Oke, thanks, dan weet ik dat ik die dodo moet doodnegeren. Irritant die magic-guild quests (niet allemaal maar een hoop zijn zo ...)Invisible_man schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 12:45:
[...]
Ah, dat is de Nirnroot quest. Hij vraagt je eerst om 10 van die planten. Heb je die en denk je dat je klaar bent, vraagt hij om nog eens 20. En daarna nog eens om 30 en zelfs 40.
Transcendent Sigil stones, Die krijg je vanaf level 15 ofzo als je een Gate sluit. Even F5 vlak voordat je de steen oppikt, zodat je terug kunt om een steen met de juiste eigenschappen te krijgenAnoniem: 107502 schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 12:32:
[...]
Ik ben level 15 Breton, met als sign Mage, en ongeveer 80 intelligence, dwarven armor ge-enchant met fortify magicka. Dat geeft mij ongeveer 300 Magicka.
Maar ik vraag mij af hoe jij dan armor kan hebben met + 50 Magicka? Als ik mijn armor enchant met een Grand Soul gem geeft dat +24 magicka, ik dacht dat dat het maximaal haalbare was, enchanten met een Grand Soul gem? Hoe doe jij het?
De mage-guild quest die je moet doen voor recommedations zijn niet altijd ff leuk nee. Maar als je eenmaal toegang hebt tot de arcane uni krijg je meer van die quest waar je een bepaald item ergens moet halen in een grot die toevallig vol zit met necromancers en zombies (die zombies zijn irritant omdat ze jou als ze je raken nog wel eens een vreemde ziekte geven, dus altijd cure desease potions bij je hebben)l.taXoudanT schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 12:49:
[...]
Oke, thanks, dan weet ik dat ik die dodo moet doodnegeren. Irritant die magic-guild quests (niet allemaal maar een hoop zijn zo ...)
Anoniem: 179047
Net mijn nieuwe 7800GS erin gedaan.. En het loopt als een tiet
Zonder lag tot nu toe.. (zal wel niet meer komen..)
Echt supertof.. Net uurtje gedaan en wooooow wat een prachtspel..
Ben een woodelf die ik train als Marksman (sterrenbeeld: The Thief)
Echt super!
Echt supertof.. Net uurtje gedaan en wooooow wat een prachtspel..
Ben een woodelf die ik train als Marksman (sterrenbeeld: The Thief)
Echt super!
In het begin kan je makkelijk aan geld komen door lid te worden van alles guilds en vervolgens alle inboedel verkopenNinTeNdO_FrEaK schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 00:49:
Ik wilde die quest voor die überlockpick doen, moest je daarvoor level 10 zijn![]()
Wat is de leukste/beste/snelste manier om te levelen? Ook nog goede manieren om aan goud te komen? Kan ik eens wat van die trainingen doen.
Mooi man dan hoor ik, "welkom fellow guildy" en ondertussen loop ik als een kleptomaan alles in me zakken te stoppen wat goud waard is. tot op de boeken uit de kasten toe
Later kan je goed geld verdiennen door veel met mensen/vampieren te vechten.
Die dropen steeds betere (lees duurdere) armor enzo.
je speech en merchantile skills hoog hebben scheeld ook goed geld.
(ik trek mijn "handels" bontjasie aan voor ik ga kopen/verkopen
jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.
De Arena doen helpt trouwens ook wel om in het begin snel cash te verdienen
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Armor en Herbs van de Oblivion gate's ook Anananandus schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 13:49:
De Arena doen helpt trouwens ook wel om in het begin snel cash te verdienen
[ Voor 1% gewijzigd door TonyTone op 23-06-2006 13:51 . Reden: typo ]
Daar ben ik nog niet geweestTonyTone schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 13:50:
[...]
Armor en Herbs van de Oblivion gate's ook Anan

Ik ben met een nieuw figuurtje toch maar lid geworden van de Dark Brotherhood. wat een onwijs hippy-tuig is dat zeg!
Oh, de tijd komt dat je daar wat aan kan doenanandus schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 13:56:
[...]
Daar ben ik nog niet geweest![]()
Ik ben met een nieuw figuurtje toch maar lid geworden van de Dark Brotherhood. wat een onwijs hippy-tuig is dat zeg!
Welcome to the Drak Side Anan
p.s. ik zit met een preformance probleemje.
Als ik Distand land aan heb staan dan happert ie regelmatig.
Het stomme is, ik heb HDR + 2 x AA aan staan, minder grass weinig schaduwen enz.
(ook al gedefragamteerd btw.) Maar of ik nou 2 x AA aan of uit zet, en allerlij andere opties laag,
dan maakt het niks uit.
Maar als ik distand land uit zet, en view minder ver, dan loopt het 100% soepel.
maar ja.....das lang niet zo Cool
Ik dacht dat HDR + AA zwaar was, maar blijkbaar niks vergeleken met distand land.
kan dat kloppen?
En wie heeft er toevallig nog meet een X1800XT 512mb? ik dacht dat die kaart wel aardig wat kon hebben....
Zou mijn 2.8 P4 problemen geven met die grote landschappen?
p.s. ik zit met een preformance probleemje.
Als ik Distand land aan heb staan dan happert ie regelmatig.
Het stomme is, ik heb HDR + 2 x AA aan staan, minder grass weinig schaduwen enz.
(ook al gedefragamteerd btw.) Maar of ik nou 2 x AA aan of uit zet, en allerlij andere opties laag,
dan maakt het niks uit.
Maar als ik distand land uit zet, en view minder ver, dan loopt het 100% soepel.
maar ja.....das lang niet zo Cool
Ik dacht dat HDR + AA zwaar was, maar blijkbaar niks vergeleken met distand land.
kan dat kloppen?
En wie heeft er toevallig nog meet een X1800XT 512mb? ik dacht dat die kaart wel aardig wat kon hebben....
Zou mijn 2.8 P4 problemen geven met die grote landschappen?
@Tonytone:
Hoe zit het met je object-distance? (en evt. actor-/item-distance)
Heb je het overal of vooral op bepaalde plaatsen?
Maar die x1800xt 512Mb zou het zeker moeten trekken, lijkt mij?
Hier, met een veel minder goed beestje, heb ik nooit problemen gehad met distand lands?
Heb je toevallig textures vervangen?
Hier, met een veel minder goed beestje, heb ik nooit problemen gehad met distand lands?
Ben nu buiten gekomen! En heb ergens overnacht.
Ik heb trouwens gekozen voor: 'The Thief' & een Custom Class die ik 'Darkprince' heb genoemnd.
Als skills heb ik gekozen: Armorer, Blade, Restoratiom, Light Armor, Marksman, Security & Sneak.
Ik ga een soort van thiefachtige marksman proberen te maken, want dat lijkt me het leukst.. Heb ik een beetje goede skills gekozen?
Wel oogverblindend mooi zeg! (Buiten loopt die ook goed op 'high')
Ik heb trouwens gekozen voor: 'The Thief' & een Custom Class die ik 'Darkprince' heb genoemnd.
Als skills heb ik gekozen: Armorer, Blade, Restoratiom, Light Armor, Marksman, Security & Sneak.
Ik ga een soort van thiefachtige marksman proberen te maken, want dat lijkt me het leukst.. Heb ik een beetje goede skills gekozen?
Ik heb Qarl's texture pack versie 2 geinstalleerd, maar zonder deed ie het niet veel beter.anandus schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 14:14:
@Tonytone:
Gebouwen heb ik op max distance. de rest iets voorbij de helft.
En ik heb het vooral in het open veld, maar soms ook wat in de steden.
binnen gaat ie prima.
Zijn er PCI express opties in het Bios die standaard evt. niet goed staan ofzo?
Dan heb je zeker wel goede skills gekozen. Eerst met pijl en boog aanvallen (en 3x dammage bonusen krijgen door vanuit sneak te schieten), als het dan te heet onder de voeten word schakel je over naar blade om het karwij af te maken. Is dus imho een zeer bruikbare combi.Anoniem: 179047 schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 14:35:
Ben nu buiten gekomen! En heb ergens overnacht.
[ Voor 5% gewijzigd door Invisible_man op 23-06-2006 14:38 ]
PCI-E opties weet ik niets van, check een paar tweakguides zou ik zeggenTonyTone schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 14:36:
[...]
Ik heb Qarl's texture pack versie 2 geinstalleerd, maar zonder deed ie het niet veel beter.
Gebouwen heb ik op max distance. de rest iets voorbij de helft.
En ik heb het vooral in het open veld, maar soms ook wat in de steden.
binnen gaat ie prima.
Zijn er PCI express opties in het Bios die standaard evt. niet goed staan ofzo?
(Sowieso helpt een goed getweakte Oblivion.ini).
Probeer eens met view distance op max, maar object-distance op de helft ofzo, scheelt dat?
En je specular distance op de helft ofzo, imho heb je daar toch weinig aan om het op heel ver weg te zetten.
welke settings heb je voor je schaduwen?
Edit:
En Qarl's texture-pack loopt prima met jouw kaart. daarnaast doet Qarl's texture pack niet zoveel met distant lands, afaik.
[ Voor 8% gewijzigd door anandus op 23-06-2006 14:39 ]
Wat doet specular distance eigelijk? (Volgens mij had ik die op 50%)
Meeste schaduwen staan laag of uit. trouwens ik had mingrass=240 gedaan, in de tweak stond 130 ipv 80. dus ik dacht dan kan 240 ook wel. beetje grass is leuk, maar ik zie door de grass-sprieten de vijanden vaak niet eens meer
Ik ga straks thuis wel weer effe flink stoeien met de settings. wel schitty, ik dacht koop een vette kaart, dan is het mooi, snel en makkelijk #@
Meeste schaduwen staan laag of uit. trouwens ik had mingrass=240 gedaan, in de tweak stond 130 ipv 80. dus ik dacht dan kan 240 ook wel. beetje grass is leuk, maar ik zie door de grass-sprieten de vijanden vaak niet eens meer
Ik ga straks thuis wel weer effe flink stoeien met de settings. wel schitty, ik dacht koop een vette kaart, dan is het mooi, snel en makkelijk #@

Dat is allemaal helemaal prima, lijkt mij. Vreemd hoorTonyTone schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 14:47:
Wat doet specular distance eigelijk? (Volgens mij had ik die op 50%)
Meeste schaduwen staan laag of uit. trouwens ik had mingrass=240 gedaan, in de tweak stond 130 ipv 80. dus ik dacht dan kan 240 ook wel. beetje grass is leuk, maar ik zie door de grass-sprieten de vijanden vaak niet eens meer![]()
Specular distance is hoever je glimmende dingen kan zien
Ik zal anders binnenkort even mijn specifieke settings posten, ik heb overigens bloom+4xAA @ 1024x576(!), alles medium/high, 20fps op (oude) P4 2,4Ghz@3,0Ghz, 1Gb, 6800LE.
Dat doe je goed met een 6800LEanandus schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 14:54:
[...]
Dat is allemaal helemaal prima, lijkt mij. Vreemd hoor
Specular distance is hoever je glimmende dingen kan zien
Ik zal anders binnenkort even mijn specifieke settings posten, ik heb overigens bloom+4xAA @ 1024x576(!), alles medium/high, 20fps op (oude) P4 2,4Ghz@3,0Ghz, 1Gb, 6800LE.
HDR kost veel, maar zo veeel? Oja, klopt het dat als je HDR niet aan hebt, dat je met chamelion items aan niet doorzichting bent (net zoals Predator!!!) dat ziet er namelijk ZOOO Cool uit vind ik
Zo kwijl
TonyTone schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 15:03:
[...]
Dat doe je goed met een 6800LE(p.s. was die niet te unlocken?)
offtopic:
Ja, hij was te unlocken, en meestal heb ik dan geen artifacts, behalve als ik binnen ben, de reflectie van licht (zoals fakkels) geven een soort artifacts op de muren, niet storend, maar mooi is anders
Ja, hij was te unlocken, en meestal heb ik dan geen artifacts, behalve als ik binnen ben, de reflectie van licht (zoals fakkels) geven een soort artifacts op de muren, niet storend, maar mooi is anders
Probeer anders met dezelfde instellingen bloom+AA ipv HDR+AA. Minder mooi, maar gewoon om even te testen wat je systeem dan doet?
Ow, en iets waar ik achter kwam:
Ik heb AF op 16x geforceerd in de drivers, en dat geeft geen fps-hit
(niet dat ik veel verschil zie, hoor. Denk ik)
[ Voor 14% gewijzigd door anandus op 23-06-2006 15:09 ]
Jammer dat de HDR van Oblivion niet werkt op mijn PS2.0 Radeon 9700Pro. In bv Half-Life 2 - Epsiode One werkt het wel prima en ziet het er best vet uit ook. Andere implementatie wrsch
Anoniem: 171422
Selecteer eerst je boog in je inventory, selecteer dan je poison, de rest wijst zich vanzelfAnoniem: 128602 schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 17:05:
Hoe gebruik je een poison met je boog/pijlen?
Makkelijk, als je een Oblivion gate sluit, krijg je een Sigil stone.Anoniem: 107502 schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 12:32:
[...]
Maar ik vraag mij af hoe jij dan armor kan hebben met + 50 Magicka? Als ik mijn armor enchant met een Grand Soul gem geeft dat +24 magicka, ik dacht dat dat het maximaal haalbare was, enchanten met een Grand Soul gem? Hoe doe jij het?
Die hebben verschillende werkingen, en 1 daar van is + 50 magicka
Altijd?TonyTone schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 18:12:
[...]
Makkelijk, als je een Oblivion gate sluit, krijg je een Sigil stone.
Die hebben verschillende werkingen, en 1 daar van is + 50 magicka
Dan moet ik ook maar eens aan de slag, hoewel ik het maar naargeestig vind daar... Ik dartel liever op mijn My Little Pony door de zonovergoten bloemenweides
De sigil stones houden de oblivion gates juist open, jou doel is een poort te sluiten. Dit doe je dan door die steen te jatten. En die stenen hebben ook nog prachtige bijwerkingen; mooi toch?!bassGunner schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 18:18:
[...]
Altijd?![]()
Dan moet ik ook maar eens aan de slag, hoewel ik het maar naargeestig vind daar... Ik dartel liever op mijn My Little Pony door de zonovergoten bloemenweides
Er zijn wel wat meer poorten dan 16 (lees heeeeel veel meer), er zijn alleen 16 verschillende oblivion werelden. De sigil stone die je krijgt is geloof ik random.DEVoTi0N schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 18:20:
[...]
De sigil stones houden de oblivion gates juist open, jou doel is een poort te sluiten. Dit doe je dan door die steen te jatten. En die stenen hebben ook nog prachtige bijwerkingen; mooi toch?!(De stenen zijn natuurlijk wel gelimiteerd aan de Oblivion Gates, waarvan (als ik me ff niet vergis) er 'maar' 16 zijn.)
Ben even opnieuw begonnen, maar ga wel alles hetzelfde doen als wat ik had. Had het aan een vriend laten zien en toen wat fouten begaan..(en opgeslagenInvisible_man schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 14:38:
[...]
Dan heb je zeker wel goede skills gekozen. Eerst met pijl en boog aanvallen (en 3x dammage bonusen krijgen door vanuit sneak te schieten), als het dan te heet onder de voeten word schakel je over naar blade om het karwij af te maken. Is dus imho een zeer bruikbare combi.
is er eigenlijk eenlockpick die niet kapot kan? zoja wanneer krijg je die? [de skeleton key?]
[ Voor 12% gewijzigd door Frantic op 23-06-2006 19:10 ]
FranticDJ schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 19:08:
is er eigenlijk eenlockpick die niet kapot kan? zoja wanneer krijg je die? [de skeleton key?]
Dus...Skeleton Key
The Skeleton Key is an unbreakable lockpick which also improves your Security skill by 40. It virtually eliminates the need to raise the Security skill, as you can simply auto-attempt until the lock is picked, although skillups are still possible with the key.
It is the reward from Nocturnal's task, received from the Shrine of Nocturnal.
* ReZ1987 gaat de TS maar even updaten

edit:
Deze vraag & antwoord toegevoegd in de TS
Zoals altijd geldt: op- of aanmerkingen? Meld het me 
Deze vraag & antwoord toegevoegd in de TS
[ Voor 14% gewijzigd door ReZ1987 op 23-06-2006 19:34 ]
Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.
Nee, HDR werkt enkel op een SM3.0 ondersteunende kaart.bassGunner schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 18:06:
Jammer dat de HDR van Oblivion niet werkt op mijn PS2.0 Radeon 9700Pro. In bv Half-Life 2 - Epsiode One werkt het wel prima en ziet het er best vet uit ook. Andere implementatie wrsch
R3xx series kan geen HDR want die hebben ondersteuning voor SM2.0 en niet hoger.
HDR is idd vet, ikzelf ben ve 9800 pro naar een 6800GT overgeschakeld.
Ik moet wel zeggen dat bloom icm 2xFSAA bijna net zo vet was als nu met HDR zonder FSAA.
FSAA zorgd er immers voor dat de bomen er stukken mooier uitzien doordat de blaadjes ed veel beter tot hun recht komen.
Trek het je dus niet aan en speel met FSAA als je tenminste geen last hebt van die FSAA bug (fps < 1 op sommige locaties waaronder Kvatch).
Je moet ook saven voor je de laatste deur door gaatInvisible_man schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 18:27:
[...]
Er zijn wel wat meer poorten dan 16 (lees heeeeel veel meer), er zijn alleen 16 verschillende oblivion werelden. De sigil stone die je krijgt is geloof ik random.
(hehe ik heb wel eens 5 x hetzelfde laatste stukje gedaan, om een goeie te krijgen

Anoniem: 156750
Je moet quicksaven precies voordat je die steen pakt. checken wat voor een steen het is en dan quickloaden als ie slecht is.TonyTone schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 20:27:
[...]
Je moet ook saven voor je de laatste deur door gaat. pas als je door de deur gaat word (radom) bepaalt welke Sigil stone je krijgt.
(hehe ik heb wel eens 5 x hetzelfde laatste stukje gedaan, om een goeie te krijgen)
Ik dacht dat bepaald werd welke steen het was VOOR je de 'kamer' in loopt.Anoniem: 156750 schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 20:35:
[...]
Je moet quicksaven precies voordat je die steen pakt. checken wat voor een steen het is en dan quickloaden als ie slecht is.
Niet voor je em pakt? of heb ik het helemaal mis
(&&*)))&%$#@$%^&*
Of je vergeet een boog mee te nemen op the big heist
(laatste quest thieves guild..)
edit: in kamers ernaast kan je nog minstens 3 bogen vinden
Of je vergeet een boog mee te nemen op the big heist
edit: in kamers ernaast kan je nog minstens 3 bogen vinden
[ Voor 28% gewijzigd door Frantic op 23-06-2006 22:20 ]
Je hebt het misTonyTone schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 20:38:
[...]
Ik dacht dat bepaald werd welke steen het was VOOR je de 'kamer' in loopt.
Niet voor je em pakt? of heb ik het helemaal mis
Maar ik heb het ook zo gedaan om steeds feather te krijgen.
[ Voor 9% gewijzigd door Haan op 24-06-2006 01:52 ]
Kater? Eerst water, de rest komt later
Anoniem: 153309
Weet er iemand een manier om even snel 20 dragon's tongue en 20 redwort flower te krijgen, want ik ben ten onrechte uit de mage guild getrapt (lees: maakte een klein foutje en zodra ik de deur werd uit gegooid werd er gequick saved (wat een woord
))
Dus ben ik van mening dat ik het recht heb om nu kei en kei hard te cheaten. Zijn er geen mods die je gelijk weer lid maken of die je ingredienten ff zoveel keer vermenigvuldigt?
Edit: ik heb het al gevonden, toch bedankt jongens, het is inderdaad de item cloning bug die het handigst is in dit geval.
Maar ik had het eerst met 78 pijlen gedaan, gevolg was dat heel de vloer van The Main Ingredient vl lag met die dingen
Dus ben ik van mening dat ik het recht heb om nu kei en kei hard te cheaten. Zijn er geen mods die je gelijk weer lid maken of die je ingredienten ff zoveel keer vermenigvuldigt?
Edit: ik heb het al gevonden, toch bedankt jongens, het is inderdaad de item cloning bug die het handigst is in dit geval.
Maar ik had het eerst met 78 pijlen gedaan, gevolg was dat heel de vloer van The Main Ingredient vl lag met die dingen
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 153309 op 24-06-2006 12:00 ]
Als je de mages guild quest-line uitspeelt krijg je als arch-mage een magische kist die ingrediënten vermenigvuldigtAnoniem: 153309 schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 10:26:
Weet er iemand een manier om even snel 20 dragon's tongue en 20 redwort flower te krijgen, want ik ben ten onrechte uit de mage guild getrapt (lees: maakte een klein foutje en zodra ik de deur werd uit gegooid werd er gequick saved (wat een woord))
Kijk anders op de uespwiki of gamewiki?
anandus schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 11:22:
[...]
Als je de mages guild quest-line uitspeelt krijg je als arch-mage een magische kist die ingrediënten vermenigvuldigt![]()
Kijk anders op de uespwiki of gamewiki?

Anoniem: 107502
Jawel, de item cloning bug. Deze bug is wel gefixt in de patch.Anoniem: 153309 schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 10:26:
Weet er iemand een manier om even snel 20 dragon's tongue en 20 redwort flower te krijgen, want ik ben ten onrechte uit de mage guild getrapt (lees: maakte een klein foutje en zodra ik de deur werd uit gegooid werd er gequick saved (wat een woord))
Als je wilt cheaten, kan je natuurlijk ook gewoon in de console "player.additem <itemcode> <amount>" doen (player.additem 000000a 30 geeft 30 lockpics bijv.). Volgens mij wordt het overigens "quick gesaved"Anoniem: 153309 schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 10:26:
Ik vroeg me af of dit spel op mijn pc zou kunnen draaien. Ik heb het volgende:
-Amd athlon 2800+
-Sapphire radeon 9800
-512 mb ram
-a7n8x deluxe moederbord
Is het verstandig om nog 512mb of 1gb geheuge bij te kopen?
-Amd athlon 2800+
-Sapphire radeon 9800
-512 mb ram
-a7n8x deluxe moederbord
Is het verstandig om nog 512mb of 1gb geheuge bij te kopen?
darkdesign, ik draai hier de volgende configuratie:
*AMD Athlon XP 3200+
*Sapphire ATi Radeon 9800 Pro
*1,5 GB RAM
*A7N8X-X moederbord
Dit draait goed @ medium en redelijk @ high settings. Maar ik zou, als ik jou was, wel je geheugen upgraden want dat kan best nog wel eens de bottleneck worden denk ik
*AMD Athlon XP 3200+
*Sapphire ATi Radeon 9800 Pro
*1,5 GB RAM
*A7N8X-X moederbord
Dit draait goed @ medium en redelijk @ high settings. Maar ik zou, als ik jou was, wel je geheugen upgraden want dat kan best nog wel eens de bottleneck worden denk ik
Na wat nieuwere hardware in mijn kast te gooien heb ik ook maar geprobeerd om Oblivion te installeren. Toen de game geinstalleerd was kwam er een menutje waar ik instellingen in moest veranderen en die mijn grafische kaart zou detecteren. Echter mijn grafische kaart werd niet herkend (Sparkle Geforce 4 Ti 4600 met 128 MB).
Ik dacht dat het geen probleem zou zijn, maar het introfilmpje liep al voor geen ene meter (lees de bovenste rij werd goed ververst, maar hoe verder naar beneden en dan weer hoe verder naar rechts, hoe slechter het werd ververst... ofwel linksbovenin kreeg ik het huidige moment van het filmpje te zien, en rechtsonder het stilstaande stukje beeld van 3 minuten geleden). Daarna moest ik mijn character gaan designen, echter alles was wit op de ogen na, die zagen er een beetje LSD achtig uit met al die kleuren. Ook toen ik daarna in het spel zelf zat was zo goed als alles wit
Is dit probleem op te lossen zonder een nieuwe grafische kaart te hoeven kopen?
Ik dacht dat het geen probleem zou zijn, maar het introfilmpje liep al voor geen ene meter (lees de bovenste rij werd goed ververst, maar hoe verder naar beneden en dan weer hoe verder naar rechts, hoe slechter het werd ververst... ofwel linksbovenin kreeg ik het huidige moment van het filmpje te zien, en rechtsonder het stilstaande stukje beeld van 3 minuten geleden). Daarna moest ik mijn character gaan designen, echter alles was wit op de ogen na, die zagen er een beetje LSD achtig uit met al die kleuren. Ook toen ik daarna in het spel zelf zat was zo goed als alles wit
Rebuilding knowledge database
Zo heb 'de eerste' 4 uur erop zitten nu! Heb de "Amulet of Kings" afgeleverd en ga nu even rondkijken.
Heb dit als character:
Woodelf
The Thief
Darkprince (custom class): Stealth. Met als skills:
Agility & Willpower (Attributes)
Marksman, Security, Sneak, Light Armor, Blade, Alchemy, Restoration (Major Skills)
Lijkt me wel redelijk gekozen!
Of hebben jullie nog opmerkingen?
Heb dit als character:
Woodelf
The Thief
Marksman, Security, Sneak, Light Armor, Blade, Alchemy, Restoration (Major Skills)
Lijkt me wel redelijk gekozen!
Ja, waarom heb je willpower gekozen als attribute? Agility is goed maar voor al die andere heb je volgens mij sneak nodig.Anoniem: 179047 schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 14:26:
Zo heb 'de eerste' 4 uur erop zitten nu! Heb de "Amulet of Kings" afgeleverd en ga nu even rondkijken.
Heb dit als character:
Woodelf
The Thief
Lijkt me wel redelijk gekozen!Of hebben jullie nog opmerkingen?
ps Ik heb bijna dezelfde major skills, op restoration na, je bent geen Darkprince maar een Assasin
Nu je het zegt. Ik dacht dat handig zou zijn. Inteligence lijkt me (zelfs) handiger! Ik kon niet kiezen tussen verschillende eigenschappen..Anoniem: 153309 schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 14:35:
[...]
Ja, waarom heb je willpower gekozen als attribute? Agility is goed maar voor al die andere heb je volgens mij sneak nodig.
ps Ik heb bijna dezelfde major skills, op restoration na, je bent geen Darkprince maar een Assasin
Wat zou jij hebben gedaan? Luck, Endurance, Speed, Intelligence, Strength of Personality?
Dan zou ik strength kiezen, dat komt je blade skill te goede en zo kan je meer meetillen (en sneller goud verdienen).
Over Luck gesproken:
Ter infoLuck
Luck governs no skills directly. However, it affects just about everything in the game. A luck value of 50 means that nothing goes for you or against you. Luck above 50 influences events in your favor. Luck below 50 influences events against you. Luck modifies your skills (except Athletics and Acrobatics) behind the scenes by
+0.4 * ( Luck - 50 )
The modified skill value is still constrained in the engine's calculations to the 0 to 100 range. In other words, luck cannot boost your skills over 100. In general, nothing can: the engine caps the effectiveness of most skills at 100. The exceptions here are Athletics and Acrobatics. Using magic to boost these skills over 100 will improve the player's run speed and jump height, respectively. These skills are capped at 255, the largest number representable by one byte.
Whilst every other attribute can be maximised quite easily with 10 or so levels of +5 attribute increases, it takes up-to 50 levels (40 with The Thief birthsign) of raises to maximise luck. See Leveling +5/+5/+5 vs +5/+5/+1 for more on how to do this.
Luck is potentially a good choice as one of the two major attributes of a custom-designed class. See Efficient Leveling: Class Design for more details.
Dat is behoorlijk handig nog! (Mijn eerste 'test-'karakter had luck als skill.
Ben nu officieel begonnen aan mijn avontuur. (Nee ga niet opnieuw beginnen, for godsake!)
Heb mijn woodelf gepimpt met blond haar en blauwe ogen. (Nee hij heet geen LEGOLAS!
Anoniem: 107502
Security is een waardeloze skill, met een security skill van 1 kan je al een very hard lock openen, het is gewoon een kwestie van goed de lockpicking minigame spelen (goed kijken wanneer je een tumbler vast moet zetten; let op de snelheid waarmee ze omhoog gaan, en je hoeft geen enkele lockpick te breken). Vervang security door alchemy. Met alchemy brouw je dan een bruut poison (en je kan makkelijk aan ingredienten komen als je gebruik maakt van de bug die ik noemde in mijn vorige post), dan poison je jouw boog en zijn vijanden een eitje om te killen (een paar pagina's terug had iemand wel een heel goede poison formule gepost waarmee je de allermoeilijkste vijanden makkelijk mee kan omleggen).Anoniem: 179047 schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 14:26:
Heb dit als character:
Woodelf
The Thief
Lijkt me wel redelijk gekozen!Of hebben jullie nog opmerkingen?
En vervang idd willpower door strength.
Alchemy stond er al tussen.Anoniem: 107502 schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 21:38:
[...]
Security is een waardeloze skill, met een security skill van 1 kan je al een very hard lock openen, het is gewoon een kwestie van goed de lockpicking minigame spelen (goed kijken wanneer je een tumbler vast moet zetten; let op de snelheid waarmee ze omhoog gaan, en je hoeft geen enkele lockpick te breken). Vervang security door alchemy. Met alchemy brouw je dan een bruut poison (en je kan makkelijk aan ingredienten komen als je gebruik maakt van de bug die ik noemde in mijn vorige post), dan poison je jouw boog en zijn vijanden een eitje om te killen (een paar pagina's terug had iemand wel een heel goede poison formule gepost waarmee je de allermoeilijkste vijanden makkelijk mee kan omleggen).
En vervang idd willpower door strength.
Ik heb nu dus ook zo'n 'zwart stom paard die je krijgt bij Dark Brotherhood missie. Alleen vraagje(s)
Kan deze doodgaan?
Blijft hij/zij achter je aanlopen?
Als je hem kwijt bent, hoe kun je hem dan weer vinden?
Kan je hem stallen. bij een paardrij stal?
Trouwens Oblivion crashed elke keer als ik fast-travel doe terwijl ik op me paardje zit
Kan deze doodgaan?
Trouwens Oblivion crashed elke keer als ik fast-travel doe terwijl ik op me paardje zit
Ps4/switch gamer
doodgaan: neeNinTeNdO_FrEaK schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 23:57:
Ik heb nu dus ook zo'n 'zwart stom paard die je krijgt bij Dark Brotherhood missie. Alleen vraagje(s)
Kan deze doodgaan?
achter je aan lopen: nee, hij volgt je echter wel als je fast travelt
kwijt zijn: terug gaan naar de plek waar je hem krijg
stallen: gebeurt automatisch als er stables zijn
(...)
Anoniem: 82384
Niet echt. Je kaart wordt door Oblivion niet ondersteund. Er is wel door diverse mensen gewerkt aan mods die het speelbaar maken, maar 'officieel' kan het niet. Hier een Duitse uitleg. Voor andere talen moet je zelf maar even verder zoekenuppie83 schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 14:08:
[...] Echter mijn grafische kaart werd niet herkend (Sparkle Geforce 4 Ti 4600 met 128 MB). [...]
Luck is sowieso vet handig, daarom heb ik met mijn 'efficient leveling character the thief als birth sign, en luck als major attribute, zodat ik al met 65 begon
ik ben echt nog een noob met dit spel
maar waar kan ik in godsnaam mn boeken verkopen?
Wat dacht je van een boekenwinkel?low_n_slow schreef op zondag 25 juni 2006 @ 12:49:
ik ben echt nog een noob met dit spel![]()
In de Imperial City heb je in ieder geval de First Edition (in de market district), verder zijn er in een paar andere steden ook boekenwinkels
[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 25-06-2006 12:51 ]
Bij een algemene handelaar of een boekwinkel misschien?! In de Imperial City kan je beiden vinden in de Market District.low_n_slow schreef op zondag 25 juni 2006 @ 12:49:
ik ben echt nog een noob met dit spel![]()
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Ik ben nu mischien van plan een huis voor 7000 te gaan kopen leyawiin, heb je nog concreet iets aan zo'n huis behalve dat je er kan slapen?
Kan je er bijv. ook items in een kist ofzow proppen, ik heb nou nogal wat leuke zwaarden, maar k vind het altijd leuk zoveel mogelijk verschillende hebben dan te verkopen!
BTW dankje voor uitleg met paard
Kan je er bijv. ook items in een kist ofzow proppen, ik heb nou nogal wat leuke zwaarden, maar k vind het altijd leuk zoveel mogelijk verschillende hebben dan te verkopen!
BTW dankje voor uitleg met paard
Ps4/switch gamer
Zeker, je kan meubulair kopen (meestal is een huis redelijk kaal), dan koop je display cases, kisten, etc.NinTeNdO_FrEaK schreef op zondag 25 juni 2006 @ 14:15:
Ik ben nu mischien van plan een huis voor 7000 te gaan kopen leyawiin, heb je nog concreet iets aan zo'n huis behalve dat je er kan slapen?
Mind you: Dat kost best een beetje geld (meubulair is meestal duurder dan het huis zelf)
Kost inderdaad een boel geld, maar dat geeft op een gegeven moment niet meer, omdat je dan als loot alleen nog maar daedric en glass dingen vindt. Dat levert zoveel geld op dat je alsnog geld teveel hebt. Ik heb nu alle huizen gekocht en ingericht, en heb nog 200k over waarvan ik geen id heb waaraan ik het uit moet geven. Slapen doe ik meestal toch in een guildhuis trouwens.. daar kom ik vaker dan in mijn eigen huizen....anandus schreef op zondag 25 juni 2006 @ 14:18:
[...]
Zeker, je kan meubulair kopen (meestal is een huis redelijk kaal), dan koop je display cases, kisten, etc.
Mind you: Dat kost best een beetje geld (meubulair is meestal duurder dan het huis zelf)
Met Oldblivion zou het misschien kunnen werkenuppie83 schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 14:08:
Na wat nieuwere hardware in mijn kast te gooien heb ik ook maar geprobeerd om Oblivion te installeren. Toen de game geinstalleerd was kwam er een menutje waar ik instellingen in moest veranderen en die mijn grafische kaart zou detecteren. Echter mijn grafische kaart werd niet herkend (Sparkle Geforce 4 Ti 4600 met 128 MB).
Oldblivion is a piece of software which allows graphics cards which are pre DirectX9 to run Elder Scrolls: Oblivion from Bethesda. This means that Oblivion can run on cards such as Geforce 3, Geforce 4, Radeon 9200 and so on. Oldblivion is still in an early development phase, but it's fairly stable. However, there still are a few bugs and kinks to work out.
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd want ik heb geen verouderde kaart
ik heb het wel is geprobeerd op een radeon 9200se, werkte prima, dus zal met die ti4600 ook wel werken
@gwystl
welk level ben je?/welke quests heb je allemaal gedaan dan als ik vragen mag?
welk level ben je?/welke quests heb je allemaal gedaan dan als ik vragen mag?
Heeft iemand het op een FX5200 (-Eraser- schreef op zondag 25 juni 2006 @ 14:58:
ik heb het wel is geprobeerd op een radeon 9200se, werkte prima, dus zal met die ti4600 ook wel werken

Aangezien de FX5200 van zichzelf al DX9 support heeft (het is een MX440 met DX9 supportanandus schreef op zondag 25 juni 2006 @ 16:05:
[...]
Heeft iemand het op een FX5200 () werkend gekregen?
* ReZ1987 had ook een FX5200 en heeft Beyond Good and Evil daarop werkend gekregen, maar vraag niet hoe

Wel last van die FPS bug dus!!! Het zag er retestrak uit met FSAAx4 en Bloom, maar op eigenlijk best veel locaties idd zo'n gigantische FPS drop. Is hier al een fix voor? Heb zowel bloom als FSAA maar weer uitgezet.corpseflayer schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 19:31:
[...]
Nee, HDR werkt enkel op een SM3.0 ondersteunende kaart.
R3xx series kan geen HDR want die hebben ondersteuning voor SM2.0 en niet hoger.
HDR is idd vet, ikzelf ben ve 9800 pro naar een 6800GT overgeschakeld.
Ik moet wel zeggen dat bloom icm 2xFSAA bijna net zo vet was als nu met HDR zonder FSAA.
FSAA zorgd er immers voor dat de bomen er stukken mooier uitzien doordat de blaadjes ed veel beter tot hun recht komen.
Trek het je dus niet aan en speel met FSAA als je tenminste geen last hebt van die FSAA bug (fps < 1 op sommige locaties waaronder Kvatch).
Ik ben ook met obliv begonnen en volgens aanbevelingen van mijn huisgenoten moet je de skills die je het vaakst gebruikt als minor skill moet kiezen, zodat je meer bonus krijgt bij het level gaan.
Dus als warrior class blade block en heavy armor als minor kiezen en dan een paar nutteloze skills die je amper gebruikt(maar die wle makkelijk te gebruiken zijn) als major skills gebruiken?
Even navragen voor de zekerheid
.
Dus als warrior class blade block en heavy armor als minor kiezen en dan een paar nutteloze skills die je amper gebruikt(maar die wle makkelijk te gebruiken zijn) als major skills gebruiken?
Even navragen voor de zekerheid
He? Ik geloof dat ik die redenering niet helemaal kan volgen, of hij slaat nergens op...Tripp schreef op zondag 25 juni 2006 @ 17:13:
Ik ben ook met obliv begonnen en volgens aanbevelingen van mijn huisgenoten moet je de skills die je het vaakst gebruikt als minor skill moet kiezen,zodat je meer bonus krijgt bij het level gaan.
Even navragen voor de zekerheid.
Euuhh, ik begin er net mee en heb hier en daar me wat laten vertellen. Kan zijn dat ik het niet helemaal goed begrepen hebAnoniem: 153309 schreef op zondag 25 juni 2006 @ 17:38:
[...]
He? Ik geloof dat ik die redenering niet helemaal kan volgen, of hij slaat nergens op...

Hoe zit het dan wel
Edit: Dus als ik mijn major skills bijna niet level, maar de minor skills wel zodat die eerder vol(dus meer bonus) zijn, zodat als ik inderdaad een level omhoog ga dat ik dan max stats/bonus krijg van de minor skills die in feite mijn major skills zijn
Zo goed?

[ Voor 31% gewijzigd door Tripp op 25-06-2006 17:48 ]
Vergeet niet dat skills een stuk langzamer levelen als het minor skills zijn
Ik heb nu een huis gekocht maar daar zit dus zo'n geest in. Ik heb dat ding (in benerius Manor) nu tot leven gewekt, alleen ik krijg hem maar niet dood
iemand tips?
Ps4/switch gamer
Het idee hierachter is dat je governing skills hoger kan krijgen dan anders. Het nadeel is dat je zo de skills die je het meest wilt gebruiken heel laag hebt zitten en een stuk minder bruikbaar zijn, vooral in het begin. Vooral als je het spel voor het eerst speeld moet je gewoon kiezen wat je gebruiken wilt, als je dat niet doet valt het vechten je een stuk zwaarder.Tripp schreef op zondag 25 juni 2006 @ 17:13:
Ik ben ook met obliv begonnen en volgens aanbevelingen van mijn huisgenoten moet je de skills die je het vaakst gebruikt als minor skill moet kiezen, zodat je meer bonus krijgt bij het level gaan.
Even navragen voor de zekerheid.
Potions, posions, spreuken, nieuw wapen halen? Weet niet op welk level je zit, maar onder de 20 zal het wel te doen moeten zijn met een staff van 5k uit de staffenshop in Imperial City, deze doet namelijk 33 fire, frost en shock damage.anandus schreef op zondag 25 juni 2006 @ 17:49:
Vergeet niet dat skills een stuk langzamer levelen als het minor skills zijn
een daedric, silver of magic wapen gebruiken. Ik heb een daedric longsword van 25 damage met +20 shock damageNinTeNdO_FrEaK schreef op zondag 25 juni 2006 @ 18:08:
Ik heb nu een huis gekocht maar daar zit dus zo'n geest in. Ik heb dat ding (in benerius Manor) nu tot leven gewekt, alleen ik krijg hem maar niet doodiemand tips?
needless to say schreef op zondag 25 juni 2006 @ 19:13:
[...]
een daedric, silver of magic wapen gebruiken. Ik heb een daedric longsword van 25 damage met +20 shock damage. Die geesten zijn in 1-2-3 dood
.
Had gister ook twee pogingen nodig. 2e poging hem aan puin geslagen met een Shock Dagger (10dmg + 15 shock). En allerlei items om zijn magic te resisten dan wel te reflecten. Het is het wel waard trouwens, je stulpje zal er goed op vooruit gaanNinTeNdO_FrEaK schreef op zondag 25 juni 2006 @ 18:08:
Ik heb nu een huis gekocht maar daar zit dus zo'n geest in. Ik heb dat ding (in benerius Manor) nu tot leven gewekt, alleen ik krijg hem maar niet doodiemand tips?
Die lastpost in Benerius Manor had ik ook flink problemen mee, op gegeven moment na aantal pogingen overwonnen door met pijl en boog te werken en die 2 pilaren in het midden van de ruimte te gebruiken als beschutting. Hij summoned ook nog een bondgenoot, bij mij waren dit of een skeleton gastje die vet irritant is omdat hij redelijk snel beweegt of een zombie waar bovenstaande tactiek wel goed bij werkt. Volgens mij ligt er achterin die ruimte ook nog een ring met fire resistance, die is ook wel handig om die bestwel zware fireballs oid van hem te incasseren. Pijl of Boog moeten wel magisch zijn, of je moet silveren arrows hebben. Verder zorgen dat je genoeg health potions bij je hebt en poisions om je pijlen wat harder te laten aankomen.
[ Voor 14% gewijzigd door Cryonist op 25-06-2006 23:26 ]
In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3
Ja zoiets hier is een efficient leveling guide. Op diezelfde wiki staat ook nog iets over character creation ook met uitleg waarom je je major skill als minor skill zou kunnen kiezen.Tripp schreef op zondag 25 juni 2006 @ 17:42:
Edit: Dus als ik mijn major skills bijna niet level, maar de minor skills wel zodat die eerder vol(dus meer bonus) zijn, zodat als ik inderdaad een level omhoog ga dat ik dan max stats/bonus krijg van de minor skills die in feite mijn major skills zijn.
Zo goed?![]()
Als je het voor het eerst gaat spelen kan je beter kiezen wat je wel gaat gebruiken, dan leer je eerst een beetje het spel kennen. Als je dan later eenmaal goed weet hoe het werkt met major en minor skills etc dan kan je efficient gaan levelen.
10100111001
Spelen jullie dit spel nu nog steeds?
De guild quests heb ik allemaal af en ik kan maar heel weinig nieuwe quests vinden, misschien ben ik ook wat lui. In ieder geval de quests die ik open heb staan boeien me niet zoveel meer. Het is gewoon jammer want er zit wel een verhaal bij maar uiteindelijk komt het gewoon neer op, ren naar het pijltje, hak daar wat in het rond, neem eventueel wat terug(ofwel volg het pijltje weer) en je krijgt nog iets. Soms heb ik ook dat characters niet komen opdagen als ze zeggen: meet me there at bla en bla. De main quest met gates of oblivion vind ik ook niet echt meer interessant. Ik ben er wel op uitgekeken, misschien maar een nieuwe char maken. Door mijnen rennen en alles kapot hakken is ook niet je van het en voor het geld verzamelen hoef je het ook niet meer te doen. Dus misschien nog wat mensen die wat tips hebben voor high level characters?
[ Voor 22% gewijzigd door REDFISH op 26-06-2006 00:52 ]
Kijk anders hier eens. Dat zijn extra quests/mods, misschien dat je daar wat aan hebt? 
Anders de laatste officiële plugin (maarja, of je daar je geld aan uit wilt geven?), schijnt de grootste dungeon uit het spel te zijn.
Overigens, ook al proberen ze wel wat variatie in de quests te maken, heb je wel gelijk. Ik vrees echter dat dat moeilijk te vermijden is in dit genre.
Overigens zullen er vast nog een of meerdere expansionpacks aankomen
Anders de laatste officiële plugin (maarja, of je daar je geld aan uit wilt geven?), schijnt de grootste dungeon uit het spel te zijn.
Overigens, ook al proberen ze wel wat variatie in de quests te maken, heb je wel gelijk. Ik vrees echter dat dat moeilijk te vermijden is in dit genre.
Overigens zullen er vast nog een of meerdere expansionpacks aankomen
edit:
Ik zal morgen even wat beter een aantal extra quests/steden/eiland opzoeken
Ik zal morgen even wat beter een aantal extra quests/steden/eiland opzoeken
[ Voor 9% gewijzigd door anandus op 26-06-2006 01:14 ]
Ik had ook nog een karakter met een fire weakness, maar nadat ik een Siver Claymore icm. wat silence poison had gebruikt was het erg snel gedaan met meneer geest.NinTeNdO_FrEaK schreef op zondag 25 juni 2006 @ 18:08:
Speel je een non-combat karakter? Zilveren arrows met poison, silence is een must. Zolang de geest silenced is kan hij ook niet summonnen.
[ Voor 4% gewijzigd door MadMarky op 26-06-2006 01:19 ]
Ik heb veel geld nodig om mn blade en armor skill omhoog te krijgen.. Ben battlemage, maar ik ben alleen goed in ranged attacks.. Daarbij komt dat mn destruction nog iets te laag is (level of 5 ofzo) om de echt goeie spells te kunnen casten..
Destruction, Blade en Alchemy zijn wel major skills geloof ik dus ik ga me maar storten op de alchemy.. Iemand een idee waar zowel blade als destruction trainers zitten?
Destruction, Blade en Alchemy zijn wel major skills geloof ik dus ik ga me maar storten op de alchemy.. Iemand een idee waar zowel blade als destruction trainers zitten?
[ Voor 27% gewijzigd door Frantic op 26-06-2006 01:33 ]
Nee, ik ben er ook op uitgekeken
Ook al maak je nieuwe char het overgrote deel is toch weer precies hetzelfde, alle missies lijken al op elkaar maar dan moet je missies weer voor de tweede keer gaan spelen. Ik had nu een onoverwinnelijke Mage dan word het ook al snel saai.
Die officiele plugins zijn wel grappig maar niet leuk genoeg om er voor te betalen.
Ik ben nu bezig met Titan Quest, ook wel leuk.
10100111001
Is er een manier om permanet je Luck omhoog te krijgen?!?
(dus niet met potions of enchants)
En heeft het nog 'nut' om alle huizen te kopen? voegt dat nog iets to behalve extra pakhuizen/slaapplekken?
En heeft het nog 'nut' om alle huizen te kopen? voegt dat nog iets to behalve extra pakhuizen/slaapplekken?
[ Voor 38% gewijzigd door TonyTone op 26-06-2006 10:08 ]
Anoniem: 82384
Bij levelup voor de 'luck' skill kiezen? Die gaat wel altijd maar 1 punt omhoog.TonyTone schreef op maandag 26 juni 2006 @ 10:07:
Is er een manier om permanet je Luck omhoog te krijgen?!?
Verder kun je natuurlijk altijd je luck permanent omhoog krijgen door te cheaten

Hey dudes, vraagje....
Sinds ik die laatste patch heb geinstalled kan ik niet meer fasttravelen
. Het ligt niet aan mijn plugins, dat weet ik wel. Weet iemand hoe ik dit bv in een inifile of dmv een comsole command kan herstellen?
Sinds ik die laatste patch heb geinstalled kan ik niet meer fasttravelen
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
Je bent niet toevallig een Vampier geworden?Fiddle schreef op maandag 26 juni 2006 @ 11:58:
Hey dudes, vraagje....
Sinds ik die laatste patch heb geinstalled kan ik niet meer fasttravelen. Het ligt niet aan mijn plugins, dat weet ik wel. Weet iemand hoe ik dit bv in een inifile of dmv een comsole command kan herstellen?
(Dan kan je overdag's niet meer fasttravelen ivm health damage)
Ja, ik ben vampier. maar hij geeft niet een melding dat dat de reden is, maar wel een goed argument, ik ga direct testen of het savonds wel lukt...TonyTone schreef op maandag 26 juni 2006 @ 12:42:
[...]
Je bent niet toevallig een Vampier geworden?
(Dan kan je overdag's niet meer fasttravelen ivm health damage)
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
Je hebt niet ooit een "disable fasttravel"- of "transportation network"-mod gebruikt?Fiddle schreef op maandag 26 juni 2006 @ 11:58:
Hey dudes, vraagje....
Sinds ik die laatste patch heb geinstalled kan ik niet meer fasttravelen. Het ligt niet aan mijn plugins, dat weet ik wel. Weet iemand hoe ik dit bv in een inifile of dmv een comsole command kan herstellen?
Want ook al staan die niet meer geselecteerd, dan hebben ze nog steeds hun uitwerking.
(Ik had het ook, en had per ongeluk de "disable fasttravel"-ring weggegooid

Probeer in de console anders "enablefasttravel 1" in te vullen, helpt dat?
Hm, ja nou ik had dus zo'n goed magisch zwaard, maar die is dus kapot en kan ik nog niet zelf reparen
dus maar ff opnieuw doen, en ff een paar dodelijke zwaarden meenemen :D:D:D
Ps4/switch gamer
Pff, tering! Wat een verademing om is alles op high te draaien met m'n 7900GT.
Het was met mijn 9800XT niet te spelen
Het was met mijn 9800XT niet te spelen
Anoniem: 43565
Update draait grafisch wel stukken beter en ik ben toch zo'n boer die de grass distance op nul zet omdat je dan beter kunt zien waar de kruiden staan en waar de dieren zitten
en met gras op nul draait ie ook stukken beter
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 43565 op 26-06-2006 19:41 ]
Anoniem: 172418
spoiler:
Ik heb eergister de mainquest uitgespeeld, ik besef nu dat Oblivion eigenlijk een heel mooi spel is. 1 ding vind ik raar: je doet er alles aan om Martin keizer te maken en hem te redden, gaat ie dood.

Maar goed, dat paradijs van die gozer was prachtig, jammer dat er zoveel lelijke figuren rondliepen, waardoor ik genoodzaakt was een slachting aan te richten, maar het is niet anders. Overigens ben ik verhuist met mijn te veel spullen van de thievesguild hall naar het huis in Skingrad... Wat een fantastisch huis is dat!!
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 172418 op 26-06-2006 22:37 ]
Anoniem: 172418 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 20:55:
*knipperdeknip*
offtopic:
Niet dat ik geen vermoeden had hoe het verhaal zou lopen, maar kan je dat graag tussen spoiler-tags zetten?
Niet dat ik geen vermoeden had hoe het verhaal zou lopen, maar kan je dat graag tussen spoiler-tags zetten?
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Bedankt voor de spoiler, lekker bijdehand van je!
Anoniem: 104687
Ik heb die official plugins geinstalleerd, maar ik zie geen verschil. Je moet ze toch gewoon in de data folder zetten? ofniet? Op elderscrolls.com staat et nergens!
In de datafolder en dan moeten ze via de Oblivion Launcher onder Data files aangevinkt zijn. Als je Oblivion dan start, krijg je vanzelf de nieuwe opdracht te zien.
Hmmz.. Die rose of sithis he.. (moet die imperial gast die aan t zwemmen is doden).. Die zou toch dat figuur een instant death moeten bezorgen als ik me t goed herinner? Bij mij doet ie geeneens damage als ik mafvuur terwijl hij in t water zit..
Anoniem: 104687
Dat was ik dus vergeten...biobak schreef op maandag 26 juni 2006 @ 22:12:
In de datafolder en dan moeten ze via de Oblivion Launcher onder Data files aangevinkt zijn.
Dit topic is gesloten.