Dus dat was zo mooi aan azura's star
Die heb ik dus weggegeven..
spoiler:
Aan Martin voor de main quest
[ Voor 22% gewijzigd door xzenor op 03-07-2006 15:06 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 22% gewijzigd door xzenor op 03-07-2006 15:06 ]
Verwijderd
Kun je hem niet pocketpicken ofzo?possamai schreef op maandag 03 juli 2006 @ 15:05:
Dus dat was zo mooi aan azura's star![]()
Die heb ik dus weggegeven..spoiler:Aan Martin voor de main quest![]()
![]()
![]()
![]()
Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.
Is dit op een Xbox?possamai schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 09:29:
Help!
Ik heb paarse bergen!
Als ik bijv. bij Cloud Ruler Temple sta en het is een beetje donker dan heb ik fel paarse bergen in de verte..
Vooraan niet.
Ik heb me rot gezocht op google maar ik kan er nergens iets over vinden behalve dat het ergens met een plugin fout gegaan kan zijn..
Dat wordt lastig op een xbox360 dus dat kan het niet zijn..
Maar wat dan wel? En hoe fix ik het want het ziet er echt crappy uit
En ligt het aan oblivion of moet ik het bonnetje van mijn xbox360 op gaan zoeken
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door xzenor op 04-07-2006 11:38 ]
Ps4/switch gamer
Je had ook een ander artifact kunnen halen, waardoor je een keuze menu krijgt welke je wil weggevenNinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 20:19:
Voor de quest aan martin moest ik me skeleton key weggeven![]()
Heb nou maar console cheat gebruikt om hem terug te krijgen
Precies, ik heb die gast een voor mij waardeloze strijdhamer ofzo gegeven (als mage)Muthas schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 20:23:
[...]
Je had ook een ander artifact kunnen halen, waardoor je een keuze menu krijgt welke je wil weggeven.
Kater? Eerst water, de rest komt later
Ps4/switch gamer
Wordt je pc niet gewoon te heet met dit weer?NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 20:32:
Damn zomaar vastlopers, ene keer blijft geluid hangen, daarna weer het beeld. En zomaar ploft me computer uit en start opnieuw op
[ Voor 20% gewijzigd door xzenor op 05-07-2006 09:53 ]
Had je geen body kaal moeten plukkenFranticDJ schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 14:59:
Pff.. Doe je shrine of nocturnal (heb skeleton key nu), wordt je uit thieves guild en mages guild geschopt..
Staan op http://uesp.net bij de guild quests.. Maar je kan natuurlijk ook het spel spelen en de boel gewoon gaan verzamelen voor je guildNouja.. Thieves guild de fine betaald.. Maar moet nu gaan verzamelen voor mages guild.. Weet iemand console cheats?
Ps4/switch gamer
Me and my dear friend General Protection-Error will invade your computer with our mighty army of Bugs. We will avoid the Firewall at the Gates of your PC by entering through your Windows.
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door XunFar op 06-07-2006 09:49 ]
Timing is everything and I'm bad at it
Volgens mij is dit een feature en geen bug, althans volgens de Wiki.Yv3z schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 23:00:
Toen ik mijn eigen paard eens een mep verkocht werd ik ook ineens overal uigekicktDit is bij mij al vaak gebeurt. Vast wel -weer- een bug.
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.
1) Wapens of armour/kledij mee entchanten bij een altar, of lege wapens of armour/kledij opladen.Fiddle schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:38:
Hey dudes, ik heb net de mage guild-quests uitgespeeld en ik heb 2 vraagjes.
1) Wat kan ik met de collosal filled balck soul gem? Weggooien kan ook niet ivm "cannot drop quest item". Wat kan ik er mee en welke quest is er aan verbonden? Want als ik in mijn quest GS kijk dan vind ik ook niets
2) Wat is "the orrey" in het midden van the Arcane university, en waarom kan/ mag ik daar niet in?
Of heeft dit te maken met die plugin?
[ Voor 12% gewijzigd door Kosh66 op 06-07-2006 12:57 ]
1) Kan ik geen antwoord op geven, maar volgens mij heb ik dat ding zelf niet (meer).Fiddle schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:38:
1) Wat kan ik met de collosal filled balck soul gem? Weggooien kan ook niet ivm "cannot drop quest item". Wat kan ik er mee en welke quest is er aan verbonden? Want als ik in mijn quest GS kijk dan vind ik ook niets
2) Wat is "the orrey" in het midden van the Arcane university, en waarom kan/ mag ik daar niet in?
Ik denk dat je pc uitvalt als je CPU 75 berijkt.NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 18:16:
HM ja zou kunnen door de warmte, maar volgens progje wordt temp van cpu 72 graden wel redelijk heet, maar zou normaal geen problemen moeten geven. K heb ff me kast opengezet nu en ff me proc weer ff op standaardsnelheid gezet.
60 is meestal te weinig. Bij 70 gaan ze vaak praten.low_n_slow schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:50:
[...]
spoiler:charm spell heb ik niet.. en briben kan helaas niet meer.. alles is max (60).
ik ga wel ff verder kloten....
klopt, maar dat kan bij haar juist niet hogerSyntagma schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 13:07:
[...]
60 is meestal te weinig. Bij 70 gaan ze vaak praten.
Ja, wat al eerder gezegd is. Een charm spell of scroll kopen of je eigen persoonlijkheid opkrikkenlow_n_slow schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 13:37:
[...]
klopt, maar dat kan bij haar juist niet hoger
dus ik denk dat er iets anders gedaan moet worden ofzo
Verwijderd
1)Fiddle schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:38:
Is dus iets andersKosh66 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:53:
[...]
1) Wapens of armour/kledij mee entchanten bij een altar, of lege wapens of armour/kledij opladen.
Of is dit iets anders dan de "gewone" black soulgem?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2006 15:43 ]
Verwijderd
Hoe krijg je het je snavel uit.anandus schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 13:21:
[...]
Bethesda heeft gewoon heel erg slordig afgeraffeld werk afgeleverd, wat hiermee (en vele andere mods ook trouwens) een beetje wordt opgelost
Ik vond de MQ toch echt stukken vetter en dat mag ook wel want het is de MQtaXoudanT schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 09:44:
Tot heel laat in de nacht de Dark Brotherhood uitgespeeld /*.................*/
Vergeet die main quest, vergeet de rest, The Black Hand has it all! Oef wat een spanning, wat een HORROR ha ha ha ha
Heb met die plugin >2000 aan pijlen gevonden. Daar lopen meerdere lui rond met ladingen aan pijlen (moest dan ook meerdere keren heen en weer lopen om het allemaal naar een van mijn huizen te brengen.faraway schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 14:18:
Ben gisteren begonnen met de Mehruns Razor plugin. Ik ben nog niet klaar met de quest maar ik kan nu al zeggen dat die zijn geld waard is
Die heb ik ook gekocht maar ik weet niet wat ik aanmoet met het feit dat ie de update nodig heeft. Ik weet namelijk niet of de update goed samenwerkt met de Natural Environments mod, Qarl texture pack, Better water mod etc. Ben bang dat het dan misgaat..faraway schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 14:18:
Ben gisteren begonnen met de Mehruns Razor plugin. Ik ben nog niet klaar met de quest maar ik kan nu al zeggen dat die zijn geld waard is
[ Voor 9% gewijzigd door xzenor op 07-07-2006 16:21 ]
Verwijderd
Hmmm, ze verzamelen en tentoonstellen in display cases?possamai schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 16:20:
Kan iemand me vertellen of je nog iets kan met tongs, of een shovel bijvoorbeeld?
Of zo'n pickaxe..
Behalve dan verkopen...
Dat is toch niet de main quest, maar de quest 'lifting the vale'?taXoudanT schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 09:35:
Ik loop vast in de MQ; ik moet nu een zogenaamde messenger's diary raadplegen om de volgende landmark te vinden, het is een tijdje geleden dat ik me daar mee heb bezig gehouden, nu ik de MQ weer wil oppakken kan ik de messenger's diary niet meer vinden... ik dacht dat je quest items niet weg kon gooien (?), ben alle huizen langsgeweest maar ik kan het niet meer vinden...
Ik heb Qarl ook geïnstalleerd plus de update, en daarmee gaat het in ieder geval prima samen. Maar ik had wel de update voor Qarl geïnstalleerdSyntagma schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 15:57:
[...]
Die heb ik ook gekocht maar ik weet niet wat ik aanmoet met het feit dat ie de update nodig heeft. Ik weet namelijk niet of de update goed samenwerkt met de Natural Environments mod, Qarl texture pack, Better water mod etc. Ben bang dat het dan misgaat..
Verwijderd
Ik vond de DB quests ook TE vet!corpseflayer schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 19:20:
[...]
Ik vond de MQ toch echt stukken vetter en dat mag ook wel want het is de MQ.
Sommige dingen waren wel langdradig en eentonig zoals het ronselen van soldaten of bij de DB het uitvoeren van steeds die orders.
Op het einde was het idd wel tof, zeker de moeite om eens te doen.
Inderdaad, die missie is echt top, zeer Thief 3 alike.Verwijderd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 17:48:
[...]
Ik vond de DB quests ook TE vet!Maar voor mij blijft er 1 missie met kop en schouders bovenuit steken; namelijk de final missie van de Thieves Guild! Ik kreeg het gevoel dat ik had bij de Thief serie, dat was echt prachtig *pinkt traan weg*
Dat was een missie die niet leek op elke andere quest in het spel (wat voornamelijk neerkomt op: volg het pijltje, kill wat evil dudes, collect iets en ga terug naar je opdrachtgever)
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Er is wel een mod die dat soort spullen beschikbaar maakt als wapenspossamai schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 16:20:
Kan iemand me vertellen of je nog iets kan met tongs, of een shovel bijvoorbeeld?
Of zo'n pickaxe..
Behalve dan verkopen...
Ja kan weer besmet raken maar eens je de cure quest gedaan hebt ontwikkeld de ziekte niet meer.Verwijderd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 21:07:
Weet er iemand hoe je opnieuw vampire kan worden, achter je een cure hebt gepakt tegen het vampire???. Het mag eventueel met een cheat zijn ...
Verwijderd
Welke cheat dan ? want ik heb het internet al afgezocht maar niets gevonden ....corpseflayer schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 13:27:
[...]
Ja kan weer besmet raken maar eens je de cure quest gedaan hebt ontwikkeld de ziekte niet meer.
Je zal moeten cheaten.
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2006 20:46 ]
Ik ben het ff voor je aan het uitzoeken met behulp van de TES construction set. Resultaat post ik hier snel (hoop ik)Verwijderd schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 20:46:
Welke cheat dan ? want ik heb het internet al afgezocht maar niets gevonden ....
[ Voor 36% gewijzigd door Freelance op 08-07-2006 22:52 ]
"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)
Verwijderd
Oops, ja inderdaadMoolie schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 17:24:
[...]
Dat is toch niet de main quest, maar de quest 'lifting the vale'?
[ Voor 77% gewijzigd door XunFar op 09-07-2006 22:54 . Reden: Tja je weet he... uitzoeken die hap! ]
Verwijderd
Nee, dat gaat niet. Alleen de officiele mods kun je op de 360 spelen.Verwijderd schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 21:54:
kun je trouwens ook mods op de 360 doen?
ik bedoel: ze eerst op bijv je mp3speler zetten, ze dan naar de harde schijf copieren en ze van daar af spelen?
Voor de skill zelf klopt dat. Wel is het zo dat je alleen op basis van je major skills levelt, dus je levelling zal wel anders zijn als je minor/major skills verwisselt.er is toch geen verschil in lvl 25 major skill en lvl 25 minor skill?
das toch beiden apprentice of hoe dat ook heet?
Verwijderd
bah, dan moet ik hem patchenVerwijderd schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 22:38:
Nee, dat gaat niet. Alleen de officiele mods kun je op de 360 spelen.
.
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2006 22:47 ]
Na lang zoeken heb ik iets gevonden: player.addspell 0003DB3AVerwijderd schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 20:46:
Welke cheat dan ? want ik heb het internet al afgezocht maar niets gevonden ....
Verwijderd
Thx, morgen ga ik het proberenYv3z schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 23:56:
[...]
Na lang zoeken heb ik iets gevonden: player.addspell 0003DB3A
hiervan blijf je echter permanent 25% vampier. Voor meer zal je deze codes moeten gebruiken:
Vampirism 50% 0002C2A2
Vampirism 75% 0002C2A4
Vampirism 100% 0002C2A5
Verwijderd
Voor zover ik weet is dat enkel te krijgen op hogere lvls.Verwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 10:20:
waar kan ik glass armor vinden?
ik ben lvl 7 dus ik zou het nog neit kunnen vinden,
maar ik heb die umbra gekilld dus ik draag wel full ebony...
das dat zou in theorie ook met glass kunnen toch?
dan ben je nog geen vampier, je hoeft bijvoorbeeld geen bloed te drinkenYv3z schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 23:56:
[...]
Na lang zoeken heb ik iets gevonden: player.addspell 0003DB3A
hiervan blijf je echter permanent 25% vampier. Voor meer zal je deze codes moeten gebruiken:
Vampirism 50% 0002C2A2
Vampirism 75% 0002C2A4
Vampirism 100% 0002C2A5
Verwijderd
hmm, bestaat er dang een andere optie ?Freelance schreef op zondag 09 juli 2006 @ 12:38:
[...]
dan ben je nog geen vampier, je hoeft bijvoorbeeld geen bloed te drinken. Je krijgt alleen de speciale spells die een vampier heeft.
ja zoals hier boven staat veel vechten met vampieren en dan gaan slapen. En "hopen" dat je vampier bent.
[ Voor 3% gewijzigd door Freelance op 09-07-2006 14:39 ]
Verwijderd
Dan vraag ik me toch af hoe je Umbra gekilled hebt op je level 7. Mijn level 18 character wordt grandioos ingemaakt door dat kreng, maargoed..Verwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 10:20:
waar kan ik glass armor vinden?
ik ben lvl 7 dus ik zou het nog neit kunnen vinden,
maar ik heb die umbra gekilld dus ik draag wel full ebony...
das dat zou in theorie ook met glass kunnen toch?
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
ik had mijn umbra armor al op level vijf, was uit nieuwschierigheid die ruin ingelopen. Ik was een battle mage en had net mijn eigen fire damage staff aangemaakt. 4x vanaf het balkon schieten en hij was dood? Niet dat ik die umbra armor gebruikte, nam teveel ruimte in in mijn inventory plus paste niet bij mijn character.MueR schreef op zondag 09 juli 2006 @ 20:47:
[...]
Dan vraag ik me toch af hoe je Umbra gekilled hebt op je level 7. Mijn level 18 character wordt grandioos ingemaakt door dat kreng, maargoed..
Glass armor komt zo rond de level 15 een keer opdagen. Daarvoor komt Mithril armor.
[ Voor 13% gewijzigd door Freelance op 09-07-2006 21:23 ]
Ps4/switch gamer
PSN-id: Chrasher
Ps4/switch gamer
Ik speel nu weer op Default. Ik was begonnen op Default maar vond het al gauw erg makkelijk dus had ik hem op 3/4 gezet en vond dat beter. Maar doordat ik het level systeem niet helemaal snapte kreeg ik bij het levellen erg vaak +2 voor m'n skills waardoor het spel steeds moeilijker begon te worden. Ik heb het spel toen maar terug gezet op Default en ben toen wat beter gaan levellen zodat ik +4 of +5 kreeg om het niveau weer wat recht te trekken._Jona_ schreef op zondag 09 juli 2006 @ 23:10:
Op welke moeilijkheidsgraad spelen jullie het spel eigenlijk? Ik ben begonnen op de default stand, slider in het midden, omdat ik weinig RPG ervaring heb. Maar inmiddels ben ik een level 40 Warrior en ik kan van de meeste tegenstanders met hand to hand nog winnen. De moeilijkheidsgraad toen flink opgeschroefd en toen werd ik bij wijze van spreken door een mudcrab ingepakt
(Nou ja, niet helemaal, maar je begrijpt wat ik bedoel)
Ps4/switch gamer
Damn nice.Freelance schreef op maandag 10 juli 2006 @ 21:06:
ook ff met mijn oblivion character showen:
Level
armor is het kadotje van de chancellor met spellbreaker shield
Mijn skills
niet echt efficiënt geleveld
Mijn verzameling armor
Noem me freak, maar ik vond het wel geinig
Ps4/switch gamer
[ Voor 21% gewijzigd door MueR op 11-07-2006 00:25 ]
[ Voor 43% gewijzigd door D. Ninjai op 11-07-2006 00:32 ]
[ Voor 10% gewijzigd door MueR op 11-07-2006 11:47 ]
Verwijderd
Verwijderd
nee, ik kap de stemmen dus niet af, het spel schiet voor mij even supersnel door het hele gesprek heen, zonder dat ik enig kans krijg om het te luisteren. Gebeurt zo af en toe.MueR schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 13:34:
Nee, dat is normaal. Meestal begin je dan een gesprek met een andere NPC, of je opent een container ofzo. Stemmen worden tijdens een pauze in het spel afgekapt.
Greyh0und
Verwijderd
Niet gewoon een kwestie van alles droppen, naar een kerk, cure blessing altar geval doen en dan weer terug en hopen dat alles er nog ligt?low_n_slow schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 20:27:
dusch
ik ben een tegenstander tegengekomen met een axe die -3 strength doet bij mij..
na een paar hits ben ik over encumberd
maar t erge is dat ik dus niet meer regenerate qua strenght
weet iemand hier iets tegen? slapen werkt niet... cure diseas werkt ook niet
pokke Bonelords zekerIn Morrowind was m'n strenght een keer 0, toen kon ik niet eens een broek aan hebben
[ Voor 6% gewijzigd door Colan op 11-07-2006 20:37 ]
Simplicity is de bom...
Verwijderd
valt altijd weer tegen ja...moet je je voorstellen, ik heb laatst mijn complete weapons&armor verzameling verplaatst...ben ik avonden mee bezig geweest...Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 00:37:
Ik heb een soort battlemage met redelijke strength, en mijn alteration skill zit op 100. Ik kan dus nu zo'n 1000 (kilo?) aan troep meesjouwen--> Mijn mutsje (om spoilers te vermijden zal ik het het 'dievenmutsje' noemen) een feather spell van 250 pts en een aantal enchanted kledingstukken. Ik heb laatst m'n alchemy verzameling verplaatst naar een ander stulpje (skingrad) en dat bleek toch nog meer dan 3000 pts te wegen
Simplicity is de bom...
Verwijderd
volgens mij kan je niet boven de 590 pts featherVerwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 00:37:
Ik heb een soort battlemage met redelijke strength, en mijn alteration skill zit op 100. Ik kan dus nu zo'n 1000 (kilo?) aan troep meesjouwen--> Mijn mutsje (om spoilers te vermijden zal ik het het 'dievenmutsje' noemen) een feather spell van 250 pts en een aantal enchanted kledingstukken. Ik heb laatst m'n alchemy verzameling verplaatst naar een ander stulpje (skingrad) en dat bleek toch nog meer dan 3000 pts te wegen
Verwijderd
Ik weet niet wat de limiet voor een feather spell is, maar het leuke in Oblivion is dat meerdere feather spells cumulatief werken. Met mn eerste character (pure mage) kon ik standaard maar iets van 200 (kg, pond, gram, megaton, whateverVerwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 00:47:
[...]
volgens mij kan je niet boven de 590 pts feather
[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2006 11:36 ]
Greyh0und
Ik heb altijd Feather potions bij me...erg handig. Maar dan ben ik ook een Battle Mage, en heb zeer veel potions gemaakt..ik gebruik er dan ook veel ( poisons enzo )low_n_slow schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 20:27:
dusch
ik ben een tegenstander tegengekomen met een axe die -3 strength doet bij mij..
na een paar hits ben ik over encumberd
maar t erge is dat ik dus niet meer regenerate qua strenght
weet iemand hier iets tegen? slapen werkt niet... cure diseas werkt ook niet
There is no place like ::1
probleem opgelost! nieuwe officiële plugin van Bethesda. Je kan je vampier laten maken! vanaf morgen te koop.
vraag eens rond...hij gaat de halve stad rond overdag...iemand in de stad kan je wel vertellen wanneer hij waar isFraggler schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 22:25:
Zijn er hier meer mensen die geen huis in Skingrad kunnen kopen door een soort bug?
Ik moet met Shum Gro-Yarug praten als ik een huis wil kopen, als ik die quest "Buying a house in Skingrad" active maak en ik volg de marker op de compas dan kom ik uit bij dat halve huisje vooraan de poort naar Skingrad en zou die daar ergens moeten staan maar hij is er niet... Ook in de stad kan ik hem nergens vinden, eerder was hij wel in het kasteel maar had toen niet genoeg geld...
Simplicity is de bom...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq