Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentify
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
yah schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 19:09:
heb bij mijn derde e61 ook weer zo'n leuke. volgens mij iets wat de verlichting aanstuurt. Als de verlichting van scherm dus aan is hoor een je een licht gezoem als je aan het bellen bent. Zodra verlichting uit is valt het ook weg. Verder ben ik echt zeer tevreden alleen jammer dat ze de toestel toch niet 100% goed hebben kunnen maken. Ook zie ik alsnog hele lichte strepen op bovenkant van scherm komen en gaan. Ik leg me er maar bij neer. Hebben meer mensen dat gezoem?
Hier helaas ook het geval, ook mijn 3e exemplaar. Op het keyboard (met keyboard-verlichting aan) hoor je het gezoem veel harder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

dentify schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:03:
[...]

Hier helaas ook het geval, ook mijn 3e exemplaar. Op het keyboard (met keyboard-verlichting aan) hoor je het gezoem veel harder.
haha, wat is dit toch met ons of juist de anderen. Of we hebben steeds echt pech, of we zijn te kieskeurig en perfectionistisch dat het ons bij elk toestel opvalt. Ik snap er niks van.
Gezien dat wij bij alle 6 de toestellen vergelijkbare problemen hebben gehad zou ik haast zeggen dat de problemen anderen niet opvallen.
Opgesomt de problemen die wij tegenkomen:
*Sterepen op het scherm (heel licht) Op 2 toestellen op heel scherm op de laatste op moment alleen bovenkant.
*Op 1 toestel was joystick stroef en plakkerig.
*Gezoem bij verlichting aan als je bijvoorbeeld belt met toestel aan oor.
*Op 1 toestel heel vaak geheugen vol melding.

Bizar allemaal hoor, maar ondanks alles ben ik er zeer blij mij, maar de foutjes verpesten wel een beetje de plezier af en toe. Ik denk dat we er maar zo min mogelijk op moeten letten.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentify
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
yah schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 21:27:
[...]

haha, wat is dit toch met ons of juist de anderen. Of we hebben steeds echt pech, of we zijn te kieskeurig en perfectionistisch dat het ons bij elk toestel opvalt. Ik snap er niks van.
Gezien dat wij bij alle 6 de toestellen vergelijkbare problemen hebben gehad zou ik haast zeggen dat de problemen anderen niet opvallen.
*Sterepen op het scherm (heel licht) Op 2 toestellen op heel scherm op de laatste op moment alleen bovenkant.

Bizar allemaal hoor, maar ondanks alles ben ik er zeer blij mij, maar de foutjes verpesten wel een beetje de plezier af en toe. Ik denk dat we er maar zo min mogelijk op moeten letten.
Maarja, ben ook uitermate tevreden over het toestel (behalve de productie probleempjes dan ;-)), al met al ben ik al zeer benieuwd naar de opvolger (niet de E62) mocht die er ooit nog komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen last van die problemen, ik ben er super tevreden mee! heb hem nu een maandje of 2 en werkt perfect! Goeie accu en gesprekskwaliteit. Met de nieuwe firmware zijn de meeste van jullie problemen wel opgelost denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

dat gezoem is echte hardware, en scherm kan ik me ook niet voorstellen dat het software is. Verder heb ik softwarematig ook niet echt problemen.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie inmiddels ook al wat meer games zover gekregen dat ze werken op de E61?

En om nog ff terug te komen op de klachten;

Ik kan niet van mezelf zeggen dat ik alles maar voor lief neemt aan gebreken van een apparaat. Maar tot op heden kan ik niet zeggen dat er echt specifieke dingen niet helemaal deugen, in ieder geval niet de zaken die door de anderen hier genoemd worden. Heb alleen nog maar eens last gehad bij bepaalde websites en dan las die ze niet of hij sloot de browser af het besturingssysteem bleef wel gewoon operationeel. Hij is me verder 1 keer gecrasht, echter lag toen ook me desktop plat, probeerde toen met een bridge tussen me vaste ethernet en een wifi stick een accespoint op te zetten. Het werkte wel een tijd, echter liep hij na een tijd toch helemaal vast en dus ook me telefoon resette.

Ben verder ook zeer blij dat je gewoon elk geluidje ook kan gebruiken als berichttoon, kon ik op mijn SE K700i niet, alleen de beltoon kon je daarvan wisselen. Ook de Samsung van een vriendin en collega doen daarmee maar moeilijk. Dit is wel mijn 1e Nokia (ben altijd een beetje tegedraads qua gadget keuze, heb bijvoorbeeld expres geen iPod).

Me data abbo laat ik pas begin volgende maand ingaan dus ben benieuwd hoe ik die services dan ga gebruiken en hoe de accu zich dan gaat gedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter Power
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik sta op het punt om een wireless router te gaan bestellen. Hoe zijn de ervaringen met het over WLAN verbinden met een WPA2 ondersteunende router? Moet ik nog rekening houden met bepaalde instellingen die de telefoon vereist of waar deze niet mee overweg kan?

Volgens de handleiding is het mogelijk om met WEP en WPA2 te werken, maar wat zijn jullie ervaringen?

irc.tweakers.net #php - Het channel voor de echte PHP-ers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 09:06
Ik heb ook een vragje over de wlan... Wat is daar het bereik van? Dus als ik op 50m van mijn AP zit, heeft ie dan nog berijk?

Verwijderd

jvvv schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 22:30:
Ik heb ook een vragje over de wlan... Wat is daar het bereik van? Dus als ik op 50m van mijn AP zit, heeft ie dan nog berijk?
Ten eerste is het bereik..maar goed, dat hangt er uiteraard maar net van af wat er in die 50m tussen jou en je AP nog meer afspeelt. Zitten er muren met gewapend beton tussen, dan zal het sterk minder worden. Zo kan je nog wel meer storingsbronnen bedenken. Kortom een eenduidig antwoord kan je daarop niet bedenken, want wellicht heb je een AP die een zeer sterk radio signaal afgeeft (want hoewel hiervoor standaarden en max/min waarden voor gelden, zal niet elke wirelessrouter hetzelfde presteren).

Conclusie gewoon goed kijken wat er nog meer in je omgeving gebeurt en anders maar eens eentje testen.

Succes

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

dentify schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:03:
[...]

Dat gezoem is geen Nokia probleem, dat zit gewoon in die schermpjes, mn wekker, afstandbediening en een horloge hebben hetzelfde als je de verlichting aandoet.

• Ross

Ross

Live Life

Dan zou iedereen een gezoem moeten horen in een stille omgeving als de verlichting aan staat en je m tegen je oor aan houdt.
Is dit zo mede e61ers? Volgens mij hadden de vorige 2 er geen last van.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even melden dat ik de mijne nu enkele uren heb, opera heb geinstalleerd en er nu deze reply mee typ!! En de batterij wil maar niet dalen! Prachtig!!!

Ok 1 probleem: Hoe moet je een flv van je mac op je e61 zetten zodat je die file kan zien met je flash video player?

Heb de file al enkele keren op verschillende plaatsen gezet, maar ik kan het nooit afspelen.
Ik werk met "Bluetooth-Bestandsuitwisseling".
Heb al 1x geprobeerd door het bestand gewoon naar m'n gsm te sturen, maar toen kwam het in m'n inbox terecht en daar wist ie ook niet wat ermee aan te vangen...

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2006 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 00:03:
Even melden dat ik de mijne nu enkele uren heb, opera heb geinstalleerd en er nu deze reply mee typ!! En de batterij wil maar niet dalen! Prachtig!!!

Ok 1 probleem: Hoe moet je een flv van je mac op je e61 zetten zodat je die file kan zien met je flash video player?

Heb de file al enkele keren op verschillende plaatsen gezet, maar ik kan het nooit afspelen.
Ik werk met "Bluetooth-Bestandsuitwisseling".
Heb al 1x geprobeerd door het bestand gewoon naar m'n gsm te sturen, maar toen kwam het in m'n inbox terecht en daar wist ie ook niet wat ermee aan te vangen...
Zover ik gemerkt heb heeft het toestel een behoorlijk goede ondersteuning voor de standaard aanwezige programma's. Ik ben bang dat hij het dan niet goed kan afspelen met de flashplayer die standaard aan boord van de Nokia zit.

Maak je ook gebruik van een miniSD kaartje al? Ik neem aan dat het bestand niet groter is dan de standaard meegeleverde 64mb miniSD? Je moet hem dan echt zelf op een door jezelf aangemaakte folder kunnen plaatsen. Kan je hem vanaf daar of door vanuit Flashplayer daar te zoeken nog steeds niet afspelen. Dan is het type waarschijnlijk niet ondersteund!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat op m'n SD kaart in een aparte map en ik kan em via m'n Flashspeler nog altijd niet vinden... Bestand is 20Mb groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter Power
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Peter Power schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 19:22:
Ik sta op het punt om een wireless router te gaan bestellen. Hoe zijn de ervaringen met het over WLAN verbinden met een WPA2 ondersteunende router? Moet ik nog rekening houden met bepaalde instellingen die de telefoon vereist of waar deze niet mee overweg kan?

Volgens de handleiding is het mogelijk om met WEP en WPA2 te werken, maar wat zijn jullie ervaringen?
Jullie gaan mij toch niet vertellen dat niemand gebruikt maakt van die wireless functies van de E61? :D

irc.tweakers.net #php - Het channel voor de echte PHP-ers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Peter Power: WPA2 werkt prima met mijn Airport Express

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

De bereik van dit toestel, is heel goed met wlan, in meters heeft het niet alleen met toestel te maken, maar vooral met basisstation. Is bij elk anders, maar al ,met al best goed ontvangst thuis en voor het huis in de auto

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-09 09:26
Ik heb em nu ook... wat een mooi ding :)

Ik heb ook voipbellen e.d. nu aan de loop, lijkt ook allemaal te werken en bij voipstunt zie ik ook de belletjes...
Wat ik mij nou afvroeg...
Ik heb dat geconfigureerd voor de wlan verbinding thuis.
Maar als ik nou ergens anders zit, kan die niet met die AP verbinding maken en zal die daarom zeggen dat voip niet werkt ( althans dat neem ik aan )
Is er een manier om dat dan snel te wijzigen, behalve de instellingen echt in te gaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindkaas
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-03 11:29

Pindkaas

Smeert smeuïg tot...

Ik wilde hem gisteren ook bestellen (de E61) maar ze willen een bankafschrift hebben niet ouder dan een maand oud. Ik krijg die dingen helemaal nooit meer, hoe ga ik dat nu regelen? Iemand goede tip?

"Luie mensen worden ook moe!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

Pindkaas schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 23:03:
Ik wilde hem gisteren ook bestellen (de E61) maar ze willen een bankafschrift hebben niet ouder dan een maand oud. Ik krijg die dingen helemaal nooit meer, hoe ga ik dat nu regelen? Iemand goede tip?
Dan heb je toch electronische bankafschriften. Uitprinten en opsturen. Je moet 1 van die 2 hebben.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindkaas

Pindkaas

Smeert smeuïg tot...

yah schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 23:21:
[...]

Dan heb je toch electronische bankafschriften. Uitprinten en opsturen. Je moet 1 van die 2 hebben.
Klopt die heb ik ook! Alleen dacht ik dat het om de adresgegevens ging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Dat lijkt me een vraag, waar een evt. winkel wel antwoord op heeft. Dus gewoon even bellen/emailen. Wij kunnen daar toch alleen maar over speculeren...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Pindkaas schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 23:03:
Een print van je bankgegevens is dan niet voldoende omdat je dat zelf zou kunnen aanpassen. Wat je dan moet doen, is naar de bank lopen en daar een print vragen met handtekening van de bank en stempel. Dan is het wel weer een officieel document ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindkaas

Pindkaas

Smeert smeuïg tot...

Bij een verlenging hoef je alleen maar Legitimatiebewijs en het contract op te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yo peepz,

Die actie van KPN met dit toestel is wel aardig dacht ik, alleen via kpn.com verkrijgbaar:

KPN Mobiel €20,- voor €15,- p/m
12 mnd
geen aansluitkosten
189,- euri voor toestel

Alleen.......zal wel een simlock op zitten zeker? Heb nog 2 maandjes Vodafone dus dat wordt lastig :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindkaas

Pindkaas

Smeert smeuïg tot...

Heeft er iemand nog goede/handige software opgedoken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsquare
  • Laatst online: 22-02 13:19
ik heb een probleempje met het ontvangen en direct weergeven van foto's met mms. Dat werkt niet!
ik heb al tal van keren de instellingen via de nokia website opgehaald en geinstalleerd. dit zijn mijn instellingen:
bij toegangspunten:
naam verbinding: T-mobile MMS
drager gegevens: packet-gegevens
naam toegangspunt: mms
gebruikersnaam: tmobilemms
vraag om wachtwoord: nee
wachtwoord: ****
verificatie: normaal
homepage: http://t-mobilemms

Heeft iemand andere instellingen bij T-mobile met zn e61? Of is dit niet voldoende en dien ik elders nog wat aan te passen? bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al een Nokia centre gevonden met de nieuwe firmware-update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 21:04

janklp

FortyTwo Capital

Ik ben vandaag even op de universiteit geweest en even gekeken of ik de vpn werken kan krijgen. Nog niet dus. Zou iemand met misschien hiermee kunnen helpen?

Dit zijn de gegevens van de universiteit:
http://drcwww.uvt.nl/its/...PN%20XP%20NL%202-2006.pdf

Lijkt een enorm lang bestand maar zijn bijna alleen maar plaatjes. Wie weet wat ik in welk veld moet invullen op de Nokia om het werkend te krijgen. Alvast bedankt!

• Ross

Ross

Live Life

Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 13:32:
Iemand al een Nokia centre gevonden met de nieuwe firmware-update?
Ik zou er mee wachten want je kan binnenkort zelf upgraden. Nokia is eindelijk zover, alleen E 61 is er tijdelijk afgehaald.

http://www.nokia.co.uk/no...html?orig=/softwareupdate

EINDELIJK :)

ola

• DaannO
De opvolger van de E61 is blijkbaar de E62. Echter durf ik niet te zeggen of dit officieel is of niet want volgens mij zijn het gewoon foto`s van de E61:
Nokia E62 – detailed photos and specs [ 23-08-2006 15:38 ]

Author: Klimov Oleg Source: pcmag.com Translation by: Anja Rytchkova Send news to friend Discuss in forum

We’ve already mentioned Nokia E62 smartphone in our news block. The device supports quad-band GSM, GPRS, EDGE, Bluetooth and the following services: Good, MS Direct Push, BlackBerry Connect, XpressMail. It is powered by Symbian 9.1 OS running on a 235 MHz processor, 32 MB RAM, a slot for miniSD cards, a QVGA LCD and a QWERTY-keyboard.

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/uploads/e62_11.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/uploads/e62_12.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/uploads/e62_13.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/uploads/e62_14.jpg

Today there emerged more detailed specs and photos of this smartphone. Nokia E62 is equipped with a touchscreen 2.8” QVGA LCD, 90 MB of internal memory and built on S60 3rd edition.

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Ik denk dat ze het bij mobile-review ook niet helemaal weten. Maar als je de review leest, dan is het gewoon de UMTS loze E61 variant voor Amerika. Veranderingen zijn verder alleen A2DP (!). Verder zit er geen touchscreen op volgens de review. Overigens zijn ze ook bij PCMag in de war, bij de features staat dat de telefoon een 2.8", 352x416, 262k-color display heeft, terwijl het in de review een "normale" 320*240 display is.

Review: http://www.pcmag.com/article2/0,1895,2005426,00.asp
Feature: http://www.pcmag.com/article2/0,1895,2005424,00.asp

Edit: thnx Daanno, om de één of andere reden werken de links anders niet, kijk maar eens bij bekijk bericht.

[ Voor 18% gewijzigd door Hoedje op 24-08-2006 18:42 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• DaannO
Hoedje schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 18:13:
Ik denk dat ze het bij mobile-review ook niet helemaal weten. Maar als je de review leest, dan is het gewoon de UMTS loze E61 variant voor Amerika. Veranderingen zijn verder alleen A2DP (!). Verder zit er geen touchscreen op volgens de review. Overigens zijn ze ook bij PCMag in de war, bij de features staat dat de telefoon een 2.8", 352x416, 262k-color display heeft, terwijl het in de review een "normale" 320*240 display is.
offtopic:
Je link is dood van de review ;)

Top! :)

• fatshark
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 21:44

fatshark

fat to da bone

beetje offtopic maar ik zoek een geschikte & goede RS MMC kaartje voor mijn Nokia E60 welke is hiervoor geschikt/past (url is altijd welkom)?

ik vond op www.geheugen.com de volgende:
http://www.geheugen.com/m...edDual-Voltage-RS-MMC.htm

nu lees ik "door gebruik te maken van de MMC Mobile adapter" dit begrijp ik niet helemaal betekend dit dat hij niet helemaal in mijn E60 gaat passen en ik een adapter ertussen moet zetten?
sorry voor het hoge n00b gehalte :)
iig bedankt

fat to da bone

• DaannO
fatshark schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 18:58:
beetje offtopic maar ik zoek een geschikte & goede RS MMC kaartje voor mijn Nokia E60 welke is hiervoor geschikt/past (url is altijd welkom)?

ik vond op www.geheugen.com de volgende:
http://www.geheugen.com/m...edDual-Voltage-RS-MMC.htm

nu lees ik "door gebruik te maken van de MMC Mobile adapter" dit begrijp ik niet helemaal betekend dit dat hij niet helemaal in mijn E60 gaat passen en ik een adapter ertussen moet zetten?
sorry voor het hoge n00b gehalte :)
iig bedankt
Kaarten waarvan ik weet dat ze zeker werken, zijn die van Sandisk en die van Kingston. Je kan deze bij erg veel shops vinden en google is dan ook je vriend!

Het topic van de Nokia E60 is dit: Nokia E-series (zakelijke toestellen) ;)

Verwijderd

@ DaannO: Is inderdaad een nieuwe versie
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/uploads/e62_12.jpg
herinner me niet dat de mijne een mini-usb aansluiting heeft :-)

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 21:54:
@ DaannO: Is inderdaad een nieuwe versie
[afbeelding]
herinner me niet dat de mijne een mini-usb aansluiting heeft :-)
Vind het er een beetje gesoept uitzien. Kan het me bijna niet voorstellen dat er nu al een e62 komt aangezien de e61 niet uitgekomen is. Onlogisch maarja.

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
De E62 was al een tijdje bekend als de Amerikaanse variant van de E61 en is dus niet een opvolger.

Hopelijk komt er snel een update zodat we eindelijk goed gebruik kunnen maken van de voip functie.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok GIGANTISCH probleem:
De batterij van m'n gsm is bijna leeg, maar wilt niet opladen...
Elke keer als ik hem aan de adapter hang zegt ie: "Battery not charging" en geeft ie een icoontje weer van een plug met een verbodsbord erover.

Ik ben lichtjes in paniek omdat ik tot nu toe nog geen problemen heb gehad met de mijne...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

Verwijderd schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 09:28:
Ok GIGANTISCH probleem:
De batterij van m'n gsm is bijna leeg, maar wilt niet opladen...
Elke keer als ik hem aan de adapter hang zegt ie: "Battery not charging" en geeft ie een icoontje weer van een plug met een verbodsbord erover.

Ik ben lichtjes in paniek omdat ik tot nu toe nog geen problemen heb gehad met de mijne...
Batterij eruit halen als toestel aan staat. Geef je m een reset en lader ook eruit. Alles opnieuw erin en proberen.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yah schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 10:22:
[...]

Batterij eruit halen als toestel aan staat. Geef je m een reset en lader ook eruit. Alles opnieuw erin en proberen.
Godlike!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

doet die het weer?

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad ja :) gewoon batterij eruit terwijl ie aanstond, batterij er terug in, opstarten en klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindkaas

Pindkaas

Smeert smeuïg tot...

Verwijderd schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 11:13:
Inderdaad ja :) gewoon batterij eruit terwijl ie aanstond, batterij er terug in, opstarten en klaar :)
Ben je dan ook alles kwijt met zo'n reset? Normaal is dat niet zo met een telefoon natuurlijk, maar ik weet niet wat voor een reset je hiermee initieerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niets kwijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

dit is een in vaktermen genoemd harde reset. Niks gaat kwijt (als het goed is) :)

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb er ook eentje besteld, want lijkt me een fantastich mobieltje, en perfect voor navigatie.. :9~

Nog ff wat vraagies:

- wat gebruiken jullie voor houder voor in de auto?

- bestaat er ook een autolader voor en welke is dat? Als je hem trouewns aansluit daar aan, krijg je dan ook meteen de beste verlichting ? (bij mn pda wordt het scherm altijd gedimt als ik hem niet aan de auto oplader doe)

- ik heb begrepen dat bij Route Mobile 66 7.0 (of welke naam dit tegenwoordig ook heeft.. :+ ) erg kan gaan mokken als je niet de juiste GPS muis gebruikt. Welke muizen (naast de originele van Route zelf) werken probleemloos ?

thanks ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindkaas

Pindkaas

Smeert smeuïg tot...

Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 08:24:
Nou ik heb er ook eentje besteld, want lijkt me een fantastich mobieltje, en perfect voor navigatie.. :9~

Nog ff wat vraagies:

- wat gebruiken jullie voor houder voor in de auto?

- bestaat er ook een autolader voor en welke is dat? Als je hem trouewns aansluit daar aan, krijg je dan ook meteen de beste verlichting ? (bij mn pda wordt het scherm altijd gedimt als ik hem niet aan de auto oplader doe)

- ik heb begrepen dat bij Route Mobile 66 7.0 (of welke naam dit tegenwoordig ook heeft.. :+ ) erg kan gaan mokken als je niet de juiste GPS muis gebruikt. Welke muizen (naast de originele van Route zelf) werken probleemloos ?

thanks ! :)
Dit stond al eerder in dit topic.. Zelf heb ik Route66 nog niet getest. Maar hier is er vast wel iemand die je kan vertellen welke versie daarvan werkt en welke niet!
ok, i've fixed my problems with route66 Europe on my e61 finally
WARNING, route66 DOES NOT WORK with nemerix bt55/bt77 gps antenna !
i have bt55 and bt77 gps and they doesn't work with route66, now i have
purchased a bt338 (Sirf III chip) and now route66 work perfectly !
So be aware of this problem....

bt55= http://tinyurl.com/pbvvn
bt77= http://tinyurl.com/mlk4m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-03-2022

Dandelion

Edem Kleetun

Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 08:24:
Zoals boven mij al gezegd geeft de nemerix problemen. Uiteraard de GPS muis die ik nu al heb...
Volgens iemand in MeIsTwisted in "Het Symbian S60 3rd Edition Discussie To..." komt Route 66 'binnenkort' met een update en zou TomTom wellicht in september komen met een geschikte versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al een bureaustand gevonden voor dit beestje? Staat niet op Nokia.be tussen de accesoires dus vrees er een beetje voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_slim
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-12-2021
janzeeschuimers schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 12:01:
[...]

@ fb_slim

Zoals je ziet heb ik al eens iets gepost over de accudeksel , zou je je klacht iets beter willen omschrijven zoals waar de speling zit etc. en hoe het Nokia service point dit probleem voor je heeft of gaat oplossen.
Ik ben zelf benieuwd of een andere deksel de speling verhelpt of niet en of het toestel zelf de oorzaak is.
Was op vakantie en heb zojuist de telefoon opgehaald. Batterij klepje/deksel zit nog steeds heel veel speling in en de verkoper zei dat het aanvaardbaar was. Weet bijna zeker dat ze er een nieuw klepje op hebben gezet, want op de oude zat een klein krasje. Ben van plan hem bij een andere service point in te leveren, want ik heb de telefoon nog maar 2 weken gebruikt en het rammelt gewoon tijdens het typen.

Heb jij een betere ervaring bij een service point Jan? Of iemand anders? Ik vind dit onacceptabel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatshark

fatshark

fat to da bone

wrong 8)7

[ Voor 111% gewijzigd door fatshark op 29-08-2006 16:37 ]

fat to da bone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion

Dandelion

Edem Kleetun

ik las in het E70 topic dat de automatische toetsenblokkering op dat toestel ontbrak. Volgens nieuwemobiel.nl zit die er wel op. Wat is het geval bij de E61?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorikc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:06
Zit niet op de E61, maar je kunt een gratis programmaatje downloaden waarmee je het aan kunt zetten. (http://fuse.stc.cx/autolock/index.html)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jorikc schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 05:05:
Zit niet op de E61, maar je kunt een gratis programmaatje downloaden waarmee je het aan kunt zetten. (http://fuse.stc.cx/autolock/index.html)
Ik kan door 2 toetsen in te drukken de toetsen blokkeren, maar misschien bedoelen jullie iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion

Dandelion

Edem Kleetun

Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 13:23:
[...]

Ik kan door 2 toetsen in te drukken de toetsen blokkeren, maar misschien bedoelen jullie iets anders.
jep, wat ik bedoel is dat het toestel, na [x]seconden niet gebruiken automatisch op toetsenblokering gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yah schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 21:27:
[...]

Wij hebben hier 3 van deze toestellen op de zaak en ik kan zeggen dat de software weldegelijk error gevoelig is.
Melding geheugen vol melding krijg ik soms ook.
Ook is het ophalen van de email soms een probleem, omdat de telefoon zelf de instellingen ineens heeft veranderd (dit komt bij meerdere mensen voor), bijvoorbeeld "automatisch ophalen" staat niet meer ingeschakeld, of de poort van inkomende mail is ineens veranderd.
Momenteel lukt mailophalen helemaal niet meer en openen van een al binnengehaalde mail ook niet meer (algemeen geheugen vol ik moet toepassingen sluiten, maar er staat verder geen toepassing open............) dus ga ik nu maar terug naar de winkel om de boel weer werkend te krijgen.
Het is de laatste 5 weken goedgegaan, maar ineens is het weer fout.
Verder installeer of verander ik niets aan de instellingen op de telefoon, dus het zit echt in de telefoon.
Batterij heb ik er vandaag een keer of 7 uitgehaald, dus die grap lukt ook niet meer.
Misschien heeft iemand nog een tip wat je moet doen als je de melding krijgt, algemeen geheugen is vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m'n E61 nu ongeveer 1,5 maand en ben er zeer tevreden over, wel heb ik nog wat last van bugjes waar ik graag van af zou willen. Misschien dat meer mensen dit herkennen en enig idee hebben of dit te verhelpen is met een toekomstige firmware update

- wanneer verbonden met m'n WiFi thuis laden sites niet veel sneller dan met de PIT verbinding (terwijl dit op m'n laptop supersnel gaat)
- vaak Gateway errors bij WiFi verbinding (op Laptop geen last van verbindingsproblemen)
- toetsen verlichting heeft een eigen wil, springt in eerste instantie aan, tijdens tikken van smsje oid gaat hij uit en later weer aan etc..
- lichte piep/stroom geluidje bij bellen
- email haalt eerst headers binnen (dit heb ik ook aangegeven) maar gaat daarna toch de inhoud automatisch downloaden (dit had ik uitgezet).
- flashobjecten laat hij niet zien op een website (heel jammer!)
- streaming audio/video vanaf websites werkt nog niet, alleen via de 3rd party S60 Internet Radio software icm shoutcast (wat mij betreft omslachtig)

Verder erg tevreden en weinig te klagen maar bovenstaande zaken irriteren af en toe en maken de telefoon vooralsnog niet perfect

• janzeeschuimers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
Ondersteund de Nokia e61 ook de TakeMS mini-sd 2 GB kaart , heeft iemand van jullie dit kaartje aangeschaft en wat is/zijn jou/jullie bevinding(en) ?

• Alpha-sphere
Ik heb geen TakeMS 2GB kaartje maar wel een Digimatic 2GB 150x en deze werkt perfect :) Niet dat ik nog over de 1GB ben geweest :P

• Pindkaas

Pindkaas

Smeert smeuïg tot...

Alpha-sphere schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 11:39:
Ik heb geen TakeMS 2GB kaartje maar wel een Digimatic 2GB 150x en deze werkt perfect :) Niet dat ik nog over de 1GB ben geweest :P
merk je nou heel veel verschil tussen bv. 150x en "normaal" volgens mij gebruik je toch nooit de volledige snelheid van je kaartje? Of niet??

• fb_slim
Pindkaas schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 12:50:
[...]

merk je nou heel veel verschil tussen bv. 150x en "normaal" volgens mij gebruik je toch nooit de volledige snelheid van je kaartje? Of niet??
Hoeveel jaar garantie heb je bij die merken (zag dat Transcend ook goedkoop is). Ik denk dat ik het bij Sandisk met 10 jaar garantie houd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindkaas

Pindkaas

Smeert smeuïg tot...

fb_slim schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 14:07:
[...]

Hoeveel jaar garantie heb je bij die merken (zag dat Transcend ook goedkoop is). Ik denk dat ik het bij Sandisk met 10 jaar garantie houd...
Alsof je 10jaar vooruit wil/kan met zo'n kaartje!? 5 jaar geleden bestond CF nog niet groter dan 256 en dat was immens groot. kan me niet voorstellen dat we over 2 jaar nog genoegen nemen met 2gb.. (kan je dan waarschijnlijk niet eens 1 HD film opzetten ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
In m'n telefoon merk ik er niet veel van maar wel als ik bestanden aan het overzetten ben van m'n comp naar het kaartje. Als je niet wil dat je telefoon langzaam wordt met een grote kaart dan moet je gewoon niet al te veel bestanden in een mapje gooien. Hier schijnen de telefoon moeite mee te hebben.

Garantie? eeuuh ik heb het gekocht met een inkoopactie en ik kan niet terug vinden hoe dat ook alweer zat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 18:49
Is iemand bekend met een remotedesktop achtige applicatie voor de E61?
Ik heb het toestel inmiddels al enige tijd in mijn bezit en ben er verder best tevreden over. Ik vind het menu soms wat langzaam werken, maar dit is niet heel erg hinderlijk.
Wat ik wel irritant vind is dat ik regelmatig 'gateway errors' krijg wanneer ik via een WiFi verbinding probeer te surfen, ik zag dat Ledu(r) daar ook last van had, zijn er nog meer gebruikers die hier last van hebben?
Ik gebruik dit toestel trouwens icm Edge van Telfort, hoewel het niet enorm snel is, werkt het wel stabiel. In de trein (130 km/u) is de verbinding echter niet stabiel en is het erg moeilijk om in te loggen op sites e.d.
Fijn om te horen dat er ook 2gb SD kaartjes in het toestel werken, ik was zelf ook al van plan om deze aan te schaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey people out there!

1.Hoe kan ik text selecteren in mijn web browser van mijn e61? Zodat ik copy/paste kan doen bijv.

2.Wat is de resetcode voor mijn logboek gegevens?

Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds gisteren ook dit schitterende mobieltje in huis gehaald! _/-\o_

Al een hoop leuk speelgoed uitgetest, maar er is iets wat mij stoort in het 'basis-gebruik':

Bepaalde nummers die in mijn telefoonboek ('contacten') staan, worden niet herkend bij een inkomende sms of gesprek... bv. afzender sms van 'tom' met nr 0123334444 wordt in inbox aangeduid als '0123334444' ipv gewoon tom, en als hij belt wordt deze nummer weergegeven ipv zijn naam... Dit is bij sommige nummers zo. Als je gaat kijken in het logboek daarentegen, staat dan weer wel aangeduid dat er een inkomende sms of gesprek van tom is geweest. 8)7

Zie ik hier iets over het hoofd? :? Vind hier alleszins nergens iets van terug in dit draadje, google of Nokia FAQ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_slim
Pindkaas schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 00:00:
[...]

Alsof je 10jaar vooruit wil/kan met zo'n kaartje!? 5 jaar geleden bestond CF nog niet groter dan 256 en dat was immens groot. kan me niet voorstellen dat we over 2 jaar nog genoegen nemen met 2gb.. (kan je dan waarschijnlijk niet eens 1 HD film opzetten ;))
Misschien is er over 10 jaar inderdaad geen 2GB kaartje meer en krijg je een 8GB kaartje toegestuurd...garantie is gewoon belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_slim
Verwijderd schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 00:27:

Al een hoop leuk speelgoed uitgetest, maar er is iets wat mij stoort in het 'basis-gebruik':

Bepaalde nummers die in mijn telefoonboek ('contacten') staan, worden niet herkend bij een inkomende sms of gesprek... bv. afzender sms van 'tom' met nr 0123334444 wordt in inbox aangeduid als '0123334444' ipv gewoon tom, en als hij belt wordt deze nummer weergegeven ipv zijn naam... Dit is bij sommige nummers zo. Als je gaat kijken in het logboek daarentegen, staat dan weer wel aangeduid dat er een inkomende sms of gesprek van tom is geweest. 8)7

Zie ik hier iets over het hoofd? :? Vind hier alleszins nergens iets van terug in dit draadje, google of Nokia FAQ...
Misschien staan die nummers dubbel in je telefoon (SIM+telefoongeheugen) en staan ze onder een andere naam opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatshark

fatshark

fat to da bone

Ik heb de e60 met standaard theme.
Nu staat er bovenin het scherm (in het groot de tijd) maar is het ook mogelijk naast de tijd, of eronder de datum/dag te laten verschijnen?

Waarschijnlijk heb je een ander Profiel geselecteerd. Als je het Standaard profiel selecteert komt de datum netjes in beeld onder het operator logo. Bij een ander profiel valt de datum weg en komt de naam van het profiel ervoor in de plaats

[ Voor 37% gewijzigd door fatshark op 02-09-2006 14:35 ]

fat to da bone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_slim
Welke 2.0 bluetooth adapter werkt vlekkeloos en snel met de E61?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_slim
yah schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 10:22:
[...]

Ik ben mijn oplader (nu al) kwijt. Dus een verlengstukje gekocht van 10 euro, werkt niet met een klein dik opladertje van een Nokia 2600. Ook al een hard reset gedaan en batterij eruit terwijl hij aanstond. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 00:27:

Een gok: Probeer je nummers eens op te slaan in het format: +3112333444.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien staan die nummers dubbel in je telefoon (SIM+telefoongeheugen) en staan ze onder een andere naam opgeslagen.
Al gecheckt, niks gevonden.
Een gok: Probeer je nummers eens op te slaan in het format: +3112333444.
Al geprobeerd, geen resultaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindkaas

Pindkaas

Smeert smeuïg tot...

Even voor de info, als jullie het nog niet mee hadden gekregen..

TomTom 6 (!) is uit!

Website van TomTom

De Nokia E61 is de enige compatible Nokia genoemd op de website.

[ Voor 19% gewijzigd door Pindkaas op 05-09-2006 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus als ik het goed begrijp werkt tomtom 5.2 ook niet op de e61?
Ik heb gisteren het geprobeerd om het voor elkaar te krijgen. Lukt gewoon niet misschien toch maar versie 6 maar die is Momenteel niet beschikbaar via TomTom.com

Mij lukt het niet om text te selecteren in mijn webbrowser.
Deze handelingen snap in wel maar in mijn web browser werkt dat niet klopt dat?
Q: How do I copy and paste text?

A: To copy text to the clipboard:
1. To select letters and words, press and hold the shift key. At the same time, scroll in the direction necessary to highlight the word, phrase, or line of text you want to copy. As the selection moves, the text is highlighted.
2. To copy the text to the clipboard, press Ctrl+C. To insert the text into a document, press Ctrl+V.

Ik wil wel graag text kunnen kopieeren en plakken bijv in een woord doc. Heeft iemand hier een antwoord op?

weet iemand de resetcode voor mijn logboek gegevens?

[ Voor 110% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2006 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben hevig aan het twijfelen om een e61 aan te schaffen, maar zou graag willen horen hoe hij het doet in het dagelijkse leven. Ik ben namelijk altijd gewoon geweest me gsm in m'n broekzak te steke en zo overal mee naartoe te zeulen.. De e61 lijkt me daar wat groot voor. Hoe doen jullie dat?

En ten tweede vraag ik me af of er ook veel mensen hier zijn die de gsm eigenlijk als gadget gebruiken, of zijn jullie vooral professionele users?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen37
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-08 16:05
Ik heb een vraagje, ik heb zowat heel het internet afgezocht zonder resultaat... En de handleiding komen ze er ook met een smoes af :S. maar nu weten julie soms hoe je in godsnaam die VOIP instelt en die sip instellingen enzo... Ale vanaf dat VOIP werkt is goed :P

• Pindkaas

Pindkaas

Smeert smeuïg tot...

Jurgen37 schreef op woensdag 06 september 2006 @ 19:57:
Ik heb een vraagje, ik heb zowat heel het internet afgezocht zonder resultaat... En de handleiding komen ze er ook met een smoes af :S. maar nu weten julie soms hoe je in godsnaam die VOIP instelt en die sip instellingen enzo... Ale vanaf dat VOIP werkt is goed :P
Misschien moet je even zoeken.. er zijn hier zat topics die dat prima uitleggen.

• Jurgen37
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-08 16:05
jah moest ik er aant kunne zou ik het niet opnieuw vragen he :s...

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 18:03:
Ik ben hevig aan het twijfelen om een e61 aan te schaffen, maar zou graag willen horen hoe hij het doet in het dagelijkse leven. Ik ben namelijk altijd gewoon geweest me gsm in m'n broekzak te steke en zo overal mee naartoe te zeulen.. De e61 lijkt me daar wat groot voor. Hoe doen jullie dat?

En ten tweede vraag ik me af of er ook veel mensen hier zijn die de gsm eigenlijk als gadget gebruiken, of zijn jullie vooral professionele users?
Telefoon is kleiner (dunner) dan mijn vorige telefoon, die ik overal mee naar toe nam in m'n broekzak. En zo heel groot is 'ie ook niet, hij is alleen wat breed.
Ik heb 'm vooral als gadget.

• Pindkaas

Pindkaas

Smeert smeuïg tot...

Jurgen37 schreef op donderdag 07 september 2006 @ 02:23:
jah moest ik er aant kunne zou ik het niet opnieuw vragen he :s...
http://gathering.tweakers...message/26154534#26154534

Dat zou moeten werken!

Verwijderd

Klopt het dat Agile Messenger niet meer gratis is? Na een automatische update op mijn E61 (nadat ik Agile Messenger opende) staat nu dat ik een trail versie heb en dat ik 9,95 moet betalen. Meer mensen die dat hebben???

Robin

• Alpha-sphere
Over die setting he, 't werk niet bij mij. Als ik de SIP extensions probeer te veranderen dan krijg ik altijd het volgende bericht "Cannot connect to Asterisk Manager" een maand geleden kreeg ik dat en nu nog steeds. :S

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

fb_slim schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 12:42:
Welke 2.0 bluetooth adapter werkt vlekkeloos en snel met de E61?
Cellink 6030 werkt perfect

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindkaas

Pindkaas

Smeert smeuïg tot...

Nog even een nieuwtje.. er is een nieuwe firmware uit!

symbian-freak.com

Belangrijkste punten:
- Audio quality improvements
- RAM consumption reduced (JAVA)
- Recurring events improvements
- Performance and reliability improvements

Hele lijst:
Nokia has released a new firmware version for Nokia E61. Firmware 2.0618.06.05 will be available progressively in the next few days in
the official Nokia Points and Nokia Service Points.
This release should improve the Nokia E61 performance as well as fixing known bugs and problems from previous versions. Read more in short the bulletin of the changes issued from Nokia.
<p align="center" ><span class="style43">Changes/improvements made
1.0610.04.04 to version 2.0618.06.05:
  • Active standby mailbox settings moved from Messaging/Options/Settings/Other to Tools/Settings/Phone/Standby mode
  • Missing texts added to Active standby mailbox settings
  • Active standby mailbox setting is now included in backup and restore
Application installer:
  • Not possible to launch some downloaded game.
Email:
  • Sound (or vibration) alert is added to Blackberry email)
Calendar / PIM:
  • Improvements to exception handling in recurring calendar notes.
  • Improvements to end times handling with Calendar Memos.
  • Support to RTF files added to Notepad.
  • E61 keyboard support improved in Calculator for calculator Operands for languages where supports was missing
Contacts:
  • Changing the order of <Last name> <First name> order corrected are in Malaysia language.
  • Large vCard which received by IrDA can not be saved or deleted.
  • Possibility to set Unprotected 3gpp2 and wma audio files contact's ringing tone removed
Office tools:
  • Sheet, Presentation and Documents mixed localisation improved to English only
Device Management:
  • Beep added to DM Server connection request Notification
  • Application installation improved in first connection to DM server
  • Policy handling improved in first connection to DM server
  • Synchronisation
  • Increased robustness of recurring event synchronisation
  • Synchronisation overall reliability extended
  • Added support for larger data amounts
  • Synchronisation fails if entering more than 2 entries in Calendar of the handset with synchronisation setting as "None".
  • Added support for synchronisation while device is locked
  • Device specific suspend-resume functionality added
  • Backup & restore
  • Improvements to overall reliability and performance
  • The backup function of PC Suite can not be used when the data folder of the UE registered files to be full.
DRM:
  • CFM protected files do not show the correct icon in the gallery.
  • No icon is displayed next to DRM FL files to indicate DRM protection.
  • E61 does not support ring tone=no eCFM flag.
RealPlayer:
  • Streaming maximum bandwidth increased in EGPRS from 65.28 kbps to 84.42 kbps and in WLAN from 268.80 kbps to 1 Mbps
Audio:
  • Audio quality improvements
Java:
  • Performance improvements.
  • Ram consumption reduced.
  • Canvas graphics scaling faster.
Midlets installation and launching:
  • “!” (Exclamation mark) can be handled in URL.
  • Midlets installing and launching process is more stable.
MMAPI improvements:
  • TempoControl.setTempo(int) now returns correct value.
  • Audio and video works more stable/smooth during real time streaming.
  • Hebrew strings are not mirrored in Forms.
  • Cannot run the midlet from CMCC Java server.
SIM:
  • It is no longer possible to changes line when there is no ALS support in SIM.
  • Improvement in Dual IMSI SIM handling.
SIM ATK:
  • Automatic and manual IMSI change with SIM ATK is supported, and SMSC number is automatically updated to text message settings
  • Improvement to SIM toolkit command "SEND USSD.
Web Browser:
  • Improvement to pull-down lists, Browser is crashed when pressing "Select" key repeatedly during the display of pull-down list.
  • Improvement to security icon functionality, There is a discrepancy on the states of the handset upon cancelling the moving process from http:// to https://
  • Improvement to browser Tel URI support
Services (WAP Browser):
  • Improvement to receiving multiple Push messages.
MMS:
  • Improved MMS handling when active BlackBerry connection.
Telephony:
  • Improvement to always on Email connections in situations where PDA shut off by low battery
  • Home Zone indication not anymore shown during active 3G PS connection/download
  • Improved context activation time in PS dialup (based on the PPP handshaking with MS Windows)
  • Improvement to sending USSD short codes after the USSD menu has
  • timed-out
  • Always On functionality added for H3G

[ Voor 91% gewijzigd door Pindkaas op 08-09-2006 20:37 . Reden: Hele lijst erbij dan maar :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, binnenkort maar even naar een Nokia Point dus...
Vraagje: ik heb mijn telefoon via Mobileplaza.nl (R'dam), ikzelf woon in Lemmer (Friesland). Nu is er hier in de buurt (H'veen) wel een servicepoint van Nokia, maar kan ik daar mijn garantie ook gewoon gebruiken - zonder de telefoon daar te hebben gekocht?
En, het valt toch sowieso onder de garantie niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_slim
Giox schreef op donderdag 07 september 2006 @ 11:10:
[...]

Cellink 6030 werkt perfect
Dank je, ik heb inmiddels de Sitecom CN-512 gehaald en die werkt verbazingwekkend goed en is 12,95 bij Paradigit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindkaas

Pindkaas

Smeert smeuïg tot...

Verwijderd schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 11:27:
Hmm, binnenkort maar even naar een Nokia Point dus...
Vraagje: ik heb mijn telefoon via Mobileplaza.nl (R'dam), ikzelf woon in Lemmer (Friesland). Nu is er hier in de buurt (H'veen) wel een servicepoint van Nokia, maar kan ik daar mijn garantie ook gewoon gebruiken - zonder de telefoon daar te hebben gekocht?
En, het valt toch sowieso onder de garantie niet?
Ja, Nokia heeft wereldwijde service.
Ja, je hebt standaard garantie daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_slim
Heeft iemand al de krusell classic case om zijn E61? Of kan iemand een case aanraden. Het liefst geen plastic over de toetsen en wellicht ook niet over het scherm, daarvoor een protect laagje (welke?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

fb_slim schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 19:13:
Heeft iemand al de krusell classic case om zijn E61? Of kan iemand een case aanraden. Het liefst geen plastic over de toetsen en wellicht ook niet over het scherm, daarvoor een protect laagje (welke?)
Waarvoor dient het hoesje dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Pindkaas schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 20:27:
Nog even een nieuwtje.. er is een nieuwe firmware uit!
Top! Ik ga hem er binnenkort in verwerken, bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_slim
Januszjes schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 20:33:
[...]

Waarvoor dient het hoesje dan ?
voor bescherming...kijk hier eens: http://www.krusell.se/sea...d=Nokia&model=E61&x=9&y=4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fb_slim schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 19:13:
Ja, ik heb die Krusell case meteen gekocht, maar heb 'm na twee weken weer afgeschaft.
Het stukje transparant plastic voor het schermpje krast vreselijk en daardoor kun je al gauw
je scherm heel slecht zien. En er zit dat zelfde plastic over de toetsen, niet zo fijn.
Toen heb ik maar via Ebay zo'n doorzichtige harde plastic case gekocht.
Reuze leuk, maar is al gebroken. Omdat ze bijna niets kosten in Hong Kong had ik er gelukkig
twee besteld. En als die stuk is, bestel ik er misschien wel 10 dan ik ff vooruit :).
Zoek bij Ebay.com op 'crystal clear e61', heel veel aanbieders, binnen een paar dagen in huis.
Leve de Chinezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Heb net even gezocht op ebay en vond een ebaywinkel die ze ook verkoopt voor iets meer dan een euro per stuk :P AUgadget heet de shop.
Waarschijnlijk ga ik daar binnenkort ook een paar bestellen :)
Thanks voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat iemand me hier kan helpen.

Ben al even aan het spelen met de E61 en met wat hulp is het gelukt om hem op het draadloos netwerk hier te krijgen. Maar als ik vanaf mijn pc programmatjes wil downloaden, krijg ik de melding: Bewerking is mislukt. Ik heb al bij toepassingsbeheer enkele aanpassingen gedaan maar ook dat heeft niet geholpen. Iemand ideeen? Want het zou toch wel leuk zijn om er wat themes, programmatjes ed op te gooien, vooral een messenger zou welkom zijn. Die staat nu op mijn pc, maar ik krijg steeds die melding als ik hem via bluetooth op mijn E61 wil zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probleem is al opgelost, met bluetooth doet hij het niet, met de datakabel wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand al of er een alternatief is voor Agile Messenger? Waarvoor je sinds kort voor moet betalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt nu zelf de firmware van je E61 updaten.
Dat kan via http://www.nokia.co.uk/no...html?orig=/softwareupdate

Ik heb het net gedaan en heb nu versie 2.0618.06.05
Het duurt lang, maar het gaat wel goed
Maak eerst een backup van je hele telefoon!
Je bent namelijk alles kwijt na de update.
Erna kun je alles restoren, maar ik merk dat bijna alle applicaties die
ik had geïnstalleerd toch weg zijn. Alleen Opera Mini is er nog.
Geeft niet, want ik installeer ze wel opnieuw, maar weest gewaarschuwd.
Je contacten en agendapunten heb je wel terug na de restore.

Sukses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06-2024
Bovenstaande linkje werkt niet. Hier goeie link: http://www.europe.nokia.com/A4176089?E61
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.