[Multiplatform] Need for speed - Carbon Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 15.289 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166897

Ik ben nu ook de volledige versie aan het spelen. Had in aanloop van de release nog eens NSF: Most Wanted doorgespeeld. NFS: Carbon bevalt mij toch een stuk beter, onder andere door de betere sfeer. Jij kunt echt een 'gang' oprichten, een logo uitkiezen en dergelijken. Langzaam maar zeker verover je 'hood' voor 'hood'. Het feit dat je alleen in het donker kunt rijden heb ik niet als bezwaarlijk ondervonden.

De auto's zien er erg goed uit, je hebt tuning en mod mogelijkheden in overvloed. De schade aan politie-auto's ziet er nu ook echt goed uit. Deuren die nog maar half aan de auto hangen of helemaal verdwenen zijn! Ingedeukte daken enzovoorts. Ook het overige verkeer op de weg ziet er veel mooier uit naar mijn mening. Kijk maar eens naar het verschil tussen de met boomstammen volgeladen vrachtwagen in Most Wanted en in Carbon.

Het idee van de wingman is echt goed uitgewerkt. Heb al vaak handig gebruikt gemaakt van de 'blocker' om lastige tegenstanders uit mijn buurt te houden.

Ander leuk onderdeel zijn de 'challenges'. Ik stond even stil op een kruising toen er een of andere musclecar tegenover mij ging staan en met zijn lampen ging knipperen. Ik accepteerde de challenge en mocht op de 'map' een finish selecteren. Wie het eerst over de finish kwam won 1000 dollar.

Klein minpuntje is wat mij betreft de menustructuur die duidelijk op de consoles gericht is.

Tot nu toe ben ik erg positief!

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 166897 op 02-11-2006 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Trekhaak
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Ik vind het volledige spel ook een grote verbetering (ten opzichte van de demo), en ik vind de auto's mooi gemodelleerd. Het viel me trouwens op dat met mn 7800GT het stukken soepeler draait met de shaders op low. Zou het kunnen dat EA de shaders zo geprogrammeerd heeft dat ze het beste op die unified shaders op de X1900's draaien, en dat nVidia moeite heeft hiermee door de architectuur van de shaders?

[ Voor 4% gewijzigd door Sjaak_Trekhaak op 02-11-2006 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Beetje vreemd overal waar ik kijk, nedgame bol.com en andere winkels hier in de buurt hebben hem nog helemaal niet, en krijgen hem pas 8nov binnen...

Hoe komt iedereen eraan dan?? of is hij in America al uit? ik vind de demo echt super slecht maar het vrij scheuren door de stad is me in nfsu2 heel erg goed bevallen dus ik wil hem wel kopen.

of heeft iedereen hem via b.v. dc++ ? dat weet ik al genoeg, want ik wou hem graag kopen maar is dus nergens te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124508

Iemand mischien een idee hoe je je auto kunt verkopen, heb 2 auto's in me garage staan nu maar kan gewoon nergens vinden hoe ik een auto moet verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:23

Angeloonie

Cheeseburger Addict

koekoek2003nl schreef op donderdag 02 november 2006 @ 12:21:
Beetje vreemd overal waar ik kijk, nedgame bol.com en andere winkels hier in de buurt hebben hem nog helemaal niet, en krijgen hem pas 8nov binnen...

Hoe komt iedereen eraan dan?? of is hij in America al uit? ik vind de demo echt super slecht maar het vrij scheuren door de stad is me in nfsu2 heel erg goed bevallen dus ik wil hem wel kopen.

of heeft iedereen hem via b.v. dc++ ? dat weet ik al genoeg, want ik wou hem graag kopen maar is dus nergens te vinden...
Volgens mij heeft iedereen hem hier inderdaad via de minder legale weg. Heb hem hier nog niet in de winkel zien liggen, en zie hem op FTD bijvoorbeeld wel een aantal keren staan.

Zodra dit spel iets goedkoper wordt ga ik hem wel halen :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Ok ik dacht al wat raar, nou laten we het er verder maar niet over hebben, want dat mag niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-08-2023
Zo, heb hem nu ook eindelijk. vanmiddag maar eens installeren en kijken hoe het gaat. De demo met drift vond ik wel vet. Had wel 200.000 punten in 2 rondes, dus dat komt wel goed.

Zodra deze ook weer als classic te krijgen is maar eens origineel kopen, want ik heb tot nu toe alle NFS versie orgineel en deze hoort daar dan ook bij.

A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193690

koekoek2003nl schreef op donderdag 02 november 2006 @ 12:36:
Ok ik dacht al wat raar, nou laten we het er verder maar niet over hebben, want dat mag niet...
Kheb hem vanaf morgen in de brievenbus *O* (collector's edition)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Anoniem: 193690 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 12:38:
[...]

Kheb hem vanaf morgen in de brievenbus *O* (collector's edition)
waar vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenRo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-04 10:17
Hebben ze hem bij de free record shop al?

edit: net gebeld en ze hebben hem nog niet binnen :( Op de site staat wel 2 november 8)7

[ Voor 52% gewijzigd door JeroenRo op 02-11-2006 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-11-2023
ik heb hem al uitgespeeld. best wel leuk spel alleen de career mode is gewoon een beetje snel uigespeeld, zit nu een beetje online te gamen maar het spel is dus niet echt 'super' als je kijkt wat je ervoor betaalt.

screen:
Afbeeldingslocatie: http://img159.imageshack.us/img159/9420/nfscarbonjp1.th.jpg

http://specs.tweak.to/15535

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151099

tjtristan schreef op donderdag 02 november 2006 @ 13:35:
ik heb hem al uitgespeeld. best wel leuk spel alleen de career mode is gewoon een beetje snel uigespeeld, zit nu een beetje online te gamen maar het spel is dus niet echt 'super' als je kijkt wat je ervoor betaalt.

screen:
[afbeelding]
haha zo snel.

op zich wel beter, want de vorige duurde net iets te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-04-2020

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Nou, toch wel 16+ uur speeltijd alleen al in de careermode. Gewoon duidelijk weer een geval van paar dagen niets anders doen |:(

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:41
ik zit nu bij de eerste baas. Vet irritant, want ik stort elke keer weer naar beneden.

Nu is dat niet zo'n punt. Maar dan moet je eerst de inleidende race + filmpje + het filmpje van de chase eerst weer kijken/rijden. Duurt lang!

Maargoed, ik zit ziek thuis dus ik heb tijd zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeMoRy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 28-02 15:38
OK, ben sinds gisteren de volledige versie aan het spelen... raar...

Ten eerste, het begin
spoiler:
Agent Cross komt terug om je te achtervolgen... maar hij lijkt geen agent meer maar gedegradeert tot een suffe bounty-hunter... die achtervolging ook.. je bent binnen no-time "dood"... een handbreak turn en de andere kant op rijden lijkt me beter in zo'n geval. Maar ja, er moest natuurlijk een verhaallijn verzonnen worden zodat je je M3GTR kwijtraakt...
Daarna zegt cross dat je bounty 150k is... op het moment dat je MW uitspeelt is hij echt wel hoger hoor!

En dan valt het mij met zowel de politie als met je teammate (terwijl zijn auto niet geupgrade is) op, dat wanneer ze ver achter liggen ze je binnen no-time inhalen, ook al rij je op topsnelheid... kan alleen als ze van 0 tot 300 kunnen in pakweg 1 seconden...

Ik ben er eindelijk achter hoe dat driften werkt... je moet met pijltjes je scherm zo draaien dat je ongeveer met de bocht mee gaat... dan laat je die pijltjes los en gaat hij automatisch de bocht door 8)7
Ohja... als je alles loslaat gaat hij richting de binnenbocht en als je gas geeft gaat hij richting de buitenbocht. |:(

Dan dat "tunen": je kan zgn. bij alle performance upgrade instellen hoe ze werken... dit kan je dan doen door elk onderdeel van de upgrade in te stellen... niet dus... met de bovenste verander je het halve stappen, met de middelste kwart stappen en met de onderste 1/8 stappen... wat een bullshit.

Ik wou dat ze in deze game een optie hadden "classic car controls". Dit is echt Outrun :'(
Ik kijk ff of ik hem vandaag kan uitspelen (ben in een uurtje al op 10%) en dan gaat hij eraf.

U vraagt, wij antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
Anoniem: 124508 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 12:24:
Iemand mischien een idee hoe je je auto kunt verkopen, heb 2 auto's in me garage staan nu maar kan gewoon nergens vinden hoe ik een auto moet verkopen.
Je moet naar het menu gaan waar je tussen je eigen auto's kan kiezen. Kies dan de auto die je wil verkopen. Dan moet je volgens mij op 1 of op 2 drukken dan krijg je een soort submenu. Daar staat ook tussen "Sell Car". ;)

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

tjtristan schreef op donderdag 02 november 2006 @ 13:35:

screen:
[afbeelding]
Kan je niet even een savegame uppen voor de mensen die te lui zijn er zelf wat aan te doen?
(/me :$)

-edit-
Oja, even een ingame (!) screenshot van mij:
Afbeeldingslocatie: http://file02.uploaddump.nl/thumbs/kkdeowpkmqeow-ingamekecin.jpg
Danku _/-\o_

[ Voor 27% gewijzigd door Kecin op 02-11-2006 14:39 ]

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
Locutus-of-Borg schreef op donderdag 02 november 2006 @ 13:59:
Nou, toch wel 16+ uur speeltijd alleen al in de careermode. Gewoon duidelijk weer een geval van paar dagen niets anders doen |:(
echt niet, binnen 7 uur spelen had ik hem uitgespeeld, mischien 16 uur voor noobs, maar niet voor mensen die een beetje kunnen racen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
kecin schreef op donderdag 02 november 2006 @ 14:26:
[...]

Kan je niet even een savegame uppen voor de mensen die te lui zijn er zelf wat aan te doen?
(/me :$)

-edit-
Oja, even een ingame (!) screenshot van mij:
[afbeelding]
http://www.megaupload.com/?d=8L7QS9M3

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
kan je ook auto's kopen van de exotic section, als je bv tuner hebt gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179926

Zit de Aston Martin V12 Vanquish er nou in ? En welke Porsches?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
tjtristan schreef op donderdag 02 november 2006 @ 14:26:
[...]

echt niet, binnen 7 uur spelen had ik hem uitgespeeld, mischien 16 uur voor noobs, maar niet voor mensen die een beetje kunnen racen
Inderdaad, hier ook zoiets. Nu heb ik niet alle races gedaan, maar alleen benodigde of als ze leuke performanceupgrades geven.
Gisteravond laat lukte Darius niet meer zo snel, omdat ik ook geen tijd had. Vandaag even wat upgrades op de SLR geknald, die races tegen die andere gasten en de eerste tegen Darius nog maar eens gedaan. Daarna kwam dus de canyonrace die ik nog niet gehaald had. De achtervolging ging al beter dan gisteren, daarna moest ik voorop. Hij bleef angstig dichtbij, maar op een langer recht stuk kon ik hem zomaar outrunnen. Achteraf gezien een eitje dus.
Maar goed, ik vind dit spel wel héél erg kort. Tenminste, de career dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Bedankt ;).
Maarehm, wanneer ik hem dus in D:\Documents and Settings\Administrator\My Documents\NFS Carbon gooi, krijg ik het profiel wel te zien in NFS. Maar wanneer ik hem wil laden: "Unable to load Tristan".
Vreemd. Iemand al een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:31

ThunderNet

Flits!

Ik vond het fantastisch _O_
De demo ben ik mee gestopt na 5 min. omdat ik om te huilen zo slecht vond, maar de volledige versie, werkelijk verslavend! Ben vanacht tot 3:30 bezig geweest met spelen, tijd vloog er gewoon door.

Alleen het driften vond ik moeilijk om onder de knie te krijgen, het is een stuk makkelijker geworden om te driften :+ maar dat vond ik dus wat moeilijk wennen :)

Alleen die bonuscards :( Mijn favo auto in de game ('99 Eclipse GSX) is een hard :(

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179926 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 14:37:
Zit de Aston Martin V12 Vanquish er nou in ? En welke Porsches?
Paar pagina's terug staan alle auto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Anoniem: 124508 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 12:24:
Druk op 1, en dan op 2 ;)

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04 07:47
kecin schreef op donderdag 02 november 2006 @ 14:45:
[...]

Bedankt ;).
Maarehm, wanneer ik hem dus in D:\Documents and Settings\Administrator\My Documents\NFS Carbon gooi, krijg ik het profiel wel te zien in NFS. Maar wanneer ik hem wil laden: "Unable to load Tristan".
Vreemd. Iemand al een oplossing?
@tjtristan ook bedankt zal vanavond hem ff proberen :)

en was gisteren aan het kijken of ik meer geld er bij kon zetten, toen zag dat de cd key in de save file staat, dus ik vermoed dat ze de save files daar mee beveiligt hebben.

maar als ik het werkend heb post ik het wel :)

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-05 23:25

Vuurvoske

Nunquam cede!

tijd voor nieuw topic + uitgebreide TS?

Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil vanavond wat maken voor jullie. Ok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Teunis schreef op donderdag 02 november 2006 @ 15:15:
[...]

@tjtristan ook bedankt zal vanavond hem ff proberen :)

en was gisteren aan het kijken of ik meer geld er bij kon zetten, toen zag dat de cd key in de save file staat, dus ik vermoed dat ze de save files daar mee beveiligt hebben.

maar als ik het werkend heb post ik het wel :)
Waarom zouden ze dat doen? Dan zijn de cd keys zo verspreidt.
Trouwens, wellicht komt het door je EA account? Zou het wel vreemd vinden om savegames veilig te houden :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-04 21:51
rippance schreef op donderdag 02 november 2006 @ 12:02:
Ik vind het volledige spel ook een grote verbetering (ten opzichte van de demo), en ik vind de auto's mooi gemodelleerd. Het viel me trouwens op dat met mn 7800GT het stukken soepeler draait met de shaders op low. Zou het kunnen dat EA de shaders zo geprogrammeerd heeft dat ze het beste op die unified shaders op de X1900's draaien, en dat nVidia moeite heeft hiermee door de architectuur van de shaders?
Het zou zomaar kunnen, op mijn X1900XTX draait hij supersoeper op level 3 (high).

Vergeleken met de demo lijkt het haast wel een compleet ander spel, waar ik heel erg blij mee ben, want de demo vond ik maar weinig aan :)

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143372

Toch vind ik die karakters maar über-lelijk. Waarom geen shader 3.0 gezichten enzo? Of is mijn graka zo ontzettend gaar (9800 SE). Ik heb een Gainward 7800 GS+ Golden Sample in bestelling staan gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-04 21:51
Anoniem: 193690 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 15:43:
Ik wil vanavond wat maken voor jullie. Ok?
Ja, goed plan.. Maar wel lekker uitgebreid he.. :P
Met links en alles erbij, en proggies die er al op werken.. welke cars/tracks/patches etc etc etc.. :D

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik vind het hier allemaal ubervet uitzien, dus ik denk dat het aan je kaart ligt.. De karakters zijn ook levensecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Laatst online: 27-04 18:26
Voor de mensen met de demo is hier een addon te downloaden:

http://forum.nfsunlimited.net/viewtopic.php?t=12601

Best handig dacht ik zo ;)

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:32

w0w

hijs bij mij al 3x in 10 minuten gecrasht :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sluuut schreef op donderdag 02 november 2006 @ 15:54:
[...]

Ja, goed plan.. Maar wel lekker uitgebreid he.. :P
Met links en alles erbij, en proggies die er al op werken.. welke cars/tracks/patches etc etc etc.. :D
Komt goed. Zodra dit topic op slot is maak ik een nieuwe. Nog niet uitgebreid maar dan maak ik die alsnog op de achtergrond. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
  • Laatst online: 27-04 15:30
w0w schreef op donderdag 02 november 2006 @ 16:07:
hijs bij mij al 3x in 10 minuten gecrasht :'(
Hier ook, echt een ramp.. elke keer als ik op Quick race druk vliegt het spel er uit. Ook als ik een race voltooid heb is het gedaan met de pret. Ik heb uiteraard een legale versie, mijn drivers heb ik net geupdate dus dit is het probleem ook niet.
Iemand hier een oplossing voor?

:( Koop ik eens een spel, heb ik gelijk last van zulke grappen. Aan mijn hardware ligt het niet. Zal EA nog eens sponsoren :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

ik heb net precies hetzelfde gehad, ik zat in een achtervolging met de politie, en ineens, boem, zo naar de desktop zonder reden...
Overigens draait hij hier perfect,
1024x768, alles op high en AA op 2x (3200+, 1024 geheugen en een ati radeon 9800 pro)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Anoniem: 193690 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 16:08:
[...]

Komt goed. Zodra dit topic op slot is maak ik een nieuwe. Nog niet uitgebreid maar dan maak ik die alsnog op de achtergrond. :)
Hoop wel dat het een objectieve startpost word, en geen fanboy gedoe O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-05 12:03
Goed nieuws voor de mensen die de game of demo dan toch willen spelen onder Vista.
Wat google werk bracht me op deze blog.

Compatibiliteit op Windows XP SP2 zetten werkt niet, maar zet hem voor de gein eens op Windows98/Windows ME, et voila, de game draait echt prima... :D

Systemspecs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JBplap schreef op donderdag 02 november 2006 @ 16:43:
[...]

Hoop wel dat het een objectieve startpost word, en geen fanboy gedoe O-)
Je kent me nog niet denk ik ? :P
Ik ben/was de OP-king :P

Na 19:00 maak ik dan de StartPost, aangezien ik nu nog werk :)

[ e d i t ]

en oja, rond 20:30 tot 23:00 ben ik voetbal kijken ;) Maar ik beloof jullie dat dan het eerste gedeelte online staat

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 193690 op 02-11-2006 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
Anoniem: 193690 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 16:51:
[...]

Je kent me nog niet denk ik ? :P
Ik ben/was de OP-king :P

Na 19:00 maak ik dan de StartPost, aangezien ik nu nog werk :)

[ e d i t ]

en oja, rond 20:30 tot 23:00 ben ik voetbal kijken ;) Maar ik beloof jullie dat dan het eerste gedeelte online staat
zet wel ff allebei de addons van de demo erin, 1tje is voor extra auto's en andere haalt de barriéres weg zodat je wat extra straten kan bezoeken onder het racen:

addon1:
http://nfscarbon.nl/downl...sc_demo_addon_mod_1.0.zip

addon2:
http://nfscarbon.nl/download/files/demo-freeroaming.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tjtristan schreef op donderdag 02 november 2006 @ 17:17:
[...]

zet wel ff allebei de addons van de demo erin, 1tje is voor extra auto's en andere haalt de barriéres weg zodat je wat extra straten kan bezoeken onder het racen:

addon1:
http://nfscarbon.nl/downl...sc_demo_addon_mod_1.0.zip

addon2:
http://nfscarbon.nl/download/files/demo-freeroaming.zip
Mag ik je vragen om dat naar mij te mailen als herrinering?

spoiler:
mail: willemsjeffrey1984@gmail.com

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-04 20:15
Dit is frustrerend!!!

Win ik de boss race tegen die meid (angie heet ze trouwens :P ) met die musslecar..CRASHT IE naar desktop |:( (wel pas eerste poging dus O-) )

Verder vind ik de game ook veel beter dan ik had verwacht...de sfeer is goed. De crew reageert op je acties en dergelijke waardoor je je meer "in" de race bevindt en de auto rijden lekker. De race wars vind ik ook erg vermakelijk... 12 auto's in 1 race!

Ik heb bij sommige stukken track het idee dat ik nfsu 1 aan het spelen ben _/-\o_

*Bullitnl start nfs carbon weer op*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
kecin schreef op donderdag 02 november 2006 @ 15:46:
[...]

Waarom zouden ze dat doen? Dan zijn de cd keys zo verspreidt.
Trouwens, wellicht komt het door je EA account? Zou het wel vreemd vinden om savegames veilig te houden :X.
yep, is key locked, als ik zijn cd key gebruik (gewoon regedit)
dan kan ik wel de save game gebruiken.

simple de key uit wisselen in de file zelf is het helaas niet

denk dat ze niet willen dat mensen online gaan met zware auto's terwijl ze "zelf" het spel nog niet gespeelt hebben, of zo iets :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Nog 8 stukjes overnemen en ik heb hem al uitgespeeld :X

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XtremeChicken
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-04 08:39

XtremeChicken

Dodge Viper ownage

Ik heb ook een probleempje met Carbon. Als ik een willekeurige race van Tier 3 ga rijden, dus dat onderste district, kan ik even een stukje racen en dan wordt het beeld zwart + crashed hij naar windows :(
Iemand anders dit ook meegemaakt, of een oplossing ?

Core i5 6500 | Gigabyte GA-B150-HD3P | 8GB DDR4 Crucial Ballistix Sport | Seasonic M12II Evo 520W | beQuiet Case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Raar met dat probleem over crashen, misschien iets met je compatibiliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
  • Laatst online: 27-04 15:30
Lol, straks zitten er 20 lezers van dit topic met de code van Tristan online te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-04 23:04

djidee

Mr. Slungel

Begonnen met de Alfa Brera, die kun je een heel eind opfokken, en kun je de rest aardig mee bijhouden, gebieden links en onder behoren nu tot mijn gang (mad chickens (zo'n hanelogo)), das een 4,5 uur werk geweest... Inmiddels een 300C (gewoon vette bak) en nu voor het racen probeer ik te wennen aan een SL AMG weet ik veel wat... Voorlopig blijf ik nog wel ff met de alfa rijden, die gaat zo strak door de bochten :9~

Canyon is vrij irritant, op gegeven ogenblik tegen die angie, lange bocht naar rechts, zag een gaatje, dus vol geconcentreerd druk ik mijn Brera er onderdoor, komt er direct een scherpe naar links (en natuurlijk met wat vangrails waar je dwars door heen gaat... :9 )

Zometeen het territorium waarbij je de clio v6 krijgt maar ff vrij spelen, kijken of hij nog steeds zo lekker rijd als in nfs:mw 8)

Paar screens kun je vinden op http://www.xs4all.nl/~djidee/scrnfsc/ <- nee, let niet op de graphics (amd2000+ met gig mem en een 9200 :X ) en vooral niet op het gedeelte van de andere monitor ^^

[ Voor 10% gewijzigd door djidee op 02-11-2006 18:23 ]

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-05 19:46
Tortelli schreef op woensdag 01 november 2006 @ 21:54:
Jorn1986
op welke settings draai jij die game trouwens, je screentjes zien er namelijk veel mooier uit als bij mij (met alles maxxed, 4*aa en 8x? af @ 7800GTX).
X2 4800+, 2 gb. RAM en een MSI 7900GTO :)

1280x1024 4xAA, ALLES high, anisotropisch aan (weet niet hoeveel, staat er niet bij vermeld). Draait als een tierelier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-04 23:04

djidee

Mr. Slungel

800x600 en alles zo ongeveer op low en hij draait vloeiend, moet 1024/768 nog maar us ff proberen :+

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben ondertussen begonnen aan een nieuwe OP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
yep, is key locked, als ik zijn cd key gebruik (gewoon regedit)
dan kan ik wel de save game gebruiken.

simple de key uit wisselen in de file zelf is het helaas niet
Misschien handig om te vermelden in de nieuwe TS. (en miesschien ook niet :+)

anyway nu moet ik gaan wachten tot Bol mijn gekochte versie door de brievenbus doet,
zodat ik weer opnieuw kan beginnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
WillemJanJansen schreef op donderdag 02 november 2006 @ 18:07:
Lol, straks zitten er 20 lezers van dit topic met de code van Tristan online te spelen
maakt mij niet uit ik gebruik toch een illegale key :P, ik kan er btw wel online mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

heeft media markt hem ook nog niet?
ow nou na 8 en een halve minuut aan de lijn te hebben gehangen heeft Meadiamarkt Groningen hem nog niet...

[ Voor 60% gewijzigd door kaasaanfiets op 02-11-2006 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgende topic (deel 2) is zo goed als done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

? nou ik zie niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195384

Kan iemand wat screens posten van hoe je je crew kan maken (dus hoe je je logo kan maken, naam kan invoeren, karakters kan kiezen, enz)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt, ik moet eerst wachten tot deze vol is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Jorn1986 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 19:00:
[...]

X2 4800+, 2 gb. RAM en een MSI 7900GTO :)

1280x1024 4xAA, ALLES high, anisotropisch aan (weet niet hoeveel, staat er niet bij vermeld). Draait als een tierelier.
Het ging me er voornamelijk om of je een nvidia/ati kaart hebt, ik heb namelijk van die mega lelijke reflecties @ mijn 7800GTX (met recente drivers). Ik dacht dat dit misschien een nvidia only probleem zou zijn....

edit:
Afbeeldingslocatie: http://rudy.rw-racing.nl/NFS_carbon/thumbnails/NFSC%202006-11-01%2020-28-31-21.jpg
dit met zo goed als alles max ingesteld :'(

[ Voor 19% gewijzigd door Tortelli op 02-11-2006 20:23 ]

22x330Wp Oost-Zuid-West, 24x360Wp Oost-West, Total 15.900Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128916

Bij je crew staat ook een Career Bonus: bijv unlocks hoods,scoops,body kits etc. maar hoe krijg je deze dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191602

Het spel crasht hier ook regelmatig, vaak nadat ik vanaf de world map een race aan klik, dan begint ie met laden, en zie ik ineens een prachtig foutenrapport van dhr. XP.

Verder vind ik het een erg vermakelijk spel, de wingman's doen ook echt wat je van ze verwacht, en geven handige info.
Heb alles op max staan op 1280x960, en het draait naar mijn mening vloeiend.

Specs:
AMD Athlon 64 X2 3800+
Asus M2N-E
2x 512 DDR2 667
MSI 7900GTO @ GTX+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195384

Anoniem: 195384 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 20:13:
Kan iemand wat screens posten van hoe je je crew kan maken (dus hoe je je logo kan maken, naam kan invoeren, karakters kan kiezen, enz)?
Nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Weet iemand al hoe ik hem in breedbeeld kan spelen? (1440X900). Want momenteel zit ik op 1280X1024, en das niet vet op een widescreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Ahum.. in de game bij je schuilplaats ? In het begin als je carreer start? :|

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156341

hoe lijkt dit ? als ik dat vragen mag aangezien ik het niet echt een goed beeld van ( mijn vrouw zegt dat ik of blind ben of gewoon niet goed wijs ) maar ik vind dit niet echt mooi . Mag ik vragen wat jullie er van vinden ?

Afbeeldingslocatie: http://img76.imageshack.us/img76/6044/nfscarbon041kp0.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img62.imageshack.us/img62/1779/nfscarbon033fn6.th.jpg

heb een X2 4800 proc 1 gb geheugen en 1 7900 gtx vidcard ( zou 1 gb meer geheugen veel uitmaken voor me beeld ? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Hij klapt er bij mij ook uit op rare momenten, maar niet vaak genoeg om mij te weerhouden om te spelen. Zit nu op 50% met een Cayman S. Net de derde baas verslagen..

Is ziek zijn toch nog ergens goed voor.. Zit toch de hele dag maar een beetje thuis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-01 02:24
Wil j Carbon in het Nederlands inc. ondertiteling van de filmpjes? >:) :)

http://downloads.theovds.nl/downloads/nfs_carbon_nl.rar

De bestandjes moet j uitpakken en in de volgende directory zetten:
c:\Program Files\Electronic Arts\Need for Speed Carbon\MOVIES

Veel plezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-04 13:46

Acid_Burn

uhuh

kecin schreef op donderdag 02 november 2006 @ 20:31:
Weet iemand al hoe ik hem in breedbeeld kan spelen? (1440X900). Want momenteel zit ik op 1280X1024, en das niet vet op een widescreen.
Mischien dat dit helpt?
http://www.widescreengami...orum/viewtopic.php?t=7289

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168490

Bleh van dat driften bak ik niks van, ik ga de hele tijd te hard en knal tegen de muren aan....maarja straks nog een keer proberen anders laat ik het wel door iemand anders doen :P Verder blijft het leuk, zit nu met een getunede Dodge Charger op 30% na 2 uurtjes spelen ofzo. Blijft leuk, alleen vind ik mijn Scout echt schijt irritant, hij blijft de hele tijd voor me rijden terwijl ik sneller ben, heb nu maar andere wingman gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
@ bbt volgens mij heb je de reflections van je auto die doorgeslagen zijn dus zet die eens op low dat zal wel helpen denk ik en anders even opnieuw installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Anoniem: 156341 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 20:55:
hoe lijkt dit ? als ik dat vragen mag aangezien ik het niet echt een goed beeld van ( mijn vrouw zegt dat ik of blind ben of gewoon niet goed wijs ) maar ik vind dit niet echt mooi . Mag ik vragen wat jullie er van vinden ?

[afbeelding]

[afbeelding]

heb een X2 4800 proc 1 gb geheugen en 1 7900 gtx vidcard ( zou 1 gb meer geheugen veel uitmaken voor me beeld ? )
Ziet er idd beetje vreemd uit.
Spiegel auto's :)
Nee..ligt dus niet aan jouw,geen idee alleen wat de reden hiervoor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tortelli schreef op donderdag 02 november 2006 @ 20:21:
[...]

Het ging me er voornamelijk om of je een nvidia/ati kaart hebt, ik heb namelijk van die mega lelijke reflecties @ mijn 7800GTX (met recente drivers). Ik dacht dat dit misschien een nvidia only probleem zou zijn....

edit:
[afbeelding]
dit met zo goed als alles max ingesteld :'(
Hoe zit het met je drivers? Laatste catalyst?

Waarom gebruiken jullie allemaal imageshack? :{

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 193690 op 02-11-2006 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
op mijn ati kaart heb ik ook van die overdreven reflecties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

418O2 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 21:35:
op mijn ati kaart heb ik ook van die overdreven reflecties
Met mijn nvidia (Gigabyte 7900GT) geen last van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
het valt wel mee ook, maar het is wel wat veel van het goede, helemaal met die metallic lakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

418O2 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 21:38:
het valt wel mee ook, maar het is wel wat veel van het goede, helemaal met die metallic lakken
Hoe zit het dan met parelmoer :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
heb ik nog niet geloof ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Butz0rs
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01-05 13:04
hoe laat je die boomstammen die boven de weg hangen vallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:42
Ik werk hier op een Aldi pc met een 2.66 Ghz P4 processor en een 6600GT 128 mb videokaart en met AA 4x op 1024*768 loopt het spel precies mooi en snel genoeg (en iets te glimmend) ;) Ben nu op 18%.

Afbeeldingslocatie: http://img508.imageshack.us/img508/8691/naamloosim4.th.jpg

[ Voor 39% gewijzigd door pretpik op 02-11-2006 22:07 ]

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45950

Ben ik nou echt zon mongool of...?

Driften lukt mij echt HELEMAAL NIET :( bij MW vond ik het supermakkelijk... wat doe ik verkeerd?

Ik speel nfs:carb op de xbox...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-01 02:24
patrickkoning schreef op donderdag 02 november 2006 @ 21:56:
Ik werk hier op een Aldi pc met een 2.66 Ghz P4 processor en een 6600GT 128 mb videokaart en met AA 4x loopt het spel precies mooi en snel genoeg ;)
Ik kan zelfs met mn 9600xt op high spelen 8) ; max, vind die iets te veel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap