• davidgilmour
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 29-12-2017
Ik gebruik mijn PS2 alleen voor GH1 en GH2. Blijven echt geweldige games!

• mschol
  • Registratie: november 2002
  • Niet online
flinke kick...
ik zit er aan te denken om een PS2 te halen (veel goedkope en intressante games)
ik kan gratis een dikke PS2 krijgen, daar zal ik misschien controller en memcard bij moeten halen...
het laden van games van harddisk kan alleen met de dikke versie, en alleen als je de netwerkkaart hebt toch?

opzich heb ik daar wel oren naar aangezien het lekker makkelijk is zonder dat je discs kan beschadigen, hoe gaat dat echter in z'n werk?

daarnaast: de PStwo is nog 130,- met tekken 5, GT4 en rachtet gladiator

ik heb voornamelijk intresse in GT4, misschien een gta versie, de Final fantasy games en eventueel andere, maar dat zie ik t.z.t wel.
nu echter de vraag: is het slimmer de oude logge PS2 te nemen of het pakket met de PStwo
kostentechnisch gezien is de eerste het slimst, daar ik em ook niet primair voor dvd's ga gebruiken...
aan de andere kant: dat ding is wel flink oud...

• WasMachinator
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 27-11 13:19

WasMachinator

I'll be back! =)

ik heb ook een ps2 staan met hdd, het is zeker ideaal. het is een optie om een progje op je memcard te zetten genaamd mcboot. dat zorgt ervoor dat je .elf's kunt opstarten zonder modchips of andere oplossingen. vandaar uit kun je uit het menu dan kiezen voor hdloader(zorg wel dat je een recente versie hebt). zodra je dat hebt gedaan kun je games vanaf de hd spelen. wat ik zoiezo aanraad is om je games via je pc erop te zetten vanaf disk lezen op de ps2 is traag.

• Bor
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 22:55

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Mijn PS2 is inmiddels ook weer onder een laag stof vandaan gekomen omdat ik Burnout wil spelen nu de PC versie op komst is. Laden van HD doe ik eigenlijk niet meer gezien er vrijwel geen snelheidswinst is te behalen. Enige voordeel is dat de DVD / CD niet gebruikt word wanneer je van HD speelt voor zover ik kan zien.

Frontpagemoderatie Forum

• mschol
  • Niet online
oke.. nu hoor ik dus 2 dingen, die elkaar volledig tegenspreken, achter elkaar.. dat zorgt voor verwarring :+
A) zegt vanaf HD is sneller
b zegt vrijwel geen snelheidswinst

als A gelijk heeft (en dus aanzienlijk sneller) is het een overweging waard de oude op te pikken
als B gelijk heeft dan maakt het eigenlijk geen bal uit...

• Bor

Bor

Ik gebruik een HD uit de tijd van de PS2 zelf, wellicht is een nieuwe wat sneller. Opstarten van een game duurt bij mij langer omdat ik eerst een DVD met HDLoader moet laden waarna ik een game van de harddisk kan kiezen en opstarten. In een game zelf merk ik weinig tot geen verschil. Bijkomend nadeel vind ik dat de PS2 behoorlijk meer lawaai gaat maken zodra er een HD in zit. Ik denk dat dit komt omdat de PS2 meer moet koelen of omdat de airflow veranderd. Irritant is het wel. Wellicht kan een nieuwere HD voor meer snelheidswinst zorgen.

Frontpagemoderatie Forum

• WasMachinator
  • Laatst online: 27-11 13:19

WasMachinator

I'll be back! =)

mschol schreef op maandag 26 januari 2009 @ 22:21:
oke.. nu hoor ik dus 2 dingen, die elkaar volledig tegenspreken, achter elkaar.. dat zorgt voor verwarring :+
A) zegt vanaf HD is sneller
b zegt vrijwel geen snelheidswinst

als A gelijk heeft (en dus aanzienlijk sneller) is het een overweging waard de oude op te pikken
als B gelijk heeft dan maakt het eigenlijk geen bal uit...
wat ik bedoelde is dat als je de images van je games op de hd gaat zetten je dat beter kan doen door de hd aan je pc te verbinden en dan via een tooltje de images erop te zetten. de snelheids winst met het spelen van de games zelf is niet zo groot.

• Michael Knight
  • Laatst online: 21:31

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Dat is dus volledig afhankelijk van de games.... vergelijk het sneleidsverschil maar met UMD->MSproDuo voor het laden van games op de PSP.

Burnout is een van de games die weinig sneller wordt bij een HD ja...Die game is gemaakt om 'streaming' af te spelen.

Beat`m ups (en andere games die de meeste data vooraf laden) zijn echter een verademing; geen zichtbare laadtijden...zelfs VS -schermen die je kunt skippen (bv bij Tekken 5, Soul Calibur 2).

Overigens heb ik de games geript van mijn eigen originele DVD`s... ik kan me voorstellen, dat bepaalde 'bokkiewwokkie_scene_releases' niet optimaal zijn voor gebruik met HD (missende data ed.).

Btw; Bij Bart Smit zijn de PS2 rekken nu echt verdwenen. Er staan alleen nog maar kratten met aanbiedingen :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• SkyStreaker
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 21:15

SkyStreaker

Draaierig!

Het leuke is, PS2 verkoopt nog als een tierelier. Ik werk ergens waar ik met dit spul in magazijnen te maken heb en heb nog dagelijks een pallet met zeker 20 tot 30 slimlines liggen voor verscheping. En zeer zeker veel PSP's.

[Voor 3% gewijzigd door SkyStreaker op 27-01-2009 08:34]

• kaos001
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 01-12 12:17
Toch even posten hier;

Gisteravond weer heerlijk pro evolution soccer 2009 zitten spelen op de PS2 met 4 vrienden.
Doen we elke week, en puur alleen op de PS2, terwijl er een PS3 naast staat.

PS2 is nog steeds een supergoed apparaat, en zeker pro evo 2009 is gewoonweg beter dan de versie van zijn grote broer :+

Soundcloud

• Bor

Bor

Mijn PS2 draait inmiddels weer de nodige uurtjes met Burnout om me voor te bereiden op Burnout Paradise. Echt een goede serie. Net nog even getest met een 60GB HD in de PS2. Laden van games gaat bijna niet sneller op een paar titels na die kleine stukjes per keer laden. Ratchet en Clank laadschermen / animaties zijn ook korter maar bij veel games merk je helemaal niets.

Frontpagemoderatie Forum

• Bor

Bor

Zo' de duimen doen pijn van een avond Fantavision. Wat een lol hebben we gehad. Zo zie je maar dat je voor goede games echt niet perse een next / present gen console nodig hebt :) Leve de PS2!

Frontpagemoderatie Forum

• Noax
  • Registratie: mei 2003
  • Niet online
Ik heb hier zelf ook een PS2 draaien met een hdd erin, zonder problemen.

Heb geen last van herrie of trage laadtijden, integendeel zelfs.
In mijn PS2 zit een 40 gb hdd, misschien dat dit wat uitmaakt?

@:mschol

Kijk anders eens part IV na, daarin kun je veel over hdloaders te weten komen.

Het Grote PS2 Topic - Part IV

Ik heb toen nog behoorlijk wat hulp van euss gehad! :)

Jammer dat hij hier niet meer zit...

[Voor 38% gewijzigd door Noax op 01-02-2009 01:08]

• Bor

Bor

Het grote nadeel van een hdloader blijft in mijn ogen dat je nog steeds met een disk moet opstarten.

Het aantal nieuwe games op de PS2 loopt nu wel erg hard achteruit trouwens. De meeste shops halen de PS2 games van de planken wat natuurlijk wel een mooie kans bied om het eea tegen te komen in de voordeelbakken :)

Frontpagemoderatie Forum

• Schweino
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 02:09
Bor de Wollef schreef op zondag 01 februari 2009 @ 10:49:
Het grote nadeel van een hdloader blijft in mijn ogen dat je nog steeds met een disk moet opstarten.
Hoeft niet per sé, ik heb een DMS4 chip in mijn ps2 zitten juist omdat je daarmee Toxic OS kan draaien op je PS2 en direct van HDD kan booten zonder dat je er een schijfje in hoeft te doen. Daarnaast heb ik een 250GB schijf in mijn ps2 zitten met daarop bijna al mijn favoriete ps2 RPGs (welke ik origineel heb, voordat er daar weer over wordt geklaagd). De snelle laadtijden vanaf HDD en het gemak om een spel te kunnen selecteren uit een lijst waren voor mij redenen om voor deze oplossing te gaa.

• Bor

Bor

De optie om te booten vanaf hd heb ik helaas niet. Wellicht is daar nog wat aan te doen. Bevalt dat Toxic OS een beetje?

Frontpagemoderatie Forum

• Noax
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op zondag 01 februari 2009 @ 10:49:

Het aantal nieuwe games op de PS2 loopt nu wel erg hard achteruit trouwens. De meeste shops halen de PS2 games van de planken wat natuurlijk wel een mooie kans bied om het eea tegen te komen in de voordeelbakken :)
Een groot nadeel? Dat vind ik ook overdreven....

De hdloader is origineel, de tijd die de laser nodig heeft om van de disk te lezen is te verwaarlozen.
Tegen de tijd dat de laser het in mijn PS2 begeeft is er al een 'PS10' op de markt. :)

• ykz
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 22:47
is die hdloader nog wel verkygbaar?
ik heb een beetje zitten te googlen en by de meeste webshops zyn die out of stock.

• hemiparo
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 01-12 06:54
Zou ik ook graag willen weten... mijn PS2 is weer onder het stof vandaan gekomen en er liggen veel games te wachten maar gezien de ruimte en gemak zou ik liever alles via de harde schijf doen...

iPad 4 mini 16GB | iPhone SE 32GB | MacBook Pro | Nikon D90 | PlayStation 3 Fat 500GB | WD TV Live

• Noax
  • Niet online

• ykz
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 22:47
ok dankjewel.
Nog even een laatste vraag, ik heb een ps2 slim en hiermee kan ik dus niet de HD inbouwen met de netwerk adapter, maar ik heb nog wel een externe HD liggen. Heb ik nou alleen USBeXtreme nodig? of werken HDAdvance en HD Loader ook met usb harde schijven?

• Noax
  • Niet online
Je hebt de usb versie nodig.

Ik meen me te herinneren dat men niet zo te spreken was over de usb versie...
Maar misschien is er het e.e.a. veranderd.

Google er anders even op, er moeten genoeg gebruikerservaringen op diverse fora over die usb versie te vinden zijn.

[Voor 39% gewijzigd door Noax op 02-02-2009 20:07]

• Bor

Bor

Wat ik mij herinner is dat de snelheid van de USB versie gewoon veel te laag was.

Gevonden:
The USB Extreme software you'll need to run the USB hard drive works... but just barely. The interface is ok, navigating through the program isn't very difficult. Its just the performance is lacking. Out of 5 games loaded onto the hard drive only 2 games were able to be booted and played. Keep this in mind, nothing is 100%- USB Extreme, for me, wasn't even 50%.
Bron: http://www.ultimateconsoleguides.com/Review.htm

Frontpagemoderatie Forum

• Noax
  • Niet online
Top, ik was te lui om het even op te zoeken.

Nu ik dit zo lees kan ik me het wel weer herinneren.
Wilde de usb versie er toen ook graag naast hebben, jammer dat ze dit niet beter hebben uitgewerkt.

• Schweino
Bor de Wollef schreef op zondag 01 februari 2009 @ 12:26:
De optie om te booten vanaf hd heb ik helaas niet. Wellicht is daar nog wat aan te doen. Bevalt dat Toxic OS een beetje?
Bevalt prima, doet wat het moet doen en heeft als leuk extra'tje dat er ook nog een ingebouwde Action Replay functie in zit.

• EK88
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 02-12-2019
Noax schreef op maandag 02 februari 2009 @ 20:02:
Je hebt de usb versie nodig.

Ik meen me te herinneren dat men niet zo te spreken was over de usb versie...
Maar misschien is er het e.e.a. veranderd.

Google er anders even op, er moeten genoeg gebruikerservaringen op diverse fora over die usb versie te vinden zijn.
Was hier de laatste tijd ook me bezig, dus over Googlen en gebruikerservaringen gesproken:

Heb het nog niet helemaal aan de praat, helaas. Gaat hier om een Slimline met een standaard 120 GB USB HD. Heb 'em FAT32 geformatteerd, zodat de ps2 hem ook echt ziet. Btw ik werk met Infinity en Ulaunch. Als ik de usbadvn.elf (vanaf de hd) opstart doet ie helaas weinig (zwart scherm). SMS mediaplayer (.elf) starten vanaf de hd gaat wél goed.

Er is trouwens ook een usbadvance iso die ik zou kunnen branden, maar het is natuurlijk het handigst als alles vanaf de hd zou kunnen werken.

Samenvattend ben ik niet ontevreden over usb op een ps2 in het algemeen. Een usb key (FAT32 geformatteerd) werkt ook prima.

Iemand nog tips?

• EK88
Nou, dan zelf nog maar wat aanvullingen.

Vraag: Hoe sluit je eigenlijk meerdere controllers aan? Ik bedoel, hoe krijg je 2 controllers op 1 controller poort aangesloten? (adapter?). Kan je ook een controller aansluiten op de usb poort? (Slimline uiteraard). Ik wil graag met vier spelers/controllers aan de slag...

Heeft iemand ervaring met afstansdbediening van de ps2 (om een DVD film af te spelen)? Ik heb het geprobeerd met een universele afstandsbediening (waar je een 3-cijferige code moet invoeren die correspondeert met het apparaat dat je wil bedienen) en dat werkt....deels. Niet alle functies werken, maar play. pause en stop werken bijvoorbeeld. Vraag: welke 3-cijferige code werkt het best om de DVD van de ps2 te bedienen?

• RMB
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 20:13

RMB

Nee, geen right mouse button!

Voor meer spelers heb je een zogenaamde multitap nodig.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Wellicht nog leuk voor de liefhebbers:

Te koop bij Bart Smit ( ;) )

[Voor 11% gewijzigd door Michael Knight op 05-04-2009 13:57]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Schweino
Bij Bart Smit dus.....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

De slim ps2's in Europa: Hebben die tegenwoordig hun stroomadapter intern ( zoals de JP modellen) of nog steeds extern?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MsG
  • Laatst online: 00:24

MsG

Forumzwerver

Extern.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0Henk 'm!

• EK88
Te koop bij Bart Smit ( ;) )
Lol, goeie deal... :)

Voor de liefhebbers: hou wel rekening met een extra controller enzo. (en zit er een memory card bij?). Maar dan nog steeds best aardig, ondanks dat de ps3 natuurlijk al enige tijd uit is....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hexagram
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online
Ik ga d'r denk ik eentje halen, Een PS3 komt d'r ook sowieso aan, maar ik heb nog teveel herinneringen aan FF7/8 en 9 dat ik in elk geval iets propers moet hebben om die te kunnen spelen!

Vind het een prima deal, scheelt me weer 20% extra, zelfs na die verlaging :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 28-11 14:53

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Nou... ik was zojuist dus effe in Beverwijk, daar zag ik een neiuwe versie van de PSTwo. Deze had geen normale ronde stroomplug, maar deze had een 8-vormige plug. Dus de adapter hier zat geintegreerd. :*) Mooi, maar niet mooi genoeg (heb een witte :p)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Mijn Japanse ps2 is wit, dus wil ik wel een Europese zwarte :). De reden dat ik voeding intern wil is omdat ik dan maar 1 kabel nodigheb voor beide.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Boeboe schreef op zondag 05 april 2009 @ 20:04:
Mijn Japanse ps2 is wit, dus wil ik wel een Europese zwarte :). De reden dat ik voeding intern wil is omdat ik dan maar 1 kabel nodigheb voor beide.
:? Ik vind een externe adapter toch echt beter hoor, Scheelt in de apparaatgrootte, en de adapter zelf kun je altijd wel ergens wegluizen. De WItte PSTwo is nooit in NL uitgebracht, helaas. :9

Gulfstream G650

Acties:
  • 0Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik vind een externe adapter toch echt beter hoor, Scheelt in de apparaatgrootte
De pstwo met interne adapter is even groot als die met externe adapter ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bor

Bor

Boeboe schreef op zondag 05 april 2009 @ 21:05:
[...]

Ben benieuwd hoe ze dat met de warmteontwikkeling doen. Dat zou indertijd een van de redenen zijn geweest om de voeding extern te maken.

Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Boeboe schreef op zondag 05 april 2009 @ 21:05:
[...]

Ja, maar stel dat ze bij de neiuwe PSTwo de adapter ook extern hadden; dan zou de PSTwo zelf dus een stuk kleiner zijn geweest. ;)

BTW: Over de warmte; de nieuwe PSTwo heeft heeel weinig gleuven. :X

[Voor 10% gewijzigd door SalimRMAF op 05-04-2009 22:11]

Gulfstream G650

Acties:
  • 0Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Valt nog mee eigenlijk. Hij is voelbaar warm na een paar uurtjes draaien, maar niet heet.
Ja, maar stel dat ze bij de neiuwe PSTwo de adapter ook extern hadden; dan zou de PSTwo zelf dus een stuk kleiner zijn geweest
Nu volg ik je niet echt...je hebt het toch over dit model? Die is eerst met externe adapter uitgebracht geweest, daarna is hij opnieuw uitgebracht met interne adapter, dezelfde grootte.

[Voor 9% gewijzigd door boe2 op 05-04-2009 23:23]

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Boeboe schreef op zondag 05 april 2009 @ 23:07:
Valt nog mee eigenlijk. Hij is voelbaar warm na een paar uurtjes draaien, maar niet heet.

[...]

Nu volg ik je niet echt...je hebt het toch over dit model? Die is eerst met externe adapter uitgebracht geweest, daarna is hij opnieuw uitgebracht met interne adapter, dezelfde grootte.
Nou, supersimpel;

Oude situatie:
PSTwo, met externe adapter.

Nieuwe situatie:
PSTwo, even groot, met interne adapter

Beste situatie mogelijk;
PSTwo, kleiner, met externe adapter.

Gulfstream G650

• EfBe
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online
NOG kleiner? Dan moet hij een beeper intern hebben om hem te vinden ;)

80 euro is wel erg weinig. Het is dat mn 60gb ps3 al ps2 games speelt maar anders is het een must have.

[Voor 43% gewijzigd door EfBe op 06-04-2009 17:18]

Lead developer of LLBLGen Pro.
https://fransbouma.com

• KiraYoma
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 28-06-2016

KiraYoma

Xbox Live: KiraYoma

Twijfel, twijfel.... aangezien ik nu nog maar amber op console speel, en als ik het speel dan is het op de 360. Verder heb ik van de vorige generatie consoles nog de Cube en de oude Xbox hier staan. Wel is goed dat er nog steeds nieuwe titels voor de PS2 uitkomt, en zijn de prijzen van PS2 spellen spot goedkoop. Maar de meeste spellen die nog op de PS2 uitkomen verschijnen ook op de PSP, Silent Hills. Dus weet ik niet meer of ik em haal, tis wel leuk als oude collectie ofzo maar... :S

[Voor 92% gewijzigd door KiraYoma op 07-04-2009 00:16]

Once you go Mac, you can't go back!

• Ghostrider
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 01-12 10:23

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Mwah ik heb na veel twijvel de knoop doorgehakt, en een 2e hands met 2 controllers gekocht voor vrij weinig. Met het voordeel dat die backups draait. en wat legale games :)

Heb ook een Wii maar de games voor de PS2 zijn volgens mij beter :)

Asus Zenbook i7 256gb

• GranCanaria
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 29-11 18:53
Ik vind het jammer dat ze geen aangepaste Pstwo uitgebracht hebben, ze hebben nu de prijs verlaagd om beter te kunnen concurreren met de wii echter is de wii veel aantrekkelijker door de wiimote etc.

De Pstwo heeft echtwel gavere games en zou volgens mij toch een redelijke aantal wiigames zo aankunnen.

Uiteraard moet het geen concurrent voor de ps3 worden etc

• Ghostrider
  • Laatst online: 01-12 10:23

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Waarom, de slimline ps2 is toch aangepast genoeg?

Asus Zenbook i7 256gb

• ElBarto
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Ik vind juist de Wii een stuk minder aantrekkelijk door dat gezwabber met die Wiimote. De Wii staat stof te happen terwijl mijn PS2 nog vaak genoeg aangaat voor een potje PES.
Dus het is echt een kwestie van smaak, denk ik.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

• BitProcessor
  • Laatst online: 30-11 23:11
Voor wie interesse heeft, ik zat ook eerst te kijken naar die aanbieding van Bart Smit (80 euro), maar vond toen nog een betere deal (naar mijn inzien) :

PS2 Silver edition met 2 controllers + mem card - alles samen aan huis geleverd voor maar 102 euro.

Voor 22 euro koop je volgens mij nooit een originele extra controller + mem card ?

Vandaag dan maar besteld :)
Oja : deze actie loopt bij de webshop van Free Record Shop (99 euro + verzendingskosten)

"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

• Anoniem: 137811
  • Registratie: februari 2005
  • Niet online
Gaat deze scart splitter werken als ik mijn PS2 en PS3 aan wil sluiten op een TV met 1 scart aansluiting?

• MsG

MsG

Forumzwerver

Jawel, alleen soms is het wel lelijker via zo'n ding, bij mij wel althans. Ook kan je bij zo 1 niet 2 apparaten tegelijk aan, terwijl je bij sommige scartwisselaars met handmatige switch dat wél kan.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Anoniem: 137811 schreef op woensdag 22 april 2009 @ 15:45:
Gaat deze scart splitter werken als ik mijn PS2 en PS3 aan wil sluiten op een TV met 1 scart aansluiting?

[afbeelding]
Ik heb een goede, vergulde 3-wegssplitter MET schakelaar; voor 15 euro mag jij hem. (zet dus je DM aan, of PM me)

Ik gebruik hem niet meer omdat mijn neiwue TV genoeg scart-aansluitingen heeft. BTW, de PS2 zit er nog steeds aan. :)

Gulfstream G650

• Schurem
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 19:08

Schurem

Anytime, Anywhere

Hoi allemaal,

Mijn PsTwo (smalle playstation) geeft sinds een paar maanden een soort geel beeld. Erg lelijk. Is er iets wat ik daar zelf aan kan doen, of moet ik gaan sparen voor een nieuwe?

Oh! I have slipped the surly bonds of earth, And danced the skies on laughter-silvered wings; Sunward I've climbed, and joined the tumbling mirth.

• Grannd
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 22:32

Grannd

da Granndest

Simpel, maar misschien zit de kabel er net niet helemaal goed in?
Het lijkt me dat het ergens bij de kabel misgaat.

• LenP81
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 20-02-2012
He vraagje,

ik wil een memory card kopen voor mn (omgebouwde) PS2, weet iemand of zo'n 64 Mb kaartje van DATEL werkt, iemand ervaringen?

(ik weet dat de vraag al gesteld kan zijn, maar ga jij maar 6 topics van 43 pages afzoeken)

• Woutoud
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 22:19

Woutoud

Advocatus ineptias

Dit hele forum heeft een tamelijk uitgebreide zoekfunctie, bovendien schijnt er ook een fenomeen te bestaan dat google heet, dus zoeken hoeft niet moeilijk te zijn...

Dat gezegd hebbende, welkom op GoT! :w
Zo'n kaartje zou prima moeten werken, echter is er altijd een beetje een onzekere factor. Twee eigenlijk: het is geen officiële memorycard en de PSTwo is omgebouwd.

[Voor 4% gewijzigd door Woutoud op 29-04-2009 18:29]

Woutoud.com | Postpone judgement. | Free Speech Online |

• lasharor
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 21:50

lasharor

7 december 2004

LenP81 schreef op woensdag 29 april 2009 @ 18:02:
He vraagje,

ik wil een memory card kopen voor mn (omgebouwde) PS2, weet iemand of zo'n 64 Mb kaartje van DATEL werkt, iemand ervaringen?

(ik weet dat de vraag al gesteld kan zijn, maar ga jij maar 6 topics van 43 pages afzoeken)
ja hoor, kan je niet bij alle games de totale grote van de kaart gebruiken bijv: ffx heeft iets van 25 save slots, hier kan je dan ook niet met een 64mb kaart meer van maken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 23:18
Vraagjes:

Ik heb op de PS3 2 Guitar Hero games, met bijbehorende draadloze gitaar, welke in de USB-poort van de PS3 zit. Als ik nou bijvoorbeeld Guitar Hero encore rock the '80s op de PS2 wil spelen, kan dat dan met dezelfde draadloze controller als die van de PS3?

En nog een vraag: wordt het internet bij de PS2 ook gebruikt voor bijvoorbeeld updates van de PS2 zelf of updates van de games? Of is het enkel voor online gaming?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Neen en neen. Op de ps2 versies kan je enkel de ps2 controller gebruiken en de ps2 versie heeft geen enkele vorm van online mogelijkheden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jorn1986
Bedankt voor de antwoorden. Nog 1 vraagje dan:

Hoeveel savegames kan je ongeveer kwijt op zo'n 8 mb memorycard van verschillende games?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bor

Bor

Jorn1986 schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 09:57:
Bedankt voor de antwoorden. Nog 1 vraagje dan:

Hoeveel savegames kan je ongeveer kwijt op zo'n 8 mb memorycard van verschillende games?
Dat kun je van te voren niet zeggen. Sommige games hebben genoeg aan een paar KB waar er ook games zijn die rustig > 1 MB kwijt willen. Over het algemeen zijn memory cards best snel vol is mijn ervaring.

Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jorn1986
Stel nou dat ik van 5 GTA-games op de PS2 2 savegames opsla (dus in totaal 10 savegames), hoe vol zal dan de memorycard zitten?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bor

Bor

Jorn1986 schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 11:00:
Stel nou dat ik van 5 GTA-games op de PS2 2 savegames opsla (dus in totaal 10 savegames), hoe vol zal dan de memorycard zitten?
Geen idee, dan zal je even moeten uitzoeken hoe groot die savegames zijn zodat je het kunt uitrekenen. De kans is groot dat de savegame van de ene GTA game groter of juist kleiner is dan de save van een andere GTA game.

Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jorn1986
Bedankt voor de antwoorden. Heb maar even een 64mb. memorycard gescoord op Ebay, die zijn ook niet zo duur meer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Schweino
Let wel op dat je dan een nepperd hebt waarvan de kwaliteit soms te wensen over laat.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jorn1986
Oke en nog een vraag:

Standaard wordt er bij de PS2 een AV-kabel meegeleverd. Nou lees ik in de TS dat het gebruik van een RGB-kabel de scherpste kwaliteit met zich meebrengt van beeld, in plaats van component wat Sony beweerd:

(Uit de handleiding)

Wat is nou het beste om aan te sluiten op een HDTV, daarbij rekening houdend dat de HDTV zelf de boel moet upscalen? Is dat nou toch component?

EDIT: ik heb dus enkel de keuze uit SCART, of component aan de achterkant van m'n HDTV.

[Voor 7% gewijzigd door Jorn1986 op 09-05-2009 16:19]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• davidgilmour
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 29-12-2017
Jorn1986 schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 16:10:
Oke en nog een vraag:

Standaard wordt er bij de PS2 een AV-kabel meegeleverd. Nou lees ik in de TS dat het gebruik van een RGB-kabel de scherpste kwaliteit met zich meebrengt van beeld, in plaats van component wat Sony beweerd:
[afbeelding]
(Uit de handleiding)

Wat is nou het beste om aan te sluiten op een HDTV, daarbij rekening houdend dat de HDTV zelf de boel moet upscalen? Is dat nou toch component?
Dat is inderdaad component. Qua scherpte is het marginaal scherper dan een (echte) SCART aansluiting maar met sommige spellen heb je progressive scan en dat geeft een rustiger beeld.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jorn1986
Het is me niet helemaal duidelijk wanneer bij welke games nou de optische uitgang gebruikt wordt. Is het zo dat de ene game weer wél een optisch signaal aan de uitgang kan geven, en de andere game weer niet en het geluid gewoon uit de TV moet komen? Is het niet mogelijk om bij games ALTIJD gebruik te maken van de optische uitgang?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online
Jorn1986 schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 17:15:
Het is me niet helemaal duidelijk wanneer bij welke games nou de optische uitgang gebruikt wordt. Is het zo dat de ene game weer wél een optisch signaal aan de uitgang kan geven, en de andere game weer niet en het geluid gewoon uit de TV moet komen?
Nee, de optische uitgang werkt altijd, zelfs bij PS1 spellen. Je krijgt doorgaans gewoon PCM stereo geluid. Een aantal PS2 spellen ondersteunt ook Dolby Digital of DTS zodat je surroundgeluid krijgt.
Is het niet mogelijk om bij games ALTIJD gebruik te maken van de optische uitgang?
Ja, dat kan. Je moet hiervoor wel de optische uitgang aanzetten in het BIOS.

[Voor 31% gewijzigd door ari3 op 09-05-2009 17:27]

"The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money." -- Margaret Thatcher

• Jorn1986
davidgilmour schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 16:19:
[...]

Dat is inderdaad component. Qua scherpte is het marginaal scherper dan een (echte) SCART aansluiting maar met sommige spellen heb je progressive scan en dat geeft een rustiger beeld.
Vandaag de component kabel eens geprobeerd, en het beeld is echt véél mooier dan met de standaard scart-aansluiting (AV-cable) die er bij zit. Was het zeker waard om te kopen voor een HDTV.

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Jorn1986 schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 20:06:
[...]

Vandaag de component kabel eens geprobeerd, en het beeld is echt véél mooier dan met de standaard scart-aansluiting (AV-cable) die er bij zit. Was het zeker waard om te kopen voor een HDTV.
Logisch, want dan ga je van composite naar component... :) Je hebt dus de grootste spong vooruit gemaakt, enjoy! ;)

• arymniteron
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 00:35
Weet iemand misschien of dit een originele Sony ps2 controller is?

[Voor 25% gewijzigd door arymniteron op 20-05-2009 16:50]

• djac1
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 27-11 01:02

djac1

Computer freak

crazycrab schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 16:47:

[afbeelding]
Is namaak:
Ten eerste geen playstation logo boven de start en select knop en Ten tweede bij het rechter-knoppenstel zegmaar zijn bijvoorbeeld het vierkantje en driehoekje etc. niet in een lijn getekend zegmaar. Dus ze zijn onderbroken en dat hoort bij een originele controller niet. ;)

• Icelus
  • Niet online
crazycrab schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 16:47:

[afbeelding]
De symbolen op de knoppen zijn volgens mij altijd een gesloten lijn:

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

• MsG

MsG

Forumzwerver

Wel een goed gelijkende naamaak verder moet ik zeggen. Merk je wel dat het namaak is qua kwaliteit crazycrab?

• arymniteron
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 00:35
MsG schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 17:25:
Wel een goed gelijkende naamaak verder moet ik zeggen. Merk je wel dat het namaak is qua kwaliteit crazycrab?
Ik vind het op dit moment lastig er een waardeoordeel aan toe te kennen, ik heb pas sinds gisteren een ps2. Maar via google stond ergens op een site dat bepaalde sensoren minder goed zijn van namaak controllers, daarom was ik benieuwd naar de echtheid van deze controller.

De analoge sticks lijken bij deze controller wel iets meer van plastic en bij een sony controller lijken deze iets meer van rubber gemaakt te zijn.

• Schweino
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12816 is ook een goede nepperd, ik heb er 1 en merk eigenlijk geen verschil met een originele.

• swampy
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 01-07 14:00

swampy

Coconut + Swallow = ?

crazycrab schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 20:20:
[...]

Ik vind het op dit moment lastig er een waardeoordeel aan toe te kennen, ik heb pas sinds gisteren een ps2. Maar via google stond ergens op een site dat bepaalde sensoren minder goed zijn van namaak controllers, daarom was ik benieuwd naar de echtheid van deze controller.

De analoge sticks lijken bij deze controller wel iets meer van plastic en bij een sony controller lijken deze iets meer van rubber gemaakt te zijn.
Een aanrader, wel duur is de Logitech wireless PS2 controller. Lekker zwaar met 2xAA en rumble, en wel de Logitech connectie kwaliteit. Ook nog rubber op de analoge stickjes dus gewoon lekker in de hand en handig in gebruik.

There is no place like ::1

• Goner
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 00:02

Goner

What can I do you for ?

Schweino schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 15:14:
Let wel op dat je dan een nepperd hebt waarvan de kwaliteit soms te wensen over laat.
Wat is precies het probleem met die 64Mb memory cards die je inderdaad volop kan krijgen op eBay ?? Is het gewoon slechte kwaliteit of werken de kleinere kaarten die je nog steeds in de winkel ziet liggen van 8 en 16Mb beter op de PS2 ??
(ga binnenkort een PS2 aanschaffen omdat de kids Kingdom Hearts - al aangeschaft op eBay, niet meer te krijgen in de game shops? - en Final Fantasy willen spelen)

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Goner schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 10:06:
[...]

Wat is precies het probleem met die 64Mb memory cards die je inderdaad volop kan krijgen op eBay ?? Is het gewoon slechte kwaliteit of werken de kleinere kaarten die je nog steeds in de winkel ziet liggen van 8 en 16Mb beter op de PS2 ??
(ga binnenkort een PS2 aanschaffen omdat de kids Kingdom Hearts - al aangeschaft op eBay, niet meer te krijgen in de game shops? - en Final Fantasy willen spelen)
Ze willen nog wel eens 'plots' alle data kwijtraken...

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Aha ... dan ga ik maar voor de dure oplossing.

Voor die 8 en 16Mb cards vragen ze nog wel vrolijk 20 euro in de winkel. Niet helemaal in verhouding met de prijs van de PS2 (goedkoopst is deze week 89,99 bij Intertoys). Eens op eBay zoeken naar 'originals'.

• ArieR
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 22:22
Goner schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 10:30:
Aha ... dan ga ik maar voor de dure oplossing.

Voor die 8 en 16Mb cards vragen ze nog wel vrolijk 20 euro in de winkel. Niet helemaal in verhouding met de prijs van de PS2 (goedkoopst is deze week 89,99 bij Intertoys). Eens op eBay zoeken naar 'originals'.
Ik heb er afgelopen week nog een bij Blahdvd.com besteld voor £9.37 (omgerekend €10,35). Er komt nog wel £1,- verzendkosten bij, wat een totaal van €11,45 maakt. Duurt wel iets langer, maar wel voor bijna de helft van het geld! :)

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Bedankt voor de tip!
De controller is daar ook een stuk goedkoper.

• WWJD
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 01-12 15:33

WWJD

*pluh*

Zijn er veel games die je met z'n vieren kan spelen?(4 controllers)

En klopt het dat je de oude multitap niet met de nieuwe PS2 kunt gebruiken?

[Voor 37% gewijzigd door WWJD op 29-10-2009 10:21]

• djac1

djac1

Computer freak

WWJD schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 10:15:
Zijn er veel games die je met z'n vieren kan spelen?(4 controllers)

En klopt het dat je de oude multitap niet met de nieuwe PS2 kunt gebruiken?
Ja dat klopt.
Het is een verschil in ruimte het scheelt maar een cm ofso. Dit heeft Sony waarschijnlijk om het geld gedaan.
Spellen:
Sommige voetbal spellen zoals Ajax en dergelijke
Red Faction :D I en II
Bomberman Hardball...

• WWJD

WWJD

*pluh*

djac1 schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 10:26:
[...]

Ja dat klopt.
Het is een verschil in ruimte het scheelt maar een cm ofso. Dit heeft Sony waarschijnlijk om het geld gedaan.
Dus oude controllers werken ook niet met de slimline?

• djac1

djac1

Computer freak

WWJD schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 13:48:
[...]

Dus oude controllers werken ook niet met de slimline?
Jawel ;) alleen de multitap niet ;)

• WWJD

WWJD

*pluh*

djac1 schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 14:42:
[...]

Ok thnx ;)

• jap85
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 28-11 14:48
djac1 schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 14:42:
[...]

Ik heb een 1 dollar ebay adaptertje, om de oude multitap met de pstwo the laten werken! Zullen gerust nog wel te koop zijn.

• crack_en_hack
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 19-11 22:58
Even een schopje het nieuwe jaar in:

Beter laat dan nooit denk ik altijd maar...

Ik was bij de Media Markt een paar weken terug om een PS3 te kopen (dat is gelukt) maar ik kwam ook met een slimline PS2 naar buiten lopen :+
Blijkbaar een onbekende aanbieding want hij was maar 79,95 Euro, dat is wel leuk voor erbij dacht ik zo...

Nou ben ik alleen opzoek naar een originele afstandsbediening voor de PS2.
Ik ben erachter dat er 2 verschillende zijn maar waar zijn die nu nog te koop...?

Werkt die oude versie ook op de nieuwe PS2 en wat is er anders aan...?

Weet iemand nog een winkel die deze nog nieuw verkoopt...?

Alvast bedankt... _/-\o_

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

• Ike.
  • Registratie: juni 2009
  • Niet online
Ik heb er nog 1 die ik niet meer gebruik. nog in perfecte staat. deze mag je wel voor een paar euro van me overnemen als je dat wilt.

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Welke Slimline? De oude, of de nieuwste slimline?

En ik heb een Component kabel gehaald voor mijn PS2: het beeld is weer ietsje scherper dan met SCARD RGB! >:)

Gulfstream G650

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

crack_en_hack schreef op zondag 24 januari 2010 @ 20:41:
Even een schopje het nieuwe jaar in:

Beter laat dan nooit denk ik altijd maar...

Ik was bij de Media Markt een paar weken terug om een PS3 te kopen (dat is gelukt) maar ik kwam ook met een slimline PS2 naar buiten lopen :+
Blijkbaar een onbekende aanbieding want hij was maar 79,95 Euro, dat is wel leuk voor erbij dacht ik zo...

Nou ben ik alleen opzoek naar een originele afstandsbediening voor de PS2.
Ik ben erachter dat er 2 verschillende zijn maar waar zijn die nu nog te koop...?

Werkt die oude versie ook op de nieuwe PS2 en wat is er anders aan...?

Weet iemand nog een winkel die deze nog nieuw verkoopt...?

Alvast bedankt... _/-\o_
De nieuwere ps2 (cvanaf de 5000 serie, die zilveren FAT) hebben een ingebouwde infrarood ontvanger.. voor de oudere modellen heb je dus een remote + ontvanger voor in je controllerpoort nodig :)

• crack_en_hack
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 19-11 22:58
salimrmaf schreef op zondag 24 januari 2010 @ 22:15:
Welke Slimline? De oude, of de nieuwste slimline?
Oh zit daar ook weer verschil tussen dan :?

Ik heb de SCPH-90004 CB

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

• Icelus
  • Niet online
crack_en_hack schreef op maandag 25 januari 2010 @ 00:29:
[...]

Oh zit daar ook weer verschil tussen dan :?

Ik heb de SCPH-90004 CB
Dat is de laatste versie. Heeft o.a. een interne voeding ipv externe.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

• Cpt. Bennet
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 01-09-2010

Cpt. Bennet

I don't need the girl!

Zijn er eigenlijk bootdiscs om buitenlandse games te spelen zoals op de Gamecube met Action Replay?

Welcome back John. So glad you could make it.

• Deezers
  • Laatst online: 23:58
Ik wil een PS2 , 2ehands kopen (voor de klassiekertjes die ik wil spelen!)
Je hebt dus de gewone dikke PS2 en de Slim PS2.
Het verschil is de dikte en de PS2 slim heeft een ingebouwde netwerk adapter (LAN poort) voor online gaming....

In prijs scheelt het best wel wat zie ik, maar zijn er nog PS2 games die online gespeeld worden, of ligt het PS2 network er uberhaupt al uit door Sony?

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Dennis Lammers schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 16:23:
Ik wil een PS2 , 2ehands kopen (voor de klassiekertjes die ik wil spelen!)
Je hebt dus de gewone dikke PS2 en de Slim PS2.
Het verschil is de dikte en de PS2 slim heeft een ingebouwde netwerk adapter (LAN poort) voor online gaming....

In prijs scheelt het best wel wat zie ik, maar zijn er nog PS2 games die online gespeeld worden, of ligt het PS2 network er uberhaupt al uit door Sony?
De PS2 wordt nog gewoon verkocht en ondersteund..ook het netwerk (socom enzo).
Cpt. Bennet schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 09:27:
Zijn er eigenlijk bootdiscs om buitenlandse games te spelen zoals op de Gamecube met Action Replay?
Die zijn er met de keuze voor slidecard of andere bovenkant/veertje voor het swapen van de disc.

• Rctworld
  • Laatst online: 30-11 06:32
Dennis Lammers schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 16:23:
[...]
Beetje research zou geen kwaad kunnen, de PS2 staat nog volop(nouja misschien iets weg gestopt de laatste tijd) in de winkels en wordt nog steeds redelijk verkocht. Daarnaast is er bij de PS2 niet echt sprake van een centraal netwerk en wordt het eigenlijk grotendeels per game geregeld, de oudste games van de release zijn meestal dan ook al offline terwijl er ook net nieuwe games uit zijn als Motorstorm: Arctic Edge die volgens mij ook gewoon online kan op de PS2.

Sowieso zou ik een PS2 Slim kopen, of het nou tweedehands of nieuw is, al snap ik sowieso niet zo snel waarom je een 2e hands zou kopen aangezien nieuwe volgens mij al beschikbaar zijn vanaf 75 euro als je goed zoekt of oplet met acties. Sowieso moet je er rekening mee houden dat de Slim al vanaf eind 2004
de enige is die geleverd wordt, dus alle 'FAT'-modellen zijn al minimaal 5/6 jaar oud en met name de eersten schenen nogal eens last te hebben van versleten DVD-lasers dus ik zou niet weten waarom je die gok zou willen wagen tenzij je hem voor 10 euro op kan halen :P

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Kom net nog van mijn PSTwo: Heb (zoals de afgelopen 3 jaar) weer een paar potjes Battle Field 2 Online gespeeld. Zo'n vette game! Met nog steeds volle rooms... 8)

Gulfstream G650

Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee