Toon posts:

@home digitaal.

Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste
Acties:
  • 34.430 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-09 16:56
Afgelopen zaterdag Film1 + Sport1 aangevraagd via home.nl
Weet zeker dat ik de juiste gegevens heb gebruikt maar ze zijn nog steeds niet actief.

Wanneer je het nu probeert via de site van home.nl... kom je nieteens verder.

Duurt dit altijd zolang?

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ArChie schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 12:02:
[...]

Voor zover mij bekend kan dan alleen de huisbaas digitale kabel TV aanvragen omdat het digitale kabel TV abonnement op het adres geregisteerd wordt. Nu zou je misschien tot overeenstemming met je huisbaas kunnen komen dat hij het aanvraagt en dan de kosten van de eventuele extra abonnementen op uitgebreidere digitale TV pakketten doorberekent, maar dan heb je bij de meeste kabel TV aanbieders weer te maken met een maximum van 3 smartcards per adres.
Daar heb je idd een punt. Heb al even een mailtje gestuurd naar @Home hierover.
Zou ik het anders ook op het adres van mn ouders (andere woonplaats) kunnen activeren en daarna de ontvanger gewoon op mn studentenkamer kunnen zetten? Of is het signaal met 'activeringsinfo' (oid) echt adres/woonplaats-gebonden???

edit:
zie net dat ik begin dit jaar in dit topic al es eerder de eerste vraag heb gesteld :X excuses

[ Voor 5% gewijzigd door Palomar op 05-10-2007 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 23:33

job

Of gebruik de truc die ik ook toepas.
Op naam van je huisbaas, maar met jouw rekeningnummer.
Zo heb ik ook het internet abonnement hier geregeld.

De banken (postbank weet ik niet) controleren toch hun automatische afschrijvingen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PLAE
  • Laatst online: 24-09 19:16
(mijn excuses als ik het fout heb) Maar wat is het idioot dat het gesprek helemaal niet te zien is digitaal :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Nu online

Sorcerer8472

Mens sana?

PLAE schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 23:05:
(mijn excuses als ik het fout heb) Maar wat is het idioot dat het gesprek helemaal niet te zien is digitaal :S
hehe, grappig, ik was net ook (in opdracht van m'n vriendin) aan het zoeken, kon het ook totaal niet vinden. Alleen analoog in een kwaliteit die ook nog eens zichtbaar slechter is dan die van andere tv-zenders.

Volgens de site kan het alleen via UPC/CAIW:
http://www.hetgesprek.nl/frequenties/

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

Niet dat ik het weet, maar ook niet op het liveshopkanaal (dat bij @home op 11 schijnt te zitten 8)7)?

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Bij analoog idd wel, maar digitaal blijft gewoon op liveshop staan }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 10:48
Zit ie niet op 1 van de testkanalen? (transponder 3, 27 en 207 hebben een testkanaal dat actief is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Focus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 11:37
Ik heb thuis beneden een decoder staan met het extra pakket. Nu heb ik een extra decoder gekregen en wil een tv voor boven kopen om daar ook digitaal op te kijken.

Er zit al een kaart in de extra decoder, is het nu zo dat ik de standaard zenders gewoon gratis mag en kan kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Focus schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:05:
Ik heb thuis beneden een decoder staan met het extra pakket. Nu heb ik een extra decoder gekregen en wil een tv voor boven kopen om daar ook digitaal op te kijken.

Er zit al een kaart in de extra decoder, is het nu zo dat ik de standaard zenders gewoon gratis mag en kan kijken?
Als de smartcard bij @home ook op je naam geregistreerd staat wel. Geen enkel probleem.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Focus
hardware-lover schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:08:
[...]

Als de smartcard bij @home ook op je naam geregistreerd staat wel. Geen enkel probleem.
Niet op mijn naam maar op die van mijn broertje, ook een ander adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Focus schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:55:
[...]

Niet op mijn naam maar op die van mijn broertje, ook een ander adres.
Als je er nu beeld mee hebt dan zal dit ook geen probleem zijn lijkt me mits je inderdaad NIET in de preview periode zit zoals hieronder terecht opgemerkt wordt.

[ Voor 14% gewijzigd door hardware-lover op 16-10-2007 13:52 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
Waarschijnlijk zit ie nu in de preview periode...

Als je broertje op zijn adres een @home kabel abbo heeft, zou het kunnen werken. Ik weet alleen niet hoe en waar @home EMM/ECM's (?) verdeeld en uitzend. Per adres zullen ze het denk ik niet doen, maar per wijk/regio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Focus
Klaus_1250 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:45:
Waarschijnlijk zit ie nu in de preview periode...

Als je broertje op zijn adres een @home kabel abbo heeft, zou het kunnen werken. Ik weet alleen niet hoe en waar @home EMM/ECM's (?) verdeeld en uitzend. Per adres zullen ze het denk ik niet doen, maar per wijk/regio?
Mijn broertje woont niet meer op dat adres (geemigreerd naar Bulgarije), dus de kaart werkt dan waarschijnlijk niet meer.......

Ik woon trouwens wel bijna in dezelfde wijk.

Ik sluit hem anders wel gewoon even als 2de decoder op me tv beneden, kijken wat er gebeurt :)

[ Voor 12% gewijzigd door Focus op 16-10-2007 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
Als ie geëmigreerd is naar Bulgarije, heeft ie toch geen abonnement meer? In dat geval zou het kaartje niet meer moeten werken (heeft hij hem niet moet retourneren aan @home???), tenzij die zijn abbo niet heeft opgezegd of @home een fout heeft gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Focus
Klaus_1250 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:31:
Als ie geëmigreerd is naar Bulgarije, heeft ie toch geen abonnement meer? In dat geval zou het kaartje niet meer moeten werken (heeft hij hem niet moet retourneren aan @home???), tenzij die zijn abbo niet heeft opgezegd of @home een fout heeft gemaakt.
Abonnement heeft ie idd niet meer, maar zit nog wel een kaartje in de decoder. Ik ga het wel even testen, bedankt iig voor je input :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Heb sinds een paar dagen een Philips 47PFL9732. Eerste dag was ik tevreden met het beeld van @home digitaal, over een Humax iPVR9200c, maar sinds gisteren is het huilen met de pet op. Artifacts en compressie all over. BER=0. Meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Nu online

Sorcerer8472

Mens sana?

UltraSub schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 22:04:
Heb sinds een paar dagen een Philips 47PFL9732. Eerste dag was ik tevreden met het beeld van @home digitaal, over een Humax iPVR9200c, maar sinds gisteren is het huilen met de pet op. Artifacts en compressie all over. BER=0. Meer mensen die hier last van hebben?
Vergelijk je wel dezelfde zenders? Kan flink verschillen namelijk.

[ Voor 8% gewijzigd door Sorcerer8472 op 17-10-2007 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Ja, zelfde zenders.
Als voorbeeld, RTL5. Was eergisteren bar slecht. CSI komt op dezelfde zender, knetterscherp. Dat is toch raar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

UltraSub schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 09:26:
Ja, zelfde zenders.
Als voorbeeld, RTL5. Was eergisteren bar slecht. CSI komt op dezelfde zender, knetterscherp. Dat is toch raar?
Misschien zat je gewoon naar een matig opgenomen programma te kijken?

Het is logisch dat "politieachtervolgingen" het qua beeldkwaliteit niet zal halen bij CSI dat met minimaal HD-kwaliteit is opgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
@Ultrsub: Zoals W3ird_N3rd zegt, er is een groot verschil in tussen verschillende programma's. CSI komt van een moderne digitale high definition bron en er is vrij veel aandacht geschonken aan kleur/scherpte/etc, maar er worden ook series uitgezonden die nog van oude analoge bronnen komen waarbij er destijds veel minder aandacht is geschonken aan die zaken of waarbij bewust het beeld "oud" gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:34

The Legend

*Plop*

Even een vraagje; als je analoge kabelontvangst niet 100% goed is, mogelijke veroorzaakt door een niet 100% goede aansluiting vanaf het CAI, kan dan het digitale signaal wel goed zijn? Ik heb nu bijvoorbeeld regelmatig ruis op nederland 1,2 en 3 terwijl de commerciele omroepen haarscherp zijn. Als ik nu overstap op digitale tv is dan de ruis vertrokken?

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

The Legend schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:50:
Even een vraagje; als je analoge kabelontvangst niet 100% goed is, mogelijke veroorzaakt door een niet 100% goede aansluiting vanaf het CAI, kan dan het digitale signaal wel goed zijn? Ik heb nu bijvoorbeeld regelmatig ruis op nederland 1,2 en 3 terwijl de commerciele omroepen haarscherp zijn. Als ik nu overstap op digitale tv is dan de ruis vertrokken?
Ik had hier ook niet echt goed beeld op sommige kanalen, maar met digitale tv is nu alles scherp, en nooit haperingen oid. Op mijn kamer heb ik ook een decoder, aangesloten met een hele oude, slechte coax-verlengkabel, ook daar werkt het het prima.

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Nu online

Sorcerer8472

Mens sana?

Klaus_1250 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:44:
@Ultrsub: Zoals W3ird_N3rd zegt, er is een groot verschil in tussen verschillende programma's. CSI komt van een moderne digitale high definition bron en er is vrij veel aandacht geschonken aan kleur/scherpte/etc, maar er worden ook series uitgezonden die nog van oude analoge bronnen komen waarbij er destijds veel minder aandacht is geschonken aan die zaken of waarbij bewust het beeld "oud" gemaakt.
Vooral idd Amerikaanse (oudere) series: die zijn vaak opgenomen in NTSC-video. En da's 640x480, terwijl onze eigen PAL-videostandaard 720x576 is en een betere kleurencodering heeft, dat scheelt wel :)

Beste vergelijking kun je doen bij commercials. Die zijn over het algemeen goed verzorgd (op schoonmaakmiddelenreclames na dan :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Ooow? Ik vind net vaak dat commercials niet geweldig zijn.
Het lijkt wel of mijn tv af en toe bij een minder signaal overcorrigeert. Ik ga daar eens achteraan.
Natuurlijk valt het op een 47" scherm, hoe je het ook wendt of keert, altijd meer op als er een slecht(er) signaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Vandaag een Humax decoder gekocht bij Scheer & Foppen.

- "Humax?! Nee wij verkopen hoofdzakelijk Samsung decoders want de Humax maakt gigantisch veel herrie door z'n actieve koeling"

Toch maar de Humax gekocht en dat ding maakt minder geluid dan m'n DVD speler in standby 8)7

Zenders laten zoeken en *poef* na 5 minuten geen signaal meer. Blijkt @Home bezig te zijn en wel 18 en 19 oktober van 8:00 tot 16:00 en 22 t/m 26 oktober tussen 8:00 en 16:00 |:( Gaan ze de complete bekabeling vervangen oid dat ze zolang nodig hebben. M'n singaalsterkte staat nu ook op 8%, kwaliteit wel op 100% maar ik kan niet alle zenders ontvangen (HD kanalen niet, RTL8 ook niet, BBC etc.). Ik neem aan dat dit komt door het onderhoud :? Op Nederland 1,2,3 ziet het beeld er opzich goed uit maar ik zie wel veel ghosting, ik hoop dat dit ook ligt aan de lage signaalsterkte.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@ The Legend. Humax en HD kanalen ontvangen? Welk type ontvanger is dat dan?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
The Legend schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:18:Op Nederland 1,2,3 ziet het beeld er opzich goed uit maar ik zie wel veel ghosting, ik hoop dat dit ook ligt aan de lage signaalsterkte.. :?
Nope, als je kwaliteit op 100% staat (dus BER=0) dan zit je gewoon op je maximale kwaliteit. Ghosting moet je toch echt zoeken in je tv, of slechte kabels/contacten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

hardware-lover schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:28:
@ The Legend. Humax en HD kanalen ontvangen? Welk type ontvanger is dat dan?
Een normale SD ontvanger, maar daarmee moet je de HD kanalen toch wel kunnen weergeven of niet? Ook al is het geen echt HD wat je dan kijkt.
UltraSub schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:36:
[...]
Nope, als je kwaliteit op 100% staat (dus BER=0) dan zit je gewoon op je maximale kwaliteit. Ghosting moet je toch echt zoeken in je tv, of slechte kabels/contacten.
TV is een Panasonic 37PV70 plasma, Humax SD decoder aangesloten met een Monster RGB Scartkabel. Lijkt me dus niet daar aan liggen. Slechte contactpunten vind ik altijd zo ver gezocht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Met een normale SD ontvanger kun jij geen HD weergeven. Je SD decoder mist simpelweg de codecs en processingpower om HD te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

UltraSub schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 16:57:
Met een normale SD ontvanger kun jij geen HD weergeven. Je SD decoder mist simpelweg de codecs en processingpower om HD te doen.
Sterker nog, de HD kanalen komen gewoonweg niet in de kanalenlijst voor bij een SD ontvanger. Ook al heb je een abonnement op HD bij @home.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Ah ok, das wel handig om te weten :) Zit nu nog op m'n werk, benieuwd of ik zo thuis wel alle kanalen kan ontvangen (RTL8 en BBC zouden toch binnen moeten komen) als @Home niet bezig is met onderhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Nu online

Sorcerer8472

Mens sana?

The Legend: bij ghosting moet je toch echt even je kabels checken. HD kan verder idd niet met Humax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Sorcerer8472 schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 08:23:
The Legend: bij ghosting moet je toch echt even je kabels checken. HD kan verder idd niet met Humax.
Vanaf het CAI hoofdpunt heb ik door het hele huis Hirschmann Koka 799 kabel liggen met een Hirschmann splitter, connectoren en einddozen. De scart kabel is van Monster. Welke kabels moet ik dan nog meer checken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Je splitter, connectoren en einddozen dus. :P
Ergens een manteltje wat contact maakt kan funest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Nee, alleen de SCART-kabel. Digitale TV krijgt geen ghosting bij slecht signaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Nu online

Sorcerer8472

Mens sana?

W3ird_N3rd schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 13:52:
Nee, alleen de SCART-kabel. Digitale TV krijgt geen ghosting bij slecht signaal.
idd. Bij mijn ouders bleek dat de scart-kabel van de dvd-speler storing veroorzaakte op het signaal van de digitale ontvanger. Zou je niet verwachten bij een JVC-tv, maar een andere scartkabel zorgde voor wat vaag beeld soms.

Je zou kunnen proberen hem in een andere scart-ingang te steken bijvoorbeeld. En werkt dat allemaal niet, zorg dan dat je de sharpness-instellingen van je tv niet te scherp instelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
W3ird_N3rd schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 13:52:
Och ja verrek, je hebt gelijk. Stom van me. Staat lijnrecht op mijn post van een dag geleden wat ik hier nu schrijf. LOL.
Het hoeft overigens niet perse de scartkabel zelf te zijn. Bij mij was het een verrotte scart aansluiting op mijn tv. Was alleen zichtbaar indien er iets op de tweede scart zat aangesloten. Wat blijkt, intern is de scart doorgelust of zo, en dus verrot beeld met twee scarts aangesloten.

/edit
Wat Door: Sorcerer8472 hierboven dus al zei.. 8)7
Man, waar zit ik met mijn kop :P

[ Voor 7% gewijzigd door UltraSub op 20-10-2007 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Meer mensen met problemen op dit moment? Heb een hoop zenders of op zwart, of hortend en stotend, wel gewoon EPG. Ook een hele rits zenders die wel werkt. RTLx werkt niet iig. Zit in omgeving Roermond hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

The Legend schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:18:
Toch maar de Humax gekocht en dat ding maakt minder geluid dan m'n DVD speler in standby 8)7
De humax SD decoder heeft geen actieve koeling. Hij is dus gewoon geluidsloos.
De pvr heeft wel een fan, maar ook die is nauwelijks te horen. De pvr kan wel resoneren (door de harddisk), maar dat heeft dan meer te maken met de ondergrond waar die opstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelican
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

pelican

UltraSub schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 18:48:
Meer mensen met problemen op dit moment? Heb een hoop zenders of op zwart, of hortend en stotend, wel gewoon EPG. Ook een hele rits zenders die wel werkt. RTLx werkt niet iig. Zit in omgeving Roermond hier.
Van horten en stoten had ik gisteravond ook last (Tilburg),
RTL8 was ie kwijt, maar na een keerste opnieuw zenders zoeken vond ie 'm weer.
Dacht dat het aan m'n pc lag (kijk via Vista Media Center).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damandan
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-08 20:51
Hier in Tegelen via de DVB-C kaart ook geen RTL 5, 7 en 8. De rest werkt wel gewoon.
Rare is dat wanneer ik andere software instellingen gebruik dan normaal ik wel gewoon de zenders kan zien. En met de @home gecertificeerde Samsung SD box ook. Hopelijk wordt het snel opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:55
Hier werken wel alle zenders (gelukkig) @Venlo

Of het niet heeft gewerkt weet ik niet want ik keek net pas om het te testen.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damandan
Op de @home website wordt Tegelen inmiddels wel al genoemd tussen de storingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-09 16:17

TheVMaster

Moderator WOS
pelican schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 08:14:
[...]

Van horten en stoten had ik gisteravond ook last (Tilburg),
RTL8 was ie kwijt, maar na een keerste opnieuw zenders zoeken vond ie 'm weer.
Dacht dat het aan m'n pc lag (kijk via Vista Media Center).
Eh..het is niet helemaal on-topic, maar wat voor oplossing heb je voor het kijken naar @Home Digitaal via Vista Media Center. 'k heb hier ook Digitale TV en wil dit erg graag via m'n Media Center (Vista) kijken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

TheVMaster schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 14:37:
[...]

Eh..het is niet helemaal on-topic, maar wat voor oplossing heb je voor het kijken naar @Home Digitaal via Vista Media Center. 'k heb hier ook Digitale TV en wil dit erg graag via m'n Media Center (Vista) kijken....
Klik, met daarin een link naar deeltje 1.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damandan
Ondertussen lijkt het RTL probleem opgelost te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Hier ook nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik heb een Digi1 kastje van @home voor digitale tv en deze loopt regelmatig vast.

Hebben jullie dit ook? Ik moet zelfs het stroom van het kastje er af halen om weer beeld te krijgen.

Soms loopt het beeld gewoon "vast", soms zwart beeld. Een aantal dagen aan staan gaat ook niet altijd even goed hier. hebben jullie dezelfde ervaring? Ik vraag me af of @home deze ook omruilt voor andere modellen zonder bijbetaling?

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
Humax IR-Fox C loopt ook vast, ca. 1 keer per maand. Soms geen beeld/signaal naar de scart, soms zwart beeld en soms freezed ie gewoon compleet (laatste beeld blijft staan). Eveneens wil de EPG guide wel eens zeer traag worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stel nu eens iemand heeft een @home abbo en vraagt een 2e kaart aan voor slaapkamer
o.i.d.

Kan deze 2e kaart ook op een ander adres gebruikt worden ?

Ik weet dat het hele samsung kastje met kaart ook op een ander adres werkt.

Gaat dit ook met een 2e kaart dus? Of komen ze daarachter bij @home?

Zit ook film 1 en sport 1 op.

Gewoon nieuwsgierigheid *kuche*

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2007 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 23:14:
Stel nu eens iemand heeft een @home abbo en vraagt een 2e kaart aan voor slaapkamer
o.i.d.

Kan deze 2e kaart ook op een ander adres gebruikt worden ?

Ik weet dat het hele samsung kastje met kaart ook op een ander adres werkt.

Gaat dit ook met een 2e kaart dus? Of komen ze daarachter bij @home?

Gewoon nieuwsgierigheid *kuche*
Wat schiet je er mee op? De tweede kaart kost bij @Home tegenwoordig ook het volle pond als je tenminste dezelfde kanalen wil kijken die je ook op je eerste kaart hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de volle mep ohw dan zijn ze dus wakker geworden bij @home

Wel jammer iig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Inmiddels is na 6x bellen en 2 aangemaakte storingen mijn probleem ook verholpen. Vandaag is er een monteur bezig geweest in de wijkcentrale en die heeft de eindversterker voor mijn lijn wat omhoog gedraaid -> van 8% naar 45% signaalsterkte en tadaa daar waren mijn kanalen :) Toen had ik nog steeds wel last van wazig beeld, scart kabel aan de kant van de TV even in de 2e aansluiting en dat was ook opgelost :) De monteur was een aardige vent en op mijn verzoek wilde hij alsnog van mijn kant het signaal meten, op het punt waar m'n TV is aangesloten zat ik op 52dB wat eigenlijk te laag is. Op het punt voor m'n splitter was het signaal 63dB wat volgens hem het minimum is dat binnen zou moeten komen op de TV of ontvanger. Het probleem zit nu waarschijnlijk in het laatste stukje groene kabel dus daar zou ik eventueel nog naar kunnen kijken (niet goed gestript misschien). Het beeld is nu in ieder geval op alle kanalen haarscherp, ben weer blij met @home :P

Alleen jammer dat het probleem zo ongeveer m'n volledige gratis 2 weken alle kanalen in beslag heeft genomen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

The Legend schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 00:42:
Alleen jammer dat het probleem zo ongeveer m'n volledige gratis 2 weken alle kanalen in beslag heeft genomen :(
Voor 15 euro nieuw startpakket halen, kan je weer 2 weken alle kanalen bekijken :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-09 08:47
Misschien een gekke vraag

Ik ben al ruim een jaar lid van @home en betaal ook 9,95 voor de extra zenders
Nu ga ik per 10 november verhuizen naar een andere kamer in de stad Groningen.
Nu had ik @home opgebeld en zij zeggen dat het 35 euro kost omdat ik ga verhuizen :S

Wat gebeurd er met mijn signaal van de digitale tv als ik dus niks doorgeef en mijn adres op het oude laat staan? Vind 35 euro wel een beetje zot namelijk als vaste abonnee.
Als het goed is is er nu ook al een kabelaansluiting op het nieuwe adres van @home

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Het digitale signaal wordt altijd mee verzonden met het normale signaal; je hebt enkel een decoder + werkende geregistreerde smartcard nodig toch? Als je een verhuizing doorgeeft wordt je oude signaal afgesloten (dus geen analoog en geen digitaal) en wordt op je nieuwe adres aangesloten. Als je niets doet blijf je in ieder geval betalen voor je oude adres. Als er al signaal staat op het nieuwe adres is dat leuk, maar als dat van de oude bewoners is ongetwijfeld maar tijdelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 23:21:
de volle mep ohw dan zijn ze dus wakker geworden bij @home

Wel jammer iig :(
Ik zeg Smartwi ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

knny schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 16:27:
Misschien een gekke vraag

Ik ben al ruim een jaar lid van @home en betaal ook 9,95 voor de extra zenders
Nu ga ik per 10 november verhuizen naar een andere kamer in de stad Groningen.
Nu had ik @home opgebeld en zij zeggen dat het 35 euro kost omdat ik ga verhuizen :S

Wat gebeurd er met mijn signaal van de digitale tv als ik dus niks doorgeef en mijn adres op het oude laat staan? Vind 35 euro wel een beetje zot namelijk als vaste abonnee.
Als het goed is is er nu ook al een kabelaansluiting op het nieuwe adres van @home
Dan moet jij blijven betalen voor de analoge TV (TV basis) op je oude adres, misschien dat de nieuwe bewoner(s) dat gaan gebruiken. De huidige bewoners van je nieuwe huis blijven dan betalen voor jouw TV. Die gaan natuurlijk ook niet dubbel betalen, dus de plaats waar die heen verhuizen zullen de huidige bewoners dáárvan moeten blijven betalen voor hun abo. En dan.. Omg! Straks betaald niemand meer voor zijn eigen abo maar wel voor dat van een ander :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
W3ird_N3rd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 22:14:
[...]

Dan moet jij blijven betalen voor de analoge TV (TV basis) op je oude adres, misschien dat de nieuwe bewoner(s) dat gaan gebruiken. De huidige bewoners van je nieuwe huis blijven dan betalen voor jouw TV. Die gaan natuurlijk ook niet dubbel betalen, dus de plaats waar die heen verhuizen zullen de huidige bewoners dáárvan moeten blijven betalen voor hun abo. En dan.. Omg! Straks betaald niemand meer voor zijn eigen abo maar wel voor dat van een ander :+.
Ik woon in een studentenhuis, daarom ;)
Daar zit iedereen met een standaardkabelaansluiting en dat is hetzelfde bij mijn nieuwe kamer daar wonen 3 mensen totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Op wiens naam staat die aansluiting dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Nu staat die aansluiting denk ik op naam van mijn huurbaas.
Ik heb zonder problemen hier al ruim 1 jr een tv abo op digitaal op mijn naam.
De vraag is eigenlijk of dat ook lukt op het nieuwe adres zonder adreswijziging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Waarom zou je uberhaupt een verhuizing doorgeven?
Gewoon je decoder in je nieuwe kamer aansluiten en kijken maar :).

Het enige wat je mist is zijn die oooh zo belangrijke nieuwsbrieven :P

[ Voor 24% gewijzigd door job op 31-10-2007 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
job schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 00:05:
Waarom zou je uberhaupt een verhuizing doorgeven?
Gewoon je decoder in je nieuwe kamer aansluiten en kijken maar :).

Het enige wat je mist is zijn die oooh zo belangrijke nieuwsbrieven :P
Precies zo'n antwoord wilde ik horen. Ga geen 35 euro uitgeven en dan ook nog ervoor zorgen dat hier het analoge signaal straks weg is hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

knny schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 00:11:
[...]

Precies zo'n antwoord wilde ik horen. Ga geen 35 euro uitgeven en dan ook nog ervoor zorgen dat hier het analoge signaal straks weg is hier
Als je alleen maar hoort wat je wil horen dan heeft het ook geen zin om hier een vraag te plaatsen ;)

Op de manier zoals je nu in gedachten hebt loop je dus het risico dat je ineens geen TV meer hebt omdat de oude bewoners erachter kwamen dat ze betaalden voor hun oude aansluiting. Het aanvragen van een nieuwe aansluiting kost dan 2-3 weken...

[edit]

Tenzij het dus op naam van de huurbaas staat, dan lijkt het me geen probleem. Het is dan wel handig om dat zeker te weten :)

[ Voor 10% gewijzigd door The Legend op 31-10-2007 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-09 15:38
Ik heb op dit moment een standaard Humax-decoder voor @home digitaal. Ik wil echter upgraden omdat ik de HD-kanalen wil hebben. Ik kijk erg veel discovery channel etc. namelijk.

Nu staan er op de @home site een aantal decoders, van Humax, Samsung en Siemens die HD aankunnen. Mij spreken de Samsung decoders me het meeste aan, omdat ik gewoon zeer onder de indruk ben van Samsung producten.

Nu heb ik echter een aantal vragen. Zijn er nadelen aan de Samsung decoders ten opzichte van de anderen?

Kan ik mijn smart-card gewoon meenemen naar de nieuwe decoder?

En als laatste, kan ik die Samsung decoder gewoon ergens in de winkel kopen en werkt ie dan meteen zonder dat ik daarvoor met @home contact op moet nemen?

Alvast bedankt voor jullie reacties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 07:03

mace

Sapere Aude

TranceSetter schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 20:34:
Ik heb op dit moment een standaard Humax-decoder voor @home digitaal. Ik wil echter upgraden omdat ik de HD-kanalen wil hebben. Ik kijk erg veel discovery channel etc. namelijk.

Nu staan er op de @home site een aantal decoders, van Humax, Samsung en Siemens die HD aankunnen. Mij spreken de Samsung decoders me het meeste aan, omdat ik gewoon zeer onder de indruk ben van Samsung producten.

Nu heb ik echter een aantal vragen. Zijn er nadelen aan de Samsung decoders ten opzichte van de anderen?

Kan ik mijn smart-card gewoon meenemen naar de nieuwe decoder?

En als laatste, kan ik die Samsung decoder gewoon ergens in de winkel kopen en werkt ie dan meteen zonder dat ik daarvoor met @home contact op moet nemen?

Alvast bedankt voor jullie reacties :)
De humax en siemens zijn niet geschikt voor HD.
Er zijn 2 soorten HD: Hard Disk en Hifgh Definition.
De Siemens en Humax zijn Hard Disk Recorders, en de samsung DCB-P850R ook.
Hiermee kan je dus TV opnemen.

Er is op het moment maar 1 geschikte High Definition ontvanger.
De Samsung DCB-H360, deze is redelijk goed te noemen tegenwoordig.

Er zijn problemen mee geweest, en als je hem koopt moet je rekening houden dat je TV misschien geen geluid over de HDMI poort krijgt, je kan dit wel oplossen met een apart kabeltje, mocht je er last van krijgen. Hij zapt ook vrij traag, en hij loopt af en toe vast, deze laatste 2 problemen komen bij elke decoder wel voor in meer of mindere mate.

Je kan die decoder gewoon kopen en je hoeft in de 1e instantie geen contact op te nemen met @home, je kan meteen je smartcard erin steken en TV kijken, na het zenderzoeken.
Als je de HD kanalen wil kijken moet je wel even met @home bellen om het abonnement daarvoor af te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
TranceSetter schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 20:34:

Dan heb je niet goed gekeken want er is maar één ontvanger voor HDTV en dat is de Samsung DCB-H360R. Meer willen de Irdeto kabelbedrijven er niet toelaten. Je mag misschien onder de indruk zijn van Samsung producten, maar ik ben het niet. De support van Samsung op de uitgebrachte kabelontvangers mag matig tot slecht genoemd worden. Firmware updates voor problemen en bugs laten jaren op zich wachten en als er dan uiteindelijk eentje komt dan lossen die nog niet alle belangrijke problemen en introduceren weer nieuwe problemen. Digitale TV kijkers wachten nu bijvoorbeeld al tijden op een firmware update voor de Samsung DCB-9401R die er voor moet zorgen dat deze ontvanger ook met meer dagen EPG informatie overweg kan zodat de kabelbedrijven eindelijk het aantal dagen EPG kunnen gaan verhogen. Dat is nogal handig voor PVR's maar het lijkt Samsung geen bal te interesseren dat zij dit tegenhouden omdat hun ontvanger er niet tegen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-09 15:38
Dankje, ik nam aan dat in de €300+ klasse ze allemaal wel hd zouden zijn. Er blijft er iig maar 1 over dus, en dat is inderdaad de Samsund die jij noemt.

Ik heb verder nog nooit problemen gehad met Samsung producten, maar het kan natuurlijk zo zijn dat andere mensen daar andere ervaringen mee hebben.

Ik weet in ieder geval even genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trebbors
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 16:06

Trebbors

Failure is no option!

@Home is bezig met QAM256 testen.
Via http://www.multikabel.nl/qam256 kun je aan de test mee doen. Je behoud gewoon je zender pakket maar krijgt Ned1 t/m SBS6 erbij met QAM256 in plaats van QAM64 modulatie.

ivm de ZESKO bedrijven staat de site bij multikabel gehost maar het de test is gewoon voor @home netwerk.

Ik heb het van http://tvhomeforum.tk maar post het hier omdat ik denk dat er wel interesse voor is.

[ Voor 17% gewijzigd door Trebbors op 08-11-2007 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Laatst online: 25-09 14:35
Trebbors schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:10:
@Home is bezig met QAM256 testen.
Via http://www.multikabel.nl/qam256 kun je aan de test mee doen. Je behoud gewoon je zender pakket maar krijgt Ned1 t/m SBS6 erbij met QAM256 in plaats van QAM64 modulatie.

ivm de ZESKO bedrijven staat de site bij multikabel gehost maar het de test is gewoon voor @home netwerk.

Ik heb het van http://tvhomeforum.tk maar post het hier omdat ik denk dat er wel interesse voor is.
wat is het voordeel hier van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trebbors

Trebbors

Failure is no option!

m3gA schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:14:
[...]

wat is het voordeel hier van?
Efficiënter gebruik van bandbreedte, doordat er meer bits/data per kanaal kunnen worden doorgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Hmmz... krijgen we dan ook beter beeld, want zoals ik het nu lees wordt er nog meer compressie toegepast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Laatst online: 25-09 14:35
Ik had de vraag verkeerd gesteld. kan ik er zelf iets mee? beter beeld oid? meer zenders krijg ik toch niet op het moment (of @home voegt weer zo'n stomme Christenzender toe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trebbors

Trebbors

Failure is no option!

m3gA schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:54:
[...]

Ik had de vraag verkeerd gesteld. kan ik er zelf iets mee? beter beeld oid? meer zenders krijg ik toch niet op het moment (of @home voegt weer zo'n stomme Christenzender toe)
Het is een test heh, geen officiële uitrol waar je rechten aan mag ontlenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Trebbors schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:19:
[...]

Het is een test heh, geen officiële uitrol waar je rechten aan mag ontlenen :)
Natuurlijk, maar als ik een betatester wordt, wil ik ook wel een paar voordeeltjes hebben. Anders kan ik het beter door een ander laten debuggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

m3gA schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:54:
Minder ruimte voor dezelfde kwaliteit, of beter beeld met dezelfde ruimte.
Voordelen: Meer zenders, hogere kwaliteit, sneller internet..

De overgang naar QAM256 is de makkelijkste manier om meer over informatie over de zelfde kabel te sturen.
Mpeg 4 is een betere oplossing, maar dan zou iedereen een nieuwe decoder moeten kopen.
En dat is iets wat @home met de alsmaar groter wordende klantenkring en het feit dat @home een koopdecoder heeft niet kan maken.

(dan heeft upc het met een leendecoder beter bekeken. Klanten zullen nooit boos worden, upc stuurt ze gewoon een nieuwe decoder op die wel mpeg4 ondersteund).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Nu online

Sorcerer8472

Mens sana?

Nadeel is een grotere storingsgevoeligheid...

MPEG4 zou inderdaad een erg goeie oplossing zijn; ruwweg helft van data voor zelfde beeldkwaliteit; artifacts zijn minder zichtbaar. Komt op termijn toch wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trebbors

Trebbors

Failure is no option!

Sorcerer8472 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 19:51:
Nadeel is een grotere storingsgevoeligheid...
Inderdaad, maar met een goede binnenhuis install, goede decoder en goede verzending van data is dit te minimaliseren.

Een goede binnenhuis installatie wordt dus steeds belangrijker, echter wordt de groep consumenten die dit afschuift op de kabelboer ook steeds groter. En maar GAMMA kwaliteit coax bljven kopen en rotte stekkers eraan prutsen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren @home mij laten bellen, mijn situatie als volgt.

Internet nu : Intensief 8000
Tv nu : basis
Telefoon nu : kpn en tele2 voor de gesprekken

Kosten : 47.95=internet + 16.00=televisie + 15.00=kpn per maand en dan nog tele2

Ze hadden een email verstuurd dat je nu de ontvanger GRATIS krijgt, dus dat wou ik wel want we geven nu geld weg aan kpn voor het abbo.

Dus over een paar dagen/weken als volgt.

Internet : Intensief 8000
Tv : digitaal
Telefoon : basisbellen van @home.

Kosten : 47.95=internet + 16.00=televisie per maand en dan nog de belkosten.

Krijg wel een nieuw modem, ben benieuwd zal wel een arris zijn. en voor de ontvanger heb ik helaas geen keus, maar als ik die digi1 ontvanger krijg gaat alles terug.

Wie heeft er ervaringen met deze opstelling regio : Groningen ??

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2007 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ook de brief gehad van 3 maanden sport1/film1 voor maar 5eu p/m?

Er staat dat er ook online besteld kan worden,ik kan alleen niets vinden op die kutsite van @home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 21:06:
Iemand ook de brief gehad van 3 maanden sport1/film1 voor maar 5eu p/m?
Ja, maar weggegooid. Het spreekt voor zich maar ik zeg het toch maar: het is de bedoeling dat je je voor die 3 maanden inschrijft, vergeet op te zeggen en na die 3 maanden zit je vast aan een abo van €22,95/maand.

[ Voor 32% gewijzigd door Mentalist op 10-11-2007 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

W3ird_N3rd schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 22:51:
[...]

Ja, maar weggegooid. Het spreekt voor zich maar ik zeg het toch maar: het is de bedoeling dat je je voor die 3 maanden inschrijft, vergeet op te zeggen en na die 3 maanden zit je vast aan een abo van €22,95/maand.
Ik heb mij er online voor aangemeld en gelijk de dag dat de zenders geactiveerd werden online afgemeld.

Toch leuk filmpjes kijken (en voetbal / nba!) voor e5 per maand helemaal straks tijdens de kerstdagen :)

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 15:52:
[aanbieding]

Krijg wel een nieuw modem, ben benieuwd zal wel een arris zijn. en voor de ontvanger heb ik helaas geen keus, maar als ik die digi1 ontvanger krijg gaat alles terug.

[..]
Ik vind dit zo'n typische houding. Jij gaat akkoord met een aanbieding onder de voorwaarden zoals @Home ze biedt dat dus inhoud dat je niet kunt kiezen welke digitale ontvanger je krijgt. Wat geeft jou het recht om dan de boel terug te sturen als je een ontvanger krijgt die jou niet zint? Je bent toch akkoord gegaan met de aanbieding onder die voorwaarden :? Ik werk op een ADSL helpdesk en ik stoor me nog wel eens aan de houding van mensen van "het zint me niet dus ik zeg op / annuleer de bestelling" (die al ver buiten de annuleringstermijn is). Dat is helaas niet rechtsgeldig :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royal schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 23:10:
[...]

Ik heb mij er online voor aangemeld en gelijk de dag dat de zenders geactiveerd werden online afgemeld.

Toch leuk filmpjes kijken (en voetbal / nba!) voor e5 per maand helemaal straks tijdens de kerstdagen :)
Zit tele2 voetbal er ook bij, tijdens die 3 maanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Nu online

Sorcerer8472

Mens sana?

Royal schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 23:10:
[...]

Hmm, misschien een idee om dat te doen hier met Casema, toch leuk voor de kerstdagen idd :) Alleen gok ik dat je hier niet 'van tevoren' kunt afmelden, zijn ze vast te slim voor :+

KzmZ: volgens mij zit alles erbij.

[ Voor 13% gewijzigd door Sorcerer8472 op 11-11-2007 02:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Koppelverkoop is ook niet rechtsgeldig maar daar hebben de kabelaars ook schijt aan.

En je krijgt niet eens van tevoren te horen welke ontvanger je krijgt. Ze kunnen je net zo goed een berg chips, weerstandjes, transistors, connectors, PCB, soldeerbout en een paar plaatjes triplex opsturen en "DHZ pakket" op de doos zetten. Klagen? Nee hoor, het is toch een digitale ontvanger..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

W3ird_N3rd schreef op zondag 11 november 2007 @ 04:21:
[...]

Koppelverkoop is ook niet rechtsgeldig maar daar hebben de kabelaars ook schijt aan.

En je krijgt niet eens van tevoren te horen welke ontvanger je krijgt. Ze kunnen je net zo goed een berg chips, weerstandjes, transistors, connectors, PCB, soldeerbout en een paar plaatjes triplex opsturen en "DHZ pakket" op de doos zetten. Klagen? Nee hoor, het is toch een digitale ontvanger..
Onzin, @Home levert een aantal ontvangers die op de website vermeld staan. Een van die ontvangers krijg je dus in het DHZ pakket. Krijg je dat niet dan is dat niet wat je redelijkerwijs mocht verwachten en kun je dus wel de overeenkomst ontbinden.

Ik zeg niet dat de ISP's / kabelaars de zaken zo goed voor elkaar hebben, maar als consument heb je ook een verantwoordelijkheid. Dit vind ik net zo'n geval als mensen die hun ADSL contract willen ontbinden omdat blijkt dat de draadloos modem toch met een stroomdraadje aangesloten moet worden ("hij was toch draadloos!!11!").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

om hier even op terug te komen, ik heb telefonie 2 maand gratis en de digitale ontvanger = gratis.

Verder als het mij niet bevalt, valt telefonie weg en moet ontvanger ook terug. heb ze ook aangegeven dat ik absoluut niet de digi1 wil, en hij zei dat die bijna niet meer verstuurd worden.

ik zal wel zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang duurt het ongeveer voordat sport1/film1 geactiveerd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-09 12:51

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

ik heb een tijdje terug zon proefperiode gehad, na die periode bleven de gewone zenders het doen. maaar nu spontaan niet meer. De basis was toch gratis? of vergis ik me hierin?

Keep it calm...en lek mig de zuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

kromme schreef op zondag 11 november 2007 @ 20:32:
ik heb een tijdje terug zon proefperiode gehad, na die periode bleven de gewone zenders het doen. maaar nu spontaan niet meer. De basis was toch gratis? of vergis ik me hierin?
Dan is je aanmelding niet doorgevoerd, of je hebt zelf de aanmeldingskaart niet verstuurd. De smartcard stopt na de 2 weken proef als er geen abo wordt geacitveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme

kromme

The Legend schreef op zondag 11 november 2007 @ 20:47:
[...]

Dan is je aanmelding niet doorgevoerd, of je hebt zelf de aanmeldingskaart niet verstuurd. De smartcard stopt na de 2 weken proef als er geen abo wordt geacitveerd.
dus voor de gratis digitale tv moet ik me ook aanmelden???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

kromme schreef op zondag 11 november 2007 @ 20:52:
[...]

dus voor de gratis digitale tv moet ik me ook aanmelden???
Ja, en dat staat duidelijk in het startpakket vermeldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme

kromme

job schreef op zondag 11 november 2007 @ 20:58:
[...]

Ja, en dat staat duidelijk in het startpakket vermeldt.
dan morgen maar eens bellen met @home. ik wil die gratis digitale tv wel. Anders staat die ontvanger ook maar stof te vreten hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Je kan je smartcard ook via de website aanmelden.
Dan heb je waarschijnlijk sneller weer beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme

kromme

job schreef op zondag 11 november 2007 @ 21:08:
Je kan je smartcard ook via de website aanmelden.
Dan heb je waarschijnlijk sneller weer beeld.
en hier komen dan geen extra kosten bij kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Zolang je opgeeft dat je alleen het basispakket wilt niet nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme

kromme

Zoals altijd...
Tijdelijk niet beschikbaar
Door een technische storing is het nu helaas niet mogelijk om online te bestellen. Wij werken aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak.

Hij doet het inmiddels en kan alleen kiezen met starterspakket van 79 eurie

[ Voor 18% gewijzigd door kromme op 11-11-2007 21:52 ]

Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste