gaat... Naarmate je verder komt in het spel wordt veel meer duidelijk, er is nog iets met een tas van een chick maar weet nog niet hoe die vork in de steel steekt.
spoiler:
Gevlucht voor de pliesie? Naar mijn weten zaten er in U1 en U2 geen agenten, en in MW juist heel veel.. Toch leuk in elkaar geflanst dan, die verhaallijn.. :X :+

[ Voor 64% gewijzigd door TheZeroorez op 01-11-2006 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
fsfikke schreef op woensdag 01 november 2006 @ 21:33:
Het spel is iig een stuk beter dan de demo :)

Maar kan iemand me vertellen waar de 'clutch' functie voor is? Als je hem indrukt maakt de auto een hoop toeren erbij maar sneller gat ie niet. Waarvoor kan je dit het beste gebruiken?
dat kan ik me indenken ja :P

clutch is koppeling, dus je trapt de koppeling in --> geen aandrijving op de wielen

als je manual shift aan hebt staan, kan je icm een koppelingspedaal en een H-shifter schakelen, zoals je in een echte auto doet :)

erg vermakelijk spel trouwens, veel beter dan de demo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Jorn,

Hebben ze alleen maar die kleuterklas paint of hebben ze ook normale? Ik vind dat je zo'n auto alleen maar verkracht. Wat een drama auto imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Ja ik weet het... maar ik heb de metallic lak nog niet unlocked... zodra ik die heb unlocked wordt hij zeker anders...don't worry ;)

Hij zag er eerder uit in zwart met witte vinyl maar ging toen weer veranderen en toen kwam dit er uit...

[ Voor 34% gewijzigd door Jorn1986 op 01-11-2006 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

nick_haak schreef op woensdag 01 november 2006 @ 21:43:
[...]

dat kan ik me indenken ja :P

clutch is koppeling, dus je trapt de koppeling in --> geen aandrijving op de wielen

als je manual shift aan hebt staan, kan je icm een koppelingspedaal en een H-shifter schakelen, zoals je in een echte auto doet :)

erg vermakelijk spel trouwens, veel beter dan de demo :)
Dat het de koppeling is en hoe een koppeling werkt snap ik ook nog wel. Vroeg me alleen af of je er ook iets aan hebt.
Maar alleen met zo'n H-shifter dus, thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-09 14:49

Tortelli

mixing gas and haulin ass

(jarig!)
Jorn1986
op welke settings draai jij die game trouwens, je screentjes zien er namelijk veel mooier uit als bij mij (met alles maxxed, 4*aa en 8x? af @ 7800GTX).
fsfikke schreef op woensdag 01 november 2006 @ 21:53:
[...]

Dat het de koppeling is en hoe een koppeling werkt snap ik ook nog wel. Vroeg me alleen af of je er ook iets aan hebt.
Maar alleen met zo'n H-shifter dus, thnx.
Ik zou me voor kunnen stellen dat je hem met het driften kunt gebruiken (doen ze in het echt namelijk wel). Maargoed dit is natuurlijk geen simo :+ .

[ Voor 57% gewijzigd door Tortelli op 01-11-2006 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Zo, net een stuk of 5 races gedaan... en ik moet eerlijk zeggen dat de final veel maar dan ook veel beter dan de demo is. Het lijkt wel alsof er in de demo nog heel veel debug stuff zat, final lijkt veel soepeler te draaien!

Ik vind het begin alleen een beetje saai, je moet teveel races doen voordat er iets gebeurd en ik mis de snelheid va NFSU enzo.. maarja, is logisch, want je begint gewoon met een trage bak. En dat is eigelijk nou juist ook het toffe eraan, dat je telkens net iets sneller word totdat je in een giga snelle bak rijd maar ondertussen wel de controle enorm goed beheerst.

Trouwens, wie van jullie rijd er manual? Ik rij altijd manual, omdat het sneller is en een racegame zonder manual control gewoon zuigt :P Met manual kun je tenminste in scherpe bochten snel terugschakelen naar een lagere versnelling of als het echt een hele scherpe bocht is zelfs 2 versnellingen achter elkaar. En verder laat ik het toerental altijd flink oplopen voordat ik pas overschakel, wat bij auto veel sneller automatisch gebeurt..
Poll: Manual of Auto?
Auto
Manual
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=150643&layout=2&sort=prc

Is hij trouwens ook wel eens gecrashed bij jullie? De final dan bedoel ik. Bij mij namelijk net 1x, toen ik een 6e race wou gaan doen...

[ Voor 5% gewijzigd door Sluuut op 01-11-2006 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Auto hierzo :) Het is maar een arcade game, zo serieus hoeft het van mij niet :P
En, nope, nog geen een keer gecrashed, terwijl de demo om de haverklap crashte. En het driften is gewoon f*cking vet met snelle wagens, uber gevoel van snelheid :D

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w

w0w

Kheb elke nfs tot nog toe met auto gedaan, maar nu ik helemaal snap hoe je het snelst kan schakelen (heb mn rijbewijs ;) ) doe ik het op manueel. Kga morgen testen hoeveel seconde het kan schelen als je handmatig schakelt, ben wel benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hopelijk veranderd dat driften&racen veel, want in die demo vond ik er nix aan... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Laatst online: 23:28

-tom-562

Oliesjeik

BTW, hoe zit 't met die bodykit shizzle, kan je net zoals in ungerground 1 en 2 gewoon een losse voorbumper en achterbumper kopen, of is het net zoals MW dat je een complete bodykit moet aanschaffen?

[ Voor 52% gewijzigd door -tom-562 op 01-11-2006 23:05 ]

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
-tom-562 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 23:03:
BTW, hoe zit 't met die bodykit shizzle, kan je net zoals in ungerground 1 en 2 gewoon een losse voorbumper en achterbumper kopen, of is het net zoals MW dat je een complete bodykit moet aanschaffen?
Beide.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 22:54:
hopelijk veranderd dat driften&racen veel, want in die demo vond ik er nix aan... :z
Ik moet zeggen dat de full VEEL beter is dan de demo.

De auto's rijden veel lekkerder en sturen veel beter. Das op zich wel een pluspunt.

Echter vind ik het spel teveel lijken op wat ik al eerder heb gezien in voorgaande NFS games. Dat is wel jammer. beetje repetitief imho.

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grrrrrr.....word er gek van...waarom crasht de spel telkens..en ik heb het niet over de demo..op 1024 crash op 800 weer crash...maar op me latop (tecra s4) werkt ie wel..en die heeft toch wel een stukken minder videokaart..6600go namelijk..

is er geen tweak of patch of fix voor dit..dit is namelijk zeer irritant..na een minuut of 1 spelen crasht ie soms veel eerder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Is er ook een free room mode? net als is underground2 dat je rond kan scheuren door de stad??

zo ja, zou iemand dan kunnen kijken welke LAN opties er zijn? bijvoorbeeld dat tikkertje??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan trouwens in de demo ook nog steeds schakelen als hij in automaat staat hoor, dus dat is handig om even terug te schakelen voor de bocht.

En om de taal aan te passen kan je toch ook gewoon het bestandje in de map LANGUAGES renamen :)

Ik zit nu met de full version met de directx problemen(die ik ook had met de demo!).
Maar probeer nu gewoon de .zip bestanden uit te pakken, dat werkte bij de demo ook.. wordt vervolgt!

[edit]
inhoud van de cd kopieren en zip bestanden in diezelfde dir werkt dus ook :O
Leuke optie voor als je dat directX gebeuren dus niet voor mekaar krijg!

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2006 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
Ik heb manueel bij Most Wanted wel eens geprobeerd, maar ben toch weer teruggegaan naar automatisch omdat het volgens mij toch sneller is. Op auto schakelen de auto's vanzelf al vrijwel perfect, en bij bv een botsing of stuurfout trek je in auto al zeker sneller op omdat je niet manueel terug hoeft te schakelen (wat meer tijd kost). Dat voordeel van terugschakelen voor de bocht is er in NFS ook nauwelijks of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Ik vond de grafics in de demo wat tegenvallen.
Volgens mij waren de shaders vrij brak.
Zijn de grafics in de full version verbeterd ten opzichte van de demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjdjong
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-08 21:03
koekoek2003nl schreef op woensdag 01 november 2006 @ 23:25:
Is er ook een free room mode? net als is underground2 dat je rond kan scheuren door de stad??

zo ja, zou iemand dan kunnen kijken welke LAN opties er zijn? bijvoorbeeld dat tikkertje??
ja, free room mode is er zeer zeker!

is iemand er toevallig al uit waar die reward cards voor dienen en of je die moet verzilveren ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het mogelijk dat de game crasht omdat ik een zeer slechte tft scherm..15 inch, na kan niet snller als 65hz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Het Fantoom schreef op woensdag 01 november 2006 @ 23:28:
[...]

Ik heb manueel bij Most Wanted wel eens geprobeerd, maar ben toch weer teruggegaan naar automatisch omdat het volgens mij toch sneller is. Op auto schakelen de auto's vanzelf al vrijwel perfect, en bij bv een botsing of stuurfout trek je in auto al zeker sneller op omdat je niet manueel terug hoeft te schakelen (wat meer tijd kost). Dat voordeel van terugschakelen voor de bocht is er in NFS ook nauwelijks of niet.
Behalve dat het imo wel sneller gaat (volgens mij schakeld die automatische niet op het beste tijdstip), het is ook gewoon leuker/echter om zelf te schakelen. Anders hoef je alleen maar op gas en links of rechts te drukken
Ook kan je in NFSC toetsen aanwijzen aan je versnellingen.
Dus als je met WSAD stuurt hoef je alleen even op 1 te rammen en je kan weer gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w

w0w

Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 23:33:
is het mogelijk dat de game crasht omdat ik een zeer slechte tft scherm..15 inch, na kan niet snller als 65hz...
heeft er niks mee te maken.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
koekoek2003nl schreef op woensdag 01 november 2006 @ 23:25:

Volgens mij geen tickertje, maar wel be the cop. Net ff online gespeeld, je kan ook eerst 1 ronde tegen elkaar racen, en dan is diegene die verliest de cop.. ik moest net 3 minuten uit de handen van de politie blijven, maar wel binnen de aangegeven baan.. terwijl de cop allemaal shortcuts kon nemen :P Maar dan nog word je niet gepakt, ik denk dat je zoiets beter met 8 man kunt doen :)

Lijkt me trouwens wel de shit op een lan-party!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik moet nu alleen Darius nog verslaan. Die Canyonrace tegen hem is met een SLR nog best pittig. Ik vond het ook bedtijd, dus geen zin om verder te proberen, dat komt morgen wel. Valt me tegen, je gaat best snel door het spel heen...sneller dan NFSU of MW. Nu vond ik MW soms wel erg lang duren, dus het mocht wel iets korter, maar dit is dan denk ik weer teveel van het goede.
Je hebt natuurlijk nog de challenges, maar die boeien mij minder. Ach, in ieder geval kan ik dan weer zeggen dat ik alle delen uitgespeeld heb. Maar weer een jaartje wachten op het volgende deel.

Die politie zijn ook easy trouwens. Ik heb pas 4x politie achter me aan gehad tijdens een race en pas 1x naar 2x heat gegaan en toen was ik ze ook gelijk kwijt. In MW kreeg je veel vaker cops achter je aan, dat maakte het nog een beetje een uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:35
Sluuut schreef op woensdag 01 november 2006 @ 22:06:
Trouwens, wie van jullie rijd er manual? Ik rij altijd manual, omdat het sneller is en een racegame zonder manual control gewoon zuigt :P Met manual kun je tenminste in scherpe bochten snel terugschakelen naar een lagere versnelling of als het echt een hele scherpe bocht is zelfs 2 versnellingen achter elkaar. En verder laat ik het toerental altijd flink oplopen voordat ik pas overschakel, wat bij auto veel sneller automatisch gebeurt..
Schakelen in de bocht :X

Ik vind hem tof. Jumpen naar races is ook tof, scheelt een hoop gezeik. De achtervolgingen zijn ook tof.

Ik weet dat ik er snel zat van ga zijn (heb ik altijd met NFS), maar nu vind ik het nog leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:16
Wanneer gaan die eikels van EA nou eens een keer breedbeeld resoluties in hun spellen gooien? Zo veel moeite is dat toch niet?

Overigens draait het spel erg bout bij mij (1280x1024). Heb een Athlon64 3000+ met 1GB ram en een GeForce 6600GT. Daar zou het spel toch best netjes op moeten kunnen draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg koppijn van dat superirritante piepende banden geluid. Sinds wanneer piepen banden al bij de kleinste stuurcorrectie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 03:03:
Ik krijg koppijn van dat superirritante piepende banden geluid. Sinds wanneer piepen banden al bij de kleinste stuurcorrectie?
[flauw]Dat is gepimped, dan lijkt het dat je harder rijd :P [/flauw]

@Wannapuf, idd. Ze houden daar nooit rekening mee, stelletje luie mensen. Ik zal morgen eens kijken hoe hij hier draait op m'n 6600GT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook de full version nu. Alleen heb ik nog steeds die brakke SM 2.0 graphics. Is dit op 3.0 te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 10:59
Heb ook de volledige versie nu en vind dat deze game echt goed is! Veel dingen zijn beter dan in de demo. Het verkeer heeft nu vele mooiere wagens. Ik vind dat de auto's best goed rijden! :)

Zo zie je maar weer dat je niet te vroeg moet oordelen en dat zelfs een demo niet te vergelijken is met het echte spel. Achteraf gezien lijkt de demo wel een soort beta ofzo. 8)7

Ohja en het spel draait zelfs nog goed op mijn Radeon9500PRO. Wel de resolutie maar op 800x600 maar wel met alles op high. Het ziet dan best mooi uit. 't Is maar waar je tevreden mee bent. ;)

[ Voor 20% gewijzigd door xtreme_lunatic op 02-11-2006 09:04 ]

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
  • Laatst online: 07-02-2024
Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 03:03:
Viel mij ook op inderdaad. Waar ik ook last van heb, is vaak CTD's (Crash to Desktops) en het lijkt erop dat het gebeurt als iemand op msn iets tegen mij zegt (niet altijd overigens, soms). Zijn er meer mensen met dit probleem? Nou kan ik wel MSN uitzetten en dat vind ik op zich geen probleem maar het moet niet zo zijn dat het CTD's veroorzaakt

Leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Jongens, kan iemand mij zeggen hoe ik mijn auto gewoon 1 kleur geef. Ik wil gewoon een zwarte of zilvere auto, punt. En ik kan dus alleen maar lopen kloten met kleurnuances als 'rood geselecteerd dus 98 tinten rood'. Ik zit nu dus met 'roodzwart' maar ik wil gewoon heel simpel, normaal zwart. Kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Wannapuf schreef op donderdag 02 november 2006 @ 02:04:
Wanneer gaan die eikels van EA nou eens een keer breedbeeld resoluties in hun spellen gooien? Zo veel moeite is dat toch niet?

Overigens draait het spel erg bout bij mij (1280x1024). Heb een Athlon64 3000+ met 1GB ram en een GeForce 6600GT. Daar zou het spel toch best netjes op moeten kunnen draaien?
Als je hem nou eens niet op zoon achterlijk hoge resolutie zet...
probeer het eens op 800x600

dan weet ik iig ook wat ik kan verwachten, (x800xt) ((nu tijdenlijk xfx5200))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjdjong schreef op woensdag 01 november 2006 @ 23:30:
[...]

ja, free room mode is er zeer zeker!

is iemand er toevallig al uit waar die reward cards voor dienen en of je die moet verzilveren ofzo?
Reward cards?
Wannapuf schreef op donderdag 02 november 2006 @ 02:04:

Wat moet je met breedbeeld? Op een breedbeeldscherm is het veel relaxter op 1280×1024. Althans, bij mij.
melly schreef op woensdag 01 november 2006 @ 23:29:
Ik vond de grafics in de demo wat tegenvallen.
Volgens mij waren de shaders vrij brak.
Zijn de grafics in de full version verbeterd ten opzichte van de demo?
Koop het spel, raad ik je aan ;) Ja, de graphics zijn VELE malen beter t.o.v de demo!

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2006 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shaders zijn nog steeds brak, hoewel ze ietsi beter zijn, maar Kenji (en de andere karakters trouwens ook) zien er gewoon niet uit. Game heeft wel weer een lekker sfeertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reward cards kun je verdienen door diverse opdrachten uit te voeren tijdens gameplay (10 politiewagen verklooten, 10 races winnen etc). In hoofdmenu staan voorwaarden. Hierdoor kun un je dan een nieuw setje velgen, of bumperkits etc vrijspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee of er een replay in zit?? Die miste ik behoorlijk in de vorige delen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 09:40:
reward cards kun je verdienen door diverse opdrachten uit te voeren tijdens gameplay (10 politiewagen verklooten, 10 races winnen etc). In hoofdmenu staan voorwaarden. Hierdoor kun un je dan een nieuw setje velgen, of bumperkits etc vrijspelen.
Dat is dan wel weer cool verzonnen :) Nog niet gezien :)
Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 09:57:
Heeft iemand enig idee of er een replay in zit?? Die miste ik behoorlijk in de vorige delen
De Replay-functie zat ook in Most Wanted. Na een race kon je op de '2' drukken.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2006 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefrijn
  • Laatst online: 09-05 14:01
Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 09:59:
[...]

Dat is dan wel weer cool verzonnen :) Nog niet gezien :)

[...]

De Replay-functie zat ook in Most Wanted. Na een race kon je op de '2' drukken.
Ha, dat heb ik nooit geweten, wel gaaf dan! En vind de photo mode ook een gouden idee. Zullen veel screen contests komen denk ik. En je kan ook veel moois maken zo :)

Helaas moet ik nu leren voor tentamens, dus kan de game amper spelen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-07 19:27
TheZeroorez schreef op woensdag 01 november 2006 @ 21:43:
[...]

Grapjurk :D

Op een 2,53GHz P4 met NV6600GT zal het er beter uit zien ja.. Anders niet echt hoor :+ Afgezien van het feit dat het donker is, en MW wat lichter was..
[...]

spoiler:
Gevlucht voor de pliesie? Naar mijn weten zaten er in U1 en U2 geen agenten, en in MW juist heel veel.. Toch leuk in elkaar geflanst dan, die verhaallijn.. :X :+
spoiler:
De politie was undercover in U1 & U2, ze reden rond in zwaar gepimpte ricebakken 8) . Ben je die niet tegen gekomen? ;) :X 8)7

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Laatst online: 22:22
Ik vindt hem echt 10x beter dan de demo al is de canyon race en de drift echt lastig met een stuurtje. Wat ik wel cool vindt is dat er meer Europese auto`s inzitten zoals een Koenigsegg CCX en een Jaguar XKR. >:) . Ik snap alleen niks van dat scoutgedoe en alles 8)7 .

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die agressiefe gast is handig. Vooral als je voorop ligt en de competitie aan je uitlaat loopt te likken. Even je crewmember ingschakelen en hij gaat achter je hangen en even stevig op de rem rossen om die bumperklevers weg te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

patrickkoning schreef op donderdag 02 november 2006 @ 10:32:
Ik vindt hem echt 10x beter dan de demo al is de canyon race en de drift echt lastig met een stuurtje. Wat ik wel cool vindt is dat er meer Europese auto`s inzitten zoals een Koenigsegg CCX en een Jaguar XKR. >:) . Ik snap alleen niks van dat scoutgedoe en alles 8)7 .
Scout - Zoekt afsnij-stukjes voor je en waarschuwt je wanneer je tegenstanders te dichtbij komen. De scout hoeft niet geactiveerd te worden, doet ie vanzelf al.
Blocker - Gaat vlak achter je rijden (of iets verder als ie je niet bijhoudt) en zodra jij hem activeert gaat ie een slome lijn rijden en de mensen achter hem blokken (laten crashen dus).
Dragster - Ga vlak achter hem rijden, activeer, rij een stukje, deactiveer en je schiet een paar meter naar voren met een boost.
IceStorm schreef op donderdag 02 november 2006 @ 09:09:
Jongens, kan iemand mij zeggen hoe ik mijn auto gewoon 1 kleur geef. Ik wil gewoon een zwarte of zilvere auto, punt. En ik kan dus alleen maar lopen kloten met kleurnuances als 'rood geselecteerd dus 98 tinten rood'. Ik zit nu dus met 'roodzwart' maar ik wil gewoon heel simpel, normaal zwart. Kan dat?
Gewoon de aller donkerste tint selecteren? (helemaal linksonderin, maakt niet uit bij welke kleur)

[ Voor 23% gewijzigd door dxta op 02-11-2006 11:06 ]

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 10:44:
Die agressiefe gast is handig. Vooral als je voorop ligt en de competitie aan je uitlaat loopt te likken. Even je crewmember ingschakelen en hij gaat achter je hangen en even stevig op de rem rossen om die bumperklevers weg te halen.
Dat is inderdaad erg cool _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amd athlon xp 3200
1 gig ram geheugen
6600GT
laatste versie directx 9

1: probeer het te spelen op 1024 ...game crasht....pc schakelt zichzelf uit de sound blijft hangen
2: nu op 800*600 alles op medium ...game crasht..pc reageert helemaal niet meer de game sound blijft hangen....

jongens ik ga echt niet op 640..spelen......dit moet gewoon een bug ofzo zijn...want ik heb me pc opieuw geformatteerd en alles geinstalleerd, hij zou het moeten doen..want op me laptop speelt ie het gewoon wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:21
Dit had ik op het begin dus ook, het begon al bij de demo..
Nu heb ik gewoon alles op het hoogste wat m'n pc aankan ingestelt, en werkt nu. Maar soms als ik even ben aant spelen en ga terug naar de save room. klik ik de volgende race aan en dan loopt de pc vast onder het laden en start de pc opnieuw op :?
Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 11:16:
amd athlon xp 3200
1 gig ram geheugen
6600GT
laatste versie directx 9

1: probeer het te spelen op 1024 ...game crasht....pc schakelt zichzelf uit de sound blijft hangen
2: nu op 800*600 alles op medium ...game crasht..pc reageert helemaal niet meer de game sound blijft hangen....

jongens ik ga echt niet op 640..spelen......dit moet gewoon een bug ofzo zijn...want ik heb me pc opieuw geformatteerd en alles geinstalleerd, hij zou het moeten doen..want op me laptop speelt ie het gewoon wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het moet gewoon iets anders..zijn want volgens de easyinfo van nfso carbon zou me pc het aankunnen ..heb de readme file ook gelezen me videokaart staat onder de supported chipsets..dus daar moet het niet aan liggen...ik ben nu opnieuw aan het installeren hopen dat het lukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:16
Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 09:24:
Wat moet je met breedbeeld? Op een breedbeeldscherm is het veel relaxter op 1280×1024. Althans, bij mij.
Dan kan ik het spel tenminste op de native resolutie van me monitor spelen (1680x1050).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
Hoe zit het het geluid (auto's, muziek), is dat verbeterd ten opzichte van de demo?
En is de legale pc versie al te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

format en reinstallatie van de game...net weer gecrashed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wannapuf schreef op donderdag 02 november 2006 @ 11:47:
[...]

Dan kan ik het spel tenminste op de native resolutie van me monitor spelen (1680x1050).
Boeit mij niet echt. Alleen maar als windows het maar aan kan ;) Games speel ik altijd maximaal 1280×1024 :)
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wist je dat niemand geïnteresseerd is in downloadsnelheden ed? Posts die niets toevoegen worden dan ook verwijderd.