Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Die benirus lukt me (nog niet) om te verslaan, ik ben nu maar aan wat andere quests begonnen om wat verder te levelen (ben nl nog geen level 10) ik heb wel een aantal zilveren zwaarden en magische pijl en boog.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 09:16

CerandoX.nl

Vides

ff een vraagje tussendoor, ik heb Qarls Texture Pack 2 gedownload, maar nou zo in dat RAR filetje een .exe bestandje staan. Maar die zit er dus mooi niet in. Ipv van dat .exe filtje zit er nog een rar bestandje bij. Dat .exe bestandje doet eigenlijk hetzelfde als het rar bestandje want ze pakken allebij een paar bestanden uit. Nou krijg ik die texturepack echt niet aan de praat zoals in de read me file staat.

Heeft iemand tips over hoe hun die texturepack2 aan de praat heeft gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01:09
spoiler:
die rose of sithis werkt wel, maar je moet m afvuren net voor ie of net nadat ie uit het water komt

en

spoiler:
als je met baurus in de sewers zit om dat boek te halen (main quest).. en je gaat als backup.. ga dan die trap op, de deur door, en meteen terug door de deur, daar zal die mythic dawn staan zonder armor enzo. hier kan je hem zonder backup van z'n homies afmaken het boek jatten en dergelijke zonder dat er nog 3 volledig bewapende homies van hem tegen je aan staan te tikken. ook blijft baurus zo leven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CerandoX.nl schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 00:15:
ff een vraagje tussendoor, ik heb Qarls Texture Pack 2 gedownload, maar nou zo in dat RAR filetje een .exe bestandje staan. Maar die zit er dus mooi niet in. Ipv van dat .exe filtje zit er nog een rar bestandje bij. Dat .exe bestandje doet eigenlijk hetzelfde als het rar bestandje want ze pakken allebij een paar bestanden uit. Nou krijg ik die texturepack echt niet aan de praat zoals in de read me file staat.

Heeft iemand tips over hoe hun die texturepack2 aan de praat heeft gekregen?
Ja, da's een beetje suf gedaan.
In dar .rar bestand zit een .7zip bestand. Daarin zitten de files.
Iemand heeft het dubbel gecomprimeerd om een of andere reden 8)7

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyTone
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02-2023
Ik heb gister wat handigs "uitgevonden", nu is't spel wel erg makkelijk
spoiler:
Ik heb op 5 items 20% Chameleon gecast, nu kan niemand me zien.
Ik maak iedereen af met 3X Dmg achter elkaar. geen een enemy slaat terug.
Wel erg jammer :( hadden ze wel iets leuker/moeilijker kunnen maken

jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TonyTone schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 08:56:
Ik heb gister wat handigs "uitgevonden", nu is't spel wel erg makkelijk
spoiler:
Ik heb op 5 items 20% Chameleon gecast, nu kan niemand me zien.
Ik maak iedereen af met 3X Dmg achter elkaar. geen een enemy slaat terug.
Wel erg jammer :( hadden ze wel iets leuker/moeilijker kunnen maken
Ik wist al dat dat kon. Eigenlijk zou je een bepaald maximum moeten hebben of dat chameleon boven een bepaald level maar een bepaald aantal seconden per dag houdbaar is. Dit is m.i. gewoon een fout waar ze niet over nagedacht hebben.

Maareh... ze kunnen je toch nog wel horen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 09:16

CerandoX.nl

Vides

anandus schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 04:57:
[...]
Ja, da's een beetje suf gedaan.
In dar .rar bestand zit een .7zip bestand. Daarin zitten de files.
Iemand heeft het dubbel gecomprimeerd om een of andere reden 8)7
Ook al heb ik hem 2x uitgepakt, die zie ik er ook niet tussen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:06

Haan

dotnetter

CerandoX.nl schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 10:10:
[...]

Ook al heb ik hem 2x uitgepakt, die zie ik er ook niet tussen zitten.
Het bestand heeft als extensie .7z ... En je moet het programma 7zip installeren om het uit te kunnen pakken.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyTone
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 09:16:
[...]

Ik wist al dat dat kon. Eigenlijk zou je een bepaald maximum moeten hebben of dat chameleon boven een bepaald level maar een bepaald aantal seconden per dag houdbaar is. Dit is m.i. gewoon een fout waar ze niet over nagedacht hebben.

Maareh... ze kunnen je toch nog wel horen?
Nope, of ik sneak of niet maakt niks uit.
Ze zouden iid een max van b.v. 95% Chameleon moeten hebben. Dan kunnen de enemies iig na je eerste aanval, terug aanvallen.

Tis nou net "God mode On" O-) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_the_crow_ schreef op maandag 26 juni 2006 @ 21:00:
[...]
offtopic:
Niet dat ik geen vermoeden had hoe het verhaal zou lopen, maar kan je dat graag tussen spoiler-tags zetten? ;)
Is gedaan :) Sorry voor de gelukkig niet zoveel vertellende informatie B)

Ow ja, en sinds wanneer kunnen guards zwemmen? Ik was aan het 'vissen' bij de imperial city, voor de quest van weye, draai ik me om. Wat zie ik? Een guard in het water! Gelukkig moest hij steeds ademhalen en ik niet door mn schoentjes :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 12:26:
[...]

Is gedaan :) Sorry voor de gelukkig niet zoveel vertellende informatie B)

Ow ja, en sinds wanneer kunnen guards zwemmen? Ik was aan het 'vissen' bij de imperial city, voor de quest van weye, draai ik me om. Wat zie ik? Een guard in het water! Gelukkig moest hij steeds ademhalen en ik niet door mn schoentjes :Y)
Ik heb een keer bij die kustplaats 10 man het water in gekregen toen ik heel hard wegrende voor een spook, iedereen die spook aanvallen, iedereen dondert van de vlonder het water in, iedereen zwemt onder de vlonder rondjes en het duurt enkele minuten voordat ze door hebben hoe ze weer op het droge kunnen komen.

Spook was wel dood :)

...maar je zou zeggen dat je met zoveel armor zinkt als een baksteen... :/

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2006 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4VAlien
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-06 09:47

4VAlien

Intarweb!

Ik ben wel eens gestalkt door een imperial soldier die strak achter me aan kwam zwemmen, dus ze kunnen het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyTone
4VAlien schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 12:36:
Ik ben wel eens gestalkt door een imperial soldier die strak achter me aan kwam zwemmen, dus ze kunnen het wel.
Damn Stalking Imperial Soldiers, isn't there a Law against that? :) :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een tijdje hebben mensen allemaal een roze/paarse gloed om zich heen. Als ik op een afstandje sta, hebben ze dat niet, maar zodra ik dichterbij kom krijgen ze dat. Is dat omdat ze zichzelf zelf willen beschermen omdat ik misschien ziek ben? Of is dit iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moolie
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-01-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 17:01:
Sinds een tijdje hebben mensen allemaal een roze/paarse gloed om zich heen. Als ik op een afstandje sta, hebben ze dat niet, maar zodra ik dichterbij kom krijgen ze dat. Is dat omdat ze zichzelf zelf willen beschermen omdat ik misschien ziek ben? Of is dit iets anders?
Dan heb je een 'detect life' item (ring/hanger) aan. Hierdoor hebben levende wezens zo'n gloed om zich heen. Is erg handig bij bijvoorbeeld een will o' the wisp (anders onzichtbaar) of wanneer je beschoten wordt met pijl en boog, maar je ziet niet zo snel waarvandaan.

[ Voor 13% gewijzigd door Moolie op 27-06-2006 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
4VAlien schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 12:36:
Net in anvil.. 3 guards die op mekaar aan t schieten waren met pijl en boog.. 2 dood en de derde verzoop zichzelf even later..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-06 20:34

MethodP

baanaan

http://csusap.csu.edu.au/~mloxto01/

meer hoef ik niet kwijt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 26 juni 2006 @ 18:12:
Hm, ja nou ik had dus zo'n goed magisch zwaard, maar die is dus kapot en kan ik nog niet zelf reparen :( dus maar ff opnieuw doen, en ff een paar dodelijke zwaarden meenemen :D:D:D
Of even naar een wapen-winkeltje waar je hem kan laten repareren.
(En verder natuurlijk veel zooi oppakken en repareren om je skill te oefenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-07 15:18

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

Het lijkt mij wel erg leuk om samen met een paar man. Quests te gaan doen. maar geen DM of CTF.

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyTone
Is er een manier om detect life uit te zetten? En dan bedoel ik niet het items niet te dragen.
Ik heb een coole ring met goeie opties en detect life, maar dat paars is best irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Misschien door wat te knutselen in de console, maar anders denk ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyTone
:9~ zou cool zijn als dit verder uitgewerkt word.
Quests doen samen lijkt met het gaafst, maar death match e.d. lijkt me ook lache :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:54

Q-bone

Dusss...

heb een probleempje,

Sommige van mijn skills, dan bedoel ik die dingen in het eerste venstertje (strength, luck) enz... zijn rood en minder dan de waarde die ik zou moeten hebben... waar kan dit aan liggen, dit is namelijk zelfs zo als wanneer ik geen dingen bij me heb...

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 08:07

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Q-bone schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 10:33:
heb een probleempje,

Sommige van mijn skills, dan bedoel ik die dingen in het eerste venstertje (strength, luck) enz... zijn rood en minder dan de waarde die ik zou moeten hebben... waar kan dit aan liggen, dit is namelijk zelfs zo als wanneer ik geen dingen bij me heb...
Dan heb je waarschijnlijk last van een disease. Je kan die getalletjes weer op de goede waarden krijgen door in een kerk naar het altaar te gaan en op spatie te drukken. Je krijgt dan een melding in de trend van "All your fate and inflictions are banished". Dit kan je één keer per dag doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faraway
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-09 18:59

faraway

Dank U...

Na meer dan 100 uur kom ik erachter dat Nirnrootplantjes geluid maken als je dichtbij komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone
  • Laatst online: 08:54

Q-bone

Dusss...

gwystyl schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 10:37:
[...]

Dan heb je waarschijnlijk last van een disease. Je kan die getalletjes weer op de goede waarden krijgen door in een kerk naar het altaar te gaan en op spatie te drukken. Je krijgt dan een melding in de trend van "All your fate and inflictions are banished". Dit kan je één keer per dag doen.
bij diseases contracted staat niets.... en heb al eeuwen geslapen... ook heb ik er al echt mega lang "last" van... iemand nog andere ideen? (probeer altar nog wel even hoor 8) )

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzenor
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

ik weet niet of vampier zijn ook telt als disease, maar misschien is dat het?
En het zou ook een mindering door je class kunnen zijn misschien.. maar dan zou je het vanaf het begin al moeten hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyTone
faraway schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:25:
Na meer dan 100 uur kom ik erachter dat Nirnrootplantjes geluid maken als je dichtbij komt :P
Echt waar? dan ben je er sneller achter dan ik |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJoep
  • Laatst online: 22:24
Ik wist ook van niks..

| I've got permission to color outside the lines |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moolie
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-01-2023
Q-bone schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:41:
[...]

bij diseases contracted staat niets.... en heb al eeuwen geslapen... ook heb ik er al echt mega lang "last" van... iemand nog andere ideen? (probeer altar nog wel even hoor 8) )
Tijdens een vechtpartijtje heeft een tegenstander waarschijnlijk een damage <skill> spell tegen je gebruikt. Kwestie van een restore <skill> potion drinken, of inderdaad een kerk binnenlopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de laatste tijd iets raars, en ik weet waarom het gebeurt.
Ik heb een boel mods geïnstalleerd en nog geen patch (vanwege die mods :P )

Maar af en toe pakt Oblivion geen input meer. Toetsenbord doet het niet, muis doet ook helemaal niets.
Maar alt-tab of ctrl-alt-del doet het wel, en de muis kan ik dan ook gewoon gebruiken.
Heel weird. Ik heb het gevoel dat het vooral gebeurt als mijn computer het zwaar heeft (lees: 3fps :P ).

Dit is overigens geen vraag om een oplossing, maar ik vroeg me af of iemand dit ook weleens meegemaakt heeft?

Overigens ga ik zo even dat huis in Anvil kopen. Heb 50.000 gold, maar nog geen huis. Behalve de arch-mage room.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 16:36
Hoe komt iedereen aan zoveel geld? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
low_n_slow schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 16:40:
Hoe komt iedereen aan zoveel geld? :?
Op een gegeven moment (vanaf level 15/20 ofzo) vind je gewoon zoveel dure dingen dat je het geld aan de straatstenen niet kwijt kan :)
Magische items, deadric, glass, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
En bij welke traders kan je t beste verkopen dan? Want ik heb nu [level 9] redelijk wat dwarven spul.. Wat ook goed verkoopt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar ik ook heen ga ik kan alleen maar potions verkopen. Zie ik een boekwinkel, is ie op slot, ga ik toch naar binnen, komt die knakker zeuren dat ik dingen moet kopen maar dan kan ik niet met hem onderhandelen.

Maar ik ben nog nooit in de Imperial City geweest. Schijnt dat je vooral daar kunt onderhandelen? Ik ben nu in Lleyawiin.

en ik heb nog steeds niet enorm veel geld, maar ben ook pas in level 8 ofzo (geloof ik, weet het niet zo uit m'n hoofd)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2006 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Frantic DJ & The Tzar

In de Imperial City zitten inderdaad de meeste winkels en is de dus de meeste keus om je dingen te kopen en te verkopen. Het hoogst haalbare bedrag wat je kan krijgen in de I C (imperial City) is geloof ik 1200. Hoger kan volgens mij gewoon niet, de rest heeft gemiddeld 800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Ok ik heb dus last van een bug, mischien is deze al langsgekomen. Ik doe nu de quest killing field, waarbij je de gebroeders odiil moet helpen een paar goblins te verslaan. Maar als ik er dus 1tje kill wordt ik uit de mages guild gekicked omdat ik zogenaamd iets gestolen zou hebben. :(

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orac
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 01:47

Orac

Ik mis je papa.

NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 21:57:
Ok ik heb dus last van een bug, mischien is deze al langsgekomen. Ik doe nu de quest killing field, waarbij je de gebroeders odiil moet helpen een paar goblins te verslaan. Maar als ik er dus 1tje kill wordt ik uit de mages guild gekicked omdat ik zogenaamd iets gestolen zou hebben. :(
Mwoehaha. Dat wordt bloemetjes plukken! >:) Je bent niet de enige hoor. ;)

Dat heeft niks met die quest te maken. Waarschijnlijk heb je per ongeluk iets meegenomen uit een mage guild. Je kan zien welk item dat is in je inventory. Staat een of ander rood merktekentje bij. Maar ja, het kwaad is al geschied. Item droppen helpt denk ik niet.

Edit: gevonden op de oblivion wiki:
Note: There is a goblin that is a member of the Dark Brotherhood, so don't steal (they really don't have anything) from him but it is okay to kill him. It is hard to tell them apart, so don't steal from any of them just to be safe.

[ Voor 25% gewijzigd door Orac op 28-06-2006 22:39 . Reden: oplossing toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Gelukkig heb ik nog een oude safegame :) maar toch :( wel belachelijk.

spoiler:
Trouwens ik heb nog zoiets raars, ik had een quest aagenomen van een member van de dark brotherhood, maar toen moest ik van zo'n andere gozer heel de dark brotherhood uitroeien omdat er een verrader zat, en dat heb ik dus eerst gedaan }) dus nou kan ik die quest ook niet meer |:(

[ Voor 5% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 29-06-2006 15:10 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Sjonge wat een spel toch. Ik ben nu level 23 en heb een enchanted zwaard gemaakt dat vrijwel alles in 1 slag doodt (in de Wizard's Tower add-on). Heerlijk.
Kwam ook een vrouwtje tegen in een kroegje die helemaal gehuld was in Daedric armor, dus ik gebruikte mijn speechcraft om haar disposition op 0 te zetten waarna ze me ging aanvallen. Toen kon ik haar doden zonder straf en was de armor voor mij :)

Weet iemand waar ik snel een Grand Soul Gem kan vinden (de beste zeg maar, gevuld en wel). Ik kan zelf nog geen Soul Trap doen maar ik heb ff wat van de beste Soul Gems nodig. Bedankt alvast!

Oh en ik ben nu de Qarl texture pack aan het downloaden. Gaat dat werken met mijn Radeon 7800 GS 256MB (AGP) kaart en 1GB RAM of is dat te weinig?

[ Voor 12% gewijzigd door Syntagma op 29-06-2006 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

anandus schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 15:42:
Ik heb de laatste tijd iets raars, en ik weet waarom het gebeurt.
Ik heb een boel mods geïnstalleerd en nog geen patch (vanwege die mods :P )

Maar af en toe pakt Oblivion geen input meer. Toetsenbord doet het niet, muis doet ook helemaal niets.
Maar alt-tab of ctrl-alt-del doet het wel, en de muis kan ik dan ook gewoon gebruiken.
Heel weird. Ik heb het gevoel dat het vooral gebeurt als mijn computer het zwaar heeft (lees: 3fps :P ).
Heb zelf nu 49 mods geinstaleerd staan maar heb nog nooit jouw probleem meegemaakt
dus het zal dan eerder aan een bepaalde mod liggen dan aan de hoeveelheid mods.
Als het uberhaupt aan de mods ligt. Heb trouwens de laatste patch geinstaleerd staan en mijn mods
werken allemaal perfect terwijl er een hoop mods bij zitten die vrij snel na de release van Oblivion zijn gereleased.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Syntagma schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 23:58:
Sjonge wat een spel toch. Ik ben nu level 23 en heb een enchanted zwaard gemaakt dat vrijwel alles in 1 slag doodt (in de Wizard's Tower add-on). Heerlijk.
Kwam ook een vrouwtje tegen in een kroegje die helemaal gehuld was in Daedric armor, dus ik gebruikte mijn speechcraft om haar disposition op 0 te zetten waarna ze me ging aanvallen. Toen kon ik haar doden zonder straf en was de armor voor mij :)
:D
Smart thinking, nooit aan gedacht om iemands disposition omlaag te brengen :)
Oh en ik ben nu de Qarl texture pack aan het downloaden. Gaat dat werken met mijn Radeon 7800 GS 256MB (AGP) kaart en 1GB RAM of is dat te weinig?
Geen probleem :)
Dracul schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 00:09:
[...]

Heb zelf nu 49 mods geinstaleerd staan maar heb nog nooit jouw probleem meegemaakt
dus het zal dan eerder aan een bepaalde mod liggen dan aan de hoeveelheid mods.
Als het uberhaupt aan de mods ligt. Heb trouwens de laatste patch geinstaleerd staan en mijn mods
werken allemaal perfect terwijl er een hoop mods bij zitten die vrij snel na de release van Oblivion zijn gereleased.
Ik vermoed dat ik van de "joystick-bug" last heb, dus ik heb de joystick in de .ini uitgezet en ga nu even kijken of dat scheelt :)
(Overigens heb ik geen joystick? :? )
edit:
Toch niet, dat is het ook niet :(
Naja, op onderzoek uit dan maar :)

[ Voor 35% gewijzigd door anandus op 29-06-2006 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryskmantsje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 20:37
NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 23:00:
Gelukkig heb ik nog een oude safegame :) maar toch :( wel belachelijk.

Trouwens ik heb nog zoiets raars, ik had een quest aagenomen van een member van de dark brotherhood, maar toen moest ik van zo'n andere gozer blablabla.... dus nou kan ik die quest ook niet meer |:(
Spoilertags aub voor degene die Dark brotherhood quest nog willen doen is misschien wel zo leuk he?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 20:39:
waar ik ook heen ga ik kan alleen maar potions verkopen. Zie ik een boekwinkel, is ie op slot, ga ik toch naar binnen, komt die knakker zeuren dat ik dingen moet kopen maar dan kan ik niet met hem onderhandelen.
Als een winkel op slot is, ben je er gewoon niet op het goede tijdstip, de winkeliers hebben in Oblivion ook slaap en vrije tijd nodig ;) Dus ze zijn alleen open tussen 8 am en 8 pm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno b
  • Laatst online: 29-06 23:38

Onno b

Heilige iRacing data koeien

(jarig!)
Laatst heb ik me pc opnieuw geinstalleerd, en alle savegames die ik ergens anders had neergezet blijken nu niet meer te werken. Ik had 100+ uur spelen erop zitten en vond het ergens wel leuk om opnieuw te beginnen.
Voorheen speelde ik deze game met een 7800 GTX, maar gister heb ik mijn 7950 GX2 gekregen. Wat een gigantisch performanceverschil geeft dat zeg :*), Oblivion is echt een heel stuk mooier geworden en de texturemods die ik gebruikt heb komen ook veel beter tot hun recht :) Wel blijft het gras dat in de distance donkerder groen is dan voor je neus een :o puntje van ergenis :o . Misschien iemand die daar een mod voor weet?

Ik gebruik de volgende vier mods als strijd tegen de blurry achtergrond:

Van onderstaande site heb ik 3 mods gebruikt:
http://www.elderscrolls.c...ndex.php?showtopic=469264
  1. 4096x4096 Landscape LOD Texture Pack Version 2
  2. 4096x4096 Landscape Border Regions LOD Texture Pack
  3. Complete Non-Tiling\Patterning Landscape Texture Pack
Site onbekent:
  1. Qarls_Texture_Pack_2
De bovenste drie ben ik niet echt kapot van omdat er een vrij groot kleurverschil is tussen de textures. Zie ook foto`s die via de link te zien zijn. Wie heeft hiervoor een beter altenatief?

Qarls texturepack 2 is in één woord geweldig! Deze mod maakt hout, tegels en bakstenen in één keer veeeel realistischer _/-\o_ . (nu ik van videokaart geswisseld heb zie ik dat pas echt goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 08:07

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Onno 1983 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 07:56:
Site onbekentd:
  1. Qarls_Texture_Pack_2
De bovenste drie ben ik niet echt kapot van omdat er een vrij groot kleurverschil is tussen de textures. Zie ook foto`s die via de link te zien zijn. Wie heeft hiervoor een beter altenatief?

Qarls texturepack 2 is in één woord geweldig! Deze mod maakt hout, tegels en bakstenen in één keer veeeel realistischer _/-\o_ . (nu ik van videokaart geswisseld heb zie ik dat pas echt goed).
Via de makkelijke weg ([google=Qarls_Texture_Pack_2]) de volgende link gevonden:
http://elderscrolls.filef...arls_Texture_Pack_2;64762
Het ziet er inderdaad veel beter uit, bedankt voor het melden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik snel een Grand Soul Gem kan vinden (de beste zeg maar, gevuld en wel). Ik kan zelf nog geen Soul Trap doen maar ik heb ff wat van de beste Soul Gems nodig. Bedankt alvast!
ja in de "voorruimte" van de Arcane University, daar staat een houdertje met 2 volledige grand gems, 1 lege grand gem en nog 2 goede gems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyTone
FranticDJ schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 20:00:
En bij welke traders kan je t beste verkopen dan? Want ik heb nu [level 9] redelijk wat dwarven spul.. Wat ook goed verkoopt :+
Ik verkoop meestal in Imperial City (ik woon er tenslotte ook :P )
Equip evt. items met extra Mercantile en speechcraft, gebruik dan je speechcraft om je disposition zo hoog mogelijk te krijgen.
Dan kan je met Hagle meestal best een mooi prijsje krijgen

Syntagma , best goed idee om de disposition omlaag te halen om ruzie uit te lokken >:) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Onno 1983 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 07:56:
Laatst heb ik me pc opnieuw geinstalleerd, en alle savegames die ik ergens anders had neergezet blijken nu niet meer te werken. Ik had 100+ uur spelen erop zitten en vond het ergens wel leuk om opnieuw te beginnen.
Ik had dat probleem ook.
Met dit programmaatje kan je onder andere kijken welke mods bij een savegame horen. Ook kan je andere dingen doen zoals gezichten im- en exporteren.
Maar ik gebruik het dus vooral om te zien welke mods ik minimaal nodig heb om een savegame te kunnen spelen :)
Ik gebruik de volgende vier mods als strijd tegen de blurry achtergrond:

Van onderstaande site heb ik 3 mods gebruikt:
http://www.elderscrolls.c...ndex.php?showtopic=469264
Je kan Shaja's, Bluesteel of Blade9722's LOD-replacement proberen? :)
Zoeken naar LOD bij Tessource geeft een hoop resultaten :)

[ Voor 5% gewijzigd door anandus op 29-06-2006 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 21:57:
Heet dat niet killstealing? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook iets sufs. Ik heb een sleutel van de Mage Guild omdat ik lid ben van de Mage Guild. Die krijg je als je lid bent en kun je ook niet weggooien. Ik heb er echter nog een en die is gestolen. Maar die mag ik ook niet weggooien :? Dus nu loop ik altijd met gestolen goed op zak :+

En ja, openingstijden. Oblivion is zo realistisch dat ik daar ook m'n ritme omdraai :+

ik had het al ontdekt. Eindelijk ook wat ander meuk verkopen :) , zag dat ik ook al in level 15 zat. Kga maar eens naar de imperial city... nog nooit geweest :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2006 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Kan iemand vertellen of het nog problemen kan opleveren als ik de Qarl's Texture pack gebruik in combinatie met andere texture packs? Levert dat fouten op? Moet ik ze in een bepaalde volgorde installeren? Etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
anandus schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 13:08:
[...]

Valt op zich wel mee, op mijn 6800 merk ik er bijna niets van. Het zijn ook vooral 1024 textures (versie 1 was in de 1024- en 2048-smaak, maar die laatste is toch iets te zwaar als je minder dan /me proest 512Mb hebt, dus ziet hij er vanaf).
Oh, maar laadtijden zijn wel ieniemienie beetje langer. Maar FPS lijdt er dus niet zo onwijs onder :)

Overigens voor de mensen die Parallax cities hebben:
De 2 packs hebben overkoepelende textures. De pack die je het laatste installeert overschrijft dan bepaalde textures (vooral in de stad, natuurlijk ;)).
Ikzelf heb nu Qarl's 2 en daarna Parallax cities gedaan, maar misschien dat ik het ook even andersom ga proberen :)

Edit:
Het werkt trouwens prima met LOD-mods :)
En hoe zit het met de combinatie Qarl en Natural Environments? Gaat dat elkaar in de weg zitten?

[edit]
Heb net een uurtje of wat gespeeld met de Qarl texture mod. Het ziet er idd erg vetjes uit. Wat me wel opviel is dat ik vooral in de buitenlocaties minder soepel kan spelen, bij bijna elke stap die ik zet moet er wel even gerekend en geprutteld worden. Dat is dan wel weer een nadeel van die mod. Nou ja ik kijk het even aan. Als ik hem wil verwijderen, is het dan genoeg om de textures mapjes weg te halen of moet ik dan weer aan de slag met de Oblivion Mod Manager?

[edit2]
Ik ben nog steeds op zoek naar gevulde Grand Soul Gems.. die in de Arcane University had ik al eens opgehaald maar ik moet nieuwe hebben en kan zelf nog niet soul trappen.. :) Thanks voor wie het weet (kan ik ze niet ergens kopen ofzo?).

[ Voor 30% gewijzigd door Syntagma op 29-06-2006 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Syntagma schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 20:12:
Kan iemand vertellen of het nog problemen kan opleveren als ik de Qarl's Texture pack gebruik in combinatie met andere texture packs? Levert dat fouten op? Moet ik ze in een bepaalde volgorde installeren? Etc.
Texture packs kunnen elkaar overschrijven, dus de texturepack die je het meeste wil zien moet je als laatste installeren.
Zo heb ik ook parallax cities met daaroverheen Qarl's :)

@ Syntagma:
Qarl & NE zijn 100% compatible, draait hier sinds vanouds prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Ok thanks. Heb jij ook dat laden en haperen met de Qarl pack?
En hoe verwijder je zoiets weer met de Oblivion Mod Manager? Ik moest namelijk van alles instellen daarin om de textures te laten werken.

Van 't weekend weer lekker spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Syntagma schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 10:27:
Ok thanks. Heb jij ook dat laden en haperen met de Qarl pack?
En hoe verwijder je zoiets weer met de Oblivion Mod Manager? Ik moest namelijk van alles instellen daarin om de textures te laten werken.

Van 't weekend weer lekker spelen!
Ja, je moet wat mappen verwijderen, weet niet precies welke.
Misschien ergens een readme of iets?

Dat met dat laden heb ik ook, ik heb ook maar een 128Mb grafische kaart :(
Ik draai wel op een compleet kale (nlite) versie van XP met als enige spel Oblivion en met elke keer opstarten wordt het gedefragmenteerd. Dat helpt een beetje met dat haperen (maar niet zo veel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 01:21
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 21:38:
@ Frantic DJ & The Tzar

In de Imperial City zitten inderdaad de meeste winkels en is de dus de meeste keus om je dingen te kopen en te verkopen. Het hoogst haalbare bedrag wat je kan krijgen in de I C (imperial City) is geloof ik 1200. Hoger kan volgens mij gewoon niet, de rest heeft gemiddeld 800.
Wat ik zelf gedaan heb is een spell maken die je mercantile met 100 versterkt (weliswaar voor 10 seconden maar tijdens het handelen staat de tijd toch stil). Dan kun je geld in een shop investeren en kun je opeens 500 meer gold voor je items krijgen. Met haggle kun je wel meer gold krijgen voor je item, maar zoals je zegt, de meesten hebben gewoon niet meer gold. Maar haggle blijft natuurlijk goed om je mercantile skill op te waarderen. Gaat alleen niet zo snel. Ben nu al level 38 maar mijn mercantile skill is nog steeds novice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Syntagma schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 20:49:
Ik ben nog steeds op zoek naar gevulde Grand Soul Gems.. die in de Arcane University had ik al eens opgehaald maar ik moet nieuwe hebben en kan zelf nog niet soul trappen.. :) Thanks voor wie het weet (kan ik ze niet ergens kopen ofzo?).
Bij elke Mages Guild Hall zit een verkoper die naast ingrediënten voor potions ook soul gems verkoopt, zowel lege als gevulde. Alleen jammer dat daar vaak Grand Soul Gems tussen zitten met Petty Souls erin :X

Als je nog niet zelf kan soul-trappen is het misschien ook een idee om je Mysticism skill wat op te krikken met een Minor Detect Life spell ofzo :)

spoiler:
Of doe de quest voor Clavicus Vile's Shrine, dan krijg je Umbra, een überzwaard dat enchanted is met Soul Trap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XunFar
  • Niet online

XunFar

bye bye c'est fini

Waarom is het reladen van zwaarden zo duur bij de mages guild?
Ik had mijn blade met een steen uit een Oblivion Gate betoverd; na een paar slagen is de magie uitgewerkt en moet ik em rechargen. Toevallig liep ik tegen een dudo van de mages guild aan en zag ik een optie om mijn blade te herladen. Ik lette even niet op het prijskaartje, dus ik zeg oke, huppa 5600 gold kwijt, wat 70% was van mijn totale gold. Oops... gelukkig had ik nog een savegame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
taXoudanT schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 12:09:
Waarom is het reladen van zwaarden zo duur bij de mages guild?
Ik had mijn blade met een steen uit een Oblivion Gate betoverd; na een paar slagen is de magie uitgewerkt en moet ik em rechargen. Toevallig liep ik tegen een dudo van de mages guild aan en zag ik een optie om mijn blade te herladen. Ik lette even niet op het prijskaartje, dus ik zeg oke, huppa 5600 gold kwijt, wat 70% was van mijn totale gold. Oops... gelukkig had ik nog een savegame.
Ja klopt dat vind ik ook niet handig. Ik heb een beetje gecheat door een hele lading Varla stones e.d. mee te nemen, zodat ik altijd kan rechargen..haalt wel de magie van het vinden van die stenen weg, maar ik heb dat liever dan dat ik altijd met lege wapens rondloop. :)

[edit]
@ Duracell: Thanks, dat zijn handige tips. Die spoiler ga ik direct proberen !
Ik heb idd ook ontdekt dat het voor het omhoog gaan van een skill niet uitmaakt of je een simpele spell gebruikt of een dikke vette. Dus door een simpele spell te gebruiken bespaar je magicka en ga je net zo snel omhoog :)
Maar is het niet zo dat ik, om een grand soul gem te vullen met een grande soul (ofzo), een hele hoge skill moet hebben? Ik neem aan dat ik met een lage skill alleen maar kleinere vijanden kan trappen? Of kan het met het trucje uit je spoiler wel gelijk met grotere vijanden?

[ Voor 28% gewijzigd door Syntagma op 30-06-2006 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Syntagma schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 13:24:
Maar is het niet zo dat ik, om een grand soul gem te vullen met een grande soul (ofzo), een hele hoge skill moet hebben? Ik neem aan dat ik met een lage skill alleen maar kleinere vijanden kan trappen? Of kan het met het trucje uit je spoiler wel gelijk met grotere vijanden?
Niet een hoge skill, maar een hoog level :) De soul hangt af van het level van je vijand, bijv. een rat (laag level) heeft een petty soul en een xivilai (hoog level) heeft een grand soul. Wil je dus een grand soul vangen, dan moet je eerst op een hoog genoeg level zitten om vijanden met een grand soul tegen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Ik raad je aan om de Deadric Quest van Azure te doen. (dit is een goeie deadra), die geeft je een grand soul gem die nooit weggaat, wel moet je em natuurlijk steeds herladen, maar das niet zo moeilijk met umbra :P

On a side note, ik wil ff bump doen op de kwestie Deadric quests :P als je ze allemaal heb gedaan krijg je echt super vet stoere reward. en de rewards van de individuele deadric quests mogen er ook wel zijn!, die van Azure en Nocturnal bijv!
Allemaal doen zou ik zegge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 00:57:
[...]

echt super vet stoere reward [...]
:X

Maar eh, hm, ben zelf voorlopig toch nog teveel een good guy voor die Daedric quests. Alles wat met Daedra te maken heeft sla ik liever kapot, maar uiteindelijk zal ik die ook wel doen denk ik. Ben nog steeds bezig met de Fighters Guild maar het begint toch wel zwaar vervelen... grotje hier, grotje daar, itempje, missing persontje... gaap... :/ Weinig fantasievol over het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je geen fasttravel gebruikt en veel mensen aanspreekt, kom je genoeg variatie tegen :)
Zoveel haast hebben die questen van de guilds nou ook weer niet :)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2006 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Ik zat net even te spelen (met de Qarl pack geinstalleerd), en nu kreeg ik opeens overal blauwe en groene driehoeken op mn scherm. Als ik omlaag keek, zag ik gewoon de grond (steentjes, gras, etc.) en als ik dan weer omhoog keek dan vulde mn hele scherm zich met een soort kaleidoscoop aan driehoeken en kleuren en liep alles vast.

Komt dit door de hitte (dat mn geforce 7800gs raar gaat doen) of kan dit komen door de Qarl textures op sommige plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Komt dit door de hitte (dat mn geforce 7800gs raar gaat doen) of kan dit komen door de Qarl textures op sommige plaatsen?
Dat lijkt mij een warmteprobleem.
Andere textures kunnen geen beeldcorruptie veroorzaken, kijk eens of het in andere games ook voorkomt.
Zoja dan is er iets mis met je kaart en als deze standaard loopt stuur je ze best terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Thanks, ik heb het nog even getest en het was idd de warmte. Ik heb nu met dit warme weer een ventilator op de open kast gezet en dat scheelt wel iets. De Geforce kaart draait bij mij altijd overgeclocked dus dat zal het wel geweest zijn. Heb er nu geen last meer van :)

Wat wel erg storend is, is dat ik sinds de Qarl pack niet meer fatsoenlijk kan spelen in buitenlocaties. Het is alleen maar laden, haperen, ratelen, etc. Beetje jammer.

Weet iemand trouwens wat ik moet doen om met enchanting meerdere effecten aan één voorwerp te geven? Ik kan nu steeds maar 1 effect meegeven aan items tijdens enchanting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
Dat gaat gewoon niet. Items die je vind kunnen wel meerdere enchantments hebben maar zelf kan je maar een effect aan een voorwerp geven. Waarschijnlijk zou je anders een uber-karakter kunnen maken als je allerlei enchantments kon combineren.

Edit: Oeps, foutje van mij. Ik gebruikte altijd meteen het maximale effect van een soulgem zodat je geen ruimte meer hebt voor een extra effect. Maar je kan het inderdaad opsplitsen in meerdere minder effectieve effecten zoals hieronder staat.

[ Voor 34% gewijzigd door jona op 01-07-2006 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Syntagma schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 21:41:
Weet iemand trouwens wat ik moet doen om met enchanting meerdere effecten aan één voorwerp te geven? Ik kan nu steeds maar 1 effect meegeven aan items tijdens enchanting.
Bij die speciale altaren kan dat (in de arcane university, of in de uitbreiding: wizar's tower) kun je meerdere effecten opgeven.

Ik hbe bijv 20 fire damage en 20 frost damage, ipv 40 fire damage. Zodat als een vijand voor 1 van de twee niet kwetsbaar is mijn wapen toch nuttig is. Ik heb dan ook nog 1 sec soul trap eraan hangen dus ik hoef niet meer te kloten om elke keer die spell te casten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Dus het kan wel?? Ik las ergens dat het alleen kan bij wapens en niet bij armor.. maar dan moet ik nog eens uitvogelen hoe dat dan werkt met het opsplitsen. Nu doe ik ook altijd meteen het maximale effect toevoegen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
Klopt. Bij weapons kan je de magnitude/duration instellen en zo een soulgem gedeeltelijk gebruiken. Bij armor kan dat niet en gebruik je meteen het maximum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmorgen me weer heerlijk vermaakt. 6uur zo goed als non-stop. Het blijft verslavend he :D, zelfs na 64 uur spelen. Eerst had ik per ongeluk een zwaar grote veldslag bij de docks van Anvil gecreerd. Zo'n quest ghost zat achter me aan en ik had niet zo veel health en potions meer, dus ik moest wel vluchten. In de buurt van de docks besloten de burgers me te helpen. Ik was er vrij blij mee moet ik zeggen! maar om de 1 of andere manier vondt een guard het niet zo leuk en besloot op de burgers in te hakken. Vervolgens slaan de burgers terug en meppen de guard in het water, waar ze met z'n allen een gezellige verdrinkingsdood hebben gevierd. :X Tiz wel beetje rustig rond de docks nu, maar hopen dat ik niet al te leuke quest mis. Der was ook een mannetje met een kroontje een aantal uren aan het verzuipen, maar die was na een tijdje gewoon gereset, dat is wel netjes van het spel.

Later kreeg ik van de Harry Potter ;) Guild een vrij onschuldig lijkende quest maar achteraf bleek de tegenstand aardig zwaar te zijn. Resultaat: bijna 40.000 gold aan equipment verzameld :X. 4x lopen... maar het was het waard. Wat zal ik eens gaan kopen? :D btw, het had nog wel meer kunnen zijn als ik wist waar ik voor veel geld die dreadic/ebony spullen kan verkopen, maar dat weet ik helaas nog niet. (en wil het ook niet weten hoor, beleef lekker mijn eigen avontuur, dit topic lees ik ook maar met een half oog door, altijd bang dat ik teveel te weten kom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 21:24
Zit nu toch met iets wat ik zo 123 niet begrijp. Als ik een level omhoog ga is mijn luck 50 en mijn personality 74. Alleen als ik daarna weer vrolijk mijn gang ga in het spel en kijk naar mijn waardes zie ik dat mijn personality ineens rood is en op 67 staat en mijn luck op 43. Ook mijn willpower staat in het rood net als de andere twee. Heb ik iets opgelopen wat deze waardes doet dalen?

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chocovla schreef op zondag 02 juli 2006 @ 12:58:
Zit nu toch met iets wat ik zo 123 niet begrijp. Als ik een level omhoog ga is mijn luck 50 en mijn personality 74. Alleen als ik daarna weer vrolijk mijn gang ga in het spel en kijk naar mijn waardes zie ik dat mijn personality ineens rood is en op 67 staat en mijn luck op 43. Ook mijn willpower staat in het rood net als de andere twee. Heb ik iets opgelopen wat deze waardes doet dalen?
Gewoon even langs de kerk. 9 van de 10 keer zijn de onbegrijpelijke dingen die je met geen enkele potion of spell kunt restoren/healen dan weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

Verwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 12:52:
Vanmorgen me weer heerlijk vermaakt. 6uur zo goed als non-stop. Het blijft verslavend he :D, zelfs na 64 uur spelen. Eerst had ik per ongeluk een zwaar grote veldslag bij de docks van Anvil gecreerd. Zo'n quest ghost zat achter me aan en ik had niet zo veel health en potions meer, dus ik moest wel vluchten. In de buurt van de docks besloten de burgers me te helpen. Ik was er vrij blij mee moet ik zeggen! maar om de 1 of andere manier vondt een guard het niet zo leuk en besloot op de burgers in te hakken. Vervolgens slaan de burgers terug en meppen de guard in het water, waar ze met z'n allen een gezellige verdrinkingsdood hebben gevierd. :X Tiz wel beetje rustig rond de docks nu, maar hopen dat ik niet al te leuke quest mis. Der was ook een mannetje met een kroontje een aantal uren aan het verzuipen, maar die was na een tijdje gewoon gereset, dat is wel netjes van het spel.
Haha, zoiets had ik laatst ook, maar dan in de krottenwijk. Liep een beetje rond voor het piratenschip en ik geloof dat een van de burgers een praatje wilde maken met een piraat. Alleen stond de piraat op de boot en zogauw meneer een voet op de plank zette werden er degens getrokken! Mannetje werd compleet in elkaar geslagen voordat de rest van de sloebers en de guards erbij konden komen. Drukke vechtpartij en in de paniek raakte een van de bedelaars een guard. Toen waren de rapen gaar en stonden de guards iedereen in te slaan en vice versa voor de rest. Lijken int water, op de kades....verschrikkelijk vertoon van nutteloos geweld. Alle piraten dood, zooitje bedelaars en en paar guards.

Ik lag 5 minuten op de grond te lachen.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Ik heb al best heel wat mods, maar ik vraag me af of iemand echt een ultieme mod heeft gevonden die je zeker moet hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno b

Onno b

(jarig!)
Oblivion loopt vast

Gister was ik lekker aan het gamen zoals wel (veel) vaker, loopt ineens me spel vast. Dat gebeurt wel eens vaker dus ik start `m vrolijk weer op en ga verder. Binnen korte tijd was het weer raak. Na een keer of drie startte oblivion helemaal niet meer op. Ook wanneer ik niet via de mod manager start loopt het spel al bij het laden vast. Systeemherstel mocht niet baten, en ook een complete herinstal van olivion gaf mij geen lach op het gezicht.

Vanmorgen ben ik maar weer verder gegaan, met het weer aan de gang krijgen van mijn meest geliefde stuk software. Opnieuw een herinstal, maar deze keer ook gelijk de mod manager eraf gegooit evenals mijn videokaart driver. (heb sinds een weekje een nieuwe 7950 GX2). Het resultaat was dat Oblivion weer opstartte en ik kon ruim twee uur zonder storingen spelen. Daarna klapte die er weer uit en kom ik niet verder dan; doorgaan met het spel waar je was gebleven. Dan gaat hij laden en krijg ik een fout.

Volgens mij klapt Oblivion er enkel uit wanneer het spel moet laden (ook bij deuren ed.) maar ik weet dit niet helemaal zeker.

Vanmiddag btw ook mijn 450 watt voeding meer in verhouding gezet op de twee 12 volt lijnen, dus daar ligt het probleem vermoedelijk ook niet.

Wie weet wat ik nog meer kan proberen Oblivion weer normaal aan de praat krijg zonder een totale herinstall van windows? THX :)

edit:
Net m`n pc een tijdje uitgezet en de eerste twee keer deed ie het niet de derde keer proberen deed ie het wel :? lijkt me dus geen hitteprobleem.

Was trouwens ook vergeten te vertellen dat vanmorgen de uninstaller niet meer werkte (ook niet met cd erin) dus heb ik de gehele map verwijdert en vervolgens een paar registery progs gedraaid.

Edit 2
net 15 min door cyrodil heengelopen en mijn gpu was +- 78 graden. Lijkt mij een normale waarde wanneer de gpu met lucht gekoeld moet worden van ongeveer 30 graden :). Denk dat het dan toch aan de software moet liggen. Misschien ramen xp?
Joep schreef op zondag 02 juli 2006 @ 19:22:
Ik denk dat je niet de enige bent met zulke vreemde problemen. Het is bij mij ook het enige spel dat BSOD's veroorzaakt, en soms inderdaad een spontane crash.
Tja daarom was ik eerst niet onder de indruk, maar dit blijft dus. En ook na opnieuw opstarten ed blijft het probleem aanwezig waardoor ik het hele spel niet eens op kan starten :( . Na elk uur spelen moet ik eerst capriolen uithalen om het weer aan de gang te krijgen. Dat was voor gister dus echt niet het geval en daarom post ik dat dus hier in de hoop dat iemand dit ook heeft gehad en een oplossing heeft ;) . Herinstal van windows is de laatste optie die ik kan proberen als niemand verder wat weet :)

[ Voor 36% gewijzigd door Onno b op 02-07-2006 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJoep
  • Laatst online: 22:24
Ik denk dat je niet de enige bent met zulke vreemde problemen. Het is bij mij ook het enige spel dat BSOD's veroorzaakt, en soms inderdaad een spontane crash.

| I've got permission to color outside the lines |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Yep, ik heb ook af en toe van vage vastlopers en bugs. Ach zolang ze niet teveel voorkomen vind ik het niet erg! Ook doe ik altijd quick save, voordat ik bijv. een deur open doe, of ga fast-travellen.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno b

Onno b

(jarig!)
NinTeNdO_FrEaK schreef op zondag 02 juli 2006 @ 20:13:
Yep, ik heb ook af en toe van vage vastlopers en bugs. Ach zolang ze niet teveel voorkomen vind ik het niet erg! Ook doe ik altijd quick save, voordat ik bijv. een deur open doe, of ga fast-travellen.
Over het algemeen save ik ook erg vaak, dus verlies van spelvorderingen komen bijna niet voor. Depressief wordt ik echter van het feit dat ,in de situatie zoals die nu is, ik regelmatig niet eens de kans krijg om te saven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Mischien ff andere videokaart drivers proberen.
Het spel proberen ZONDER patch, mischien dat dat zelfs beter werkt
Alle mod zooi verwijderen
Register ff opcleanen

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds kort heb ik ook oblivion maar ik zit nog met een paar dingen die ik niet snap.

Dat speechcraft ik snap dat helemaal niet hoe je daarmee moet omgaan de ene keer zijn ze blij en de andere keer worden ze boos ik weet niet hoe dit werkt kan iemand mij dit uitleggen?

ook heb ik ectoplasm oid posions nodig maar ik heb geen idee waar ik deze kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno b

Onno b

(jarig!)
NinTeNdO_FrEaK schreef op zondag 02 juli 2006 @ 23:08:
Mischien ff andere videokaart drivers proberen.
Het spel proberen ZONDER patch, mischien dat dat zelfs beter werkt
Alle mod zooi verwijderen
Register ff opcleanen
Kijk dat zijn reacties daar kan je wat mee. De patch heb ik echter nooit geinstalleerd, na de herinstal heb ik het eerst geprobeerd zonder mods wat dus geen verbetering opleverde. De registerclean heb ik gedaan na de herinstal evenals de gpu drivers.

Maar zoals ik al tussen de letters door genoemd heb, is dat ik onlangs mijn videokaart 7800 GTX heb vervangen voor 7950 GX2 (verslaafd aan Oblivion, ga je rare (lees dure) dingen van doen :D ). Vlak daarna is dit probleem dan ook ontstaan. Heb enkel tussendoor nog een divx code gedownload en geinstalleerd waarna het probleem begon. Virusscan (norman) spy sweeper en spywaredocter hebben hun werk ook al gedaan en mijn windo`s installatie is ook net 2 weken oud (ivm instellen nieuwe raid configuratie).

[Junkymodus}
Ach ja morgenvroeg vertrekken om voor 10 dagen naar spanje te gaan. Aaah eng! 10 dagen geen T.net lezen aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah en geen oblivion met de kennis dat ie het waarschijnlijk ook niet doet als ik thuiskom :'( .......... 8) :*)
[/junkymodus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 00:52:
Sinds kort heb ik ook oblivion maar ik zit nog met een paar dingen die ik niet snap.

Dat speechcraft ik snap dat helemaal niet hoe je daarmee moet omgaan de ene keer zijn ze blij en de andere keer worden ze boos ik weet niet hoe dit werkt kan iemand mij dit uitleggen?

ook heb ik ectoplasm oid posions nodig maar ik heb geen idee waar ik deze kan vinden?
Je zou zelf ook het één en ander kunnen opzoeken in de Oblivion Wiki die in de startpost genoemd is.

Stukje over Speechcraft met uitleg van de minigame.
En als je Ectoplasm nodig hebt kun je gewoon een alchemist winkel binnenlopen (The Gilded Carafe, The Main Ingredient, All Things Alchemical, etc) of een Ghost afmaken.

[ Voor 33% gewijzigd door MadMarky op 03-07-2006 01:01 ]

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno b

Onno b

(jarig!)
Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 00:52:

Je moet naar de gezichtsuitdrukking (mond) kijken van je virtuele gesprekspartner ;) de kunst is dan om meer gekleurde vakjes aan te klikken bij de lachende gezichtsuitdrukking dan bij de boze. Doe dit zo snel mogelijk want de punten gan langzaam naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
JA computers kunnen rare dingen doen. ZO kan ik geen enemy territory spelen en tegelijkertijd azareus gebruiken. Standaard een vastloper dan :( zelfs reinstall + bijna nieuwe comp hebben niet geholpen 8)7

Ach ja mee leren leven nu :/

Maar goed succes met oblivion en tot over 10 dagen :+

Als je die 7800 trouwens nog hebt kun je die mss er ff terug in zetten?

BTW ik vertrek de 14e voor 10 dagen

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzenor

xzenor

Schrok me de tering gisteren...
Ik kon mijn savegames op mijn xbox360 niet meer laden.
Hij bleef hangen bij het laden er van.

Na een uur of 3 kutten en proberen een nieuwe game gestart.. gesaved.. en vanaf daar kon ik godzijdank mijn oude savegames weer laden..

Ik had er al aardig wat uurtjes opzitten dus ik was erg bang dat ik alles weer opnieuw moest doen.
Maar gelukkig werkt het dus weer..

Mocht iemand dus tegen hetzelfde puntje aanlopen.. probeer mijn manier eens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MadMarky en Onno 1983
Okee bedankt ik zal eens rondkijken op de site en met dat speechcraft eens kijken naar de uitdrukkingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Oke ik zit dus met een erg vervelend probleem/bug
Ik moet de quest ulterior motives doen. Ik moet het hulpje van de count spreken, hij zegt dat ik een dag later moet terugkomen voor een afspraak met de count. Echter ik heb al een week gewacht, maar hij blijft maar zegge: come back tomorrow |:(

Ik heb al btje gegoogled en zag dat meer mensen dit probleem hadden :( iemand een oplossing?

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReZ1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:45
Een beetje een workaround: heb je niet toevallig nog een eerdere savegame? :)
Het is kennelijk een zeldzame bug, want ik zie hem ook niet staan op de Obliviowiki... :?

Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzenor

xzenor

Ik had het ook op mijn 360..
Bij mij was het een oplossing om gewoon 'echt' te wachten..
Dus niet de tijd doorskippen, maar gewoon rondjes lopen tot de dag om is.
(je kan natuurlijk ook een skill gaan oefenen in de tussentijd..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzenor

xzenor

Kan iemand me misschien iets van die soulgems uitleggen?
Ik wilde een glass sword enchanten maar kon alleen een petty soulgem gebruiken hiervoor :(
Terwijl ik ook een common soulgem had..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Het is gelukt :D K heb een oudere savegame gepakt en ff opnieuw gedaan :) en dat werkte, ik praate nu met die servant terwijl ik me schild omhoog had, k las ergens dat dat zou helpen :D nouja ik ben weer verder :D

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
possamai schreef op maandag 03 juli 2006 @ 13:06:
Kan iemand me misschien iets van die soulgems uitleggen?
Ik wilde een glass sword enchanten maar kon alleen een petty soulgem gebruiken hiervoor :(
Terwijl ik ook een common soulgem had..
Waren ze wel gevuld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzenor

xzenor

Hoe zie ik dat? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je je muis erover houdt, dan zie je wat voor soul erin zit (soul gems zijn backwards compatible, dus een petty soul kan in een grand soul gem).
Als er staat: "None", dan is-ie leeg :)

Edit:
Er staat dan iets als "current soul level: xxxx"

[ Voor 11% gewijzigd door anandus op 03-07-2006 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzenor

xzenor

Oh dat! is het soullevel wat voor soul er in zit :)
Maar je kan dus alleen een item enchanten met een soulgem waar een soul in zit...
Naderhand een verse soul er in zit'r niet in dus..

Maar een grand soulgem met een petty soul... ken je die niet leegschudden en er een betere soul in stoppen? (dopje d'r af, soul er uit. soul er in, dopje er op?)

'k moet dat soulcapture sowieso ook nog even door zien te krijgen..........

[ Voor 9% gewijzigd door xzenor op 03-07-2006 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
possamai schreef op maandag 03 juli 2006 @ 14:37:
Oh dat! is het soullevel wat voor soul er in zit :)
Maar je kan dus alleen een item enchanten met een soulgem waar een soul in zit...

Maar een grand soulgem met een petty soul... ken je die niet leegschudden en er een betere soul in stoppen? (dopje d'r af, soul er uit. soul er in, dopje er op?)
lol :P
Nee, ik geloof van niet, nooit geprobeerd, maar volgens mij heb je pech :)

Ik snapte dat soul gem gedoe eerst ook niet, maar het is relatief makkelijk als je het eenmaal doorhebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
Kan met azura's star wel denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Over azura's star:
spoiler:
Dit is een oneindige soulgem, die niet weggaat na gebruik, met een maximale lading van 1600 (grand dus). Je kan hem niet leegmaken, je moet hem dus gebruiken. Daarnaast is hij niet om te toveren in een black soulgem, zodat je ook souls van mensjes kan vangen.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.