Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzenor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

:(
Dus dat was zo mooi aan azura's star :( :(
Die heb ik dus weggegeven..
spoiler:
Aan Martin voor de main quest
:'( :'( :'( :'( :'(

[ Voor 22% gewijzigd door xzenor op 03-07-2006 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

possamai schreef op maandag 03 juli 2006 @ 15:05:
:(
Dus dat was zo mooi aan azura's star :( :(
Die heb ik dus weggegeven..
spoiler:
Aan Martin voor de main quest
:'( :'( :'( :'( :'(
Kun je hem niet pocketpicken ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReZ1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:20
Of gewoon de console-cheat :P

Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzenor

xzenor

Help!
Ik heb paarse bergen!
Als ik bijv. bij Cloud Ruler Temple sta en het is een beetje donker dan heb ik fel paarse bergen in de verte..
Vooraan niet.

Ik heb me rot gezocht op google maar ik kan er nergens iets over vinden behalve dat het ergens met een plugin fout gegaan kan zijn..
Dat wordt lastig op een xbox360 dus dat kan het niet zijn..

Maar wat dan wel? En hoe fix ik het want het ziet er echt crappy uit :(
En ligt het aan oblivion of moet ik het bonnetje van mijn xbox360 op gaan zoeken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
possamai schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 09:29:
Help!
Ik heb paarse bergen!
Als ik bijv. bij Cloud Ruler Temple sta en het is een beetje donker dan heb ik fel paarse bergen in de verte..
Vooraan niet.

Ik heb me rot gezocht op google maar ik kan er nergens iets over vinden behalve dat het ergens met een plugin fout gegaan kan zijn..
Dat wordt lastig op een xbox360 dus dat kan het niet zijn..

Maar wat dan wel? En hoe fix ik het want het ziet er echt crappy uit :(
En ligt het aan oblivion of moet ik het bonnetje van mijn xbox360 op gaan zoeken :(
Is dit op een Xbox? :?

Want voor bepaalde texture mods op de PC komt het voor, zoek maar eens op archiveinvalidation.txt :P
Je kan dit fixen met de OMM (Oblivion Mod Manager)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je zoiets krijgt je op je XBox en je hebt verder weinig raars gedaan met je Xbox of het spel zou ik het eerst maar eens op een XBox van iemand anders testen met die CD.
Lag het niet aan de warmte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzenor

xzenor

Mja ik heb iets geks met mijn savegames gehad en dat kwam volgens mij wel door de warmte... Maar hij doet het nu weer als een zonnetje... alleen iets paarser :(

Ik ben het verder nog bij geen enkel spel tegen gekomen... al heb ik alleen maar de downloadbare demo's verder..

EDIT: Effe xbox-support gebeld.. Die raden aan om eens te proberen de cache leeg te mikken..
Klinkt erg logisch bij een pc-game maar kan dat dan op een xbox360? Ja dat kan..
A inhouden bij het starten van het spel tot het bethesda logo verschenen is.
Of het werkt weet ik nog niet, ik ga het proberen als ik thuis ben.

[ Voor 32% gewijzigd door xzenor op 04-07-2006 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Voor de quest aan martin moest ik me skeleton key weggeven :'(
Heb nou maar console cheat gebruikt om hem terug te krijgen :7

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 20:19:
Voor de quest aan martin moest ik me skeleton key weggeven :'(
Heb nou maar console cheat gebruikt om hem terug te krijgen :7
Je had ook een ander artifact kunnen halen, waardoor je een keuze menu krijgt welke je wil weggeven :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:46

Haan

dotnetter

Muthas schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 20:23:
[...]

Je had ook een ander artifact kunnen halen, waardoor je een keuze menu krijgt welke je wil weggeven :) .
Precies, ik heb die gast een voor mij waardeloze strijdhamer ofzo gegeven (als mage)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Damn zomaar vastlopers, ene keer blijft geluid hangen, daarna weer het beeld. En zomaar ploft me computer uit en start opnieuw op :(

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzenor

xzenor

NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 20:32:
Damn zomaar vastlopers, ene keer blijft geluid hangen, daarna weer het beeld. En zomaar ploft me computer uit en start opnieuw op :(
Wordt je pc niet gewoon te heet met dit weer?

[ Voor 20% gewijzigd door xzenor op 05-07-2006 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
  • Laatst online: 23:00
Pff.. Doe je shrine of nocturnal (heb skeleton key nu), wordt je uit thieves guild en mages guild geschopt.. Nouja.. Thieves guild de fine betaald.. Maar moet nu gaan verzamelen voor mages guild.. Weet iemand console cheats :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzenor

xzenor

FranticDJ schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 14:59:
Pff.. Doe je shrine of nocturnal (heb skeleton key nu), wordt je uit thieves guild en mages guild geschopt..
Had je geen body kaal moeten plukken ;) het afslachten is het probleem niet aangezien jij jezelf verdedigd (zelfverdediging mag, aanvallen niet ;) ) Maar als je de lijken leegplukt dan steel je iets van een guildmember (of ie nou leeft of niet) en dan ben je de puntje puntje puntje..
Nouja.. Thieves guild de fine betaald.. Maar moet nu gaan verzamelen voor mages guild.. Weet iemand console cheats :P?
Staan op http://uesp.net bij de guild quests.. Maar je kan natuurlijk ook het spel spelen en de boel gewoon gaan verzamelen voor je guild :)
Is best leuk hoor.. je komt een hele boel tegen op die manier. en gewoon iedere plant plukken die je kan vinden en met je alchemy tools allerlei zinloze potions maken die je nooit gaat gebruiken. Perfect voor je alchemie skill, plus dat je er weer geld voor krijgt als je de boel verkoopt bij een alchemist. En stukken meer dan wanneer je de planten en kruiden los verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
HM ja zou kunnen door de warmte, maar volgens progje wordt temp van cpu 72 graden wel redelijk heet, maar zou normaal geen problemen moeten geven. K heb ff me kast opengezet nu en ff me proc weer ff op standaardsnelheid gezet.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
  • Laatst online: 23:00
@possamai das het vreemde.. Ik doe shrine of nocturnal quest.. En opeens werd ik van alle guilds gekickt behalve dark brotherhood.. blades.. enzo.. Mages Thieves en Fighters eruit.. Nu nog 20 bearpelts scoren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• General_Failure
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-10 00:16

General_Failure

Vrolijk Pasen!!!

Ik heb ook twee keer gehad dat ik gekickt werd uit alle guilds die er zijn, terwijl er echt niets aan de hand was. Ik heb toen een quicksave geladen en daarna gebeurde er niets. Vreemd.

Me and my dear friend General Protection-Error will invade your computer with our mighty army of Bugs. We will avoid the Firewall at the Gates of your PC by entering through your Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kicken uit de guilds is:
a) iets dat op een willekeurig tijdstip gebeurt nadat het door iemand ontdekt is (wellicht heeft de ontdekker tijd nodig het te rapporteren?)
- of -
b) een bug

Ik heb het zelf ook gehad, thieves en mages guild, toen ik in the middle of nowhere was en met een wolf in gevecht was. Heb toen aangenomen dat ik toch per ongeluk wel iets gedaan zou hebben en dus maar doorgespeeld, maar ik weet wel dat optie a) niet iets is wat Bethesda snel zou inbouwen, omdat ze nogal tegen 'onvoorspelbare' dingen zijn. Ze zouden vermoedelijk dus een kick-boodschap direct na een 'indicent' geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volvados
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-10 09:48
Toen ik mijn eigen paard eens een mep verkocht werd ik ook ineens overal uigekickt :+ Dit is bij mij al vaak gebeurt. Vast wel -weer- een bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XunFar
  • Niet online

XunFar

bye bye c'est fini

Tot heel laat in de nacht de Dark Brotherhood uitgespeeld (nou ja, denk niet dat je ooit klaar bent met die quest, maar de upgrade naar Listener is wel een aanrader), oe wat was dat wijs!
Wat een fantasie, wat een complot, geweldig!!! Wie zich nog niet bij DB heeft aangemeld, DOEN!
Vergeet die main quest, vergeet de rest, The Black Hand has it all! Oef wat een spanning, wat een HORROR ha ha ha ha >:)
spoiler:
Vooral de verrader die zich in de kelder van de watertoren in Anvil schuilhoudt om de wraak op zijn vermoorde moeder te nemen is erg ziek; zijn dagboek eens lezen, echt ziekelijk!

[ Voor 10% gewijzigd door XunFar op 06-07-2006 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Echt geweldig, ik ben al weken aan het spelen en heb van de main quest nog bijna niets gedaan. Er zijn zoveel andere dingen te doen.. Wat ik wel vreemd vind, is dat je niet alle NPC's kunt verleiden tot aanvallen. Soms zie ik iemand met een mooi setje armor en dan verlaag ik zijn disposition tot 0 waarna hij mij gaat aanvallen en ik hem ongestraft mag killen, maar soms ook dan wordt ie wel boos op me maar gaat ie niet aanvallen. Waar dat nou aan ligt..? Ook jammer dat je belangrijke figuren met een 'kroontje' niet kan looten als ze bewusteloos zijn, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 14:28
ik ben nou bezig met een quest waarbij ik orc slaves moet bevrijden...
dat is bij een huis waarbij ik met de eigenaar en zn vrouw moet praten!

de eigenaar wordt boos en bij de vrouw blijft de vraag over de orcs geel... ik heb met haar gepraat en overtuigd en alles op zn max maar ze laat niks los!

hoe los ik dit op? aanvallen heeft ook niet het gewenste effect ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJ1200
  • Laatst online: 05-11-2024

FJ1200

Timing is everything

spoiler:
Probeer eens een charm spell ob bribe

Timing is everything and I'm bad at it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kosh66
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-07 21:40
Yv3z schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 23:00:
Toen ik mijn eigen paard eens een mep verkocht werd ik ook ineens overal uigekickt :+ Dit is bij mij al vaak gebeurt. Vast wel -weer- een bug.
Volgens mij is dit een feature en geen bug, althans volgens de Wiki.

Als je je paard begint aan te vallen, (te slaan in jouw geval), dan wordt dat gezien als een aanval en dus is dit "niet gewaardeerd gedrag" en kan dit, als een NPC in de buurt is (b.v. een guard die evt. ook te paard is) gerapporteerd worden en wordt je t.z.t. uit de guilds gezet, die dit gedrag niet waarderen.

Zoek het maar eens op. Het staat er echt in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Hey dudes, ik heb net de mage guild-quests uitgespeeld en ik heb 2 vraagjes.

1) Wat kan ik met de collosal filled balck soul gem? Weggooien kan ook niet ivm "cannot drop quest item". Wat kan ik er mee en welke quest is er aan verbonden? Want als ik in mijn quest GS kijk dan vind ik ook niets :S

2) Wat is "the orrey" in het midden van the Arcane university, en waarom kan/ mag ik daar niet in?
Of heeft dit te maken met die plugin?

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyTone
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02-2023
Goeie vragen Fiddle (wil ik ook weten :) )

Ik heb net de main quest uitgespeeld, ik moet zeggen dat de lol dan wel weg is van het spel :O
Een beetje quests doen, voor niks eigelijk.
Ik moet zeggen dat ik het wat dat betreft Oblivion niet goed in elkaar vind zitten. Ik mis de uitdageing en climax.

jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
FJ1200 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 11:51:
spoiler:
Probeer eens een charm spell ob bribe
spoiler:
charm spell heb ik niet.. en briben kan helaas niet meer.. alles is max (60).

ik ga wel ff verder kloten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kosh66
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-07 21:40
Fiddle schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:38:

1) Wat kan ik met de collosal filled balck soul gem? Weggooien kan ook niet ivm "cannot drop quest item". Wat kan ik er mee en welke quest is er aan verbonden? Want als ik in mijn quest GS kijk dan vind ik ook niets :S

2) Wat is "the orrey" in het midden van the Arcane university, en waarom kan/ mag ik daar niet in?
1) Wapens of armour/kledij mee entchanten bij een altar, of lege wapens of armour/kledij opladen.
Of is dit iets anders dan de "gewone" black soulgem?
2) Is alleen toegankelijk als je de plugin hebt.

[ Voor 12% gewijzigd door Kosh66 op 06-07-2006 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-10 21:30

1) Kan ik geen antwoord op geven, maar volgens mij heb ik dat ding zelf niet (meer).
2) Daarvoor moet je inderdaad de plugin kopen, maar schijnt toch niet echt de moeite waard te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-09 12:53

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 18:16:
HM ja zou kunnen door de warmte, maar volgens progje wordt temp van cpu 72 graden wel redelijk heet, maar zou normaal geen problemen moeten geven. K heb ff me kast opengezet nu en ff me proc weer ff op standaardsnelheid gezet.
Ik denk dat je pc uitvalt als je CPU 75 berijkt.

72 graden is gewoon veel te heet.

Mijn CPU moet blij zijn dat hij de 60 graden haalt en op mijn kamer is het al 40 graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
low_n_slow schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:50:
[...]

spoiler:
charm spell heb ik niet.. en briben kan helaas niet meer.. alles is max (60).

ik ga wel ff verder kloten....
60 is meestal te weinig. Bij 70 gaan ze vaak praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
Syntagma schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 13:07:
[...]

60 is meestal te weinig. Bij 70 gaan ze vaak praten.
klopt, maar dat kan bij haar juist niet hoger :D
dus ik denk dat er iets anders gedaan moet worden ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
low_n_slow schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 13:37:
[...]

klopt, maar dat kan bij haar juist niet hoger :D
dus ik denk dat er iets anders gedaan moet worden ofzo :?
Ja, wat al eerder gezegd is. Een charm spell of scroll kopen of je eigen persoonlijkheid opkrikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1)
spoiler:
Die collosal filled black soul gem hoort bij de laatste Mage's Guild quest "confront the king", nadat Traven je de opdracht heeft gegeven Mannimarco te killen pleegt hij zelfmoord en komt zijn ziel in de collosal black soul gem te zitten (zie ook de Obliviowiki). 't is alweer een tijdje geleden dat ik die quest gedaan heb, maar ik kan me ook niet herinneren wat nou eigenlijk het nut was van zijn zelfmoordactie 8)7
Kosh66 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:53:
[...]

1) Wapens of armour/kledij mee entchanten bij een altar, of lege wapens of armour/kledij opladen.
Of is dit iets anders dan de "gewone" black soulgem?
Is dus iets anders :)

2) The Orrery heeft inderdaad te maken met de plugin, hij is alleen toegankelijk als je hem geinstalleerd hebt.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2006 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 13:21:
[...]
Bethesda heeft gewoon heel erg slordig afgeraffeld werk afgeleverd, wat hiermee (en vele andere mods ook trouwens) een beetje wordt opgelost :)
Hoe krijg je het je snavel uit.

Slordig? Afgeraffeld?

Een open-ended, free-roaming spel als dit met een eindeloze hoeveelheid combinaties aan gameplay ontwikkelingen, kan ONMOGELIJK 100% full-proof dichtegemetseld worden door testers.

Het is een waanzinnige prestatie dat het "eind"product (ze blijven patchen, dus het wordt alleen maar beter) uberhaupt overeind blijft staan.

En nu snel je mond spoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
taXoudanT schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 09:44:
Tot heel laat in de nacht de Dark Brotherhood uitgespeeld /*.................*/
Vergeet die main quest, vergeet de rest, The Black Hand has it all! Oef wat een spanning, wat een HORROR ha ha ha ha >:)
Ik vond de MQ toch echt stukken vetter en dat mag ook wel want het is de MQ :P .
Sommige dingen waren wel langdradig en eentonig zoals het ronselen van soldaten of bij de DB het uitvoeren van steeds die orders :O .
Op het einde was het idd wel tof, zeker de moeite om eens te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XunFar
  • Niet online

XunFar

bye bye c'est fini

Ik loop vast in de MQ; ik moet nu een zogenaamde messenger's diary raadplegen om de volgende landmark te vinden, het is een tijdje geleden dat ik me daar mee heb bezig gehouden, nu ik de MQ weer wil oppakken kan ik de messenger's diary niet meer vinden... ik dacht dat je quest items niet weg kon gooien (?), ben alle huizen langsgeweest maar ik kan het niet meer vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faraway
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-10 16:06

faraway

Dank U...

Ben gisteren begonnen met de Mehruns Razor plugin. Ik ben nog niet klaar met de quest maar ik kan nu al zeggen dat die zijn geld waard is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:06
faraway schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 14:18:
Ben gisteren begonnen met de Mehruns Razor plugin. Ik ben nog niet klaar met de quest maar ik kan nu al zeggen dat die zijn geld waard is :)
Heb met die plugin >2000 aan pijlen gevonden. Daar lopen meerdere lui rond met ladingen aan pijlen (moest dan ook meerdere keren heen en weer lopen om het allemaal naar een van mijn huizen te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
faraway schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 14:18:
Die heb ik ook gekocht maar ik weet niet wat ik aanmoet met het feit dat ie de update nodig heeft. Ik weet namelijk niet of de update goed samenwerkt met de Natural Environments mod, Qarl texture pack, Better water mod etc. Ben bang dat het dan misgaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzenor

xzenor

Kan iemand me vertellen of je nog iets kan met tongs, of een shovel bijvoorbeeld?
Of zo'n pickaxe..
Behalve dan verkopen...

[ Voor 9% gewijzigd door xzenor op 07-07-2006 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

possamai schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 16:20:
Kan iemand me vertellen of je nog iets kan met tongs, of een shovel bijvoorbeeld?
Of zo'n pickaxe..
Behalve dan verkopen...
Hmmm, ze verzamelen en tentoonstellen in display cases? :+
Nee, volgens mij kan je er niks mee, als je erop klikt in je inventory krijg je altijd zo'n melding "you cannot equip this item".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moolie
  • Laatst online: 26-01-2023
taXoudanT schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 09:35:
Ik loop vast in de MQ; ik moet nu een zogenaamde messenger's diary raadplegen om de volgende landmark te vinden, het is een tijdje geleden dat ik me daar mee heb bezig gehouden, nu ik de MQ weer wil oppakken kan ik de messenger's diary niet meer vinden... ik dacht dat je quest items niet weg kon gooien (?), ben alle huizen langsgeweest maar ik kan het niet meer vinden...
Dat is toch niet de main quest, maar de quest 'lifting the vale'? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faraway
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-10 16:06

faraway

Dank U...

Syntagma schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 15:57:
[...]

Die heb ik ook gekocht maar ik weet niet wat ik aanmoet met het feit dat ie de update nodig heeft. Ik weet namelijk niet of de update goed samenwerkt met de Natural Environments mod, Qarl texture pack, Better water mod etc. Ben bang dat het dan misgaat..
Ik heb Qarl ook geïnstalleerd plus de update, en daarmee gaat het in ieder geval prima samen. Maar ik had wel de update voor Qarl geïnstalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

corpseflayer schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 19:20:
[...]

Ik vond de MQ toch echt stukken vetter en dat mag ook wel want het is de MQ :P .
Sommige dingen waren wel langdradig en eentonig zoals het ronselen van soldaten of bij de DB het uitvoeren van steeds die orders :O .
Op het einde was het idd wel tof, zeker de moeite om eens te doen.
Ik vond de DB quests ook TE vet! :D Maar voor mij blijft er 1 missie met kop en schouders bovenuit steken; namelijk de final missie van de Thieves Guild! Ik kreeg het gevoel dat ik had bij de Thief serie, dat was echt prachtig *pinkt traan weg* :) Dat was een missie die niet leek op elke andere quest in het spel (wat voornamelijk neerkomt op: volg het pijltje, kill wat evil dudes, collect iets en ga terug naar je opdrachtgever)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Verwijderd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 17:48:
[...]

Ik vond de DB quests ook TE vet! :D Maar voor mij blijft er 1 missie met kop en schouders bovenuit steken; namelijk de final missie van de Thieves Guild! Ik kreeg het gevoel dat ik had bij de Thief serie, dat was echt prachtig *pinkt traan weg* :) Dat was een missie die niet leek op elke andere quest in het spel (wat voornamelijk neerkomt op: volg het pijltje, kill wat evil dudes, collect iets en ga terug naar je opdrachtgever)
Inderdaad, die missie is echt top, zeer Thief 3 alike. :)
Op de terugtocht door de sewers kwam ik in een kamertje terecht met het logboek van een guard captain. Er stond een log in van het onderzoek naar de dood van de keizer, ook tof. :)
En de assasinatie van die gast die je in het begin vh spel uitlacht. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand hoe je opnieuw vampire kan worden, achter je een cure hebt gepakt tegen het vampire :p ???. Het mag eventueel met een cheat zijn ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ DarkForce

Je kan weer besmet raken met Hemophilia (ofzo :D) door te gaan vechten met vampieren. Ze moeten je alleen wel besmetten. Dan moet je een aantal dagen niksdoen (ga geen blessings doen bij tempels want dan lukt het niet meer) en dan ben je weer vampier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
  • Laatst online: 19:06
Bij de Dark Brotherhood loopt ook een gast rond die jou vampier kan maken, je hoeft het hem alleem maar lief te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

possamai schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 16:20:
Of zo'n pickaxe..
Behalve dan verkopen...
Er is wel een mod die dat soort spullen beschikbaar maakt als wapens :)
'Deadly clutter' geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Verwijderd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 21:07:
Weet er iemand hoe je opnieuw vampire kan worden, achter je een cure hebt gepakt tegen het vampire :p ???. Het mag eventueel met een cheat zijn ...
Ja kan weer besmet raken maar eens je de cure quest gedaan hebt ontwikkeld de ziekte niet meer.
Je zal moeten cheaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al gevochten met meerder vampieren en ben nog niet besmet geraakt, the dark brotherhood is geen optie
spoiler:
ik ben al listerner van de dark brotherhood ..
corpseflayer schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 13:27:
[...]

Ja kan weer besmet raken maar eens je de cure quest gedaan hebt ontwikkeld de ziekte niet meer.
Je zal moeten cheaten.
Welke cheat dan ? want ik heb het internet al afgezocht maar niets gevonden ....

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2006 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Laatst online: 09-10 17:12

Freelance

(..)

Verwijderd schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 20:46:
Welke cheat dan ? want ik heb het internet al afgezocht maar niets gevonden ....
Ik ben het ff voor je aan het uitzoeken met behulp van de TES construction set. Resultaat post ik hier snel (hoop ik) :)

-edit-

ben er ruim twee uur mee bezig geweest, maar krijg het niet voor elkaar. Heb alle quest stages uitgeprobeerd. Scripts lopen editen, en een paar mods bekeken.

Het zou zo kunnen als er zoiets bestond als een add.disease console item. Zal volgende week eens kijken of dat ik een mod kan maken dat je per direct een vampire wordt..

[ Voor 36% gewijzigd door Freelance op 08-07-2006 22:52 ]

"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff iets anders:
kun je trouwens ook mods op de 360 doen?
ik bedoel: ze eerst op bijv je mp3speler zetten, ze dan naar de harde schijf copieren en ze van daar af spelen?
verder: hoe kan ik mijn major skills veranderen? of kan dat niet?
want ik heb heavy armor ipv light gekozen.

maar nog iets:
er is toch geen verschil in lvl 25 major skill
en lvl 25 minor skill?
das toch beiden apprentice of hoe dat ook heet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XunFar
  • Niet online

XunFar

bye bye c'est fini

Moolie schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 17:24:
[...]

Dat is toch niet de main quest, maar de quest 'lifting the vale'? :)
Oops, ja inderdaad :o MQ uitgespeeld! Jakkie bakkie!
spoiler:
konden ze nou echt niks anders verzinnen dan die draak? Je kan wel merken dat de overige Quests veel beter in elkaar steken, de MQ is maar een bijzaak lijkt het...wat een kinderachtig einde, reus met 4 armen en een grote draak :O is de moeite niet waard vond ik

[ Voor 77% gewijzigd door XunFar op 09-07-2006 22:54 . Reden: Tja je weet he... uitzoeken die hap! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 21:54:
kun je trouwens ook mods op de 360 doen?
ik bedoel: ze eerst op bijv je mp3speler zetten, ze dan naar de harde schijf copieren en ze van daar af spelen?
Nee, dat gaat niet. Alleen de officiele mods kun je op de 360 spelen.
er is toch geen verschil in lvl 25 major skill en lvl 25 minor skill?
das toch beiden apprentice of hoe dat ook heet?
Voor de skill zelf klopt dat. Wel is het zo dat je alleen op basis van je major skills levelt, dus je levelling zal wel anders zijn als je minor/major skills verwisselt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik draag nu dus full ebony ( ben lvl 7 :D ) maar mn light armor skill levelt dus ook gewoon?
dus je primary skills hebben niet een of andere boost, waardoor ze sneller gaan, of hoger kunnen?

dus ik kan mn skills wel veranderen?
jah heb het spel net 3 dagen :+
Verwijderd schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 22:38:

Nee, dat gaat niet. Alleen de officiele mods kun je op de 360 spelen.

.
bah, dan moet ik hem patchen :'( dan kan ik die money gold glitches neit meer abusen :'(
bleh!

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2006 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Complicatie van Oblivion:

Beggar wordt té irritant, guard wacht droog zijn moment af om toe te slaan.

Afbeeldingslocatie: http://img134.imageshack.us/img134/6617/oblivioncomplicatie7fh.th.jpg

Edit: Paint en zaterdagavond om 23.30, een dodelijke combinatie

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2006 23:38 . Reden: ff tumb ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volvados
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-10 09:48
Verwijderd schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 20:46:
Na lang zoeken heb ik iets gevonden: player.addspell 0003DB3A
hiervan blijf je echter permanent 25% vampier. Voor meer zal je deze codes moeten gebruiken:
Vampirism 50% 0002C2A2
Vampirism 75% 0002C2A4
Vampirism 100% 0002C2A5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yv3z schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 23:56:
[...]

hiervan blijf je echter permanent 25% vampier. Voor meer zal je deze codes moeten gebruiken:
Vampirism 50% 0002C2A2
Vampirism 75% 0002C2A4
Vampirism 100% 0002C2A5
Thx, morgen ga ik het proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kan ik glass armor vinden?
ik ben lvl 7 dus ik zou het nog neit kunnen vinden,
maar ik heb die umbra gekilld dus ik draag wel full ebony...
das dat zou in theorie ook met glass kunnen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Verwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 10:20:
Voor zover ik weet is dat enkel te krijgen op hogere lvls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance

Freelance

(..)

Yv3z schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 23:56:
[...]

Vampirism 50% 0002C2A2
Vampirism 75% 0002C2A4
Vampirism 100% 0002C2A5
dan ben je nog geen vampier, je hoeft bijvoorbeeld geen bloed te drinken :). Je krijgt alleen de speciale spells die een vampier heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freelance schreef op zondag 09 juli 2006 @ 12:38:
[...]

dan ben je nog geen vampier, je hoeft bijvoorbeeld geen bloed te drinken :). Je krijgt alleen de speciale spells die een vampier heeft.
hmm, bestaat er dang een andere optie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance

Freelance

(..)

Verwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 13:31:
[...]

ja zoals hier boven staat veel vechten met vampieren en dan gaan slapen. En "hopen" dat je vampier bent. :). Maar ik ga volgende week even aan de slag met de TES construction set. Het moet mogelijk zijn..

[ Voor 3% gewijzigd door Freelance op 09-07-2006 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ik heb zojuist de main quest uit gespeeld + de thieves en dark brootherhood quests ook. Dus ik denk dat ik een soort mage ga maken en die zal dan geen vampire mogen zjin :p. Hoe dan ook ik zou het wel wil weten voor in de toekomst hoe je vampire kunt worden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Laatst online: 02:06

MueR

Admin Devschuur & Discord

is niet lief

Verwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 10:20:
Dan vraag ik me toch af hoe je Umbra gekilled hebt op je level 7. Mijn level 18 character wordt grandioos ingemaakt door dat kreng, maargoed..

Glass armor komt zo rond de level 15 een keer opdagen. Daarvoor komt Mithril armor.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance

Freelance

(..)

MueR schreef op zondag 09 juli 2006 @ 20:47:
[...]

Dan vraag ik me toch af hoe je Umbra gekilled hebt op je level 7. Mijn level 18 character wordt grandioos ingemaakt door dat kreng, maargoed..

Glass armor komt zo rond de level 15 een keer opdagen. Daarvoor komt Mithril armor.
ik had mijn umbra armor al op level vijf, was uit nieuwschierigheid die ruin ingelopen. Ik was een battle mage en had net mijn eigen fire damage staff aangemaakt. 4x vanaf het balkon schieten en hij was dood? Niet dat ik die umbra armor gebruikte, nam teveel ruimte in in mijn inventory plus paste niet bij mijn character.

ben nu trouwens level 45 battlemage, nu is de lol er wel een beetje vanaf :P

[ Voor 13% gewijzigd door Freelance op 09-07-2006 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-09 21:38
Op welke moeilijkheidsgraad spelen jullie het spel eigenlijk? Ik ben begonnen op de default stand, slider in het midden, omdat ik weinig RPG ervaring heb. Maar inmiddels ben ik een level 40 Warrior en ik kan van de meeste tegenstanders met hand to hand nog winnen :P . De moeilijkheidsgraad toen flink opgeschroefd en toen werd ik bij wijze van spreken door een mudcrab ingepakt :+ (Nou ja, niet helemaal, maar je begrijpt wat ik bedoel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
HM k ben nu bezig met de main quest, maar die is toch wel erg kort en redelijk eentonig :( heb ik het idee. Ik ben nu net klaar met het ronselen van soldaten.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-10 11:09

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Klopt, de main quest is voor een groot deel nogal eentonig. Alhoewel je aan het einde van deze quest nog een verrassing te wachten staat.

Bedenk wel dat de main-quest misschien maar 5% van het spel uitmaakt. De vele ander quests zijn vaak beter dan de main quest. :)

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Ja gelukkig wel :D k heb dan ook eerst veel side-quest gespeeld, ik moet nog klein stukje van mages guild en thieves guild moet ik nog helemaal (want die leek me niet zo leuk)
BTW hoeveel quests zijn er eigenlijk? 200 ofzow?

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-10 21:30
_Jona_ schreef op zondag 09 juli 2006 @ 23:10:
Op welke moeilijkheidsgraad spelen jullie het spel eigenlijk? Ik ben begonnen op de default stand, slider in het midden, omdat ik weinig RPG ervaring heb. Maar inmiddels ben ik een level 40 Warrior en ik kan van de meeste tegenstanders met hand to hand nog winnen :P . De moeilijkheidsgraad toen flink opgeschroefd en toen werd ik bij wijze van spreken door een mudcrab ingepakt :+ (Nou ja, niet helemaal, maar je begrijpt wat ik bedoel)
Ik speel nu weer op Default. Ik was begonnen op Default maar vond het al gauw erg makkelijk dus had ik hem op 3/4 gezet en vond dat beter. Maar doordat ik het level systeem niet helemaal snapte kreeg ik bij het levellen erg vaak +2 voor m'n skills waardoor het spel steeds moeilijker begon te worden. Ik heb het spel toen maar terug gezet op Default en ben toen wat beter gaan levellen zodat ik +4 of +5 kreeg om het niveau weer wat recht te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:21
Ik speel hem ook op default, vind het uitdagend genoeg. :)

Ik ben vandaag opnieuw begonnen met Oblivion en ook gelijk Mehrunes' Razor gekocht. Heb ook de mod Oblivion Natural Enviroments geïnstalleerd en maakt de omgeving wat mooier, prestatieverlies is niet zo heel veel. Mijn framerate blijft tussen de 25- en 40fps buiten en indoor knalt 'ie naar de 60 en hoger.

Mijn character (ben net uit de tutorial riool). Niet echt voor de meest hand liggende birthsign en major skills voor een Imperial maar hier werk ik het liefst mee.

Afbeeldingslocatie: http://img483.imageshack.us/img483/1166/38vl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img95.imageshack.us/img95/5083/43iv2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 10:15

PcManiaxx

ondertitel duh

Heeft iemand een link naar ''THe Black Crest Kit'' plugin? Op TESSOURCE zijn alleen maar dode links te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Main quest uitgespeeld nu nog ff 2 weekjes op het kado van de chansler wachten.
@crasher BTW wat vond jij de verrassing dan?

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance

Freelance

(..)

ook ff met mijn oblivion character showen:

Level
armor is het kadotje van de chancellor met spellbreaker shield

Mijn skills
niet echt efficiënt geleveld ;)

Mijn verzameling armor
Noem me freak, maar ik vond het wel geinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Freelance schreef op maandag 10 juli 2006 @ 21:06:
ook ff met mijn oblivion character showen:

Level
armor is het kadotje van de chancellor met spellbreaker shield

Mijn skills
niet echt efficiënt geleveld ;)

Mijn verzameling armor
Noem me freak, maar ik vond het wel geinig
Damn nice. _/-\o_

spoiler:
Ik heb net iets uitgeprobeerd en het werkt ook écht. Betreft het gokken op de arena wedstrijden. Als je op de Yellow team biedt dan ga je via de rechterdeur naar de tribune en de persoon uit de Yellow team gaat winnen. Als je op de Blue team biedt dan ga je via de linkerdeur en de persoon uit de Blue team wint. Dit heb ik stuk of tien keer gedaan en is wel handig om snel geld te verdienen als je Oblivion opnieuw speelt. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Nice :D
Wanneer stop je trouwens met levelen? Als je al je major skills op 100 hebt?

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

is niet lief

Dan doe ik ook even showen...

Dit ben ik. U wilde wat meer info? Dat kan:
Attributes, major skills, minor skills en het aantal Nirnroots dat ik nu heb gevonden.

Overigens, de UI die je ziet, is mijn aangepast versie van "Daegors Retextured UI". Ik moet alleen nog even een keer kijken naar het onderste (donkerrode) balkje. Dat geeft de "health" van je wapen weer, en om een of andere reden zet ie die maar voor 75% vol..

[ Voor 21% gewijzigd door MueR op 11-07-2006 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Ik heb persoonlijk liever dat die hele kompas eruit wordt gesloopt met zijn pijltjes waar je heen moet en vroeg aangeeft dat je zo een fort of een dorpje aantreft. Gaat voor mij de hele exploratie gevoel naar de knoppen die ik kende uit Morrowind waar alles nog een verassing was. Zal vast wel een mod voor zijn waar ik in de ochtend naar op zoek ga. :P

[ Voor 43% gewijzigd door D. Ninjai op 11-07-2006 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orac
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-10 14:54

Orac

Ik mis je papa.

In de BTMod zit een compass disable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

is niet lief

opzich is een kompas niet verkeerd. ik keek gisteren bij het escorteren van martin en jauffre namelijk niet op mijn kompas, en vond het eerst even vreemd dat ik Cloud Ruler Temple niet kon vinden bij Bravil :s Ik ben het met je eens dat die POI icoontjes irritant zijn, en soms die quest pijltjes ook. Gelukkig kan ik die in mn UI ook uitzetten.

Btw D. Ninjai, kan je dat Arena stukje ff tussen spoiler tags zetten?

[ Voor 10% gewijzigd door MueR op 11-07-2006 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb soms dat de teksten van zo'n ventje binnen een seconde weer verdwijnen en dat z'n mond wel beweegt maar dat er geen geluid komt. Ben ik de enige met dat probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

is niet lief

Nee, dat is normaal. Meestal begin je dan een gesprek met een andere NPC, of je opent een container ofzo. Stemmen worden tijdens een pauze in het spel afgekapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 13:34:
Nee, dat is normaal. Meestal begin je dan een gesprek met een andere NPC, of je opent een container ofzo. Stemmen worden tijdens een pauze in het spel afgekapt.
nee, ik kap de stemmen dus niet af, het spel schiet voor mij even supersnel door het hele gesprek heen, zonder dat ik enig kans krijg om het te luisteren. Gebeurt zo af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greyh0und
  • Niet online

Greyh0und

wandelende informatie stand

arrrrr.

Als ik Oblivion start krijg ik dit:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
De instructie op 0x004912a6 verwijst naar geheugen op 0x00000000. De lees of schrijfbewerking ("Read") op het geheugen is mislukt.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik had Oblivion wel eens werkend gehad, maar ik weet niet of het op deze WinXP installatie is of niet.

GoT en Google vonden niets (nuttigs)

Ik heb register schoongemaakt, meuk gedeinstalleert en de 84.66 DH Zer0point drivers geinstalleerd (ik had eerst 81.** driver.)

Greyh0und

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
dusch

ik ben een tegenstander tegengekomen met een axe die -3 strength doet bij mij..
na een paar hits ben ik over encumberd ;(

maar t erge is dat ik dus niet meer regenerate qua strenght :?
weet iemand hier iets tegen? slapen werkt niet... cure diseas werkt ook niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

low_n_slow schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 20:27:
dusch

Niet gewoon een kwestie van alles droppen, naar een kerk, cure blessing altar geval doen en dan weer terug en hopen dat alles er nog ligt?

In Morrowind was m'n strenght een keer 0, toen kon ik niet eens een broek aan hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09 19:32

Colan

sucks @ solderen

In Morrowind was m'n strenght een keer 0, toen kon ik niet eens een broek aan hebben :+
pokke Bonelords zeker :P

hier ook slechte ervaringen mee...hoewel ik in Ob nu altijd een spell van feather gereed heb...(das stuk makkelijker te casten voor mij dan fortify strenght)

[ Voor 6% gewijzigd door Colan op 11-07-2006 20:37 ]

Simplicity is de bom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een soort battlemage met redelijke strength, en mijn alteration skill zit op 100. Ik kan dus nu zo'n 1000 (kilo?) aan troep meesjouwen--> Mijn mutsje (om spoilers te vermijden zal ik het het 'dievenmutsje' noemen) een feather spell van 250 pts en een aantal enchanted kledingstukken. Ik heb laatst m'n alchemy verzameling verplaatst naar een ander stulpje (skingrad) en dat bleek toch nog meer dan 3000 pts te wegen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colan

Colan

sucks @ solderen

Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 00:37:
Ik heb een soort battlemage met redelijke strength, en mijn alteration skill zit op 100. Ik kan dus nu zo'n 1000 (kilo?) aan troep meesjouwen--> Mijn mutsje (om spoilers te vermijden zal ik het het 'dievenmutsje' noemen) een feather spell van 250 pts en een aantal enchanted kledingstukken. Ik heb laatst m'n alchemy verzameling verplaatst naar een ander stulpje (skingrad) en dat bleek toch nog meer dan 3000 pts te wegen :o
valt altijd weer tegen ja...moet je je voorstellen, ik heb laatst mijn complete weapons&armor verzameling verplaatst...ben ik avonden mee bezig geweest... :P

en dat gewicht, pond zou er het dichtste bij zitten...

Simplicity is de bom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 00:37:
volgens mij kan je niet boven de 590 pts feather :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 00:47:
[...]

volgens mij kan je niet boven de 590 pts feather :|
Ik weet niet wat de limiet voor een feather spell is, maar het leuke in Oblivion is dat meerdere feather spells cumulatief werken. Met mn eerste character (pure mage) kon ik standaard maar iets van 200 (kg, pond, gram, megaton, whatever :) ) meesjouwen, maar als ik al mn feather spells achter elkaar castte kwam ik aan 750.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greyh0und
  • Niet online

Greyh0und

wandelende informatie stand

Na 24 uur mag je je vraag herhalen. Overigens is dit topic ook niet de plek voor technische vragen, daar is Spielerij - Problemen & Vragen voor

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2006 11:36 ]

Greyh0und

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

low_n_slow schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 20:27:
dusch

Ik heb altijd Feather potions bij me...erg handig. Maar dan ben ik ook een Battle Mage, en heb zeer veel potions gemaakt..ik gebruik er dan ook veel ( poisons enzo )

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Morgen komt een nieuwe mod van Bethesda die de naam The Vile Lair draagt. Speciaal een plekje voor de meedogenloze moordernaars onder ons.

Ik ben voorlopig nog een good guy maar als ik eenmaal het kwade pad betreedt dan denk ik erover na om hem aan te schaffen of niet, ziet er wel gaaf uit in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance

Freelance

(..)

Verwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 13:31:
[...]

probleem opgelost! nieuwe officiële plugin van Bethesda. Je kan je vampier laten maken! vanaf morgen te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:54
Zijn er hier meer mensen die geen huis in Skingrad kunnen kopen door een soort bug?
Ik moet met Shum Gro-Yarug praten als ik een huis wil kopen, als ik die quest "Buying a house in Skingrad" active maak en ik volg de marker op de compas dan kom ik uit bij dat halve huisje vooraan de poort naar Skingrad en zou die daar ergens moeten staan maar hij is er niet... Ook in de stad kan ik hem nergens vinden, eerder was hij wel in het kasteel maar had toen niet genoeg geld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colan

Colan

sucks @ solderen

Fraggler schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 22:25:
Zijn er hier meer mensen die geen huis in Skingrad kunnen kopen door een soort bug?
Ik moet met Shum Gro-Yarug praten als ik een huis wil kopen, als ik die quest "Buying a house in Skingrad" active maak en ik volg de marker op de compas dan kom ik uit bij dat halve huisje vooraan de poort naar Skingrad en zou die daar ergens moeten staan maar hij is er niet... Ook in de stad kan ik hem nergens vinden, eerder was hij wel in het kasteel maar had toen niet genoeg geld...
vraag eens rond...hij gaat de halve stad rond overdag...iemand in de stad kan je wel vertellen wanneer hij waar is

Simplicity is de bom...

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.