zijn plugins voor om de interface problemen mee op te lossen.Shao Kahn schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 18:13:
Dat mag jij vinden, ik zeg alleen dat de interface een ramp is en dat dat naar mijn mening komt doordat Oblivion heel erg op de console gefocused is terwijl dat bij Morrowind omgedraaid was. De Icoontjes zijn te groot om snel te kunnen scrollen. Dat was bij Morrowind anders.
Het ging over het scrollen door de itemlist van oblivion voor de xbox360, waar dus geen plugins voor zijn om de interface te veranderenVerwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 18:59:
[...]
zijn plugins voor om de interface problemen mee op te lossen.
Vind het echt ronduit belachelijk dat je voor al die mods moet gaan betalen.
Op de pc hoef je er toch ook niet voor te betalen? Je kan alle plugins downloaden die je maar wilt.
Vraag me toch echt af waarom Microsoft daar niet een aparte sectie voor maakt met allerlei mods/plugins.
Op de pc hoef je er toch ook niet voor te betalen? Je kan alle plugins downloaden die je maar wilt.
Vraag me toch echt af waarom Microsoft daar niet een aparte sectie voor maakt met allerlei mods/plugins.
Denk niet dat de xbox al die mods trekt, zal wel onverbiddelijk gaan crashen. Op de pc zijn gewoon veel meer mogelijkheden omdat hobby mensen er fanstoenlijk op kunnen programmeren en de pc over meer geheugen beschikt.PcManiaxx schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 13:13:
Stel je download 360 mod voor meer vijanden tegelijk: bye bye speelbare framerate, hello slideshow.
verder is het natuurlijk van de zotte om geld te vragen voor een stukje armor. Snap niet dat ze het lef hebben. Daarom hou ik het ook lekker bij de pc, dan maar 4x zoveel betalen voor de hardware, maar die kosten zijn er zo uit want meer kosten zijn er voor sommige van ons niet
Had gisteren de zogenaamde gore blood mod gedownload en de decals van 10 seconde, wat het bloedfestijn totaal verpest omhoog gekrikt naar een minuut (hoger en hij crashed tijdens saven). Heerlijk al dat bloed. Vooral mooi om de bloed plekken te zijn bij je tegenstanders door die mod, enigste nadeel: Geen hdr meer op me axe als hij volledig rood kleurt
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Op de PC moet je ook voor de officiële plugins betalenPcManiaxx schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 13:13:
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ligt waarschijnlijk aan Bethesda, niet aan MS.
The mods zouden bij de free downloadable content gezet kunnen worden maar Bethesda wil er geld voor hebben (wel te begrijpen)
Daarnaast is men waarschijnlijk bang dat die self made plugins de console kunnen vern**ken omdat ze niet getest zijn.
The mods zouden bij de free downloadable content gezet kunnen worden maar Bethesda wil er geld voor hebben (wel te begrijpen)
Daarnaast is men waarschijnlijk bang dat die self made plugins de console kunnen vern**ken omdat ze niet getest zijn.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/
En dat is de BTmod.Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 18:59:
zijn plugins voor om de interface problemen mee op te lossen.

Ik heb net de Kumiko Manor mod/addon geinstalleerd, waardoor je een hele grote mansion ten zuiden van Leyawiin kunt kopen...in de readme staat ook iets over NPCs die je kunt huren als servants, zoals een alchemy sorter en guards. Heeft iemand enig idee hoe je daadwerkelijk NPCs kunt huren voor dit soort taken?
Daarnaast heb ik wat moeite om items uit m'n inventory op een nette manier weg te leggen in cases en rekken...weet een van jullie hier een foefje voor? Als ik iets uit m'n inventory wegsleep blijft het item vaak aan m'n cursor hangen en kan ik 'm niet droppen waar ik wil.
Daarnaast heb ik wat moeite om items uit m'n inventory op een nette manier weg te leggen in cases en rekken...weet een van jullie hier een foefje voor? Als ik iets uit m'n inventory wegsleep blijft het item vaak aan m'n cursor hangen en kan ik 'm niet droppen waar ik wil.
Altijd fijn, modmakers die hun mods bouwen op een stuk land waar Bethesda een plugin mee heeft gemaakt. Op die locatie bevind zich namelijk het huis wat je krijgt in de addon "The Vile Lair".
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Verwijderd
Met havok verslepen is voor zover ik weet een van de weinige mogelijkheden. Je kunt wellicht ook via de constructionset e.e.a. regelen, maar dat is wel veel gedoeMissingDog schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 12:51:
Daarnaast heb ik wat moeite om items uit m'n inventory op een nette manier weg te leggen in cases en rekken...weet een van jullie hier een foefje voor?
Voor boeken zijn er wel placement mods. Een goede is bijvoorbeeld Book Placement v2 (English)
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2006 12:14 ]
Hmm leuke wapens in jouw inventory D. Ninjai 
Ik zou ook graag eens een wat meer krachtigere boog willen .. ik heb onderhand wel een keer een Elven bow gekocht, maar zonder magie valt die nog best tegen. Ik heb momenteel 3 bogen, welke ik volgens mij al een level of 20 met mij mee sleep. O.a. een,
+++ Bow of Frost - 15 frost damage, 11 normal damage
++ Bow of Freeze - 10 frost damage, 9 normal damage
+ Ember bow - 5 fire damage, 6 normal damage
Een Bow of Shock en Bow of Fire heb ik al getrashed, want met 14 gewicht vond ik het nadeel van dat gewicht niet meer opwegen tegen die 5 shock of vuur damage!
.. en dan ben je onderhand level 28
Ik wil een boog met ~20 normal damage en 30 magic damage oid. En liefst van verschillende smaken, zodat een resistance voor vuur dat ding niet meteen useless rendered!
Wil ik zoveel of zijn die bogen er gewoon? En kan ik het lot een handje helpen of pure luck?
Welke boog heb jij daar precies D. Ninjai?
/me Expert in Light Armor is, no encumberment meer
Ik zou ook graag eens een wat meer krachtigere boog willen .. ik heb onderhand wel een keer een Elven bow gekocht, maar zonder magie valt die nog best tegen. Ik heb momenteel 3 bogen, welke ik volgens mij al een level of 20 met mij mee sleep. O.a. een,
+++ Bow of Frost - 15 frost damage, 11 normal damage
++ Bow of Freeze - 10 frost damage, 9 normal damage
+ Ember bow - 5 fire damage, 6 normal damage
Een Bow of Shock en Bow of Fire heb ik al getrashed, want met 14 gewicht vond ik het nadeel van dat gewicht niet meer opwegen tegen die 5 shock of vuur damage!
.. en dan ben je onderhand level 28

Ik wil een boog met ~20 normal damage en 30 magic damage oid. En liefst van verschillende smaken, zodat een resistance voor vuur dat ding niet meteen useless rendered!
Wil ik zoveel of zijn die bogen er gewoon? En kan ik het lot een handje helpen of pure luck?
/me Expert in Light Armor is, no encumberment meer
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Iemand al eens bij de Ayleid Ruin genaamd Shinoya geweest?
In het Panther-river gebied, op ongeveer 2/3 van de rivier, tussen de ruines Wendelbek en Welke in, zeg maar zowat IN de rivier.
Heb daar al verschillende spell-combo's en spell-sequenties op die deur geprobeerd, het lukt me maar ten dele, m.a.w. ik kom toch niet binnen.
Voor degenen die het waarom willen weten:
Heb al op verschillende fora en ook via Google gezocht, maar helaas...
In het Panther-river gebied, op ongeveer 2/3 van de rivier, tussen de ruines Wendelbek en Welke in, zeg maar zowat IN de rivier.
Heb daar al verschillende spell-combo's en spell-sequenties op die deur geprobeerd, het lukt me maar ten dele, m.a.w. ik kom toch niet binnen.

Voor degenen die het waarom willen weten:
spoiler: Shinoya
Hier moet je zijn, om een mage te vinden om het Bruma-Guild te restaureren na de aanval van de necromancers, als je de Mages Guild quests hebt uitgespeeld. De ruine is er ook als je de mod niet hebt geïnstalleerd. De al bekendere mod: "Bruma Guild Rebuild" zie ook: http://www.tescreens.be/o...x.php/Bruma_Guild_Rebuild
Heb al op verschillende fora en ook via Google gezocht, maar helaas...
[ Voor 12% gewijzigd door Kosh66 op 20-08-2006 13:43 ]
Het is een Daedric boog die ik gehaald heb uit de wereld wanneer je in een Oblivion Gate stapt. Hij is qua basis schade (20) de krachtigste boog.ing._Buttje schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 13:02:
[...]

Ik heb hem niet echt efficiënt geënchant denk ik nu ik hem maar 19x kan gebruiken (wel zo handig om Azura's Star bij je te hebben
/me spuugt zijn koffie over z'n lcd scherm
*ahum*
leuk spul
40 fire damage! En like I suspected, 20 normal damage. En welk level ben jij nu dan?
Gaaf overzicht trouwens! Had ik nog niet gevonden.
Hmm er zijn dus geen bogen met 60 basis damage .. okay, jammer
Tjah, die Oblivion gates ... er is die ene in Kvatch, maar ik ben al een paar weken op de terugweg van Cheydinhal en ben nu weer bij Bruma dus dat schiet lekker op .. alleen die vermadelijde grotten die je steeds tegenkomt enzo
edit: 85 armor ?! wtf? Kom ik aan met mijn 17 armor
edit@hieronder: Catalyst 6.8 ??? Hmm .. ik heb nog 6.3 .. how time flyes!
Anyway, o.a. vanwege Oblivion onderstaand systeem in bestelling en een EAX1900XT 512MB ligt al naast me, dus nog even en dat gaat ook helemaal goedkomen
edit: om jou te plezieren evenals mijn eigen nieuwsgierigheid ga ik hem nu ff installeren en proberen
update: ik heb 6.8 gedownload, 6-8_xp-2k_dd_ccc_wdm_enu_35179.exe om precies te zijn, echter geeft hij in het Control Center Catalyst versie 6.7 aan
update: deze draait iig foutloos op mijn Sapphire 9800
*ahum*
leuk spul
Tjah, die Oblivion gates ... er is die ene in Kvatch, maar ik ben al een paar weken op de terugweg van Cheydinhal en ben nu weer bij Bruma dus dat schiet lekker op .. alleen die vermadelijde grotten die je steeds tegenkomt enzo

edit@hieronder: Catalyst 6.8 ??? Hmm .. ik heb nog 6.3 .. how time flyes!
Anyway, o.a. vanwege Oblivion onderstaand systeem in bestelling en een EAX1900XT 512MB ligt al naast me, dus nog even en dat gaat ook helemaal goedkomen
edit: om jou te plezieren evenals mijn eigen nieuwsgierigheid ga ik hem nu ff installeren en proberen
update: ik heb 6.8 gedownload, 6-8_xp-2k_dd_ccc_wdm_enu_35179.exe om precies te zijn, echter geeft hij in het Control Center Catalyst versie 6.7 aan
update: deze draait iig foutloos op mijn Sapphire 9800
[ Voor 50% gewijzigd door Alfa Novanta op 20-08-2006 16:40 ]
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Zijn er hier meer mensen die last hebben van spontane crashes sinds de Ati Catalyst 6.8 drivers
Nope.babba schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 13:45:
Zijn er hier meer mensen die last hebben van spontane crashes sinds de Ati Catalyst 6.8 drivers
Lol.
Ik ben in het spel een level 40 Imperial (momenteel 64 uur achter de rug). Oblivion Gates zijn er genoeg dus je komt er vast wel eentje tegen die een boog heeft.ing._Buttje schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 13:42:
*ahum*
leuk spul40 fire damage! En like I suspected, 20 normal damage. En welk level ben jij nu dan?
Verwijderd
Neuh!?babba schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 13:45:
ow sorry, ik draai 6.7 drivers

Hebben jullie tips 'pour moi', als newbie.
Hoe kom je namelijk aan geld? of ga je een level omhoog.
Wil wel de main story line gaan doen (imperial quest) maar die guild's zijn beter voor je levels?
Heb volgens mij ook het verkeerde birthsign gekozen (thief), kan je niet veel mee denk ik??
Als jullie suggesties hebben om als eerste te gaan doen?
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2006 15:13 . Reden: toevoeging in tekst ]
Ik las gister bij een kennis de "KIJK" en las dat er een multiplayermod is voor 2 personen max, maar de maker wilt voor de volgende alfa de max personen verhogen naar 8 
en voila
jammergenoeg heb ik geen Oblivion, anders had ik hem allang getest
Oblivion multi FTW!!!
en voila
Oblivion multi FTW!!!
Greyh0und
strak hoorGreyh0und schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 15:23:
Ik las gister bij een kennis de "KIJK" en las dat er een multiplayermod is voor 2 personen max, maar de maker wilt voor de volgende alfa de max personen verhogen naar 8
en voila
![]()
Oblivion multi FTW!!!
erg leuk als je iemand heb om samen mee uit te spelen, zal alleen wel uber buggy nu zijn. Maar toch zeer goed idee
Laatst had ik nog een mod gevonden die je een "tombe" gaf...op de plek waar je moet zijn voor een opdracht...snel maar weer weggegooid..MueR schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 11:49:
Altijd fijn, modmakers die hun mods bouwen op een stuk land waar Bethesda een plugin mee heeft gemaakt. Op die locatie bevind zich namelijk het huis wat je krijgt in de addon "The Vile Lair".
There is no place like ::1
Verwijderd
Hmm, ik ben geloof ik level 41 of 42 (zit nu op werk) maar even een kleine correctie. Wat je daar aanhaalt over 95% gaat over je spell effectiveness niet je armor rating. Wat er wordt gezegd in het wiki stuk is dat light armor op master level dezelfde bescherming biedt als heavy armor. En dat beide op master level dus gelijk zijn (ik blijf dus lekker in mijn glass rondlopen). En aangezien heavy armo Ik moet maar eens aan de main quest verdergaan binnenkortD. Ninjai schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 14:04:
Ik ben in het spel een level 40 Imperial (momenteel 64 uur achter de rug). Oblivion Gates zijn er genoeg dus je komt er vast wel eentje tegen die een boog heeft.Mijn major skill 'light armor' zit op het level Master (niet noodzakelijk om 85 te halen) en mijn gehele glass armor is volledig geënchant met de nadruk op verdediging en dan ben je vlot bij de 85, wat overigens ook de maximale aantal is alhoewel 95% ook te halen is op een manier.
Oké thanks, heb het even verkeerd begrepen dus.

Verwijderd
De handleiding lezenVerwijderd schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 15:01:
Als jullie suggesties hebben om als eerste te gaan doen?
Nee, serieus. Als je begint met de handleiding, weet je hoe het spel in elkaar steekt, en kun je beter spelen. Anders heb je straks van alles al gezien, maar iets in het begin fout gedaan waardoor je helemaal opnieuw moet beginnen. Verder moet je je gewoon afvragen wie je bent in het spel (het is ROLE playing) en dan als die persoon gaan spelen.
Als je niet te vreemde dingen doet (zoals hele steden uitmoorden etc.) dan kan er niet al te veel misgaan.
(edit: over levellen hoef je je ook niet zo druk te maken, tenzij je perse zo snel mogelijk een uber-karakter wilt hebben waarmee het spelen snel saai wordt
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2006 18:30 ]
Verwijderd
Thanks, nu nog kijken hoe ik die 'Ring of Burden' kwijt kan raken.Verwijderd schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 18:26:
[...]
De handleiding lezen
Nee, serieus. Als je begint met de handleiding, weet je hoe het spel in elkaar steekt, en kun je beter spelen. Anders heb je straks van alles al gezien, maar iets in het begin fout gedaan waardoor je helemaal opnieuw moet beginnen. Verder moet je je gewoon afvragen wie je bent in het spel (het is ROLE playing) en dan als die persoon gaan spelen.
Als je niet te vreemde dingen doet (zoals hele steden uitmoorden etc.) dan kan er niet al te veel misgaan.
(edit: over levellen hoef je je ook niet zo druk te maken, tenzij je perse zo snel mogelijk een uber-karakter wilt hebben waarmee het spelen snel saai wordt)
Sta nu (over-encumberd) stil op een bruggetje
Lees in het boekje dat je dingen uit je inventaris moet verwijderen om weer te kunnen lopen.
Alleen staat er niet HOE je dingen uit je inventaris haalt???
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2006 20:31 ]
SHIFT + Item 
Ik zag het al aankomen en heb toen snel een feather drankje ingenomen

[ Voor 70% gewijzigd door Alfa Novanta op 21-08-2006 20:36 ]
Verwijderd
Hmm, en die hulp *hint* heeft neem ik aan ook geholpen?ing._Buttje schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 20:35:
SHIFT + Item
Hmm, ik zou zeggen... blader deze Oblivion Mod Wiki door waar alles overzichtelijk is geplaatst en je komt misschien iets zelf interessants tegen.Verwijderd schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 22:58:
Heeft iemand nog tips wat goede mods zijn. Ik install zeker Quarls Texture Mod.
Deze armor heb ik net gespot in de Oblivion Mod Wiki en vind hem erg mooi. Voor de geinteresseerden, hier de link: Forestheart. Het is (dure) lightarmor maar met deze mod kun je ook nieuwe wapens kopen.
Heb er een aantal screenshots van gemaakt:

* Voorkant.

* Voorkant, close-up.

* Zijkant.

* Achterkant.

* Achterkant, close-up.

* Achterkant, met cape (alhoewel ik die wat minder vind).
Niemand die al bij de Shinoya-ruine is binnen geweest,
of is daar een bug in het toegangs-mechanisme ingeslopen?
of is daar een bug in het toegangs-mechanisme ingeslopen?
ik zoek de gast van de thieves guild, ik heb de quest niet completed, maar wil graag lockpicks kopen bij die gast. bij de quest staat dat ik moet kijken in de gardens of dareloth op middernacht.
ik heb geen map marker van de quest meer.
Die gardens is een tuintje bij het huis wat je in Imperial City kunt kopen, als je daar de deur uit loopt ga je naar links en voor de poort naar rechts totdat je tegen een muur achter een huis aan loopt. Die gast staat daar vanaf middernacht.WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:31:
ik zoek de gast van de thieves guild, ik heb de quest niet completed, maar wil graag lockpicks kopen bij die gast. bij de quest staat dat ik moet kijken in de gardens of dareloth op middernacht.
Heb al een tijdje geen Oblivion gespeeld maar wil nu opnieuw beginnen door het hele spel te deleten en opnieuw te installeren incl. Patch en wat mods.
Nu staat hier dat ik "the file LevelUpData_1.txt found under your \Program Files\Bethesda Softworks\Oblivion directory" moet backuppen. Nu kan ik deze niet vinden....
Moet ik ernstige gevolgen vrezen als ik alleen al mijn savegames (stuk of 90) backup alvorens opnieuw te installen ?
Nu staat hier dat ik "the file LevelUpData_1.txt found under your \Program Files\Bethesda Softworks\Oblivion directory" moet backuppen. Nu kan ik deze niet vinden....
Moet ik ernstige gevolgen vrezen als ik alleen al mijn savegames (stuk of 90) backup alvorens opnieuw te installen ?
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
heb ik iig niet gedaan, en geen problemen mee gehad
ik heb geen huis in de empirial city, dus weet ik waar dat is, welk district staat ie?MissingDog schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:48:
[...]
Die gardens is een tuintje bij het huis wat je in Imperial City kunt kopen, als je daar de deur uit loopt ga je naar links en voor de poort naar rechts totdat je tegen een muur achter een huis aan loopt. Die gast staat daar vanaf middernacht.
start ik het spel op... zegt ie dat ie mn hardware moet dedecteren.. m.a.w. herinstall?
wil ik mn savedgame loaden.. niks...
ga ik naar de map alles weg

wtf is er gebeurd? kheb dus helemaal niks veranderd
50 uur gamen kwijt
thx.MueR schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 19:02:
heb ik iig niet gedaan, en geen problemen mee gehad
Maar al je characterinfo + levelinfo enzo zit dus opgeslagen in je savegames en hoe kun je zien of je de US of UK versie hebt.
[ Voor 9% gewijzigd door Help!!!! op 22-08-2006 21:19 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
wat mods? Ik raad je aan een hele lading mods te downloaden waaronder mods die de level scalling verwijderen, of als je op lvl 40 3 min bezig wilt zijn een beer neer te hakkenHelp!!!! schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 18:52:
Heb al een tijdje geen Oblivion gespeeld maar wil nu opnieuw beginnen door het hele spel te deleten en opnieuw te installeren incl. Patch en wat mods.
Nu staat hier dat ik "the file LevelUpData_1.txt found under your \Program Files\Bethesda Softworks\Oblivion directory" moet backuppen. Nu kan ik deze niet vinden....![]()
ik raad je franseco's mod aan en niet OOO, die gewoon te veel verandert waardoor je problemen krijgt met andere mods.
Bijna elke dungeon vindt ik wel wat leuks of kom ik een leuke "boss" tegen
zonder mods zou ik iig deze game niet meer spelen
Als je bij waterfront over de brug naar rechts gaat, dan tegenover het piratenschip door de poort, 2e huis aan je rechterhand is 't huis wat te koop staat.WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 19:20:
[...]
ik heb geen huis in de empirial city, dus weet ik waar dat is, welk district staat ie?
Als je dus na die poort niet naar rechts gaat richting het huis dat je kunt kopen, maar naar links, dan kom je in de achtertuinen terecht waar die gast van de Thieves guild staat.
waar kan ik een welkynd stone vinden? volgens mij had ik er al 2 gehad maar die heb ik verkocht, maar ik heb er 1 nodig voor "fingers in the mountain part II" ik weet niet meer war ik ze gevonden had
Verwijderd
Ja, ik heb dr ook last van. Ik ga eens een lagere versie downloaden want dit begint irritant te worden. Ik druk nu standaard om de 5 minuten op f5.babba schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 13:45:
Ah, zocht ik ook naar. Thanx! :WFranticDJ schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:55:
spoiler:in z'n zolder kamertje ligt er een boek.. dat moet je lezen
Pas hier wel mee op: deze mod haalt je fps flink onderuit en is niet meer te verwijderen...Verwijderd schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 22:58:
Heeft iemand nog tips wat goede mods zijn. Ik install zeker Quarls Texture Mod.

In (bijna) iedere elven ruin kun je wel welkynd stones vinden. Dat zijn van die blauwe kristallen die de kamers een beetje verlichten.WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 15:50:
waar kan ik een welkynd stone vinden? volgens mij had ik er al 2 gehad maar die heb ik verkocht, maar ik heb er 1 nodig voor "fingers in the mountain part II" ik weet niet meer war ik ze gevonden had
Me and my dear friend General Protection-Error will invade your computer with our mighty army of Bugs. We will avoid the Firewall at the Gates of your PC by entering through your Windows.
Verwijderd
Heb een x1900xt en die hoort het wel aan te kunnen geloof ikpoktor schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 16:05:
[...]
Pas hier wel mee op: deze mod haalt je fps flink onderuit en is niet meer te verwijderen...
Ik heb ook een X1900XT@XTX maar op sommige buitenlevels krijg je m echt wel op zijn knieen @
1280*1024
AA=2 + HDR
AF=16
HQAF=On
verder alles ingame op zijn hoogst en diverse texture packs installed resulteert dat af en toe in FPS van 15 ofzo. T blijft redelijk speelbaar overigens.
1280*1024
AA=2 + HDR
AF=16
HQAF=On
verder alles ingame op zijn hoogst en diverse texture packs installed resulteert dat af en toe in FPS van 15 ofzo. T blijft redelijk speelbaar overigens.
PC Specs
Ik speel nu in windowed mode, nu is het een stuk minder... Maar het is niet ideaal natuurlijkVerwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 15:52:
[...]
Ja, ik heb dr ook last van. Ik ga eens een lagere versie downloaden want dit begint irritant te worden. Ik druk nu standaard om de 5 minuten op f5.

Verwijderd
Ja als je de resolutie verlaagd helpt dat wel, daar ben ik ook achter gekomen. 1024 bij 768 heb ik het ook veel minder maar toch wil ik mn 19" volledig kunnen gebruiken. Er hoort toch een oplossing te zijn?
Ik speel zelf op breedbeeld resolutie, 1280x720. Dit is zeker aan te raden, omdat je een veel beter overzicht hebt op de situatie om je heen. Je FPS is dan ook meteen een stuk hoger
[ Voor 12% gewijzigd door MueR op 23-08-2006 20:33 ]
Verwijderd
Hoezo niet meer te verwijderen? Alleen als je meer content mods hebt die files los in de Oblivion data folder zetten is het wellicht wat lastig om Quarl's mod er tussenuit te vissen, maar je kunt meestal redelijk makkelijk in ieder geval grote stukken verwijderen (en je kunt altijd een batch-scriptje in elkaar draaien op basis van de inhoud van Quarl's zip/rarfile).poktor schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 16:05:
Pas hier wel mee op: deze mod haalt je fps flink onderuit en is niet meer te verwijderen...
Zo kun je ook individuele textures wissen die je niet mooi vindt (zoals veel mensen de rots met ontelbaar veel fossielen niet mooi vinden, die heb ik er ook uitgehaald
(edit: En als je genoeg videogeheugen hebt en een gedefragmenteerde harddisk heeft het nauwelijks impact op je framerate - toch goed dat ik een 512MB X1600 gekocht heb een tijdje terug
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2006 21:03 ]
Verwijderd
Draai crossfire X1800 en zelfs daarmee heb ik in de Imperial City nog wel eens last van een schokje.Help!!!! schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 16:26:
Ik heb ook een X1900XT@XTX maar op sommige buitenlevels krijg je m echt wel op zijn knieen @
1280*1024
AA=2 + HDR
AF=16
HQAF=On
In de buitenlevels nog niet gemerkt.
Draai: 1680*1050
AA=6 (dacht ik) + HDR
AF=16
HQAF=On
(de rest van de settings staan op FAR en HIGH)
1680x1050 is ook bruut!MueR schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 20:33:
Ik speel zelf op breedbeeld resolutie, 1280x720. Dit is zeker aan te raden, omdat je een veel beter overzicht hebt op de situatie om je heen. Je FPS is dan ook meteen een stuk hoger
Moet binnenkort de pc weer eens formateren omdat hij langzaam wordt.
In welke map staan de 'saves', ben namelijk al (voor sommige heel erg kort
En hoe krijg je (snel) veel geld?? Ik kom nooit boven de 2500g uit
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2006 09:28 ]
Tip: Toets in de console: SetINI "fdefaultFOV:display" 90MueR schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 20:33:
vergeet niet je oblivion.ini op alleen lezen te zetten.
Kost wat meer fps maar nu is het beeld perspectief tenminste normaal! hij staat standard op 75, wat puur voor de 360 gedaan is. Groot verschil, kost wel paar fps meer omdat je nu meer ziet. Als je goed kijkt kloppen de mannetjes, gebouwen en bruggen ect niet in verhouding. Op FOV 90 klopt alles wel. Ziet er beter uit en je ziet gewoon veel meer.
Mijn documenten\My Games\Oblivion\SavesVerwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 09:23:
In welke map staan de 'saves', ben namelijk al (voor sommige heel erg kort) 23u aan het spelen en dat wil ik niet kwijt.
Het lijkt erop dat ik een soort ziekte heb in Oblivion, er gaat elke 5 sec. een beetje health af, en hij zegt ook "Auw/Urgh" af en toe.
Ik heb al verschillende medicijnen geprobeerd om er vanaf te komen, maar het helpt niet.
Wat kan ik doen?
Ik heb al verschillende medicijnen geprobeerd om er vanaf te komen, maar het helpt niet.
Wat kan ik doen?
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
toevallig als je in de sun loopt?Thund3r schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 12:10:
Het lijkt erop dat ik een soort ziekte heb in Oblivion, er gaat elke 5 sec. een beetje health af, en hij zegt ook "Auw/Urgh" af en toe.
Wat kan ik doen?
Bij je spells kun je zien welke effecten er allemaal atcief zijn, dus ook de negatiefe effecten
Jep, alleen als ik buiten in de zon loop.
Bij Spells staat alleen: Heal Minor Wounds, 17.
Bij Active Effects staat: Sun Damage, 1
Leuk, maar hoe krijg ik het weg?
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Verwijderd
ben je niet stiekem vampier geworden?Thund3r schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 12:20:
Jep, alleen als ik buiten in de zon loop.
Dan kun je die quest doen om ervanaf te komen..
Nope, ik ben eigenlijk al een hele tijd en ook alleen met Allies for Bruma bezig (die Oblivion Gates aan het sluiten)
Geen trucje of drankje om er vanaf te komen?
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Is het daar al niet te laat voor als je eenmaal een vampier bent? Het is naar mijn mening echt een vervelende quest, maar ja het lost je probleem wel op: Vampire Cure quest.Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 14:51:
Probeer is naar een kerk te gaan en daar te gaan bidden. Misschien dat dat helpt..
Ik ben nu ook vampire, wel leuk enzo maar die powers gebruik ik niet en die extra stats zijn ook te verwaarlozen. Gaat er nog wat spannends gebeuren of zijn er speciale questen voor vampier?
Is het een decease of een spell? Dat zou er bij moeten staan. Je kunt dan het betreffende drankje brouwen (cure decease of dispel) en dat drinken.Thund3r schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 12:23:
Nope, ik ben eigenlijk al een hele tijd en ook alleen met Allies for Bruma bezig (die Oblivion Gates aan het sluiten)
Als het er NIET bij staat, is het een effect van een of ander item dat je in bezit hebt. Bv een ring die je ergens gevonden hebt en toevallig dit kleine nadeel heeft.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Hoi mensen
Ik ben ook begonnen met Oblivion, op mijn ACER Ferrari 4002 Laptop
(Turion 1.6 / X700 128MB Dedicated / 1280 MB RAM)
Nu loopt het aardig op Medium @ 1280 x 800. (Native reso van het scherm)
Nu vroeg ik mij af of het een goed idee is om de resolutie lager te zetten en de settings hoger. Zou het dan beter er uit gaan zien ?
Ik kan helaas nu niet testen want zit bij mijn vriendin... (@ P3 500
)
edit : Ik vroeg me trouwens af, die eerste oblivion gate in Kvatch liep ik zonder problemen door, wat zou er gebeuren als je het hele spel level 1 probeert te blijven?
(Turion 1.6 / X700 128MB Dedicated / 1280 MB RAM)
Nu loopt het aardig op Medium @ 1280 x 800. (Native reso van het scherm)
Nu vroeg ik mij af of het een goed idee is om de resolutie lager te zetten en de settings hoger. Zou het dan beter er uit gaan zien ?
Ik kan helaas nu niet testen want zit bij mijn vriendin... (@ P3 500
edit : Ik vroeg me trouwens af, die eerste oblivion gate in Kvatch liep ik zonder problemen door, wat zou er gebeuren als je het hele spel level 1 probeert te blijven?
[ Voor 16% gewijzigd door Wijnbo op 24-08-2006 19:57 ]
Eerst je level omhoog trainen, tot minimaal 10. Daarna gewoon elke cage etc. induiken en zoeken naar kisten, daar zit altijd veel duur spul in. Vooral Magical dingen zijn waardevol. Ik zelf doe dat sowieso, maar ik kom ook vaak NPC's tegen en die hebben vaak allemaal glass stuff bij zich, verkoopt ook lekker. En als je lekker veel stuff hebt gevonden ga je naar een merchant en verkoopt alles. Er zit ook ergens zo'n knopje en dan krijg je zo'n schuifje: daarmee kan je regelen dat je koper het voor meer dan normaal kooptVerwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 09:23:
[...]
En hoe krijg je (snel) veel geld?? Ik kom nooit boven de 2500g uit
Op die manier kan je lekker geld verdienen, het is welliswaar al een tijdje geleden, maar ik geloof dat ik door ff wat stuff te verkopen iets van 15k gold rijker was.
Dat gaat niet lukken, voor bepaalde quests moet je een bepaald level hebben. Het is wel zo dat je in theorie op level 1 alle vijanden aan kan omdat ze aangepast worden aan je eigen level. Je vind dan echter nooit de coole spulletjes.StonedKinG schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 19:39:
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Dat van die spulletjes snap ik , maar de eerste keer dat ik speelde dacht ik dat je na de sewers het water moes overstekenTsurany schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 20:35:
[...]
Dat gaat niet lukken, voor bepaalde quests moet je een bepaald level hebben. Het is wel zo dat je in theorie op level 1 alle vijanden aan kan omdat ze aangepast worden aan je eigen level. Je vind dan echter nooit de coole spulletjes.
Verwijderd
De tegenstanders zelf veranderen ook. Je komt higher level tegenstanders tegen, ook binnen een bepaalde klasse van tegenstanders.StonedKinG schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 20:40:
[...]
Dat van die spulletjes snap ik , maar de eerste keer dat ik speelde dacht ik dat je na de sewers het water moes overstekenDaar die 2 Archers gekilled en toen die dungeon ingegegaan. Vind je toch redelijk wat goud, edelsteen en andere waardevolle dingen. Ik neem toch aan dat dat hetzelfde blijft op een hoger level en dat alleen de armor en wapens van tegenstanders veranderd?
De loot moet ik inderdaad zeggen valt tegen, dus ik heb Phitts Worthwhile Thievery geinstalleerd. Ik hoop dat die chests nu wat leukere spulletjes bevatten zo af en toe. Maar goed aan de andere kant op mijn level en nog zonder Oblivion gates ingegaan te zijn, ben ik toch al aardig geared (level 42, 127 dagen in-game, hoofd thieves, DB en Arena) Master in belangrijke skills (blade, sneak, light armor, magic). Alles is nu vrij makkelijk en dat terwijl ik Oscuro's Oblivion overhaul (non-light) gebruik. Maar goed, zal die slider maar eens wat opschuiven en ik heb nog wel wat leuke dingetjes te doen: de main quest en ik heb die Bethesda addons ook gekocht, dus eens checken een dezer dagen.
Verwijderd
Als je geld nodig hebt moet je gewoon de Fighters Guild gaan doen. Zeer veel vechten en alle wapens die je vindt meenemen (met feather) en verkopen. Bij het afronden van de Fighter's Guild en de Mage Guild (die had ik tussendoor ook gedaan
) had ik 45.000 septiems, zo'n zwart paart, drie huizen, de beste spells en zeer veel enchanted meuk. Maar nu ben ik opnieuw begonnen
vraag voor de mensen die oblivion spelen (goede topic om die vraag hier te stellen lijkt me
)
wie heeft hier een Dell 2007WFP, kzou graag willen weten welke graka ze hebben en op welke config...
wie heeft hier een Dell 2007WFP, kzou graag willen weten welke graka ze hebben en op welke config...
Verwijderd
Ikke, Ikke, Ikke!!!SilentNL schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:44:
vraag voor de mensen die oblivion spelen (goede topic om die vraag hier te stellen lijkt me)

Heb een Asus A8R32-MVP Ati-crossfire 3200 moederbord met een AMD X2 4200+ en 2x 1gig aan DDR. VGA = 2x (crossfire) een Sapphire X1800XT.
Draait als een zonnetje!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2006 11:39 ]
DamnVerwijderd schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 11:37:
[...]
Ikke, Ikke, Ikke!!!![]()
![]()
![]()
Heb een Asus A8R32-MVP Ati-crossfire 3200 moederbord met een AMD X2 4200+ en 2x 1gig aan DDR. VGA = 2x (crossfire) een Sapphire X1800XT.
Draait als een zonnetje!
kijk men sig. voor mijn config... kan net niet op zen mooist (dan rond de 7 fps).
En denk je dat je met 1 graka ook goede fps kan halen met een X1800XT, want ik heb gekeken en ze zijn niet zo heel duur
Verwijderd
Een X1800GTO koop je al voor 200 euri.SilentNL schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 12:26:
[...]
Damn, en je hebt alles op zen hoogst neem ik aan?
kijk men sig. voor mijn config... kan net niet op zen mooist (dan rond de 7 fps).
En denk je dat je met 1 graka ook goede fps kan halen met een X1800XT, want ik heb gekeken en ze zijn niet zo heel duur
Heb je niet dezelfde prestatie maar komt wel in de buurt.
Ik heb alles op hoog staan, AA en HQAF voluit.
Soms heb ik ook nog wel eens last van een schokje, vooral als ik door de Imperial City richting Arcane Uni. loop.
Ik heb een ring of strength gemaakt in de university die mn strength fortified zodat ik veel meer mee kan nemenVerwijderd schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 08:47:
Als je geld nodig hebt moet je gewoon de Fighters Guild gaan doen. Zeer veel vechten en alle wapens die je vindt meenemen (met feather) en verkopen.
Dat zelf enchanten van spullen en spellmaking is een van de leukste aspecten van het spel. (naast het brouwen van drankjes natuurlijk).
[ Voor 13% gewijzigd door EfBe op 25-08-2006 14:02 ]
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Verwijderd
Die van mij schokt alleen maar als ik ergens binnen kom waar vuur brand. En alleen daar en dan echt enorm, tot soms 2 frames per seconde. Soms schokt ie ergens anders ook wel eens, maar dan is het spel gewoon van slag. Dan doe ik even F9 -> F5 en dan draait het weer perfect.
Soms klapt ie er ook gewoon uit, maar gelukkig pas na een lange tijd. De TAB-gelijk indrukken met ` is ook een doodzonde
Beetje suf dat je met fortify magick en een hele kleine spel oneindig spells kunt casten. Kwestie van de C indrukken met een voorwerp van je bureau, een boek er op leggen en na 2 uur terug komen om te zien dat je skill op 100 staat
(en nee, ik heb de verleiding weerstaan
)
Soms klapt ie er ook gewoon uit, maar gelukkig pas na een lange tijd. De TAB-gelijk indrukken met ` is ook een doodzonde
Beetje suf dat je met fortify magick en een hele kleine spel oneindig spells kunt casten. Kwestie van de C indrukken met een voorwerp van je bureau, een boek er op leggen en na 2 uur terug komen om te zien dat je skill op 100 staat
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2006 14:03 ]
Een volle vampier ( 100% ) heeft toch wat punten hoorevilpin0 schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 15:55:
Ik ben nu ook vampire, wel leuk enzo maar die powers gebruik ik niet en die extra stats zijn ook te verwaarlozen. Gaat er nog wat spannends gebeuren of zijn er speciale questen voor vampier?
Pro's : Meer van 500 met je mee kunnen sleuren..al op lagere levels...als een char die niet gespecialiseerd is op strength! Nachtzicht en een paar spells die heel handig uitkomen!
Con's : Tja...zon...en probeer maar iets te verkopen als je er als een 100% vampier uitziet.
Ik heb gewoon er voor gezorgt dat ik nooit vampier werdt...niet slapen tijdens de vampier missie bijvoorbeeld
There is no place like ::1
Verwijderd
Tzja, daar zit je dan met je Strenght op 100, de beste Feather spreuken, feather enchanted laarzen, feather enchanted amulet en een ring echanted nighteye. Het viel mij een beetje tegen. M'n hippe neger was opeens een bleekscheet, nekken bijten was ook niet echt spannend, er kwamen geen bijzondere missies bij en de meeste mensen vonden het doodnormaal dat hun befaamde neger opeens bleekwit met rode ogen was. En er kwamen ook geen wilde vampires-only avonturen op m'n pad.swampy schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 15:41:
[...]
Een volle vampier ( 100% ) heeft toch wat punten hoor
Pro's : Meer van 500 met je mee kunnen sleuren..al op lagere levels...als een char die niet gespecialiseerd is op strength! Nachtzicht en een paar spells die heel handig uitkomen!
Gelukkig had ik nog een savegame. Ik was dan ook vrijwillig vampier geworden om het even te ervaren.
Verwijderd
Hallo allemaal,
voor velen een makkelijke vraag, maar ik kom er niet uit
ik heb nu mijn tweede huis (mijn eerste huis staat in Anvil maar kan niet verder met de daarbij verbonden Quest), maar nu ik mijn 2e (veel kleinere) huis in Leyawin heb. Wil ik wat meubels kopen
Ik ben al naar de goods store geweest om meubels te kopen voor 3000 gold. Maar ik heb ze nog niet in mijn bezit. Wat moet ik doen om die meubels toch in mn huisje te krijgen? Ik heb nu 2 soorten interieur gekocht... is dat miscshien het probleem?
Groeten,
Marco
ik heb nu mijn tweede huis (mijn eerste huis staat in Anvil maar kan niet verder met de daarbij verbonden Quest), maar nu ik mijn 2e (veel kleinere) huis in Leyawin heb. Wil ik wat meubels kopen
Ik ben al naar de goods store geweest om meubels te kopen voor 3000 gold. Maar ik heb ze nog niet in mijn bezit. Wat moet ik doen om die meubels toch in mn huisje te krijgen? Ik heb nu 2 soorten interieur gekocht... is dat miscshien het probleem?
Groeten,
Marco
Als je ergens een huis koopt komt het er als quest bij te staan nadat je je huis bezocht hebt komt er een marker naar de persoon die meubels etc. verkoopt. Als je daar dan zo'n soort envelop (het plaatje lijkt volgens mij op envelop) voor de inrichting van je huis komt het direct in je huis te staan. Om de 'quest' van je huis uit te spelen moet je alle dingen kopen.Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 13:19:
10100111001
Verwijderd
Dank je wel voor je snelle request! Was me niet opgevallen dat ik bepaalde nieuwe dingen in mijn huisje hadDark Lord schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 14:02:
[...]
Als je ergens een huis koopt komt het er als quest bij te staan nadat je je huis bezocht hebt komt er een marker naar de persoon die meubels etc. verkoopt. Als je daar dan zo'n soort envelop (het plaatje lijkt volgens mij op envelop) voor de inrichting van je huis komt het direct in je huis te staan. Om de 'quest' van je huis uit te spelen moet je alle dingen kopen.
Ik liep net met een paar vrienden over straat, en zag een regenton bij iemand in de tuin staan
Had de neiging hem te looten
Wahah, dat heb ik ook weleens als ik veel Oblivion heb gespeeld.... dan zie ik zo'n Oblivion plantje staan bijvoorbeeld...StonedKinG schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 16:40:
Ik liep net met een paar vrienden over straat, en zag een regenton bij iemand in de tuin staan
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Same here als ik in de auto rij en ineens fel gekleurde planten in de berm zie staan!!StonedKinG schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 16:40:
Neej, en dan dít ..
Oblivion Real-life
'k Was afgelopen week een paar dagen in Schotland .. check this!
Heeej, koele cathedral!

wOEi .. een deur!

Yes, nog verder naar binnen!

Wow, koel zwaard !!

.. en een helm, schild en gloves!

damn, het zat vast

dees ook ..

Hmmm .. waar is me lockpick

tsssssssss
weer buiten ...
Hmm .. was dit, een pub, een inn ..

ff uithangbord checken

grmpf ... niks te eten!

Hmm .. ik was een vampire toch? Whahaha

Hmm .. hij werd wakker

wtf! Zie ik dat goed !?

Neeeeeeeeeej ... knijp me!!

Pewter plates!!! Whahaha
Scotland rocks !!
Paar vraagjes:
Wat kan je doen met die schietende Varla stones? (ja die op je schieten hehe) kunnen ze kapot of kan je er wat anders mee?
En ik zit in een ondergronds iets met een trap die remotely naar beneden gaat... alleen zonder remote haha kan ik die op een andere manier naar beneden krijgen?
Wat kan je doen met die schietende Varla stones? (ja die op je schieten hehe) kunnen ze kapot of kan je er wat anders mee?
En ik zit in een ondergronds iets met een trap die remotely naar beneden gaat... alleen zonder remote haha kan ik die op een andere manier naar beneden krijgen?
Je bedoelt die magische kanonnen in Aylied Ruins? Snel voorbij rennen, of zorgen dat je geen schade krijgt door magic 
Je wil een gate openen, maar die gaat pas open na het drukken op een knop ofzo
Wat moet je dan doen? Goed zoeken naar de knop lijkt mij.
Je wil een gate openen, maar die gaat pas open na het drukken op een knop ofzo
Verwijderd
Ben gister in het spel aangesproken door die mafkees van de “Dark Brotherhood” toen ik lag te pitten. Als je begint aan de missies van die faction, kan je dan ook nog uit de faction stappen of heeft de rest van de mensen in het spel geen weet van jou lidmaatschap aan de “Dark Brotherhood”.
Het lijkt mij namelijk een hele snelle manier om heel veel geld te verdienen, je krijgt meestal een minimum van 300 gold voor een klus, zag vaak al 500 staan, of andere rotzooi die je weer kan verkopen.
Heb alleen mijn twijfels bij het toetreden, als ik eenmaal lid ben kan je waarschijnlijk geen missies voor de Blades, Mages Guild of Fighters Guild meer doen???
Of heb ik dat verkeerd??
Het lijkt mij namelijk een hele snelle manier om heel veel geld te verdienen, je krijgt meestal een minimum van 300 gold voor een klus, zag vaak al 500 staan, of andere rotzooi die je weer kan verkopen.
Heb alleen mijn twijfels bij het toetreden, als ik eenmaal lid ben kan je waarschijnlijk geen missies voor de Blades, Mages Guild of Fighters Guild meer doen???
Of heb ik dat verkeerd??
Niemand weet tot nu toe van je lidmaatschap af. Dus als je er onzeker van voelt dan maak je eerst de missies af van de Mages Guild en de Fighters Guild en daarna die van de Dark Brotherhood. Zo heb ik het ook gedaan en ben nergens eruit geschopt. Je kan er niet uitstappen maar wel een pauze zeg maar nemen zo lang je wilt door niet bezig te gaan met de Dark Brotherhood opdrachten.Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 09:15:
Ben gister in het spel aangesproken door die mafkees van de “Dark Brotherhood” toen ik lag te pitten. Als je begint aan de missies van die faction, kan je dan ook nog uit de faction stappen of heeft de rest van de mensen in het spel geen weet van jou lidmaatschap aan de “Dark Brotherhood”.
Of heb ik dat verkeerd??![]()
Verwijderd
Gaat het om die mages guild quest, zo ja kijk hier onder.low_n_slow schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 20:42:
Paar vraagjes:
spoiler:
praat met de mages in de ruine, 1 boven 1 beneden.
uit eindelijk krijg je een vertaal boek van de mage boven, geef deze aan de mage beneden.
lees vervolgens de vier bordjes die beneden op de muur zitten en vertel die aan de mage beneden.
Hij geeft je een vertaling van elk bordje, dit zijn soorten spells die je moet gebruiken om hem open te krijgen.
mocht je die spells niet hebben, er staat een kist met scroll's daar zit zeker tussen wat je nodig hebt.
uit eindelijk krijg je een vertaal boek van de mage boven, geef deze aan de mage beneden.
lees vervolgens de vier bordjes die beneden op de muur zitten en vertel die aan de mage beneden.
Hij geeft je een vertaling van elk bordje, dit zijn soorten spells die je moet gebruiken om hem open te krijgen.
mocht je die spells niet hebben, er staat een kist met scroll's daar zit zeker tussen wat je nodig hebt.
nee daar ben ik niet mee bezig...Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:50:
[...]
Gaat het om die mages guild quest, zo ja kijk hier onder.
spoiler:praat met de mages in de ruine, 1 boven 1 beneden.
tis in een ruine die nenalata heet... of miss is die juist voor die mageguild quest?
Verwijderd
Ik zit in alle guilds en heb tot nu toe geen problemen (en al als thief iets gestolen van de mages guild). DB, thief al op einde.Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 09:15:
Of heb ik dat verkeerd??![]()
Hahaha, echt geweldig dit!ing._Buttje schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 20:00:
[...]
Same here als ik in de auto rij en ineens fel gekleurde planten in de berm zie staan!!![]()
Neej, en dan dít ..
Oblivion Real-life
[foto's]
Inderdaad zéér Oblivion, maar je had HDR zeker uitstaan?
[ Voor 68% gewijzigd door anandus op 29-08-2006 12:37 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Verwijderd
ligt er aan, zit die trap onder een pilaar die op je schiet als je er magic op gebruikt?low_n_slow schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 12:18:
[...]
nee daar ben ik niet mee bezig...
tis in een ruine die nenalata heet... of miss is die juist voor die mageguild quest?
neen, het is een trap die naar een lager gelegen gat leidt (gewoon zelfde ruimte maar dan lager plateau). tegen over de trap is een soort frame(lijkt op een schilderij lijst) maar daar kan je niks mee doen. Ik heb wel noclip functie gebruikt en dan blijkt dat er nog een hele ruimte achter dat frame zit. maar onder de trap is verder niks ofzo. vrij wazig allemaalVerwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:34:
[...]
ligt er aan, zit die trap onder een pilaar die op je schiet als je er magic op gebruikt?

Verwijderd
Ik krijg dat HDR + AA maar niet aan de praat.
Ik heb zojuist Oblivion installed, 6.8 chuck patch installed, ff gereboot, vervolgens in CCC de AA aangezet en toen het spel opgestart...
maar hij pakt hem niet
enig idee waar dit aan kan liggen?
specs:
Intel Core 2 E6600 2,4Ghz
2 GB DDR2 533Mhz
X1900XT
Ik heb zojuist Oblivion installed, 6.8 chuck patch installed, ff gereboot, vervolgens in CCC de AA aangezet en toen het spel opgestart...
maar hij pakt hem niet
enig idee waar dit aan kan liggen?
specs:
Intel Core 2 E6600 2,4Ghz
2 GB DDR2 533Mhz
X1900XT
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2006 18:38 ]
lolanandus schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 12:37:
[...]
Hahaha, echt geweldig dit!
Inderdaad zéér Oblivion, maar je had HDR zeker uitstaan?
volgens mij trouwens juist AAN. Als ik dít goed begrijp, dan is de belichting in normale games onrealistisch omdat je nooit verblind wordt, of vanuit een huis buiten op straat alle detail gewoon ziet, terwijl je IRL juist verblind wordt door ze zon e.d.
Tot hiervoor begreep ik de ophef over Lost Coast niet zo, maar na het zien van deze review (http://www.bit-tech.net/g...4/hl2_hdr_overview/1.html) snap ik het wel en ... wow .. heftig!!
niet dat je in Oblivion vanuit een huis überhaupt naar buiten kijken kunt in-game

[ Voor 3% gewijzigd door Alfa Novanta op 29-08-2006 22:16 ]
Verwijderd
Best wel realistisch dus, dat Oblivioning._Buttje schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:15:
onrealistisch omdat je nooit verblind wordt, of vanuit een huis buiten op straat alle detail gewoon ziet
[...]
niet dat je in Oblivion vanuit een huis überhaupt naar buiten kijken kunt in-game
Nog maar eens:
Iemand een tip hoe je de Shinoya-ruine kunt binnenkomen?
Of kun je die ruine niet binnengaan? Misschien een bug?
Voor uitleg waarom, zie een aantal pagina's terug....
Als je ipv zegt, een aantal pagina's terug, gewoon de link kopieert van de post die je gemaakt hebt... :x Is ook een stuk handiger om uitleg op te geven. Gewoon even klikken op het stukje "Geplaatst op ......." die url kopieren en hier neer zetten en klaar.Kosh66 schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 20:51:
Nog maar eens:
ik weet niet of we t over dezelfde ruine hebben.. maar ik kwam er ook een tegen waar ik niet in kon!Kosh66 schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 20:51:
Nog maar eens:
toen heb ik noclip gedaan om er alsnog in te gaan en de ruine doorlopen..
het blijkt dat er Orc hunters zijn die je kan killen en dan krijg je een sleutel maar aangezien je de quest niet bent begonnen kan je em ook niet af maken!
je komt dus via via aan iets om daar naar binnen te gaan! een mooie quest dus
Gasten, weet iemand waar ik snel een Bosmer (Wood Elf) kan vinden? Volgens Obliviowiki zijn o.a. de Bandit Bowman en enkele Vampire rassen Bosmer, maar kan er geen een van vinden... Heb hem nl nodig voor de allerlaatste Daedric Quest
Dit topic is gesloten.