Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 00:40:
[...]

Hoeveel kost zo'n firmware update dan? (Mocht je dus naar zo'n Nokia Centre gaan).
Niks, mits het binnen je garantie is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 00:41:
[...]

Niks, mits het binnen je garantie is :)
:D

Wat doet zo'n firmware update overigens nu allemaal?

En trouwens: merken jullie er nu echt veel van, dat er softwarematig fouten zitten in de E61?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bsquare schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 00:22:
...heeft iemand al een geschikte cover kunnen vinden? Is dit de enige optie? http://www.expansys.nl/product.asp?code=137420...
Hier al eens gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_slim
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-12-2021
Ik heb hem ook gekocht en type nu ook even als test dit bericht. Als ik nog leuke links vind zal ik het even posten.
Hoe kan ik precies checken of mijn beeldscherm strepen heeft, of moet je dan sowieso zien in het standby scherm?
Ik zie nu dat het scrollen in dit invoerveld heel erg traag gaat en ik eerst enter en dan weer backspace moet invoeren om de onderste regel te kunnen zien.
Is je beeldscherm echt lelijker met een Krusell tasje? Zijn er geen goede stickers om je scherm te beschermen en een iPod achtig beschermhoesje van rubber, zodat je hem wellicht nog eens per ongeluk kan laten stuiteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_slim
Ps, de aqua theme die ik heb geinstalleerd geeft vage lijnen bij het standby scherm, hebben anderen hier ook last van?
Graag hoor ik jullie mening als jullie al een mooi beschermhoesje hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fb_slim schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 03:12:
Ps, de aqua theme die ik heb geinstalleerd geeft vage lijnen bij het standby scherm, hebben anderen hier ook last van?
Graag hoor ik jullie mening als jullie al een mooi beschermhoesje hebben...
misschien zit die streep wel in het theme..... zou eerst eens een ander kiezen en dan kijken of er ook een streep komt

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2006 07:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 23:54:
Het valt me op dat er in de topic (vrijwel) niet geschreven wordt over de internet telefoneer mogelijkheid van de E60/E61 terwijl dit, naar mijn idee, juist het bijzondere van dit toestel is.
In dit topic Nokia E-series (zakelijke toestellen) is er wel e.e.a. over het voipen geschreven. Ik denk dat voor veel mensen de drempel nog net even iets te hoog is, nog net even te anders/ingewikkeld. Denk je ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsquare
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-02 13:19
Bedankt, zeer de moeite waard... Nu n og even dit:

Als ik een pagina bezoek achter een id en wachtwoord kom ik niet verder dan "autorisatie misluk. Nogmaals proberen". De gebruikersnaam en wachtwoord zijn immers wel correct, want met internet explorer en firefox kom ik er wel in. Iemand suggestie? En ik kan de speakermode niet vinden. Dat belt vaak een stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fb_slim schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 01:28:
[...]Zijn er geen goede stickers om je scherm te beschermen en een iPod achtig beschermhoesje van rubber, zodat je hem wellicht nog eens per ongeluk kan laten stuiteren?
De tasjes van Norêve lijken me wel mooi.
Anders moet je ook even kijken wat Proporta allemaal heeft.
Gewoon een goede screenprotector van Proporta, en dan een mooi tasje van Norêve... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_slim
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 10:30:
[...]

De tasjes van Norêve lijken me wel mooi.
Anders moet je ook even kijken wat Proporta allemaal heeft.
Gewoon een goede screenprotector van Proporta, en dan een mooi tasje van Norêve... :P
Het lijkt me dat op het eerste model van Noreve ook een plastic laagje zit en ik kan geen screenprotector vinden voor de E61 op Proporta...of moet ik beter zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bsquare schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 10:17:
[...]

Bedankt, zeer de moeite waard... Nu n og even dit:

Als ik een pagina bezoek achter een id en wachtwoord kom ik niet verder dan "autorisatie misluk. Nogmaals proberen". De gebruikersnaam en wachtwoord zijn immers wel correct, want met internet explorer en firefox kom ik er wel in. Iemand suggestie? En ik kan de speakermode niet vinden. Dat belt vaak een stuk makkelijker.
Bedoel je tijdens bellen de speaker aanzetten!? Ik weet niet of je dit als standaard in kunt stellen en of je dat bedoelt. Anders kun je gewoon (bij de mijne iig, heb geen speciale firmware versie zoals Vodafone soms doet..) de softkey gebruiken..die boven je rode end-call knop zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fb_slim schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 12:43:
[...]

Het lijkt me dat op het eerste model van Noreve ook een plastic laagje zit en ik kan geen screenprotector vinden voor de E61 op Proporta...of moet ik beter zoeken?
Nee klopt, je hebt twee keer gelijk: er zit op het Noreve model natuurlijk ook een plastic laagje.
En de screenprotector moet je voor een PDA kopen denk ik, en bijsnijden. :P Scusi! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon een vraagje, maar ehm: kan ik ook gewoon een foto als achtergrond doen? (Kan ik mijn eigen achtergrond kiezen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 14:50:
Gewoon een vraagje, maar ehm: kan ik ook gewoon een foto als achtergrond doen? (Kan ik mijn eigen achtergrond kiezen)?
Dat kan. , ik zie alleen dat het niet volbeeld wordt.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

Ik heb nu mijn 2e E61 in bezit. De eerste had strepen op het scherm, dus die is geruild door een nieuwe, die overigens ook lichte strepen vertoont aan bovenkant van scherm en ook tijdens afspelen van films komen er strepen en ze gaan ook weer weg.
Dit even terzijde.
Wat me is opgevallen, tijdens mijn eerste E61 is dat ik niet een keer geheugen vol melding heb gehad, terwijl ik meerdere programma's tegelijk open had en van alles mee heb gedaan.
Ik heb m 1 week gebruikt.
Mijn nieuwe heeft binnen 1 dag al meerdere keren de melding gehad dat geheugen vol is. Ik heb zelfs 1 keer meegemaakt dat die uitzichzelf opnieuw opstartte.
Zou dit misschien te maken kunnen hebben met het intern geheugen of flash waar kwaliteitsproblemen mee zijn.

Nou lijkt me dit geen software probleem, aangezien alle software dezelfde is en dat iemand op dit forum ook al de firmware opnieuw erop heeft laten zetten.
De vraag is wat het zou kunnen zijn en hoe we dit kunnen oplossen. Ik krijg het idee dat ze de E61 niet voor een 2e keer zullen vervangen.

Alle input is welkom.
Ik ben bang dat als die naar reparatie gaat dat er behalve nieuwe firmware niets mee gedaan zal worden. Dan ben je m voor niks kwijt.

Wie hebben er allemaal last van en wie hebben er nooit last van?

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_slim
Vandaag was ik leunend tegen een muur aan het bellen toen mijn elleboog weggleed...heel heel heel klein schaafje lak linksonder weg. Kan ik dit bij (laten) kleuren?
Afbeeldingslocatie: http://img126.imageshack.us/img126/6200/dsc065339il.jpg
had ik maar alvast een hoesje...grr

[ Voor 4% gewijzigd door fb_slim op 14-07-2006 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ivoborkus schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 19:27:
Desktop personaliseren in de zin van? Veranderen van je verschillende applicaties op je hoofdscherm? Menu->Instrum->Instell->Telefoon->StandBy Modus->Toep. Actief Standby.......

ja dat snap ik wel maar als ik daar ben kan ik alleen die actief standby aan of uit zetten maar ik kan er geen applicaties mee veranderen!! zou je misschien een duidelijkere uitleg kunnen geven??

mvg ivo
Je mist nog één klikje en dat is op "Toep. Actief Standby' zelf.
Dan verschijnen je snelkoppelingen.
Makkelijk he?

maar kan ik ook nog andere dingen instellen op mijn desktop in plaats van die kansloze applicaties die er standaard staan!!???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 18:39:
maar kan ik ook nog andere dingen instellen op mijn desktop in plaats van die kansloze applicaties die er standaard staan!!???
Alle toepassingen die je installeert verschijnen in je lijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
Mijn e61 bevalt goed , op een klein (irritant) detail ; de deksel van de accu heeft speling ,wat vooral tijdens het typen wat raar aanvoelt omdat je nu niet echt goed voelt of je de toets indrukt omdat de deksel ook iets beweegt.
De speling zit vooral links waar de akku deksel aansluit bij de + en - toetsen voor je volume en de memo recording toets.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Connect.de had als minpuntje bij de test van de e61 ........akkudeckel wackelt leicht.......
Zou het opgelost zijn door de deksel te ruilen of zit het in het toestel? Ik zal van de week eerst eens een andere deksel proberen en anders misschien wat tape aan de binnenkant van de deksel.
Wanneer er meer mensen zijn met dit "probleempje'' , en hoe en of ze het opgelost hebben hoor ik het graag in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

janzeeschuimers schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 14:30:
Mijn e61 bevalt goed , op een klein (irritant) detail ; de deksel van de accu heeft speling ,wat vooral tijdens het typen wat raar aanvoelt omdat je nu niet echt goed voelt of je de toets indrukt omdat de deksel ook iets beweegt.
De speling zit vooral links waar de akku deksel aansluit bij de + en - toetsen voor je volume en de memo recording toets.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?.
Nee, in het geheel niet, zit zo vast als een huis.
Aan de binnenkant van het klepje zitten 4 miniscule geleidertjes die in gleufjes glijden
als je de deksel dichtschuift. Zitten die allemaal op hun plek? Niks afgebroken ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 13:21:
Ah jammer. Mocht iemand anders (omgeving Arnhem) zijn E61 willen ruilen voor mijn E70 ben je welkom :)
Ik wil wel ruilen maar woon in Delft.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 20:52:
[...]

Alle toepassingen die je installeert verschijnen in je lijstje.
Kortom wat verder naar beneden/boven doorscrollen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 23:54:
Het valt me op dat er in de topic (vrijwel) niet geschreven wordt over de internet telefoneer mogelijkheid van de E60/E61 terwijl dit, naar mijn idee, juist het bijzondere van dit toestel is.

Ik heb een E60 (zelfde als E61 maar dan wat smaller, dikker en zonder ieniminie toetsenbordje) met een Voop testaccount. Voop is een Noors bedrijf dat op IP gebaseerde telefonie diensten aanbiedtvoor de zakelijke markt, binnenkort ook in Nederland. Ik kan via ieder accespoint waar ik toegang toe heb (open of bekende toeganssleutels) via internet naar het reguliere telefoon net bellen en ik kan ook gebeld worden. Ik kan meerdere nummers gebruiken op 1 Nokia E60. Als ik thuiskom registreert de E60 zich bij mijn eigen Asterisk centrale en is dan, aanvullend op gsm en Voop testaccount, ook interne telefoon. Met deze technologie heb je dus maar 1 toestel nodig voor werk/prive en kun je, afhankelijk van je wensen onder verschillende nummers bereikbaar zijn. Beveiliging is nog wel een punt van aandacht. Als je bij een open access point een (onversleuteld) gesprek voert gaat het gesprek onversleuteld door de ether. Niet zo'n punt als je een piza besteld maar er zijn gesprekken waar je het risico gewoon niet kunt lopen. Overigens is dit afluisteren technisch nog niet zo eenvoudig als soms wel gezegd wordt. Thuis en op kantoor heb je dit zelf in de hand en kun je afdoende versleuteling toepassen.

Het voipen werkt nog niet ideaal, en de sip-implementatie is buggy, maar ik verwacht dat met de volgende firmware-update veel problemen opgelost zijn. Met de groei van de dekking van wlan netwerken is er een ware revolutie op tilt in telecom land omdat toegang tot internet het enige is dat nodig is om een ander te bellen en de toegang tot internet groeit met de dag (groei wlan dekking, groei beschikbare bandbreedte). Zijn er anderen die ervaring hebben met de E61 en bellen via internet? Met een flatfee umts abbonnement kun je eindeloos voipen. Mijn E61 registreerde de sip account via gprs maar dat werkt dus niet door te weinig bandbreedte
Kijk wat beter rond zou ik zeggen. VoIP is beschikbaar op alle E-series toestellen, dus niet E61 specifiek waarvoor dit topic bedoeld is. In het E-series topic Nokia E-series (zakelijke toestellen) heb o.a. ik genoeg geschreven over VoIP/SIP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_slim
Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 12:44:
[...]

Kijk wat beter rond zou ik zeggen. VoIP is beschikbaar op alle E-series toestellen, dus niet E61 specifiek waarvoor dit topic bedoeld is. In het E-series topic Nokia E-series (zakelijke toestellen) heb o.a. ik genoeg geschreven over VoIP/SIP.
Ik heb ook gelezen dat de E61 niet achter NAT werkt, klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fb_slim schreef op maandag 17 juli 2006 @ 12:51:
[...]

Ik heb ook gelezen dat de E61 niet achter NAT werkt, klopt dat?
Ja en Nee. Je kunt niet direkt verbinding maken met een Voip-aanbieder achter NAT. Je kunt wel verbinding maken met een PBX aanbieder achter NAT en via die PBX automatisch connecten met je Voipaanbieder. Zie ook Verwijderd in "Nokia E-series (zakelijke toestellen)".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een heel andere vraag: ik heb hem net binnen gekregen ( :D :D ), fantastisch ding! Maar ehm: hoelang moet je hem de eerste keer opladen? (Kon het niet in 't boekje terugvinden).

Alvast bedankt!

EDIT: Opgelost (heb gewoon ff in de lader gedaan tot 'ie zelf aangaf dat 'ie vol zat. Het zal wel. :P )

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2006 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, wel even een domper: ik probeer de Music Player uit, pak de oordopjes uit de doos, en steek ze in de telefoon.
En toen zag ik het: oordopjes? Er zit maar 1 aan! :S
En overal waar ik kijk op internet, bij pakketinhoud etc. staat nog wel: stereoheadset...

... |:(

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2006 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

helaas mono inderdaad. Is wel stom.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedere keer als ik de telefoon aanzet, krijg ik het bericht: Wilt u de zelfstudie starten om kennis te maken met uw nieuwe telefoon?
Begint beetje irritant te worden dat dat telkens verschijnt als ik 'm aanzet, dus weet iemand hoe je dit uitzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NicV, heb je in je manual gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...Hehe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 20:26:
Nou, wel even een domper: ik probeer de Music Player uit, pak de oordopjes uit de doos, en steek ze in de telefoon.
En toen zag ik het: oordopjes? Er zit maar 1 aan! :S
En overal waar ik kijk op internet, bij pakketinhoud etc. staat nog wel: stereoheadset...

... |:(
Raar, wij in de UK hebben een mooi stereo headsetje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Serieus? Dus gewoon een headsetje met 2 oordopjes, en stereo? Netjes...
Beetje stom: hier in Nederland betaal je € 10 meer voor een Nederlandse versie, en dan krijg je er ook nog eens een gare headset bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag: mijn beeldscherm wordt soms even een fractie van een seconde wit. Hoort dit/is dit normaal, of heb ik een screwed up telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Na een paar weken kwijlen op deze telefoon heb ik toch maar besloten om een andere te nemen, als ik dit topic zo doorlees zijn het weer typisch Nokia problemen doordat ze te snel worden uitgebracht.
Ik heb geen zin in lijntjes door het beeld en scheefzitten stickers, dit is natuurlijk niet altijd zo maar ik wil een los toestel kopen dus dan neem ik het risico niet voor dat geld.

http://www.pdashop.nl/product/18888 Die is het nu geworden :)
Misschien ooit nog wel een E61

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deSjef
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Na al enige tijd op zoek te zijn naar zo'n toestel, maar besloten om deze aan te schaffen. Nu kan ik hem met contractsverlenging voor rond de E80,- kopen.

Nu kwam ik via-via op deze site uit: http://www.anewmobile.nl/. Hier kost hij slechts E13,-. Bij zoveel prijsverschil ga ik wel even opletten. In de shopsurvey kan ik niks vinden. Hier staat wel wat, http://www.telecomvergelijker.nl. Dit is gelukkig overwegend positief.

Heeft iemand ervaring met deze winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shook
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-09-2024

Shook

Go!

@bierkameel,

Ik heb de 8300 en zou hem sterk afraden. De software (microsoft mobile 5) is veel te zwaar voor de phone. Verder doet ie wel alles wat je verwacht, maar het ding is traag als stront. Ook het concept dat je alles apart in het geheugen moet uitzetten, vindt ik persoonlijk ook erg onhandig. Ik zit juist naar de e61 te kijken ter vervanging van de 8300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

ik heb 1 keer windows mobile gehad, voor mij nooit meer. Zo onlogisch als de pest, traag. Ik vond het niks. Ondanks dat ik problemen heb gehad, met mijn E61, is dit wel de beste toestel voor mij. HEt is echt een heerlijk toestel, ik wacht alleen tot ik een goede heb.

[ Voor 43% gewijzigd door Ross op 19-07-2006 11:21 ]

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bierkameel schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 22:22:
Na een paar weken kwijlen op deze telefoon heb ik toch maar besloten om een andere te nemen, als ik dit topic zo doorlees zijn het weer typisch Nokia problemen doordat ze te snel worden uitgebracht.
Ik heb geen zin in lijntjes door het beeld en scheefzitten stickers, dit is natuurlijk niet altijd zo maar ik wil een los toestel kopen dus dan neem ik het risico niet voor dat geld.

http://www.pdashop.nl/product/18888 Die is het nu geworden :)
Misschien ooit nog wel een E61
wij hebben zo'n 20 E61 in gebruik en met geen enkel toestel problemen. Bevalt uitstekend. Alleen al de geluidskwaliteit van de HTC's (QTek en Imate) laat veel te wensen over. Je hebt dan wel nog voor een van de betere Qtek's gekozen (de 8300 is qua geluid denk ik het beste uit de serie)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2006 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 13:56:
[...]

alle themes voor de Symbian 60 3th (Nokia N80, N91 etc) passen op de E61, zonder problemen. Alleen achtergrondjes moet je op het formaat 360 * 240 zetten
Nergens op de telefoon kunnen vinden hoe je een achtergrond over het hele scherm krijgt.
Kun je het vergroten van de afbeelding op de telefoon doen, of moet je de beelden vanaf de computer bewerken.
Vergroot weergeven is geen probleem, maar bij instellen als achtergrond, wordt het toch weer de originele grootte.
Ik heb nu bijvoorbeeld beelden via de mail op mijn telefoon staan, het is wel makkelijk als je de beelden dan niet eerst naar een computer moet halen, maar dat je dat vanaf de telefoon kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 13:05:
[...]

Nergens op de telefoon kunnen vinden hoe je een achtergrond over het hele scherm krijgt.
Kun je het vergroten van de afbeelding op de telefoon doen, of moet je de beelden vanaf de computer bewerken.
Vergroot weergeven is geen probleem, maar bij instellen als achtergrond, wordt het toch weer de originele grootte.
Ik heb nu bijvoorbeeld beelden via de mail op mijn telefoon staan, het is wel makkelijk als je de beelden dan niet eerst naar een computer moet halen, maar dat je dat vanaf de telefoon kan doen.
gewoon een wallpaper die je voor je pc kunt downloaden gebruiken. Even via (bv) photoshop tot 360*240 verkleinen en voila, klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het ook even geprobeerd, en wil inderdaad. Je hebt 'm dan fullscreen.

Ik heb trouwens nog een vraagje voor degenen die de telefoon al wat langer hebben: houdt de navigatiejoystick een beetje goed stand? Is dat een degelijk/stevig dingetje? Doet 'ie het bij iedereen nog, of vertoont 'ie kuren?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2006 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 15:40:
Heb het ook even geprobeerd, en wil inderdaad. Je hebt 'm dan fullscreen.

Ik heb trouwens nog een vraagje voor degenen die de telefoon al wat langer hebben: houdt de navigatiejoystick een beetje goed stand? Is dat een degelijk/stevig dingetje? Doet 'ie het bij iedereen nog, of vertoont 'ie kuren?
Wat is 'wat langer'? Zo lang is ie nog niet op de markt.
Ik heb 'm een maandje en het is een heel klein joystickje dat vrij onverwoestbaar aanvoelt.
Er zit wel speling in de ruststand, maar dat heeft iedereen en ik ervaar het niet als storend.
Ik heb een grijs joystickje, ik zag ergens op dit forum dat ze er ook zwart zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...Da's voor mij lang genoeg. Dit is mijn eerste telefoon met zo'n joystickje, maar ik hoor van anderen dat ze joystickjes verschrikkelijk vinden, omdat 'ie bij hen telkens los komt te raken etc.

Maar goed, zelf heb ik ook nog wel vertrouwen in het joystickje: hij voelt inderdaad stevig aan, en bij mij heeft 'ie ook niet eens zo heel veel speling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorikc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 18:52
deSjef schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 09:33:
Na al enige tijd op zoek te zijn naar zo'n toestel, maar besloten om deze aan te schaffen. Nu kan ik hem met contractsverlenging voor rond de E80,- kopen.

Nu kwam ik via-via op deze site uit: http://www.anewmobile.nl/. Hier kost hij slechts E13,-. Bij zoveel prijsverschil ga ik wel even opletten. In de shopsurvey kan ik niks vinden. Hier staat wel wat, http://www.telecomvergelijker.nl. Dit is gelukkig overwegend positief.

Heeft iemand ervaring met deze winkel?
Tja ik ben (op het moment) de laatste die een reactie op anewmobile heeft gegeven op telecomvergelijker. ik kreeg gewoon een nederlandse originele Nokia E61 (mono headset en grijs navigatieknopje). Aangezien de winkel de telefoons op voorraad heeft, neem ik aan dat je dezelfde zult krijgen als je m daar nu bestelt. De webwinkel reageert snel op vragen, dus dat is ook positief. Het enige punt waar ik dus geen ervaring mee heb is garantie.
Kennelijk zijn er nogal wat E61s die niet helemaal in orde zijn en dan moet je m terugsturen naar de webwinkel of je moet dan naar een Nokia ServicePunt gaan. Ik zou dan naar een service punt gaan, want daar kan ik gratis naartoe fietsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje over mail ophalen.

Ik heb alle instellingen ingesteld voor Gmail zoals in topic is omschreven. Als ik op emailtoets druk (envelopje) dan opent de mailbox zich maar dan toch moet ik steeds opnieuw verbinden. Meestal als ik langere tijd niets gedaan heb, gebeurd dat. Misschien ergens een instelling dat automatisch de verbinding wordt verbroken??

Ook als ik vanuit de mailbox "terug" doe vraagt hij om de actieve mailbox-verbinding af te sluiten terwijl ik dat niet wil. Ik ga dan meestal via menuknop terug. Misschien ligt het daar aan.

Iemand een oplosing 8)7

EDIT: Trouwens, wel een top telefoon hoor. >:) >:)

Oh ja vergeet ik ook nog, ik heb agile messenger ook online staan. Misschien kan dat niet samen??

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2006 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb van de week Route66 binnengekregen en op het eerste gezicht werkt ie prima, maar na 2 dagen gebruik had ik zoiets van 'm waarom zitten deze functies er niet op:

- bij het plannen van een nieuwe route zegt een vriendelijke dame: "uw route wordt berekend" daarna zou ze gesproken commando's moeten geven, maar ik hoor haar helemaal niet meer, terwijl die eerste gesproken tekst wel aangeeft dat het geluid aan staat.
- in het scherm met zeg maar de blauwe balk onderin waar normaliter ook de pijl, afstand naar volgende afslag ed staat blijft bij mij alles blauw, alleen de tijd en totale rit afstand meest rechtse vakje staan er wel. Ik heb de optie 2 laat pijlen zien aan en uit geprobeerd.
- de route draait niet lekker mee met het scherm, als ik in eerste instantie de weg recht in beeld heb en sla links af dan blijf ik zeg maar naar links rijden en krijg ik weer aan afslag naar links dan zit ik een beetje naar de rand van het beeld te werken en zie je de afslag pas als je de afslag voorbij bent zeg maar. Ik heb de optie pagina roteren aan en uit geprobeerd.

Heb route66 gemaild maar die geven het advies om de telefoon te resetten met een code zodat alles weer naar de basis instellingen gaat. Dit gaf geen oplossing. Het stomme is dat deze functies wel in de software moeten zitten en vermoed ik ook dat de instellingen van de telefoon zelf iets blokkeren of niet goed laten werken.

Hier misschien iemand met een vergelijkbaar probleem en mogelijke oplossing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 20:35:
Vraagje over mail ophalen.

Ik heb alle instellingen ingesteld voor Gmail zoals in topic is omschreven. Als ik op emailtoets druk (envelopje) dan opent de mailbox zich maar dan toch moet ik steeds opnieuw verbinden. Meestal als ik langere tijd niets gedaan heb, gebeurd dat. Misschien ergens een instelling dat automatisch de verbinding wordt verbroken??

Ook als ik vanuit de mailbox "terug" doe vraagt hij om de actieve mailbox-verbinding af te sluiten terwijl ik dat niet wil. Ik ga dan meestal via menuknop terug. Misschien ligt het daar aan.

Iemand een oplosing 8)7
Ik weet niet of het helpt wat ik hieronder schrijf, maar ik elk geval werkt Gmail bij mij goed.
Wist je dat de E61 een wizzard heeft voor o.a. Gmail? Je hoeft dan geen enkele instelling
zelf te maken, behalve je accountgegevens natuurlijk.
Wis eens je Gmail account en maak hem opnieuw aan via:
Instrumenten>Instelwizrd>E-mail.
Je krjgt nu een lijst met wat veelgebruikte mailproviders, de rest wijst zich zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterk
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-03-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 10:06:
Ik heb van de week Route66 binnengekregen en op het eerste gezicht werkt ie prima, maar na 2 dagen gebruik had ik zoiets van 'm waarom zitten deze functies er niet op:

- bij het plannen van een nieuwe route zegt een vriendelijke dame: "uw route wordt berekend" daarna zou ze gesproken commando's moeten geven, maar ik hoor haar helemaal niet meer, terwijl die eerste gesproken tekst wel aangeeft dat het geluid aan staat.
- in het scherm met zeg maar de blauwe balk onderin waar normaliter ook de pijl, afstand naar volgende afslag ed staat blijft bij mij alles blauw, alleen de tijd en totale rit afstand meest rechtse vakje staan er wel. Ik heb de optie 2 laat pijlen zien aan en uit geprobeerd.
- de route draait niet lekker mee met het scherm, als ik in eerste instantie de weg recht in beeld heb en sla links af dan blijf ik zeg maar naar links rijden en krijg ik weer aan afslag naar links dan zit ik een beetje naar de rand van het beeld te werken en zie je de afslag pas als je de afslag voorbij bent zeg maar. Ik heb de optie pagina roteren aan en uit geprobeerd.

Heb route66 gemaild maar die geven het advies om de telefoon te resetten met een code zodat alles weer naar de basis instellingen gaat. Dit gaf geen oplossing. Het stomme is dat deze functies wel in de software moeten zitten en vermoed ik ook dat de instellingen van de telefoon zelf iets blokkeren of niet goed laten werken.

Hier misschien iemand met een vergelijkbaar probleem en mogelijke oplossing ?
Hoi Marc_P,

Ik had precies hetzlefde als jij. Ik heb erg lang met Nokia, Route 66 en een ontwikkelaar van Route 66 aan de telefoon gehangen en het probleem gelocaliseerd. Het ligt aan de gps muis.
Ik had het met drie (2 in mijn bezit, een geleend) geprobeerd. Een Haicom (sirf III), een Emtac (allereerste) en een Adapt adad 300 geprobeerd. Allemaal hetzelfde probleem.
Daarna geprobeerd met een gps muis van Route 66 (geleend van een tester/ontwikkelaar daar). Liep gelijk als een speer! Zeer snel. Zelfs vlotter dan TomTom op mijn Windows Mobile.
Rare is dat nergens staat dat Route 66 niet met alle muizen compatible is. En dan voldoet mijn Haicom ook nog eens aan alle voorkeurs specificaties die via de mail van Route 66 heb doorgekregen.
Al met al is het product dus nog niet helemaal af!
Groeten,

Wouter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

Ik heb vandaag weer een nieuwe gekregen. Echt een geweldige service van 2call.
Dit keer lijkt het er op dat ik een perfecte heb. Geen lijntjes voor zover op het scherm.
Joystick is niet plakkerig net als mijn 2e, maar net als mijn 1e heerlijk.
Tot noch toe ook geen geheugen vol melding gehad.
Fingers crossed.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorikc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 18:52
Gisteren iets vreemds gehad. Ik heb op verschillende plaatsen op internet gevonden dat als je ABC toets ingedrukt houdt tijdens het opstarten, dat symbian telefoons van in safe mode opstarten. Nou dat heb ik eens geprobeerd, maar dan met de functie toets (linksonder). Sindsdien wil mijn e61 niet meer opstarten. Ik krijg steeds Zelftest mislukt en dan moet je contact opnemen met de wederverkoper. Je komt dan helemaal het menu niet meer in. Ik heb niets anders kunnen doen dan de boot-up reset:
Groen, 3 en * ingedrukt houden tijdens opstarten. Dus nu is ie helemaal gereset. En doet hij het weer goed. Wel jammer, ik had eindelijk alles een beetje ingesteld zoals ik het wilde...
Al met al: kijk uit met safe mode met de functietoets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al met al: regelmatig backuppen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion
  • Registratie: December 2002

Dandelion

Edem Kleetun

wouterk schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 17:38:
[...]

Hoi Marc_P,

Ik had precies hetzlefde als jij. Ik heb erg lang met Nokia, Route 66 en een ontwikkelaar van Route 66 aan de telefoon gehangen en het probleem gelocaliseerd.
[...]
Al met al is het product dus nog niet helemaal af!
en hebben ze je nog een tipje van de sluier opgelicht wanneer ze verwachten dat het product wel af is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deSjef
  • Niet online
jorikc schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 10:28:
[...]

Tja ik ben (op het moment) de laatste die een reactie op anewmobile heeft gegeven op telecomvergelijker. ik kreeg gewoon een nederlandse originele Nokia E61 (mono headset en grijs navigatieknopje). Aangezien de winkel de telefoons op voorraad heeft, neem ik aan dat je dezelfde zult krijgen als je m daar nu bestelt. De webwinkel reageert snel op vragen, dus dat is ook positief. Het enige punt waar ik dus geen ervaring mee heb is garantie.
Kennelijk zijn er nogal wat E61s die niet helemaal in orde zijn en dan moet je m terugsturen naar de webwinkel of je moet dan naar een Nokia ServicePunt gaan. Ik zou dan naar een service punt gaan, want daar kan ik gratis naartoe fietsen...
Dank je wel! Ik ga hem deze week maar eens bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterk
  • Registratie: Juli 2006
Dandelion schreef op zondag 23 juli 2006 @ 17:36:
[...]

en hebben ze je nog een tipje van de sluier opgelicht wanneer ze verwachten dat het product wel af is?
Nope, geen response meer gehad. In principe is het product wel af. Alleen moeten ze niet zeggen dat het met elke gps muis werkt.....:(
Wouter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6230lover
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-04-2023
Heb dit ook al gepost in het grote e-series topic, hier nog een keer voor de zekerheid dat iemand met een e61 het leest.

Ik heb een nokia E61 met tmobile PIT. En nou probeer ik met mijn ibook verbinding te maken met internet. Dit lukt gewoon met mijn 6230 en 9300i. Allemaal dezelfde instellingen.
Op een of andere manier werkt het niet met de e61 8)7

Instellingen:

inbelnr. *99#
gebr. tmobile
wachtw. tmobile

modemscript; nokia infrarood

Zou iemand weten hoe ik dit wel aan de gang krijg? Dit is zeer vervelend.

Ik gebruik bluetooth. Verbinding probeert hij wel te maken, dat zie ik ook op de telefoon. De comp. zegt bij de identiteitscontrole dat dat niet zou kloppen. Dit terwijl ik de instellingen niet verander als ik tussen telefoons switch! (en waar het dus wel gewoon werkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_slim
Ik heb vandaag mijn E61 ingeleverd bij een service point. Na een backup hing het scherm bij het opstarten en kreeg ik vage oranje tint met strepen...ook zit het batterij klepje irritant los, waardoor het toestel niet echt lekker in de hand ligt (meer psychologisch). Daarnaast deed mijn berichten toets het op een gegeven moment het niet meer...na een reset weer wel, maar toch erg vaag.

Any news over nieuwe firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
janzeeschuimers schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 14:30:
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Connect.de had als minpuntje bij de test van de e61 ........akkudeckel wackelt leicht.......
Zou het opgelost zijn door de deksel te ruilen of zit het in het toestel? Ik zal van de week eerst eens een andere deksel proberen en anders misschien wat tape aan de binnenkant van de deksel.
Wanneer er meer mensen zijn met dit "probleempje'' , en hoe en of ze het opgelost hebben hoor ik het graag in dit topic.
@ fb_slim

Zoals je ziet heb ik al eens iets gepost over de accudeksel , zou je je klacht iets beter willen omschrijven zoals waar de speling zit etc. en hoe het Nokia service point dit probleem voor je heeft of gaat oplossen.
Ik ben zelf benieuwd of een andere deksel de speling verhelpt of niet en of het toestel zelf de oorzaak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondervinden jullie ook problemen met de backup functie van PC Suite icm E61?

Afbeeldingslocatie: http://img54.imageshack.us/img54/4148/contentmb6.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deSjef
  • Niet online
Vandaag de E61 besteld. Ze hebben hem op voorraad. Als alles meezit vrijdag al binnen, helaas moet ik vroeg weg dan... Anders wordt het maandag.

Zal tegen die tijd laten weten wat ik ervan vind!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6230lover schreef op maandag 24 juli 2006 @ 22:26:
Ik heb een nokia E61 met tmobile PIT. En nou probeer ik met mijn ibook verbinding te maken met internet. Dit lukt gewoon met mijn 6230 en 9300i. Allemaal dezelfde instellingen.
Op een of andere manier werkt het niet met de e61 8)7

Instellingen:

inbelnr. *99#
gebr. tmobile
wachtw. tmobile

modemscript; nokia infrarood

Zou iemand weten hoe ik dit wel aan de gang krijg? Dit is zeer vervelend.

Ik gebruik bluetooth. Verbinding probeert hij wel te maken, dat zie ik ook op de telefoon. De comp. zegt bij de identiteitscontrole dat dat niet zou kloppen. Dit terwijl ik de instellingen niet verander als ik tussen telefoons switch! (en waar het dus wel gewoon werkt)
Mijn 6680 wilde eerst ook niet als modem dienen voor m'n iBook, tot ik dit bestand vond: http://www.taniwha.org.uk/files/Nokia3G2004-12.sit Deze open je, dan moet je Nokia 3G CID1 en Nokia 3G CID2 naar "/Library/Modem Scripts" slepen en die selecteren i.p.v. Nokia infrarood...
Succes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentify
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Uiteindelijk is het me gelukt om weer een nieuwe exemplaar in handen te krijgen. Mijn 3e alweer.

Alleen jammer dat het scherm weer horizontale lijntjes heeft bij donkere kleuren :( , maar goed 3 keer is genoeg geweest...

Ik heb de processor details kunnen achterhalen (met het progje SysExplorer) :), ARM v1024 206 MHz.

Screenshots:
Afbeeldingslocatie: http://zeromail.nl/e61-specs/1.jpgAfbeeldingslocatie: http://zeromail.nl/e61-specs/2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://zeromail.nl/e61-specs/3.jpgAfbeeldingslocatie: http://zeromail.nl/e61-specs/4.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door dentify op 28-07-2006 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al mensen hier waarbij het allemaal goed gaat wat betreft de SIP calls? Ik heb abbo van T-Mobile icm pocket internet totaal. Mocht iemand de juiste instellingen met bijbehorende accounts hebben dan hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
dentify schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 22:43:
Uiteindelijk is het me gelukt om weer een nieuwe exemplaar in handen te krijgen. Mijn 3e alweer.

Alleen jammer dat het scherm weer horizontale lijntjes heeft bij donkere kleuren :( , maar goed 3 keer is genoeg geweest...

Ik heb de processor details kunnen achterhalen (met het progje SysExplorer) :), ARM v1024 206 MHz.

Screenshots:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Bedankt voor deze erg handige info! Het staat nu in de TS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deSjef
  • Niet online
Inmiddels al een weekendje tevreden aan het stoeien met de telefoon. Mooi toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Ik vraag 't eigenlijk beter weten in, ook een beetje naar aanleiding van het Hermes/TyTN topic, kun je deze telefoon nog enigzinds in je broekzak houden? En hoe zit het met de dikte, die lijkt ook overal te verschillen (14, 17, 19 mm)? De telefoon loopt wel enigzinds taps toe, maar het lijkt me dat het verschil onmogelijk bijna een 0,5 cm kan zijn.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter Power
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Iemand dit of een soortgelijk product al in het wild tegengekomen? Die 100 stuks zijn een beetje overdreven.

irc.tweakers.net #php - Het channel voor de echte PHP-ers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Hoedje schreef op maandag 31 juli 2006 @ 14:35:
Ik vraag 't eigenlijk beter weten in, ook een beetje naar aanleiding van het Hermes/TyTN topic, kun je deze telefoon nog enigzinds in je broekzak houden? En hoe zit het met de dikte, die lijkt ook overal te verschillen (14, 17, 19 mm)? De telefoon loopt wel enigzinds taps toe, maar het lijkt me dat het verschil onmogelijk bijna een 0,5 cm kan zijn.
Hij is erg dun. Neem bijvoorbeeld je wizard, en schuif hem dan uit. Het beeldscherm gedeelte geeft dan goed de dikte weer van deze telefoon. Zijn nadeel licht echter wel in de breedte van het toestel.
Peter Power schreef op maandag 31 juli 2006 @ 17:24:
Iemand dit of een soortgelijk product al in het wild tegengekomen? Die 100 stuks zijn een beetje overdreven.
Je kan screenprotectors bijna bij elke telecom shop halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
DaannO schreef op maandag 31 juli 2006 @ 18:49:
[...]

Hij is erg dun. Neem bijvoorbeeld je wizard, en schuif hem dan uit. Het beeldscherm gedeelte geeft dan goed de dikte weer van deze telefoon. Zijn nadeel licht echter wel in de breedte van het toestel.
Meen je dat nou, het beeldscherm gedeelte. Wow dan is dit ineens een kandidaat geworden. Morgen maar is even naar de winkel om er naar te gaan kijken.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 20:39:
Ondervinden jullie ook problemen met de backup functie van PC Suite icm E61?

[afbeelding]
Ja hier hetzelfde probleem... :( Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier eigenlijk ervaring met een goede screenprotector voor de E61?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 10:46:
Heeft iemand hier eigenlijk ervaring met een goede screenprotector voor de E61?
op ebay heb ik screenprotector gekocht. Paar euro voor twee stuks, uit Amerika.

en een cristal case in Hongkong, ook voor een paar euro. Binnen een week binnen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 12:23:
[...]

Ik weet niet of het helpt wat ik hieronder schrijf, maar ik elk geval werkt Gmail bij mij goed.
Wist je dat de E61 een wizzard heeft voor o.a. Gmail? Je hoeft dan geen enkele instelling
zelf te maken, behalve je accountgegevens natuurlijk.
Wis eens je Gmail account en maak hem opnieuw aan via:
Instrumenten>Instelwizrd>E-mail.
Je krjgt nu een lijst met wat veelgebruikte mailproviders, de rest wijst zich zelf.
Ja blijkt dat hij toch gewoon mail binnen. Werd er midden in de nacht nog aan herinnert toen er een mail binnen kwam.
Toch bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASracing
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 15:45
Verwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 22:26:
[...]

op ebay heb ik screenprotector gekocht. Paar euro voor twee stuks, uit Amerika.

en een cristal case in Hongkong, ook voor een paar euro. Binnen een week binnen.....
Naar die Cristal Case heb ik gister ook naar zitten kijken.
Wil je ff laten weten wat je ervan vindt als je hem binnen hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 18:49
Ik lees hier over veel gebruikers die T-Mobile gebruiken ism deze telefoon. Ikzelf gebruik atm Telfort en wil eigenlijk bij deze provider blijven. Helaas kon de Telfort helpdesk mij niet vertellen of Telfort alle functies van het toestel ondersteund..
Ik neem aan dat ik een aanvullend data abbonement moet nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ASracing schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 09:08:
[...]

Naar die Cristal Case heb ik gister ook naar zitten kijken.
Wil je ff laten weten wat je ervan vindt als je hem binnen hebt?
Al binnen. Ik vind het wel mooi, is een harde hoes, dus geen flexibel/plastic hoesje. Hij krast wel snel, kleine krasjes, maar beter dat dan dat je e61 krast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Hoedje schreef op maandag 31 juli 2006 @ 22:05:
[...]

Meen je dat nou, het beeldscherm gedeelte. Wow dan is dit ineens een kandidaat geworden. Morgen maar is even naar de winkel om er naar te gaan kijken.
En heb je nog gekeken? Ik heb natuurlijk een beetje overdreven, maar het zal niet veel schelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
DaannO schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 21:42:
[...]

En heb je nog gekeken? Ik heb natuurlijk een beetje overdreven, maar het zal niet veel schelen :)
Ik had gereplied in, waar anders ook, het i320 topic: Hoedje in "Samsung SGH-i320 Windows Mobile 5 smartp...". Kort gezegd, ja hij is veel dunner dan ik dacht. Maar hij is inderdaad ook wel erg breed en lang. Toch blijft het wel een optie, ik wacht nog even af hoe het met de Samsung afloopt, maar als ik me niet kan inhouden wordt het deze. Op zich is de functionaliteit top (alhoewel overkill voor mijn gebruik) en de prijs is zeer aantrekkelijk (laagste prijs is € 369).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrazi
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 11:43
is de nokia e61 ook geschikt om als draagbare muziekspeler te gebruiken?

Ik vind deze telefoon erg interresant, maar mijn huidige nokia 3230 kan alleen mp3s op mono afspelen en dan ook nog eens erbarmelijk slechte kwaliteit. hiervoor had ik een nokia 6230, waar voor mij wel acceptabel geluid uit komt.

Vandaag was ik in de Phonehouse om de E61 in de hand te houden. Het meisje daar wist mij te vertellen dat de E61 alleen mono mp3 kan afspelen. Klopt dit, en is de geluidskwaliteit dan vergelijkbaar met de 3230/6600 of meer met de 6230 of beter?

AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

qrazi schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 18:13:
is de nokia e61 ook geschikt om als draagbare muziekspeler te gebruiken?

Ik vind deze telefoon erg interresant, maar mijn huidige nokia 3230 kan alleen mp3s op mono afspelen en dan ook nog eens erbarmelijk slechte kwaliteit. hiervoor had ik een nokia 6230, waar voor mij wel acceptabel geluid uit komt.

Vandaag was ik in de Phonehouse om de E61 in de hand te houden. Het meisje daar wist mij te vertellen dat de E61 alleen mono mp3 kan afspelen. Klopt dit, en is de geluidskwaliteit dan vergelijkbaar met de 3230/6600 of meer met de 6230 of beter?
onzin. er zit een mono headset bij, maar met een stereo headset is het gewoon stereo.

Ik heb geisteren met mijn nieuwe ad-46 van nokia eigen headsets aangesloten. Speelt echt perfect. Goede geluidskwaliteit.

[ Voor 8% gewijzigd door Ross op 07-08-2006 14:32 ]

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentify
  • Niet online
Er schijnt een nieuwe firmware uit te zijn.

2.618.06.05

http://my-symbian.com/forum/viewtopic.php?t=27653

Natuurlijk gelijk contact opgenomen met een NSP in Arnhem (voor mij dichtsbijzijnde), maar ze hadden uhm nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Laatst online: 13-09 21:04

janklp

FortyTwo Capital

De kogel is bij mij door de kerk. De E61 wordt vanaf 25 augustus ook mijn nieuwe telefoon. Heb lang getwijfeld tussen de E61 en de Qtek S200 maar ik betwijfel het constante nu van een pda voor mij. Tevens is de e61 een stukje goedkoper te krijgen, bij Vodafone met 29 euro bijbetaling een 1 jarig abbonement met 35 euro per maand (eerste 6 maand 25 euro). Dat is nog te betalen.

Nog 1 vraag: zijn er al mensen die succesvol een vpn hebben draaien? En geldt die aanbieding van Vodafone alleen online of ook bij hun winkels? Aangezien deze telefoon niet altijd meteen schijnt te werken is een omruilgarantie bij een winkel wel handig lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsquare
  • Laatst online: 22-02 13:19
Ik probeer om via postbank.nl te telebankieren. Dat is ook gedeeltelijk gelukt, maar ik mis de linkernavigatie die crusiaal is om te kunnen telebankieren. Er staat "fastinnnerhtml!" ipv de navigatie. Iemand suggestie? Zijn er trouwens mensen die wel kunnen telebankieren via de postbank met hun e61?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de webbrowser sluit zichzelf regelmatig uit zichzelf terwijl ik aan het surfen ben, iemand anders ook dat probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bsquare schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 14:53:
Ik probeer om via postbank.nl te telebankieren. Dat is ook gedeeltelijk gelukt, maar ik mis de linkernavigatie die crusiaal is om te kunnen telebankieren. Er staat "fastinnnerhtml!" ipv de navigatie. Iemand suggestie? Zijn er trouwens mensen die wel kunnen telebankieren via de postbank met hun e61?
Klopt, Ik krijg dat ook.
Maar het lukte me wel met een andere browser.
http://www.opera.com/products/mobile/operamini/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds enige tijd ben ik in het bezit van deze telefoon, bevalt prima! Zojuist wilde ik eens proberen te bellen via VoIP, maar daar gaat iets mis...

Ik krijg gewoon verbinding, hij geeft in standby scherm ook weer dat ik geregistreerd ben. Wanneer ik vervolgens een VoIP-call maakt gaat de telefoon bij de ontvanger over, maar wanneer hij opneemt horen we allebei niets. Als hij ophangt gaat telefoon direct weer, ik kan niet eens ophangen. De enige functies die nog werken zijn volumeregeling en switchen tussen telefoon/speaker-mode. Rebooten is dus de enige optie.

Wanneer iemand mij probeert te bellen op mijn VoIP adres, krijgt hij te horen dat ik in gesprek ben. De centrale waar ik nu op inlog is asterisk, de instellingen heb ik aan de hand van dit topic en deze pagina geverifieerd.

Weet iemand raad? :)

• MrProper
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09-2024
probeer pushmail werkende te krijgen via Base en mail2web.com

lukt me maar niet
krijg steeds Invalid Mail for Exchange credentials.Check credential settings te zien

heb gebruikersnaam,paswoord ingegeven en juiste accespoint ingesteld van base

als Exchange server heb ik mobile.exchange.mail2web.com ingesteld en domain ad2 ingesteld....

ben ik iets vergeten ? :?

uiteindelijk gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*kick*

Helaas nog weinig progressie bij mijn situatie. Ik heb nu een BudgetPhone account afgesloten. In X-Lite (een softphone) heb ik nu het volgende ingesteld:

Display Name: Frank
Username: 3143*******
Autorization User: <leeg>
Password: *****
Domain/Realm: budgetphone.nl
SIP Proxy: 81.23.228.150

Dit werkt vlekkeloos. Bellen naar mobiel, vast, VOIP en gebeld worden gaat super. Nu wil ik dit echter overzetten naar mijn E61, maar dit werkt helaas niet goed. Ik neem de instellingen exact over, maar na 2 minuten proberen om te registeren geeft hij 'Dienst niet beschikbaar' aan.

Ik maak verbinding via WLAN, dit werkt verder correct.

---------------------
[edit]
Dear Sir/Madam Thank you for contacting the Club Nokia Careline. I am writing regarding your enquiry about using a Nokia E-series phone for VOIP calls.

In the first phase, your Nokia device has been designed to be used with a SIP based VoIP server which resides on the same side of the firewall as the phone, for example inside company premises.

Mobile VoIP telephony is unique compared to the fixed VoIP telephony, because users expect to be able to use their mobile phones in multiple different spaces, such as in the office, at home or with a WLAN hotspot. Hence the VoIP phone call should be able to cross different kinds of firewalls on its way to the server. In order to be able to do this, a method called Network Address Translation (NAT) is needed to translate different IP addresses on different sides of the firewall. Your Nokia device does not currently support a technique to enable the crossing of the firewall (called NAT traversal).

Your Nokia device supports compatible enterprise voice solutions from Avaya and Cisco which operate inside the company firewall and hence do not require NAT traversal.

We are working on ways to enable the NAT traversal. Our current plan is to build support for the most common methods for NAT traversal, called STUN, TURN and ICE. STUN support is expected to become available during 2006, and TURN and ICE during 2007.

Please don't hesitate to contact us again if you have any further questions.

Yours faithfully

Nokia Service Professional
UK & Ireland Team
Club Nokia Careline

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2006 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 09:25:
[...]

Ja hier hetzelfde probleem... :( Iemand een oplossing?
Er is een Nokia Suite update uitgebracht die dit probleem heeft verholpen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Heb de e61 reeds een paar dagen besteld. Liep vandaag even een vodafone winkel in en vond hem toch wat lomp. Is het geen probleem om hem normaal in je broekzak te doen? Stoort de breedte verder niet? Zit namelijk een beetje te twijfelen of de e60 niet beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Hij is wel breed maar doordat hij plat is merk je er niet zo heel erg veel van. Ik niet in ieder geval.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het iemand gelukt om een wallpaper op de E61 ook echt full-screen in beeld te krijgen op de 'desktop'? Foto's met hogere resolutie worden gecentreerd. Eromheen komt mooi een randje van het theme. Plaatje geresized tot 240 x 320, maar ook die wordt niet fullscreen weergegeven..

Iemand enig idee? Heb geen zin om een eigen theme te maken alleen voor een wallpaper (als dat zo wel kan..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Ik heb ook iets vaags. Vandaag het toestel binnen gekregen. Echt op overigens. Maar alle contacten staan nu genoemd met eerst de achternaam en dan de voornaam. Bij mn qtek kon ik dit instellen dat hij dat anders weergaf. Is dat bij de e61 ook mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Januszjes schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 16:24:
Ik heb ook iets vaags. Vandaag het toestel binnen gekregen. Echt op overigens. Maar alle contacten staan nu genoemd met eerst de achternaam en dan de voornaam. Bij mn qtek kon ik dit instellen dat hij dat anders weergaf. Is dat bij de e61 ook mogelijk?
Tuurlijk --> contacts, options , kies settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 17:04:
[...]

Tuurlijk --> contacts, options , kies settings.
Dat ik toch ooit zo'n domme vraag nog moest stellen. Bedankt in ieder geval.

Enige wat ik nu nog niet snap is hoe je het beginscherm van andere sneltoetsen kan voorzien. Ik heb de handleiding al goed doorgespit en de telefoon ook maar kan het niet vinden. Dat is het nadeel van zo'n uitgebreide telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Januszjes schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 17:28:
[...]

Dat ik toch ooit zo'n domme vraag nog moest stellen. Bedankt in ieder geval.

Enige wat ik nu nog niet snap is hoe je het beginscherm van andere sneltoetsen kan voorzien. Ik heb de handleiding al goed doorgespit en de telefoon ook maar kan het niet vinden. Dat is het nadeel van zo'n uitgebreide telefoon.
Menu, Settings, Phone, Standby Mode, Active Standby Apps

Tot uw dienst :)
(ik heb er al een weekendje mee mogen spelen, vandaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

heb bij mijn derde e61 ook weer zo'n leuke. volgens mij iets wat de verlichting aanstuurt. Als de verlichting van scherm dus aan is hoor een je een licht gezoem als je aan het bellen bent. Zodra verlichting uit is valt het ook weg. Verder ben ik echt zeer tevreden alleen jammer dat ze de toestel toch niet 100% goed hebben kunnen maken. Ook zie ik alsnog hele lichte strepen op bovenkant van scherm komen en gaan. Ik leg me er maar bij neer. Hebben meer mensen dat gezoem?

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

@ yah, balen man. Ik heb geen problemen tot nog toe met de mijne.

Ik heb een vodafone e61 zo blijkt met maar 2 themes. Volgens de review van new mobile moeten er 3 opzitten. Weet iemand waar de standaard nokia themes te downloaden zijn? De 2 die er nu bij mij opstaan zijn niet echt leuk.

Afbeeldingslocatie: http://www.fs-newmobile.com/review/nokia_e61/foto01.jpg

Dat theme wil ik dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentify
  • Niet online
Januszjes schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 21:50:
@ yah, balen man. Ik heb geen problemen tot nog toe met de mijne.

Ik heb een vodafone e61 zo blijkt met maar 2 themes. Volgens de review van new mobile moeten er 3 opzitten. Weet iemand waar de standaard nokia themes te downloaden zijn? De 2 die er nu bij mij opstaan zijn niet echt leuk.

[afbeelding]

Dat theme wil ik dus.
Dat is een pre-production model, dus ik denk dat die later dan weer eruitgehaald is met de toen definitieve firmware.

Nieuwe firmware 2.618.06.05 is nog steeds niet beschikbaar bij Nokia Service Centers ;(

[ Voor 13% gewijzigd door dentify op 14-08-2006 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je een Theme nodig voor de E61, dan kun je hier terecht. Trouwens ook veel ander downloadbaar spul op die site.

Ik heb trouwens inmiddels via een Duits forum uitgevonden hoe je wallpapers kan stretchen. Maak je pics 320 x 200 pixels en het gaat over de volle breedte. Boven en onder blijft een balkje, weet niet hoe ik die weggewerkt krijg en of dat überhaupt kan..
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.