Wel in Overijssel. Ik kan je één ding vertellen: weet waaraan je begint!
Eerder in dit topic heb ik de ellende met pilmo al gepost, en dat was een hele lijst met ergernissen
Maar gelukkig is voor ons het einde van deze kwelling al in zicht, April. Dan kunnen we het opzeggen, dan zit ons jaarcontract erop
Telefonie is na circa 8 maanden nog steeds waardeloos. Internet heeft zo zijn ups en downs in snelheid, met name de dns servers laten het wel eens afweten. Ping is bijna altijd slecht (niet extreem slecht, maar wel een stuk slechter dan @home.). Het feit dat je niet zelf mag bepalen welke VOIP apparatuur je mag gebruiken is zeer irritant, ze geven je gewoon je voip gegevens niet! Als je dan vraagt waarom dat zo is, komen ze met het volgende antwoord; "Om de kwaliteit van onze VOIP diensten te garanderen, verstrekken we geen voip inlog gegevens", kwaliteit, welke kwaliteit?

En alsof dat nog niet genoeg is, is de behandeling van de helpdesk gewoon ronduit grof. Laat staan dat ik eens 2 dagen zonder internet heb gezeten omdat ze me spontaan op "suspend" hadden gezet (administratief probleem dus), waarna ik ook nog eens beschuldigd werd dat ik servers zou draaien

(waar dus niets van waar is).
Twee weken later werd een vriend van me met pilmo ook in suspend gezet
Op dit moment wil ik mijn telefoonnummer weer overzetten naar het betrouwbare kpn. Dan maar weer gewone telefonie ernaast. Wat internet betreft kan ik het nog wel even tot april uithouden, wanneer we weer willen overstappen op @home, waar we de 5 á 6 jaar ervoor goede ervaringen mee hadden. (prijs was onze enige reden om over te stappen op pilmo, scheelde gauw 30 per maand in totaal).