Toon posts:

@home digitaal.

Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste
Acties:
  • 34.430 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 14:44:
Wow, als ik dit zo lees dan denk ik dat ik de overstap naar DIGI TV nog maar even links laat liggen,, Of zitten er wel echte voordelen aan behalve EPG?
En dan heb ik het over de Analoog vs Basis digitale TV van @ home op een LCD tv van 32" 1366*768
Ondanks eerder genoemde problemen (spontane beeldstoring die over ging na vervanging van de kabel, slechte helpdesk, decoder die pincode niet meer herkent) ben ik erg blij met digitale tv. Ik heb haarscherp beeld en kan bij een close-up de haartjes in iemands gezicht tellen :P
Als ik op viste ben bij vrienden/familie met analoge tv erger ik me kapot aan het sneeuwerige/ruisige beeld. Zo erg ben ik al gewend aan digitale tv :)

Ik heb een samsung lcd tv van 32" 1366*768 en een samsung 9401R decoder. Ik gebruik extra dikke kabels (satmaster digi-sat 100db triple shielded)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:20
als ik vandeweek home cinema set ophaal ook gelijk even el-cheapo scart door goede vervangen enzo... kijekn of beeld erop vooruitgaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Gelukkig voel ik me na het lezen van het rijtje bovenstaande posts niet meer zo alleen.
Ik begon serieus te denken dat het aan mij, of mijn hardware lag, dat ik ook zo'n slecht beeld had. Ben gewoon echt niet tevreden, sommige kanalen zijn slechter als analoog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:43

HaterFrame

Well... Poo came out!

UltraSub schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 05:12:
Gelukkig voel ik me na het lezen van het rijtje bovenstaande posts niet meer zo alleen.
Ik begon serieus te denken dat het aan mij, of mijn hardware lag, dat ik ook zo'n slecht beeld had. Ben gewoon echt niet tevreden, sommige kanalen zijn slechter als analoog..
Moet nu weer eerlijk zeggen dat de kwalliteit gisteravond om te kwijlen was. Maar echt constant kan ik het helaas niet noemen dus :(

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepi
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 13:51
MaNiC_MiNd schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 08:59:
[...]

Moet nu weer eerlijk zeggen dat de kwalliteit gisteravond om te kwijlen was. Maar echt constant kan ik het helaas niet noemen dus :(
je hoeft elleen maar naar het signaal te kijken:
niveau 'pomt' soms echt: 50-70% - en dan krijg je chopping of freezing :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
MaNiC_MiNd schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 08:59:
[...]

sommige zenders zijn om te kwijlen, anderen weer niet merk ik ... zeker nu ik er een profigold scartkabel ingedaan heb ipv dat elcheapo bijgeleverde ding.

NL1/2/3/RTL4/5 en NGC leveren iig heel mooi beeld... 10 is weer wat brakker en zo nog wat meer zenders goed/slecht....

Is RTL dld trouwens de enige zenders die dolby digital geluid doorgeeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-09 12:23
Ik wil dus ook graag digitale tv. En voornamelijk voor geluid (radio) en geluid tv (Dolby surround/dts). Maar hoe wordt dit ervaren? is RTL dld echt het enige kanaal wat films in surround doorstuurt (zoals hierboven) of kom het vaker voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

philippevk schreef op zondag 18 maart 2007 @ 21:44:
Ik wil dus ook graag digitale tv. En voornamelijk voor geluid (radio) en geluid tv (Dolby surround/dts). Maar hoe wordt dit ervaren? is RTL dld echt het enige kanaal wat films in surround doorstuurt (zoals hierboven) of kom het vaker voor?
Hmmm nu je het zegt...

Over welke RTL hebben we het dan? De duitser? Ik heb iig bij alle nederlandse zenders gewoon PCM 2.0. En omdat ik t via glas heb aangesloten is dat ook nog eens niet gesynct met het beeld :+ :D (gelukkig kan ik dat in de versterker met een vertraging aanpassen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
Ik heb dus een surround receiver waar je de lipsync niet kan aanpassen. Is het dan nog wel de moeite waard om hem optisch aan te sluiten? En ik naam aan dat de radio kanalen via d decoder door de optische kabel komen (dus de tuner van de receiver gebruik je niet)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 10:48
Alle duitse commerciële zenders zenden in AC3 uit, evenals ZDF. National Geographic HD en Discovery HD hebben een AC3 kanaal. Eveneens is er nog een radio-zender die in surround uitzend.

Maar al met al vind ik het matig gebruik van surround sound erg teleurstellend, evenals het feit dat er vaak niet in meerdere talen word uitgezonden (ik zit er bv niet op te wachten dat op Discovery/National Geographic programma's in het nederlands zijn ingesproken, ipv gewoon engels).

In dat opzicht word de belofte van DVD-kwaliteit ook helemaal niet waargemaakt, aangezien ook films op Film1 e.d. niet in AC3 zijn. (buitenom de matige digitale kwaliteit van het beeld). In dat opzicht geeft digitale tv me altijd het net-niet gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

philippevk schreef op maandag 19 maart 2007 @ 13:06:
Ik heb dus een surround receiver waar je de lipsync niet kan aanpassen. Is het dan nog wel de moeite waard om hem optisch aan te sluiten? En ik naam aan dat de radio kanalen via d decoder door de optische kabel komen (dus de tuner van de receiver gebruik je niet)?
Deze komen gewoon via de coaxkabel, dus radio zul je via de tv moeten luisteren normaalgesproken, ook al omdat de Samsung geen aparte stereo-uitgang heeft :(
Als je echter een videorecorder hebt en deze aansluit op de 2e scart-uitgang, kun je ook radio luisteren zonder dat de tv aanstaat, dus je laat alleen de video aanstaan.
Geluidskwaliteit is prima. Er is maar 1 radiozender die in 5.1 uitzendt (Surround Radio op 701), maar daar zit nou niet echt om te springen.
Via tv zijn er meerdere duitse zenders die ook in AC3 5.1 uitzenden, ik heb dit echter nog niet getest of het ook goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klaus_1250 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 17:02:
Alle duitse commerciële zenders zenden in AC3 uit, evenals ZDF. National Geographic HD en Discovery HD hebben een AC3 kanaal. Eveneens is er nog een radio-zender die in surround uitzend.

Maar al met al vind ik het matig gebruik van surround sound erg teleurstellend, evenals het feit dat er vaak niet in meerdere talen word uitgezonden (ik zit er bv niet op te wachten dat op Discovery/National Geographic programma's in het nederlands zijn ingesproken, ipv gewoon engels).

In dat opzicht word de belofte van DVD-kwaliteit ook helemaal niet waargemaakt, aangezien ook films op Film1 e.d. niet in AC3 zijn. (buitenom de matige digitale kwaliteit van het beeld). In dat opzicht geeft digitale tv me altijd het net-niet gevoel.
Nouja, ik zou ondanks dit alles toch niet meer terug willen naar alleen analoog hoor. Mensen denken nu dat het alleen maar kommer en kwel is met al deze negatieve berichten, maar het is wel degelijk beter dan analoog. Zeker als er een goede actiefilm op SBS of RTL is, is het toch zeker wel leuk digitaal kijken. Ik ga ook niet verwachten dat deze zenders snel omgaan op 5.1 uitzending, dit is een dure investering en dat kan alleen maar nog meer reclame betekenen om de investering terug te verdienen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
Dare to disagree, zeker bij actiefilms. Wat je heel vaak ziet bij zeer snelle (wisselende) scene's is dat er blokken optreden in bepaalde delen van het beeld (niet te wijten aan gebrekkige ontvangst). Verder is investeren AC3 niet duur, je hebt alleen een extra geluidskanaal nodig op de kabel en de meeste films hebben standaard al AC3, het word alleen niet doorgegeven, behalve bij de duitsers.

Ik heb liever betere geluidskwaliteit dan die tig kanalen waar niemand op zit te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Dare to agree, het beeld is bij lange na niet optimaal. Geluid is wel ok, dat is zeker beter dan bij analoog alleen vind ik het zo jammer dat men niet optimaal gebruik maakt van de techniek :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
Heb dus sinds vanavond ook digital tv (45 e voor een decoder, nice). Ik moet zeggen, wat rete scherp zijn sommige zenders (nederland 1,2,3) sommige zijn iets minder (sbs6 voornamelijk) maar goed mee leefbaar. En uiteraard de hele avond Pr0n kijken :+ Sbs6 heeft ook het zwakste signaal overigens, dus maar even kijken of ik het nog sterker kan krijgen. Heb nu wel alleen een tv coax aangesloten en niet de algemene kabel, kan ik eventueel nog een betere kwaliteit krijgen als ik wel eenalgemene (radio+tv) aansluit? Radio doet het overigens wel goed, maar das logisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

Waarom zou je meer signaalsterkte willen als het niet stottert? De beeldkwaliteit zal er niet door stijgen..

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
@hierboven; hmm zoveel snap ik er dus van. Als iets niet stottert is het goed. De commercielen zijn gewoon minder scherp dan de publieke? (geluid is overigens wel veel beter dan analoge tv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

philippevk schreef op maandag 19 maart 2007 @ 23:42:
@hierboven; hmm zoveel snap ik er dus van. Als iets niet stottert is het goed. De commercielen zijn gewoon minder scherp dan de publieke? (geluid is overigens wel veel beter dan analoge tv)
Aanvoer publieken: 8mbit glas
Aanvoer commerciëlen: +/- 3mbit satelliet

Rara.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-09 17:18

TheBorg

Resistance is futile.

Pincode resetten Samsung decoder:
De masterkey ga ik niet verklappen maar wat goed werkt is het wat instellingen veranderen in de menu's die nog wel toegankelijk zijn, hou je hand bij de stroomstekker, druk op "ok" en zodra er staat "even geduld" o.i.d. trek je de stekker eruit. De instellingen zijn nu helemaal gaar en de defaults worden geladen. Natuurlijk moeten de frequentie, symbol rate, etc. opnieuw ingesteld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
philippevk schreef op maandag 19 maart 2007 @ 23:42:
@hierboven; hmm zoveel snap ik er dus van. Als iets niet stottert is het goed. De commerciëlen zijn gewoon minder scherp dan de publieke? (geluid is overigens wel veel beter dan analoge tv)
Ze hebben een lagere bitrate; er word minder detail verstuurd. Is niet helemaal hetzelfde als scherpte, aangezien ze beiden dezelfde resolutie hebben. Overigens, wat me opvalt is dat bij de commerciële omroepen je er vaak ziet dat de bron nog analoog is (bv. bij oudere films en series).

Geluid heeft niet alleen met analoog/digitaal te maken, maar ook hoe goed je het analoge signaal ontving. Hoor zelf weinig verschil, behalve bij de zenders die ik niet goed analoog kon ontvangen. Daar is het een wereld van verschil. Maar aangezien het feit dat @home de signaalsterkte her-en-der (iig in Roosendaal) heeft teruggeschroefd, heeft dit meer met @home zelf te maken, dan met analoog/digitaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:11
Ik heb zojuist ook een TV Digitaal aangeschaft met een Humax decoder. Op zich werkt het goed (en snel, binnen 5 minuten uitgepakt, geïnstalleerd en gaan). Toch had ik verwacht dat ik nog minder ruis op mijn scherm zou krijgen. Vooral rondom letters/ondertiteling zie ik een soort van compressie-foutjes. Net zoals je dat bij jpg weleens ziet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

TranceSetter schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 19:09:
Ik heb zojuist ook een TV Digitaal aangeschaft met een Humax decoder. Op zich werkt het goed (en snel, binnen 5 minuten uitgepakt, geïnstalleerd en gaan). Toch had ik verwacht dat ik nog minder ruis op mijn scherm zou krijgen. Vooral rondom letters/ondertiteling zie ik een soort van compressie-foutjes. Net zoals je dat bij jpg weleens ziet...
Wat voor scherm heb je en hoe ver zit je er vanaf?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido09
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-05 20:44
TheBorg schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 01:07:
Pincode resetten Samsung decoder:
De masterkey ga ik niet verklappen maar wat goed werkt is het wat instellingen veranderen in de menu's die nog wel toegankelijk zijn, hou je hand bij de stroomstekker, druk op "ok" en zodra er staat "even geduld" o.i.d. trek je de stekker eruit. De instellingen zijn nu helemaal gaar en de defaults worden geladen. Natuurlijk moeten de frequentie, symbol rate, etc. opnieuw ingesteld worden.
Geef je hier garantie op??
Kan ik dus bij jouw terecht als het mislukt?? :P

been there, done that, bought the T-shirt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
TranceSetter schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 19:09:
Das vrij normaal, helaas. Als je goed kijkt, zie je het ook bij zenderlogo's. Als je nog beter kijkt, zie je door heel het beeld heen dat het ge-MPEG't is (zelfs bij HDTV). Enigste wat je eraan kan doen is niet te dicht bij de tv zitten, of een betere flatscreen kopen met digitale post-processing erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:23

Coach4All

I'm a Coach 4 All

guido09 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 23:07:
[...]

Geef je hier garantie op??
Kan ik dus bij jouw terecht als het mislukt?? :P
Geen garantie, maar hier werkte het zojuist nog... _/-\o_ *O*

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRyzenDude
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:29
Beste medetweakers

ik hoor diverse verhalen van digitale tv van @home.
nu wil ik het toch binnenkort wagen maar ik wil toch advies

ikzelf heb als tv sharp aquos(nieuwe)zelf zou ik willen weten welk van de ontvangers het beste resultaat levert met de minste problemen(dus welke ontvanger is kwalitatief aan te raden die @home aanbied).

alvast bedankt

je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:11
hardware-lover schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 22:59:
[...]

Wat voor scherm heb je en hoe ver zit je er vanaf?
Ik heb een Samung 32" LCD-TV. De Xbox 360 heeft nergens last van, maar die is dan ook aangesloten via component.

Met de standaard Samsung decoder van 99,- is het volgens mij niet mogelijk om hdtv-signaal door te geven aan de tv, dus hebben die hdtv-kanalen extra erbij nemen geen zin. Is dit bij de humax decoder wel mogelijk? En kan hij dan via scart echt de 720p gegevens doorsturen? Het lijkt me namelijk wel leuk voor 5 euro per maand extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
Scart kan geen 720p doorsturen (alleen pal, ntsc resoluties). Humax gaat het dus ook niet lukken, de enige oplossing zover ik weet is de samsung hd-ontvanger (250 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-03-2023
Ik twijfel momenteel ontzettend tussen de Samsung 9401R en de Philips DCR2020/03

De Samsung ken ik .. maar de Philips niet. Is deze stabiel en inderdaad snel in zappen ? Kan iemand die dit ding heeft mij meer vertellen over zijn / haar ervaringen ? Dat ene tvhome forum kan ik nl. niet meer bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Doman
  • Nu online
BoXie schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 13:14:
Ik twijfel momenteel ontzettend tussen de Samsung 9401R en de Philips DCR2020/03
Over de Philips is weinig (positiefs) te melden.
De Samsung 9401R wordt niet meer gemaakt denk ik omdat er een nieuw model uitkomt.
HDTVNieuws: Samsung DCB-B270R digitale TV ontvanger introductie

De Humax is ook nog een alternatief, echter deze zijn ook niet bugvrij helaas. :(
Tvhomeforum.nl: Vastlopende Humax IR-Fox-C decoder met nieuwe firmware!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 23:33

job

Feit is dat de twee stabielste decoders niet meer te koop zijn (samsung & panasonic).
Misschien dat je ze op ebay/marktplaats goedkoop kan krijgen.. scheelt je wat geld en je kan eens kijken of het wat voor je is.
nokia (als die nog te koop is) is een afrader, even als de philips.
Dan zou de humax overblijven.. maar die is ook niet foutloos.
Je hebt ook nog de digi1, maar daar hoor je eigenlijk niemand over. :?.

Kortom.. bugs horen bij de digitale kabeltelevisie.
Niet zozeer omdat digitale televisie slecht is, (integendeel dvb-c is prima) maar meer door de slechte implementatie door de kabelboeren. Door regiocodering toe te voegen (zodat alleen goedgekeurde decoders werken) is het geheel lastiger geworden.
Welke keuze je ook maakt, ben je er van bewust dat je afentoe wat vastlopers krijgt.

[ Voor 33% gewijzigd door job op 22-03-2007 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
1 van de vreemde dingen vind ik dat de Humax-decoder (@home) bij ons minder stabiel is geworden. Eerste 6 maanden maar 1 keer gehad dat ie op zwart ging en dat de stekker eruit moest. Nu is het gemiddeld elke twee weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de humax geinstalleerd, ging heel makkelijk en de kwaliteit van beeld ziet er goed uit uit.
weet alleen niet hoe ik nu geluid over mijn home-cinema setje moet krijgen!! Alle schema die ik kan vinden lopen over een dvd recorder met 2 scarts, en ik heb maar 1 scart op mijn sony. Heeft iemand het zelfde probleem of een oplossing???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Wat voor geluidsingangen heeft je home-cinema set?
Je hebt een optische uitgang (welke je eventueel om kan zetten naar coaxiaal).
Je hebt een stereo tulp uitgang, welke dmv een scartblok naar scart kan... dat zijn 4 mogelijkheden.

Of ik snap je probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 00:46:
Vandaag de humax geinstalleerd, ging heel makkelijk en de kwaliteit van beeld ziet er goed uit uit.
weet alleen niet hoe ik nu geluid over mijn home-cinema setje moet krijgen!! Alle schema die ik kan vinden lopen over een dvd recorder met 2 scarts, en ik heb maar 1 scart op mijn sony. Heeft iemand het zelfde probleem of een oplossing???
Ook hier zit je verkeerd, dit betreft @home digitaal en geen casema.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje shoppen kan geen kwaad hoor!!
Maar laat maar zitten beste mede tweaker, bedankt voor je belangrijke bijdrage 8)7
heb het probleem inmiddels zelf opgelost :9
Jouw bijdrage was geweldig :z
hardware-lover schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 12:52:
[...]

Ook hier zit je verkeerd, dit betreft @home digitaal en geen casema.
Modbreak:Jou bijdrage is nog minder dan geweldig. Als je het met dingen niet eens bent, doe dan gewoon een TR i.p.v het topic te spamen!

[ Voor 16% gewijzigd door voodooless op 16-04-2007 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 19:16:
Beetje shoppen kan geen kwaad hoor!!
Maar laat maar zitten beste mede tweaker, bedankt voor je belangrijke bijdrage 8)7
heb het probleem inmiddels zelf opgelost :9
Jouw bijdrage was geweldig :z
[...]
En zo hoort het ook, eerst proberen zelf op te lossen, zoals een echte Tweaker. ;)

En vanaf nu AUB weer ONTOPIC.

[ Voor 3% gewijzigd door hardware-lover op 26-03-2007 02:20 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Ook dit wordt niet op prijs gesteld

[ Voor 76% gewijzigd door voodooless op 16-04-2007 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
1. Als je een probleem op een forum dropped, en je lost het op, deel je de oplossing mede.
2. Zo moeilijk was je probleem niet, en je hoeft echt niet trots te zijn als je dit opgelost hebt. Er van uit gaande dat je je zelf een tweaker vind tenminste.
3. Gezien het aantal posts dat je hier hebt, en je manier van reageren, denk ik dat je beter eens wat kunt gaan lezen, en bekijken hoe het er hier aan toe gaat, ipv jezelf belachelijk te maken met dit soort replies.

Ontopic graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
  • Laatst online: 28-02 09:57
Weet iemand meer over de actie van Dixons over de actie met een gratis ontvanger inclusief @home TV Digitaal Extra? Ik heb nog neit de mogelijkheid gehad om naar de voorwaarden te vragen in de winkel vandaar de vraag hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gomo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-08-2021
Dixons actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Laatst online: 25-09 21:45
In de folder van Dixons staat idd een gratis ontvanger (twv 99euro) bij TV Extra..

[ Voor 68% gewijzigd door Hoyden op 27-03-2007 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
Je moet en Telefoon en Internet en TV Digitaal Extra afsluiten om die ontvanger gratis te krijgen. Een misleidende -waar je niks aan hebt- actie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02-2023

wizl

hmmz

The_Doman schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 13:27:
[...]

Over de Philips is weinig (positiefs) te melden.
De Samsung 9401R wordt niet meer gemaakt denk ik omdat er een nieuw model uitkomt.
HDTVNieuws: Samsung DCB-B270R digitale TV ontvanger introductie

De Humax is ook nog een alternatief, echter deze zijn ook niet bugvrij helaas. :(
Tvhomeforum.nl: Vastlopende Humax IR-Fox-C decoder met nieuwe firmware!
Ik heb de Philips en hij doet het prima op 1 heel klein dingetje na. Als ik heel snel zap met de pijltjetoetsen, dus zeg maar, heel snel van kanaal 1 naar bijvoorbeeld 50 wandel, dan valt het beeld weg. Ik kan nog wel zappen, de zenderinfo verandert, en het geluid doet het volgens mij ook nog, maar geen beeld. Is op te lossen door even uit en weer aan. Maar het komt dus niet zo vaak voor omdat je toch rechtstreeks met de knop BACK tussen 211 en 137 kunt schakelen :P De kwaliteit van het beeld (op mijn analog 32" Panasonic TV) is heel erg goed.

[ Voor 5% gewijzigd door wizl op 28-03-2007 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-01-2024
wizl schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:03:
[...]

I.... Maar het komt dus niet zo vaak voor omdat je toch rechtstreeks met de knop BACK tussen 211 en 137 kunt schakelen :P....
Hahaha :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino64
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-08 22:00
Zo, ook even een decodertje opgehaald van mediamarkt. Gewoon dat Digi1 ding, werkt prima. Het beeld is veel beter dan analoog hier, wel op een normale breedbeeld TV.

De digi1 heeft maar 1 nadeel, bij het zappen moet je iedere keer even 2 sec wachten tot je beeld krijgt, maar misschien hebben alle decoders dit wel..........

@home zegt dat je de decoder op stand-by moet zetten als je niks doet, maar maakt dat wat uit dan, als je hem gewoon altijd aan laat staan?

Trouwens wat staat het lelijk zo'n uitstekende smart-card, ik zit te denken hem af te snijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil binnenkort televisie gaan nemen van athome, tjah is toch gratis anders kost het mij 15 euro p.maand ofzo. kreeg ik laatst een brief van.

Ik wil de Siemens Gigaset M750 C IR gaan kopen, alleen is de nieuwste firmware nou eindelijk eens goed ??

En kan ik van athome ook 40 euries terug krijgen ??

Wie heeft er ervaringen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino64
Het mag dan wel gratis zijn, maar de basiskosten (die 15 euro die je noemt) blijf je betalen.
Verder krijg je geen 40 euro, tenzij je digitaal extra neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
Pino64 schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 19:27:
Zo, ook even een decodertje opgehaald van mediamarkt. Gewoon dat Digi1 ding, werkt prima. Het beeld is veel beter dan analoog hier, wel op een normale breedbeeld TV.

De digi1 heeft maar 1 nadeel, bij het zappen moet je iedere keer even 2 sec wachten tot je beeld krijgt, maar misschien hebben alle decoders dit wel..........

@home zegt dat je de decoder op stand-by moet zetten als je niks doet, maar maakt dat wat uit dan, als je hem gewoon altijd aan laat staan?

Trouwens wat staat het lelijk zo'n uitstekende smart-card, ik zit te denken hem af te snijden :)
dat trage zappen hebben alle decoders afaik...

als je kaartje niet in beeld wilde moet je een humax nemen, daar zit het achter klepje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Zappen is altijd trager dan analoog omdat op het volgende I-frame gewacht moet worden (komen ongeveer 1x per seconde langs). Het inzetten van de decryptie (Irdeto dus) kost ook wat tijd.
Als je hem altijd aan laat staan gebruikt hij mogelijk meer elektriciteit. Mileu enzo, en je elektriciteitsrekening ;). Is niet altijd het geval though, veel decoders verbruiken in standby net zoveel als wanneer ze aanstaan :/.

[ Voor 10% gewijzigd door Mentalist op 29-03-2007 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik ben gister gebeld door een medewerkster van een callcenter vanuit @Home.

Omdat ik een lange tijd al internet, televisie, en telefoon had van @Home kon ik voor 20euro 2 maand lang vrijblijvend Film1-2-1.1 of sport1.1tm1.8 krijgen.
Ik heb het aanbod geweigerd, maar hebben meer mensen deze aanbieding ontvangen :)?

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl

Wat kostte de Digi1 bijd e Mediamarkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino64
De digi1 kostte 95 euro bij de mediamarkt, maakt dus allemaal weinig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:09

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Kecin schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 23:08:

Omdat ik een lange tijd al internet, televisie, en telefoon had van @Home kon ik voor 20euro 2 maand lang vrijblijvend Film1-2-1.1 of sport1.1tm1.8 krijgen.
Ik heb het aanbod geweigerd, maar hebben meer mensen deze aanbieding ontvangen :)?
Ik heb wel een aanbieding gehad voor 2 weken voor een paar €. Ik heb dit wel gedaan maar er is in die 2 weken tijd maar 1 film op Film1 geweest die ik wel heb gekeken. Ik heb het dus gewoon netjes binnen het termijn een mail gestuurd dat ik geen verlenging wenste van mijn proeftijd met deze reden erbij. 2 Dagen later kreeg ik een mail dat het behandeld was en dat ik vanaf 1 april geen Film1 meer heb :)

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

WHiZZi schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 00:04:
2 Dagen later kreeg ik een mail dat het behandeld was en dat ik vanaf 1 april geen Film1 meer heb :)
Straks een jaarabo, kikker in je bil :+.

[ Voor 7% gewijzigd door Mentalist op 30-03-2007 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kecin schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 23:08:

Ik heb al film1, maar ben onlangs ook gebeld met de vraag of ik de sport1 zenders eens uit wou proberen voor een x bedrag. Ik heb het aanbod geweigerd omdat ik er toch nooit naar kijk. Het irriteerd me wel een beetje. Ik neem al ontzettend veel bij hun af (digitaal extra, film1, internet) en toch proberen er meer van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PLAE
  • Laatst online: 24-09 19:16
Ik ben vandaag naar 3 winkels geweest (geen dixons of kijkshop) en overal was die Samsung 100 euro ( + dan nog die smartcard voor 15). Ik wil m voor 80, ik dacht dat ie voor 80 te krijgen was ergens + dan nog 40 er af van @home.

Weet iemand waar ie goedkoper is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Gister een erg leuke envelop in de brievenbus mogen ontvangen!
In de gemeente Bergen op Zoom is er iets geregeld (geen idee of dit voor meer gemeentes geldt) zodat iedereen gratis digitale tv kan nemen, de kosten (ik dacht dat dat zo'n 100 euro was, in de folder staat 129 euro) komen te vervallen _/-\o_
Dit in combinatie met het abbonement wat dezelfde prijs heeft als tv basis
Gelijk het formulier ingevuld en op de bus gedaan :9
Er was overigens ook een actie voor 2 jaar gratis dat telefonie abbonement, er was dus keus uit twee dingen. Ik bel nu al onbeperkt via compuserve dus die actie hebben we niet overwogen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
Internet, heb je em wel pas dinsdag in huis... of je moet een webshop in de buurt hebben waar je af kan halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AUijtdehaag
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Dutch-Hane schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 12:15:
Gister een erg leuke envelop in de brievenbus mogen ontvangen!
In de gemeente Bergen op Zoom is er iets geregeld (geen idee of dit voor meer gemeentes geldt) zodat iedereen gratis digitale tv kan nemen, de kosten (ik dacht dat dat zo'n 100 euro was, in de folder staat 129 euro) komen te vervallen _/-\o_
Dit in combinatie met het abbonement wat dezelfde prijs heeft als tv basis
Gelijk het formulier ingevuld en op de bus gedaan :9
Er was overigens ook een actie voor 2 jaar gratis dat telefonie abbonement, er was dus keus uit twee dingen. Ik bel nu al onbeperkt via compuserve dus die actie hebben we niet overwogen :)
In gemeente Roosendaal ook :9~

PVOutput Github - Div ESP TK: MHI - Clack - Marstek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
Ik zat er al op te wachten, aangezien het al ergen in Oktober aangekondigd was. :-) Overigens is het niet echt gratis: De actie is een afspraak tussen de gemeentes en @home, in ruil voor een verhoging van de kabeltarieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Klaus_1250 schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 18:01:
Ik zat er al op te wachten, aangezien het al ergen in Oktober aangekondigd was. :-) Overigens is het niet echt gratis: De actie is een afspraak tussen de gemeentes en @home, in ruil voor een verhoging van de kabeltarieven.
Die verhoging, is dat die 40 cent van begin dit jaar ergens? Of stoten ze er nog een goede verhoging door? Meer info?

Als dit iets met het gelijk trekken van tarieven te maken heeft (we betalen 12 euro nogwat hier) en het nu opeens 15/16 euro zou worden zitten we straks misschien wel opeens bij een andere TV-aanbieder :+.

[ Voor 18% gewijzigd door Mentalist op 31-03-2007 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Klaus_1250 schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 18:01:
Achja echt gratis is het inderdaad niet, zo betaal je geloof ik ook zo'n 30 euro per jaar aan stroom van die ontvanger ;)
Maarja dit heeft m'n pa wel over de streep getrokken, mij hoor je niet klagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
@W3ird_N3rd: Het heeft een paar maanden geleden in de krant gestaan, inclusief het hele verhaal en hoe het precies met de (toekomstige) tarieven zat. Maar tis iets te lang geleden om te bedenken hoe het precies zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:31
Waar kan ik een brief naartoe sturen om dit in Zundert ook te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
Lijkt me ook wel wat zo'n brief. iemand enog idee of dit ook in Groningen komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Ik denk dat je het beste contact op kan nemen met je gemeente hierover. Als ik het goed heb regelen zij het met @home.
Wat er overigens wel op de brief stond is dat het periodiek (niet allemaal tegelijk) verstuurd werd, oftewel als iemand nog geen brief heeft, hoeft dit niets te betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
De aanbieding is specifiek voor de gemeentes Roosendaal en Bergen op Zoom (in het krantenartikel destijds stond volgens mij niks over andere gemeentes) en waren onderdeel van een overeenkomst/arbitrage-regeling. Dezelfde aanbieding aan inwoners van andere gemeentes zou dat ondermijnen, of ze moeten inwoners van Roosendaal / Bergen op Zoom nog een keer dezelfde aanbieding aanbieden. Kan me niet voorstellen dat ze op de financiële afdeling bij @home daar blij mee zouden zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Klaus_1250 op 31-03-2007 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

http://www.roosendaal.nl/content.jsp?objectid=18654

Volgens de @home site is het abo hier tegenwoordig dan ook €15,49 per maand. Zal m'n ouders eens vragen of dat al ingegaan is. Eindelijk een goed excuus om de kabel de deur uit te doen >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HiDNN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-09 09:23
heb sinds een tijdje ook alles van @Home, Dus TV, Telefoon en Internet.
Heb 1 telefoontje gepleegt naar @home dat ik het vanaf de 30e wilde gaan gebruiken.

Heb het zootje donderdag allemaal geinstalleerd en TV en Internet werkten gelijk. (1MB per/sec :9~ )
Vrijdag (30 Maart) kon ik ook bellen via @home.. Kortom puik werk van @home dat alles in eenkeer is goed gegaan. KPN en alles is ook allemaal opgezegt. staat ook geen prik meer op kabel.
Nu alleen nog even kijken hoe het met de rekeningen gaat.. als het goed is heb ik de eerste 2 maanden gratis..

Digitale TV is super trouwens.. verschil kun je wel degelijk zien.. veel beter contrast + betere kleuren.
Heb zo`n Humax decoder gekregen.. kost me €40,- geloof ik.
Enigste minpuntje van dit ding is dat het zappen niet snel gaat.. zit ca. 2sec vertraging tussen.
Maar goed zal een kwestie van wennen zijn denk ik..
k`zal weer even verder met het internet leeg zuigen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
Ik kan via marktplaats een decoder aanschaffen. Inclusief een smartcard. Mijn vraag is of deze smartcard ook gekoppeld is aan een adres of persoon? Ik bedoel hiermee kan ik net zo goed deze smartcard opnieuw activeren? Hij is 1 keer aangemeld en een weekje gebruikt. Daarna niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Smartcards zijn alleen gekoppeld als de persoon die de kaart heeft gekocht ook het aanmeldformulier heeft ingevuld. Is dit niet het geval dan je hem gerust aan je eigen naam koppelen.
Bij veel providers kan dit ook online.

Denk er wel even bij na dat je in het @home gebied nooit een casema smartcard kan registreren (en andersom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
job schreef op zondag 01 april 2007 @ 16:41:
Smartcards zijn alleen gekoppeld als de persoon die de kaart heeft gekocht ook het aanmeldformulier heeft ingevuld. Is dit niet het geval dan je hem gerust aan je eigen naam koppelen.
Bij veel providers kan dit ook online.

Denk er wel even bij na dat je in het @home gebied nooit een casema smartcard kan registreren (en andersom).
En als hij hem dan wel heeft aangemeld? Want dat weet hij dus niet meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

awwexl schreef op zondag 01 april 2007 @ 16:52:
[...]

En als hij hem dan wel heeft aangemeld? Want dat weet hij dus niet meer!
Gewoon over laten zetten op je eigen naam. Dit heb ik ook gedaan met een 2e-hands gekochte Samsung 9401R decoder. Eerst wilden ze niet bij @home omdat de kaart op een andere gebruiker stond maar toen ik ze een scan stuurde van de kaart (nummer zichtbaar) met daarbij de opmerking dat een kaart toch maar aan een adres gekoppeld kan zijn hebben ze de kaart keurig naar ons adres overgezet.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
hardware-lover schreef op zondag 01 april 2007 @ 18:37:
[...]

Gewoon over laten zetten op je eigen naam. Dit heb ik ook gedaan met een 2e-hands gekochte Samsung 9401R decoder. Eerst wilden ze niet bij @home omdat de kaart op een andere gebruiker stond maar toen ik ze een scan stuurde van de kaart (nummer zichtbaar) met daarbij de opmerking dat een kaart toch maar aan een adres gekoppeld kan zijn hebben ze de kaart keurig naar ons adres overgezet.
Dankje! Maar gewoon activeren kan altijd toch? Kan toch altjd proberen? Dan hoor ik het vast wel van hun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Hoe kan je nou vergeten of je de boel aangemeldt hebt?
Hoe lang hebben ze ermee gekeken? Langer dan een maand?? Dan kan je er vanuit gaan dat ze de boel aangemeldt hebben :).

Overzetten kan je natuurlijk altijd proberen, alleen jammer als het straks niet blijkt te kunnen en je zelf ook weer smartcard moet kopen voor € 15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
job schreef op zondag 01 april 2007 @ 22:20:
Hoe kan je nou vergeten of je de boel aangemeldt hebt?
Hoe lang hebben ze ermee gekeken? Langer dan een maand?? Dan kan je er vanuit gaan dat ze de boel aangemeldt hebben :).

Overzetten kan je natuurlijk altijd proberen, alleen jammer als het straks niet blijkt te kunnen en je zelf ook weer smartcard moet kopen voor € 15.
Nou dat is heel simpel hoor! Ze hebben een weekje gekeken voor een paar jaar terug. Na die week hebben de gemeente en het kabelbedrijf beetje mot gehad en zijn ze wat overeengekomen. Nu hoeven ze geen Smartcard meer te gebruiken bij de ontvangers. Voor de duidelijkheid: Regio Veendam. Duidelijk genoeg? Dat je dat bent vergeten lijkt me zeer logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

job schreef op zondag 01 april 2007 @ 22:20:
Heb je mijn reactie wel gelezen? Daar staat toch in dat het mogelijk is?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Ach met de @home helpdesk weet je het nooit.. sommigen zijn te strikt.. anderen lappen alle regels aan hun laars.. En daarbij staat er duidelijk op de @home site dat een smartcard persoonsgebonden is, en niet overdraagbaar naar een ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-09-2020
Ik heb laatst de kosten effe bekeken van @ Digitaal en dan gaat het voornamelijk over de extra zenders.

Digitaal Extra € 8.95 p/m
Film 1 € 14.95 p/m
Sport 1 € 14.95 p/m +
-------------------------------------------
Kosten p/m € 38.85

Eventueel Set Asia € 15.50 & Zee Tv € 15.50 = € 69.85 per maand.

Als je een smardcard koopt betaald je € 15,- en dan heb je 2 weken zowieso alle betaalde zenders. Dus als je voor een maand nou gewoon 2 smardcards koopt ben je dus € 30,- per maand kwijt dus dat scheelt je meer dan de helft.

Stel je voor je dat je dus gewoon om de 2 weken een nieuwe smardcard koopt zou je daar dan problemen mee kunnen krijgen?

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Naresh schreef op woensdag 04 april 2007 @ 15:36:
Ik heb laatst de kosten effe bekeken van @ Digitaal en dan gaat het voornamelijk over de extra zenders.

Film 1 € 14.95 p/m
Sport 1 € 14.95 p/m +
Kosten p/m € 38.85

Als je een smardcard koopt betaald je € 15,- en dan heb je 2 weken zowieso alle betaalde zenders. Dus als je voor een maand nou gewoon 2 smardcards koopt ben je dus € 30,- per maand kwijt dus dat scheelt je meer dan de helft.

Stel je voor je dat je dus gewoon om de 2 weken een nieuwe smardcard koopt zou je daar dan problemen mee kunnen krijgen?
Niet pinnen, betaal contant en geen namen ofzo geven. Als de verkoper vragen gaat stellen andere shop zoeken.

Werkt verder prima :+.

Als iedereen het zo gaat doen is het natuurlijk wel afgelopen.

[ Voor 4% gewijzigd door Mentalist op 04-04-2007 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Iemand al gebruikerservaringen met de nieuwe Samsung decoder gelezen?

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe

Film 1 € 14.95 p/m
Sport 1 € 14.95 p/m +
Kosten p/m € 38.85

zee tv en set asia is het iig niet waard...
magoed zou je dus wel 9 euro per maand besparen, weet alleen niet of ze ook per adres kijken hoeveel smartcards er gebruikt worden...
je kan natuurlijk ook gewoon alvast hele berg inkopen ;p

film1 en sport1 zijn me de 15 euro per maand ook zeker niet waard... oude films en sporten die ik nooit bekijk :p

Weet iemand trouwens waarom je een pvr bij @home zou moeten aanmelden ?

[ Voor 8% gewijzigd door KeRsTmAnNeKe op 04-04-2007 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-09 18:15

Film 1 € 14.95 p/m
Sport 1 € 14.95 p/m +
Kosten p/m € 38.85

Zee TV + Asia heb je echt niks aan of je moet misschien uit die regio komen.

Extra = €8.95
Sport1 + Film1 = €22.95

Maar dan is het per maand: €32, nu krijg je dan ook nog 2 maanden gratis.
Dus totaal:

10 maanden x €32 = €320

of

24 smartcards x €15= €360

Eventuele korting van €40 op decoder nog daargelaten mocht je een nieuwe decoder hebben aangeschaft.

Je kan dan eventueel besparingen maken op weken dat je er niet bent (vakantie ofzo) maar dan ga ik toch liever gewoon voor gemak en betaal automatisch dmv een abonnement.
Vind trouwens Sport1 en Film1 toch wel erg relaxt, heb je tenmiste altijd iets op TV en niet constant die bout reclames er tussen door. Daarnaast zit ik niet zo vaak achter die TV dat ik last heb van die vele herhalingen, maar ik vind het geweldig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-09-2020
Katseviool schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 15:47:
[...]

Zee TV + Asia heb je echt niks aan of je moet misschien uit die regio komen.
Ik kom uit die "regio" vandaar dat ik dit heb meegenomen in het kosten plaatje

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emile75
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-09-2022
....tv home extra per 1 mei 9,95 euri

1 euro extra betalen voor deze fantastische zenders

Met TV Digitaal Extra ontvangt u vanaf 1 mei maar liefst vier nieuwe Nederlandse zenders! De beste Nederlandse artiesten zijn te bewonderen en te beluisteren op het themakanaal Sterren.nl. Speciaal voor ouders en andere opvoeders is er het nieuwe themakanaal Opvoeden doe je zo, het themakanaal Geloven gaat op zoek naar spiritualiteit en zingeving, terwijl u met OmegaTV meer te weten kunt komen over het Christen-zijn. Dierenliefhebbers kunnen hun hart ophalen met Dier en Natuur TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feelbest
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-09 17:28
Foutje.

[ Voor 98% gewijzigd door Feelbest op 10-04-2007 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-09 18:15
Die prijswijziging is neem ik aan niet voor bestaande abo's?

Stond een paar maanden geleden al een artikel in de media waarin werd gewaarschuwd voor forse prijsverhogingen nu Private Equity fondsen eigenaar zijn geworden. Desondanks toch wel vreemd nu de ADSL providers de strijd zijn aangegaan met IP-TV en @home gewoon een prijsverhoging doorvoert en andere kabelboeren een stuk voordeliger zijn, Ach jah wordt langzamerhand wel tijd dat ze de kabel opengooien en we gewoon zelf een provider mogen uitkiezen.. :)

[ Voor 19% gewijzigd door Katseviool op 11-04-2007 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:23

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Katseviool schreef op woensdag 11 april 2007 @ 11:15:
Die prijswijziging is neem ik aan niet voor bestaande abo's?
Jawel...... een mooie gelegenheid om op te stappen als je dat van plan mocht zijn.... :X

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
emile75 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 20:04:
....tv home extra per 1 mei 9,95 euri

1 euro extra betalen voor deze fantastische zenders

Met TV Digitaal Extra ontvangt u vanaf 1 mei maar liefst vier nieuwe Nederlandse zenders! De beste Nederlandse artiesten zijn te bewonderen en te beluisteren op het themakanaal Sterren.nl. Speciaal voor ouders en andere opvoeders is er het nieuwe themakanaal Opvoeden doe je zo, het themakanaal Geloven gaat op zoek naar spiritualiteit en zingeving, terwijl u met OmegaTV meer te weten kunt komen over het Christen-zijn. Dierenliefhebbers kunnen hun hart ophalen met Dier en Natuur TV.
Geweldig, 1 euro extra betalen voor gratis thema kanalen van de publieke omroep die je al betaald hebt en gratis op internet kunt bekijken. @home heeft er weinig moeite mee om mensen hun intelligentie te beledigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ach bij welke grote service verlener zijn we nou niet genaaid waar we bij staan. Laten we elkaar geen mietje noemen maar we nemen het allemaal maar. Dit is zo gegaan met electra, gas en water. Punt is dat je er zo verrekte weinig aan doet, je betaald meer maar je krijgt in feite minder. En we doen daar fijn met zn allen helemaal niets aan :/

Overigens ben ik redelijk tevreden met de kwallie van @home, het is eerder de Decoder die bij mij de frustratie`s oproept :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepi
  • Laatst online: 18-09 13:51
Mag je eigenlijk vreemde decoders op @home gebruiken?
In feite gaat het toch om de card :?
In de EG is er wel meer en beter te koop ... of is het signal gewoon de oorzaak van alle ellende als choppen en freezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Jezus.. 1 euro meer, en dat terwijl ik alleen de 3 race kanalen gebruik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

In principe kan je elke dvb-c decoder gebruiken mits je er een alphacrypt in kan steken, of goedgekeurd is door @home of een waarop je een softcam kan installeren.

Choppen en freezen lijkt me aan een te slecht signaal liggen.

[ Voor 4% gewijzigd door job op 11-04-2007 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk is het maar 1 euro, maar het is wel een verhoging van meer dan 10%. Ik ga het uit principe maar de deur uit doen, zo vaak kijk ik nou ook weer niet digitaal. En dan nog kijk ik maar 2 zenders uit het uitgebreide pakket; zeker niet de meuk die er nu bij komt.

En trouwens hebben we vorig jaar niet al een flinke prijsverhoging gehad? Nu is mn geheugen niet zo sterk maar er staat me toch bij dat het niet zo lang geleden ook al een stuk duurder werd

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2007 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-09 09:05
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2007 @ 18:44:
Eigenlijk is het maar 1 euro, maar het is wel een verhoging van meer dan 10%. Ik ga het uit principe maar de deur uit doen, zo vaak kijk ik nou ook weer niet digitaal. En dan nog kijk ik maar 2 zenders uit het uitgebreide pakket; zeker niet de meuk die er nu bij komt.

En trouwens hebben we vorig jaar niet al een flinke prijsverhoging gehad? Nu is mn geheugen niet zo sterk maar er staat me toch bij dat het niet zo lang geleden ook al een stuk duurder werd
Ging idd van 7,95 naar 8,95. En nu dus nog een euro er bovenop. Destijds werd ook al gezegd dat dat voor huidige en toekomstige uitbreidingen was. En nu betaal je nog eens voor die huidige uitbreidingen (+ 4 'zinnige' zenders). Ik ben niet gek, @Home :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi ik ben nog een Noob in het Digitale tv gebeuren, dus een vraag:
De DCB-B270R Samsung is nu schijnbaar de "standaard" decoder bij @home,
maar ik lees dat die geen HDMI uitgang heeft, in hoeverre is dit belanrijk??.
grtz Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Die extra euro slaat werkelijk nergens op...

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:30
Klopt het dat dit een abbonoments wijziging is? ik ben er een half jaar geleden ingestonken door extra niet op te zeggen terwijl dat blijkbaar wel moest. aangezien je verder het 1e jaar niet kan opzeggen heb ik het toen maar per direct gedaan..
maar als ik er nu vanaf kan komen is dat wel weer beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 14:22:
Hoi ik ben nog een Noob in het Digitale tv gebeuren, dus een vraag:
De DCB-B270R Samsung is nu schijnbaar de "standaard" decoder bij @home,
maar ik lees dat die geen HDMI uitgang heeft, in hoeverre is dit belanrijk??.
grtz Henk
Als je geen hdtv hebt en ook geen interesse in de extra paar hd kanalen (kosten weer wat euros meer) helemaal niet ... Al schijnt de beeldkwaliteit wel iets beter te zijn.

Dan zou je voor hetzelfde geld beter een pvr kunnen halen waar je mee op kan nemen...
Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste