Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
ja heb ik allemaal gedaan ik weet bijna zeker dat dat allemaal goed staat. ik krijg als ik mail ophalen doe de melding "contact met pop3-server verloren probeer het opnieuw"

ik zal nog eens bellen met T-mobile.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raydekok schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 11:21:
ja heb ik allemaal gedaan ik weet bijna zeker dat dat allemaal goed staat. ik krijg als ik mail ophalen doe de melding "contact met pop3-server verloren probeer het opnieuw"

ik zal nog eens bellen met T-mobile.
waarschijnlijk dan niet de goeie verbinding staan. Maak eens een nieuw toegangspunt, geef naam bv email-verbinding met als naam toegangspunt; internet. Koppel die aan de mailboxinstellingen. Waarschijnlijk staat bij jou toegangspunt van t-mobile een homepage ingesteld en dat moet niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is om de telefoon zo is in te stellen dat ik mijn mail ontvang op het moment dat ik in de buurt ben van een wlan? Moet nu iedere keer als ik mijn mail wil controleren wachten op een scherm verbinden met mailbox. Telefoon gaat dan zoeken naar accespoint. Selecteer dan zoeken naar wlan. Moet dan wlan kiezen. Vervolgens wordt een verbinding gemaakt met mijn planet mailbox en kan ik mijn mail zien. Kan dit ook sneller/eenvoudiger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

is het al iemand gelukt om rabo internet te bankieren?
Ik heb het net geprobeerd, maar kwam er helaas niet in.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
het is gelukt. ik belde met t-mobile en kwam erachtyer dat doordat ik een duosimkaart geactiveerd heb de hele gprs er af is gegooid. dit gaan ze nu oplossen. hiermee hoop ik dat het probleem is opgelost.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

hoe zit het met meerdere bluetooth connecties op dit toestel? Kan die met 2 bluetooth apparten tegelijk aan? Ik overweeg een http://nokia.nl/nl/Accessoires/index.html?s=LD-1W of de neiuwere ld-3w
te kopen. Kan mooi aan je sleutelbos, heb je altijd bij je en een bleutoot headset hb-200

Ik heb het al gevonden:Maximum zes Bluetooth-verbindingen tegelijkertijd in gebruik. Opmerking: slechts één voor draadloze Bluetooth-connectiviteit voor audio

een whopping 6 verbindingen, niet te geloven. Gaaf man.
Ik wordt met de minuut blijer met deze toestel. Internetten gaat vandaag erg snel via wifi. Ook prettig om mee te internetten. :)

[ Voor 44% gewijzigd door Ross op 05-07-2006 14:50 ]

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Zo heb mijn E61 ook sinds maandag, wat een tof ding zeg. Ik ga vanavond de SIM vervangen door die van mijn Blackberry (Exchange) en eens kijken hoe push-pull email werkt op het apparaat.

Die-hard Brexiteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

KingNothing schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 16:31:
Zo heb mijn E61 ook sinds maandag, wat een tof ding zeg. Ik ga vanavond de SIM vervangen door die van mijn Blackberry (Exchange) en eens kijken hoe push-pull email werkt op het apparaat.
Ervaringen over blackberry ben ik ook benieuwd naar, ook wat je per maand betaald en zo.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
yah schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 16:49:
[...]

Ervaringen over blackberry ben ik ook benieuwd naar, ook wat je per maand betaald en zo.
In mijn geval niks dus ;)
Ik vind dit ding gewoon super cool om als blackberry te gebruiken en ik doe mijn gsm SIM gewoon in mijn oude phone (Nokia 6680)

Die-hard Brexiteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm, Blackberry is toch een ander toestel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
DaannO schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 09:30:
offtopic:
Ik moet zeggen dat ik deze samsung wel heel erg op de E61 vind lijken:

Samsung i320 specificaties

Standarden: EDGE, GPRS Class 10 (900/1800/1900 MHz)
Camera: 1.3 Megapixel camera
Scherm: 2.2” 240 x 320 pixels 65K kleuren TFT
Besturingssysteem: Windows Mobile 5 for Smartphone
Eigenschappen: Push Email (Messaging & Security Feature Pack), QWERTY toetsenbord, Video opname & Messaging (MPEG4 / H.263), MP3/ AAC / AAC+ / WMA/ WAV / OGG, Stereo speakers / Handsfree functie, Bluetooth / USB / Voice command/dailing, Document Viewer
Geheugen: 120 MB ingebouwd, Extern geheugen (microSD)
Afmetingen: 111 x 59 x 11.5 mm
Gewicht: 95 gram

[afbeelding]
[afbeelding]

Hij heeft er dus wel een camera bij, maar geen wifi zo te zien. Maar das dan ook het enigste verschil :P
De E61 is zeker beter als de i320

E61 vs i320
- Triband + UMTS vs Triband
- 16M kleuren vs 65k kleuren
- WiFi vs no WiFi
- IrDA vs no IrDA
- Symbian vs WM 5.0
- no camera vs 1,3mp camera
- 7h talktime vs 3,5h talktime

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Alpha-sphere schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 10:23:
[...]

De E61 is zeker beter als de i320

E61 vs i320
- Triband + UMTS vs Triband
- 16M kleuren vs 65k kleuren
- WiFi vs no WiFi
- IrDA vs no IrDA
- Symbian vs WM 5.0
- no camera vs 1,3mp camera
- 7h talktime vs 3,5h talktime
Idd, het ging me ook vooral over het uiterlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

Overigens heb ik gemerkt dat als het niet om een verborgen netwerk gaat je gewoon naar de internet browser kan gaan en gewoon de pagina kan intikken. 1 instelling wat je wel moet hebben aangevinkt is altijd vragen hoe die moet verbinden bij instellingen. Dan krijg je de optie zoek naar wlan of je kan gewoon een hotspot selecteren. Dat gaat gewoon zeer snel en makkelijk. Ik snap niet waarom er met de reviews zo moeilijk wordt gedaan, dat het heel omslachtig is. Zo gaat het heel direct en makkelijk.
Nogmaals er moet wel aangevinkt zijn bij instellingen "altijd vragen". Dit kan je ook bij mail doen, dan kan je altijd selecteren hoe die moet connecten en eventueel gelijk scannen naar beschikbare wlan.

Overigens als ik mails van gmail wil ophalen krijg ik steeds een melding over "deze site heeft een niet vertrouwd certificaat verzonden. toch doorgaan?" Is er een manier om deze melding niet te krijgen?
Antwoord na wat zoeken: bij mij stond bij instellingen ophalen pop.gmail.com maar dit moet zijn pop.googlemail.com. Dan krijg je die melding niet. Voor diegenen die dus gmail net als mij met de wizard hadden ingesteld, zal dit wel van pas komen.

De shortcut 8 is bij internetten ook zeer handig dan zie je dus de hele pagina verkleind en kan je snel naar de plek waar je wilt zijn op de pagina. Dan kan je weer op 8 klikken en je bent waar je wilt zijn.
* is inzoomen
# is uitzoomen.
1 bookmarks tonen
9 toon adresbalk

Wil je iets selecteren houd dan shift ingedrukt en gebruik je joystik om een woord te selecteren. Dan kan je net als op de computer ctrl c en zo gebruiken om te kopieren enz. enz.

Als je menu toets ingedrukt houd kan je multitasking werken en zo snel switchen tussen openstaande programmas. erg handig.

[ Voor 42% gewijzigd door Ross op 06-07-2006 13:33 ]

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandros
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-04-2024
Weet iemand of het mogelijk is om een profiel te maken waarbij bluetooth & wlan aan kunnen staan, maar GSM & UMTS uit? Ik gebruik een duo sim (tmobiel), omdat ik alleen af-en-toe gebruik maak van UMTS. Nu staat m'n apparaat standaard op offline maar hij vraagt dan elke keer een bevestiging bij het inschakelen van WLAN en bluetooth....

[ Voor 4% gewijzigd door Sandros op 06-07-2006 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens als ik mails van gmail wil ophalen krijg ik steeds een melding over "deze site heeft een niet vertrouwd certificaat verzonden. toch doorgaan?" Is er een manier om deze melding niet te krijgen?
Antwoord na wat zoeken: bij mij stond bij instellingen ophalen pop.gmail.com maar dit moet zijn pop.googlemail.com. Dan krijg je die melding niet. Voor diegenen die dus gmail net als mij met de wizard hadden ingesteld, zal dit wel van pas komen

als ik dat als pop instel dan krijg ik de melding: server not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

[b]Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 13:51:
[b]Overigens als ik mails van gmail wil ophalen krijg ik steeds een melding over "deze site heeft een niet vertrouwd certificaat verzonden. toch doorgaan?" Is er een manier om deze melding niet te krijgen?
Antwoord na wat zoeken: bij mij stond bij instellingen ophalen pop.gmail.com maar dit moet zijn pop.googlemail.com. Dan krijg je die melding niet. Voor diegenen die dus gmail net als mij met de wizard hadden ingesteld, zal dit wel van pas komen

als ik dat als pop instel dan krijg ik de melding: server not found
Ik heb de mijne zojuist ingesteld en bij mij doet die het perfect. Check ff of het ook echt kloopt. Niet dat je een letterfoutje hebt. :)

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yah schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 14:09:
[...]

Ik heb de mijne zojuist ingesteld en bij mij doet die het perfect. Check ff of het ook echt kloopt. Niet dat je een letterfoutje hebt. :)
welke poort gebruik jij voor binnenkomende mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 14:32:
[...]

welke poort gebruik jij voor binnenkomende mail?
Wat je misshien kan doen, gebruik de wizard om een nieuwe gmail aan te maken. Wis de oude en verander de pop en smtp in pop.googlemail.com en smtp.googlemail.com
Dan staan je poorten al gewoon goed. Ik heb daar namelijk niet aangezeten.

[ Voor 10% gewijzigd door Ross op 06-07-2006 15:15 ]

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsquare
  • Laatst online: 22-02 13:19
ik krijg volgende week de e61 met PIT!
kan iemand met PIT mp3's streamen met de browser op de e61?

bijv.:
mms://www.digitalehippies.nl/muziek/Miles%20Davis\The%20Best%20Of%20Miles%20Davis\05%20Miles.mp3 (link kopieren)

id: temp
pw: temp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

bsquare schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 15:39:

bijv.:
mms://www.digitalehippies.nl/muziek/Miles%20Davis\The%20Best%20Of%20Miles%20Davis\05%20Miles.mp3 (link kopieren)

Wat is pit?

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pocket Internet Totaal (zie ook link T-Mobile PIT: voor € 9,50 per maand onbeperkt internetten)

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2006 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
yah schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:00:
met de reviews zo moeilijk wordt gedaan, dat het heel omslachtig is. Zo gaat het heel direct en makkelijk.
Nogmaals er moet wel aangevinkt zijn bij instellingen "altijd vragen". Dit kan je ook bij mail doen, dan kan je altijd selecteren hoe die moet connecten en eventueel gelijk scannen naar beschikbare wlan.
Dat komt omdat ik de E61 maar 1 week had en daar nog niet achter was gekomen :P Dat ding blijft me verbazen met features :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-03-2022

Dandelion

Edem Kleetun

ik twijfel ontzettend over de aankoop van deze telefoon. Werk op het moment met een MDA compact, en had als opvolger de Vario in gedachten tot ik de E61 vond. De belkwaliteit van de compact valt me wat tegen, dus wat dat betreft neig ik naar de E61. Heb em ook al even mogen betasten in de BelCompany en hij voelt goed aan en werkt ook redeliljk snel. Toch twijfel ik omdat ik bang ben dat ik het touchscreen ga missen, ik nog niets over goede navigatie software heb gehoord en uberhaupt niet zo bekend ben met symbian. Heeft iemand hier een zinnige reactie op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter Power
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
bsquare schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 15:39:

bijv.:

Naar mijn weten staat de Nokia E61 pas in september op de lijst met geldige toestellen voor het afsluiten van PIT. Hoe heb je dit gedaan?

irc.tweakers.net #php - Het channel voor de echte PHP-ers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peter Power schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 19:37:
[...]

Naar mijn weten staat de Nokia E61 pas in september op de lijst met geldige toestellen voor het afsluiten van PIT. Hoe heb je dit gedaan?
als je hierhttp://www.smartphoneshop.nl/productactie/sp/1401 kijkt bieden ze hem al met PIT aan. Ik heb hem niet via smartphoneshop besteld, maar via het werk en ook zei kunnen hem al aanbieden met PIT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

Dandelion schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 19:20:
ik twijfel ontzettend over de aankoop van deze telefoon. Werk op het moment met een MDA compact, en had als opvolger de Vario in gedachten tot ik de E61 vond. De belkwaliteit van de compact valt me wat tegen, dus wat dat betreft neig ik naar de E61. Heb em ook al even mogen betasten in de BelCompany en hij voelt goed aan en werkt ook redeliljk snel. Toch twijfel ik omdat ik bang ben dat ik het touchscreen ga missen, ik nog niets over goede navigatie software heb gehoord en uberhaupt niet zo bekend ben met symbian. Heeft iemand hier een zinnige reactie op?
Ik heb ook de hele p800 p900 p910i serie gehad, dus ik weet hoe het is om met een touchscreen te werken, maar eerlijk gezegd mis ik het totaal niet. Vooral als je leert wat de shortcuts zijn werkt een toetsenbord eigenlijk naar mijn mening fijner. Het blijft persoonlijk, maar hij blijft mij ook elke dag weer verbazen wat betreft de functies. Het is een echte kleine computetje en je merkt elke dag weer dat er over na is gedacht. Beetje apple idee. Macosx geeft ook dat gevoel voor diegenen die dat niet kennen. :) Ik ben overigens echt geen fan van die hele windows gebeuren. Mijn broertje heeft een sda en na 3 pogingen heb ik nog steeds de wlan niet aan de gang kunnen krijgen op dat pokkeding om ermee te internetten. Hij pakt steeds pit. Wordt ook steeds trager, terwijl de e61 als een raket loopt en zeer gebruiksvriendelijk is. Er zitten wel wat menu's in menu's in menu's maar je went er snel aan.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter Power
  • Niet online
Hebben er meer mensen last van dat als er verbinding met een email server is, je niet meer tegelijkertijd kunt browsen via datzelfde WLAN? "WLAN-verbinding al actief" is de melding.

Je moet toch gewoon meerdere connecties over een WLAN kunnen opzetten, lijkt mij?

irc.tweakers.net #php - Het channel voor de echte PHP-ers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind nog steeds bitter weinig sites met mooie themes, games en applicaties voor de E61, zijn er mensen die deze wel al gevonden hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 12:46:
Ik vind nog steeds bitter weinig sites met mooie themes, games en applicaties voor de E61, zijn er mensen die deze wel al gevonden hebben?
alle themes voor de Symbian 60 3th (Nokia N80, N91 etc) passen op de E61, zonder problemen. Alleen achtergrondjes moet je op het formaat 360 * 240 zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 13:56:
[...]

alle themes voor de Symbian 60 3th (Nokia N80, N91 etc) passen op de E61, zonder problemen. Alleen achtergrondjes moet je op het formaat 360 * 240 zetten
welke site gebruik jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het niet een idee om een apart topic aan te maken voor symbian 60 3th edition software? Nu loopt iedereen maar een beetje te zoeken in alle verschillende telefoontopics (niet echt handig) B) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 14:16:
is het niet een idee om een apart topic aan te maken voor symbian 60 3th edition software? Nu loopt iedereen maar een beetje te zoeken in alle verschillende telefoontopics (niet echt handig) B) .
Dat is zeker handig, dus ga je gang :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

Nou moet ik zeggen dat het met de posts wel meevalt in deze e61 topic, van mij mag het hier best ff nog inblijven. Hoef je niet 2 posts te checken, maar er zijn natuurlijk meerdere toestellen met 3e editie bedenk ik me nu en dan zou het inderdaad handig kunnen zijn.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg het maar niet voor elkaar Route66 m7 te installeren op de E60. Netjes in de system map van de geheugenkaart geplakt, gereboot, maar dan??? Niets te zien, Ik zou niet weten wat nu...

Heeft iemand hier ervaring mee en/of een oplossing, want ik begin mezelf wel heel erg n00b te voelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 11:18:
Ik krijg het maar niet voor elkaar Route66 m7 te installeren op de E60. Netjes in de system map van de geheugenkaart geplakt, gereboot, maar dan??? Niets te zien, Ik zou niet weten wat nu...

Heeft iemand hier ervaring mee en/of een oplossing, want ik begin mezelf wel heel erg n00b te voelen
Heb je wel de nieuwe versie van route 66? Want de oude doen het niet omdat ze niet met symbian 3rd edition om kunnnen gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep, ik heb de nieuwste versie. Ik heb het idee dat de Nokia E60 niet gek veel kan installeren. Heel veel wat ik probeer komt uit op Kan toepassing niet installeren of Toepassing niet ondersteund...
Toch zou Route66 m7 989 het moeten doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentify
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Weet iemand een goed/vergelijkbare alternatief voor Seven Always-On Mail Internet Edition (www.alwaysonmail.com) aangezien ze de E61 nog niet ondersteunen :'( . Heb zeer lang er naar gezocht, maar kon niet echt meer vinden dan Visto, Goodlink etc.

[ Voor 31% gewijzigd door dentify op 09-07-2006 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Laatst online: 30-03-2023
Ik heb een Symbian S60 3rd ed. software topic gestart :

Het Symbian S60 3rd Edition software topic

In de hoop een gestructureerd resource topic te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Verwijderd schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 15:04:
Yep, ik heb de nieuwste versie. Ik heb het idee dat de Nokia E60 niet gek veel kan installeren. Heel veel wat ik probeer komt uit op Kan toepassing niet installeren of Toepassing niet ondersteund...
Toch zou Route66 m7 989 het moeten doen...
Dat is niet de correcte versie. De correcte versie is 7.3.468, dus het is niet zo gek dat die het niet doet.

[ Voor 6% gewijzigd door Bram op 09-07-2006 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

zien jullie bij afspelen van video op de E61 ook lichte horizontale lijntjes in het beeld lopen?
Je ziet het vooral van dichtbij heel goed.
Ik zie het trouwens ook op de achtergrond als ik bij bijvoorbeeld bij notities zit.

[ Voor 25% gewijzigd door Ross op 09-07-2006 19:23 ]

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yah schreef op zondag 09 juli 2006 @ 18:43:
zien jullie bij afspelen van video op de E61 ook lichte horizontale lijntjes in het beeld lopen?
Ik zie het trouwens ook op de achtergrond als ik bij bijvoorbeeld bij notities zit.
Je bent niet de enige, maar het hoort niet. Omruilen, dus....
Zie:
http://my-symbian.com/forum/viewtopic.php?t=26875

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentify
  • Niet online
yah schreef op zondag 09 juli 2006 @ 18:43:
Ik zie het nu ook bij mij, zonder deze post had ik het nooit opgemerkt, bedankt! _/-\o_
Morgen maar eens kijken wat BelCompany ervan zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Software kan je voortaan hier misschien beter kwijt. Dit ook om de ts wat compact te houden. Er staat ook in de ts nu naar het volgende topic:

Het Symbian S60 3rd Edition Discussie Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentify
  • Niet online
dentify schreef op zondag 09 juli 2006 @ 22:00:
[...]

Ik zie het nu ook bij mij, zonder deze post had ik het nooit opgemerkt, bedankt! _/-\o_
Morgen maar eens kijken wat BelCompany ervan zegt.
Net omgeruild zonder problemen, game Snakes als test gedaan. Geen horizontale lijnen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg em niet gepaired met mijn sony ericsson bluetooth headset :(
iemand een idee hoe dit komt?

En Snakes??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 16:05:
ik krijg em niet gepaired met mijn sony ericsson bluetooth headset :(
iemand een idee hoe dit komt?

En Snakes??
Leg anders even uit wat je precies doet om ze met elkaar te connecten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

Dat is het voordeel van belcompany. Die doen het er niet moeilijk over. Ze hebben zelfs omruil garantie.
Ik heb m bij 2call besteld. Ik moet m opsturen. Ik ben benieuwd wat ze gaan doen. Ik ben bang dat ze m gaan repareren.
Hoe is je scherm nu. Veel beter?
Mijne vond ik belachelijk met films kijken. Door die lijnen was het geen plezier.
dentify schreef op maandag 10 juli 2006 @ 14:01:
[...]

Net omgeruild zonder problemen, game Snakes als test gedaan. Geen horizontale lijnen meer.

[ Voor 4% gewijzigd door Ross op 10-07-2006 16:17 ]

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op maandag 10 juli 2006 @ 16:08:
[...]

Leg anders even uit wat je precies doet om ze met elkaar te connecten :)
Ik druk de knop op de headset in, zodat hij in visible modus komt te staan en probeer dan met de E61 te zoeken naar een nieuw apparaat om mee te pairen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 16:41:
[...]

Ik druk de knop op de headset in, zodat hij in visible modus komt te staan en probeer dan met de E61 te zoeken naar een nieuw apparaat om mee te pairen.
Maar hij kan het apparaat niet vinden? Probeer is met een ander bt apparaat om je headset is te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_slim
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-12-2021
Weet iemand nog een goedkope plek waar ik de E61 in Amsterdam nu kan ophalen? Goedkoop = 370-390 euro...alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentify
  • Niet online
yah schreef op maandag 10 juli 2006 @ 16:13:
Dat is het voordeel van belcompany. Die doen het er niet moeilijk over. Ze hebben zelfs omruil garantie.
Ik heb m bij 2call besteld. Ik moet m opsturen. Ik ben benieuwd wat ze gaan doen. Ik ben bang dat ze m gaan repareren.
Hoe is je scherm nu. Veel beter?
Mijne vond ik belachelijk met films kijken. Door die lijnen was het geen plezier.

[...]
Veel beter, op vorige exemplaar zag ik met game Snakes de horizontale lijntjes heel duidelijk maar met mijn nieuwe exemplaar niet meer :) . (Btw had ook nog 3 dode subpixels ontdekt met dat game :| )

(Snakes komt van Nokia 3250 af en werkt perfect met E61)

edit:
nu had ik de tijd om mijn nieuwe exemplaar eens grondig te bekijken en wat zie ik: scheef erop geplakte kunstof glasplaatje, scheef pop-port en naar mijn gevoel een iets te stroef joystickje 8)7 .

Nou, daar gaan we weer. :(

[ Voor 18% gewijzigd door dentify op 10-07-2006 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op maandag 10 juli 2006 @ 16:46:
[...]

Maar hij kan het apparaat niet vinden? Probeer is met een ander bt apparaat om je headset is te vinden.
op m'n K750i werkt hij perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

dentify schreef op maandag 10 juli 2006 @ 16:53:
[...]

Veel beter, op vorige exemplaar zag ik met game Snakes de horizontale lijntjes heel duidelijk maar met mijn nieuwe exemplaar niet meer :) . (Btw had ook nog 3 dode subpixels ontdekt met dat game :| )

edit:
nu had ik de tijd om mijn nieuwe exemplaar eens grondig te bekijken en wat zie ik: scheef erop geplakte kunstof glasplaatje, scheef pop-port en naar mijn gevoel een iets te stroef joystickje 8)7 .

Das k.. Ik weer hoe het voelt. Je wordt zo steeds banger als je iets nieuws koopt dat er gebreken zullen zijn en dat je op een gegeven moment als zeikerd wordt aangezien door winkeliers. 8)7
Wat zal de volgende nou weer hebben??? })

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentify
  • Niet online
yah schreef op maandag 10 juli 2006 @ 22:20:
[...]

Das k.. Ik weer hoe het voelt. Je wordt zo steeds banger als je iets nieuws koopt dat er gebreken zullen zijn en dat je op een gegeven moment als zeikerd wordt aangezien door winkeliers. 8)7
Wat zal de volgende nou weer hebben??? })
Ik hoop dat mijn 3e exemplaar een goede is :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanks voor de tip over snakes :)

en de BT-headset werkt ondertussen ook .... RTFM heeft me geholpen O-) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentify
  • Niet online
Net terug van BC, nou, laatste keer dat ik bij die 2 fillialen kom.

Het kon niet omgeruild worden omdat het maar een klein detail was en je het 1 2 3 het niet zo kon zien. Ze hadden eerst gebeld met een ander filliaal waar ik de 2e exemplaar van kreeg (tevens de laatste uit de winkel). Toen bleek dat met mijn 1e exemplaar niks mis mee was 8)7 , zeker niet grondig getest |:( .
De verkoper was volgens mij niet vriendelijk en begon net niet te schreeuwen had ik het gevoel.
En nu zit ik met een "scheef" geassembleerde E61 :O (je ziet het niet zo 123, maar als je het eenmaal ziet dan stoort het op een gegeven moment wel)

[ Voor 9% gewijzigd door dentify op 11-07-2006 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dentify schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 12:49:

Het kon niet omgeruild worden omdat het maar een klein detail was en je het 1 2 3 het niet zo kon zien. Ze hadden eerst gebeld met een ander filliaal waar ik de 2e exemplaar van kreeg (tevens de laatste uit de winkel). Toen bleek dat met mijn 1e exemplaar niks mis mee was 8)7 , zeker niet grondig getest |:( .
De verkoper was volgens mij niet vriendelijk en begon net niet te schreeuwen had ik het gevoel.
En nu zit ik met een "scheef" geassembleerde E61 :O (je ziet het niet zo 123, maar als je het eenmaal ziet dan stoort het op een gegeven moment wel)
rechtstreeks contact opnemen met Nokia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentify
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 13:51:
[...]

rechtstreeks contact opnemen met Nokia?
Ga ik nog doen ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

dentify schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 12:49:

Das klote zeg. Ik ben nu eerlijk gezegd wel blijer dat ik m toch maar niet bij belcompany had gekocht en 70 euro meer betaald(inmiddels 62 euro na verzenden toestel naar hun, maar op en neer naar belcompany en parkeer kosten was ook niet goedkoper geweest dus toch maar weer €70 :? B) ) Maar ik ben bang dat ik het er ook niet veel beter af zal brengen bij 2call. Ik hoop dat ze me verassen met de service.
Ik wens you heel veel succes. Laat weten hoe het afloopt met nokia, dan weet ik dat ook voor het geval dat het niet goed afloopt.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentify
  • Niet online
yah schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 14:24:
[...]

Das klote zeg. Ik ben nu eerlijk gezegd wel blijer dat ik m toch maar niet bij belcompany had gekocht en 70 euro meer betaald(inmiddels 62 euro na verzenden toestel naar hun, maar op en neer naar belcompany en parkeer kosten was ook niet goedkoper geweest dus toch maar weer €70 :? B) ) Maar ik ben bang dat ik het er ook niet veel beter af zal brengen bij 2call. Ik hoop dat ze me verassen met de service.
Ik wens you heel veel succes. Laat weten hoe het afloopt met nokia, dan weet ik dat ook voor het geval dat het niet goed afloopt.
Net gebeld met Club Nokia Careline, ik kan de E61 enkel opsturen of brengen bij een Nokia Service Center ter reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

das ku.. Van wat ik op een ander forum heb gelezen werd de 9300 van iemand 3 weken verscheept door dynadix of zo. Is ook geen pretje. Ik zou toch terug gaan naar belcompany en ook gelijk laten zien wat er mis was met die ander. Niet iedereen ziet wat wij bedoelen. Sommige denken dat die strepen horen en valt het niet eens op. Wijs ze op de inruil garantie en dat je m daarom hebt gekocht!

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

Ik had mijn toestel dus vesrtuurd naar 2call vanwege de lijntjes op maandag. Krijg ik net een mail dat ze mij gisteren een nieuwe hebben gestuurd. Petje af voor de goede service. En de goedkoopste en een goede service. RESPECT :+

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentify
  • Niet online
yah schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 11:48:
Ik had mijn toestel dus vesrtuurd naar 2call vanwege de lijntjes op maandag. Krijg ik net een mail dat ze mij gisteren een nieuwe hebben gestuurd. Petje af voor de goede service. En de goedkoopste en een goede service. RESPECT :+
Nu hopen dat je een goede hebt. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand het volgende probleem al voorgehad:

Je connect je E61 via usb aan de pc, zet hem in file transfer, hij gaat offline, je zet je files over, disconnect hem via windows, unplugt de kabel, hij gaat terug naar je gewone profiel maar na 5 minuten is er nog steeds geen netwerk, enkel herstarten helpt.

Is me 1 keer in 5 keer overkomen dus geen groot erg, ma toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

Nou ik heb de nieuwe gekregen. Deze ziet de beelscherm er veel beter uit, alleen krijg ik heel af en toe het idee dat die bovenaan het scherm hele lichte strepen heeft/krijgt en dan weg gaat. Maar misschien beeld ik het me wel in. Films zien er echt heel veel beter uit en ook daarbij lijkt heel af en toe heel even een streepjes achtig patroon te komen. Ik ga m gewoon gebruiken. Mocht die het in de toekomst begeven, gaat die gewoon naar reparatie.
Ik heb er een andere donkere theme opgegooid en nu zie ik niets, dus zal wel goed zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Ross op 13-07-2006 09:38 ]

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentify
  • Niet online
yah schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 09:38:
Nou ik heb de nieuwe gekregen. Deze ziet de beelscherm er veel beter uit, alleen krijg ik heel af en toe het idee dat die bovenaan het scherm hele lichte strepen heeft/krijgt en dan weg gaat. Maar misschien beeld ik het me wel in. Films zien er echt heel veel beter uit en ook daarbij lijkt heel af en toe heel even een streepjes achtig patroon te komen. Ik ga m gewoon gebruiken. Mocht die het in de toekomst begeven, gaat die gewoon naar reparatie.
Ik heb er een andere donkere theme opgegooid en nu zie ik niets, dus zal wel goed zijn.
Ik heb die strepen boven in ook.

Ik zit eraan te denken om de E61 om te ruilen voor een E70, maar de 2 weken zijn al om (26 juni 1e exemplaar gekocht) en de verkopers zijn denk ik niet blij mij weer te zien :/ . 1e keer ruilen ok, 2e keer ho maar.

[ Voor 4% gewijzigd door dentify op 13-07-2006 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dentify schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 09:54:
[...]

Ik zit eraan te denken om de E61 om te ruilen voor een E70, maar de 2 weken zijn al om (26 juni 1e exemplaar gekocht) en de verkopers zijn denk ik niet blij mij weer te zien :/ . 1e keer ruilen ok, 2e keer ho maar.
Imho een lelijk en log ding :X Wil hiermee niet grof overkomen, maar heb de vorige versies hiervan al eens vastgehad en het kon me alles behalve bekoren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

ik vind ze ook erg lelijk. Die form factor staat me niet aan en die scharnieren. Het is uiteraard wel persoonlijk.
Als jij die strepen bovenin ook hebt zal het wel normaal zijn. Lijkt het bij jou ook alsof ze komen en gaan heel langzaam en licht. In films krijg ik ze ook heel licht en dan gaan ze weer weg. Heel vreemd. Ik zou het ook niet meer durfen te vragen of ze m zouden willen ruilen.
is er trouwens een geheime code om te zien hoe lang een toestel is gebruikt en of er reparaties zijn geweest.?

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft een van jullie al gebruik gemaakt van de telefoon lock!? Ik heb dit gedaan omdat dit me toch een klein beetje gevoel van veiligheid geeft. Niet dat dit echt zo is maar het gaat altijd om het psychologische effect niet waar?

Maar goed, je kunt namelijk het ook zo instellen dat je foon gelockt wordt als je hem kwijt bent geraakt en diezelfde code in een sms zet en die naar je telefoon toestuurd. (tips gevonden op: http://www.e-series.org/ leuke site!)

Maar goed, ik mijn telefoon uit gehad en aan. Vroeg hij weer om de blokkeercode, so far so good want zo hoort het, ik de code invoeren..komen de speciale tekens niet in beeld..dus ik ga er van uit dat hij ook niet ingevuld is....aangezien voor de rest je alle letters en cijfers wel kon invoeren en die kwamen ook netjes als * in beeld. Wat rond gekeken op het internet kon zover niet een melding vinden. Ik denk toch nog maar één keer lekker dom doen, gewoon de code invoeren inclusief speciale tekens en ja hoor hij doet het gewoon!

Dus mochten jullie dit ook meegemaakt hebben of nog gaan overkomen, gewoon alle tekens van je code invoeren ook al komen ze niet in beeld

Verder nog geen extreem rare dingen meegemaakt, geen soft resets nodig gehad..soms wat langer moeten wachten voor een programma netjes afgesloten werd.

p.s. ben er nog niet aan begonnen, maar hoe groot wordt gemiddeld een film van 700mb als je hem geschikt maakt voor de E61?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Imo is de E61 juist groter en logger dan de E70. Die kan tenminste nog fatsoenlijk in je broekzak, de E61 niet. Verder heeft de 70 alle functies van de 60 plus camera, dus het is best een interessante telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentify
  • Niet online
Ik hou de E61 gewoon en breng het een keer wel voor een reparatie bij een Nokia Service Center.

Nu nog deze mooie etui erbij: http://www.noreve.com/pro..._Nokia_E61_Tradition.html en het is compleet. Wel een beetje prijzig maar ach, het is maar 1 keer :+

[ Voor 6% gewijzigd door dentify op 13-07-2006 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil graag een carkit icm met de nokia E61. Nu zit ik te twijfelen tussen de CK-7W van Nokia zelf en de Parrot CK3100. Heeft iemand ervaring met beide. Mijn voorkeur gaat uit naar de Parrot omdat deze universeel is. Maar werkt deze ook goed, worden alle functies ondersteunt?

tevens ook interesse voor navigatie. Ik weet dat Route 66 werkt op de nokia alleen welke gps ontvanger zouden jullie adviseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 11:46:
ik wil graag een carkit icm met de nokia E61. Nu zit ik te twijfelen tussen de CK-7W van Nokia zelf en de Parrot CK3100. Heeft iemand ervaring met beide. Mijn voorkeur gaat uit naar de Parrot omdat deze universeel is. Maar werkt deze ook goed, worden alle functies ondersteunt?

tevens ook interesse voor navigatie. Ik weet dat Route 66 werkt op de nokia alleen welke gps ontvanger zouden jullie adviseren?
Persoonlijk heb ik erg goede ervaring met nokia's originele carkits. Parrot heb ik 1 keer gebruikt maar dat liep uit op niks dan ergernis. Qua GPS ontvanger altijd zeer sterke ervaring met Adapt Bluetooth GPS modules gehad. Zijn erg nauwkeurig, gaan lang mee qua bettery life en hebben een vrij snelle fix (na de eerste keer zeker <30 sec.)

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dentify schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 09:54:
[...]

Ik wil mijn E70 ruilen voor een E61.
Misschien kunnen we elkaar helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere

Ik zou er eentje nemen met een sirf star III chipset. welke merk vind ik minder belangrijk. Maar ja dat is mijn mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentify
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 12:39:
[...]

Ik wil mijn E70 ruilen voor een E61.
Misschien kunnen we elkaar helpen?
Mijn E61 is helaas verzekerd bij BelCompany (Safe Sure), dus dat zal moeilijk gaan ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah jammer. Mocht iemand anders (omgeving Arnhem) zijn E61 willen ruilen voor mijn E70 ben je welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

Bij mij is de joystick helaas ook wat, hoe zal ik het zeggen stroever/ plakkeriger, maakt iets meer een klikkend geluid. Wat zijn we toch pietje precies he tegewoordig? >:)
dentify schreef op maandag 10 juli 2006 @ 16:53:
[...]

edit:

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alpha-sphere schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 12:54:
[...]

Ik zou er eentje nemen met een sirf star III chipset. welke merk vind ik minder belangrijk. Maar ja dat is mijn mening
merk maakt mij ook weinig uit (sirf star III is wel belangrijk), wat voor mij het belangrijkste is welke gps ontvanger werkt goed met route 66 en/of tomtom op de E61.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Alpha-sphere schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 12:54:
[...]

Zijn daar belangrijke verschillen terug te vinden ten opzichte van de Nemerix chipset?

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

martincm schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 13:48:
[...]
Zijn daar belangrijke verschillen terug te vinden ten opzichte van de Nemerix chipset?
ok, i've fixed my problems with route66 Europe on my e61 finally
WARNING, route66 DOES NOT WORK with nemerix bt55/bt77 gps antenna !
i have bt55 and bt77 gps and they doesn't work with route66, now i have
purchased a bt338 (Sirf III chip) and now route66 work perfectly !
So be aware of this problem....

bt55= http://tinyurl.com/pbvvn
bt77= http://tinyurl.com/mlk4m
Zie:
http://my-symbian.com/for...opic.php?t=26089&start=90

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Dat is alleen in de versie voor Symbian 9.1 3rd dan, voorgaande Symbian versies nooit problemen gehad met route66 icm Nemerix chip. Maar goed, heb huidige Route66 ook nog niet geprobeerd icm met E-series of N80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

allereerst wil ik zeggen dat ik zeer tevreden ben met mijn nokia e61.. heb hem nu a een maand of twee en ik wil hem voorlopig echt niet kwijt!!
Maar er zijn toch nog een paar dingetjes die ik niet helemaal begrijp en na lang surfen kwam ik op deze site terecht!! Echt met heel veel plezier het forum (ja alle 12 pagina's) uitvoerig gelezen!!

het eerste dingetje.. weet iemand misschien precies wat de functie internettel inhoudt en wat je er precies mee kan??

het tweede dingetje wat ik graag zou willen weten of ik mijn desktop nog kan personaliseren.. ( had hiervoor een nokia 9300 ) en daar kon dat perfect mee!!

en wat mij ook is opgevallen dat ik de agenda functie toch niet zo handig vind op deze... je hebt geen handige weergaves!!!!

als iemand mij met een van deze dingetje kan helpen heel graag!!

of als iemand iets wil weten wat betreft email op dat ding kan ik hem/haar/het ook altijd helpen!!

bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik overweeg zeer sterk om de E61 aan te schaffen. Ik heb echter nog een vraagje: als je een filmpje kijkt op de E61, is dit dan een goede kwaliteit, etc.? En speelt 'ie fullscreen?

Ik zou natuurlijk foto's o.i.d. hiervan natuurlijk helemaal geweldig vinden. Maar als iemand me ook gewoon kan vertellen hoe fantastisch 't er wel niet uitziet, dan ben ik ook al blij! :P

Alvast bedankt!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2006 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 15:31:
Ik overweeg zeer sterk om de E61 aan te schaffen. Ik heb echter nog een vraagje: als je een filmpje kijkt op de E61, is dit dan een goede kwaliteit, etc.? En speelt 'ie fullscreen?

Ik zou natuurlijk foto's o.i.d. hiervan natuurlijk helemaal geweldig vinden. Maar als iemand me ook gewoon kan vertellen hoe fantastisch 't er wel niet uitziet, dan ben ik ook al blij! :P

Alvast bedankt!
Ik vind toch dat hij hapert, ik heb m nog niet zo kunnen converteren dat die totaal niet hapert helaas,
verder heb ik al bij 2 e61's het probleem dat er strepen door het scherm komen en gaan. Heel vaag. Meesten hebben hier echter geen last van.
Er valt op zich goed video op te kijken hoor.

[ Voor 5% gewijzigd door Ross op 13-07-2006 16:28 ]

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 15:21:
allereerst wil ik zeggen dat ik zeer tevreden ben met mijn nokia e61.. heb hem nu a een maand of twee en ik wil hem voorlopig echt niet kwijt!!
Maar er zijn toch nog een paar dingetjes die ik niet helemaal begrijp en na lang surfen kwam ik op deze site terecht!! Echt met heel veel plezier het forum (ja alle 12 pagina's) uitvoerig gelezen!!

het eerste dingetje.. weet iemand misschien precies wat de functie internettel inhoudt en wat je er precies mee kan??

het tweede dingetje wat ik graag zou willen weten of ik mijn desktop nog kan personaliseren.. ( had hiervoor een nokia 9300 ) en daar kon dat perfect mee!!

en wat mij ook is opgevallen dat ik de agenda functie toch niet zo handig vind op deze... je hebt geen handige weergaves!!!!

als iemand mij met een van deze dingetje kan helpen heel graag!!

of als iemand iets wil weten wat betreft email op dat ding kan ik hem/haar/het ook altijd helpen!!

bedankt!
Internettel is voor gebruik van voip icm met een wlan connectie. Hiervoor kan je bijvoobeeld gebruik maken van voipbuster. Instellingen vind je op hun site met betrekking tot je SIP instellingen.

Desktop personaliseren in de zin van? Veranderen van je verschillende applicaties op je hoofdscherm? Menu->Instrum->Instell->Telefoon->StandBy Modus->Toep. Actief Standby

Agenda vind ik ook duidelijker in de communicator series, maar ja je zal het met deze moeten doen vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks Yah voor de reactie!

Ik had nog een vraag: ik heb momenteel een N-Gage. Is de E61 daar een hele vooruitgang op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NicV ik denk niet dat je op dezelfde manier een spelletje kan spelen omdat de controls anders zijn. Grafisch zal het sowieso beter zijn vanwege een beter scherm.

Verder zou je ook eens kunnen kijken op http://www.e-series.org

Verder zou ik graag weten hoe groot een beetje film wordt nadat hij geconverteerd is. Dus als anderen daar een zinnig antwoord op weten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 16:58:
NicV ik denk niet dat je op dezelfde manier een spelletje kan spelen omdat de controls anders zijn. Grafisch zal het sowieso beter zijn vanwege een beter scherm.

Verder zou je ook eens kunnen kijken op http://www.e-series.org

Verder zou ik graag weten hoe groot een beetje film wordt nadat hij geconverteerd is. Dus als anderen daar een zinnig antwoord op weten..
Ik speel op m'n huidige N-Gage niet bijster veel spellen, maar ik ben 'm van plan te houden mocht ik ooit nog wel eens Ghost Recon o.i.d. willen spelen... :P

Ik ben ook heel erg geinteresseerd in films op de E61.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Desktop personaliseren in de zin van? Veranderen van je verschillende applicaties op je hoofdscherm? Menu->Instrum->Instell->Telefoon->StandBy Modus->Toep. Actief Standby.......

ja dat snap ik wel maar als ik daar ben kan ik alleen die actief standby aan of uit zetten maar ik kan er geen applicaties mee veranderen!! zou je misschien een duidelijkere uitleg kunnen geven??

mvg ivo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 16:45:
Thanks Yah voor de reactie!

Ik had nog een vraag: ik heb momenteel een N-Gage. Is de E61 daar een hele vooruitgang op?
Ik heb nooit een ngage gehad, dus ik durf het niet te zeggen, De scherm zelf is volgens mij wel beter, maar de video afspelen, weet ik niet.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 19:27:
Desktop personaliseren in de zin van? Veranderen van je verschillende applicaties op je hoofdscherm? Menu->Instrum->Instell->Telefoon->StandBy Modus->Toep. Actief Standby.......

ja dat snap ik wel maar als ik daar ben kan ik alleen die actief standby aan of uit zetten maar ik kan er geen applicaties mee veranderen!! zou je misschien een duidelijkere uitleg kunnen geven??

mvg ivo
Je mist nog één klikje en dat is op "Toep. Actief Standby' zelf.
Dan verschijnen je snelkoppelingen.
Makkelijk he? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met video/film (realplayer, smartmovie) etc. op de E61?
Ik zou een aantal screenshots zeer op prijs stellen! O-) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik een E61 met een CK3100. Geluidskwaliteit: Perfect, nadat ik zowel luidspreker
als microfoon op max. had gezet.
Automatisch syncen doet het niet. Je kunt in één keer al je kontakten overblazen.
En als je dat regelmatig doet blijf je bij :)
Ontvangst en acculading worden niet weergegeven. Heb de nieuwste firmware van Parrot erin
gestopt, maar dat blijft zo. Misschien in de toekomst.
Op de Parrot site raden ze aan om een Noika Symbian progje te installeren op je phone
om met je Parrotte syncen. Dat heb ik gedaan, maar ik snapte niet hoe dat werkte en
heb het weer verwijderd. Het staat op http://europe.nokia.com/A4143881 en misschien
snapt iemand hier hoe dat moet.

Wel aardig is de native stemherkenning van de E61. Je roept 'PIETJE!!!!' tegen de Parrot en dan
moet je heel vlug op telefoon kijken wie die nu weer gaat bellen. :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het valt me op dat er in de topic (vrijwel) niet geschreven wordt over de internet telefoneer mogelijkheid van de E60/E61 terwijl dit, naar mijn idee, juist het bijzondere van dit toestel is.

Ik heb een E60 (zelfde als E61 maar dan wat smaller, dikker en zonder ieniminie toetsenbordje) met een Voop testaccount. Voop is een Noors bedrijf dat op IP gebaseerde telefonie diensten aanbiedtvoor de zakelijke markt, binnenkort ook in Nederland. Ik kan via ieder accespoint waar ik toegang toe heb (open of bekende toeganssleutels) via internet naar het reguliere telefoon net bellen en ik kan ook gebeld worden. Ik kan meerdere nummers gebruiken op 1 Nokia E60. Als ik thuiskom registreert de E60 zich bij mijn eigen Asterisk centrale en is dan, aanvullend op gsm en Voop testaccount, ook interne telefoon. Met deze technologie heb je dus maar 1 toestel nodig voor werk/prive en kun je, afhankelijk van je wensen onder verschillende nummers bereikbaar zijn. Beveiliging is nog wel een punt van aandacht. Als je bij een open access point een (onversleuteld) gesprek voert gaat het gesprek onversleuteld door de ether. Niet zo'n punt als je een piza besteld maar er zijn gesprekken waar je het risico gewoon niet kunt lopen. Overigens is dit afluisteren technisch nog niet zo eenvoudig als soms wel gezegd wordt. Thuis en op kantoor heb je dit zelf in de hand en kun je afdoende versleuteling toepassen.

Het voipen werkt nog niet ideaal, en de sip-implementatie is buggy, maar ik verwacht dat met de volgende firmware-update veel problemen opgelost zijn. Met de groei van de dekking van wlan netwerken is er een ware revolutie op tilt in telecom land omdat toegang tot internet het enige is dat nodig is om een ander te bellen en de toegang tot internet groeit met de dag (groei wlan dekking, groei beschikbare bandbreedte). Zijn er anderen die ervaring hebben met de E61 en bellen via internet? Met een flatfee umts abbonnement kun je eindeloos voipen. Mijn E61 registreerde de sip account via gprs maar dat werkt dus niet door te weinig bandbreedte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees nu al een heleboel keer: firmware update.
Wat houdt dit in? Dat je gewoon bij het syncen van je telefoon het berichtje krijgt: er is een software update voor uw telefoon gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 23:57:
Ik lees nu al een heleboel keer: firmware update.
Wat houdt dit in? Dat je gewoon bij het syncen van je telefoon het berichtje krijgt: er is een software update voor uw telefoon gevonden?
Nee, was het maar waar. Er zijn nog een hoop verbeteringen nodig in de software van de E61.
Hopelijk komt Nokia binnenkort met een firmware update. Die kun helaas je niet zelf uitvoeren,
je moet daarvoor naar een Nokia Centre.
Pas in de volgende Symbian version zal het mogelijk zijn om de firmware te downloaden
naar je telefoon via WIFI/GPRS/UMTS. Maar die versie zal nooit op je E61 draaien, dan moet je
weer een nieuwe telefoon voor kopen.
Dat heet trouwens FOTA (Firmware Over The Air)
Zie http://www.symbian-freak.com/news/006/07/symbian_v9_3.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsquare
  • Laatst online: 22-02 13:19
1) als ik een pagina bezoek achter een id en wachtwoord kom ik niet verder dan "autorisatie misluk. Nogmaals proberen". De gebruikersnaam en wachtwoord zijn immers wel correct, want met internet explorer en firefox kom ik er wel in. Iemand suggestie?

2) ik heb op dit moment nog geen speakermode kunnen vinden. Dat belt vaak een stuk makkelijker :)

3) heeft iemand al een geschikte cover kunnen vinden? Is dit de enige optie? http://www.expansys.nl/product.asp?code=137420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bsquare schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 00:22:

2) ik heb op dit moment nog geen speakermode kunnen vinden. Dat belt vaak een stuk makkelijker :)

Huh? Tijdens het gesprek komt er boven het bovenste knopje rechts 'Luidspreker' te staan.

3) heeft iemand al een geschikte cover kunnen vinden? Is dit de enige optie? http://www.expansys.nl/product.asp?code=137420
Er zijn er genoeg: http://search.ebay.com/e61-case_W0QQfkrZ1QQfromZR8
Ik heb dat tasje gekocht van jouw link, voldoet wel, alleen plakt het doorzichtige plastic
op het display dat geeft donkere plekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 00:08:
[...]

Nee, was het maar waar. Er zijn nog een hoop verbeteringen nodig in de software van de E61.
Hopelijk komt Nokia binnenkort met een firmware update. Die kun helaas je niet zelf uitvoeren,
je moet daarvoor naar een Nokia Centre.
Pas in de volgende Symbian version zal het mogelijk zijn om de firmware te downloaden
naar je telefoon via WIFI/GPRS/UMTS. Maar die versie zal nooit op je E61 draaien, dan moet je
weer een nieuwe telefoon voor kopen.
Dat heet trouwens FOTA (Firmware Over The Air)
Zie http://www.symbian-freak.com/news/006/07/symbian_v9_3.htm
Hoeveel kost zo'n firmware update dan? (Mocht je dus naar zo'n Nokia Centre gaan).
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.