Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SilentNL schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 19:42:
als ik Oblivion speel en ik doe selfshadows aan, hebben alle npc's en ik zelf een lelijke zwarte "schaduw" op de onderkant van het gezicht...
Volgens mij is dat gewoon het self-shadow effect. Ik ken niemand die het er goed uit vindt zien en iedereen speelt met self-shadows uit :)
Het is gewoon een slechte implementatie van een leuk idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:30
bassGunner schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 13:45:
Ik heb onderhand een aantal kasten in m'n huis helemaal volgeplempt met een heleboel dure stuff, met het idee om dat een keer te verkopen als ik geld nodig heb, alleen heeft bijna geen enkele winkel genoeg cash om de volle prijs te kunnen betalen. Ik geloof dat je kan investeren in winkels zodat ze meer geld tot hun beschikking hebben, maar daar moet je een hoge(re) mercantile skill voor hebben, en die levelt niet bepaald snel. Is er mss een mercantile trainer ergens? Of een andere oplossing hiervoor? Niet dat ik meer geld zo hard nodig heb nu maar goed...
Ik heb begrepen dat je mercantile skill sneller omhoog gaat als je alles per stuk verkoopt...Dus als je zeg maar 50 flawed pearls hebt die je wilt verkopen, niet alle 50 tegelijk verkopen maar 1 voor 1...Verder natuurlijk eerst proberen om de disposition zo hoog mogelijk te krijgen met de verkoper, daarna zo hoog mogelijk haggle'n en alle spullen 1 voor 1 verkopen...Gaat bij mij in ieder geval best aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentNL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-02 21:49
Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 00:52:
[...]

Volgens mij is dat gewoon het self-shadow effect. Ik ken niemand die het er goed uit vindt zien en iedereen speelt met self-shadows uit :)
Het is gewoon een slechte implementatie van een leuk idee.
wat jammer :'( en wat dom dat bethesda daar geen update voor uit bengt....

ook jammer is dat in het E3 filmpje had elk voorwerp zijn(of haar ;) ) eigen schaduw, jammer dat dat is weg gehaald... (kan natuurlijk wel voorstellen waarom, stel je komt in een winkel, een grote schaduw vlek en performance impact! :9 )

[ Voor 32% gewijzigd door SilentNL op 27-07-2006 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Weet iemand wat je in godsnaam moet doen bij Azura's star? :P

Ik sta daar hele tijd als een halve gare, of het nou dusk of dawn is.

Ontgaat me toevallig iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brekki
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-07 09:53
PcManiaxx schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 12:27:
Weet iemand wat je in godsnaam moet doen bij Azura's star? :P

Ik sta daar hele tijd als een halve gare, of het nou dusk of dawn is.

Ontgaat me toevallig iets?
Je bedoelt de quest bij Azura's shrine ?
spoiler:
Wanneer je met de personen daar praat kom je te weten dat je van dat spul dat dooie Will'O'Wisps achterlaten moet offeren (=klik op standbeeld) rond dusk of dawn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kosh66
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-07 21:40
Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 15:55:
Ik kan opeens de Ring of Vipereye niet meer equippen. Hij zegt gewoon doodleuk: "you can not equip this enchanted ring right now". Zelfs als ik verder niks aanheb blijft ie weigeren. Ring geeft een fortify agility van 9 (en mijn agility is nog lager dan 91) en een resist magic van 13%. Speelt sinds ik terug ben uit DreamWorld (daar heb je tijdelijk niets bij je). Niet zo'n enorme ramp, maar wel jammer.
Da's een bevestigde bug.... Het zou kunnen dat dit in de patch is opgelost, weet het niet zeker.
Heb de patch 1.1.511 draaien, maar de quest voor die ring, (Lifting the Veil), nog niet gedaan.

Het leuke/fijne aan deze bug is, dat de effecten blijven, terwijl je de ring in je inventory hebt en hem dus eigenlijk niet meer "equipped" hebt.

Je zou dus nu 2 ringen kunnen "equippen" en met dat effect van de "Ring of Vipereye" heb je er dus 3, i.p.v. de eigenlijk maximale 2! >:)

[ Voor 12% gewijzigd door Kosh66 op 01-08-2006 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
Hi-Sintar schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 03:06:
[...]

Ik heb begrepen dat je mercantile skill sneller omhoog gaat als je alles per stuk verkoopt...Dus als je zeg maar 50 flawed pearls hebt die je wilt verkopen, niet alle 50 tegelijk verkopen maar 1 voor 1...Verder natuurlijk eerst proberen om de disposition zo hoog mogelijk te krijgen met de verkoper, daarna zo hoog mogelijk haggle'n en alle spullen 1 voor 1 verkopen...Gaat bij mij in ieder geval best aardig.
Ja dat weet ik, maar dan nog gaat het levelen dan supersloom... Naja, niet zo boeiend op zich, houd me toch liever bezig met het betere hak&beuk werk... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kosh66
bassGunner schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 13:54:
[...]

Ja dat weet ik, maar dan nog gaat het levelen dan supersloom... Naja, niet zo boeiend op zich, houd me toch liever bezig met het betere hak&beuk werk... ;)
Als jullie de magesguild recommendations gedaan hebben en dus toegang hebben op de Arcane University (Imperial City), dan kun je zelf spells maken, maak dan een charmspell van 100% voor een seconde of 3. Dan gaat de disposition van de verkoper omhoog en kun je de haggle-slider een stukje omhoog zetten.

Wat ook helpt is, dat als je in de bovengenoemde spell een 2e effect toevoegt, b.v. een fortify luck of mercantile (als dit tot de mogelijkheden behoort, afhankelijk of je een "fortify skill" kunt casten) het nog een stuk sneller gaat met die haggle-slider.

[ Voor 4% gewijzigd door Kosh66 op 27-07-2006 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 22:29
ik heb nu wel allemaal leuk zo'n huisje gekocht met alle furniture die er te krijgen valt... alleen ik wil me wapens bijvoorbeeld wel in zo'n wapen-rek plaatsen.. maar dit lukt niet.. weet iemand hoe ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je het wapen laat vallen dan kun je wanneer je met je handje erboven gaat hangen en de Z key inhoudt het wapen verplaatsen.

Het is wel even oefenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faraway
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 11:34

faraway

Dank U...

Kosh66 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 14:04:
[...]

Als jullie de magesguild recommendations gedaan hebben en dus toegang hebben op de Arcane University (Imperial City), dan kun je zelf spells maken, maak dan een charmspell van 100% voor een seconde of 3. Dan gaat de disposition van de verkoper omhoog en kun je de haggle-slider een stukje omhoog zetten.

Wat ook helpt is, dat als je in de bovengenoemde spell een 2e effect toevoegt, b.v. een fortify luck of mercantile (als dit tot de mogelijkheden behoort, afhankelijk of je een "fortify skill" kunt casten) het nog een stuk sneller gaat met die haggle-slider.
Maak dan niet dezelfde vergissing als ik toen ik de eerste keer zo'n spell maakte :) . Per ongeluk fortify Mercentile 100pts on Touch gedaan ipv On Self. Het duurde even voor ik doorhad waarom ik die verkoopster zo moeilijk bleef doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-09 17:18
Ik ben net begonnen met dit spel als een kat. Snap eigenlijk niks van dit spel en ik zie wel. Ik lees vaak dat mensen dood maken slecht is? Wat gebeurt er als je mensen dood?

[ Voor 8% gewijzigd door Cabo op 28-07-2006 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:03

JdM

Humbled

Caboman schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 01:14:
Ik ben net begonnen met dit spel als een kat. Snap eigenlijk niks van dit spel en ik zie wel. Ik lees vaak dat mensen dood maken slecht is? Wat gebeurt er als je mensen dood?
Dan wordt je vanzelf uitgenodogd bij de dark brotherhood :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:20

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

En bij de Imperial Jailor

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kosh66
Misschien even een domme vraag, maar is het mogelijk om Welkynd-, Varla-, of Sigilstones te vermenigvuldigen in die multiplierbox van de arch-mage? (Ik ben zelf nog geen arch-mage & moet nog een paar quests).

Ik zal waarschijnlijk wel iets te optimistisch zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-09 18:20
Kosh66 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 11:14:
Misschien even een domme vraag, maar is het mogelijk om Welkynd-, Varla-, of Sigilstones te vermenigvuldigen in die multiplierbox van de arch-mage? (Ik ben zelf nog geen arch-mage & moet nog een paar quests).

Ik zal waarschijnlijk wel iets te optimistisch zijn?
ik ben zelf nog niet zo ver bij de mages guild, maar volgens mij kon je die kist alleen maar gebruiken voor ingredienten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kosh66
-Eraser- schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 11:23:
[...]
ik ben zelf nog niet zo ver bij de mages guild, maar volgens mij kon je die kist alleen maar gebruiken voor ingredienten :?
Da's dan jammer.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 23:32:
[...]

kan je dat eerste stuk even spoilertaggen?
offtopic:
Done, sorrie voor de laatste reactie. Ik zit zonder internet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
ik ben ook ongewilt vampier nu, maar hoe kom ik er vanaf? ik heb gelezen dat er een quest is om er van te genezen maar hoe zit dat precies? waar kun je die quest halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReZ1987
  • Laatst online: 08:46
WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 17:48:
ik ben ook ongewilt vampier nu, maar hoe kom ik er vanaf? ik heb gelezen dat er een quest is om er van te genezen maar hoe zit dat precies? waar kun je die quest halen?
Prerequisites: You are a vampire
Faction: N/A
Quest giver: Go to any chapel's priest or healer
Reward: Cured from vampirism
Wees gewaarschuwd, de quest is vrij lang ;)

Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Laatst online: 16-09 17:18
Wat heeft het nut als je met iemand praat en hoe krijg ik ervoor dat ze me aardig vinden, en hoe werkt die ronddraaiende schijf?

En hoe kan je een paard kopen, die man zegt dat ik steel en kon hem niet dood maken. 8)

[ Voor 27% gewijzigd door Cabo op 29-07-2006 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-09 16:40
Caboman schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 20:02:
Wat heeft het nut als je met iemand praat en hoe krijg ik ervoor dat ze me aardig vinden, en hoe werkt die ronddraaiende schijf?

En hoe kan je een paard kopen, die man zegt dat ik steel en kon hem niet dood maken. 8)
http://oblivion.gamewikis.org/wiki/Main_Page

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 22:29
gvd had ik net zo'n ellelange quest gedaan om zo'n akavari collectie te voltooien... laad ik verkeerd
kan ik alles weer opnieuw doen.. mooi dat ik die quest nie meer ga doen.. stom rotwijf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Caboman schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 20:02:

Koop het spel? Of kijk in je boekje?

Ongelooflijk hoe weinig moeite mensen tegenwoordig nemen om dingen uit te vogelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 15:49

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

:w

Ik ben eigenlijk op zoek naar handelaars die eens wat meer centen hebben om de duurdere zaken van je te kopen tegen de normale prijs. Ik heb van die trollen een 3-tal staffs gejat die elk 7700 kosten o.i.d. maar de rijkste handelaar die ik tot nog toe gevonden heb is die ene in the Imperial City met 1200 goudstukken. Daar gaan ze niet voor weg dus :P

Ik heb ooit een mod gezien geloof ik die 1 erg rijke handelaar toevoegde aan het spel, maar kweet niet waar ik die vinden kan, maar wellicht weet iemand een betere mod die elke handelaar een beetje rijker maakt .. !? thnx :>

edit:
Nog wat langer lopen zoeken, maar nu met meer succes :P

moremerchantsmoremoney

yes! _o_

edit:
Ik vond btw ook nog een mod die alle goudklopjes en zilverklompjes meer waard maakten, evenals die safieren en emeralds e.d. welke natuurlijk ook wel heel erg cheap zijn in het spel ...

Valuable gems and gold.7z

edit: 7z extracter

[ Voor 39% gewijzigd door Alfa Novanta op 31-07-2006 18:02 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 17:05
Heb de E3 2005 Demo van Oblivion gezien en zo eens wat erover gelezen en ik ga morgen toch maar eens naar de winkel om het spel te kopen :)

Is misschien wel een leuk spel naast WoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
Zo, hehe, ook de DB uitgespeeld... Wel jammer want dat was voorlopig het hoogtepunt van dit spel voor mij.
spoiler:
Vooral die quest waar je een mystery guest op een "feestje" bent was geweldig >:)

Nu maar eens beginnen aan de Mage Guild quests, hoewel dat me niet echt trekt eigenlijk. Daarna Thieves Guild en dan maar weer eens de Main Quest oppikken. Mss nog wat Daedric Quests en Oblivion Gates...

Trouwens, ik level nu nauwelijks meer... M'n Blade en Heavy Armor skills zijn al 100+, Hand to Hand en Blunt gebruikte ik nooit maar dat ga ik nu maar doen om nog wat te levelen (nu 23 ofzo). Illusion blijft makkelijk om mee te levelen maar dat houdt ook een keer op, Speechcraft is een slow bastard. Ohja, Block ook. Lopen er nog ergens hi-level Block en Speechcraft trainers rond?

Heeft het trouwens zin om een skill boven de 100 (=master) te hebben? Heb meestal een Blade skill van 113 m.b.v. wat ringen enzo, maar als dat verder niet uitmaakt (Master=Master?) dan equip ik ook eens andere items...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
superbassie schreef op maandag 31 juli 2006 @ 23:33:
Heb de E3 2005 Demo van Oblivion gezien en zo eens wat erover gelezen en ik ga morgen toch maar eens naar de winkel om het spel te kopen :)

Is misschien wel een leuk spel naast WoW
Je zult je er geen buil aan vallen ;)
Superspel en waanzinnig mooi als je pc het trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 01:49
bassGunner schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 02:27:
Heeft het trouwens zin om een skill boven de 100 (=master) te hebben? Heb meestal een Blade skill van 113 m.b.v. wat ringen enzo, maar als dat verder niet uitmaakt (Master=Master?) dan equip ik ook eens andere items...
Dat vraag ik me nou ook steeds af.... zou Blade boven de honderd nog voor extra damage zorgen ofzo?

En wat ik me nou ook steeds afvraag: als je een zwaard hebt met bv attack 30, dan doet ie 30 damage neem ik aan? Maar als ie nou als extra 20 points firedamage heeft, doet ie dan 50 damage? Dus is ie dan even sterk als een 'normaal' zwaard van 50?

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Syntagma schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 08:27:
[...]

Je zult je er geen buil aan vallen ;)
Superspel en waanzinnig mooi als je pc het trekt.
Heb op het moment een:

AMD Athlon 64 3500+ @ 2,2 Ghz
1534 MB RAM
nVidia GeForce 7600 GT

Dus ik neem aan dat Oblivion het toch ook wel goed zou moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

superbassie schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 10:10:
[...]

Heb op het moment een:

AMD Athlon 64 3500+ @ 2,2 Ghz
1534 MB RAM
nVidia GeForce 7600 GT

Dus ik neem aan dat Oblivion het toch ook wel goed zou moeten doen :)
Verwacht alleen niet dat je het HIGH gaat draaien. Medium should do the trick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exar_Kunn schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 09:14:
Dat vraag ik me nou ook steeds af.... zou Blade boven de honderd nog voor extra damage zorgen ofzo?
Each rank in a particular skill grants the player a skill perk, which can provide a passive boost to something, provide a new attack, or make the skill more effective. Note that except for Athletics and Acrobatics, skills over 100 has no further effects.
Bron: Obliviowiki
@bassGunner: ik zou dus ff nieuwe ringen zoeken :)
En wat ik me nou ook steeds afvraag: als je een zwaard hebt met bv attack 30, dan doet ie 30 damage neem ik aan? Maar als ie nou als extra 20 points firedamage heeft, doet ie dan 50 damage? Dus is ie dan even sterk als een 'normaal' zwaard van 50?
Niet helemaal, want sommige vijanden zijn resistent tegen vuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
ik moet voor "een quest" ;) wat nightshade hebben, maar waar groeit dat spul zoal? ik heb wel 2 maar 1 is gejat en de andere bij de mageguild gepakt (gratis zonder jatten) ik heb zelf ze niet zien groeien volgensmij, helaas heb ik voordat ik de quest aannam behoorlijk wat van die ingrediënts omgebouwt tot potions, dus heb waarschijnlijk ook wle wat nightshade doorgedraaid.

maar weet iemand waar ik het makkelijk kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kosh66
WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 12:14:
ik moet voor "een quest" ;) wat nightshade hebben, maar waar groeit dat spul zoal? ik heb wel 2 maar 1 is gejat en de andere bij de mageguild gepakt (gratis zonder jatten) ik heb zelf ze niet zien groeien volgensmij, helaas heb ik voordat ik de quest aannam behoorlijk wat van die ingrediënts omgebouwt tot potions, dus heb waarschijnlijk ook wle wat nightshade doorgedraaid.

maar weet iemand waar ik het makkelijk kan halen?
Vlgs. mij als je o.a rond Bravil buiten gaat rondlopen kom je er zat tegen in de bossen.
(let wel op, je kunt o.a. beren, wolven en ook ogres tegen het lijf lopen...)

Je kunt dat spul ook kopen in de steden, als je dat wilt...

[ Voor 4% gewijzigd door Kosh66 op 01-08-2006 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
PcManiaxx schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 10:32:
[...]

Verwacht alleen niet dat je het HIGH gaat draaien. Medium should do the trick.
Ben benieuwd :)
Ik ga nu denk ik ff het spel halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
superbassie schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 13:14:
Ben benieuwd :)
Ik ga nu denk ik ff het spel halen
offtopic:
Jouw avatar... Pennywise was een grote jeugd trauma. :/ :P

[ Voor 5% gewijzigd door D. Ninjai op 01-08-2006 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
[...]

Ja, alleen zijn sommige monsters immune of resistant to fire damage zoals bvb fire attronach.
Het beste is gewoon al je equipment te boosten met fortify strength (sluit genoeg gates tot je de stones hebt). Dan doe je de enchantments op glass armor (omdat glass het meeste def heeft met light armor op 100, bij mij 65 zonder helm, meer def dan 65 kan niet).
Op je blade doe je dan best drain health, dat doet dan bvb 10hp weg bij je vijand en voegt die toe bij jou.
Zodra je dit hebt (full ench glass met light armor op 100) ben je echter wel onverslaanbaar dus pas op als je het niet te simpel wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
D. Ninjai schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 13:21:
[...]

offtopic:
Jouw avatar... Pennywise was een grote jeugd trauma. :/ :P
offtopic:
haha :P van wie niet ^^

De DVD gaat nu de DVD-Rom in btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
Verwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 11:37:
[...]

[...]

Bron: Obliviowiki
@bassGunner: ik zou dus ff nieuwe ringen zoeken :)
Ah, thanks dude. Ringen zat gelukkig ;)

Heeft iemand nog een lijstje met skill-trainers toevallig? (dan liefst expert+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Ik blijf me trouwens verbazen over dit spel :)

Er komt gewoon geen einde aan! Heb nog géén 1 gate geshut, maar ben al 143 (spel)dagen aan het spelen @level 28!

Maar ik moet zeggen, door de juiste Mods wordt het er wel veel beter op! Smakelijker so to say :9

Afbeeldingslocatie: http://www.alfa90register.nl/overig/Mods1.gif

Welke mods hebben jullie? :)

[ Voor 20% gewijzigd door Alfa Novanta op 01-08-2006 14:57 ]

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guardian-spirit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-03-2023
bassGunner schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 14:37:
[...]

Ah, thanks dude. Ringen zat gelukkig ;)

Heeft iemand nog een lijstje met skill-trainers toevallig? (dan liefst expert+)
http://oblivion.ufrealms.net/trainers.php (?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kosh66
Of, als je op de Arcane University toegang hebt, maak een drain skill spell op jezelf. Dan heb je geen expert/master trainer nodig. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu toegang tot de arcane university (dus enchanting) en ik vraag me af of bij het levelen je base endurance gebruikt wordt om je health te increasen of dat items met constant +endurance hierbij kunnen helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Verwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 18:03:
Ik heb nu toegang tot de arcane university (dus enchanting) en ik vraag me af of bij het levelen je base endurance gebruikt wordt om je health te increasen of dat items met constant +endurance hierbij kunnen helpen?
Endurance bepaalt inderdaad hoeveel health je hebt, zie ook deze pagina ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Heb het ff gespeeld, maar moet wel zeggen dat de gameplay erg zuigt. Third Person helaas ook, dus ik wordt wel gedwongen First Person te spelen. Paardrijden gaat ook heel moeizaam...
Mja, de graphics zijn wel weer nice en dat maakt ook wel weer wat goed. Anyway, ik ga nog maar ff doorspelen en kijken of dingen mij nog duidelijk worden

/edit
goed, weggegooid geld dus =/ dit spel gaat weer van mn pc af...wat een ongelooflijk saai spel....

[ Voor 13% gewijzigd door superbassie op 01-08-2006 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Eraser- schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 18:20:
[...]
Endurance bepaalt inderdaad hoeveel health je hebt, zie ook deze pagina ;)
Dat wist ik al, maar wat ik wil weten is of een kunstmatig hoger gemaakte endurance voor een permanente health increase zorgt. Bij het levelen krijg je er namelijk endurance/10 bij. Stel dat ik met allemaal constant effect enchants mijn endurance van 100 (base) naar 120 breng, krijg ik dan 10 health per level of 12 per level?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

superbassie schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 19:45:
Heb het ff gespeeld, maar moet wel zeggen dat de gameplay erg zuigt. Third Person helaas ook, dus ik wordt wel gedwongen First Person te spelen. Paardrijden gaat ook heel moeizaam...
Mja, de graphics zijn wel weer nice en dat maakt ook wel weer wat goed. Anyway, ik ga nog maar ff doorspelen en kijken of dingen mij nog duidelijk worden

/edit
goed, weggegooid geld dus =/ dit spel gaat weer van mn pc af...wat een ongelooflijk saai spel....
Tjah, als je in een paar uurtjes een spel kunt afkraken wat menigeen al weken achtereen in de ban houdt ben je een knaap. Heb je wel door dat als je een quest begint, je het compas onder in beeld goed in de gaten moet houden? :? Richting het rode en later groene pijltje als je in de buurt bent. Daarnaast kun je alle kanten op die je maar wilt en kom je vanalles tegen, te gek om op te noemen. Daarnaast de verschillende Guilds waarvan je lid kunt worden met hun eigen toelatingsquests, de stad met zijn vele facetten en diversiteit aan mensen. En onderweg genieten van de gewéldige graphics!! _o_

Tjah, als je wow speelt, is het wellicht ff wennen dat je zélf nu achter het stuur van het spel zit, dan dat andere mensen de actie bepalen ...... 't is wel ff andere gameplay denk ik, maar als ik de graphics van wow zie en het feit dat je met nu-en-dan spelen hopeloos achterop raakt bij al die gasten die geen sociaal leven meer over houden ..

Tjah, ieder zijn meug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ing._Buttje schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 14:54:
Er komt gewoon geen einde aan! Heb nog géén 1 gate geshut, maar ben al 143 (spel)dagen aan het spelen @level 28!
Precies. Ik heb inmiddels wel wat gates dicht gedaan, maar hoe heerlijk is het om langzaam op te bouwen naar het moment dat je voor het eerst een gate tegen gaat komen, en om dan (geheel in roleplaying stijl) toch even te twijfelen of je er wel in durft :)
Welke mods hebben jullie? :)
Hey! Die oblivion.esm heb ik ook! :)
Maar mijn lijstje is momenteel het volgende (heb maar even twee kolommen gemaakt):
Afbeeldingslocatie: http://www.elmerproductions.com/tweak/pics/oblmods.gif
Als je van boeken houdt is de 'Book Jackets' essentieel. Erg mooie covers voor de verzamelaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Verwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 22:09:
[...]

Dat wist ik al, maar wat ik wil weten is of een kunstmatig hoger gemaakte endurance voor een permanente health increase zorgt. Bij het levelen krijg je er namelijk endurance/10 bij. Stel dat ik met allemaal constant effect enchants mijn endurance van 100 (base) naar 120 breng, krijg ik dan 10 health per level of 12 per level?
Ik weet het niet zeker, heb het zelf nog niet geprobeerd, maar ik denk het wel. Met andere attributes zoals strength werkt het ook; ik heb een amulet met constant effect fortify strengt, waardoor je dus meer kan dragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Eraser- schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 00:32:
[...]
Ik weet het niet zeker, heb het zelf nog niet geprobeerd, maar ik denk het wel. Met andere attributes zoals strength werkt het ook; ik heb een amulet met constant effect fortify strengt, waardoor je dus meer kan dragen
Ik heb het inmiddels uitgeprobeerd, maar het dragen van constant effect items tijdens het levelen (endurance) heeft geen positieve invloed. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Dit spel blijft echt geweldig na een paar maandne niet gespeelt te hebben ben ik gisteren weer ff verder gegaan alleen tot mijn grote ongenoegen kon ik echt geen 1 leuke quest meer vinden in me log, heb zon beetje alles al gedaan en heb nu alleen nog kleine flut questjes.

Zijn er nog goede addons die nieuwe content/questen enzo toevoegen? Ben ik weer even zoet :)
Er is echt zon ladings mods uitgekomen dat ik echt niet weet wat de moeite waard is en wat niet. Wat tips zouden zeer welkom zijn :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kosh66
evilpin0 schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 10:17:
Dit spel blijft echt geweldig na een paar maandne niet gespeelt te hebben ben ik gisteren weer ff verder gegaan alleen tot mijn grote ongenoegen kon ik echt geen 1 leuke quest meer vinden in me log, heb zon beetje alles al gedaan en heb nu alleen nog kleine flut questjes.

Zijn er nog goede addons die nieuwe content/questen enzo toevoegen? Ben ik weer even zoet :)
Er is echt zon ladings mods uitgekomen dat ik echt niet weet wat de moeite waard is en wat niet. Wat tips zouden zeer welkom zijn :)
Moet je eens in de (mod-)community kijken:

TES-Source: http://www.tessource.net

Oblivion op de UESP-Wiki: http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Oblivion, onder het kopje modding.

Filefront: http://elderscrolls.filefront.com/

Voor de zwaar verslaafden, die tijd zat hebben:
http://www.tamriel-rebuilt.org/

Etc.

B.t.w.: Deze links staan ook bij de topicstart, behalve de laatste dacht ik.

[ Voor 5% gewijzigd door Kosh66 op 02-08-2006 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
Heuj, Mages Guild ook uitgespeeld... :9

Heb sinds een tijdje een Invisibility spell, dan wordt alles makkelijk opeens... Gewoon invisible > sneak > critical damage 6x (Daedric Longsword) > dood... :/ Ten minste de normale Necromancers, andere beestjes vergen nog wat extra polijstwerk.

En wat krijg je belachelijk veel potions en scrolls steeds, heb net al voor een paar duizend aan dat spul verkocht, en heb nog honderden potions "thuis"...

Trouwens wel grappig dat ik nu Arch Mage ben maar ben nog steeds een enorme magic-n00b. Heb een Magica van 110pts ofzo, ben wel master in Illusion (major skill) en journeyman in restoration maar verder overal novice in.

spoiler:
En wat was die Worm gast een watje zeg, 4 klappen met m'n Daedric Longsword (niet eens enchanted) en hij was dood. Heb je nog wat aan die reanimation staff van hem? Eerst was ik van plan om ex-Arch Mage Traven weer tot leven te wekken, maar zijn lijk was al opgeruimd... En moet je nog wat met zijn Soul in die black soul gem?

Nu nog ff Thieves Guild uitspelen en dan schiet het alweer op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

spoiler:
Die soul kan je gebruiken voor enchantments als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bassGunner schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 02:43:
Heb sinds een tijdje een Invisibility spell, dan wordt alles makkelijk opeens... Gewoon invisible > sneak > critical damage 6x (Daedric Longsword) > dood... :/ Ten minste de normale Necromancers, andere beestjes vergen nog wat extra polijstwerk.
Mijn favoriete methode met mijn eerste character (pure mage) was invisible > paralyze > paar vuurballetjes > (indien nog niet dood) paralyze enz. >:)
bassGunner schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 02:43:
spoiler:
En wat was die Worm gast een watje zeg, 4 klappen met m'n Daedric Longsword (niet eens enchanted) en hij was dood. Heb je nog wat aan die reanimation staff van hem? Eerst was ik van plan om ex-Arch Mage Traven weer tot leven te wekken, maar zijn lijk was al opgeruimd... En moet je nog wat met zijn Soul in die black soul gem?
spoiler:
Met die reanimation staff kun je iemand even (halve minuut ofzo) tot leven wekken, zodat ie voor je kan vechten. Ik had Baurus ermee gereanimeerd (was gesneuveld bij de Great Gate quest) maar ik kon niet eens met hem praten, hij liep er gewoon bij als een zombie, toch wel jammer :/ Wat je nou met die Colossal Black Soul Gem moet is mij ook ontgaan, het leek mij een nutteloze zelfmoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Ik zit een beetje vast in de Spies -quest:

spoiler:
In mijn Journal staat: "I should tell Captain Burd about the visitor staying with Jearl, since he said there were no strangers in town." Als ik nu naar Captain Burd toe ga kan ik hem dit alsnog niet vertellen :{

Ik heb geen idee wat ik nu moet doen, Iemand die me kan helpen? BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Dus,
spoiler:
behalve Jearl, kunnen ze niemand bedenken. Misschien nuttig om even met haar te babbelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Kan iemand mij vertellen hoe die mod heet waarbij je efficient kan levellen? BTMOD2 heb ik al geinstalleerd en is er handig. Maar ik zou graag efficient willen levellen en er langer over doen.

Ik meen te herinneren dat ik het hier een keer voorbij zag komen. Zoek functie leverde helaas niets op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
PcManiaxx schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 14:34:
Kan iemand mij vertellen hoe die mod heet waarbij je efficient kan levellen? BTMOD2 heb ik al geinstalleerd en is er handig. Maar ik zou graag efficient willen levellen en er langer over doen.

Ik meen te herinneren dat ik het hier een keer voorbij zag komen. Zoek functie leverde helaas niets op.
raar, als ik dit topic zoek op "level mod" is de tweede hit raak..

http://www.tescreens.be/o...index.php/AF_Leveling_Mod

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Ik gebruik de skill Diary

Afbeeldingslocatie: http://www.alfa90register.nl/overig/Mods1.gif

Krijg je een extra boek in je inventory (nadat je hem hebt opgepakt bij de exit van de sewers als je uit de cel van Imperial City komt) en kun je, je vorderingen in de gaten houden. Het gaat op zich niet langzamer, maar je kunt wel een beetje inschatten of je 2, 3, 4, of 5 punten er op vooruit kunt gaan met bepaalde zaken. Soms gaat levelen best snel jah, maar ga je steeds maar met 2 punten per item omhoog. Wat ik doe, gewoon niet slapen gaan, maar gericht dingen 'trainen'. Ik was altijd met de boog in de weer, maar hand-to-hand, blade en blunt leken nergens op! Nu ga ik gericht de ratten, krabben, simpele orcs, wolven e.d. te lijf met mijn vuisten, zwaard of bijl .. en soms laat ik ze een minuut of 5 inbeuken op mijn schild. Als je dan je Diary in de gaten houdt, ga je wellicht 5 punten er op vooruit in strength per level. Zodra je het genoeg vind ga je slapen :)

Of je er wat aan hebt .. !? Tja :/ .. vinnut wel geinig :P

[ Voor 3% gewijzigd door Alfa Novanta op 08-08-2006 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je met zo'n gevulde black soul gem nou nog iets meer dan met een ordinaire Grand Soul Gem?
Of kun je daar ook alleen maar mee enchanten? Ander gebruik ik wel een gewone Grand Soul Gem, beetje zonde van m'n black soul gem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 09:18:
Kun je met zo'n gevulde black soul gem nou nog iets meer dan met een ordinaire Grand Soul Gem?
Of kun je daar ook alleen maar mee enchanten? Ander gebruik ik wel een gewone Grand Soul Gem, beetje zonde van m'n black soul gem...
Heb je de Obliviowiki al gecheckt? ;)
Black Soul Gems filled with a human soul are just as powerful as Grand Soul Gems filled with a Grand soul. These items are considered evil, evidence of wrongdoing in the quest Cheydinhal Recommendation.
Enige verschil is dus dat je er souls van mensen in kunt vangen, verder is ie even sterk als Grand Soul Gems. "These items are considered evil", dus het duveltje op je schouder wordt er blij van >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 10:45:
[...]

Heb je de Obliviowiki al gecheckt? ;)

[...]

Enige verschil is dus dat je er souls van mensen in kunt vangen, verder is ie even sterk als Grand Soul Gems. "These items are considered evil", dus het duveltje op je schouder wordt er blij van >:)
nee, sorrie, had ik even moeten doen. Helaas zit ik thuis nog steeds zonder internet dus moet het allemaal in de 2 seconden dat ik op de uni ben.

Maareh... je hebt er dus verder niets extra aan. Weet ik dat ook weer :) Thnz.
(nouja, mensen kunnen vangen is misschien wel handig, ware het niet dat ik nog heel veel gevulde Grand Soul Gems heb).

Wel een gemiste kans, dat je met Black Soul Gems niet wat extra evil necromancyachtige shit kan doen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2006 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Na de demo van Dark messiah gespeelt te hebben moet ik toch de conclusie trekken dan het combat gedeelte echt bout is van oblivion, vooral op hoger lvl. Je tegenstanders verandere niet en wat ik vooral zwaar irritant vindt is dat er zo weinig tegenstanders zijn maar die je dan wel meteen een half uur met je zwaard moet bewerken voordat ze dood zijn. Maarja misschien wel beter zo weinig tegenstanders anders wordt het niet meer speelbaar met de slecht geoptimaliseerde engine.

Oblvion zou het wel winnen kwa landschap, alhoewel ik echt geen enkel uniek stukje ben tegengekomen ziet er wel allemaal zeer mooi uit.

Dark messiah wint dik kwa gameplay.
Of mag ik deze games eigenlijk niet vergelijken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Nu online
Van mij mag je. Qua gevechten ben ik het met je eens. Maar Dark Messiah is van level naar level en Oblivion is het type ''doe wat je wilt, wanneer je maar wilt'' in een free-roaming wereld.

[ Voor 7% gewijzigd door D. Ninjai op 11-08-2006 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 10:51:
[...]

nee, sorrie, had ik even moeten doen. Helaas zit ik thuis nog steeds zonder internet dus moet het allemaal in de 2 seconden dat ik op de uni ben.

Maareh... je hebt er dus verder niets extra aan. Weet ik dat ook weer :) Thnz.
(nouja, mensen kunnen vangen is misschien wel handig, ware het niet dat ik nog heel veel gevulde Grand Soul Gems heb).

Wel een gemiste kans, dat je met Black Soul Gems niet wat extra evil necromancyachtige shit kan doen.
Ik zou er altijd 1 achter de hand houden als ik jou was ;)

En ik wou dat ik dat toen ook gedaan had toen ik er één had :(
Nu moet ik er weer één opsnorren ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Ik ben dit weekend maar overnieuw begonnen. Lading mods geinstaleerd waaronder mods voor betere natuur en de Francesco's Leveled Creatures-Items mod. Heeft iemand hier ervaring mee? Heb al wel wat nieuwe wapens ingame gezien, geeft een egr leuke impulse alleen zijn de wapens graphishe van lage kwaliteit en hebben totaal geen lichting effect, dus geen hdr op je mooie hammer wat echt een te groot gemis is. Wel had ik een leuke grote orc hak bijl gevonden, erg leuk aangezien ik een orc warrior speel.

De weather effect mod zorgt ook voor wat extra variatie en een andere mod zorgt ervoor dat wolven en andere dieren nu ook in groepen leven, wat soms voor spannende sitaties kan zorgen :)

Al met al geven de mods de game toch net even de extra impulse die ik nodig heb om er weer van te genieten. Alhoewel de ati anti aliasing patch daar ook erg aan meewerkt, aa maakt deze game echt af vindt ik persoonlijk. Ik irriteerde me toch wel aan de karteltjes op 1280x1024.

Kan iemand nog een leuke mod aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Ik vind deze mod erg goed: Book Jackets.
Bijna alle bookcovers worden hierbij vervangen., zie ook een voorbeeldje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
MueR schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 10:12:
Leuk maar de boeken negeer ik over het algemeen :)

Moet zeggen dat ik toch veel meer mods had verwacht die extra content bieden, er zijn nu echt vele honderen mods die alleen dingen aanpassen, kan ook leuk zijn. Maar liever zie ik mods die extra questen aanbieden of waarbij de dungeons onder handen worden genomen er een bazen enzo worden ingepropt. De dungeons van oblivion vanilla zijn echt gewoon dood. Paar kistje waar echt nooit wat inzit en altijd weer dezelfde monsters.

Persoonlijk heb ik echt het idee dat bethasoft gewoon een ruw spel heeft afgelevert met de gedachte: De modders maken het wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Phitt's Worthwhile Thievery
Je ziet een leuke chest, met een Hard slot. 6 lockpicks later is het slot open, en vind je 5 gold, en een crystall ball. Argh! Deze mod tackelt deze ergernis van eerlijke dieven. De mod is beschikbaar in 6 varianten. Deze mod past verschillende kisten aan in het spel, waardoor er vaker waardevolle items liggen verborgen in dungeons en ruines.

Scaled Economy
Wat behoorlijk irritant is, zijn de merchants. Je komt aanzetten met je armen vol Daedric spulletjes, en de merchant heeft maar 500 gold. Met deze mod worden de meeste merchants aangepast zodat hun goud ook omhoog gaat wanneer jij levelt.

Kvatch rebuilt
De mod is nog niet af, maar wordt regelmatig geupdate. Het is niet aan te raden deze mod te installeren voordat je de Main Quest hebt uitgespeeld. De naam van de mod zal wel genoeg zeggen denk ik zo, en anders doen de screenshots dat wel.

Bruma Mages Guild rebuilt
Ook bij deze mod geldt: pas installeren nadat je de Mages Guild quests hebt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

MueR schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 10:12:
Koel, die ga ik de volgende keer ook even proberen!! :)
evilpin0 schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 10:35:
[...]

Leuk maar de boeken negeer ik over het algemeen :)
Ik heb er geloof ik al eens een nieuwe Quest aan over gehouden en nu en dan wordt er een skill verhoogt. Als je bijvoorbeeld een boek leest over Armor.
MueR schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 11:13:
Phitt's Worthwhile Thievery
Je ziet een leuke chest, met een Hard slot. 6 lockpicks later is het slot open, en vind je 5 gold, en een crystall ball. Argh! Deze mod tackelt deze ergernis van eerlijke dieven. De mod is beschikbaar in 6 varianten. Deze mod past verschillende kisten aan in het spel, waardoor er vaker waardevolle items liggen verborgen in dungeons en ruines.
Very annoying indeed :(

hmmm .. maar met security 41 en Fortify security +6 scheelt een hoop ;)

Ik open de sloten trouwens volledig op het gehoor, klikken zodra je die heldere, 2*pling* hoort .. klik..klik..klikpling..klik..klik..klik.....
Scaled Economy
Wat behoorlijk irritant is, zijn de merchants. Je komt aanzetten met je armen vol Daedric spulletjes, en de merchant heeft maar 500 gold. Met deze mod worden de meeste merchants aangepast zodat hun goud ook omhoog gaat wanneer jij levelt.
Daar had ik een andere mod voor, merchentsmoremoney heet ie geloof ik, Kun je ook vinden in mijn screenshot van een paar posts terug.
Bruma Mages Guild rebuilt
Ook bij deze mod geldt: pas installeren nadat je de Mages Guild quests hebt gedaan.
Wat doet deze mod? Ik kan geen beschrijving vinden maar klinkt best heftig ..

[ Voor 79% gewijzigd door Alfa Novanta op 14-08-2006 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
ing._Buttje schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 13:42:

Ik open de sloten trouwens volledig op het gehoor, klikken zodra je die heldere, 2*pling* hoort .. klik..klik..klikpling..klik..klik..klik.....
Tuurlijk, eitje als je er een beetje handig in wordt. Ben pas net Journeyman in security geworden maar de meeste very hard locks gaan in 1x open. Gewoon geduldig doch alert te werk gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Nu online
Security is eigenlijk een nutteloze skill. Zoals je zegt, je kunt vanaf het begin een very hard lock in 1x open krijgen. Dus als je hoge skill points hebt voor security dan ga je niet beter lockpicken dan iemand die lagere skill points heeft in security. Gewoon goed timen wanneer ze langzaam omhoog gaan en je kunt het ook aan de klik geluiden horen ja. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
D. Ninjai schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 14:33:
Security is eigenlijk een nutteloze skill. Zoals je zegt, je kunt vanaf het begin een very hard lock in 1x open krijgen. Dus als je hoge skill points hebt voor security dan ga je niet beter lockpicken dan iemand die lagere skill points heeft in security. Gewoon goed timen wanneer ze langzaam omhoog gaan en je kunt het ook aan de klik geluiden horen ja. :)
Tenzij je het nooit handmatig doet :) Ik loop altijd met 100 lockpicks rond en spam altijd gewoon de auto knop. Cba elk slot handmatig te gaan picken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
  • Laatst online: 18-09 19:33
evilpin0 schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 15:23:
[...]

Tenzij je het nooit handmatig doet :) Ik loop altijd met 100 lockpicks rond en spam altijd gewoon de auto knop. Cba elk slot handmatig te gaan picken :)
Ik gebruik tegenwoordig de open lock spells van de alteration klasse. Veel makkelijker :P

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
TH0R schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 15:35:
[...]

Ik gebruik tegenwoordig de open lock spells van de alteration klasse. Veel makkelijker :P
Gebruikte ik ook met me vorige char maar speel nu een orc warrior zonder enige vorm van magie te gebruiken. Erg cool moet ik zeggen heb nu me hotkeys gebind voor wapens ivp spells. Heb nu een grote orc bijl, erg geil als in een zwaar gevecht je mooie groene handen roodkleuren :)

@PcManiaxx
niet om de 360 af te kraken maar zonder mods vindt ik er echt geen ruk aan. De gfx zijn offc lang niet zo goed als een high-end pc met een x1900 kaart en dan met name door de pop-up/vieuw distance/blur

[ Voor 18% gewijzigd door evilpin0 op 14-08-2006 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Kan iemand mij vertellen hoe dit spel speelt op een xbox 360? Is het een beetje vergelijkbaar met de pc? Gfx etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

ing._Buttje schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 13:42:
[...]

Very annoying indeed :(
hmmm .. maar met security 41 en Fortify security +6 scheelt een hoop ;)
Security op 100 is ook fijn :+
[...]
Wat doet deze mod? Ik kan geen beschrijving vinden maar klinkt best heftig ..
Indien je de mages guild quests hebt gedaan...
spoiler:
dan weet je dat de Bruma guildhall wordt verwoest door die Necromancers. Met deze mod wordt ie herbouwd.

[ Voor 1% gewijzigd door MueR op 14-08-2006 21:55 . Reden: Spoiler gefixt, thanks Nick_S ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Ik ben al aardig ver met Oblivion, maar zit nu met het volgende steeds erger wordende probleem (xbox360 versie):
Scrollen door items. Ik heb veel items bij me. Honderden scrolls, keys en soulstones. Veel Soul Stones gaan ook nog eens apart in de lijst ipv per groep... is er een manier om ze te groeperen en/of om handiger door de lijst te scrollen?
Het is nu echt bijna niet meer te doen om naar m'n fakkel of repair hammer te scrollen, ik moet telkens langs al die scrolls, keys en Soul Stones, wat gewoon minuten lang duurt elke keer! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Nu online
PcManiaxx schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 16:03:
Kan iemand mij vertellen hoe dit spel speelt op een xbox 360? Is het een beetje vergelijkbaar met de pc? Gfx etc.
Qua graphics staat de Xbox 360 gelijk aan de maximaal ingestelde visuele instellingen van de pc versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sietse
  • Laatst online: 19-09 17:01
Mijn eerste mod is ook af.. een huisje dat je altijd met jezelf mee kunt dragen in de vorm van een boek. Book Mansion. Ik ben van plan het geheel nog wel aan te passen en uit te breiden. Misschien is het een leuke toevoeging voor jullie.

TESSource, download, daar zijn de plaatjes ook te vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Gaaf idee Sietse, jammer dat ik zulke mods niet kan proberen op de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick_S
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 22:40

Nick_S

++?????++ Out of Cheese Error

Sietse schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 21:38:
Mijn eerste mod is ook af.. een huisje dat je altijd met jezelf mee kunt dragen in de vorm van een boek. Book Mansion. Ik ben van plan het geheel nog wel aan te passen en uit te breiden. Misschien is het een leuke toevoeging voor jullie.

Gaaf idee, mooie screenshots, maar denk je niet dat het qua speelbaarheid te makkelijk word als je alles mee kan nemen en aan het begin van het spel al een gratis huis krijgt?

'Nae King! Nae quin! Nae Laird! Nae master! We willna' be fooled agin!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Sietse schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 21:38:

Moet ik het me dan voorstellen als een soort linking book (à la Myst), wat je aanraakt en dat je transporteert? Wel leuk idee trouwens! d:)b

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sietse
  • Laatst online: 19-09 17:01
Nick_S schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 21:52:
[...]

Gaaf idee, mooie screenshots, maar denk je niet dat het qua speelbaarheid te makkelijk word als je alles mee kan nemen en aan het begin van het spel al een gratis huis krijgt?
Tja, een gigantisch huis in een boek dat je in je inventory kunt hebben is inderdaad niet iets dat het spel moeilijker maakt. Maar ach, ik vind het gewoon een leuk idee dat je een soort safe haven met je mee kunt dragen en dat je, wanneer je eens een leuk dingetje tegenkomt in het spel, je dat toch op kunt slaan. :)
_the_crow_ schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 21:56:
[...]
Moet ik het me dan voorstellen als een soort linking book (à la Myst), wat je aanraakt en dat je transporteert? Wel leuk idee trouwens! d:)b
Ja, dat klopt. :)

[ Voor 47% gewijzigd door Sietse op 14-08-2006 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exar_Kunn schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 21:30:
Ik ben al aardig ver met Oblivion, maar zit nu met het volgende steeds erger wordende probleem (xbox360 versie):
Scrollen door items. Ik heb veel items bij me. Honderden scrolls, keys en soulstones. Veel Soul Stones gaan ook nog eens apart in de lijst ipv per groep... is er een manier om ze te groeperen en/of om handiger door de lijst te scrollen?
Het is nu echt bijna niet meer te doen om naar m'n fakkel of repair hammer te scrollen, ik moet telkens langs al die scrolls, keys en Soul Stones, wat gewoon minuten lang duurt elke keer! :(
Zonder mods zou ik het niet weten. Ik vrees het ergste voor je.

(Of je speelt hem op de PC mét mods :P
In dat geval: BTMod, keychain, en nog wat andere modjes :) )

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
:'(
Kan toch niet waar zijn? Zo'n gaaf spel en dan zoiets stoms waardoor het bijna onspeelbaar wordt? :/
Is het niet de bedoeling dat je ver komt in de game ofzo? Of is het niet de bedoeling dat je een xbox360 versie koopt? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Laatst online: 18-09 20:04
Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 13:04:
[...]

Eist die mod erg veel van je systeem??
zet dan alsjeblieft anisotropic filterin aan(iig hoog), dan kan je er echt van genieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
jaapstobbe schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 22:11:
[...]

zet dan alsjeblieft anisotropic filterin aan(iig hoog), dan kan je er echt van genieten
vergeet de ati HQ AF functie niet, ziet het er allemaal nog een stuk mooier uit :)
Helaas draait het allemaal net niet meer vloeiend als ik af hoger dan 2x zet of HQ AF aan zet. Maarja daar tegen over staat dat ik minimale pop-up en blur heb met 2x aa.

Bovendien merk je er niks van in het bos, alleen in de steden/paden zie je het effect terwijl het wel fps kost in het bos, waar je er dus niks van merkt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
Zo, uitgespeeld :'(

Nog maar een paar side-quests die ik heb laten liggen, de Daedric Shrine quests, een paar Master Trainer quests en ik heb echt alles gedaan. Level 30 Redguard trouwens.

Daarna uiteraard maar eens met een andere character opnieuw beginnen. ;) Nu een wat uitgebalanceerder mannetje maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
bassGunner schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 13:27:
Zo, uitgespeeld :'(

Nog maar een paar side-quests die ik heb laten liggen, de Daedric Shrine quests, een paar Master Trainer quests en ik heb echt alles gedaan. Level 30 Redguard trouwens.

Daarna uiteraard maar eens met een andere character opnieuw beginnen. ;) Nu een wat uitgebalanceerder mannetje maken.
lijkt me sterk dat je het spel hebt uitgespeeld, ik heb nog niet alle side-quest gedaan en ik ben level 45?. Denk dat je op zoek moet naar wat meer side quest. :)

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
Freelance schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:25:
[...]

lijkt me sterk dat je het spel hebt uitgespeeld, ik heb nog niet alle side-quest gedaan en ik ben level 45?. Denk dat je op zoek moet naar wat meer side quest. :)
Nou, mijn probleem is dat ik een beetje een bout-character heb. Wilde in het begin meteen beginnen te spelen en had geen zin om een costum char aan te maken dus ben met een Redguard/Knight/Steed gegaan waardoor je de volgende major skills hebt:

-Blade
-Blunt
-Hand to hand
-Heavy Armor
-Illusion
-Speechcraft
-Block

Blade, Heavy Armor en Illusion zijn al 100, Blunt bijna maar Block en Speechcraft levelen supersloom en hand to hand doe ik gewoon nooit dus daardoor level ik nu nog maar heel langzaam.

Denk dat er hier en daar nog van die gehuchtjes zijn (zoals Weye, Bleaker's Way etc) die nog quests bevatten, verder zou ik het echt niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje over een quest.
spoiler:
ik ben nu bezig met de vampier jaag quest, ik heb van de vampier jagers de opdracht gekregen om een vampier op te sporen in de empiriel city. Ik moet eerst inbreken in zijn huis om te zoeken naar aanwijzingen. maar zo ver ik kan zien is het huis hellemaal clean. Dus waar moet ik naar zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-09 09:06
spoiler:
in z'n zolder kamertje ligt er een boek.. dat moet je lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Laatst online: 09-09 11:58
Exar_Kunn schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 21:30:
ehhh... je zou enkele van die "honderden scrolls" kunnen droppen of sellen...
wellicht heb je ook nog een hoop sleutels die je kan wegmieteren?

Ik moet wel zeggen: hieraan zie je dat OB primair voor de 360 is ontworpen terwijl MW meer voor de PC was ontworpen..

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Shao Kahn schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 17:11:
[...]
Ik moet wel zeggen: hieraan zie je dat OB primair voor de 360 is ontworpen terwijl MW meer voor de PC was ontworpen..
Dus omdat je op de xbox360 zo lang moet scrollen is Oblivion primair voor de xbox360 ontworpen? Beetje krom lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
babba schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 17:13:
[...]

Dus omdat je op de xbox360 zo lang moet scrollen is Oblivion primair voor de xbox360 ontworpen? Beetje krom lijkt me...
Shao Kahn heeft wel gelijk imo, de interface is ontworpen voor de x360, met grote letters, icoontjes etc. zodat je het van bijv. 5 meter afstand nog goed kan zien. Door die grote letters kun je maar weinig items zien, ik geloof 8, en duurt het scrollen inderdaad erg lang als je veel spullen bij hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
Dat mag jij vinden, ik zeg alleen dat de interface een ramp is en dat dat naar mijn mening komt doordat Oblivion heel erg op de console gefocused is terwijl dat bij Morrowind omgedraaid was. De Icoontjes zijn te groot om snel te kunnen scrollen. Dat was bij Morrowind anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
Shao Kahn schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 18:13:
Dat mag jij vinden, ik zeg alleen dat de interface een ramp is en dat dat naar mijn mening komt doordat Oblivion heel erg op de console gefocused is terwijl dat bij Morrowind omgedraaid was. De Icoontjes zijn te groot om snel te kunnen scrollen. Dat was bij Morrowind anders.
@babba ofcourse..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FranticDJ schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:55:
spoiler:
in z'n zolder kamertje ligt er een boek.. dat moet je lezen
totaal overheen gekeeken, was juist opzoek naar dat soort dingen
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.