Heeft iemand al een soort van navigatie al werkend?
Ik ben van plan mn GSM+PDA te verkopen en een Nokia E61 te kopen als dit werkt
Ik ben van plan mn GSM+PDA te verkopen en een Nokia E61 te kopen als dit werkt
irc.tweakers.net #php - Het channel voor de echte PHP-ers!
ola
Idd, ik had eigenlijk wel de indruk dat heel veel mensen hierop zaten te wachten.yah schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:23:
Nog een video:
http://trailers.divx.com/...06_IBM_Labs-Nokia-e61.avi
Valt me trouwens op dat er heel weinig wordt gepost over deze mooie Phone.
ola
Assume there are no rules and it's one big free for all
ola
Damn, petje af! Erg mooi! Ik ga hem er in zetten en heel erg bedankt voor je moeite en natuurlijk super uitgebreide review
[ Voor 18% gewijzigd door Peter Power op 28-06-2006 23:40 ]
ola
Verwijderd
volgens mij komt volgende week de eerste navigatie, geschikt voor deze symbianversieBierkameel schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 09:22:
Goede review.
Maar heb je nu ook al enige vorm van navigatie werkend en kan je me vertellen met welk pakket?
Zodra er iets werkt ga ik meteen mn PDA en GSM verkopen maar dan moet ik wel kunnen navigeren.
Verwijderd
kijk hier boven, er is er al een!!Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 09:45:
[...]
volgens mij komt volgende week de eerste navigatie, geschikt voor deze symbianversie
Ik zou niet weten of de E61 wel of geen A2DP heeft, maar het is in ieder geval wel mogelijk met BT 1.2Alpha-sphere schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 21:34:
- Bluetooth
Op de E61 zit helaas maar BT 1.2 in plaats van 2.0. A2DP kan je ook vergeten.
Tijdens het paren van m?n powerbook, HS-54W headset en LD-3W merkte ik dat het op een een of andere mannier sneller werkt als met m?n 6230. Misschien komt dit omdat ik een van de eerste firmware heb van de 6230 maar ik ben blij dat het beter (sneller) werkt. Het versturen van bestanden enzo werkt ook allemaal naar behoren en het BT menu is lekker snel te bereiken.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Is dat ook mogelijk met BT 1.2? Goed om te wetenGiox schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 10:13:
[...]
Ik zou niet weten of de E61 wel of geen A2DP heeft, maar het is in ieder geval wel mogelijk met BT 1.2
Jammer, je kan dus wel de pakketen al in de winkel kopen die s60 3rd gen ondersteunen, maar er komt geen update voor uit zo te zien.Geachte heer DaannO,
Hartelijk dank voor uw bericht aan TomTom Customer Support.
Helaas kunnen wij niet aangeven of en wanneer er een update komt om de nieuwe toestellen compatible te maken.
Wij moeten de toestellen eerst zelf testen op compatibiliteit en daarna kijken of wij een update kunnen maken.
Hier kunnen wij geen tijdsbestek voor geven.
Wij hopen dat wij hiermee uw vraag hebben beantwoord.
Indien u vragen of suggesties heeft horen wij dat graag.
Met vriendelijke groet,
TomTom Customer Support Team
Die-hard Brexiteer
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Ross op 30-06-2006 15:46 ]
ola
Verwijderd
besteld? hij is uit voorraad leverbaar tochyah schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 21:58:
Ik heb m vandaag in levende lijve bekeken in de winkel.
Hij valt niet tegen, integendeel zelfs, hij is me behoorlijk goed bevallen.
De toetsenbord valt erg goed mee te werken. Ik had eerder ook een treo geprobeerd, maar dat was niet echt geweldig. Te krap. Dat is bij deze niet zo het geval. Ik denk dat het voor een mobiel net goed is.
Hij is mooi dun. De lengte is ook niet verkeerd, alleen de breedte is , ja , minder, maar valt goed mee te leven. In mijn borekzak viel het me behoorlijk mee. Klein is anders natuurlijk. maar je neemt dan ook een kleine computer mee waar je enorm veel me kan.Het is natuurlijk een compromis tussen draagbaarheid en keyboard, en ik denk dat deze net goed is. Ik heb toevallig ook een neppe demo gezien van de p990. Nou die viel me erg tegen. Ik heb al zijn voorgangers gehad, maar ondanks dat de nieuwste telg de meest uitgebreide is klikte het niet helemaal. Ik ben zelfs een behoorlijke Sony Ericsson fanaat. De toetsenbord is miezerig klein en volkomen oncomfortabel. De scherm is diep gezonken in scherm, behoorlijk dik. Wel enorm compleet en absoluut een toptoestel, maar dik keer klikte het meer met de E61.
Ik heb altijd al een zwak gehad voor toestellen met een volwaardig keyboard, maar niks werkte ook echt goed, en zag er goed uit,. De treo was dik, vette antenne, keyboard niet je van het en de besturing icoontjes (het grafische) waardeloos.
De E61 ziet er naar mijn mening erg strak zakelijk uit. Het scherm is erg mooi. Ik vindt het wel jammer dat de resolutie niet nog hoger is, maar verder is die prachtig. De sticker zat er ook nog eens op. De menu en zo komen me erg bekend voor omdat die erg veel lijkt op die van mijn 6280 die ik gisteren heb verkocht.
Wat me opviel is, dat hij verrrekte snel is voor een symbian. Het is geen raket, maar ik moet zeggen na de 6280 leken me bepaalde dingen zelfs sneller reageren en andere weer iets langzamer.Hij is in zijn geheel echt heel erg snel.
De cursor in het midden waarop op internet wel enige kritiek op was, vond ik goed werken en alle toetsen zaten gewoon lekker. Ik vond niks teveel bewegen of zo.Ik kon met 2 handen en 2 vingers perfect typen. Ook de toetsen aan de uiterste rechtse en linkse kant. Het is dan ook geen toestel vind ik om met 1 hand te typen. Daar heb je vind ik geen qwerty voor. Als ik er nog ff mee zou werken zal ik veel sneller kunnen typen.
Verder heb ik eigenlijk niet veel te melden denk ik. Ik heb m overigens besteld en hoop m zeer snel te krijgen.
Daarna zal ik verder mijn bevindingen posten.
ola
Verwijderd
E70 zou een optie kunnen zijnVerwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 15:51:
Cnet Asia heeft een review geplaatst van de E61, ze zijn erg enthousiast geven hem een 8.4 en een editor's choice.
Ik vind het een gaaf toestel, maar mis de camera en ga daarom waarschijnlijk toch voor de N73
ola
Weet je ook zoiets voor in Amsterdam? De Belcompany wil de E61 niet aanzetten, dan is ie gebruikt...ja dat snap ik ook, maar hoe weet ik anders wat ik koop?Alpha-sphere schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 01:10:
Voor de mensen die 'm willen zien en in rotterdam wonen stel ik jullie voor om eens langs de Media Saturn te gaan bij zuidplein. Daar zijn alle mobieltjes werkend te zien. Geen dummies dus. Tis net de MediaMarkt maar dan een heel kleinbeetje beter. Je kan er zelfs mee bellen! en dat voor een showmodel. Je moet naar je eigen telefoon bellen en dan terug bellen. Is leuk voor degene die toevallig de telefoon aan het uitproberen ishahahahaha
Laatst wilden ze voor mijn dushi ook geen D520 uit de dos halen om te laten zien. Nahja, Debitel wilde dat wel dus die kregen de business.fb_slim schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 10:33:
[...]
Weet je ook zoiets voor in Amsterdam? De Belcompany wil de E61 niet aanzetten, dan is ie gebruikt...ja dat snap ik ook, maar hoe weet ik anders wat ik koop?
Verwijderd
Nog niet. Ik lees her en der dat ze in augustus met deze versie uit gaan komen....zeef schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 11:10:
[...]
Overigens vroeg ik me even af : TomTOm, draait dat nou wel of niet op Symbian 60? Ik bedoel, het draait ook op WM2005 alleenm mijn M600 wordt ook niet ondersteund. Is het 'zelf installeerbaar' op de een of andere manier.
ola
DaannO in "Het Nokia E61 Topic"zeef schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 11:10:
[...]
Laatst wilden ze voor mijn dushi ook geen D520 uit de dos halen om te laten zien. Nahja, Debitel wilde dat wel dus die kregen de business.
Overigens vroeg ik me even af : TomTOm, draait dat nou wel of niet op Symbian 60? Ik bedoel, het draait ook op WM2005 alleenm mijn M600 wordt ook niet ondersteund. Is het 'zelf installeerbaar' op de een of andere manier.
Verder zit de e61 er zekeruit. Ben in dubio over HTC 9600 / P990 en nu is de E61 daar bij gekomen
Het probleem is idd dat elke bc zijn eigen rules heeft. Waarschijnlijk hebben ze niet veel toestellen op voorraad en moet die dus nog verkocht worden. Mensen zijn sceptisch over een toestel uit de vitrine kopen, maar ze willen hem helemaal niet meer als hij al aan gezet isfb_slim schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 10:33:
[...]
Weet je ook zoiets voor in Amsterdam? De Belcompany wil de E61 niet aanzetten, dan is ie gebruikt...ja dat snap ik ook, maar hoe weet ik anders wat ik koop?
[ Voor 30% gewijzigd door DaannO op 30-06-2006 13:38 ]
Verwijderd
Goeie regel. Niks zo frustrerend als thuis komen met een nieuwe mobiel en later blijkt dat er al mee gebeld en gesmst is. Komt met regelmaat voor. dat heb je met die tevredenheidsgarantie. Op z'n minst zou dan zo'n toestel moeten worden gereset, maar dat gebeurt ook al niet altijd dus. Je hebt intussen wel betaald voor een nieuwe mobiel en je krijgt er een die al dagen gebruikt kan zijn.DaannO schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 13:36:
[...]
DaannO in "Het Nokia E61 Topic"
Daar was het al aan de orde gekomen
[...]
Het probleem is idd dat elke bc zijn eigen rules heeft. Waarschijnlijk hebben ze niet veel toestellen op voorraad en moet die dus nog verkocht worden. Mensen zijn sceptisch over een toestel uit de vitrine kopen, maar ze willen hem helemaal niet meer als hij al aan gezet is
Ja en nee. Kijk, het specieifiek toestel (bijvoorbeeld de M600) kan niet getest/compatibel zijn terwijl het OS (WM 2005) dat wel is. Ik vroeg me af of Symbian überhaupt wordt ondersteund door TomTomDaannO schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 13:36:
[...]
DaannO in "Het Nokia E61 Topic"
Daar was het al aan de orde gekomen
[ Voor 12% gewijzigd door zeef op 30-06-2006 15:32 ]
ola
Verwijderd
je zult er geen spijt van krijgen (overigens ik heb wel bij de Bel gekocht, puur vanwege omruilgarantie)yah schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 15:41:
Ik heb de mijne gisteren besteld bij 2Call. Hij wordt vandaag verstuurd. Ik verwacht m morgen. Ik heb vooruitbetaald, anders was het remboers, dan werd het zaterdag niet bezorgd. Nu hopelijk wel. (wat zijn we weer ongeduldig en materialistisch bezig)![]()
Ik vind het eigenlijk erg dat ik m bij de belcompany bekijk en online koop, want ik werd goed geholpen bij Belcompany, maar 70 euro is gewoon teveel om puur voor uitproberen te betalen vind ik. Ik heb het gevraag maar ze willen geen cent omlaag. Ik had zelfs graag iets meer willen betalen als de online shop, gezien de hogere kosten van een winkel, maar 70 euro is gewoon 1/4e deel van het toestel en is niet acceptabel. Tot 20 euro had ik meer willen betalen. Stel dat die gerepareerd moet worden (hopelijk niet) dan kun je zelf ook naar een service centre en kost het ook niks extra. Alleen de omruil garantie is wel goed van Belcompany. Misschien dat ze bij een volgend toestel weer een goede aanbieding hebben , dan kan ik m daar halen. Verder heb ik bij 2 call altijd supersnelle bezorging en goedkope prijzen.
Nu morgen afwachten.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
alle themes werken er op, geen probleem dus. Achtergrondjes moet je even naar formaat 360 x 240 formateren en ze passen precies op het schermVerwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 17:10:
Heb dit topic al elke dag doorgespit en me eindelijk ook maar eens geregistreerd.
Heb gisteren via Vodafone (UK) m'n E61 met abo besteld ... zit nu op kantoor en krijg zo'n leuk mailtje om me te vertellen dat m'n telefoon net geleverd is ... lekker snel ... moet verdorie wel nog 3.5u wachten eer ik thuis ben en er mee kan spelen
heeft er iemand al leuke (werkende) themes voor de e61 gevonden?
en wat is het beste programma om the chatten via deze telefoon?
Alvast bedankt voor de hulp.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2006 23:14 ]
Je moet niet zoeken naar een hotspot als je het nodig heb maar een access point maken van bijvoorbeeld je thuisnetwerk. Als je zo'n access point heb gemaakt dan kan je deze kiezen als je bijvoorbeeld wil internetten of mailen.Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 22:31:
Echt heel prettig om de ervaringen hierzo te lezen, bedankt allemaal voor de uitgebreide reviews!
Ik heb eergisteren mijn E61 binnen gekregen, heerlijke telefoon met ontzettend veel mogelijkheden.
opvallend vind ik dat de batterij erg lang mee gaat, sinds woensdag flink mee zitten spelen en nog steeds niet leeg!
Wat mij alleen niet lukt is om de WiFi werkend te krijgen, zijn er meer mensen die hier problemen mee hebben?
Of is er iemand die een beetje uitleg kan geven.
Alvast bedankt!
Maurice
[ Voor 7% gewijzigd door Alpha-sphere op 01-07-2006 01:45 ]
Verwijderd
Bedankt voor je reaktie, ga meteen even op zoek hoe ik een access point aan kan maken.Alpha-sphere schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 01:39:
[...]
Je moet niet zoeken naar een hotspot als je het nodig heb maar een access point maken van bijvoorbeeld je thuisnetwerk. Als je zo'n access point heb gemaakt dan kan je deze kiezen als je bijvoorbeeld wil internetten of mailen.
hier een theme die ik onlangs heb gedownload.
http://www.romankeller.ch/blog/?p=449
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2006 11:09 ]
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Ross op 02-07-2006 09:13 ]
ola
ola
Verwijderd
Voor de anderen, die dit nog gaan doen:yah schreef op zondag 02 juli 2006 @ 09:00:
Goto "Settings - Email settings - Connection settings"
My email address: username@gmail.com
Username: username@gmail.com
Password: password
Outgoing mail server: smtp.googlemail.com
Incoming: pop.googlemail.com
Access point in use: w/e here
Security ports: ssl/tls
POrt: 465
Verwijderd
Verwijderd
Nee, dat piept niet. En na een kort onderzoekje kom ik ook tot de conclusieVerwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 13:41:
In de startpost las ik dat er aan de zijkant 2 volume knopjes zitten, die vaak ongewild worden ingedrukt. Als je zo`n volume knop in drukt komt er dan een irritant geluidje zoals bij de meeste Motorola`s of verandert alleen het volume zonder een geluidje te laten horen?
Verwijderd
Heeft iemand hier ervaring mee?Verwijderd schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 11:28:
Ik had dus eerst mijn hotmail aan de praat, werkt die niet meer na 2 weken. Krijg ik een mail dat me trial period is afgelopen. Moet ik dus een account aanmaken op Izymail. Kan dit ook gratis?
Verwijderd
ik krijg een certificate fout ...yah schreef op zondag 02 juli 2006 @ 11:46:
Hoe bedoel je theme's? Wat werkt er niet?
Verwijderd
Instrumenten->Toepassingen Beheer->Opties->Instellingen.
Verwijderd
ola
ola
Verwijderd
thanks ... werkt perfect nuVerwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 20:16:
[...]
Instrumenten->Toepassingen Beheer->Opties->Instellingen.
Stel in:
Software-installatie op Alles
en Online certif.controle op Uit.
ola
ola
Verwijderd
Ja, uitvoerig.yah schreef op maandag 03 juli 2006 @ 10:42:
Heb je de boekjes al doorgenomen?
Probeer dit eens:Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 10:26:
Net een Nokia E61 aangeschaft. Had al een Orange abonnement.
Krijg het niet voor elkaar om met via WIFI met m'n WLAN contact te leggen, en dus ook niet op die manier op internet te komen.
Het lukt me evenmin om met m'n laptop (Apple Powerbook) via Bluetooth en Nokia E61 als modem in te bellen bij provider om m'n mail te checken.
Dat zijn nou net de functionaliteiten waarvoor ik die E61 heb aangeschaft.
Ik heb al een heel weekeinde zitten prutsen met instellingen. Krijg het niet voor elkaar. Orange-helpdesk weet het ook niet.
Wie kan mij helpen?
ola
@yah ,yah schreef op maandag 03 juli 2006 @ 18:36:
Hij is prachtig en mooi, maar er valt me iets op. Als ik dus op een iets donkerder plek zit en de toetsenbord verlichting is aan, als je dan goed kijkt zie je dat de verlichting steeds heel licht knippert. Is dit jullie ook opgevallen?
janzeeschuimers schreef op maandag 03 juli 2006 @ 20:29:
[...]
@yah ,
Dit is bij mij niet het geval , maar heb ik ergens op een forum gelezen dat iemand er ook last van heeft.
(of heb je dit bericht ook nog ergens anders gepost).
ola
Verwijderd
Zou dit een idee zijn?Klopt , zit geen stereo headset bij.
Verwijderd
Verwijderd
ola
Instrumenten>instellingen>netwerk>operator selectieVerwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 08:31:
Is het mogelijk een GSM netwerk te zoeken en/of te kiezen?
Ben er nog niet achter gekomen hoe dit moet.
ola
Kan je uitzetten. Dat heet active stand by:Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 08:22:
Eh hello:)
kan je bij de E61 ook gewoon alleen het bureaublad zien of blijve die snelkoppelingen altijd aanwezig op het bureaublad?
ola
Dat je niks vind als je zoek is best logisch. Daarom is dat netwerk ook ontzichbaar. Wat je moet doen is een accesspoint aanmaken. Daar kan je de naam en password opgeven.yah schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 09:26:
Weet iemand hoe ik op een onzichtbare wifi netwerk kom. Ik weet de wachtwoord en naam, maar als ik zoek vind die niks, dan kan ik ook geen gegevens invoeren om in te loggen?
Verwijderd
mmm dadelijk eens kijken of ik dit in de UK ook kan vinden want ik haat die GSM-oortelefoontjes, geef mij maar een gewoon setje van sony ofzo. Die zitten tenminste goed in mijn oren.Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 00:23:
[...]
Zou dit een idee zijn?
http://www.smartphoneshop.nl/product/18068/25862/23
Dan kun je elke stereo hoofdtelefoontje gebruiken.
Ik hoorde dat die Nokia Headsets niet al te best zijn.
Aan de andere kant is het geloof ik lastig als je gebeld wordt.
Plug d'r eerst uithalen ofzo?
ola
PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
ola
Verwijderd
se explorer is de applicatie dat ik gebruik daarvooryah schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 13:27:
Zit er geen fatsoenlijke applicatie waarmee ik kan kijken wat er allemaal op de sd kaart staat.
Ik heb namelijk route 66 overgezet op de sd kaart onder de verborgen map system> apps, maar hij installeert m niet vanuit daar en ik kan m via de telefoon ook niet zien en benaderen. Wat doe ik fout.
Op de N70 doet die zo wel.
Ik denk dat ik wel weet welke 'versie' jij hebt van Route 66 ... en bij mij werkt die ook niet.yah schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 13:27:
Zit er geen fatsoenlijke applicatie waarmee ik kan kijken wat er allemaal op de sd kaart staat.
Ik heb namelijk route 66 overgezet op de sd kaart onder de verborgen map system> apps, maar hij installeert m niet vanuit daar en ik kan m via de telefoon ook niet zien en benaderen. Wat doe ik fout.
Op de N70 doet die zo wel.
ola
Verwijderd
Nero Recode werkt wel lekker, maar ik ga psp video misschien ook eens proberen.yah schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 15:51:
weet iemand al een een goede video converter om bijv. divx series om te zetten naar een formaat die de e61 lekker vindt?
ola
Verwijderd
oude bekende truuk, maar het toestel wordt er wel iets langszamer vanyah schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 16:41:
ik heb een mooie manier gevonden om snel alles te benaderen. Via active standby kan je instellen dat je bestandsbeheer op je hoofdsherm krijgt. Wel heel erg handig. Je kan natuurlijk meerdere snelkoppelingen in zetten die je veel gebruikt.
Wat ik alleen niet snap is: ik heb een nieuwe map aangemaakt op de sd kaart via mijn pc genaamd music. Alleen die zie ik niet terug in bestandsbeheer. Er staan een hoop nummers in , maar ik zie er geen???
PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
Huh ? Het bestandsbeheer icoon staat toch standaard op de 'voorpagina' van de E60 ?Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 16:48:
[...]
oude bekende truuk, maar het toestel wordt er wel iets langszamer van
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
[ Voor 11% gewijzigd door Ross op 04-07-2006 22:03 ]
ola
Stel in je internet/mail programma in dat ie moet vragen welke verbinding gebruikt moet worden of kies daar de verbinding die je standaard wil gebruiken. Handleidingen kan je denk ik ook vinden op nokia.nlTheGeneral schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 17:02:
Kan iemand me vertellen hoe ik een Acces point toegevoegd krijg, en vervolgens via dit punt kan internetten? Heb volgens mij wel al een AP toegevoegd maar hij blijft willen internetten via Vodafone Office. Heb hier geen boekje, kreeg alleen ff die telefoon mee met de boodschap "Ik hoor het wel als alles werkt".
Bij mij stonden de instelling al voorgeinstalleerd in de simkaart. Nadat ik deze in de toestel heb gedaan stond er standaard een accesspoint voor T-mobile internet, T-mobile MMS en T-zones GPRSraydekok schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 17:42:
hoe krijg ik mijn PIT (web 'n walk) aan de praat? ik kom er dus niet uit.
[ Voor 4% gewijzigd door Alpha-sphere op 04-07-2006 21:51 ]
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
Verwijderd
Vogens mij allemaal RTFM, maar goed.Peter Power schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 21:48:
Is het ook mogelijk om je 'desktop' aan te passen? Meer icoontjes erop etc.. steeds helemaal naar menu > installatie > applicatie gaan begint wat te vervelen
Verwijderd
Vast als je via Wifi probeert te browsen????raydekok schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 23:32:
ok heb ik dus ook maar als ik kies voor web en ga naar een site dan blijft mijn scherm wit met een muisje erop verder helemaal niks wat kan dat toch zijn?
[ Voor 3% gewijzigd door DaannO op 05-07-2006 09:31 ]
Had ik ook, heb je ook geprobeerd om gewoon een webadres in te tikken. Ik krijg ook eerst een lege pagina. Als ik dan een webadres intik doet die het.raydekok schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 07:08:
nee alles staat uit maar ik krijg niet het idee dat ik verbind met gprs. er staat verbinding maken met t-mobile-gprs en dan alleen een wit scherm met een muisje en terug en opties.
[ Voor 19% gewijzigd door Ross op 05-07-2006 10:22 ]
ola
[ Voor 29% gewijzigd door Bierkameel op 05-07-2006 10:31 ]
Verwijderd
waarschijnlijk staan de outbox-instellingen dan niet goed. Je moet je gebruikersnaam en password 2 keer invullenraydekok schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 11:01:
hahaha ik heb het gevonden. ik heb namelijk geprobeerd een mailtje te versturen maar die bleef in de outbox staan. daarw as het tekentje van dat er nog ongezonden mail was. maar ik kan dus niet met gprs verbinden. anders was het mailtje wet verstuurd denk ik. ligt dat bij t_mobile of bij de Nokia
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq